![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 25% gewijzigd door temp00 op 09-08-2011 20:35 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Zeker handig.. het viel me ook ineens op (bij het levelen van mijn nieuwste alt) dat ik ineens allerlei flightpoints krijg het moment dat ik naar een gebied toe kan.himlims_ schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:43:
[afbeelding]
oud (vast wel) - maar misschien wel handig langs 't plaatje van de lvl routes
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Ja viel mij ook op idd, je hoeft ze niet allemaal meer te zoeken. Heeft z'n voordelen, maar het wordt zo wel makkelijk gemaaktavotar schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 07:19:
[...]
Zeker handig.. het viel me ook ineens op (bij het levelen van mijn nieuwste alt) dat ik ineens allerlei flightpoints krijg het moment dat ik naar een gebied toe kan.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Zeker SP waardig. Ik heb al vaker gedacht, dat zou handig zijn, maar nooit gemaakt.himlims_ schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:43:
[afbeelding]
oud (vast wel) - maar misschien wel handig langs 't plaatje van de lvl routes
http://hawvie.deviantart.com/
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Wij doen eigenlijk altijd tot 12 (en de aantal jumps/slashes is voor heroic natuurlijk) onze dps zit tussen de 42 en 31k op dat gevechtAls je tot 12 stacks wacht volgen ze elkaar zo snel op dat je het risico loopt dat niet iedereen op tijd wegrent en je nog een extra slash krijgt,dat zou ik toch echt niet aanraden als je het gevecht aan het leren bent. Hetzelfde geldt voor de 7stack in catform; je raid moet zich wel heel snel weer clumpen met een enorm risico op een jump bovenop je tank oid.
Wij doen het in een 3heal setup al vanaf de eerste kill met 9slash/ 6jump/ 8slash/ 6jump/ 7slash/ 6jump. Afgelopen zondag misten we BoM, waardoor healer mana wel ernstig laag kwam na de eerste slashphase waar we tot de 10 gingen, dus zijn we maar iets eerder gespread, puur om healer mana up te houden tot het eind.
Oh, en als je het zo lang uitrekt als Terrence en je nóg tegen een enrage aanloopt moet je je DPS gaan spanken
[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 10-08-2011 10:43 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Anoniem: 330860
fury pvpDakreal schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 08:26:
[...]
Ja viel mij ook op idd, je hoeft ze niet allemaal meer te zoeken. Heeft z'n voordelen, maar het wordt zo wel makkelijk gemaakt
Mijn warrior is inmiddels een weekje lvl 85 en gisteren m'n Baradin Hold 2-h offhand gehaald (Fury).
Nu alleen nog m'n neck vervangen (ilvl 325) en dan is alles sowieso hoger dan ilvl 333.
Gemiddelde is nu ilvl351.
Tijd om eens die Zandalari Heroics te gaan bekijken, ben wel benieuwd ondertussen!
Ik heb gekeken op diverse sites, en Fury heeft meer mobility en arms heeft iets meer cc, maar overall ontlopen ze elkaar niet veelAnoniem: 330860 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:52:
[...]
fury pvp
n/o maar arms wins games(is wel wat je zelf verkiest ofc
) alhoewel ik me ziek kan lachen met prot warrior silence machine
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
dat bedoelde is dus. Het is eig personal flavour. Maar 1x je boven de 2K rating zit zie je amper nog fury warriors.Dakreal schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:57:
[...]
Ik heb gekeken op diverse sites, en Fury heeft meer mobility en arms heeft iets meer cc, maar overall ontlopen ze elkaar niet veelDaarnaast vind ik Arms dodelijk saai, en is meppen met 2 dikke 2-handers gewoon supervet ^^
Dank. Na een askmrrobot reforgesessie (wat is die site trouwens verdomd handig zeg, het gekut bij reforgen van een balancedruid om het meest efficiënt uit te komen is handmatig nauwelijks te doen) ben ik toch weer een puntje of 700 gestegen. Zou toch weer een procentje DPS moeten opleveren, al denk ik dat ik daar in de praktijk weinig van zal zien hoorhulkie schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:56:toon volledige bericht
Goede morgen!
Ten eerste: Gratz Rodie – ben benieuwd of je nu wel fatsoenlijke dps kunt doen ;-)
Ten tweede: DING – mage level 80! Ik ben direct naar MH gegaan om wat te questen. Om één of andere reden kon ik niet de dungeon queu in, te laag itemlevel, haha! Ik moet zeggen, het is ook wel terecht. Als je met een nieuw character Mt. Hiyal in gaat is het een stuk lastiger mobs grinden dan in WotLK. Elk questitem dat je kunt gebruiken geeft ook meteen 80 intellect en 100 stamina meer. Heb nu 3 nieuwe items en merk alleen daaraan al dat de mobs me beter afgaan!
In eerste instantie was ik van plan om gisteren zo veel mogelijk randoms te doen voor de JP farm, hier is niks van gekomen. Ben namelijk naar Transformers 3D geweest – echt genieten!
Ten derde: ik heb nog even met Eon gesproken – we hebben wel een plekkie voor je en voor je maatje. Ben benieuwd wat wat jullie gaan doen!
Vanavond weer raid, één van onze tanks is weer terug van vakantie, komt goed uit want een andere tank is de hele week niet beschikbaar. Doel van deze week wat mij betreft – 4 FL bazen neer!
[ Voor 9% gewijzigd door rodie83 op 10-08-2011 11:16 ]
Ik ga niet echt voor highend pvp of highend pvpAnoniem: 330860 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:59:
[...]
dat bedoelde is dus. Het is eig personal flavour. Maar 1x je boven de 2K rating zit zie je amper nog fury warriors.
(ik farm ook gear voor alle specs dus)
Gisteren trouwens dakkaroth (blizzard invational winner van dit weekend) zien spelen op zijn warrior / lock. Kerel is wel barstens goed
Prot is suf. Ik heb het serieus een tijd geprobeerd. Maar in 1vs1 situaties kom je niet weg. Mogelijk als flag carrier, of als tank in RBG. Alleen daar moeten de omstandigheden naar zijn. (=goede groep). Bij een random BG waar iedereen meer solo speelt kun je het wel vergeten.Anoniem: 330860 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:52:
[...]
fury pvp
n/o maar arms wins games(is wel wat je zelf verkiest ofc
) alhoewel ik me ziek kan lachen met prot warrior silence machine
had gisteren een mage/lock/pala combo
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 10-08-2011 11:27 ]
[ Voor 9% gewijzigd door sabriel op 10-08-2011 11:28 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Reforge is de armor pen. van catarodie83 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:13:
[...]
Is dat reforgen voor andere klasses ook zo'n terreur? Ik bedoel, prima optie van Blizzard, maar handmatig uitkomen op 17% hit (in mijn geval combi van +hit en spirit) en daarna prio geven aan haste, dan mastery dan crit is gewoon hogere wiskunde en eerlijk gezegd ook niet heel leuk om bij elke gearchange te moeten doen.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Nou, ik zou willen stellen dat je ook maar een beetje succes wilt hebben bij raiden je simpelweg MOET reforgen, en dan ook nog het liefst zo precies mogelijk. Erg vrijwillig is het niet: het is gewoon verplichte kost.Teunis schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:47:
[...]
Reforge is de armor pen. van cata, als je alles uit de class wil halen zul inderdaad alles precies goed moeten reforgen
Soms is wel nuttig maar besteed er maar weinig tijd aan, maar ach ik speel ook nauwelijks meer.
Op dit moment probeer ik de laatste Firelord te bomben voor Titel, meer doe eigenlijk niet.
Je zou ook kunnen zeggen, door de 3rd party sites is reforgen zo makkelijk geworden dat guild het verplicht kunnen stellen. Ik denk dat als die sites er niet waren (+ andere addons), dat reforgen toch meer bij de "hard core" zou horen ipv bijna casualrodie83 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:57:
[...]
Nou, ik zou willen stellen dat je ook maar een beetje succes wilt hebben bij raiden je simpelweg MOET reforgen, en dan ook nog het liefst zo precies mogelijk. Erg vrijwillig is het niet: het is gewoon verplichte kost.
En ik bedoel dus te zeggen dat voor het feit dat verplichte kost is, het handmatig ideaal reforgen gewoon veel te ingewikkeld is om het nog leuk te houden. Zonder 3rd party sites zoals askmrrobot is het eigenlijk niet te doen.
Nee. Als je de DPS requirements van FL ziet dan is het gewoon nodig om perfect te reforgen. Het DPS/HPS of tankspulverlies bij niet ideaal reforgen is zo groot dat je daardoor gewoon encounters niet kan halen. Zeker nu allerlei mixups van gear de standaard zijn.FrankMennink schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:03:
[...]
Je zou ook kunnen zeggen, door de 3rd party sites is reforgen zo makkelijk geworden dat guild het verplicht kunnen stellen. Ik denk dat als die sites er niet waren (+ andere addons), dat reforgen toch meer bij de "hard core" zou horen ipv bijna casual
[ Voor 5% gewijzigd door rodie83 op 10-08-2011 12:08 ]
Beetje overdreven, zo hoog is de dps requirement van FL nou ook weer niet, zeker de normal modes. Ik reforge gewoon naar eigen inzicht m'n hunter en moonkin, zo moeilijk is het nou ook weer niet. Dat askmrrobot vind dat ik beter iets anders had kunnen reforgen en daardoor 5 haste rating meer heb, is nou ook weer niet zo spannend.rodie83 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:07:
[...]
Nee. Als je de DPS requirements van FL ziet dan is het gewoon nodig om perfect te reforgen. Het DPS/HPS of tankspulverlies bij niet ideaal reforgen is zo groot dat je daardoor gewoon encounters niet kan halen. Zeker nu allerlei mixups van gear de standaard zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door bitpixl op 10-08-2011 13:04 ]
Ik speel al sinds classic Sub en ben nooit gewisseld. Ik zou SnD wel proberen up te houden, maar probeer het met "spare cps" te doen. Beste is ook eerst Recuperate up te houden zodat je niet dood gaat. Vervolgens (afhankelijk van target (plate = rupture) evis). SnD doe ik meestal als target dood is en ik heb CP erop.Bitbron schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:03:
Even een rogue (sub of ass) pvp beginners vraag, gebruiken jullie nou altijd SnD tijdens een gevecht?
Of laten jullie bepaalde abilities achterwege? Ik zie ook dat ong 99% tegenwoordig Sub gespecced is en ik ben dat nu een beetje aan het proberen maar ik merk gewoon dat ik het beter doe als Ass. Waarschijnlijk omdat het gemakkelijker is, want ik heb toch wel moeite om steeds achter de tegenstander te komen. Ik ben nu een beetje aan het spelen met een Hemo spec die weer mogelijk is sinds 4.2, maar dan nog heb ik meer moeite als met een Ass spec. Ik gok dat dat is omdat de Ass spec zoveel armor ignored.
Thanks. Ik heb ook wat filmpjes bekeken en daar valt het me op dat bij de meesten de energy regen veel sneller gaat als bij mij. Qua sub spec heb ik aardig de standaard build (iig met de regeneration options), maar mijn haste is (erg?) laag. Nu las ik dat prio in stats Agi>Crit>Haste>de rest is. Zou je eens een link willen plaatsen van je char, kan ik eens even spiekenDakreal schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:13:
[...]
Ik speel al sinds classic Sub en ben nooit gewisseld. Ik zou SnD wel proberen up te houden, maar probeer het met "spare cps" te doen. Beste is ook eerst Recuperate up te houden zodat je niet dood gaat. Vervolgens (afhankelijk van target (plate = rupture) evis). SnD doe ik meestal als target dood is en ik heb CP erop.
Laat die spelers met hun topnoteringen hun reforge maar eens volledig screwen en kijk dan nog eens wat er met hun DPS gebeurd.Blistimo schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:11:toon volledige bericht
Goed reforgen kan nooit een gebrek aan skill verbloemen. Zoals ik al eerder aangegeven heb zit ik in een 10 mans team dat momenteel op 1/7 FL hc zit. Wij 3-healen tot op dit moment alles. Er is geen gevecht waar wij een healer moeten inleveren omdat we tegen enrage timers aanlopen.
Onze DPS zit momenteel ook nog in een mix van 359/372/378 gear, naar alle waarschijnlijkheid geen hoger average ilvl dan 372. En wij hebben 2, soms 3 man die wekelijks een topnotering halen voor hun classes op World of Logs. En dan niet alleen op gevechten waar aan meter-padding kan worden gedaan (/wave Shannox hc). Zij doen dus hogere DPS dan mensen die met betere gear rondlopen, aangezien wij net onze eerste 391 binnen hebben.
Er zijn nu eenmaal mensen die daadwerkelijk alles uit hun character weten te halen. Reforgen helpt daar uiteraard bij, maar uiteindelijk blijft dat een geval van number crunching en theoretisch uitrekenen wat een character aan DPS kan doen. En dan bepalen welke stats beter zijn dan andere. MAar het verschil aan DPS dat je met reforgen kunt winnen valt in het niets vergeleken met iemand die perfect zijn rotatie uitvoert en weet wat hij in welke situatie moet doen. Een gevecht leren kennen heeft daarop natuurlijk al een waanzinnig grote invloed, omdat je niet hoeft te reageren, maar proactief kunt zijn en je rotatie erop afstemmen.
Dus om te zeggen dat reforgen noodzakelijk is om enrage timers in fL te houden... nee. Daar ligt het echt niet aan.
[ Voor 8% gewijzigd door rodie83 op 10-08-2011 13:52 ]
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Anoniem: 373674
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 373674 op 10-08-2011 14:17 ]
Dakreal @ Gendjuros, ik heb al enige tijd niet gespeelt maar volgens mij zit ie in z'n pvp gear/spec.Bitbron schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:19:
[...]
Thanks. Ik heb ook wat filmpjes bekeken en daar valt het me op dat bij de meesten de energy regen veel sneller gaat als bij mij. Qua sub spec heb ik aardig de standaard build (iig met de regeneration options), maar mijn haste is (erg?) laag. Nu las ik dat prio in stats Agi>Crit>Haste>de rest is. Zou je eens een link willen plaatsen van je char, kan ik eens even spieken
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Met sub heb je meestal geen spare cp over voor snd, prio heeft wel recup voor idd de energy returns.Bitbron schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:03:
Even een rogue (sub of ass) pvp beginners vraag, gebruiken jullie nou altijd SnD tijdens een gevecht?
Of laten jullie bepaalde abilities achterwege? Ik zie ook dat ong 99% tegenwoordig Sub gespecced is en ik ben dat nu een beetje aan het proberen maar ik merk gewoon dat ik het beter doe als Ass. Waarschijnlijk omdat het gemakkelijker is, want ik heb toch wel moeite om steeds achter de tegenstander te komen. Ik ben nu een beetje aan het spelen met een Hemo spec die weer mogelijk is sinds 4.2, maar dan nog heb ik meer moeite als met een Ass spec. Ik gok dat dat is omdat de Ass spec zoveel armor ignored.
Uiteraard hebben die guildies van mij hun reforges ook prima in orde, maar ik denk dat een verkeerde rotation meer verschil oplevert dan die 5% die jij voor verkeerd reforgen neemt. Maar ik ga er vanuit dat iemand die in Firelands rondloopt niet in heroic blues staat en dus al wel enig idee heeft van welke stats voor hem interessant zijn en welke minder. Er is een verschil tussen een lock die een spirit item reforget naar hit en een fire mage die haste reforget naar mastery.rodie83 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:20:
[...]
Laat die spelers met hun topnoteringen hun reforge maar eens volledig screwen en kijk dan nog eens wat er met hun DPS gebeurd.
Uiteraard is rotatie bijzonder belangrijk, zo niet het belangrijkst, maar de invloed van reforge wordt ruiterlijk onderschat. Het wel/niet reforgen van de juiste stats van je klasse kan je rustig een 5% DPS increase/decrease geven. Leuk als je uberl33t skilled bent en dat niet nodig hebt, als je mensen hebt die het gewoon redelijk c.q. normaal c.q. casual beheersen, dan heb je die 5% gewoon keihard nodig.
Mja, reforgen valt terug op nummertjes. Daar kun je een pagina omheen bakken, en dan kan iedere drol zijn gear reforgen zodat hij 5% DPS winst behaalt. Ik zou het als raid leader prettiger vinden als mijn DPS hun class gewoon onder controle heeft. Als er een reforge website is, is er ook wel een pagina op internet te vnden waar je leert hoe je max DPS haalt uit je rotatie. Ik vind dat niet meer hardcore dan perfect reforgen hoor. Daarnaast zit er zelfs nog winst in het snappen waarom je reforget, en wat dat voor gevolgen heeft voor je rotation. Het is stap 1 in het optimaliseren van je DPS.Bovendien is een perfecte reforge een quickwin, omdat je met dezelfde speelstijl winst behaald. Uiteraard nog mooier als iemand z'n rotatie topt, maar zelfs dan is de perfecte reforge nog steeds van belang. Kan je wel wensen en verlangen van mensen dat ze ineens even beter gaan spelen, maar dat is onrealistisch. DPS increase vanwege reforgeperfectionering is dat dus niet. Dat is juist wél realistisch.
Anoniem: 373674
en gewoon je hele skill boek openzetten en eens rustig gaan hakken op die dummies doet ook wonderen. daarna optimale rotaties maken en klaar ben je
Mag ik vragen op welke rating jij speelt? Want SnD is juist erg belangrijk in suble! ik hou dat en recup up al the time als het niet een burst game is!KarmaPolice schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:09:
[...]
Met sub heb je meestal geen spare cp over voor snd, prio heeft wel recup voor idd de energy returns.
Snd gebruik je in sub meer als energy dump en je inschat dat je veel free white hits gaat kunnen doen.
In ass refreshed snd naar de full duration door envenom, dus 1 cp is voldoende.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waarschijnlijk niet als Sub, want hij heeft het over envenom terwijl het over Sub gaathmr schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:02:
[...]
Mag ik vragen op welke rating jij speelt? Want SnD is juist erg belangrijk in suble! ik hou dat en recup up al the time als het niet een burst game is!
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
[ Voor 11% gewijzigd door sabriel op 11-08-2011 08:42 ]
Ik lees in je verhaal niets over spinners (die hangende spinnetjes). Voor ons scheelde het veel toen we dps op het hart drukten dat de spinners zsm dood moeten. Dit reduceerd de raid damage taken een flink stuk. Nu spelen wij wisselend tussen 2 melee 3 ranged dps en 1 melee 4 ranged dps waarbij we altijd 1 melee naar boven sturen nadat er 4 spinners dood zijn. De drone dps'ers zorgen er dan eerst voor dat de 2 overige spinners neer gaan en focussen zich daarna op de drone. Af en toe heb je daarmaa even 2 drones maar met een tank en/of healer cooldown kom je daar wel doorheen.sabriel schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:38:toon volledige bericht
* dagboek *
Beth'litac helaas niet neer. Beste try was 34%.
Het grootste probleem wat we nu zien is de healers mana.
De resto druide en holy paladin zijn zeer snel bijna OOM en als P2 begint zit bijna elke healer <25% met alles op cooldown. Ikzelf begin nu erg te twijfelen of we wel de juiste healer stup hebben.
Ik pop zelfs hymp of hope (als spriest) vroeg in het gevecht zodat ik het eventueel 2 keer kan gebruiken voor manareplenishment voor de healers maar zelfs dat is niet voldoende.
Als P2 begint hebben we boss zo rond 82%, drones gaan dood vlak nadat de volgende is gespawned en de mini-spiders bereiken de drones niet. Het probleem wat ik dus zie is puur healing-based. Ik heb zelf het vermoeden dat het de 2*T11 + 2*T12 combo is wat slechter uitpakt voor de paladin & druide terwijl ook de resto shaman meer een mix is van tankhealer & raidhealing. Wat zijn de ervaringen van andere healers hier met de relatie T11/T12.
Als proef eens het gevecht gedaan met 4 healers (resto druide, resto shaman, holy paladin en ik als off-spec holy priest) en niemand naar boven te sturen. Dat resulteerde in een 60% whipe, echter elke healer ging wel met meer dan 80% mana P2 in.
[ Voor 30% gewijzigd door Hierkomik op 11-08-2011 09:15 ]
Wij hebben een setup met 2 pala tanks, waarvan ik er één ben. Ik blijf altijd beneden en sinds twee weken zorg ik ervoor dat ik al die hangende spinnetjes naar beneden taunt. Het scheelt flink in raid damage inderdaad, als tank moet je alleen oppassen met die drone (cleave) en waar die kleine spinnetjes precies zijn. Gisteren beth down in 1 try, met maar 2 ranged dps :-)deTwisj schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:07:toon volledige bericht
[...]
Ik lees in je verhaal niets over spinners (die hangende spinnetjes). Voor ons scheelde het veel toen we dps op het hart drukten dat de spinners zsm dood moeten. Dit reduceerd de raid damage taken een flink stuk. Nu spelen wij wisselend tussen 2 melee 3 ranged dps en 1 melee 4 ranged dps waarbij we altijd 1 melee naar boven sturen nadat er 4 spinners dood zijn. De drone dps'ers zorgen er dan eerst voor dat de 2 overige spinners neer gaan en focussen zich daarna op de drone. Af en toe heb je daarmaa even 2 drones maar met een tank en/of healer cooldown kom je daar wel doorheen.
Gisteren was onze setup: prot war, bear druid (was een OS zelfs), 2x holy priests, holy pala, frost dk, ele shaman, MM hunter, arcane mage en een fire mage (moi).
We stuurde de prot war, holy pala en (na 4 dode spinners) de frost dk naar boven. ele shaman en arcane mage hadden spinner > drone prio. MM hunter had spiderlings prio en ik een beetje van alles (meehelpen spiderlings slowen/disorienten en flamestriken, spinners dotten en dpsen, drone dpsen als er tijd over was). Beth'tilac zat rond de 70-75% toen 2de phase begon. Healer mana en boss buff stacks heb ik niet zo heel erg op gelet maar we kwamen netjes uit waar op het laatste moment nog net even iemand zo nodig dood moest gaan
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 11-08-2011 10:13 ]
Dus je hebt je doop gehad.Carthrax schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:08:
Nu weet ik direct waarom ik mijn andere lvl85's nooit in dungeons gooi en zit er nu toch weer aan te denken te respeccen naar ret en gewoon weer naar lvl85 te levelen en de dungeons te laten voor wat het is.
Zoals je al hebt kunnen lezen is onze dps ook niet echt SUPER, maar net aan genoeg voor firelands… Toch redden we het best aardig bij Beth. Wij sturen altijd onze rogue, 1 tank en 1 healer naar boven. Tegen de tijd dat Beth naar beneden komt zit ze altijd ergens rond de 75%, dan is phase twee wel te doen.sabriel schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:38:toon volledige bericht
* dagboek *
Beth'litac helaas niet neer. Beste try was 34%.
Het grootste probleem wat we nu zien is de healers mana.
De resto druide en holy paladin zijn zeer snel bijna OOM en als P2 begint zit bijna elke healer <25% met alles op cooldown. Ikzelf begin nu erg te twijfelen of we wel de juiste healer stup hebben.
Ik pop zelfs hymp of hope (als spriest) vroeg in het gevecht zodat ik het eventueel 2 keer kan gebruiken voor manareplenishment voor de healers maar zelfs dat is niet voldoende.
Als P2 begint hebben we boss zo rond 82%, drones gaan dood vlak nadat de volgende is gespawned en de mini-spiders bereiken de drones niet. Het probleem wat ik dus zie is puur healing-based. Ik heb zelf het vermoeden dat het de 2*T11 + 2*T12 combo is wat slechter uitpakt voor de paladin & druide terwijl ook de resto shaman meer een mix is van tankhealer & raidhealing. Wat zijn de ervaringen van andere healers hier met de relatie T11/T12.
Als proef eens het gevecht gedaan met 4 healers (resto druide, resto shaman, holy paladin en ik als off-spec holy priest) en niemand naar boven te sturen. Dat resulteerde in een 60% whipe, echter elke healer ging wel met meer dan 80% mana P2 in.
Dus toch eerst spinners neer !deTwisj schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:07:
[...]
Ik lees in je verhaal niets over spinners (die hangende spinnetjes). Voor ons scheelde het veel toen we dps op het hart drukten dat de spinners zsm dood moeten. Dit reduceerd de raid damage taken een flink stuk. Nu spelen wij wisselend tussen 2 melee 3 ranged dps en 1 melee 4 ranged dps waarbij we altijd 1 melee naar boven sturen nadat er 4 spinners dood zijn. De drone dps'ers zorgen er dan eerst voor dat de 2 overige spinners neer gaan en focussen zich daarna op de drone. Af en toe heb je daarmaa even 2 drones maar met een tank en/of healer cooldown kom je daar wel doorheen.
Nou, de spinners hoeven niet perse direct neer, maar moeten wel van het draadje afgetaunt worden. Zolang ze daar aan blijven hangen schieten ze namelijk vuurballetjes a 10k+ in het rond, terwijl als ze van het draadje af zijn ze gewoon rondlopen en tikjes geven van 3k. Oftewel bijna niet relevant. Als balance druid moonfire/insectswarm ik ze gewoon constant, dan vallen ze met een paar klappen erbij heel simpel om zonder dat er hard op gefocussed moet worden.sabriel schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:44:
[...]
Dus toch eerst spinners neer !
Andere tactics zeiden dat drone eerst moest. Wat we deden was ze wel al naar beneden taunten zodat de tank ze op kon pakken maar we deden eerst drone, daarna adds. Ik zal het voorstellen in de groep. Maandag gaan we er weer heen.
[ Voor 45% gewijzigd door rodie83 op 11-08-2011 10:58 ]
Waar staan jullie op het moment dat de seeds spawnen en waar lopen jullie naar toe om te stacken voor de elementals spawnen?Hierkomik schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:09:
Gisteren hebben we FL ge-extend om wat meer op Rag te leren. 17 wipes met wel wat progressie, maar niet enorm veel. De eerste add phase gaat nu zeer goed. Slecht 2 keer van de 17 even een slipup dat er eentje door komt.
Maar in P2 gaan er altijd mensen dood door de seeds/elementals. De eerste seeds gaan nog net met priest schildje en spirit link totem, maar dan hebben we voor de 2e seeds geen CD meer en vaak hebben we kort voor de 2e seeds ook nog engulfing flames, waardoor mensen net weer iets dichter op ons stack punt staan en dus meer schade nemen van de aoe...
Op video's die ik kijk lijken mensen veel dichter te stacken als de seeds spawnen, maar minder damage nemen. Het is me echt een compleet raadsel hoe dit kan.
Vanavond staat weer een wipe-fest op het programma... tips welcome.
Wij laten altijd twee spinners in leven zodat de tank en healer (beide pala's) deze meteen kunnen taunten en snel terug naar boven kunnen gaan. Het vergt wel iets meer healing tussendoor maar dan hoef je tenminste niet zo lang door die AoE te healen wat uiteindelijk in onze ervaring toch wel wat mana scheelt waarmee je P2 ingaat. Overigens gaat Beth altijd rond de 70% P2 in, dus dat scheelt ook enorm t.o.v. jouw 82%. Verder hebben we een hunter die volledig op de spiderlings gaat, een ret pally ook naar boven, een fury warr + tank die de drone handlen, een arcane mage voor de spinners en nog n spriest die helpt op de spiderlings en anders op de drone zit.sabriel schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:44:
[...]
Dus toch eerst spinners neer !
Andere tactics zeiden dat drone eerst moest. Wat we deden was ze wel al naar beneden taunten zodat de tank ze op kon pakken maar we deden eerst drone, daarna adds. Ik zal het voorstellen in de groep. Maandag gaan we er weer heen.
Anoniem: 144052
Ik kom sowieso wel, even kijken wanneer. Kijk ik even hoe het gaat en indien alles goed dan komt hij ookhulkie schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:56:toon volledige bericht
Goede morgen!
Ten eerste: Gratz Rodie – ben benieuwd of je nu wel fatsoenlijke dps kunt doen ;-)
Ten tweede: DING – mage level 80! Ik ben direct naar MH gegaan om wat te questen. Om één of andere reden kon ik niet de dungeon queu in, te laag itemlevel, haha! Ik moet zeggen, het is ook wel terecht. Als je met een nieuw character Mt. Hiyal in gaat is het een stuk lastiger mobs grinden dan in WotLK. Elk questitem dat je kunt gebruiken geeft ook meteen 80 intellect en 100 stamina meer. Heb nu 3 nieuwe items en merk alleen daaraan al dat de mobs me beter afgaan!
In eerste instantie was ik van plan om gisteren zo veel mogelijk randoms te doen voor de JP farm, hier is niks van gekomen. Ben namelijk naar Transformers 3D geweest – echt genieten!
Ten derde: ik heb nog even met Eon gesproken – we hebben wel een plekkie voor je en voor je maatje. Ben benieuwd wat wat jullie gaan doen!
Vanavond weer raid, één van onze tanks is weer terug van vakantie, komt goed uit want een andere tank is de hele week niet beschikbaar. Doel van deze week wat mij betreft – 4 FL bazen neer!
Ikzelf als hunter sta echt heel ver van het midden (nog wel 20y van de buitenste ring ofzo) en jump-disengage waarna ik met aspect snel ren. De andere ranged staat ook voorbij het vloerpatroon (die grote cirkel)Mik! schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:50:toon volledige bericht
[...]
Waar staan jullie op het moment dat de seeds spawnen en waar lopen jullie naar toe om te stacken voor de elementals spawnen?
Wat voor ons uiteindelijk het beste werkte, was de ring gebruiken op de vloer voor Raggy. 5 mensen links, 5 mensen rechts. volgorde aan beide kanten: tank - melee - healer - ranged - ranged. Tussen elke speler minimaal 6y. En dan liever achter de rand (respectievelijk meer naar links of meer naar rechts) dan er voor. Zo creeer je de meeste afstand tot je stack locatie.
Tank staat echt op de inner circle (de rand voor magma), melee staat op maximale meleerange.
Onze stack locatie is de recht voor Raggy op de inner circle. Zo hoef je in ieder geval niet de smash (en firewall) te ontwijken en zal je alleen moeten lopen zodra de flames op de grond in de inner circle spawnen. Mocht er tijdens de seeds fire in het midden spawnen dan wacht je tot de fire weg is en ren je alsnog naar de spawnplek (melee en healer kunnen naar voren moven en dan horizontaal spreaden tot de seeds komen) en dat moet snel gebeuren ivm de smash. Mocht fire op de innercircle spawnen dan asap moven naar het midden van de circle (als in aan de rand van fire). Het is vooral een kwestie van weten wat je moet doen bij verschillende situaties.
Gebruik de raidmarkers om aan te geven waar mensen moeten stacken en waar de verschillende mensen moeten staan. Laat mensen hun defensive cooldowns timen met het spawnen van de elementals. Anti magic shield als DK is hier briljant bijvoorbeeld. En spreek goed af welke healing cd's je wanneer gebruikt.
Jup, doen wij ook. De andere taunten we naar beneden en aoe'en we down terwijl de drone gekilled wordt. Eerste 2 x gaan onze rogue en mage mee naar boven, de 3e keer blijft de mage beneden om overgebleven adds te killen. Hunter is bij ons ook voor de spiderlings, samen met onze balance druid. Zodra spiderlings dood zijn dan helpen ze mee op andere adds. Ik durf niet te zeggen op welk percentage Beth is als ze naar beneden komt, maar in ieder geval < 70%.FrankMennink schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:51:
[...]
Wij laten altijd twee spinners in leven zodat de tank en healer (beide pala's) deze meteen kunnen taunten en snel terug naar boven kunnen gaan. Het vergt wel iets meer healing tussendoor maar dan hoef je tenminste niet zo lang door die AoE te healen wat uiteindelijk in onze ervaring toch wel wat mana scheelt waarmee je P2 ingaat. Overigens gaat Beth altijd rond de 70% P2 in, dus dat scheelt ook enorm t.o.v. jouw 82%. Verder hebben we een hunter die volledig op de spiderlings gaat, een ret pally ook naar boven, een fury warr + tank die de drone handlen, een arcane mage voor de spinners en nog n spriest die helpt op de spiderlings en anders op de drone zit.
Hmm, ik snap dan niet waarom jullie nog doodgaan aan de aoe. Zelfs al moeten we echt in het midden van de grote cirkel stacken omdat de binnenste ring fire heeft, hebben we geen problemen met het in leven blijven. Pakken mensen dan al veel damage op het moment dat de seeds spawnen (hebben een aoe-effect, 6y spread minimaal)? Dan ga je al low on health stacken en krijg je de damage van de elementals er bovenop.Hierkomik schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:07:
[...]
Ikzelf als hunter sta echt heel ver van het midden (nog wel 20y van de buitenste ring ofzo) en jump-disengage waarna ik met aspect snel ren. De andere ranged staat ook voorbij het vloerpatroon (die grote cirkel)
Wat jij hier suggereert (precies of net naast het vloerpatroon staan) is wat ik ook in de video's zie, maar wij staan dus iets verder en gaan nog dood door de aoe.
Volgens mij ligt het aan de melee positionering of aan de healers (als ranged kan je vrij weinig fout doen, je moet alleen ver genoeg staan en op tijd stacken)
Wij hebben verschillende dingen geprobeerd; tank recht voor Rag in het midden, andere melee 2 cirkeltjes links of rechts. Ook tanks aan ene kant geprobeerd en rest van de melee dps aan de andere kant. Maar het werkt niet echt lekker. Na de AOE burst zitten we allemaal rond de 30% hp (en dat is met healer cooldowns gebruikt). en dan komen de elementals die ook nog wel wat mensjes slaan. vaak begint er dan al 1 om te vallen en bij de 2e seeds hebben we dan een healer of dps minder waardoor die nog lastiger wordt.
Nog maar wat video's kijken dan...
[ Voor 46% gewijzigd door Mik! op 11-08-2011 11:16 ]
Toch geen holy pala hoop ik?hulkie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:42:
We hebben gister trouwens ook nog geraid. Eén van onze maintanks en guildleader was eindelijk terug van vakantie. Was grappig om te zien dat hij nu de ‘noob’ was. Ongeveer het slechts gegeared met vol 359 items en nog niet gewend aan de gevechten. Leuk om hem te flamen, en hij leerde snel. Shannox was een 2shot – Beth ook. Lord Ryo was een ander verhaal. Vorige week hadden we hem ineens dood, dit keer kwamen we niet verder dan 10 armor. Regelmatig had de raid rond de 10 debuffs, dat is erg stevig op de healing…
Ook hebben we een nieuwe paladin erbij. Een belg, hij is wat aan de jonge kant maar het lijkt erop dat hij het spelletje goed snapt. Ook is hij verbaasd en blij met onze manier van raiden. ‘ooooh, als ik dat in mijn vorige guild had gezegd was de raidleader gaan ragen’. Wel geinig dus! Zondag weer een raid, ik zit eraan te denken eerst naar Baleroc te gaan om onze teller op 4/7 te zetten en daarna pas Lord Ryolith te proberen, het is toch wel erg RNG…
Welke healer mis je dan nu nog als je 3 classes hebt?hulkie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:14:
Nou, wel dus... Maargoed, het komt er dus op neer dat we nu 3 healers hebben in ons raidteam... Ik wil er minimaal 4 hebben. We hebben nu ook 2 tanks (en 1 offspec tank) daarvan wil ik er ook nog 1tje meer. 1 wissel is wel handig, helemaal omdat er regelmatig mensen real life dingen te doen hebbenOffspecs enzo worden trouwens hard gepromote, we hebben het liefst zo veelzijdig mogelijke raiders.
We hebben op dit moment een priest (ik) een druid (was een alt, is nu main door healer tekort sinds eind T11), en dus de nieuwe paladin. De main shaman healer die we altijd hadden is er sinds firelands mee gestopt (wowverspannen). Als je nog een shaman hebt zou dat ook prima uitkomenAnoniem: 144052 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:21:
[...]
Welke healer mis je dan nu nog als je 3 classes hebt?
Heb nog meer chars =)
Hoe kom je daarbij?Anoniem: 330860 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:22:
zijn warriors in pve waardeloos geworden ofzo ?
W.m.b. wel als tank.Anoniem: 330860 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:22:
zijn warriors in pve waardeloos geworden ofzo ?
Major troll jaHawVer schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:04:
[...]
W.m.b. wel als tank./troll Als DPS kunnen ze prima mee komen. Ik ben overgestapt naar de DK voor tanken.
In BG's kom ze je nog eens tegen (zoals ik) ik switch spec & gear voor bazen zoals Vandarr & IOC (heb dan ook een personal healerThysiej schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:20:
Zijn warrior tanks in pvp helemaal niet meer vertegenwoordigd? Tijdens het raiden hebben wij altijd een fury warrior mee. Zijn dps is niet het beste, maar hij is ook niet de beste speler; de dps is goed genoeg (±21k) en het is een sociale speler (dat telt voor onze guild ook mee).
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Hoe hebben jullie p3 gedaan, dus met die meteors (en hoeveel waren er up ten tijde van de "kill")?
Onze DK tank is veel kwetsbaarder op raid bosses. Geef mij maar een warrior tank om te healen. Onze MT is warrior, al vanaf TBC, en onze offtanks hebben altijd wat gewisseld, maar momenteel is de primaire offtank een DK, soms is het een druid. En we hebben vaak een Fury warrior als één van onze DPS mee.HawVer schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:04:
[...]
W.m.b. wel als tank./troll Als DPS kunnen ze prima mee komen. Ik ben overgestapt naar de DK voor tanken.
Ik doelde op de post van Hawver
Warriors hebben de mogelijkheid ook als je punten in gag order stopt, alleen op 1 min cd.Thysiej schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:13:
.. heroics mis ik de ranged silence (van avengers shield)
Volgens mij waren er uiteindelijk 4 op, maar het kunnen er 3 zijn geweest. In het begin zitten onze twee melee (ik en een rogue) constant op ragnaros en alleen kiten als we getarget worden. De ranged zijn verantwoordelijk voor het bouncen indien nodig. Ik heb vrij weinig mee gekregen van p3 om eerlijk te zijn. Ik heb mij vooral gefocust op het nuken van Raggy en ik het de meteors overgelaten aan mijn guildies.toolkist schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:29:
[...]
Hoe hebben jullie p3 gedaan, dus met die meteors (en hoeveel waren er up ten tijde van de "kill")?
Bij ons kite de persoon die getarget wordt door de meteor em zo lang mogelijk, alleen lijkt het erop dat we daardoor we dps missen. Beste try was een 2% wipe, maar toen waren er ook al 4-5 meteors up.
Zitten er dus aan te denken om 2 healers de meteors steeds te laten bouncen zodat de dps vol kan nuken, qua healing is er toch niet heel veel te doen in die phase.
Hele prijzige talentpoints zijn dat, kost me er 2 en dan heb je een ranged silence van 1 target op 30sec cd... Liever gebruik ik cc in veel gevallen; jammer dat er vaak genoeg dps zijn die het principe niet goed begrijpen en een cc target full nuken of niet opnieuw cc doenMik! schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:55:
Warriors hebben de mogelijkheid ook als je punten in gag order stopt, alleen op 1 min cd.
Persoonlijk vind ik dat er nogal een raar RNG trekje zit aan de rage generatie van een warrior. Over het algemeen heb ik voldoende rage. Maar soms ben ik het ook ineens kwijt. Wat ik lekker vind aan de mana/runes is dat je direct resource tot je beschikking hebt.Thysiej schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:13:
Ik heb zelf een warrior, pala en dk tank, waarvan de pala mijn main is. Ik wil de overstap maken naar mijn warrior maar tijdens het doen van heroics mis ik de ranged silence (van avengers shield) en het gebeurt me te vaak dat ik rage starved ben :-S. Waarschijnlijk is het gewoon wennen, net als het gebruik van een stuk meer buttons voor het tanken. Dk tanks zijn simpelweg scary met de incoming damage....
Ligt ook veel aan de speler, veel spells doen onwijs veel voor mitigation (AMS etc) en de helft van de DK tanks gebruikt het niet eens =)HawVer schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:03:
[...]
Overigens heb ik juist het gevoel dat de DK tank OP is. Dat het sterk ligt aan het inzetten van de juiste abbilities. Zeker als ik kijk naar iemand als raegwynn die ZA solo doet en The Lich King in zijn eentje om legt? Is dat ook te verklaren? Verder zijn mijn ervaringen met Cata raids beperkt tot Magmaw, waar de DK met slechte gear beter bij te healen was dan mijn eigen persoontje.
RNG is net zo goed een issue bij DK's. Je bent afhankelijk van het wel of niet hitten van een boss voor je belangrijkste 'migitation'. De selfhealing van een dk is noodzakelijk net als de cd's die ze tot hun beschikking hebben, maar dan nog blijven ze qua survivability erg afhankelijk van bepaalde zaken. Tel daarbij op dat ze minder armor hebben, geen block en de inkomende damage ontzettend spikey is. In BWD en BOT waren ze perfect, in firelands blijven ze achter op shield tanks.HawVer schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:03:
[...]
Persoonlijk vind ik dat er nogal een raar RNG trekje zit aan de rage generatie van een warrior. Over het algemeen heb ik voldoende rage. Maar soms ben ik het ook ineens kwijt. Wat ik lekker vind aan de mana/runes is dat je direct resource tot je beschikking hebt.
Overigens heb ik juist het gevoel dat de DK tank OP is. Dat het sterk ligt aan het inzetten van de juiste abbilities. Zeker als ik kijk naar iemand als raegwynn die ZA solo doet en The Lich King in zijn eentje om legt? Is dat ook te verklaren? Verder zijn mijn ervaringen met Cata raids beperkt tot Magmaw, waar de DK met slechte gear beter bij te healen was dan mijn eigen persoontje.
[ Voor 9% gewijzigd door Mik! op 11-08-2011 14:25 ]
Nee ? het is toch ook een "piep" class ?
[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 11-08-2011 14:44 ]
QFT. RNG deaths op raid bosses zijn niet leuk. Afgelopen reset op Rag ook ernstig vervelend dat je soms gewoon een perfecte attempt kunt weggooien omdat je DK binnen een seconde van vol naar 0 gaat door een unfortunate string of hits. (trap+melee swing +dot tick ofzo). Andersom heb ik hem gisteravond weer 3 Decimation Blades geen enkel puntje damage zien vangen. Maar daar klaag ik dan weer minder overMik! schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:23:
[...]
RNG is net zo goed een issue bij DK's. Je bent afhankelijk van het wel of niet hitten van een boss voor je belangrijkste 'migitation'. De selfhealing van een dk is noodzakelijk net als de cd's die ze tot hun beschikking hebben, maar dan nog blijven ze qua survivability erg afhankelijk van bepaalde zaken. Tel daarbij op dat ze minder armor hebben, geen block en de inkomende damage ontzettend spikey is. In BWD en BOT waren ze perfect, in firelands blijven ze achter op shield tanks.
Disclaimer: bovenstaande is puur wat ik meekrijg via mijn vriend. 'Sinds Wrath is hij onze vaste tank, kent z'n class door en door en heeft nooit problemen gezien rondom de DK. Maar sinds Firelands voelt het DK tanken een stuk lastiger en qua damage meer random dan voorheen.
[ Voor 25% gewijzigd door Blistimo op 11-08-2011 15:10 ]
Misschien dat een tankadin/ holydin combi wel lekker werkt. Als die maat van je inderdaad goed speelt op een resto shaman en het ook leuk vindt natuurlijk. Dat lijkt mij de belangrijkste voorwaarde.Anoniem: 144052 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:37:
Ik heb geen shaman, mn maat wel (vol 359 resto) maar dan join ik liever op wat anders.. frost DK wellicht? =)
Verder nog een priest, warlock en nog die paladin (die kan alle specs op in principe, wat het beste uitkomt)
Dan moeten je abilities wel hitten om je selfhealing op te bouwenThysiej schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:47:
Ik neem aan dat dk's het zeer goed doen met decimation blade, das een flinke self heal die een dk dan doet:) Gisteren ging de mt in mijn raid neer door decimation blade, waardoor ik deze twee maal heb moeten tanken. Zijn er guilds die maar 1 tank gebruiken op dat gevecht? Met een goede coördinatie tussen tank en healers moet het toch mogelijk zijn neem ik aan?
Anoniem: 418518
Maar dan moeten alle self-healing abilities op dezelfde manier worden behandeld. Ik denk dat dat niet gaat gebeuren, voornamelijk ook niet vanuit een PvP standpunt bekeken. Death Strike is wat dat betreft een té specifieke ability door de absurde selfhealing die eraan gekoppeld is.Thysiej schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:44:
Dat klopt inderdaad, dat is ook de reden waarom expertise en hit voor een dk veel belangrijkere stats zijn dan voor pala's, bears en warriors op het moment; die bouwen alleen threat op door de abilities en doen een paar debuffs, die zijn minder erg als ze niet hitten. Aan de andere kant kost het een dk alleen een gcd als de deathstrike niet hit; de runes gaan niet verloren... Het zou me niet verbazen als blizz uiteindelijk hetzelfde doet met deathstrike als met alle interrupts, gewoon altijd hitten.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq