Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Grudgie schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:34:
Ik speel sinds vandaag weer eens Anno 2070, maar met een CFX 6950 setup haal ik rond de 30-40 fps. Dat is niet bijster veel. Heb alles op max staan qua settings.
Anno 2070 (en RTS+simulatie games in het algemeen) zijn heel zwaar voor een PC. RTS games leunen vooral op een sterke CPU, het verschil tussen een dual-core en quad-core processor is in Anno 2070 bijvoorbeeld duidelijk merkbaar.

Op mijn Asus N56VZ (i7 3610qm, 8GB ram, 650M GT) draait Anno 2070 in 1080p op low met 35fps.

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Ik speel dit spel nu een tijdje, maar ik snap niet hoe het met tegenstanders zit in de continuous mode. Ik heb een aantal tegenstanders geselecteerd die 'expanden' volgens hun beschrijving...maar het enige dat ze doen is een eiland bezetten en er een ozone-generator (o.i.d opzetten). Ze bouwen geen steden met bevolking (die Tycoon bouwt alleen olie-productie). Ik heb nu 15 uur in een continuous game, maar ik ben de enige met een bevolking...hoe kan dat? :|

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Cubic X schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 12:05:
Ik speel dit spel nu een tijdje, maar ik snap niet hoe het met tegenstanders zit in de continuous mode. Ik heb een aantal tegenstanders geselecteerd die 'expanden' volgens hun beschrijving...maar het enige dat ze doen is een eiland bezetten en er een ozone-generator (o.i.d opzetten). Ze bouwen geen steden met bevolking (die Tycoon bouwt alleen olie-productie). Ik heb nu 15 uur in een continuous game, maar ik ben de enige met een bevolking...hoe kan dat? :|
Ik heb 2070 al tijden niet meer gespeeld maar dat klink als redelijk achterlijke AI. :+
Ik zou ze gewoon van die eilanden afschieten als ze nodig worden, volgens mij had je nukes in 2070. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10-09 15:51
Dit weekend weer eens wat tijd gevonden om verder te spelen met Anno 2070. Lekker weekendje gehad dus :-)

Ben ook wel benieuwd naar de aankomende add-on en Anno Online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Zijn er al mensen die de Deep Ocean add-on al gekocht en geprobeerd hebben?

Ik heb nu vooral het idee dat hij te duur is voor wat je ervoor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
EdwinB schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 10:15:
Zijn er al mensen die de Deep Ocean add-on al gekocht en geprobeerd hebben?

Ik heb nu vooral het idee dat hij te duur is voor wat je ervoor krijgt.
30 euro (bij UbiSoft) is inderdaad behoorlijk aan de prijs. Ken de content niet maar ik zal me wel twee keer bedenken alvorens ik het zou kopen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
redfoxert schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 18:05:
[...]

30 euro (bij UbiSoft) is inderdaad behoorlijk aan de prijs. Ken de content niet maar ik zal me wel twee keer bedenken alvorens ik het zou kopen.
Aangezien ik €23 heb betaald voor het spel zelf lijkt me dat was prijzig ja...
Hij staat echter elders voor €16 te koop.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:55
Cubic X schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 12:05:
Dit hoort zo niet te gaan. Probeer het eens met andere tegenstanders. Het lijkt erop dat je alleen handelspartners hebt toegevoegd. Kan helaas zo 1 2 3 niet voor je kijken, moet nog patchen.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoordTer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:47
RocketKoen schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 19:15:
[...]

Aangezien ik €23 heb betaald voor het spel zelf lijkt me dat was prijzig ja...
Hij staat echter elders voor €16 te koop.
Ik koop Anno altijd direct als hij uit komt en heb al me nodig uurtjes erop zitten haha, maar die Update van anno 2070 Deep Ocean is best duur als je vergelijk wat je erbij krijgt.

Opsomming:
- Nieuw Missions
- Techs hebben nieuwe level (Genius) En wat nieuwe upgrade Pakketjes
- Onderwater uit gebreider + Stroom Module voor Over zetten naar andere eiland (veroorzaak wel Tsunami).
- Nieuw Momument van Techs (Stond ergens als je deze bouwt je overal kon bouwen.)

Dit alles heb je voor 30 euro en is geen addon maar letterlijk een update (kon netzo goed via Uplay up-date)

Maar al bij al vind leuke addons en speel hem nog zeker komen maanden zkr de co-op heeft mij voorkeur.

Iemand ook maps seed welke goed zijn ik gebruik nu: 84769 grote eilanden en ideaal voor uitbreiding.

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:50

hellknight

Medieval Nerd

30 euro is inderdaad vrij prijzig hiervoor. Bij Amazon.co.uk betaal je omgerekend echter maar +- 19 euro (verzondkosten niet meegerekend, als je nog wat meebesteld zodat je boven de 25 GBP zit kun je gratis verzenden kiezen)

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
hellknight schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:27:
30 euro is inderdaad vrij prijzig hiervoor. Bij Amazon.co.uk betaal je omgerekend echter maar +- 19 euro (verzondkosten niet meegerekend, als je nog wat meebesteld zodat je boven de 25 GBP zit kun je gratis verzenden kiezen)
Werkt die versie dan ook wel gewoon met de Anno 2070 die ik op Steam heb gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight

hellknight

Medieval Nerd

Ik zou niet weten waarom niet - het is gewoon een retail versie, en volgens mij gaan alle UBI spellen tegenwoordig via Uplay, dus is het uberhaubt niet relevant of hij werkt op steam of niet - start ANNO viaUplay, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:17
Ik heb de uitbreiding Deep Ocean gekocht (gewoon voor 30 euro), maar ik krijg de nieuwe features niet te zien als ik verder speel in een savegame die al bestond voor de update... weet iemand of dat klopt? Moet je een nieuw spel beginnen om die nieuwe dingen te krijgen? Zou mooi balen zijn, heb net een continous game met in totaal bijna 20.000 inwoners en van beide facties een monument... wilde dus doorbouwen naar het Tech-monument, maar hoewel ik zo'n 3000 tech researchers heb krijg ik geen extra productionchains in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoordTer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:47
migchiell schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:24:
Ik heb de uitbreiding Deep Ocean gekocht (gewoon voor 30 euro), maar ik krijg de nieuwe features niet te zien als ik verder speel in een savegame die al bestond voor de update... weet iemand of dat klopt? Moet je een nieuw spel beginnen om die nieuwe dingen te krijgen? Zou mooi balen zijn, heb net een continous game met in totaal bijna 20.000 inwoners en van beide facties een monument... wilde dus doorbouwen naar het Tech-monument, maar hoewel ik zo'n 3000 tech researchers heb krijg ik geen extra productionchains in beeld.
Klopt bij continous game of bij missies moet je aangeven dat je de addons wilt gebruiken vaak staat hij standaard aan maar als je co-op gaat met iemand of gewoon zonder wil kan je uitzetten.

het is niet mogelijk om met een oude save game de nieuwe features te unlocken.

@EdwinB Als je hem via steam koopt krijg je licentie code deze moet ingevoerd worden update van Anno 2070 als je voor eerste opstart krijg je popup van anno met de vraag om licentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuregenu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 15:14
Ik heb in Deep Ocean een vreemde bug: zodra ik een van de nieuwe missies heb uitgespeeld (de nieuwe reeks missies genaamd "Miracle in Danger") krijg ik niet de prestigepunten. In plaats van het prestigescherm te tonen wordt het spel op pauze gezet na de in-game video's waarin ik door de partijen wordt toegesproken over het voltooien van de missie.

Ik heb wel een workaround; als je meteen naar het menu gaat en je slaat je spel op, dan krijg je het prestigescherm wel te zien zodra je terug gaat naar het spel.

Heeft iemand anders dit probleem ook?

ユレゲヌ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Ik heb daar geen last van. Heb net van de week de hele serie met missies uitgespeeld.

Ik heb wel bij die losse missies dat ineens het spel wordt afgebroken en ik verloren heb. Als ik dan een autosave laad, kan ik wel gewoon doorspelen bij het punt waar ik verloren had, al ben ik wel een stuk voortgang kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuregenu
  • Laatst online: 15-07 15:14
Dat heb ik nou juist nooit gehad. Sowieso zitten er nog schoonheidsfoutjes in het spel sinds de add-on (half- of niet-vertaalde Duitse teksten, grafische glitches, fouten in nieuwe missies voor NPC's, etc.) dus ik hoop dat het met de volgende patch verholpen wordt.

ユレゲヌ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Ik heb de oorzaak al achterhaald. Bleek dat ik te veel schuld had. Als je grote groepen met inwoners gaat upgraden kan het wel eens zo zijn dat je een groot negatief inkomen hebt, en onder de 10K schuld komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Ik heb een vraagje over de Deep Sea update.

Vroeger in Roller Coast Tycoon kon je gewoon de originele versie blijven spelen als je de Addons had geïnstalleerd..
Ofwel, de Addon, was eigenlijk een 2e versie van het spel. Je kon dus traditioneel blijven spelen, of met de Addon.

Is dit bij Anno ook?

Ik heb net de normale Anno gekocht, en zag dat er de DeepBlue update is. Als ik die update installeer word deze dan vermengd in het hele spel, of kan ik bij het starten van het spel kiezen of ik de traditionele versie of de DeepBlue versie ga spelen.

Dus.... Zorgt de update ervoor dat ik niet meer traditioneel (zonder de opties van de update) kan spelen?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight

hellknight

Medieval Nerd

de scenario's uit het origineel blijven ongewijzigd, enkel de scenario's welke met de uitbreiding meekomen ondersteunen de nieuwe opties. Ik neem aan dat je bij random maps/multiplayer kan kiezen of je uitbreiding gebruikt of niet, maar weet dit niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

hellknight schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:28:
de scenario's uit het origineel blijven ongewijzigd, enkel de scenario's welke met de uitbreiding meekomen ondersteunen de nieuwe opties. Ik neem aan dat je bij random maps/multiplayer kan kiezen of je uitbreiding gebruikt of niet, maar weet dit niet zeker.
Dus als ik het goed begrijp is het een echte uitbreiding. De originele game blijft zoals hij is, maar er is ergens een knop waar je nieuwe missies kunt vinden die vanuit het DeepBlue pakket komen...?

Dat zou mooi zijn want dan wacht ik met de DeepBlue totdat ik de normale heb uitgespeeld. Als je namelijk in je normale missies ook ineens toegang zou hebben tot de DeepBlue content dan zou ik hem wel meteen kopen, om zo de normale campain zo compleet mogelijk uit te spelen..

Ik mag aannemen dat ik Continues games ook zonder DeepBlue content kan blijven spelen?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Deep Sea, DeepBlue...

De uitbreiding heet Deep Ocean hoor ;)

[ Voor 41% gewijzigd door EdwinB op 12-11-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

EdwinB schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:42:
Deep Sea, DeepBlue...

De uitbreiding heet Deep Ocean hoor ;)
Autoaanvullen had het over Troath.. toen heb ik er maar iets anders van gemaakt.

En stuk deeper dan aan land in ieder geval :)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Toch even door over het DLC verhaal, zijn de kleinere pakketjes ook in-game te verkrijgen met world events? of moet je deze ook kopen. Ik kan me de weg niet meer vinden met het aantal kleine setjes dat ze hebben toegevoegd.

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Volgens mij is beide mogelijk. Bepaalde zaken waren te verdienen met world events, en zijn later als DLC beschikbaar gemaakt.

Maar voor elk gebouw etc is het ook terug te vinden in de anno2070 wiki

[ Voor 34% gewijzigd door Iooryz op 14-11-2012 11:17 . Reden: linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Ja Looryz heeft gelijk... Je had ze kunnen krijgen met je World Events, maar als je de game toen nog niet had of de Events niet hebt gedaan/wilt doen... dan kun je ze kopen.

Je kunt ze hier vinden

LET OP... je hebt pakketten waar 3 DLC's inzitten.. maar je kunt de 3 ook los kopen. Vaak zit in een van de 3 een nuttige update die niet enkel esthetisch is, maar ook echt wat doet. Een extra kleurtje of een ander skin voor mijn boot boeit me niet zo veel... Een nuttig gebouw wel. Je kunt dus alles goedkoop kopen door de pakketten te pakken, of enkel het nuttige los kopen, voor een stuk minder geld.

Je kunt ook hopen dat het World Event nog een keer voorbij komt.. maar die kans acht ik niet zo groot eigenlijk.

Heeft er iemand nog goede grote maps voor continues games...

Deze leek me wel wat (Rood zijn dam locaties en Groen rivier)

Seed: 47470
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tiRPbsY7GNdt0QE3yEN3JY8U/full.jpg

OF
Seed: 88326
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fmTNbFlBaHEDzRT2BYXQMdua/full.jpg

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
World Citizen schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:39:
Ja Looryz heeft gelijk... Je had ze kunnen krijgen met je World Events, maar als je de game toen nog niet had of de Events niet hebt gedaan/wilt doen... dan kun je ze kopen.

Je kunt ze hier vinden

LET OP... je hebt pakketten waar 3 DLC's inzitten.. maar je kunt de 3 ook los kopen. Vaak zit in een van de 3 een nuttige update die niet enkel esthetisch is, maar ook echt wat doet. Een extra kleurtje of een ander skin voor mijn boot boeit me niet zo veel... Een nuttig gebouw wel. Je kunt dus alles goedkoop kopen door de pakketten te pakken, of enkel het nuttige los kopen, voor een stuk minder geld.

Je kunt ook hopen dat het World Event nog een keer voorbij komt.. maar die kans acht ik niet zo groot eigenlijk.
Volgens verschillende bronnen zijn de world events nu automatisch op rotatie, en op het ubisoft forum is er op de duitse subsectie iets vermeld dat er aankomende week een WE is. of dit een nieuwe is, of de rotatie is verder niet vrijgegeven.

Bron:
http://forums-de.ubi.com/...4a4097cdc9aa3fc789a4ca0d6

EDIT:
Log net in, NEO SKULLS draait tot 12/12

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

• hellknight

hellknight

Medieval Nerd

De worldevents komen inderdaad om de zoveel tijd weer terug, dus je kan de unlocks altijd nog vi de events halen ipv te kopen

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

TIP TIP TIP TIP

Koop NIET de Deluxe versie via Steam, Je krijgt al die content ook gewoon in de Standard versie.

Ik heb vandeweek de Standard versie gekocht, en in mijn Install folder staat het mapje Deluxe ook gewoon incl het boek en de poster en de tracks.

FreeReef.nl

• Noenie
World Citizen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:51:
TIP TIP TIP TIP

Koop NIET de Deluxe versie via Steam, Je krijgt al die content ook gewoon in de Standard versie.

Ik heb vandeweek de Standard versie gekocht, en in mijn Install folder staat het mapje Deluxe ook gewoon incl het boek en de poster en de tracks.
En wat als ik nu de boxed versie heb? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Iemand trouwens bezig met "Anno Online" ?
Best leuk... gaat wel richting een Facebook Game maar het is veel uitgebreider en minder "geld" gefixeerd. Beter als Forge Of Empires en Grepolis

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
World Citizen schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:58:
Iemand trouwens bezig met "Anno Online" ?
Best leuk... gaat wel richting een Facebook Game maar het is veel uitgebreider en minder "geld" gefixeerd. Beter als Forge Of Empires en Grepolis
Poging gewaagd met de Duitse beta, maar ik kan beter wachten op de Engelse want ik snap er vaak niet genoeg van om er lol aan te beleven. Plus dat het een beta is en de hele boel regelmatig reset en kun je weer opnieuw beginnen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

EdwinB schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:32:
[...]

Poging gewaagd met de Duitse beta, maar ik kan beter wachten op de Engelse want ik snap er vaak niet genoeg van om er lol aan te beleven. Plus dat het een beta is en de hele boel regelmatig reset en kun je weer opnieuw beginnen... :(
Klopt, mijn Translate staat er naast :) Maar mijn Duits gaat wel vooruit.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:43
Vorige week zaterdag net even voor vijven Deep Ocean gehaald bij de Dixons. Kom ik thuis, hebben ze Anno 2070 in het doosje gestopt. Mijn fout, had beter moeten opletten ..
Enfin, afgelopen maandag even omgeruild en nu ben ik 's avonds een uurtje of twee aan het spelen omdat ik natuurlijk wil weten wat er extra zit in het spel :9

Feiten & vraagjes.

De factie "Techs" is niet te selecteren bij een continieus game. Je moet beginnen bij "Eco's" of "Tycoons" ? En vandaaruit de Techs maken.
De Build-tree is behoorlijk uitgebreid bij de Techs. Lifestyle behoeft ingredienten van zowel Tycoons als Eco's (corn, fat factory) Ik heb net de Genius class bereikt dus moet nog even ontdekken ...

De economy op peil houden valt me erg zwaar. Regelmatig in de rode cijfers terwijl de Eco's (waar ik eigenlijk altijd mee begin) dik voorzien zijn van alle benodigdheden. Ook de Techs hebben, op de Lifestyle voor genius na, alles dik in voorraad. Moet dit nog beter worden na een evt. update of zie ik iets over het hoofd.
Met plain Anno 2070 was mijn economy regelmatig tussen de 2000 en 4000 +, zelfs met die geldvragende Hector ...

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Als je alles ruim overproduceert, heb je extra veel kosten aan upkeep van je gebouwen. Daar gaat meestal behoorlijk wat in verloren. Ik houd dan meestal ook een resource calculator erbij op een losse laptop of tablet om dat een beetje te beperken. (of heb een paar traderoutes naar een ark/eiland lopen om standaard overproductie te verkopen.

Daarnaast de ark upgraden met -x% maintenancecost en zsm naar solarpower (en later die onderwaterpowerplants) helpt al enorm.

Een andere winstgevende operatie is om een onderwatereiland vol te zetten met je metaalproductie, en dat te exporteren (of eventueel koper+zand om te zetten in chips en vervolgens communicatiedevices en te verkopen.) Is niet zo'n dure productielijn qua onderhoud, maar verkoopt wel goed. En zand is meestal wel in overvloed te vinden op eilanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 10:05

shoney24

The Dude Abides!

Kan iemand mij misschien helpen. Ik ben bezig met de laatste Neo Skulls missie en heb het spel vanochtend opnieuw geladen na een nachtje slaap. Nu begint missie 3 met een hoop extra bootjes van Scorpio. Deze had ik allemaal vernietigd voor het saven. Vanochtend echter zijn een aantal bootjes terug. Niet alleen dat, maar er "verschijnen" letter bootjes uit het niets ver van zijn basis rechts bovenin. Een blijkbaar oneindige stroom en ik kan het niet stoppen. Heeft iemand een idee of dit een bug is?

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Het is me al eerder opgevallen dat de werkelijke kaart groter is dan de kaart die je te zien krijgt. Zo willen zich daar nog wel eens een paar bootjes van scorpio verstoppen. Maar een oneindige stroom heb ik nog niet meegemaakt. Wel dat er op een bepaald moment extra schepen verschijnen vanuit zijn basis, maar dat is niet heel raar.

Een tip is trouwens, dat het ship dat je deze missie kunt kopen, eenvoudig te upgraden is met een +30% range upgrade. En dan kun je van buiten het bereik van de toren een toren afschieten. Dat scheelt een hoop verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 10:05

shoney24

The Dude Abides!

Het was mij inderdaad ook al opgevallen dat de schepen van Scorpio soms "buiten" de kaart varen en dan weer de kaart in varen. Maar deze verschijnen letterlijk uit het niets. Net onder het eerste eilandje wat het meest noord oostenlijk ligt in de kaart.
Ik ben maar opnieuw begonnen want ik vond dat mijn stad anders gebouwd kon worden.

Goede tip overigens van die torens! dat koste mij normaal al aardig wat schepen maar op die manier wordt het een stuk gemakkelijker!

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjast
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-12-2021
Vraagje;
Ik heb deze game bij iemand geprobeerd en die vertelde me dat je altijd online moet zijn om te spelen. Nou speel ik juist dit soort games als ik geen internet heb, maar wel tijd moet killen.

Blijkbaar doen veel features het niet offline... Is dit waar? Of is dit al verwijderd met een patch, ik heb er iets over gelezen maar kan niet echt veel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Nee, veel features doen het inderdaad niet als je geen internetverbinding hebt.
Als je veel offline wilt spelen kun je beter de voorganger aanschaffen. Ook erg leuk om te spelen en die heeft alle functies wel gewoon offline. (Anno 1404)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

kjast schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 11:43:
Vraagje;
Ik heb deze game bij iemand geprobeerd en die vertelde me dat je altijd online moet zijn om te spelen. Nou speel ik juist dit soort games als ik geen internet heb, maar wel tijd moet killen.

Blijkbaar doen veel features het niet offline... Is dit waar? Of is dit al verwijderd met een patch, ik heb er iets over gelezen maar kan niet echt veel vinden.
Mwa dat valt wel mee...

Je kunt de game spelen inclusief alle bouwbare dingen. Er is dus niets wat je niet kan bouwen.

Je kunt enkel de features van je Ark niet gebruiken, en je kunt bv niet stemmen voor careerpoints of het senaat. Ook krijg je geen dagelijkse missie

De stemmen heb je niet nodig.. om de game te spelen... Met stemmen haal je enkel career points binnen..
Dagelijkse missie is ook niet nodig voor de game, en levert ook enkel career point op.

De Ark is wel handig. Zo kun je bv dingen in je ark opslaan, en in een volgende game weer gebruiken. Maar ook die heb je niet nodig voor een volledige game. Je kunt zonder Ark alles bouwen, en alles kopen wat er is.

Als je hem illegaal speelt heb je ook geen Ark, en dat heb ik zonder problemen een maand gedaan. Ik heb hem toen echter gekocht omdat je door het verzamelen van Careerpoints dingen kunt unlocken en multiplayer. Dat is wel weer handig. Maar als je af en toe een dag offline speelt dan kom je helemaal niets te kort. En is de game vrijwel net zo leuk.

Dus als je af en toe offline speelt zou ik het gewoon doen... Als je bijna altijd offline speelt dan zou ik voor Anno 1404 gaan...

FreeReef.nl

• mir4dor
Weet iemand iets over die Share's die actief is sinds de expantion ? Wat is het en wat doet het ?

Ik begon met Eco's. Inmiddels 10.000 inwoners, monument etc. Techs en Tycoons beginnen lekker te groeien en een economy tussen de 1000 en 3000 .... 14.000 inwoners totaal.
Ineens hoor ik iets over die Share's, in dit geval met die groene vriend van Yana. PATS ! al mijn gebouwen op het Eco eiland verdwenen ! alleen de wegen liggen er nog. De economy is nu min (-) 12.000 !!

Ik heb natuurlijk terug gezet maar WTF ?

[EDIT] Te vroeg gejankt. Die Share's moet je kopen door op een warehouse te klikken waar je een soort van "schijf van vijf" ziet. Kost je en geld- en economy points om de Share te behouden of heroveren ? Reeds gevulde Share's kosten meer dan lege vlakken (?) Hmmm, moet je daar ook nog op gaan letten en ik vond het al zo complex :+

[ Voor 24% gewijzigd door mir4dor op 29-11-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Die shares bestonden ook in de uitbreiding van 1404, maar zijn wel handig. Als je economie op volle toeren draait, kun je zo eenvoudig een eiland van de tegenstander overnemen. Maar je moet inderdaad wel goed oppassen dat je je eigen eilanden niet kwijt raakt.

• floorjd
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-02-2020
Hi,
Ik zit er aan te denken om anno 2070 aan te schaffen, maar ik zie dat dit topic enigszins uitgestorven is.. Dus ik vraag me af of het wel leuk genoeg is?

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
floorjd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:13:
Hi,
Ik zit er aan te denken om anno 2070 aan te schaffen, maar ik zie dat dit topic enigszins uitgestorven is.. Dus ik vraag me af of het wel leuk genoeg is?
Voor 12/13 euro is het zeker leuk genoeg. Het spel heeft niet echt multiplayer dus dan leven topics niet zolang. Als je de voorgaande anno's leuk vond, vind je deze ook leuk.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbels
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07 17:42
oke ik heb anno 2070 na een tijdje spelen weer eens opgepakt.
Nu vraag ik mij af is het de moeite waard om het onderwater pakket erbij te kopen of zeggen jullie van nee dit is geen toegevoegde waarde?
Wat denken jullie? Ik heb het in het begin heeeeeel veel gespeeld in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Die uitbreiding is zeker de moeite waard !
Je krijgt weer allerlei nieuwe dingen o.a. Tech monument, nieuwe energie bronnen, nieuwe Tech klasse met de bijbehorende live-style benodigdheden etc.

Ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ook maar eens anno 2070 complete pack gekocht met de steam sales. En het hele semi persistente gedeelte met de ark is ook interessant.

Al heb ik nog niet helemaal door hoe ik mijn ark upgrade.
Ik heb ook zo de indruk dat ik misschien helemaal het laatste virus gedeelte opnieuw ga moeten doen want ik zit nu in de laaste sectie met -1000 inkomen dus ik heb precies ergens te veel gebouwen geplaatst en te weinig inwoners. Is er een relatief eenvoudige manier om dat in het oog te houden?

[ Voor 9% gewijzigd door Simon Verhoeven op 29-12-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbels
Hm dat klinkt wel goed, maar nu zie ik dat anno 2070 via steam eigelijk interessanter is.in ieder geval het deep water deel en uitbreidingen zijn goedkoper daar..
Nu heb ik de normale anno niet via steam gekocht :(. Gaat dit samen? vast niet he??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ondanks dat het hier ondertussen rustig en stil is, toch even een vraagje;

Ik heb het spel in de Sales opgepikt en ik ben nu ruimte tijd bezig geweest met de 2 campaign missies, maar ik loopt er een beetje in vast.

De eerste missie van de 2e eilandengroep is gemakkelijk genoeg, de 2e eigenlijk ook, maar ik heb halverwege de 2 missie telkens geen geld meer om verder te komen.

1e ronde: gewoon zo snel mogelijk de missies voltooien: -900 balans, nog 28k over voor de volgende missie. Warship bouwen kon ik wel vergeten, zat toen op -5k toen ik daar was, met zo snel mogelijk verder spelen.

2e ronde: begonnen met een uur lang tax incomes genereren, 2 stadscentra helemaal vol en daarmee net break even. 25k en net niet neutraal de 2e missie in. Tweede missie iets verder gekomen, maar de 50 researchers behalen is niet te doen, ik heb 2 volledige energy drink fabrieken nodig om de demands hoog genoeg te houden en dat is al met continue vis, olie, hout en ammo verkopen.

3e ronde: zo snel mogelijk questen, alles verkopen nadat je er een vol warenhuis van hebt, één stadscentra volledig bevolken. Helaas weet ik de boel dan nog niet break even te draaien, met 32k de volgende missie in, maar in de 2e quest tegen het einde zit je dan met een compleet kreupele productie van de complexere goederen.

==

Hoe moet je deze missies toch aanpakken om niet in de 2e quest falliet te gaan?!
Kan ik beter Eco's bouwen voor tax income? Is het uberhaubt handiger om met de Tycoons te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbels
Ik heb ze zelf wel op Eco gedaan geloof ik zo (lang geleden).
Maar in weze moet je gewoon zorgen dat je income altijd goed is. Dus pas bouwen als je income stabiel is en dan weer verder de volgende need bouwen. Zorg vooral dat je in het begin zorgt dat je voldoende vis en drinken enzo hebt zodat je nooit te kort komt in zulke zaken. Hout en tools zijn niet nodig voor de tevredenheid van je mensen dus daat liever iets langer op wachten als daar teveel productie in te hebben en dus kosten.
Onderwaten gebouwen zijn vooral mega duur dus let hier goed op!

Succes :) Je kunt het!!

Ps op mijn vorige post ik heb de onderwater uitbreiding gekocht en ben weer vrolijk bezig, non steam however!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mmmm, ok, laat ik het nog eens slow / steady proberen.

Het ellendige is dat die missie met al zo veel gebouwen begint, je zit meteen vanaf het begin op -838 income, en géén populatie. En dat terwijl de missie kwa quests als een slome tutorial aandoet. Net als de eerste missies, die waren stom simpel.

Ik las wel al in een wiki dat tech's weinig inkomen genereren en relatief duur zijn, ik denk dat ik ipv van hen maar eerst een grote eco's economie ga bouwen dan, kijken of het scheelt. De game instrueert je anders, raad aan enkel techs te bouwen op je eilandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Je zou eens kunnen kijken bij de tips en trucs van de anno wikia waar ik eerder in dit topic al naar gelinkt heb. Bij de zwaardere missies houd ik deze website er bij om een overzicht voor efficiënte production chains en building layouts te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

Grappig, ik zit ook vast bij die missie.

Begin daar met een income van -699 ofzo, en dat wordt alleen maar erger.
Dus zo'n beetje nadat de Oil Rig gebouwd is, is het geld op.

Building Maintenance is veel te hoog...

[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 14-01-2013 10:12 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

On_E schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:12:

Mja, ik ben nu bij de single mission "build a monument" wel tot de hoogste bevolkingsgroep gekomen zonder al te grote problemen.

Het tevreden houden van een 8,000 eco's is dus helemaal niet zo'n probleem voor een "beginner", maar m'n poging om daarna deze missie nog weer eens te ondernemen is wederom niet echt van de grond gekomen.
De hele handel platgooien en het begineiland alleen voor mineralen en eco's gebruiken en op een ander eiland een tech populatie beginnen lijkt wel de enige optie. Maar dan ben je in de eerste missie zo lang bezig om het op te zetten dat ik niet denk dat dit de bedoeling is. Op oude walkthroughs lees ik niets over dat deze missie lastig zou zijn, waarschijnlijk hebben ze em gewoon kapot-gepatched of iets dergelijks.

Nu moet ik zeggen dat ik eigenlijk weinig had met de manier waarop de missies werden gebracht of het verhaal, het is allemaal wel erg grote willekeur, droog en onrealistisch (de personages, de game is natuurlijk niet realistisch), maar goed.

Was nu op zoek naar een grondstof plaatje onderwater voor dat admantinium (of hoe de f het ook heet), maar ik heb nog geen plateau gevonden wat het bevat voor m'n 3D projectors. Hoop daarnaast dat één spot genoeg is om m'n executives boven de monument vereisden heen te krijgen (meer dan 900 lukt niet zonder die dingen lijkt het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Het "nieuwe" world event is ook weer bezig. Deze is wel de moeite waard om te doen, want je krijgt een gebouw dat het in de gaten houden van je economie een stuk eenvoudiger maakt (Statistics Center).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 18:40
Fyi: 60% korting op Anno 2070 bij Steam (weekend deal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-08 14:24
On_E schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:12:

Misschien dat je inmiddels al verder gekomen bent maar als ik het me goed herinner zijn er wel bepaalde trucjes om toch zonder al te veel problemen door het level heen te komen.

Zo kan je de rotte vis die je vangt verkopen voor - ik dacht - ongeveer 90 per ton. En functional food (wat je onderwater maakt) kan je ook verkopen voor een goede 130-140(?). Aangezien visserijen niet al te hoge maintance kosten hebben zou je kunnen overwegen er nog een of twee bij te planten. Zo heb ik het level best gemakkelijk gehaald eigenlijk. Hoop dat je er wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Nog mensen die zich bezig houden met de uitbreiding Deep Ocean? Had em gisteren voor 10 euro op de kop getikt.

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Vraagje over dit spelletje,

Als je hem koopt, de CD variant, moet je dan altijd de CD in je speler hebben wil je het spel spelen? Of is dit tegenwoordig niet meer zo? denk dat het een jaar of 12 geleden is dat ik mijn laatste PC game heb gekocht.. maar nu een nieuwe laptop en wil toch echt wel weer anno spelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
dijstr schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:10:
Vraagje over dit spelletje,

Als je hem koopt, de CD variant, moet je dan altijd de CD in je speler hebben wil je het spel spelen? Of is dit tegenwoordig niet meer zo? denk dat het een jaar of 12 geleden is dat ik mijn laatste PC game heb gekocht.. maar nu een nieuwe laptop en wil toch echt wel weer anno spelen!!
Volgens mij kun je de code invoeren in Steam en heb je daarna de CD niet meer nodig. Dat weet ik niet zeker want ik heb de game via Steam gekocht, maar de uitbreiding heb ik wel op CD gekregen en via Steam kunnen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Oke, dat klinkt wel logisch.. Dan ga ik dat proberen en anders zal ik een alternatief moeten vinden!

Bedankt voor de reactie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
dijstr schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:48:
Oke, dat klinkt wel logisch.. Dan ga ik dat proberen en anders zal ik een alternatief moeten vinden!

Bedankt voor de reactie!!
Oh je moet het spel natuurlijk nog kopen. Als je hem via Steam koopt heb je zeker geen CD nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Volgens mij is het ook niet het geval, van 2070 weet ik het niet zeker, maar 1404 had geen cd meer nodig na installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:02
Ik heb Anno 2070 retail gekocht, en de dvd is niet nodig om te spelen ;) Je kunt de game altijd starten met Uplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:09
Heb het spel in de summer sale gekocht, en om even mensen te waarschuwen voor het kopen: wat een draak van een spel om te installeren (zeker met Uplay erbij). Ik moest 2 regels toevoegen in m'n hosts file voordat hij uberhaupt wilde updaten, toen moest ik ongeveer 8 updates van uplay downloaden (waarom niet gewoon 1 directe) en nu moet ik weer updates van het spel zelf downloaden. Je zou gewoon zeggen: je download van steam direct de laatste versie en je maakt een account aan en speelt direct. Nou mooi niet dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Laatst online: 10:10
Bartske schreef op zondag 14 juli 2013 @ 12:51:
Heb het spel in de summer sale gekocht, en om even mensen te waarschuwen voor het kopen: wat een draak van een spel om te installeren (zeker met Uplay erbij). Ik moest 2 regels toevoegen in m'n hosts file voordat hij uberhaupt wilde updaten, toen moest ik ongeveer 8 updates van uplay downloaden (waarom niet gewoon 1 directe) en nu moet ik weer updates van het spel zelf downloaden. Je zou gewoon zeggen: je download van steam direct de laatste versie en je maakt een account aan en speelt direct. Nou mooi niet dus :(
Hier ook inderdaad. Wat een drama om het aan de gang te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 13:38
Ik heb het spel ook gekocht maar mij is het nog niet gelukt om aan de gang te krijgen, hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:24

Magic666

No one's neighbour!

ai... er staat me dus nog wat te wachten lees ik zo.....

Edit: could not connect to the update server... :( Dat blijft ie geven ondanks local files check... pfff denk je eens wat via de summer sale te kopen... :|

[ Voor 64% gewijzigd door Magic666 op 14-07-2013 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
idd, en ik heb al heel wat gelezen wat je kunt proberen maar het is me ook nog niet gelukt om het spel aan het werk te krijgen.
Ik ben zover dat ik op een andere computer het updaten aan het gekregen (maar nog niet op de computer aar die hoort te staan) maar dan blijf ik in een loop zitten dat ik het spel opstart en hij zegt dat het activeren gelukt is maar dat hij nog iets moet updaten. Hij sluit af, doe wel iets met de updater en start dan op om vervolgends alles opnieuw te doen :(.
Op mijn goede computer kan ik nog niet eens updaten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ubi game launcher weggehaald maar ik krijg de losse installer dus ook al niet....

pfff.... install 2070 again... damn zijn alle ubisoft games zo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
mja, het probleem kan momenteel aan de dns records for uplay liggen, een host file aanpassen deed voor mij wonderen vandaag met betrekking tot uplay...

87.248.214.183 static3.cdn.Ubi.com
95.140.224.199 static2.cdn.Ubi.com
87.248.214.183 static1.cdn.Ubi.com

zijn degene die ik tijdelijk heb toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

sianto schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:20:
mja, het probleem kan momenteel aan de dns records for uplay liggen, een host file aanpassen deed voor mij wonderen vandaag met betrekking tot uplay...

87.248.214.183 static3.cdn.Ubi.com
95.140.224.199 static2.cdn.Ubi.com
87.248.214.183 static1.cdn.Ubi.com

zijn degene die ik tijdelijk heb toegevoegd
Hoe heb je dat gedaan? :)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

http://helpdeskgeek.com/windows-7/windows-7-hosts-file/

:)

hmm.... ik zie geen "etc" folder in de "drivers" folder 8)7
En ook de search levert geen hosts file op? Ik mis geloof ik iets...

[ Voor 52% gewijzigd door Magic666 op 14-07-2013 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Magic666 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:29:
http://helpdeskgeek.com/windows-7/windows-7-hosts-file/

:)

hmm.... ik zie geen "etc" folder in de "drivers" folder 8)7
En ook de search levert geen hosts file op? Ik mis geloof ik iets...
Alleen waar en hoe zet je het erbij, mijn hostfile ziet er nu zo uit

# Copyright (c) 1993-2009 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
# 87.248.214.183 static3.cdn.Ubi.com
# 95.140.224.199 static2.cdn.Ubi.com
# 87.248.214.183 static1.cdn.Ubi.com

Klopt dit? Want ik kom nog steeds niet door Autopatch blijft bij 0%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
Okidoki, steamsale'tje want dit spel leek me al een tijdje gaaf. Inderdaad ook de autopatcher issue. Krijg hem via de hostfile of registry niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
sekeroglan schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:49:
[...]

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
# 87.248.214.183 static3.cdn.Ubi.com
# 95.140.224.199 static2.cdn.Ubi.com
# 87.248.214.183 static1.cdn.Ubi.com

Klopt dit? Want ik kom nog steeds niet door Autopatch blijft bij 0%
De hekjes weghalen, die markeren een niet-lezen regel (die word dus ook niet gebruikt!)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Zou moeten kloppen ja, zei het niet dat je in de sample hosts file zit... dat is volgens mij niet goed.
(correct me if I'm wrong)

@Tricq: een hoop mensen krijgen hem niet aan de praat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Magic666 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:53:
Zou moeten kloppen ja, zei het niet dat je in de sample hosts file zit... dat is volgens mij niet goed.
(correct me if I'm wrong)

@Tricq: een hoop mensen krijgen hem niet aan de praat :(
Ik petition het wel, ik loop nu al meer dan een uur te vogelen. Helaas ubisoft, dan toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Eerste keer Ubisoft... Petition = geld terug vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Magic666 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:59:
Eerste keer Ubisoft... Petition = geld terug vragen?
Yes, ik ga wel even de steam support doorpluizen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ik geef ze nog wel een paar dagen de kans, het lijkt me immers een leuk spel. Maar als dit vaker gebeurd, en zo te lezen heeft Ubi op dat gebied een wat slechte naam..., dan ben ik er ook snel klaar mee.

Zoals je zegt: graag of wil niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Okidoki:

druk op proxy

68.180.195.138
port 80
activate proxy

Updates lopen nu eindelijk. Ben benieuwd.

[edit]

Binnen een minuut.. failed to load configuration, please restart the game.

exit.

[ Voor 30% gewijzigd door Tricq op 14-07-2013 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Tricq schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:03:
Okidoki:

druk op proxy

68.180.195.138
port 80
activate proxy

[edit]

Binnen een minuut.. failed to load configuration, please restart the game.

exit.
kom nu door de update d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

snotver... en ik maar het spel opnieuw downloaden met 90kb/sec... sjit

Edit: binnen, maar ik zie dat ook jij de failed to load error krijgt.... 8)7

Geen goeie eerste indruk van Ubi....

[ Voor 46% gewijzigd door Magic666 op 14-07-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Magic666 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:09:
snotver... en ik maar het spel opnieuw downloaden met 90kb/sec... sjit

Edit: binnen, maar ik zie dat ook jij de failed to load error krijgt.... 8)7

Geen goeie eerste indruk van Ubi....
waarom niet een torrent gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

had de download, via Steam, even op pauze gezet en daarna weer laten lopen: 14mb/sec :)

Maar na 2 updates ook de failed to load error.... In Steam de game cache geverifeerd en die gaf aan dat 4 bestanden opnieuw moesten worden gedownload. Prima, zo gepiept maar wederom failed to load...

Ben er klaar mee, probeer het morgen nog wel een keer en anders is het: bye bye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
Tricq schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:03:
Okidoki:

druk op proxy

68.180.195.138
port 80
activate proxy

Dit was voor mij de gouden tip, het spel doet het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Ubisoft heeft blijkbaar serverissues, ze zeggen dat het morgen gefixxed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

dan wacht ik rustig nog een dag....

edit: Holy }:O , hij update zowaar! :9

[ Voor 38% gewijzigd door Magic666 op 15-07-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 22:06
Leeft dit spel hier niet zo meer? Ik heb het spel afgelopen kerst gekregen en merk dat ik er aardig aan verslingerd ben geraakt. Even een uurtje spelen is er niet altijd bij want je wilt altijd net nog even iets afmaken waardoor je langer bezig bent dan gepland.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:51

WhySoSerious

Be the change.

Blijft een spel wat je na loop van tijd oppakt en weer een periode speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:16

Erikie

www.erikie.nl

vrijdag de expansie deep sea gekocht voor 6 euro van 1 of ander wazige gamekeyshop :) . Blijft toch een meesterlijk en diepgaand spel. Lekker micromanagen en superflex om lazy ass je zondag mee door te komen. :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 22:06
Leuk spel en tot deze avond geen problemen met Uplay maar nu is blijkbaar de server van Ubisoft/Anno down. Jammer dat spellen tegenwoordig verbonden moeten blijven ook al speel je single player (en dat als DRM waar vooral/alleen mensen met een legale versie last van hebben).

Gelukkig werkt het weer.

[ Voor 4% gewijzigd door Thierry88 op 26-01-2014 21:02 ]

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WIE KA MIJ HELPEN ??????

ik heb alle anno's gespeelt speel nu net(omdat ik een nieuw pc heb) anno 2070....nou ben ik de enigste die een bevolking heeft(beetje saai) er bouwen wel wat luitjes maar dat is met olie enzo en die andere heeft een haven met wat op het land maar verder geen bevolking .....of wil je zeggen dat dit bij het spel hoort ????

plzzz help mij want zo heb ik er geen zin meer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owjah trouwens zijn er nog nederlanders die dit spel spelen via internet ?? kzou wel graag met of tegne een nederlander willen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
In na volging van de OpenTTD Co-Op map leek het me leuk dat ook eens voor te stellen voor Anno 2070.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xrHPfRzCgWOObLtrenwvdS12/full.png

Er is ruimte voor 9 spelers (maximaal). Het rode team en het blauwe team proberen elk de hoogste score in de 10 verschillende missies te halen. Aan het eind van de timelimit (7 dagen) wint één van de teams.

Binnen het team kan er co-operatief aan de mappen worden gewerkt. Saves komen in "de cloud" dus er kan ook na elkaar worden gewerkt.

Iemand die mee wil doen?

[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 06-10-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Vind Anno 2070 een schitterende game, heb er enorm veel uren ingestoken (ondanks dat ik de historische setting prefereer boven futuristische). Het probleem met MP is dat je niet kan vooruitspoelen, wat vrij belangrijk is in een game waar je vaak op goederen moet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avathar.rauko
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-06 09:44
ik zou wel een Anno 1800 willen zien zien met stoom boten en begin industriele tijd

[ Voor 12% gewijzigd door avathar.rauko op 20-10-2014 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Je kunt in de multiplayer inderdaad niet vooruitspoelen. In de Domination mode kan dat overigens wel op het moment dat je alleen aan een map werkt. De beschikbare bouwtijd loopt dan ook netjes extra snel terug.

Anno 2070 is alweer uit 2011. Anno 1404 kwam uit 2009. Ik hoop dat er iets aan zit te komen :). De setting maakt mij niet zo heel veel uit. Van mij mogen ze ook best 1602 een remake geven.

[ Voor 23% gewijzigd door sdk1985 op 20-10-2014 20:51 ]

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste