Persoonlijk leek 1404 flexibeler. Vind het in 2070 lastiger centraal te produceren.
Ik had vaak 3 bewoonde eilanden en mischien wat dorpjes random op eilanden voor wat extra geld. De productie gebeurde op een hoofdeiland met een megaopslag en flink overproductie waarvanuit de eilanden bevoorraad werden(zie eerder geposte foto, onderhand compleet volgeboud met fabrieken).
Zoiets lukt me nog niet bepaald in 2070 gezien voor mn gevoel grondstoffen verdeelder en tijdelijk lijken, ik produceer hier meer per eiland waardoor mijn traderoutes ook meer samengevoegd worden.
Beetje spelen met belastingen en upgraden en je hebt altijd zat inkomen om te spelen.
Mijn spel in a nutshell:
Een behoorlijk dorp bouwen, belasting op max, iets laten upgraden, eisen bekijken, nieuwe productielijnen bouwen (liefst op andere eilanden meteen), meer huizen bouwen, flink overproductie draaien, de belastingen op zn laagst zetten en zien hoe je stad upgrade,belastingen op max nieuwe productielijnen starten voor nieuwe eisen, flink overproduceren, de boel weer flink laten upgraden, flink huizen bij bouwen, hoogste klasse iets laten upgraden, nieuwe eisen bekijken, overproductie bouwen, de boel een eind laten upgraden enz enz
[
Voor 27% gewijzigd door
Mutatie op 14-12-2011 21:58
]