GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Nu vraag ik mij af is het de moeite waard om het onderwater pakket erbij te kopen of zeggen jullie van nee dit is geen toegevoegde waarde?
Wat denken jullie? Ik heb het in het begin heeeeeel veel gespeeld in ieder geval.
Je krijgt weer allerlei nieuwe dingen o.a. Tech monument, nieuwe energie bronnen, nieuwe Tech klasse met de bijbehorende live-style benodigdheden etc.
Ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
Daily driver; MB R171 SLK280
Al heb ik nog niet helemaal door hoe ik mijn ark upgrade.
Ik heb ook zo de indruk dat ik misschien helemaal het laatste virus gedeelte opnieuw ga moeten doen want ik zit nu in de laaste sectie met -1000 inkomen dus ik heb precies ergens te veel gebouwen geplaatst en te weinig inwoners. Is er een relatief eenvoudige manier om dat in het oog te houden?
[ Voor 9% gewijzigd door Simon Verhoeven op 29-12-2012 17:53 ]
Nu heb ik de normale anno niet via steam gekocht
Ik heb het spel in de Sales opgepikt en ik ben nu ruimte tijd bezig geweest met de 2 campaign missies, maar ik loopt er een beetje in vast.
De eerste missie van de 2e eilandengroep is gemakkelijk genoeg, de 2e eigenlijk ook, maar ik heb halverwege de 2 missie telkens geen geld meer om verder te komen.
1e ronde: gewoon zo snel mogelijk de missies voltooien: -900 balans, nog 28k over voor de volgende missie. Warship bouwen kon ik wel vergeten, zat toen op -5k toen ik daar was, met zo snel mogelijk verder spelen.
2e ronde: begonnen met een uur lang tax incomes genereren, 2 stadscentra helemaal vol en daarmee net break even. 25k en net niet neutraal de 2e missie in. Tweede missie iets verder gekomen, maar de 50 researchers behalen is niet te doen, ik heb 2 volledige energy drink fabrieken nodig om de demands hoog genoeg te houden en dat is al met continue vis, olie, hout en ammo verkopen.
3e ronde: zo snel mogelijk questen, alles verkopen nadat je er een vol warenhuis van hebt, één stadscentra volledig bevolken. Helaas weet ik de boel dan nog niet break even te draaien, met 32k de volgende missie in, maar in de 2e quest tegen het einde zit je dan met een compleet kreupele productie van de complexere goederen.
==
Hoe moet je deze missies toch aanpakken om niet in de 2e quest falliet te gaan?!
Kan ik beter Eco's bouwen voor tax income? Is het uberhaubt handiger om met de Tycoons te spelen?
Maar in weze moet je gewoon zorgen dat je income altijd goed is. Dus pas bouwen als je income stabiel is en dan weer verder de volgende need bouwen. Zorg vooral dat je in het begin zorgt dat je voldoende vis en drinken enzo hebt zodat je nooit te kort komt in zulke zaken. Hout en tools zijn niet nodig voor de tevredenheid van je mensen dus daat liever iets langer op wachten als daar teveel productie in te hebben en dus kosten.
Onderwaten gebouwen zijn vooral mega duur dus let hier goed op!
Succes
Ps op mijn vorige post ik heb de onderwater uitbreiding gekocht en ben weer vrolijk bezig, non steam however!
Het ellendige is dat die missie met al zo veel gebouwen begint, je zit meteen vanaf het begin op -838 income, en géén populatie. En dat terwijl de missie kwa quests als een slome tutorial aandoet. Net als de eerste missies, die waren stom simpel.
Ik las wel al in een wiki dat tech's weinig inkomen genereren en relatief duur zijn, ik denk dat ik ipv van hen maar eerst een grote eco's economie ga bouwen dan, kijken of het scheelt. De game instrueert je anders, raad aan enkel techs te bouwen op je eilandje.
Begin daar met een income van -699 ofzo, en dat wordt alleen maar erger.
Dus zo'n beetje nadat de Oil Rig gebouwd is, is het geld op.
Building Maintenance is veel te hoog...
[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 14-01-2013 10:12 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Mja, ik ben nu bij de single mission "build a monument" wel tot de hoogste bevolkingsgroep gekomen zonder al te grote problemen.On_E schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:12:
Grappig, ik zit ook vast bij die missie.
Het tevreden houden van een 8,000 eco's is dus helemaal niet zo'n probleem voor een "beginner", maar m'n poging om daarna deze missie nog weer eens te ondernemen is wederom niet echt van de grond gekomen.
De hele handel platgooien en het begineiland alleen voor mineralen en eco's gebruiken en op een ander eiland een tech populatie beginnen lijkt wel de enige optie. Maar dan ben je in de eerste missie zo lang bezig om het op te zetten dat ik niet denk dat dit de bedoeling is. Op oude walkthroughs lees ik niets over dat deze missie lastig zou zijn, waarschijnlijk hebben ze em gewoon kapot-gepatched of iets dergelijks.
Nu moet ik zeggen dat ik eigenlijk weinig had met de manier waarop de missies werden gebracht of het verhaal, het is allemaal wel erg grote willekeur, droog en onrealistisch (de personages, de game is natuurlijk niet realistisch), maar goed.
Was nu op zoek naar een grondstof plaatje onderwater voor dat admantinium (of hoe de f het ook heet), maar ik heb nog geen plateau gevonden wat het bevat voor m'n 3D projectors. Hoop daarnaast dat één spot genoeg is om m'n executives boven de monument vereisden heen te krijgen (meer dan 900 lukt niet zonder die dingen lijkt het)
Misschien dat je inmiddels al verder gekomen bent maar als ik het me goed herinner zijn er wel bepaalde trucjes om toch zonder al te veel problemen door het level heen te komen.On_E schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:12:
Grappig, ik zit ook vast bij die missie.
Zo kan je de rotte vis die je vangt verkopen voor - ik dacht - ongeveer 90 per ton. En functional food (wat je onderwater maakt) kan je ook verkopen voor een goede 130-140(?). Aangezien visserijen niet al te hoge maintance kosten hebben zou je kunnen overwegen er nog een of twee bij te planten. Zo heb ik het level best gemakkelijk gehaald eigenlijk. Hoop dat je er wat aan hebt.
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Als je hem koopt, de CD variant, moet je dan altijd de CD in je speler hebben wil je het spel spelen? Of is dit tegenwoordig niet meer zo? denk dat het een jaar of 12 geleden is dat ik mijn laatste PC game heb gekocht.. maar nu een nieuwe laptop en wil toch echt wel weer anno spelen!!
Volgens mij kun je de code invoeren in Steam en heb je daarna de CD niet meer nodig. Dat weet ik niet zeker want ik heb de game via Steam gekocht, maar de uitbreiding heb ik wel op CD gekregen en via Steam kunnen toevoegen.dijstr schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:10:
Vraagje over dit spelletje,
Als je hem koopt, de CD variant, moet je dan altijd de CD in je speler hebben wil je het spel spelen? Of is dit tegenwoordig niet meer zo? denk dat het een jaar of 12 geleden is dat ik mijn laatste PC game heb gekocht.. maar nu een nieuwe laptop en wil toch echt wel weer anno spelen!!
Bedankt voor de reactie!!
Oh je moet het spel natuurlijk nog kopen. Als je hem via Steam koopt heb je zeker geen CD nodigdijstr schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:48:
Oke, dat klinkt wel logisch.. Dan ga ik dat proberen en anders zal ik een alternatief moeten vinden!
Bedankt voor de reactie!!
Hier ook inderdaad. Wat een drama om het aan de gang te krijgenBartske schreef op zondag 14 juli 2013 @ 12:51:
Heb het spel in de summer sale gekocht, en om even mensen te waarschuwen voor het kopen: wat een draak van een spel om te installeren (zeker met Uplay erbij). Ik moest 2 regels toevoegen in m'n hosts file voordat hij uberhaupt wilde updaten, toen moest ik ongeveer 8 updates van uplay downloaden (waarom niet gewoon 1 directe) en nu moet ik weer updates van het spel zelf downloaden. Je zou gewoon zeggen: je download van steam direct de laatste versie en je maakt een account aan en speelt direct. Nou mooi niet dus

Edit: could not connect to the update server...
[ Voor 64% gewijzigd door Magic666 op 14-07-2013 19:59 ]
Ik ben zover dat ik op een andere computer het updaten aan het gekregen (maar nog niet op de computer aar die hoort te staan) maar dan blijf ik in een loop zitten dat ik het spel opstart en hij zegt dat het activeren gelukt is maar dat hij nog iets moet updaten. Hij sluit af, doe wel iets met de updater en start dan op om vervolgends alles opnieuw te doen
Op mijn goede computer kan ik nog niet eens updaten
pfff.... install 2070 again... damn zijn alle ubisoft games zo??
87.248.214.183 static3.cdn.Ubi.com
95.140.224.199 static2.cdn.Ubi.com
87.248.214.183 static1.cdn.Ubi.com
zijn degene die ik tijdelijk heb toegevoegd
Hoe heb je dat gedaan?sianto schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:20:
mja, het probleem kan momenteel aan de dns records for uplay liggen, een host file aanpassen deed voor mij wonderen vandaag met betrekking tot uplay...
87.248.214.183 static3.cdn.Ubi.com
95.140.224.199 static2.cdn.Ubi.com
87.248.214.183 static1.cdn.Ubi.com
zijn degene die ik tijdelijk heb toegevoegd
https://card.exophase.com/1/1116015.png
hmm.... ik zie geen "etc" folder in de "drivers" folder

En ook de search levert geen hosts file op? Ik mis geloof ik iets...
[ Voor 52% gewijzigd door Magic666 op 14-07-2013 20:37 ]
Alleen waar en hoe zet je het erbij, mijn hostfile ziet er nu zo uitMagic666 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:29:
http://helpdeskgeek.com/windows-7/windows-7-hosts-file/
hmm.... ik zie geen "etc" folder in de "drivers" folder![]()
En ook de search levert geen hosts file op? Ik mis geloof ik iets...
# Copyright (c) 1993-2009 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host
# localhost name resolution is handled within DNS itself.
# 87.248.214.183 static3.cdn.Ubi.com
# 95.140.224.199 static2.cdn.Ubi.com
# 87.248.214.183 static1.cdn.Ubi.com
Klopt dit? Want ik kom nog steeds niet door Autopatch blijft bij 0%
De hekjes weghalen, die markeren een niet-lezen regel (die word dus ook niet gebruikt!)sekeroglan schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:49:
[...]
# localhost name resolution is handled within DNS itself.
# 87.248.214.183 static3.cdn.Ubi.com
# 95.140.224.199 static2.cdn.Ubi.com
# 87.248.214.183 static1.cdn.Ubi.com
Klopt dit? Want ik kom nog steeds niet door Autopatch blijft bij 0%
(correct me if I'm wrong)
@Tricq: een hoop mensen krijgen hem niet aan de praat
Ik petition het wel, ik loop nu al meer dan een uur te vogelen. Helaas ubisoft, dan toch niet.Magic666 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:53:
Zou moeten kloppen ja, zei het niet dat je in de sample hosts file zit... dat is volgens mij niet goed.
(correct me if I'm wrong)
@Tricq: een hoop mensen krijgen hem niet aan de praat
Yes, ik ga wel even de steam support doorpluizenMagic666 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:59:
Eerste keer Ubisoft... Petition = geld terug vragen?
Zoals je zegt: graag of wil niet
druk op proxy
68.180.195.138
port 80
activate proxy
Updates lopen nu eindelijk. Ben benieuwd.
[edit]
Binnen een minuut.. failed to load configuration, please restart the game.
exit.
[ Voor 30% gewijzigd door Tricq op 14-07-2013 21:04 ]
kom nu door de updateTricq schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:03:
Okidoki:
druk op proxy
68.180.195.138
port 80
activate proxy
[edit]
Binnen een minuut.. failed to load configuration, please restart the game.
exit.
Edit: binnen, maar ik zie dat ook jij de failed to load error krijgt....

Geen goeie eerste indruk van Ubi....
[ Voor 46% gewijzigd door Magic666 op 14-07-2013 21:13 ]
waarom niet een torrent gebruiken?Magic666 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:09:
snotver... en ik maar het spel opnieuw downloaden met 90kb/sec... sjit
Edit: binnen, maar ik zie dat ook jij de failed to load error krijgt....![]()
Geen goeie eerste indruk van Ubi....
Maar na 2 updates ook de failed to load error.... In Steam de game cache geverifeerd en die gaf aan dat 4 bestanden opnieuw moesten worden gedownload. Prima, zo gepiept maar wederom failed to load...
Ben er klaar mee, probeer het morgen nog wel een keer en anders is het: bye bye
Dit was voor mij de gouden tip, het spel doet het!Tricq schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:03:
Okidoki:
druk op proxy
68.180.195.138
port 80
activate proxy
edit: Holy
[ Voor 38% gewijzigd door Magic666 op 15-07-2013 17:31 ]
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
traktor scratch!
Gelukkig werkt het weer.
[ Voor 4% gewijzigd door Thierry88 op 26-01-2014 21:02 ]
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
Verwijderd
ik heb alle anno's gespeelt speel nu net(omdat ik een nieuw pc heb) anno 2070....nou ben ik de enigste die een bevolking heeft(beetje saai) er bouwen wel wat luitjes maar dat is met olie enzo en die andere heeft een haven met wat op het land maar verder geen bevolking .....of wil je zeggen dat dit bij het spel hoort ????
plzzz help mij want zo heb ik er geen zin meer in

Er is ruimte voor 9 spelers (maximaal). Het rode team en het blauwe team proberen elk de hoogste score in de 10 verschillende missies te halen. Aan het eind van de timelimit (7 dagen) wint één van de teams.
Binnen het team kan er co-operatief aan de mappen worden gewerkt. Saves komen in "de cloud" dus er kan ook na elkaar worden gewerkt.
Iemand die mee wil doen?
[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 06-10-2014 18:58 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
[ Voor 12% gewijzigd door avathar.rauko op 20-10-2014 20:27 ]
Anno 2070 is alweer uit 2011. Anno 1404 kwam uit 2009. Ik hoop dat er iets aan zit te komen
[ Voor 23% gewijzigd door sdk1985 op 20-10-2014 20:51 ]
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Verifieren is helaas niet beschikbaar voor anno 2070. Ik heb ook een ticket aangemaakt bij ubisoft, maar daar heb helaas dit weekend niks aan.....AntiChrist7 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 11:22:
Probeer eens bestanden te verifieren, zoals bij Steam, dat gaat nu ook in Uplay
Ik heb dat ook wel eens gehad, maar kan me niet meer herinneren of ik toen iets gedaan heb om het op te lossen. Laatste keer deed het spel het prima, maar had hem al een tijd niet meer gespeeld en onlangs ook opnieuw geïnstalleerd (vanwege nieuwe pc). Misschien is dat een oplossing? Savegames enz. staan in Mijn Documenten en worden voor zover ik weet gewoon bewaard.Moederpoes schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 09:45:
Vanmorgen probeerde ik Anno 2070 weer eens een keer te starten, maar hij komt niet voorbij het autopatcher scherm. Hij lijkt in een loop te zitten waarbij het autopatcher scherm steeds weer terug komt. Heeft iemand hier meer last van en mss ook een oplossing?
Ah wist ik niet, heb de game al een tijd niet meer geinstalleerd staan. Anders idd eens opnieuw installeren.Moederpoes schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:56:
[...]
Verifieren is helaas niet beschikbaar voor anno 2070. Ik heb ook een ticket aangemaakt bij ubisoft, maar daar heb helaas dit weekend niks aan.....
update: Opnieuw installeren verhelpt het probleem niet helaas.........
[ Voor 25% gewijzigd door Moederpoes op 13-12-2014 19:21 ]
Ik kon dit oplossen door settlers 7 en uplay te verwijderen.
Ik heb toen opnieuw uplay gedownload en daarna settlers 7 geinstalleerd en toen deed hij het weer.
Heb Het probleem ook vlak na de autopatcher op play drukken helpt bij mij, als je iets te laat druk komt de autopatcher weer in het scherm.Moederpoes schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 18:27:
Dat zal ik maar eens proberen, heb alleen geen zin in al die updates. Zit met een 8mbit adsl lijntje.......
update: Opnieuw installeren verhelpt het probleem niet helaas.........
dan start hij wel gok ik
In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.
Wat ik dan altijd doe is C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\uplay.exe opstarten met administrator rechten. Dan loopt hij wel door de autopatcher heen en kan ik daarna Anno 2070 weer spelen.
Ik draai op het moment trouwens wel Windows 10 Technical Preview
Verwijderd
Welke instelling moet ik aanpassen om dit spel te kunnen spelen?
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Verwijderd
PSN: Curvaa_
Anno 2205: release op 3 november 2015
nieuws: Anno 2205 komt op 3 november van dit jaar uit

Opnieuw een futuristisch thema dus, ditmaal op twee locaties; aarde en maan.
Vooral de soundtrack van 2070 was geweldig
Overigens ben ik überhaupt blij dat er een nieuwe Anno game aan komt. Eerlijk gezegd had ik er niet op durven hopen omdat Related Designs en Blue Byte voor zover bekend druk zijn met de nieuwe Settlers game. Nu alleen nog even hopen dat de retail prijs van de 2205 collectors edition wel wat lager uitvalt dan de prijs van de Ubisoft store, want €80 vind ik te duur voor de inhoud. De Anno 2070 collector's edition heeft destijds maar €60 gekost, slechts €15 meer dan de normale versie.
En dat Anno Online, waarbij de assets van Anno 1404 voor een browsergame werden aangewend. Dat spel viel me tegen, een 2D-flashgame waarbij je maar een klein deel van de spelwereld kan zien en dat hapert bij een beetje drukt op het scherm is in de verste verte niet geschikt voor de Anno-naam. Eén keer gespeeld en vervolgens continu berichtjes in mijn mailbox dat "je bevolking je mist!" en "een kado van 35 tools als je terugkomt!". Nee, bedankt.Xyrr schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:48:
(...)
Overigens ben ik überhaupt blij dat er een nieuwe Anno game aan komt. Eerlijk gezegd had ik er niet op durven hopen omdat Related Designs en Blue Byte voor zover bekend druk zijn met de nieuwe Settlers game.
(...)

ユレゲヌ
Inderdaad. We hebben bij de release van deze game een anno party gehouden. Met 5 man tegelijk het spel voor het eerst spelen na heel veel 1404. Man dat was fun niemand weet wat te doen.creapYYY schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:48:
Ziet er gaaf uit, Anno 2070 was echt zo'n spel waarbij je de tijd volledig vergat. Soms tot diep in de nacht blijven spelen en dat heb ik zelden met een spel gehad, nu wachten op wat gameplay filmpjes.
Vooral de soundtrack van 2070 was geweldig
Kijken of we dat nu weer kunnen regelen
Nickname KasPlantje.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1639576
Verwijderd
Volgende vraag: is dit spel nog online interessant of speelt niemand dit meer online?
Ik heb het spel alleen zonder Deep Ocean gespeeld en dat was een prima game. Ik lees dat het de gameplay van de Tech faction helemaal omgooit. Ik denk dat je je met de basegame al prima vermaakt, later kan je altijd nog de expansion kopen.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:09:
Weet niet of iemand dit topic nog volgt maar ik wil graag dit spel een keer proberen. Kan ik dan beter gelijk het spel met deep ocean nemen of kan ik daar ook mee wachten. Weet niet of ie nog los verkrijgbaar is en of deep ocean interessant is of niet.
Geen idee, maar het is een always online spel dus je ziet vanzelf of er nog mensen online zijn. Ik ga er van uit dat het nog wel gespeeld wordt. Met de singleplayer alleen heb je trouwens ook al een leuke game te pakken, continuous game en uitgebreide campagne staan (mits je Anno natuurlijk leuk vindt) wel garant voor vele uren vermaak.Volgende vraag: is dit spel nog online interessant of speelt niemand dit meer online?
Inhoudelijk kan ik wel zeggen dat ik het spel in singleplayer zeer leuk vond. Alleen er gaat voor mij niets boven de eerste versie van Anno: 1602 (typo correctie i.p.v. 1604
[ Voor 3% gewijzigd door blijhoofd_bennie op 03-12-2015 16:58 ]
Ik vind het een leuke game, maar wat mij betreft gaat er inderdaad niets boven de oude versies. Daar past het hele concept van ontdekken en ontwikkelen toch wat meer in vind ik. De richting die ze nu met 2205 op gaan lijkt me een stuk minder leuk, waar 2070 eigenlijk een ouderwetse Anno was in een moderne setting wordt dat meer een city builder. Goede punten van Anno vond ik juist het ontdekken en koloniseren van nieuwe eilanden. Plus het oorlogvoeren, kon mij altijd wel charmeren omdat vooral in de late game er minder te doen was qua handel en stad uitbreiden.blijhoofd_bennie schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:59:
Inhoudelijk kan ik wel zeggen dat ik het spel in singleplayer zeer leuk vond. Alleen er gaat voor mij niets boven de eerste versie van Anno: 1604. Daarom was ik terughoudend in de aanschaf van 2070. Achteraf gezien geen spijt van gehad en ik zou Anno 2070 zeker aanraden.
Overigens was de eerste versie 1602
Heb mijn typo hierboven aangepast...Anno 1604 lol. Weet niet of het is toegestaan, maar uitgaande van de volgende link zou Anno 1503 moeten werken onder Windows 10 (zal waarschijnlijk wel een patched versie zijn?) http://www.gog.com/game/anno_1503_adChris7 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:48:
[...]
Ik vind het een leuke game, maar wat mij betreft gaat er inderdaad niets boven de oude versies. Daar past het hele concept van ontdekken en ontwikkelen toch wat meer in vind ik. De richting die ze nu met 2205 op gaan lijkt me een stuk minder leuk, waar 2070 eigenlijk een ouderwetse Anno was in een moderne setting wordt dat meer een city builder. Goede punten van Anno vond ik juist het ontdekken en koloniseren van nieuwe eilanden. Plus het oorlogvoeren, kon mij altijd wel charmeren omdat vooral in de late game er minder te doen was qua handel en stad uitbreiden.
Overigens was de eerste versie 1602. Vind zelf 1503 nog steeds een van de beste uit de serie, vroeger helemaal grijs gespeeld (draait volgens mij helaas niet meer op nieuwere Windows). Leuke aan de oudere versies (1701 en eerder) waren ook de Nederlandse stemmen, reacties van computer spelers waren altijd hilarisch als je die beledigde.
Verwijderd
Serieuze reactie zoals hierboven al wordt aangegeven: een goede eco balans maakt de eilanden groener en de kleurstelling is niet zo vrolijk als de voorgaande versies.
Beide partijen hebben vanaf een bepaald niveau gebouwen welke de eco balans verhogen.
Verwijderd
Wel logisch dat de stekker uit Anno 2070 getrokken wordt nu 2205 er is, maar erg jammer daar ik wel veel plezier in dit spel had maar niet vaak de tijd had om een Global Event uit te spelen voordat deze verlopen was.
Edit: The Secret of the Ebashi Trench is tot 18 mei te spelen. Ik heb deze vrij snel uitgespeeld, is niet heel moeilijk, alleen is de laatste missie wel erg langdradig om 2k researchers te hebben, ondertussen zorgen dat je een positieve balans houdt en uiteindelijk de nanoscopic materials structure onderzoekt.
[ Voor 23% gewijzigd door Thierry88 op 27-04-2016 20:12 . Reden: Aanvulling ]
Nee hoor, het is wel vergelijkbaar met 1404, misschien zelfs nog iets uitgebreider/ingewikkelder met alle expansions (vanwege onderwater en drie facties die je kan spelen). De setting is anders en dat moet je liggen - persoonlijk houd ik wat meer van de historische settings, al is 2070 ook leuk zat. Met de nieuwste, 2205 gaan ze meer de city builder kant op, 2070 is nog een Anno zoals de eerdere delen maar dan in de toekomst.Tennisbal schreef op woensdag 28 december 2016 @ 23:41:
ik speel 1404 en ben ook naar 2070 aan het kijken. Ik las ergens dat 2070 te makkelijk is tov 1404 of klopt dit niet?
Anno 1404 draai ik op medium op resolutie 1280x768.
Specs
Intel pentium 3558u
6gb werkgeheugen
Intel hd graphics 2gb
128 gb ssd
Gezien de specificaties van je laptop zou ik het er niet op gokken, maar volgens mij is er wel een demo van ANNO 2070 zodat je het zelf kunt proberen zonder de gok te nemen om het te kopen.fevo-1190 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:49:
Specs
Intel pentium 3558u
6gb werkgeheugen
Intel hd graphics 2gb
128 gb ssd