Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 247 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.680 views

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
rodie83 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:49:
Nou, de spinners hoeven niet perse direct neer, maar moeten wel van het draadje afgetaunt worden. Zolang ze daar aan blijven hangen schieten ze namelijk vuurballetjes a 10k+ in het rond, terwijl als ze van het draadje af zijn ze gewoon rondlopen en tikjes geven van 3k. Oftewel bijna niet relevant. Als balance druid moonfire/insectswarm ik ze gewoon constant, dan vallen ze met een paar klappen erbij heel simpel om zonder dat er hard op gefocussed moet worden.
Is dit zo? Mijn ervaring met het gevecht was dat wanneer je spinners van hun draadje taunt dat ze zowel melee swings als hun vuurballen doen, oftewel ze doen dan meer schade. Misschien eens vragen of de volgende keer de drone tank ook de spinners kan taunten om te kijken of we zo onze raid damage nog verder omlaag kunnen brengen en onze beth dps sneller kunnen laten beginnen op beth.

...

Overigens hebben andere mages de laatste tijd ook "last" van een dubbele cast bug? Ik had het gisteren in Firelands nogal vaak en ik weet niet of het een interface bug is of ik daadwerkelijk ook een dubbele cast doe. Ik zie namelijk in recount m'n dps omhoog schieten (bijna 40k op Shannox, dat is niet iets wat ik normaal doe) en mn MSBT geeft ook aan dat ik 2 hit (of soms 2 hit 2 crit *schud schud*) Ik moet zeggen dat het wel lache is om soms 170k langs te zien komen tijdens een gevecht. Ik was overigens niet de enige in de guild want ook de frost dk deed zelfs iets meer dan 40k dps op Shannox tijdens die kill.

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-06 20:59
Na lang twijfelen toch maar een korte post, is er nog een goede, liefst Nederlandse guild op Ghostlands? Ben druk met het levelen van een Human Mage, Dingli, op Alliance en ben net begonnen. Aangezien dit mijn eerste keer WoW is, echt waar, kan ik wel wat bescheiden hulp gebruiken. En veel van de 'lingo' die hier gebezigd wordt is mij totaal onbekend ;) uiteraard heb ik me wel verdiept in een en ander wil ik er even bij zeggen maar heb nog nooit een raid of instance gedaan ;)

[ Voor 14% gewijzigd door usgaap op 11-08-2011 21:55 . Reden: Eigen toevoeging ]

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Vraagje; ik heb een enchanted shaman gemaakt voor pvp, beetje dualwield (met maces) en knallen ....

maar dat knallen valt vies tegen; het is bar weinig dps, en zowaar ieder duel wat ik aan ga verlies ik. mijn armor en items die ik bezit zijn gericht op agility en hit-rating, ik doe ongeveer 30% crits van mijn hits. ben nu lvl 60. (ik heb die epic pvp-set aangeschaft, dat maakt 't wel beter). ik vraag me af wat de rol moet zijn van shaman, ik kom d'r niet goed uit.

echter hoe meer pvp ik speel, hoe meer ik baal van mijn keuze in shaman. bij pvp lijkt praktisch alle combat ranged te worden beslist (hunters/mages/locks/priests) de melee mannen tellen niet echt mee (afgezien van rogues).

wat is jullie beleving met pvp?

ps; die lvl 60 epic pvp set, is dat de moeite? of worden die items binnen no-time vervangen door groene lvl60+ items?

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 12-08-2011 01:04 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
himlims_ schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 23:54:
Vraagje; ik heb een enchanted shaman gemaakt voor pvp, beetje dualwield (met maces) en knallen ....

maar dat knallen valt vies tegen; het is bar weinig dps, en zowaar ieder duel wat ik aan ga verlies ik. mijn armor en items die ik bezit zijn gericht op agility en hit-rating, ik doe ongeveer 30% crits van mijn hits. ben nu lvl 60. (ik heb die epic pvp-set aangeschaft, dat maakt 't wel beter). ik vraag me af wat de rol moet zijn van shaman, ik kom d'r niet goed uit.

echter hoe meer pvp ik speel, hoe meer ik baal van mijn keuze in shaman. bij pvp lijkt praktisch alle combat ranged te worden beslist (hunters/mages/locks/priests) de melee mannen tellen niet echt mee (afgezien van rogues).

wat is jullie beleving met pvp?

ps; die lvl 60 epic pvp set, is dat de moeite? of worden die items binnen no-time vervangen door groene lvl60+ items?
In PvP zijn warriors en enhancement shamans nou eenmaal de zwakkere melee dps. Ik vind het ook jammer maar zelfs RBGs willen geen arms warriors or enhancement shamans meer.
Voor melee dps zijn DKs, Feral druids en Rogues heel goed, bijna overpowered. Retri paladins met hun bubble, lay on hands, bop etc. zijn handig om een vlag te verdedigen, bijvoorbeeld stables of lighthouse in respectievelijk AB en BoG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bestaat er een addon waarmee je een indicator op een groupmember kan zetten zodat hij/zij wat makkelijker te herkennen is? Ik speel afgelopen week veel samen met wat vrienden en duik dan de bg's in, maar ik zou graag die mensen willen helpen als ze in moeilijkheden zitten en andersom zou natuurlijk ook heel prettig zijn ;)

Of bv alleen de nameplates aan van personen uit je friendslist en guildies, zoiets.

En nee geen nipple / star etc die iedereen kan zien, ga geen skull zetten op een friend....alhoewel... :P

[ Voor 22% gewijzigd door bitpixl op 12-08-2011 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:44

vhal

ಠ_ಠ

Mektheb schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:28:
[...]
Maar het is toch een knap staaltje werk wat die kerel elke keer doet.
was toch een dame... :?

[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 12-08-2011 08:08 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
MysticSnake schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 02:04:
[...]

In PvP zijn warriors en enhancement shamans nou eenmaal de zwakkere melee dps. Ik vind het ook jammer maar zelfs RBGs willen geen arms warriors or enhancement shamans meer.
Voor melee dps zijn DKs, Feral druids en Rogues heel goed, bijna overpowered. Retri paladins met hun bubble, lay on hands, bop etc. zijn handig om een vlag te verdedigen, bijvoorbeeld stables of lighthouse in respectievelijk AB en BoG.
Warriors zwak in pvp? :D weet je HOEVEEL pressure je op healers kan leggen en lekkere chaos kan creeren met je cd's? Ik vermaak me uitstekend op mijn warrior, en heb zeker niet het gevoel dat ik underpowered ben (Fury). Het ligt er gewoon aan hoe je speelt, maar dat geld in principe voor elke char.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Nee, raegwynn is die duitser die alles gekopieerd heeft van die franse dame mionelol. Mionelol heeft de strategieën bedacht en heeft The Lich King als eerste omgelegd. Alleen raegwynn plaatste zijn (beter uitgevoerde) kopieën van Mionelol op engels sites en heeft daarmee meer bekendheid gecreëerd. Gevalletje pronken met andermans veren. :) In zijn laatste filmpje heeft hij wel netjes de credits heeft gegeven aan mionelol.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
[...]
Hoe kom je daar bij? De warrior is een gevaarlijke omdat zijn enorme burst damage zomaar een tegenstander van 100% naar 0% kan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:23
Goede morgen dagboekje,

De mage is level 82, fire wordt steeds meer overpowered, en de nieuwe gear helpt erg goed bij het levellen.Mt. Hiyal is al bijna leeg gequest, ik ga hierna denk ik even Vashj’Ir in om de tabard en de onderwater Mount te unlocken (nu ik daar nog redelijk goede XP krijg). Daarna door naar Deepholm voor de nodige rep om een fatsoenlijke shoulder enchant te kunnen kopen!

De ervaringen in de instances liepen weer erg uiteen… Eerst Throne of the tides. Wederom een level 85 tank zonder skills, hij snapte de lift niet, dus dat duurde een eeuw. Toen we eenmaal boven waren sprong de priest per ongeluk naar beneden tijdens een trashpull. Resultaat, de hele gauntlet was bugged, we stonden aan het einde van de hal, maar de deur ging niet open. Na de CR van de priest begon de heel gauntlet opnieuw, dat ging gelukkig wel goed. Het portal systeem in de instances wordt door veel mensen niet begrepen, dat kostte wat tijd en uitleg, uiteindelijk lukte het toch de instance te clearen!

Daarna BRC: dit keer een level 85 paladin healer en best een OK warrior tank. De andere 2 dps hadden geen idee wat ze deden. Tot en met Karsh Steelbender ging het best goed, daar lukte het maar niet om hem op tijd uit zijn AoE state te halen door de tank. Tot twee keer toe moest de level 85 paladin nog 30k van de baas afslaan, hij wist alleen niet dat hij ook damage spells (hammer time!) kon gebruiken, met mêlee redde hij het tot twee keer toe net niet. De pala leavde de groep, de tank ging er achteraan en de andere twee dps verdwenen ook.. :’( Ik queu mijn ‘groep’ opnieuw voor de instance en krijg 2 minuten later een complete groep terug! Tot het hondje ging het als een trein, iedereen zat tussen de 8 en 10k dps inclusief de healer! Op het hondje dinged de DK tank level 82 en peert hem meteen… Na 3 minuten hadden we nog steeds geen nieuwe tank, dus hebben we de instance maar met zijn 4en gecleared.

TL/DR versie: wat een verschil in mentaliteit en klasse van de verschillende puggers! En wat heerlijk om soms met mensen te spelen die het spelletje WEL snappen!

@ Eon: Ik hoop je snel op onze server te zien! Wat mij betreft zou het ideaal zijn als je voor zondag al hier bent, dan ben je nog op tijd voor de raid ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
gisteren een lekker relaxt avondje WoW.
Geen raids gepland en we zouden een 5 vs 5 arena gaan doen. Helaas maar 5 gewonnen.
Daarna maar 2 vs 2 gaan doen voor de resterende punten.

Tevens wat voorbereidingen gedaan, vanavond voor het eerst T11-raids op mijn warrior.
Heb pas 1 kill daar (Cho'Gal) dus gauw even er voor zorgen dat ik food/potions etc heb.
Eindelijk 125 marks voor the armement en heb nu eindelijk een epic tank-zwaardje ipv heroic blue.
Gelukkig ben ik off-tank en is de MT ook nederlands dus kan ik altijd dingen vragen zover ze bij mij niet bekend zijn.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144052

Bitbron schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 07:31:
Bestaat er een addon waarmee je een indicator op een groupmember kan zetten zodat hij/zij wat makkelijker te herkennen is? Ik speel afgelopen week veel samen met wat vrienden en duik dan de bg's in, maar ik zou graag die mensen willen helpen als ze in moeilijkheden zitten en andersom zou natuurlijk ook heel prettig zijn ;)

Of bv alleen de nameplates aan van personen uit je friendslist en guildies, zoiets.

En nee geen nipple / star etc die iedereen kan zien, ga geen skull zetten op een friend....alhoewel... :P
Voorheen kon je als je als group que'de alvast een mark op een partymember zetten voordat je de BG in gingen dan stond die mark nog op diegene in de BG terwijl alleen de party die kon zien (jij en je maten dus met wie je que'd).
Warriors underpowered in pvp? Haha moet toch niet gekker worden.. toch de enige class die altijd ze waarde heeft weten de behouden in pvp, sinds vanilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
offtopic:
ps. PM nog gezien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModaSo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-06-2015
Ik heb zo het gevoel dat ik binnenkort terug wow ga herinstalleren...Altijd grappig om een beetje te knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:14

Alcmaria

Syntax Error in 10

Hallo allemaal, ik lurk al heel lang op dit forum maar heb nog nooit iets gepost, gezien mijn laatste acties in WoW wilde ik toch met jullie van gedachten wisselen over bepaalde zaken.

Ik speel WoW sinds de releasenacht, eerst een pally geleveled, toen een shaman(toen horde, nu alliance) en nu speel ik vooral op mijn priest.
Mijn priest is gedurende alle jaren een echt Holy Healing priest geweest en haalde altijd veel lol uit het "saving the day" aspect van healen... Sinds Cata was voor mij de lol van het healen er een beetje af en wilde iets anders dus mijn Priest compleet gerespecced naar Shadow.

Zit nu op een Ilevel van 355 en farm heroics voor valor en justice points zodat ik mijn gear nog meer kan upgraden.
Wat me opvalt is, dat wat ik ook doe ik nooit TOP-dps ben.. ik ben een goede middenmoter, met ongeveer 10.5 tot 11k DPS.
Ik weet dat gear, rotation en snelheid van het gebruik van de abilities erg meehelpt met het verhogen van je DPS. Maar vroeg me af wat jullie ervaring is, KAN een shadowpriest topdps zijn.. of zal hij dit nooit zijn vanwege zijn passieve healmogelijkheden en manaregen mogelijkheden voor de hele group?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

[b][message=36566009,noline]

Zit nu op een Ilevel van 355 en farm heroics voor valor en justice points zodat ik mijn gear nog meer kan upgraden.
Wat me opvalt is, dat wat ik ook doe ik nooit TOP-dps ben.. ik ben een goede middenmoter, met ongeveer 10.5 tot 11k DPS.
Ik weet dat gear, rotation en snelheid van het gebruik van de abilities erg meehelpt met het verhogen van je DPS. Maar vroeg me af wat jullie ervaring is, KAN een shadowpriest topdps zijn.. of zal hij dit nooit zijn vanwege zijn passieve healmogelijkheden en manaregen mogelijkheden voor de hele group?
In raids zijn Shadowpriests juist een van de beste DPS classes. (Heb ik gehoord.) Wat ik zelf heel erg merkte als Affliction warlock vroeger, was dat in heroics alles te snel dood gaat om goed rendement te halen uit je DoT spells.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Alcmaria schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:41:
Hallo allemaal, ik lurk al heel lang op dit forum maar heb nog nooit iets gepost, gezien mijn laatste acties in WoW wilde ik toch met jullie van gedachten wisselen over bepaalde zaken.

Ik speel WoW sinds de releasenacht, eerst een pally geleveled, toen een shaman(toen horde, nu alliance) en nu speel ik vooral op mijn priest.
Mijn priest is gedurende alle jaren een echt Holy Healing priest geweest en haalde altijd veel lol uit het "saving the day" aspect van healen... Sinds Cata was voor mij de lol van het healen er een beetje af en wilde iets anders dus mijn Priest compleet gerespecced naar Shadow.

Volgens theory crafters heeft Shadow priest de meeste potentiele dps van alle classes.
Tevens is 11k niet heel erg veel voor ilvl355. Ik heb op mijn warrior (met ilvl351) al rond de 20k gezeten op bosses. Ik zou als ik jou was even kijken of je misschien iets over het hoofd ziet qua rotatie of glyphs of reforging, dat kan zo een aantal K dps schelen.

Op google kun je bijvoorbeeld zoeken op : Shadow Priest Guide 4.2

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie

Volgens mij kun je via een simulatieprogramma zien wat elke class theoretisch zou kunnen halen. Een maatje van me heeft dat laatste gedaan voor BiS gear. Het komt erop neer dat elke class en spec in BiS gear ongeveer 35k dps kan doen single target. Firemages zitten net iets lager met 34k en arcane mages zitten rond de 38k dps. Dat maatje speelt zelf ook een shadowpriest (hij heeft wel zieke gear - Fiyuri – Dragonblight), hij haalt in ZA/ZG singletarget zo rond de 24-29k dps…

Het is wel relatief moeilijk om een shadowpriest goed onder controle te krijgen. Je meot veel dots in de gaten houden en je cooldowns en stacks goed timen… Ik ben er zelf geen held in, ben ook nog steeds hardcore holy op mijn priest :)

@ HawVer: gelezen, en een reply gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/iyfold.png

Beter je best doen dus. Base spec is (8/0/31)+2.
Statwise grof Intellect > Hit (tot cap) > Haste > Mastery > Crit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364396

Lief dagboekje,

Vanochtend had de vrouw een ochtend dienst en dus ik ook vroeg wakker. Voor de lol maar wat FL dailies gaan doen, gaat de npcscan ineens af, Karkin in range! Hunter die ik ben met altijd nog een spot in m'n stable denk ik dus: tamen die handel.

Wat een rotbeest, totdat je hem doorhebt. Stonden daar met 3 hunters, ik (Horde) en 2 alliance, die keer op keer doodgingen van de firecrits van dat beest.

Eindelijk door hoe het moet, mm en een interrupt zijn een must... Terwijl de andere nog moeten respawnen begin ik tame, Karkin begint z'n lange fireball cast, ik interrupt, ik tame nogmaals en hebbes!

Toch leuk zo'n ochtend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-06 21:52

Maduth

Probeersel

Beste,

Terugkomend op het PvP/Arena verhaal [Priest/Warrior]... welke Priest hier gebruikt Mind Control in Arena's?

Gisteren kwamen wij een Priest tegen in de sewers arena en die zorgde er voor dat mijn warrior de hele tijd van de plateau afliep en dus moest deze weer omlopen om erop te komen. Tijdens dat lopen, stond de DK lekker op mij in te hakken (op zich nog geen probleem) maar de Priest kreeg wel telkens de kans om te mana burnen. Als ik zoiets probeerde, kreeg ik gelijk weer een stun vd DK.

Ook een potje geprobeerd tegen twee Frost Mages ... hopeloze zaak is dat in 2vs2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maduth schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:26:
Beste,

Terugkomend op het PvP/Arena verhaal [Priest/Warrior]... welke Priest hier gebruikt Mind Control in Arena's?

Gisteren kwamen wij een Priest tegen in de sewers arena en die zorgde er voor dat mijn warrior de hele tijd van de plateau afliep en dus moest deze weer omlopen om erop te komen. Tijdens dat lopen, stond de DK lekker op mij in te hakken (op zich nog geen probleem) maar de Priest kreeg wel telkens de kans om te mana burnen. Als ik zoiets probeerde, kreeg ik gelijk weer een stun vd DK.

Ook een potje geprobeerd tegen twee Frost Mages ... hopeloze zaak is dat in 2vs2 :(
Zeker in sewers moet hij toch geen kans krijgen om te burnen? Staan genoeg kisten en anders dat watergebeuren in het midden. Kan warrior verder niet naar boven leapen? Jij kan ook naar beneden springen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:14

Alcmaria

Syntax Error in 10

Anoniem: 144052 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:52:
[...]

Beter je best doen dus. Base spec is (8/0/31)+2.
Statwise grof Intellect > Hit (tot cap) > Haste > Mastery > Crit.
Dank voor de berichten, dus wat jullie eigenlijk zeggen ..(en wat niet geheel onverwacht komt) is dat ik zuig als Shadowpriest :-P ..
Nee hoor.. ik moet zeggen.. nu begint het wel te kriebelen.. ik KAN dus wel hoge dps zijn.. hmm.. toch maar even met de guild inschrijven voor een RAID kijken wat er dan gebeurt en kijken of ik mijn rotation kan optimizen... ik gebruik Quartz om mijn DOTS in de gaten te houden maar in het heetst van de strijd willen die nog wel eens van de mob afvallen..

*kraakt vingers*

Vanavond weer met frisse moed oefenen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Zelf stond was ik beneden aan het rennen om die DK maar te ontvluchten maar het liep niet helemaal lekker...1650 rating is nog ver :(

[ Voor 10% gewijzigd door Maduth op 12-08-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-06 21:49
Alcmaria schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:31:
[...]

Dank voor de berichten, dus wat jullie eigenlijk zeggen ..(en wat niet geheel onverwacht komt) is dat ik zuig als Shadowpriest :-P ..
Nee hoor.. ik moet zeggen.. nu begint het wel te kriebelen.. ik KAN dus wel hoge dps zijn.. hmm.. toch maar even met de guild inschruiven voor een RAID kijken wat er dan gebeurt en kijken of ik mijn rotation kan optimizen... ik gebruik Quartz om mijn DOTS in de gaten te houden maar in het heetst van de strijd willen die nog wel eens van de mob afvallen..

*kraakt vingers*

Vanavond weer met frisse moed oefenen :-)
Tijdens het doen van heroics is het niet echt goed te vergelijken wat voor dps je doet. Als je je al goed in hebt gelezen weet je de rotation en weet je ook dat het behouden van je dots het allerbelangrijkste is voor goede dps. Sinds cata heeft blizz het een stuk makkelijker gemaakt om je dots te behouden, omdat je tegenwoordig je dots 'mag' clippen (verversen voordat deze is afgelopen zonder dat het een gigantisch effect heeft op je dps, het heeft echter wel invloed!).
Kijk wat voor dps je gemiddeld doet op alle bosses in een heroic, dan kan je al iets meer zeggen omdat je tijd hebt gehad om je gehele rotation voor een paar minuten af te werken.
Succes!

de shadowpriest van mijn guild doet in firelands raids ongeveer 24k dps (eu.battle.net/wow/en/character/azjolnerub/traumatina/advanced)

[ Voor 4% gewijzigd door Thysiej op 12-08-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Combo is ook niet zo bijsterend goed, denk niet dat je het veel zal tegenkomen boven de 2k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 18:08
Vandaag kan ik als alles goed gaat de eerste vendor unlocken in Moltern Front.

Welke vendor kan ik het best als eerste unlocken voor mijn Hunter (Draël@Aszune.eu)?
The Ancients voor Lancer's Greaves
The Armorer voor Ricket's Magnetic Fireball
The Moonwell voor Band of Glittering Lights?

Ik denk zelf eerst The Moonwell of The Armorer. (Heb al epic boots van MH faction, dus de upgrade is kleiner dan voor trinket of ring)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Anoniem: 364396 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:06:
Lief dagboekje,

Vanochtend had de vrouw een ochtend dienst en dus ik ook vroeg wakker. Voor de lol maar wat FL dailies gaan doen, gaat de npcscan ineens af, Karkin in range! Hunter die ik ben met altijd nog een spot in m'n stable denk ik dus: tamen die handel.

Wat een rotbeest, totdat je hem doorhebt. Stonden daar met 3 hunters, ik (Horde) en 2 alliance, die keer op keer doodgingen van de firecrits van dat beest.

Eindelijk door hoe het moet, mm en een interrupt zijn een must... Terwijl de andere nog moeten respawnen begin ik tame, Karkin begint z'n lange fireball cast, ik interrupt, ik tame nogmaals en hebbes!

Geeft wel een kick als je hem dan eindelijk hebt, gz met je aanwinst :)
Leukste vond ik om Kirix te tamen en te zien hoeveel mensen door dat beest worden gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bitbron schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:55:
[...]

Geeft wel een kick als je hem dan eindelijk hebt, gz met je aanwinst :)
Leukste vond ik om Kirix te tamen en te zien hoeveel mensen door dat beest worden gepakt.
Ah, Kirix doet die nature AoE. Hoe tame je die dan? Slow, trap, deterrence en tamen maar of komt er meer bij kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
_Peter2_ schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:53:

Welke vendor kan ik het best als eerste unlocken voor mijn Hunter (Draël@Aszune.eu)?

Ik denk zelf eerst The Moonwell of The Armorer. (Heb al epic boots van MH faction, dus de upgrade is kleiner dan voor trinket of ring)
Het ligt er aan wat je focus is:
Ga je voor items of is het doel ASAP max marks te halen
Als je een keuze maakt zijn dit de gevolgen:
Moonwell = +10 marks (eenmalig), geen nieuwe daily
Armorer = 1 extra daily waard 2 marks
ancient = 1 extra daily waard 3 marks
In een 2 vs 2 tegen een DK/Priest en de priest krijgt er een MC uit, kan je over de rand kieperen zonder dat MC breekt ?? Warrior zat op verkeerde target. in een 2 vs 2 mag het nooit voorkomen dat de priestuberhaupt een MC kan casten. Proberen een DK af te maken die zelfhealing abilities heeft + healer is niet slim. Het doel had moeten zijn om de healer (of priest als hij shadow was) onder druk te zetten zodat de DK de keuze moet maken tussen zijn healer ontzetten of dode healer te accepteren. Diegene die de healer als eerste neerkrijgt is de winnaar 90% van de tijd.

[ Voor 33% gewijzigd door sabriel op 12-08-2011 12:52 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

Beste,

dan had je warrior slimmer moeten zijn ... Mages zijn cookie dough voor je warrior...(is mijn POV tov mages toch :) )
MC priest zijn boss als je ze in je comp hebt en ze het goed beheersen.
Over het underpowered zijn van warrior in pvp. Soms zou je denken van wel en soms niet. hangt af van de comp waar je met / tegen speelt. + een goeie geplaatste recklesness + bladestorm kan games winnen :)

mensen waar ik van leer als ik ze zie spelen in pvp:
-> dakkaroth (Warlock/warrior)
-> Talbadar (SP)
-> Biggie (warrior)
-> hydra -> SP
(gewoon hun movies een beetje checke en vooral hun ingame uitleg en je kan al een pak verder me je comp ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 12-08-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Anoniem: 364396 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:43:
[...]
Ah, Kirix doet die nature AoE. Hoe tame je die dan? Slow, trap, deterrence en tamen maar of komt er meer bij kijken?
Ik raad aan om de comments hier eens goed door te lezen. Ik heb zelf de "floating rock" methode gebruikt, maar die is ook niet 100% gegarandeerd. Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 330860 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:47:
[...]

dan had je warrior slimmer moeten zijn ... Mages zijn cookie dough voor je warrior...(is mijn POV tov mages toch :) )
MC priest zijn boss als je ze in je comp hebt en ze het goed beheersen.
Over het underpowered zijn van warrior in pvp. Soms zou je denken van wel en soms niet. hangt af van de comp waar je met / tegen speelt. + een goeie geplaatste recklesness + bladestorm kan games winnen :)

mensen waar ik van leer als ik ze zie spelen in pvp:
-> dakkaroth (Warlock/warrior)
-> Talbadar (SP)
-> Biggie (warrior)
-> hydra -> SP
(gewoon hun movies een beetje checke en vooral hun ingame uitleg en je kan al een pak verder me je comp ;) )
Frostmages cookie dough voor warriors? Dan weet ik niet op wat voor realm jij zit, maar dan wil ik dezelfde noobs ook ;P Frostmages zijn de counter van praktisch elke class ( sowieso melee). Ze hebben bijna meer survivability dan een tank, en doen erg goede damage in combinatie met shatter.

Met al mijn mobility van fury heb ik altijd een flinke kluif aan deze mannekes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zorgen dat je niet gepeeld wordt. Je hangt enorm af van je teammate daarvoor. (timen van CD pop) zkr als ze hun frost nova's up and running hebben. (ik run een 2V2 full burst comp met kitty druid :) ) als je dan fully kan gaan en je stuns / throwdown / silences timed is het al snel 1v2 ;) (veel mensen panikeren al heel snell als ze op 40% hp komen te staan zonder healer)

Swap naar shield macro + reflect doet enorm veel wonderen tegen frostmages ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

In een 2 vs 2 tegen een DK/Priest en de priest krijgt er een MC uit, kan je over de rand kieperen zonder dat MC breekt ?? Warrior zat op verkeerde target. in een 2 vs 2 mag het nooit voorkomen dat de priestuberhaupt een MC kan casten. Proberen een DK af te maken die zelfhealing abilities heeft + healer is niet slim. Het doel had moeten zijn om de healer (of priest als hij shadow was) onder druk te zetten zodat de DK de keuze moet maken tussen zijn healer ontzetten of dode healer te accepteren. Diegene die de healer als eerste neerkrijgt is de winnaar 90% van de tijd.
In het begin was het ook een Healer race, mijn warrior op de healer en de DK op mij. Maar die Priest kon veel meer bewerkstelligen tegen de warrior dan ik tegen de DK. MC brak trouwens wel als de warrior van het plateau viel.

Momenteel lvl ik ook een lock voor Arena, zodoende kan ik eens dmg doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Laatst online: 04-06 20:39

Hierkomik

Zo dan...

_Peter2_ schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:53:

De ring is erg goed, precies de 2 secondary stats die je wilt hebben op gear (haste & crit).
Het ligt er aan wat je voor de rest voor trinkets hebt. De fireball is ok, maar niet super. Als je bijvoorbeeld Prestors (zelfs normal version) van Nef kan krijgen, daar heb je meer aan. Ook Fluid Death blijft een beter trinket, dus ik zou voor de moonwell gaan.

Gisteren dus weer wipe fest op Rag. Beste was 41%. Om 23:0 besloten de instance te resetten en maar de eerste bosses te farmen voor gear. Shoulders van Beth dropte, helaas de crit/mastery versie. Voor onze enh shammy erg goed, voor mij als hunter niet zo (ich wil haste!) Wel op de trash de polearm mogen looten. ilvl 374 nu, gaat best rap zo...

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 330860 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:02:
Zorgen dat je niet gepeeld wordt. Je hangt enorm af van je teammate daarvoor. (timen van CD pop) zkr als ze hun frost nova's up and running hebben. (ik run een 2V2 full burst comp met kitty druid :) ) als je dan fully kan gaan en je stuns / throwdown / silences timed is het al snel 1v2 ;) (veel mensen panikeren al heel snell als ze op 40% hp komen te staan zonder healer)

Swap naar shield macro + reflect doet enorm veel wonderen tegen frostmages ;)
sinds dat er geen cd meer op Ice Shield zit, en Cold snap lekker OP is in Arena heeft een burst niet zo heel veel zijn op frostmages. Pop iceblock = problem solved. met een healer zijn ze dan zo weer topped en wordt je lekker gecc'd. Je situatie omschrijft meer een 2 vs frostmage ^^
Daarnaast heeft fury geen throwdown, maar meer mobility (Arms heeft maar 1 charge per 15 sec :( )

ik kan alleen Piercing howl doen, en dan wachten todat ie buiten range is door middel van frost nova, vervolgens dispell met heroic fury (mits hij z'n stun al gebruikt heeft) en dan ff knallen als ik geluk heb dan blijft ie even staan en dan heb ik 2 tellen erna weer een frostnova ( perma root) en dan is het feestje over zelfs met spell reflect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik geef je wel gelijk. Mss dat ik inderdaad tegen naabs kwam maar over het algemeen hebben we er nooit echt probs mee. spelen ook al heel lange tijd samen met ons groepje dus.

Ik heb meer en meer een hekel aan die ************ insta cyclones elke freaking 5-7 seconden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Agree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:59
Anoniem: 364396 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:06:
Lief dagboekje,

Deze tame (en skarr) kan nog simpeler en in iedere spec.
maar de kunst is om m te tamen voor hij zijn fireball cast kan afmaken.

Als je naar het vliegende eiland gaat moet je van steen naar steen springen. aan het einde is er zo'n whirlwind die je naar het uiteindelijke eiland brengt.

Die whirlwind geeft je een buff waarmee je verder kan springen. wat de meeste mensen niet lijken te weten is dat dat ook een 100% haste buff geeft waardoor het tamen stukken sneller gaat.

Zowel met karkin als skarr heb ik de whirlwind genomen en de buff gekregen, vervolgens naar de rare tame gerend.

Dan is het niets anders dan tag --> deterrence --> tame en 3 seconde later heb je er een nieuwe pet bij.
Kanttekening hierbij is natuurlijk wel dat je al redelijk wat haste op je gear hebt, anders doet die 100% haste buff weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OP cc ingame:

Cyclone -> Frost nova -> rest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 330860 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:16:
ik geef je wel gelijk. Mss dat ik inderdaad tegen naabs kwam maar over het algemeen hebben we er nooit echt probs mee. spelen ook al heel lange tijd samen met ons groepje dus.

Ik heb meer en meer een hekel aan die ************ insta cyclones elke freaking 5-7 seconden :')
Zie het als een zout koekje na de nerf van Shapeshifting voor feral ^^ de reden dat ik gestopt ben op mijn druid is de breakup van coremechanics @ druid. en ja, cyclone ^^ enige wat naatje is, is dat je geen damage kunt doen. 4 sec cyclone is niet zo een ramp. Je healer kan 2 gasten ( of 1 + healer) echt wel even weerhouden, en meestal heb je nog voordeel daarna ook als ze je ignoren.

Direct naar de Healer ( of de zwakke van de 2) en knallen maar. Door momentum heb ik op zulke momenten zat gasten neergebeukt, simpelweg omdat ze met andere dingen bezig waren ( OMG MUST KILL TARGET B4 he comes out of Cyclone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dakreal schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:26:
[...]

Zie het als een zout koekje na de nerf van Shapeshifting voor feral ^^ de reden dat ik gestopt ben op mijn druid is de breakup van coremechanics @ druid. en ja, cyclone ^^ enige wat naatje is, is dat je geen damage kunt doen. 4 sec cyclone is niet zo een ramp. Je healer kan 2 gasten ( of 1 + healer) echt wel even weerhouden, en meestal heb je nog voordeel daarna ook als ze je ignoren.

Direct naar de Healer ( of de zwakke van de 2) en knallen maar. Door momentum heb ik op zulke momenten zat gasten neergebeukt, simpelweg omdat ze met andere dingen bezig waren ( OMG MUST KILL TARGET B4 he comes out of Cyclone)
Shapeshifting nog steeds zo overpowered, speelde tegen resto druid/unholy DK en heb hem letterlijk wel 50x zien shapeshiften en nooit onder 40% mana gekomen ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd... echt een nerf vind ik het niet...

Ik vind nog steeds de travel form op om een vlag te pakken... (ik heb het altijd *** gevonden dat bepaalde classes zo een voordeel hadden in pvp ...)
Druid / shaman met hun travelforms picking up flag bg's...

Maar dat is me persoonlijke mening & in RBG maakt het niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 144052 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:31:
[...]

Shapeshifting nog steeds zo overpowered, speelde tegen resto druid/unholy DK en heb hem letterlijk wel 50x zien shapeshiften en nooit onder 40% mana gekomen ;/
Wat is er OP aan? enige wat het doet is van form veranderen . Voor de rest heb je geen beneficial effects meer. Een Dk kan toch ook van presence veranderen? Precies hetzelfde in essentie.

Als een DK switched van presence kost het ook maar 1 rune. Dus ik vind dit niet echt een reden voor OP.

En daarnaast is de core mechanic van een Feral druid gesloopt. Resto's lachen Ferals uit na die patch.

[ Voor 8% gewijzigd door Dakreal op 12-08-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dakreal schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:36:
[...]

Wat is er OP aan? enige wat het doet is van form veranderen . Voor de rest heb je geen beneficial effects meer. Een Dk kan toch ook van presence veranderen? Precies hetzelfde in essentie.

Als een DK switched van presence kost het ook maar 1 rune. Dus ik vind dit niet echt een reden voor OP.

En daarnaast is de core mechanic van een Feral druid gesloopt. Resto's lachen Ferals uit na die patch.
Kan niet burnen? Hij hoeft niet eens te LoSsen hij gaat gewoon bear form in! Volgens mij de enige healer die niet bang hoeft te zijn voor een burnsetup ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Druids zijn naar mijn mening inderdaad nog steeds hartstikke overpowered! Misschien een beetje generfed, maar nog steeds sterker dan heel veel andere classes, met een goede speler erachter nog steeds niet te verslaan.

Van de week kwam er opeens een oude maat van me online, hij wilde meteen weten of ik nog speelde op mijn rogue. Hij ging zijn druid levellen en wilde weer op redelijke rating 2vs2 gaan spelen. Helaas heb ik te weinig tijd, dus moet hij een andere rogue zoeken.

Was vroeger altijd grappig om te zien, tot +- 1800 rating was het gewoon op juiste moment bursten en beetje CC om te winnen, daarna richting de 2200 rating ging het veel meer om mana conservation en sustainable dps in arena’s. Vooral druid/lock was altijd heerlijk om tegen te vechten als druid/rogue. In het begin gaat het gelijk op tot de warlock mana problemen begint te krijgen, dan drain je zijn healer harder dan dat hij mijne kan drainen en is het een langzame dood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Slamdance schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:23:
[...]

Als je naar het vliegende eiland gaat moet je van steen naar steen springen. aan het einde is er zo'n whirlwind die je naar het uiteindelijke eiland brengt.

Die whirlwind geeft je een buff waarmee je verder kan springen. wat de meeste mensen niet lijken te weten is dat dat ook een 100% haste buff geeft waardoor het tamen stukken sneller gaat.

Zowel met karkin als skarr heb ik de whirlwind genomen en de buff gekregen, vervolgens naar de rare tame gerend.

Dan is het niets anders dan tag --> deterrence --> tame en 3 seconde later heb je er een nieuwe pet bij.
Kanttekening hierbij is natuurlijk wel dat je al redelijk wat haste op je gear hebt, anders doet die 100% haste buff weinig.
Wat is dan redelijk wat haste? ik zat toen ik het met de buff probeerde op 1200 tot 1400 haste non buffed, maar ik kan niet zeggen dat het mij heeft geholpen. Dus of ik had veel te weinig haste of de buff werkt niet (altijd)? Ik kan me ook herinneren dat er iets specifieks in de buff stond vermeld waaruit ik kon lezen dat het niet werkte voor tame speed increases. Ik zit me ook af te vragen wanneer jij die pets hebt getamed, was dat vrij vroeg in de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
hulkie schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:39:
Druids zijn naar mijn mening inderdaad nog steeds hartstikke overpowered! Misschien een beetje generfed, maar nog steeds sterker dan heel veel andere classes, met een goede speler erachter nog steeds niet te verslaan.

Van de week kwam er opeens een oude maat van me online, hij wilde meteen weten of ik nog speelde op mijn rogue. Hij ging zijn druid levellen en wilde weer op redelijke rating 2vs2 gaan spelen. Helaas heb ik te weinig tijd, dus moet hij een andere rogue zoeken.

Was vroeger altijd grappig om te zien, tot +- 1800 rating was het gewoon op juiste moment bursten en beetje CC om te winnen, daarna richting de 2200 rating ging het veel meer om mana conservation en sustainable dps in arena’s. Vooral druid/lock was altijd heerlijk om tegen te vechten als druid/rogue. In het begin gaat het gelijk op tot de warlock mana problemen begint te krijgen, dan drain je zijn healer harder dan dat hij mijne kan drainen en is het een langzame dood!
Ik heb op mijn warrior geen problemen met druids hoor. Je moet gewoon weten wat je moet doen tegen druids, als ze in bearform gaan moet je een andere taktiek toepassen. Meestal gaan ze naar bear als ze bleeds op je hebben zitten. Met een beetje resillience doen bleeds niet zo heel veel meer qua damage. En in bear is het gewoon een kwestie van of: spelldamage doen, of Colossal smash gebruiken en dan lekker door z'n armor heen beuken.

1 root op een druid, en hij heeft 2 cd's om dat weg te halen. Als die gedaan zijn is die klaar, en heeft een druid niets meer te vertellen. No smash = no clear cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slamdance schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:23:
[...]

Ja idd, dat ik daar niet aan gedacht heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Bitbron schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:47:
[...]

Wat is dan redelijk wat haste? ik zat toen ik het met de buff probeerde op 1200 tot 1400 haste non buffed, maar ik kan niet zeggen dat het mij heeft geholpen. Dus of ik had veel te weinig haste of de buff werkt niet (altijd)? Ik kan me ook herinneren dat er iets specifieks in de buff stond vermeld waaruit ik kon lezen dat het niet werkte voor tame speed increases. Ik zit me ook af te vragen wanneer jij die pets hebt getamed, was dat vrij vroeg in de patch?
Ik heb net even gekeken maar de buff werkt anders dan ik dacht.
Normaal het ik 1183 haste wat goed is voor 9,24% met de buff is dat 119,24%
Dus zo te zien maakt je base haste niet eens uit.

Het gaat om de Convalescence of Winds van de grote Thermal Jump, niet om de Convalescence of Winds die je van de kleintjes krijgt.

Wat misschien wel kan, is dat je de buff pas krijgt als je druids of the talon unlocked, en dat het daarvoor nog niet werkt.

Ik heb skarr en karkin in de afgelopen 2 weken getamed.

edit:

net getest op mijn warlock die zowel shadow wardens als druids of the talon nog moet unlocken en ook die krijgt gewoon de 100% haste buff en alle casts zijn een keer zo snel.

Wat dus betekend dat je met de buff een tame beast cast hebt van 5 sec i.p.v. 10 sec zoals normaal.
En dat is net zo lang als deterrence waardoor je de tame kunt overleven.

[ Voor 13% gewijzigd door Slamdance op 12-08-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Slamdance schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:13:
[...]

Ik heb net even gekeken maar de buff werkt anders dan ik dacht.
Normaal het ik 1183 haste wat goed is voor 9,24% met de buff is dat 119,24%
Dus zo te zien maakt je base haste niet eens uit.

Het gaat om de Convalescence of Winds van de grote Thermal Jump, niet om de Convalescence of Winds die je van de kleintjes krijgt.

Wat misschien wel kan, is dat je de buff pas krijgt als je druids of the talon unlocked, en dat het daarvoor nog niet werkt.

Ik heb skarr en karkin in de afgelopen 2 weken getamed.

edit:

net getest op mijn warlock die zowel shadow wardens als druids of the talon nog moet unlocken en ook die krijgt gewoon de 100% haste buff en alle casts zijn een keer zo snel.

Wat dus betekend dat je met de buff een tame beast cast hebt van 5 sec i.p.v. 10 sec zoals normaal.
En dat is net zo lang als deterrence waardoor je de tame kunt overleven.
Heeeeeeel soms bugt die buff en blijft die active nadat je gejumpt hebt. Je blijft dan enorm hoog springen, kunt on the move casten inclusief super haste buff. Die dailies daar zijn dan echt in een scheet en een zucht klaar. Is me tot nu toe twee keer overkomen, maar beide keren wel aardig lang geleden al.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Is het al weekend?! Ik heb zin om mijn mage richting de 85 te schoppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Blistimo schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:21:
[...]

Heeeeeeel soms bugt die buff en blijft die active nadat je gejumpt hebt. Je blijft dan enorm hoog springen, kunt on the move casten inclusief super haste buff. Die dailies daar zijn dan echt in een scheet en een zucht klaar. Is me tot nu toe twee keer overkomen, maar beide keren wel aardig lang geleden al.
De buff waar ik het over heb, duurt gewoon 2 minuten.
Voordat de 2 minuten om zijn gaat hij alleen weg als je dood gaat of van fireplume peak afvalt/springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ooooh crap! Die buff is een soort van beloning voor het niet falen bij het springen! Ik nam altijd een shortcut om op het eiland te komen, maar soms had ik zin om dat hele ding af te gaan. Waarschijnlijk dacht ik die paar keer dat ik onwijze mazzel had, maar da's working as intended dus, nice!

Nu nog een reden vinden om die dailies te blijven doen, aangezien ik m'n mount te pakken heb en ik de titel niet echt nuttig vind :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Er is buiten de ongeveer 200g van de dailies maar 1 reden om daarna door te gaan.
Voor 30 tokens kun je "Zen'Vorka's Cache" kopen waar een Scorched Stone in kan zitten wat een fire elemental minipet is.

Of je moet nog niet exalted zijn met alle alliance / horde factions, dan kun je met 30 tokens ook +250 rep voor een van die factions kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ohja, die pet, en ik kan nog een aantal achievements halen, ondanks dat ik daar niet enorm enthousiast van word :P Voor de rest... uhm... mja... done! :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felsch
  • Laatst online: 18-05 13:59
Duckkie the Flamebreaker, Klinkt wel cool hé ? :p

Nee maar serieus, ik lees nu pas hoe makkelijk ik die dingen kan halen van de nieuwe Firelands dailies. Zal ook wel wat tijd kosten, maar zoals ik het zo zie, minder tijd dan 25 minuten wachten op een daily hc. En die mount dan, eigenlijk niet de mooiste (die uit tbc, netherwings blijven beter) maar wel goed om te laten zien, ik heb wat gedaan ^^.

http://eu.battle.net/wow/...eld-legion/Duckkie/simple <-- is de shaman waarover ik het had, Duckkie. Na wat sprongen van Dk, naar druid, naar levelen van een warrior, kwam ik toch weer uit bij mijn shaman, en nu ik het weer speel, denk ik zo nu en dan toch, Shamans, no other class for me, op de andere lvl 85's en 80's die ooit geleveld heb :p.

Maar geod, nog even gearen en ik ga dan wellicht standaard 20k dps doen (atm nog een beetje moven tussen ~9k- ~14k, maar dat is ook alleen gemeten in hc's ...). Tijd om mss wat pugs ofzo te gaan zoeken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Uit TS:

Prijzen Software:
• World of Warcraft, het basisspel - € 14,99
• The Burning Crusade, de 1e expansion - € 14,99 Gratis!!
WoW Battlechest, basisspel + 1e expansion + guidebook - € 28,99
• Wrath of the Lich King, de 2e expansion - € 32,99

die heb ik vd week bij Eplaza gekocht voor 15euro incl de bradyguides

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

Thysiej schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:47:
Ik neem aan dat dk's het zeer goed doen met decimation blade, das een flinke self heal die een dk dan doet:) Gisteren ging de mt in mijn raid neer door decimation blade, waardoor ik deze twee maal heb moeten tanken. Zijn er guilds die maar 1 tank gebruiken op dat gevecht? Met een goede coördinatie tussen tank en healers moet het toch mogelijk zijn neem ik aan?
Als DK tank fungeer ik bij Baleroc als main tank en dat bevalt ook echt prima. DS, Vamp blood en Rune tap scalen allemaal als een dolle met die belachelijke HP pool. Verder moet je gewoon een beetje nadenken wat je daar moet hebben en dat is proberen zo veel mogelijk Dodge/parry bij je hebben om zo die belachelijke aanvallen te ontwijken. Tijdens inferno blade doe je anti magic shell en verder is het gewoon keihard rammen.

De key bij elke DK ligt naar mijn mening gewoon in het plaatsten/timing van de DS en heel goed kijken naar je mastery/avoidance rating. Die deminishing returns blijf ik vreemd vinden, maar zit nu met dodge food op 0,08% gelijk met parry. De totale afname bedraagt dan net ies meer dan 6%. Wellicht dat hier ook het probleem bij veel andere DK's ligt. Je zal immers echt behoorlijk moeten reforgen/gemmen om zo uit te komen want normaliter ligt die parry echt veel hoger dan je dodge. De totale afname is dan ook veel groter.

Gisteren Beth, Sannox en Baleroc allemaal vrij simpel neergekregen. Morgen eens kijken of we die Lord Ryholith neer kunnen halen. Zelf ga ik voor de veranderind dps-en omdat de pala tank echt waardeloze dps gear heeft :P. Mijn gear is ook niet op en top, maar was vandaag wel in staat om 20-21K op de boss dummy te doen en had een totale dps van 22K in ZA (test run)

Wat ik trouwens erg mis in de discussie over DK tanks VS pala/warrior.. is het grote verschil in threath. Ik heb sinds ik die T12 set bonus heb en wat andere 378 pieces echt de grootste moeitje om niet steeds de aggro van een pala of warrior af te halen. Rune strike gebruik ik tijdens een tank switch al helemaal niet meer en zelfs 2 goede DS kunnen mij de aggro zonder enig probleem teruggeven. Bij Beth was dit gisteren zelfs zo irritant dat het gewoon de oorzaak was van een wipe. Enige tanks waar ik de aggro niet of heel lastig af kan halen zijn druids, maar pala's en warriors werkt echt ver van optimaal. Merk dit ook met tanken.. gasten die 25K+ doen in za/zg kunnen als ik op mij dk zit doen wat ze willen.. log ik op mij warrior of pala.. dan zit je alleen maar te taunten..

Lijkt mij dat er meer mensen zijn die dit moeten ondervinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Anoniem: 373674 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:28:
[...]
Wat ik trouwens erg mis in de discussie over DK tanks VS pala/warrior.. is het grote verschil in threath. Ik heb sinds ik die T12 set bonus heb en wat andere 378 pieces echt de grootste moeitje om niet steeds de aggro van een pala of warrior af te halen. Rune strike gebruik ik tijdens een tank switch al helemaal niet meer en zelfs 2 goede DS kunnen mij de aggro zonder enig probleem teruggeven. Bij Beth was dit gisteren zelfs zo irritant dat het gewoon de oorzaak was van een wipe. Enige tanks waar ik de aggro niet of heel lastig af kan halen zijn druids, maar pala's en warriors werkt echt ver van optimaal. Merk dit ook met tanken.. gasten die 25K+ doen in za/zg kunnen als ik op mij dk zit doen wat ze willen.. log ik op mij warrior of pala.. dan zit je alleen maar te taunten..

Lijkt mij dat er meer mensen zijn die dit moeten ondervinden?
Ik heb als warrior samen met een minder gegearde DK tank geraid. En ik herken dit wel. Je moet de grootste moeite doen om de aggro af te pakken. Dat is ook al 1 van de redenen waarom ik met de DK door ga. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HawVer schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:00:
[...]

Dat is ook al 1 van de redenen waarom ik met de DK door ga. :)
DK ftw!!.. wij zijn ook weinige/eenigste die na de hotfixt in FL nog prima kunnen solo farmen :P

Maar zonder gekheid.. ik vind de DK de gaafste tank classe die ik ken (druid ken/heb ik niet). recentelijk ben ik aan het experimenteren met Dark Simulacrum. Was eerst een waardeloze skill, maar nu werk die op verassend veel bosses.

Tip.. bij Zanzil in ZG. zorgen dat alle dps die fire buff nemen voordat je de boss pulled. Daarna met Dark Simulcarum Zanzili Fire stelen en tegen hem gebruiken... echt je zal versteld staan van het effect.... (1/4 Hp weg :D).. informeer je party wel even vooraf want vaak heb je dan 2 Zanzili Fire in beide richtingen lopen :P

Deze boss vind ik echt de grootste joke die er momenteel is. met 4 mensen met de fire buff en de spell steal truck staat mijn record op 43 sec kill. Pop hier nog heroims bij (of gasten met veel 391 gear) en het moet nog veel sneller kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ik wordt :r ziek van die freaking stealth rogues, wat kan ik daar tegen doen?
'vruuger' had je via engeneering van die granaten, bij dmg wordt rogue zichtbaar geloof ik. wat kan ik als shaman doen, of welke items moet ik aanschaffen? thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Ben afgelopen weken weer wat heroics aan het doen via de looking for dungeon.... maar de mentaliteit van het merendeel van de mensen is werkelijk te triest voor woorden. Het feit dat ze anoniem achter een pc zitten, maakt bij veel mensen blijkbaar los dat ze maar onbeleefd en onbeschoft mogen denken te zijn. Ben dan misschien van de oude stempel, maar wat mij betreft geldt nog steeds dat we allemaal mensen zijn. Tuurlijk moet het gezegd kunnen worden als iets niet goed gaat, maar dan wel met respect voor degene die het betreft.

Nee, wat dat betreft is de community hard achteruit gegaan.

/rantmodus off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

himlims_ schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:40:
'vruuger' had je via engeneering van die granaten, bij dmg wordt rogue zichtbaar geloof ik. wat kan ik als shaman doen, of welke items moet ik aanschaffen? thanks
PVP trinket, AoE droppen, Catseye Elixir gebruiken?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 18:27
uashy schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:22:
Ben afgelopen weken weer wat heroics aan het doen via de looking for dungeon.... maar de mentaliteit van het merendeel van de mensen is werkelijk te triest voor woorden. Het feit dat ze anoniem achter een pc zitten, maakt bij veel mensen blijkbaar los dat ze maar onbeleefd en onbeschoft mogen denken te zijn. Ben dan misschien van de oude stempel, maar wat mij betreft geldt nog steeds dat we allemaal mensen zijn. Tuurlijk moet het gezegd kunnen worden als iets niet goed gaat, maar dan wel met respect voor degene die het betreft.

Nee, wat dat betreft is de community hard achteruit gegaan.

/rantmodus off
Dat blijf je bij elk spel houden, de eikels krijg je altijd gratis bij het spel. Het is het grote nadeel van LFG. Mensen denken dat ze je toch nooit meer tegen komen.

Maar er lopen ook redelijk wat idioten rond die er gewoon om vragen soms.

Gister avond nog even een HC gedaan voor de satchel. Kwam in SFK HC terecht en moest gewoon direct vanaf het begin flink aan de bak als healer omdat de tank best veel damage pakte. Ik dacht er niet verder overna en dacht dat hij gewoon zat te slacken. Maar des te verder we kwamen des te harder werd het om hem te healen. En ja hoor de gast zat ook nog alles te rushen ook terwijl ik hem diverse malen vroeg er wat tempo uit te halen omdat hij zoveel dmg pakte.

Ik zat ondertussen al wat the whisperen met een feral over de tank. Na de 2e boss was ik het echt zat. Na de boss was ik oom en zei ik duidelijk dat ik een MB nam. Maar de tank rushed direct de trap op en pakt de volgende trash pak. Ik heb hem daar nog doorheen gehealed en heb toen de feral gewhispered dat ik in de volgende pack de tank zou laten sterven en of hij dat even kan overnemen. In de hoop dat de tank het eindelijk zou leren.

Maar nee hoor hij bleef gewoon doorgaan. Maar kicken zat er niet in omdat de queu voor tanks absurd lang was. In de kamer voor de laatste baas stierf 1 dps (tank was ook matig in het houden van aggro). Terwijl ik deze zat te rezzen ging de tank direct voor de baas :/, We rennen er direct achteraan maar wipen vrijwel direct omdat niemand de adds nam en deze dus op mij bleven plakken en bubble zat op CD.

Daarna gewoon direct die gast gekicked en 8min gewacht op een tank.
De wipe op de laatste baas was ook de enige van de dungeon maar het is gewoon niet leuk om als groep de healer door de dungeon te moeten dragen omdat hij in PVP gear komt en niet luistert.

Maja gear zegt ook geen bal. Laatst ook nog een tank gehad die erg lekkere gear had. 5 of 6 delen 378 en de rest 359. Dus ik dacht dat het wel een leuke run zou worden.
Maar nee hoor. Die gast pakte zoveel damage dat ik elke pull oom ging en hem continu moest spam healen om hem boven de 30% te houden. De DPS kon ik derhalve niet healen dus ging er bijna elke pull eentje dood.
Na de baas gaf de DPS mij de schuld maar toen zei ik gewoon dat de tank zoveel damage pakt dat het niet meer normaal is en dat ik echt mijn tijd niet aan die onzin ga verspillen en dat ik hun volgende tank veel geluk wens. Paar minuten later zat ik weer in Halls of Ori met een nieuwe groep en een tank met een paar 359 en de rest 333/346 en deze hield ik de hele dungeon met gemak boven de 60% en ik heb de hele dungeon niet hoeven drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-06 15:28
himlims_ schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:40:
Run !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Deadsy schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:59:
[...]

Dat blijf je bij elk spel houden, de eikels krijg je altijd gratis bij het spel. Het is het grote nadeel van LFG. Mensen denken dat ze je toch nooit meer tegen komen.
Mja, dat had ik laatst met mijn hunter. Die was net klaar voor trolls, wel netjes zonder cheaten met item level. Een vrijwel perfecte run waar ik meer DPS leverde en minder damage pakte dan de Firelands gegearde groep....tot de laatste baas. Daar wipeten we omdat ze erop stonden dat ik de enige was die de shades moest killen. Mijn hunter was nog BM, dus dat was allesbehalve optimaal. Meteen na de eerste wipe werd ik voor van alles en nog wat uitgemaakt. Nogmaals netjes uitgelegd dat mijn gearlevel noch mijn spec me toestonden om dat in mijn eentje te regelen. Nog een keer geprobeerd, uiteraard weer geen hulp op de adds en nog meer gescheld en getier van die idioot. Terug gerend naar de baas en toen gebeurde wat ik al aan voelde komen, de kick uit de groep. Ik geloof niet dat ik eerder zó kwaad was om iets dat ingame gebeurde,met een 40 minuten DPS-queue wil je dus niet door 4 guildies uit een groep gegooid worden op de laatste baas omdat hun tactics niet kloppen, en erger nog: terwijl je in blues meer DPS doet dan zij in Firelands epics. :X

Heb toen ook maar voor het eerst in mijn WoW-carrière een abuse-ticket gemaakt, dat voelde dan wel weer goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

NMe schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:27:
[...]PVP trinket, AoE droppen, Catseye Elixir gebruiken?
shaman classe heeft wel AoE, maar daarvoor dient er eerst een tegenstander/mob onder invloed te zijn van eoa speell van mij. ofwel; ik moet 'm eerst zien, de-buffen en dan pas kan ik AoE.

Shaman heeft wel een totem met dmg en radius, maar die is minimaal en lijkt niet altijd succesvol.

Zo'n cateye zou wel kunnen, maar maakt pvp extra duur. op mijn server betaal ik echt de hoofdprijs daarvoor als je in stacks gaat kijken.

//edit wat voor een pvp trinket / item doel jij dan op?

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 14-08-2011 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Lijkt er een beetje op, zonder elitair te willen overkomen, dat de easy epics van Molten Front de drempel voor slechtere spelers verlaagd heeft. Voorheen kwam je soms hele slechte spelers tegen in regular hc's maar in de Zul's viel het wel mee, nu lijkt zowat iedereen daar maar te queuen zonder enig benul van tactics of wat dan ook. Je komt ook goeie groups tegen, heb op allebei m'n alt healers al timed ZA gepugged met LFG maar de goeie runs lijken steeds minder te worden, jammer.

Laatste tijd op m'n main bezig de 150 pets achievement te halen, laatste loodjes wegen best zwaar tbh. Heb t redelijk uitgeplanned, zit nu op 147 na gisteren de Searing Scorchling eindelijk in m'n cache gevonden te hebben. Laatste 3 worden Legendary staff guild pet, Mr. Grubbs uit EPL en dan nog Snarly van de Shattrath fishing daily (hoewel die niet echt wil droppen laatste weken) of mss de Hyacinth Macaw als die voor n redelijke prijs op de AH verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Anoniem: 117852 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 00:40:
Lijkt er een beetje op, zonder elitair te willen overkomen, dat de easy epics van Molten Front de drempel voor slechtere spelers verlaagd heeft. [...] nu lijkt zowat iedereen daar maar te queuen zonder enig benul van tactics of wat dan ook. Je komt ook goeie groups tegen,
ik ben een 'her'-intreder (wow classic lvl60 gespeeld, en account verkocht) Echter begon het recentelijk weer te jeuken, dus voor 15euro de battlechest gekocht.

Damn wat is er een boel veranderd, aan de game(play), engine, stat-systeem etc. etc. etc. opzich vind ik 't positief. Voorheen irriteerde ik me mateloos aan 't zoeken naar de locatie voor een bepaalde quest. dat wordt heden dag gewoon aangegeven.

De classis dungeons zijn vaak met een random groep redelijk te doen. Je hebt binnen no-time door of de groep daadwerkelijk geschikt is voor de instance. Maar soms :F :X omfg :r heb je er van die clowns-parties tussen zitten :+ ... ga weg, ga weg.

Netjes van al die pets, ik hoorde laatst van mede-wower dat hij 'm ook behaald had. vooral de laatste 10 waren een pain in the ass :X >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 18:27
@Marcel34

Mr. Grubbs daar hoef je geeneens moeite voor te doen zo eenvoudig is die.
Elke char waarmee ik door EPL glvld heb heeft hem.

@NMe
Vind de troll HCs zelf niet zo lekker omdat ze nogal lang duren.
Heb slechts 2x de troll dungeons gedaan, ik geloof ZG. Een keer als healer en een keer op mijn mage.

Op mijn healer was het best ok, 3 wipes waarvan geen mijn schuld maar ik merkte wel dat het flink meer werk is qua healen dan de normale HCs. Duidelijk aan het begin gezegd dat ik er nog nooit geweest was maar voor elke baas gaf men me een paar tips over phases waarin veel dmg komt etc.

Op mijn mage was het gewoon pure frustratie omdat de tank zich te elitair gedroeg voor mijn smaak.
Ik gaf aan het begin aan dat ik het pas 1x gedaan had en dat als healer dus dat ik de tacs niet helemaal onder de knie heb.

Uiteindelijk wist ik maar bij 1 baas niet de tacs. De baas waar 2 adds komen die eiren kapot maken en dan krijg je vogels adds.
Gaat de tank opeens volledig in caps me de tacs uitleggen alsof ik een kind van 4 ben, maar moet zeggen dat hij zich richting de hele groep zeer elitair gedroeg gedurende de run en op alles commentaar had.
Waarop ik zeg dat als hij zo nodig de eikel wil uithangen hij dat maar ergens anders doet.

Blijkbaar starte hij toen een kick vote die faalde :D.

En dat mensen adds niet killen heb ik bijna altijd als ik Stonecore heal bij de eerste baas en de trash erna.
Paar weken geleden wipten we op de 1e baas en vraag ik de groep waarom niemand de adds doet. De spriest in de groep reageerde toen met: dat is mijn functie niet :| en de reste zag er ook niet het nut van in.

Maja voor af en toe kom je ook erg aardige mensen tegen in LFG waarna je wenst dat je die mensen vaker tegenkomt. Bv vandaag nog Vortex gedaan voor de satchel. Na de baas nog even een korte chat met ze gehad over waarom ik niet direct het cling effect dispellde.
Ze begrepen mijn reden alhoewel ik moet zeggen dat het nog niet perfect is qua timing :D.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 14-08-2011 04:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-06 13:40
Deadsy schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 04:56:
Maja voor af en toe kom je ook erg aardige mensen tegen in LFG waarna je wenst dat je die mensen vaker tegenkomt. Bv vandaag nog Vortex gedaan voor de satchel. Na de baas nog even een korte chat met ze gehad over waarom ik niet direct het cling effect dispellde.
Ze begrepen mijn reden alhoewel ik moet zeggen dat het nog niet perfect is qua timing :D.
Ja .. ik vind ook dat het best wel zonde van de mana als je het bij de eerste Static Cling al dispelde, sinds die het meestal 2 keer achter elkaar doet .. (en is ook wel faal van die mensen zelf als ze niet op tijd springen)

[ Voor 4% gewijzigd door Ketho op 14-08-2011 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ alle vervelende ervaringen met de DF en de retards die je dan tegekomt. Weet niet of het aan de battlegroup ligt waar Silvermoon standaard aan gekoppeld wordt, maar ik heb echt vrijwel geen vervelende gasten als ik za/zg doe... sta soms zelfs versteld van mensen die rond de 30K doen. Heb nu al 8 keer een timed za gedaan en dit was altijd met pugs. 1 keer hadden we gewoon bijna 6 min over :D

Die gewone hc's zijn denk ik veel erger nu. lol daar kom ik ook nooit meer. het is Za/zg en gewoon oude raids. snap ook eigenlijk niet waarom je met een nieuw character normale hc's zou gaan doen. Cheat gewoon een beetje met pvp troep en maak met je guild een run naar bot/bwd. Hun blij met de vp's en jij met je nieuwe gear en vp's. Daarnaast als je met wat guildies een paar za/zg doet als je pvp troep hebt dan is dat allemaal ook zo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren een 10 man alt-raid gedaan naar Firelands. Ik speelde op mijn disc priest. Het ging erg lekker: beth one-shot, rhyo 2-shot, shannox one-shot, baleroc 2-shot, alysrazor one-shot. Majordomo hadden we iets meer moeite mee dus daar deden we 4 wipes over.
Ragnaros ook nog een paar tries op gedaan en daarbij kwamen we al in phase 2 terecht (met de seeds) op onze 3de pull. Na de 5de pull was het ondertussen 00:00 uur dus zijn we maar gestopt. Dinsdag gaan we waarschijnlijk even terug om Raggy neer te halen.
Het leukste gevecht om te healen was Majordomo. Op tijd CD's gebruiken, oppassen voor seeds debuff/orbs, oppassen voor leap, spammen van prayer of healing op scorpion phase terwijl je toch nog je Archangle buff probeert te krijgen.
Ik moet alleen nog een beetje meer oefenen op Baleroc. Mijn mana ging te snel achteruit op dat gevecht. Waardoor ik rond 20% bijna oom was. BalerocHealers als addon was wel erg handig :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-06 15:30

Grudgie

PSN: Grudgie7

Als priest heb jij het stukken makkelijker op Baleroc hoor :p , als Druid zijnde is dat een kut gevecht om te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365900

Gister me Ashes of Al'ar gedropt en de roll gewonnen :o gaat lekker de laaste 2 weken :) Al een Amani battel bear, Swift White Hawkstrider en nu nog die ashes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Grudgie schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 12:24:
Als priest heb jij het stukken makkelijker op Baleroc hoor :p , als Druid zijnde is dat een kut gevecht om te healen.
Druids zijn inderdaad niet de beste voor dat gevecht. Misschien maar beter, want ze zijn het beste in elk ander gevecht in Firelands :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als ze klachten hebben moeten ze maar leren springen, dan valt er niets te dispellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Betreft de LFG is het ideaal dat je de grootste noobs van ook andere servers op ignore kunt drukken. Mijn lijstje is al behoorlijk lang maar steeds vaker kom ik nu een goede group tegen waar je wat mee kunt af en toe doe ik ook nog een gewone HC voor de fun het is alleen soms irritant dat sommige niet alle normal's hebben gedaan zodat je de hele tactiek voor elke boss helemaal moet uitleggen. Ik heb het er wel voorover zodat je group een beetje leuk blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350042

iemand toevallig belang bij een wow account met lvl 85 dk met ilvl 353?
speel nooit meer en misschien kan er iemand anders blij mee maken
pm ff bij interesse;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pff wat een vervelende raid avond was dit zeg... vrijdag praktisch Beth, Shannox en Baleroc in een one shot en nu hebben we weer 1,5 uur lopen wipen op de Lord Ryholith. snap ook echt niet waarom het hier steeds zo mega fout gaat. aan de dps en healing zou het echt niet moeten liggen want die andere bosses gaan echt best simpel neer.

Dit was al de 3de avond dat we alleen maar hebben lopen wipen op die gast.. dus na 1,5 uur was iedereen er wel helemaal klaar mee... toen zijn we naar alysrazor gegaan. zag er wel grappig uit en hier heb je in tenminste minder van die random zaken zoals bij lord ryholith waardoor dit misschien wel lukt.

hebben jullie nog wat tips bij voor lord ryholith want ik begin echt een beetje lost te worden. Heb redelijk wat fimpjes zitten te bekijken, maar het lijkt dat waar wij ook gaan staan er altijd wel een paar vulkanen recht onder ons zijn met alle problemen van dien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-06 08:23

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Is er iemand die ik ontzettend blij maak met een key voor Cataclysm? Ik heb ooit een key gekregen, maar kreeg 'm toen zelf voor kerst. Ik weet niet of de key nog werkt, maar MITS ik er iemand van GoT echt blij mee maak geef ik 'm graag weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 373674 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 23:10:
hebben jullie nog wat tips bij voor lord ryholith want ik begin echt een beetje lost te worden. Heb redelijk wat fimpjes zitten te bekijken, maar het lijkt dat waar wij ook gaan staan er altijd wel een paar vulkanen recht onder ons zijn met alle problemen van dien...
De belangrijkste tip: maak zo groot mogelijke cirkels over het platform waarbij je alle volcanoes kapottrapt, niet alleen de actieve. Op die manier zou het niet zo snel voor mogen komen dat de baas een vulkaan achter hem actief maakt en je die onmogelijk kan stuktrappen voordat je raid wipet.

Wij gebruiken op 10-man 3 mensen op de voeten en 3 man (ranged) op de adds. 3 healers en uiteraard maar één tank. Gaat meestal prima, al hebben we af en toe ook wel eens een slechte avond ertussen zitten waarbij het "driven" rampzalig slecht gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Na de baas nog even een korte chat met ze gehad over waarom ik niet direct het cling effect dispellde.
HAd je hun moeten vragen waarom ze niet springen, ik krijg nooit die static cling dat ik vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
himlims_ schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 00:36:
[...]
shaman classe heeft wel AoE, maar daarvoor dient er eerst een tegenstander/mob onder invloed te zijn van eoa speell van mij. ofwel; ik moet 'm eerst zien, de-buffen en dan pas kan ik AoE.

Shaman heeft wel een totem met dmg en radius, maar die is minimaal en lijkt niet altijd succesvol.
Plop in ieder geval magma totem. Misschien niet briljant, maar in ieder geval beter dan niets ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 19:06
Yaay gister is mijn rogue level 50 geworden (net voor ik naar bed ging :D). Dan komt zo'n AB weekend wel goed uit , af en toe een dungeon erdoor met wat quests en het gaat echt super vlot. Binnen een week naar level 50 ( en dan ook nog gewoon werken overdag).

Nadeel is alleen dat het vanaf level 60/70 aanvoelt alsof het echt eeuwen duurt dat levelen. Alweer een paar jaar geleden dat ik een rogue gespeeld heb , maar er zijn echt veel wijzigingen aan de rogue gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
NMe schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 00:09:
[...]
Terug gerend naar de baas en toen gebeurde wat ik al aan voelde komen, de kick uit de groep. Ik geloof niet dat ik eerder zó kwaad was om iets dat ingame gebeurde,met een 40 minuten DPS-queue wil je dus niet door 4 guildies uit een groep gegooid worden op de laatste baas omdat hun tactics niet kloppen, en erger nog: terwijl je in blues meer DPS doet dan zij in Firelands epics. :X
Dat is wel een erg slecht verhaal als je door je guildies gekickt wordt. Dan zou ik toch serieus overwegen of ik in de juiste guild zit, of in jouw geval, of je de juiste guildies hebt geinvite. :P Ik neem dat je het hier over de laatste boss in ZG hebt. Het ligt eigenlijk vrijwel nooit aan de shades of diegene die die moet killen. 90% van de gevallen is het een don't stand in the fire of blijf bij de chains in de buurt.

.edit. Ik vind het wel de leukste boss van ZG/ZA. Als je niet samenwerkt kun je het wel vergeten. Waarom lukte het niet op de shades?
Anoniem: 365900 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 12:49:
Gister me Ashes of Al'ar gedropt en de roll gewonnen :o gaat lekker de laaste 2 weken :) Al een Amani battel bear, Swift White Hawkstrider en nu nog die ashes :)
Jij jij stinkmazzelert. Jaloers that is. :) Gefeliciteerd er mee. Wat een vette mount is dat toch.

[ Voor 22% gewijzigd door HawVer op 15-08-2011 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 18:08
HawVer schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:38:
[...]

Dat is wel een erg slecht verhaal als je door je guildies gekickt wordt. Dan zou ik toch serieus overwegen of ik in de juiste guild zit, of in jouw geval, of je de juiste guildies hebt geinvite. :P Ik neem dat je het hier over de laatste boss in ZG hebt. Het ligt eigenlijk vrijwel nooit aan de shades of diegene die die moet killen. 90% van de gevallen is het een don't stand in the fire of blijf bij de chains in de buurt.
Waren niet zijn guildies, maar 4 spelers uit hetzelfde guild + de hunter van NMe.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
_Peter2_ schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:48:
[...]
Waren niet zijn guildies, maar 4 spelers uit hetzelfde guild + de hunter van NMe.
Dat kan natuurlijk ook. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Goedemorgen mede nerds :+

Afgelopen weekend wat minder ge-PvP-ed aangezien ik tegen de Technische weerstand van 1300 aan loop te hikken. Dus meer op lock bezig geweest en ik krijg deze weer redelijk in de vingers (zowel affli & destro). Tevens ben ik dus mijn herb/alc aan het lvl-en en mijn vraag is; moet je nog telkens die quest doen om een spec te kiezen (in mijn geval Transmutatie). Hiervoor heb ik Primals nodig en die zijn momenteel niet echt te vinden op AH (ja ik ben lui).

Zou trouwens een Frost Mage en Affliction Lock een goede combi zijn voor 2vs2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

NMe schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 00:42:
[...]

De belangrijkste tip: maak zo groot mogelijke cirkels over het platform waarbij je alle volcanoes kapottrapt, niet alleen de actieve. Op die manier zou het niet zo snel voor mogen komen dat de baas een vulkaan achter hem actief maakt en je die onmogelijk kan stuktrappen voordat je raid wipet.

Wij gebruiken op 10-man 3 mensen op de voeten en 3 man (ranged) op de adds. 3 healers en uiteraard maar één tank. Gaat meestal prima, al hebben we af en toe ook wel eens een slechte avond ertussen zitten waarbij het "driven" rampzalig slecht gaat. :P
Denk dat dit inderdaad de beste tip is. Wij sturen Rhyo in het begin altijd eerst een klein stukje naar rechts, en dan beginnen we aan een continue cirkel naar links. Als hij min of meer die cirkel blijft volgen (bijsturen waar noodzakelijk natuurlijk, maar voorkom hoe dan ook U-turns) stomp je zoveel volcanoes neer dat hij eigenlijk alleen nog volcanoes voor hem kan activeren. RNG blijft een factor, dat valt niet te voorkomen, maar slim sturen helpt echt heel veel. Zolang hij niet dwars door het midden van de room hoeft om vervolgens te U-turnen is het vrijwel altijd haalbaar.

Wij hebben hem afgelopen reset maar eens met 2 healers geprobeerd, met 4 DPS op de legs en 3 op de adds. Voorheen lieten we de DPS altijd stoppen als Rhyo rechtdoor moest, maar nu bleven we constant DPS pushen met 2 DPS die switchten voor het sturen. Dat ging verbazingwekkend goed en het was dan ook een heel gecontroleerde oneshot, zelfs met een volcano die wat aan de lange kant up bleef. Heroic mode here we come!

Gisteravond voor de derde keer Raggy neergelegd, met de derde Druid/DK/Rogue/Mage token, en inmiddels de derde druid met 4T12 in onze raid group (ondergetekende :P). IEts aangepaste Meteor taktiek, waarbij we de tanks en melee DPS in een hoekje proppen en de Meteors helemaal naar de andere kant kiten, wat voor behoorlijk wat controle zorgde. Eerste keer P3 was meteen een kill, erg prettig. Wel 4 Meteors laten spawnen, dus P3 DPS moet nog wel een tikje omhoog voordat we aan de heroic versie gaan beginnen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]NMe schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 00:42:
[...]

/quote]

Ok Thxs :D
Op deze manier kan het dan toch wel voorkomen dat actieve vulkanen behoorlijk lang actief blijven? raid setup zoals jij die hanteerd doen wij ook, maar ranged gaat veel te vaak ook naar de benen toe en vergeet dan die grote add te slopen.

Algemene killer bij ons is gewoon de zeer hoge raid dmg door al die stacks, maar ja dit zou idd kunnen komen omdat we gewoon alle vulkanen moeten slopen.

maar als je hem in cirkels laat lopen en er komt een actieve vulkaan achter hem.. laat je heb dan 180 graden draaien of volg je gewoon het vaste patroon en laat de vulkaan iets langer actief dan echt nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goede morgen,

Gisteravond was niet de beste raidavond ooit. Eerst wipen op Ryo, we hebben dezelfde problemen als Alberto. Een paar keer 7-8 stacks eten is nog wel doorheen te healen, maar bijna non stop zoveel dmg is gewoon niet te doen… Sturen moet gewoon beter! Ook misten we één van de main healers.

Vervolgens gingen we naar Baleroc. Dit keer met 1 tank, de timer kunnen we met 1 tank makkelijk halen, maar de tank op tijd naar 100% met Decimation Blade is een ander verhaal…

De setup was opzich prima, maar de alt disc priest en de nieuwe paladin begrepen het gevecht niet echt super goed. Dat kostte een aantal wipes, daarna ging het net niet lekker door tank deaths en een tekort aan healing buff stacks. Met twee tanks is denk ik toch de tactiek die voor ons het beste gaat werken. We denken er nu aan om een DK als offtank te gebruiken in DPS spec. Met cooldowns moet er wel door het eerste deel heen te healen zijn denk ik.

DING 84: de mage is ondertussen alweer lekker opweg richting de 85. Ik ben nog steeds fire en single target in haal ik op level 87 bazen zo rond de 8k dps. Ik moet nog Glyphs kopen, en natuurlijk mijn itemlevel omhoog krikken… Maar dat komt wel goed :)

Het levellen gaat snel, ik heb de weekly instances gedaan, dus ik queu nu gericht op instances waar ik nog quests heb. Tussendoor ben ik deepholm leeg aan het questen, Hyjal is al 100% gedaan. Andere gebieden heb ik nog niet aangeraakt. De random parties die ik dit weekend heb gehad waren allemaal goed. Gezellig in de chat, over het algemeen goede dps en tanks… Vlak voor de raid gister was ik nog even in Tol’Vir.

Ik passte op een ring met spirit voor de healer. Vervolgens Need hij op een dps trinket met mastery. Dus ik vraag hem (pally) waarom hij dat doet (in plaats van te ragen zoals de meeste pugs). Hij leest de tooltip nog een keer en ziet dat het inderdaad een dps trinket is. Drie seconden later heb ik het item in mijn bags… Zo kan het ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Anoniem: 373674 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:48:
[..]

maar als je hem in cirkels laat lopen en er komt een actieve vulkaan achter hem.. laat je heb dan 180 graden draaien of volg je gewoon het vaste patroon en laat de vulkaan iets langer actief dan echt nodig?
Als hij in een cirkel loopt en hij spawnt alleen nieuwe volcanoes achter hem is het een RNG wipe, tenzij je dmv CD chains de damage wat kunt mitigaten tot je bij die volcano bent. Het liefst blijf je idd die cirkel lopen, want zodra je daarvan afwijkt kom je in een patroon van U-turn tot U-turn terecht. Met een beetje mazzel zijn alle nieuwe actieve volcanoes (behalve die die hij net achter hem heeft gespawnt), netjes op zijn pad, dus stack je alleen van die ene vervelende hoge stacks. Maar de kans dat hij alleen volcanoes achter hem spawnt is heel klein.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok thxs.

en het ranged/healer team. laten jullie dit over het algemeen op 1 plek staan of beweegt dit als 1 groep met de boss mee (schuin achter zijn linker voet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik ren over het algemeen altijd een beetje als kip zonder kop rond. De knockback van de Stomp is vervelend, dus ik blijf altijd redelijk ver van de boss af, maar wel in range van de tank en als het kan een beetje afstand tov de deactivated volcanos ivm de magma flows. Over het algemeen redelijk in het midden van het platform, maar niet persé clumped up.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

HawVer schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:38:
[...]

.edit. Ik vind het wel de leukste boss van ZG/ZA. Als je niet samenwerkt kun je het wel vergeten. Waarom lukte het niet op de shades?
Omdat die groep als een kip zonder kop berserkers bleef pullen om alle chains te breken, terwijl ze niet eens de chains aan het nuken waren ook. Dat laat zó snel adds spawnen dat ik het als pas gedingde BM hunter gewoon niet aan kon.
Anoniem: 373674 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:48:
Ok Thxs :D
Op deze manier kan het dan toch wel voorkomen dat actieve vulkanen behoorlijk lang actief blijven? raid setup zoals jij die hanteerd doen wij ook, maar ranged gaat veel te vaak ook naar de benen toe en vergeet dan die grote add te slopen.
Als het goed is blijven vulkanen juist niet lang actief omdat de kans véél groter is dat hij voor je spawnt in plaats van achter je. :)
Snel draaien of niet, als een vulkaan achter je spawnt heb je sowieso goed pech. Ik zou zeggen: volg je pad en kijk of je hem alsnog z.s.m. kan meepakken, want als je van je pad afwijkt wordt het heel lastig om de draad weer op te pakken en krijg je sowieso stacks van andere vulkanen. Maar zoals gezegd zou het niet voor mogen komen dat er een achter je actief wordt tenzij je echt heel erg veel last hebt van RNG. :)
Anoniem: 373674 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:43:
Ok thxs.

en het ranged/healer team. laten jullie dit over het algemeen op 1 plek staan of beweegt dit als 1 groep met de boss mee (schuin achter zijn linker voet)?
Wij hebben één van de healers gemarkt en laten alle ranged daar een beetje op stacken. Daarnaast houden we die groep en de tank graag zo ver mogelijk van de boss verwijderd zodat we de melee niet in de weg zitten met het afhandelen van de adds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wat het nou is met dat raiden... Zit er een kleine twee weekjes terug ineens nog topprogressie in, was het gisteravond gewoon ronduit kut met peren. Ronduit frustrerend. Sowieso begin ik Ryolith echt te haten. Dat hele gevecht hangt af van twee mensen en een stukje geluk. Sta je daar elke keer te DPS'en, elke keer wéér faal met het rondrennen. Natuurlijk heb ik begrip voor dat mensen het moeten leren en dat ie ronduit kut stuurt, maar ik heb er gewoon 0,0 invloed op en sta in feite gewoon twee uur te wipen zonder dat ik in het specifiek iets kan doen om het beter te laten verlopen. Dikke zucht.

Dan Baleroc. Ik ben er in die zin klaar mee dat we gewoon niet genoeg DPS hebben. We hebben een warlock mee die op Baleroc met z'n ilvl 363/364 er nét 15k uit weet te persen. Dat werkt gewoon niet en ik vind ook serieus dat we moeten kappen met het gedogen daarvan in onze raids. Kunnen we het wel met één tank proberen, maar dat is natuurlijk een hopeloze sessie op decimation blade, of je moet echt mazzel hebben.

Onze guild heeft er altijd al een handje van gehad (en zo dus ik ook hoor, laat er geen misverstand over bestaan) dat we gewoon moeten overgearen om een stukje skill te compenseren. En dan kan ik eigenlijk niet anders concluderen dat we gewoon eerst maar eens terug moeten naar BWD/T4W/BOT om daar onszelf eens stevig in de 372 gear te gaan steken. De tijd die we momenteel kwijt zijn aan wipes in FL en met name het uitzichtloze van die wipes, vooral op baleroc, die hadden we ook kunnen besteden aan T11 HC's.

[ Voor 3% gewijzigd door rodie83 op 15-08-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
rodie83 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:32:
Wat het nou is met dat raiden... Zit er een kleine twee weekjes terug ineens nog topprogressie in, was het gisteravond gewoon ronduit kut met peren. Ronduit frustrerend. Sowieso begin ik Ryolith echt te haten. Dat hele gevecht hangt af van twee mensen en een stukje geluk. Sta je daar elke keer te DPS'en, elke keer wéér faal met het rondrennen. Natuurlijk heb ik begrip voor dat mensen het moeten leren en dat ie ronduit kut stuurt, maar ik heb er gewoon 0,0 invloed op en sta in feite gewoon twee uur te wipen zonder dat ik in het specifiek iets kan doen om het beter te laten verlopen. Dikke zucht.

Dan Baleroc. Ik ben er in die zin klaar mee dat we gewoon niet genoeg DPS hebben. We hebben een warlock mee die op Baleroc met z'n ilvl 363/364 er nét 15k uit weet te persen. Dat werkt gewoon niet en ik vind ook serieus dat we moeten kappen met het gedogen daarvan in onze raids. Kunnen we het wel met één tank proberen, maar dat is natuurlijk een hopeloze sessie op decimation blade, of je moet echt mazzel hebben.

Onze guild heeft er altijd al een handje van gehad (en zo dus ik ook hoor, laat er geen misverstand over bestaan) dat we gewoon moeten overgearen om een stukje skill te compenseren. En dan kan ik eigenlijk niet anders concluderen dat we gewoon eerst maar eens terug moeten naar BWD/T4W/BOT om daar onszelf eens stevig in de 372 gear te gaan steken. De tijd die we momenteel kwijt zijn aan wipes in FL en met name het uitzichtloze van die wipes, vooral op baleroc, die hadden we ook kunnen besteden aan T11 HC's.
Helemaal met je oneens Roderick ;) Enige waar ik het wel mee eens ben is dat de DPS gewoon beter moet presteren. We misten gister een main healer, en daardoor één van de goede dpsers die op zijn priest moest. Ook hadden we mijn broertje niet mee... Was gewoon geen optimale setup. Baleroc krijgen we wel neer, Ryolith is een b i tsj! Dat is inderdaad iets waar wij als ranged/healers niks aan kunnen doen...
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.