Is dit zo? Mijn ervaring met het gevecht was dat wanneer je spinners van hun draadje taunt dat ze zowel melee swings als hun vuurballen doen, oftewel ze doen dan meer schade. Misschien eens vragen of de volgende keer de drone tank ook de spinners kan taunten om te kijken of we zo onze raid damage nog verder omlaag kunnen brengen en onze beth dps sneller kunnen laten beginnen op beth.rodie83 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:49:
Nou, de spinners hoeven niet perse direct neer, maar moeten wel van het draadje afgetaunt worden. Zolang ze daar aan blijven hangen schieten ze namelijk vuurballetjes a 10k+ in het rond, terwijl als ze van het draadje af zijn ze gewoon rondlopen en tikjes geven van 3k. Oftewel bijna niet relevant. Als balance druid moonfire/insectswarm ik ze gewoon constant, dan vallen ze met een paar klappen erbij heel simpel om zonder dat er hard op gefocussed moet worden.
...
Overigens hebben andere mages de laatste tijd ook "last" van een dubbele cast bug? Ik had het gisteren in Firelands nogal vaak en ik weet niet of het een interface bug is of ik daadwerkelijk ook een dubbele cast doe. Ik zie namelijk in recount m'n dps omhoog schieten (bijna 40k op Shannox, dat is niet iets wat ik normaal doe) en mn MSBT geeft ook aan dat ik 2 hit (of soms 2 hit 2 crit *schud schud*) Ik moet zeggen dat het wel lache is om soms 170k langs te zien komen tijdens een gevecht. Ik was overigens niet de enige in de guild want ook de frost dk deed zelfs iets meer dan 40k dps op Shannox tijdens die kill.