Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 247 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.835 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Ik zag net een thread waar iemand een andere gast zat te stalken/harassen, en nu opeens bang doet dat hij IRL problemen krijgt. http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2463327728

Best wel zielig dan, het zijn nog wel beiden Nederlanders :/

[ Voor 10% gewijzigd door Ketho op 20-08-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Poeh, ik zit te kijken om een char te transferen + faction change. Dat is een duur grapje zeg. Ga er nog maar is goed over nadenken om dat te doen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
Diversity schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:49:
Poeh, ik zit te kijken om een char te transferen + faction change. Dat is een duur grapje zeg. Ga er nog maar is goed over nadenken om dat te doen :P.
Ik zou daar zeker goed over nadenken, een vriend van me heeft het ooit gedaan en kort daarna gingen al zijn vrienden naar de realm waar hij vandaan kwam :P

toch zonde van je geld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Diversity schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:49:
Dan verkoop je hem toch en neem je een nieuw account, zou niet de 1e keer voor je zijn : P

2 dagen geleden m'n eerste char "gerevived" en female dwarf huntress lvl 54 die ik voor het laatst heb gespeeld in mei 2005 ofzo. 9 gold in de pocket, crap gear, geen riding skill, geen gold om skill te kopen, geen glyphs, mining op 140 en engineering op 125 ofzo.

Vandaag: lvl 60, 600g, alle skills / glyphs / riding skills up to date en mining/engineering rond de 285.

Waarom beggen de retards dan om gold ><

[ Voor 38% gewijzigd door ImdaMned op 20-08-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ImdaMned schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:40:Waarom beggen de retards dan om gold ><
ik koop common recipe's bij vendors, verkoop ze op ah voor 4000% winst, ik snap ook neit wat mensen piepen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Laatst online: 17-09 17:05
ImdaMned schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:40:
[...]

Dan verkoop je hem toch en neem je een nieuw account, zou niet de 1e keer voor je zijn : P
Tja, 1 keer eerder gedaan om me vakantie te kunnen betalen (toen ik nog een arme student was) ^^. Ergens in 2008/9 ofso d8 ik :P.
Maar baal er af en toe wel van , al die coole mounts weg etc. So never again :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:25
Ik ben wat lore aan het lezen maar ik vraag me af, de Burning Legion is er alleen maar op uit om alles te vermoorden in het universum. Waarom doen de Titans niks tegen hen?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

ValHallen schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:39:
[...]
Moet nu alleen nog een witte cloak zien te vinden om het geheel compleet te maken.
Drape of the Righteous, van Kara trash is wel een mooie! Moet ook niet al te moeilijk zijn, zat groepen die naar kara willen voor old gear binnenkort zou je denken :)

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Cipri schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 15:53:
[...]

Drape of the Righteous, van Kara trash is wel een mooie! Moet ook niet al te moeilijk zijn, zat groepen die naar kara willen voor old gear binnenkort zou je denken :)
Cape of the Seething Steam is ook mooi.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen even om zeker te weten..

Straks in p4.3 wil ik graag een leuke set maken voor mijn main. nu heb ik op verschillende alts delen van deze set gehaald. Als ik ze dan staks in die void vault stop, moet ik ze toch kunnen gebruiken voor de looks voor mijn main?

Zo begreep ik het uit wat er nu op wowhead staat, maar graag ff wat advies of dit nu klopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Volgens mij gaat het per character (dus je main moet alle delen hebben):
[...]
Void Storage vaults will be per-character and not per-account, so it won't be a way for players to trade BoA items cross-realm.

[...]

You must own the item, have it in your possession and be able to wear or use it at the time of transmogrification.

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 17-09 22:55
Is Bell of Enraging Resonance goed voor Dks?

DK is een melee class maar ik weet dat veel van hun hits een soort van spell damage doen.
Dus is de extra spellpower bruikbaar voor een DK?

Link:
http://www.wowhead.com/it...raging-resonance#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Gister Ragnaros voor de tweede keer omgelegd, wederom geen dk token ($%^#!@!), maar wel de achievement ^^. Omdat onze bigbird en ikzelf nog wel de t11 shoulder konden gebruiken zijn we BoT ingedoken. Wat is dat een lachertje zeg. Het voelde gewoon aan als een willekeurige hc. Klein half uurtje en we stonden weer buiten. De shoulder token dropte wel, maar helaas verloren. Daarna nog even door naar Tot4W om een guildie haar titel te bezorgen (alleen Al'Akir nog) en die dropte gelukkig de token voor dk head. Kleine upgrade, maar een upgrade nonetheless. Nu maar hopen dat Firelands mij komende week gunstig is gezind. Betwijfel het :S

Verder mijn rogue altje ingewisseld om mijn hunter omhoog te schoppen. Levelverschil met mijn guildie was te groot en gezien het feit dat we samen levelen is het wel handig om dit niet te groot te hebben ;) Op level 59 Eye of the Storm ingedoken en volgens mij hadden de horde een zware zaterdag achter de rug ofzo. Winning streak van alliance <3 En ik was vrij snel 60. Smaak te pakken en er meerdere gedaan. Uiteindelijk op level 61 uitgelogd. Wat is hunter grappig in een bg.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 17-09 22:19
Mijn dagboekje:

In mijn vakantie ben ik weer eens aan de slag gegaan met pvpen op mijn priest, nadat mijn guildies teveel kritiek hadden op mijn shaman. Ik quote uitspraken als "Disc is better!" en "With a disc everything is easier". Steeds moeten antwoorden dat ik 3 verschillende offspecs had en dat ik geen zin had om voor elke raid weer mijn offspec te wisselen. Gelukkig was het na een kort gesprekje met de healing officer, dat bij toeval plaatsvond, zo verholpen. "If you want to pvp, take your offspec, disc can do enough in raids" Yay! :D PvP priest is back! Nog 3 stukjes pvp gear vervangen en ik ben vol vicious geared. :) Wellicht dat ik ook mijn firelands staff wissel voor pvp wapens.

Wat mij overigens opgevallen was, was dat een resto shaman een gigantische hoeveelheid healing eruit kan gooien. Een priest heeft niet evenveel ruwe healing als een resto, maar door shields en aegis kan deze alsnog een gelijke resultaat halen. Let wel, hier zit een groot gear en rating verschil in, mijn priest is nog niet eens een Scout, mijn shaman is Blood Guard.

Verder heb ik in mijn vrije tijd de meta-achievement Salty gehaald, wat mij gelukkig redelijk makkelijk afging. Ik had al een groot aantal van deze achievements gehaald tijdens WotLK en begint Cataclysm. De moeilijkste was de Extravaganza achievement, die ik al bij de tweede keer binnenhaalde. Op een offtopic note, ben ook bezig voor de fishing boots van de Kalu'ak, dit heeft helaas meer geluk nodig. :P

Na Salty kreeg ik ook de ingeving om de achievement Chef te halen. Na ongeveer een weekje hoef ik alleen nog de Outland Gourmet, Captain Rumsey's Lager en The Rokk daily achievement. Voor de Outland Gourmet moet ik een Enormous Barbed Trout vinden, dus misschien een keertje een middagje vissen in Outland. Captain Rumsey's Lager is rng, hetzelfde geld voor de daily. Dus al in al een vervelende achievement.

Dus ja, ik heb wat achievements gegrind, wat niet lang duurde, doordat ik al een groot deel eerder had gehaald! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Ik ben sinds dit weekeind ook maar eens begonnen met PvP. Ik heb altijd gedacht dat ik het niets zou vinden. De eerste realm waar ik op begon was een PvP realm waarin horde zwaar in meerderheid was (en natuurlijk was ik alliance), daarbij hoorden dingen als geganked worden en daar kan ik bijzonder sjaggie van worden :( . Maar goed, op de PvE realm waar ik nu zit (Azjol-Nerub) ben ik met een BE priest begonnen, met heirlooms snel tot 10 geleveld en random BG begonnen. Het bevalt me eigenlijk best wel goed, natuurlijk ben ik redelijk OP met heirloom gear, maar het is een welkome afwisseling vergeleken met quests.
Nog tips voor een disc priest (lvl 19 pas) en/of PvP in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Zhalix schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 08:57:
[..]

Na Salty kreeg ik ook de ingeving om de achievement Chef te halen. Na ongeveer een weekje hoef ik alleen nog de Outland Gourmet, Captain Rumsey's Lager en The Rokk daily achievement. Voor de Outland Gourmet moet ik een Enormous Barbed Trout vinden, dus misschien een keertje een middagje vissen in Outland. Captain Rumsey's Lager is rng, hetzelfde geld voor de daily. Dus al in al een vervelende achievement.
Die Enormous Barbed Trouts zijn ook te vinden in de reward barrel of fish van de dailies, dus die kun je mogelijk combineren. En de recipe voor Rumsey's Lager dropt daar ook uit. Met een beetje mazzel heb je alle drie die achievements in één keer :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Als je wat hoger level bent, dan krijg je Inner Focus, je krijgt uiteindelijk ook een talent dat ervoor zorgt dat je niet silenced kan worden voor een paar seconden. Heel belangrijk als je flink wilt doorhealen. Shields wil je ophouden voor rapture. Verder is de 4-set healing set heerlijk, als je jezelf shield, kan je gewoon doorlopen. Maar deze is pas op 85 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik begin de smaak van PvP te pakken te krijgen. :)

Ik wil genoeg honor bij elkaar girnden om full epic PvP te zijn. Ik ben goed op weg en heb de shoulders, hoed en chest al de rest is nog crafted blues.

De PvP gevechten zijn super en ik merk dat mijn dreiging een stuk groter is geworden sinds ik me ben gaan toeleggen op PvP. Ik ben altijd de vijand nummer 1 van horde flag carriers. :)
Ik begin langzaam aan ook mijn klasse voor PvP steeds beter onder controle te krijgen, vijanden deepfreezen enzo, talenten die ik als PvE-er niet nodig had.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Deadsy schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 00:42:
Is Bell of Enraging Resonance goed voor Dks?
Nee, nutteloos. Die diseases worden sterker van een andere stat, voor DK's.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Blistimo schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:50:
[...]

Is it slightly longer then regular cloaks?

[...]

Als je op Rhyo P2 wilt bereiken voor de eerste Superheated zul je idd zo rond de vierde Spark voluit op de legs moeten gaan, ongeacht hoeveel stacks hij nog heeft. Maar als je al 4 minuten bezig bent moet je toch al een volcano of 5, 6 gestompt hebben, dus P2 bereik je dan best snel. Wij hadden hem op onze eerste kill zo rond de 55% HP toen we voluit DPS gingen op 1 been, zodat hij ballerina ging spelen door op 1 been rondjes te gaan staan draaien. Kostte ons een seconde of 40 om de 25% aan te tikken. En vanaf dan is het CD abuse op iedere stomp en hopen dat je healers nog mana hebben :>
Wij burnen na spark 3. Vandaar het record in snelheid vd kill (iemand zij dat het 's werelds snelste kill was, niet nagekeken). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Thysiej schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:08:
Ik ben sinds dit weekeind ook maar eens begonnen met PvP. Ik heb altijd gedacht dat ik het niets zou vinden. De eerste realm waar ik op begon was een PvP realm waarin horde zwaar in meerderheid was (en natuurlijk was ik alliance), daarbij hoorden dingen als geganked worden en daar kan ik bijzonder sjaggie van worden :( . Maar goed, op de PvE realm waar ik nu zit (Azjol-Nerub) ben ik met een BE priest begonnen, met heirlooms snel tot 10 geleveld en random BG begonnen. Het bevalt me eigenlijk best wel goed, natuurlijk ben ik redelijk OP met heirloom gear, maar het is een welkome afwisseling vergeleken met quests.
Nog tips voor een disc priest (lvl 19 pas) en/of PvP in het algemeen?
Ja dat zal je wel bevallen ja op Azjol-Nerub, een van de weinige realms waar de Alliance zwaar in de meerderheid is :) Ben trouwens een Horde speler daar, ook PvP. Ik ben nu volledig Season 10 gegeared met de season 9 weapons. Ben nu echt een vervelende rogue aan het worden >:)

[ Voor 7% gewijzigd door bitpixl op 22-08-2011 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren avond stond Alysrazor op het menu.

Na wat pogingen hebben we alle fasen van het gevecht kunnen zien. We zitten alleen even te worstelen met hoeveel mensen we naar boven sturen. Momenteel 2 mellee dps op die druids en ok 2 ranged. tanks op die hatchlings en we hebben dan nog 1 ranged over om te gaan vliegen.

Is dit genoeg of moeten we het anders indelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Bitbron schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:19:
[...]

Ja dat zal je wel bevallen ja op Azjol-Nerub, een van de weinige realms waar de Alliance zwaar in de meerderheid is :) Ben trouwens een Horde speler daar, ook PvP. Ik ben nu volledig Season 10 gegeared met de season 9 weapons. Ben nu echt een vervelende rogue aan het worden >:)
Hetgeen dat mij bevalt is dat ik gewoon rustig kan questen als ik daar zin in heb. Ik heb mij paladin geleveld op Genjuros (mijn eerste realm) en daar was Horde zwaar in de meerderheid, die vonden het ook leuk om tijdens de release van cata alleen maar alliance te ganken zodat horde de eerste 'first realm' achievs konden halen...:-S
Voor PvP ben ik horde geworden, ik vind Blood Elfs er gewoon leuk uitzien en qua questen wil ik het verschil tussen alli en horde wel eens zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:23:

Na wat pogingen hebben we alle fasen van het gevecht kunnen zien. We zitten alleen even te worstelen met hoeveel mensen we naar boven sturen. Momenteel 2 mellee dps op die druids en ok 2 ranged. tanks op die hatchlings en we hebben dan nog 1 ranged over om te gaan vliegen.

Wij hebben 1 melee/1 ranged aan beide kanten en 1 ranged (mage) die de lucht ingaat en dat is voor ons meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:01

Maduth

Probeersel

Ligt het nu aan mij of is PvP sterk in opmars momenteel wat ten koste gaat van Raiding?

Alhoewel ik las het stuk laatst op de officiële forums dat PvP weer dik generfed is volgens de 'experts'

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2504845332

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Conscience NL schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 13:23:
Ik ben wat lore aan het lezen maar ik vraag me af, de Burning Legion is er alleen maar op uit om alles te vermoorden in het universum. Waarom doen de Titans niks tegen hen?
Niemand weet echt waar de Titans zijn gebleven. Het kan zijn dat ze het niet door hebben dat The burning Legion als al hun oude werk ongedaan maakt. Het kan ook zijn dat er wat met ze gebeurd is. Sargaras lijkt zich in de verste verte niet zorgen te maken over de Titans wat er misschien op zou kunnen wijzen dat hij er gewoonweg niet vanuit gaat dat de Titans zullen komen opdagen.

Waar ik meer vraagtekens bij zet is de oorsprong van hoe Sargeras in de Twisting Nether is doorgedraait. Het zou mij niet geheel verassen als uiteindelijk de Old Gods achter zitten om zo de nodige afleiding te maken voor de Titans.

Uiteindelijk zijn de Old Gods een directere bedreiging dan the Burning Legion. De Old Gods zitten achter een hele hoop dingen en met iedere expension werd hun controle over Azeroth groter en groter. Het begon met C'Thun, en vervolgens toen de Lich king kwam brak Yogg Saron uit en nu is Deathwing er en is een Old God wakker aan het worden vlak bij de Mealstrom

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Maduth schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:29:
Ligt het nu aan mij of is PvP sterk in opmars momenteel wat ten koste gaat van Raiding?

Alhoewel ik las het stuk laatst op de officiële forums dat PvP weer dik generfed is volgens de 'experts'

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2504845332
Volgens mij is PvP in opmars omdat a) veel mensen FL helemaal niet zo leuk vinden en b) omdat het vakantieperiode is en dus heel veel raids uitvallen omdat er teveel guildmembers op vakantie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Heeft er iemand tips om een paladin dood te krijgen met Leap of Faith in firelands? Wil een guildie dood laten gaan, heb toestemming van desbetreffende persoon om het te proberen.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:23:

Je kan dit gevecht ook 2 healen, en dan 2 ranged omhoog sturen, je melee/ranged kan je het beste op splitsen zodat je ranged aan elke kant gewoon een beetje kunnen helpen op de adds op de tanks, alle beetjes dps helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
ValHallen schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:36:
Heeft er iemand tips om een paladin dood te krijgen met Leap of Faith in firelands? Wil een guildie dood laten gaan, heb toestemming van desbetreffende persoon om het te proberen.
Zorg ervoor dat je een break krijgt bij Rhyolith en wacht tot hij zeker afk gaat. Leap of faith in de lava, viola!

(Of met 4 priests samenwerken :P doet ook wonderen)

@Maduth
Ik PvP met een social uit mijn guild, puur voor de fun naast raiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Is het de bedoeling dat je het zelf overleeft?

Zo niet, dan kan je bij het naar binnen lopen over de rand springen en hem dan leap of faithen, je moet alleen wel erg goed timen, anders val je en heb je LOS naar hem, en dan sta je gewoon alleen voor paal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Gister zag de raidopstelling er ’s middags nog super uit. Helaas hadden Rodie en een pala zich op het laatste moment uitgeschreven… Jammer want Baleroc was zeker neer gegaan, voor Alys voorzie ik ook niet zo heel veel problemen.

Het lukte me niet om de 10de plek te vullen met een capabele speler, dus zijn we met een zooi alts even snel door BoT heen gerend. Mijn mage kon ermee door, ik was relatief trots op mijn 19k dps op Valiona – als beloning mocht ik nog de trinket looten ook! Weer een 333 item weg en die trinket is volgens mij echt wel nice voor een arcane mage.

Dit weekend heb ik tussen de bedrijven door redelijk aan de wow gezeten, de mage is VP capped, de priest ook, mijn paladin zou nog een paar ZA/ZG runs kunnen doen, maar daar komt het denk ik niet meer van.

Ook heb ik op mijn priest 2 tier12 pieces gekocht en de 378 boots laten craften!

Anwyay, jammer dat de raid van gister niet doorging, 2 vaste raiders op vakantie, 1tje op lowlands en 2 late afmeldingen werken niet echt lekker mee… Volgende keer beter!

PS. Bij ons op de realm zie je ook steeds meer mensen die gearsetjes aan het grinden zijn voor de looks. Ik doe er zelf niet aan mee, maar toch een leuke impuls van Blizzard - voor veel mensen valt er weer wat te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
*dagboek*

Lekker lang weekend gehad. Vrijdag gingen we voor BWD, BoT en Tot4W.
Natuurlijk was de rng-god weer met ons, voor de 8ste keer op rij warrior shoulder tokens. Wordt er een beetje ziek van nu omdat de enigste wat ik nog nodig heb de T11 shoulders zijn.

Zaterdag een rustdag, lekker wezen PvP-en.

Zondag had ik eindelijk eens geluk. Een shaman zou me komen helpen met farmen in AQ40. En op de tweede trash dropte de rode mount. zit nu op 126 mounts en 126 pets. Ben even wezen kijken en denk dat het mogelijk moet zijn om alle pets (150) te krijgen zonder te moeten kopen, maar zie op tegen de lange grind die me te wachten staat. Tevens tries op Lord Ryolith. Kwamen op tweede try tot 28%, helaas daarna niet meer onder de 50% gekomen.

Is het mogelijk om baleroc te doen voor de lord of moeten de lord en flying eerst voordat je aan baleroc kan beginnen ??

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Je kan Baleroc gewoon doen voor Ryo/Alys als ik het goed heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Correct. Wel is het handig om Shannox een schop onder z'n kont te geven voor je aan Baleroc begint :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:14:
Gister zag de raidopstelling er ’s middags nog super uit. Helaas hadden Rodie en een pala zich op het laatste moment uitgeschreven… Jammer want Baleroc was zeker neer gegaan, voor Alys voorzie ik ook niet zo heel veel problemen.

Het lukte me niet om de 10de plek te vullen met een capabele speler, dus zijn we met een zooi alts even snel door BoT heen gerend. Mijn mage kon ermee door, ik was relatief trots op mijn 19k dps op Valiona – als beloning mocht ik nog de trinket looten ook! Weer een 333 item weg en die trinket is volgens mij echt wel nice voor een arcane mage.
Nog raids geplant voor deze week? Misschien dat ik pala transfer =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
na 5 gewone heroics dit weekend ook 1 troll heroic en FL trash getankt. ging lekker. :)
Ook leuk om Zul'Aman weer te zien van binnen.
Ook weer een paar upgrades gepakt, dus stats beginnen er nu aardig goed uit te zien.

En inmiddels ook begonnen aan alt no veel. Ondanks het pas 1 van de 4 veelgebruikte chars naar 85 gebracht te hebben, nu een aliance ipv horde-side toon gemaakt (zelfde server). Zien of dat wat wordt.

[ Voor 0% gewijzigd door JoeBravo op 22-08-2011 12:17 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
hulkie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:14:

Dit weekend heb ik tussen de bedrijven door redelijk aan de wow gezeten, de mage is VP capped, de priest ook, mijn paladin zou nog een paar ZA/ZG runs kunnen doen, maar daar komt het denk ik niet meer van.

Ook heb ik op mijn priest 2 tier12 pieces gekocht en de 378 boots laten craften!

Anwyay, jammer dat de raid van gister niet doorging, 2 vaste raiders op vakantie, 1tje op lowlands en 2 late afmeldingen werken niet echt lekker mee… Volgende keer beter!

PS. Bij ons op de realm zie je ook steeds meer mensen die gearsetjes aan het grinden zijn voor de looks. Ik doe er zelf niet aan mee, maar toch een leuke impuls van Blizzard - voor veel mensen valt er weer wat te halen!
Yeah, sorry voor de late cancel, kreeg pas laat in het weekend te horen dat ik met de schoonfamilie mee ging naar een voorstelling, met uit eten erachteraan. Was pas rond tienen dat ik weer thuis was. Uiteraard woensdag enzo weer van de partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Terence(x) schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:00:
[...]

Is het de bedoeling dat je het zelf overleeft?

Zo niet, dan kan je bij het naar binnen lopen over de rand springen en hem dan leap of faithen, je moet alleen wel erg goed timen, anders val je en heb je LOS naar hem, en dan sta je gewoon alleen voor paal :D
Werkt niet, je mag niet bewegen als je Leap of Faith gebruikt. Op de grond sta je een milliseconde stil, maar in de lucht is dit niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:15:
[...]

Nog raids geplant voor deze week? Misschien dat ik pala transfer =)
Woensdag/donderdag/zondag. Meestal gaan de woensdag en zondag wel door, de donderdag is vaak wat rustiger qua inschrijvingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

3 veertjes op Alys, hover boven de vulkaan en dan leap of faith?
Ik ben wel benieuwd waarom je zoiets wilt proberen... ik bedoel, als het is om iemand terug te pakken voor een slechte pull ofzo, dan zou je dat niet van tevoren aan de pally vragen lijkt me..

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
rodie83 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:45:
[Nog raids geplant voor deze week? Misschien dat ik pala transfer =)]

Woensdag/donderdag/zondag. Meestal gaan de woensdag en zondag wel door, de donderdag is vaak wat rustiger qua inschrijvingen.
Wat Rodie zegt! Ik hoop dat de raids van woensdag en donderdag wel door kunnen gaan, de twee vakantiegangers zijn dan nog steeds niet terug en ik zit dan in Ierland. Zondag moet wel goed komen, dan verwacht ik sowieso een goede raidsetup!

Mocht je besluiten te transferren, er zijn meer mensen die je kunnen inviten – Rejecting – Grimmjow – Tejbz is vaak online… Ik ben tot mijn tripje naar Ierland niet zo heel veel meer in de gelegenheid om te spelen, maar ik zal doorgeven dat je misschien over komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hadden gisteren op Alys n palatank die er nog nooit geweest was door n raidbreak. Eerste pull, desbetreffende tank dc'd, raid wiped, komt weer terug nadat iedereen ongeveer gebuffed klaarstaat voor de volgende pull. Hij blijkbaar nog in leven na de dc, net naast de feather die vanaf pull #2 daar ligt om t gevecht te starten. Horen we ineens op TS "hey, there's a feather here" waarna iedereen denkt "nah, zal toch niet" maar toch wel en ineens komt er een zeer angry bird aanvliegen. :-) Denk dat ie dat nog lang zal moeten horen!

Daarnaast gisteren m'n 148e pet gehaald, t eind is in zicht! Zit nog steeds de AH in de gaten te houden voor de epic parrot uit un'goro, vorige week zag ik m voor 9k maar afgelopen weekend 2 >20k en zelfs 1 voor 50k, had ik die voor 9k maar gekocht toen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:42:
Wij hadden gisteren op Alys n palatank die er nog nooit geweest was door n raidbreak. Eerste pull, desbetreffende tank dc'd, raid wiped, komt weer terug nadat iedereen ongeveer gebuffed klaarstaat voor de volgende pull. Hij blijkbaar nog in leven na de dc, net naast de feather die vanaf pull #2 daar ligt om t gevecht te starten. Horen we ineens op TS "hey, there's a feather here" waarna iedereen denkt "nah, zal toch niet" maar toch wel en ineens komt er een zeer angry bird aanvliegen. :-) Denk dat ie dat nog lang zal moeten horen!

Daarnaast gisteren m'n 148e pet gehaald, t eind is in zicht! Zit nog steeds de AH in de gaten te houden voor de epic parrot uit un'goro, vorige week zag ik m voor 9k maar afgelopen weekend 2 >20k en zelfs 1 voor 50k, had ik die voor 9k maar gekocht toen....
ooooh.. shiny feather.... must ..... not ..... click ..... must not ..... |:( I CLICKED!!!!

:+

was mijn raid groep ook niet zo blij mee :)

[ Voor 61% gewijzigd door Helza op 22-08-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ik denk dat veel mensen zich hierin wel kunnen vinden. De linkerrij ziet de bovenste rij als volgt:
http://img803.imageshack.us/img803/6295/10classeschange.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Zhalix schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:46:
Ik denk dat veel mensen zich hierin wel kunnen vinden. De linkerrij ziet de bovenste rij als volgt:
De Warlock seen by mage en mage seen by Warlock :*) So true!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Even side vraagje; wat voor speeltijd zou je moeten bedenken van 1 tot en met 85 tegenwoordig (met 1 of 2 heirlooms)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Ligt helemaal aan je class en hoe je gaat levelen. De ene class leveled nu eenmaal makkelijker dan de andere (ik vind een shadow priest bijvoorbeeld gigantisch snel levelen, maar een rogue is weer traag naar mijn mening). Op volle snelheid ben ik met questen in 1 dag (24 uur) lvl 60, daarna gaat het iets langzamer. Ik zou van een dag of 5~8 uitgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Zat gisteren een te bedenken hoe lang het duurde om mijn 1ste lvl 60 te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Zhalix schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:46:
Ik snap de link van Priest met de baby's niet echt. Slaat nergens op als jet het mij vraagt.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Maduth schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:00:
Zat gisteren een te bedenken hoe lang het duurde om mijn 1ste lvl 60 te krijgen ;)
Mijn allereerste 60er duurde /played 20 dagen. Nu is dat onder de 24 uur. Als je naar 85 wilt levelen, duurt het ongeveer een week volop questen. (Wellicht minder, dit is als je ook nog wat slaap erin last ;) )
ValHallen schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:01:
[...]

Ik snap de link van Priest met de baby's niet echt. Slaat nergens op als jet het mij vraagt.
De priest ziet zichzelf als de incarnatie van christus en vind dat ie op alle andere classes moet babysitten. :+

[ Voor 29% gewijzigd door ItMeAedri op 22-08-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zag gisteren al de nodige Paladins in T2 en T6 rond lopen. Dus die ga ik zelf al niet meer lopen grinden. Zit nu zelf te denken aan de paarse T2 replica set of de witte T8 (10 man Ulduar) bij elkaar te gaan sparen. Zowiezo zijn de Ulduar wapens ook wel mooi.
Voor PvP lijkt de Wrathfull set wel een goede keus. Vind de Brutal set ook wel aardig. Keuzes mmmm.

Gisteren Majordomo Staghelm 25 HC neer gekregen. Guild had er al een wipe avond opzitten, voor mij de 1e pogingen. Zaten de eerste try al op een 0,8% wipe dus toen wisten we wel dat ie neer zou gaan. Duurde toch nog 15 wipes (bijna allemaal in de laatste 3-5% of in de 1e minuut omdat de tank de eerste de beste slash niet overleefde).
En moet eerlijk zeggen dat dit toch wel 1 van de makkelijkere Heroic bosses is tot nu toe, zoniet de makkelijkste. Met een goede Concentration uptime is dit echt heerlijk als Holydin, eindelijk een fight waar Mastery heerlijk werkt.
Maar goed, komende week eens bij Baleroc kijken en hopelijk ook Alice. En dan wipen op Raggy!

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thysiej schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:59:
Ligt helemaal aan je class en hoe je gaat levelen. De ene class leveled nu eenmaal makkelijker dan de andere (ik vind een shadow priest bijvoorbeeld gigantisch snel levelen, maar een rogue is weer traag naar mijn mening). Op volle snelheid ben ik met questen in 1 dag (24 uur) lvl 60, daarna gaat het iets langzamer. Ik zou van een dag of 5~8 uitgaan
Mijn rogue is nu level 72 en heeft ongeveer 3 dagen (72 uur) op de teller staan...maar hij was wel ooit mijn bank char, dus dat is niet helemaal eerlijk. :+ Denk dat er een volle dag aan AFK/AH-tijd in zal zitten.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok Thxs voor de tips op Alysrazor... dan zijn we op de goede weg.
Had gisteren zelf ook al een beetje zitten tweaken met een strenght flaks en food als tank en de pala healer die zijn Ret aura aanzette. Kon toen makkelijk boven de 107K dps op die hatchling halen en het als tank gewoon solo killen voordat die tornadoes komen.

Ranged hoeft in dit geval dan niet bij te springen en wellicht kan er dan idd nog 1 omhoog. Hoop dat vrijdag shannox die axe dropt en dat ik die Thrinket van die FL gasten kan halen. Dat geeft een beetje extra dps, maar is bij Alysrazor als tank echt een heel groot verschil :D

Best leuk gevecht,maar ik had gisteren ook het idee dat die vogel soms van 15:00 naar 09:00 overvliegt. Misschien kwam dat ook omdat wij als tanks daar die hatchlings gewoon tanken en naar een worm rennen als het moet. Op deze manier vermijd je vrijwel alle overige fire shitjes en leek het mij vrij makkelijk te doen.

Ook had ik ff een vraag als ze weer opstijgt.. is het hier dan de bedoeling dat je haar als tanks naar het einde laat vliegen? ze deed namelijk steeds een soort van aoe in het rond net zo lang tot iedereen dood was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Het is een aoe voor ongeveer een halve minuut, healen dus! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:56:
Ook had ik ff een vraag als ze weer opstijgt.. is het hier dan de bedoeling dat je haar als tanks naar het einde laat vliegen? ze deed namelijk steeds een soort van aoe in het rond net zo lang tot iedereen dood was.
Wattes? :P

Als ze op de grond valt zit ze even zonder power, dus de tanks zijn daar op interrupt duty. Als ze weer "wakker wordt" doet ze wat AoE die prima te healen valt en ze heeft een gigantische cleave die echt maar door één tank gepakt moet worden. Netjes in de gebruikelijke driehoek gaan staan met één tank rechtsvoor d'r, een tank linksvoor en de raid achter de baas. Als ze weer opstijgt krijg je dan nog een keer dezelfde knockback die je ook aan het begin van de fight kreeg maar die doet "maar" iets van 70k damage ofzo, zou niemand aan dood mogen gaan.

Op basis van wat je hier zegt vermoed ik dat de raid een cleave pakt. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Wij hebben gisteren Alysrazor HC gekilled, nu op 6/7HC en beginnen aan heroic ragnaros.

Is echt een brilliant retard check gevecht Alysrazor, de tornado's doen zo een 75k dmg per tick, dus iemand die ff een foutje maakt is gelijk dood, wat ons ook de meeste wipes kosten. We hebben het uit eindelijk met 2 healers gedaan, en na de eerste "out of power" phase, was ze al op 22% geloof ik, dus was een vrij easy kill behalve dat de andere tank en onze ele shaman besloten aan de verkeerde kant van de meteor te staan :D

Video'tje van de kill die onze ret pala heeft gemaakt, alleen de soundtrack was verwijderd :S

Merk wel dat er een aantal van me members niet echt super blij mee zijn dat we Ragnaros HC gaan doen, maarja dat is ook niet zo vreemd, aangezien we wel weer classes moeten stacken, en melee uit moeten laten zitten vanwege de setup van het gevecht :S

Ok het gedoe met 2 healers betekend dat er weer 2 uit moeten zitten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:25
Terence(x) schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:20:
Wij hebben gisteren Alysrazor HC gekilled, nu op 6/7HC en beginnen aan heroic ragnaros.

Is echt een brilliant retard check gevecht Alysrazor, de tornado's doen zo een 75k dmg per tick, dus iemand die ff een foutje maakt is gelijk dood, wat ons ook de meeste wipes kosten. We hebben het uit eindelijk met 2 healers gedaan, en na de eerste "out of power" phase, was ze al op 22% geloof ik, dus was een vrij easy kill behalve dat de andere tank en onze ele shaman besloten aan de verkeerde kant van de meteor te staan :D

[video]

Video'tje van de kill die onze ret pala heeft gemaakt, alleen de soundtrack was verwijderd :S

Merk wel dat er een aantal van me members niet echt super blij mee zijn dat we Ragnaros HC gaan doen, maarja dat is ook niet zo vreemd, aangezien we wel weer classes moeten stacken, en melee uit moeten laten zitten vanwege de setup van het gevecht :S

Ok het gedoe met 2 healers betekend dat er weer 2 uit moeten zitten :/
Die guild zit toch op Kul'Tiras? Las ergens dat het de beste casual guild of iets dergelijks van de wereld is.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Conscience NL schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:59:
[...]

Die guild zit toch op Kul'Tiras? Las ergens dat het de beste casual guild of iets dergelijks van de wereld is.
Erm lang verhaal... :D

Minions of Mithril is oorspronkelijk een guild die op silvermoon gestart is, uit deze guild ben ik met samen nog een man of 30 toen der tijd Inner Sanctum gestart, de oorspronkelijke naam minions of mithril is toen inactief gegaan (de guild bestond nog wel), Toen ik eind TBC weer ging spelen, heb ik de oude Minions of mithril guild gerevived, en daar toen idd een van de beste 3 day raiding guilds van gemaakt samen met 2 andere gasten die ik van me Inner Sanctum tijd kon.

Hoogste ranking was 52 eind WoTLK, vanaf silvermoon zijn we toen ergens voor de Herioc progression getransfered naar Kul'tiras omdat Silvermoon zo aan het laggen was, toen is de guild daar uit eindelijk kapot gegaan wegens gebrek aan recruits, en gerotzooi in de 'council' groep nadat ik de GM positie uit handen had gegeven.

In Cata heb ik een berg oude Inner sanctum en Minions of mithril members bij elkaar geraapt met wat van hun vrienden, en nu is het een 10m raiding guild op Silvermoon weer, waar ik de GM van ben, en ik het zeker niet nog een keer naar de tering zal laten helpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Terence(x) schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:11:
[...]
Minions of Mithril is oorspronkelijk een guild die op silvermoon gestart is, uit deze guild ben ik met samen nog een man of 30 toen der tijd Inner Sanctum gestart,
o_o Volgens mij heeft onze guild jullie Twin Emps vid heeeel vaak bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
MicScott schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:02:
[...]

Nee, nutteloos. Die diseases worden sterker van een andere stat, voor DK's.
Dat gevoel had ik zelf ook al (dat het dus van AP afkomt).
Reden waarom ik vroeg is deze (ergens onderaan het verhaal).

Vorig weekend geraid als pug en omdat het een wipefest was wilde ik eigenlijk niet meer gaan.
Maar de MT van hun (een maat van me) heeft me toch overgehaald om weer mee te gaan.

Alhoewel er flink wat nieuwe mensen bij waren ging het erg goed (alleen de 2 tanks en 2 dps en ik waren hetzelfde).
Groep was 2 tanks en alle DPS van hun guild en de 3 healers pugs.

Op Magmaw 1 wipe, ODS en Maloriak geen wipes en op Atramedes 1 wipe en daarna probleemloos down.
Daarna nog 1 try op Chimearon maar daar wipten we op omdat we gewoon te moe waren en zijn er toen maar mee gestopt.
Vond het erg goed gaan maar het probleem was dat we meer dan de helft van de tijd die we in BWD waren hebben zitten wachten omdat mensen DCden of gewoon weg gingen.

Maja niet alles ging goed. Het looten ging voor mijn gevoel erg slordig.
Op Magmaw dropte een caster dagger. De LM zei: Wie wil hem voor MS, roll.
Een retri paladin zegt dat hij hem wil hebben en een pug healer rolled voor de dagger waarop de LM de dagger aan de paladin gaf.

Ik trok direct aan de bel en zei dat de dagger OS voor de paladin is en dat hij geeneens gerolled heeft en de priest wel.
Dus achteraf ging de dagger toch nog naar de priest. (zelfde was de vorige keer ook al gebeurt).
Op Atramedes dropte dus een trinket met Crit en Spellpower en de LM vroeg: wie wil hem voor MS roll.
Waarop 2 Dks zeiden dat ze het trinket wilden en erop rollden en eentje ervan kreeg het.

Toen zei ik: Uh is spellpower niet nutteloos voor een DK?
de DK: maar de crit is lekker.
Ikke: ja maar we hebben het hier over het hele trinket niet over het halve en dat mensen voor OS er waarschijnlijk meer aan hebben,
Hier werd toen door niemand op gereageerd en we gingen dus verder.

Na de raid contact opgenomen met de MT en hem gezegd dat ik dit gewoon niet vind kunnen.
Dat het voor mijn gevoel gewoon zo uitzag alsof guildies voorrang krijgen boven pugs.
Heb hem gezegd dat het gewoon erg gaar is dat de LM 2 DKs laat MS rollen op een caster trinket en dat het ook wel wat zegt over de DKs dat hun dit trinket willen.
Hij heeft me toen gezegd het er met de RL en LM over te hebben.

Heb hem toen gezegd dat ze me voor volgend weekend niet meer hoeven te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Deadsy schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:40:
[...]

Heb hem toen gezegd dat ze me voor volgend weekend niet meer hoeven te vragen.
Gelijk heb je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Het trieste is dat de DK het ook nog geequiped heeft op armory.
Maar zijn gemming zei me eigenlijk al genoeg, volledig crit en hit gegemmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
Haha stelletje noobs Deadsy maak je er niet druk over :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
MicScott schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:23:
[...]

o_o Volgens mij heeft onze guild jullie Twin Emps vid heeeel vaak bekeken.
hehe, dat zou best kunnen ja, Ik ben toen der tijd de grondlegger geweest van alle Molten core en Blackwing lair guides, en later ook voor een aantal guides in AQ40.

Was een mooie tijd,maar 7 dagen per week raiden mij niet meer gezien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Terence(x) schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:02:
[...]maar 7 dagen per week raiden mij niet meer gezien :D
Ik weet niet eens waar je 7 dagen raiden per week aan moet besteden oO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vandaag ga ik voor het eerst de rBG's in met een guild groep, ben erg benieuwd hoe dat is t.o.v. de normal bg's :) Iemand anders hier die ook bg's doet op zijn sub rogue? Ik heb erg veel gelezen over de optimale build, reforging etc en daar zegt iedereen dat haste zo ongeveer het minst belangrijk is als sub. Voor een gedeelte ben ik het er wel mee eens dat crit belangrijker is omdat je een zo hoog mogelijke burst moet hebben op je enemy. Echter zodra ik aan een gevecht begin tegen iemand die 100% health heeft (wat ik veel leuker vind als even snel ergens shadowsteppen en de kb opeisen...), dat het nooit een kort gevecht is en dat ik regelmatig energy starved ben. En ja uiteraard heb ik het getest met backstab glyph en heb ik altijd mijn recup aan staan.

Ik kan natuurlijk gougen, kidney shotten, sdance + sap, blinden etc om vervolgens mijn energy te vullen, maar het blijft ergens in mijn kop rondspoken dat ik met meer haste veel lekkerder zou kunnen doorgaan.
Het irritante is dat als ik het wil uittesten dat ik haste gear moet gaan farmen en mijn enchants en reforging moet gaan wijzigen.

Ik ben benieuwd of er hier een sub rogue rondsluipt die wel haste heeft gestacked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Deadsy schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:40:
[...]
Maja niet alles ging goed. Het looten ging voor mijn gevoel erg slordig.
Op Magmaw dropte een caster dagger. De LM zei: Wie wil hem voor MS, roll.
Een retri paladin zegt dat hij hem wil hebben en een pug healer rolled voor de dagger waarop de LM de dagger aan de paladin gaf.

Ik trok direct aan de bel en zei dat de dagger OS voor de paladin is en dat hij geeneens gerolled heeft en de priest wel.
Dus achteraf ging de dagger toch nog naar de priest. (zelfde was de vorige keer ook al gebeurt).
Op Atramedes dropte dus een trinket met Crit en Spellpower en de LM vroeg: wie wil hem voor MS roll.
Waarop 2 Dks zeiden dat ze het trinket wilden en erop rollden en eentje ervan kreeg het.
Paladins kunnen daggers niet equipen. Ik zou meteen vertrokken zijn uit die pug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ben zelf geen rogue, maar ik krijg vaak genoeg rogues op mij als een shaman of priest healer. Bij de een zie ik de crits ervanaf vliegen en bij de ander gewoon helemaal niet. Ik zit dan vaak ook tandenknarsend achter mijn pc wanneer er wéér een rogue achter me aan komt. Degene met crit doet meer damage, degene met haste... ik weet niet wat hij doet, maar het lijkt net een vlieg. Een vlieg die wegloopt als ik hem mindcontrol/hext, mij dan misschien kickt en mij volledig vrij spel geeft. (Op een aantal stuns na, maar vaak kan ik nog een shield of totem poppen :+ )

Kan best zijn dat degene met haste gewoon ruk gegeared was, en zit eigenlijk verkeerd te vergelijken, mijn shaman heeft veel rbg's gedaan, m'n priest alleen normale bg's.... waar dus veel noob rogues voorkomen. (Ja, vaak genoeg eentje met mind control ergens af gegooid, of met mind spike dood gespammed! :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gisteravond de laatste molten front dailies gedaan om de laatste vendor vrij te spelen.
Daarna nog een random troll dungeon ingegaan.

Was een ZA die al bezig was (eerste boss down). Werd ook geen timed run. Maar goed, die heb ik toch nog nooit gedaan. Wat mij opviel is dat ze sommige trash wilden skippen. Op zich logisch, scheelt tijd als het goed gaat, maar 9 van de 10 keer gaat het mis en kost het juist meer tijd doordat het leidt tot een onverwachte of slechte pull, met een (semi) wipe tot gevolg.

Uiteindelijk wel de instance af kunnen ronden. Heb er ook nog een paar nieuwe shoulders aan overgehouden.

Moet nu alleen weer opnieuw gaan reforgen om te optimaliseren.

Verder denk ik erover om mijn BM offspec te vervangen door een MM spec (heb nog nooit MM gespeeld op mijn hunter).

Heeft een MM hunter andere stat prioriteiten dan een SV hunter?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 19:54
MM en SV zijn ongeveer gelijk. SV legt wat meer prio op haste meen ik, maar de rest is vergelijkbaar.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 07-09 01:58
Gister Alysrazor 25m HC gekilled :)
Leuke fight, maar komt neer op een retard check.

Volgens mij zijn we nu "officieel" de Nr1 25guild die 9uur per week raid (eu-english)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:26:
MM en SV zijn ongeveer gelijk. SV legt wat meer prio op haste meen ik, maar de rest is vergelijkbaar.
SV heeft toch nog steeds een sterkere AoE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Het hangt er erg vanaf hoe je zit met je haste plateaus hoe waardevol haste is (http://www.warcrafthunter...-rotation-haste-plateaus/ die guide is er ook voor BM en SV). Maar het is over het algemeen je beste secondary stat in alle specs.
En voor alle specs is mastery slecht. Dus prio is meestal;
hitcap>haste (als je voorbij soft plateau bent, en voor een hard plateau)>crit>mastery.

Verder is het belangrijk om in de gaten te houden dat je met MM minder mobiel bent dan met BM. En dat je iets meer aggro trekt (al is dat sinds de threat buff niet echt een issue meer, en kon je met feign death ook prima je foutjes oplossen).

Gisteren Domo eindelijk weer neer. 3e keer hunter/shaman/warr token, maar dat vond ik prima, want deze keer was hij voor mij! Daarna weer many wipes op rag. Het wil gewoon nog niet lekker lopen. Ik denk dat het een healer probleem is, want we hebben 3 healers op 10 man en we verliezen nog steeds gewoon mensen. Als niemand door de hamer e.d. geraakt wordt zouden ze dat prima moeten kunnen opvangen (guilds doen rag hc 25 man ook met 3 healers... Nou zijn die healers wel van een ander niveau, maar toch).
Zitten inmiddels boven de 50 wipes, begint nu best te frustreren.

beetje offtopic; We hebben trouwens ook al gesproken over Star Wars; TOR. Er zijn meerdere guildies (oa ik. Na elke trailer heb ik er meer en meer zin in om het te proberen) die het wel willen proberen... maar er zijn ook guildies die absoluut wow willen blijven spelen. We moeten maar kijken hoe dit gaat uitpakken. Zou wel zonde zijn als we zouden splitsen, want het is wel een gezellige guild...

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kowapanga schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:34:

Volgens mij zijn we nu "officieel" de Nr1 25guild die 9uur per week raid (eu-english)
Wordt dat bijgehouden dan hoeveel uur je raid? Wie schrijft dat op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:40:
[...]

Wordt dat bijgehouden dan hoeveel uur je raid? Wie schrijft dat op 8)7
Ik denk dat ie bedoelt dat ze nr1 guild zijn op de server en dat met maar 9 uur raiden per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
kowapanga schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:34:

Grats met je kill, is zeker een retard check :D

En lol, en een andere guild is de beste 25m guild die 10 uur per week raid ? :P

Denk dat ik zelf zal gaan voor beste guild met 12 uur en 14 minuten en 29 seconden raid schedule !
Mik! schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 07:55:
[...]

7 dagen raiden was toen der tijd niet zo lastig, in de oorspronkelijke molten core, respawnde Major domo elke dag ook al was ragnaros dood, dus kon je elke dag ragnaros killen :)

Daarna in blackwing lair, waren er zoveel bosses die zo veel tijd kosten om te killen, om nog maar niet te spreken van een bugged chromaggus die alleen maar te killen was als je exploiten (toen getest tot 5% en gewiped.. :s)

Toen kreeg je C'thun welke "zo goed als onmogelijk was" voor een hele lange tijd, tot ie gefixed werd.

In naxx40 Thaddius lagwiping en 4 Horseman taunting problemen (geen 8 warriors met 3 piece tier bonus.... ok das jammer dan geen kill waarschijnlijk).

Was wel meer door bugs enzo maar toch.

Meest gestoorde was wel, om om 04:00 uit je nest gebeld te worden om even snel kazzak en azuregos te killen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 17-09 22:04
_Peter2_ schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:05:
Heeft een MM hunter andere stat prioriteiten dan een SV hunter?
Bekijk onderstaand filmpje maar eens. Dan weet je het belangrijkste van een MM hunter wel ongeveer.

[YouTube: http://youtu.be/4mhOkeXLE6s]

:)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Gisteren maar eens begonnen met een hunter aan horde-side, belf genaamd ekour
Doel is om hem tot lvl80 te krijgen en daarna tournement dailies te gaan farmen voor de pets.
Makkelijkste zou zijn geweest om een DK te maken, echter, heb er al 1 aan alliance-side dus tweede is niet toegestaan. Maar moet zeggen dat het wel weer wennen is. Beginnen met een paar silver ipv 20 slot bags via main etc. Heb maar herbing en mining genomen om wat gold te gaan genereren.

Wel meteen een guildinvite gekregen maar die heb ik maar gedeclined. Als er wel iets is wat ik haat zijn ninja-invites en zoveel zal ik wel niet op mijn huntertje spelen dat ik veel bij zal dragen voor een guild. Vindt het raiden met mijn huidige guild veel te leuk. Was iets met rotten rats in de guildname :p

Vanavond verder in FL, ik hoop dat we voor baleroc gaan ipv lord Rhy maar ben iig ingesteld voor beide bosses qua tactics.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Die pug zou ik inderdaad niet meer joinen Deadsy… Het is een wonder dat DKs die needen op spellcaster trinkets, en Paladins die rollen op wapens die ze niet eens kunnen equipen het überhaupt voor elkaar krijgen om een baas te killen :) Haha, dat doet me denken aan de vroege MC tijd waar je nog hunters met +healing op hun gear zag in raids.

Over hunters gesproken, ik heb mijn huntertje onder het stof vandaan getrokken. Level 80 gemiddeld gearlevel van 235ish, geen talents, nog een hele zut pijlen in mijn bags: genieten dus…

Elitist jerks is voor elke class een relaxte basis om de basics van een class te begrijpen, maar voor hunters is het relatief lastig lezen vind ik. Ik heb uiteindelijk een MM spec gekozen en net toen ik 4-5 skills op mijn bar had popte de random queu… Pet sumonnen: ‘Lumis unlearned skills x, skill y, skill z, etc etc…’ Mooi een kat zonder talenten, na de halve instance kwam ik er ook weer achter hoe je hem van passive af haalt.

De groep bestond uit allemaal level 82 gasten met veel nieuwe gear, ook een andere hunter die nogal een grote mond had de hele tijd… (Logisch dacht ik, want voor mijn gevoel bakte ik er niks van.) Toen ik recount zichtbaar maakte leek ik het nog best aardig te doen, die andere hunter was nog een heel stuk slechter met 2 a 3k minder dps, dat samen met zijn grote mond maakt hem dus een typische huntard.

Random instances queuen met realID friends is ook leuk! Rodie en ik van Dragonblight samen met Eon van Stormreaver in één groep – random ZA in en knallen maar. Met nog bijna 5 minuten over op de timer en mazzel met de twee pickups hadden we Bearly-made-it gehaald! Die snelle runs blijven leuk om te doen :) Goeie tanking Eon, zie je vanavond op Dragonblight!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Grap jurken.

Wat ik bedoel is 3day raiding guild van in totaal maar 9 uur
http://www.wowprogress.co...week=3&lang=&class=&spec=
Alle 3day raiding guilds(25m) op een rijtje , meeste in die lijst raiden 4uur per raid (4x3?)
Wij raiden 3uur per raid, iets wat een aardig verschil uitmaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
kowapanga schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:52:
Grap jurken.

Wat ik bedoel is 3day raiding guild van in totaal maar 9 uur
http://www.wowprogress.co...week=3&lang=&class=&spec=
Alle 3day raiding guilds(25m) op een rijtje , meeste in die lijst raiden 4uur per raid (4x3?)
Wij raiden 3uur per raid, iets wat een aardig verschil uitmaakt :)
Komt alleen zo 'desprate' over om maar ergens een label op te plakken om maar nr1 te zijn :p

als je 3 dagen raid ben je een 3 day raiding guild en niet een 3 day 9 uur raid guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Mik! schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 07:55:
[...]

Main en alt raids ? Ik doe zelf nu op mijn priest BoT elke week nog voor het shoulder token.
Raiden begint nu wel wat minder te worden, mede door sport activiteiten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Paul schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:26:
Agi > hit (reforgen tot cap) >> rest. In die "rest" zitten per tak kleine verschillen maar in alle gevallen steekt agi er met kop en schouders bovenuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Terence(x) schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:54:
[...]
als je 3 dagen raid ben je een 3 day raiding guild en niet een 3 day 9 uur raid guild.
True maar vind het toch een aardig verschil hebben als je 3uur extra per week heb.

btw, zit Vita nog bij Minions of Mithril?
Feral druid, heeft volgens mij een name change gedaan toen hij naar jullie kwam, iets met een M :p

[ Voor 19% gewijzigd door kowapanga op 23-08-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Terence(x) schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:45:
7 dagen raiden was toen der tijd niet zo lastig, in de oorspronkelijke molten core, respawnde Major domo elke dag ook al was ragnaros dood, dus kon je elke dag ragnaros killen :)

Daarna in blackwing lair, waren er zoveel bosses die zo veel tijd kosten om te killen, om nog maar niet te spreken van een bugged chromaggus die alleen maar te killen was als je exploiten (toen getest tot 5% en gewiped.. :s)

Toen kreeg je C'thun welke "zo goed als onmogelijk was" voor een hele lange tijd, tot ie gefixed werd.

In naxx40 Thaddius lagwiping en 4 Horseman taunting problemen (geen 8 warriors met 3 piece tier bonus.... ok das jammer dan geen kill waarschijnlijk).

Was wel meer door bugs enzo maar toch.

Meest gestoorde was wel, om om 04:00 uit je nest gebeld te worden om even snel kazzak en azuregos te killen :D
Ik ben pas begonnen met raiden ten tijde van Wrath dus over 'vroegah' kan ik niets zeggen. Maar met de content van Wrath en de content nu is het lastig om 7 dagen bezig te zijn ;)
ValHallen schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:54:
[...]
Main en alt raids ? Ik doe zelf nu op mijn priest BoT elke week nog voor het shoulder token.
Raiden begint nu wel wat minder te worden, mede door sport activiteiten :).
Zelfs dan niet, tenminste, ik niet. Alt raids die ik gedaan heb/doe zijn toch veelal de BWD/BOT/Tot4W runs en die knal je in 1 avond erdoor. Firelands normal is 1 avond met eventueel een uurtje op de tweede avond voor Rag. Met hc mode kan ik nog begrijpen dat het eventueel meer wordt, maar zelfs dan geen 7 avonden per week ;)

Ik bedoel, als ik kijk naar afgelopen week. Woensdag 6 bosses down, Raggy op zondag in pak 'm beet anderhalf uur max (pas de 2e x) en daarna nog ruim de tijd om BoT te clearen plus Tot4W. Raidtijd 19.30 - 23.00.
Week daarvoor was het op woensdag al gedaan met Firelands en uit verveling op zondag maar wat hc modes gaan doen in BWD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
hulkie schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:49:
Elitist jerks is voor elke class een relaxte basis om de basics van een class te begrijpen, maar voor hunters is het relatief lastig lezen vind ik.
Yup. SV kwam ik nog wel uit, bij MM heb ik het naar Word geplakt en ben ik de 336358312 afkortingen gaan replacen...
Dat was de vraag niet :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kowapanga schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:56:
[...]

True maar vind het toch een aardig verschil hebben als je 3uur extra per week heb.
En lekker 1 a 2 uur doorraiden om die progress te halen en jezelf alsnog labelen als 3-day-en-maar-9-uurtjes guild. Lijkt me sterk dat dat zo werkt. Ranking verschil zit hem in de bosskills en verschil in 10/25 en norm/hc. Niet in hoeveel uur je zogenaamd raid. No offense hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
kowapanga schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:56:
[...]

Mag wel zo zijn, maar daar gaat het niet om. Enige verschil wat er kan en wat mij betreft mag worden gemaakt is het verschil tussen 10 en 25 man. Voordat die discussie weer oplaait, het is veel lastiger om 25 man te organiseren en bij gevechten zoals Rhyolith heeft 10 man het veel makkelijker gehad.

(Ja, ik pak gelijk het meest buggy en RNG-focussed gevecht uit het spel :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
:$

3 uur slaap doet m'n alertheid en denkvermogen geen goed. Ik houd m'n mond maar beter vandaag.

Blijkbaar was ik erg onder de indruk van de 10-12 wipes op laatste boss ZG hc :')
hoewel ook mijn eerste keer, vooral faal pug-dps -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboekje:

Na onze KittyCleave en RMP hebben wij eindelijk besloten om eens de favoriete US compo te proberen. MLS here we come baby! :D

shaman op 3 daagjes naar 45 gebracht. Heirlooms <3 :D

:edit: Athene & Swifty gezien op GamesCom... Wat is die Athene IRL toch een wussy :D
"oh hey landgenoten ..."

Swift is wel een ok gast. was discussie aan het make over compo's etc

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Waarom is het zo leuk om een nieuw karakter te beginnen en zo moeilijk om deze naar 85 te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Persoonlijk ben ik de nummer 1 Warlock die maar 10 minuten raid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:10:
Waarom is het zo leuk om een nieuw karakter te beginnen en zo moeilijk om deze naar 85 te krijgen :+
Zo gebeurd met full heirloom en highlvl guild etc =)
3 dagen afhankelijk van de class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:17:
[...]

Zo gebeurd met full heirloom en highlvl guild etc =)
3 dagen afhankelijk van de class.
lol wut? 3 maanden bedoel je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Je hebt wel gelijk hoor :>

PUGs, tja... Sommigen willen nu eenmaal niet luisteren :( Laat me raden, niemand ging op de Spirits af waardoor de healer omviel?

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Twylight schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:18:
[...]
Als je een beetje doorlevelt hooguit twee weken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twylight schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:18:
[...]
Ligt eraan hoeveel uur per dag je speelt lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Ryolith25hc down! \o/. Wat n #*!rng gevecht zeg, ene try alles lekker en redelijk ok P2 in, volgende try volcanos from hell en n raiddmg waar je U tegen zegt. :< Uiteindelijk plat met nog 2 man up, MT en n mage. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
MicScott schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:16:
Persoonlijk ben ik de nummer 1 Warlock die maar 10 minuten raid!
En daarna wordt je gekickt? :P

http://hawvie.deviantart.com/

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.