Jeetje echt een groot probleem zoals ze tegen je tekeer gaan.Gondelier schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:32:
@ehtweak @eymey @jassy
Ik heb net voor de tweede keer gebeld met de HD van XS4ALL, men was erg haastig waardoor IK erg rustig bleef en de tijd nam !!
WAT HAD IK GEDAAN om 13:00 uur.
1) STB opnieuw naar fabrieksinstelling en software verwijderd.
2) Alle programma's bij geplande opnames helemaal leeg gemaakt.
3) Opnieuw STB naar fabrieksinstelling en software verwijderd.
4) Opnieuw ( om te proberen ) Late Night voor vanavond etc. in de SERIE gezet.
5) Opnieuw STB naar fabrieksinstelling en software verwijderd.
6) Modem opnieuw opgestart, je weet maar nooit. Goeie firmware is ook uniek.
In het menu bij geplande opname's stond:
5 ja ja jullie lezen het goed vijf maal Late Night.
5 - 09 - 2017 13:38 uur Late Night RTL4
5 - 09 - 2017 13:38 uur Late Night RTL4 HD
5 - 09 - 2017 22:25 uur Late Night RTL4
5 - 09 - 2017 22:25 uur Late Night RTL4 HD
5 - 09 - 2017 22:25 uur Late Night RTL4 HDG
Aan de medewerker van de HD heb ik gevraagd hoe ik de 4 van de 5 Late Night 's uit de geplande opname's moest halen, dat gaat niet zij hij. Dat kan pas nadat alles is opgenomen en mijn eerste melding wordt pas onderzocht als er meerdere meldingen komen. Dus ik kraam onzin uit !!
Nou, het is dweilen met de kraan open en heb de telefoon maar neergelegd.
Ik heb nu ook Pauw in de serie gezet en die neemt er 6 op, dus voor 2 programma's 11 opnames.
Ook zou het zo kunnen zijn maar dat weet ik niet zeker dat het allemaal bij elkaar ( 5 + 6 ) 11 programma's op de cloud wegschrijft. Dit hou ik nog even in de gaten.
Dit is het antwoord wat ik vanavond heb ontvangen van XS4ALL.
Ik heb hem precies zo geplakt zoals hij binnen kwam, ze weten niet hoe ik heet en zuiver Nederlands, en nu ??![]()
![]()
![]()
![]()
Beste Dhr,
zoals beloofd zou ik u nog even mailen. het probleem van de opnames die 3 of 4 keer gedaan word is aangemeld als storing.
De beheerders gaan er mee aan de slag en word hopelijk zo snel mogelijk verholpen.
--
Met vriendelijke groet,
Mijn ervaringen met de Helpdesk met XS4all zijn prima, niet dat ik ze in de afgelopen 20 jaar vaak nodig heb gehad, maar ze hadden altijd een luisterend oor en kregen alles binnen korte tijd opgelost. Wellicht heb jij gewoon pech gehad.