Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 248 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 34.789 views

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
tssk slacker niet eens 10 85's !!! :)

je heb er iig meer dan ik heb, zit nu op 6 totaal, moet eerlijk zeggen dat ik ook niet echt de moeite neem om er nog meer te levellen :p

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik was ook niet echt van plan die negende zo snel al te levelen, maar ik verveelde me een paar maanden geleden en heb toen mijn level 14 rogue doorgetikt naar 70. Toen ik me een paar weken geleden weer verveelde heb ik door de zure appel heen gebeten en WotLK maar afgerond. Cata content vind ik dan wel weer leuk en dat ging me dan ook makkelijker af. :P

Even voor de beeldvorming: de bovenste 8 karakters waren in WotLK al level 80, dus heel veel tijd heeft het levelen van die karakters sinds de release van Cataclysm niet gekost. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Serieus, die warrior op 32, kon je niet wennen aan het rage principe? Tss, warrior is mijn enige 85er. :D

http://hawvie.deviantart.com/

Verwijderd

Hey mensen.. zit even wat instructies voor domo te checken. Hoe doen jullie dat met die soort van crystal dingen tanken? is dit puur een aangelegenheid voor de ranged/healers? en na hoeveel sec wisselen jullie dit af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
Iemand misschien een scrol van ressurection naar mij zou kunnen sturen

Dembar

Hartelijk dank

[ Voor 35% gewijzigd door Dembar op 11-09-2011 03:39 ]

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dembar schreef op zondag 11 september 2011 @ 02:58:
Iemand misschien een scrol van ressurection naar mij zou kunnen sturen *snip*

Bvd

Dembar
Done, zou wel even je email aanpassen/verwijderen anders wordt je nog plat gespamd :+

Modbreak: dan moet je het vooral citeren zodat het geen fluit meer uitmaakt of hij het wel of niet weghaalt. 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 11-09-2011 15:30 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

HawVer schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 23:18:
Serieus, die warrior op 32, kon je niet wennen aan het rage principe? Tss, warrior is mijn enige 85er. :D
Niet wennen aan rage? Dat vraag je aan iemand die tweederde van de tijd die hij op zijn main gespendeerd heeft in bear form heeft doorgebracht? :P

Nah, ik hou niet zo van melee classes levelen. Mijn main is al melee (twee feral specs) en daarom vind ik het leuker om casters te spelen als alts. Niet voor niks waren mijn DK, mijn rogue en dus mijn warrior de laatste chars die ik level. :P

Uitzonderingen op de regel: mijn pally omdat ik pally tanking gewoon leuk vind en mijn shammy die ik als enhancement geleveld heb omdat ik graag een healer op 85 wilde hebben zonder als resto te levelen. Elemental vind ik niet leuk. :)
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 23:52:
Hey mensen.. zit even wat instructies voor domo te checken. Hoe doen jullie dat met die soort van crystal dingen tanken? is dit puur een aangelegenheid voor de ranged/healers? en na hoeveel sec wisselen jullie dit af?
Twee man per orb, vier stacks pakken en dan wisselen. Daarna wisselen op elk moment dat de stacks droppen. Op 10-man kiezen we voor één healer en een ranged dps die niet bovenop elkaar staan maar wat afstand houden voor de leap. Vergeet ook niet bubbles, dispersions, cloak of shadows, ice blocks en eventueel spul als barkskin goed te gebruiken op die fase als je moet soaken. Stiekem is het niet zo moeilijk en gaat de meeste leertijd zitten in het snel on the fly regelen van welke mensen welke orb pakken.

Wij maken die phase trouwens bewust wat korter door op de vierde leap al te huggen, wat betekent dat wat random mensen even die debuff krijgen, maar door de group healing is dat eigenlijk geen punt. In die scorp phase gaat de baas toch neer en zelfs al is jullie dps wat lager, dan kun je alsnog een extra cat phase triggeren. Daarna nog een scorp zou tricky zijn, je krijgt dan weer die seeds en ik denk niet dat je dan de scythe nog kan overleven als groep. :P

[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 11-09-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltjers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-04-2024
HawVer schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 23:18:
Ik vind het rage principe wel fijn eigenlijk, behalve dat je in fury zo snel out of rage bent :(
Je hoeft nooit te drinken (raar dat mijn char niet uitdroogt) dat is wel makkelijk, maar ranged hebben zoveel voordelen in WoW vergeleken met melee dat ik maar een mage ben gaan lvlen :) dat beviel me wel goed. Zeker met FL dailies, vaak zat gebruik gemaakt van het principe dat melee niet bij me kunnen op die spinnen torens dat je ze zo kan rapen :+ vet evol >:)

Sommige mensen zetten iets nuttigs in hun signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Zertaxka schreef op zondag 11 september 2011 @ 03:13:
[...]

Done, zou wel even je email aanpassen/verwijderen anders wordt je nog plat gespamd :+
Misschien kun jij hem dan ook even uit je quote halen ;)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:33

Roshnak

PSN: Roshgill

Even een vraagje : ik heb een Warrior Tank en ik vroeg me af of ik wel goed gem etc.

Dit is mijn tankje : http://eu.battle.net/wow/...aerie-peak/Lanella/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Roshnak schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:27:
Even een vraagje : ik heb een Warrior Tank en ik vroeg me af of ik wel goed gem etc.

Mastery!!!! Meer Mastery gemmen! :)
Geen stamina, dat is de ICC mindset :P.

vv Sabriel hieronder heeft helemaal gelijk! vv

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 11-09-2011 15:25 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Roshnak schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:27:

Gemming is WotLK-style, focus in cata is niet meer soaken, maar mitigraten
Ben geen maintank maar volgens mij moet de gemming als volgt zijn:

rood : +20 parry + 30 sta
geel : +20 mastery + 30 sta / 40 mastery
blauw : + 20 mastery + 30 sta

Dodge ongeveer 15%, parry ongeveer 15% voorkeur parry 1-2% hogr dan parry (ivm ability "hold the line"), daarna focus op mastery.

Voor reforgen maak ik gebruik van askmrrobot, sommige zweren erbij en andere vinden het niks, maar dat is een persoonlijke keuze.

succes met tanken, en vergeet niet door de zure appel heen te bijten want de gemiddelde pug in normal heroics zijn niet echt goed gemaniered over het algemeen. ZA/ZG valt over het algemeen wel mee.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sowieso is het sinds de buff op socketbonussen (die in WotLK gewoon klote waren) redelijk dom om niet meer voor de socket bonus te gaan. Het komt eigenlijk maar in heel weinig gevalen voor dat ik de socket bonus niet haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
NMe schreef op zondag 11 september 2011 @ 15:33:
Sowieso is het sinds de buff op socketbonussen (die in WotLK gewoon klote waren) redelijk dom om niet meer voor de socket bonus te gaan. Het komt eigenlijk maar in heel weinig gevalen voor dat ik de socket bonus niet haal.
Hangt sterk af van je klasse. Voor balance druids bijvoorbeeld heeft het eigenlijk alleen zin voor de bonus te gemmen als die +20 int is of meer. Wat natuurlijk haast nooit het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op zondag 11 september 2011 @ 03:35:
[...]

Twee man per orb, vier stacks pakken en dan wisselen. Daarna wisselen op elk moment dat de stacks droppen. Op 10-man kiezen we voor één healer en een ranged dps die niet bovenop elkaar staan maar wat afstand houden voor de leap. Vergeet ook niet bubbles, dispersions, cloak of shadows, ice blocks en eventueel spul als barkskin goed te gebruiken op die fase als je moet soaken. Stiekem is het niet zo moeilijk en gaat de meeste leertijd zitten in het snel on the fly regelen van welke mensen welke orb pakken.

Wij maken die phase trouwens bewust wat korter door op de vierde leap al te huggen, wat betekent dat wat random mensen even die debuff krijgen, maar door de group healing is dat eigenlijk geen punt. In die scorp phase gaat de baas toch neer en zelfs al is jullie dps wat lager, dan kun je alsnog een extra cat phase triggeren. Daarna nog een scorp zou tricky zijn, je krijgt dan weer die seeds en ik denk niet dat je dan de scythe nog kan overleven als groep. :P
Ok thxs.. ga je advies zo in de praktijk brengen. Onze pala off tank heeft zijn account weer terug en ik heb hem vandaag dat 365 swaard gemaakt. zelf ga ik wel dps-en.. vandaag ff wat test runs gedaan in za/zg en 2T11 gecombineerd met 2T12 :D.. ben benieuwd deed voorheen rond de 23K op de boss dummy..Wordt knoppen rammen op MR domino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ NME werkte perfect domo --> RIP

was wel een beetje lucky bij die orbs, maar down is down :P. daarna nog wat pogingen op raggy gedaan, maar we gingen steeds dood als die adds naar de hamer toe rennen... niemand had ook tactics ofzo gecheckt omdat we niet hadden verwacht dat domo zo snel nekkie was.. na is van 5 pogingen was het al gedaan. Goede zaak trouwens dat de off tank de schoulder bonus heeft nu.. eindelijk een zinvolle drop..

maar alle tips/tricks voor raggy zijn welkom :P.. ga zelf ook ff checken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
NMe schreef op zondag 11 september 2011 @ 15:33:
Tja tanks hebben die luxe. Hun hebben qua gems zoveel opties dat de socket bonus altijd wel valt te halen.
Voor de meeste DPS classes is het pakken van socket bonussen in de meeste gevallen niet de beste optie.
Bv veel casters hebben er qua DPS het meeste aan om 40 intel overal in te gooien tenzij de bonus 20 intel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
NMe schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 15:24:
Ik was ook niet echt van plan die negende zo snel al te levelen, maar ik verveelde me een paar maanden geleden en heb toen mijn level 14 rogue doorgetikt naar 70. Toen ik me een paar weken geleden weer verveelde heb ik door de zure appel heen gebeten en WotLK maar afgerond. Cata content vind ik dan wel weer leuk en dat ging me dan ook makkelijker af. :P

Even voor de beeldvorming: de bovenste 8 karakters waren in WotLK al level 80, dus heel veel tijd heeft het levelen van die karakters sinds de release van Cataclysm niet gekost. :P
Van 1 naar 60 doe ik al te lang over, ik begin en na een paar uur zit ik rond de 20 en dan vindt ik er geen bal meer aan en wil ik me mounts en alles >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:47:
Tips voor Raggy hebben denk ik vooral pas zin als je specifieke problemen hebt. Wij zijn gewoon begonnen en ik heb daarbij samen met de andere raid leader een tactiek verzonnen die voor ons lekker werkte maar wel op bepaalde punten redelijk afweek van de guides die ik bekeken had. Blijkt achteraf dat ik op eigen houtje een tactiek had verzonnen die veel andere guilds ook gebruiken, dus doe ik toch nog iets goed. :+

Wat betreft die add/hammer-phase is het vooral belangrijk dat je je melee, ranged en stuns goed verdeelt. We hadden voor onze kill een rogue, een mage en een DK-tank aan de ene kant van de hamer en een balance druid, een feral druid en een warrior tank aan de andere. Bovendien een shadow priest die keek aan welke kant hij het hardst nodig was. Met de rogue en de prot warrior heb je aan elke kant redelijk wat stuns, waarbij de feral druid (bash/maim) en de mage (impact) ondersteuning kunnen bieden. Bovendien de knockback van de boomkin en deathgrip van de DK voor de "oh shit!"-momenten. :P

Ook belangrijk: assign adds aan mensen. In onze groep hadden we een ranged en een melee aan elke kant van de hamer staan. Als de hamer in het midden valt, dan heeft de melee de verantwoordelijkheid voor de twee het dichtst bij de hamer en de ranged de verantwoordelijkheid voor de twee die er het verst vandaan spawnen. De vijfde DPS doet aan beide kanten wat om zo de mobs die te dicht bij de hamer komen af te maken. Spawnt de hamer aan de linker- of rechterkant dan spawnen er maar twee adds aan de kant waar hij neervalt en zes aan de andere kant. In dat geval pakt de melee aan die kant de add die het dichtstbij spawnt, de ranged pakt de andere. Als ze hun adds neer hebben helpen ze uit aan de andere kant, waar de verdeling is dat de caster de achterste twee adds pakt, de wisselende DPS pakt de middelste twee en de melee pakt de twee die het dichtst bij de hamer spawnen. Als ieder zijn eigen verantwoordelijkheid heeft kan het bijna niet misgaan, en zelfs als het wél misgaat kun je direct aanwijzen wie de schuldige is. :P
Deadsy schreef op zondag 11 september 2011 @ 23:30:
[...]

Tja tanks hebben die luxe. Hun hebben qua gems zoveel opties dat de socket bonus altijd wel valt te halen.
Voor de meeste DPS classes is het pakken van socket bonussen in de meeste gevallen niet de beste optie.
Bv veel casters hebben er qua DPS het meeste aan om 40 intel overal in te gooien tenzij de bonus 20 intel is.
Er zijn ook andere classes/rollen waar dit geldt hoor, maar inderdaad vooral voor tanks. Als feral DPS zijn de meeste socket bonussen die ik krijg agility, en dat is het altijd wel waard om te halen. Zelfs als het 10 agi is waarbij ik dus een 20 agi + 20 <andere stat> gem moet gebruiken. Ik ga nog liever voor 20 agi + 30 stam met die 10 agi socket bonus dan voor een 40 agi gem zonder de bonus. :P
Mektheb schreef op zondag 11 september 2011 @ 23:32:
[...]

Van 1 naar 60 doe ik al te lang over, ik begin en na een paar uur zit ik rond de 20 en dan vindt ik er geen bal meer aan en wil ik me mounts en alles >.<
Dat had ik ook wel, maar gelukkig is dat heel erg verbeterd toen ze de eerste mount terughaalden van level 40 naar 20 en de epic mount van level 60 naar 40. Bovendien zijn de nieuwe questing areas best leuk dus ik ga me met mijn warrior ook wel vermaken te zijner tijd. :P

[ Voor 23% gewijzigd door NMe op 12-09-2011 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Nou, gister was de raid met een uur al klaar. Domo op hc en Raggy op normal en een uur laten stonden we weer buiten.
Echt, die tokens zijn inmiddels een grote frustratie in ons raidteam. We hebben 5 mensen voor de dk/mage/rogue/druid token, 2 voor de pala/priest/lock token en 3 voor de hunter/warrior/shaman token. De eerste token hebben we slechts 2 keer zien droppen, 1 keer de head, 1 keer de heroic shoulders. De tweede token zien we al 3 weken droppen op Shannox hc voor de legs (gaan inmiddels dus al voor os) en ook de shoulder en head token zijn vaak genoeg gedropt om onze priest en pala te voorzien van tiers. En over de derde gaan we het helemaal niet hebben, die dropt tot in den treure.
Als Blizz dan ook non-tier mogelijkheden zou hebben voor bijvoorbeeld de shoulders voor alle classes dan had ik het al minder erg gevonden. Ik heb absoluut geen andere optie dan de tier shoulders als dk, dus ik huppel nog steeds rond met de Zandalari shoulders. Fingers crossed dat het de volgende tier beter geregeld is.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op maandag 12 september 2011 @ 08:19:
Nou, gister was de raid met een uur al klaar. Domo op hc en Raggy op normal en een uur laten stonden we weer buiten.
Echt, die tokens zijn inmiddels een grote frustratie in ons raidteam. We hebben 5 mensen voor de dk/mage/rogue/druid token, 2 voor de pala/priest/lock token en 3 voor de hunter/warrior/shaman token. De eerste token hebben we slechts 2 keer zien droppen, 1 keer de head, 1 keer de heroic shoulders. De tweede token zien we al 3 weken droppen op Shannox hc voor de legs (gaan inmiddels dus al voor os) en ook de shoulder en head token zijn vaak genoeg gedropt om onze priest en pala te voorzien van tiers. En over de derde gaan we het helemaal niet hebben, die dropt tot in den treure.
Als Blizz dan ook non-tier mogelijkheden zou hebben voor bijvoorbeeld de shoulders voor alle classes dan had ik het al minder erg gevonden. Ik heb absoluut geen andere optie dan de tier shoulders als dk, dus ik huppel nog steeds rond met de Zandalari shoulders. Fingers crossed dat het de volgende tier beter geregeld is.
Koop je toch een vd 359 BOE shoulders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:15:
[...]

Zoveel zijn er daar niet van:
Zie zoek actie op wowhead

Enkel tank plate en diverse leather (359 caster, 378 random) shoulders.

[ Voor 27% gewijzigd door _Peter2_ op 12-09-2011 09:20 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Peter2_ schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:19:
[...]

Zoveel zijn er daar niet van:
Zie zoek actie op wowhead

Enkel tank plate en diverse leather (359 caster, 378 random) shoulders.
Ik ging er even vanuit dat hij/zij tank was, in BWD of BoT droppen BoP dps shoulders volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:15:
[...]
Er zijn geen 359 BoE dps shoulders voor plate, tenminste, zo ver ik weet. Ik kan BoT doen om de token te krijgen voor T11, dan ga ik van 353 naar 359. Alleen wordt BoT bij ons op de server nauwelijks gepugged (uitstervende server). En mijn guild heeft niet echt de behoefte om BoT te doen :'(.

Firelands is wat dat betreft erg bagger. Tanks hebben 2 plate shoulder opties naast de token. Clothies, leather agi etc., ze hebben allemaal een non tier variant. Natuurlijk best in slots zijn, over het algemeen, de tier shoulders, maar het feit dat ze een optie hebben is toch wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:33:
[...]

Er zijn geen 359 BoE dps shoulders voor plate, tenminste, zo ver ik weet. Ik kan BoT doen om de token te krijgen voor T11, dan ga ik van 353 naar 359. Alleen wordt BoT bij ons op de server nauwelijks gepugged (uitstervende server). En mijn guild heeft niet echt de behoefte om BoT te doen :'(.

Firelands is wat dat betreft erg bagger. Tanks hebben 2 plate shoulder opties naast de token. Clothies, leather agi etc., ze hebben allemaal een non tier variant. Natuurlijk best in slots zijn, over het algemeen, de tier shoulders, maar het feit dat ze een optie hebben is toch wel fijn.
Dan maak je toch zelf een raid op een offday? Vast genoeg alts die meewillen en anders een paar randoms/vrienden. Er droppen ook non-set DPS shoulders volgens mij van Halfus en als je 353-->359 niet genoeg upgrade vind dan doe je Halfus HC, ook niet te moeilijk en dan heb je 372 dps shoulders (die er ook nog is HEEL leip uit zien :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:47:
@ NME werkte perfect domo --> RIP

was wel een beetje lucky bij die orbs, maar down is down :P. daarna nog wat pogingen op raggy gedaan, maar we gingen steeds dood als die adds naar de hamer toe rennen... niemand had ook tactics ofzo gecheckt omdat we niet hadden verwacht dat domo zo snel nekkie was.. na is van 5 pogingen was het al gedaan. Goede zaak trouwens dat de off tank de schoulder bonus heeft nu.. eindelijk een zinvolle drop..

Wat heel belangrijk is dat je de adds nummers geeft, en iedereen een plek geeft, daarnaast spawnen ze niet allemaal tegelijk, hoe dichter bij het midden hoe eerder ze spawnen. Dus als er in het midden 1 spawned of 2, nuke je die eerst snel naar 50% en ga je op de buitenste en dan kom je weer terug bij de trage adds.

Aangezien je ook 2 pala's heb, beide in Holy wrath laten glypen, stunned alle elementals in 10/15y radius van de paladin. dat helpt enorm, combineer dat met de 2 DK drag's die je heb,en 2x HoJ van de pala's zou het niet zo een probleem moeten zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/bdjw5y.jpg

Dit is een plaatje van iemand anders dat wel goed werkt qua assignments, groene driehoek is voor de hammer locatie.

Wij zijn gisteren zelf weer flinke stap verder gekomen op ragnaros HC, nu de phase met de scions gehaald, helaas ging er iets mis met de deathgrip waardoor een van de adds erdoor kroop en we een keiharde wipe om ons oren kregen :D

Maar het was wel vrij gaaf om de vorige week te zien waar we eigenlijk de hele avond wipete op de seed spawns, dat het nu wel vrij ok ging, ik zal eerlijk zijn er gingen te veel mensen nog dood aan engulfing flames, maar het begint zeker nu wel te komen, ik hoop zelfs vanavond p4 wel te zien.

Wie weet spoedig een kill, heb echt totaal geen idee hoe moeilijk p4 is, vanuit de video's lijkt het zo damn easy, maar ik heb een vermoeden dat het echt niet zo simpel is maarja we zullen zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
Same prob here, wij hebben altijd 6/7 mensen voor die eerste token, 2 drops so far. Set gearing ging in T11 dus al kut, het probleem blijft lekker voortbestaan in T12. Hoopte dat ze de classes weer om zouden gooien maar helaas.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:43:
[...]

Dan maak je toch zelf een raid op een offday? Vast genoeg alts die meewillen en anders een paar randoms/vrienden. Er droppen ook non-set DPS shoulders volgens mij van Halfus en als je 353-->359 niet genoeg upgrade vind dan doe je Halfus HC, ook niet te moeilijk en dan heb je 372 dps shoulders (die er ook nog is HEEL leip uit zien :))
Ghe, dat dacht je. Wij hebben niet zo'n hele grote guild, weinig mensen die nog zin hebben om oude content door te gaan als je tegenwoordig al prima kan gearen zonder de oude raids. In het verleden alt runs gedaan met een andere guild, maar die staat momenteel op non-actief. Trust me, genoeg dingen ondernomen om in ieder geval de shoulders iets te upgraden, maar tot op heden zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Mik! schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:29:
[...]

Ghe, dat dacht je. Wij hebben niet zo'n hele grote guild, weinig mensen die nog zin hebben om oude content door te gaan als je tegenwoordig al prima kan gearen zonder de oude raids. In het verleden alt runs gedaan met een andere guild, maar die staat momenteel op non-actief. Trust me, genoeg dingen ondernomen om in ieder geval de shoulders iets te upgraden, maar tot op heden zonder succes.
Mja toch heeftie wel een punt hoor, mijn raid groepje wilde ook helpen Magmaw hc nog een paar keer killen toen Ragna voor raid einde plat lag omdat z'n mace nog steeds semi-BIS is, FL hc fights uitgesloten dan. Halfus hc is nu helemaal zo simpel, dat zou 't probleem niet moeten zijn :) Gewoon lief vragen :>

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Mik! schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:29:
[...]

Dan regel je hier een groepje om samen te gaan. Ik heb ook wel interesse :*)
Afgelopen vrijdag Cho geprobeerd met PUG alleen was de dps behoorlijk zwak in 2e fase. Verder weer troll instances gedaan tot VP cap en priest heeft nu alle JP gear + zelfs al twee 378 items _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
porn* schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:34:
[...]

Mja toch heeftie wel een punt hoor, mijn raid groepje wilde ook helpen Magmaw hc nog een paar keer killen toen Ragna voor raid einde plat lag omdat z'n mace nog steeds semi-BIS is, FL hc fights uitgesloten dan. Halfus hc is nu helemaal zo simpel, dat zou 't probleem niet moeten zijn :) Gewoon lief vragen :>
En met de huidige gear zouden alle heroics in T11 behalve sinestra / Ascendant council en Nefarian echt een push over moeten zijn zelfs voor guilds die daarvoor niet al te veel ervaring ermee hadden.

Je kan veel van de encounters gewoon bruteforce dps'en :)

Laatste keer dat wij 10m magmaw HC deden, kwamen we tot 4% met 1 headphase maar... en 2 head phase overleven is echtn iet lastig. Halfus zoals gezet is echt een lachtertje, cho'gall HC eigenlijk ook wel, maar dat hangt vooral af van je healers en of je mensen 'crap op de vloer' kunnen dodgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Terence(x) schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:38:
[...]

En met de huidige gear zouden alle heroics in T11 behalve sinestra / Ascendant council en Nefarian echt een push over moeten zijn zelfs voor guilds die daarvoor niet al te veel ervaring ermee hadden.

Je kan veel van de encounters gewoon bruteforce dps'en :)

Laatste keer dat wij 10m magmaw HC deden, kwamen we tot 4% met 1 headphase maar... en 2 head phase overleven is echtn iet lastig. Halfus zoals gezet is echt een lachtertje, cho'gall HC eigenlijk ook wel, maar dat hangt vooral af van je healers en of je mensen 'crap op de vloer' kunnen dodgen :P
Neuh dat kunnen ze niet. Laatste wipenight Rhyo, 2 healers, we redden het gewoon niet omdat mensen teveel crap op de vloer blijven pakken.

Maar daarentegen gaan Magmaw en Halfus (de paar keer tenminste dat we ze nog deden) WEL weer in 1x plat 8)7
Council is lastig idd maar dat komt omdat je gewoon nog geoneshot kan worden als je het niet goed doet :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
porn* schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:42:
[...]

Neuh dat kunnen ze niet. Laatste wipenight Rhyo, 2 healers, we redden het gewoon niet omdat mensen teveel crap op de vloer blijven pakken.

Maar daarentegen gaan Magmaw en Halfus (de paar keer tenminste dat we ze nog deden) WEL weer in 1x plat 8)7
Council is lastig idd maar dat komt omdat je gewoon nog geoneshot kan worden als je het niet goed doet :)
Council heroic is gewoon een retard check, en helaas falen een hoop mensen daar nog op :D

Maar wat ik zei, zolang mensen dus de crap kunnen vermijden op een goed niveau, dan is het niet echt een issue, maar misschien kan het ook geen kwaad om ze gewoon de T11 heroics in te slepen, puur en alleen voor de practice, Heroic magmaw is een mooi gevecht, en op zich Valiona en Theralion ook wel, alhoewel dat heel erg afhankelijk is van de mensen die je naar beneden stuurt en hoe goed zijn in het dodgen van balls :)

Daarnaast blijft atrimedes heroic altijd leuk voor mensen om mee te oefenen, core mechanics zijn zo simpel, maar dodgen van disc blijft vaak lastig.

Op mijn server zie ik het trouwens veel gebeuren, x aantal guilds dat nu 6/7 HC is die niet gelijk ragnaros HC aan het doen zijn, maar eerst voor Sinestra/Nefarian/Cho'gal HC gaan, nu zal ik niet zeggen dat je dat met je guild moet doen, maar probeer gewoon eens wat meer van die heroics down te krijgen, voor de oefening, gear is 1 ding, maar als mensen blijven falen is er geen gear die ze zal redden, en wie weet word je squad er wel beter door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

mee eens,wij hebben iedere week nog minimaal een bwd run,met daarnaast als filler nog gedeelte BoT of wat dan ook,dit wordt gewoon gedaan om te blijven oefenen en alts etc te gearen :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus ik huppel nog steeds rond met de Zandalari shoulders. Fingers crossed dat het de volgende tier beter geregeld is.
Lol ken je frustratie.. liep ook tot op een week terug rond met die za zooi.. nadat de t11 dropte bij cho gall won een druid ze (die gozer is echt nooit online).. was er zo gefrustreerd over dat ik toen maar die pvp 371 versie heb gekocht een aangepast. Voelt wel een beetje aan als cheaten, maar ze zijn na de aanpassing beter dan die za versie en die jp's kan je zo omzetten naar honor.

Hoop ook echt dat blizzard universele tokens gaat maken.. ook voor items.. snap best dat mensen langer spelen omdat er een kans is dat ze het niet krijgen, maar kan mij ook heel goed indenken dat mensen denken */**(&^%&&*... klote weer niets.. 2,5 uur zitten gamen voor niets (behalve dan de fun natuurlijk.. maar die wordt als dit vaak gebeurd ook snel minder)... Ik zeg aanpassen die zooi in 4.3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Mja bij ons zijn de mensen een beetje heroic moe ofzo... clearen het op normal met Shannox hc en vinden het eigenlijk verder prima. Moet zeggen dat ik ook weinig zin heb om nog lang op dezelfde onzinnige dingen te wipen, maar dan merk ik ook wel weer als het WEL goed gaan en iedereen is gefocussed, dan is zo'n wipeavond met goede progress of zelfs een kill echt wel een voldoening... maja.

Er zijn nog steeds goede drops in BoT/BWD te halen, zeker bepaalde heroic items zijn voor sommige mensen BiS (denk aan de healer trinkets oa). We waren redelijk bezig voor FL, de makkelijkere HCs als Halfus, Magmaw, V&T en Arimedes hadden we neer. Laatst aan council begonnen maar telkens faalt er wel iemand met de frost orb en dan is het snel GG :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:03:
[...]

Wat heel belangrijk is dat je de adds nummers geeft, en iedereen een plek geeft, daarnaast spawnen ze niet allemaal tegelijk, hoe dichter bij het midden hoe eerder ze spawnen. Dus als er in het midden 1 spawned of 2, nuke je die eerst snel naar 50% en ga je op de buitenste en dan kom je weer terug bij de trage adds.

Aangezien je ook 2 pala's heb, beide in Holy wrath laten glypen, stunned alle elementals in 10/15y radius van de paladin. dat helpt enorm, combineer dat met de 2 DK drag's die je heb,en 2x HoJ van de pala's zou het niet zo een probleem moeten zijn.
thxs dat plaatje ziet er goed uit.. wij hadden die hamer 4 keer recht in het midden. morgen gaan we hier mee door, maar dit helpt wel. Die slows van de hunters leken niet te werken.. en ik was zelf een beetje verbaast hoe focking snel die adds waren :P.

man p4 op HC :P.. dat gaat met mijn slacker team echt nooit lukken. hoop dat je hem snel neer hebt dan sta je gewoon achter Inner Sanctum op de server.. dat is echt helemaal niet verkeerd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:03:
[...]

thxs dat plaatje ziet er goed uit.. wij hadden die hamer 4 keer recht in het midden. morgen gaan we hier mee door, maar dit helpt wel. Die slows van de hunters leken niet te werken.. en ik was zelf een beetje verbaast hoe focking snel die adds waren :P.

man p4 op HC :P.. dat gaat met mijn slacker team echt nooit lukken. hoop dat je hem snel neer hebt dan sta je gewoon achter Inner Sanctum op de server.. dat is echt helemaal niet verkeerd _/-\o_
Hunters kunnen specced in Entrapment, dan blijft die add iig een seconde of 2 op de plek staan waar ie spawned als de frost trap triggered.

De adds zijn alleen snel als ze vol HP zijn, dus als je ze naar 50% nuked dan zijn ze heel traag in een, waar je alleen wel voor moet uit kijken is dat, als je ze stunned en dan sub 50% nuked, soms willen ze nog wel ff een klein stukje op volle snelheid gaan voor ze afremmen, dus hou daar rekening mee als heel dicht bij de hammer stunned.

En tja ik denk toch nog steeds wel dat Genesis ons zal verslaan maar wie weet ook niet, we zullen het zien, ze zijn wel al iets verder. en hebben al vaker de scion phase gehaald en zelfs 1x p4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
porn* schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:34:
[...]

Halfus hc was altijd al simpel, maar dat terzijde ;)

Zolang er geen achievement, title of wat dan ook aan zit, zijn mensen in mijn raidgroep niet echt geneigd om een BoT in te gaan. We hebben 3 weken geleden ofzo nog een keer BoT gedaan omdat zowel ik als onze moonkin nog een shoulder upgrade konden gebruiken. Maar dat was al bijna smeken. 'Waarom BoT doen, het is toch niet alsof iemand nog gear nodig heeft'. Ze willen zelfs eerder Lich King 25m hc doen, want dat heeft tenminste nog een achievement en een title. En neen, i'm not kidding. Het zou helemaal niet zoveel moeite moeten kosten, vorige keer stonden we ruimschoots binnen het uur alweer buiten, maar om ze zo 'gek' te krijgen...

Oh en dan moeten we het al helemaal niet ook nog hebben over BWD. Chimaeron trinket is ook nog steeds BIS..
EJSchuiteman schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:35:
[...]
Dan regel je hier een groepje om samen te gaan. Ik heb ook wel interesse :*)
Tenzij je op Bloodfeather zit is dit erg lastig ;) Real id cross realm geldt alleen voor (hc) dungeons.

[ Voor 3% gewijzigd door Mik! op 12-09-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Mik! schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:25:
[...]

Zolang er geen achievement, title of wat dan ook aan zit, zijn mensen in mijn raidgroep niet echt geneigd om een BoT in te gaan. We hebben 3 weken geleden ofzo nog een keer BoT gedaan omdat zowel ik als onze moonkin nog een shoulder upgrade konden gebruiken. Maar dat was al bijna smeken. 'Waarom BoT doen, het is toch niet alsof iemand nog gear nodig heeft'. Ze willen zelfs eerder Lich King 25m hc doen, want dat heeft tenminste nog een achievement en een title. En neen, i'm not kidding. Het zou helemaal niet zoveel moeite moeten kosten, vorige keer stonden we ruimschoots binnen het uur alweer buiten, maar om ze zo 'gek' te krijgen...

Oh en dan moeten we het al helemaal niet ook nog hebben over BWD. Chimaeron trinket is ook nog steeds BIS..

[...]

Tenzij je op Bloodfeather zit is dit erg lastig ;) Real id cross realm geldt alleen voor (hc) dungeons.
Tja klinkt alsof het nog al egoïstische mensen zijn, ikke ikke en als de rest iets nodig heb kunnen ze stikken :S

Ik farm met me guild nog elke week Bastion Heroic omdat onze healers nog steeds shard of Woe nodig hebben, die tijd kan ik ook besteden aan Rag HC, maar des al niet te min ram ik er toch elke week ff door heen, omdat het me raid uit eindelijk alleen maar helpt, ik bedoel als jij daar undergeared rond loopt met ZG shoulders, en je kan toch meer dps doen met simpel ff halfus HC doen, dan snap ik echt niet dat ze dat niet voor je doen....

Zal wel weer iets zijn van iedere guild andere mensen en andere attitude, had iig voor mij een reden geweest om hier en daar wat apps uit te sturen (afgezien van het feit dat ik GM ben van de guild en toch bepaal waar we heen gaan uit eindelijk *wel in overleg natuurlijk*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Gisteren weer een progress avondje op raggy 10n gedaan. Tot nu toe waren we nog niet voorbij 2de transition gekomen, mede vanwege het feit dat we nog geen deathloze 2de phase hadden gehad. Weer een kleine 13 attempts verder en we zien nu phase 3 af en toe eens. Beste attempt zat zo rond de 15% geloof ik voordat de laatste persoon het loodje legde.

Ik denk dat als we nog iets beter worden in phase 2 dat we niet ver van een kill af zitten. Het grootste probleem lijkt nog steeds phase 2 te zijn; vooral wanneer Sulfurus Smash of Engulfing Flames tegelijk komen met het aoe'n van de adds. Verder hebben we nog wel eens een wat ongeluk zoals mensen die een knockback (Wrath of Ragnaros) krijgen die recht in een Magma Trap komen en wat tank gibs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Mik! schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:25:
[...]

Jep ik zeg al, oa er zijn voor de meeste classes nog wel upgrades te halen (hc dan). Wie is RL? Wat je ook kan doen is FL leegvegen en dan lekker Domo & Raggy voor een andere avond overhouden, dan die avond eerst naar BoT toe voor je ze neerlegt. Creert ietsje meer draagvlak omdat het raidavond is. Een alternatief is dat ze alts mogen meenemen, maar 1) die moeten ze wel hebben, 2) redelijk geared zijn, 3) moeten ze dan wel kunnen spelen. Dan de opmerking mains > alts op rolls en verder even goede vrienden. Heroics kunnen dan wel ietsje lastiger zijn natuurlijk...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Ik heb dit weekend totaal geen tijd gehad voor wow… Alleen vrijdag even een kleine 2 uur. Ik heb toen even 3 ZA/ZG randoms gedaan voor de nodige VPs. Was wel weer leuk, maargoed dat is alleen leuk als het snel gaat wat mij betreft!

Gister was er als het goed is wel een raid, ben benieuwd hoe het is gegaan, dus Eon, Rodie laat wat van je horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Terence(x) schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:35:
[...]
Tja klinkt alsof het nog al egoïstische mensen zijn, ikke ikke en als de rest iets nodig heb kunnen ze stikken :S

Ik farm met me guild nog elke week Bastion Heroic omdat onze healers nog steeds shard of Woe nodig hebben, die tijd kan ik ook besteden aan Rag HC, maar des al niet te min ram ik er toch elke week ff door heen, omdat het me raid uit eindelijk alleen maar helpt, ik bedoel als jij daar undergeared rond loopt met ZG shoulders, en je kan toch meer dps doen met simpel ff halfus HC doen, dan snap ik echt niet dat ze dat niet voor je doen....

Zal wel weer iets zijn van iedere guild andere mensen en andere attitude, had iig voor mij een reden geweest om hier en daar wat apps uit te sturen (afgezien van het feit dat ik GM ben van de guild en toch bepaal waar we heen gaan uit eindelijk *wel in overleg natuurlijk*)
Egoistisch vind ik een groot woord, maar ze hebben er gewoon geen behoefte meer aan. Is natuurlijk ook wat van te zeggen ;) Ik gooi het gewoon nog een keer in de groep, maar dat gaat pas na mijn vakantie gebeuren.
Een andere guild zoeken, hell no ;) Ben GM van deze guild, de guild sluit precies aan bij mijn wensen/eisen en gezien de huidige staat van onze server is dit de beste optie. Dan maar blijven hopen op de shoulders van Domo :P
porn* schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:43:
[...]
Jep ik zeg al, oa er zijn voor de meeste classes nog wel upgrades te halen (hc dan). Wie is RL? Wat je ook kan doen is FL leegvegen en dan lekker Domo & Raggy voor een andere avond overhouden, dan die avond eerst naar BoT toe voor je ze neerlegt. Creert ietsje meer draagvlak omdat het raidavond is. Een alternatief is dat ze alts mogen meenemen, maar 1) die moeten ze wel hebben, 2) redelijk geared zijn, 3) moeten ze dan wel kunnen spelen. Dan de opmerking mains > alts op rolls en verder even goede vrienden. Heroics kunnen dan wel ietsje lastiger zijn natuurlijk...
Ik ben dus GM, mijn vriend is over het algemeen RL, maar wij zijn allebei niet van de types om te forceren/eisen/door te drukken. Dat hebben we gezien bij vorige guilds en dat is ons dusdanig tegen gaan staan dat wij dat dus absoluut niet willen. We overleggen met de officergroup (naast ons nog 2 anderen) en we gooien het in de groep. Als mensen het niet willen, dan houdt het gewoon op. Het moet wel leuk blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
hulkie schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:48:
Ik heb dit weekend totaal geen tijd gehad voor wow… Alleen vrijdag even een kleine 2 uur. Ik heb toen even 3 ZA/ZG randoms gedaan voor de nodige VPs. Was wel weer leuk, maargoed dat is alleen leuk als het snel gaat wat mij betreft!

Gister was er als het goed is wel een raid, ben benieuwd hoe het is gegaan, dus Eon, Rodie laat wat van je horen!
Eon was er niet bij, ik wel. In short: Mark kwam een uur te laat en vervolgens hebben we 1,5 uur gewiped op Alysrazor. Wel met een twee healersetup. In de lucht kreeg ik de dingen prima voor elkaar (naar de 40k DPS toe), maar NZG ging een stuk moeilijker. Waarom weet ik niet precies, maar hij kreeg een hoop onnodige damage en bovendien zoog z'n damage op de meeste tries behoorlijk.

Beneden kon ik moeilijk zien, maar ik geloof dat we ongeveer één keer een P2 met nog wat levenden hebben meegemaakt. Mark ging wel lekker op z'n add, maar John heeft er beduidend meer moeite mee. Die zit dan ook nog op ilvl 360 en dat doet me toch vermoeden dat hij ondertussen wat undergeared is om het lekker haalbaar te maken. Lijkt een beetje op het randje te zitten.

Al met al voor m'n gevoel niet zoveel progressie, maar dat kan net zo goed komen omdat ik het hele gevecht niet/nauwelijks mee krijg. Ik stijg op, DPS zo hard als ik kan en 3 minuten later ben ik nog de enige levende :P.

Sowieso gaat de progressie wel erg traag de laatste tijd. Jammer, want ik wil ondertussen wel ff door naar Majordomo en Rag eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Jup maar wij creeeren dan draagvlak door te zeggen "bezig met hcs, dps is ruk, we hebben die upgrade gewoon nog nodig en verder kost het nog geen uur". Iets minder bot maar da's wel de strekking. Gl iig :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Mik! schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:58:
[...]Egoistisch vind ik een groot woord, maar ze hebben er gewoon geen behoefte meer aan. Is natuurlijk ook wat van te zeggen ;) Ik gooi het gewoon nog een keer in de groep, maar dat gaat pas na mijn vakantie gebeuren.
Een andere guild zoeken, hell no ;) Ben GM van deze guild, de guild sluit precies aan bij mijn wensen/eisen en gezien de huidige staat van onze server is dit de beste optie. Dan maar blijven hopen op de shoulders van Domo :P
Tja als GM ben je toch ook wel verantwoordelijk voor de staat van je raid :)

Dus soms mag je daardoor best gewoon dit soort beslissingen maken.

Maarja, wat ik al zei, elke guild ze eigen manier van dingen doen.

Ik duim iig mee voor je shoulders van domo \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Terence(x) schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:02:
[...]
Tja als GM ben je toch ook wel verantwoordelijk voor de staat van je raid :)

Dus soms mag je daardoor best gewoon dit soort beslissingen maken.

Maarja, wat ik al zei, elke guild ze eigen manier van dingen doen.

Ik duim iig mee voor je shoulders van domo \0/
Ghe, opzich wel. Maar als je kijkt naar mijn gear (als in op mijn dk), dan zijn alleen de shoulders en boots een probleem. De rest is firelands materiaal. Het valt dus opzich wel mee, maar kan net nog wat extra's geven.

Zoals ik al een keer eerder zei, wij zijn redelijk casual. We nemen raiden wel serieus, maar tot op bepaalde hoogte. En daarmee komen we tot op heden een heel eind (alliance side first). Het is gewoon een combinatie van factoren en ontstaan vanuit eerdere ervaringen met andere guilds. Zo benchen wij ook geen mensen als ze minder dps doen dan wij eigenlijk van ze verwachten terwijl ze verder prima hun werk doen, we recruiten niet extra mensen om meer flexibiliteit te hebben om mensen te kunnen benchen, we raiden niet koste wat kost 5 dagen per week en we willen absoluut geen elitaire RL/GM/Officers hebben. Dat zijn van die dingen waar we in het verleden zwaar op afgeknapt zijn en waardoor we langzaam plezier in het spelletje verloren. En tsja, dat betekent dus genoegen nemen met de %$#! shoulders die maar niet droppen in FL ;) Volgende tier maar hopen op revenge ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Goedemorgen WoWers,

Ik zit op het moment op Skullcrusher(alliance) en dit is zwaar aan het dood gaan, Raid guild is ook aan het dood gaan. Nu wou ik is horde proberen maar wat is een goed realm? En zijn er nog horde guilds die een rogue nodig hebben? Heb 6/7 normal ervaring.

Armory voor als iemand interesse heb:
http://eu.battle.net/wow/...her/Soepballetje/advanced

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodie83 schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:59:
[...]

Eon was er niet bij, ik wel. In short: Mark kwam een uur te laat en vervolgens hebben we 1,5 uur gewiped op Alysrazor. Wel met een twee healersetup. In de lucht kreeg ik de dingen prima voor elkaar (naar de 40k DPS toe), maar NZG ging een stuk moeilijker. Waarom weet ik niet precies, maar hij kreeg een hoop onnodige damage en bovendien zoog z'n damage op de meeste tries behoorlijk.

Beneden kon ik moeilijk zien, maar ik geloof dat we ongeveer één keer een P2 met nog wat levenden hebben meegemaakt. Mark ging wel lekker op z'n add, maar John heeft er beduidend meer moeite mee. Die zit dan ook nog op ilvl 360 en dat doet me toch vermoeden dat hij ondertussen wat undergeared is om het lekker haalbaar te maken. Lijkt een beetje op het randje te zitten.

Al met al voor m'n gevoel niet zoveel progressie, maar dat kan net zo goed komen omdat ik het hele gevecht niet/nauwelijks mee krijg. Ik stijg op, DPS zo hard als ik kan en 3 minuten later ben ik nog de enige levende :P.

Sowieso gaat de progressie wel erg traag de laatste tijd. Jammer, want ik wil ondertussen wel ff door naar Majordomo en Rag eigenlijk.
Ik was er idd niet, dinsdag ben ik er weer bij :) Lekker wipen op die vogel! Mss nog ff snel BWD afmaken (was toch huidige reset)?
Maatje van me komt ook over als het goed is met resto shaman dus dat vult lekker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Naja, vorige week nog een 1st kill, dus opzich valt het qua progress nog wel mee. Hopen dat iedereen zich netjes inschrijft voor dinsdag. Zonde dat Eon er niet bij was, dacht je wel zou komen man!

In BWD staan de laatste 2 bazen inderdaad nog overeind. Als we geen progress meer maken is dat inderdaad een goede optie wat mij betreft. Dat maatje is meer dan welkom, misschien ook meteen een reden om wat meer tijd op Dragonblight door te brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:37:
Naja, vorige week nog een 1st kill, dus opzich valt het qua progress nog wel mee. Hopen dat iedereen zich netjes inschrijft voor dinsdag. Zonde dat Eon er niet bij was, dacht je wel zou komen man!

In BWD staan de laatste 2 bazen inderdaad nog overeind. Als we geen progress meer maken is dat inderdaad een goede optie wat mij betreft. Dat maatje is meer dan welkom, misschien ook meteen een reden om wat meer tijd op Dragonblight door te brengen ;)
Ja wellicht, verder ken ik er weinig mensen, ZA/ZG doe ik amper meer, alleen PVPen is doodsaai (zeker als holy pala!) en ik moet zeggen er zijn niet vaak veel mensen online. FL dailies heb ik al gecomplete en ik ben geen achievement junkie dus er is weinig te doen hehe. Alt is alweer bijna 67 dus dat gaat hard, daar gaan ook de meeste WoW uurtjes in.

Wat betreft gister ik kon simpelweg niet en dacht dat ik al had gedeclined. Dinsdag en woensdag moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:41:
[...]

Ja wellicht, verder ken ik er weinig mensen, ZA/ZG doe ik amper meer, alleen PVPen is doodsaai (zeker als holy pala!) en ik moet zeggen er zijn niet vaak veel mensen online. FL dailies heb ik al gecomplete en ik ben geen achievement junkie dus er is weinig te doen hehe. Alt is alweer bijna 67 dus dat gaat hard, daar gaan ook de meeste WoW uurtjes in.

Wat betreft gister ik kon simpelweg niet en dacht dat ik al had gedeclined. Dinsdag en woensdag moet lukken.
Voor mij wel same, hoor, ik speel de raids, zo nu en dan door de week nog wat ZA/ZG's voor de VP's en dan ben ik er wel weer klaar mee. Die FL dailies doe ik niet eens meer - ze hebben me simpelweg niks te bieden.

Ik zou er persoonlijk weinig problemen mee hebben om T11 HC te gaan doen naast FL. Potentieel een hoop gear die nog goed te gebruiken is voor ons allemaal, maar ik denk eerlijk gezegd dat er niet veel mensen voor te porren zijn (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Zo de eerste 2 dagen van wipen op Ragnaros 25 HC zitten erop. En er zullen er nog vele volgen denk ik zo.
Zijn nu vooral aan het uitproberen wat voor ons het beste werkt op de 1e wave Elementals. Dus wipen gebeurd bijna altijd tussen de 3:30 en 4:00. Er wordt echt een brute hoeveelheid AoE gevraagd om die krengen neer te krijgen. We zijn al van 5 naar 4 healers gegaan en dat is goed te doen afgezien van wat range en RNG.
Verder is de RNG van de Sons soms echt ruk. Krijg je zo 6-8 stuks aan de kant waar de hammer land.

Hoe doen de anderen hier die aan het wipen zijn op Ragg HC (Wazig bijv.) die elemental waves? En lukt het ook om die 2e wave met hetzelfde "gemak" neer te krijgen?

Van het weekend ook nog met alts Firelands in geweest. De eerste 3 bosses (Shannox, Beth en Rhy) zijn erg goed te doen. Alysrazor was toch weer vrij moeilijk, tig wipes. Begrijp dan ook goed dat sommige mensen hier problemen mee hebben. Baleroc is dan weer goed te doen. Jammer genoeg niet genoeg tijd om Majordomo te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodie83 schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:51:
[...]

Voor mij wel same, hoor, ik speel de raids, zo nu en dan door de week nog wat ZA/ZG's voor de VP's en dan ben ik er wel weer klaar mee. Die FL dailies doe ik niet eens meer - ze hebben me simpelweg niks te bieden.

Ik zou er persoonlijk weinig problemen mee hebben om T11 HC te gaan doen naast FL. Potentieel een hoop gear die nog goed te gebruiken is voor ons allemaal, maar ik denk eerlijk gezegd dat er niet veel mensen voor te porren zijn (helaas).
Gewoon inplannen dus, sommige bosses zijn easy en leveren nog dikke upgrades imho. Mss 1-2 FL raids en 1 T11 HC raid ofzo :). Dan wel met mains enzo want die alt run ging niet zo lekker @ BWD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Zertaxka schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:59:

Van het weekend ook nog met alts Firelands in geweest. De eerste 3 bosses (Shannox, Beth en Rhy) zijn erg goed te doen. Alysrazor was toch weer vrij moeilijk, tig wipes. Begrijp dan ook goed dat sommige mensen hier problemen mee hebben. Baleroc is dan weer goed te doen. Jammer genoeg niet genoeg tijd om Majordomo te doen.
Hehe is mijn ervaring ook, vrijdag ook altraidje gedaan, 1e 3 geen punt maar Alys... en ik snap niet waarom! Die whirlwinds snappen de meesten inmiddels wel, maar waarom de tanks hier altijd zo'n moeite hebben... echt raar. Dat je het qua dps niet neerkrijgt is nog tot daar aan toe maar regelmatig doodgaan zou hier gewoon niet moeten gebeuren.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
zatardag ook aan een alt-FL run meegedaan. Nouja, alt, zaten zeker 3 mains tussen. Wel jammer dat de guildopkomst zo laag was dat we helf moesten puggen. Gelukkig is de guildreputatie goed op de server, dus het waren niet de zwarte schapen van andere guilds die mee gingen.
Tot 3/7 gekomen, met name omdat die fight gebugged leek: iig 1 healer klaagde dat de +healproc voor hem niet werkte en ikzelf deed tot 3x toe max 55k heals met m'n LoH :S
En 4 leather drops in een raid zonder druid of rogue :F

Verder voornamelijk met m'n priest dungeonruns gedaan, welke nu eindelijk trollready is. Dus hopelijk vanavond daar een paar runs doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:07:
[...]

maar waarom de tanks hier altijd zo'n moeite hebben... echt raar.
vind het na de kill van afgelopen vrijdag eigenlijk best logisch nu. normaliter spec je hit/expertise helemaal weg naar mastery en dodge/parry. Warrior tanks wellicht iets meer hit omdat je rage moet opbouwen.

Deze tactiek werkt normaliter prima, maar niet als je als tank die add moet killen. het enige dat ik afgelopen vrijdag had veranderd was hit toename van 1,15% naar 4,06% en expertise van 14 naar 18.

Dit was ruim genoeg om het klusje te klaren. komende vrijdag ga ik hit naar 5% halen en exp naar iets van 20. Nu ik dat voeden van die hatchling ook beter snap (Thxs Terence (X) ) zal ik toch veel minder dmg reductie/cd's nodig hebben. Afgelopen vijdag had ik nog een stamina flask, maar dat zal vrijdag ook een str. worden.

Het is even een andere mindset van tanking, maar dan lukt het prima... ben het wel eens dat ze die hatchlings best iets minder hp op normal hadden kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Hoe doen de anderen hier die aan het wipen zijn op Ragg HC (Wazig bijv.) die elemental waves? En lukt het ook om die 2e wave met hetzelfde "gemak" neer te krijgen?

Op 10m is het gewoon nuke nuke, tot ze dichtbij zijn en dan allemaal 6 yard spreaden, ik neem aan dat je het zelfde op 25m kan doen alleen dan 2 kanten op (12 1 kant en 13 andere kant)

Belangrijkste is dat je je cooldowns goed gebruikt. dus eerste wave, trang en eventueel aura mastery bij de blowup en dan tweede tree + barrier ofzo, zolang je maar beetje weet te rotaten.

Is in ieder geval lastig genoeg, verwacht niet dat je allles in 1x down aoe'd tenzij je echt de perfecte setup heb.

Daarnaast is het ook heel belangrijk dat je mensen leren spotten of ze wel of niet een seed op zich hebben, zoniet, bam erin en keihard point blank aoe nuken.

En mbt tot alt raid wij hadden het zelfde, ong 10 wipes eerste keer op Alyzrazor maar toen die eenmaal down was ging het vrij smooth de tweede keer. Is gewoon gewenning voor mensen aangezien ze eenmaal niet focussen op zowel dps als overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrawrr
  • Laatst online: 27-01-2024
Xenomorphh schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:19:
Goedemorgen WoWers,

Ik zit op het moment op Skullcrusher(alliance) en dit is zwaar aan het dood gaan, Raid guild is ook aan het dood gaan. Nu wou ik is horde proberen maar wat is een goed realm? En zijn er nog horde guilds die een rogue nodig hebben? Heb 6/7 normal ervaring.

Armory voor als iemand interesse heb:
http://eu.battle.net/wow/...her/Soepballetje/advanced
Hey soepballetje,

Check www.wowdude.nl. Bij Dude is altijd plek voor toevoegingen op de raid pool(s).
We raiden op verschillende progress levels met meerdere raid groepen;
Raid1 4/7 hc (vanavond 5/7), de rest van progress zit op Raggie normal

Als je skilled bent en uit vuur weet te lopen en je niet aan het handje gehouden hoeft te worden apply dan!
Edit:Daarnaast zijn we een volledig Nederlandstalig guild. Misschien spreekt dat je ook aan?

Ciao

[ Voor 8% gewijzigd door wrawrr op 12-09-2011 14:15 ]

Dude Where 's My Mount EU-Skullcrusher recruiting!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:49:
[...]

Dit was ruim genoeg om het klusje te klaren. komende vrijdag ga ik hit naar 5% halen en exp naar iets van 20. Nu ik dat voeden van die hatchling ook beter snap (Thxs Terence (X) ) zal ik toch veel minder dmg reductie/cd's nodig hebben. Afgelopen vijdag had ik nog een stamina flask, maar dat zal vrijdag ook een str. worden.

Het is even een andere mindset van tanking, maar dan lukt het prima... ben het wel eens dat ze die hatchlings best iets minder hp op normal hadden kunnen geven.
Ja en nee het is zo simpel! Hele fight heb je 0 cds nodig (behalve misschien die bird phase als je hem met 1 tank doet), dus kun je ALLES gebruiken voor Tantrums. Je hoeft nauwelijks te lopen, wat je loopt daar heb je een feather voor. Pas als ie hungry wordt het een beetje spannened, als je het goed doet staat ie al naast de worm, je popt Dancing Rune Weapon/trinkets en als dat afgelopen is pop je VB en loop je relaxed naar de worm toe (of hij raakt al in Tantrum, groeit, eet de worm vanzelf).

Niet 1x hoef je een tick van vuur te pakken, en nooit ga je echt snel dood. Op mijn pally is het al helemaal lache... ik tank hem hetzelfde maar dan zonder cd's, en als ie in Tantrum gaat doe ik shield block /point /lol

Minder HP zou jammer zijn dat zou net de spanning om genoeg dps te halen weghalen, toegegeven wel veel makkelijker maken ja. Hoewel ik het jammer zou vinden is een goeie kandidaat voor de eerste FL nerfbat ronde :P Als je de fight eenmaal doorhebt (en je healers ook) heb je wel 10-20 seconden over voor de eerste Whirlwinds komen. Ik sta vaak nog caster adds mee te beuken XD

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Afgelopen zaterdag weer een alt run met mijn priest naar FL. Alle bazen tot Baleroc one-shot, 2 wipes op Baleroc omdat we een druid healer mee hadden die niet helemaal wist wat hij moest doen. Daarna een paar wipes op Majordomo, omdat diezelfde druid vaak dood ging door de leap :(. De druid in kwestie is een main van onze 25 man raids geweest zelfs...
Maar goed we waren lekker snel dus we hadden nog ongeveer 1 uur over om Raggy neer te krijgen. Helaas niet neer kunnen krijgen, omdat diezelfde druid weer elke keer dood ging door een lava wave of engulf.... Grrrr. Volgende keer Raggy gewoon maar 2 healen met mijn pally maatje, want dit was gewoon een verspilling van tijd.
Helaas was de meeste loot weer mail :'(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

wrawrr schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:58:
[...]

Hey soepballetje,

Check www.wowdude.nl. Bij Dude is altijd plek voor toevoegingen op de raid pool(s).
We raiden op verschillende progress levels;
Raid1 4/7 hc (vanavond 5/7)

Als je skilled bent en uit vuur weet te lopen en je niet aan het handje gehouden hoeft te worden apply dan!
Edit:Daarnaast zijn we een volledig Nederlandstalig guild. Misschien spreekt dat je ook aan?

Ciao
Zit nu DEA, en daar zitten gewoon teveel naabs en te laag skill lvl voor mijn idee. 16k dps van arcane mage = nogo @ baleroc. Vandaar dat ik wat zoek naar wat anders^^ Dude, klinkt wel goed, maar is daar gegarandeerd raid spot?

En het nadeel is nog steeds dat dooie realm :p

[ Voor 3% gewijzigd door Xenomorphh op 12-09-2011 14:20 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de eerste 2 dagen van wipen op Ragnaros 25 HC zitten erop. En er zullen er nog vele volgen denk ik zo.
Zijn nu vooral aan het uitproberen wat voor ons het beste werkt op de 1e wave Elementals. Dus wipen gebeurd bijna altijd tussen de 3:30 en 4:00. Er wordt echt een brute hoeveelheid AoE gevraagd om die krengen neer te krijgen. We zijn al van 5 naar 4 healers gegaan en dat is goed te doen afgezien van wat range en RNG.
Verder is de RNG van de Sons soms echt ruk. Krijg je zo 6-8 stuks aan de kant waar de hammer land.

Ohai elemental......... splat dead raid :)

Nah we zijn. wat aan het experimenteren om een feral en 2 demo locks buiten de stacks te laten , zodat hun kunnen porten/ feral charge. en dan volle back aoe op de grote pack terwijl een arcane mage de 3 ads die apart staan single target neer nuken. maar inderdaad , je hebt belachelijk veel aoe nodig. dus weet nog niet of dit wel de manier is voor ons.

trouwens als je alt run met allemaal mensen is die in je main hc raid mee raiden. moet je je toch wel schamen.10 mans alys is wel niet zo veel makkelijker dan de 25 mans hc. dps boeit al bijna niet behalve van de tanks. verder dodge fire en tornados , iets Waar elke hc raider toch geen probleem meer mee mag hebben. tenzij jullie echt undergeared zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Niet zozeer dat, ik vermoed dat veel mensen op alts, net zoals bij ons in de guild, visjes op het droge zijn. Ze hebben soms geen flauw idee waar ze mee bezig zijn en kennen alleen "hun" dingetje van de fight.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
porn* schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:37:
Niet zozeer dat, ik vermoed dat veel mensen op alts, net zoals bij ons in de guild, visjes op het droge zijn. Ze hebben soms geen flauw idee waar ze mee bezig zijn en kennen alleen "hun" dingetje van de fight.
gevechten kunnen ook behoorlijk verschillen tussen tank-healer-dps pov. Maar inzet en concentratie zal op een alt ook eerder inzakken, vermoed ik.

edit:
Zo had ik bij sommige fights in dungeons als dps gewoon nu pas door wat er allemaal gebeurde omdat dat voorheen als tank allemaal compleet aan me voorbij ging. :P

[ Voor 15% gewijzigd door JoeBravo op 12-09-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Simpel voorbeeld..gister op mijn DK een HC ingedoken als DPS.

Kwam uit uit (in progress zijnde) Blackrock Caverns op de tweede boss. Had deze enkel op mijn hunter gedaan.
Ik kende de mechanics wel, maar meost nog even kijken hoe dit aan te pakken als melee.
De tank zou de beam in het midden pakken, de mage een en de healer de derde.

Uiteindelijk merkte ik dat ik de middelste beam pakte, gelukkig kreeg ik van DBM een warning op de stacks en liep nog op tijd weg.

Maar je merkt wel verschillen omdat je point of view anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
_Peter2_ schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:06:
Simpel voorbeeld..gister op mijn DK een HC ingedoken als DPS.

Kwam uit uit (in progress zijnde) Blackrock Caverns op de tweede boss. Had deze enkel op mijn hunter gedaan.
Ik kende de mechanics wel, maar meost nog even kijken hoe dit aan te pakken als melee.
De tank zou de beam in het midden pakken, de mage een en de healer de derde.

Uiteindelijk merkte ik dat ik de middelste beam pakte, gelukkig kreeg ik van DBM een warning op de stacks en liep nog op tijd weg.

Maar je merkt wel verschillen omdat je point of view anders is.
whehehe, exact dezelfde ervaring hier _O-
één na laatste boss in Tol'Vir ook trouwens: dat ei was me als tank nog nooit opgevallen.

[ Voor 6% gewijzigd door JoeBravo op 12-09-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Natuurlijk zijn er verschillen, maar ik ga er vanuit dat raiders ook wel tot op zekere hoogte de fights kennen die in FL zijn, en niet alleen maar puur hun PoV. Dit omdat 1) het maar 7 bosses zijn, 2) iedereen zou de tacs/filmpjes gezien moeten hebben en 3) kijken vanuit een andere PoV helpt ook enorm voor je main rol.

Als ik heal merk ik wat een mongolen tanks soms wel eens zijn door weg te rennen uit range of LoS, zomaar als voorbeeld. Dan let je daar wel even extra goed op als je zelf tankt. (Zoals dus bijv. op de altrun Shannox, waarbij de kitende tank met de boss rustig even een km wegrent en het gek vindt dat ie neervalt terwijl z'n healer probeert om hem nog overal te volgen).

[ Voor 16% gewijzigd door porn* op 12-09-2011 15:17 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
porn* schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:07:
Hehe is mijn ervaring ook, vrijdag ook altraidje gedaan, 1e 3 geen punt maar Alys... en ik snap niet waarom! Die whirlwinds snappen de meesten inmiddels wel, maar waarom de tanks hier altijd zo'n moeite hebben... echt raar. Dat je het qua dps niet neerkrijgt is nog tot daar aan toe maar regelmatig doodgaan zou hier gewoon niet moeten gebeuren.
Eigenlijk mag het inderdaad gee probleem zijn als je op je main de 25 HC kill hebt, maar zelfs daar gaat het niet altijd vlekkeloos. Tel daar bij op dat er wat socials mee zijn en elke raider wel een andere rol heeft en je moet opeens alles opnieuw leren.

Lijkt er trouwens een beetje op dat die druid een class/spec check doet en daar zijn rotatie op aanpast.
Vrijdag op mijn feral was het steeds Brushfire/Pyroblast. Zaterdag op mijn Enh Shaman deed ik solo interrupts en dan was het soms een dubbele Pyro. Grounding Totem FTW
Terence(x) schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:51:
Op 10m is het gewoon nuke nuke, tot ze dichtbij zijn en dan allemaal 6 yard spreaden, ik neem aan dat je het zelfde op 25m kan doen alleen dan 2 kanten op (12 1 kant en 13 andere kant)

Belangrijkste is dat je je cooldowns goed gebruikt. dus eerste wave, trang en eventueel aura mastery bij de blowup en dan tweede tree + barrier ofzo, zolang je maar beetje weet te rotaten.

Is in ieder geval lastig genoeg, verwacht niet dat je allles in 1x down aoe'd tenzij je echt de perfecte setup heb.

Daarnaast is het ook heel belangrijk dat je mensen leren spotten of ze wel of niet een seed op zich hebben, zoniet, bam erin en keihard point blank aoe nuken.

En mbt tot alt raid wij hadden het zelfde, ong 10 wipes eerste keer op Alyzrazor maar toen die eenmaal down was ging het vrij smooth de tweede keer. Is gewoon gewenning voor mensen aangezien ze eenmaal niet focussen op zowel dps als overleven.
Hebben de 2 kanten tactiek nog niet geprobeerd. Wel eerst stacken en dan met zijn allen tegelijk verplaatsen. En ook nog geprobeerd om gespreid te beginnen zodat iedereen 1 mob "tankt" maar dat wordt hem ook niet.

Wat beteft de alt raid heb je hopelijk gelijk, zo wel mooi zijn om Raggy eens op een andere manier neer te krijgen dan als healer.
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:32:
Ohai elemental......... splat dead raid :)

Nah we zijn. wat aan het experimenteren om een feral en 2 demo locks buiten de stacks te laten , zodat hun kunnen porten/ feral charge. en dan volle back aoe op de grote pack terwijl een arcane mage de 3 ads die apart staan single target neer nuken. maar inderdaad , je hebt belachelijk veel aoe nodig. dus weet nog niet of dit wel de manier is voor ons.

trouwens als je alt run met allemaal mensen is die in je main hc raid mee raiden. moet je je toch wel schamen.10 mans alys is wel niet zo veel makkelijker dan de 25 mans hc. dps boeit al bijna niet behalve van de tanks. verder dodge fire en tornados , iets Waar elke hc raider toch geen probleem meer mee mag hebben. tenzij jullie echt undergeared zijn.
Splat...
Yep zo snel gaat dat. Dat van die feral is wel een goede ja, als ie snel even zijn CD's er doorheen swiped en er dan bijv. door een priest uit getrokken wordt ofzo.
Maar idd je moet echt een belachelijke hoeveelheid AoE eruit persen.

Probleem met die alt runs is dat mensen vaak een totaal andere rol vervullen dan de main raids. Is nog geen excuus om te falen op tornados natuurlijk. Bij Alys was ook de tank dps een probleempje soms. Sta je dus mooi tornados te dodgen en tegelijkertijd nog een hatchling neer te meppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Blizzard heeft op de officiele fora een oproep gedaan om feedback te geven over de verschillende classes. Ik heb zelf een aantal lvl 85's, maar m'n main is m'n Mage. Nu zit ik die thread is een beetje door te lezen, en het valt mij op dat de monotonie van het spelen in Arcane spec erg vaak naar voren komt en als negatief wordt ervaren. Ik ben het wel eens dat Arcane simpel is en misschien wel iets meer afwisseling mag hebben qua speelstijl, maar aan de andere kant, er zijn nog altijd 2 andere specs waar je dan uit kan kiezen. Ik heb alles gespeeld (frost, fire, arcane) en bij frost en fire komt wat meer coordinatie kijken. Dus als je voor Arcane wilt gaan, dan kies je dus bewust voor een wat simpelere speelstijl. Wat vinden de mages hier?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 16:24
temp00 schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:32:
Blizzard heeft op de officiele fora een oproep gedaan om feedback te geven over de verschillende classes. Ik heb zelf een aantal lvl 85's, maar m'n main is m'n Mage. Nu zit ik die thread is een beetje door te lezen, en het valt mij op dat de monotonie van het spelen in Arcane spec erg vaak naar voren komt en als negatief wordt ervaren. Ik ben het wel eens dat Arcane simpel is en misschien wel iets meer afwisseling mag hebben qua speelstijl, maar aan de andere kant, er zijn nog altijd 2 andere specs waar je dan uit kan kiezen. Ik heb alles gespeeld (frost, fire, arcane) en bij frost en fire komt wat meer coordinatie kijken. Dus als je voor Arcane wilt gaan, dan kies je dus bewust voor een wat simpelere speelstijl. Wat vinden de mages hier?
2 punten.
Mensen willen veel damage doen
Mensen hebben een bepaald skilllevel.

Met arcane is het gewoon extreem simpel om makkelijk veel damage te doen, dus zijn er redelijk wat mensen die hiervan profiteren. Als frost of Fire wordt het ingewikkelder, maken mensen meer fouten en doen ze dus minder dps. Om toch goede dps te trekken blijven ze dan Arcane, maar vinden het eigenlijk minder leuk.
Dat is een beetje mijn versimpelde idee daarover. Ja het is simpel, maar als ze het ingewikkelder maken wordt daar weer over gezeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 17-09 22:04
Neem nu je kans om je class te verbeteren:

Vul de vragenlijst in onderstaande topic op het WoW class forum. Misschien luisteren ze wel naar je opmerkingen/suggesties ;)

Death Knight | Druids | Hunter | Mage | Paladin | Priest | Rogue | Shaman | Warlock | Warrior

Gewoon ff je class aanklikken, inloggen op B.net daarzo en dan die vragenlijst invullen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 12-09-2011 21:04 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mages moeten plate, done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Rakkerzero schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:03:
Neem nu je kans om je class te verbeteren:
Ach, er word al jaren feedback gegeven op klasses, op exact diezelfde plek; de class-forums. Niet dat daar iets mee gedaan word verder, maar dat zal nu ook niet het geval zijn.

Ze voelen de hete adem van die SW-MMO, en willen met het zo'n "We listen to our community"-forumpost nog snel wat goodwill scoren.
Waarom zouden je nu opeens naar je community moeten luisteren? Dat zouden ze altijd al moeten doen.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Victory voor de casuals !!
With the final showdown against Deathwing approaching, we’ve been keeping a close eye on players' progress through the current Firelands raid content. Before patch 4.3 is released, we want groups who are working on Heroic-difficulty content to be able to get as close to Ragnaros as possible, and we want players who are tackling normal progression to be able to experience as many of the encounters as they can. To achieve these goals, we’ll be toning down the difficulty of both normal and Heroic raids through hotfixes in the coming weeks. In general, we plan to reduce health and damage of all raid bosses in both normal and Heroic Firelands by around the same percentage we brought difficulty down for the original Cataclysm raids when Rage of the Firelands (patch 4.2) was released.

We're looking forward to seeing more groups of players face off against the Fire Lord in the weeks ahead. However, before we make these changes, we want to give everyone a final shot at the bosses at their current difficulty level -- so this is a heads up that we’re planning to apply the difficulty hotfixes beginning the week of September 19.

Stay tuned to the Patch 4.2 Hotfixes blog for these and other live updates to the game as they happen.
Vind het maar vreemd dat ze de heroic mode's ook nerfen, maarja ik heb alles behalve rag toch al down, dus maakt het farmen alleen maar makkelijker en sneller dus mij boeit het op dit moment niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Terence(x) schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:20:
Victory voor de casuals !!

[...]

Vind het maar vreemd dat ze de heroic mode's ook nerfen, maarja ik heb alles behalve rag toch al down, dus maakt het farmen alleen maar makkelijker en sneller dus mij boeit het op dit moment niet echt.
:/ Ik vind het echt jammer dat ze heroic mode's gaan nerfen. Wij zitten op 3/7 en ik zie het wel gebeuren dat we in ieder geval op 5/7 of misschien zelfs wel 6/7 gaan komen. Maar dan wel graag pre-nerf. Het moet nog wel een beetje een uitdaging blijven lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Mik! schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:38:
[...]

:/ Ik vind het echt jammer dat ze heroic mode's gaan nerfen. Wij zitten op 3/7 en ik zie het wel gebeuren dat we in ieder geval op 5/7 of misschien zelfs wel 6/7 gaan komen. Maar dan wel graag pre-nerf. Het moet nog wel een beetje een uitdaging blijven lijkt me.
Hehe countdown start nu !

Je heb nog 6 dagen ;p ... tik tak.... tik tak.... tik tak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Terence(x) schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:40:
[...]

Hehe countdown start nu !

Je heb nog 6 dagen ;p ... tik tak.... tik tak.... tik tak....
Ghe, ik zal me moeten schikken aan de grote almachtige Blizz en genoegen nemen met het feit dat we op maximaal 4/7 pre nerf gaan komen :/ Door vakanties van mijn vriend en mijzelf, de vakantie van een van onze healers en nog wat afwezigheid van onze tweede tank gaan progressraids niet heel veel voorkomen de komende 2, 3 resets :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
voor een herintreder zoals ik is de nerf wel gunstig, verwacht ik. Zo heb ik iets meer kans mezelf te gearen en zo klaar te zijn voor de volgende content. Maar van iedereen die nu bezig is snap ik de frustratie over deze vroege nerf.

Gisteren met m'n pala in rete slechte maar oergezellige ZA pug gezeten. 5 man die fout op fout stapelen, regelmatig wipen, maar er met z'n allen alleen maar heel hard om lachen. Geweldig om mee te maken.
1 van de puggers kwam er voor het eerst en had dus weinig benul van tactics en de rest vond het al snel grappig om hem juist zo weinig mogelijk uit te leggen, met begrijpelijke fouten als gevolg.
Taktiek voor de volgende pull: ga jij maar in een hoekje zitten huilen, "so we can kill stuff". _O-
Bij de dragonhawk boss heeft hij ook zeker een minuut in een hoekje gestaan en vragen of hij daar goed stond. ge-wel-dig.

Hele run duurde zeker een uur, de opbrengst dekte m'n repairbill niet, maar ik vond het niet erg.

Daarna m'n priest haar pretty ass door de troll hc's laten dragen. Single target dps kan ik nog redelijk meekomen, maar op meerdere mobs ben ik doorgaans in no-time oom en zakt m'n dps naar abominabele diepten. Heel irritant. Wel veel upgrades, sidegrades en offspec items kunnen looten :P
al met al een toffe WoW-avond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
SirNobax schreef op maandag 12 september 2011 @ 23:13:
[...]
Waarom zouden je nu opeens naar je community moeten luisteren? Dat zouden ze altijd al moeten doen.
Dat doen ook. Het is jammer dat de community hier (in tegenstelling tot Blizzard) veelal een nogal kortzichtig 'ik' beseft heeft, waardoor de meningen uiteenlopen en er geen ruimte voor discussie is. Blizzard neemt did alles tot zich en probeert een gulden middenweg te vinden.

Het is dan vaak jammer dat je dan weer zeikerds aan trekt die op hun pik getrapt zijn, omdat dit toevallig niet aan 'hun' verwachtingen voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Mik! schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:50:
[...]

Ghe, ik zal me moeten schikken aan de grote almachtige Blizz en genoegen nemen met het feit dat we op maximaal 4/7 pre nerf gaan komen :/ Door vakanties van mijn vriend en mijzelf, de vakantie van een van onze healers en nog wat afwezigheid van onze tweede tank gaan progressraids niet heel veel voorkomen de komende 2, 3 resets :'(
Bekijk het van de andere kant, snel ff deze afronden en door naar de volgende content. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P... dat wordt opschieten voor je team. Krijg je ook nog punten als ze het generft hebben of blijf je dan op 6/7 hc staan?

vanavond gaan wij raggy ff een paar meppen geven (zal wel meer andersom worden :P).. vind de nerfs voor normal wel okay, maar echt nodig hebben we ze niet.

maar als ze dit nu al gaan nerfen.. zal het dan nog 2-3 maanden duren voordat p4.3 komt? lijkt mij dat het dan wel heel lang "easy" mode is.. dit was toch bij 4.2 allemaal wat later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Ik had de aankondiging van nerfs nog niet verwacht, zeker niet voor Heroic.

We wipen nu al 5 a 6 weken op normal 10 man Ragnaros (ja, het is best triest... temeer als je bedenkt dat we nog maar 1x de tweede intermission phase hebben gezien... de 2e phase met seeds killt ons altijd, nu al op 70+ wipes op deze boss), dus wat dat betreft komen de nerfs wel op een goed moment. Ragnaros 10man is voor onze guild gewoon een enorme bottleneck, meer dan dat Nef, AlAkir en Chogall dat ooit waren... er gebeurt gewoon teveel in die 2e phase (adds, engulfing flames + sulfurus smash) dat er altijd wel iemand net een foutje maakt bij ons. En op 10 man is het dan bye bye zwaai zwaai.

Maar goed, nogmaals, heroics nerfen had denk ik niet gehoeven.

Dit betekent trouwens ook dat we heel snel 4.3 op de test servers mogen verwachten...

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dus straks heb je dus Firelands normal mode en Firelands harder normal mode, welke ze dan heroic mode noemen. Blizzard snapt het echt niet. Je moet bepaalde uitdagingen niet nerfen zodat ineens iedereen erbij kan. Het spelletje mag best moeilijk blijven. Straks met de Deathwing raid wordt firelands vanzelf makkelijker door de nieuwe gear enzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Rakkerzero schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:14:
Dus straks heb je dus Firelands normal mode en Firelands harder normal mode, welke ze dan heroic mode noemen. Blizzard snapt het echt niet. Je moet bepaalde uitdagingen niet nerfen zodat ineens iedereen erbij kan. Het spelletje mag best moeilijk blijven. Straks met de Deathwing raid wordt firelands vanzelf makkelijker door de nieuwe gear enzo.
En uiteindelijk is het previous content, krijgen we een nieuwe expansion, zijn we lvl 90 en boeit de moeilijkheidsgraad al helemaal niet meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
HawVer schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:03:
[...]

Bekijk het van de andere kant, snel ff deze afronden en door naar de volgende content. :)
Waarom snel afronden? Het is juist lekker om gewoon rustig de content door te gaan, zonder al teveel druk progress boeken. Je weet juist dat je de tijd hebt tot 4.3 live gaat. Mijn guild had als streven de heroic content te clearen voor 4.3 live gaat zonder nerfs. Dat is immers de tijd die Blizz aan het begin heeft vastgesteld (4.2 tot 4.3). Wat Blizz nu doet is die tijd inkorten om iedereen de kans te geven om a. Firelands normal te clearen en b. ook nog eens progress te boeken op hc. Ze maken het gat tussen normal en hc weer een stuk kleiner en dat vind ik jammer. Zeker als guild die er een beetje tussen in hangt.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:08:
[...]
maar als ze dit nu al gaan nerfen.. zal het dan nog 2-3 maanden duren voordat p4.3 komt? lijkt mij dat het dan wel heel lang "easy" mode is.. dit was toch bij 4.2 allemaal wat later?
Ik las in de comments dat ze denken dat Blizz het net zo wil aanpakken als ICC. Daar werd per week 5% bovenop de buff gedaan (die je aan en uit kon zetten). Dus niet in 1 keer 20% minder moeilijk, maar geleidelijk. Dan zou je dus kills hebben bij 0%, 5%, 10%, 15% en 20%.

De 4.1 raids (BWD, BoT, TotFW) werden pas generfed (en flink ook ^^) op het moment dat 4.2 live ging. Ik had eigenlijk verwacht dat ze hetzelfde zouden doen bij de overgang van 4.2 naar 4.3. Dat zou ik een stuk minder erg vinden, eigenlijk heel logisch, want Blizz doet dat al langer. Alleen nu beginnen ze dus al met (geleidelijk) nerfen voor 4.3 ook maar op de PTR staat, laat staan in zicht is voor live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Die buff per 5% zou wel goed zijn. En als tegenprestatie zouden ze dan voor iedereen die de buff gebruikt, de money van de bosses weg moeten halen. Dan is er een incentive om de buff niet te gebruiken als alles al prima lukt (25g per boss kill pp is best nice als alles goed gaat).

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Hierkomik schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:27:
Die buff per 5% zou wel goed zijn. En als tegenprestatie zouden ze dan voor iedereen die de buff gebruikt, de money van de bosses weg moeten halen. Dan is er een incentive om de buff niet te gebruiken als alles al prima lukt (25g per boss kill pp is best nice als alles goed gaat).
Neuh, dat hoeft ook weer niet. Het is en blijft een prestatie om een boss te killen, dus je mag er best beloond voor worden. Ik zou het dan veel beter vinden als ze de mogelijkheid geven de buff uit te zetten ;)

Ik hoop alleen dat progress sites zoals wowprogress en guildox hier goed mee omgaan. Bijvoorbeeld veel minder punten toekennen aan kills na de nerf. Ze doen momenteel al een vergelijkbaar iets door snelle/eerste kills meer punten toe te kennen, maar ik hoop ergens dat ze een weging meenemen pre-nerf/post-nerf. Stiekem toch een beetje e-peen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hierkomik schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:27:
Die buff per 5% zou wel goed zijn. En als tegenprestatie zouden ze dan voor iedereen die de buff gebruikt, de money van de bosses weg moeten halen.
Money voor de boss weg hoeft opzich niet. Maar de hoeveelheid items verminderen zou ik dan een betere oplossing vinden om mensen gemotiveerd te krijgen geen buffs te gebruiken.
Of Blizzard zou iets kunnen toevoegen dat je een boss pas generfed mag doen nadat je een 1 keer eerder hebt neergekregen op heroic (zonder buff). Zodat je de volgende keer sneller erdoorheen kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Rakkerzero schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:51:
[...]

Money voor de boss weg hoeft opzich niet. Maar de hoeveelheid items verminderen zou ik dan een betere oplossing vinden om mensen gemotiveerd te krijgen geen buffs te gebruiken.
Of Blizzard zou iets kunnen toevoegen dat je een boss pas generfed mag doen nadat je een 1 keer eerder hebt neergekregen op heroic (zonder buff). Zodat je de volgende keer sneller erdoorheen kan gaan.
Dat is juist niet wat Blizzard wil, zij willen meer mensen toegang geven, hiermee maak je het enkel voor degenen die de content al hebben gezien gemakkelijker, niet voor hen die het juist nog niet hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Jup, de nerfs zijn altijd om meer mensen te mogelijkheid te geven content te zien, te clearen en dus ook gear te verzamelen om het gat met de nieuwe tier niet te groot te maken. Opzich niets mis mee. Het verminderen van de items, het weghalen van de goldrestricties etc. zijn wat mij betreft onnodig. Minder items droppen sluit sowieso niet aan bij de wens/gedachte van Blizz om meer mensen de mogelijkheid te geven de content te zien en te clearen en het gat met de volgende raidtier gearwise kleiner te maken.

Wat mij betreft hadden ze de nerf gewoon weg mogen laten tot 4.3 live gaat. Mensen die geen stap in FL hebben gezet kunnen het dan wel na 4.3 doen, terwijl de mensen die progress hebben geboekt in FL de nieuwe raidtier gaan clearen. Maar maak niet het gat tussen normal en hc al tijdens de raidtier kleiner en voor iedereen toegankelijk. Maar goed, zoals mensen al eerder zeiden, het begint iets teveel World of Casualcraft te worden ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Mik! op 13-09-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Er moeten gewoon vendor's komen waar je XXX gold kan uitgeven en kan kopen wat je wil.
Dat raiden onzin >.<

./sarcasm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Zo, ben gister als social gezet in de guild. Ga het even wat rustiger aan doen, voelde toch wel als een tweede baan zowat om elke dag online te komen. Ga me wat meer met andere zaken bezig houden.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mektheb schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:09:
Er moeten gewoon vendor's komen waar je XXX gold kan uitgeven en kan kopen wat je wil.
Er mogen best wel wat meer vendors komen die wat exclusiever spul verkoopt met bijvoorbeeld bepaalde requirements. Bijv. NPC zegt dat ie zijn shop enkel voor je opent als je item X van Ragnoros bij hem brengt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
och snap al die commotie niet.... mensen die altijd raiden, hebben over het algemeen betere gear / betere drops eerder dan mensen die haast nooit raiden... Dus als er nieuwe content komt, nerf dan de oude iets.... zodat de casuals het ook kunnen clearen.

Gister mijn hunter met alt run in firelands weer 2 of 3 bosses gedaan. En op war eindelijk nef only kill ff gedaan en de head geloot! Eindelijk 359 head op war :)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Mik! schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:19:
[...]

Waarom snel afronden? Het is juist lekker om gewoon rustig de content door te gaan, zonder al teveel druk progress boeken. Je weet juist dat je de tijd hebt tot 4.3 live gaat. Mijn guild had als streven de heroic content te clearen voor 4.3 live gaat zonder nerfs. Dat is immers de tijd die Blizz aan het begin heeft vastgesteld (4.2 tot 4.3). Wat Blizz nu doet is die tijd inkorten om iedereen de kans te geven om a. Firelands normal te clearen en b. ook nog eens progress te boeken op hc. Ze maken het gat tussen normal en hc weer een stuk kleiner en dat vind ik jammer. Zeker als guild die er een beetje tussen in hangt.

[...]

Ik las in de comments dat ze denken dat Blizz het net zo wil aanpakken als ICC. Daar werd per week 5% bovenop de buff gedaan (die je aan en uit kon zetten). Dus niet in 1 keer 20% minder moeilijk, maar geleidelijk. Dan zou je dus kills hebben bij 0%, 5%, 10%, 15% en 20%.

De 4.1 raids (BWD, BoT, TotFW) werden pas generfed (en flink ook ^^) op het moment dat 4.2 live ging. Ik had eigenlijk verwacht dat ze hetzelfde zouden doen bij de overgang van 4.2 naar 4.3. Dat zou ik een stuk minder erg vinden, eigenlijk heel logisch, want Blizz doet dat al langer. Alleen nu beginnen ze dus al met (geleidelijk) nerfen voor 4.3 ook maar op de PTR staat, laat staan in zicht is voor live.
Ik niet anders dan het met je eens zijn, het voelt gewoon erg vroeg, als het rond 4.3 gedaan zou zijn dan kan ik er wat meer begrip voor uiten, maar zoals ik zei, ik ben al 6/7HC en rag komt netjes vooruit qua progress (meerdere keren meteor phase gezien wel met 1 of 2 dood, maar dat komt wel).

Uit eindelijk denk ik dat het niet zo veel uit maakt, ik heb een ok guild, maar het is geen paragon of method, dus de pre-nerf ragna had ik nooit echt verwacht te killen, maar de huidige is zeer mogelijk, als er echt nog 20% af gaat denk ik niet dat we langer dan 1 avond nodig hebben om hem te killen :)

Wel geeft het ons dan voor het eerst de kans om op de PTR te gaan testen, en met de alt runs gewoon de rest van de raid dagen te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrawrr
  • Laatst online: 27-01-2024
Xenomorphh schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:17:
[...]
Zit nu DEA, en daar zitten gewoon teveel naabs en te laag skill lvl voor mijn idee. 16k dps van arcane mage = nogo @ baleroc. Vandaar dat ik wat zoek naar wat anders^^ Dude, klinkt wel goed, maar is daar gegarandeerd raid spot?

En het nadeel is nog steeds dat dooie realm :p
Voor raid1 zal er niet snel een gegarandeerde raidspot zijn. Mede door het grote verschil in ervaring.
We staan nu 5/7 HC.

Maar als je boven de rest kan uitsteken en uitmunted voor bereid bent.. tja. Maar het begin is een ijzersterke apply :D

In de andere 2 tien mans raids zou wel een spot kunnen zijn. Dan zou ik voorstellen om Daantje of Willytonka te contacten.

Grt

Wrawrr

Dude Where 's My Mount EU-Skullcrusher recruiting!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Nu 2 raid dagen achter elkaar Ragnaros 25HC gedaan.
Damn wat een fight, me like! _/-\o_
Dit gaat nog wel even duren denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kowapanga schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:55:
Nu 2 raid dagen achter elkaar Ragnaros 25HC gedaan.
Damn wat een fight, me like! _/-\o_
Dit gaat nog wel even duren denk ik
Ik schat nog zo'n 6-7 dagen =)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.