Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 247 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.836 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Zhalix schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:04:
[...]

Mag wel zo zijn, maar daar gaat het niet om. Enige verschil wat er kan en wat mij betreft mag worden gemaakt is het verschil tussen 10 en 25 man. Voordat die discussie weer oplaait, het is veel lastiger om 25 man te organiseren en bij gevechten zoals Rhyolith heeft 10 man het veel makkelijker gehad.

(Ja, ik pak gelijk het meest buggy en RNG-focussed gevecht uit het spel :P )
Bullshit, op 10m heb ik net zoveel adds, net zoveel volcano's, en ik kan maar 1 tank gebruiken om het te doen, op 25m ow laten we 2 tanks meenemen, in het algemeen op 10m neem je maar 2 healers mee, in 25m ow extra healertje is niet zo een probleem. 10m healer dood = raid dood vs 25m healer dood ow ress maar even geen probleem lol'o'stompen wel ff door.

Ook voor het gemak maar even vergeten dat het aan Tranq's en aura mastery's en Priest barrier's vaak een vele malen groter is op 25m, en de interval op de stomps nog steeds het zelfde is....

Zelfde geld voor Baleroc heroic, en alysrazor heroic (in de eerste burn phase).

Logistics != encounter moeilijkheid

Dat je niet meer weg kan komen met 5 idioten in je raid te hebben, wil niet zeggen dat 10m moeilijker of makkelijker is, het betekend wel dat het veel makkelijker te spotten is, en dat over het algemeen de kwaliteit van een 10m groep hoger zal zijn dan die van een 25m grp (op 6/7 HC niveau)

[ Voor 7% gewijzigd door Terence(x) op 23-08-2011 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:04:
[...]

En lekker 1 a 2 uur doorraiden om die progress te halen en jezelf alsnog labelen als 3-day-en-maar-9-uurtjes guild. Lijkt me sterk dat dat zo werkt. Ranking verschil zit hem in de bosskills en verschil in 10/25 en norm/hc. Niet in hoeveel uur je zogenaamd raid. No offense hoor!
1 a 2 uurtjes doorraiden doen we niet aan,puur omdat mensen de volgende dag gewoon moeten werken en optijd naar bed willen.
Enige wat we een keer gedaan hebben was een raid op dinsdag om ragnaros(first kill) neer te krijgen voor de reset, voor de rest word er soms op dinsdag een clear raid gehouden, maar ook dit is vaak niet het geval en heeft niks met progress te maken
Naar mijn mening boeit het zeker wel hoeveel uur je er aan besteed en uiteraard of het 10/25m is.
Dat mensen deze mening niet delen is prima, ik ben er trost op wat we tot nu toe bereikt hebben :)
En op me nieuwe t12 heroic chest die ik gister gekregen heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:19:
Gisteren Ryolith25hc down! \o/. Wat n #*!rng gevecht zeg, ene try alles lekker en redelijk ok P2 in, volgende try volcanos from hell en n raiddmg waar je U tegen zegt. :< Uiteindelijk plat met nog 2 man up, MT en n mage. <3
Gefeliciteerd, hadden de tips nog nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twylight schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:18:
[...]
lol wut? 3 maanden bedoel je :D
3 dagen played in vol heirloom gear en de guild xp boost moet lukken hoor.
Als demolock/hunter etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Terence(x) schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:22:
[...]

Bullshit, op 10m heb ik net zoveel adds, net zoveel volcano's, en ik kan maar 1 tank gebruiken om het te doen, op 25m ow laten we 2 tanks meenemen, in het algemeen op 10m neem je maar 2 healers mee, in 25m ow extra healertje is niet zo een probleem. 10m healer dood = raid dood vs 25m healer dood ow ress maar even geen probleem lol'o'stompen wel ff door.

Ook voor het gemak maar even vergeten dat het aan Tranq's en aura mastery's en Priest barrier's vaak een vele malen groter is op 25m, en de interval op de stomps nog steeds het zelfde is....

Zelfde geld voor Baleroc heroic, en alysrazor heroic (in de eerste burn phase).

Logistics != encounter moeilijkheid

Dat je niet meer weg kan komen met 5 idioten in je raid te hebben, wil niet zeggen dat 10m moeilijker of makkelijker is, het betekend wel dat het veel makkelijker te spotten is, en dat over het algemeen de kwaliteit van een 10m groep hoger zal zijn dan die van een 25m grp (op 6/7 HC niveau)
En toch voelt het allemaal makkelijker aan op onze 10 man alt raids. Wij halen wel eens mensen binnen van 10 man guilds, en die hebben om de een of andere rede allemaal van deze misconcepties over 25m. Ik zou zeggen probeer het eens.

Ervaring > Theorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnul
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-08-2019

rnul

m33p

Ola,

Heeft iemand nog een handige addon voor sub rogues of tips waar ik het best op kan letten? Ben eentje aan het levelen en het is een mooie verandering van mijn disc priestje :)

i7 950 - GTX570 - 6GB - 60 SSD OS - 120GB Raid SSD Games - 1TB Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

HawVer schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:21:
[...]

En daarna wordt je gekickt? :P
Nee dan is Bh klaar.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:01

Maduth

Probeersel

Kheb een pally gemaakt met maar 2 heirlooms aangezien ik geen pnt heb voor de rest (en ook geen zin om te halen ).

Profs hou ik wel op gather, daar heb ik dus geen zin in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
Paul schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:18:
[...]
Je hebt wel gelijk hoor :>

PUGs, tja... Sommigen willen nu eenmaal niet luisteren :( Laat me raden, niemand ging op de Spirits af waardoor de healer omviel?
dat, en 2x <4k dps, ranged....

"normaal doe ik 14k+, echt waar"
uhuh.
Maarja, m'n beide guildmates en ik zijn te beschaafd om te kicken, iedereen moet het leren tenslotte, zoals gezegd, ik kwam er ook voor het eerst en heb ook 2 of 3 wipes op m'n geweten (vergeefs zoeken naar bufftimer op wapen boss in bufflijst, terwijl je het gewoon op char kan zien bv :$ )
Maar we waren toch wel blij toen ze het voor gezien hielden en er degelijke dps terugkwam -> one-shot :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Ik denk dat het makkelijker is om 10 man bij elkaar te krijgen, en je ziet makkelijker wie t goed doet en wie niet. Ook denk ik dat er minder ruimte is voor fouten/ slack in 10mans.

Als je op wowprogress kijkt zul je zien dat er in de top20 wereldwijd maar 3 10mans guilds staan, dat zegt allicht ook iets... Uiteindelijk is het natuurlijk een beetje een non-discussie... Zolang je zelf maar gewoon lol hebt in het spelletje is dat toch prima?

Super mooi dat je trots bent op je goede ranking met 9 uur per week raiden, ik was 2 jaar geleden nog trots op een top5 ranking op de server zonder enig gebruik van guides/ externe tactieken...Nu hoop ik vooral Firelands nog eens te clearen op normal mode voor de nieuwe raid eraan komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Ik ga daar niet eens een lang antwoord voor bedenken :+ ik heb al sinds TBC ervaring met 10 en 25 man. In Cataclysm doet mijn guild vaak alt raids en daar valt het overduidelijk op dat het op 10 man velen malen makkelijker gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door ItMeAedri op 23-08-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Zhalix schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:45:
[...]

Ik ga daar niet eens een lang antwoord voor bedenken :+ ik heb al sinds TBC ervaring met 10 en 25 man. In Cataclysm doet mijn guild vaak alt raids en daar valt het overduidelijk op dat het op 10 man velen malen makkelijker gaat.
In TBC had je alleen Karazan en ZA als 10 mans, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Klopt, TBC vergelijken met WotLK en Cata is hetzelfde als appels en peren. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karazhan.. hardcore shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Zhalix schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:45:
[...]

Kansloos natuurlijk, ik heb hier niet over lol'o'easymodes normals

Ik praat hier alleen over heroic modes, en jij heb met je alt raid echt geen 6/7 HC gecleared, en durf er wel wat op te zetten dat je ook geen 13/13 10m HC heb gecleared.

Grappige is altijd de 25m guilds die lopen te huilen over 10m raiding, vaak zelf wel 10/15 goede spelers hebben, dus als die mensen (die vaak ook de wat meer HC spelers zijn die dat zullen proberen) dat het dan allemaal zo makkelijk is, dat is logisch omdat je de andere 10/15 idioten niet hoef te dragen.

Ik heb zelf tijden lang op 25m op een heel hoog niveau geraid, en als iemand tegen mij zegt, terence wotlk 10m's waren easy mode vergeleken met 25m, geef ik je groot gelijk, maar in Cata is dat gewoon niet het geval meer.

Als ik dan hoor dat mensen hier gaan lopen roepen jah maar op me 10m alt is het zo easy, jah, dan heb ik zoiets van jij snapt het nog niet helemaal.....

En ik heb al eerder eens wat commentaar hier gehad erop, maar als je nu nog normal modes doet, en geen heroics, dan moet je gewoon niet mee gaan praten over 10m vs 25m moeilijkheid, want zowel 25m als 10m op normal zijn een lachtertje.

Maarja, dat is weer zo een zelfde discussie als dat je constant ziet over de LFD dat je daar zoveel crap spelers tegen komt, trust me die mensen zitten in de guilds en die raiden bij een hoop mensen hier in de guild, je kent ze vast wel, de tank die niet weet wat nameplates zijn, en maar random iets clicked, de healer die geen flauw idee heeft wat grid/vudho is en geen instellingen voor debuffs heeft, of constant flash heals spammed en dan na 1 minuut om een innervate vraagt, of de dps die koude voeten heeft, en altijd in de traps/fires/<voer random idiotic ding in> staat.

25m geeft over het algemeen veel meer de mogelijkheid om slechte spelers te dragen, (uitzonderingen daar gelaten ragnaros heroic is een goed voorbeeld, maar zelfs op baleroc heroic kan je wegkomen met 3/4 deaths)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn we weer bezig met het "de mijne is langer dan die van jou"?

Komop zeg je mag best trots op jezelf zijn maar doe dan wel normaal naar de rest.

Ikzelf heb nog wel moeite met het tanken van 10m FL, simpelweg omdat mijn gear niet goed genoeg is, het is klote om bepaalde drops te krijgen op mijn Druid (vooral me staff) maarja ik probeer het wel.

Verder zit je ook met 9 anderen (of 24) in de groep waar je afhankelijk van bent, dus als je zelf vreselijk goed je best doet heeft dat geen zin als een ander het verkloot door wat voor reden dan ook.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Even een vraagje over hunters

Ik ben van plan beastmaster te gaan levelen en wil hem voorzien van heirlooms.
Moet ik nu mail kopen en dat wordt automatisch gedownranked naar lether tot lvl40 ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echte helden werden gemaakt in Karazhan. De mensen waar ik toen mee raide wist ik dat ze brains hadden.
en niet te vergeten GRUULS LAIR !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:18:
[...]

echte helden werden gemaakt in Karazhan. De mensen waar ik toen mee raide wist ik dat ze brains hadden.
en niet te vergeten GRUULS LAIR !!!
Vooral Kara was leuk om te doen, wij doen het nog regelmatig met de guild, puur voor de lol.

Kan me nog goed herinneren dat ik voor het eerst chess ging doen.... dat was uhm... nieuw ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:20:
[...]

Vooral Kara was leuk om te doen, wij doen het nog regelmatig met de guild, puur voor de lol.

Kan me nog goed herinneren dat ik voor het eerst chess ging doen.... dat was uhm... nieuw ;-)
Zo snel mogelijk de queen pakken en knallen maar =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:21:
[...]

Echte challenge => Nightbane / netherspite / Prince (oo look meteor ... PATS dead :p :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn rogue is bijna 80, dan kan ik mijn XP locken en gaan gearen :)

Wordt interessant, de laatste raid die ik op mijn rogue heb gedaan was AQ20 (ja in classic, niet een latere fun run in een expansion)

We hebben nu een man of 13-14 met een (bijna) level 80 alt, de gear die ik op ga halen: iLevel 232 in de wapen slots en 226 in de overige slots.

Eén keer raden wat we gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
sabriel schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:17:
Even een vraagje over hunters

Ik ben van plan beastmaster te gaan levelen en wil hem voorzien van heirlooms.
Moet ik nu mail kopen en dat wordt automatisch gedownranked naar lether tot lvl40 ?
Heirlooms worden inderdaad gedownscaled naar leather als je character mail nog niet kan dragen. Zelfde verhaal voor plate <-> mail enzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:21:
[...]

Ja als je het een keer hebt gedaan prima dan weet je dat, maar de eerste keer (met alleen guildies die er ook voor het eerst waren) hadden we allemaal echt zoiets van WTF?! wat mot ik hier nou mee?

Vooral Malchezaar was nasty toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:22:
[...]

Echte challenge => Nightbane / netherspite / Prince (oo look meteor ... PATS dead :p :+ )
The good old days ;) Vanilla wow was nog moeilijker dat wel, maar met Kara was er wel veel meer fun.

Zou ook echt heel graag een heroic Kara willen zien, en ik denk met mij nog veel meer mensen.

Zelfs de attunement questline was gewoon gaaf om te doen. Sleuteltje hier, sleuteltje daar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:22:
[...]

Heirlooms worden inderdaad gedownscaled naar leather als je character mail nog niet kan dragen. Zelfde verhaal voor plate <-> mail enzo.
M.a.w.:
Ziet het er voor je level 85 uit als een plate item, dan wordt het een mail item onder level 40.
Ziet het er voor je level 85 uit als een mail iten, dan wordt het een leather item onder level 40.

Kijk je met je low level character in SW naar de vendor dan zie je in plaats van plate al mail en in plaats van mail al leather, aangezien de vendor het item laat zien zoals het voor de desbetreffende character eruit zal zien als hij het draagt. (Tenminste zo werkte het in WotLK, niet gecontroleerd, maar zie niet waarom ze dat zouden veranderen)
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:25:
[...]
The good old days ;) Vanilla wow was nog moeilijker dat wel, maar met Kara was er wel veel meer fun.
Tja, ben ik niet met je eens. Karazhan, Magtheridon en Gruul waren de intro raids van TBC en waren een stuk lastiger dan de intro raids in Classic.

Moltencore was niet echt lastig te noemen qua tactics en met 30 spelers en 10 idioten nog te doen. ZG was ook niet echt lastig, Venoxis hebben we indertijd met 7 man in dungeon blues plat gelegd, met andere woorden met minder dan de helft van een full raid. En we raiden indertijd regelmatig met een niet volle raid en waren redelijk succesvol. Eigenlijk alleen de eindbosses hadden we echt 20 man nodig. Probeer dat maar eens bij de TBC staret raids, die waren een stuk beter getuned.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zou ook echt heel graag een heroic Kara willen zien, en ik denk met mij nog veel meer mensen.

Zelfs de attunement questline was gewoon gaaf om te doen. Sleuteltje hier, sleuteltje daar.....
shade of aran. " run out of the circle, DISPELL THE SLOW .. RUN ..."

the memories van de whipes die toen nog met een lach en een traan werden doorstaan :p of toen ik nog op men lock was met curse of doom op curator tactic.

wat zou ik idd karazhan revamped willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Komt toch wel weer, ook nog heroic gruul/mag etc.
Denk dat ik Karazhan toch het meest heb gedaan van alle raids.. had toen volgens mij 5x lvl70 en elk keer weer kara voor badges.. duurde te lang ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Als ik heel eerlijk mag zijn wik ik graag mijn memories van kara houden, en laten ze al die revamp meuk maar ff voor verwarmen en dan in hun juist...

Doe mij maar nieuwe content en nieuwe zone's, kappen met al dat gerevamp en X unit gebruiken en Y kleurtje veranderen en dan stem A veranderen in C en tadaaaa.
Nee Kara mag van mij blijven wat het is ! .

Doe mij maar weer een Ulduar achtige raid !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Even een heel ander vraagje. Wat zou realistische DPS moeten zijn voor mijn furry warrior? We hebben dit weekend gefaald tegen Conclave of winds. En ik had daar een gemiddelde DPS van 12k. (stond wel op 1 overigens). Kan dat beter? Ik zou niet weten wat ik nog zou kunnen optimaliseren aan mijn rotatie/gear/reforge. Eventueel zou het timen van mijn burst nog beter kunnen zodat ik meer CD tegelijk gebruik. Is 14/15k haalbaar.
offtopic:
Ja, NME, ff checken of je gelijk hebt :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:25
Mektheb schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:30:
Als ik heel eerlijk mag zijn wik ik graag mijn memories van kara houden, en laten ze al die revamp meuk maar ff voor verwarmen en dan in hun juist...

Doe mij maar nieuwe content en nieuwe zone's, kappen met al dat gerevamp en X unit gebruiken en Y kleurtje veranderen en dan stem A veranderen in C en tadaaaa.
Nee Kara mag van mij blijven wat het is ! .

Doe mij maar weer een Ulduar achtige raid !
Idd, Cata is alleen maar gerecyclede zooi. Alleen maar. Ben echt benieuwd hoe de volgende expansion wordt... hopelijk nieuwe gebieden, nieuwe dingen, gewoon net zoals TBC en WotLK. En ojah, dat je weer redenen hebt om uit de Capital City te gaan.
Patch 4.4 will bring a world event before the next expansion.
Ben benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Conscience NL op 23-08-2011 11:36 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
HawVer schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:30:
Even een heel ander vraagje. Wat zou realistische DPS moeten zijn voor mijn furry warrior? We hebben dit weekend gefaald tegen Conclave of winds. En ik had daar een gemiddelde DPS van 12k. (stond wel op 1 overigens). Kan dat beter? Ik zou niet weten wat ik nog zou kunnen optimaliseren aan mijn rotatie/gear/reforge. Eventueel zou het timen van mijn burst nog beter kunnen zodat ik meer CD tegelijk gebruik. Is 14/15k haalbaar.
offtopic:
Welk platform zit je op ?

Als je op nature zit en constant onderbroken word door langs lopende aoe'ende adds dan is je dps wel lager, en er is gewoon veel downtime door het heen en weer jumpen, maar ik denk dat 12k voor jouw gear niet eens zo slecht is. Misschien dat je 14/15k kan halen, maar dan zal je wel echt snel moeten zijn met je swaps (en jumpen naar de nieuwe targets met heroic leap en dat soort dingen)

Vaak is het ook zo dat je dps moet stoppen omdat 1 platform langer over een boss doet dan het andere, waardoor je dps ook lager uitvalt

Als je wat logs post kan ik wel ff kijken :)

http://worldoflogs.com/re...m/damageDone/?s=193&e=505 <-- een log van onze kill, dit zijn mensen in min of meer volledige 372 met wat 378 gear.

De rogue zit op het wind platform, en de DK kite adds, de pala zit ook op wind platform, en komen ook maar tot 12/15k dps

Dus denk dat je het nog niet zo slecht doet :)

[ Voor 11% gewijzigd door Terence(x) op 23-08-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Is op Conclave een redelijke dps, aangezien je veel tijd niet dpst bij het over springen, waardoor je gemiddelde omlaag gaat over het hele gevecht.

Ik neem aan dat je je cool down en pots timed? Wat ik zelf deed was potten en deathwish/recklessnes icm met heroism gebruiken. Heroism deden wij als de laatste Djinn dood moest (en er dus al twee dood waren en de timer liep).

Overigens is de dps op dat gevecht niet echt kritiek timing en uitvoering wel. Als je ze maar redelijk gelijk neerhaalt en zorgt dat die nature djinn niet healt dan komt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:22:
[...]

Ben het helemaal met je eens hoor.. als je 10 goede raiders hebt, zou de content nu misschien op 10 man makkelijker kunnen zijn dan op 25. Feit blijft gewoon dat op 10 man je echt direct de oorzaak van het falen vrijwel meteen aan één persoon toe kan wijzen. zekers als je weet dat er een zwakke schakel in je team zit dan wordt dit meteen duidelijk.. en neem aan zeker op hc.

lol daarom met de guild waar ik nu in zit ---> no way in hell dat het hc FL wordt.. zijn er misschien 3/10 die het kunnen. Persoonlijk lijkt mij die uitdaging mij af en toe wel weer leuk, maar de gezelligheid in de groep is wel okay en dat is ook belangrijk. vroeggah SW en BT was echt lekker uitdagend en toen had ik er ook echt de tijd en zin in... nu is het gewoon lekker gamen :D (en als GW2 komt ga ik dat echt serieus doen)

trouwens... wat een verademing gisteren avond.. lol wist helemaal niet dat die pvp vendor ook die oude TBC pvp gear verkoopt voor praktisch niets :P... Brutal gladiator armor en natuurlijk de pvp versie van dat KJ zwaard. Ga vanavond weer ff za/zg doen puur voor de jp die ik omzet naar honor :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:37:
[...]
Overigens is de dps op dat gevecht niet echt kritiek timing en uitvoering wel. Als je ze maar redelijk gelijk neerhaalt en zorgt dat die nature djinn niet healt dan komt het wel goed.
Het probleem was inderdaad niet de DPS. Probleem was uitvoering. Mensen die te laat over sprongen en healers die moeite hadden met het dispellen. Maar goed, ach eerste keer met een andere guild. Ik vond het niet zo erg, de sfeer was goed en we hebben lol gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:23:
[...]

Ja als je het een keer hebt gedaan prima dan weet je dat, maar de eerste keer (met alleen guildies die er ook voor het eerst waren) hadden we allemaal echt zoiets van WTF?! wat mot ik hier nou mee?

Vooral Malchezaar was nasty toen.
Vlak aan het eind van TBC zat er een bug bij Malchezaar, kon je als tree gewoon in het vuur lopen. Ik weet nog dat er geroepen werd "GET OUT OF THE FIRE" 'lol immune!' :D

En @ 10-25 man vergelijking, we krijgen de indruk dat 10 man zo makkelijk is doordat de normals al zo verdomd makkelijk zijn in vergelijking met 25 man normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkangle schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:26:
[...]

Gefeliciteerd, hadden de tips nog nut?
Thx. Yup, hoewel t soms niet echt makkelijk ging om de RL('s) dingen aan te laten nemen/veranderen. Daarnaast soms echt huge gaps in dps terwijl ze dezelfde class/spec/rol hadden, dan is t idd lastig om dingen effectief te proberen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

offtopic:
Wat een vertrouwen weer. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NMe schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:23:
[...]

Wat een vertrouwen weer. :P
Dat komt doordat je naam rood is !.

Gistere nog een paar try's op de Vogel gehad totdat 1 tank weg moest helaas, is het nu zo moeilijk die Fire tornado's te ontwijken :<.
Echt de helft ligt al op ze gat voor dat de phase over is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:26:
[...]

Dat komt doordat je naam rood is !.
Hee, ingame is 'ie oranje!. :P
Gistere nog een paar try's op de Vogel gehad totdat 1 tank weg moest helaas, is het nu zo moeilijk die Fire tornado's te ontwijken :<.
Echt de helft ligt al op ze gat voor dat de phase over is :P.
De meeste guides zeggen dat je moet sidesteppen en bij elkaar blijven. Wij hebben gemerkt dat het véél handiger is om achter een tornado aan te rennen totdat er links of rechts van je een tornado de andere kant op gaat, en dan daar achteraan te rennen. Je hebt dan veel meer speelruimte. Misschien iets om even op te merken in de raid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
NMe schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:47:
[...]

Hee, ingame is 'ie oranje!. :P
Oranje? :o die van mij is blauw!

[ Voor 0% gewijzigd door ItMeAedri op 23-08-2011 12:50 . Reden: enge/nederlands wut? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens voor alle hunters hierzo.. gisteren had een guildy van mij een nieuwe pet. Normaliter zou dit een rat zijn, maar deze rat wordt tijdens een quest opgeblazen en het ziet er daarna uit als een (grond AoE) vuurtje.. het maffe is dat je het dan nog wel kan tamen :p

dus alle mede silvermooners... als je een lopend vuurtje ziet in de AH of de bank.. dan is de kans groot dat het die gast is... wij hebben gisteren echt dubbel gelegen op vent elke keer als hij zijn vuurtje de bank of de AH in stuurde... daarna zag ik in mijn interface vrijwel iedereen die hunter checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:57:
trouwens voor alle hunters hierzo.. gisteren had een guildy van mij een nieuwe pet. Normaliter zou dit een rat zijn, maar deze rat wordt tijdens een quest opgeblazen en het ziet er daarna uit als een (grond AoE) vuurtje.. het maffe is dat je het dan nog wel kan tamen :p

dus alle mede silvermooners... als je een lopend vuurtje ziet in de AH of de bank.. dan is de kans groot dat het die gast is... wij hebben gisteren echt dubbel gelegen op vent elke keer als hij zijn vuurtje de bank of de AH in stuurde... daarna zag ik in mijn interface vrijwel iedereen die hunter checken :P
Heb je misschien een zone of zelfs quest naam?

EDIT: of hebben we het hier over een raptor, in de barrens?

[ Voor 4% gewijzigd door Darkangle op 23-08-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
NMe schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:47:
De meeste guides zeggen dat je moet sidesteppen en bij elkaar blijven. Wij hebben gemerkt dat het véél handiger is om achter een tornado aan te rennen totdat er links of rechts van je een tornado de andere kant op gaat, en dan daar achteraan te rennen. Je hebt dan veel meer speelruimte. Misschien iets om even op te merken in de raid? :)
Deze verdiend een quote'je.. Wij doen het overigens ook zo en het is zo'n beetje de enige manier om fail te minimaliseren.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Is het proberen waard NMe, ik doe het inderdaad ook op die manier !
Ga maar is een balletje opgooien en ze het een avond laten testen als ik er niet ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 07-09 01:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:57:

Me want and me will have it tonight... me thinks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
DrFlash schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:02:
[...]

Deze verdiend een quote'je.. Wij doen het overigens ook zo en het is zo'n beetje de enige manier om fail te minimaliseren.
Side stepping tornado's

Je moet zeker niet bij elkaar blijven, als er dan 1 faalt, dan faalt het hele collectief :D

Maar strafen is het makkelijkste om te doen, achter tornado's aanrennen is ook effectief, maar ik hoor vaak dat mensen last hebben van alysrazor in de camera view overhead. Met het side steppen heb je daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ach ik denk het ons wel gaat lukken beste try op het moment was 33% geloof ik.
Hij gaat wel neer alleen als je paar weekjes achter elkaar niet de zelfde mensen heb moet je het iedereen weer aanleren.
En denk dat dat meer mijn irritatie was ;) van pfff niet weer.
Maar goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:25
Darkangle schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:01:
[...]

Zou ik ook wel willen weten.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wij hadden ook een leuke vorige week. De warlock die we naar boven stuurde faalde echt rampzalig, keer na keer na keer. Hij kwam niet aan de 25 stacks, lag meestal aan het eind van phase 1 dood op de grond omdat hij niet omlaag vloog als ik het zei en als hij wonder boven wonder dat alles overleefde en zelfs niet door de tornado's geraakt werd, dan deed hij alsnog matige damage (als in: minder dan de mensen die beneden op de adds zaten). Uiteindelijk een hunter omhoog gestuurd en daarmee een interrupt verloren beneden. Kon meneer de lock niet eens zijn ogen open houden voor de add spawns, moest ik telkens aankondigen op Vent. :/

Schijtziek word ik van dat soort onbetrouwbare spelers. :X
http://huntsmanslodge.com...-fire-looking-hunter-pet/
http://www.wowhead.com/quest=24566

[ Voor 16% gewijzigd door NMe op 23-08-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Yup, dat soort mensen ken ik dus ook en ik denk iedereen ze wel heeft.

Van die mensen die constant de grond kussen met fights zoals Mimmi of met Algalon.
Die dood gaan door Shade of Aran door te lopen met fire.
Die niet snappen ze moeten switchen bij Twin Emperor.

En zo ken ik er nog wel een paar.
Helaas nog steeds geen "guild gevonden die zowel casual als progress maakt op mijn realm en die mijn raid tijden heeft"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Mektheb schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:18:
Yup, dat soort mensen ken ik dus ook en ik denk iedereen ze wel heeft.

Van die mensen die constant de grond kussen met fights zoals Mimmi of met Algalon.
Die dood gaan door Shade of Aran door te lopen met fire.
Die niet snappen ze moeten switchen bij Twin Emperor.

En zo ken ik er nog wel een paar.
Helaas nog steeds geen "guild gevonden die zowel casual als progress maakt op mijn realm en die mijn raid tijden heeft"
Eindbazen zijn het, wat zou WoW zijn zonder ze? De titel "Jenkins" zou niet eens bestaan zonder deze mensen, toon wat respect.

[ Voor 6% gewijzigd door MicScott op 23-08-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkangle schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:01:
[...]

Ik zal het even voor je vragen. wat hij dacht ik gisteren vertelde was dat het een quest is die je dus nooit moet voltooien. Er wordt bij deze quest een rat opgeblazen. Het vuurtje wat hij nu als pet heeft, heeft ook de eigenschappen van een mormale rat (armor reductie)

Ik zal wel even vragen of hij een quest etc kan noemen, want het is echt een te coole pet :P... hoop niet dat blizz het gaat fixen want het is natuurlijk wel een bug :D
Ik denk dat het vuurtje op dat plaatje het wel eens zou kunnen zijn. het lijkt echt 100% op een AoE vuurtje waar je normaliter dus niet in moet staan en waar dps graag in gaat staat :P (vooral huntards:P)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:31:
[...]

Ik zal het even voor je vragen. wat hij dacht ik gisteren vertelde was dat het een quest is die je dus nooit moet voltooien. Er wordt bij deze quest een rat opgeblazen. Het vuurtje wat hij nu als pet heeft, heeft ook de eigenschappen van een mormale rat (armor reductie)

Ik zal wel even vragen of hij een quest etc kan noemen, want het is echt een te coole pet :P... hoop niet dat blizz het gaat fixen want het is natuurlijk wel een bug :D
volgens posts uit het topic in de link eerder in dit topic is die pet niet/moeilijk te targetten, wat een voordeel is in PvP. Maakt de kans wel heel erg klein dat ze hem laten voor wat het is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoeBravo schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:36:
[...]

volgens posts uit het topic in de link eerder in dit topic is die pet niet/moeilijk te targetten, wat een voordeel is in PvP. Maakt de kans wel heel erg klein dat ze hem laten voor wat het is. ;)
Oh daar heb je 100% een punt.. ik kom hem gisteren namelijk ook niet targetten.. echt klein is die trouwens niet, maar ben benieuwd hoe/of die een beetje te zien zal zijn in FL op bepaalde plekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
MicScott schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:21:
[...]

Eindbazen zijn het, wat zou WoW zijn zonder ze? De titel "Jenkins" zou niet eens bestaan zonder deze mensen, toon wat respect.
Wat heeft dat met respect te maken ?of gaan we ons nu ook elitsetjerks noemen >.<
Sommige van deze elementen in gevechten zijn basic, die ken je al vanaf level 11 als je in de 1e instance gaat.

Dont stand in fire.
Logischer kan het niet, heeft niks met respect te maken.
Het gaat er gewoon om er altijd wel mensen zijn die de zelfde fout elke uitbreiding weer maken.
Of het nu A of B is.
Wat heeft dat met respect te maken ?, het gaat om het geen wat hij / zij fout doet.
Niet of ik die persoon niet aardig vind of aantrekkelijk of niet respecteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Mektheb schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:42:
[...]

Wat heeft dat met respect te maken ?of gaan we ons nu ook elitsetjerks noemen >.<
Sommige van deze elementen in gevechten zijn basic, die ken je al vanaf level 11 als je in de 1e instance gaat.

Dont stand in fire.
Logischer kan het niet, heeft niks met respect te maken.
Het gaat er gewoon om er altijd wel mensen zijn die de zelfde fout elke uitbreiding weer maken.
Of het nu A of B is.
Wat heeft dat met respect te maken ?, het gaat om het geen wat hij / zij fout doet.
Niet of ik die persoon niet aardig vind of aantrekkelijk of niet respecteer.
Woosh! Dat is het geluid van sarcasme dat over je hoofd vloog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
MicScott schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:45:
[...]

Woosh! Dat is het geluid van sarcasme dat over je hoofd vloog.
Sorry heb geen sarasmmeter aan staan vandaag. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ga in elk geval vanavond even mijn hunter een nieuwe pet geven. :P Voor hetzelfde geld fixen ze pets die mensen al hebben wel zo dat je ze kan targetten en maken ze het onmogelijk om hem vanaf nu te tamen. Kleine kans, maar de moeite waard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

NMe schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:01:
Ik ga in elk geval vanavond even mijn hunter een nieuwe pet geven. :P Voor hetzelfde geld fixen ze pets die mensen al hebben wel zo dat je ze kan targetten en maken ze het onmogelijk om hem vanaf nu te tamen. Kleine kans, maar de moeite waard. :P
Heb al een naam.

OnlyRetardsStandInMe

Maar dat zal wel te lang zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
MicScott schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:21:
[...]
Jenkins is gewoon epic, omdat het een overtreffende trap van een karikatuur van een retard is. (zo hé) :D Ik heb ook zo een figuur in de guild die zijn favoriete serie kijkt terwijl ie wow aan heeft staan. Healt als een trein alleen doet soms hele rare dingen omdat ie niet oplet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

HawVer schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:07:
[...]

Jenkins is gewoon epic, omdat het een overtreffende trap van een karikatuur van een retard is. (zo hé) :D Ik heb ook zo een figuur in de guild die zijn favoriete serie kijkt terwijl ie wow aan heeft staan. Healt als een trein alleen doet soms hele rare dingen omdat ie niet oplet.
Je zit niet toevallig op Hellscream in de guild Einherjar ? :P Kijk zelf ook series tijdens het raiden (als healer)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat doe ik zelf ook maar wel op een boss die minimaal op farm is :P.
Maar op een "heroic" of progress boss, kan ik dat niet maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Seraphin

Meep?

HawVer schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:07:
[...]

Het leuke aan de Jenkins saga is natuurlijk dat beide kanten van de medaille werden overtrokken (dus ook de Elitists werden op de hak genomen). --> In het begin van het filmpje is het nog "I've calculated our survivability at 89%" etc. etc. etc.

Als je nog nooit een raid hebt gewiped met een grappig stomme actie, dan speel je nog niet lang genoeg. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Seraphin op 23-08-2011 16:23 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:23:
[...]

Het leuke aan de Jenkins saga is natuurlijk dat beide kanten van de medaille werden overtrokken (dus ook de Elitists werden op de hak genomen). --> In het begin van het filmpje is het nog "I've calculated our survivability at 89%" etc. etc. etc.

Als je nog nooit een raid hebt gewiped met een grappig stomme actie, dan speel je nog niet lang genoeg. :+
Oh jawel hoor, de trash in ICC voor de eerste boss gecleared, willen klaar gaan staan, ik pak nog een slok koffie en heb blijkbaar de numlock geraakt... Ren ik zo op Marrowgar af. Kon nog net Leeeeeerooooooooooooooooooooy roepen over Vent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

[...]

Ik weet nog dat we in Nax (in vanilla) onderweg naar Patchwerk waren, en één van onze Warlocks vroeg zich in het Warlockkanaal af of het mogelijk was om Grobbulus te pullen die daar boven over zo'n pijp liep. Dus hij cast heel sneaky corruption, niemand in de raid heeft iets door, behalve de Warlocks, de raid gaat verder naar de kamer met alle slimes.. Opeens na een aantal minuten komt daar Grobbulus, Patchwerk, en ALLE trash van ertussen op ons afgestormd..

Het aantal WTF's en het de rage in raidchat was onvergetelijk.

_/-\o_ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Bij ons in de guild gaat nog steeds het verhaal van de Searing Totem. :P

We waren Hydross aan het doen en onze main tank met frost res set kreeg het niet voor elkaar om de baas op tijd te aggroën nadat deze over de "lijn" getrokken was. Er stond nog een Searing Totem aan de andere kant van de lijn die vervolgens aggro pakte. Resultaat: Hydross stak nog een keer de lijn over en spawnde nog 4 adds. Waarna de tank eindelijk tauntte en Hydross wéér overstak en we met 12 adds stonden te kijken. :+

Ik heb daarna nog een dwarf warrior met rood haar gemaakt en Searingtotem genoemd en in de guild laten inviten voor wat kleine pesterijtjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Wij hadden trouwens ook Noorse raidleaders voor de 'echte' ventrilo raidleader rage-ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

hehehe kijk nú komen de verhalen los...

My 2 cents:

Maggie raid; we zijn aan het positioneren en ik sta al een beetje verveeld bij mijn channeler te wachten op de countdown, ik speel een beetje met mijn gear (als druid OT was het daar altijd een beetje mix-mash tussen tank en DPS gear aangezien je na de channelers gewoon dps was), en klooi een beetje met trinkets. De brewfest trinkets waren toen net nieuw, en iedereen zat in Org altijd die (white) brewmaidens te summonen voor drinks. Dus ik denk "ik neem er nog eentje", om er vervolgens achter te komen (en met mij de hele raid) dat óók de white brewmaiden NPC's aggro'd --> chaos --> wipe :p

Tegen Karathress in SSC heb ik een keer gepulled waarbij het compleet langs me heen ging dat ik in casterform zat (niet zo handig voor een beartank). Pas toen ik daar door de rest op werd gewezen, begreep ik waarom ik werd ge-oneshot. :p

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Haha leuke ninja pulls.

Wij hadden er ook een paar leuke in Gruul's Lair en TK. Elke keer was het wel een hunter en autoshot.

Ok op Maulgar of zo iets? Iedereen in positie. En ook 2 hunters die de linkse baas tankte.
Willen net een countdown doen zien we ineens een pet richting de groep lopen en een pijl vliegt recht op die rechtse baas af. "oops" op ventrillo van de hunter.

En in TK ging het een paar keer mis met Al'kirar.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Och Sindy heroic zonder op de stack te letten BOOM hele raid dood.
Oopsie. ;)

Bij ons hebben we nog steeds iemand die inplaats van meldingen DBM een macro heeft met de text Defile !
En heeft geen zin het te veranderen.

En heb inderdaad ook genoeg nerdrage's meegemaakt.
Van Gm's die trippen, tot Guildie's die dronken op Vent zaten over schapen "piepers" etc.
En dit soort dingen.
Afbeeldingslocatie: http://continuum.heavencore.co.uk/Uploads/markftw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Weet je hoe verschrikkelijk die autoshot soms is. Ik merk dat soms als Hunter maar al te goed.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

[...]

Hydros, greater heal max rank op de main tank terwijl hij pulde. Dus ik kreeg Hydros op m'n dak, raid wipe :p.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
junglebeast schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:41:
Haha leuke ninja pulls.

Wij hadden er ook een paar leuke in Gruul's Lair en TK. Elke keer was het wel een hunter en autoshot.

Ok op Maulgar of zo iets? Iedereen in positie. En ook 2 hunters die de linkse baas tankte.
Willen net een countdown doen zien we ineens een pet richting de groep lopen en een pijl vliegt recht op die rechtse baas af. "oops" op ventrillo van de hunter.

En in TK ging het een paar keer mis met Al'kir.. :)
whehehe, dit soort verhalen zorgen er zelfs in de zeer casual guild waar ik toen in zat voor, dat je als hunter geen mob mocht targetten tot na de pull. :P

cue hunter GM en raidleader.... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, met dual speccen vergeten je spec te wisselen en wel je gear wisselen (en omgekeerd) is mij wel een paar keer gebeurd :X

Een resto tank en een feral healer werkt niet echt lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
JoeBravo schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:49:
[...]

whehehe, dit soort verhalen zorgen er zelfs in de zeer casual guild waar ik toen in zat voor, dat je als hunter geen mob mocht targetten tot na de pull. :P
Daar heb ik inmiddels zelfs mijn gewoonte van gemaakt in dungeons en raids. Ik val pas aan wanneer de tank charged op de vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:51:
Een resto tank en een feral healer werkt niet echt lekker :P
Een kitty specced tank of een bear specced dps ook niet echt. :P Dat laatste is dan nog niet zo'n ramp, maar andersom is vrij pijnlijk. Laatste keer dat ik dat flikte was op Conclave of Winds. Dankzij best goeie healing en wat lucky dodges alsnog lang volgehouden, we wipeten uiteindelijk om een andere reden dus kon ik lekker sneaky respeccen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

NMe schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:12:
[...]

Een kitty specced tank of een bear specced dps ook niet echt. :P Dat laatste is dan nog niet zo'n ramp, maar andersom is vrij pijnlijk. Laatste keer dat ik dat flikte was op Conclave of Winds. Dankzij best goeie healing en wat lucky dodges alsnog lang volgehouden, we wipeten uiteindelijk om een andere reden dus kon ik lekker sneaky respeccen. :+
wheheh ook altijd leuk.

Tijdens TBC maakte dps/tank spec voor druids (nog) minder uit, maar heb wel eens in (deels) dpsgear Kara getanked. Bewuste actie overigens; ik dacht / vond dat we de boel zoveel overgearden dat ik gewoon door wilde knallen. --> shift naar bear --> sneaky dps zut aantrekken --> boss killen --> terug naar casterform --> rest van de raid ziet dat ik Terestian's staff aanheb ipv wildfury staf (+ andere herkenbare gear zoals shoulders) --> "dude wtf?" --> fooled you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Seraphin schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:41:
[...]

wheheh ook altijd leuk.

Tijdens TBC maakte dps/tank spec voor druids (nog) minder uit, maar heb wel eens in (deels) dpsgear Kara getanked. Bewuste actie overigens; ik dacht / vond dat we de boel zoveel overgearden dat ik gewoon door wilde knallen. --> shift naar bear --> sneaky dps zut aantrekken --> boss killen --> terug naar casterform --> rest van de raid ziet dat ik Terestian's staff aanheb ipv wildfury staf (+ andere herkenbare gear zoals shoulders) --> "dude wtf?" --> fooled you!
O+ Klinkt bekend. :D

Ben ook bezig met die stranglestaff opnieuw farmen. Ik heb die ooit een keer verwijderd, geen idee waarom. Wildfury heb ik wel nog steeds, vreemd genoeg. Ik heb ook op een bepaald moment mijn T5 gloves verwijderd geloof ik, dus ik moet Leothas nog maar eens een paar keer killen. Zodat ik klaar ben voor 4.3. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recent noob verhaal: Grootste noob (off)tank ever hebben we gecarried t/m Nefarian in BWD, staan we daarboven tacs uit te leggen want die gozer had geen clue wat ie moest doen, zegt zo "oh well" en charged zo onyxia 8)7 8)7 Dezelfde avond maar uit de guild gekicked haha.

Wacht nu op de 30min logout que voor transfer naar Dragonblight!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:31:
[...]

Ik denk dat het vuurtje op dat plaatje het wel eens zou kunnen zijn. het lijkt echt 100% op een AoE vuurtje waar je normaliter dus niet in moet staan en waar dps graag in gaat staat :P (vooral huntards:P)
Ik heb hem zelf in elk geval net getamed op mijn hunter alt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Soms word ik helemaal gestoord van dit spel.
Hoe vaak ik opnieuwe mijn pet moet casten als ik in een net uit een voertuig/zappelin kom.
Of door een portal, kan ik weer aan de gang.
Vorige keer in Isle of Conquest deed iemand Howl of Terror, werd ik gewoon door de kamer gefeared. En stond ik weer buiten. WTF. kon ik helemaal omlopen. Toen hadden we al verloren.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Nog terugkomend op de wipe verhalen.

Ik was met mijn guild in BWD bij Chimaeron, op m'n priest. Zit ik m'n camera een beetje te verschuiven met de rechtermuisknop. *Plof* Dead! "Oooooops"
Wat later hoorde je de raid leader "Ok, minus 100 dkp for the one who ninjapulls... from now on". :+

Verder ook een keertje een wipe tijdens Maulgar omdat ik bij de pull een WoW crash had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Mijn grootste faal was bij The Lich King per ongeluk op challenging shout klikken. Was ook vrijwel direct afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Een tijdje geleden kreeg ik na een wipe op Rhyolith tijdens het terugrennen een skype call van m'n ouders die op vakantie waren in Duitsland. Nu ben ik bijna op de plaats van bestemming en accept the call om even lekker te babbelen met de vakantiegangers. Had ik even niet in de gaten dat juist doordat ik de skype call accepteerde ik geen focus meer had op de WoW client. Omdat ik zo goed als op de plaats van bestemming was drukte ik op m'n +back om stil te staan, juist... Het eerste wat m'n ouders dan ook op skype hoorde was "fuck fuck fuck! shit... sorry guys, my bad" (we gebruiken ventrilo voor raids).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:18:
[...]

Ik heb hem zelf in elk geval net getamed op mijn hunter alt. :D
Graz.. cool is die hè?

Zou jij even de link quest kunnen geven voor die andere lezer? Heb zelf die hunter gisteren niet meer gesproken dus weet nog niet waar hij hem nou gehaald had.

verder heb ik gisteren even wat za/zg gedaan voor jp's :p deze heb ik omgezet naar honor voor wat leuke looks http://eu.battle.net/wow/...rmoon/Woefwoefwoef/simple 8) 8)

trouwens nog wel een primeur gehad gisteren in de runs.. een mage die op 6/7 Hc stond kwam in de random groep. chille gast en de rest van de party was ook okay.. dps van de mage was 35 -42K in beide runs :P.. niet verwonderlijk dat Za timed makkelijk gehaald werd :P

Verder wil ik nog een speciale set hebben, maar dat dropt vrijwel alleen op hc dungeons... en dan is die reset echt bloed irritant :(... nou ja heb al 2 pieces... nog maar 4 te gaan ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 13-09 19:44
Gisteren na de reset weer tijd voor een whipe avond in FL. Niet iedereen van de 'normale' raid groep was aanwezig dus we moesten iemand meenemen die tijdens WotLK wel eens geraid had. Was gelukkig een redelijk goede hunter voor iemand die nog nooit in FL was geweest, nog niet in cata had geraid en geen tactics wist. Alles tot aan Alys was 1-shot. Alys hadden we nog nooit down gekregen, pas een paar pogingen gehad tot nu toe. Een uur later hadden de meeste eindelijk door hoe ze tornado's, flame breaths, bushfires en cleaves moesten ontwijken. Helaas was de MT (ik ben offtank) er niet helemaal bij waardoor hij vaak in de busfire stond EN in de flamebreath EN in de cleave van Alys... Uiteindelijk toch meerdere keren p3 gezien, waarna de damage vaak te hoog was of de MT naast mij ging staan en lekker meegecleaved werd...

Volgende week beter, ff de MT een schop onder zn @%^&! geven en dan is ze down, kunnen we naar majordomo :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:33:
Recent noob verhaal: Grootste noob (off)tank ever hebben we gecarried t/m Nefarian in BWD, staan we daarboven tacs uit te leggen want die gozer had geen clue wat ie moest doen, zegt zo "oh well" en charged zo onyxia 8)7 8)7 Dezelfde avond maar uit de guild gekicked haha.

En welkom op DB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Ik heb ook de fire pet maar gehaald met een guildie. Bedankt voor de tip!
"StoodInFire" is mijn nieuwe fav pet :P. Vanavond FL raid en dan zien de meeste guildies hem voor het eerst, ben wel benieuwd :P.

Ik ben op mijn shammy ook maar mooie gear gaan sparen... wat gaat die bank snel vol zeg :).
Wel weer leuk om die oude raids te doen. Geeft wel afwisseling van FL enzo.

En qua noob pull verhalen... ach.
BRS "hey where did my pet go" dingen omdat pets toen soms mooi door muren glitch-ten. En in deze expansie vaak Al Akir met zijn maga hit box. Wil je op de seafood clicken om te eten, click je op Al Akir. En ik was niet de enigste, zeker elke week wel 1 of 2 keer dat dat gebeurde.

[ Voor 29% gewijzigd door Hierkomik op 24-08-2011 09:43 ]

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Heb in middels 4 van de 5 Tier 5 tokens weten te bemachtigen deze week, mis alleen nog de chest token en de tailoring recepten voor de belt en boots voor volledige Tier 5 look in 4.3 :)

Maar ik solo de trash van SSC met mijn hunter voor de recepten, heeft al lekker wat gold opgeleverd.

[ Voor 21% gewijzigd door ValHallen op 24-08-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
dat.
Mocht je een horde BE paladin tegenkomen die druk aan het graven is, zwaai dan ff :P

m.a.w.: gisteren begonnen met levellen van archeology. :P
Ben even aan het zoeken geweest naar wat ik buiten raids/heroics nog aan m'n gear kan verbeteren. Er achter komen dat dat of een goldgrind en/of een ca een maand aan daily's is (BH + molten front), is geen leuk vooruitzicht. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:33:

Welkom! Ik was gister wat later nog even online om te kijken of het gelukt was, we hebben elkaar denk ik net gemist. Als ik de sign-ups zag denk ik dat zondag de eerste serieuze raid wordt deze reset. Dan ben ik ook weer terug, dus dat komt mij goed uit!

Ps. wat is je nieuwe nickname?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ValHallen schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:42:
Maar ik solo de trash van SSC met mijn hunter voor de recepten, heeft al lekker wat gold opgeleverd.
Zou deze raid solo te doen zijn met een DK tank? Ben hier heel vroeger 1 keer geweest, maar weet alleen nog dat het behoorlijk groot was en dat we hopeloos verdwaalt waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles in TBC is vrijwel te soloen als DK op een paar bosses na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik stond gisteravond al met 3 hunters in Ogrimmar die allemaal de fire-pet hebben, ach ja, wat doe je eraan :)
Wel respect voor diegene die bedacht heeft dat het mogelijk is om het zo te kunnen tamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:03:
[...]

Zou deze raid solo te doen zijn met een DK tank? Ben hier heel vroeger 1 keer geweest, maar weet alleen nog dat het behoorlijk groot was en dat we hopeloos verdwaalt waren :P
Alles behalve Vasjh is wel te soloen.

Ik kon niet slapen vannacht, dus dacht ga naar Oggrimmar (als Alliance). Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.frankeheerdink.nl/Fileshare/booya.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
ValHallen schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:38:
[...]

Alles behalve Vasjh is wel te soloen.

Ik kon niet slapen vannacht, dus dacht ga naar Oggrimmar (als Alliance). Resultaat:
[afbeelding]
Die kun je toch halen met die daily fishing q buiten Shattrah of is dat gefixed?

Ben rustig aan af en toe weer eens aan het raiden, m'n DK is vooral dps nu en ik ben semi-mainswitched naar prot pally omdat onze setup kut was (DK token waren vrijwel altijd 7 mensen voor aanwezig), en deels omdat we wat HCs aan het doen zijn en de healers nogal aan het bitchen waren over de spike dmg die DKs soms wel eens krijgen (doen nu veel fights 2-healen en dan is het toch handig om een wat "stabielere" tank te hebben).

Hopelijk dat Blizz in 4.3 de boel eens flink aanpakt want de verschillen zijn echt te groot (en een prot pally is echt OP tov de andere tanks :P ).

Bnet pindle#2913

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.