DING – Blinkyblink – level 85!
Dat ging toch nog sneller dan verwacht! Het laatste stuk 6miljoen XP heb ik questend doorgebracht. Ik had gequeued voor HoO omdat ik daar nog geen quests had gedaan, maar toen ik de instance in ging zag ik geen uitroeptekens… Achja, dan maar door de instance heen bashen…
Helaas was de groep erg slecht, een 3,5k dps warlock, een druid op follow bij de healer en een tank die traag was… Na mijn verzoek om de /afk druid te kicken kreeg ik een grote mond, de healer en de tank waren hem blijkbaar aan het boosten… Ik ben meteen geleaved en doorgegaan met questen, ging toch sneller!
Toen ik 85 werd had ik itemlevel 320 (1 paar 359 schoentjes, rest van quest en instance gear). Na een bezoekje aan de AH was ik ZA/ZG gloves rijker. Met een JP ring erbij en de 365 cloak van de Thrall questline was ik op de legale manier 329 – precies genoeg voor heroics!
De random heroic queue was me gunstig gezind, ik kreeg SFK met een goede groep. Twee mensen rond de 20k dps, een snelle tank en ik haalde zelf ook nog rond de 11k op bazen… Omdat het zo soepel ging wilde de andere mensen nog wel een random doen met dezelfde groep. Stonecore was next! Ook deze instance werd gesteamrolled, helaas dropte er alleen maar plate.
Van reputation kon ik inmiddels een caster ring kopen, daarna ben ik met twee maatjes op hun alts nog een random in gegaan. Grim Batol, ook leuk

Daar heb ik als echte nub twee spirit items gepakt, de wand en de bracers… Beide heb ik HELEMAAL kapot gegrind op mijn priest en nooit zien droppen, nu heb ik ze na 1 run op mijn mage, spirit hit en gaan met die banaan!
Vanavond weer verder met gearen, ik hoop deze reset ook nog het geluk te hebben een BH run te doen, eens kijken of er mensen zijn die een mage ilevel 336 zonder achievement meenemen!