Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 247 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.829 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
MicScott schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:40:
[...]

Misschien moet je ze nog steeds verzamelen voordat je de looks ervan kunt gebruiken? Anders hoef ik echt niet meer te spelen als elke kacknoob met mijn zuurverdiende tier2 rond kan lopen. Zo elitist ben ik dan nog wel :p Ja ik weet het.. je kon die nog lang makkelijk farmen.. maar toch.
ik hoop het niet, net al m'n oude gear weer gedissenchant -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:23:
OMG, eindelijk een plek om al mijn tiersets neer te planten. :D
Kan ik eindelijk me

Tier 1 2 4 5 6 7 8 9 10 11 gebruiken :P

dit is echt gruwelijk ! andelijk weer in T6 / Sunwell sjizzle rondbanjeren :D

[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 17-08-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
temp00 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:41:
Gadverdamme. Het zal inmiddels wel vaker genoemd zijn, maar wat achterlijk dat ze threat onbelangrijk gaan maken. Wtf man, ik ben er trots op dat ik met m'n feral tank alle mobs op mij kan houden, geen interrupts mis, alles netjes oppik, m'n (survival) CD's op tijd weet te poppen etc. Dat is iets waar je tijd in steekt, jezelf over in leest, macro's voor maakt. Het is een skill en een leerproces. De tank is de beschermer van de groep...threat-systeem hoort daarbij. Als dps's problemen hebben met threat dan moeten ze a>niet alle cd's poppen in de 1ste seconde, b>tanks laten pullen en niet zelf pullen, c>de tank moet beter z'n werk doen. Een over-agro kan dan nog wel eens (sporadisch) gebeuren, maar vanuit m'n eigen dps-perspectief maakt dat het spelletje wel interessant.

Mijn mains zijn dps en m'n favoriete rol blijft altijd dps dus tuurlijk zal ik het fijn vinden als er straks meer tanks zijn, de LFD queue-tijden korter zijn en je minder tanks tegenkomt die er zooitje van maken, maar dit vind ik toch wel een zoute oplossing.
Je moet je cd's nu nog beter gebruiken omdat alle mobs nu juist aan je plakken. Dus ik vind dit wel een beetje een overdreven reactie. Verdiep je eens in nieuwe mensen die na 1 x tanken zoveel gezeur hebben gehad dat ze dat nooit meer proberen. De mensen die WoW spelen zijn af en toe echt afschuwelijk onbeschoft.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:20
MicScott schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:43:
[...]
Hoezo niet? Is het echt zo erg dat je dan een paar items niet kunt gebruiken? Je kunt dan nog altijd tier 5 of 6 of 4 ofzo dragen.. Ik weet niet welke dungeons nog gedaan kunnen worden maar 1 en 2 kun je toch ook nog verzamelen? Tier 3 niet maar tier 7 ziet er hetzelfde uit..
Mwoh, je kunt alles behalve Tier 3 nog krijgen (alleen is de T2 helm wel een geupdate versie). Zit toch wel verschil tussen T3 en T7 hoor:

http://images.wikia.com/w.../8a/Warrior_Tier_Sets.jpg

Ik ga in ieder geval lekker terug naar T6 voor mij warrior \o/

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 17-08-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Morrar schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:49:
[...]

Mwoh, je kunt alles behalve Tier 3 nog krijgen (alleen is de T2 helm wel een geupdate versie). Zit toch wel verschil tussen T3 en T7/T8 hoor:

http://images.wikia.com/w.../8a/Warrior_Tier_Sets.jpg
Nou, inderdaad, maar zo erg is dat toch niet? We hoeven toch niet alles gratis weg te geven? Laat ons veteranen ons ook nog een beetje speciaal voelen :(

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben echt super blij mij :D.

voor een mage heb ik altijd alleen maar Tier 5 / 6 en 10 mooi gevonden, kan niet wachten die weer aan te doen met meaning.
Inplaats van Set 1 Fishing set 2 Herbing set 4 Raiding.
En ondertussen heel cataclysm al rondlopen met 5 bagspace omdat all me gear van T1 tot T10 in de bank zit met Wapens en Ringen, >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Dakreal schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:46:
[...]
Je moet je cd's nu nog beter gebruiken omdat alle mobs nu juist aan je plakken. Dus ik vind dit wel een beetje een overdreven reactie. Verdiep je eens in nieuwe mensen die na 1 x tanken zoveel gezeur hebben gehad dat ze dat nooit meer proberen. De mensen die WoW spelen zijn af en toe echt afschuwelijk onbeschoft.
Wat een onzin. Alle mobs plakken juist al aan mij (daar ik doe ik moeite voor zoals eerder gezegd) dus waarvoor zou ik m'n cd's beter moeten gaan gebruiken? Ze willen in de toekomst tanks meer mitigation en survival mogelijkheden geven net zoals bij een DK nu al (in mindere mate) het geval, maar dat is nu nog lang niet van toepassing. Bovendien is een tank die damage pakt nog altijd beter te healen dan een dps.

Ik weet dat je af en toe onbeschofte mensen tegenkomt, maar die blijf je altijd tegenkomen. Ik vind zelf ook dat mensen soms wel heel snel elkaar voor van alles en nog wat uit maken, maar een dps of een healer die dingen loopt te verneuken krijgt het ook te horen. Worden het voor hun makkelijker gemaakt? Als je na één keer fout tanken stopt, dan hoor je per definitie al niet tanken. Je moet je natuurlijk wel realiseren dat je een verantwoordelijke rol hebt. Een beetje inlezen, oefenen op dummy's, macro's helpt daar enorm bij. Ik tank zelf ook nog niet zo heel lang, maar zo heb ik het destijds aangepakt voordat ik een dungeon in dook. Sterker nog, ik heb eerst een paar normals getanked om de slag te pakken te krijgen terwijl ik al qua gear al hc ready was.

[ Voor 17% gewijzigd door temp00 op 17-08-2011 15:09 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

De volgende expansion staat geplanned voor Q2/3 volgend jaar, anderhalf jaar na release van Cata. Tel daar een kwartaal bij op, de ' it's done when it's done' -grace periode, en we zitten met een release van over een jaar ongeveer. Wat inhoudt dat de komende raid minder lang ' current end game content' is dan ICC was (meer dan een jaar...)

Ik verwacht persoonlijk al een behoorlijke sloot info over de volgende expansion tijdens Blizzcon.

Ben wel benieuwd welke truc Blizzard uit hun hoge hoed gaan halen voor de release van SWToR. Bij alle vorige potentiele WoW-killers hebben ze steeds hun eigen impuls aan WoW gegeven. Wellicht wachten ze met een Diablo III release of een SCII-HotS release tot SWToR uit is...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:46:
[...]

Kan ik eindelijk me

Tier 1 2 4 5 6 7 8 9 10 11 gebruiken :P

dit is echt gruwelijk ! andelijk weer in T6 / Sunwell sjizzle rondbanjeren :D
Ik ga weer mijn tier 5-set aandoen. :D De druid tier 5-set was awesome en meteen ook voor mij de moeilijkste set die ik ooit gecomplete heb. Kael en Vashj waren geweldig. :P
Blistimo schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:58:
Ben wel benieuwd welke truc Blizzard uit hun hoge hoed gaan halen voor de release van SWToR. Bij alle vorige potentiele WoW-killers hebben ze steeds hun eigen impuls aan WoW gegeven. Wellicht wachten ze met een Diablo III release of een SCII-HotS release tot SWToR uit is...
Blizzard heeft zelfs als ze niks doen al een heel belangrijk punt waardoor mensen niet (permanent) vertrekken: alle tijd en moeite die er in een karakter zit. TOR hoeft maar een paar opstartprobleempjes te hebben en iedereen komt huilend terug naar WoW. :P

[ Voor 42% gewijzigd door NMe op 17-08-2011 15:01 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:47:
1200isch 3vs3 en 1320isch 2vs2 ... dus nog beginnend.

Maar het excuus van geen goede gear, kan ik niet meer gebruiken en dus is het puur skills :+
rond 1200 - 1400 kan je niet echt fake casten aangezien iedereen zomaar randomized gaat interrupt.
Ook de pace waarin je rating verdiend is anders en raar (aangezien ik 3 seizoenen geleden gestopt ben :p en weer active ben sinds dit seizoen was het een dikke change voor mij )

voorbeeld: Als je MMR 1400 is en je team rating is 1200 dan ga je naargelang je rating meer rating krijgen om sneller naar je MMR rating te komen

Daarom dat je in het begin zoveel rating krijgt bij een win en niets als je verliest. hoe dichter je teamratig/persoonlijke rating bij je MMR komt hoe minder je zal krijgen.
nadien is het altijd +10 tot + 15 1x je boven je MMR komt qua teamrating.
Je MMR stijgt mee elke reset dacht ik. Er is hier een addon voor om dit allemaal uit te rekenen
Iemand die die addon weet ? (Drakkaroth gebruikt hem ook maar dies to busy met zen blizzcon finals :p)

Ik heb me ookal beu gezocht naar een overzicht op welke rating je cap voor CP (Conquest Points) omhoog gaat

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:58:
[...]

Ik ga weer mijn tier 5-set aandoen. :D De druid tier 5-set was awesome en meteen ook voor mij de moeilijkste set die ik ooit gecomplete heb. Kael en Vashj waren geweldig. :P

[...]

Blizzard heeft zelfs als ze niks doen al een heel belangrijk punt waardoor mensen niet (permanent) vertrekken: alle tijd en moeite die er in een karakter zit. TOR hoeft maar een paar opstartprobleempjes te hebben en iedereen komt huilend terug naar WoW. :P
_/-\o_

Haha helemaal vet !, geld dit trouwens ook voor wapens ?, ken nog wel wat items die mooier zijn dan nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:01:
[...]

_/-\o_

Haha helemaal vet !, geld dit trouwens ook voor wapens ?, ken nog wel wat items die mooier zijn dan nu :P
Kan ik niet uit het originele artikel halen dus de tijd zal het leren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:02:
[...]

Zal wel nice zijn !.
Ga gewoon bijna spontaan voor me Pally Tier3 Farmen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

NMe schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:58:
[...]

Inderdaad, realm firsts halen op die bazen, of sowieso het gevoel wanneer je ze voor het eerst wist te slopen.. Episch! (C'thun trouwens ook.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

temp00 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:57:
[...]

Ze willen in de toekomst tanks meer mitigation en survival mogelijkheden geven net zoals bij een DK nu al (in mindere mate) het geval, maar dat is nu nog lang niet van toepassing. Bovendien is een tank die damage pakt nog altijd beter te healen dan een dps.
Ik zie de veranderingen aan tanks ook meer in deze categorie dan 'OMG threat is too hard plx nref!' Threat zal altijd een issue blijven bij de pull, daarna is het bijna een constante, als in er verandert niets an de situatie. Zeker in een wereld waar DPS en enrage timers een steeds grotere factor worden wil je niet dat je als DPS in moet gaan houden omdat je tegen het threatplafond van je tank aanloopt, tenzij dat een encounter design is (Broodlord Lashlayer anyone?) Maar als jij als DPS op een gevecht als Majordomo Staghelm heroic threat pakt terwijl je tank eigenlijk alles goed doet is er natuurlijk iets mis met het encounter design. Of zou je dan tegen die DPS zeggen dat ze maar even rustiger aan moeten doen? Om vervolgens tegen de soft of hard-enrage aan te lopen?

Ik denk dat het idee om tanks meer te laten nadenken over selfhealing, cooldowns en dergelijke best levensvatbaar is. Ik kan me voorstellen dat voor block-tanks bepaalde gevechten echt saai zijn, terwijl het voor DKs een stuk leuker is om die Death Strikes goed te timen. Als healer ben ik daar dan weer minder blij mee, want ik zie tanks liever niet enorme spikes damage nemen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:02:
[...]

Bedenk me net dat ik maar me warlock met ze Tier 5 uit de vrieskast ga halen ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ragnaros 10 man met onze alts:

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 12:17
Ik vind die Transmogrifier en Void Storage vooral gimmicks eigenlijk... voegen ze echt veel waarde toe aan het spel? Nee.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen.. moeten jullie dit eens zien.. nieuw filmpje voor gamescom

http://www.guildwars2.com/en/

wat gaat dit een epic game worden... voor mensen die guild wars kennen... check die sorrow funrnace mob :P

hier gaat geen enkele wow uitbreiding tegen op kunnen :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:27:

wat gaat dit een epic game worden... voor mensen die guild wars kennen... check die sorrow funrnace mob :P

Maak dan een Guild Wars 2 topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:27:

dit is geen GW2 topic. En er zijn zoveel games die MMORPG's zijn zoals WoW... zie RIFT en dat andere afkooksel. Ze zijn allemaal de grond in gegaan door het eindeloze gegrind.. GW2 is ook zo een game.
Trouwens de Lore in GW2 is helemaal anders dan in WoW. En dat is net wat de meeste boeit in WoW :)

Als je trouwens de eerste GW gespeeld hebt weetje dat het game echt 0 support kent ...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Mektheb schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:03:
[...]

Zal wel nice zijn !.
Ga gewoon bijna spontaan voor me Pally Tier3 Farmen haha
Ik wens je succes zonder level 60 Naxx :P

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:30:
[...]

dit is geen GW2 topic. En er zijn zoveel games die MMORPG's zijn zoals WoW... zie RIFT en dat andere afkooksel. Ze zijn allemaal de grond in gegaan door het eindeloze gegrind.. GW2 is ook zo een game.
Trouwens de Lore in GW2 is helemaal anders dan in GW2. En dat is net wat de meeste boeit in WoW :)

Als je trouwens de eerste GW gespeeld hebt weetje dat het game echt 0 support kent ...
Toch heeft het altijd goed gespeeld bij mij.
Wegens peer pressure overgestapt op WoW
En wegens het niet aanschaffen van GW 2
Ik vind beide leuk maar WoW heeft toch meer Die Hard kwaliteiten voor de fanatiekelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
MicScott schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:05:
[...]

Inderdaad, realm firsts halen op die bazen, of sowieso het gevoel wanneer je ze voor het eerst wist te slopen.. Episch! (C'thun trouwens ook.)
Je weet dat dergelijke realm firsts er nog niet waren he in de tijd van C'thun. (tenminste, niet een achievement of iets.)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Dakreal schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:47:
[...]

Je weet dat dergelijke realm firsts er nog niet waren he in de tijd van C'thun. (tenminste, niet een achievement of iets.)
Nee, maar toen was er nog een community en hielden we dat gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:49:
[...]

Nee, maar toen was er nog een community en hielden we dat gewoon bij.
Sterker nog, de realm firsts m.b.t. classes en raids werden wel bijgehouden door Blizzard zelf. Ze werden gepost op hun eigen forum.

Nu staan ze er niet meer sinds dat de achievements er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:54:
[...]

Sterker nog, de realm firsts m.b.t. classes en raids werden wel bijgehouden door Blizzard zelf. Ze werden gepost op hun eigen forum.

Nu staan ze er niet meer sinds dat de achievements er zijn.
Volgens mij was dat altijd gewoon een of andere vrijwilliger die een forumpost bijhield.

(Tenminste op de realms waar ik op speelde.)

En bovendien kreeg je nog echte roem wanneer er 500 lui in Orgrimmar stonden en er een event aan de gang was "What's going on??" -"Guild x defeated Nefarian!" -"omg!" O+

[ Voor 20% gewijzigd door MicScott op 17-08-2011 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Conscience NL schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:22:
Ik vind die Transmogrifier en Void Storage vooral gimmicks eigenlijk... voegen ze echt veel waarde toe aan het spel? Nee.
Tsja je gaat er niet beter van DPSen nee, maar als je in volledig T2 rondloopt weet iedereen wel dat je vroeger ook geraid hebt (je kan het nu ook halen, maar dat doen denk ik niet veel mensen, want in de tijd dat je er mee bezig bent kan je ook FL trash runs doen en items verkopen die daar droppen. Ikzelf doe elke week nog steeds MC en Kara op 2 chars voor de drops :). ).
Ook zijn we dan eindelijk af van de zogenoemde raindbow chickens, omdat het een tijdje duurt voordat je een volledige nieuwe set hebt verzamelt, en dus half-half loopt (iets waar ik zelf een hekel aan heb).

T5 (met bijbehorende accessoires; boots, belt etc) heb ik volledig (en ook een figureprint van besteld, komt een dezer dagen binnen hoop ik), dus die ga ik dan waarschijnlijk altijd aan doen.
Grappig dat ik zoveel mensen zie hier die T5 voor hun char het mooiste vinden.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:59:
[...]

Volgens mij was dat altijd gewoon een of andere vrijwilliger die een forumpost bijhield.

Nee was 1 van de eerste GM's die dat er bij deed. Toen hij er mee begon was het natuurlijk ook niet zo vreselijk veel werk met weinig dingen bij te houden en niet zo veel servers. Na een tijdje was hij er mee gestopt, en toen hebben een aantal anderen (spelers) het bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

MicScott schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:59:
[...]

En bovendien kreeg je nog echte roem wanneer er 500 lui in Orgrimmar stonden en er een event aan de gang was "What's going on??" -"Guild x defeated Nefarian!" -"omg!" O+
Die roem krijg je nu dmv Realm First spam :P. Waardoor je platgespammed wordt door whispers :+.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:04:
[...]

Die roem krijg je nu dmv Realm First spam :P. Waardoor je platgespammed wordt door whispers :+.
Ja klopt, maar vroegah was het wel enorm gaaf, er was meer een soort van feestje te bouwen en mensen die er echt naartoe kwamen.

Tegenwoordig is het zo een onpersoonlijke "grats..."

Weet je wat ik wel enorm mis? De 40-man raids... waarom niet meer?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Hierkomik schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:59:
[...]
Ook zijn we dan eindelijk af van de zogenoemde raindbow chickens, omdat het een tijdje duurt voordat je een volledige nieuwe set hebt verzamelt, en dus half-half loopt (iets waar ik zelf een hekel aan heb).
Onze chickens zien er toch echt altijd hetzelfde uit hoor :P

Ik ben eigenlijk wel blij met de timing van deze teaser, want ik zit toevallig net tegen een volle bank aan te hikken, met de overweging om m'n T8, 9, 10 en D0,5 maar compleet te deleten. Daar gaan we nu dus mooi nog even mee wachten :P
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:06:
[...]
Weet je wat ik wel enorm mis? De 40-man raids... waarom niet meer?!?!?
Omdat er nooit 40 man raids waren. Er waren 25-30 man raids met 5 man die aan het eten waren, 1 man die de hond uitliet, 3 man die tegelijkertijd zaten te fappen op de token guild chick en 1 man in slaap was gevallen op zijn toetsenbord :P

De werkelijke reden? Zal wel iets met balancing te maken hebben. Ze hadden uiteindelijk zelfs liever 15m raids gemaakt, volgens recente berichtgeving, iets dat mij ook wel logisch in de oren klinkt. De reden dat het ooit met 40 man begonnen is ligt denk ik toch aan het feit dat dat die tijd de standaard was. Blizzard heeft zelf de verandering naar 25 man raids geiniteerd, met de 10 mans raid als ondersteuning daarvan.

[ Voor 40% gewijzigd door Blistimo op 17-08-2011 16:15 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Blistimo schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:10:
[..]
Maar als jij als DPS op een gevecht als Majordomo Staghelm heroic threat pakt terwijl je tank eigenlijk alles goed doet is er natuurlijk iets mis met het encounter design. Of zou je dan tegen die DPS zeggen dat ze maar even rustiger aan moeten doen? Om vervolgens tegen de soft of hard-enrage aan te lopen?

Ik denk dat het idee om tanks meer te laten nadenken over selfhealing, cooldowns en dergelijke best levensvatbaar is. Ik kan me voorstellen dat voor block-tanks bepaalde gevechten echt saai zijn, terwijl het voor DKs een stuk leuker is om die Death Strikes goed te timen. Als healer ben ik daar dan weer minder blij mee, want ik zie tanks liever niet enorme spikes damage nemen :P
Ik ben het met je eens dat dat ook wel zout is en ik geloof ik wel dat soort scenario's zich voordoen. Maar je zegt het zelf al, jullie tank doet op een heroic encounter alles goed (waarschijnlijk tot in de kleinste puntjes). Met deze buff zal hij misschien nog alles goed doen, maar het gevoel is toch anders. Zat zo eens te denken dat ze ipv tank threat buffen, dps threat beter kunnen verlagen...maar ja, dat zal ook wel complicaties met zich meebrengen en effectief wel op precies hetzelfde uitkomen als tank buff. Blijft het jammer vinden dat tank-skills op deze manier minder aan bod komen.

Voor block tanks (en ook druids) zal het even interessant worden denk ik, omdat juist minder passieve block etc. aan bod komt en meer actieve avoidance/mitigation/selfheal waarbij een handeling van de tank zelf nodig is (zoals ik het heb begrepen dan). Het zal overigens nog wel een tijd duren voordat Blizzard dat alles geimplementeerd heeft. Als je dan een slechte tank in je pug heb, zal als je healer idd echt de ballen uit je broek moeten gaan healen 8)7

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:07:
[...]

Onze chickens zien er toch echt altijd hetzelfde uit hoor :P

Ik ben eigenlijk wel blij met de timing van deze teaser, want ik zit toevallig net tegen een volle bank aan te hikken, met de overweging om m'n T8, 9, 10 en D0,5 maar compleet te deleten. Daar gaan we nu dus mooi nog even mee wachten :P

[...]

Omdat er nooit 40 man raids waren. Er waren 25-30 man raids met 5 man die aan het eten waren, 1 man die de hond uitliet, 3 man die tegelijkertijd zaten te fappen op de token guild chick en 1 man in slaap was gevallen op zijn toetsenbord :P

De werkelijke reden? Zal wel iets met balancing te maken hebben. Ze hadden uiteindelijk zelfs liever 15m raids gemaakt, volgens recente berichtgeving, iets dat mij ook wel logisch in de oren klinkt. De reden dat het ooit met 40 man begonnen is ligt denk ik toch aan het feit dat dat die tijd de standaard was. Blizzard heeft zelf de verandering naar 25 man raids geiniteerd, met de 10 mans raid als ondersteuning daarvan.
Hmmmm.... Nou ik heb in Vanilla WOW toch echt wel AQ40 met 40 actieve mensen gedaan. Maarja dat waren de good old days waar je een hele dag bezig was met 1 dingetje he... (en je was trots op je tank met wel 4K health!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Laat Blizzard gewoon een "schuifbalk" toevoegen bij tanks. Ene kant is extra threat, andere kant extra avoidance. Out of combat schuifje kunnen verplaatsen, zodat je per fight kunt tweaken wat je nodig hebt.

Ben je de enorm undergeared tank met raidgeared dps en/of healer in je groep, neem je meer threat en minder avoidance. Zelfde geval maar undergeared dps of healer, neem je meer avoidance.

Geeft ook een hoop extra mogelijkheden in raids, zoals bv op Baleroc HC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

toolkist schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:31:
Laat Blizzard gewoon een "schuifbalk" toevoegen bij tanks. Ene kant is extra threat, andere kant extra avoidance. Out of combat schuifje kunnen verplaatsen, zodat je per fight kunt tweaken wat je nodig hebt.

Ben je de enorm undergeared tank met raidgeared dps en/of healer in je groep, neem je meer threat en minder avoidance. Zelfde geval maar undergeared dps of healer, neem je meer avoidance.

Is er al, Reforgen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

toolkist schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:31:

In zekere zin bestaat die schuif natuurlijk al, in de zin dat tanks verschillende gearsets kunnen verzamelen om voor extra threat of avoidance/mitigation te gaan. Alleen bleek de laatste tijd dat die threat sets steeds meer genegeerd werden, mede ook door Misdirects en TotT. Iedere 25m raidgroup die met heroic content bezig is heeft wel iets dergelijks in hun groep, dus voor hen is overaggro on pull eigenlijk zelden een issue (behalve op Staghelm, maar da's een heel specifiek probleem. Dus voor hen is een threat set overbodig.

Onze 10m raidgroup heeft geen rogue, en af en toe ook geen hunter. Als we Halfus HC deden zonder beiden moesten we echt een geode 15 seconden wachten voor we los konden. Vergelijkbaar gaan we op Baleroc of Staghelm waarschijnlijk wel problemen krijgen als de hunter er niet is. Een tank voor een 10m raid zal dus WEL een threatset interessant kunnen vinden, waarmee hij avoidance/ mitigation inlevert, en je dus kansen loopt op tank gibs, hoe klein die verandering ook is. Door threat uit de vergelijking te houden wordt het rekensommetje voor boss encounters een stuk gemakkelijker, waarmee tuning tussen 10 en 25m ook veel strakker kan.

Een PuG tank in een heroic 5m zal van deze veranderingen volgens mij helemaal niks gaan merken. De goede tanks hielden al aggro, en houden dat nu nog steeds. De baddies die maar 1 mob tegelijk tankten zullen dat gewoon blijven doen hoor. En wie weet, misschien staan er nu wel tanks op die voorheen afgeschrikt werden door het feit dat ze moesten vechten voor aggro. Wellicht ziten daar wel hele goede tanks tussen die in het nieuwe systeem helemaal uit de verf komen.

En misschien zit er tussen hen wel iemand die voor onze 10m guild wil komen main tanken. De onze gaat er met de komst van SWToR mee stoppen, hoe slecht dat spel uiteindelijk ook moge worden. Wij hebben dus binnenkort een MT (of OT) plek beschikbaar. /schaamtelozerecruitmentpost

[ Voor 0% gewijzigd door Blistimo op 17-08-2011 16:56 . Reden: typo's ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

apNia schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 00:18:
Is er iemand die ik ontzettend blij maak met een key voor Cataclysm? Ik heb ooit een key gekregen, maar kreeg 'm toen zelf voor kerst. Ik weet niet of de key nog werkt, maar MITS ik er iemand van GoT echt blij mee maak geef ik 'm graag weg.
apNia, ik weet niet of je mijn reactie over het hoofd hebt gezien maar: Ik ben net weer begonnen met spelen en je zou mij er een groot plezier mee doen!

EEN HEEL GROOT PLEZIER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
En dan na elke bossfight HS-en om je gear opnieuw te reforgen?
Of als undergeared tank, je moet wel iets te reforgen hebben voordat je er uberhaupt iets van merkt. 't is nou niet zo dat bijvoorbeeld de 346 heroic blues echt overlopen van de stats.
Blistimo schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:48:
[...]
In zekere zin bestaat die schuif natuurlijk al, in de zin dat tanks verschillende gearsets kunnen verzamelen om voor extra threat of avoidance/mitigation te gaan. Alleen bleek de laatste tijd dat die threat sets steeds emer genegeerd werden, mede ook door Misdirects en TotT. Iedere 25m raidgroup die met heroic content bezig is heeft wel iets dergelijks in hun groep, dus voor hen is overaggro on pull eingenlijk zelden een issue (behalve op Staghelm, maar da's een heel specifiek probleem. Dus voor hen is een threat set overbodig.
Eer dat je die verschillende gearsets hebt verzameld, ben je alleen wel een flinke tijd verder (tenzij je alle geluk van de wereld hebt qua drops of vanaf week 1 alles cleart) en is het de vraag of je het nog echt nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

toolkist schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:03:
[...]

En dan na elke bossfight HS-en om je gear opnieuw te reforgen?
Of als undergeared tank, je moet wel iets te reforgen hebben voordat je er uberhaupt iets van merkt. 't is nou niet zo dat bijvoorbeeld de 346 heroic blues echt overlopen van de stats.
Op zich zou het wel fijn zijn als je een aantal reforge sets kon bewaren. Net zoiets als de gearmanager. 1 klik op de knop en je gear is anders gereforged. On the spot he, en niet via een addon want die is er al.

Maar ja dat is net te makkelijk allemaal.

[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 17-08-2011 17:28 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

Iemand een idee wat voor addons deze gast gebruikt? Ben er een tijd tussenuit geweest, maar ik heb erg veel moeite mee om een begrijpbare UI te maken. Die vitale buffs/debuffs/CD's laat zien.

[ Voor 11% gewijzigd door Brazza op 17-08-2011 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik heb een vraagje,

Ikzelf koop elke maand gewoon een pre-paid card in de winkel maar een vriend van mij zou ook met WoW willen beginnen maar hij zou dat willen betalen met zijn GSM geld: De vraag is hoe ?

We hebben al zitten zoeken en zijn toen gevallen op OneBip.
Zo ( zouden we volgens de site ) geld van een GSM kunnen overzetten op een Paypal-account, dat daarna weer overschrijven op een gewone rekening en dat geld gewoon afhalen en er een pre-paid mee kopen.
( Of een andere manier door online WoW-codes te kopen via dat paypal-account iedere maand ).

Kan dit ? Want we hebben eens gezien naar die Onebip en vinden het toch maar verdacht ...

Alle hulp is welkom !

( Iemand al ooit met Onebip gewerkt ??? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Onebip ken ik zo niet, ik betaal gewoon online via battle.net met ideal. Net zo makkelijk en zo klaar :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Dat is juist het probleem ... :)
Hij wil het perse met zijn GSM - geld betalen en enkel Onebip zorgt voor de oplossing ( zo te zien )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Hmm, waarom moet het perse met de gsm? Ik zie daar niet zo gauw het voordeel van. Klinkt eerder beetje omslachtig en wat fraudergevoeliger omdat er wat laagjes tussen zitten waarlangs het geld gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Hij heeft een abonnement op zijn GSM en doet niets met zijn geld ...
Dat is de reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Brazza schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:53:
Iemand een idee wat voor addons deze gast gebruikt? Ben er een tijd tussenuit geweest, maar ik heb erg veel moeite mee om een begrijpbare UI te maken. Die vitale buffs/debuffs/CD's laat zien.
[video]
Ik denk dat jij doelt op Power Aura's. Je kan die dingen zelf maken....echt een wereld addon. Tip: als je geen zin hebt om ze zelf te maken, moet je eens zoeken op 'Power Aura's mage exports' en degene die je wilt, importeren in Power Aura's. Overigens is een deel van die buffs die je ziet de standaard Blizzard aura's die nu in het spel zitten (ik geloof dat die ergens in het menu zijn te vinden onder 'show spell alerts'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

temp00 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 18:17:
[...]

Ik denk dat jij doelt op Power Aura's. Je kan die dingen zelf maken....echt een wereld addon. Tip: als je geen zin hebt om ze zelf te maken, moet je eens zoeken op 'Power Aura's mage exports' en degene die je wilt, importeren in Power Aura's. Overigens is een deel van die buffs die je ziet de standaard Blizzard aura's die nu in het spel zitten (ik geloof dat die ergens in het menu zijn te vinden onder 'show spell alerts'.
Ah bedankt, dat zocht ik nu precies!

Erg leuk WoW maar soms wordt je toch echt helemaal knetter van al die errors in je addons, samen hangend met uren configureren van je UI. Hoewel ik er niet van weg loop van een beetje knutselen met scriptjes enzo. Maar toch, ik wil gewoon gamen niet scripten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 12:17
This will be the last patch that includes new raid content for the Cataclysm expansion, Chilton said. But there will be another expansion, he added. He's just not ready to talk about it yet.

[ Voor 3% gewijzigd door Conscience NL op 17-08-2011 19:07 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Iemand die op Wildhammer, alliance zijde zit? Ben op zoek naar een sociale niet al te grote guild die hoger zit dan lvl 1-3. Heb warlock lvl 23.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
Deze (afgelopen) week was ik echt van plan voor het eerst VPs te cappen op mijn paladin (dus incl. troll HCs) maar weer is het er niet van gekomen :/. normale HCs gecapped en 3 raid bazen.

Heb Maandag mijn PC uit elkaar gehaald en heb nog geen tijd gehad hem weer in elkaar te zetten :/

Maar afgelopen zondag voor het eerst sinds jaren weer geraid.
Ik kwam even online om iets te checken en toen whisperde een maat van een andere guild me of ik zin had in BWD, ze hadden 1 healer te weinig dus wilden ze me op mijn paladin.

Het waren grotendeels mensen van zijn guild en een persoon van mijn guild en dan 2 pugs. Aan het begin dacht ik dat het wel wat kon worden want iedereen had wel leuke gear maar uiteindelijk in dik 3 uur slechts 3 bazen gedaan, Magmaw, ODS en Maloriak.

Op de trash voor Magmaw zijn we geloof ik 3x gewiped :/. Daarna 1 wipe op Magmaw door een kleine fout. Daarna werd hij foutloos gedowned en ik had nog veel mana over dus ik dacht dat het een makkelijke avond zou worden.

ODS zonder wipe gedownd.

Daarna pakweg 6x ofzo gewiped op Maloriak voordat hij down ging. Aan het begin werd duidelijk gezegd wat men in welke fase moest doen maar de DPS deed het gewoon niet.
Het was de tactiek dat 1 mage continu op Mal zou blijven en een bepaalde buff zou spellstealen. Pas na de 2e wipe begreep die mage dat. Ook hadden we 2 wipes nodig voordat de DPS begreep dat ze moesten stacken bij de red phase.

Daarna nog een paar keer gewiped omdat tijdens de green phase de DPS op de baas bleef inplaats van switchte naar de adds.
Telkens na een wipe vroegen we de DPS waarom niemand de OT hielp met de adds en ze zeiden allemaal dat ze het wel deden terwijl dat gewoon onzin was.
Ik had de OT continu in mijn blikveld en zag dat alleen een mage hielp door blizzard op de adds te gebruiken. Bij de rest die beweerde ook te helpen kon je gewoon zien dat ze de baas bleven DPSen.
Achteraf vond ik dat de 2 RLs hier te aardig gebleven zijn want de OT was een van de RLs en hij had echt wel door dat niemand de adds DPSste. Ik denk dat hij er niets van zei omdat de gasten die continu de fout ingingen van zijn guild zijn.

De RL vroeg me of ik komend weekend weer kan en ik heb gezegd dat ik het op de dag zelf pas kan zeggen.

De 2 tanks en de healers deden hun werk goed maar de DPS was grotendeels niet in staat om een tactiek te volgen waardoor ik betwijfel dat een volgende keer wel goed zal gaan.

Trouwens de healers deden samen meer dan 30k hps en ik heb het gevoel dat dit absurd veel is. Ervaren raiders hier een mening over? Het was vooral de DPS die erg veel damage pakte.

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik less trouwens nergens dat je ook daadwerkelijk de set moet hebben voordat je het weer kan dragen. Als iemand een linkje / meer info heeft hoor ik dat graag, maar zoals ik het nu lees kan je gewoon de looks van je gear wijzigen voor gold.

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Deadsy schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 05:05:
Trouwens de healers deden samen meer dan 30k hps en ik heb het gevoel dat dit absurd veel is. Ervaren raiders hier een mening over? Het was vooral de DPS die erg veel damage pakte.
Wij doen altijd een 3 healer run en komen dan uit zo rond 18kk HPS, tankhealers zo rond 6k, ik of shaman als raidhealer 4-5k. Niet omdat we niet hoger kunnen, maar vooral omdat het niet nodig is.
In het gevecht met dat 3-koppige monster tikken we makkelijk de 12k per healer aan. Maar met undergearde mensen pak je natuurlijk veel meer damage.

* dagboek *
Hadden vandaag een korte raid. We misten 3 mensen op raidtijd, dus maar gauw de BH-battle. Met geluk wonnen we, ondertussen 2 man extra online gekomen dus gauw een BH-run. Onze Shaman healer zou later komen, en zoals altijd: als je er niet bent dropt de item dat je nodig hebt : shaman healing legs.
Zelf liep ik weg met PvP-bracers.

Daarna door naar firelands. Een uurtje later zowel Shannox (1-shot) als Beth'Litac (2-shot) neer.
Vooral Beth was een verademing. Afgelopen maandag voor het eerst neer en nu op tweede try en mana zag er goed uit. Raid heeft helaas besloten om Rylith als derde te gaan doen in plaats van Balroc. Ik hoor van verschillende mensen dat Balroc healing intensiever is maar makkelijker te leren dan RNG-boss. 6 fire nu, nog 19 te gaan voor het vervolg van de quest.

Daarna nog 2 vs 2 met elemental shaman. Veel frustraties (iets met dubbel frostmage team en lots of DK's) maar wel weer de ConquestPoints binnen. Hebben elemental shamans geen bursts ?? Heb een paar keer gehad dat de dps op half health zat, silence healer en nog steeds kregen we hem niet op tijd dood. Tevenbs gebruikte mijn buddy hex niet, maar hij is vrij nieuw in arena's dus zou hem wel wat tips willen geven.

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Bitbron schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 08:07:
Ik less trouwens nergens dat je ook daadwerkelijk de set moet hebben voordat je het weer kan dragen. Als iemand een linkje / meer info heeft hoor ik dat graag, maar zoals ik het nu lees kan je gewoon de looks van je gear wijzigen voor gold.
Zie www.mmo-champion.com. Gezien de extra strorage die je krijgt voor gear is het hoogst aannemelijk dat je de gear zelf in bezit moet hebben. Overigens vind ik het wel een beetje mosterd na de maaltijd omdat ik de oude raidsets al lang weer verkocht heb. Maar goed, leuke feature is het zeker.

[ Voor 37% gewijzigd door HawVer op 18-08-2011 08:39 ]

http://hawvie.deviantart.com/

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:48
@ Deadsy: ik zou dus niet meegaan met een groep die nu nog kansloos weet te wipen in BWD :) Dat zou je binnen een uurtje moeten clearen (exclusied Nef – of met Nef als je een ervaren groep hebt).

@ Dagboekje: gister kon ik niet komen voor de raid, wel had ik nog even de tijd voor wat BH groepen. Op zowel mijn priest als mijn paladin tank vond ik snel een groep, voor de mage en de rogue zat dat er niet in. Wel ben ik op mijn mage ZG in geweest. Mijn dps is nog niet zo super, maar het is in ieder geval acceptabel (rond de 12k gemiddeld ofzo). Cauterize is wel een toffe skill trouwens!! Dat heeft me verschillende keren mijn leven gered… Ook won ik Arlokk’s staf! Met justice points heb ik de T11 chest gehaald, het begint ergens op te lijken!

Inmiddels heb ik bijna 700 hit erbij geforged, maar zit ik nog steeds 7,5% onder de hitcap voor raidbosses, het komt dus echt aan op gear improvements…

Ik kon gister niet raiden, maar kreeg rond een uurtje of 11 gewoon een sms dat ze de eerste 3 firelands bazen neer hadden! Vanavond hoop ik Baleroc, kan haast niet mis gaan!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 22:34
Daar ben ik weer.

Gister voor het eerst met de guild serieus mee wezen raiden. BwD en Tot4W wel al gedaan, maar dat was meer om me er doorheen te duwen en even te laten zien hoe de bazen werken. Met ilvl 355 was ik nog wat aan de lage kant, maar ze kwamen een healer tekort en vonden wel dat ik leuk healde.

Eerder was ik al in BH geweest dus dat verliep goed dus daar begon de avond mee. Ongeveer 7 minuten later liepen we weer naar buiten. Ik dacht dat het voor mij einde oefening was, maar ik mocht mee naar FL. Raidleader had een quest voor een speciale baas en moest daarvoor een aantal quest items vergaren van wat bazen in FL en vervolgens weer wipen.

Voor mij was dit natuurlijk een prima oefening om een te zien hoe de bazen werken. Waarna we na de speciale baas een normale run FL gingen doen. In eerste instantie Beth'Litac wat helemaal prima ging tot op de laatste 30 seconden. Ik raakte OOM en ging ook nog dood, maar Beth'Litac was tegelijk ook down.

Vervolgens Rylith, die we ook al deels hadden gedaan. Hier veel loop werk maar ook dat ging prima en Rylith was binnen no-time down. Dropte nog een leuke Neck item en ik rolde als enige! Leuk om zo eens wat te zien van raid-content en met een paar upgrades kan ik mogelijk vaker mee.

Dagelijks farm ik ook op Anzu, Swift White Hawkstrider etc. Anzu had ik van het weekend te pakken en gister avond na de raid dacht ik: waarom ook niet, nog een run Swift Hawk. Ja hoor, daar was hij dan.

Al met al een goede avond.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 19:54
hulkie schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 08:51:
@ Deadsy: ik zou dus niet meegaan met een groep die nu nog kansloos weet te wipen in BWD :) Dat zou je binnen een uurtje moeten clearen
Tja, niet iedereen speelt al 6 jaar WoW :P Afhankelijk van de mensen zou ik wel mee gaan, zijn het allemaal vrienden/kenissen/bekenden dan wil ik ze best helpen het te leren. Zijn het allemaal PUGs dan is die bereidheid er een stuk minder :+

Ook mensen die nieuw zijn in het spel mogen er plezier in hebben! :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Meh, Blizz en z'n RnG. Gister wederom de token voor warrior/hunter/shaman op Domo. We hebben welgeteld 1 hunter en nu dan 2 warrior tanks. Eerste warrior had 'm al, de hunter ook en nu dan de tweede warrior tank. Dropt 'ie volgende week weer, dan gaat ie of naar offspecc of wordt ie gewoon al genegeerd. Van de 4 weken Domo slechts 1 keer een andere token zien droppen, nl. de priest/pala/lock token. Juist de druid/rogue/mage/dk token hebben we hard nodig. 5m van onze raidingcore kunnen op deze rollen. Zeker als dk is het hard nodig, gezien het feit dat er geen non-tier optie aanwezig is (tenminste zo ver ik kan zien). Maar goed, ook al zijn het maar pixels, ik word er toch wel moe van dat elke week dezelfde troep dropt en ik dus nog steeds zit te wachten op upgrades voor mijn head, shoulder en boots :S

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:38
Gisteren lvl 83 gehaald op de firemage. Begint al leuke dps te doen (heb ik zelf het idee). in 5 man normals zo rond de 7 a 8k dps met uitschieters hoger zonder echt mijn best te doen om de rotatie perfect te krijgen.
Wat betreft dat hele transmogrifier (Scrabblewoordje!) verhaal, ik heb de eerste Tiers gehaald (MC, BWL, AQ, tot aan Naxx Vanilla) met behoorlijk wat Tier pieces maar deze zijn ondertussen allemaal opgelost in shards of gold, en de achievements heb ik niet, want die bestonden toen nog niet. Hoop dat ik nog wel toegang ga krijgen tot deze sets..... We zullen zien, is toekomstmuziek :)

• Paul
Tarz schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:27:
We zullen zien, is toekomstmuziek :)
Wat ik er tot dusver van heb gelezen zitten er een aantal flinke beperkingen op; erg jammer, want dan kan ik alsnog Beth'tilac niet slopen in mijn Black Embersilk Gown :+

Ondanks dat lijkt het me wel een hele leuke feature :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:20
Nog even over het nieuwe transmogrifation systeem:

Let er wel op dat je de items *in je bezit moet hebben* om de looks ervan te kunnen gebruiken!

Blue posts (underline toegevoegd):

---------

"Will we have to own the item in order to use this new appearance feature?"

The question is a bit off topic for this thread, but yes. The item must be in your possession, and you have to be able to use (wear it), at the time of the Transmogrification.

---------

If you want to obtain the look of gear that you've deleted in the past, then yes, you'll need to farm that old gear back. Opening a petition for that old gear isn't likely to bear fruit unless the item was deleted quite recently (usually within a month or two). Please don't submit a petition as a shot in the dark, since that just bogs down the system for everyone.

Alts can hang onto cool looking quest items and drops that they get while leveling, to use with the feature. It won't be limited to tier items, but that does mean that if they want to sport a full set of tier 5, then yes, they'll need to acquire it, just as any other character would.

We are interested in providing a means for players to purchase certain gear sets which aren't available for one reason or another, such as the dungeon sets or death knight starter set. Such a vendor would not provide access to all the gear a player has ever owned, though.

Like most features, this one will probably be most useful to those who are willing to invest the time in getting the most out of it. Or, at least, those who already had items that they like the look of laying around.

Speaking strictly for myself, I plan to have fun revisiting those old raids to build sets that I disposed of in the past.

---------

zie: http://blue.mmo-champion....-it-transmogrification-is

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Paul schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:39:
[...]
Wat ik er tot dusver van heb gelezen zitten er een aantal flinke beperkingen op; erg jammer, want dan kan ik alsnog Beth'tilac niet slopen in mijn Black Embersilk Gown :+

Ondanks dat lijkt het me wel een hele leuke feature :)
Zeker jammer, zou dolgraag idd me black embersilk gown omzetten voor me tanking gear :)

Zowiezo opzoek naar een kilt/dress type plate item voor me warrior :(

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Mik! schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:55:
Meh, Blizz en z'n RnG. Gister wederom de token voor warrior/hunter/shaman op Domo. We hebben welgeteld 1 hunter en nu dan 2 warrior tanks. Eerste warrior had 'm al, de hunter ook en nu dan de tweede warrior tank. Dropt 'ie volgende week weer, dan gaat ie of naar offspecc of wordt ie gewoon al genegeerd. Van de 4 weken Domo slechts 1 keer een andere token zien droppen, nl. de priest/pala/lock token. Juist de druid/rogue/mage/dk token hebben we hard nodig. 5m van onze raidingcore kunnen op deze rollen. Zeker als dk is het hard nodig, gezien het feit dat er geen non-tier optie aanwezig is (tenminste zo ver ik kan zien). Maar goed, ook al zijn het maar pixels, ik word er toch wel moe van dat elke week dezelfde troep dropt en ik dus nog steeds zit te wachten op upgrades voor mijn head, shoulder en boots :S
Ik ben nog steeds Bastian of Twilight aan het afgrinden voor de T11 token, heb nog steeds niet 4/5 bonus.
Gelukkig heb ik nr1 prio gekregen op dat token van mijn guild. Dus wordt ook niet outrolled. (T11 content wordt nu met alts gedaan btw :P)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Verwijderd

Hey mensen.

Zo gisteren pas laat thuis, maar even een snelle za gedaan met 1 guildy en 3 pugs. de healer had problemen met zijn key bindings na het onderhoud en we moesten daardoor even wachten bij de eerst boss. dit duurde zeker 5 min en dit bleek achteraf echt jammer voor die gasten.. we hadden namelijk nog 2 min over toen we die 3de boss gesloopt hadden.. timed zat er dus echt makkelijk in.

Daarna nog ff snel een BH en de threat van een pala is nu echt veel beter dan voorheen. Bij de taunt kon ik als DK vrijwel gewoon door blijven slaan zonder het van hem af te trekken.. hier ben ik wel blij mee. Ook nog ff leuke dps handschoenen kunnen looten.. scheelt toch weer wat vp's farmen :D

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
@ Deadsy: ik zou dus niet meegaan met een groep die nu nog kansloos weet te wipen in BWD :) Dat zou je binnen een uurtje moeten clearen (exclusied Nef – of met Nef als je een ervaren groep hebt).

@ Dagboekje: gister kon ik niet komen voor de raid, wel had ik nog even de tijd voor wat BH groepen. Op zowel mijn priest als mijn paladin tank vond ik snel een groep, voor de mage en de rogue zat dat er niet in. Wel ben ik op mijn mage ZG in geweest. Mijn dps is nog niet zo super, maar het is in ieder geval acceptabel (rond de 12k gemiddeld ofzo). Cauterize is wel een toffe skill trouwens!! Dat heeft me verschillende keren mijn leven gered… Ook won ik Arlokk’s staf! Met justice points heb ik de T11 chest gehaald, het begint ergens op te lijken!

Inmiddels heb ik bijna 700 hit erbij geforged, maar zit ik nog steeds 7,5% onder de hitcap voor raidbosses, het komt dus echt aan op gear improvements…

Ik kon gister niet raiden, maar kreeg rond een uurtje of 11 gewoon een sms dat ze de eerste 3 firelands bazen neer hadden! Vanavond hoop ik Baleroc, kan haast niet mis gaan!
Gisteren inderdaad hele vloeiende raid gehad. We misten 1 DPS, maar onze guildbelg Maxjes wist nog wel een mage die mee wou. Bleek een bijzonder jong ventje te zijn met een heel hoog piepstemmetje. Ik heb me kapot gelachen :D. Overigens deed ie z'n plicht wel naar behoren dus wat mij betreft prima als invaller :)

Voor de verandering Beth eens een keer als eerste gepakt, was een oneshot. Doizer, onze shammie ging dit keer mee naar boven en heeft Beth op een nette 70% gekregen voordat ze definitief naar beneden kwam. Ook beneden ging alles gewoon lekker. Snelle reacties op kleine spinnetjes, DPS op de drone wanneer nodig, taunts en distractings op de spinners - simpelweg gewoon vloeiend.

Next up was natuurlijk Shannox. Na een eerste pull waarin onze tank besloot Rageface te attacken in plaats van Riplimb, wat een stuntelig begin opleverde (Riplimb wist me na m'n eerste serie dots goed te vinden zegmaar) en een warlock die maar liefst 5 keer in een trap wist te belanden ging het uiteindelijk alleen maar mis op onze DK tank die out of los liep voor de healing. Klein lol moment. Meest bijzonder was nog wel dat al onze healers nagenoeg full mana zaten, dus hebben we voor de tweede try maar besloten onze priest naar shadow te laten speccen voor een wat snellere kill. Dat werkte naar verwachting prima en dus een prima kill op de tweede try.

Toen door naar Ryolith. Er werd opgemerkt (zoals ergens in dit topic ook al staat) dat het aanzienlijker simpeler is om alleen maar te timmeren op het rechterbeen van Ryo. Dat in de praktijk gebracht en inderdaad - dat is véél simpeler (nerfs hielpen ook mee natuurlijk). Het lopen ging prima, maar we hebben nog wel een paar tries er over gedaan om met name, nadat de stacks er zijn afgevallen, voldoende DPS op de benen te doen om Ryo z.s.m. naar P2 te krijgen in combinatie met add management en stacks. Om kwart voor 11 laatste try gedaan en baf, kill. Nog een nieuwe chest aan over gehouden ook. Alleen ben ik nu aan het twijfelen of ik hem ook echt moet gaan gebruiken, omdat ik anders m'n 4 part T11 bonus verlies. Die is niet extreem goed meer, maar waarschijnlijk nog steeds beter dan de 16 itemlevels die ik ermee win. Als iemand daar nog iets over te melden heeft, ik luister graag :)

Na een prima avondje FL nog snel even de TB bazen neergehaald, waarbij ik voor de verandering weer eens stond te healen. Simpele fights, ff zoeken naar de knoppen, maar geen doden. Bless dual spec voor die situaties.

Vanavond waarschijnlijk geen raid voor mij, maar het kan verkeren. Als ik er ben dan zie je me wel :)

• hulkie
@ Paul: je hebt helemaal gelijk, met vrienden is het anders. Ik had alleen de indruk dat het een soort pug was…

@ Rodie: Wat is dat nou!? Geen raid? Hoe kom je dan aan je shards! Ik heb wel zin om Baleroc vanavond even voor zn flikker te geven! Mooi trouwens dat de raid zo soepeltjes liep… Dan kunnen we rustig aan naar de 4 en 5de kill. De T11 4 setbonus moet je gewoon zo snel mogelijk vervangen voor de 2 piece T12 bonus. Pants en hands dus als je nu al een chest hebt geloot.

Ben zelf ook wel toe aan wat FL loot trouwens. Heb zelf 8 keer een baas omgelegd nu, dus dat is 16 items. Ook zijn er 10 a 15 trashdrops geweest in de raids die ik mee was… zonder NRG had ik dus nu al ongeveer 3 378 items kunnen looten :)

• rodie83
  • Niet online
hulkie schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:06:
@ Paul: je hebt helemaal gelijk, met vrienden is het anders. Ik had alleen de indruk dat het een soort pug was…

@ Rodie: Wat is dat nou!? Geen raid? Hoe kom je dan aan je shards! Ik heb wel zin om Baleroc vanavond even voor zn flikker te geven! Mooi trouwens dat de raid zo soepeltjes liep… Dan kunnen we rustig aan naar de 4 en 5de kill. De T11 4 setbonus moet je gewoon zo snel mogelijk vervangen voor de 2 piece T12 bonus. Pants en hands dus als je nu al een chest hebt geloot.

Ben zelf ook wel toe aan wat FL loot trouwens. Heb zelf 8 keer een baas omgelegd nu, dus dat is 16 items. Ook zijn er 10 a 15 trashdrops geweest in de raids die ik mee was… zonder NRG had ik dus nu al ongeveer 3 378 items kunnen looten :)
Ik heb ook wel zin, maar in Groningen is vanaf vanavond het Noorderzon festival aan de gang. C.q. bier, muziek ende gezelligheid. Maar als het weer kut is ga ik niet, dus daar hangt het nogal vanaf. Bovendien ziet de raidbezetting er voor vanavond bijzonder bagger uit (nog maar 4 accepted).

Hoe dan ook, ik wil inderdaad even tempo zetten achter m'n T12 spul, maar ik speel eigenlijk alleen gedurende raids. Heb niet zo veel motivatie om uit andere bronnen VP's te gaan harken als ik eerlijk ben, daardoor duurt het allemaal ook wat langer.

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
rodie83 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:47:
[...]
Toen door naar Ryolith. Er werd opgemerkt (zoals ergens in dit topic ook al staat) dat het aanzienlijker simpeler is om alleen maar te timmeren op het rechterbeen van Ryo. Dat in de praktijk gebracht en inderdaad - dat is véél simpeler (nerfs hielpen ook mee natuurlijk). Het lopen ging prima, maar we hebben nog wel een paar tries er over gedaan om met name, nadat de stacks er zijn afgevallen, voldoende DPS op de benen te doen om Ryo z.s.m. naar P2 te krijgen in combinatie met add management en stacks. Om kwart voor 11 laatste try gedaan en baf, kill. Nog een nieuwe chest aan over gehouden ook. Alleen ben ik nu aan het twijfelen of ik hem ook echt moet gaan gebruiken, omdat ik anders m'n 4 part T11 bonus verlies. Die is niet extreem goed meer, maar waarschijnlijk nog steeds beter dan de 16 itemlevels die ik ermee win. Als iemand daar nog iets over te melden heeft, ik luister graag :)
Dus als ik het goed begrijp, DPS op rechterbeen totdat damagereduction 0 is, dan beide benen ??
Ik ben als s-priest op adds, dus heb me niet echt verdiept in het stuurmechanisme.
Gezien het feit dat de 3 tries die we deden Ryolith elke keer een hap verse lava kon nemen blijkt daar nog wel wat winst te halen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Nee, wat rodie bedoelt is dat ze Rhyo is een grote vloeiende cirkel over het platform hebben laten lopen, ipv heel precies op iedere volcano af te sturen. Dit houdt in dat je één been iets harder DPSt dan de ander, met af en toe een extra bijstuur als je een volcano dreigt te missen.

Speaking of Rhyo, wij hebben 'm sinds gisteren op heroic neer \o/ Nog nooit eerder pogingen op gedaan, dus dat we 'm op de eerste avond proberen al down hebben is een prettige opsteker. En uiteindelijk is het gevecht niet heel anders dan de normale variant...

2 healers (holy pally en resto druid), 1 tank (warrior). De 7 DPS hadden wij als volgt verdeeld:
  • 2 DPS op de legs. Zij hebben elk hun eigen been als we rechtdoor moeten, en DPSen 1 been als er moet worden gestuurd. (feral kitty en enhance shammy)
  • 2 DPS op legs met prioriteit op Sparks. Zij hebben elk hun eigen been en switchen NOOIT van dat been af als er geen Spark up is. Dat klinkt natuurlijk raar als je linksaf wilt en je bent het rechterbeen aan het DPSen, maar zo houd je voldoende DPS in totaal over om voor de 5 minuten P2 te bereiken. (demo lock en ele shammy)
  • 2 DPS houden DoTs op beide legs en staan op Fragmentcontrol. Zij switchen alleen in blinde paniek vol naar de legs. (spriest en boomkin)
  • 1 DPS heeft een FFA rol. Hij helpt met Fragmentcontrol maar pusht ook SparkDPS als we achter dreigen te gaan lopen. (huntert)
Het vergde wat tweaken op het sturen, en soms waren mensen toch nog het verkeerde been aan het DPSen, maar uiteindelijk hadden we een heel lineair progresspath, met steeds stabieler het bereiken van P2. Na de tweede Stomp in P2 viel bijna iedereen in de raid dood neer, maar de tank, holy pally en de feral bleven wonderwel in leven en lieten Rhyo heerlijk de grond kussen.

Domo HC next! :D

D3 char(s)

• rodie83
  • Niet online
Blistimo schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:12:
Nee, wat rodie bedoelt is dat ze Rhyo is een grote vloeiende cirkel over het platform hebben laten lopen, ipv heel precies op iedere volcano af te sturen. Dit houdt in dat je één been iets harder DPSt dan de ander, met af en toe een extra bijstuur als je een volcano dreigt te missen.
Yeap. Elke vulkaan pakken met een bocht naar rechts. In de praktijk komt dat redelijk neer op gewoon cirkels lopen inderdaad, soms wat scherper, soms niet, afhankelijk van de spawn locations. Het maakt het sturen voor de DPS op de benen véél makkelijker.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Blistimo schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:12:
Na de tweede Stomp in P2 viel bijna iedereen in de raid dood neer, maar de tank, holy pally en de feral bleven wonderwel in leven en lieten Rhyo heerlijk de grond kussen.
Die holy pally is natuurlijk geweldig O-)

We spend our years as a tale that is told

• MicScott

MicScott

.Grey.

Dutchman! schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:44:
[...]

Die holy pally is natuurlijk geweldig O-)
Of niet als die eerst de halve raid dood liet gaan ;)

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Nee, dan gaat dat vingertje ineens naar mij natuurlijk. Resto druid mag de raid in leven houden, hij de tank :P

D3 char(s)

Verwijderd

Dammm! hebben jullie dat van de nieuwe patch gezien?

Met de invoering van patch 4.3 wordt het daarom mogelijk om het uiterlijk van voorwerpen aan te passen. Zowel wapens als kledingstukken kunnen het uiterlijk aannemen van een vergelijkbaar voorwerp uit het spel, terwijl ze hun eigenschappen behouden. Een bijl kan dus het uiterlijk aannemen van een andere bijl, zonder dat de eigenschappen veranderen. Dat werkt naar twee kanten: zwakkere bijlen kunnen er uitzien als sterkere bijlen en andersom.

Kan ik eindelijk weer in mn Lvl 60 pvp setje lopen zonder uitgelachen te worden haha! dit is echt gaaf,staat op de frontpage van tweakers ook!

nieuws: Blizzard breidt WoW uit met 'transmogrification'-systeem

p.s. me helemaal kapot zitten ergeren in de arena gister, gemiddeld gegearde shammy en huntard werd gewoon steeds geslowed en ge-cced terwijl die nare shammy steeds in ghostwolf hem peerde! zou verboden moeten worden,ze leavde ook niet ofzo,ben dr best een poos mee bezig geweest haha

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 13:44 ]

• mrsar
  • Laatst online: 17-09 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

daar ging het de laatste 50 berichten al over ja :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Verwijderd

mrsar schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:43:
daar ging het de laatste 50 berichten al over ja :P
oow lol sorry was weer wat te enthousiast haha

maar dit is de goeie shit! aangezien ik best nog wel wat meer gecharmeerd ben van bepaalde oudere sets

ik is blij!
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:42:
Dammm! hebben jullie dat van de nieuwe patch gezien?

Met de invoering van patch 4.3 wordt het daarom mogelijk om het uiterlijk van voorwerpen aan te passen. Zowel wapens als kledingstukken kunnen het uiterlijk aannemen van een vergelijkbaar voorwerp uit het spel, terwijl ze hun eigenschappen behouden. Een bijl kan dus het uiterlijk aannemen van een andere bijl, zonder dat de eigenschappen veranderen. Dat werkt naar twee kanten: zwakkere bijlen kunnen er uitzien als sterkere bijlen en andersom.

Kan ik eindelijk weer in mn Lvl 60 pvp setje lopen zonder uitgelachen te worden haha! dit is echt gaaf,staat op de frontpage van tweakers ook!

nieuws: Blizzard breidt WoW uit met 'transmogrification'-systeem

p.s. me helemaal kapot zitten ergeren in de arena gister, gemiddeld gegearde shammy en huntard werd gewoon steeds geslowed en ge-cced terwijl die nare shammy steeds in ghostwolf hem peerde! zou verboden moeten worden,ze leavde ook niet ofzo,ben dr best een poos mee bezig geweest haha
Mja ik ben er nog niet uit wat ik moet.
T1 tot 10
Of S1 tot S4
Of misschien toch een mix van ? :)

Cataclysm betekend voor mij rondlopen met 5bagspace !

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:46:
[...]

Mja ik ben er nog niet uit wat ik moet.
T1 tot 10
Of S1 tot S4
Of misschien toch een mix van ? :)

Cataclysm betekend voor mij rondlopen met 5bagspace !
ik ga voor de GM lvl 60 pvp set haha, damm dit kan best nog wel eens een tactisch voordeel in de arena opleveren, als je bijvoorbeeld allebij een T1 set kwa looks hebt en 1 vd 2 is undergeared dan kan de tegenstander dat niet zien,tenzij je een globale HP schatting maakt of de DMG/Healing bijhoud

• Deadsy
Aan de ene kant lijkt me dat ook het beste maar aan de andere kant wil ik zo graag die helm token. Maar mochten we ooit zover komen dan moet je uiteraard de mazzel hebben dat het dropped en dat je de roll wint.

Mocht ik gaan zal ik denk ik eerst even praten met de 2 RLs.
Ik had het gevoel dat dit groepje (tenminste de meesten van hun) vaker raiden.
De 2 tanks 1 healer en 3 dps waren van dezelfde guild en 1 niet guildie raide geloof ik ook vaker met hun. Dus inclusief mij slechts 3 pugs.

De 3 bazen die we deden waren redelijk eenvoudig en qua tactics kwam er niet echt iets bij kijken maar de dps was niet echt in staat om deze te volgen :/ en bleven dan ook nog gezellig overal instaan.

Ik ben eigenlijk een redelijk rustig persoon en raiden is niet echt belangrijk voor me maar een beetje progressie op gevechten die zo simpel zijn is denk ik toch niet teveel gevraagd.

Het grappige is dat de guild waarmee ik de raid gedaan heb geloof ik de guild is waarmee we zouden mergen (nog steeds geen gesprek kunnen hebben met de GM hierover maar ik denk dat de merge niet door gaat).
En na deze raid mee gemaakt te hebben begrijp ik ook waarom die guild zoveel moeite heeft met een raid team draaiende te houden.

btw wie gaat hier nog meer de T2 voor paladins farmen :)

Verwijderd

Deadsy schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:49:
[...]

Helm is eigelijk niet meer T2 toch? die is toch tezamen met Ony geupgrade naar een lvl 80 versie?

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:52:
[...]

Helm is eigelijk niet meer T2 toch? die is toch tezamen met Ony geupgrade naar een lvl 80 versie?
Ziet er nog hetzelfde uit dus who cares? Het gaat om de looks in dit geval.

• Dutchman!
  • Nu online
De oude T2 helm is er ook nog, die dropt van Neff in BWL tesamen met de tier die hij normaal al dropte (chest denk ik?) Hoe dan ook, ik ga hier een daar eens kijken naar leuke sets ter zijner tijd, mooi zwart bloodknight setje voor de ret/tank set(s), en een propere holydin look voor de holy spec :) Mijn priest alt zal T6 worden natuurlijk.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:49:
[...]

ik ga voor de GM lvl 60 pvp set haha, damm dit kan best nog wel eens een tactisch voordeel in de arena opleveren, als je bijvoorbeeld allebij een T1 set kwa looks hebt en 1 vd 2 is undergeared dan kan de tegenstander dat niet zien,tenzij je een globale HP schatting maakt of de DMG/Healing bijhoud
Psychologische oorlogvoering of niet?

Ik vraag me af of mensen in arenas anders spelen als ze weten dat ze hun tegenstander outgearen of niet. Of scheelt het echt aanzienlijk als je weet wat voor gear iemand draagt, bijvoorbeeld in de zin dat je als pally bij een bepaald aantal HP bubblet omdat je weet dat je potentieel kan worden ge-oneshot ofzo?

Speel je voorzichtiger als je van tevoren niet weet wat voor gear iemand draagt? En hoe doe je dat dan bij druids?

Ik houd me niet zo met PvP bezig sinds ik m'n druid speel, maar ik vrag me af of de kennis over gear, en dan zelfs alleen vanuit een visueel oogpunt, echt veel uitmaakt in de uitkomst van een arena battle :)

D3 char(s)

Verwijderd

Deadsy schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:49:
Laat ik het 8/8 judgement set nog hebben met alle bijbehorende oude enchants erop :) Weps als Ashkandi etc ook nog, ook nog t1, t2,5, t3, t4, t5, t6, wotlk setjes (lelijk), s1 t/m wrathful =P

Vind ook eigenlijk dat het niet hoort te werken met shit die je nu nog kan halen, zou juist tof zijn voor mensen die hebben gehaald back in the day.

• Deadsy
Blistimo schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:04:
[...]

Psychologische oorlogvoering of niet?

Ik vraag me af of mensen in arenas anders spelen als ze weten dat ze hun tegenstander outgearen of niet. Of scheelt het echt aanzienlijk als je weet wat voor gear iemand draagt, bijvoorbeeld in de zin dat je als pally bij een bepaald aantal HP bubblet omdat je weet dat je potentieel kan worden ge-oneshot ofzo?

Speel je voorzichtiger als je van tevoren niet weet wat voor gear iemand draagt? En hoe doe je dat dan bij druids?

Ik houd me niet zo met PvP bezig sinds ik m'n druid speel, maar ik vrag me af of de kennis over gear, en dan zelfs alleen vanuit een visueel oogpunt, echt veel uitmaakt in de uitkomst van een arena battle :)
Ik ken wel wat mensen die direct naar de gear van een tegenstander kijken in pvp om te kijken wat ze kunnen verwachten.
Ik doe het zelf in dungeons, even een snelle look naar de tank en/of healer om te kijken of ze pvp gear dragen.
Als ik als healer in een HC zit en ik zie dat de tank veel pvp gear heeft dan weer ik direct of het een leuke dungeon word ja of nee.

edit:
eoN
Ik vind het zelf een erg leuk idee omdat je erg vaak mensen met precies dezelfde gear ziet.
Alhoewel ik het gevoel heb dat de meeste mensen toch voor dezelfde oude gear zullen gaan. Priests gaan zover ik zie grotendeels voor de oude T6 bv.

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsy op 18-08-2011 14:11 ]

• hulkie
Toen ik nog arena speelde was dat in de lagere regionen (tot 1600) wel handig om te zien ja. Dan had je nog wel eens 1 iemand in volledige raidgear, terwijl de anderen wel resilience hebben… Dan moet je eigenlijk wel op de pvE geared speler gaan, die doet namelijk bakken met damage als je hem zijn gang laat gaan, en hij is twee keer zo makkelijk neer te meppen als de pvP gearen mensen!

@ Deadsy: Haha, dat doe ik ook altijd :) Tegenwoordig hoop ik dat de andere mensen dat niet doen als ik op mijn mage speel, maargoed, dat is een ander verhaal!

• Deadsy
hulkie schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:09:

@ Deadsy: Haha, dat doe ik ook altijd :) Tegenwoordig hoop ik dat de andere mensen dat niet doen als ik op mijn mage speel, maargoed, dat is een ander verhaal!
Bij DPS vind ik het eigenlijk minder storend. DPS doen meestal nog wel goede dps met pvp gear.

Maar bij een tank of healer wil je eigenlijk niet dat deze full pvp heeft, omdat de een het dan alleen moeilijker maakt voor de ander. Een tank wil flink wat mastery/parry/dodge hebben en een pvp set heeft dat niet echt omdat elk piece resilience heeft. Voor de heal pvp gear is het hetzelfde. Een healer wil veel haste en spirit hebben en de pvp set heeft dit niet echt.

• Dutchman!
  • Nu online
Blistimo schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:37:
Nee, dan gaat dat vingertje ineens naar mij natuurlijk. Resto druid mag de raid in leven houden, hij de tank :P
Holy Resto
warrior 2.085.407 1.607.009 3.692.416
holy 922.495 293.006 1.215.501
feral 572.389 259.974 832.363
resto 217.413 605.811 823.224
hunter 366.431 375.696 742.127
spriest 328.891 354.928 683.819
ele 240.889 390.813 631.702
boomkin 163.179 462.975 626.154
enhance 54.776 430.693 485.469
warlock 179.606 265.221 444.827
total 5.131.476 5.046.126 10.177.602
tankheal 2.085.407 1.607.009 3.692.416
raidheal 3.046.069 3.439.117 6.485.186
tankheal 56,48% 43,52%
raidheal 46,97% 53,03%

tankhealers en raidhealers bestaan wat mij betreft niet in 10 mans, of nauwelijks :>
NB jouw totalen komen wat hoger uit gezien je pets voor een paar honderd duizend hebt geheald.

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:04

Maduth

Probeersel

hulkie schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:09:
Toen ik nog arena speelde was dat in de lagere regionen (tot 1600) wel handig om te zien ja. Dan had je nog wel eens 1 iemand in volledige raidgear, terwijl de anderen wel resilience hebben… Dan moet je eigenlijk wel op de pvE geared speler gaan, die doet namelijk bakken met damage als je hem zijn gang laat gaan, en hij is twee keer zo makkelijk neer te meppen als de pvP gearen mensen!
Voel me zo nietig als dit lees, zou graag een rating van 1600 willen hebben :+

• MicScott

MicScott

.Grey.

Deadsy schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:08:

Alhoewel ik het gevoel heb dat de meeste mensen toch voor dezelfde oude gear zullen gaan. Priests gaan zover ik zie grotendeels voor de oude T6 bv.
Tier 5 was anders ook geil.

• hulkie
Een goede combo helpt al aardig. Ik speelde in S5 en S6 fanatiek op mn priest en mn rogue...

Rogue + resto druid was toen gewoon win!

En met mijn priest speelde ik disc samen met één van de beste warriors van de server... Scheelt n hoop, haha!

Rogue + mage met mijn broertje was niet zo een succes, dat is volgens mij de sterkste combi die er is. Maar ook 1 van de moeilijkste om te spelen. 1 klein foutje en je bent de klos tegen elk team met een healer.

Ik denk dat ik op dit moment ook niet meer boven de 1600 kan komen hoor :) Het is gewoon een kwestie van oefening

Verwijderd

Naast armor zit ik even te kijken naar een gaaf wapen. Kan je nu axe stats van je lvl 378 overzetten op een 2H zwaard?.. zo ja dan zit ik erg te denken aan het zwaard van KJ in the sunwell. Hier zal ik echter wel guildies voor moeten regelen omdat dit solo niet gaat lukken. SW is nog steeds een biatch :P

even daarom praktisch.. wat zijn volgens jullie de meest bruut uitziende wapens die je relatief makkelijk zou kunnen farmen?

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:48:
Naast armor zit ik even te kijken naar een gaaf wapen. Kan je nu axe stats van je lvl 378 overzetten op een 2H zwaard?.. zo ja dan zit ik erg te denken aan het zwaard van KJ in the sunwell. Hier zal ik echter wel guildies voor moeten regelen omdat dit solo niet gaat lukken. SW is nog steeds een biatch :P

even daarom praktisch.. wat zijn volgens jullie de meest bruut uitziende wapens die je relatief makkelijk zou kunnen farmen?
Alleen van hetzelfde type, met uitzondering van (kruis)bogen en guns.

Jammer dat mijn lock niet de twin blades of azzinoth kan dragen anders zou ik die gebruiken als replacement voor wat voor spellblade dan ook ^^

Then again: met http://www.wowhead.com/item=30910 (Tempest of Chaos) en volledig tier 5 kun je ook nog best voor de dag komen.

[ Voor 7% gewijzigd door MicScott op 18-08-2011 14:52 ]

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Dutchman! schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:31:
[...]

tankhealers en raidhealers bestaan wat mij betreft niet in 10 mans, of nauwelijks :>
NB jouw totalen komen wat hoger uit gezien je pets voor een paar honderd duizend hebt geheald.
\o/ Meter padding dankzij pets \o/

Poging tot voorkomen slowchat: Ik zie uit dat tabelletje 1 heel interessant gegeven. Namelijk dat beide healers voornamelijk zichzelf healen en een stuk minder op de ander letten. Wij hebben niet echt enorm gedefinieerde healing assignments, waardoor we dus nooit echt specifiek aangeven dat 1 persoon zich op de tank focust en de ander op de raid. Afhankelijk van het gevecht, dat wel, maar Rhyo is zo'n mooi voorbeeld van een FFA heal setup.

Ik vind het dan ook heel logisch dat wij dus voornamelijk onszelf healen. Je weet namelijk zelf wel het best wanneer je echt een heal nodig hebt en wanneer nog even niet. Daarnaast werken er natuurlijk abilities als Illuminated Healing en de druid 4T12 mee, waardoor je automatisch al meer healing op jezelf gooit. Hiermee is de noodzaak tot healen van 'de andere healers' dus wat kleiner. Zonder nu te stellen dat ik andere healers altijd oversla omdat ze zichzelf wel kunnen healen.

Hoe doen andere healers dat in vergelijkbare situaties? Houd je rekening met het feit dat healers zichzelf ook kunnen healen? Actief of passief? Of hebben jullie te allen tijde primaire assignments?

--Overigens, Chimaeron was wat betreft een abominabele fight. Weten dat je de raid kan redden met een crossheal, maar op hetzelfde moment ook kan wipen omdat je je eigen taak vergeet.
--Oh, en Beth'Tilac. Kunnen ze daarbij er niet voor zorgen dat mensen die op een ander niveau dan jij lopen greyed out zijn? Nu sta je beneden soms echt te kijken naar hoe laag de HP bars van de mensen boven zijn terwijl je zelf al een tijdje niks staat te doen...

D3 char(s)

• MicScott

MicScott

.Grey.

Is Anatema/Benediction trouwens nog te halen? Zo ja, dan gaat mijn priest die echt wel sporten..

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MicScott schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:51:
[...]

Jammer dat mijn lock niet de twin blades of azzinoth kan dragen anders zou ik die gebruiken als replacement voor wat voor spellblade dan ook ^^
Legendaries mag je sowieso niet gebruiken voor transmogrification, of je het nu kunt gebruiken of niet. Beats me why though. Als een wapen goed genoeg is om indrukwekkend te zijn dan gebruik je het gewoon zo, en als je voor de looks Thunderfury wil gebruiken....why not? Ik snap Blizzard niet. :X

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:51:
[...]

hmm *** dan ben ik vooralsnog gebonden aan 2H axe... dit Bryntroll, the Bone Arbiter vind ik ook nog steeds een leuk ding.. het is alleen jammer dat je hem zo ver bovenaan vasthoudt.. hierdoor lijkt die kleiner als je hem gebruikt.

Het farmen van vanilla wapen valt toch voor mij af.. droprate is zo laag dat het anders bezigheidstherapie gaat worden.... maar ja bovenstaand wapen is wel wat "gewoontjes"... even verder kijken

• Hierkomik
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Anathema en Benediction kan je niet meer halen, want die quest bestaat niet meer (idem voor hunter boog).
Al had Blizzard ook aangegeven dat ze wel denken aan een vendor die gear verkoopt die niet meer te krijgen is (oa dungeon set 0,5 en dungeon set 1, tier 3, en misschien dus ook die hunter/priest items).

En inderdaad, legendaries kunnen niet. Best raar, omdat dat bij uitstek items zijn waarmee je kan pronken, maar ja, als je er weinig dps mee doet is het een beetje onzinnig en zal je alleen misschien in SW ermee lopen door te swappen met de equipment manager...

Ook wel grappig dat de crossbow/guns/bows veranderd kunnen worden en ze aangeven 'dan kunnen dwarves eindelijk hun racial gebruiken en genieten van stilte/mooie boog models'. Dat is juist niet wat ik op mijn (US geretired) dwarf zou willen... ik wilde juist altijd een gun gebruiken omdat dat er mooier en natuurlijker uit zag op een dwarf.
Maar op mijn huidige (draenei) hunter maakt het niet zo veel uit. De beste raid items zijn (weer) bogen en die staan haar prima.

====
edit:
Als 2H axe kan je denken aan Gorehowl (Kara), die zag er altijd wel leuk uit. Ook (Reforged) Trollbane, die nu dropped in Zul'Aman. Makkelijk te krijgen en ziet er mooi uit.
Denk ook aan crafted items btw (zoals die Bloodmoon 2H axe enzo)...

[ Voor 11% gewijzigd door Hierkomik op 18-08-2011 15:02 ]

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Verwijderd

NMe schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:54:
[...]

Legendaries mag je sowieso niet gebruiken voor transmogrification, of je het nu kunt gebruiken of niet. Beats me why though. Als een wapen goed genoeg is om indrukwekkend te zijn dan gebruik je het gewoon zo, en als je voor de looks Thunderfury wil gebruiken....why not? Ik snap Blizzard niet. :X
Thunderfury/Sulfuras en zelfs Azzinoth blades zijn op zich te farmen dus dan loopt iedereen er straks mee (na transmogrification). Moet wel een beetje speciaal blijven, nu farmen de meeste dit niet omdat het niet genoeg rendement levert, als je ze straks nog kan gebruiken ook dan zit iedereen elke week in MC en zie je weer BT runs.

• Paul
Blistimo schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:52:
Hoe doen andere healers dat in vergelijkbare situaties?
Ik heal mezelf zo goed als nooit; de reden dat ik toch veel HPs op mezelf gooi dan op enig andere member (tanks uitgezonderd) is al die talents en abilities en procs die mij ook healen (en natuurlijk de AoE heals).

Rhàshan - Aditu Sunlock

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.