Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Wat zijn de vereisten voor Eco-engineers?

Ik zit een beetje vast in de map On Enemy Territory.
Ik heb weerstations gebouwd, en mijn hoofd-eiland zit op normale levels. Het zuid-westelijke eiland nog niet. Nou moet ik 1200 eco-engineers hebben, maar die komen maar niet, en ik kan ook nog geen glas maken.
Ik heb ondertussen 2 community-centers met allebei een concert hall, en ik heb ruim 2000 eco workers.

Op het noord-westelijke eiland (waar je de blauwe engineers hebt opgepikt) staat een pijl te dansen, en ik heb geen idee wat ik daar moet, want ik heb geen opdracht daar.
Verder heb ik nog een Comprehensive environmental Regulations. die zou ik op mijn ark moeten slotten, maar dat pikt 'ie niet.

Wat zie ik over het hoofd? Wat moet ik hebben om Eco-engineers te krijgen?

[Edit, laat maar, ik had niet genoeg communicators....]

[ Voor 3% gewijzigd door riffey#4 op 30-12-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:15
Voordat bewoners levelen moet idd alles vol zijn; food, drink, satisfaction etc. Ook moet je zorgen dat de ingrediënten om te levelen voldoende aanwezig zijn: tools of beton of building modules bijvoorbeeld.

Ik heb nu wel iets raars met een trading route. Ik gebruik een groot container ship van Tycoons (6 cargo hold) Ik kan echter maar drie cargo holds toewijzen voor het inladen. Klik ik op de vierde hold dan krijg ik op de minimap een draaiende cirkel te zien. Voor het uitladen kan ik wel alle zes de holds selecteren ...

Ik denk, dan maar een tweede scheepje selecteren voor dezelfde route maar dan krijg ik weer die cirkel :-(

Afbeeldingslocatie: http://www.tamiyagekken.nl/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=17315&g2_serialNumber=3

Iemand die weet hoe ik dit goed krijg ?

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb bij de eco's momenteel de tech toegevoegd. Nu wil ik onder water gaan (daar heeft de tech alle mogelijkheden voor) maar om een duikboot te kunnen maken heb ik carbon nodig. Carbon wordt gemaakt uit olie, en olie vind ik volgens de huidige kaart enkel onder water 8)7 Weet iemand hoe ik die vicieuze bouwcirkel kan doorbreken?

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kopen bij je ark.

Ik unsubscribe dit topic. Niet zo'n heel geweldig spel uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
ieperlingetje schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:34:
Ik heb bij de eco's momenteel de tech toegevoegd. Nu wil ik onder water gaan (daar heeft de tech alle mogelijkheden voor) maar om een duikboot te kunnen maken heb ik carbon nodig. Carbon wordt gemaakt uit olie, en olie vind ik volgens de huidige kaart enkel onder water 8)7 Weet iemand hoe ik die vicieuze bouwcirkel kan doorbreken?
Je kunt ook allerlei materialen kopen bij verschillend eilanden of arks van andere partijen als je ze zelf nog niet kunt maken.

@ outcast within: smaken verschillen nu eenmaal.
Ik vind het een geweldig spel ! Zelfs nu ik met14.000 inwoners een nucleair meltdown heb. Mijn hele eiland is groen !
Ik krijg de opdracht van die Leroy om de Ecobalance te verbeteren naar 0/75 anders verklaart hij mij de oorlog.
Ecobalance is nu -500 :-( Hoe moet je dat nu weer doen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

mir4dor schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 21:37:
[...]

Je kunt ook allerlei materialen kopen bij verschillend eilanden of arks van andere partijen als je ze zelf nog niet kunt maken.

@ outcast within: smaken verschillen nu eenmaal.
Ik vind het een geweldig spel ! Zelfs nu ik met14.000 inwoners een nucleair meltdown heb. Mijn hele eiland is groen !
Ik krijg de opdracht van die Leroy om de Ecobalance te verbeteren naar 0/75 anders verklaart hij mij de oorlog.
Ecobalance is nu -500 :-( Hoe moet je dat nu weer doen ....
Heel veel CO2 opslag / ontzuuringsplants bouwen. ;)
Of als je veel heavy weapons hebt hem nuken. >:)

Verder ben ik ook terug naar 1404 gegaan. De eco balance kan me geen bal schelen, energy vind ik maar hinderlijk, de setting vind ik niks, de facties ook niet echt, de muziek ook al niet en de layout en menu's van 1404 zijn ook beter.

En dan heb ik het nog niet eens over de DRM. :(
2070 voelt gewoon als een mod van 1404 die op alle punten net wat slechter is dan het origineel. Jammer.
Hopelijk is de volgende ANNO of 1800 of 1305/1206. :9~ (die 1206 lijkt mij geweldig)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 15:41
volgend keer van te voren een maintenance robot maken in het lab? ;)
(2 uur lang 90% minder kans op ongelukken)

ik kwam trouwens iets vreemds tegen.
die TV stations dingen zet up extra bevolking, dan groeit de bevolking als de belasting laag genoeg is. logische.
maar als je hem dan op iets anders zet dan dan krimpt de bevolking van de techs bijna meteen.
maar mijn ECO bevolking niet.
kan daarna zelfs weer +5% belasting instellen.
zo haalde ik ineens 800 meer op op een totaal inkomen van ~10.000. toch niet verkeerd dacht ik zo.
(die 10.000 was trouwens ook al inclusief die 5% belasting)

ik heb het nog niet met tycoon geprobeerd trouwens.

[ Voor 71% gewijzigd door Countess op 31-12-2011 03:10 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34
ieperlingetje schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:34:
Je eerste duikboot kanje gewoon kopen bij je ark voor € 5.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

spacemouse schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:20:
[...]

Ik had er inderdaad ook een voucher bij zitten (gekocht bij in de winkel).
Toen ik me aanmeldde was het spel nog niet online. Kon wel m'n email achter laten.
Toen het spel online ging kreeg ik een mailtje met wederom een code.

Denk dat de servers toen overbelast waren, heeft me 2 dagen gekost om een account aan te maken, maar omdat alles zo ontzettend traag was heb ik het nooit online gespeeld.

Ben lekker ANNO 2070 gaan spelen :)
offtopic:
Je kan geen DM ontvangen.
Als je niks met je code doet, mag ik hem dan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 17:19
Hallo,

Misschien dat het al ergens vermeldt staat tussen de 33 pagina's maar mijn vraag is,

Hebben jullie ook last van een "bugged" Tori Bartok en Leon Moreau. Schepen spammen bij het leven waardoor het onmogelijk wordt om te spelen? Vervelende is dat deze 2 de actiefste samen met Thor springberg zijn als ik de reviews lees etc. (online speel ik niet...)

Wat is de technische benaming hier voor? dan kan wat specifieker zoeken, op o.a. ship spamming, ship bug etc. vind ik niets
Afbeeldingslocatie: http://i16.photobucket.com/albums/b11/Unkown666/Baseball/annoscr.png

[ Voor 27% gewijzigd door cisco202 op 09-01-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
cisco202 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:09:
Hallo,

Misschien dat het al ergens vermeldt staat tussen de 33 pagina's maar mijn vraag is,

Hebben jullie ook last van een "bugged" Tori Bartok en Leon Moreau. Schepen spammen bij het leven waardoor het onmogelijk wordt om te spelen? Vervelende is dat deze 2 de actiefste samen met Thor springberg zijn als ik de reviews lees etc. (online speel ik niet...)

Wat is de technische benaming hier voor? dan kan wat specifieker zoeken, op o.a. ship spamming, ship bug etc. vind ik niets
[afbeelding]
Huh ? Lol @ pic !

Heb je het spel gekocht of ... Ik heb dit echt nog nooit gezien namelijk.

0 inwoners ? Je kan van mij wel even een nuke lenen hoor, lijkt me een mooi gezicht om in een keer van die schepen af te komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Lijkt me typisch iets wat drm bij een illegale versie kan veroorzaken.

Heb het zelf in elk geval nooit eerder gezien, ziet er best grappig uit :)

Vermaak me verder prima met het spel, het was in het begin alleen
even wennen aan alles wat vliegt. Blijft raar na de vorige anno's
om ineens vliegvelden te bouwen. En oorlog voeren heeft iets weg
van "Anno meets C&C" maar dan zonder grond units.

Er is overigens een android app met een production calculator, best
handig:

Android Market: Anno 2070 Companion - Apps op Android Market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
De versie die ik heb heeft mijn wallet niet verlicht om het zo maar uit te drukken.

Het is een drm issue, is opgelost nu.

[ Voor 77% gewijzigd door cisco202 op 10-01-2012 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:15
Shit... gisteravond is mijn kerncentrale ontploft!

Dat boze commentaar van die eco-truus ("ik zei het toch!") is nog tot daar aan toe, maar mn halve productie-eiland is ook weg en kan niet meer bebouwd worden...

Ben nu dus als een gek die industrieen weer opnieuw aan het opbouwen, productie van sieraden, medicijnen, marmer, gereedschappen, bouwblokken en plastic en alle bijbehorende onderdelen moet ik nu elders neerzetten.

Weet iemand of dat eiland ooit nog weer bruikbaar wordt? De eco-balance is flink verziekt, maar voor de productie maakt dat niet uit en er woont toch niemand.

En kan ik dat eiland ook hernoemen naar Fukushima oid? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Ik heb ook al veel melt-downs gehad, zowel op bewoonde als productie eilanden. Ik bouw dus geen kerncentrales meer op bewoonde eilanden maar doe het met zonne-torens en offshore windparken van de Eco's.

Om te herstellen van een meltdown kost iets van 20 minuutjes dacht ik ? Je moet iig een "EDIT: 45% 15% minder kans op ongelukken in je kerncentrale ding" researchen in je academie (Tech's) of ergens zien te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, ik ben nu een tijdje bezig met de campaign, ben nu bij dat C.O.R.E. gedoe, nadat F.A.T.H.E.R hem gesmeerd is. Alleen als ik een extra ship wil bouwen bij m'n shipyard, crashed het spel elke keer. Nog meer mensen die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:16:
Hey mensen, ik ben nu een tijdje bezig met de campaign, ben nu bij dat C.O.R.E. gedoe, nadat F.A.T.H.E.R hem gesmeerd is. Alleen als ik een extra ship wil bouwen bij m'n shipyard, crashed het spel elke keer. Nog meer mensen die daar last van hebben?
Ik ben daar nu, ik zal erop letten!

Trouwens welke A.I. ik mis, jij hebt de rivaal, de activist, de bomenknuffelaarster, de nerd en de oliebaron. Maar nog geen die expansiegedreven chavez die je van de map wilt vegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:43
Kunnen jullie spelen dan ?

Ik krijg na het opstarten het scherm dat ik me installatiekey opnieuw in moet voeren.
Vervolgens krijg je als reactie an unknown problem occured of iets dergelijks.
Dan moet ik inloggen op Uplay wat ook niet lukt in game, wel via de website.

Via het forum/Facebook achter gekomen dat ik niet de enige ben.

Hier de links naar het forum, blijkbaar ook ander spellen die er last van hebben:
http://forums.ubi.com/sho...192b8&highlight=anno+2070
http://forums.ubi.com/sho...192b8&highlight=anno+2070

Facebook: http://www.facebook.com/UbisoftSupport
Twitter: http://twitter.com/#!/UbisoftSupport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Ik ben nu al een flink aantal weken met een contineus game bezig. Tycoons hebben een Monument, Eco's hebben een Monument.
In mijn spel hebben ook de Tech's hun eigen eiland maar verder dan researchers kom ik niet. Geen Monument voor hen dus ? Ik ben uiteraard een beetje wezen zoeken maar vind geen upgrades verder dan deze researchers.
Klopt dit ? Ik lees dat de Techs eigenlijk alleen nut hebben voor de Technologies die je kunt gebruiken in je spel. Bummer.
Iemand ?

Dit topic zakt trouwens aardig naar beneden. Is het zo'n slecht spel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Anno 2070 is één van de redenen waarom ik weer op mijn pc ga gamen en dus een nieuwe videokaart moet kopen.

Heeft hier iemand de game draaien op 1080p, alle toeters en bellen aan en met een Radeon 6950 2GB? En hoe draait dit dan?

Of eventueel een 6850 of 6870 met 1GB.....

[ Voor 9% gewijzigd door Kenny_026 op 18-01-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 08:50:
Anno 2070 is één van de redenen waarom ik weer op mijn pc ga gamen en dus een nieuwe videokaart moet kopen.

Heeft hier iemand de game draaien op 1080p, alle toeters en bellen aan en met een Radeon 6950 2GB? En hoe draait dit dan?

Of eventueel een 6850 of 6870 met 1GB.....
Ik heb het op het 1650x1050 draaien omdat ik 1080p een lelijke uitvinding vindt, maar er zit een bug in het spel die het bij mij na een alt-tab naar 1080p brengt, het draait dan gewoon even vlot. Ik heb bijna alles aanstaan, enkel wat effecten die ik anders toch niet wil zien heb ik uitstaan.

Ik heb een i7 950 en een XFX 6850 en heb nog geen performanceproblemen gehad. Een keer ging de tijd in het spel wat trager omdat ik een continious game al 10 uur had openstaan en er bijna 30000 inwoners zaten rond te huppelen. Ook als je heel veel traderoutes hebt, en dus heel veel schepen, durft het wel eens trager te gaan. Maar dat ligt weinig aan je videokaart lijkt mij.

Conclusie: 6850 is fine, voor mij toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeabakker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10-2023
mir4dor schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:15:
Ik ben nu al een flink aantal weken met een contineus game bezig. Tycoons hebben een Monument, Eco's hebben een Monument.
In mijn spel hebben ook de Tech's hun eigen eiland maar verder dan researchers kom ik niet. Geen Monument voor hen dus ? Ik ben uiteraard een beetje wezen zoeken maar vind geen upgrades verder dan deze researchers.
Klopt dit ? Ik lees dat de Techs eigenlijk alleen nut hebben voor de Technologies die je kunt gebruiken in je spel. Bummer.
Iemand ?

Dit topic zakt trouwens aardig naar beneden. Is het zo'n slecht spel ?
techs hebben idd maar twee niveau's. En zijn idd alleen maar nuttig voor research (en vliegtuigen).

Meestal bouw ik een kleine tech stad met 140 assistants en 1200 researchers. Hiermee kan ik 4 labs en 2 academies op 500% draaien en dat is genoeg ;)
Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20111204042152/anno2070/images/thumb/e/ed/CityLayout_small_Techs.png/200px-CityLayout_small_Techs.png

edit:
vergeten te vermelden maar zeker de moeite waard plaatje kwam van de http://anno2070.wikia.com/wiki/Anno_2070_Wiki

[ Voor 5% gewijzigd door jeabakker op 18-01-2012 20:26 . Reden: anno 2070 wikia ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:19:
[...]

Ik heb het op het 1650x1050 draaien omdat ik 1080p een lelijke uitvinding vindt, maar er zit een bug in het spel die het bij mij na een alt-tab naar 1080p brengt, het draait dan gewoon even vlot. Ik heb bijna alles aanstaan, enkel wat effecten die ik anders toch niet wil zien heb ik uitstaan.

Ik heb een i7 950 en een XFX 6850 en heb nog geen performanceproblemen gehad. Een keer ging de tijd in het spel wat trager omdat ik een continious game al 10 uur had openstaan en er bijna 30000 inwoners zaten rond te huppelen. Ook als je heel veel traderoutes hebt, en dus heel veel schepen, durft het wel eens trager te gaan. Maar dat ligt weinig aan je videokaart lijkt mij.

Conclusie: 6850 is fine, voor mij toch.
Thanks man!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
jeabakker schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:18:
[...]

techs hebben idd maar twee niveau's. En zijn idd alleen maar nuttig voor research (en vliegtuigen).

Meestal bouw ik een kleine tech stad met 140 assistants en 1200 researchers. Hiermee kan ik 4 labs en 2 academies op 500% draaien en dat is genoeg ;)
[afbeelding]
Aha, bedankt. Handige illustratie ook !

Ik heb nu een groot eiland voor de Tech's en meerdere kleine eilandjes voor productie. Er gaat hier vanavond dus even een grote volksverhuizing plaats vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mir4dor schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:27:
[...]

Aha, bedankt. Handige illustratie ook !

Ik heb nu een groot eiland voor de Tech's en meerdere kleine eilandjes voor productie. Er gaat hier vanavond dus even een grote volksverhuizing plaats vinden :P
Ligt eraan wat je doel is, maar ik heb nog nooit zoveel researchdingen nodig gehad. Ik doe het met 1 labo en 1 academy op 500%. Een 600 techs dus, ik zet ze meestal op zo een kleiner eiland waar die riverslots op staan, waar je zand of meel kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Nog steeds geen patches, return to c.o.r.e. in multiplayer spelen werkt nog steeds niet geen world events...

Ik vind het allemaal slordig lopen bij ubisoft. Tot nu toe de slechtste ondersteunde anno ooit voor mijn gevoel.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ipazza schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:21:
Nog steeds geen patches, return to c.o.r.e. in multiplayer spelen werkt nog steeds niet geen world events...

Ik vind het allemaal slordig lopen bij ubisoft. Tot nu toe de slechtste ondersteunde anno ooit voor mijn gevoel.
Ik heb al 2 weken niet gespeeld, maar het is bekend dat tegenwoordig weinig support gegeven wordt. F1 2011 wordt sinds 2 maanden na de release al op EoL status gezet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:26:
[...]

Ik heb al 2 weken niet gespeeld, maar het is bekend dat tegenwoordig weinig support gegeven wordt. F1 2011 wordt sinds 2 maanden na de release al op EoL status gezet.....
Dat mag volgens mij niet, zij moeten minimaal 5 jaar support leveren. (inmiddels een lange tijd geleden toen ik het opgezocht had, misschien dat de regelgeving is verander?)

Over de hardware i.v.m. nog redelijk verouderd beeldscherm (21 inch, Max 1600x900 geloof ik). speel ik alles op (very) high m.u.v. het water dat staat op Medium met een HD5770, I5 processor. Maarjah de benchmarking tegenwoordig gaat vanaf 1920x1080 geloof ik...

[ Voor 21% gewijzigd door cisco202 op 20-01-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cisco202 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:38:
[...]

Dat mag volgens mij niet, zij moeten minimaal 5 jaar support leveren. (inmiddels een lange tijd geleden toen ik het opgezocht had, misschien dat de regelgeving is verander?)
Geen idee, support of bugs fixen is nog steeds een verschil. Ik heb niet de indruk dat er bij Anno 2070 zoveel beweging is, ik vind het nog steeds een leuk spel, maar ik denk dat zowel de uitgever/ontwikkelaar als de spelers er meer van verwacht hadden.

Zo zijn er wel daily missions, maar die zijn om de zoveel hetzelfde, en world events heb ik nog niet gezien, en ik heb het spel toch al een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeabakker
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:41:
[...]

Geen idee, support of bugs fixen is nog steeds een verschil. Ik heb niet de indruk dat er bij Anno 2070 zoveel beweging is, ik vind het nog steeds een leuk spel, maar ik denk dat zowel de uitgever/ontwikkelaar als de spelers er meer van verwacht hadden.

Zo zijn er wel daily missions, maar die zijn om de zoveel hetzelfde, en world events heb ik nog niet gezien, en ik heb het spel toch al een tijdje.
Er is één World event geweest, begin december. Maar die is gestopt vanwege server problemen.
Dat event zou in januari weer worden opgestart, maar is nog niet gebeurt. Verder is er een World event aangekondigd voor februari.
bron: http://forums-de.ubi.com/...87eb43a5984302878613b6268

[ Voor 7% gewijzigd door jeabakker op 21-01-2012 09:48 . Reden: engelse variant van update bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:41:
[...]

Het zou slecht zijn als Ubisoft het niet doen maar over de online content kan ik niet oordelen.

Variatie aan gebouwen en productie is voldoende, al mis ik wel die decoratie die de AI wel kan maken.

Al gaat het spel hoofdzakelijk om het bouwen, verder als Ubisoft ervoor kiest om het combat systeem simpel te houden volgens het Rock, Paper, Scissor principe besteed dan tijd aan de uitvoering. Schepen gaat nog wel maar de gevechtsvliegtuigen is één grote slaapverwekkende vertoning. Ze spreken van vliegtuigen maar ze hebben de snelheid en de motoriek van een helicopter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde even het spel aanschaffen na een tijdje de demo gespeeld te hebben, blijkt dat de steam versie 15 euro duurder is dan de fysieke dvd :') Nu zal er vast wel een logische marketingtechnische redenatie achter zitten, maar het blijft me tegenvallen. Dan maar een paar daagjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:55:
Ik wilde even het spel aanschaffen na een tijdje de demo gespeeld te hebben, blijkt dat de steam versie 15 euro duurder is dan de fysieke dvd :') Nu zal er vast wel een logische marketingtechnische redenatie achter zitten, maar het blijft me tegenvallen. Dan maar een paar daagjes wachten.
Geen idee, ik heb het aangeschaft met een steam coupon van -33%. Blijkbaar gaat Ubisoft de DRM van Anno aanpassen, ik kan spijtig genoeg niet linken omdat ik aan het werk ben. Maar als je via steam start is het het nieuwste bericht dat wordt weergegeven.

Oh, ik heb trouwens problemen met continious games met victory conditions. Ik stel wat victory conditions in en stel in dat ze allemaal moeten bereikt worden. Daarna lekker lang spelen, maar telkens heb ik op gegeven moment ofwel gewonnen ofwel verloren. En telkens zonder alle objectives te halen....

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeabakker
Het eerste World Event is weer beschikbaar
https://www.facebook.com/annogame/posts/281605358567115

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Even een vraagje over Anno 1404 vs Anno 2070.

Ik ben net weer begonnen met pc gamen nadat ik lang op de console gespeeld heb. Dus ik heb Anno 1404 gemist. Zeggen jullie nu, begin gewoon met Anno 2070 of kan ik gerust Anno 1404 spelen omdat het een andere game is? Ik ben nu een paar missies ver met Anno1404 maar 2070 is toch wel aantrekkelijk omdat het een nieuwere game is en ik de sci-fi setting wel vet vind...

edit: Never mind.... Net voor 16 euro op www.g2play.net gekocht. Aanbieding tot einde van de maand.

[ Voor 10% gewijzigd door Kenny_026 op 23-01-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Tijdens de singleplayer campaign wordt je af en toe gedwongen om zowel Eco als Tycoon inwoners te gaan bouwen. In een continuous of multiplayer game gebruik ik dit eigenlijk nooit.

Is er uberhaupt een synergie tussen beide factions die het nuttig maakt om voor beide, al dan niet op hetzelfde eiland, resources te moeten gaan bouwen?

Uiteraard snap ik de toegevoegde waarde van de Techs, maar van Tycoon buildings als Eco zijnde en vice versa? Ik kan me niet voorstellen dat bijv. een Nuclear power plant het waard is om aan alle wensen van Tycoons te gaan voldoen als Eco zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:38
laat maar...

[ Voor 129% gewijzigd door Skybullet op 24-01-2012 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CU2morO schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 06:29:
Tijdens de singleplayer campaign wordt je af en toe gedwongen om zowel Eco als Tycoon inwoners te gaan bouwen. In een continuous of multiplayer game gebruik ik dit eigenlijk nooit.

Is er uberhaupt een synergie tussen beide factions die het nuttig maakt om voor beide, al dan niet op hetzelfde eiland, resources te moeten gaan bouwen?

Uiteraard snap ik de toegevoegde waarde van de Techs, maar van Tycoon buildings als Eco zijnde en vice versa? Ik kan me niet voorstellen dat bijv. een Nuclear power plant het waard is om aan alle wensen van Tycoons te gaan voldoen als Eco zijnde.
In een continuous bouw ik altijd tot ik een monument kan van de Eco's, dat monument bouw ik dan op een ander eiland en ik bouw er Tycoon huizen rond tot ik een Tycoon monument kan. Je kan ook als victory condition instellen dat je beide monumenten moet bouwen, daarvoor moet je dus ook vrij veel van zowel eco als tycoon bouwen.

Zondag had ik 58000 inwoners, alle eilanden propvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Kort vraagje, kun je dit schip ook zelf maken? Ik zie ze namelijk steeds voorbij varen
maar kan alleen een gewoon containerschip selecteren in de shipyard.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/21b437s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobnofski schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:01:
Kort vraagje, kun je dit schip ook zelf maken? Ik zie ze namelijk steeds voorbij varen
maar kan alleen een gewoon containerschip selecteren in de shipyard.

[afbeelding]
Ik kan je fotootje niet zien, maar normaal kan je alle schepen op een gegeven moment zelf maken. Enkel die grote olietankers heb ik nog nooit kunnen maken.

Zowel de eco, tech als tycoon hebben enkele faction only schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend wilde ik eventjes snel Anno 270 doen om de world event te checken, maar tot mijn verbazing werd ik gevraagd om mijn cd-key weer in te vullen ter activatie van het spel. Dat is best raar want ik heb dit vorige week al gedaan toen ik het spel net had gekocht.

Ik heb helemaal niets aan mijn hardware verandert, dus dat kan het al niet zijn.

Iemand enig idee waarom ik ineens m'n spel opnieuw moet activeren? Hebben ze iets verandert aan de DRM ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:30:
Vanochtend wilde ik eventjes snel Anno 270 doen om de world event te checken, maar tot mijn verbazing werd ik gevraagd om mijn cd-key weer in te vullen ter activatie van het spel. Dat is best raar want ik heb dit vorige week al gedaan toen ik het spel net had gekocht.

Ik heb helemaal niets aan mijn hardware verandert, dus dat kan het al niet zijn.

Iemand enig idee waarom ik ineens m'n spel opnieuw moet activeren? Hebben ze iets verandert aan de DRM ofzo?
Ze hebben de DRM veranderd ja, maar dit heeft direct geen effect op Anno, althans ik kon vanmiddag gewoon spelen.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:02
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:15:
[...]

Ik kan je fotootje niet zien, maar normaal kan je alle schepen op een gegeven moment zelf maken. Enkel die grote olietankers heb ik nog nooit kunnen maken.
drie keer raden welke op het plaatje staat :)

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sporedd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:57:
[...]

drie keer raden welke op het plaatje staat :)
Haha, ik denk dat die olietanker niet kan gebouwd worden, maar zeker ben ik niet. Misschien door onderzoek te doen in je academy? Ik heb daar nog niet aan Unit research gedaan, enkel gefocused op de efficiëntie van gebouwen en dergelijke.

Morgen zal ik eens aan unit research doen en dan laat ik het je maandag weten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Is niet meer nodig denk ik :-(

Had al een apart eiland gevuld met Tech's en er 4 Academy's gemaakt. Die steeds Unit research laten doen maar na tig uur kreeg ik deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/15pmsjo.jpg

Dat schiet dus niet op. Wel jammer want het is gewoon een Tycoon schip van Sokow en Thorne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Ben nu bezig met mijn volgende obsessie: de missie Power Games tegen de computer. De zwaarste missie ingame met de volgende doelen:
- Bouw beide monuments
- Bereik +5000 balance
- Bereik 1 miljoen credits
- Versla alle spelers

Als tegenstanders heb je:
- Tycoon Strinberg
- Oliemagnaat Vlad
- Piraat Hector
- Piraat Keto (arriveert na 2,5 uur)

Verder zitten de Arks van Rufus Thorne, Yana en Devi ook ingame om mee te ruilen en missies voor te doen.

Daarnaast zijn resources schaars. Alles op deze map is zeer gering aanwezig. Coal, olie, iron en zand raken snel op en moeten refilled worden.

Zodra Keto spawned zijn je traderoutes niet te onderhouden. Ze komt met 50+ Sharks die alles op zee vernietigen inclusief je Warehouse (de rest van je gebouwen incl. fisheries laat ze met rust). Je bent dus gedwongen om te turtlen op je eigen eiland. Hierdoor kun je geen Executives halen / onderhouden.

Verschillende guides op internet komen met de strategie om inderdaad op je start eiland te blijven (en vegetable seeds te planten) en tot lvl 3 inwoners te komen zodat je SAAT tech krijgt. Dan een kleine tech colonie op je start eiland te beginnen zodat je vliegtuigen kan bouwen.

Vervolgens 3 vliegvelden volbouwen met 18 (!) choppers en zo Hector -> Strinberg -> Vlad 1 voor 1 uitroeien. Daarna Keto's vloot ontlopen en dan hit en run op dr battleship: steeds 2000 HP dr af, terugtrekken als je 4-5 choppers kwijt bent en refuel, repair en rebuild voordat ze 1000 HP kan repairen...

Tot zo ver de theorie, dit ging er bij mij mis:

- Als eerste als Eco kwam ik 2 uur in de game er achter dat ik geen olie (voor tech, choppers) op land kan minen, overnieuw beginnen als Tycoon.

- Tycoons zijn viessss... Eco balance dropte op een gegeven moment onder de -500 waardoor mn farms op < 50% gingen werken, wat weer tot tekorten leidde.

- Income was te laag. Met ~5000 inwoners zat ik aan de unit cap van 36 om 18 choppers te kunnen bouwen. Hierdoor zat ik echter slechts aan een balance van 500-1000 waardoor ik niet snel genoeg nieuwe choppers kon bouwen. Carbon / Weapons had ik meer dan credits om nieuwe choppers te bouwen.

- Nadata Keto is gearriveerd zijn ultimata van Strinberg en Vlad niet te voldoen. Zo vroeg Vlad om 35t Coal die ik best over had maar op geen enkele manier naar zijn eiland kreeg zonder de 50 Sharks van Keto op de hals te halen. Strinberg, die zelf op vliegtuigen focused, was niet blij met mijn choppers en eiste dat ik mijn 3 vliegvelden zou slopen. Hierdoor had ik 2 nieuwe oorlogsverklaringen op mijn dak waardoor ik een oorlog op 3 fronten vocht. Vlad en Strinberg schieten dus WEL op alle gebouwen op mijn eiland, niet alleen haven spul zoals Keto doet. Bijkomend geluk: Hector had ik nog niet 'ontdekt' dus die viel mij ook nog niet aan.

Het leek er dus op alsof ik de tactieken van anderen op internet niet kon reproduceren. Ik heb het volgende bedacht wat ik volgende keer (from scratch) wil proberen:

- Toch als Eco spelen en uiteindelijk Tycoon én Tech unlocken en dat op 2e eiland starten zodat er geen traderoutes tussen beide nodig zijn, maar wel autonoom kunnen opereren. De Tycoons zijn dan alleen nodig tot 'plastics' zodat ik op land olie kan winnen voor mn techs. Hiervoor moet ik dus wel (eenmalig) Eco executives halen. Mn 2e eiland moet dus Fruit en Durum Wheat fertility hebben (al dan niet geplant) en verder olie en coal (carbon en aircraft fuel) en iron (weapons/munitions). Vervolgens maak ik Health Drinks en Pasta Dishes en move die naar mijn hoofd eiland (dit moet dus binnen de 2,5 uur). Dan unlock ik snel 1 Eco Executive huis en koop Tycoon plans voor 10.000 credits. Vervolgens sloop ik het Executive huis weer en alle production facilities die niet meer nodig zijn.

Wat zijn jullie adviezen wat betreft deze tactic?

- Verder zat ik te denken om toch proberen aan de ultimata van Vlad en Strinberg te voldoen. Misschien had ik 3 loze vliegvelden bij moeten bouwen en die meteen slopen, of werkt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Keto is nog best makkelijk te verslaan. Zorg dat je bij het voten in het main menu op Father stemt. Deze geeft je via je ark diplomatie een optie voor 400 licenses je harbor turrets een giga bonus (volgens mij 250%) te geven in zowel damage als range. Daarmee kan je Keto's vloot als je het goed doet zwaar beschadigen/vernietigen (in test missie met 3 spelers en keto hard met 30 harbor defenses gewonnen).

Als haar vloot goed in de pan gehakt is, via tycoonNPC een vloot kopen van 6 schepen en daarmee je trade route beveiligen/laatste raiders van haar killen

Dit alles kan als je gewoon vanaf begin focussed op maximum geld + wapens.

oh en hoe the hell kan je -500 met tycoons halen ? Bij t2 en t3 krijg je super veel eco verbeter dingen die alleen stroom eisen? Als je niet genoeg power kan bouwen moet je misschien eerst je ARK updaten met wat extra bonus items voor coal power plants. Mijn power plants geven standaard 8% minder uitstoot en 40% meer power uit mijn hoofd.

edit: Niet father maar eco, samus green heeft het. Foutje. Die geeft je harbor defenses een boos van 250% damage + 30 % range

[ Voor 27% gewijzigd door ipazza op 31-01-2012 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 17:48
Hallo allemaal !

Zelf speel ik Anno 2070 al een tijdje maar zat toch nog met wat vragen en was benieuwd of jullie deze zouden kunnen beantwoorden.

Kan het kloppen dat niet al mijn Ark-Upgrades worden meegenomen naar de volgende game ?

Hoe zit dat nu precies met de rewarded formules, die onder Profile data staan, zijn deze al onderzocht of mag je ze onderzoeken omdat je ze hebt vrijgespeeld ?

En de laatste, hoe zou het kunnen dat ik bij mijn tech-kolonie alleen 1 en 3 ster-projecten mag uitvoeren maar geen 2-ster projecten ?

Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rexus schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:29:
Hallo allemaal !

Zelf speel ik Anno 2070 al een tijdje maar zat toch nog met wat vragen en was benieuwd of jullie deze zouden kunnen beantwoorden.

Kan het kloppen dat niet al mijn Ark-Upgrades worden meegenomen naar de volgende game ?

Hoe zit dat nu precies met de rewarded formules, die onder Profile data staan, zijn deze al onderzocht of mag je ze onderzoeken omdat je ze hebt vrijgespeeld ?

En de laatste, hoe zou het kunnen dat ik bij mijn tech-kolonie alleen 1 en 3 ster-projecten mag uitvoeren maar geen 2-ster projecten ?

Bedankt !
Ark-storage werkt enkel bij continuous games denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexus
Met een beetje meer Google heb ik de meeste antwoorden gevonden behalve eentje,

Ik kan m'n broer zijn game niet joinen ? Heeft iemand anders connectie problemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rexus schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:44:
Met een beetje meer Google heb ik de meeste antwoorden gevonden behalve eentje,

Ik kan m'n broer zijn game niet joinen ? Heeft iemand anders connectie problemen ?
Heb je beide de legale versie? Bij mij lukt het wel. Misschien firewalls e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:09:
[...]

Heb je beide de legale versie? Bij mij lukt het wel. Misschien firewalls e.d.?
Een of beide spelers Poort 3074 forwarden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bavaro
  • Laatst online: 04-10-2018
Even een andere vraag tussendoor hoe kun je met de FATHER ark spelen? Ik heb namelijk een youtube filmpje gezien waarbij iemand de FATHER ark had, hoe speel je deze vrij en/of hoe kun je deze selecteren? :?

btw: Ik heb de campagne al wel uitgespeeld. :)

Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexus
Beide zijn legale versies,zal de poort vanavond open zetten.

De FATHER ark krijg je door veel exp. in de tech's te steken, net als de andere facties krijg je de ark configuratie pas als laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Met uitzondering van de FATHER arc. Die krijg je aan het eind van de campaign.

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bavaro
Major Carnage schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:35:
Met uitzondering van de FATHER arc. Die krijg je aan het eind van de campaign.
?Waar kan ik dat zien dan? En hoe kan ik deze dan activeren/upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Als je in een continuous game grondstoffen op slaat in je ark, je saved de game, en je start een nieuwe continuous game. Zitten de grondstoffen die je er in het vorige potje hebt ingestopt nog in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Bij een nieuwe continuous game? Nee.
edit: Oke, heb het even uitgeprobeerd, dacht dat het niet kon maar het kan dus wel. Sorry.

[ Voor 57% gewijzigd door DarkFly op 01-02-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkFly schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:58:
Bij een nieuwe continuous game? Nee.
Zo, dan heb ik een speciale versie, bij mij zitten die er toch gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Ik wacht tot jullie er uit zijn. Alvast bedankt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
bavaro schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:33:
[...]

?Waar kan ik dat zien dan? En hoe kan ik deze dan activeren/upgraden?
Links bovenin staat je profile pagina. Daar kan je van alles selecteren.
Rexus schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:29:

Bedankt !
Je moet meer research doen in de bovenste classen. Ben even kwijt hoe het heet. Maar het komt erop neer dat je geen andere items nodig hebt, alleen geld. Ik deed dat soort research nooit, maar die zorgen ervoor dat je nieuwe research items unlocked voor de classen daaronder.
d1v1n3 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 08:41:
[...]

Ark-storage werkt enkel bij continuous games denk ik.
Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
gisteravond laat zitten spelen. ineens de verbinding met ubisoft weg...
mijn internet doet het nog dus, de servers zijn down.

opgehouden met spelen en gaan slapen. 6 uur later probeer ik in te loggen... "this user is already logged in"

fijn...

fff verhalen halen op het ubi-forum dacht ik... ik daar heen. alles in het duits... okee dat. dat is normaal blijkbaar
dus ik inloggen, en

niks.
compleet witte pagina.
grrrr

okee, ik denk ubisoft account op ubi.com een kijken of ik daar wat kan...
loggen ze me in als the_Countess ipv The_Countess. (dus met een kleine T aan het begin)
kan ik nog niks. kan niet eens iets editen, want hij vind wel dat er verschil is tussen the_Countess en The_Countess en dat mijn email (die ik daar moet invullen om iets te editen) al in gebruik is door een andere gebruikers.

AAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!

kunnen ze dan helemaal niks bij ubisoft?

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

ja de gebruiker pesten...

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Kan iemand van jullie me misschien helpen met het volgende.
Ik kom niet meer verder namelijk, ik krijg de luchtkwaliteit niet verder naar beneden dan op het screenshot, ondanks het op een efficiente manier plaatsen van de luchtzuiveringdingen.
het gaat hier om het zuidwestelijke eiland. het hoofd eiland is al in orde.Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/510screenshot0000.jpg

Als jullie tips hebben, graag O-)

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
heb je ook de andere eco balance building gebruikt?
Die weather monitoring station waar ze het over heeft kan je plaatsen op elke ding waar je ook mijnen kan zetten.
Die monintoring stations hebben geen overlap met elkaar of andere eco-balance buildings. dus daarmee zou het moet lukken, maar misschien moet je wat bestaande mijnen weghalen.

p.s. om die te kunnen bouwen moet je dus naar de bebouwen van de employees kijken.
het kan dus zomaar zijn dat je de knop om die tear 2 gebouwen te maken nog niet hebt gevonden, en daarom de weather station nog niet hebt gebruikt.

[ Voor 26% gewijzigd door Countess op 03-02-2012 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 12:50

Nikeo

Jawelles

Ik ben al gewoon gestopt met het spelen van dit spel. 3 keer had ik zin om het te spelen: lag de serverboel er uit. Mensen op de facebookpagina worden ook steeds agressiever tegen facebookaccount van Anno 2070 als die weer eens een update post over een server die er uit ligt of uit gaat liggen...

Verder pakt het spel me niet echt. Ik vind de gebouwen/producten die nodig zijn best cheesy (energydrinks lol) en afbreuk doen aan de geloofwaardigheid van de hele setting. Dat vond ik bij 1404 veel natuurlijker en logischer. (Is te verklaren natuurlijk).

Ik snap dat het sommige mensen wel enorm kan boeien maar het wil maar niet lukken bij mij. Misschien hou ik teveel van 1404...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
ik kan weer inloggen.
nog niks terug van de support ticket die ik heb aan gemaakt. dus geen idee of dit automatische is gebeurt of dat ze toch iets gedaan hebben.

btw... off-line mode werkt alleen als je ook echt off-line bent (of anderzijds anno2070 hebt geblokkeerd)

[ Voor 25% gewijzigd door Countess op 05-02-2012 04:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen.

Ik speel zeer graag Anno 2070 en ik heb 2 vragen .

1.Ik probeer een dam te maken maar ik mis 1 onderdeel om de bleuprint uit de academie te krijgen Alwinic
Anion cataylist noemt dat ding maar ik vind het nergens wie weet hoe ik er aan geraak.

2.Ik zou graag spelen met andere anno 2070 spelers, wie speelt er eigenlijk op een online server , ik zou dat graag eens doen.

Groetjes Robbe Devos en bedankt voor het lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:45

Distortion

Bottle to Throttle

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:29:
Hallo iedereen.

1.Ik probeer een dam te maken maar ik mis 1 onderdeel om de bleuprint uit de academie te krijgen Alwinic
Anion cataylist noemt dat ding maar ik vind het nergens wie weet hoe ik er aan geraak.

2.Ik zou graag spelen met andere anno 2070 spelers, wie speelt er eigenlijk op een online server , ik zou dat graag eens doen.

Volgens anno 2070 wiki:

"The blueprint for the Hydroelectric Dam is created at the Academy. It requires the prototype, "Alwinic Anion Catalyst." While at first, this prototype is hard to find, there are actually three easy ways to get it: (1) Buy it off Trenchcoat; (2) Randomly get it from your laboratories while they make modules (this happens quite often if you just have 2-4 labs going); and (3) Use the underwater ruins to find prototypes, courtesy of coordinates you can buy from Hiro Ebashi."

Veel plezier!

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
om ultimatums te voldoen van die andere 2 bouw ik gewoon heel even een harbor, transfer de goedere en sloop hem weer.

die t-38 worden niet aangevallen door keto (tenzij je in de beurt komt), en hector blijft op dit moment rond zijn eiland varen bij mij.

ik heb ook 1 onderwater eiland, en daarvan word de haven niet aangevallen, daar heb ik wat buy orders gezet voor grondstoffen die ik zelf niet heb, en gooi dan 3 t-38's vol en ga bij mijn eiland liggen, bouw weer een haven en sloop hem weer nadat ik alles heb overgegooid.

zo'n haven bouwen is maar 300 credits en een paar tools en modules. geen grote uitgaven dus.

over hoe vies de tycoons zijn.... hun eigen farms hebben daar minder last van als andere. en met level 3 heb je die soil de-acifier die het aardig goed doet.
qua research ook die level 1 en 2 sterren upgrade voor je kolen centrales doen. scheelt ook weer de helft.

ik heb nu zo'n 2000 inkomen op dat ene eiland + onderwater eiland.

edit: keto en hector kwamen alleen naar mijn eiland zodra ik iets militairs begon te bouwen, zolang ik nog geen vliegtuigen of turrets ect had, lieten ze mijn eiland, en mijn t-38's met rust.
het is dus zaak om goed te bepalen waneer je gaat beginnen met het bouwen van vliegtuigen. want voor die tijd kan je veel meer doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Countess op 06-02-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikvdv1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:48
Ik heb nog geen kans gehad het spel te spelen. Vandaag gekocht bij g2play, maar ik krijg bij het opstarten steeds de melding "The connection to the server has been lost". Volgens Ubisoft zouden er geen problemen moeten zijn (http://static2.cdn.ubi.com/transition/details/index.html).
Met de windows firewall en NOD32 uitgeschakeld, zelfde verhaal.
Lukt het iemand anders wel?

[ Voor 9% gewijzigd door erikvdv1 op 07-02-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even voor je gekeken, ik kan wel spelen, maar wel enkel in offline mode. De connection is lost, terwijl ik lekker zit youtube te streamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 11:34
inderdaad, de verbinding ligt eruit. Dit was precies hetzelfde als met Settlers 7. Echter kon je toen helemaal niet spelen. Echt uitermate slecht dit. Wat ik nog wel het meest irritant vind is dat mijn savegames niet synchroon lopen met mijn laptop

[ Voor 22% gewijzigd door Phorze op 07-02-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servers zijn vandaag uit wegens onderhoud / verwisselen van servers:

http://www.gamer.nl/nieuw...r-tijdens-serverwisseling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:29:
Hallo iedereen.

De makkelijkste manier om die ALwanic Anion te krijgen is bij Trenchcoat elke keer rotaten met wat ie aanbiedt. kost wel wat (5k per keer dacht ik) maar dan heb je 'm vaak wel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Dobbelen bij alle NPC's is 500 voor de eerste keer, 1000 tweede keer en 3000 voor elke keer daarna. Zeer prijzig alleen echt interessant als je goed in de plus staat of heeeul veel geld hebt.

Andere manier om special items te krijgen is gewoon veel onderzoek doen te doen bij je laboratoriums.

Ik vind het zo jammer dat er nog steeds geen nieuwe world events gemaakt zijn. Of dat ze er een tool voor gemaakt hebben zodat mensen ze zelf kunnen creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

ipazza schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:00:
Ik vind het zo jammer dat er nog steeds geen nieuwe world events gemaakt zijn. Of dat ze er een tool voor gemaakt hebben zodat mensen ze zelf kunnen creëren.
Je hebt duidelijk nog niet ingelogd vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat laatste level van de world event is scheissen... 5k van die eco executives :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die vorige world event nog beschikbaar dan? Ik moet de laatste missie daarvan nog doen :p

5k eco executives op zich is niet moeilijk, ligt er natuurlijk aan hoe de wereld eruitziet en qua tegenstanders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bavaro
een nieuwe patch is uit (1.03) en voegt, naast wat fixes ornamental building toe. Ik had eigenlijk gehoopt op wat meer, maar het begin is er. Misschien dat ze de volgende patch/update iets meer toevoegen.

Heeft iemand trouwens al iets gehoord over een mogelijk addon? Elke Anno heeft tot nu toe nog een addon gehad, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel wat moeite met die laatste mission van het nieuwe world event. Ik heb in het begin denk ik te langzaam zitten bouwen op 1 plek, en dan pikt je tegenstander bijna alle eilanden in. Ik had nu alleen het eiland links onder, 1 klein eilandje voor alleen fruit, nog een voor alleen wheat en dan het laatste eiland voor rice and veggies. De rest was allemaal ingepikt door de tegenstanders. Ik kwam er ook pas heel laat achter hoe je de tech van de andere factions unlocked..... dus ik heb nogal m'n resources verspild en alleen eco zitten bouwen. Met als gevolg dat na een uurtje of 6 spelen m'n belangrijke resources bijna op zijn en ik nog moet beginnen om techs te bouwen......

Ik denk dat ik die mission maar weer opnieuw doe. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:44
zo te zien is er een dlc uitgekomen 13 Feb. Anno 2070 - The Eden Complete Package

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bavaro
Dutchie01 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 19:09:
zo te zien is er een dlc uitgekomen 13 Feb. Anno 2070 - The Eden Complete Package
Volgens mij worden deze de volgende patch pas geactiveerd. voor als nog is er volgens mij alleen nog maar scenery beschikbaar. Ik kan het ook fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:44
bavaro schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 19:16:
[...]

Volgens mij worden deze de volgende patch pas geactiveerd. voor als nog is er volgens mij alleen nog maar scenery beschikbaar. Ik kan het ook fout hebben.
ik heb niet alles nog gelezen. Je kon het kopen op Steam iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Zijn die DLC's boeiend om te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:17:
Zijn die DLC's boeiend om te kopen?
Bonus missies en een portrait...

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:00
Ik heb anno gekocht in de winkel, heb deze dus op DVD. Ben benieuwd of er voor deze kopers ook extra missies en dingen komen.

• Countess
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:21:
Dat laatste level van de world event is scheissen... 5k van die eco executives :(
die gast van zijn gigantische eiland jagen en daar je eco-wonder bouwen. ruimte genoeg daar om helemaal vol te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Renzzie schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:23:
Ik heb anno gekocht in de winkel, heb deze dus op DVD. Ben benieuwd of er voor deze kopers ook extra missies en dingen komen.
Alle extra's krijg je net zo goed als de mensen die hem online gekocht hebben (niet op DVD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Wat een belachelijk iets, koop je godverdomme een spel van rond de 40 euro en 3 maanden nadat het uitkomt moet je bij betalen voor missies. Wat een fucking onzin. Ze kunnen dit maken als ze het spel origineel voor 20 euro uitbrachten maar niet 40 en nu nog een keer bij moeten betalen voor extra plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
ipazza schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:13:
Wat een belachelijk iets, koop je godverdomme een spel van rond de 40 euro en 3 maanden nadat het uitkomt moet je bij betalen voor missies. Wat een fucking onzin. Ze kunnen dit maken als ze het spel origineel voor 20 euro uitbrachten maar niet 40 en nu nog een keer bij moeten betalen voor extra plezier.
ze zijn echt maar een paar euro, en je hoeft ze helemaal niet te kopen. de world events ect gaan gewoon door ook met de normale retail versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik doe nu alweer de laatste missie van het word event. Heb bijna alle eilanden voor mezelf gepakt in het begin en een hele grote vloot gebouwd om tegen Mr Thorn te vechten. Dit lukt wel redelijk, maar hoe maak ik hem helemaal af? Ik bedoel, ik maak zn shipyards/warehouse/airfields kapot maar hij blijft maar terug komen.... moet ik echt alles van hem kapot maken? Zoja dan moet ik even wat vliegtuigen bij bouwen denk ik. Zit nu trouwens op 2000/5000 van de laatste tier ECO mannetjes.
Dit level is echt pittig , maar dat is juist leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
je moet idd vliegtuigen bouwen om hem op het binnenste van zijn eiland kapot te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejvandekaa
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-02 10:37
Countess schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 00:09:
[...]

ze zijn echt maar een paar euro, en je hoeft ze helemaal niet te kopen. de world events ect gaan gewoon door ook met de normale retail versie.
die 40 euro betaal je om als eerste he spel te mogen spelen. 3-6-9 maanden later is het spel vaak goedkoper.
Maar ik denk dat dit juist een mogelijke "oplossing" is tegen de piraterij (bittorrent ea). illegale versies van het spel draaien vaak alleen zonder internet verbinding en dan heb je dus geen toegang tot deze content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejvandekaa
  • Laatst online: 01-02 10:37
weet iemand hoe dat zit met de extra former technologie?, Ik kreeg namelijk het beeld dat je die kreeg als je de campagne gespeeld had maar dat je hem ook kan kopen. wat is het verschil tussen die twee?

Overigens heb ik de CD versie gekocht. maar als ik aangelogged ben dan heb ik op mijn profiel (een van de opties, daar waar je ook de verschillende portretten kunt zien die je kunt gebruiken) de mogelijkheid om die extra content te kopen via internet.

Bensimpel

Positieve meneer

Hebben mensen hier ook problemen met inloggen? Ik kan er weer eens niet op :(

😆 - Denk ook eens om ;)

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

ejvandekaa schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:45:
weet iemand hoe dat zit met de extra former technologie?, Ik kreeg namelijk het beeld dat je die kreeg als je de campagne gespeeld had maar dat je hem ook kan kopen. wat is het verschil tussen die twee?
De DLC formers zijn voor de Techs en zijn direct na het kopen beschikbaar.
Er zijn ook Eco formers, welke pas beschikbaar worden als je minimaal de eerste missie van de world event hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd net he-le-maal aan gort geschoten door Thorn. Compleet onvoorbereid en als een verrassing kwam die oorlogsverklaring. hoppa, daar gingen mn trade routes. I are a sad panda. NU opnieuw beginnen met een redelijke oorlogsvloot en vliegtuigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Laatst online: 31-08 15:07
Moet je altijd een internetverbinding hebben om dit spel te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foxhound83 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:27:
Moet je altijd een internetverbinding hebben om dit spel te spelen?
Niet altijd, enkel bij het opstarten de eerste keer.

Maar sommige functies vereisen wel een constante verbinding, zoals het opslaan van dingen in je ark en voor het doen van de speciale (World Event) missies.
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste