Dat gevoel had ik zelf ook al (dat het dus van AP afkomt).
Reden waarom ik vroeg is deze (ergens onderaan het verhaal).
Vorig weekend geraid als pug en omdat het een wipefest was wilde ik eigenlijk niet meer gaan.
Maar de MT van hun (een maat van me) heeft me toch overgehaald om weer mee te gaan.
Alhoewel er flink wat nieuwe mensen bij waren ging het erg goed (alleen de 2 tanks en 2 dps en ik waren hetzelfde).
Groep was 2 tanks en alle DPS van hun guild en de 3 healers pugs.
Op Magmaw 1 wipe, ODS en Maloriak geen wipes en op Atramedes 1 wipe en daarna probleemloos down.
Daarna nog 1 try op Chimearon maar daar wipten we op omdat we gewoon te moe waren en zijn er toen maar mee gestopt.
Vond het erg goed gaan maar het probleem was dat we meer dan de helft van de tijd die we in BWD waren hebben zitten wachten omdat mensen DCden of gewoon weg gingen.
Maja niet alles ging goed. Het looten ging voor mijn gevoel erg slordig.
Op Magmaw dropte een caster dagger. De LM zei: Wie wil hem voor MS, roll.
Een retri paladin zegt dat hij hem wil hebben en een pug healer rolled voor de dagger waarop de LM de dagger aan de paladin gaf.
Ik trok direct aan de bel en zei dat de dagger OS voor de paladin is en dat hij geeneens gerolled heeft en de priest wel.
Dus achteraf ging de dagger toch nog naar de priest. (zelfde was de vorige keer ook al gebeurt).
Op Atramedes dropte dus een trinket met Crit en Spellpower en de LM vroeg: wie wil hem voor MS roll.
Waarop 2 Dks zeiden dat ze het trinket wilden en erop rollden en eentje ervan kreeg het.
Toen zei ik: Uh is spellpower niet nutteloos voor een DK?
de DK: maar de crit is lekker.
Ikke: ja maar we hebben het hier over het hele trinket niet over het halve en dat mensen voor OS er waarschijnlijk meer aan hebben,
Hier werd toen door niemand op gereageerd en we gingen dus verder.
Na de raid contact opgenomen met de MT en hem gezegd dat ik dit gewoon niet vind kunnen.
Dat het voor mijn gevoel gewoon zo uitzag alsof guildies voorrang krijgen boven pugs.
Heb hem gezegd dat het gewoon erg gaar is dat de LM 2 DKs laat MS rollen op een caster trinket en dat het ook wel wat zegt over de DKs dat hun dit trinket willen.
Hij heeft me toen gezegd het er met de RL en LM over te hebben.
Heb hem toen gezegd dat ze me voor volgend weekend niet meer hoeven te vragen.