Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Gisteren even de Titan geprobeerd. Mooi toestel en zeker niet te groot, maar vinden jullie hem niet een beetje zwaar? Zeker een heel verschil in vergelijking met toetsellen als de Samsung Galaxy (en Focus S).
heb wel inmiddels de Titan als mobiel device in mn hardware list. Hij heet PocketPC USB Sync...
klopt dit?
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Nee, op een NL OS komt hij onder "draagbare apparaten" te staan met de device naam erbij.phoentje schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:05:
Krijg helaas mn Titan nog steeds niet zichtbaar binnen Zune...
heb wel inmiddels de Titan als mobiel device in mn hardware list. Hij heet PocketPC USB Sync...
klopt dit?
Edit: Haha, dit is raar. Ik heb nu hetzelfde als wat jij beschrijft met een Radar waar ik vrijdag nog een update op heb geinstalleerd via Zune.
Edit2: Een restart van de Radar heeft geholpen. Hij staat nu weer netjes onder draagbare apparaten. Overigens staat er ook een vermelding onder Windows Phone USB Devices.
[ Voor 32% gewijzigd door AutisticPinguin op 22-11-2011 16:30 ]
Vreemd... net op het moment dat ik op het punt stond om er een nachtje over te slapen had ik inene binnen Zune gisteren een "TITAN" staanAutisticPinguin schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:44:
[...]
Nee, op een NL OS komt hij onder "draagbare apparaten" te staan met de device naam erbij.
Edit: Haha, dit is raar. Ik heb nu hetzelfde als wat jij beschrijft met een Radar waar ik vrijdag nog een update op heb geinstalleerd via Zune.
Edit2: Een restart van de Radar heeft geholpen. Hij staat nu weer netjes onder draagbare apparaten. Overigens staat er ook een vermelding onder Windows Phone USB Devices.
Dit ook na volgens mij een herstart van me telefoon... Hij staat nu inderdaad ook als een ander device geinstalleerd... en op me systeem op me werk werkt hij nu ook..
Ik denk dat me telefoon een beetje in de war was en zich gedroeg als een PDA
Nu kan ik eindelijk eens een beetje aan de slag. Zat al te kijken naar software etc maar las dat je m daar alweer voor moet "hacken"
Sinds de officiële introductie van Windows Phone 7 in Nederland en België hebben we hier een flinke toename gezien van het aantal bezoekers. Daar zijn we erg blij mee, maar we constateren ook dat deze nieuwe bezoekers vaak dezelfde beginnersvragen hebben. Om deze vragen te bundelen hebben we besloten om Windows Phone 7 - OS Discussie en ervaringen weer in ere te herstellen.
Voor wie er toen niet bij was, dit topic is in augustus gesloten omdat de discussie over het OS verzandde in slow-chat en veel off-topic gepraat. Bij wijze van proef willen we dit topic heropenen zodat op 1 centrale plek jullie Windows Phone 7 gerelateerde vragen besproken kunnen worden. Voor vragen specifiek over een toestel zijn de desbetreffende toestel-topics bedoeld. Daarnaast hebben we nog een aantal specifieke topics met betrekking tot Zune, apps & Marketplace en zelfgemaakte apps. Gaat je vraag over een van deze onderwerpen, dan ook graag in dat specifieke topic reageren.
Mochten we constateren dat er toch weer afgeweken wordt van de beleidsregels, dan zullen we het topic wederom sluiten. We hebben er echter alle vertrouwen in dat het niet zo ver hoeft te komen
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Had er inderdaad al het 1 en ander over gevonden . Thanks!AutisticPinguin schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:35:
"Hacken" is simpel! Volg de stappen maar op https://labs.chevronwp7.com, betaal eenmalig 9 dollar en je hebt een geunlocked toestel. Daarna kan je sideloaden wat je wilt. En xda-developers is your friend als je speciale software zoekt.
Moet wel zeggen dat ik hem vrij weinig heb gebruikt de afgelopen dagen. Dat wil zeggen:
- Iedere dag een paar keer de twitter en facebook lijst vernieuwen
- Iedere dag een paar korte telefoongesprekken
- Iedere dag een paar sms'jes ontvangen en verzenden
- Constant verbonden met 3G en push gmail ingeschakeld, ontvang zo'n 60 emails per dag
- Half uurt/drie kwartier per dag muziek luisteren (naar school en terug)
Wat zijn jullie bevindingen wat betreft het baterij gebruik?
[ Voor 5% gewijzigd door nowherebound123 op 24-11-2011 01:03 ]
Vind het knopje van de slaapstand namelijk zo irritant bij de Titan, en dan ook iedere keer dat sliden erbij... liever gewoon het scherm aan dus
Maar ik heb wel iets heel vreemds. Kent iemand het spelletje Wheel of wealth? Echt mega verslavend spel, en ik denk dat als ze het uitbreiden naar andere OSen (en het even vertalen in het NL) het een concurrent van Wordfeud kan worden.
Maar goed, even ter zake; het spelletje op zich lijkt niet enorm veel batterij te slurpen. Als ik mijn tel verder amper gebruik kan ik makkelijk 2 dagen op een batterij doen, terwijl ik het spel echt veel speel. Maar het vreemde is, zodra ik hem aan de oplader hang en dan dit spel speel, dan loopt de batterij nog steeds leeg!
Het gaat niet meer zo snel als zonder oplader, maar hij loopt nog wel leeg. Wtf?

De oplader moet toch op zijn minst 100% van de functies ondersteunen? En dus in ieder geval NOOIT leeglopen, maar ik zou zelfs verwachten dat hij ALTIJD oplaad. Al is het maar 1% per uur...
De "fout"(?) is bij zowel USB voeding als via stopcontact. Ook 3G of WiFi maakt niks uit.
Heb het nog met niks anders meegemaakt. Ook tijdens WhatsApp laadt de tel gewoon op.
Kent iemand deze game en het bijbehorende probleem?
Ik zal als ik er om denk het weekend die game eens installeren om te zien wat dat doet met mijn batterij. Kom er later op terug dus.
Alvast bedankt voor de moeite!phoentje schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:53:
Batterij gebruik bij mij is tamelijk kort... elke dag hangt hij aan de lader. Zal binnenkort eens wat minder doen om te zien hoe lang hij IDLE kan blijven
Ik zal als ik er om denk het weekend die game eens installeren om te zien wat dat doet met mijn batterij. Kom er later op terug dus.
Idle verbuikt de telefoon ongeveer 1% per 2 uur, volgens mij. Als ik hem met 100% 's nachts naast mijn bed leg, dan is hij 8-9 uur later nog niet onder de 95%. Maar ik zal dit vanavond nog eens even goed testen en noteren, morgen een update!
O ja, kan iemand testen hoe gevoelig de WiFi antenne is?
Sinds een paar dagen heb ik onze oude WRT54GS aangesloten op de hoofdrouter om zo ook aan de andere kant van het huis een degelijk WiFi ontvangst te krijgen. Als ik de telefoon voor mij neerleg op mijn bureau heb ik 3 streepjes (soms zelfs 4), maar als ik hem op pak (zelfs maar met 1 hand) heb ik er nog maar 1!
Met 2 handen, en de telefoon tussen mij benen in (polsen rusten dan op boven benen zeg maar) raakt hij vaak zijn signaal helemaal kwijt.
De router staat 1 verdieping lager, en ongeveer 5 meter bij mij vandaan. Op mijn laptop is het signaal een stuk beter en stabieler.
Meer mensen die de WiFi antenne erg zwak vinden, of heb ik een (halve) grip of death ontdekt?

[ Voor 35% gewijzigd door WingsOfFury op 24-11-2011 21:42 ]
Geschatte tijd resterend: 14 uur
Tijd sinds laatste opladen: 16 uur
Valt me nog erg mee. Thuis meestal wifi aan, altijd bluetooth aan, 2x exchange synchronisatie, één 1x per kwartier, andere 1x per uur.
Heb gewoon een nl hotmail account etc, en heb alle opties in zune aanstaan om media art op te halen. Hij laat ook gewoon de album art thumbnails zien, en alle bestanden zijn goed getagd.
Nee, dat is geen vereiste. Je hebt daar geen zune pass voor nodig (volgens microsoft)CAP-Team schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:02:
Zune Pass is (nog) niet beschikbaar in nederland volgens mij is dat een vereiste voor die achtergrondplaatjes.
Edit:
Contact opnemen met HTC levert het volgende op:
Hun: Die afbeeldingen moeten in het muziekbestand verwerkt zijn
Ik: Nietes dat geld alleen voor de album art thumbnail
Hun: Welles
Ik: Nietes
Hun: Welles
Ik: Nietes
(etc etc etc)
Leuk zo'n support
[ Voor 30% gewijzigd door nowherebound123 op 25-11-2011 18:43 ]
Het was even zoeken naar een moment dat het me wél lukte om de tel op 100% te krijgen voordat ik ging slapen, maar het is gister gelukt en inderdaad na 8 uur is hij 5% van zijn batterij kwijt.WingsOfFury schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:37:
Idle verbuikt de telefoon ongeveer 1% per 2 uur, volgens mij. Als ik hem met 100% 's nachts naast mijn bed leg, dan is hij 8-9 uur later nog niet onder de 95%. Maar ik zal dit vanavond nog eens even goed testen en noteren, morgen een update!
Idle verbruik is dus 1% per 2 uur, met WiFi uit, Hotmail om de 30 minuten syncen (via 3G). Verder alles uit, mocht er nog iets tijdens de slaapstand kunnen werken.
Nu de pouch en de auto-houder nog.
Die cradle van Expansys zelf of die van HTC? De HTC staat op 10 december, eindelijk, en die van Expansys heeft een levertijd van 9 dagen.CAP-Team schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:48:
Vandaag eindelijk de desktop cradle en screen protector binnen gekregen van Expansys
Jij zult dus waarschijnlijk die van Expansys hebben, hoe lang heb je erop moeten wachten?
Zelf vorige week een htc screenprotector er op geplakt. Was de mist toch nog ergens goed voor want er is geen bubbeltje te bekennen! Lekker buiten zitten plakken dus.
Gisteren de case-mate besteld voor de titan. Zag m om een Samsung heen zitten en ik denk dat dit wel 1 van de netste cases is die niet al te groot en log zijn
Veranderingen die ik zie bij Info:
Nieuwe bootloader, versie 1.9.160015.3 (132193) ipv versie 1.8.160015.3(132000)
Er staat opeens een Simkaart-id bij.
Firmware etc is hetzelfde, alleen besturingssysteem is verder nog geüpdatet.
De hele tekst luidt overigens:
"This software update:
* Fixes an email issue related to Microsoft Exchange Server 2003. With this fix, when you reply to or forward a message, the original message is now included in your response.
* Fixes a voicemail notification issue.
Because updates are cumulative, when you install the latest update, you'll also get all the previous updates we've released if your phone doesn't have them already."
[ Voor 71% gewijzigd door Bombvis op 30-11-2011 19:41 ]
Yep, krijg m ook binnen.Bombvis schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:31:
Sluit zojuist telefoon aan en krijg melding in Zune dat er nieuwe software update is, versie 7.10.7740.16. Geen idee wat er verandert, stond hetzelfde als de vorige keer. Iemand meer deze update gehad?
Veranderingen die ik zie bij Info:
Nieuwe bootloader, versie 1.9.160015.3 (132193) ipv versie 1.8.160015.3(132000)
Er staat opeens een Simkaart-id bij.
Firmware etc is hetzelfde, alleen besturingssysteem is verder nog geüpdatet.
De hele tekst luidt overigens:
"This software update:
* Fixes an email issue related to Microsoft Exchange Server 2003. With this fix, when you reply to or forward a message, the original message is now included in your response.
* Fixes a voicemail notification issue.
Because updates are cumulative, when you install the latest update, you'll also get all the previous updates we've released if your phone doesn't have them already."
Ik heb 'm besteld via htcaccessorystore.com, die worden geleverd door Expansys.WingsOfFury schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:27:
[...]
Die cradle van Expansys zelf of die van HTC? De HTC staat op 10 december, eindelijk, en die van Expansys heeft een levertijd van 9 dagen.
Jij zult dus waarschijnlijk die van Expansys hebben, hoe lang heb je erop moeten wachten?
Het is dus wel de originele HTC cradle. Als je hem daarin zet wordt automatisch dock mode gestart.
Ik had 'm samen met de screen protector besteld op 5 oktober, en leverdatum was dus 29 november. Levertijd dus van 55 dagen.
Zoals het er nu naar uitziet moet ik nog een week wachten op de car holder en de pouch.
Hier ook net de update gehad naar 7740.
Hier trouwens geen update van de bootloader.
Besturingssysteem: 7.10.7740.16
Revisienummer firmware: 1600.2200.10902.401
Revisienummer hardware: 0002
Softwareversie radio: 16.23.02.09_A_ 16.24.00.23U
Hardwareversie radio: 2.122.0.D4
Bootloader versie: 1.8.160015.3(132000)
Chip-SOC-versie: 1.6.0.0
[ Voor 16% gewijzigd door CAP-Team op 30-11-2011 23:15 ]
Ok, dus het loont wel om de items gewoon te bestellen. Toch wacht ik zelf nog even tot ze wel op voorraad zijn. Vind het nooit zo prettig om € 100,00 te investeren in producten waarvan de levertijd onebekend is.CAP-Team schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:11:
Ik heb 'm besteld via htcaccessorystore.com, die worden geleverd door Expansys.
Het is dus wel de originele HTC cradle. Als je hem daarin zet wordt automatisch dock mode gestart.
Ik had 'm samen met de screen protector besteld op 5 oktober, en leverdatum was dus 29 november. Levertijd dus van 55 dagen.
Zoals het er nu naar uitziet moet ik nog een week wachten op de car holder en de pouch.
Hier ook net de update gehad naar 7740.
Hier trouwens geen update van de bootloader.
Besturingssysteem: 7.10.7740.16
Revisienummer firmware: 1600.2200.10902.401
Revisienummer hardware: 0002
Softwareversie radio: 16.23.02.09_A_ 16.24.00.23U
Hardwareversie radio: 2.122.0.D4
Bootloader versie: 1.8.160015.3(132000)
Chip-SOC-versie: 1.6.0.0
Na de 7740 update is mijn firmware ook bijgewerkt. Vorige update was dit niet gebeurt.
Zou je zo vriendelijk willen zijn een foto te plaatsen van de cradle met de Titan?CAP-Team schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:48:
Vandaag eindelijk de desktop cradle en screen protector binnen gekregen van Expansys
Ben zelf ook aan het denken deze aan te schaffen.
Bedankt!
Ik zal vanavond ff kijken of ik een foto kan maken.JvdHoudt schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:08:
[...]
Zou je zo vriendelijk willen zijn een foto te plaatsen van de cradle met de Titan?
Ben zelf ook aan het denken deze aan te schaffen.
Bedankt!
Nog even over het batterijgebruik (zie andere topics) ben er zeer content mee.
- hele dag wifi aan
- uur muziek spelen via bluetooth, bluetooth staat ook de hele dag aan
- 3g de hele dag aan
- af en toe bellen
- paar keer m'n nieuws bekijken enzo
status: 64%
Geschatte resterende tijd: 21 uur
Tijd sinds laatste keer opladen: 14 uur
Totaal dus 35 uur.
[ Voor 36% gewijzigd door CAP-Team op 06-12-2011 21:39 ]
De Titan wordt niet door Vodafone aangeboden en zal dus ook niet gebrand zijn. Vodafone heeft enkel de Htc Radar in het assortiment.Moogles schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:02:
Zojuist een Titan besteld in combinatie met Vodafone Bel+SMS+Web Smart. Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar kan iemand me vertellen of ik een Vodafone branded toestel ga ontvangen?
Fijne aankoop, te meer omdat mijn werkgever gelukkig 2/3de heeft betaald
Ik wil komend weekend een nieuwe phone aanschaffen icm een abonnement. Het abonnement is mij wel duidelijk maar de Phone dus niet. Ik volg al enkele weken 2 toestellen, deze en de Samsung Galaxy Note. Ik heb nu een HTC Desire en die bevalt best goed. Wat mij opvalt is dat er niet zo heel veel gebeurd in het Titan topic, dit is voor mij een indicatie dat het toestel niet zo heel populair is. Toch trekt op 1 of andere manier dit toestel mij, denk vooral door het besturingssysteem. Helaas had ik dit ook 2 jaar geleden met mijn HTC HD2, die hebt ik toen snel geruild voor de Desire. De Samsung Note krijgt straks de up-date naar Android 4.0, ook wel lekker.
Waar ik mijn Phone vooral voor gebruik:
Navigatie (zit standaard in Android)
Skypen
Whats-app
bellen
sms
jewels (spelletje)
Ik ben niet van de social media, komt misschien nog.
Wie zou mij hier kunnen vertellen waarom ik voor de Titan zou moeten gaan ipv de Note?
Thanks

Het valt me op hoe gemakkelijk hij hier in gaat, als je kijkt hoeveel gehannes je nodig hebt om de microusb kabel in de betreffende aansluiting te frutten.
@BruintjeBeer
Je eisen gaan meer over het OS dan over het type toestel.
Navigatie, is in beperkte mate mogelijk via Bing, of betaald via bijvoorbeeld Navigon (offline).
Skype is er volgens mij (nog) niet voor WP7
Whatsapp wel
Bellen, SMS, mail werkt uitstekend
Jewels ken ik niet, deze?
Voor Social media is hij zeer geschikt
Ik denk dat je eerst een keuze moet maken of het OS wat voor je is, aangezien deze op eigenlijk alle merken en toestellen hetzelfde is kun je je daarna richten op de merk/toestel specifieke functies.
Aan de pc gehangen, en het bleek om een HTC update te gaan.
Update uitgevoerd, en nu zie ik dat Firmware, Radio software en de Bootloader zijn geupdate.
OS version: 7.10.7740.16
FW rev.: 1600.2200.20104.401
HW rev.:0002
Radio SW: 16.23.03.17_16.27.00.23U
Radio HW: 2.122.0.D4
BL: 2.1.160015.3(133962)
Chip SOC; 1.6.0.0
Geen idee welke nou voorzien is van een update, maar ben wel benieuwd waar je de release notes nu kunt vinden van uitgevoerde (OS of HW) updates. Anyone?
de release notes zijn helaas nergens te vinden en geloof me, htc contacteren heeft ook geen zinrookie no. 1 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:01:
Gelijk ook maar even de Titan aan Zune gehangen en HTC update binnen gehengeld.
OS version: 7.10.7740.16
FW rev.: 1600.2200.20104.401
HW rev.:0002
Radio SW: 16.23.03.17_16.27.00.23U
Radio HW: 2.122.0.D4
BL: 2.1.160015.3(133962)
Chip SOC; 1.6.0.0
Geen idee welke nou voorzien is van een update, maar ben wel benieuwd waar je de release notes nu kunt vinden van uitgevoerde (OS of HW) updates. Anyone?
Ik heb m'n Titan nu twee maand, en nog geen krasje op het scherm te vinden. Ik heb 'm altijd in m'n broekzak (zonder sleutels uiteraard).ViewFromSpace schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:49:
Wat ik mij afvraag: Heeft de Titan Gorilla Glass? Of een equivalent ervan? Zou zonde zijn als een 4,7'' scherm gevoelig is voor krassen.
Jammer dat HTC niet duidelijk is met release notes, toch belangrijk als je wilt weten of daar issues mee zijn opgelost die je ondervindt.
Andere vraag: in airplane mode, maar via USB verbonden met mijn PC, kan ik wel gebruik maken van internet op 't toestel. Hoe kan dit?
Ik meen dat dit er wel op zit. Op de site van HTC staat het volgens mij niet expliciet vermeld (ik neem ook aan dat je daar zelf gekeken hebt voordat je het vroeg), maar ik ben het ergens anders wel tegen gekomen. In ieder geval is het scherm hartstikke degelijk.ViewFromSpace schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:49:
Wat ik mij afvraag: Heeft de Titan Gorilla Glass? Of een equivalent ervan? Zou zonde zijn als een 4,7'' scherm gevoelig is voor krassen.
Heb mijn Titan nu ruim 2 maanden en gebruik geen screen protector of hoesje. Meestal zit hij wel "in zijn eentje" in mijn broekzak, maar een enkele keer met sleutels -> geen probleem.
Als ik het niet helemaal goed zeg moet iemand mij even corrigeren, maar volgens mij wordt ALLES omgezet naar WMV, dus behalve het syncen wordt je filmpje ook ge-encodeerd. En dat kost tijd, afhankelijk van je processor kracht.Moogles schreef op zondag 11 december 2011 @ 19:03:
Vandaag voor het eerst met mijn nieuwe HTC Titan kunnen spelen. Ben ontzettend te spreken over de bouwkwaliteit, het OS, en alle functies! Het enige minpunt tot nu toe is dat het erg lang duurt om videos te syncen via Zune. Is het normaal dat ik een uur bezig ben om een afleveringetje in XviD te syncen?
Welke internet? 3G of WiFi?Moogles schreef op zondag 11 december 2011 @ 19:03:
Andere vraag: in airplane mode, maar via USB verbonden met mijn PC, kan ik wel gebruik maken van internet op 't toestel. Hoe kan dit?
[ Voor 29% gewijzigd door WingsOfFury op 12-12-2011 12:43 ]
Windows Phone gebruikt de USB verbinding met de PC, zolang de Zune software maar draait, ook als netwerk verbinding, en als je pc dan een internet vebinding heeft, dan heeft je WP7 ook internet.Andere vraag: in airplane mode, maar via USB verbonden met mijn PC, kan ik wel gebruik maken van internet op 't toestel. Hoe kan dit?
Overigens lijkt dit probleem ook op WiFi voor te komen, maar dat gebruik ik veel minder.
Meer mensen die hier last van hebben?
Zit overigens bij T-Mobile, maar heb het idee dat het of aan de laatste update ligt, of aan een app die ik misschien geinstalleerd of ge-update heb.
Thx, ziet er goed uit.CAP-Team schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:51:
@JvdHoudt hier de beloofde foto van de Titan in de cradle.
[afbeelding]
Het valt me op hoe gemakkelijk hij hier in gaat, als je kijkt hoeveel gehannes je nodig hebt om de microusb kabel in de betreffende aansluiting te frutten.
Anoniem: 80466
Het zal wel gaan om een Bejeweled kloon zoals deze:
http://www.windowsphone.c...39-e011-854c-00237de2db9e
De officiele app is er natuurijk ook
Anoniem: 145867
Zet er dan bij dat hij zeer geschikt is voor facebook en twitter. Maar dat de rest echt stinkt.CAP-Team schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:51:
Voor Social media is hij zeer geschikt
Google+? Hyves? of andere soorten social media? Dan kan je het vergeten.
Hyves
Oh, en misschien dat iemand me kan helpen; is er een goede traffic monitor ergens te vinden die bijhoudt in KB/MB wat je nou daadwerkelijk versnoept aan 3G-verkeer (in mijn geval via T-Mobile)?
Even kort mijn indrukken (na een weekje spelen): er snelle interface, heerlijke integratie met Exchange / Office 365 / Sharepoint etc. Batterij gaat best lang mee, zeker aangezien ik niet 24/7 online ben en geen push-notificaties aan heb staan. Zune is een bagger-applicatie dus voor mijn apps zoeken zit ik voornamelijk thuis op WiFi; krijg soms zelfs VGA memory errors onder Windows als Zune te lang open staat. Net HTC Screenprotector binnen gekregen (eBay, 2 stuks voor 8 Euro) dus die ga ik vanavond eens even plakken
[ Voor 38% gewijzigd door MAX3400 op 16-12-2011 11:43 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Foto van de car holder graag zodra die binnen is!CAP-Team schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:20:
Ik zie net dat mijn pouch en car holder nu ook eindelijk verzonden zijn door expansys!
Anoniem: 437545
Enige wat er moet gebeuren is een whatsapp update :-) , maar die komt denk ik vanzelf.

Laden gaat via de houder. In de zuignap zit een microusb aansluiting waar de meegeleverde usb kabel weer in gaat.
Iemand hier die zn Titan via Chevron legaal heeft laten unlocken? Ik heb het iig gedaan maar krijg geen apps geinstalleerd. Krijg iedere keer dezelfde foutmelding die wijst op het niet INTEROP-UNLOCKED te zijn van me tellie
dat is ie ook niet, heb je al een andere app geprobeerd of een zelf geschreven app? Je toestel wordt gewoon unlocked en niet interop unlocked.phoentje schreef op zondag 25 december 2011 @ 00:46:
Mooie carholder ^^
Iemand hier die zn Titan via Chevron legaal heeft laten unlocken? Ik heb het iig gedaan maar krijg geen apps geinstalleerd. Krijg iedere keer dezelfde foutmelding die wijst op het niet INTEROP-UNLOCKED te zijn van me tellie
Anoniem: 437858
Vandaag tijdens het laden van de toestel hoor ik iets breken ik kom bij me toestel en ja hoor links boven scherm gebarsten, daarnaast toestel zeer warm en nog wel is 2 dode pixels er op Yoepie ben ik weer een tevreden gebruiker.
Over de OS heb ik niks te zeggen super OS !!
Edit: Dit moet denk ik onder de garantie vallen, ze kunnen me niet dwingen tot betalen omdat het nog val nog druk schade is ?
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 437858 op 26-12-2011 18:44 ]
Anoniem: 437858
Hij zit ook in een cover ter bescherming grrr
Htc gesproken die zeggen dat het niet onder garantie valt maar als er geen val schade of iets dergelijks is en als je een druk barst hebt zou dit zich heel mooi moeten uitbereiden over het hele scherm dit is echt links boven in de hoek
edit; heb je eventueel een foto?
[ Voor 5% gewijzigd door Eguna op 28-12-2011 14:16 ]
My life for hire!
maar nu vind ik dat mijn bleutooth oortje heel weinig geluid maakt
ik kan de andere kant bijna niet horen en zij mij niet
hiervoor had ik een htc tytn en daar deed hij het super
heb hem ook al gelinkt aan een bleutooth carkit
maar daar ook slecht te verstaan en echo in de lijn
hebben er meer dit probleem of heb ik dat alleen
of licht dat aan de titan zodat ik hem terug kan sturen
ik heb nog garantie
want dat had ik ook al geprobeerd maaar dan gaat hij 10/10
als je muziek afspeelt via de speakers kun je wel gewoon tot 30
Anoniem: 184945
Nu wil ik vanmorgen een foto maken, werkt mijn cameraknop niet meer. Hij lijkt verzonken te zijn in de shell. Ik weet niet precies wat ik hiermee aanmoet. Heeft iemand dit probleem ook, of heeft iemand dit al opgelost?
Het lijkt wel alsof er iets mist bij de camera knop (als de shell eraf is). Ik weet niet wat hier hoort te zitten normaliter? Kan iemand mij helpen?
Overigens nog steeds blij met de telefoon, wel vind het ik het plastic randje rond de micro usb aansluiting erg fragiel. Ben je wat onvoorzichtig, dan trek je dat randje er zo mee af.
Hier geen update; wel 2 andere Marketplace updates: Notes & HTC Connection Manager...rookie no. 1 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 22:31:
Volgens mij is de update er, kreeg vanmiddag een melding. Heb alleen nog geen tijd gehad hem aan mijn laptop te koppelen middels Zune.
Ik zal wel iets fout doen maar hier werkt het niet... Krijg constant error 80072EFF in Zune omdat er geen internet is; ongeacht of ik de kabel er meteen uit trek of na een seconde of 2 seconden...CAP-Team schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 23:03:
Net even via de Flight Mode-Netwerkunplug methode de update erop geforceerd
Stappenplan?
[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 20-01-2012 23:34 ]
* MAX3400 voelt zich geen Tweaker meer zo...
Maar pas nadat de telefoon wilde gaan sync kwam de update binnen, dus misschien
helpt het als je een paar keer de telefoon sync.

7.10 (8107)GioStyle schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 20:39:
Over welke update hebben jullie het? 8107?
Zoja.. bij welke provider? Telfort, Vodafone, T-mobile en Hi.. ze bieden de Titan nergens aan
Anoniem: 80466
Je kunt hem bij alle resellers wel krijgen met een abbo.DeCo schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:45:
Heeft iemand deze telefoon icm. met een abo?
Zoja.. bij welke provider? Telfort, Vodafone, T-mobile en Hi.. ze bieden de Titan nergens aan
Nee, inderdaad. Dat is sinds de update wel echt verholpen!CAP-Team schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:07:
ik heb het toetsenbord-verdwijn probleem sinds de update nog niet weer gehad.
(nu de rest nog)...
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
ik ben nog steeds benieuwd naar "de rest"PaT schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:59:
[...]
Nee, inderdaad. Dat is sinds de update wel echt verholpen!
(nu de rest nog)...
geen idee.. zijn er die?MAX3400 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 23:16:
Spontane soft resets?
Het blokkeren van alle MS diensten; Marketplace, Xbox Live en Zune. Geen duidelijke reden waarom, maar wel zéér vervelend.

tot op welke hoogte worden die diensten geblokkeerd? Ik bedoel.. muziek en videos kopen op de telefoon, zal ik nooit gaan doen. Een Xbox heb ik niet, ik zou wel een app willen aanschaffen. Dat kan dus niet met de Titan?
[ Voor 6% gewijzigd door DeCo op 05-02-2012 22:25 ]
Marketplace: werkt prima (apps betalen met je creditcard)
Xbox live: werkt prima
Zune: dienst is door Microsoft niet "aangezet" voor Nederland, behalve voor video. Muziek syncen vanaf je eigen pc werkt prima.
Dit zijn allen zaken die niet HTC Titan gerelateerd zijn maar geldt voor alle WP7 toestellen met een Nederlandse Live-ID
Maar wordt volgens "wingsoffury" worden alle marketplace/xbox/zune diensten geblokkeerd, of werkt marketplace/xbox prima op de Titan? Beetje vreemd dat jullie elkaar tegenspreken?
Eens maar de slechte telefonische service van HTC vindt van niet; als je het vragenlijstje aan de telefoon niet doorloopt, is er geen discussie mogelijk want het is dan een user-fout.CAP-Team schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:46:
Als je met enige regelmaat spontane resets krijgt wordt het tijd om je telefoon te vervangen, dat hoort niet.
Heb nog geen tijd gehad om HTC nog eens aan de tand te voelen maar zelfs stock heb ik eens in de paar dagen een soft-reset.
Sorry, heb het al vaker verteld hier en er zijn ook anderen met dezelfde problemen, dus dacht dat het voor iedereen wel bekend was, waardoor ik het een beetje vreemd verwoord heb.DeCo schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:24:
dat is erg vreemd inderdaad
tot op welke hoogte worden die diensten geblokkeerd? Ik bedoel.. muziek en videos kopen op de telefoon, zal ik nooit gaan doen. Een Xbox heb ik niet, ik zou wel een app willen aanschaffen. Dat kan dus niet met de Titan?
Ik bedoelde niet dat de diensten achter de apps blokkeren, maar de complete apps zelf. Dus dat je op de tile Marketplace tikt, alle tiles naar voren weg "klappen" (standaar animatie), en dan ipv dat de Marketplace opent springt hij weer naar het beginscherm.
Zelfde geldt dus ook voor de Xbox Live en Zune apps.
Dát probleem had ik het over
Dus er is helemaal geen (werkende) Marketplace aanwezig? Behalve dat er wel een tile staat, die niet werkt.WingsOfFury schreef op maandag 06 februari 2012 @ 00:19:
[...]
... Dus dat je op de tile Marketplace tikt, alle tiles naar voren weg "klappen" (standaar animatie), en dan ipv dat de Marketplace opent springt hij weer naar het beginscherm...
Dat probleem is dus ook aanwezig op de Nokia's Lumia?
Hoe koop je dan apps zoals Wordfeud (bestaat inmiddels op WP7) of WhatsApp ?
Haha, alsnog vergeten te melden dat het 'soms' gebeurtDeCo schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:53:
[...]
Dus er is helemaal geen (werkende) Marketplace aanwezig? Behalve dat er wel een tile staat, die niet werkt.
Dat probleem is dus ook aanwezig op de Nokia's Lumia?
Hoe koop je dan apps zoals Wordfeud (bestaat inmiddels op WP7) of WhatsApp ?