Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 247 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.827 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Doen jullie 25 man of 10 man? Want 10 man T11 hc vind ik (afgezien van een paar gevechten, lees Chim, Atra etc) een stuk moeilijker dan FL.

Vanavond hoef ik waarschijnlijk niet te raiden, sta op standby (alhoewel ik misschien wel voor Alys moet invallen, want onze andere hunter haat dat gevecht en zit vaak naar de grond te kijken na de tornado's).
Ik heb mijn VP al voor de week, dus waarschijnlijk weer wat oldschool raids soloën.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

rodie83 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:32:
Dan Baleroc. Ik ben er in die zin klaar mee dat we gewoon niet genoeg DPS hebben. We hebben een warlock mee die op Baleroc met z'n ilvl 363/364 er nét 15k uit weet te persen. Dat werkt gewoon niet en ik vind ook serieus dat we moeten kappen met het gedogen daarvan in onze raids.
Mwah, 15k is inderdaad vrij laag, je hebt iets van 20k overall per persoon nodig. Maar echt hopeloos is het niet, afhankelijk van hoe de rest van je teamcompositie eruit ziet.
Kunnen we het wel met één tank proberen, maar dat is natuurlijk een hopeloze sessie op decimation blade, of je moet echt mazzel hebben.
Je zou kunnen overwegen om een DPS wat stacks (3 waarschijnlijk) te laten pakken zodat hij decimation blade kan taunten, maar dat wordt inderdaad wel heel erg risky. In ons team ben ik altijd de offtank als feral, en ik kan nog wel een kleine 12k DPS aantikken tussen taunts door. Ik moet alleen oppassen dat ik weer in bear form ben als er een nieuwe shard spawnt, want anders is er een kans dat die op mij terecht komt.
De tijd die we momenteel kwijt zijn aan wipes in FL en met name het uitzichtloze van die wipes, vooral op baleroc, die hadden we ook kunnen besteden aan T11 HC's.
De meeste T11 heroics zijn lastiger dan de T12 normals die ik tot nu toe gedaan heb, en wij hebben alleen Ragnaros nog open.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Hierkomik schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:45:
Doen jullie 25 man of 10 man? Want 10 man T11 hc vind ik (afgezien van een paar gevechten, lees Chim, Atra etc) een stuk moeilijker dan FL.
Helemaal mee eens, tot nu toe vind ik de meeste FL raids qua niveau best meevallen, ze zijn zeker uitdagend en de mechanics zijn leuk; maar op 10man normal valt het meeste mij mee (positief though). Ik heb nog niet alle FL content gedaan, alyz/major en rag nog. Ik hoop dat die wat uitdagender zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

apNia schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 00:18:
Is er iemand die ik ontzettend blij maak met een key voor Cataclysm? Ik heb ooit een key gekregen, maar kreeg 'm toen zelf voor kerst. Ik weet niet of de key nog werkt, maar MITS ik er iemand van GoT echt blij mee maak geef ik 'm graag weg.
Ik ben net weer begonnen en je zou mij er heel blij mee maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok echt heel vreemd dat wij dan zo hopeloos falen op de Ryho.. we doen namelijk best veel goed, maar denk dat het vrijwel 100% in het sturen dan moet zittten....Hier hield ik mij als tank nooit mee bezig, maar dat gaat dus vanaf morgen veranderen :P

Ken echt precies het gevoeld van Rodie83... heb dit ook echt constant :(

Heb hier trouwens ook aan zitten denken... als je kijkt naar de gevechten in FL dan vind ik het wel leuk dat bij veel gevechten de leidende rol ergens anders ligt. (Tanks, Healers en Dps). Hier zit wellicht daarom ook precies het probleem waarom het best falen is en zeker nu met pugs.

Dps zijn denk ik normaliter minder gewend om zaken te sturen/overzien. Het is vaak meer dat de tank/healer de boel dirrigeren en de dps moet gewoon zo hard mogelijk slaan als ze kunnen (wel heel er zwart wit, maar het is voor de beeldvorming).

Leuk dat blizz in FL alle class een leidende rol geeft bij een gevecht, maar onze groep heeft nu de grootste probelem bij een boss waar de healers/tanks een vrij beperkte rol hebben.... Beth, Shannox en Baleroc is de sturende factor tanks/healers... hmmm die vogel boss heeft denk ik alles een beetje, maar moet die nog verder onderzoeken.

Hoop echt dat we die Lord Rhyo snel neer hebben.. want na gisteren zijn er zeker een paar die hetzelfde gevoel hebben toen we een paar avonden op Ali kanarie waren gewiped (heel veel tries onder de 10%)... toen waren veel hier ook helemaal klaar mee en was het gewoon wachten op de nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thysiej schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:49:
[...]

Helemaal mee eens, tot nu toe vind ik de meeste FL raids qua niveau best meevallen, ze zijn zeker uitdagend en de mechanics zijn leuk; maar op 10man normal valt het meeste mij mee (positief though). Ik heb nog niet alle FL content gedaan, alyz/major en rag nog. Ik hoop dat die wat uitdagender zijn.
Alysrazor is lastig om de eerste keer te doorgronden maar simpel als je het een keer gezien hebt. Toch kan het zelfs dan nog even duren voordat je haar neer hebt, tenzij je twee goede piloten hebt die haar achterna vliegen. :P Op 10-man wordt het wel aanzienlijk makkelijker als je 2 healers gebruikt in plaats van 3. Majordomo is vooral bruut op de healers en de phase switches moeten echt perfect zijn, maar als je dat eenmaal in orde hebt is ook hij een pushover. Ragnaros hebben we nu iets van 40 minuten geprobeerd (zonder eerst de tactics te lezen :P) en die lijkt erg simpel. Tot de eerste phase switch komen was redelijk makkelijk en van wat ik gezien heb wordt het ook niet veel moeilijker tot phase 3 met de meteors. Maar da's ook niet meer dan een dps check. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32
Vanavond weer richting Majordomo Staghelm. Hopelijk krijgen we hem wel neer, was vorige week iig niet slecht met een wipe op 12%... het eea iets beter timen en het kan prima gaan :)

Ragnaros heb ik echt zin in, het gevecht klinkt erg leuk iig! En dan kan ik tenminste weer tanken :P want mijn DPS gear sucked echt enorm ten opzichte van tank gear...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Ik ben zo blij dat de andere tank van mijn guild een retri offspec heeft en ook nog goede dps doet, ik hoef nooit mijn offspec te gebruiken (holy). Laat mij maar lekker de mt zijn, tenminste niet alleen maar facerollen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Pas nog maar op NMe. Wij haalden ook de eerste sons fase de eerste nacht, maar fase 2 is toch wel wat moeilijker met alle aoe, al ligt dat denk ik ook aan onze tactics;
wij spreiden voor de seeds en stacken als de elementals komen, wat het aoe-en van de elementals lastiger maakt, en we wachtten totdat de elementals gespawned waren om te moven. Ik zag in een Paragon raid dat die al van tevoren rende en al stackte voordat de seeds komen. Ik heb geopperd om dat te gaan proberen, dat lijkt me wat makkelijker dan wat we nu doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 17:14

Maduth

Probeersel

Weet iemand hoe die site heet waar je Characters naast elkaar kan leggen/bekijken om te vergelijken?

Heb het een aantal weken geleden gezien maar ik kan de naam niet meer herinneren :(

Geen wow-heroes.com

[ Voor 5% gewijzigd door Maduth op 15-08-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Hierkomik schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:21:
Ik zag in een Paragon raid dat die al van tevoren rende en al stackte voordat de seeds komen. Ik heb geopperd om dat te gaan proberen, dat lijkt me wat makkelijker dan wat we nu doen.
Om dat te kunnen doen moet de timing echt letterlijk _perfect_ zijn, en dan dus ook nog eens van iedereen in de raid. Wij dachten het voor de grap ook eens te proberen ter voorbereiding op HC, liep niet goed af kan ik je vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

De Paragon tactic ziet er briljant uit, maar is in uitvoering een stuk riskanter dan andere tactics.

Hun taktiek houdt in dat iedereen stackt voordat de Seeds komen, en EXACT op het moment dat deze spawnen vanuit de lava rent IEDEREEN TEGELIJK dezelfde kant op. Het risico zit hem in het feit dat iedereen stackt, want iedere seed die iemand raakt (6yd range) doet 50k damage. Als je te traag bent, ben je dood. Simpel. De explosie daarna wordt simpel outranged incl. CD use.

Andere tactics gaan uit van netjes uitspreiden, wachten tot de seeds gespawned zijn, per persoon 50k damage pakken dan dan snel wegwezen voordat ze exploden om zo de explosion damage te vermjiden. Het risico hiervan is dat iemand z'n seed te dicht bij de AoE spot neerlegt, waardoor je veel meer damage van de explosions pakt. Daarnaast zijn alle elementals dan redlijk verspreid, zodat je pas goed AoE kunt doen als ze allemaal bij elkaar zijn, itt de Paragon methode waar ze te allen tijde stacked up zijn.

Uiteindelijk is P3 volgens mij toch nog de make-or-break phase van het gevecht. Als je Meteor kiting misgaat verlies je gewoon zo veel DPS dat je uiteindelijk met z'n allen aan het rennen bent. En dan doe je toch niet veel DPS...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Blistimo schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:50:
De Paragon tactic ziet er briljant uit, maar is in uitvoering een stuk riskanter dan andere tactics.
Valt best mee. Mijn guild gebruikt deze tactic al vanaf dat we Rag HC proberen en de laatste paar raids hebben 0 deaths in die phase. Gewoon kwestie van goeie timer en raidleader die aankondigt wanneer je weg moet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

True, maar als je nu nog niet met Rag HC bezig bent maar op normal, acht ik de kans groot dat er mensen in je raid rondlopen die af en toe net niet snel genoeg zjin. Ik denk dat wij ook wel wat wipes gan beleven mochten we die tactic gaan toepassen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Maduth schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:42:
Weet iemand hoe die site heet waar je Characters naast elkaar kan leggen/bekijken om te vergelijken?

Heb het een aantal weken geleden gezien maar ik kan de naam niet meer herinneren :(

Geen wow-heroes.com
Dat kon in de armory van wow, maar dat hebben ze er uit gesloopt helaas.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:42:

Geen wow-heroes.com
Hoi je kan ook via wowprogress.com de personen zoeken en dit naast elkaar leggen. let hier wel ff op dat de armory link vaak wat actueler kan zijn.

LoL zie net dat ik gewoon de nr 31 DK ben op Silvermoon :P... haha Dk's zijn schaars
http://www.wowprogress.co...u/silvermoon/Woefwoefwoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Helaas, dat is hem ook niet... zal het vanavond wel ff online vragen... ik gebruikte deze site om even wat disc priest te vergelijken met mijn char. Altijd handig...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

kan dat niet gewoon in de wowhead profiler?

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:43:
[...]

LoL zie net dat ik gewoon de nr 31 DK ben op Silvermoon :P... haha Dk's zijn schaars
http://www.wowprogress.co...u/silvermoon/Woefwoefwoef
Prijs jezelf niet al te rijk, de meeste mensen doen niks met die ranking. Mijn pagina was bijvoorbeeld al 6 maanden niet geüpdatet en nu ben ik ineens 23e druid op de server. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha.. nee maakt mij ook nix uit die ranking, maar wel grappig dat de meeste waar ik tussen sta allemaal in veel meer hardcore raiding guilds zitten... daar sta ik dan als pro slacker toch ff mooi tussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Wij zijn ondertussen ook aangekomen bij Majordomo Staghelm. De eerste keer was het aan het einde van de raid en hebben we maar een paar pogingen gedaan. Het gevoel was toen dat hij niet zo heel moeilijk leek, we kwamen meestal uit bij de 2de scorp (dus met seeds) met eenmaal zo ver dat we bij de 3de kitty (dus met orbs) kwamen. We hebben toen eigenlijk altijd form switch gedaan bij 6 stacks.

Gisteren dus opnieuw met Majordomo Staghelm gaan stoeien en tot de conclusie gekomen dat het toch niet de makkelijkste healer fight is op het moment. Heel veel wipes op de 2de scorp en de keren dat we daar voorbij kwamen haalden we wederom maar eenmaal de 3de kitty. We hebben zowiezo het probleem dat we weinig raid cooldowns hebben. Geen disc priest, prot paladin, unholy dk of resto shaman voor de damage reduction. Daarom gebruiken we bloodlust om de 1ste scorp naar 8 stacks te laten gaan, elke kitty gaat naar 6 stacks alleen zitten we nog het meeste te stoeien met 2de scorp. Daar is 6 stacks al vaak te veel voor de healers wegens de seeds. Onze beste attempt tot zo ver is 19% en die wipe kwam bij de 3de scorp toen hij z'n 6de Flame Scythe deed (die iedereen plat legde).

Welke taktiek gebruiken jullie? Wij zijn eerder geneigd nu naar 8-6-5-6-5-x te gaan met bloodlust op de 1ste scorp. Onze healing setup was bij die pogingen; holy pala, resto druid en holy priest. Ons healing team bestaat uit 2 holy pala, 1 resto druid en 1 MS holy priest en 1 OS holy priest. (Ons tank team bestaat uit 2 MS prot wars, 1 OS feral druid en 1 OS prot pala; waarbij beide OS dus onze healers zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:23
De holy paladin heeft in ieder geval aura mastery als zeer bruikbare cooldown, iedere scorp fase beschikbaar voor één tot zelfs twee sythes (gezien ze elkaar vrij snel opvolgen aan het einde). Tevens kan die met het goed timen van holy radience een shitload aan AOE healing doen tijdens scorp gezien iedereen daar keurig gestacked is, zelfde geld voor light of dawn maar die is relatief zwakker.

Disc bubble is iets wat echt van pas komt bij Majordomo, en die mis je, maar het moet ook zonder te doen zijn. Mijn persoonlijk record op die fight (10 normal) is 20.525 HPS over 6 minuut 15 toen we een keer onze resto druid (Blistimo) moesten missen :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Probeer op kitty in ieder geval 7 te halen. Met goed positioneren moet dat weinig extra healing kosten en waardevolle dps creeëren. Hoe vaker domo wisselt van vorm, hoe meer damage hij ook gaat doen met scythe en leap. Voor leap is dat niet zo heel erg, dus die kan je op 7 blijven houden, maar Scythe wordt dus steeds lastiger, en als je al geen cooldowns hebt... Je zal dus steeds korter in Scorp mode moeten zitten.

Tranquility is overigens ook een redelijke cooldown. Wij hebben wel wat meer healy cooldowns, en gebruiken die op scorp 1, hero op scorp 2 en wat er van cooldown is op scorp 3. Scorp 4 doen we heel kort en dan zou hij ook al dood moeten zijn, anders in cat 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

deTwisj schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:46:
Welke taktiek gebruiken jullie? Wij zijn eerder geneigd nu naar 8-6-5-6-5-x te gaan met bloodlust op de 1ste scorp. Onze healing setup was bij die pogingen; holy pala, resto druid en holy priest. Ons healing team bestaat uit 2 holy pala, 1 resto druid en 1 MS holy priest en 1 OS holy priest. (Ons tank team bestaat uit 2 MS prot wars, 1 OS feral druid en 1 OS prot pala; waarbij beide OS dus onze healers zijn.)
Wij gingen uiteindelijk voor 7-7-6-6-5-4. Zevende stack van de eerste scorpion is makkelijk te overleven, zevende jump van de cat ook wel als je een beetje aware bent en op tijd naar binnen rent. De phase met de bombs is redelijk intensief wat healing betreft, maar met aura mastery, PW: Barrier of vergelijkbare cooldowns is dat makkelijk 6 stacks te overleven. Vervolgens weer 6 jumps van de cat, makkelijk zat. Volgende scorpion phase begint pijn de doen, dus 5 stacks. Dan de cat phase met de orbs: de orbs verdwijnen net na de 5e jump. Wij huggen gewoon op jump 4 waardoor wat willekeurige mensen nog random damage pakken van de orb, maar dat wordt gefixt door het huggen + group healen. Tijdens deze scorpion phase is de baas wel neer te krijgen, maar zo niet is dat geen ramp, gewoon doorgaan tot 4 stacks en dan nog een cat triggeren voor 20 extra seconden. :) Heroism gebruiken we in een phase waar de healers er de meeste baat bij hebben, dus de derde scorp phase. Tweede is niet zo'n goed idee omdat mensen dan aan het rennen zijn en DPS er dus geen baat bij heeft, eerste is een slecht idee omdat de healers er dan geen baat bij hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren eindelijk Alysrazor heroic 25 man neergekregen. Pittig gevecht waarbij iedereen goed op moet letten. Je kan een paar mensen verliezen, maar dan wordt het alleen maar lastiger met interrupts/dps/etc. We hadden deze baas al veel eerder neer moeten krijgen :(. Veel mensen faalden helaas op makkelijke dingen: brushfires/lava spew/tornados...

Kill video:

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Weet iemand een addon die cooldown spells (zoals bijvoorbeeld inner focus voor disc priests) midden op het scherm laat zien zodra ze gebruikt kunnen worden?

Was normaal altijd holy, maar heb nu disc er bij genomen omdat ik de laatste tijd wat meer PvP doe maar ik vergeet nog al eens wat abilities omdat ik ze in holy niet heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Cooldown via curse laat het gewoon zien zo'n balkje onderin het scherm waar je kunt zien wanneer je je cooldowns weer beschikbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
bobsqaud schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:41:
Cooldown via curse laat het gewoon zien zo'n balkje onderin het scherm waar je kunt zien wanneer je je cooldowns weer beschikbaar zijn
Sexycooldowns ja, die heb ik al maar zoek toch nog iets specifieker naar wat ik in mijn post hierboven zei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik ken ze alleen voor vergeten buffs tijdens raids dat hij die laat zien in je scherm maar over cooldowns zoals je het beschrijft niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Twylight, wat je zoekt is TellMeWhen of PowerAuras. Beide kunnen doen wat je beschrijft.

Als je PowerAuras gebruikt kun je dit direct importeren voor Inner Focus:
code:
1
Version:4.21; icon:Spell_Frost_WindWalkOn; buffname:Inner Focus; x:-308; bufftype:15; owntex:true; combat:true; size:0.13; y:-209; texmode:2

Of zoek je meer iets als dit? http://www.wowinterface.c...028-GhostPulse3.html#info

[ Voor 13% gewijzigd door grapefruit op 16-08-2011 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Laatst online: 26-02-2024
Twylight schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:07:
Weet iemand een addon die cooldown spells (zoals bijvoorbeeld inner focus voor disc priests) midden op het scherm laat zien zodra ze gebruikt kunnen worden?

Was normaal altijd holy, maar heb nu disc er bij genomen omdat ik de laatste tijd wat meer PvP doe maar ik vergeet nog al eens wat abilities omdat ik ze in holy niet heb :D
Mik's scrolling battle text heeft ook een dergelijke ability, tenminste bij mij zie ik midden in mijn scherm welke ability van cooldown komt. Daarnaast gebruik ik ook nog Fortexorcist (of hoe je dat ook schrijft) plus timers op mijn buttons. Genoeg mogelijkheden dus ;)

Omdat wij woensdag al heel Firelands hadden gecleared zijn wij zondag BWD heroic gaan doen. Het was alleen echt niet onze avond. Magmaw hc is nog steeds zo bugged als het kan qua mounten en chainen, maar uiteindelijk wel neer. Omnomnom hebben we maar op normal gedaan maar dan met achievement. Chimaeron hc was voor mij als dk even wennen omdat ik 'dps tank' moest spelen. En daarna was de lol er wel vanaf. Atramedes hc is normaal een faceroll, maar nu faal op faal en ook Maloriak liep niet helemaal lekker. Neen, we hebben wel betere avonden gehad ^^

Omdat ik geen zin had om 3 chars te cappen deze week (naast mijn dk probeer ik altijd mijn shaman en mijn warrior te cappen) en meer zin had om te lamballen ben ik uiteindelijk een nieuw alt projectje gestart: een rogue. Nu level ik samen met de hunters van mijn vriend en een guildie. Rogue ligt mij nog niet heel erg, maar wellicht komt dat wel. Wel ervaring met een feral druid dps, misschien dat dat nog gaat helpen ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Jerry schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:23:
Gisteren eindelijk Alysrazor heroic 25 man neergekregen. Pittig gevecht waarbij iedereen goed op moet letten. Je kan een paar mensen verliezen, maar dan wordt het alleen maar lastiger met interrupts/dps/etc. We hadden deze baas al veel eerder neer moeten krijgen :(. Veel mensen faalden helaas op makkelijke dingen: brushfires/lava spew/tornados...
Gefeliciteerd! Ik hoop m vanaaf op normal 10 down te krijgen. Door vakanties etc vallen er gigantisch veel raids in onze guild uit :( Maar goed, voor een casual guild die er naast raiden omdat het leuk is is het niet zo erg en doen we het over het algemeen nog best wel redelijk (tot de hardmodes :P )

Ik heb als alt een warrior tank (main is pala) en ik ben gigantisch vaak rage starved, heb jij daar ook vaak last van? Het zal er waarschijnlijk mee te maken hebben dat ik teveel HS spam, anders heb ik echter het idee dat ik problemen met threat ga krijgen. Ik heb wowhead/youtube voor 'rotation' doorgekeken en naar mijn idee doe ik het goed. Heb je misschien een paar tips betreffende rotation en niet rage starved worden?

Armory Link - Abruzo@Azjol-Nerub
P.S. ben uitgelogd in mijn crappy offspec, halve tanking gear(niet enchanted etc.); maar misschien kan iemand er iets mee :-)
Much appreciated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Mik! schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 07:49:
[...]

Mik's scrolling battle text heeft ook een dergelijke ability, tenminste bij mij zie ik midden in mijn scherm welke ability van cooldown komt. Daarnaast gebruik ik ook nog Fortexorcist (of hoe je dat ook schrijft) plus timers op mijn buttons. Genoeg mogelijkheden dus ;)

Omdat wij woensdag al heel Firelands hadden gecleared zijn wij zondag BWD heroic gaan doen. Het was alleen echt niet onze avond. Magmaw hc is nog steeds zo bugged als het kan qua mounten en chainen, maar uiteindelijk wel neer. Omnomnom hebben we maar op normal gedaan maar dan met achievement. Chimaeron hc was voor mij als dk even wennen omdat ik 'dps tank' moest spelen. En daarna was de lol er wel vanaf. Atramedes hc is normaal een faceroll, maar nu faal op faal en ook Maloriak liep niet helemaal lekker. Neen, we hebben wel betere avonden gehad ^^

Omdat ik geen zin had om 3 chars te cappen deze week (naast mijn dk probeer ik altijd mijn shaman en mijn warrior te cappen) en meer zin had om te lamballen ben ik uiteindelijk een nieuw alt projectje gestart: een rogue. Nu level ik samen met de hunters van mijn vriend en een guildie. Rogue ligt mij nog niet heel erg, maar wellicht komt dat wel. Wel ervaring met een feral druid dps, misschien dat dat nog gaat helpen ;)
Dat zou je verwachten, maar druids leent zijn dps voornamelijk van bleeds, terwijl rogue het van finishers moet hebben. Er zijn afhankelijk van de spec die je hebt verschillende dingen die je up moet houden.

Rupture / S & D / (en in Sub Recuperate).

Daarnaast doe je je main attacks Hemorhage / Mutilate / Backstab, op het moment dat je dus geen finisher kunt doen gebruik je 1 van deze 3 ability's en daarna zorg je dat rupture en S&D up blijven, als dat zo is zorg je dat Recuperate ( door energy return in sub) up blijft. En daarna ga je voor Eviscerate.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Dakreal schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:18:
[...]

Dat zou je verwachten, maar druids leent zijn dps voornamelijk van bleeds, terwijl rogue het van finishers moet hebben. Er zijn afhankelijk van de spec die je hebt verschillende dingen die je up moet houden.

Rupture / S & D / (en in Sub Recuperate).

Daarnaast doe je je main attacks Hemorhage / Mutilate / Backstab, op het moment dat je dus geen finisher kunt doen gebruik je 1 van deze 3 ability's en daarna zorg je dat rupture en S&D up blijven, als dat zo is zorg je dat Recuperate ( door energy return in sub) up blijft. En daarna ga je voor Eviscerate.
Ik doelde met name op combo points en energy (of hoe je dat ook even noemt ;) ). Daarnaast lijken bepaalde zaken wel een deel op feral dps. Het ophouden van rip en rake, het gebruiken van shred als filler om cp op te bouwen, savage roar op proberen te houden etc. Maar goed, mijn rogue is pas lvl 32 dus ik kan er echt nog geen bal over zeggen. Tijdens questen is het zo ongeveer one shotten van quest mobs, dungeons doe ik (nog) vrij weinig en pvp stelt ook nog weinig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mik! schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:23:
[...]

Ik doelde met name op combo points en energy (of hoe je dat ook even noemt ;) ). Daarnaast lijken bepaalde zaken wel een deel op feral dps. Het ophouden van rip en rake, het gebruiken van shred als filler om cp op te bouwen, savage roar op proberen te houden etc. Maar goed, mijn rogue is pas lvl 32 dus ik kan er echt nog geen bal over zeggen. Tijdens questen is het zo ongeveer one shotten van quest mobs, dungeons doe ik (nog) vrij weinig en pvp stelt ook nog weinig voor.
Sub is fantastisch om mee te levelen, en idd, met ambush en cc liggen je questmobs zo!
Ik heb druid gespeelt en rogue ( sinds classic ) en ik vind het totaal verschillende classes ;-) maar dat merk je wel zodra je hoger lvl wordt, enjoy!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Eindelijk,

Beth'Litac is niet meer. Op de vierde try neer en dat was geen eens een kill die we hadden verwacht omdat onze rogue disconnecte in de start van het gevecht. Healers mana zag er ook al een stuk beter uit.
Dus als guild nu 2/7 neer en op zoek naar onze derde.
Ook wij hebben een minimale DPS, wat raden jullie aan om te gaan voor derde boss ? We hebben even wat tries gehad op Lord, maar sturen is nog wat moeilijk te begrijpen voor onze DPS-ers :p

Na de raid nog even wat PvP voor onze dagelijke 25 CP. Ik speel samen met een elemental shaman, we hadden AB en lekker op defenden op Lumber mill. Wel verloren omdat we constant 2 vs 3 bases hadden. Vooral schanelijk dat wij tweeen hoogste HK hadden terwijl we alleen maar op LM zaten te slacken en soms een horde lieten zien hoe je kan vliegen zonder vleugels

Tweede was WSG, wat ons een dik pak slaag opleverde, was gelukkig gauw over, daarna battle of Gilneas. 0 healers dus mensen begonnen al met : die gaan we verliezen, maar toch gewonnen met 1400-2000 dus CP in de bag.

Al met al een geslaagde avond, en vanavond even de laatste raid T11 leegmaken. Helaas zal het laatste item dat ik nodig heb niet droppen. Cho'Gal is al dood en gaf voor de vijfde keer op rij warrior-token. Was wel goed omdat we tanks tekort hadden en ik om mijn alt daar was, echter het wordt wel frustrerend nu. Wordt bijna gedwongen om T11 hands te kopen welke slechter zijn dan mijn huidige om te gaan voor mijn 2*T11 + 2*T12 bonus.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
DING – Blinkyblink – level 85!

Dat ging toch nog sneller dan verwacht! Het laatste stuk 6miljoen XP heb ik questend doorgebracht. Ik had gequeued voor HoO omdat ik daar nog geen quests had gedaan, maar toen ik de instance in ging zag ik geen uitroeptekens… Achja, dan maar door de instance heen bashen…

Helaas was de groep erg slecht, een 3,5k dps warlock, een druid op follow bij de healer en een tank die traag was… Na mijn verzoek om de /afk druid te kicken kreeg ik een grote mond, de healer en de tank waren hem blijkbaar aan het boosten… Ik ben meteen geleaved en doorgegaan met questen, ging toch sneller!

Toen ik 85 werd had ik itemlevel 320 (1 paar 359 schoentjes, rest van quest en instance gear). Na een bezoekje aan de AH was ik ZA/ZG gloves rijker. Met een JP ring erbij en de 365 cloak van de Thrall questline was ik op de legale manier 329 – precies genoeg voor heroics!

De random heroic queue was me gunstig gezind, ik kreeg SFK met een goede groep. Twee mensen rond de 20k dps, een snelle tank en ik haalde zelf ook nog rond de 11k op bazen… Omdat het zo soepel ging wilde de andere mensen nog wel een random doen met dezelfde groep. Stonecore was next! Ook deze instance werd gesteamrolled, helaas dropte er alleen maar plate.

Van reputation kon ik inmiddels een caster ring kopen, daarna ben ik met twee maatjes op hun alts nog een random in gegaan. Grim Batol, ook leuk :) Daar heb ik als echte nub twee spirit items gepakt, de wand en de bracers… Beide heb ik HELEMAAL kapot gegrind op mijn priest en nooit zien droppen, nu heb ik ze na 1 run op mijn mage, spirit  hit en gaan met die banaan!

Vanavond weer verder met gearen, ik hoop deze reset ook nog het geluk te hebben een BH run te doen, eens kijken of er mensen zijn die een mage ilevel 336 zonder achievement meenemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Thysiej schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 07:56:
[...]
Gefeliciteerd! Ik hoop m vanaaf op normal 10 down te krijgen. Door vakanties etc vallen er gigantisch veel raids in onze guild uit :( Maar goed, voor een casual guild die er naast raiden omdat het leuk is is het niet zo erg en doen we het over het algemeen nog best wel redelijk (tot de hardmodes :P )

Ik heb als alt een warrior tank (main is pala) en ik ben gigantisch vaak rage starved, heb jij daar ook vaak last van? Het zal er waarschijnlijk mee te maken hebben dat ik teveel HS spam, anders heb ik echter het idee dat ik problemen met threat ga krijgen. Ik heb wowhead/youtube voor 'rotation' doorgekeken en naar mijn idee doe ik het goed. Heb je misschien een paar tips betreffende rotation en niet rage starved worden?

Armory Link - Abruzo@Azjol-Nerub
P.S. ben uitgelogd in mijn crappy offspec, halve tanking gear(niet enchanted etc.); maar misschien kan iemand er iets mee :-)
Much appreciated :)
HS is tegenwoordig een slechte keuze als je niet meer dan 60 rage hebt. Gebruik je de addon ragebar al? Dan kun je beter zien wanneer je HS kan gebruiken. Verder is het een open deur qua rotation Rend > Thunderclap > Shockwave > Revenge. Rend + thunderclap i.c.m. Blood and thunder levert extra Threat. Zodra je meer dan 50.60 rage hebt kun je ook cleave gebruiken i.p.v. Heroic Strike. I.c.m. je glyph hit dat een extra target dus is wellicht ook de moeite waard voor trash tanken. Single target Shield Slam > Revenge > Rend > Devastate. Devastate is een relatief goedkope spell die je snel achter elkaar kan spammen. Voor single target wel een aardige. Voor extra threat kun je wat meer hit/exp nemen, zodat je geen missers hebt.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:05:
DING – Blinkyblink – level 85!

Dat ging toch nog sneller dan verwacht! Het laatste stuk 6miljoen XP heb ik questend doorgebracht. Ik had gequeued voor HoO omdat ik daar nog geen quests had gedaan, maar toen ik de instance in ging zag ik geen uitroeptekens… Achja, dan maar door de instance heen bashen…

Helaas was de groep erg slecht, een 3,5k dps warlock, een druid op follow bij de healer en een tank die traag was… Na mijn verzoek om de /afk druid te kicken kreeg ik een grote mond, de healer en de tank waren hem blijkbaar aan het boosten… Ik ben meteen geleaved en doorgegaan met questen, ging toch sneller!

Toen ik 85 werd had ik itemlevel 320 (1 paar 359 schoentjes, rest van quest en instance gear). Na een bezoekje aan de AH was ik ZA/ZG gloves rijker. Met een JP ring erbij en de 365 cloak van de Thrall questline was ik op de legale manier 329 – precies genoeg voor heroics!

De random heroic queue was me gunstig gezind, ik kreeg SFK met een goede groep. Twee mensen rond de 20k dps, een snelle tank en ik haalde zelf ook nog rond de 11k op bazen… Omdat het zo soepel ging wilde de andere mensen nog wel een random doen met dezelfde groep. Stonecore was next! Ook deze instance werd gesteamrolled, helaas dropte er alleen maar plate.

Van reputation kon ik inmiddels een caster ring kopen, daarna ben ik met twee maatjes op hun alts nog een random in gegaan. Grim Batol, ook leuk :) Daar heb ik als echte nub twee spirit items gepakt, de wand en de bracers… Beide heb ik HELEMAAL kapot gegrind op mijn priest en nooit zien droppen, nu heb ik ze na 1 run op mijn mage, spirit  hit en gaan met die banaan!

Vanavond weer verder met gearen, ik hoop deze reset ook nog het geluk te hebben een BH run te doen, eens kijken of er mensen zijn die een mage ilevel 336 zonder achievement meenemen!
Zou lekker die cloth BoE items laten maken, misschien nog wat van de eerste vendor van Hyjal dailies?
Even kijken of darkmoon card goedkoop te fixen is, wellicht kijken voor 378 staff of 365 MH (craftable)?
Of geef je niet zoveel gold uit aan je alts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Dakreal schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:31:
[...]

Sub is fantastisch om mee te levelen, en idd, met ambush en cc liggen je questmobs zo!
Ik heb druid gespeelt en rogue ( sinds classic ) en ik vind het totaal verschillende classes ;-) maar dat merk je wel zodra je hoger lvl wordt, enjoy!
Ben benieuwd ;) Eerst maar zien hoe ver ik kom ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
HawVer schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:09:
[...]

HS is tegenwoordig een slechte keuze als je niet meer dan 60 rage hebt. Gebruik je de addon ragebar al? Dan kun je beter zien wanneer je HS kan gebruiken. Verder is het een open deur qua rotation Rend > Thunderclap > Shockwave > Revenge. Rend + thunderclap i.c.m. Blood and thunder levert extra Threat. Zodra je meer dan 50.60 rage hebt kun je ook cleave gebruiken i.p.v. Heroic Strike. I.c.m. je glyph hit dat een extra target dus is wellicht ook de moeite waard voor trash tanken. Single target Shield Slam > Revenge > Rend > Devastate. Devastate is een relatief goedkope spell die je snel achter elkaar kan spammen. Voor single target wel een aardige. Voor extra threat kun je wat meer hit/exp nemen, zodat je geen missers hebt.
Top, uiteindelijke antwoord is dus eigenlijk om geen HS te spammen als een malle ;-) Ik zal die addon zsm installeren, eens kijken :) Aoe threat is geen probleem, echter wil ik met single target nog wel eens geen rage hebben waardoor ik de threat kwijt ben:S Bedankt iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de rogues onder ons, ik heb nog een 63 rogue in MC/BWL/Heirloom gear die ontiegelijk langzaam leveld. Duurt letterlijk een eeuwigheid voordat ik een mob dood heb en 2 mobs is al helemaal feest. Moet ook na elke mob wel eten etc.. iemand een idee hoe dit anders kan? Ik heb vrijwel alle chars gespeeld/geleveld maar rogue is bij verre na het langzaamst.. Aan de gear ligt het niet en heb vrijwel alle 3 de specs geprobeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hier afgelopen zondag Ragnaros eindelijk neergekregen. Uiteindelijk heeft het ons een stuk of 60 tries gekost om hem neer te krijgen. Grootste probleem waren de transition phases, blijf het apart vinden dat je daar net als in 25 man 8 adds krijgt. Als je dan net ff te weinig spelers met een stun hebt wordt het meteen een stuk lastiger.

Vanavond Cho'gall heroic (voor de 2e keer) een bezoekje brengen, zou in 3 uur toch wel mogen lukken en dan op naar Sinestra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
Even een erg Noob question.
Secondary Skills: Kan je op 1 karakter max 1 of meer sec skills trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
Yes, eindelijk mijn eerste phishing mailtje binnen nadat ik al 3 jaar WoW speel. Eigenlijk 2, want ik ben sinds Cata niet meer actief. Volgens mij worden ze steeds beter, want het taalgebruik is redelijk goed. Wat ik me wel afvraag is, veel mensen melden dat ze kunnen zien dat de afzender niet echt is. Deze is bijvoorbeeld zogenaamd van noreply@battle.net. Hoe doen jullie dat?
Greetings,

It has come to our attention that you are trying to sell your personal World of Warcraft account(s). As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement. If this proves to be true, your account can and will be disabled. It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment's employees. If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.

You can confirm that you are the original owner of the account to this secure website with:
link naar blizzarmory ipv battle.net

Login to your account, In accordance following template to verify your account.

If you ignore this mail your account can and will be closed permanently.

Once we verify your account, we will reply to your e-mail informing you that we have dropped the investigation.

Blizzard Entertainment SAS
TSA 60 001
Service Administration des Comptes
78143 V¡§|lizy Villacoublay Cedex

If you wish to review our current Rules and Policies for World of Warcraft and Battle.net, they can be found at:
link naar blizzarmory ipv battle.net

Regards,

Game Master Dunarthra
Customer Services
Blizzard Entertainment

Please retain all history if you reply to this.

[ Voor 7% gewijzigd door Roxors op 16-08-2011 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:34:
* dagboek *

Eindelijk,

Beth'Litac is niet meer.

Ook wij hebben een minimale DPS, wat raden jullie aan om te gaan voor derde boss ? We hebben even wat tries gehad op Lord, maar sturen is nog wat moeilijk te begrijpen voor onze DPS-ers :p
cheer :D

Hmm als je minimale dps hebt, dan kan Baleroc lastig worden. het is een erg simpel gevecht als je de rotatie door hebt, maar je moet wel de dps hebben voordat hij enraged. bij ons doen er 3 dpsers 25k+ en de rest zit tussen de 20-22K. dit was afgelopen vrijdag echt ruim genoeg om hem voor de enrage timer neer te hebben.

Kortom kijk maar.. ik zou trouwens gewoon Lord baleroc proberen omdat het hier toch om die rotaties gaat. als je dit door hebt dan wordt dit zeker een kill als je dps wat hoger ligt na wat gear updates. (maar iedereen in 359 moet toch makkelijk 20K+ uit kunnen rammen?)

Als dps een echt probleem is dan blijven alleen Lord retard en die vogel over... dus ja make your pick... die vogel boss is misschien een beter keuze met lage dps. Dit omdat die burn phase bij Lor retard er nog best heavy uitziet.. ben er zelf helaas nog nooit geweest (epic fail die boss bij ons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roxors schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:32:
Yes, eindelijk mijn eerste phishing mailtje binnen nadat ik al 3 jaar WoW speel. Eigenlijk 2, want ik ben sinds Cata niet meer actief. Volgens mij worden ze steeds beter, want het taalgebruik is redelijk goed. Wat ik me wel afvraag is, veel mensen melden dat ze kunnen zien dat de afzender niet echt is. Deze is bijvoorbeeld zogenaamd van noreply@battle.net. Hoe doen jullie dat?

[...]
Gewoon kijken naar de link waar ze willen dat je op klikt, als dat niet *.battle.net is dan gewoon deleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:10:
[...]

Zou lekker die cloth BoE items laten maken, misschien nog wat van de eerste vendor van Hyjal dailies?
Even kijken of darkmoon card goedkoop te fixen is, wellicht kijken voor 378 staff of 365 MH (craftable)?
Of geef je niet zoveel gold uit aan je alts :)
Geld uitgeven aan een alt is geen probleem, heb alleen niet zo heel veel geld te besteden op het moment. Heb namelijk epic flying enzo moeten kopen, en voor firelands de BoE wrists voor mijn priest toen ze nog 10k gold kostten :) Daarbij komt de gear snel genoeg. Ik moet nog maar 10 itemlevels om de trol instances in te kunnen, dat red ik zo! Ik ben op dit char ook maar eens met de firelands dailies begonnen, op mijn andere toons heb ik die nog nooit gedaan.

Het grootste probleem zit hem op dit moment in mijn headpiece en pants, beide kan ik makkelijk vervangen met JP items.

@ je rogue vraag: Als je een goede 2.6 mainhand hebt zou ik voor combat gaan, werkt vrij goed. Met een lekkere dagger (1.8) zou ik lekker mutilate gaan. Zorg ervoor dat je in stealth begint dan gaat je energy sneller… De meeste mobs gaan we neer in je stunlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:36:
[...]

Geld uitgeven aan een alt is geen probleem, heb alleen niet zo heel veel geld te besteden op het moment. Heb namelijk epic flying enzo moeten kopen, en voor firelands de BoE wrists voor mijn priest toen ze nog 10k gold kostten :) Daarbij komt de gear snel genoeg. Ik moet nog maar 10 itemlevels om de trol instances in te kunnen, dat red ik zo! Ik ben op dit char ook maar eens met de firelands dailies begonnen, op mijn andere toons heb ik die nog nooit gedaan.

Het grootste probleem zit hem op dit moment in mijn headpiece en pants, beide kan ik makkelijk vervangen met JP items.

@ je rogue vraag: Als je een goede 2.6 mainhand hebt zou ik voor combat gaan, werkt vrij goed. Met een lekkere dagger (1.8) zou ik lekker mutilate gaan. Zorg ervoor dat je in stealth begint dan gaat je energy sneller… De meeste mobs gaan we neer in je stunlock.
Zou geen JP verspillen aan een blue head in ieder geval, als je lekker vroeg ZA/ZG in wilt dan kan je gewoon 358 PVP items kopen (Bloodthirsty) en dan zit je zo op 348 (volgens mij de req voor ZA/ZG, kan een paar puntjes verschillen).

Qua wapens heb ik hierloom dagger, lobotomizer (UBRS volgens mij), oude Vis'kag van Onyxia, oud setje Hakkari blades van ZG. Genoeg keuze dacht ik zo =P
Zal eens combat bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Gisteren eindelijk na 60 wipes Baleroc HC gekilled, vroeg op de avond hadden we al een 1% wipe, dus de kill zat er wel aan te komen, maar klote timings op de countdown op 1 van de 2 healers en decimation blades en je shard soakers droppen zo snel is niet eens leuk meer :/

Het leende zich wel voor een mooi getimede screenshot door me addon.

Hij enraged 0.8s voor we hem killen, maar hij geeft mij wel even een 2.9 million hit met 1.2 million blocked :)

Afbeeldingslocatie: http://www.terence.nl/baleroc_0hp_thumb.jpg (clicky voor groter plaatje.)

We hebben nu op de server 1 guild met 7/7 en gisteren een guild naar 6/7 en 2 op 4/7, dus is nog best wel spannend om te zien wie er uit eindelijk met de tweede en derde server spot aan de haal zal gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Die pvp pieces zijn inderdaad wel een goede optie! Mijn priest kan vrijwel zonder kosten de pants en de headpiece maken. Scheelt toch weer +- 50 itemlevel per stuk, dan zit ik al bijna aan de ZA/ZG cap :) Ook kan ik dan wat beter een BH invite forceren! ‘I like’

@ terrence: yo gratz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:18:
Voor de rogues onder ons, ik heb nog een 63 rogue in MC/BWL/Heirloom gear die ontiegelijk langzaam leveld. Duurt letterlijk een eeuwigheid voordat ik een mob dood heb en 2 mobs is al helemaal feest. Moet ook na elke mob wel eten etc.. iemand een idee hoe dit anders kan? Ik heb vrijwel alle chars gespeeld/geleveld maar rogue is bij verre na het langzaamst.. Aan de gear ligt het niet en heb vrijwel alle 3 de specs geprobeerd!
Als je al lvl 63 bent moet je toch echt wel aan de leveling greens/blues gaan denken hoor. Wellicht niet voor de DPS stats, die zullen redelijk in de buurt van je MC/BWD gear liggen, maar met name de stamina influx van TBC zul je gaan voelen. Ik heb ooit een MC geared priest geleveld, maar die was op lvl 63 al compleet uit zijn epics gequest.

Aangezien ik geen rogue heb en te lui ben om op te zoeken op welk level je Recuperate krijgt, zal ik eventuele opmerkingen daarover laten aan de rogues onder ons :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem is ik heb weinig quests gedaan haha, eigenlijk via instances een beetje richting 63 gegaan en weinig gedropped. Ook weinig gear te maken/kopen voor dat level.. beetje ruk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Blistimo schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:05:
[...]
Aangezien ik geen rogue heb en te lui ben om op te zoeken op welk level je Recuperate krijgt, zal ik eventuele opmerkingen daarover laten aan de rogues onder ons :P
Op lvl 63 heb je recuperate al een hele lange tijd ;) Mijn lvl 32 heeft die skill al lang en breed ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ Eon: hoe is het trouwens bij de horde? Wij zijn nog steeds op zoek naar een paar raiders: tank en healer, class maakt eigenlijk niet uit. Ik denk dat een druid/pala tank ideaal is, de enige healer die we niet hebben is een shaman.

Gewoon instances blijven doen tot level 68 dan, met je rested bonus loop je die levels makkelijk door. Op level 68 naar WotLK gebieden en daar questen. De eerste 20 quests zullen ruk zijn, als je wat rewards hebt gepakt zul je zien dat je 4 keer zoveel HP hebt en makkelijker mobs kunt killen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Laatst online: 21:25
deTwisj schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:46:

Probeer in de eerste scorp fase zoveel mogelijk swipes op te vangen. Dit is namelijk de fase waar je het meeste dps kan doen. Dus sowieso bloodlust poppen.

Onze mainhealers zijn Holy Pala, Resto Shaman en Holy Priest (ik) of Disc Priest. Op die fight hebben we ook een warrior met ons mee. Soms als tank, soms als DPS. We hebben in onze setup dus 3-4 classes die het healen makkelijker maken in p1. Wij kunnen er 13 swipes uithalen en dat scheelt echt. De orb fase zien we af en toe niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:14:
Probleem is ik heb weinig quests gedaan haha, eigenlijk via instances een beetje richting 63 gegaan en weinig gedropped. Ook weinig gear te maken/kopen voor dat level.. beetje ruk!
Doe een beetje pvp en koop 2x die 1-h dagger van de pvp vendor in (faction home city Stormwind/Ogrimmar) Doe hetzelfde op lvl 70. En je bent zo lvl 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:22:
@ Eon: hoe is het trouwens bij de horde? Wij zijn nog steeds op zoek naar een paar raiders: tank en healer, class maakt eigenlijk niet uit. Ik denk dat een druid/pala tank ideaal is, de enige healer die we niet hebben is een shaman.

Gewoon instances blijven doen tot level 68 dan, met je rested bonus loop je die levels makkelijk door. Op level 68 naar WotLK gebieden en daar questen. De eerste 20 quests zullen ruk zijn, als je wat rewards hebt gepakt zul je zien dat je 4 keer zoveel HP hebt en makkelijker mobs kunt killen!
Zijn nog niet weg, realm waar we heen gingen is Full en we hebben geen zin in 1000man que als je om 7 uur s'avonds inlogd (Magtheridon back in the day anyone? =))

Wellicht dat we nog jouw kant op komen, hoe is de realm population daar? Alliance/horde ratio, pugs, quetime? Misschien dat ik iedereen mee kan nemen (naar realm, niet guild).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:33:
[...]

Doe een beetje pvp en koop 2x die 1-h dagger van de pvp vendor in (faction home city Stormwind/Ogrimmar) Doe hetzelfde op lvl 70. En je bent zo lvl 80.
Wapens zijn volgens mij al gelijk aan de rank14 weps, zal meer aan de armor liggen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Gister zat ik na 10 minuten queu als dps in een normal heroic. Healers en tanks zijn uiteraard vrijwel instant. Pugs: vrijdagavond is een redelijk succesvolle pug groep die 4/7 of 5/7 zit. Volgens mij is er 60% alliance 40% horde. Beste guild zit al maanden op 6/7 heroic 10mans. Kijk anders eens op http://www.wowprogress.com/pve/eu/dragonblight

Ik heb over het algemeen goede ervaringen met pugs, maar het is ook een kwestie van mazzel. De server heeft veel Engelsen, Scandinaviers en Nederlanders. Medium population volgens mij, ik heb in ieder geval al jaren geen inlog queu meer gehad. Jij en die andere maat van je zijn in ieder geval welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:40:
[...]

Wapens zijn volgens mij al gelijk aan de rank14 weps, zal meer aan de armor liggen denk ik zo.
not really ;-) Die rank 14 weapons hebben 59.5 dps, en de greenies/blue's die je krijgt op lvl 63 zullen niet hoger dan 52 dps zijn. Als je wapens al van hoge kwaliteit zijn zul je geen moeite hebben met levelen. Ik zou me als ik jou wat verdiepen in de speelstijl van rogue, want als ik dat zo hoor denk ik dat je nog een hoop bij kunt lezen over de speelstijl van Rogue's. In tegenoverstelling van sommige classes is rogue gewoon een class waarvoor je meer moet weten om hem goed te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:50:
[...]

not really ;-) Die rank 14 weapons hebben 59.5 dps, en de greenies/blue's die je krijgt op lvl 63 zullen niet hoger dan 52 dps zijn. Als je wapens al van hoge kwaliteit zijn zul je geen moeite hebben met levelen. Ik zou me als ik jou wat verdiepen in de speelstijl van rogue, want als ik dat zo hoor denk ik dat je nog een hoop bij kunt lezen over de speelstijl van Rogue's. In tegenoverstelling van sommige classes is rogue gewoon een class waarvoor je meer moet weten om hem goed te spelen :)
Dit was me eerste char tot level 60 en heb hiermee t/m BWL geraid dus de speelstijl komt echt alleen van Vanilla ja.. Vis'kag is rond de 55dps dus dat scheelt niet veel, heirloom dagger zal nog wel meer zijn @ 63. Ik heb nog zat honor dus ik zal die dingen even aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/weenmodus dit weekend weer een ***weekend gehad in Arena... met 3v3 toch wel eindelijk 2K3 gehaald maar op 2v2 ging het echt niet vooruit...

Dual rogue combos op 1.9k rating.. dual pala combo ...
en god wanneer gaan ze nu de OPness van shammy healing fixen :')

/weenmodus

Voor de rest mooi weekend met eindelijk men JC op 525 en me shammy naar 85 gebracht. (en nu maar honor farmen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:36:
/weenmodus dit weekend weer een ***weekend gehad in Arena... met 3v3 toch wel eindelijk 2K3 gehaald maar op 2v2 ging het echt niet vooruit...

Dual rogue combos op 1.9k rating.. dual pala combo ...
en god wanneer gaan ze nu de OPness van shammy healing fixen :')

/weenmodus

Voor de rest mooi weekend met eindelijk men JC op 525 en me shammy naar 85 gebracht. (en nu maar honor farmen :D )
Denk dat het probleem met shaman healing vooral zit in het probleem dat ze 'OP' zijn in arena's maar erg zwak in PVE (vergeleken met de andere 3 healers), tot dat blizzard inziet dat ze voor pvp en pve verschillende subsets moet hebben met betrekking tot wat abilities doen in een PVE of PVP setting, zal dit nooit gefixed worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:53:
Gisteren eindelijk na 60 wipes Baleroc HC gekilled, vroeg op de avond hadden we al een 1% wipe, dus de kill zat er wel aan te komen, maar klote timings op de countdown op 1 van de 2 healers en decimation blades en je shard soakers droppen zo snel is niet eens leuk meer :/

We hebben nu op de server 1 guild met 7/7 en gisteren een guild naar 6/7 en 2 op 4/7, dus is nog best wel spannend om te zien wie er uit eindelijk met de tweede en derde server spot aan de haal zal gaan :D
Graz man goed werk. zat laatst dat gevecht te bekijken op fatbosstv en op HC is dit gevecht veel dynamischer dan op normal. knap staalje werk want met 10 man kan dit best lastig zijn als je team setup niet ideaal is. een hunter kan prima crystals tanken, maar dps-en is er dan niet meer bij.

Ach ik vind het al topwerk dat je gewoon in de top staat op onze server (check af en toe je ff op de armory :P). van IS win je het niet en dat is toch ook helemaal niet erg.. zij zijn echt buiten categorie :P á la paragon.

keep up the good work :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:41:
[...]

Denk dat het probleem met shaman healing vooral zit in het probleem dat ze 'OP' zijn in arena's maar erg zwak in PVE (vergeleken met de andere 3 healers), tot dat blizzard inziet dat ze voor pvp en pve verschillende subsets moet hebben met betrekking tot wat abilities doen in een PVE of PVP setting, zal dit nooit gefixed worden denk ik.
momenteel zit het zo in arena in graad van Healing (en dit is mijn mening en van sommige medespelers)

Shammy > Pala > Priest > Bandages :+ > druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
toolkist schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:29:
Hier afgelopen zondag Ragnaros eindelijk neergekregen. Uiteindelijk heeft het ons een stuk of 60 tries gekost om hem neer te krijgen. Grootste probleem waren de transition phases, blijf het apart vinden dat je daar net als in 25 man 8 adds krijgt. Als je dan net ff te weinig spelers met een stun hebt wordt het meteen een stuk lastiger.

Vanavond Cho'gall heroic (voor de 2e keer) een bezoekje brengen, zou in 3 uur toch wel mogen lukken en dan op naar Sinestra.
:*)

Grootste probleem bleek toch echt die 2de transitie met de aggro op de dps en en de major damage die volgde :) toen we dat eenmaal goed hadden konden we eindelijk eens de meteoren goed oefenen.
Damn wat is positionering hier toch belangrijk. Bij de 2de meteor try stond ik even verkeerd en kreeg ik direct een meteor op me gegooid, ik kon hem nog net optijd ontwijken en ging niet dood, maar dat scheelde echtn iks.
Toen toch maar even iets anders gepositioneerd en had er toen geen problemen meer mee.
Maar meteor's kiten en tegelijk smashes ontwijken blijft moeilijk als je camera weer .... staat door die stomme muur achter je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:49:
[...]

Graz man goed werk. zat laatst dat gevecht te bekijken op fatbosstv en op HC is dit gevecht veel dynamischer dan op normal. knap staalje werk want met 10 man kan dit best lastig zijn als je team setup niet ideaal is. een hunter kan prima crystals tanken, maar dps-en is er dan niet meer bij.

Ach ik vind het al topwerk dat je gewoon in de top staat op onze server (check af en toe je ff op de armory :P). van IS win je het niet en dat is toch ook helemaal niet erg.. zij zijn echt buiten categorie :P á la paragon.

keep up the good work :D
Hehe, bedankt :)

Ik kijk op dit moment naar Genesis als me goal to beat om het zo te zeggen, alhoewel ze nu wel al op ragnaros HC zijn, maarja dat zijn 600 andere guilds ook, dus die catchup kunnen we nog wel doen gok ik.

Maar 10m vs 25m vergelijken is zo lastig, zeker met alle huillie's die schreeuwen 'but paragon said 10m is roflmao easymode lol lol noob 10m...' Terwijl het artikel een heel andere mening gaf, maarja :D

Dus voor nu zie ik Ace/Chaos/Dragonlight dan maar als directe competitie en genesis als de to beat :D
[...]
momenteel zit het zo in arena in graad van Healing (en dit is mijn mening en van sommige medespelers)
Ik ben helemaal geen PVP'er, maar ik heb er wel vaak last van in de zin dat er PVE skills generfed worden om PVP balancing. Is te hopen dat ze alle skills zo laten werken als cc skills en collosus smash wat 2 verschillende dingen doet gebaseerd op pvp of pve.

In PVE op dit moment zou ik zeggen dat de healer volgorde ongeveer als volgt is :
Paladin -> Druid -> Priest -> Shaman (dat wil niet zeggen dat een goede shaman healer de druid of priest niet kan verslaan natuurlijk).

Beacon of light blijft gewoon heel sterk, en paladin utility in de raid is geweldig, aura mastery, bop/bof/lay on hands is gewoon perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

[...]

Nou nou... ik speel zelf Disc en geef je gelijk op Shammy/Pala maar een Priest groter dan Drood, dat niet.

Laatst een discussie gehad over OP en UP van klasse in PvP en daar waren we het over eens dat de Priest wel wat meer mag krijgen. Mages/Pallies wat minder.

Moet ik eerlijk zeggen dat volgens mij een Rogue/Lock/Hunter/Drood/Warrior redelijk in balance zijn (mijn mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mages/rogues/discs mogen van mij wel een dikke nerf krijgen in arena, killer combos die je daarvan kan maken en facerolled naar 2k+. Druids zijn merk ik alleen op t eerste oog lastig, als je het een beetje onder de knie krijgt zijn ze zo dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:32:
Mages/rogues/discs mogen van mij wel een dikke nerf krijgen in arena, killer combos die je daarvan kan maken en facerolled naar 2k+. Druids zijn merk ik alleen op t eerste oog lastig, als je het een beetje onder de knie krijgt zijn ze zo dood.
welke class speel je zelf dan

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
grapefruit schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:10:
Twylight, wat je zoekt is TellMeWhen of PowerAuras. Beide kunnen doen wat je beschrijft.

Als je PowerAuras gebruikt kun je dit direct importeren voor Inner Focus:
code:
1
Version:4.21; icon:Spell_Frost_WindWalkOn; buffname:Inner Focus; x:-308; bufftype:15; owntex:true; combat:true; size:0.13; y:-209; texmode:2

Of zoek je meer iets als dit? http://www.wowinterface.c...028-GhostPulse3.html#info
TellMeWhen ziet er goed uit, en is volgens mij precies wat ik zoek! :Y Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:34:
[...]

welke class speel je zelf dan
holy pala en disc priest in arena =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:17:
Maar 10m vs 25m vergelijken is zo lastig, zeker met alle huillie's die schreeuwen 'but paragon said 10m is roflmao easymode lol lol noob 10m...' Terwijl het artikel een heel andere mening gaf, maarja :D
10 man en 25 man zijn niet te vergelijken. Beide hebben voordelen. 10 man is makkelijker te organiseren en theoretisch gezien is het makkelijker om een perfecte 10 man setup te maken dan een 25 man setup, maar bij een niet perfecte setup wordt het al gelijk een stuk moeilijker. 25 man daarentegen geeft meer ruimte om fouten te herstellen, dit betekent echter niet dat je met elke fout wegkomt. Ook verschilt de moeilijkheidsgraad per boss, zo is Beth'Tilac op 10HC een stuk lastiger dan op 25HC en is Majordomo 10HC weer een stuk makkelijker dan 25HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Wat denken jullie van de Transmogrifier's die in patch 4.3 worden toegevoegd? MMO champion denkt dat ze misschien iets aan het uiterlijk van je character kunnen veranderen, maar eigenlijk hoop ik zelf dat deze npc's je de mogelijkheid geven om zelf je racials te kiezen (uiteraard drop je dan wel de racials die je al hebt). Zou imo wel leuk zijn dat je bij het aanmaken van een nieuw character een race kan kiezen aan de hand van z'n looks ipv naar de racial benefits te kijken.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:32:
De combi is misschien overpowered maar dat betekent niet dat alle klasse daarvan OP zijn.

Zoals ik zei, ik speel een Disc en als ik in 2vs2 een Healer combi tegen komen... wordt het zwaar (vooral met een pally).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:31

Rmg

temp00 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:45:
Wat denken jullie van de Transmogrifier's die in patch 4.3 worden toegevoegd? MMO champion denkt dat ze misschien iets aan het uiterlijk van je character kunnen veranderen, maar eigenlijk hoop ik zelf dat deze npc's je de mogelijkheid geven om zelf je racials te kiezen (uiteraard drop je dan wel de racials die je al hebt). Zou imo wel leuk zijn dat je bij het aanmaken van een nieuw character een race kan kiezen aan de hand van z'n looks ipv naar de racial benefits te kijken.
Denk niet dat dat er komt, geeft nogal een voordeel/verandering in pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:43:
[...]

10 man en 25 man zijn niet te vergelijken. Beide hebben voordelen. 10 man is makkelijker te organiseren en theoretisch gezien is het makkelijker om een perfecte 10 man setup te maken dan een 25 man setup, maar bij een niet perfecte setup wordt het al gelijk een stuk moeilijker. 25 man daarentegen geeft meer ruimte om fouten te herstellen, dit betekent echter niet dat je met elke fout wegkomt. Ook verschilt de moeilijkheidsgraad per boss, zo is Beth'Tilac op 10HC een stuk lastiger dan op 25HC en is Majordomo 10HC weer een stuk makkelijker dan 25HC.
Helemaal met je eens, behalve dat een ideale 10m opzetten ook vrij lastig is in de huidge stand van buffs/debuffs. Vooral omdat sommige fights 7 dps nodig hebben, en andere 5 waar je dan weer buffs mist. Ik ben al tijden op zoek naar een kick ass warlock, omdat healthstones en de buffs die ze geven erg flexible zijn.

In 25m heb je min of meer altijd alle buffs wel, en mbt to bethi'lac en domo je heb volledig gelijk, maar als ik bv kijk naar baleroc, als ik daar 1 death heb (dps of healer) dan is het over, als ik naar verschillende 25m kills kijk, dan zie ik al pre-enrage timer deaths tot wel 5 of 6 deaths en dan nog kills, omdat je de 25m versie zeer lang kan kiten door dat je zoveel cannonfodder heb.

Ik denk dat het net wat je zegt niet te vergelijken is, maar ik denk ook niet dat de een perse moeilijker is als de andere. Alleen maar moeilijk op een andere manier :)

Het is in iederval voor mij persoonlijk een verademing om een 10m guild te runnen, ten opzichte van een 25m guild zeker op het prestatie niveau wat ik gewend ben. Op 25m zat je altijd met 2/3/4 rotte appels die net ff minder waren dan de rest en je had ze toch nodig in het geval je top dps er een avond niet was of je miste je goede tank, en in 10m heb ik daar dus echt geen last van, en mocht ik een zwakker iemand hebben, dan is dat snel opgelost over het algemeen :D

En tja, ik denk dat 100% 25m vs 10m balance een doel is dat ze kunnen nastreven maar echt never nooit niet gaat lukken.

Kijk alleen al naar fights zoals ragnaros, beide zijn op normal niet echt lastig, maar beide hebben aparte manier op 10vs25m moeilikheid (spreading voor seeds op 25, aantal adds spawn op 10m, en meteor kiting op 10m is behoorlijk makkelijk, maar als je er 2 up heb op je dps knalt je dps totaal omlaag vaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:48:
[...]

De combi is misschien overpowered maar dat betekent niet dat alle klasse daarvan OP zijn.

Zoals ik zei, ik speel een Disc en als ik in 2vs2 een Healer combi tegen komen... wordt het zwaar (vooral met een pally).
is puur een mana race & efficient healen + als je dan nog fake casts uitdeelt kan je die match met ogen dicht winnen ( tenzij op low rating ... daar weten naabs niet wanneer ze moeten interrupten en doen ze dat maar random en dan su**** fake casting :p )

ik denk dat ik de 2 OP combos speel ( Mage / Priest / rogue & Pala / Warrior / kitty )
En 1x je boven de 2K komt is de fun over ;)

Ik heb een hele resem tactics overgenomen AJ & WoW forum. men arena game ging meteen omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:48:
[...]

Hoezo niet? Het zijn steeds die 3 die je tegenkomt in 2s en 3s. Vooral rogue en mage hebben teveel synergie en samen teveel snares/stuns.Doe dus wat aan de samenwerking van die classes ipv een directe nerf op een ability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:06:
[...]

Hoezo niet? Het zijn steeds die 3 die je tegenkomt in 2s en 3s. Vooral rogue en mage hebben teveel synergie en samen teveel snares/stuns.Doe dus wat aan de samenwerking van die classes ipv een directe nerf op een ability.
mage / rogue vs kittycleave is een vogel voor de kat :)
full mage tot rogue popped ( en dat doet die meestal snel ) => bladestorm (al dan niet me recklessness alhoewel dat heel risky is ) full focus op de rogue tot ie alles popped en vanished.(ondertussen wel de mage zen polys chargen / throwdownen, ik blijf meestal dpsen op de mage )
hebben ook al comps gehad waar we gewoon full zerg op de mage bleven. Het is allemaal situational.

sommige gaan kut neer. andere leaven meteen als ze kittycleave of RMP zien.
We leren eruit and thats the goal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Mijn discpriestje is ongeveer 3 dagen lvl 85. (Mijn eerste Cataclysm lvl 85, trouwens.) Volgens de dungeon finder is hij al gekwalificeerd om heroics te doen, maar ik zit toch te twijfelen of ik niet gewoon veel te slecht ben als healer..

Grappig genoeg gingen de eerste 3 heroics die ik probeerde vrij smooth:
Eerst blackrock caverns. Ging smooth, geen wipes.
Toen kwam Halls of Origination. We hadden 3 zieke DPS'ers die constant aggro pakten van de tank die niet zulke goede gear had. Aan het begin zei ik al "jongens, mijn gear is niks waard, dus als je aggro pakt kan ik je misschien niet in leven houden." Toen zeiden ze dat ze niet zouden ragen als ze doodgingen. En inderdaad, er ging wel eens een DPS'er dood, maar slechts een paar keer, en het ging me eigenlijk allemaal vrij gemakkelijk af.

Vervolgens was Shadowfang keep aan de beurt. De ziekelijke AoE op sommige bazen zorgte ervoor dat we 2 keer gewiped zijn, één keer op commander springvale omdat 2 adds op mij zaten + word of shame onverwachts was, en één keer op Lord Godfrey omdat Cursed Bullet + Pistol Barrage te hard ging. Al met al toch redelijk OK voor een brand new priest, en dat zonder decurser!

Op dit moment was mijn priest morale op een all time high, maar vanaf toen ging het bergafwaarts.. Heroic Grim Batol was vrij tricky, maar gelukkig hadden we een Druid die bijna geen damage kreeg waardoor ik nog onoplettende DPS'ers in leven kon houden. We wipeten wel een paar keer, maar ik begon wat aan mezelf te twijfelen.. Had ik de dungeons eerder alleen voltooid omdat de rest van de groep eigenlijk te goede gear voor de dungeon had? Ben ik de zwakste schakel??

Vervolgens mijn secondary (shadow) spec in Holy veranderd om te kijken of het me dan beter af zou gaan. Maar in Holy bleek het allemaal nóg moeilijker te gaan. Toen ik vervolgens weer in Disc ging wipeten we in de stonecore tweemaal achterelkaar op trash.. Ik kon de tank niet eens in leven houden met flash heal spam, en de groep kreeg ook idioot veel damage.. En dan nog die debuff die heals adsorbeert..

Vervolgens nog een dungeon geprobeerd en ook daar kon ik de tank niet in leven houden.. Extra frustrerend nog omdat ik absoluut niks snap van tank gear en stats in Cataclysm en dus eigenlijk ook niet weet of de tank wel de juiste gear en specs heeft, of dat het aan mij ligt..

Ben nu maar weer mijn oude trouwe lock aan het levellen.. Daarme weet ik tenminste dat ik goed ben..

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

MicScott schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:21:
Mijn discpriestje is ongeveer 3 dagen lvl 85. (Mijn eerste Cataclysm lvl 85, trouwens.) Volgens de dungeon finder is hij al gekwalificeerd om heroics te doen, maar ik zit toch te twijfelen of ik niet gewoon veel te slecht ben als healer..

etc.
Moest lachen toen ik dit las, zelfde hier alleen heb ik het op PvP/Arena gebied (zie posts boven). Nu ook weer me lock aan het lvl-en :P

Blijf wel trouw aan me Arena team trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgezien van de moeilijkheidsgraad tussen 10 vs 25.. zal 10 man mij gewoon altijd meer aanspreken omdat ik hier veel meer het gevoel heb dat ik uniek ben en het verschil op beplaade punten kan maken. De afhankelijkheid is op 10 man daarmee gewoon veel hoger en slechte teamleden zorgen er direkt voor dat je het eigenlijk wel kan shacken :P

Ik las trouwens die post over 15 man team. Dat zou ik wel een hele goede tusenvorm vinden. Momenteel hebben wij gewoon de luxe dat we nu een aantal personen hebben die wel mee zouden kunnen, maar niet in het core team zitten. Komt denk ik ook omdat FL nu nog vrij nieuw is en daarom zo populair.. dus wat later komen er wel weer spots vrij.

Mocht het nu allemaal weer zo lastig gaan bij Lord retard en die vogel dan heb ik al voorgesteld om met 2 groepen beth, shannox en baleroc te doen. het liefts zou ik gewoon nu eens echte progressie gaan maken, maar het moet ook wel leuk blijven.. als het vrijwel alleen irritatie is dan is de lol er snel af :P.. en ook de irritatie zal in een 10 man groep veel sneller zichtbaar zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn ook heel veel mensen die een beetje "cheaten" met hun ilevel en zo undergeared HC's binnengekomen.
1 van de redenen waarom ik gestopt ben met het hele PvE gedoe.

Gewoon inlezen in je class / spec ( meestal op elitistjerks.com staan vooral voor discs enorm goeie guides )
als je nog maar net begint te gearen is het tanden bijten geblazen maar 1 x de gear stukjes beginnen komen ga je met je ogen dicht beginnen healen. Trust me :) elk begin is moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:45:
Wat denken jullie van de Transmogrifier's die in patch 4.3 worden toegevoegd? MMO champion denkt dat ze misschien iets aan het uiterlijk van je character kunnen veranderen, [...]
Het gaat om deze NPC's voor diegene die het nog niet gezien hadden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yiHOZVIrtBQfAhw4ejQBRazD/full.jpg

Die Arcane reforger kennen we al wel. Die hoeft niet uitgelegd te worden, maar Void Storage en Transmogrifier NPC's zijn wel interessant.

Ik vermoed dat die Void Storage een accountwide bank zal zijn waar dus al je characters dus bij kunnen.

Wat die Transmogrifier gaat doen heb ik echter geen idee van. Ik had al opgezocht dat een Transmogrifier iets is waarmee je een levensvorm in een andere levensvorm kan veranderen (volgens Calvin en Hobbes wiki :P ). Maar hoe ze dit willen gaan in Warcraft? geen idee. Misschien een gold-paid race change?
Het volgende kan ik wel zeggen. Het zal iets zijn wat enigzins nuttig voor de game. Als je kijkt naar die Arcane Reforger bijvoorbeeld. Die reforger is ontzettend nuttig. Het vermoeden wat ik heb voor die Void Storage is ook nuttig. Dus zal die Transmogrifier ook nuttig zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je had gewoon net even wat pech met Stonecore en Grim batol, Stonecore is bij de eerste groepen trash al lastig als er niet geinterrupt word en de party mass aoe damage krijgt. Grim Batol is een pittige HC als je net begint in HCs. Als je dan nog eens een party heb (gemiddelde PuGs helaas these days) die half slapend aanwezig is, is het gewoon pittige als (niet over geared) healer.

Gewoon even vol houden/blijven oefenen, je hebt ook ervaren dat het anders kan, keep that feeling. ;p
En onderzoek je char/spec goed zodat je je iig weet dat het niet aan jou legt als je weer zo een run hebt. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu maar weer mijn oude trouwe lock aan het levellen.. Daarme weet ik tenminste dat ik goed ben..
Jammer dat je zo snel opgeeft. snap best dat je vervelende ervaringen kan hebben na de eerst keren healen, maar zo is dat nu eenmaal. Als het fout gaat is het immers altijd de fout van de healer of de tank.. die "domme" dps zien niet in dat het 9/10 keer komt doordat ze veel te trigger happy zijn, het hele aggro/threat principe niet snappen of gewoon constant veel te veel schade pakken en hierdoor indirect gewoon een wipe veroorzaken.

maar waarom maak je het niet wat makkelijekr voor jezelf door met wat vrienden/guildies te starten. Helemaal mooi zou een team zijn met mensen die zelf ook een healer hebben en je zo meer tips kunnen geven.

Verder lijkt healen mij wel bij uitstek een rol waar handige addons een wereld van verschil kunnen maken. Kan je hier helaas geen tips over geven omdat ik (nog) geen healer heb, maar er zijn hier genoeg goede healers die dat wel kunenn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:59:
[...]

Verder lijkt healen mij wel bij uitstek een rol waar handige addons een wereld van verschil kunnen maken. Kan je hier helaas geen tips over geven omdat ik (nog) geen healer heb, maar er zijn hier genoeg goede healers die dat wel kunenn :)
vanuit men healer days:

GRID ( met mouseactions voor te healen ) / Healbot (vooral handig met penance / shield / flashheal spam macro's)
Decursive
Omen ( healaggro )
RotationTimer (weet niet of deze nog bestaat ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
Wederom mijn vraagje stellen:

is het mogelijk first aid en fishing op 1 karakter te hebben?
of kan je max 1 sec skill hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diabolica schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:11:
Wederom mijn vraagje stellen:

is het mogelijk first aid en fishing op 1 karakter te hebben?
of kan je max 1 sec skill hebben?
FA / fishing / archeology kan je gerust allemaal naast elkaar leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Hmm, all right, bedankt voor de tips en aanmoedigende woorden. Ik zal de ouwe priest nog een kans geven. Ik moet wel zeggen dat ik toch meer fun heb op mijn lock, maar misschien verandert dat ook als ik straks in Heroic Dungeons terechtkom met een slechte healer of tank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
miZ thx
Dan heb ik vanavond weer wat te doen.
Niet dat ik anders niets te doen heb.
mijn Fire Mage is nog maar lvl 42. dus lvlln.
Herbalism is op peil voor mijn lvl.
Alchemy moet hoger en fishing gaat daarbij helpen.
Daarna weer verder questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
MicScott schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:12:
Hmm, all right, bedankt voor de tips en aanmoedigende woorden. Ik zal de ouwe priest nog een kans geven. Ik moet wel zeggen dat ik toch meer fun heb op mijn lock, maar misschien verandert dat ook als ik straks in Heroic Dungeons terechtkom met een slechte healer of tank..
Grootste frustraties voor een dps zijn:

0. Lange tijd in de queue door tekort aan tanks / healers
1. Tank die leaved nadat je lange tijd in de queue hebt gestaan.
2. Elitist parties die je kicken omdat je in hun ogen niet presteert

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
MicScott schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:12:
Denk dat je uit eindelijk gewoon lekker moet spelen waar je je mee op je gemak voelt.

Ik zelf ben echt een super slechte dps'er maar tanken vind ik heerlijk om te doen, nou heb ik wel dps alts, maar ik zal er never nooit me main van maken :)

En buiten dat om, als jij een goede healer ben, kan je soms zelfs nog compenseren voor een slechte tank of slechte dps, dat zeflde geld voor een goede tank, maar ik heb bijna nooit een goede dps echt zien compenseren voor een slechte healer/tank combo.

Dus als warlock zal je veel minder controle hebben over het verloop van de heroics, waar je als tank of healer toch een stuk meer invloed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Terence(x) schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:20:
En buiten dat om, als jij een goede healer ben, kan je soms zelfs nog compenseren voor een slechte tank of slechte dps, dat zeflde geld voor een goede tank, maar ik heb bijna nooit een goede dps echt zien compenseren voor een slechte healer/tank combo.

Dus als warlock zal je veel minder controle hebben over het verloop van de heroics, waar je als tank of healer toch een stuk meer invloed heb.
daar heb je wel gelijk in, maar ik ben juist nog geen goede healer (volgens mij) omdat ik nog moet leren, en daarbij ken ik de Cataclysm dungeons nog niet zo goed, dus ik weet niet waaraan het ligt als we wipen.

Als Warlock weet ik sowieso dat ik kont schop, daat heb ik niet eens een damagemeter voor nodig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Rakkerzero schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:40:
[...]

Het gaat om deze NPC's voor diegene die het nog niet gezien hadden.

[afbeelding]

Die Arcane reforger kennen we al wel. Die hoeft niet uitgelegd te worden, maar Void Storage en Transmogrifier NPC's zijn wel interessant.

Ik vermoed dat die Void Storage een accountwide bank zal zijn waar dus al je characters dus bij kunnen.

Wat die Transmogrifier gaat doen heb ik echter geen idee van. Ik had al opgezocht dat een Transmogrifier iets is waarmee je een levensvorm in een andere levensvorm kan veranderen (volgens Calvin en Hobbes wiki :P ). Maar hoe ze dit willen gaan in Warcraft? geen idee. Misschien een gold-paid race change?
Het volgende kan ik wel zeggen. Het zal iets zijn wat enigzins nuttig voor de game. Als je kijkt naar die Arcane Reforger bijvoorbeeld. Die reforger is ontzettend nuttig. Het vermoeden wat ik heb voor die Void Storage is ook nuttig. Dus zal die Transmogrifier ook nuttig zijn.
Zou het eindelijk gebeuren dat je in WoW de kleuren van je kleding kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:23
Algemeen vraagje voor de tankadins;
Heb mijn offspec al dan niet tijdelijk aangepast van ret naar prot en mijn "emergancy tanking kit" uit de bank gehaald en quick & dirty gechant en gegemmed. Bestaat vn uit rep en JP gear zoals je ziet. Blijkt helaas weinig mastery/avoidance en mastery/threat gear tussen te zitten, maar daar kan ik de komende weken nog wel wat aan doen met far-offspec rolls en een quest item hier en daar. (plaatje)

Hoe dan ook, qua gems, nu ik nog ver van de block cap zit: wordt voor Jewelcrafting only gems de stamina variant gepakt of toch daar ook de mastery versie, en proppen jullie in yellow sockets 40 mastery of 20 mastery/40 stam :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021

Vervolgens mijn secondary (shadow) spec in Holy veranderd om te kijken of het me dan beter af zou gaan. Maar in Holy bleek het allemaal nóg moeilijker te gaan. Toen ik vervolgens weer in Disc ging wipeten we in de stonecore tweemaal achterelkaar op trash.. Ik kon de tank niet eens in leven houden met flash heal spam, en de groep kreeg ook idioot veel damage.. En dan nog die debuff die heals adsorbeert..
Als holy zal je het als beginner zeer zwaar hebben omdat je veel spirit mist. Hoe meer spirit je krijgt, des te minder manaproblemen heb je. Tevens maak je gebruik van shakra voor instant heal spell.
En ik hoop dat je flash-heal niet je normale heal is. Flashheal is de manier om het snelst OOM te gaan.

Maar vooral volhouden, dan kom je er wel

Tip voor stonecore: na eerste boss iedereen behalve tank levitate en quake is geen issue meer.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Avoidance (en dus ook mastery) is echt veel belangrijker dan stamina. Er is behalve Baleroc geen enkele baas ingame die ik kan verzinnen die je in één hit doodmept als je niet genoeg stamina hebt, en dat is ook het enige waar stamina voor dient: een buffer voor healers om jou te kunnen healen tussen hit 1 en hit 2. Ik neem een tank die überhaupt stamina gemt in elk geval niet echt serieus, tenzij het is om een zinvolle socket bonus te halen. :)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.