dagboekje
Gisteravond stonden we met knikkende knieen voor FL.
Gezien we 200+ x gewiped hebben op Lord R 25HC, en we de tactiek tweak toeschreven aan onze overwinning, hadden we te bewijzen.
Even Shannox normal gedaan voor een wipe (een nieuw persoon op de staff quest) en daarna gelijk op HC en we stonden voor Lord R.
*queue carmina burana*
Eigenlijk weining over te vertellen

. De tweak was inderdaad wat hielp
1x wipe op normal voor de staff quest en wederom ge 3shot.
\o/
Hij ging wederom binnen record tijd neer, en gaf mijn lockje een wereld ranking #15 voor WoL, proud.
Nog een paar andere bazen neer geknald, zodat vannavond we een ex dragon turned firebird mogen afknallen op HC, de special boss mogen doen en hopelijk ook mijn laatste cinders mogen looten (980/1000, dus moet haast wel).
Vannavond dus een feestje
Om het te vieren mijn warrior gelogged, en onder het mom van "hoe erg kan het zijn?" zonder mijn vrouw en guildies voor een random Zul gequeued om te bribe to tank reward te krijgen.
Live and learn.
ZG, ik accepteer, zone gelijk in, en kom echt midden in het raptor boss gevecht binnen. Ik wist niet eens dat dat kon. Na een wipe vertelde ze me dat de groep al door een paar tanks heen gegaan was, en een paar DPS... Ok, geen goed teken. De baas gekilled, maaar meer leunend op de gear die ik heb en al mijn cooldowns dan de 6k HPS van de healer. Met dat in gedachte zie ik 2 meer DPS de groep verlaten zonder een woord en zie een sombere toekomst voor de panther boss.
Go go go go!
Da's klaarblijkelijk de complete vocabulaire van de priest, en 2 wipes later op de panther dame, en 4 meer mensen die komen en gaan hou ik het maar voor gezien.
Gefeliciteerd. De eerste keer in 7 jaar dat ik een dungeon verlaat omdat het niet gaat.
Pugs. sheesh.
Ik blijf wel lekker in mijn afgeschermde wereldje (guild) VP's grinden zonder een 200g repair bill. Het is een leukere uitdaging regardless, gezien die mafketels 30k doen (agro word dan een uitdaging met ilvl 350), en de laatste keer ginen we met 4 DPS en een undergeared alt tankje de Zul's in en dat resulteerde in een bear mountje voor me. Geen healer guild runs gaan beter dan puggen met een dedicated healer /facepalm.
Al die "accessibility friendlyness" en "hand holding" lijken echt te zorgen voor een zwakkere player base qua skills. Jammer.
[edit] maar 2 wipes op de panther dame, maar wel een paar op de trash daarheen. Ik stop niet zomaar
[
Voor 2% gewijzigd door
Darkangle op 25-08-2011 10:07
. Reden: beter uitgelegd ]