Dyoma schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:24:
Naast mijn Rogue die ik voor melee pve gebruik ben ik bezig met een range DPS
Hier gebruik ik momenteel mijn Shaman voor. Echter vind ik deze op elemental ontzettend "zwak" echter niet zo zeer in DPS maar meer in het overleven. Een paar klappen en ik lig op de grond. Iets wat ook een aanslag is op de healer. (doe geen raids alleen ZA/ZG)
Nu zit ik te denken aan een hunter ipv mijn ele shaman. Houden deze zich beter staande of is dit vergelijkbaar ?
mail vs mail, vergelijkbare hp-pool. Hunter heeft wel een paar cooldowns om je uit een benarde situatie te redden, maar echt klappen opvangen kan je nog steeds niet. Don't stand in the fire
gisteren weer verdergegaan met het levellen van m'n shadow/discpriest. Level 84 inmiddels. Ik doe dit hoofdzakelijk door instances te doen (sta eigenlijk continue in de queue als ik niet al in een instance zit), maar had wel een faalavond gisteravond. Echt de ene noobgroep na de andere. De meeste gelukkig wel vriendelijk en niet te beroerd tips aan te nemen, maar eea duurt daardoor wel lang.
De laatste was wel de mooiste: na 3x shadow gespeeld te hebben vond ik het tijd om er weer één te healen, dus ging de queue in als healer. Snel een groep gevonden (ipv 15-20 minuten wachten als dps) en vortex pinnacle in.
Na me een paar keer verbaasd te hebben over hoe snel de hp-pool van de tank weg kon vallen, viel het de tank (lvl 82) opeens op dat hij minder hp had dan de warrior dps. Bleek dat ik als lvl 84 clothie de grootste hp-pool had

Dat verklaarde wel waarom ik soms na shield+penance en tank op 100% niet eens tijd had om een greater heal te casten.... Ja, hij ging zo snel neer. Tank+dps die in de storm blijven staan helpen dan ook niet echt.
Maar wel de hele instance afgemaakt en, verbazingwekkend genoeg, ben ikzelf niet 1x dood gegaan.
Alleen de hunter was hetzelfde lot beschoren: de dk-tank, retadin en warrior kwamen er niet zo goed vanaf.
Het schalen van gear van lvl 80 naar lvl 85 is echt wel raar. Een lvl 82 tank met <60k hp en een lvl 84 clothie met >80k hp....
[
Voor 47% gewijzigd door
JoeBravo op 07-09-2011 09:44
]