Rekenblok schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:44:
[...]
Waarom zou jij het gaan betalen als iemand binnen je familie het heeft aangezet?
Dan laat je die persoon toch als straf de downgradekosten betalen?
Overigens, je snapt zelf ook wel dat als je die downgradekosten niet betaalt, XMS je gaat afsluiten i.v.m openstaande rekeningen.
Gewoon betalen het bedrag en mocht je het nou niet mee eens zijn, regel het dan via de klachten afdeling. Die zijn overigens verbluffend snel tegenwoordig met een antwoord

Het punt is,of mijn punt is, die downgrade kosten worden niet genoemd als je het aan zet.
Mijn zoon wist wel dat het extra geld ging kosten per maand,die heeft ie ook netjes betaald,maar nergens staat vooraf vermeld dat als je het weer uit zet er dan kosten in rekening worden gebracht.
Dat komt pas tevoorschijn als je het weer uit zet.
Er wordt nu de indruk gewekt dat het een vrijblijvende dienst is waar je 30 euro per maand voor betaald,pas achteraf, als je de dienst wilt stopzetten,kom je er achter dat je extra moet betalen.
Het zijn dus verborgen kosten die niet genoemd worden bij het activeren van de dienst.
En ongeacht wie die aangezet heeft,daar hoor je vooraf over geinformeerd te worden.
Als je de nieuwsdienst weer uitzet krijg je ook geen "boete".
Dus betalen,nou nee echt niet, en afsluiten,mwah het ziggo modem hangt een meter verderop.
Lijkt me sterk dat xms een al 4 jaar trouw betalende klant kwijt wil omdat xms zich niet houdt aan de informatieplicht maar als ze dat wel willen lig ik daar geen seconde wakker van,gezien de geschiedenis begrijp je dat wel.
Die 25 euro zijn peanuts,maar niet als ze nergens vooraf genoemd worden.
Dat is dus gewoon
misleiding,heeft ook te maken met een vertrouwen zaak,ik moet xms kunnen vertrouwen dat genoemde kosten de echte bedragen zijn en niet dat er achteraf ook nog kosten in rekening worden gebracht.
Hier is ook gevraagd of het activeren vrijblijvend is,hetgeen positief beantwoord werd,dat is het niet, als enige dienst berekent XMS een boete bij deactivatie die niet van te voren wordt genoemd.
Dat is net als, entree museum : 25 euro, staat netjes boven de kassa,dus je weet waar je aan toe bent.
Maar als ik er weer uit wil,springt er een meneer tevoorschijn die zegt, ja maar u moet ook nog 25 euro betalen als u er weer uit wil.
Heeft xms nog een fax nummer waar ik mijn klacht heen kan sturen ?
[
Voor 34% gewijzigd door
Nick39 op 16-09-2011 12:34
]