Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• iApp
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
http://codingquirks.com/apps/autolol/images/top.jpg

http://www.annofans.com/wp-content/uploads/2011/06/anno-2070.png

Inleiding:
In Anno 2070 draait het om het milieu. Een probleem dat in deze tijd steeds meer aan het licht komt, en dus een goed onderwerp is voor de Anno serie, niet? In dit deel gaan wij geen gebruik maken van houten vloten dat vissen moet gaan vangen, of houthakkers, dit keer moeten we gebruik maken van Olie, en Energie. Dat kan natuurlijk op 2 manieren, zoals wij nu op dit moment ook zien in China is het produceren, produceren en de economie in leven houden, ook wel de Tycoon genoemd in deze game.
De 2e manier, iets wat wij in deze tijd nog niet genoeg zien, maar in de toekomst vast en zeker aan bod zou komen is de Ecologische technologie.

Oldskool Anno?
Je zou denken van wel, en meren deels is het ook wel het 'vertrouwde' Anno in een nieuw futuristisch jasje.
Toch zijn er weer nieuwe aanpassingen, die later toch zeer aanbod komen in de gameplay. Zo is het spel in het begin makkelijker bij de Tycoon, terwijl je later een groot probleem krijgt wanneer je alle olie uit de grond hebt geboord. Dan heb je ook de Eco's, die een andere aanpak hebben, maar toch ook moeilijker is. Het opzetten van een economie is bij de Eco's een stuk moeilijker, terwijl het in balance houden een stuk makkelijker gaat, maar vrees er wel bij dat je dan op problemen stuit zoals te weinig plek hebben voor nieuwe inwoners. Want alle groene energie neemt natuurlijk ook veel plaats. En door het verhoogde zee spiegel heb je ook minder eilanden. Toch zijn de eilanden weer een stuk groter dan we kennen van Anno 1404.
En vergeet de vele nieuwe mogelijkheden niet zoals bouwen onderwater!

Verwachting:
Met Anno in aantocht wordt het een drukke winter. De verwachtingen zijn hoog, en het wachten komt de pan al uit. Hoewel wij toch nog even moeten wachten heeft Tweakers.net nog een mooie Preview van de game geschreven, die ons nog even zoet moet houden. In de hoop dat wij het leventje van de Tycoons nooit hoeven meemaken, wachten we met smak af om te zien hoe we het 'misschien' wel in de toekomst krijgen.

Video's
Er zijn natuurlijk video's beschikbaar van Anno 2070!
Uiteraard plaats ik (de beste) hieronder:

Release datum:
Anno 2070 is uitgekomen op 17 November 2011 voor de PC.

Minimale PC specificaties:
Besturings Systeem: Windows 7, Vista of XP
Processor: Intel Pentium DualCore 2GHz of beter*
Ram: 2 GB of meer
Videokaart: DirectX 9, Shader 3.0, 512 MB, of hoger
HDD Ruimte: 5 GB
Andere benodigdheden: Tijdelijke internet verbinding bij het activeren van het spel.

Handige links:
Met dank aan het [PC] League of Legends - Deel 5 topic voor het design van deze TP.

http://codingquirks.com/apps/autolol/images/bot.jpg

iApp wijzigde deze reactie 17-11-2011 21:32 (43%)

An  a day keeps the doctor away. :)

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 12:29

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Awesome. Heb er alweer zin in. Ga denk ik voornamelijk Eco spelen, om problemen in de toekomst te voorkomen ;)

TS ziet er ook goed uit. Niet helemaal mijn stijl en sommige plaatjes zouden wel wat groter of centraler mogen oid, maar ziet er goed uit :)

• iApp
  • Niet online
Man wat zeur je, dit is mijn eerste 'start post' hier op Tweakers. :)
Hulp is altijd welkom!

Overigens lijkt Tycoon me ook een zeer leuke mode, ben benieuwd hoe dit zal gaan uitpakken, maar dat zien we helaas in de winter. Al bekend of er nog eens een demo komt?

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 12:29

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Zie het niet alleen als zeuren, maar ook als opbouwende kritiek :)
Je kan als je wilt ook bij de grotere TS'sen kijken. Gewoon even bij de TS op view klikken en je kunt de BBcodes lezen. Als je eenmaal weet hoe dat in elkaar zit kun je het ook zelf toepassen (met een beetje kloten en handigheid)

OT:

Googlen levert weinig op. Zeg gerust niks. Als je kijkt naar de vorige anno's is er alleen voor 1503 een demo verschenen. Zou mij dus niks verbazen als er geen demo komt. Open beta's zijn daarentegen tegenwoordig erg in, dus misschien dat die wel komt

• iApp
  • Niet online
Ik zal hem in der loop der tijden zeker aanpassen! Mooie afbeelding bovenin, en hopen dat ik er een achtergrond in weet te creëren.

• iApp
  • Niet online
TS is aangepast! Hopelijk mag dit zo... Heb enkel de achtergrond van een andere topic gebruikt... Dat probeer ik nog te veranderen, maar dat is geen makkelijke klus om een achtergrond zo door te laten lopen...

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 28-11-2018
Toch jammer dat ze in 2070 nog steeds niet in een weg bochtjes kunnen maken. Overigens gezien op de gamescom. Het is identiek aan alle andere anno's in ALLE opzichten. Alleen de skins van je gebouwtjes zijn nu anders maar het zou zo een mod kunnen zijn.

Edit: Nette TS hoor.

Postius wijzigde deze reactie 23-08-2011 15:04 (7%)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Madje
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15-05 00:17
Wat mij wel opvalt is dat je nu ook echt onderwater kunt bouwen! Dat was mij nog niet duidelijk geworden...

• ipazza
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 11:28
Er werd verteld dat er twee rassen zijn, ECO en Tycoon maar moet ik dit zien als Orient en Normal zoals bij anno 1404 of kan je in het begin kiezen ?

De trailert laat bij mij nog veel vragen open. Ik wil zou het liefst zien dat je ook een hybrid van beide rassen kan spelen en niet dat je vast zit aan je keuze in het begin van de game mocht het niet zoals in anno 1404 zijn.

I don't hate you, I nothing you

• Sepica
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 27-04 17:01
Ik zou zeggen lees de preview van tweakers: reviews: Gamescom: Anno 2070 hier in staat het erg duidelijk! :)
quote:
Tenminste, als je kiest voor de Eco, want ontwikkelaar BlueByte heeft de game niet alleen naar de toekomst verplaatst, hij heeft er ook een tweede factie aan toegevoegd. Je kunt nu kiezen tot welke partij je wilt behoren. Naast de Eco zijn er de Tycoon, die heel anders omgaan met de beschikbare grondstoffen.

<PMNX> Patho#21683

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23-05 20:45
quote:
Sepica schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:37:
Ik zou zeggen lees de preview van tweakers: reviews: Gamescom: Anno 2070 hier in staat het erg duidelijk! :)

[...]
Maar er staat ook dat je naarmate je verder in het spel komt, je ook tech van de andere factie vrijspeelt.
Hierdoor kan 1 speler uiteindelijk tegelijk een eiland met Eco en een eiland met Tycoon hebben. Of zelfs beide beschavingen op hetzelfde eiland.

TheS4ndm4n#1919

• W00fer
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
Dat onderwater gedeelte lijkt me erg vet.

• iApp
  • Niet online
Idd, kleine aanpassing in de TS nog, afbeeldingen toegevoegd. :)
Iemand een tip voor de achtergrond? Ik heb hem van dit topic... :$

• Ankh
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 23-05 20:17

Ankh

|Proud dad of Bart

Moet zeggen dat ik er erg zin in heb! :)

Anno 1404 al grijs gespeeld met een maat van me. Hopelijk zit de multiplayer optie er meteen bij, want dat was even kut bij 1404...

Hopelijk testen ze het overigens ook goed door, 1404 had "wat" last van savegames enzo..

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• MLM
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 19-01-2018

MLM

aka Zolo

ik hoop dat het de moeite is, heb de voorgaande best veel gespeeld (legaal zelfs).

-niks-

• Chris7
  • Registratie: maart 2011
  • Niet online
quote:
Gropah schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:32:
[...]

Googlen levert weinig op. Zeg gerust niks. Als je kijkt naar de vorige anno's is er alleen voor 1503 een demo verschenen. Zou mij dus niks verbazen als er geen demo komt. Open beta's zijn daarentegen tegenwoordig erg in, dus misschien dat die wel komt
Van Anno 1404 is er wel een demo, en van 1701 ook. Ik denk van Anno 2070 dus ook.
quote:
Ankh schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:29:
Moet zeggen dat ik er erg zin in heb! :)

Anno 1404 al grijs gespeeld met een maat van me. Hopelijk zit de multiplayer optie er meteen bij, want dat was even kut bij 1404...

Hopelijk testen ze het overigens ook goed door, 1404 had "wat" last van savegames enzo..
Die multiplayer hadden ze er volgens mij alleen maar uitgehaald zodat deze in de add-on Venice kon komen. Maar in 2070 zal hij er denk ik wel in zitten, het ontbreken van de multiplayer was één van de weinige minpunten van het prachtige spel.

Ik kan niet wachten tot 2070 uitkomt, met toevoeging van onderwater en lucht transport en -oorlogvoering wordt dit de meest uitgebreide Anno-game ooit, en volgens Christopher Schmitz zullen ook de 'miljoenen kleine dingen' die niet zo goed waren worden verbeterd.
Ben zeer benieuwd!

Overigens, zeer mooie TS. Complimenten :) !

• williewonka03
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 26-05-2018
ik heb zo'n zin in dit spel. lijkt me echt fantastisch, ik heb anno 1404 + venice ook al veel gespeeld en vind het een briljante serie. weet iemand of die demo voor de release ergens komt? vind ik persoonlijk altijd wel handig. mooie TS trouwens hoor.

• dragoncry
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 12:42
Ik heb er ook zin in, heb alle delen uit de serie volledig grijs gespeeld, ben erg benieuwd naar het onderwater en in de lucht gedeelte.

• Sinester
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22-05 20:12

Sinester

Game Guru

quote:
. Overigens gezien op de gamescom. Het is identiek aan alle andere anno's in ALLE opzichten. Alleen de skins van je gebouwtjes zijn nu anders maar het zou zo een mod kunnen zijn
Dus in de vorige Anno's kon je ook al in het begin uit 2 facties kiezen, kon je ook al op de bodem bouwen en had je ook al vliegtuigen (ik mis vast nog wat)

tuurlijk de game borduurd verder op de vorige delen uit de serie, maar er is denk ik wel genoeg variatie om het als een echt nieuw spel te zien

Hello there

• Neophyte808
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 17-05 15:24

Neophyte808

Gadget inspector

In eerste instantie schrok ik een beetje van de weg die ze met ANNO in wilden slaan, maar toen ik de T.net impressie van de GamesCom zag, werd dat gevoel helemaal weggenomen. Ik kijk er nu erg naar uit om deze game te kunnen spelen, mits mijn pc het aan kan (Anno1404+Venice vergt een flinke pc en zelfs dan moet je een minuut laden als je met het spel begint).

• williewonka03
quote:
Neophyte808 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:49:
In eerste instantie schrok ik een beetje van de weg die ze met ANNO in wilden slaan, maar toen ik de T.net impressie van de GamesCom zag, werd dat gevoel helemaal weggenomen. Ik kijk er nu erg naar uit om deze game te kunnen spelen, mits mijn pc het aan kan (Anno1404+Venice vergt een flinke pc en zelfs dan moet je een minuut laden als je met het spel begint).
de laadtijden zijn echt belachelijk. ik hoop dat ze daar iets aan gaan doen, het is het grootste minpunt van anno 1404

• iApp
  • Niet online
Jep, bij mij duurde het ongeveer zo'n 1,30 minuut... En dat terwijl ik een high end pc heb met een Western Digital Caviar Black HDD. (Een snelle 7200RPM hdd)
Dus dit was gewoon een software matige fout in hun engine... Het kon verholpen worden in een update, maar dan kocht niemand 2070 toch? :P

Is er al een artikel te vinden of het grafisch goed op vooruit is gegaan? Vond het water in 1404 wel erg realistisch... :)

• Chris7
  • Niet online
quote:
williewonka03 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:47:
[...]

de laadtijden zijn echt belachelijk. ik hoop dat ze daar iets aan gaan doen, het is het grootste minpunt van anno 1404
Helemaal mee eens, bij 1701 was het ook al lang, ik kwam net van 1503 en wist niet wat ik mee maakte. Maar bij 1404 werd het nog twee keer zo lang. Als enige voordeel dan wel dat het spel niet gelijk start. Bij 1701 liep ik weleens weg en als ik dan terugkwam draaide het spel al een tijdje.
Maar goed, beter een fantastische game met lange laadtijd dan andersom.

• fonsoy
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online
Ik ben zeer benieuwd naar deze game. Anno 1404 vind ik echt meesterlijk.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 28-11-2018
quote:
williewonka03 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:47:
[...]

Moet zeggen dat Anno wel een spel is wat veel ram beter benut. Maar zelfs ik vond mijn laadtijden aan de lange kant(8gb ram). Ik kan me voorstellen dat als je minder dan 4 hebt het echt niet leuk meer is.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 12:39

M2M

medicijnman

Hoeveelheid geheugen is niet het issue bij anno 1404. Het laadproces wordt gelimiteerd door 1 thread die 100% cpu verbruikt. HD throughput of hoeveelheid geheugen hebben veel minder invloed.

Gewoon slecht gecodeerd dus.

-_-

• Tjimmeske
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 03-06-2015
Wat betreft Multiplayer: In zijn essentie imbalanced? Voelt alsof je als Industry wel MOET rushen voordat Eco op volle toeren gaat draaien. Endgame zou dan sowieso voor Eco zijn.

• iApp
  • Niet online
@M2M, precies, anders zou mijn pc van 16GB ram hem wel héél snel moeten laden. Denk dat een SSD schijf nog wel zou kunnen helpen, maar meer ook echt niet.

• Terminal13
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22-08-2016
quote:
Tjimmeske schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:47:
Wat betreft Multiplayer: In zijn essentie imbalanced? Voelt alsof je als Industry wel MOET rushen voordat Eco op volle toeren gaat draaien. Endgame zou dan sowieso voor Eco zijn.
Ik neem aan dat er ook een balance is tussen aanvallen (Tycoon) en verdedigen (Eco), zodat een rush teniet gedaan kan worden door een betere defense. Zo ook in de endgame, wat bijvoorbeeld vuurkracht vs duurzaamheid gaat worden.

Persoonlijk krijg ik een beetje een SimCity gevoel, maar dan met Anno gameplay (ivm met bouwstijlen). Zeker geen minpunt, want beide series zijn geniaal. Maar het zou jammer zijn als ik het echte Anno gevoel bij deze game ga missen.

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 12:39

M2M

medicijnman

quote:
HardCoreGamer schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:15:
@M2M, precies, anders zou mijn pc van 16GB ram hem wel héél snel moeten laden. Denk dat een SSD schijf nog wel zou kunnen helpen, maar meer ook echt niet.
SSD hielp niets. Dat had ik ook al geprobeerd. Als je de process explorer aanslingert en je het spel in windowed mode opstart kun je precies zien waar het lange laden aan ligt. 1 thread nekt het hele laadproces. Wat bovendien niet bijzonder efficiënt is :|

-_-

• Chris7
  • Niet online
quote:
Tjimmeske schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:47:
Anno is niet echt een oorlogsgame, tot nu toe was Anno 1503 (het 2e deel) het meest op oorlogvoeren gericht, daarna is het wel weer minder geworden. In Anno 1404 is oorlogvoeren echt iets van 'dat kan je nog doen, maar het is er niet voor gemaakt'. Het oorlogssysteem van 1404 is niet echt om over naar huis te schrijven, in voorgaande delen was het beter.
En het is nog maar de vraag of Anno 2070 überhaupt een multiplayer heeft, in 1404 zat het er niet in (pas in add-on, maar ik denk dat ze het er nu wel in stoppen om de fans niet teleur te stellen).
Ik denk dat door vliegtuigen en onderzeeërs het spel een stuk meer tactiek krijgt, en dat oorlogvoeren weer een heel nieuwe dimensie krijgt (sowieso door de nieuwe setting). Maar in de review van Tweakers.net staat al dat oorlogvoeren nog steeds geen focus krijgt van de ontwikkelaars. Op zich vind ik het prima, zolang het maar kan, en het economische systeem is super uitgewerkt.

• BlueLed
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 29-03 23:29
De laadtijden van 1404 vond ik ook ontzettend lang. Ongeacht hoe snel de cpu was of de hoeveelheid geheugen die het tot zijn beschikking had.
2070 ziet er wel verdomd boeiend en leuk uit. Kan niet wachten tot hij er is! :)

• Vale vista
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 09-05 16:14
ik vind de laadtijden wel meevallen. wat me vooral irriteerde aan anno 1701 was dat hij dan gewoon doorstarte en niet op een button moest klikken zoals in anno 1404. ook weird was dat het spel 100% stabiel was op mijn 7100gt op alle settings max en anders heel snel crashte.... (draaide overigens wel erg goed.) later vervangen door een 9500gt wegens anno 1404 en nu door een gtx 295. maar het gaat er bij de laadtijden in anno 1404 om hoe efficient hij is per core. toen ik van een p4 3.4 ghz naar een e5500 ging toen was er een groot vershil maar nu draait ie vrolijk op 3.5 ghz en heb ik niets te klagen... XD. binnenkort naar i5 2500k en 8gb ddr 1600mhz kijken hoe t dan draait. wat wel mooi zou zij is als ubisoft/blue byte er Instanced Tesselation in verwerkt. dat is tesselation voor dx 10 kaarten, maar t zal wel niet :(:::

• RonaldMcDonald
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online
Voor een game die voornamelijk gaat over het bouwen en managen hoop ik wel dat je wat vrijer mag zijn met het plaatsen van de gebouwen etc. Dat vindt ik zo jammer aan 1404 (voorgangers nooit gespeeld), dat alles vierkant wordt. Wegen en gebouwen kunnen alleen op de grid geplaatst worden. Wat dat betrefd ziet een stad/dorp in bijvoorbeeld Settlers er realistischer uit. Tot nu toe zie ik dat bouwen op de grid ook in 2070 terugkomen. :(

• williewonka03
quote:
Postius schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:39:
[...]

Moet zeggen dat Anno wel een spel is wat veel ram beter benut. Maar zelfs ik vond mijn laadtijden aan de lange kant(8gb ram). Ik kan me voorstellen dat als je minder dan 4 hebt het echt niet leuk meer is.
mijn voriga pc had eerst 512mb aan ram. dan zette ik het spel aan, drukte op laden, ging vervolgens ff eten en tv kijken of hw maken en kwam dan na een halfuur (geen grapje) terug en dan kon ik spelen :P . heb toen 1GB bijgekocht, ik wist niet wat ik meemaakte, wat een verschil was dat! :D nu heb ik gelukkig 4 GB DDR3 dus nou duurt het maar een paar minuten.

• Vale vista

• Chris7
  • Niet online
quote:
In de laatste aflevering van de Ubisoft-TV Show zijn ze op bezoek bij de ontwikkelaars in Mainz, en daar komt het wat duidelijker in beeld.

• williewonka03
die laatste is veel duidelijker, bedankt!

• Hogader
  • Nu online
In de laatste trailer, de gene van de tutorial van de 2 facties, staat een release date van 17-11-2011. Deze dat vind je dus ook bij allerlei shops terug. Kreeg iets minder dan een week geleden een mail van ubisoft voor de collectors edition en heb deze zojuist even gepre-ordered bij gamemania.nl

• GerbenAtUBI
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 03-04-2014
De officiële systeemeisen zijn bekend gemaakt!

MINIMUM PC CONFIGURATION
OPERATING SYSTEM: Windows 7, Vista, XP •
PROCESSOR: INTEL Pentium DualCore 2GHz or equivalent •
RAM: 2 GB •
VIDEO CARD: DirectX® 9.0c compliant, Shader 3.0 compliant Video Card with 512 MB, or equivalent •
DIRECT X®: DirectX® 9.0c (included on disc) •
DVD-ROM DRIVE: only for installation •
SOUND CARD: DirectX 9.0c compatible •
HARD DISK: 5 GB •
PERIPHERALS: Mouse, keyboard •
OTHERS: Temporary broadband connection required for one-time product registration at first launch of the game, permanent broadband connection required for multi-player.

• Cubic X
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23-04 19:27
quote:
GerbenAtUBI schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:39:
De officiële systeemeisen zijn bekend gemaakt!

MINIMUM PC CONFIGURATION
OPERATING SYSTEM: Windows 7, Vista, XP •
PROCESSOR: INTEL Pentium DualCore 2GHz or equivalent •
RAM: 2 GB •
VIDEO CARD: DirectX® 9.0c compliant, Shader 3.0 compliant Video Card with 512 MB, or equivalent •
DIRECT X®: DirectX® 9.0c (included on disc) •
DVD-ROM DRIVE: only for installation •
SOUND CARD: DirectX 9.0c compatible •
HARD DISK: 5 GB •
PERIPHERALS: Mouse, keyboard •
OTHERS: Temporary broadband connection required for one-time product registration at first launch of the game, permanent broadband connection required for multi-player.
Ik vind dat eisen van de videokaart altijd zo debiel bij pc-games. Een Radeon 4250 ondersteund ook DirectX 9.0c, shader 3.0 en heeft 512MB geheugen...toch zal het spel daar voor geen meter op draaien 8)7 .

• iApp
  • Niet online
Dat is mooi nieuws, is het al officieel bekent wanneer de release datum is?

• GerbenAtUBI
quote:
HardCoreGamer schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:47:
Dat is mooi nieuws, is het al officieel bekent wanneer de release datum is?
17 november 2011 :)

• FVV
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 17-07-2015
Geen DX11 ondersteuning, das jammer!

• iApp
  • Niet online
Topic start heeft een update gehad* :)

• GerbenAtUBI
Je kan trouwens ook keys winnen voor de gesloten bèta van Anno 2070! Op de Facebook pagina van Anno wordt tot en met zondag een sweepstake gehouden.
http://www.facebook.com/annogame

• Vale vista
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze t oorlog systeem van anno 1404 doorzetten en combineren met die van 1701. daarnaast hoop ik dat de formatie opties weer terug komen vanuit 1602. en @FVV er komt wel dx11 in. dit zijn namelijk de min specs.

• Mils
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 13:04
Heeft iemand toevallig nog een key gewonnen voor de beta die vandaag begint?

Mils wijzigde deze reactie 04-10-2011 09:52 (26%)

Bij twijfel? dubbele dosis!

• Hogader
  • Nu online
quote:
Mils schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:51:
Heeft iemand toevallig nog een key gewonnen voor de beta die vandaag begint?
Nog niets, maar volgens mij zijn ze nog niet weggegeven

• GerbenAtUBI
Als het goed is worden de winnaars vandaag ingelicht!

• GoTman
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 07:18
Ik heb een key gewonnen! Ga het nu downloaden en installeren :) iemand anders hier ook nog een key?

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

• Snoz Lombardo
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23-05 10:37
Ik heb ook een key! Vanavond maar eens proberen.

edit: Voorlopig nog weinig succes. Toen ik de client gedownload en geïnstalleerd had zei AVG Free dat anno5.exe een virus bevatte en kon daardoor de game niet starten. AVG uitgezet en toen startte het wel, echter toen was alles in Duits terwijl ik bij de installatie toch echt voor Engels koos.

Nu uninstall gedaan en opnieuw downloaden, kijken of het nu wel lukt.

Snoz Lombardo wijzigde deze reactie 06-10-2011 22:28 (79%)

• Hogader
  • Nu online
Gister via twitter aan ubisoft gevraagd waar ze bleven en ze zouden er toen achterna gaan. Natuurlijk heb ik er dan weer GEEN gekregen vandaag. Achja dan maar wachten tot de collector's edition op 17 november binnenkomt.

Het is alleen jammer dat er dan natuurlijk weer een berg zijn die wel een key hebben maar na 5 minuten beseffen dat anno toch geen game voor hun is en er dus geen gebruik van maken.

Hogader wijzigde deze reactie 06-10-2011 18:50 (29%)

• Cogency
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-05 23:41

Cogency

[Team Orion]

Mocht iemand een key overhebben of hem niet gebruiken, ik maak er ook graag gebruik van. :)

• iApp
  • Niet online
quote:
Cogency schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:47:
Mocht iemand een key overhebben of hem niet gebruiken, ik maak er ook graag gebruik van. :)
That's what I said. ^ :)

• Misha
  • Laatst online: 13:04
Dito! Iemand met een key die hij niet gaat gebruiken: mijn inbox staat altijd open!

• Ryan_
  • Laatst online: 23-05 16:52
quote:
Mi6 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:11:
Dito! Iemand met een key die hij niet gaat gebruiken: mijn inbox staat altijd open!
Same here. :D

• Cogency
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-05 23:41

Cogency

[Team Orion]

• Hogader
  • Nu online
quote:
Cogency schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:00:
[...]

Key nu net binnen gekregen met de download link. :)
Thnx daarvoor, heb ik gelukkig ook een key. Had de beta al op de pc staan dus gelijk ingevoerd en ze werken iig naar behoren.

• mstoel
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 12:47
quote:
Mi6 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:11:
Daar sluit ik me bij aan! :P

• ipazza
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 11:28
Ik had mij ook aangemeld bij die duitse site voor een key maar nooit wat gehoord. Ook geen bevestiging van mijn registratie. Ik dacht namelijk dat iedereen die zich registreerde een key kreeg ?

In het geval dat je nog een key hebt rondslingeren DM me maar! :)

I don't hate you, I nothing you

• Snoz Lombardo
Gisteravond na de herinstallatie was het spel gelukkig wel in het Engels, AVG bleef echter volhouden dat anno5.exe een virus bevatte, ook na de client opnieuw gedownload te hebben. AVG even uitgezet en even (uurtje) gespeeld.

De game 'voelt' nog steeds als een echte Anno game. Je hebt je warenhuis, je bouwt een stadsplein, wat huizen eromheen en begint met de eerste basis industrie. Eigenlijk is dus alleen de setting anders wat in mijn ogen geen slecht punt is. Heb nog te kort gespeeld om echt iets nieuws te ontdekken aan de gameplay, behalve dat voor de kust van mijn eiland de 'Ark' van mijn factie drijft. Hier kon ik wat goederen bestellen zoals tools waarvan je er in het begin nooit te weinig van kan hebben.

Vanavond maar eens wat langer spelen!

• Hogader
  • Nu online
quote:
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:50:
Gisteravond na de herinstallatie was het spel gelukkig wel in het Engels, AVG bleef echter volhouden dat anno5.exe een virus bevatte, ook na de client opnieuw gedownload te hebben. AVG even uitgezet en even (uurtje) gespeeld.

De game 'voelt' nog steeds als een echte Anno game. Je hebt je warenhuis, je bouwt een stadsplein, wat huizen eromheen en begint met de eerste basis industrie. Eigenlijk is dus alleen de setting anders wat in mijn ogen geen slecht punt is. Heb nog te kort gespeeld om echt iets nieuws te ontdekken aan de gameplay, behalve dat voor de kust van mijn eiland de 'Ark' van mijn factie drijft. Hier kon ik wat goederen bestellen zoals tools waarvan je er in het begin nooit te weinig van kan hebben.

Vanavond maar eens wat langer spelen!
Houd wel rekening dat je volgens de NDA niks mag zeggen over de content van de game.

• Snoz Lombardo
quote:
Hogader schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:00:
[...]

Houd wel rekening dat je volgens de NDA niks mag zeggen over de content van de game.
Mja, ik weet het. Vond dat ik 't nog redelijk oppervlakkig heb gehouden :P

• Jerry
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09-04 19:44

Jerry

Who?

quote:
Bedankt, vanavond even proberen. Anno 1404 was ook erg leuk dus hier ga ik waarschijnlijk ook wel wat uurtjes mee doorbrengen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Chris7
  • Niet online
quote:
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:08:
[...]

Mja, ik weet het. Vond dat ik 't nog redelijk oppervlakkig heb gehouden :P
Alles wat jij hebt gezegd is ook al eerder door de ontwikkelaars verteld, alleen over de gameplay weten we nog weinig.
Ga denk ik ook maar eens op jacht naar een beta key, al weet ik niet of m'n pc het wel aankan (ik heb een 2,2 Ghz AMD Athlon 64). Denk je dat je echt per se een dualcore nodig hebt? Bij 1404 was dat geloof ik ook zo, maar op lage instellingen kan ik die wel spelen.
Ben zeer benieuwd, lijkt me de mooiste en meest uitgebreide Anno-game ooit (en ik heb ze allemaal gespeeld)!

• avathar.rauko
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 26-03-2018
Zijn er nog personen met een ongebruikte beta key ?, had me voor alle contests opgegeven maar geluk was niet aan mijn kant

• iApp
  • Niet online
De topicstarter krijgt natuurlijk voorrang! :D
Ik heb er ook geen geluk met de prijsvraag gekregen. Next time better...

Als iemand 10 fake accounts heeft gebruikt, en nu dus 10 keys heeft, kan hij die 9 keys hier dan ff sharen? :)

• Nikeo
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 23-05 15:26

Nikeo

1 van de Nehn?

Na alle voorgaande edities van Anno gepirate te hebben ben ik nu moreel verplicht om het spel origineel te kopen :) Ik vind die 36,79 euro preorder prijs in de PW behoorlijk schappelijk eigenlijk!

Ik heb er erg veel zin in. Tijd om de beta te spelen heb ik eigenlijk niet echt dus zal hier ook niet om een key vragen ^^ Tenzij iemand hem echt kwijt wil. Dan moet ik er maar tijd voor vrijmaken :P Of dat ten koste zal gaan van de vriendin, studie of minecraft moet ik maar even kijken dan :)

Suddenly I see the doors open. I have the keys

• Mutatie
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
Hier ook een een key gevraagd mocht iemand een hebben. Ik kan niet wachten om dit eens te kunnen spelen, 1404 vond ik een van de beste games van afgelopen jaren en ik ben eigenlijk veel meer sci fi fan dus.. :)

• avathar.rauko
Op 9lives geven ze nogmaals 50 keys weg dus wees er snel bij

http://www.9lives.be/game...=last&n=c_389057#c_389057

avathar.rauko wijzigde deze reactie 10-10-2011 14:25 (5%)

• Freddy315pk
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 08-03 14:05
Wonderbaarlijk genoeg had ik vorige week een Beta key gekregen en nu krijg ik er nog een.. :o

Topic starter gets first pick!! 8)

• avathar.rauko
Als de topic starter geen intresse heeft, Ik zou het graag willen :)

• Nikeo

Nikeo

1 van de Nehn?

heb maar even geapplied voor een key op 9lives :)

• Mutatie
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
quote:
Thnx voor de tip, had gister al geprobeerd maar niks, nu weer, kijken of het lukt :)

• iApp
  • Niet online
Bedankt @Freddy315pk voor deze geweldige key!
Ik ben voorzien van de mooie beta, het is een stuk wennen tegenover Anno 1404 (Toekomst)
Maar dat betekent dat hij niet minder leuk is, in tegen deel! Ik zal er nog even wat uurtjes zoet mee zijn. :P

Aardige @GerbenAtUBI heeft ook nog een mooie key over, ik ben al voorzien dus deze is vrij.
Vraag het hem lief, en wie weet... :)

• Chris7
  • Niet online
Hopelijk krijg ik ook zo'n key, ben wel zeer benieuwd naar 2070. Ziet er in alle filmpjes al top uit!

• Jaguar645
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12:32
Anno is en blijft ontzettend leuk :) ben ook wel benieuwd naar deze nieuwe versie. Mocht er iemand toevallig een key over hebben kun je me er ontzettend blij mee maken!

• Zendith
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11:55
misschien moet tweakers maar eens een paar van die keys weg gaan geven ;)

• blueice85
  • Laatst online: 13:12
shit alweer te laat geweest met mijn key, is er nog een barmhartige samaritaan die er eentje voor mij over heeft? (a)

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 22-05 00:36
Ok, fanboys & girls, berichtje uit tha t.net headquesrters.

We hebben van uitgever Ubisoft 50 keys gekregen voor de bètatest van Anno 2070.

Geïnteresseerd? Zie redactieblog: Win een bètakey voor Anno 2070!

En wees er snel bij, want 50 keys, da's zo weg, gokken we!

• redfoxert
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
quote:
Paul Hulsebosch schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:28:

THANKS!

Was net op zoek naar een leuke Sim game om de saaiheid van WoW een beetje te onderdrukken :D

redfoxert wijzigde deze reactie 14-10-2011 15:33 (8%)

Intel i5-2500K/GB Z68X-UD3H-B3/GB R9 290/2x8096MB Crucial Ballistix DDR3-1600/Crucial MX200 500GB/25" Dell 2515H

• iApp
  • Niet online
Veel plezier ermee, ik ben al voorzien dus zal iemand anders ermee blij maken! :)
Nog één maand wachten, en wij kunnen het officiële resultaat zien.

• RocketKoen
quote:
Paul Hulsebosch schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:28:

<3
helaas een NDA

TheS4ndm4n#1919

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Nu online

Bartske

Valar Morghulis

hoppa key binnen, thanks tweakers!

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• Paterpor
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 12:47
Yaaay! Ben heel tevreden (ben een grote Anno fan)

• Nikeo

Nikeo

1 van de Nehn?

Helaas :( Geen key gewonnen zegt hij.

Iemand die hem niet gaat gebruiken? Heb onverwacht 2 dagen vrij!

EDIT: Heb een key!!

Nikeo wijzigde deze reactie 14-10-2011 16:08 (10%)

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 22-05 00:36
We zijn er doorheen, alle keys zijn inmiddels op. We wensen de gelukkige winnaars veel plezier met de bètatest!

• militair90
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 03-04 23:55

militair90

sure we can f*uck it up

yes, heb een key, wel jammer dat we niets mogen zeggen over de inhoud

'' Let wel, deelnemers aan de bètatest vallen een NDA ofwel een non-disclosure agreement. Dat wil zeggen dat je niet over de game mag publiceren. De volledige tekst van de overeenkomst wordt getoond als je het spel installeert. De bètatest duurt tot 11 november.''

'' I'f you're going throuh a hell, keep on going '' Winston Churchill

• Zendith
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11:55
LOL tuurlijk. Ik vraag er om en mis ik het :P

haha tis wat.

• TEAMIKKE
  • Registratie: februari 2006
  • Niet online
Ik zou ook nog graag een key willen als iemand er een over heeft O-)

• StM
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 12:35
Tja wie niet, ik viel ook buiten de boot helaas.

• TEAMIKKE
  • Registratie: februari 2006
  • Niet online
quote:
StM schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:35:
Tja wie niet, ik viel ook buiten de boot helaas.
Leuke woordspeling :P

• Nikeo

Nikeo

1 van de Nehn?

Dit is gericht aan andere beta testers en niet bedoeld als jaloersmakerij!

Ik heb het geïnstalleerd. Ziet er leuk uit hoor ;) Als ik het goed begrijp heb ik een beetje door welke kant ze op willen met de tech tree. Ik vind het een origineel systeempje wat ze bedacht hebben, nog niet eerder gezien. Beetje een politiek model. Helaas moet je wel verbinding houden met de Ubisoft Servers. Dat vind ik nu al vervelend, blijkbaar ligt die server er af momenteel? Wou net een game beginnen :)

ik mag helaas niet de diepte in maar als het goed is moeten mensen die weeten waar ik het over heb het wel begrijpen ^^

EDIT: reden van de server die down is blijkt te zijn dat ik nu een nieuwe patch binnenhaal met de autopatcher. Patchen lijkt me goed geregeld, download echter max met 750 kb

Nikeo wijzigde deze reactie 14-10-2011 18:41 (28%)

• redfoxert
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
quote:
Nikeo schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:36:
Helaas moet je wel verbinding houden met de Ubisoft Servers. Dat vind ik nu al vervelend, blijkbaar ligt die server er af momenteel? Wou net een game beginnen :)

ik mag helaas niet de diepte in maar als het goed is moeten mensen die weeten waar ik het over heb het wel begrijpen ^^
De server is inderdaad offline. Kreeg niet eens de kans om te saven, alleen reconnecten of closen :(

Intel i5-2500K/GB Z68X-UD3H-B3/GB R9 290/2x8096MB Crucial Ballistix DDR3-1600/Crucial MX200 500GB/25" Dell 2515H

• RocketKoen
quote:
redfoxert schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:39:
[...]

De server is inderdaad offline. Kreeg niet eens de kans om te saven, alleen reconnecten of closen :(
Ja dat is inderdaad wel een dikke fail.
Een Ubisoft kennende is die always-online eis niet alleen voor de beta

TheS4ndm4n#1919

• Nickbn
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 10-05 21:13

Nickbn

Betrokken

ik zou graag de mensen die daadwerkelijk de beta hebben bemachtigd vriendelijk willen verzoeken of ze hun positie niet alleen willen mis/gebruiken om fulltime te gamen, maar daadwerkelijk vervelende bugs en belangrijke aanpassingen zo snel mogelijk te herkennen en aan tegeven om uiteindelijk bij de release van de game hun deename te rechtvaardigen ;)

Have fun guys!

• Hogader
  • Nu online
quote:
Nickbn schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:34:
ik zou graag de mensen die daadwerkelijk de beta hebben bemachtigd vriendelijk willen verzoeken of ze hun positie niet alleen willen mis/gebruiken om fulltime te gamen, maar daadwerkelijk vervelende bugs en belangrijke aanpassingen zo snel mogelijk te herkennen en aan tegeven om uiteindelijk bij de release van de game hun deename te rechtvaardigen ;)

Have fun guys!
Er komt om de zoveel tijd al direct een scherm inbeeld waarin je kunt aangeven hoe je alles vind. Verder is er duidelijk een bugreporter en kan je daar netjes screens aan toevoegen.

Nog nooit een beta gespeeld waar ik zo simpel bugs kon rapporteren

• RocketKoen
quote:
Hogader schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:42:
[...]

Er komt om de zoveel tijd al direct een scherm inbeeld waarin je kunt aangeven hoe je alles vind. Verder is er duidelijk een bugreporter en kan je daar netjes screens aan toevoegen.

Nog nooit een beta gespeeld waar ik zo simpel bugs kon rapporteren
Maar het beta forum dat in de launcher staat kom je niet in.
Ook zijn alle vragen die je krijgt in het duits...

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 2 3 ... 12 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True