Bij de andere fracties is deco ook al beschikbaar hoor. En ook al voor het tycoon niveau dacht ik.Sepica schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:59:
Lees ik dit goed? Decoratie voor Eco tycoons? Nice! Mooi begin al, nu de andere facties nog!
Idd offshore produceren en heeeeeeel veel burgers hebben voor geld en een grotere vlootRAM1 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:35:
[...]
Ja, grote wereld en grote eilanden ingesteld. Ik denk dat ik te veel grondstoffen op mijn hoofdeiland produceer en daarom te weinig ruimte over hou voor mijn burgers.
Verwijderd
Thanks voor de screen, vet hoor! moet ook maar eens aan de slag met de missiesIooryz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:29:
Hier de screenshot van mijn F.A.T.H.E.R. 1.0 arc, zoals beloofd. Klik voor een grote versie.
[afbeelding]
Misschien dat iemand van jullie mij kan helpen.
Ik heb begrepen dat een legale versie momenteel 3x geïnstalleerd kan worden.
Nu heb ik 1x Anno geïnstalleerd op een laptop, die achteraf gezien Anno niet kan draaien.
Ondertussen staat hier een nieuwe pc met een HD die later (tijdstip onbekend) verwisseld wordt door een andere HD/SSD.
Nu vroeg ik mij af als ik op de nieuwe pc Anno voor de 2de keer installeer en daarna met een diskimage op een later moment alles op de nieuwe HD zet. Ziet de server dit als voor de 3x installeren?
Ik heb begrepen dat een legale versie momenteel 3x geïnstalleerd kan worden.
Nu heb ik 1x Anno geïnstalleerd op een laptop, die achteraf gezien Anno niet kan draaien.
Ondertussen staat hier een nieuwe pc met een HD die later (tijdstip onbekend) verwisseld wordt door een andere HD/SSD.
Nu vroeg ik mij af als ik op de nieuwe pc Anno voor de 2de keer installeer en daarna met een diskimage op een later moment alles op de nieuwe HD zet. Ziet de server dit als voor de 3x installeren?
Verwijderd
Volgens mij kijkt de server ofwel naar een code die gegenereert is tijdens de installatie ofwel naar het mac address van je computer, ik heb geen idee waaruit zou kunnen blijken of je het meerdere malen geinstalleerd hebt dan deze 2.
Als het aan je mac address gekoppeld is kan het dus op 3 verschillende PC's geinstalleerd worden. (of meer als je je mac address kloont).
Als het een code is ergens dan kan je 3x installeren, maakt niet uit op welke pc, dus 3x in totaal.
Beide lijken me nogal raar eerlijk gezegd, ik denk dat je het meerdere malen kan installeren hoor.
Als het aan je mac address gekoppeld is kan het dus op 3 verschillende PC's geinstalleerd worden. (of meer als je je mac address kloont).
Als het een code is ergens dan kan je 3x installeren, maakt niet uit op welke pc, dus 3x in totaal.
Beide lijken me nogal raar eerlijk gezegd, ik denk dat je het meerdere malen kan installeren hoor.
Zover ik weet koppel jij je serial code van anno aan jouw uplay account, dat wil zeggen log je in op een andere pc en installeert hem daar dat dit gewoon dezelfde install blijft. Teminste dat lijkt me logisch.Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 03:35:
Volgens mij kijkt de server ofwel naar een code die gegenereert is tijdens de installatie ofwel naar het mac address van je computer, ik heb geen idee waaruit zou kunnen blijken of je het meerdere malen geinstalleerd hebt dan deze 2.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ik heb nu, na wat oefenpotjes, in een continous game een aardige Tycoon-stad uit de grond gestampt. Monument is gebouwd, iedereen is voorzien van alle soorten van eten, drinken en luxe artikelen. Maar... de voorraden grondstoffen op de eilanden zijn eindig. Op een dag is de olie op, zijn de kolen op, is het goed op... betekent dat dat ook een continous game op een bepaald moment stopt omdat je geen grondstoffen meer hebt?
Voorlopig kan ik nog wel even vooruit met verplaatsen van de productie, maar wat als ik alle eilanden ben afgeweest en de olie ed. zijn overal op?
Ik kan af en toe wel items kopen waarmee je je grondstoffen weer een beetje kunt aanvullen, maar volgens mij is dat bij lange niet genoeg om mijn stad (geloof nu rond de 10.000 inwoners) te voorzien.
Voorlopig kan ik nog wel even vooruit met verplaatsen van de productie, maar wat als ik alle eilanden ben afgeweest en de olie ed. zijn overal op?
Ik kan af en toe wel items kopen waarmee je je grondstoffen weer een beetje kunt aanvullen, maar volgens mij is dat bij lange niet genoeg om mijn stad (geloof nu rond de 10.000 inwoners) te voorzien.
Bij researches kun je die dingen continu blijven onderzoeken oftewel aanvullen.migchiell schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:45:
Ik heb nu, na wat oefenpotjes, in een continous game een aardige Tycoon-stad uit de grond gestampt. Monument is gebouwd, iedereen is voorzien van alle soorten van eten, drinken en luxe artikelen. Maar... de voorraden grondstoffen op de eilanden zijn eindig. Op een dag is de olie op, zijn de kolen op, is het goed op... betekent dat dat ook een continous game op een bepaald moment stopt omdat je geen grondstoffen meer hebt?
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ik ben een nieuwe continous game begonnen met dit keer de Eco's. Ik moet 1200 Engineers hebben om een participation building te kunnen bouwen echter, ik blijf maar steken op 1175 Engi's
Ik heb al een beetje met belastingen en ascention rights gespeeld maar weet niet precies de volgorde ?
Verder best moeilijk, ik heb grote eilanden en wordt meteen in het begin al aangevallen door piraten. Turrets bij je harbour gebouwen volstaan gelukkig. Daarna geven die flotsam crate's bij elk gezonken vijandelijk schip goodies zoals witte vlaggen
Ik heb al een beetje met belastingen en ascention rights gespeeld maar weet niet precies de volgorde ?
Verder best moeilijk, ik heb grote eilanden en wordt meteen in het begin al aangevallen door piraten. Turrets bij je harbour gebouwen volstaan gelukkig. Daarna geven die flotsam crate's bij elk gezonken vijandelijk schip goodies zoals witte vlaggen
Daily driver; MB R171 SLK280
dat is een kwestie van meer huizen bijbouwenmir4dor schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 15:19:
Ik ben een nieuwe continous game begonnen met dit keer de Eco's. Ik moet 1200 Engineers hebben om een participation building te kunnen bouwen echter, ik blijf maar steken op 1175 Engi's![]()
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Ik heb zo'n ontzettende hekel aan de limiet voor schepen en vliegtuigen. Is er geen manier om dat limiet te verwijderen zoals in de campaign? En ik bedoel dan natuurlijk een andere manier dan meer mensen in je stad te hebben. Verder is dit echt een briljant spel echt zo ontzettend verslavend
Ik weet niet of iemand het hier al gezegd heeft, maar de nieuwe drivers van ATI werken nu ook met Crossfire als je de profielen ervoor download.
Ik citeer: " New profiles added to this release:
- Anno 2070: Improves CrossFire scaling and fixes image quality issues seen in water, shadows, etc."
(hier te downloaden voor windows 7 64bits: http://sites.amd.com/us/g...Pages/radeon_win7-64.aspx)
Ik citeer: " New profiles added to this release:
- Anno 2070: Improves CrossFire scaling and fixes image quality issues seen in water, shadows, etc."
(hier te downloaden voor windows 7 64bits: http://sites.amd.com/us/g...Pages/radeon_win7-64.aspx)
De limiet is omhoog gegooid bij de laatste patch. Verder hoort die limiet er nu eenmaal bij, oneindig schepen bouwen hoort niet bij ANNO. Het gaat om uitbreiding van je stad en om efficiëntie van je ondersteunende economie. 10.000 schepen voor 2000 mensen passen er niet bij.williewonka03 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 18:01:
Ik heb zo'n ontzettende hekel aan de limiet voor schepen en vliegtuigen. Is er geen manier om dat limiet te verwijderen zoals in de campaign? En ik bedoel dan natuurlijk een andere manier dan meer mensen in je stad te hebben. Verder is dit echt een briljant spel echt zo ontzettend verslavend
Ik vind wel dat de limiet wat te laag in in 2070 maar met de patch is het al beter.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Misschien is het al voorbij gekomen, maar het is laat en ik ben nu even te lui om te zoeken
Kweshtjun: Hoe doe ik Hector quests? Die gast blijft me alleen maar aanvallen (en ik sla rustig alles van me af), maar maakt niet uit wat ik met hem doe, ik krijg gewoon geen quests van hem?
Kweshtjun: Hoe doe ik Hector quests? Die gast blijft me alleen maar aanvallen (en ik sla rustig alles van me af), maar maakt niet uit wat ik met hem doe, ik krijg gewoon geen quests van hem?
Verwijderd
Bij de allereerste missie is je allereerste opdracht goederen op te halen bij de haven in het noordoosten. Heel leuk, maar bij die haven aangekomen heeft de haven zelf niet de benodigde grondstoffen om die missie te halen. Ik kan wel gaan wachten tot daar nieuwe grondstoffen bijkomen, maar kan niet de bedoeling zijn dat je in het begin van het spel 30+ min moet wachten tot je je begin-grondstoffen kun ophalen. Wat doe ik verkeerd?
Verwijderd
Hmmmm nog een raar puntje:
Was bezig alle research projects te doen, heb alles, maar nu blijft hij steken op 48/50 unit research... als ik unit research doe (2 keer gedaan) krijg ik nu de melding dat er geen research meer mogelijk is (na de volle doorlooptijd).
Was bezig alle research projects te doen, heb alles, maar nu blijft hij steken op 48/50 unit research... als ik unit research doe (2 keer gedaan) krijg ik nu de melding dat er geen research meer mogelijk is (na de volle doorlooptijd).
Waarschijnlijk je portemonee dichtgehoudenVerwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 03:35:
Wat doe ik verkeerd?
Jongens ik heb anno 2070 nu al een tijdje gespeeld. Nu wilde ik het gisteren opstarten, krijg ik: could not initialize directx. Ik heb al geprobeerd opnieuw te installeren. Iemand ideeën?
Verwijderd
Ah ok. Eens kijken wat ie kost danMutatie schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:19:
[...]
Waarschijnlijk je portemonee dichtgehouden
Dat zal ik eens proberen als ik thuis benVerwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:08:
Directx herinstalleren?
Hoe haal ik een olievlek op zee weg?
Thanks! Toch maar even wat tech-huizen bijbouwen dus (heb me tot nu toe geconcentreerd op de Tycoons, alleen een paar tech-huisjes gebouwd zodat ik onder water kon gaan bouwen) en een lab bouwen.Xenomorphh schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:58:
[...]
Bij researches kun je die dingen continu blijven onderzoeken oftewel aanvullen.
Ik krijg nu wel steeds complimenten van een NPC omdat ik geen research doe, die pluimen zullen dan ook wel voorbij zijn ;-)
Volgens mij kun je alleen olie opruimen als die vlek een kust bereikt, niet op open zee rond je booreiland.
Wellicht een tip: research vast een brandblusser en store die in je warehouse bij je boorplatformen. Krijg je een explosie (wat redelijk vaak gebeurt) hoef je er alleen maar naartoe te varen, load blusser en activate
Wellicht een tip: research vast een brandblusser en store die in je warehouse bij je boorplatformen. Krijg je een explosie (wat redelijk vaak gebeurt) hoef je er alleen maar naartoe te varen, load blusser en activate
dat klopt dat doe ik ook altijd. gewoon die brandblusser erbij en dan ben je redelijk safe. en volgens mij kun je ook alleen maar een olievlek opruimen als ie bij een eiland aankomt. op zee verdwijnt vanzelf (nadat het op een eiland is gecrashed). het grappige is dat die olievlek altijd een eiland raakt. ook al ligt het platform echt super ver van een eiland af.
Verwijderd
Even een vraagje voor de zekerheid: ik mag het spel op 3 pc's installeren van de UBi-mensen. ik begrijp ook dat ik dan niet met meer dan 1 persoon in huis tegelijk online kan spelen. Maar kan ik dan wel met meer dan 1 persoon offline spelen?? En dus op verschillende computers met meerdere profielen tegelijk spelen, bijv, 1 voor mij en 1 voor mijn vriendin?
Ik vraag dit omdat ze me met settlers 7 ook lelijk hebben gefopt: daar moest je continue online zijn en kon dus mijn vriendin en ik niet tegelijk spelen..
Ik vraag dit omdat ze me met settlers 7 ook lelijk hebben gefopt: daar moest je continue online zijn en kon dus mijn vriendin en ik niet tegelijk spelen..
Waarom vind je het raar dat je met 1 kopie van het spel, maar op 1 PC tegelijk kan spelen?Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:31:
Even een vraagje voor de zekerheid: ik mag het spel op 3 pc's installeren van de UBi-mensen. ik begrijp ook dat ik dan niet met meer dan 1 persoon in huis tegelijk online kan spelen. Maar kan ik dan wel met meer dan 1 persoon offline spelen?? En dus op verschillende computers met meerdere profielen tegelijk spelen, bijv, 1 voor mij en 1 voor mijn vriendin?
Ik ben al blij dat je niet net als vroeger de originele CD/DVD in de drive moet hebben (dat was om dezelfde reden).
Verwijderd
Omdat ik als ik een cd koop daar ook met meerdere mensen tegelijk naar kan luisteren.RocketKoen schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:46:
[...]
Waarom vind je het raar dat je met 1 kopie van het spel, maar op 1 PC tegelijk kan spelen?
Ik ben al blij dat je niet net als vroeger de originele CD/DVD in de drive moet hebben (dat was om dezelfde reden).
Of als ik een boek koop ik daar ook met meer mensen tegelijk in kan lezen.
Of als ik een dvd koop ik ook met meerdere mensen tegelijk naar die film kan kijken.
Dus zo gek vind ik mijn vraag eigenlijk niet.
Ja bijna goed. een CD kan je maar op 1 speler tegelijkertijd afspelen. Een DVD kan maar in 1 speler tegelijkertijd afspelen. Dat je met meerder kan luisteren/kijken is leuk.Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:50:
[...]
Omdat ik als ik een cd koop daar ook met meerdere mensen tegelijk naar kan luisteren.
Of als ik een boek koop ik daar ook met meer mensen tegelijk in kan lezen.
Of als ik een dvd koop ik ook met meerdere mensen tegelijk naar die film kan kijken.
Dus zo gek vind ik mijn vraag eigenlijk niet.
Maar dat kan je van een spel ook zeggen. Je kan maar op 1 machine tegelijkertijd spelen en met meerdere mensen er naar kijken achter het scherm.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
He gatsie ! Weet iemand hoe het zit met dat World Counsel ding als je op je Ark klikt > politics ?
Ik heb al een week lang die F.A.T.H.E.R en die geeft me 50 % "korting" op building maintenance voor 30 minuten. Dit komt lekker uit ivm belastingen en inkomen, het ging nog goed ...
Sinds vandaag heb ik die Mr. Green en die heeft alleen waardeloze dingen zoals 50 % meer elektriciteit enzo. M'n hele economie stort in en ik sta inmiddels diep in het rood, inwoners verlaten de steden !
Makkelijkste is een nieuw spel te beginnen maar eigenlijk wil ik dit op zien te lossen, ik heb reeds een Eco monument en wil verder ...
Eerst maar wat schepen en andere belasting slurpende gebouwen gaan slopen
EDIT: Laat maar. Ik moest die Leon 10 T weapons leveren anders zou hij mij wel even de oorlog verklaren. Ik denk: kom maar, erger kan het niet worden. Ik wordt aangevallen, sla terug: "You have lost the game".
Ik ga dus een nieuw spel beginnen
Ik heb al een week lang die F.A.T.H.E.R en die geeft me 50 % "korting" op building maintenance voor 30 minuten. Dit komt lekker uit ivm belastingen en inkomen, het ging nog goed ...
Sinds vandaag heb ik die Mr. Green en die heeft alleen waardeloze dingen zoals 50 % meer elektriciteit enzo. M'n hele economie stort in en ik sta inmiddels diep in het rood, inwoners verlaten de steden !
Makkelijkste is een nieuw spel te beginnen maar eigenlijk wil ik dit op zien te lossen, ik heb reeds een Eco monument en wil verder ...
EDIT: Laat maar. Ik moest die Leon 10 T weapons leveren anders zou hij mij wel even de oorlog verklaren. Ik denk: kom maar, erger kan het niet worden. Ik wordt aangevallen, sla terug: "You have lost the game".
[ Voor 15% gewijzigd door mir4dor op 20-12-2011 22:51 ]
Wat ik mij afvraag. Kunnen alleen de grondstoffen in de mijnen uitgeput raken?
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Ja. Alleen waar je zo een apart icoontje voor hebt.
Vis of tuinbouwgronden kunnen nooit uitgepakt raken.
Vis of tuinbouwgronden kunnen nooit uitgepakt raken.
Verwijderd
Leuke discussie, maar ik heb nog geen antwoord op mijn oorspronkelijke vraag:stappel_ schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:46:
[...]
Ja bijna goed. een CD kan je maar op 1 speler tegelijkertijd afspelen. Een DVD kan maar in 1 speler tegelijkertijd afspelen. Dat je met meerder kan luisteren/kijken is leuk.
Maar dat kan je van een spel ook zeggen. Je kan maar op 1 machine tegelijkertijd spelen en met meerdere mensen er naar kijken achter het scherm.
Kunnen 3 verschillende personen op 3 verschillende pc's tegelijkertijd anno 2070 off-line spelen?
zover ik weet moet je altijd inloggen op ubi.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 07:42:
[...]
Leuke discussie, maar ik heb nog geen antwoord op mijn oorspronkelijke vraag:
Kunnen 3 verschillende personen op 3 verschillende pc's tegelijkertijd anno 2070 off-line spelen?
als je de legale versie hebt tenminste.
De world council zijn wereldwijde votes waar heel de anno community kan bepalen welke voordelen je voor een tijdje kan activeren in je ark.mir4dor schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:35:
He gatsie ! Weet iemand hoe het zit met dat World Counsel ding als je op je Ark klikt > politics ?
Als je het alleen maar uithoud door 1 voordeel van in dit geval de techs, dan is je hele economie gewoon bagger, aangezien je niet oneindig dat voordeel zal behouden.
Nee.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 07:42:
[...]
Leuke discussie, maar ik heb nog geen antwoord op mijn oorspronkelijke vraag:
Dan heb je waarschijnlijk je tekort te ver op laten lopen want door een oorlogje kan je in een continuous game het spel niet verliezen.mir4dor schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:35:
Oef, de een-na-laatste campaign missie is vervelend zeg! Ben nu op het punt aangekomen dat ik 1000 electricity nodig heb op een bepaald eiland zodat je het laatste item kan researchen in de strijd tegen Father. Echter, alle benodigde electricity voorzieningen en alle eco-balance voorzieningen drukken zo zwaar op mijn cash-balance dat ik na verloop van tijd altijd diep in de rode cijfers duik.
Heb al meerdere malen een oude save moeten laden en geprobeerd om alle overbodige productie te slopen/stil te zetten. Ook tonnen met materiaal verkocht om uberhaupt nog een beetje cash te behouden.
Heb het dus kunnen managen t/m het punt in de missie dat je 500 electricity nodig hebt. Bij de volgende stap naar de 1000 electricity komt Father ook nog eens met vliegtuigen die al mijn transport ships slopen, terwijl ik nog helemaal niets aan militaire units heb kunnen bouwen..
Gevolg: goods worden niet meer bezorgd, inwoners worden boos, cash-balance duikt nog verder in het rood.
Ben een redelijke Anno-veteraan maar het is in deze missie echt vechten tegen de bierkaai.. Iemand specifieke tips om deze missie te kunnen halen? Heb weinig zin om de hele missie opnieuw te doen maar er zit waarschijnlijk nix anders op
Heb al meerdere malen een oude save moeten laden en geprobeerd om alle overbodige productie te slopen/stil te zetten. Ook tonnen met materiaal verkocht om uberhaupt nog een beetje cash te behouden.
Heb het dus kunnen managen t/m het punt in de missie dat je 500 electricity nodig hebt. Bij de volgende stap naar de 1000 electricity komt Father ook nog eens met vliegtuigen die al mijn transport ships slopen, terwijl ik nog helemaal niets aan militaire units heb kunnen bouwen..
Gevolg: goods worden niet meer bezorgd, inwoners worden boos, cash-balance duikt nog verder in het rood.
Ben een redelijke Anno-veteraan maar het is in deze missie echt vechten tegen de bierkaai.. Iemand specifieke tips om deze missie te kunnen halen? Heb weinig zin om de hele missie opnieuw te doen maar er zit waarschijnlijk nix anders op
Zorg voordat je bezig gaat met de 500 electricity dat je productie op orde is en zorg voor voldoende inwoners (=cash) en een financiële buffer. Bouw verder rustig aan je vloot. Begin niet te snel aan de opdracht voor electricity, maar zorg dat je basis goed is.Grimmie187 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:01:
Oef, de een-na-laatste campaign missie is vervelend zeg! Ben nu op het punt aangekomen dat ik 1000 electricity nodig heb op een bepaald eiland zodat je het laatste item kan researchen in de strijd tegen Father. Echter, alle benodigde electricity voorzieningen en alle eco-balance voorzieningen drukken zo zwaar op mijn cash-balance dat ik na verloop van tijd altijd diep in de rode cijfers duik.
Verder vliegt F.A.T.H.E.R. zo ongeveer altijd dezelfde route, dus zorg dat je militaire vloot daar in de buurt ligt. Zorg ook dat je transportschepen dusdanig geregeld zijn dat je het kan hebben als er een uitvalt. Zorg bijvoorbeeld voor een buffer op je main-eiland of zorg dat je een transportschip achter de hand hebt om de route over te nemen.
[ Voor 6% gewijzigd door DarkFly op 21-12-2011 10:14 ]
Bedankt voor de tips! Had al zo'n vermoeden dat er geen handig 'trucje' was, en ik zal de missie dus maar opnieuw gaan startenDarkFly schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:09:
[...]
Zorg voordat je bezig gaat met de 500 electricity dat je productie op orde is en zorg voor voldoende inwoners (=cash) en een financiële buffer. Bouw verder rustig aan je vloot. Begin niet te snel aan de opdracht voor electricity, maar zorg dat je basis goed is.
Verder vliegt F.A.T.H.E.R. zo ongeveer altijd dezelfde route, dus zorg dat je militaire vloot daar in de buurt ligt. Zorg ook dat je transportschepen dusdanig geregeld zijn dat je het kan hebben als er een uitvalt. Zorg bijvoorbeeld voor een buffer op je main-eiland of zorg dat je een transportschip achter de hand hebt om de route over te nemen.
Een ander voorbeeld zijn de eilanden met zeer matige fertilities en de eilanden met mega eco-balance vervuiling (zoals het eiland met Uranium). Ik klaag niet dat het te moeilijk is, maar vind het wel jammer dat je op deze manier 'gepest' wordt i.p.v. dat ze de moeilijkheidsgraad op een wat creatievere manier uitwerken.
Niet dat het zoveel uitmaakt, als ik klaar ben met de campaign speel ik toch alleen nog maar continuous game met een vriend
Wat ik heb gedaan is de vliegtuigen naar het dock/packhuis gelokt. Deze had ik helemaal geupgraded. Deze krijgt dan ook raketten en valt de vliegtuigen aan. Tevens had ik 2 a 3 van de hovercrafts van de Eco partij. Deze zijn heel goed tegen vliegtuigen en zijn niet heel erg duur om te maken en hebben weinig maintaince kosten.Grimmie187 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:40:
[...]
Bedankt voor de tips! Had al zo'n vermoeden dat er geen handig 'trucje' was, en ik zal de missie dus maar opnieuw gaan startenVerder vind ik wel dat je in de SP campaign af en toe onnodig gepest wordt wat erg jammer is. Bijvoorbeeld de start van de missie waarbij je met weather stations je eco-balance moet verbeteren. Ten eerste hoeft voor de voortgang op dat punt de eco-balance nog helemaal niet zo laag te zijn, en ten tweede is het zeer in-efficient om ca. 20 weather stations te bouwen omdat je nog geen andere eco-balance improvements kan bouwen.
Een ander voorbeeld zijn de eilanden met zeer matige fertilities en de eilanden met mega eco-balance vervuiling (zoals het eiland met Uranium). Ik klaag niet dat het te moeilijk is, maar vind het wel jammer dat je op deze manier 'gepest' wordt i.p.v. dat ze de moeilijkheidsgraad op een wat creatievere manier uitwerken.
Niet dat het zoveel uitmaakt, als ik klaar ben met de campaign speel ik toch alleen nog maar continuous game met een vriendHeb daar al gemerkt dat het je een stuk minder onnodig moeilijk gemaakt wordt t.o.v. sommige SP missies.
Ik had verder nog last van een olie vlek bij een eiland en had dus ook het probleem dat er te weinig geproduceerd werd voor mijn inwoners. Ik heb deze weg gehaald door middel van het onderzoeken in het lab. Je kunt het soms ook kopen. Toen die vlek was scheelde dat enorm lees 450 punten in ecobalance. En werd er weer een beetje op normaal niveau geproduceerd.
Daarnaast had ik al het overbodige wat ik niet nodig had aan productie op pauze gezet.
Ik heb hetzelfde... Bug? 100% kans op een nieuwe formule, echter krijg je de melding failed. Aan geld kan het niet liggen heb meer dan 1 Miljoen.Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 08:35:
Hmmmm nog een raar puntje:
[ Voor 11% gewijzigd door RAM1 op 21-12-2011 19:46 ]
Verwijderd
Ik zat in die game uiteindelijk op 11,2 Miljoen, 3 acadamies zaten constant te researchen, maar elke keer het zelfde...RAM1 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:15:
[...]
Ik heb hetzelfde... Bug? 100% kans op een nieuwe formule, echter krijg je de melding failed. Aan geld kan het niet liggen heb meer dan 1 Miljoen.
Gisteren een nieuwe game gestart, weer even geprobeerd, nog steeds geen research....
Is het beter om bij deze missie tycoon en eco op 1 eiland te hebben of op 2 verschillende? Dit is mijn eerste anno game en snap nog niet alles even goedGrimmie187 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:01:
Verwijderd
Ik doe ze op 2 verschillende, heb je ook meer ruimte om er meer te bouwen en zal je ook meer inkomsten hebben. Ook is zo je hele productieketen makkelijker te beheren, omdat Eco's en Tycoon's over het algemeen verschillende behoeften hebben.DivineNL schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:17:
[...]
Is het beter om bij deze missie tycoon en eco op 1 eiland te hebben of op 2 verschillende? Dit is mijn eerste anno game en snap nog niet alles even goed
Ik bouw altijd eerst een eiland vol Eco's totdat ik een monument kan bouwen, dit bouw ik op een ander eiland en eens het af is bouw ik er tycoons rond tot ik een tycoon monument kan bouwen, dit bouw ik dan weer bij het eco-eiland. Als je dan ook nog eens efficiënt bouwt kan je op een 90 minuten een 30000 inwoners hebben over je eilanden.
Ahh oke, heb alles nu op 1 eiland en het gaat nog goed, denk alleen dat ik later in de problemen ga komen
Verwijderd
Vooral door plaatsgebrek als je bepaalde doelen hebt die je moet halen qua populatie. Bv 2500 executives van elk, dan heb je toch wel te weinig plaats op 1 eiland.
Ook kan je aan de buitenkanten van zo een kolonie ook nog eens techs bouwen, ik vind dat vooral de eco-kolonies hier zich toe lenen omdat je voor de executive noden ook van die algen nodig hebt (denk ik zo op de top van mijn hoofd)
Ook kan je aan de buitenkanten van zo een kolonie ook nog eens techs bouwen, ik vind dat vooral de eco-kolonies hier zich toe lenen omdat je voor de executive noden ook van die algen nodig hebt (denk ik zo op de top van mijn hoofd)
Oke, als ik straks thuis ben dus zo snel mogelijk de tycoon naar een ander eiland verplaatsen, zorgen dat de economie goed loopt en dan pas verder met de missie
Verwijderd
Ik gebruik altijd een aangepaste versie van de 'corridor' layout zoals op de anno wikia
http://anno2070.wikia.com/wiki/Building_Layouts
Ik heb hem aangepast zodat hij meer haalt uit die monumenten, omdat het vooral mid game veel voordelen levert.
http://anno2070.wikia.com/wiki/Building_Layouts
Ik heb hem aangepast zodat hij meer haalt uit die monumenten, omdat het vooral mid game veel voordelen levert.
Ik plaats de techs ook op een ander eiland. Misschien ligt het aan mij maar ik vind die eilandjes veelte kleinVerwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:21:
[...]
Ik doe ze op 2 verschillende, heb je ook meer ruimte om er meer te bouwen en zal je ook meer inkomsten hebben. Ook is zo je hele productieketen makkelijker te beheren, omdat Eco's en Tycoon's over het algemeen verschillende behoeften hebben.
Ik bouw altijd eerst een eiland vol Eco's totdat ik een monument kan bouwen, dit bouw ik op een ander eiland en eens het af is bouw ik er tycoons rond tot ik een tycoon monument kan bouwen, dit bouw ik dan weer bij het eco-eiland. Als je dan ook nog eens efficiënt bouwt kan je op een 90 minuten een 30000 inwoners hebben over je eilanden.
Ik heb nu wel de productie verplaatst naar andere eilanden en dit scheelt een hoop. Trouwens is er in de game die ik nu speel geen enkele mogelijkheid om z'n hoverdam te bouwen. Dus ik ben gebonden met de eco om die zonnepanelen te bouwen. Deze nemen wel een heleboel ruimte in zeg. Ben nu net begonnen om de tycoons te bouwen. Heb eerst het monument gebouwd van de eco.
Weet iemand wat er gebeurd als er een ramp gebeurd met een kern centrale?
BTW: welke moeilijkheidsgraad spelen jullie? en hebben jullie ook tegenstanders?
Verwijderd
Ik bouw nooit kerncentrales, niet omdat ik tegen ben, gewoon omdat zo een zonnetoren er leuker uitziet. Wat ook handig is zijn die windmolens die je in zee kan bouwen, daar zou je toch niets anders neerzetten dus dan win je ruimte.RAM1 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:44:
[...]
Ik plaats de techs ook op een ander eiland. Misschien ligt het aan mij maar ik vind die eilandjes veelte klein.
Ik heb nu wel de productie verplaatst naar andere eilanden en dit scheelt een hoop. Trouwens is er in de game die ik nu speel geen enkele mogelijkheid om z'n hoverdam te bouwen. Dus ik ben gebonden met de eco om die zonnepanelen te bouwen. Deze nemen wel een heleboel ruimte in zeg. Ben nu net begonnen om de tycoons te bouwen. Heb eerst het monument gebouwd van de eco.
Weet iemand wat er gebeurd als er een ramp gebeurd met een kern centrale?
BTW: welke moeilijkheidsgraad spelen jullie? en hebben jullie ook tegenstanders?
Ik speel mijn continous games altijd op iets makkelijker, ik heb het al eens meegemaakt dat op hard ik helemaal zonder koper val en het nagelaten heb om genoeg techs te bouwen om wat van die probes te bouwen. Ik zet altijd resources high en islands op groot omdat dat leuker bouwen is, wat voor mij toch het doel van het spel is. Ik neem als tegenstanders ook altijd diegenen die enkel met hun ark komen. Soms neem ik wel eens 1 tegenstander die ook eilanden inneemt maar dat maakt het meteen wel wat uitdagender.
Zonnetorens zien er idd leuker uit maar nemen wel veel ruimte in beslag. Tevens zijn deze goedkoper dan een hoop windmolens. Deze demolisch ik altijd als ik een zonnepaneel kan bouwen. Scheelt weer wat geld. Echter neemt het ook veel ruimte in beslag...Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:48:
[...]
Ik bouw nooit kerncentrales, niet omdat ik tegen ben, gewoon omdat zo een zonnetoren er leuker uitziet. Wat ook handig is zijn die windmolens die je in zee kan bouwen, daar zou je toch niets anders neerzetten dus dan win je ruimte.
Verwijderd
Nuja, ik bouw altijd die in het water, duur of niet, en dan wat zonnetorens. Ik moet wel want ik krijg altijd van die bewonersmissies van: Wij willen 500 power! of Wij willen 250 eco-balance...RAM1 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:54:
[...]
Zonnetorens zien er idd leuker uit maar nemen wel veel ruimte in beslag. Tevens zijn deze goedkoper dan een hoop windmolens. Deze demolisch ik altijd als ik een zonnepaneel kan bouwen. Scheelt weer wat geld. Echter neemt het ook veel ruimte in beslag...
En die ozonballonen zijn stroomvreters, dus ik heb die windmolens op zee echt wel nodig. Ik denk trouwens als je de hele productieketen van die kerncentrales in rekening neemt dat je meer plaats kwijt bent dan die zonnetorens.
Nou dat valt wel mee. Je hebt 1 uranium mijn nodig, 1 Fuel element factory en een kern centrale voor 500 power.Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:01:
[...]
Nuja, ik bouw altijd die in het water, duur of niet, en dan wat zonnetorens. Ik moet wel want ik krijg altijd van die bewonersmissies van: Wij willen 500 power! of Wij willen 250 eco-balance...
En die ozonballonen zijn stroomvreters, dus ik heb die windmolens op zee echt wel nodig. Ik denk trouwens als je de hele productieketen van die kerncentrales in rekening neemt dat je meer plaats kwijt bent dan die zonnetorens.
Ik weet alleen niet wat er gebeurd als er iets mis gaat in de kern centrale...
Zonnetower levert 120 power mits je nog geen research hebt gedaan.
Als het mis gaat in de kernenergiecentrale, dan heb je een ecologische ramp te pakken. Je krijgt dan (permanent) een hele stapel minpunten voor je eco-balans.RAM1 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:05:
[...]
Nou dat valt wel mee. Je hebt 1 uranium mijn nodig, 1 Fuel element factory en een kern centrale voor 500 power.
Ik weet alleen niet wat er gebeurd als er iets mis gaat in de kern centrale...
Zonnetower levert 120 power mits je nog geen research hebt gedaan.
Een veiligere oplossing voor veel energie is een waterkrachtcentrale, welke je kan onderzoeken in je academie. Wel moet je eiland hiervoor de mogelijkheid hebben.
Ik kreeg met mijn kerncentrale ook steeds gezeur van de bewoners, moest ik m weer slopen en minimaal 5 minuten gesloopt laten... misschien werkt het wel goed om je productie-eiland van stroom te voorzien, maar voor je bewonerseiland (eco's) vond ik het niet zo'n geslaagde oplossing. Ben erg benieuwd naar de dam, ben bezig met researchen.DarkFly schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:00:
[...]
Als het mis gaat in de kernenergiecentrale, dan heb je een ecologische ramp te pakken. Je krijgt dan (permanent) een hele stapel minpunten voor je eco-balans.
Een veiligere oplossing voor veel energie is een waterkrachtcentrale, welke je kan onderzoeken in je academie. Wel moet je eiland hiervoor de mogelijkheid hebben.
Heb nu in totaal zo'n 12.500 inwoners, grote Tycoonstad met monument en 999 storage (storage is gecapt op 999) en een ander eiland met eco's en techs, ben bezig de eco's te upgraden om de off-shore windmolens te kunnen bouwen. Ben ook benieuwd of de tycoons het wel pikken als ik ze een kerncentrale geef :-)
Vraagje: ik heb genoeg techs om een lab en een academy te kunnen bouwen, heeft het voordelen om meer tech-huizen te bouwen/te upgraden?
Verwijderd
Hoe meer techs er wonen in het gebied van je lab/academie hoe sneller het zijn opdrachten uitvoert. En in een geupgrade huisje wonen er meer techs.migchiell schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:42:
[...]
Ik kreeg met mijn kerncentrale ook steeds gezeur van de bewoners, moest ik m weer slopen en minimaal 5 minuten gesloopt laten... misschien werkt het wel goed om je productie-eiland van stroom te voorzien, maar voor je bewonerseiland (eco's) vond ik het niet zo'n geslaagde oplossing. Ben erg benieuwd naar de dam, ben bezig met researchen.
Heb nu in totaal zo'n 12.500 inwoners, grote Tycoonstad met monument en 999 storage (storage is gecapt op 999) en een ander eiland met eco's en techs, ben bezig de eco's te upgraden om de off-shore windmolens te kunnen bouwen. Ben ook benieuwd of de tycoons het wel pikken als ik ze een kerncentrale geef :-)
Vraagje: ik heb genoeg techs om een lab en een academy te kunnen bouwen, heeft het voordelen om meer tech-huizen te bouwen/te upgraden?
Ik verwacht dat het de tycoons niet zo veel zo boeienmigchiell schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:42:
[...]
Academie is wel gecapt op 500%.
Denk dat juist de Tycoons het minste problemen hebben met de kerncentrale? Of wellicht de Techs, ik heb het nog niet getest. Neem iig wel aan dat de Eco's moord en brand zullen schreeuwen als je een kerncentrale bouwtmigchiell schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:42:
[...]
Ben trouwens de missie waar ik vast liep gedeeltelijk opnieuw begonnen, heb een savegame gepakt van een aantal uren/dagen terug. Heb zoals DarkFly aangaf gewacht met het uitvoeren van de 200/500/1000 power quests. Heb nu eco's en tycoons op mn hoofdeiland, de techs op een apart eiland. Inmiddels ca. 5000 inwoners, 60k cash en een balance van +1000 t.o.v. -200 daarvoor

Btw, ik merkte bij mijn vorige savegame dat ik de verhouding energy/eco voorzieningen nogal inefficient had opgezet. Ben er nu achter dat purification stations voor eco i.c.m. standaard kolencentrale voor energy erg goed werkt. Heb nu op al mijn eilanden genoeg power, rond de 0 eco-balance en prima cash balance
*edit* Let wel op: als je al je eilanden van energy wil voorzien met kolen-centrales heb je echt giga hoeveelheden kolen nodig. Aangezien in mijn missie niet op ieder eiland kolen zijn te vinden heb ik een centraal eilandje gepakt waar 5 kolenmijnen staan en 8 rotary excavators

[ Voor 9% gewijzigd door Grimmie187 op 23-12-2011 12:00 ]
Als je een academie hebt staan, dan kan je ook de stuwdam onderzoeken. Die kan je ook bouwen op het eiland waar je de elektriciteit nodig hebt. Deze stuwdam levert je ook 500 energy op. Het uranium kan je dan voor goed geld verkopen aan de Tycoons.Grimmie187 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:53:
[...]
Ben trouwens de missie waar ik vast liep gedeeltelijk opnieuw begonnen, heb een savegame gepakt van een aantal uren/dagen terug. Heb zoals DarkFly aangaf gewacht met het uitvoeren van de 200/500/1000 power quests. Heb nu eco's en tycoons op mn hoofdeiland, de techs op een apart eiland. Inmiddels ca. 5000 inwoners, 60k cash en een balance van +1000 t.o.v. -200 daarvoorBen ook langzaam wat uranium aan het farmen, zodat ik straks met 2 kerncentrales direct de missie quests kan completen. Bedankt voor de tips iig, het draait nu als een zonnetje
ik heb zojuist anno2070 geinstalleerd op mijn laptop maar zit nu met een probleem,
Als ik het spel opstart dan druk ik op PLAY en vervolgens wordt het scherm zwart en na 5 seconden sluit het af en krijg ik een after game report met rechtsbovenin de tijd dat ik 09-17 seconden heb gespeeld:S
Mijn laptop voldoet aan alle eisen en heb het spel ook al een keer opnieuw geinstalleerd. Iemand enig idee?
Als ik het spel opstart dan druk ik op PLAY en vervolgens wordt het scherm zwart en na 5 seconden sluit het af en krijg ik een after game report met rechtsbovenin de tijd dat ik 09-17 seconden heb gespeeld:S
Mijn laptop voldoet aan alle eisen en heb het spel ook al een keer opnieuw geinstalleerd. Iemand enig idee?
Bah. Vier ik kerst bij mijn ouders, krijg ik Anno 2070. Geweldig denk ik! Gelijk even spelen. Not. Uplay. ARGHHHHHHH!
Mail gestuurd naar ubisoft:
----
Dear sir,
This Christmas, my parents gave me Anno 2070. As chuffed as I was, it was not meant to last. My first concern was to find the ubisoft label on the box, a label notoriously known amongst gamers as one out to make life hell. This only worsened when I found out that it did not use the excellent steam drm service but the dreadful uplay.
That all paled however by the fact that your dreadful service categorically refuses to let me log in. FOR SINGLE PLAYER!
Thanks a lot, you effectively sold me nothing as you refuse to let me play this game. I hope that your evil overlords are quite pleased with themselves, they single-handedly ruined this Christmas. A feat - I might point out - that not even the grinch could achieve. You people, made my dear old mother cry because she doesn't understand anything about computers and now feels conned. Thanks a lot.
On the bright side however, you have forced me to now use a pirated copy to play the game that I OWN, something I will definitely keep in mind the next time I'm considering buying a ubisoft game. If I would consider such a thing again to begin with.
Love & kisses,
Tristan
----
I'm not amused.
On the bright side, mijn moeder wil nu een andere game naar keuze voor me kopen. Wat zijn de kansen dat dat een ubisoft game zal zijn... ¬_¬
----
Dear sir,
This Christmas, my parents gave me Anno 2070. As chuffed as I was, it was not meant to last. My first concern was to find the ubisoft label on the box, a label notoriously known amongst gamers as one out to make life hell. This only worsened when I found out that it did not use the excellent steam drm service but the dreadful uplay.
That all paled however by the fact that your dreadful service categorically refuses to let me log in. FOR SINGLE PLAYER!
Thanks a lot, you effectively sold me nothing as you refuse to let me play this game. I hope that your evil overlords are quite pleased with themselves, they single-handedly ruined this Christmas. A feat - I might point out - that not even the grinch could achieve. You people, made my dear old mother cry because she doesn't understand anything about computers and now feels conned. Thanks a lot.
On the bright side however, you have forced me to now use a pirated copy to play the game that I OWN, something I will definitely keep in mind the next time I'm considering buying a ubisoft game. If I would consider such a thing again to begin with.
Love & kisses,
Tristan
----
I'm not amused.
On the bright side, mijn moeder wil nu een andere game naar keuze voor me kopen. Wat zijn de kansen dat dat een ubisoft game zal zijn... ¬_¬
uhm... email en got werken wel, maar inloggen op uplay niet?actionInvoke schreef op zondag 25 december 2011 @ 11:56:
Bah. Vier ik kerst bij mijn ouders, krijg ik Anno 2070. Geweldig denk ik! Gelijk even spelen. Not. Uplay. ARGHHHHHHH!
----
Dear sir,
Love & kisses,
Tristan
----
I'm not amused.![]()
Net niet maar na nog een paar keer proberen nu opeens wel. De uplay site is bij mij trouwens wel rete traag. En soms werkt hij helemaal niet.
Heb nergens last van gehad. Hele middag gespeeldactionInvoke schreef op zondag 25 december 2011 @ 12:38:
Net niet maar na nog een paar keer proberen nu opeens wel. De uplay site is bij mij trouwens wel rete traag. En soms werkt hij helemaal niet.

laat maarLuckyLukeNL schreef op zondag 25 december 2011 @ 02:47:
ik heb zojuist anno2070 geinstalleerd op mijn laptop maar zit nu met een probleem,
Kon na de problemen de hele tijd single player spelen. Nu krijg ik problemen met het inloggen maar mag ik wel offline spelen. Die site is ook niet vooruit te branden.RAM1 schreef op zondag 25 december 2011 @ 21:46:
[...]
Heb nergens last van gehad. Hele middag gespeeld.
Och, je krijgt wel waardering voor steam. "Het werkt gewoon."
Pffff, ondanks het gezeur in dit topic over downtime heb ik na het spelen van de reloaded-demo (
) toch maar besloten de game te kopen.
Wat heb ik een spijt nu ik niet kan spelen omdat het spel op het login scherm blijft hangen.... Andere mensen ook last van downtime?
Wat heb ik een spijt nu ik niet kan spelen omdat het spel op het login scherm blijft hangen.... Andere mensen ook last van downtime?
Verwijderd
Ja, hier heb ik ook last van. Erg jammer dit!Big4SMK schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:08:
Pffff, ondanks het gezeur in dit topic over downtime heb ik na het spelen van de reloaded-demo () toch maar besloten de game te kopen.
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik ben hier voor het eerst. Heb vandaag het spel Anno 2070 gekocht, geinstalleerd etc, een account aangemaakt en wanneer ik het wil gaan spelen, inloggegevens ingevuld heb etc krijg ik een bericht.
"Connection with server lost" althans iets in die trand..
Weet iemand van jullie wat ik fout doe?
Alvast bedankt
Ik ben hier voor het eerst. Heb vandaag het spel Anno 2070 gekocht, geinstalleerd etc, een account aangemaakt en wanneer ik het wil gaan spelen, inloggegevens ingevuld heb etc krijg ik een bericht.
"Connection with server lost" althans iets in die trand..
Weet iemand van jullie wat ik fout doe?
Alvast bedankt
Ik wou dat ik het wist, ik kan op internet verder weinig vinden over downtime/maintenance ofzo.
Tja, Ubicrap! Ik kan momenteel ook niet inloggen. Dit gaat al weken op en af... met de DRM die ze toepassen hebben ze alleen de mensen die ook echt het spel gekocht hebben. Echt jammer dit...Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:18:
Oh sorry ik lees ook dat u en nog iemand er last van heeft, hopelijk is dit dan snel verholpen.
Ik had het ook vandaag maar kon toch offline spelen. Wanneer dit gebeurt zijn al je schepen en eilanden rood gekleurd ? Had ik een aantal pagina's terug al gemeld maar weet niet of "jullie" dat ook hebben ?
Ah, ik kom er nu wel in, online ook nog
Ik ga spelen ...
Ah, ik kom er nu wel in, online ook nog
Ik kon gisteravond uiteindelijk ook weer online spelen.
Me2. Toch blijft het vervelend.Big4SMK schreef op donderdag 29 december 2011 @ 08:42:
Ik kon gisteravond uiteindelijk ook weer online spelen.
Heeft er iemand al een multiplayer potje online gespeeld? Ik ben momenteel nog even de single missions aan het uitspelen.
Verwijderd
Ik vind die DRM ook echt een van de weinige slechte punten aan dit spel hoor.RAM1 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:57:
[...]
Tja, Ubicrap! Ik kan momenteel ook niet inloggen. Dit gaat al weken op en af... met de DRM die ze toepassen hebben ze alleen de mensen die ook echt het spel gekocht hebben. Echt jammer dit...
Ik ben van plan me binnenkort eens te wagen aan wat multiplayer, maar eerst nog wat oefenen in het oorlogvoeren, dit heb ik nog niet echt uitgeprobeerd.
Multiplayer stelt niet zo veel voor hoor. Meestal speel je tegen of mensen die in een klap veel beter zijn dan jou, dus mensen die voorbereid zijn (volle ark met boosts + items + materialen) of mensen die er geen drol van bakken. Het feit is en blijft dat de meeste mensen na 2.5 uur zonder iets te zeggen weg zijn. Tenzij je mensen vind waarmee je afspreekt van goh zondag van 12 tot 15 spelen we anno en dan 3 weken achter elkaar is het echt leuk, anders pure frustratie!Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:10:
[...]
Ik vind die DRM ook echt een van de weinige slechte punten aan dit spel hoor.
Ik ben van plan me binnenkort eens te wagen aan wat multiplayer, maar eerst nog wat oefenen in het oorlogvoeren, dit heb ik nog niet echt uitgeprobeerd.
I don't hate you, I nothing you
Uhm misschien een beetje een vreemde vraag, maar ik heb gezien dat je bij deze game een voucher krijgt voor gratis gems in het spel Settlers Online.
Als je/jullie die niet gebruiken zou ik dan jullie voucher/code mogen hebben?
Voor de rest echt een topgame. Ik vermaakt mij eigenlijk wel met elk anno deel, wel een beetje moeilijk soms maar daar zit voor mij ook de uitdaging in...
Voor de rest echt een topgame. Ik vermaakt mij eigenlijk wel met elk anno deel, wel een beetje moeilijk soms maar daar zit voor mij ook de uitdaging in...
Verwijderd
Ik weet totaal niets van een voucher, ben je hier zeker van?koekoek2003nl schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:42:
Uhm misschien een beetje een vreemde vraag, maar ik heb gezien dat je bij deze game een voucher krijgt voor gratis gems in het spel Settlers Online.
Ja, misschien alleen als je hem in de winkel koop ipv via steam oid...Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:30:
[...]
Ik weet totaal niets van een voucher, ben je hier zeker van?
Ik heb een fysiek exemplaar online gekocht, maar had niet meer dan hoesje+boekje+dvd.
Ik had er inderdaad ook een voucher bij zitten (gekocht bij in de winkel).koekoek2003nl schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:35:
[...]
Ja, misschien alleen als je hem in de winkel koop ipv via steam oid...
Toen ik me aanmeldde was het spel nog niet online. Kon wel m'n email achter laten.
Toen het spel online ging kreeg ik een mailtje met wederom een code.
Denk dat de servers toen overbelast waren, heeft me 2 dagen gekost om een account aan te maken, maar omdat alles zo ontzettend traag was heb ik het nooit online gespeeld.
Ben lekker ANNO 2070 gaan spelen
Verwijderd
Ik heb op het internet nog niet goed kunnen vinden hoe je nou precies een handelsroute op zet. Ik zit nu aan het begin van de 2e missie, maar kan nu dus niet verder.
Volgens mij kan je dan helemaal nog geen handelsroutes maken. De knop zit in ieder geval rechts onderin, lijkt iets op het standaard recycle-logo. Je krijgt op een gegeven moment in een missie een object van die professor die ervoor zorgt dat je handelsroutes kan maken. Dit is na het eerste level waarin je techs kan maken.
Verwijderd
Ik bedoel dus eigenlijk het 2e hoofdstuk. Daar zeggen ze dat ik een handelsroute op moet zetten. Ik kies dan de eilanden en de boot die gebruikt moet worden. Vervolgens kan ik verder niet op OK o.i.d klikken dus ik klik weer op close. En dan zeggen ze weer dat ik een handelsroute moet maken, maar hoe?Big4SMK schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:12:
Volgens mij kan je dan helemaal nog geen handelsroutes maken. De knop zit in ieder geval rechts onderin, lijkt iets op het standaard recycle-logo. Je krijgt op een gegeven moment in een missie een object van die professor die ervoor zorgt dat je handelsroutes kan maken. Dit is na het eerste level waarin je techs kan maken.
Verwijderd
Ja, die grondstoffen van de Aquafarm.redfoxert schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:24:
Heb je wel grondstoffen geselecteerd die verplaatst moeten worden?
Misschien gaat deze afbeelding helpen:Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:16:
[...]
Ik bedoel dus eigenlijk het 2e hoofdstuk. Daar zeggen ze dat ik een handelsroute op moet zetten. Ik kies dan de eilanden en de boot die gebruikt moet worden. Vervolgens kan ik verder niet op OK o.i.d klikken dus ik klik weer op close. En dan zeggen ze weer dat ik een handelsroute moet maken, maar hoe?
* Het logo wat je aan moet klikken om op dit scherm te komen staat naast de titel.
1: Klik vervolgens de eilanden aan waar een trade route moet komen.
2: De goederen instellen onder het kopje Stations.
3: Ship toevoegen die de route moet gaan varen. Onder kopje Ships.

Verwijderd
En hoe bevestig je dit? Want dit had ik al geprobeerd maar als ik dan op Close klik wordt er bij de missie de hele tijd weer hetzelfde gezegt.RAM1 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:02:
[...]
Misschien gaat deze afbeelding helpen:
* Het logo wat je aan moet klikken om op dit scherm te komen staat naast de titel.
1: Klik vervolgens de eilanden aan waar een trade route moet komen.
2: De goederen instellen onder het kopje Stations.
3: Ship toevoegen die de route moet gaan varen. Onder kopje Ships.
[afbeelding]
Verwijderd
Deze tutorial heeft mij ook goed geholpen: YouTube: Anno 2070 - Trading Routes Tutorial HDRAM1 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:08:
Wat wordt er dan gezegd?
Je moet gewoon op close klikken en dan is het goed!
Maar ik begrijp hieruit dat het is gelukt.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:17:
[...]
Deze tutorial heeft mij ook goed geholpen: YouTube: Anno 2070 - Trading Routes Tutorial HD