Had je post gemist, mja, eigenlijk is dat hoe ik het zelf ook doe. Maar zoals je vast wel gemerkt hebt is bij Rhyho niet altijd een spark up, Riplimb is lang niet altijd in range om lekker mee te kunnen healen, Alys prima te done, bij Major de helft van de heals landen niet op de tank omdat die @#$@*$@ boss steeds wegspringt. Handig dat die heal soms op de door de jump geraakte mensen komt maar dan moet je het wel goed timen/mazzel hebben met springen.Jerry schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:02:
[...]
De enige gevechten waarbij ik nog atonement gebruik is Shannox, Rhyo, Alysrazor en Majordomo.
Maar wij runnen meestal met 3 healers in onze 10 man alt runs.
Bij Shannox gebruik ik atonement om de riplimb tank te healen.
Bij rhyo gebruik ik atonement om de spark tank te healen.
Bij Alysrazor om de birds te dps-en + tank te healen.
Bij majordomo gebruik ik het tijdens de cat phases om de tank te healen en in het begin van een scorpion phase om snel de extra healing buff te stacken.
Volledig haste vind ik niet lekker spelen als disc. Sommige mensen zweren erbij, maar ik heb in de gaten dat ik iets sneller oom ga waardoor ik liever mijn stats wat meer balanceer. Ik probeer rond de 17% haste te zitten en daarna mastery/crit te stacken (mastery/crit complementeerd elkaar met Divine Aegis).
Vond het dermate irritant soms dat ik me begon af te vragen of zonder Attonement niet handiger is.
Bnet pindle#2913