Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 247 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 37.623 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het nieuwe deel is geopend:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 248

Graag daar verder!!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Zertaxka schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:45:
Wat je dan misschien nog kan doen is de tank mee laten helpen om wat Flame Orbs te soaken. Hij word toch al gespam healed dus dan hoeft een dps het niet te doen en kan die zijn bar langer volhouden en dus meer dps doen.
De tank pakt wel de flame orb mee, maar simpelweg 1 stack in verband met het aflopen van de debuff op onze dps. Maar we zouden inderdaad kunnen switchen naar de tank op orb samen met onze rogue.

Nu lees ik verschillende verhalen waarin maar 2 personen op 10m orbs soaken. We merken wel dat het mogelijk zou moeten zijn, maar hoe kunnen we het zo aanpassen dat het precies past. Nu komt het regelmatig voor dat we net te lang moeten wachten op het aflopen van de stacks en dus onze tank als buffer gebruiken voor 1 stack. Waar zit hier de crux qua timing?

Na de tips hier en op internet gelezen te hebben kwam ik in ieder geval tot de volgende ideeen/conclusies:
- onze rogue moet vanish gaan gebruiken om geen seed te krijgen
- onze mage moet iceblock timen om zo onder de seed uit te komen
- de pala gebruikt blessing op mij of een andere dps om onder de seed uit te komen
- uitzoeken hoe we een orb kunnen doen met 2 mensen ipv 3. 1 orb wordt dan gedaan door onze tank en rogue, de andere orb door onze spriest en hunter. Dan hebben we een fury warrior, arcane mage, balance druid en mijzelf met volle concentration bar in plaats van alleen de mage en ik.

Volgende reset dus maar weer een poging wagen. Shannox hc staat sowieso weer op de planning voor een tweede kill en we willen wat tries gaan doen op Ryo om te kijken hoe die is.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
himlims_ schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 00:13:

maar wat verschild een dps/aanval priest nu van een warlock of mage?
Als shadowpriest heb je 2 manieren van aanvallen:
* plaatsen van dots and mindflay
* mindspike (3*) voor 90% increased critchange, mindblast (met 2-3 mindspikes is hij instant), Shadowword death. (nadeel van mindspike is dat het alle DOT's die lopen op target verwijderd)

Het plaatsen van dots + mindflay geeft de priest de mogelijkheid tot het verkrijgen van orbs, het casten van een mindblast of mindspike geeft een DPS-increase voor 15s.

Als je niet boven de 3k resiliance heb je inderdaad kans dat je binnen 6s dood bent.
* Average mindspike 15-30k (afhankelijk van resiliance en damage-buff, spellpenetration)
* mindspike 20-40k
* shadowword death is random, maar als je health onder 20% bent heeft de priest de kans om 2* death te doen omdat CGD verwijderd word

In 6s doe ik vaak zo rond de 90-140k DPS, waarbij ik vooral bij de start kijk naar healthpools. health op 110-125k health (slecht geared, gaat neer in een paar seconden). 135k+ health betekend vaak zeer goed gegearde speler, overgaan op dots + mindflay voor het verzamelen van orbs. Health boven 150k, PvE-geared tanks :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.