Die DataSIM is destijds omgezet naar een officiele KPN Sim, maar ik zie nergens op de verlengpagina dat die mee gaat. Sterker nog, hij staat ook niet benoemd aan de XS4ALL kant.
Ik kan er overigens geen data naartoe delen. Wel andersom, gek genoeg...
(Fritz!Box)
Had ik ook, kost wel extra, met 50% korting de eerste 6 maanden. Een FB via MP scoren is handiger
De verleng-aanbieding spreekt van 3,74 zonder een tijd te noemen. Het zou dan een 7590 AX worden, waar ik eigenlijk een 5590 zou willen hebben. Maar die kan ik dan weer niet rechtstreeks op het glas aansluiten omdat ik zo'n Genexis FTU heb waar geen patchcover voor betstaat. Bovendien zou het niks uitmaken omdat de SFP module in de Fritz!Box hetzelfde zou doen als de Mediaconverter van die Genexis. Tenminste, dat is wat ik me nu heb laten wijsmaken op het KPN forum.
Als die 3,74 alleen voor de duur van het jaarcontract is, wordt zelf kopen wel interessanter.
(XS4ALL Helpdesk)
Tja, die raak je kwijt, maar er is wel service plus oid.
Ik heb in al die bijna 30 jaar de helpdesk eigenlijk alleen nodig gehad voor technische storingen waar monteurs voor gestuurd moesten worden. Ik neem aan dat KPN dat ook wel kan. Ik gun de bemensing van XS4ALL het allerbeste, maar ben bang dat ik niet veel voor ze kan betekenen hier..
Wel jammer dat unixbeheer@ niet meer bestaat. Daar kon je echt mee praten.

(*.home.xs4all.nl)
Helaas, die raak je kwijt
Meh.. nou ja, er staat ook niet heel veel meer op. Nou ja, voor de nostalgie 1 dingetje gerelateerd aan werk dat ik tussen '95 en 2000 deed, waarvoor ik ongeveer 0 hits per jaar op krijg.
Het kost bij KPN allemaal net zoveel als bij XS4All.
Als ik TV en Spotify er weer bij tel, maakt het inderdaad niet veel uit. Maar eigenlijk werkt NLZiet in combinatie met de HBO Sportmodule meer dan goed genoeg voor ons. Beter dan wat KPN IPTV biedt.
Het is dus eigenlijk vooral de nostalgie dat ik nog XS4ALL op mijn factuur kan zien staan als laatst overgebleven reden om niet over te stappen.