Bullshit, op 10m heb ik net zoveel adds, net zoveel volcano's, en ik kan maar 1 tank gebruiken om het te doen, op 25m ow laten we 2 tanks meenemen, in het algemeen op 10m neem je maar 2 healers mee, in 25m ow extra healertje is niet zo een probleem. 10m healer dood = raid dood vs 25m healer dood ow ress maar even geen probleem lol'o'stompen wel ff door.Zhalix schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:04:
[...]
Mag wel zo zijn, maar daar gaat het niet om. Enige verschil wat er kan en wat mij betreft mag worden gemaakt is het verschil tussen 10 en 25 man. Voordat die discussie weer oplaait, het is veel lastiger om 25 man te organiseren en bij gevechten zoals Rhyolith heeft 10 man het veel makkelijker gehad.
(Ja, ik pak gelijk het meest buggy en RNG-focussed gevecht uit het spel)
Ook voor het gemak maar even vergeten dat het aan Tranq's en aura mastery's en Priest barrier's vaak een vele malen groter is op 25m, en de interval op de stomps nog steeds het zelfde is....
Zelfde geld voor Baleroc heroic, en alysrazor heroic (in de eerste burn phase).
Logistics != encounter moeilijkheid
Dat je niet meer weg kan komen met 5 idioten in je raid te hebben, wil niet zeggen dat 10m moeilijker of makkelijker is, het betekend wel dat het veel makkelijker te spotten is, en dat over het algemeen de kwaliteit van een 10m groep hoger zal zijn dan die van een 25m grp (op 6/7 HC niveau)
[ Voor 7% gewijzigd door Terence(x) op 23-08-2011 10:24 ]