Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 247 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.828 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 19:54
Dutchman! schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:50:
Algemeen vraagje voor de tankadins;
Als ik die even als healer mag beantwoorden: mastery, mastery, mastery!

Het verschil is een fight eindigen met 3 doden en een OOM healer of een healer die nog 50% mana heeft.

Dat gezegd hebbende kun je best heroics runnen met half prot / half holy gear :P Zelfs weapon had int in plaats van str, ging uitstekend :P Je moet het alleen weten als DPS. We kregen SFK, enige wipes waren als iemand weer eens pulde in plaatst van te wachten tot de tank pulde. Soms wel overaggro'd, maar daar kon ik wel doorheen healen.

Helaas dropte er geen tanking gear :(

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
sabriel schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:57:
[...]

Als holy zal je het als beginner zeer zwaar hebben omdat je veel spirit mist. Hoe meer spirit je krijgt, des te minder manaproblemen heb je. Tevens maak je gebruik van shakra voor instant heal spell.
En ik hoop dat je flash-heal niet je normale heal is. Flashheal is de manier om het snelst OOM te gaan.

Maar vooral volhouden, dan kom je er wel

Tip voor stonecore: na eerste boss iedereen behalve tank levitate en quake is geen issue meer.
Of je springt op 2/3 van het balkje 1x. Problem solved ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als holy zal je het als beginner zeer zwaar hebben omdat je veel spirit mist. Hoe meer spirit je krijgt, des te minder manaproblemen heb je. Tevens maak je gebruik van shakra voor instant heal spell.
En ik hoop dat je flash-heal niet je normale heal is. Flashheal is de manier om het snelst OOM te gaan.

Maar vooral volhouden, dan kom je er wel

Tip voor stonecore: na eerste boss iedereen behalve tank levitate en quake is geen issue meer.
Of zorgen dat men gewoon op tijd springt :P

edit: ugh, te laat, spuit 11 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Dutchman!

Ziet er toch goed uit. 3 punten:
1: die stamina gems idd vervangen voor avoidance/mastery of mastery/hp
2: die talent guarded by the light is nu holy shield is aangepast en de hele healing nerf van de pala vrij zinloos
3: Ik zou verder ook even naar je major en minor glyph's kijken.. die consecration zou ik zeker vervangen

maar verder ziet het er heel goed uit. hiermee moet je zeker FL normals kunnen tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

[...]

Nee normaal probeer ik zo veel mogelijk Heal te gebruiken en PW:S / penance op de tank. Maar de tank ging toen zó snel omlaag dat ik wel flash heal moest spammen om het bij te houden..

Dit is trouwens mijn priestje:

http://eu.battle.net/wow/...r/zenedar/Tirian/advanced

Enchants laat ik nog even voor wat het is op de items die ik toch snel ga vervangen.

[ Voor 13% gewijzigd door MicScott op 16-08-2011 15:04 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
[...]
Werkt dat ook voor static cling van de laatste boss in Vortex Pinacle?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Heb mijn offspec al dan niet tijdelijk aangepast van ret naar prot en mijn "emergancy tanking kit" uit de bank gehaald en quick & dirty gechant en gegemmed. Bestaat vn uit rep en JP gear zoals je ziet. Blijkt helaas weinig mastery/avoidance en mastery/threat gear tussen te zitten, maar daar kan ik de komende weken nog wel wat aan doen met far-offspec rolls en een quest item hier en daar. (plaatje)

Hoe dan ook, qua gems, nu ik nog ver van de block cap zit: wordt voor Jewelcrafting only gems de stamina variant gepakt of toch daar ook de mastery versie, en proppen jullie in yellow sockets 40 mastery of 20 mastery/40 stam :)
Je moet wel alleen je meta gem nog even veranderen naar de 2% armor, die 1% shieldblock value is vrij waardeloze deze dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Peter2_ schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:02:
[...]

Werkt dat ook voor static cling van de laatste boss in Vortex Pinacle?
negatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Spatie helpt trouwens prima daar. Is een generic spell :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 11:46

avotar

P0werd by Black Coffee

rodie83 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:21:
[...]

Dan zal die binnenkort ook wel generft worden :P

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodie83 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:21:
[...]

duidelijk dat ik geen pve'er ben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

"Vroeger" wel nog, was ideaal. Levitate op iedereen behalve de tank en gaan maar. Was voordat ze die sparks toevoegden. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
na ruim 2 jaar afwezigheid vorige week m'n Ulduar geared prot pala maar weer eens afgestoft en er gisteravond 85 mee gedinged. Vond het verbazingwekkend hoe snel je je oude skills weer oppakt. Na 2 of 3 instances als tank gedaan te hebben ging het eigenlijk weer als vanzelf. :)

(Yodin: BE prot pala @ Dragonblight)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vanavond Ragnaros 10 man op mijn priest alt :). Ik heb er zin in!
Ga wel even respeccen naar non-atonement, want dat heeft niet heel veel nut op raggy (te grote hitbox).
Denk dat ik dat ook wel even ga frapsen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

lol ja, daar kwam onze smite priest de eerste keer ook achter. Hitbox mag dan achterlijk groot zijn, punt van impact ligt MIJLEN ver weg, dus nada atonement heals :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Heb mijn offspec al dan niet tijdelijk aangepast van ret naar prot en mijn "emergancy tanking kit" uit de bank gehaald en quick & dirty gechant en gegemmed. Bestaat vn uit rep en JP gear zoals je ziet. Blijkt helaas weinig mastery/avoidance en mastery/threat gear tussen te zitten, maar daar kan ik de komende weken nog wel wat aan doen met far-offspec rolls en een quest item hier en daar. (plaatje)

Hoe dan ook, qua gems, nu ik nog ver van de block cap zit: wordt voor Jewelcrafting only gems de stamina variant gepakt of toch daar ook de mastery versie, en proppen jullie in yellow sockets 40 mastery of 20 mastery/40 stam :)
Naast wat er al gezegd is zie ik dat je parry veel hoger is dan je dodge. Aangezien parry en dodge last hebben van diminishing returns wil je als pally tank deze waarden zo dicht mogelijk bij elkaar hebben zitten. Mijn advies dus, als je een item hebt met parry en dodge, reforge in jouw geval dan altijd de parry naar mastery; ook al krijg je meer mastery door dodge te reforgen. (volgens mij kan je het alleen doen in het geval van je belt).

Als laatste, ook al zullen niet alle tanks het daarmee eens zijn kan je in jouw geval soms beter een avoidance stat reforgen naar mastery dan een threat stat. Als voorbeeld je back, die heeft gigantisch veel parry en aangezien je al zoveel parry rating hebt krijg je er procentueel maar heel weinig avoidance voor terug. Mastery heeft geen last van diminishing returns, je zou kunnen kiezen om parry te reforgen naar mastery en hit lekker te laten zitten. Dan krijg je er procentueel meer avoidance voor terug, alleen in de vorm van block in plaats van parry.
Nogmaals, dat kan een overweging zijn van degene die het character speelt. Verder ziet het er echt heel netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Diabolica schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:18:
miZ thx
Dan heb ik vanavond weer wat te doen.
Niet dat ik anders niets te doen heb.
mijn Fire Mage is nog maar lvl 42. dus lvlln.
Herbalism is op peil voor mijn lvl.
Alchemy moet hoger en fishing gaat daarbij helpen.
Daarna weer verder questen.
Als je toch met fishing aan de slag gaat. Cooking is erg fijn om dat er bij te hebben voor wat stat food.

Fijne guide: http://www.almostgaming.c...fishing-and-cooking-guide

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 19:05

hmr

Zoo mijn SP'tje begint lekker in de gear te zitten! :-) moet alleen nog ff therazane rep farmen.. maar goed .. duurt zo lang haha!

http://eu.battle.net/wow/...r/neptulon/Ghnomie/simple

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

hmr schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:39:
Zoo mijn SP'tje begint lekker in de gear te zitten! :-) moet alleen nog ff therazane rep farmen.. maar goed .. duurt zo lang haha!

http://eu.battle.net/wow/...r/neptulon/Ghnomie/simple
Gnome priest.. o_o wist niet eens dat dat kon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:58:
[...]

Gnome priest.. o_o wist niet eens dat dat kon!
dat ze het zelf toelaten !!!! *gnome hater* 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:00:
[...]

dat ze het zelf toelaten !!!! *gnome hater* 8)7
Gnomes zijn het enige alliance ras dat in leven mag blijven als Deathwing de boel opblaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik vind Gnomes de enige leuke race van de Alliance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

MicScott schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:07:
[...]

Gnomes zijn het enige alliance ras dat in leven mag blijven als Deathwing de boel opblaast.
Je bedoelt dat alleen gnomes de explosie overleven.

Een beetje zoals kakkerlakken de enige wezens zijn die een nucleaire explosie overleven...

Stinkin' gnomes...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 01:40
Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar zou iemand mij misschien een scroll of resurrection willen sturen? Het is al een tijd geleden dat ik WoW heb gespeeld en ik heb er weer erg zin in. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Irrilian schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:16:
Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar zou iemand mij misschien een scroll of resurrection willen sturen? Het is al een tijd geleden dat ik WoW heb gespeeld en ik heb er weer erg zin in. Alvast bedankt!
Graag :p ik stuur je even een DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
tijdje geleden dat ik dit spel heb gedaan dus vraag ik het hier maar. Vroeger kon ik altijd via Wow site timecard kopen via ideal ik kan het nu echter nergens meer vinden is het soms verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:23

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
thx _/-\o_

Nu kan ik alleen cc gegevens invoeren |:(

al gevonden :')

[ Voor 15% gewijzigd door Amdwarrior op 16-08-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23
right, naar aanleiding van de tips wat gems omgegooid, kost je 6k+ health maar je wint wat dodge en een goede 3% block :) Thanks.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

W00t, Ragnaros 10 man down op mijn alt :). Laatste pull van de avond, want er waren veel mensen die faalden op Engulf/lava wave/etc :(.

We hadden ook geen mages/warlocks/shadow priests dus moest ik als enige priest de traps laten exploderen. Kwestie van wachten op Hand/Wrath of Ragnaros en dan laten ontploffen. Daarna levitate goed timen en rustig naar beneden vallen. Helaas ging ik op de laatste trap de mist in, omdat ik per ongeluk een totem had geselecteerd waardoor ik Levitate niet op mezelf castte |:( |:( |:(.

In P3 ging ik ook nog dood door een meteor/lava wave combo waarbij mijn dispell of niet afging of ik net in een gcd zat :(. Echt waar, de hele avond niet 1 faal van mijn kant en bij de kill ga ik dood als een nub. Maar goed, hij is neer moet je maar denken :P.

Ik zal de video later nog wel een keer uploaden ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Gisteren maar weer eens t11 heroic opgepakt, onze shadowpriest had op het laatste moment aangegeven toch niet te komen. Onze gear is ondertussen redelijk beter geworden, op dus bwd nog maar eens in. Helaas had onze hunter nog steeds niet begrepen hoe de adds van magmaw gekite moeten worden. Aan het eind van de avond alleen lol getrapt en een paar achievements binnengehaald op alt en main :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Full Clear getankt in BoT, paar kleine wipes omdat het me eerste keer was als MT, en uberhaupt in BoT...

Hebben jullie ervaring met Druid tanks? ik heb enorm veel problemen met aggro houden (ben ook pas een weekje lvl 85).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Hotfixes van de 16e zijn alsvolgt:

•Threat

•Threat generation for all tanks has been increased to 500%, up from 300%. This applies to warriors in Defensive Stance, death knights in Blood Presence, druids in Bear Form, and paladins with Righteous Fury.

Misschien dat dit enigsinds je problemen verlicht ;). Verder is het vooral rotaties en gear. Wanneer heb je problemen? Meerdere targets of single target? Kijk ook eens op sites als elitistjerks.com op het forum. Hier staat heel veel aan stats en rotaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha.... waarom hebben ze DK's nu nog hoger gemaakt :P... ze hadden alleen warrior en pala's moeten boosten... nu trek ik nog net zo makkelijk de aggro van de off tank bij een switch :(

misschien dan maar gewoon ff paar seconden in unholy precence gaan hakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:48
@ Jerry: Nice hoor, en je weet nu in ieder geval zeker dat jij niet de winnende factor in het team bent (j/k).

@ Dagboekje: Gister ben ik eerst ingelogd op mijn priest om de pvp head en pants te craften, ik had alle mats dus het kostte me geen drop. Ook heb ik weer twee heroics gedaan op de mage, ik begin echt meer damage te doen naarmate mijn gear beter wordt… Ik zat op 343 en was dus net niet klaar voor de troll instances tot een guildie me vertelde dat ik gewoon al de 365 neckpiece kon halen bij de firelands daily vendor (Doh)! Die had ik dus al een dag eerder unlocked… Daarmee zit ik nu precies op itemlevel 346, deze week staat dus in het teken van de trol heroics!

Ik merk wel dat mjin hitrating voor raidbosses zwaar onder de maat is man, pfft! Ik mis nog een procentje of 10-11 hit. Nou heb ik met mijn head en legs natuurlijk alleen maar stamina en intellect, binnenkort komen de T11 pieces hiervoor in de plaats, maar toch – best lastig om als firemage de 17% te halen!

Het is gister helaas niet meer gelukt om een BH groep te vinden, sowieso zijn er aan het einde van de week vaak geen goede groepen…

@ Eon: nog een altje aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
TiMMieJ schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:27:
Hotfixes van de 16e zijn alsvolgt:

•Threat

•Threat generation for all tanks has been increased to 500%, up from 300%. This applies to warriors in Defensive Stance, death knights in Blood Presence, druids in Bear Form, and paladins with Righteous Fury.

Misschien dat dit enigsinds je problemen verlicht ;). Verder is het vooral rotaties en gear. Wanneer heb je problemen? Meerdere targets of single target? Kijk ook eens op sites als elitistjerks.com op het forum. Hier staat heel veel aan stats en rotaties.
_/-\o_ relaxed, misschien dat ik dat geval toch maar weer eens probeer te tanken.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
hulkie schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:46:
@ Jerry: Nice hoor, en je weet nu in ieder geval zeker dat jij niet de winnende factor in het team bent (j/k).

@ Dagboekje: Gister ben ik eerst ingelogd op mijn priest om de pvp head en pants te craften, ik had alle mats dus het kostte me geen drop. Ook heb ik weer twee heroics gedaan op de mage, ik begin echt meer damage te doen naarmate mijn gear beter wordt… Ik zat op 343 en was dus net niet klaar voor de troll instances tot een guildie me vertelde dat ik gewoon al de 365 neckpiece kon halen bij de firelands daily vendor (Doh)! Die had ik dus al een dag eerder unlocked… Daarmee zit ik nu precies op itemlevel 346, deze week staat dus in het teken van de trol heroics!

Ik merk wel dat mjin hitrating voor raidbosses zwaar onder de maat is man, pfft! Ik mis nog een procentje of 10-11 hit. Nou heb ik met mijn head en legs natuurlijk alleen maar stamina en intellect, binnenkort komen de T11 pieces hiervoor in de plaats, maar toch – best lastig om als firemage de 17% te halen!

Het is gister helaas niet meer gelukt om een BH groep te vinden, sowieso zijn er aan het einde van de week vaak geen goede groepen…

Eh...Hulk, heb je wel eens reforgen gehoord? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Jerry schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 00:52:
W00t, Ragnaros 10 man down op mijn alt :). <verhaal>
Niet verkeerd ! :)

Wij zijn sinds vorige week begonnen met alt raid, we hadden wel al een paar dingen gekilled in BWD prepatch of heroic maar, nog geen firelands, en meeste mensen zijn allemaal JP gear en ZA/ZG gear, dus was beetje annoying lage dps :D

Deze week met de alts voor het eerst rhyolith down, maar god, wat een stress om healers en ranged dps te leren sturen op rhyolith, gast hebben echt 0,0 overzicht over waar ze heen moeten gaan.

Uit eindelijk heb ik als resto druid meer dan de helft van gevecht, alleen maar lopen sturen en mensen vertellen welke leg ze moeten dps'en :D Had echt super slechte output en omdat ik natuurlijk soms voor op de legs keek haalde ik nog wel eens de legs door elkaar, gelukkig was dat niet echt een probleem om dat ik het redelijk snel corrigeerde maar je verliest wel ff dps dan :D

Volgende week Alysrazor, dus benieuwd hoe dat gaat met de alts.

Is in iedergeval wel leuk om te healen in raids, als je normaal tanked, je ziet het eens van een andere kant, vond zelf het lastigste om niet elke keer me super grote heals eruit te knallen, omdat voor op shannox tanks soms wel erg snel droppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit ook ff die hotfixs te checken... Lord retard here i come :P
Met al deze nerfs moet het toch nu mogelijk zijn om hem nu makkelijker neer te krijgen :D

Helaas lijken mijn solo avonturen in FL nu ook voorbij met de fix op die hell hounds, maar hier ging ik ook wel vanuit :P

Die aanpassing op Baleroc is ook wel nice. de off tank start bij ons altijd het gevecht en ik taunt als hij 2 blaze of glories heeft en 270K hp. Wanneer hij dan dan direct decimation blade deed dan ging dat soms wel eens verkeerd. Thxs blizz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Vandaag voor het eerst op stand-by gezet sinds dat ik mijn guild ben gejoined 4 weken geleden (wordt deze week exalted btw). Wel lekker om even een keer niet te raiden
raid normaal 5 dagen per week main raid team, in het weekend 2 alt raids (na de zomer vakantie wordt het minder uiteraard)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Wooohoooo! Lekkere nerfs! Hiermee wordt het weer een stukkie makkelijker om door FL heen te beuken. Ik ben er in elk geval blij mee, vooral Ryo wordt zo een stukje simpeler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Re-watten?! ;) Natuurlijk man. Ik heb (schaam) hier en daar al spirit omgezet naar hit. Meeste andere classes die ik tot nu toe heb gespeeld hadden wel talents om de hitcap makkelijker te halen. Ik snap nu waarom mn broer zoveel moeite had met het halen van die hitcap!

Heeft iemand een linkje naar de patch notes? Kan ze hier niet vinden… Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
hulkie schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 10:33:
Re-watten?! ;) Natuurlijk man. Ik heb (schaam) hier en daar al spirit omgezet naar hit. Meeste andere classes die ik tot nu toe heb gespeeld hadden wel talents om de hitcap makkelijker te halen. Ik snap nu waarom mn broer zoveel moeite had met het halen van die hitcap!

Heeft iemand een linkje naar de patch notes? Kan ze hier niet vinden… Thanks!
Wouter...dit hoor je toch wel te weten...

http://www.mmo-champion.com/content/

Jij bent trouwens vanavond afwezig zie ik. Dat is dus helaas vanavond niet raiden, zo ben ik bang. Kak, gezien die mooie nerfs :(.

Maar ff voor een ieder die niet klikken wil:
Classes
Threat
Threat generation for all tanks has been increased to 500%, up from 300%. This applies to warriors in Defensive Stance, death knights in Blood Presence, druids in Bear Form, and paladins with Righteous Fury.
Vengeance should no longer be generated when damage is fully absorbed by damage shields. When the shield breaks from damage or damage is partially absorbed, the amount of Vengeance generated is equal to the full amount of damage taken (including the damage absorbed.)
More information can be found in our latest Dev Watercooler.

Dungeons & Raids
Baradin Hold
Occu’thar has come into a larger supply of PvE gear than he previously possessed.

Firelands
Hell Hounds should now be nigh impossible for a single player to kill.
The Grab Bag dropped by all Firelands bosses should now occasionally contain Crystallized Firestones in Heroic difficulty.

Baleroc
Baleroc should now always choose Inferno Blade the first time he casts Blades of Baleroc.

Beth’tilac
Beth'tilac now does slightly less damage on normal difficulty.

Lord Rhyolith
The explosion damage radius of each Magma Meteor just before Lord Rhyolith should now more closely match their spell effect visuals.
Volcanoes should no longer emit plumes of smoke while they are dormant.
Concussive Stomp should no longer knock nearby players back.
Magma Flow lines are now 30 yards long, down from 40 yards.
Rhyolith now activates volcanoes less often on normal difficulty.
Stepping on an active volcano now removes 16 stacks of armor, up from 10.

Majordomo Fandral Staghelm
All threat generated in this encounter has been reduced in Heroic difficulty.

Ragnaros
Ragnaros’s Sons of Flame should now be immune to silence effects.

Shannox
Shannox, Riplimb and Rageface have all had their damage reduced slightly on normal difficulty.

Quests
Players should now be able to keep the Quest Giver buff from the quest Welcome to the Machine in Hillsbrad Foothills.

[ Voor 59% gewijzigd door rodie83 op 17-08-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Hoezo niet dan? Shannox is met twee man te healen, en JP heeft gewoon nog zijn priest beschikbaar… Ook heeft Doizer best goede offspec healing gear zag ik. Komt wel goed. Maarja, 1 tank, 1 healer en maybe nog 1 dps erbij in onze raidploeg zou inderdaad wel helpen!

Morgen ben ik wel weer van de partij, hoop dat er dan ook wat mensen hebben gesigned, ookal is het één van onze mindere raiddagen qua signups…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 18:39
Tja lekker weer die tanking hotfix... Als threat irrelevant wordt, is de lol van tanken ook meteen weg. Zeker zolang er geen actieve rotatie is van defensieve abilities. Een enkele defensieve ability en een handje panic buttons maken het echt niet interessant. Sowieso is het verhaal hierover in de dev watercooler ook zo incoherent als wat. Het haalt vanalles door elkaar; raid boss tanking en LFD tanking.

In raids is threat nu alleen een probleem in de eerste 30 sec / eerste minuut. Als fury moet ik dan oppassen, zeker als er geen MD of tricks zijn. Echt een probleem vind ik dat niet en zeker niet een reden om tanking helemaal faceroll te gaan maken. Als tank vind ik het juist wel prettig dat je ook op je rotatie moet letten, want boss tanking is in veel gevallen gewoon uiterst slaapverwekkend.

Dan de LFD; ja daar kan threat een probleem zijn, maar alleen met a) domme DPS op het verkeerde target b) DPS die de tank zwaar overgeared. Het antwoord op a) is gewoon l2play. Het irrelevant maken van threat vind ik wel de slechtste oplossing. Als DPS beter leert spelen zou dat ook op andere vlakken een hoop plezier opleveren (maar kennelijk wil Blizzard meer geld zien van de terribads).

Het juiste antwoord op b) zou gewoon het aanpassen van de LFD zijn. Nu probeert de LFD ervaren / gegearde spelers te koppelen aan minder ervaren / undergeared spelers. Leuke gedacht, maar dat werkt dus niet als de tank undergeared is. Lijkt me dat het eenvoudig aan te passen is dat een tank niet met overgeared DPS opgescheept wordt. En dan nog, ook als je beter gegeared bent als DPS kun je nog steeds je hersenen gebruiken... Of een MD / tricks (die je nooit krijgt in LFD) of je threat dumps (hoevaak zie ik niet LFD hunters tegen de vlakte gaan zonder dat ze FDen).

Maar goed, kleine threat boost had gemogen. Het irrelevant maken van threat vind ik echter erg jammer. Zeker omdat er niets voor in de plaats komt zoals een rotatie van defensieve abilities....

/rant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Morrar schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:37:
Of een MD / tricks (die je nooit krijgt in LFD) of je threat dumps (hoevaak zie ik niet LFD hunters tegen de vlakte gaan zonder dat ze FDen).
Ik gebruik zowel MD als FD op mijn hunter in randoms (Heb de tank op focus met MD macro :P). Ik zie de hunters in mijn guild ook allemaal hetzelfde doen. Maar je zult het altijd houden, slechte spelers. Kan er niet echt mee zitten. (Hoewel ik het liefst mijn hoofd dwars door een muur wil rammen als ik een slechte holy/disc priest tegen kom :P)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
ValHallen schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:42:
[...]

Ik gebruik zowel MD als FD op mijn hunter in randoms (Heb de tank op focus met MD macro :P). Ik zie de hunters in mijn guild ook allemaal hetzelfde doen. Maar je zult het altijd houden, slechte spelers. Kan er niet echt mee zitten. (Hoewel ik het liefst mijn hoofd dwars door een muur wil rammen als ik een slechte holy/disc priest tegen kom :P)
Tja jij leest ook een WoW topic op GoT. Dat is al niet echt representatief voor een terribad ;) Natuurlijk zijn er ook zat goede spelers die in LFD zitten. Timed ZA lukt ook regelmatig in een LFD PUG.

Waar het mij hier even om ging, is dat tanken waarschijnlijk te simpel wordt gemaakt om de verkeerde redenen. Namelijk voor de mensen die niet goed spelen en eigenlijk beter zouden moeten leren spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Morrar schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:46:
[...]

Tja jij leest ook een WoW topic op GoT. Dat is al niet echt representatief voor een terribad ;) Natuurlijk zijn er ook zat goede spelers die in LFD zitten. Timed ZA lukt ook regelmatig in een LFD PUG.

Waar het mij hier even om ging, is dat tanken waarschijnlijk te simpel wordt gemaakt om de verkeerde redenen. Namelijk voor de mensen die niet goed spelen en eigenlijk beter zouden moeten leren spelen :)
Ik dacht dat pally tanks bedacht waren voor mensen die wel wilde tanken maar het niet echt goed kunnen? ;-) Met een pala is threat echt geen probleem, zolang je maar op een paar buttons klikt. Debuffs op mobs hoef je ook niet bij te houden, die krijgen ze automatisch door je tanking abilities die je sowieso (op cooldown zelfs meestal) gebruikt.
Dat je dan meteen een goede tank bent is een heel ander verhaal :P

P.S. Ben zelf een pally tank. Ooit begonnen als retri, daarna overgestapt naar tanken, zal ook echt niet meer overstappen naar dps, tanken is veel te leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Beetje overdreven die threat boost.

Mijn Warrior is ilvl 346 (geloof ik) heeft geen enchants en ik ben nu niet de beste tank around, maar toch nooit threat issues.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik ben het wel met Morrar en de andere mensen hierboven eens. Was naar mijn mening totaal niet nodig geweest om tanks zo veel te boosten. Als het waar is dat DKs inderdaad zo veel harder gaan met TPS hadden ze de verschillende tankclasses dichter bij elkaar moeten brengen, niet alle tanks een flinke boost geven. Van 300% naar 500% is nogal wat…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Heel die threat change is weer zo een "QQ GIEF FREE EPIX PLXXXXXXX!!!!!" situatie.

Incompotente noobs kunnen hun epics niet krijgen en falen hard in het tanken.

De vengeance verandering voor de volgende patch is meer dan genoeg om de problemen met tanks op te lossen (met name unlucky misses/dodges/parries) als je aan het openen was.

Daarnaast threat met zoveel nog eens zo omhoog gooien maakt tanken gewoon veel minder intressant, nu op Baleroc heroic, ga ik erin, met +1200 str trinket, bs/zerker rage, retalliation, + pre pot met dps pot, en dan nog moet je vechten voor de initiele threat in me raid. dat is gewoon een challenge, zeker om dat ook al je demo/TC/shieldblock/sw up te krijgen op de juiste moment, en de rage te hebben.

Als men een skilled tank is, dan had je voor deze change ook geen issues, als je wel issues had, was je dingen aan het tanken die gewoon niet geschikt waren voor je, kijk maar naar alle tanks met pvp gear en dat soort gevallen. of Tanks die niks anders gebruiken dan devastate/hammer of the rightous...

Mja, Skilled players 0 - Noob whiners 1

Weer jammer :/

[ Voor 0% gewijzigd door Terence(x) op 17-08-2011 12:08 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 19:54
Hulkie, het zijn niet de Blood DK's die zoveel beter zouden zijn in tanken dan een Prot Pala/Warr of Feral Druid, het zijn de Frost DK's die regelmatig staan te tanken (of de Fire Mage, of de Fury Warrior ...)

Als je goed was heb je er niks aan (maar verlies je er ook niks aan, die paar seconde PvP tegen je eigen raid...) en als je niet zo goed was krijg je nu weer plezier in het spel. Ik zie het probleem niet :)

[ Voor 33% gewijzigd door Paul op 17-08-2011 12:10 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
hulkie schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:01:
Ik ben het wel met Morrar en de andere mensen hierboven eens. Was naar mijn mening totaal niet nodig geweest om tanks zo veel te boosten. Als het waar is dat DKs inderdaad zo veel harder gaan met TPS hadden ze de verschillende tankclasses dichter bij elkaar moeten brengen, niet alle tanks een flinke boost geven. Van 300% naar 500% is nogal wat…
Ook hier geldt wat mij betreft: baadt het niet, dan schaadt het niet. Voor tanks veranderd er in die zin nu niet zo veel. Je zal nog steeds je rotatie up moeten houden om de damage die je als tank doet zo hoog mogelijk te houden. Het enige wat er veranderd is dat mobs minder snel weglopen van een tank, en als je met een redelijke groep speelt, of dat nu in raid of in group is, had je daar al niet of nauwelijks last van. Dat zal Blizzard ongetwijfeld ook wel doorhebben.

De vraag is wat mij betreft dus meer wat er in de toekomst veranderen zal. Nu Blizzard hiermee de eerste aanzet heeft gegeven tot het in feite overbodig maken van het begrip threat zou het mij niet verbazen als er de komende contentpatch stevige veranderingen komen in talenttrees en misschien zelfs skills, gevolgd door encounters die zich tankwise wat specifieker daarop gaan richten. En dat vind ik dan weer wel een interessante keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Paul schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:09:
Hulkie, het zijn niet de Blood DK's die zoveel beter zouden zijn in tanken dan een Prot Pala/Warr of Feral Druid
Sterker nog, de Blood DK's hebben momenteel een probleem. Door de manier waarop ze reactief werken in plaats van proactief (ze hebben brute selfhealing maar moeten daarvoor wel eerst damage pakken) zijn ze voor heel wat fights in Firelands redelijk ondergeschikt. In plaats van dat te fixen postte Ghostcrawler vannacht op zijn blog dat ze juist het Death Strike-model over willen nemen voor de andere drie tankclasses. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

NMe schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:18:
[...]

Sterker nog, de Blood DK's hebben momenteel een probleem. Door de manier waarop ze reactief werken in plaats van proactief (ze hebben brute selfhealing maar moeten daarvoor wel eerst damage pakken) zijn ze voor heel wat fights in Firelands redelijk ondergeschikt. In plaats van dat te fixen postte Ghostcrawler vannacht op zijn blog dat ze juist het Death Strike-model over willen nemen voor de andere drie tankclasses. :/
Misschien maakt dat het tanken voor die classes wel een stuk interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
rodie83 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:14:
Ook hier geldt wat mij betreft: baadt het niet, dan schaadt het niet. Voor tanks veranderd er in die zin nu niet zo veel. Je zal nog steeds je rotatie up moeten houden om de damage die je als tank doet zo hoog mogelijk te houden. Het enige wat er veranderd is dat mobs minder snel weglopen van een tank, en als je met een redelijke groep speelt, of dat nu in raid of in group is, had je daar al niet of nauwelijks last van. Dat zal Blizzard ongetwijfeld ook wel doorhebben.
Tja dit is dus niet waar. Het schaadt wel degelijk, omdat je nu geen probleem hebt *als iedereen z'n best doet*! Dat wil zeggen, als je als tank je rotatie in de gaten houdt en de DPS er niet meteen vol in gaat. Wat er nu gaat veranderen is dat je als warrior alleen maar Shield Slam hoeft te drukken (single target) en verder niks. Dat maakt het gewoon te eenvoudig en dus saai. Tank DPS boeit verder echt maar heel heel erg weinig. Alleen op Alysrazor misschien, maar verder mag het niet op tank DPS aankomen of de boss wel of niet neergaat.
De vraag is wat mij betreft dus meer wat er in de toekomst veranderen zal. Nu Blizzard hiermee de eerste aanzet heeft gegeven tot het in feite overbodig maken van het begrip threat zou het mij niet verbazen als er de komende contentpatch stevige veranderingen komen in talenttrees en misschien zelfs skills, gevolgd door encounters die zich tankwise wat specifieker daarop gaan richten. En dat vind ik dan weer wel een interessante keuze.
Dat mag ik hopen van wel... Maar waarom nu al deze verandering doorvoeren is dan de vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn pala en warrior had ik weinig/geen threat issues met de dps etc., maar het was het grote verschil als ik met mijn dk als main tank ging tanken en dan een warrior of pala als offtank had. die hele fix van 300% naar 500% lost op voorhand dus voor mij totaal niets op.

zal nu nog steeds bij die BH boss even op mijzelf moeten clicken en 5 sec gewoon gaan dansen ofzo :P.

Maar mede tanks.. je moet dit denk ik ook zien in het licht van de grote verschillen met de DF tool, die er nu kunnen ontstaan als je dps hebt in T12 en een beginnende tank. zeker als je dan een paar trigger happy dps hebt en de tank zal het echt zwaar krijgen :P

Die suggestie hier van dps als tank etc. is best intressant.. het kan in bepaalde situaties misschien wel een hele goede alternatieve taunt zijn. een boss een beetje tussen 2 spelers laten lopen zonder dat beide geraakt worden :D.. en ranged dps die gewoon vol kan nuken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
UTADDICT schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:58:
Beetje overdreven die threat boost.

Mijn Warrior is ilvl 346 (geloof ik) heeft geen enchants en ik ben nu niet de beste tank around, maar toch nooit threat issues.
Vriend van mij had hetzelfde, en met 25k dps van mij en een vriend van mij had hij het altijd best lastig. Dus hij is erg blij met deze threatboost.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:46:
Gister even gekeken, opzich ok had het wat drukker verwacht!
Volgens mij is Real ID party feature nu live dus misschien dat we vanavond even HC kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Mjah, al die ranters kom ook eens met een fatsoenlijke oplossing voor het 45 min probleem in de queue. Als het tanken makkelijker wordt zullen wellicht de wachttijden ook afnemen. En daarnaast als jullie zo graag challenge willen ga dan lekker met je Mastercraft Kalu'ak Fishing Pole staan zwaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
HawVer schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:55:
Mjah, al die ranters kom ook eens met een fatsoenlijke oplossing voor het 45 min probleem in de queue. Als het tanken makkelijker wordt zullen wellicht de wachttijden ook afnemen. En daarnaast als jullie zo graag challenge willen ga dan lekker met je Mastercraft Kalu'ak Fishing Pole staan zwaaien.
Dat ligt dan puur aan jouw group ( gekoppelde realms) bij ons is het 8 minuten wachten voor heroics als dps. Dus ik denk dat je gewoon op een brakke servergroup zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ Eon: Vanavond gaat hem niet worden, maar misschien dat we morgen even kunnen groupen inderdaad.

@ Oplossing voor de queue: rol een tank of een healer. Trouwens, als dps heb ik nu een queue tussen de 8 en 20 minuten op level 85...

@ Firelands changes: Wat mij betreft is de Baleroc change een goede, ook Ryo lijkt me niet verkeerd, de andere nerfs lijken me een beetje overdreven tbh. Maargoed we zien wel hoe het uitpakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:58:
[...]

Dat ligt dan puur aan jouw group ( gekoppelde realms) bij ons is het 8 minuten wachten voor heroics als dps. Dus ik denk dat je gewoon op een brakke servergroup zit.
Volgens mij gaat de LFG niet via de originele (PVP) battlegroups, misschien zit iedereen wel in een grote group (EU/DE etc wel gesplit uiteraard).

DPS que bij ons is soms wel 25min of langer.. :(
Oplosssing inderdaad gewoon als tank gaan =)

Voorheen kon je gewoon quen met een tank buddy en dan die tank laten leaven maar tegenwoordig wordt je zelf ook geport dan!

@hulkie
Ja doen we!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MicScott schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:19:
[...]

Misschien maakt dat het tanken voor die classes wel een stuk interessanter.
Want tanken is op fights als Alysrazor nog niet interessant genoeg? :P
HawVer schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:55:
Mjah, al die ranters kom ook eens met een fatsoenlijke oplossing voor het 45 min probleem in de queue. Als het tanken makkelijker wordt zullen wellicht de wachttijden ook afnemen.
Wellicht. Ik geloof er echter niks van, tanken is eng voor nieuwe spelers en wordt echt niet minder eng als je makkelijker threat houdt. Je moet nog steeds in leven blijven, en dát willen ze dus lastiger gaan maken door het Death Strike-model toe te passen op alle tankingclasses. 8)7
En daarnaast als jullie zo graag challenge willen ga dan lekker met je Mastercraft Kalu'ak Fishing Pole staan zwaaien.
Een beetje een dooddoener, niet? :) Ik vond het ook wel leuk dat ik actief moest mee-DPS'en om genoeg threat te hebben. 't Is gewoon een jammere wijziging.
hulkie schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:59:
@ Firelands changes: Wat mij betreft is de Baleroc change een goede, ook Ryo lijkt me niet verkeerd, de andere nerfs lijken me een beetje overdreven tbh. Maargoed we zien wel hoe het uitpakt!
Beth is ook wel goed. Veel 10-man teams gaan daar voor het eerst naartoe met 3 healers en dat is in de laatste phase gewoon écht moeilijk als je als team undergeared bent. Je kan dan de switch maken naar 2 healers maar dan moet je dus een healer benchen. Blizzard heeft het nu iets makkelijker gemaakt voor instappende 10-man teams om Beth te kunnen doen met hun 3-healersetup. Was voor mij niet nodig geweest maar ik snap de noodzaak wel een beetje. :)

[ Voor 24% gewijzigd door NMe op 17-08-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Volgens mij waren niet alle changes nodig voor FL, maar goed. Uiteindelijk nerfen ze het toch de grond in zodat iedereen kan raiden ;-). Qua queue voor de LFD, ik ben bang dat dit de grens alleen nog maar verder verlaagd zodat (nog meer) slechte tanks (lees: tanks die geen threat op kunnen bouwen en behouden) in de queue voor LFD komen... Wat je vaak ziet is dat de echt goede tanks niet eens meer een LFD doen, ik doe eigenlijk alleen maar runs met guildies, gezelliger en een stuk sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thysiej schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:05:
Wat je vaak ziet is dat de echt goede tanks niet eens meer een LFD doen, ik doe eigenlijk alleen maar runs met guildies, gezelliger en een stuk sneller...
Ik doe juist alleen nog maar random runs op mijn tanks, gaat sneller en bovendien hou ik er mogelijk nog wat mounts of pets aan over. Ik heb geen enkele van die random drop mounts dus dat extra kansje vind ik wel fijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 17:14

Maduth

Probeersel

Hoi... zijn we weer met PvP issues :)

Gisteren buiten Stormwind wat duels gedaan met DPS-ers en viel me redelijk mee, kon mezelf redelijk weren tegen een Drood/Mage/SPriest.

Maar toch kwam ik tegen een echte burster (Pally) en daar was het toch wat moelijker. Iemand een tip/idee om een burst te overleven van een DPS-er. Soms was het bijna onmogelijk om een scream te doen en was Desperate Prayer on CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pain Supression glyphen? Greater heal faken voor de rebuke, vervolgens IF+Greater heal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Pain Supression glyphen? Heb ik

Wat bedoel je met:
Greater heal faken voor de rebuke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
NMe schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:03:
[...]

[...]

Wellicht. Ik geloof er echter niks van, tanken is eng voor nieuwe spelers en wordt echt niet minder eng als je makkelijker threat houdt. Je moet nog steeds in leven blijven, en dát willen ze dus lastiger gaan maken door het Death Strike-model toe te passen op alle tankingclasses. 8)7
Dat klopt ook niet helemaal, threat is één van de belangrijke dingen van het tanken. Als dat goed gaat is tanken een stuk leuker voor een startende speler. Ik heb het al vaak meegemaakt als tank en als dps dat je de huid volgescholden wordt omdat een dps singletarget aan het nuken is. Op het moment dat je een goed gegearde dps-er mee hebt moet je flink los gaan om aggro te houden. Er is geen ruimte voor beginners zo, en zeker niet in de LFG. Want als tank ga je daar uiteindelijk de schuld van krijgen terwijl het net zo goed aan de DPS kan liggen. Het Death Strike-model zorgt er voor dat het duidelijker is dat het aan de skills van de tank ligt. Imho vind ik het death strike model vele malen leuker, omdat je zelfstandiger wordt als tank. Je bent minder afhankelijk van de healer en de DPS.

Krijgen we binnenkort een warrior die The Lich King solod! :D
[...]
Een beetje een dooddoener, niet? :) Ik vond het ook wel leuk dat ik actief moest mee-DPS'en om genoeg threat te hebben. 't Is gewoon een jammere wijziging.
Klopt :P , maar het stukje challenge vind ik zelf ook niet een valide argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fakecasten (casten + op tijd stoppen zodat je de interrupt niet krijgt), hij doet rebuke (=paladin kick) en die interrupt niks, vervolgens kan je gewoon greater heal casten zonder dat je geinterrupt wordt (arcane torrent/HoJ uiteraard nog wel mogelijk).

(IF kan je erbij gebruiken voor no mana + 25% extra crit, als ie crit healed dat meestal voor 40-60k).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

NMe schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:03:
[...]

Geen idee, ik ben pas 1,5 week geleden aan Cataclysm begonnen. Maar als tanks nu klagen dat het zonder threat issues te saai wordt, zorgt dit misschien juist voor wat interessantere gameplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Behalve dan dat bij Alysrazor threat sowieso al geen enkele rol speelt, alleen schade...

Maar goed, ik denk niet dat er veel meer tanks in LFD zullen komen. Het gebrek aan tanks daar heeft weinig met threat te maken. Het heeft er gewoon mee te maken dat je als DPS eindeloos kunt falen en niets hoeft te weten terwijl dat als tank niet kan. Je bent de enige tank, dus moet je overeind blijven. Je bijdrage aan het gevecht is ook nog eens hoogst zichtbaar. Dit betekent dat je de dungeon en tactics moet kennen. De meeste spelers zijn daar gewoon veel en veel te lui voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrar schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:33:
Behalve dan dat bij Alysrazor threat sowieso al geen enkele rol speelt, alleen schade...

Maar goed, ik denk niet dat er veel meer tanks in LFD zullen komen. Het gebrek aan tanks daar heeft weinig met threat te maken. Het heeft er gewoon mee te maken dat je als DPS eindeloos kunt falen en niets hoeft te weten terwijl dat als tank niet kan. Je bent de enige tank, dus moet je overeind blijven. Je bijdrage aan het gevecht is ook nog eens hoogst zichtbaar. Dit betekent dat je de dungeon en tactics moet kennen. De meeste spelers zijn daar gewoon veel en veel te lui voor.
Afhankelijk van je realm of je wel of geen tanks tekort komt. Ik Tank eigenlijk altijd wel, maar sta vaak zat 10 minuten in de rij voor een healer of dps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens afgelopen weekend heb ik een guildy geholpen met wat dungeons in Wotlk. Voor de verandering heb ik mijn warrior tank even gepakt en hebben we verschillende dungeons op Hc gedaan.. tot mijn verbazing kwam ik er namelijk achter dat VR na elke dode mob af gaat hier op hc. echt gruwelijk OP omdat je zo voor 40K +++ terug kan healen nadat een mob dood is..

Er gingen toen wat farm/belletjes rinkelen en daarna zijn we met zijn tweeen naar Lost city gegaan op normal. helaas wekt VR daar niet, maar het was prima mogelijk om de trash te slopen. dat embersilk cloth dropt daar heel aardig :D.. binnenkort zal ik eens een test doen of ik dat niet solo kan doen op mijn dk.. moet denk ik wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:07:
Hoi... zijn we weer met PvP issues :)

Gisteren buiten Stormwind wat duels gedaan met DPS-ers en viel me redelijk mee, kon mezelf redelijk weren tegen een Drood/Mage/SPriest.

Maar toch kwam ik tegen een echte burster (Pally) en daar was het toch wat moelijker. Iemand een tip/idee om een burst te overleven van een DPS-er. Soms was het bijna onmogelijk om een scream te doen en was Desperate Prayer on CD.
Ik kan me nietontdoen maar een echte goeie mage/drood die kan echt wel dmg bursten. (altough dat dat weer men eigen persoonlijke meningen zijn)
In mijn kittycleave gaat ons kitty soms echt wel snoeihard ...
Een goeie burster om tegen te oefenen is warrior. Hamstrings tegen de klok aan. Pummel interrupts / shield reflect / throwdown / anti fear beserker mode etc etc

Op welke rating zit je als ik mag vragen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

1200isch 3vs3 en 1320isch 2vs2 ... dus nog beginnend.

Maar het excuus van geen goede gear, kan ik niet meer gebruiken en dus is het puur skills :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:42:
Trouwens afgelopen weekend heb ik een guildy geholpen met wat dungeons in Wotlk. Voor de verandering heb ik mijn warrior tank even gepakt en hebben we verschillende dungeons op Hc gedaan.. tot mijn verbazing kwam ik er namelijk achter dat VR na elke dode mob af gaat hier op hc. echt gruwelijk OP omdat je zo voor 40K +++ terug kan healen nadat een mob dood is..
Dan zou dat een bug zijn tenzij jij toevallig alle killing blows gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:48:
[...]

Dan zou dat een bug zijn tenzij jij toevallig alle killing blows gedaan hebt.
zou dan wel een hele vreemde bug zijn.. had het namelijk bij elke mob in die utgarde dungeons (beide). Was er zelf ook erg verbaast over omdat we in hc echt net zo snel door konden lopen als op normal. VR healde elke keer. Helaas dropte die mount niet, maar als je een warrior hebt.. zou ik het maar eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:54:
[...]
zou dan wel een hele vreemde bug zijn.. had het namelijk bij elke mob in die utgarde dungeons (beide). Was er zelf ook erg verbaast over omdat we in hc echt net zo snel door konden lopen als op normal. VR healde elke keer. Helaas dropte die mount niet, maar als je een warrior hebt.. zou ik het maar eens checken.
Heb je dan toevallig punten in impending victory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Zou gek zijn, healed in dat geval maar 5% van je health. Dat zou dus betekenen dat je als tank (met een heal van 40+++ k wat ie aangeeft) 800k+++ health hebt...

Die tanks ben ik nog niet tegengekomen, (behalve met gevechten met baleroc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:42:

Er gingen toen wat farm/belletjes rinkelen en daarna zijn we met zijn tweeen naar Lost city gegaan op normal. helaas wekt VR daar niet, maar het was prima mogelijk om de trash te slopen. dat embersilk cloth dropt daar heel aardig :D.. binnenkort zal ik eens een test doen of ik dat niet solo kan doen op mijn dk.. moet denk ik wel lukken.
VR = proc on killing blow. Dus dat heeft niets met een moeilijkheidgraad te maken ;-)
Tevens heb je nog een glyph waardoor deze nog meer healt, op mijn fury warrior heal ik mezelf voor em... 65k hp ofzo ( ~130k hp total ). Echt een super ability. Als prot kan je dit ook doen, maar dan moet je wel fielddressing in je tankspec doen ( lijkt mij logisch, maar toch )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope dit is hem http://eu.battle.net/wow/...lvermoon/Farmernld/simple
als het een blijvende "bug" is dan ga ik die 2 vr glyps nemen en solo wat meer dungeons wotlk op hc zetten. ook als je bijvoorbeeld nog van dat frost cloth etc. moet hebben dan is dit erg handig... dropt als een dolle op hc
Dakreal schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:04:
[...]

VR = proc on killing blow. Dus dat heeft niets met een moeilijkheidgraad te maken ;-)
hmm maar dan is het toch vreemd dat op normal mobs van 85 het vaak niet afgaat?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Dakreal schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:04:
Instantly attack the target causing (AP * 56 / 100) damage and healing you for 20% of your maximum health. Can only be used within 20 sec after you kill an enemy that yields experience or honor.

Heeft dus wel degelijk met moeilijkheidsgraad te maken. op grijze mobs zou hij niet mogen proc'en. Het level van hc mobs is kennelijk net hoog genoeg om niet grijs te worden?

[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 17-08-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrar schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:13:
[...]

Instantly attack the target causing (AP * 56 / 100) damage and healing you for 20% of your maximum health. Can only be used within 20 sec after you kill an enemy that yields experience or honor.

Heeft dus wel degelijk met moeilijkheidsgraad te maken. op grijze mobs zou hij niet mogen proc'en. Het level van hc mobs is kennelijk net hoog genoeg om niet grijs te worden?
ja precies... daarom was ik ook zo verbaast.. die mobs daar op hc waren 80+, maar het ging echt na elke kil af. op normal lost city met mobs van 85 gebeurde er niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Een mob in een hc van 80+(elite mob) is level 81, de bosses daar zijn lvl 82. Mobs 5 levels of lager (als ik het goed heb) leveren geen experience meer, vandaar dat VR gewoon kan proccen in WotLK hc dungeons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Het zou altijd moeten werken als a) de mob niet grijs is en b) *jij* de killing blow maakt.

Verder geen interne CD of wat dan ook. Wel kan Victory Rush missen en dan is de proc even goed weg. Natuurlijk mis je als tank vaker tegen hoge level mobs. Ook heb je in een groep natuurlijk minder vaak de killing blow, zeker als de mobs hoger level zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 17-08-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakkerzero schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:40:
Het gaat om deze NPC's voor diegene die het nog niet gezien hadden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yiHOZVIrtBQfAhw4ejQBRazD/full.jpg

[...]
Het is inmiddels bekend wat de NPC's hierboven gaan doen. PLus nog wat info over dungeons.
Patch 4.3 - Deathwing, Transmogrifier, Void Storage

Tom Chilton (Kalgan) answered a couple of questions from Gamona.de on Patch 4.3, and we got a bunch of very interesting news out of it. Patch 4.3 will feature:

New Raid - The Deathwing raid, making it very likely to be the last patch before the next expansion.
3 new 5-man instances - Including one in the Caverns of Time. (War of the Ancients was mentioned as a cataclysm instance a few years ago, but a lot of things have changed since then, who knows!)
The Transmogrifier NPC, which will let you change the appearance of any armor piece on you, while retaining the stats of your current gear. (= T12 stats, but with the Tier 2 look!)
• Players won't be able to change the appearance of their armor into another armor type or class armor set, and you might have to own the armor before you can use it to swap the appearance of your existing armor.
The Void Storage is a new type of bank where players will be able to store their old armors in order to free up space in their regular bank.
• The Abyssal Maw dungeon is gone for the moment, the storyline wasn't convincing enough/fitting.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

OMG, eindelijk een plek om al mijn tiersets neer te planten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Morrar schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:13:
[...]

Volgens mij had hij het over The City of Tol'vir, en die mobs zijn daar op normal 84+
Edit: @ post hierboven.

Lekkere Ripoff van Rift zeg...

[ Voor 4% gewijzigd door Dakreal op 17-08-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Hmm die Deathwing raid mag dan wel lang zijn, anders zijn mensen snel uitgeraid...
Heeft iemand die non-official-when-you-quote-a-kitten-dies tijdslijn ergens? Wanneer zou de volgende expansie uitkomen?

En die transmogrifier... ik denk dat ik met hem ga trouwen...
Er zijn wel wat haken en ogen, zo weet ik dat toen ze hier ooooit in het verleden over gesproken hadden, dat ze wilden dat mensen in BG's en in Arena konden zien wat de tegenstander aan had en zo een idee had hoe sterk de tegenstander was. Dat kan natuurlijk niet als je looks van T1 aan hebt.
Ik ben ook benieuwd of dit ook voor niet-tier gaat werken, want ik wil dan wel matching cloaks aan enzo.
Ook erg jammer dat ik op mijn US char hunter nog de hunter quest van MC heb kunnen doen en daar de bow/staff heb, die heb ik niet op EU huntress (gestart eind WotlK), dat is echt balen, want die kan ik dan misschien niet namaken... (quest is niet meer beschikbaar :( )

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Ik ben wel benieuwd naar alle ins en outs. Moet je perse een Tier set hebben of het werkt het ook op niet Tier items? Mag je alleen lagere tiers of ook naar hogere tiers. Of gaat het alleen om de kleuren? Omdat de laatste set tiers in meerdere kleuren zijn uitgevoerd. Wel een leuke feature. Maakt het allemaal wat meer roleplaying. Zo kun je de laatste PvP gear lopen met er wel uitzien als een Grand Marshall. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Als we ook naar lagere tiers mogen, Priest T5 here I come :D (uiteraard Season 2 Looks voor mijn pvp kit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Rakkerzero schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:21:
[...]

Het is inmiddels bekend wat de NPC's hierboven gaan doen. PLus nog wat info over dungeons.

[...]
Wat vet! Dan kan ik straks als Warlock mijn oldschool T2, 3, 4, 5 of 6-gear reppen! (Helaas de Felheart set ooit gedisenchant :( ) Hopelijk moet je dan inderdaad wel al zelf die armor hebben, anders wordt het een beetje wack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Dakreal schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:28:
Volgens mij had hij het over The City of Tol'vir, en die mobs zijn daar op normal 84+
Hij had het over proc's in WotLK HCs en Tol'Vir inderdaad. Verbazing was echter over de WotLK HCs.

Verder wel prettig die nieuwe NPC's, maar wat mij betreft niet *de* oplossing. Ik had liever een soort wardrobe achtige oplossing gezien, waarbij je de sets altijd bij de hand had kunnen hebben.

Ook vind ik het ergens jammer dat je oude sets nu niet meer hoeft te verzamelen, maar je huidige set gewoon kan ombouwen. Wat is dan nog het nut van verzamelen? Of zou je alleen de looks kunnen kiezen van sets die ook daadwerkelijk in je bezit zijn?

Ik vraag me tot slot af hoe het met PVP gearsets gaat lopen... Lijkt me toch een tactisch voor- / nadeel.

Edit@hieronder: dat vroeg ik me op precies hetzelfde moment af toen ik op de edit knop drukte :+

[ Voor 17% gewijzigd door Morrar op 17-08-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Morrar schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:39:
[...]

Hij had het over proc's in WotLK HCs en Tol'Vir inderdaad. Verbazing was echter over de Tol'Vir HCs.

Verder wel prettig die nieuwe NPC's, maar wat mij betreft niet *de* oplossing. Ik had liever een soort wardrobe achtige oplossing gezien, waarbij je de sets altijd bij de hand had kunnen hebben.

Ook vind ik het ergens jammer dat je oude sets nu niet meer hoeft te verzamelen, maar je huidige set gewoon kan ombouwen. Wat is dan nog het nut van verzamelen?
Misschien moet je ze nog steeds verzamelen voordat je de looks ervan kunt gebruiken? Anders hoef ik echt niet meer te spelen als elke kacknoob met mijn zuurverdiende tier2 rond kan lopen. Zo elitist ben ik dan nog wel :p Ja ik weet het.. je kon die nog lang makkelijk farmen.. maar toch.

[ Voor 12% gewijzigd door MicScott op 17-08-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gadverdamme. Het zal inmiddels wel vaker genoemd zijn, maar wat achterlijk dat ze threat onbelangrijk gaan maken. Wtf man, ik ben er trots op dat ik met m'n feral tank alle mobs op mij kan houden, geen interrupts mis, alles netjes oppik, m'n (survival) CD's op tijd weet te poppen etc. Dat is iets waar je tijd in steekt, jezelf over in leest, macro's voor maakt. Het is een skill en een leerproces. De tank is de beschermer van de groep...threat-systeem hoort daarbij. Als dps's problemen hebben met threat dan moeten ze a>niet alle cd's poppen in de 1ste seconde, b>tanks laten pullen en niet zelf pullen, c>de tank moet beter z'n werk doen. Een over-agro kan dan nog wel eens (sporadisch) gebeuren, maar vanuit m'n eigen dps-perspectief maakt dat het spelletje wel interessant.

Mijn mains zijn dps en m'n favoriete rol blijft altijd dps dus tuurlijk zal ik het fijn vinden als er straks meer tanks zijn, de LFD queue-tijden korter zijn en je minder tanks tegenkomt die er zooitje van maken, maar dit vind ik toch wel een zoute oplossing.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
MicScott schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:40:
[...]

Misschien moet je ze nog steeds verzamelen voordat je de looks ervan kunt gebruiken? Anders hoef ik echt niet meer te spelen als elke kacknoob met mijn zuurverdiende tier2 rond kan lopen. Ja ik weet het.. je kon die nog lang makkelijk farmen.. maar toch.
Sommige tier pieces zijn toch niet meer te verzamelen? Dat zou betekenen dat alleen de mensen die de oude tiers nog hebben liggen echt volledig gebruik kunnen maken van de NPC's, lijkt mij niet echt iets voor Blizzard... Lost wel eindelijk mijn issue met pally's op, kan ik direct m'n jurk uittrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Thysiej schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:42:
[...]

Sommige tier pieces zijn toch niet meer te verzamelen? Dat zou betekenen dat alleen de mensen die de oude tiers nog hebben liggen echt volledig gebruik kunnen maken van de NPC's, lijkt mij niet echt iets voor Blizzard... Lost wel eindelijk mijn issue met pally's op, kan ik direct m'n jurk uittrekken :)
Hoezo niet? Is het echt zo erg dat je dan een paar items niet kunt gebruiken? Je kunt dan nog altijd tier 5 of 6 of 4 ofzo dragen.. Ik weet niet welke dungeons nog gedaan kunnen worden maar 1 en 2 kun je toch ook nog verzamelen? Tier 3 niet maar tier 7 ziet er hetzelfde uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me die Transmogrifier NPC dan ook enkel armor doet of ook wapens erbij. Want als ze ook wapens erbij doen dan kun je jouw hardgewerkte legendary look gebruiken op je huidige wapen. Zou een prima manier zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.