MicScott schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:39:
[...]
Ik vind het nogal raar, van die mensen die meteen boos worden als je zoiets gebruikt. Heb je dan liever dat iemand voluit "What the fuck" typt? Ik zou me daar eerder aan storen.
En als er iets fout gaat "ffs" zeggen is toch ook weinig op aan te merken? Net als "kut" als je een fles wijn laat vallen ofzo, is gewoon een normaal onderdeel van menselijk gedrag.
Ik ben op het internet echt niet onbeleefd of onaardig tegen mensen, maar dat betekent niet dat je in een CU-lid hoeft te veranderen.
Boos?
Ik word niet boos aangaande dat soort dingen, ik vraag me af waarom men dat te pas en te onpas gebruikt.
Ze hoeven het niet voluit te typen, maar je kan ook kiezen om het niet te typen. Doet echt geen pijn.
Op de main raid ik, heb ik ook wel eens de pest in, maar ik steek nog liever een roestige vork in mijn ogen dan wtf ffs te zeggen in raidchat of iets over vent/ts.
Op 3 alts loop ik ZA/ZG, en dan zie ik ook wel eens dingen gebeuren dat ik denk, wat een lampenkap ben jij zeg! Of nog ergere dingen (zoals gezegd, ik kan nog erger vloeken dan een Rotterdamse bootwerker). Maar dat zeg ik tegen mijn scherm, in partychat onthou ik mij van gevloek en getier. Het schiet ook niet op. Soms leg ik uit aan diegene wat hij/zij niet goed deed maar dat gaat in gewone taal. Ik denk dat ranged bij bear in ZA meer baat heeft als ik zeg, yo mage, stay ranged, once you get the surge buff, move in, so some other range can get it, etc. dan dat ik zeg WTF MAGENOOB STAY RANGED FFS!
Ben verre van gelovig en ook geen raadslid van de bond tegen het vloeken, maar ik blijf het raar vinden dat sommige dat te pas en te onpas gebruiken. De situaties waar ik het over heb zijn in de tussenliggende posts tussen deze en mijn vorige post ook wel geschetst. Daar doel ik voornamelijk op.
Ik vind het ook echt iets van de laatste tijd, het valt me ineens echt op en ik speel toch al sinds vanilla maar of het viel me dan niet op of zulke taal werd lang niet zoveel gebezigd. Naja toen hadden we ook geen LFG.
Neemt niet weg dat ik het nog steeds een heel leuk spelletje vind hoor.
Wat anders, we zijn nu weer na de zomer, de zogenaamde welbekende zomerdip is toch wel zo'n beetje voorbij en je zou denken dat het dan weer wat aantrekt maar ik zie links en rechts mensen stoppen of niet meer aanwezig zijn.
Ben ook niet een grote fan van FL maar toch raid ik nog steeds met plezier en heb ik ook nog steeds plezier op de alts.
Maar, is het dan toch echt zo wat sommigen zeggen, dat ze Cata en 4.2 zodanig vervelend vinden dat ze er mee nokken?