Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 247 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.830 views

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
MicScott schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:54:
Is Anatema/Benediction trouwens nog te halen? Zo ja, dan gaat mijn priest die echt wel sporten..
Volgens mij was de quest laatst verwijderd. Helaas dus :)

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
garagaholic schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:15:
[...]

Volgens mij wel ja.

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
garagaholic schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:15:
[...]

De eye dropt volgens my nog wel, echter het item uit de chest van majordomo is verwijderd.
Ben ik blij dat ik nooit die staf en de staf van AQ40 heb weggedaan.
Alleen wel jammer dat ik 4 tiersets weg heb gegooit vanwege ruimtegebrek. Staf heb ik altijd gehouden omdat dat een hoge emo-waarde heeft uit de tijd dat ik fulltime bezig was.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

sabriel schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:19:
[...]

De eye dropt volgens my nog wel, echter het item uit de chest van majordomo is verwijderd.
Ben ik blij dat ik nooit die staf en de staf van AQ40 heb weggedaan.
Alleen wel jammer dat ik 4 tiersets weg heb gegooit vanwege ruimtegebrek. Staf heb ik altijd gehouden omdat dat een hoge emo-waarde heeft uit de tijd dat ik fulltime bezig was.
Het is dan ook de vetste staff aller tijden.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• reddorian
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-06 15:53
Ik ga 100% zeker voor de rockhide strongfish.

http://www.wowhead.com/item=19808

Niet bruut, niet makkelijk te farmen, maar horde doodslaan met een vis? onbetaalbaar

Red

Op de digitale snelweg is geen maximumsnelheid.

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Dark Herring

+

Old Crafty.

Dual Wield fish.

Win.

D3 char(s)

Verwijderd

En anders wel die 2H Schep ;-)

• Mektheb
Lekker raiden in je TUX olee.

• MicScott

MicScott

.Grey.

Of bezem.

Verwijderd

reddorian schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:24:
Ik ga 100% zeker voor de rockhide strongfish.

http://www.wowhead.com/item=19808

Niet bruut, niet makkelijk te farmen, maar horde doodslaan met een vis? onbetaalbaar

Red
haha prachtig :P

ik vind dit wel een hele stijlvolle 2h axe..http://www.wowhead.com/item=31318 alleen droprate :( ga de komende tijd de AH maar eens afzoeken in de hoop dat iemand dit voor een paar honderd gold erop zet

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 15:31 ]

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Ik heb de Mallet of Zul'Farrak nog altijd. Nostalgische gevoelens omdat ik daar flink moeite voor moest doen om die te krijgen. En het is gewoon één van de beter uitgevoerde wapens. Qua shield heb ik nog altijd Royal Crest of Lordaeron en i.c.m. Grand Marshal's Longsword ziet dat er gewoon epic uit. :)

http://hawvie.deviantart.com/

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik vind het maar een jammere keus van Blizz. Het zou natuurlijk volkomen lame zijn als er straks lui rondlopen met twee vissen die in feite hamers/swords/daggers blijken te zijn. Sowieso loopt het spel al te lang om op déze manier looks te customizen wat mij betreft. Het idee is áltijd geweest dat je aan de gear kon zien waarmee iemand liep. Dat was volkomen terecht wat mij betreft.

Dat wordt nu ineens volledig overboord gemikt. Met als resultaat waarschijnlijk een Azeroth vol met dwaze combinaties waaruit zonder inspect niet meer valt op te maken wat iemand draagt. Om het nog niet te hebben over dat in veel gevallen straks dan de naam van het item de lading van het uiterlijk niet meer dekt. Als Blizzard meer unieke shit had willen hebben hadden ze gewoon niet moeten zeuren, en van hetzelfde stuk gear meerdere variaties moeten maken qua looks en details.

Dan ben ik maar de enige, maar ik vind het gewoon echt een zuigplan in de huidige staat.

[ Voor 7% gewijzigd door rodie83 op 18-08-2011 15:41 ]

Verwijderd

rodie83 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:39:
Dan ben ik maar de enige, maar ik vind het gewoon echt een zuigplan in de huidige staat.
Nee hoor ben het volledig met je eens, uitzondering zou zijn voor mensen die in het verleden (complete) sets hadden behaald en die terug willen brengen.

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:44:
[...]

Nee hoor ben het volledig met je eens, uitzondering zou zijn voor mensen die in het verleden (complete) sets hadden behaald en die terug willen brengen.
Alleen als het zo zou werken:

Je komt met je oude oude Tier item aan bij die vendor - je zegt upgrade this item to T11/12 (kan alleen als je het T11/12 item al hebt) en paf, het item heeft dezelfde stats als je T11/12 gear. Dat zou vet zijn. Niet als je straks met je Obsidian armor, wat nog zo heet rondloopt terwijl je eruit ziet als een hert. Dat zou stom zijn.

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:55

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik ga de laagst haalbare gearset halen voor de nieuwe optie. Gewoon, voor de joeks.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Mektheb
Ik vindt het helemaal geweldig !.

Heb nog de Postmaster SET in de bank :D, ik ga gewoon PTT worden en dan Raggy hoeken ! BAM !
./sadface.

Sunwell items who are all dusty here is daddy.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 19:54
Wat heb je er aan om te zien wat iemand voor iets aan heeft? Inspect (of een addon die het wat overzichtelijker neerzet) werkt veel beter ...

Aan de buitenkant kun je een beetje inschatten wat iemand draagt, maar spec, talents, reforges, gems, enchants, dat zie je allemaal niet ...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:55

Auredium

Informaticus Chaoticus

Paul schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:54:
Wat heb je er aan om te zien wat iemand voor iets aan heeft? Inspect (of een addon die het wat overzichtelijker neerzet) werkt veel beter ...

Aan de buitenkant kun je een beetje inschatten wat iemand draagt, maar spec, talents, reforges, gems, enchants, dat zie je allemaal niet ...
Zelf let ik met PvP ook niet op het uiterlijk van iemand. Ik check liever stat dan uiterlijk. Met name omdat Blizz al vaker items dubbel heeft gebruikt in het verleden.

Ik zie de humor er wel van in.....maar WoW zal wel een stukje toony worden.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Mektheb
Auredium schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:56:
[...]

Zelf let ik met PvP ook niet op het uiterlijk van iemand. Ik check liever stat dan uiterlijk. Met name omdat Blizz al vaker items dubbel heeft gebruikt in het verleden.

Ik zie de humor er wel van in.....maar WoW zal wel een stukje toony worden.
Ik zie een hoop oortjes van Pasen etc voorbij komen in raids trust me :P

• rodie83
  • Niet online
Paul schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:54:

Gewoon, algemeen beeld? Straks moet ik zelf voor m'n algemene beeld iedereen inspecten. Zwaar irritant.

• Mektheb
rodie83 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:04:
[...]

Gewoon, algemeen beeld? Straks moet ik zelf voor m'n algemene beeld iedereen inspecten. Zwaar irritant.
Waarom ? dat hoeft toch alleen bij recruitment en onderhouding van je eigen guild ?.
Of inspect je elke speler ingame ? tijd dat ze puggen eruit mieteren :P

En trust me komen vast wel addons voor die stats zien als je inspect etc of waarvan naar wat het getransformeerd is.

[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 18-08-2011 16:07 ]

• rodie83
  • Niet online
Mektheb schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:06:
[...]

Waarom ? dat hoeft toch alleen bij recruitment en onderhouding van je eigen guild ?.
Of inspect je elke speler ingame ? tijd dat ze puggen eruit mieteren :P

En trust me komen vast wel addons voor die stats zien als je inspect etc of waarvan naar wat het getransformeerd is.
Nee, ik vind het gewoon als ik door SW heen loop heel normaal om bepaalde figuren te inspecten, omdat ik bijvoorbeeld zie dat ze dikke tier gear aan hebben, of een heel vet wapen. Gewoon ff kijken wat dat nou is. Zometeen heb ik helemaal geen beeld meer, omdat elke drol kan aandoen wat ie er leuk uit vind zien, terwijl onderliggende stats alleen maar door inspect naar boven kunnen komen. Het is gewoon hartstikke nep deze zooi. WoW gaat er zometeen uitzien als de gemiddelde kleuterklas waarin de hele middag is gevingerverfd.

En nee, ik wil geen oplossing in de vorm van een addon, ik wil gewoon dit achterlijke idee niet in m'n favo MMO hebben :')

[ Voor 7% gewijzigd door rodie83 op 18-08-2011 16:20 ]

• MicScott

MicScott

.Grey.

rodie83 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:19:
[...]

Nee, ik vind het gewoon als ik door SW heen loop heel normaal om bepaalde figuren te inspecten, omdat ik bijvoorbeeld zie dat ze dikke tier gear aan hebben, of een heel vet wapen. Zometeen heb ik helemaal geen beeld meer, omdat elke drol kan aandoen wat ie er leuk uit vind zien, terwijl onderliggende stats alleen maar door inspect naar boven kunnen komen. Het is gewoon hartstikke nep deze zooi. WoW gaat er zometeen uitzien als de gemiddelde kleuterklas waarin de hele middag is gevingerverfd.
En nu ziet het eruit alsof één figuurtje 300x in stormwind is gecopypastet.

• HawVer
Ik ben aan het gearen voor FL raiden, maar ik zie er nu als een kermisattractie. :P Allemaal verschillende kleuren en stijlen. De meeste zijn nog gewoon lelijk ook.

• rodie83
  • Niet online
MicScott schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:20:
[...]

En nu ziet het eruit alsof één figuurtje 300x in stormwind is gecopypastet.
Dat vind ik reuze meevallen en zoals hierboven uitgelegd had dat ook op hele andere manieren opgelost kunnen worden, maar Blizzard kiest de goedkoopste optie. Ze hadden namelijk ook gewoon meerdere models van dezelfde gear kunnen maken. Blijf je ook dichter bij de lore, zoals ik al heb uitgelegd. Tal van betere en serieuzere opties voor customizing dan dit kinderpretpark.

Het is één keer leuk als iemand in tuxedo meedoet in raid, maar hoe lang denk je nou dat dat serieus leuk blijft?

[ Voor 9% gewijzigd door rodie83 op 18-08-2011 16:24 ]

• Mektheb
rodie83 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:23:
[...]

Dat vind ik reuze meevallen en zoals hierboven uitgelegd had dat ook op hele andere manieren opgelost kunnen worden, maar Blizzard kiest de goedkoopste optie. Ze hadden namelijk ook gewoon meerdere models van dezelfde gear kunnen maken. Blijf je ook dichter bij de lore, zoals ik al heb uitgelegd. Tal van betere en serieuzere opties voor customizing dan dit kinderpretpark.
Ja mee eens dat wel, het antwoord was er toen guildwars 1 er was al.

Inscirbtion > DYE DYE en nog is DYE of zeg ik het verkeer ? ( gewoon je eigen spul morgen kleuren )
Zie het als een soort point >.>

• MicScott

MicScott

.Grey.

[...]

Het is één keer leuk als iemand in tuxedo meedoet in raid, maar hoe lang denk je nou dat dat serieus leuk blijft?
Wat een onzin, dit geeft gewoon veel meer vrijheid. Veel mensen vinden dit tof, en het aantal dudes met vissen zal heus wel meevallen.

• HawVer
Ik vind het passen bij het hele role playing concept binnen wow. Uiteindelijk maak jij de keuze wat je rol is en hoe je fun beleeft aan het spel. :)

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

MicScott schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:28:
[...]

Wat een onzin, dit geeft gewoon veel meer vrijheid. Veel mensen vinden dit tof, en het aantal dudes met vissen zal heus wel meevallen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:40

vhal

ಠ_ಠ

leuk ...outland spandex mage quest item suits... :/ het moet niet gekker worden.

maargoed...2 weken niet gelogged zegt wel genoeg. Als non raider verveel ik me dood. ZA/ZG runs? Neuh..dank je. BG's? Geen zin om pvp gear te farmen. PuG raids? Not going to happen. Dus ja, wat blijft er over na !#@$!@#!@ FL dailies en AFK in SW staan? :P

Strava

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik ben sinds een paar weken een beetje met Arena bezig en merk hoe hoger de rating, hoe moeilijker het toch wel wordt. Nu vraag ik mij af, is een healer/dps combinatie in 2v2 levensvatbaar? Ik zit als resto druid in een team met een mage (beide vrij onervaren in Arena) en merk vaak dat als we tegen dps/dps moeten, de dps's beide compleet los op mij gaan en ik het toch erg lastig krijg (ondanks mijn ruime cc-mogelijkheden). Soms pop ik ook wel te laat cd's, maar ik ben huiverig om gelijk in het begin de trinket, tree of life, nature's swiftness etc. te gebruiken. Of is het verstandig om gelijk cd's enz. te poppen? Iemand die daar wat tips over heeft?

Zowel mage als ik zitten beide op 3.9k ress btw.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Het kan verstandig zijn in het begin gelijk CD's te poppen, omdat de 2 x dps het waarschijnlijk ook doen. Ze willen meteen een megaburst loslaten en zullen zelf dus ook alles los laten.

Ik ga ook wel eens dual dps met mijn warrior, samen met bv nog een warrior of mage, en dan pop ik ook gelijk recklessness in het begin etc.

Verwijderd

[...]
"In general, only items that have stats can be used in the transmogrification process."

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Thanks for the tips Navi. Ik heb nu vanavond inderdaad veel eerder cd's gepopped en dat werkt beter. 32 gewonnen 25 verloren, dus meer dan 50% gewonnen. We zitten nu op een rating van 1372. Of we ooit een rating van 2200 halen betwijfel ik, maar ach, we zijn pas net begonnen en er is nog veel te leren (en ook nog betere gear te halen....dat is ook niet geheel onbelangrijk :) ).

We hadden ook een battle tegen een hunter en een resto druid (resto druid net als ik dus), die zeker 45min duurde. Op een gegeven moment stelde mijn team mate voor om te leaven (en terecht...duurde te lang) toen hun op dat moment hetzelfde dachten >:) want ze waren opeens weg :). Mooi, een win voor ons dus. Zulke lange matches zijn wel irritant zeg. Wat ook op viel is dat we tegen een affl lock en een DK geen schijn van kans hadden. Die gasten pwnde ons hard. Maar hey, win some, lose some....hoort bij het spel :). Verder is mana burn van de priests echt een bitch, daarom hebben we besloten voortaan toch maar per definitie voor de priest te gaan (uitzonderingen daargelaten).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik snap echt de ballen van dat macro systeem; het lijkt niet consistent (of ik snap 't gewoon niet)

Soms (pre-fight) is het handig om bepaalde bufs/spells te casten, zijn altijd dezelfde dus handig als via 1 knopje kan. ... ik krijg 't niet werkend.
Her en der staat geschreven dat je niet meerdere spels achter elkaar kunt doen. maar wel met items mits andere classe (bijv. 2x trinket kan niet) althans dat is de indruk die ik krijg.

Nu doe ik een buff, en daarna activeer ik een trinket, macro opgeslagen en 't werk perfect *O*
Na die buff en trinket wil graag iets anders doen; spell casten of item activeren.

Maar de 3e regel wordt niet geaccepteerd; drums wordt niet gecast.
/cast Shamanistic Rage
/cast Uniting Charm
/cast trommelen

Ik heb diverse shaman addons geprobeerd, en enkele macro-tutorial pagina's bezocht, maar dat zijn bijna allemaal copy/pasts van elkaar :X

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Welk level ben je?

Of bedoel je items achter elkaar activeren? Want dat pakken macro's inderdaad niet lekker op, dan moet je 2x klikken. (Komt door global cooldown)

[ Voor 80% gewijzigd door ItMeAedri op 19-08-2011 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:41
himlims_ schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 23:51:

/cast Shamanistic Rage
/cast Uniting Charm
/cast trommelen
Probeer is
/cast Shamanistic Rage
/cast Uniting Charm
/use trommelen

En anders kan het inderdaad niet door gcd.

[ Voor 3% gewijzigd door chiIIed op 19-08-2011 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dit heeft inderdaad niets met het macrosysteem te maken maar met het feit dat die trinket en de drums beiden de GCD triggeren. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

chiIIed schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:46:
[...]
Probeer is
/cast Shamanistic Rage
/cast Uniting Charm
/use trommelen
En anders kan het inderdaad niet door gcd.
dat had ik reeds geprobeerd - zonder succes helaas
NMe schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:53:
Dit heeft inderdaad niets met het macrosysteem te maken maar met het feit dat die trinket en de drums beiden de GCD triggeren. :)
maar waarom werkt 't bij 2 dan wel; is ook general cooldown. ik had gehoopt dat dit wel kon; 3x verschillende items/cd

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
gisteren door het doen van wat quests/daily's en 3 heroic's m'n itemlevel ruim 20 punten omhoog kunnen brengen. Begint er nu iig een beetje acceptabel uit te zien. :)

Niet verbazingwekkend overigens dat er bij iedere run wel tenminste 1 speler tussen zat die het na 1 tegenslag liet afweten (ook al lag dat soms aan henzelf) :')
Maar als je de juiste spelers treft, kan ook puggen een hoop plezier opleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
JoeBravo schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:47:
gisteren door het doen van wat quests/daily's en 3 heroic's m'n itemlevel ruim 20 punten omhoog kunnen brengen. Begint er nu iig een beetje acceptabel uit te zien. :)

Niet verbazingwekkend overigens dat er bij iedere run wel tenminste 1 speler tussen zat die het na 1 tegenslag liet afweten (ook al lag dat soms aan henzelf) :')
Maar als je de juiste spelers treft, kan ook puggen een hoop plezier opleveren :)
Mee eens. Het wil mij echter ook nog wel eens gebeuren dat ik een 'off-day' heb en toch queue als tank voor een hc. Dan zit ik met mijn hoofd heel ergens anders en faal ik dik in de heroic, gisteravond had ik het nog. Dan ga ik zelf weg, nadat ik mijn excuses aan heb geboden aan de groep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 23:51:
/cast Shamanistic Rage
/cast Uniting Charm
/cast trommelen

Ik heb diverse shaman addons geprobeerd, en enkele macro-tutorial pagina's bezocht, maar dat zijn bijna allemaal copy/pasts van elkaar :X
Hoi.. waarom maak je niet gewoon een castsequence?

uit mijn hoofd wordt het dan zoiets: /castsequence [mod:alt] reset=CD time trinket/item met andere CD; item, item, spell

zulk soort dingen gebruik ik eigenlijk alleen maar en bevalt prima. met die alt mod kan je dan een skill/item dat net een iets andere CD heeft of je gewoon belangrijk vind om af en toe te checken altijd zien . wanneer je dus alt indrukt. Als je net zoals ik een razer naga hebt, dan minimaal verdubbel je op deze manier ook het aantal spells etc. dat je aan die knoppen kan hangen.
JoeBravo schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:47:
of soms een leuke verrassing :D.. kwam gisteren nog een lezer van dit forum tegen. Hij herkenede mij aan de naam :P... haha zijn er ook heel weinig die zo heten Woefwoefwoef :D

Als je dit leest was een smooth ZG run.. die 2 dps-ertjes uit mijn guild waren typische Wotlk spelertjes.. uit shit lopen of iets als interupt gebruiken doen ze niet, maar was wel een snelle run. 280 vp punten in 30 min :D (kwam binnen bij de eindboss in ZA en daarna een ZG)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
Thysiej schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:52:
[...]

Mee eens. Het wil mij echter ook nog wel eens gebeuren dat ik een 'off-day' heb en toch queue als tank voor een hc. Dan zit ik met mijn hoofd heel ergens anders en faal ik dik in de heroic, gisteravond had ik het nog. Dan ga ik zelf weg, nadat ik mijn excuses aan heb geboden aan de groep ;)
ik melde bij binnenkomst steeds dat de betreffende heroic nog niet eerder had gedaan en 2 van de 3 ook maar 1x op normal. En iedere keer was er wel iemand die na een wipe opeens vertrokken was.
2 a 3 wipes als newbie moet kunnen toch, was nooit meer dan 1x op dezelfde plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Het nadeel van de heroics is weer dat ze door bepaalde groepen of groupmembers (een overgearde tank/healer) zonder echt tactics te gebruiken alsnog gedaan kunnen worden, net zoals in WotLK. Als je dan een keer in een groep komt die iets minder is, is het best belangrijk om de mechanics van het gevecht te weten... Zo heb je bijv die eerste boss in GrimBatol, Als de dps de purple add geen 10+yd van de tank killed (of cc gebruikt) krijgt de boss een dikke buff, waardoor de tank nogal eens om wil vallen... Zijn maar weinig dps die weten hoe dat gevecht in elkaar zit en die blijven over het algemeen lekker alleen die general nuken... Dan baal ik vaak weer dat ik in een pug zit. De enige tijd dat het echt relaxt was om te puggen was toen Cata net uit was en er heel weinig mensen 85 waren, dan komt naar boven dat de mensen die echt willen en skills hebben 85 zijn en zich aan kunnen passen voor het gevecht en hun best doen... Het is mij toen ook nooit gebeurd dat een dps 6k deed ofzo, iets wat tegenwoordig meer regel dan uitzondering is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:38
Gisteravond weer verder gegaan met de mage, nu bijna (op 1 blokje na grrrr) lvl 84. Rested is er nu af, dus het duurt allemaal wat langer haha. Maar ik heb de tijd, en aangezien dit mijn 6e lvl 85 gaat worden heb ik tijd zat.

Het valt mij erg op dat er sommige mensen toch lvl 83 zijn geworden, al aardig wat instance gear hebben van BRC, VP, Stonecore etc, maar echt geen benul hebben wat hun class doet. Soms gewoon te grappig. Ik weet dat sommigen het erom doen zich belachelijk te maken of laten lijken, maar gisteren had ik een holy priest die nog nooit prayer of mending had gebruikt en niet wist wat er in chakra gebeurde met je healing spells. Hij healde alles met flash heal en verontschuldigde zich dat hij zo snel oom ging....

Dat soort dingen blijft leuk en ondanks dat het 2 wipes veroorzaakte moest ik er in mezelf toch om lachen.
Hopelijk vanavond de 84 aantikken en de laatste stapjes van de professions (enchanting/tailoring) doen.
epic boots & gloves liggen al klaar en tegen de tijd dat ik 85 ben kan ik met JP ook wel snel 2 pcs T11 halen. Dan nog een belt craften dan begint het er al op te lijken :)

/einde lang verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Gisteren bij gebrek aan voldoende spelers maar even BWD en T4W leeg geknald met een guildgroep met nog een random erbij. Ging opzich prima, tot Nef. Toen bleek de pallietank die onze guild zat echt te zuigend slecht te zijn. Na een paar wipes ging ie ook nog eens offline, terwijl we nog drie kwartier raidtime over hadden. Toen hadden we er wel genoeg van eigenlijk (was al de zoveelste keer dat die vent tegenviel), zijn we naar T4W gegaan, daar alles geoneshot en toen kwam onze MT online. Snel weer terug naar Nef, oneshot. Vervolgens ook maar die pallietank met z'n alts uit de guild geschopt. Was er bijna nooit, als ie er was was ie slecht en na 5x vertellen dat ie z'n spullen eens degelijk moet gemmen/enchanten had ie dat nog niet gedaan. Oftewel, bedankt, maar nodig hebben we je niet op die manier. Hij was niet eens gezellig.

Voor onze MT uiteindelijk nog twee upgrades binnen kunnen halen en dat is natuurlijk helemaal niet verkeerd aangezien ie ongeveer alles in FL moet tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gisteravond voor het eerst sinds een maandje of 6 weer eens een raid gedaan. Werd een wipe night op Baleroc :)

Wel; het gevecht beter geleerd, maar het was wel weer eens leuk.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Gisteren raid geformed, net voor de raid verliezen we Baradin hold, en is het horde controlled, met onze 100.000:1 ratio :/

Toen maar gelijk heroic fireland ingegaan, en net voor we starten hoor ik dat een andere guild net onze ranking spot over zal nemen als we niks killen die avond (qua boss kills in ieder geval), dus dat legde wel wat druk op de raid om extra te presteren, aangezien we bethi'lac en Alysrazor als progress bosses nog hadden.

Eerst op shannox al 1 wipe, daarna nog even 4 wipes op rhyolith door allemaal kleine foutjes enzo, erg irritant :D

Toen eindelijk begonnen met Bethi'lac en iets van 15 wipes gehad en om een of andere vage reden klikte het allemaal in 1x toen hadden we een 10% wipe, een 3% wipe en daarna de kill met nog 5 man levend :D

Het is soms zo vreemd de manier waarop je de hele avond kan wipen op kleine rot dingen en dan heeft iedereen het door, en zit je constant in phase 2, het was iig een leuke raid night met mooie progress.

Alleen zo jammer dan dat het WEER agi mail loot dropte, en we hebben geen enh shaman of hunter in de raid squad :s, onze resto heeft een betere Enh offset dan ik heb voor me mainspec (en ze eigen mainspec :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Iedereen nu ten minste al wel 3/5 T12 moeten zijn, want als je elke week VP capped was heb je daar genoeg punten voor gehad. Dus je zal wel veel loot DE'en. Rirelands run t/m domo vorige week hadden we naast de token denk ik 2 bop items die we konden gebruiken. De overigen allemaal DE (en we kunnen nog wel wat andere drops gebruiken, maar ja).

NM had niet gelezen dat het om heroic firelands ging...

Gisteren Alys gedaan en toen absurd veel wipes op domo. Om de een of andere reden bleven er steeds 1 of 2 mensen doodgaan voor de orbs. Ook was onze dps lager dan normaal (meestal als we bij de orbs aankomen is hij al op <20%, nu was hij vaak op 30%) en altijd dood op de orbs of net erna omdat we niet genoeg mannetjes meer hebben zodat hij in scorp form gaat.
Erg frustrerend. Na anderhalf uur wipes hebben we dat maar gecalled. Toen met mijn broertjes rogue (lvl 84) en een random warrior (85) BWL ge 3manned. Erg leuk en snel :). Ook weer 2 Tier 2 items voor mijn hunter (boots + shoulders), hoop dat ik die set voor patch 4.3 compleet heb. Oh en eenn erg mooie axe van een van de draakjes geloot. Past mooi bij die set.

[ Voor 3% gewijzigd door Hierkomik op 19-08-2011 09:58 ]

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:41:
Toen eindelijk begonnen met Bethi'lac en iets van 15 wipes gehad en om een of andere vage reden klikte het allemaal in 1x toen hadden we een 10% wipe, een 3% wipe en daarna de kill met nog 5 man levend :D
Gefeliciteerd! Alleen nog Alysrazor en dan kan de race om Heroic Ragnaros beginnen. Aangezien jullie het op 10 man doen zal het toch een heel stuk makkelijker zijn. Het is namelijk algemeen bekend dat 10 man zwaar undertuned is.

Grapje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Thysiej schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:04:
Het nadeel van de heroics is weer dat ze door bepaalde groepen of groupmembers (een overgearde tank/healer) zonder echt tactics te gebruiken alsnog gedaan kunnen worden, net zoals in WotLK. Als je dan een keer in een groep komt die iets minder is, is het best belangrijk om de mechanics van het gevecht te weten... Zo heb je bijv die eerste boss in GrimBatol, Als de dps de purple add geen 10+yd van de tank killed (of cc gebruikt) krijgt de boss een dikke buff, waardoor de tank nogal eens om wil vallen... Zijn maar weinig dps die weten hoe dat gevecht in elkaar zit en die blijven over het algemeen lekker alleen die general nuken... Dan baal ik vaak weer dat ik in een pug zit. De enige tijd dat het echt relaxt was om te puggen was toen Cata net uit was en er heel weinig mensen 85 waren, dan komt naar boven dat de mensen die echt willen en skills hebben 85 zijn en zich aan kunnen passen voor het gevecht en hun best doen... Het is mij toen ook nooit gebeurd dat een dps 6k deed ofzo, iets wat tegenwoordig meer regel dan uitzondering is
Ik ben net 85 en ik tik 10-12k aan afhangende van het gevecht. En dan doe ik meestal nog extra voorzichtig met adds killen en out zooi lopen, omdat ik simpelweg niet weet hoeveel damage de abilities doen en of ze meteen dodelijk zijn of niet.

Tot nu toe vermaak ik me wel weer met de game, hopelijk blijft het zo totdat SWTOR uitkomt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:56:
[...]

Gefeliciteerd! Alleen nog Alysrazor en dan kan de race om Heroic Ragnaros beginnen. Aangezien jullie het op 10 man doen zal het toch een heel stuk makkelijker zijn. Het is namelijk algemeen bekend dat 10 man zwaar undertuned is.

Grapje hoor.
10m bethi'lac was iig behoorlijk tight getuned Op moment dat we haar killen :D

Ben wel erg benieuwd naar ragnaros heroic, hoop dat alyzrazor lekker snel gaat, maarja als ik kijk naar hoe snel jullie, en hoe snel dragonlight het killen kan het niet zo moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Hmm, heb ik nou per ongeluk een strength gem gekocht en in mijn robe gestopt of is dat een bug?

http://eu.battle.net/wow/en/character/zenedar/Norrie/simple

Dat zou wel epic fail zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
MicScott schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:20:
Hmm, heb ik nou per ongeluk een strength gem gekocht en in mijn robe gestopt of is dat een bug?

http://eu.battle.net/wow/en/character/zenedar/Norrie/simple

Dat zou wel epic fail zijn..
Ik ben bang dat het epic fail is :)

Doet me denken aan een warlock die bij ons speelde : Afbeeldingslocatie: http://www.terence.nl/lol_lock.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Hmm het jeukt bij mij ook wel weer om te raiden op me shadowpriest. Alleen me huidige guild heeft al een vaste 10 man (soort van) en sinds de komst van de firelands niet meer geraid/gespeeld.

Iemand nog een social (gestoorde) 10 mans guild groep op zoek naar een shadowpriestje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Terence(x) schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:24:
[...]

Ik ben bang dat het epic fail is :)

Doet me denken aan een warlock die bij ons speelde : [afbeelding]
Gelukkig heb ik het al de volgende dag door ;) Die gems, ze lijken ook allemaal zo op elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
MicScott schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:29:
[...]

Gelukkig heb ik het al de volgende dag door ;) Die gems, ze lijken ook allemaal zo op elkaar!
Is altijd wel humor dat soort dingen, die worden nooit meer vergeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

MicScott schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:29:
[...]

Niets mis met een warlock met ambities om melee te gaan. Heb zelf trouwens voor ze de wapenskill verwijderd hebben, wel altijd keurig alle weapon skills maximaal als priest :P.

Kwa looks in 4.3 ga ik voor T5 met een staff uit Black Temple weg, heb al wat guildys die mee willen om te grinden. Moet nu alleen nog een witte cloak zien te vinden om het geheel compleet te maken.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Terence(x) schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:32:
[...]

Is altijd wel humor dat soort dingen, die worden nooit meer vergeten. :)
Inderdaad, ik weet nog toen we in 40 man Naxx aan het progressen waren op Patchwork en de healing priest opeens vroeg "can I have agi totem?" -"What for?" "For spell crit!"

...

Toen ben ik maar gaan healen op mijn alt shaman in tier 1 gear.. Ging veel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

ValHallen schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:39:
[...]

Niets mis met een warlock met ambities om melee te gaan. Heb zelf trouwens voor ze de wapenskill verwijderd hebben, wel altijd keurig alle weapon skills maximaal als priest :P.

Kwa looks in 4.3 ga ik voor T5 met een staff uit Black Temple weg, heb al wat guildys die mee willen om te grinden. Moet nu alleen nog een witte cloak zien te vinden om het geheel compleet te maken.
Ik zal vanavond eens in mijn bank kijken, ik verzamel veel cloaks dus kan even kijken. Volgens mij dropte er in Kara van Trash wel een mooie witte...

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:42
stoneskin gargoyle cloak vanuit straholme natuurlijk :P

(niet de mooiste trouwens, maar wel "de witte cloak")

[ Voor 42% gewijzigd door Dutchman! op 19-08-2011 11:13 . Reden: white -> stoneskin ]

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Zo gister toch op Baleroc gehealed met mijn druid. Kwam tot 107 stacks en had 22k hps. Eerste keer dat ik hem probeerde liep het voor geen meter. Maar met wat goeie communicatie en wissels ging het perfect.
Ik moest wel elk stukje mana er uit persen dat ik had maar dat is wel mooi. Een dooie boss en zonder mana zitten. :)

Wat we deden is dat ik de eerste 2 shards zou healen tot ongeveer 50-60 stacks. Daarna zou ik de tank gaan healen en onze pala healer zou het zelfde doen op de volgende serie shards. Enz enz. En de shaman ging overal tussen switchen waar healing nodig was. En verder maar 1 tank gebruikt. Denk dat we 4 tries nodig hadden.

Toen naar Rhyolith. Eerst nog wel even wipen op de trash. :)
Maar appeltje eitje daarna. Hij werd super gestuurd en lag in 5 min dood. One shot. Mooie kitty cloak geloot. Tenminste als de lootmaster online komt. Want die kreeg een d/c tijdens de trash van Aly.

Toen nog een paar tries op Aly met 9 man maar dat is nog een brug te ver.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:41:

Het is soms zo vreemd de manier waarop je de hele avond kan wipen op kleine rot dingen en dan heeft iedereen het door, en zit je constant in phase 2, het was iig een leuke raid night met mooie progress.
Grzz man.. goede zaak _/-\o_

wij pro slackers gaan vanavond ook weer aan de slag. we hebben een gozer die vorige week constant zat te zeiken dat hij geen focus had ff op de bank gezet :P... nu hebben we een alt van een gast (shadow priest) kijk erg uit naar Baleroc.. gaan we die dispersion truck proberen die je aangaf :D

misschien dat we lord retard ook nog wel neerleggen, maar denk dat we 3 bosses slopen vanavond met deze groep.. (iets van 2 nieuwe mensen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Gaaaaaah,

Dagboekje:

200+ wipes en EINDELIJK Lord Rhyolith 25HC neer.

Te geschift voor woorden. Een heel klein foutje in de tactics bleek voor ons fataal. Alle logs van de afgelopen weken geparsed, nagekeken en vergeleken met 200 kills en we bleken een stelletje suffterts te zijn.

3 shot met de tweak, met 5 minuten een van de snelste kills op WoL :D (en een persoonlijke wereld #16 ranking *proud*)

Pijnlijker dan het uitpoepen van een bowling bal met glas scherven.

Snel nog even een paar andere bazen gedaan, en zondag staat er vuur vogel op het menu voor de volgende HC kill. Moraal is eindelijk weer goed.

Van de week voor het eerst een heroic getanked op mijn altje (overgeared, lang leve FL BoE's) en dat viel me nog erg mee. Lekker snel doorheen kunnen lopen, maar ik had dan ook een van onze mainhealers mee.

Helaas hebben we wat emo gezeik gehad in de guild, de laatste 2 weken zijn alle britten wat emo het lijkt wel alsof ze wat in het drink water hebben gedaan daar. Om wat damage control te doen hebben ze me helaas officer gemaakt, iets wat ik niet zo zie zitten. Het moet maar even.

Gelijk wat mensen gekicked en gedemote, en het komt moreel daadwerkelijk ten goede. En niemand lijkt het me kwalijk te nemen.

Even een vraagje voor de experts en collectors:
Ik heb besloten sulfras en de bindings op mijn warrior te gaan farmen, en vroeg mij af of de droprates wat beter zijn geworden. Het is puur voor de sier, maar 30 min per week zou niet zo'n ramp moeten zijn. Ik heb alle mats al 2x (mijn lock wil bv ook de bindings, en mijn rogue ook), dus het hangt een beetje op de droprates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ValHallen schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:39:
[...]

In Shattrah kan je een mooie witte cloak halen voor een paar honderd JP. Wel even door de 14 pagina's met items zoeken.

Voor 4.3 ga ik persoonlijk voor de wat minder 'epic' uitziende armours. Denk dat ik de 232 PvP set ga dragen. Speel ook op een RP realm dus als ik ga rondhuppelen als de nieuwe Tyrande Whisperwind (emo, janken en krijsen om 'Mal') zou het me niet in dank worden afgenomen. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
temp00 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 19:09:
Ik ben sinds een paar weken een beetje met Arena bezig en merk hoe hoger de rating, hoe moeilijker het toch wel wordt. Nu vraag ik mij af, is een healer/dps combinatie in 2v2 levensvatbaar? Ik zit als resto druid in een team met een mage (beide vrij onervaren in Arena) en merk vaak dat als we tegen dps/dps moeten, de dps's beide compleet los op mij gaan en ik het toch erg lastig krijg (ondanks mijn ruime cc-mogelijkheden). Soms pop ik ook wel te laat cd's, maar ik ben huiverig om gelijk in het begin de trinket, tree of life, nature's swiftness etc. te gebruiken. Of is het verstandig om gelijk cd's enz. te poppen? Iemand die daar wat tips over heeft?

Zowel mage als ik zitten beide op 3.9k ress btw.
Navi schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 19:18:
Het kan verstandig zijn in het begin gelijk CD's te poppen, omdat de 2 x dps het waarschijnlijk ook doen. Ze willen meteen een megaburst loslaten en zullen zelf dus ook alles los laten.

Ik ga ook wel eens dual dps met mijn warrior, samen met bv nog een warrior of mage, en dan pop ik ook gelijk recklessness in het begin etc.
Gebruik zelf sinds een paar weken deze addon in PvP -GladiatorlosSA-.
Het announced allemaal cooldowns die je tegenstanders casten. Erg handig bijvoorbeeld om te horen of die Ring of Frost nu vriendelijk is (lekker erin staan) of vijandig (snel eruit) etc.
Het klinkt in het begin een beetje als spam maar als je het naar je smaak hebt ingesteld, dan is het echt onmisbaar.

Heb er met mijn PvP Ret spec erg veel plezier mee tot nu toe. Vooral DK's die Lichborne gebruiken zijn geinig. Turn evil erop en je ziet menig DK eventjes "kek" zeggen.
En als Feral is het goed tegen warriors (enrage dispellen/cyclonen) en resto druids (innervates/hots cyclonen)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkangle schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:33:
Gaaaaaah,

Dagboekje:

200+ wipes en EINDELIJK Lord Rhyolith 25HC neer.

Te geschift voor woorden. Een heel klein foutje in de tactics bleek voor ons fataal. Alle logs van de afgelopen weken geparsed, nagekeken en vergeleken met 200 kills en we bleken een stelletje suffterts te zijn.

3 shot met de tweak, met 5 minuten een van de snelste kills op WoL :D (en een persoonlijke wereld #16 ranking *proud*)
Welke tweak als ik vragen mag, hebben zelf met de guild al flink wat hc Ryolith pogingen gedaan maar wil nog niet echt lukken, vooral P2 wil meestal snel voorbij zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Darkangle schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:33:

Even een vraagje voor de experts en collectors:
Ik heb besloten sulfras en de bindings op mijn warrior te gaan farmen, en vroeg mij af of de droprates wat beter zijn geworden. Het is puur voor de sier, maar 30 min per week zou niet zo'n ramp moeten zijn. Ik heb alle mats al 2x (mijn lock wil bv ook de bindings, en mijn rogue ook), dus het hangt een beetje op de droprates.
Droprate is niet veranderd. Het is een kwestie van geluk hebben :). Ik heb gisteren de 2de binding eindelijk kunnen looten (nadat ik de eerste binding al 2 maanden had). Eindelijk Thunderfury binnen _/-\o_.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:51:
[...]

Welke tweak als ik vragen mag, hebben zelf met de guild al flink wat hc Ryolith pogingen gedaan maar wil nog niet echt lukken, vooral P2 wil meestal snel voorbij zijn....
Wij eindigde ook telkens kort na p2, door danwel te veel damage, danwel teveel stacks op de boss.
Eindeloos veel 3-4-5% wipes en een paar <2%.

De truuk voor ons was voluit voor de voeten gaan, en maar 3 man op de adds (sparks is een ander verhaal), ipv alle dps prio adds>sparks>legs met een dedicated spark team. Blobs doen we alleen pushback up, en proberen we eene beetje door de AoE te sturen (alle beetjes helpen).

Doen jullie 25 of 10 man? (ik ken alleen de 25 man tactics, maar dan wel elke tactic ooit bedacht voor deze baas, met ervaring :D )
Jerry schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:13:
[...]

Droprate is niet veranderd. Het is een kwestie van geluk hebben :). Ik heb gisteren de 2de binding eindelijk kunnen looten (nadat ik de eerste binding al 2 maanden had). Eindelijk Thunderfury binnen _/-\o_.
Nou, in vanilla was ik de ML, en in 2 jaar farmen met 40 man (zelfs nog terwijl we al in AQ40 zaten) 2x dezelfde binding zien droppen, voor de rest niets. Mijn geluk is niet zo goed. Ach, 30 min is 30 min, het zou gewoon eens kunnen vallen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen weet iemand een site waar je interactief je armor/wapen etc. kan aanpassen zodat je een preview van de uitkomst hebt? Met de komende patch ben ik even op zoek naar zoiets, maar kan het niet vinden.

weet niet of zoiets bestaat, maar wel handig als ik weet of de combi wapen/armor etc. een beetje bij elkaar past.. voordat je tijd gaat steken in het farmen van die "gouwe oude".

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:29:
mensen weet iemand een site waar je interactief je armor/wapen etc. kan aanpassen zodat je een preview van de uitkomst hebt? Met de komende patch ben ik even op zoek naar zoiets, maar kan het niet vinden.

weet niet of zoiets bestaat, maar wel handig als ik weet of de combi wapen/armor etc. een beetje bij elkaar past.. voordat je tijd gaat steken in het farmen van die "gouwe oude".
Je zou modelviewer op kunnen zoeken, als dat nog bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkangle schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:19:
[...]

Wij eindigde ook telkens kort na p2, door danwel te veel damage, danwel teveel stacks op de boss.

De truuk voor ons was voluit voor de voeten gaan, en maar 3 man op de adds (sparks is een ander verhaal), ipv alle dps prio adds>sparks>legs met een dedicated spark team. Blobs doen we alleen pushback up, en proberen we eene beetje door de AoE te sturen (alle beetjes helpen).

Doen jullie 25 of 10 man? (ik ken alleen de 25 man tactics, maar dan wel elke tactic ooit bedacht voor deze baas, met ervaring :D
25man, thx voor de tip, zal onze RL eens vragen hoe ze t precies splitsen qua dps. Gz met jullie kill btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Jerry schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:13:
[...]

Jij hebt dus beide bindings binnen 2 maanden ??

In wow heb ik MC 2 jaar gedaan, nooit 2de binding zien droppen.
Ben laatste 5 maanden een vriend aan het helpen voor hammer + thunderfury. Tweede binding nog niet gevallen, hammer recipy heb ik voor hem, moeten alleen nog maar de drop van ragnaros hebben.

Hate RNG :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:46:
[...]

25man, thx voor de tip, zal onze RL eens vragen hoe ze t precies splitsen qua dps. Gz met jullie kill btw!
Thanks.

Nog vergeten te vermelden: na de 3de spark help iedereen met het opruimen van de explosieve adds, word er gebloodlust (heroism voor alliance pigs) en word de damage geheel op de benen gestuurd, met het bijstuur team nog steeds om het een beetje onder controlle te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
;( (en ja, ik speel Horde).

Edit: I stand corrected :P Hier stond iets doms :+

[ Voor 24% gewijzigd door Paul op 19-08-2011 14:59 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Paul schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:05:
[...]
8)7
[...]

Bloodlust: Shamans
Heroism: Mage
Bloodlust: Horde Shamans
Heroism: Alliance Shamans
Time Warp: Mages.

;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ja joh? 8)7

Verklaar mij maar gek :P

Edit: Die namen zouden trouwens andersom moeten; het is de Alliance die steeds op mijn bloed uit is terwijl ik allemaal heroische acties uithaal :+

[ Voor 66% gewijzigd door Paul op 19-08-2011 14:15 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Paul schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:14:
Ja joh? 8)7

Verklaar mij maar gek :P

Edit: Die namen zouden trouwens andersom moeten; het is de Alliance die steeds op mijn bloed uit is terwijl ik allemaal heroische acties uithaal :+
gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
sabriel schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:00:
[...]

Jij hebt dus beide bindings binnen 2 maanden ??

In wow heb ik MC 2 jaar gedaan, nooit 2de binding zien droppen.
Ben laatste 5 maanden een vriend aan het helpen voor hammer + thunderfury. Tweede binding nog niet gevallen, hammer recipy heb ik voor hem, moeten alleen nog maar de drop van ragnaros hebben.

Hate RNG :p
Signed. Mijn vrouw zat tijdens vanilla in een mindere guild (waar ik haar leerde kennen toen ik haar weg recruiteerde, MT's stelen), en de 1ste week dat ze MC deedt viel binding #1, tweede week binding #2. Ze was net 60 geworden een week daar voor.

/facedesk

Wij kregen de drops niet, dus importeerde we ze maar. Achteraf gezien een goede zet ;).
Paul schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:05:
[...]
|:(
[...]

Bloodlust: Shamans
Heroism: Mage
Als je iemand verbetert ... ;) :P

En ja alliance is scum (als ik op mijn horde speel, andersom als ik op mijn alliance zit). Wel een beetje leuk houden natuurlijk :). Het is niet World of Politicalycorrectoppositesidescraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Darkangle schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:21:
[...]

En ja alliance is scum (als ik op mijn horde speel, andersom als ik op mijn alliance zit). Wel een beetje leuk houden natuurlijk :). Het is niet World of Politicalycorrectoppositesidescraft.
Zelf nu ik op de alliance speel heb ik nog een hekel aan de alliance. Ik zit op een pvp server maar ga eigenlijk nooit zelf het gevecht aan. Tenzij ik eerst aangevallen wordt, dan pak ik ze terug, en minstens 2 x.

De enige uitzondering was toen er een Blood Elf ( :') ) Paladin ( :') ) genaamd Allyslayer ( :') :') :') ) langsliep. Ik dacht, die móet ik even killen! Helaas verdween hij voordat ik hem aan kon vallen, maar werd ik later zélf door hem aangevallen. Ging helaas dood want ik was not prepared, maar vervolgens hem nog wel een half uur lang telkens te grazen genomen. Zal hem leren om onschuldige gnoompjes aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:42
Mijn belf paladin > jouw gnoom. Sliep uit!

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Dutchman! schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:36:
Bazinga

Afbeeldingslocatie: http://the-big-bang-theory.com/images/uploads/1/81631221d8e826d1c6123a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dutchman! schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:36:
Gadverdamme, Gay's die gnome's doen
overigens geen offence voor echte gay's

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 19-08-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
nvm F5 is your friend :)

[ Voor 75% gewijzigd door NotoriousBAS op 19-08-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Nouja, ik vind het vrij humoristisch om met mijn DK Gnome op grote bossen te tanken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zertaxka schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:46:
[...]
Gebruik zelf sinds een paar weken deze addon in PvP -GladiatorlosSA-.
Het announced allemaal cooldowns die je tegenstanders casten. Erg handig bijvoorbeeld om te horen of die Ring of Frost nu vriendelijk is (lekker erin staan) of vijandig (snel eruit) etc.
Het klinkt in het begin een beetje als spam maar als je het naar je smaak hebt ingesteld, dan is het echt onmisbaar.

Heb er met mijn PvP Ret spec erg veel plezier mee tot nu toe. Vooral DK's die Lichborne gebruiken zijn geinig. Turn evil erop en je ziet menig DK eventjes "kek" zeggen.
En als Feral is het goed tegen warriors (enrage dispellen/cyclonen) en resto druids (innervates/hots cyclonen)
Hey thanks voor de tip! Ik gebruik zelf de Gladius-addon maar die kondigt alleen visueel de trinket en nog wat kleine dingetjes aan, dus geen spells/abilities. Dat de alerts via je speakers komen met de addon die je noemt lijkt me echt super handig......kheb immers al behoorlijk wat visuele addons etc. draaien en anders wordt het zo vol allemaal. Ben erg benieuwd en ga 'm dus zeker proberen.

Overigens wordt een vijandelijke ring of frost e.d. met een rode cirkel in het midden aangeduid sinds patch 4.?. Of gaat dat niet op in Arena?

edit:
Filmpje van de addon gevonden. Kewl!
YouTube: World of Warcraft PvP/PvE - Best Addon in World of Warcraft, GladiatorlosSA - YouTube

[ Voor 7% gewijzigd door temp00 op 19-08-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Dutchman! schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:59:
stoneskin gargoyle cloak vanuit straholme natuurlijk :P

(niet de mooiste trouwens, maar wel "de witte cloak")
Is it slightly longer then regular cloaks?
Darkangle schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:19:
[...]

Doen jullie 25 of 10 man? (ik ken alleen de 25 man tactics, maar dan wel elke tactic ooit bedacht voor deze baas, met ervaring :D )
Als je op Rhyo P2 wilt bereiken voor de eerste Superheated zul je idd zo rond de vierde Spark voluit op de legs moeten gaan, ongeacht hoeveel stacks hij nog heeft. Maar als je al 4 minuten bezig bent moet je toch al een volcano of 5, 6 gestompt hebben, dus P2 bereik je dan best snel. Wij hadden hem op onze eerste kill zo rond de 55% HP toen we voluit DPS gingen op 1 been, zodat hij ballerina ging spelen door op 1 been rondjes te gaan staan draaien. Kostte ons een seconde of 40 om de 25% aan te tikken. En vanaf dan is het CD abuse op iedere stomp en hopen dat je healers nog mana hebben :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Jezus Christus... Wat is [Have... Have We Met?] een schijtachievement zeg...
Ik loop echt al dagen/weken te zoeken naar Thassarian, maar door het gebrek aan Alliance op mijn realm komt die maar niet. :O

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Rakkerzero schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:58:
Jezus Christus... Wat is [Have... Have We Met?] een schijtachievement zeg...
Ik loop echt al dagen/weken te zoeken naar Thassarian, maar door het gebrek aan Alliance op mijn realm komt die maar niet. :O
Heeft niks met Alliance te maken, als iemand van de Horde hem heeft kan je ook gewoon zwaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Dropt de T11 shoulder token eindelijk sinds dat ik Cho'gall grind (paar maand al), wordt ik outrolled door een paladin die 353 iLevel shoulders heeft, terwijl ik 346 shoulders heb. Hopelijk dropt die token volgende week weer, Al'Akir dropte de token ook niet. En dan zit ik al veel langer in die guild, ga elke social raid mee, terwijl ik er totaal niets te zoeken meer heb behalve de shoulders voor mijn 4/5.

Ik pas nu ook lekker op alle Tier 12 items tot ik minstens een maand mijn T11 shoulders heb.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo lekker raid avondje. was niet de complete normale raidgroep, maar beth 1 shot, baleroc 2 shot, shannox 1 shot en toen daarna Lord Rhyolith --> 2 shot :D

goede tip die van hem gewoon in een rondje laten lopen. dat werk super. toen p2 begon had iedereen zoeits van.. ehhh stack up and nuke :P... geen doden.. best een goede kill.

Wel dramatische gear trouwens... 3 leather stukken.. en nu was juist de rogue op vakantie :P.. zondag die vogel maar eens neermeppen en dan komen wij pro slackers toch ook nog best dicht bij het einde :P

mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Twylight schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:36:
[...]
Heeft niks met Alliance te maken, als iemand van de Horde hem heeft kan je ook gewoon zwaaien.
Is Thassarian dan geen Alliance-only NPC? Want dat dacht ik eigenlijk wel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Rakkerzero schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 02:16:
[...]

Oh, dat zou kunnen :P ik heb geen idee eigenlijk. :o Maar ik kreeg ook gewoon Chromie (een gnome) dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 17-09 22:55
Rakkerzero schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 02:16:
[...]

Veel mensen denken dat Thass alliance only is en Mankrik Horde only maar dat is niet zo.
Wel is het zo dat Thass en Mankrik beide erg zelden zijn (tenminste als je ziet hoeveel mensen moeite hebben met deze 2).

Heb op 2 alts de achi al en op mijn main mis ik Mankrik nog steeds :( .

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 20-08-2011 05:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik had moeite met Nat Pagle, Thass had ik heel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 01:21:
Zo lekker raid avondje. was niet de complete normale raidgroep, maar beth 1 shot, baleroc 2 shot, shannox 1 shot en toen daarna Lord Rhyolith --> 2 shot :D

goede tip die van hem gewoon in een rondje laten lopen. dat werk super. toen p2 begon had iedereen zoeits van.. ehhh stack up and nuke :P... geen doden.. best een goede kill.

Wel dramatische gear trouwens... 3 leather stukken.. en nu was juist de rogue op vakantie :P.. zondag die vogel maar eens neermeppen en dan komen wij pro slackers toch ook nog best dicht bij het einde :P

mzzls
Grats :)

Maar het einde is het nog niet, je heb nog de heroic modes om te killen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Deadsy schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 05:44:
[...]

Veel mensen denken dat Thass alliance only is en Mankrik Horde only maar dat is niet zo.
Wel is het zo dat Thass en Mankrik beide erg zelden zijn (tenminste als je ziet hoeveel mensen moeite hebben met deze 2).

Heb op 2 alts de achi al en op mijn main mis ik Mankrik nog steeds :( .
Ik heb Mankrik al genoeg keren gehad of gezien, maar Thassarian nog geen enkel keer. Terwijl ik toch vaak genoeg in Sethria's Roost rondhangt en mijn /tar Thassarian macro spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Als het goed is zou ik weer een SoR kunnen ontvangen. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze te versturen naar Irnük op de server jaedenar?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Gropah schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:33:
Als het goed is zou ik weer een SoR kunnen ontvangen. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze te versturen naar Irnük op de server jaedenar?

Alvast bedankt
Kan nog niet. Je bent nog niet 90 dagen inactief geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

darnz. ik dacht dat het ging om de dag van ingang, gaat dus om dag van afloop :(

In iedergeval bedankt voor het proberen :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.