Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Hij kan toch perfect 2 installaties van de game staan hebben, waarvan eentje gekraakt? ;)

Overigens het enige nadeel van de Reloaded versie is dat je geen items kan laden in de Ark, omdat hij deze data bewaart op de servers (of iig een online controle uitvoert). Maar als deze laatste toch plat liggen maakt dat dus niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bavaro
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-10-2018
Kan iemand vertellen wat de toevoegingen zijn van de extra content bij de deluxe edition van Anno 2070.
Wat voegen de extra toevoegingen Breona Ibori en sonic modulator toe aan het spel, welke opties? :?

google wis het ook niet. |:(

Thanks

[ Voor 7% gewijzigd door bavaro op 07-12-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:03
weet iemand hoe missie the 3d locator moet?
Ik moet namelijk die goods afleveren bij de 3d locater maar dat lukt me niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 08:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bavaro
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-10-2018
Bedankt, maar tot zo ver had ik het ook gevonden! :) Ik weet dat in de deluxe edition de volgende game items zijn toegevoegd:

TWEE IN-GAME ITEMS
• BREONA IBORI: De intelligente Breona hoort bij de Techs. Haar ontwikkeling van Nano technologieën is legendarisch.
• FORMULA: SONIC MODULATOR: Speciale Ark item in de academy. Deze sonische modulator trekt dolfijnen aan die jouw schepen zullen volgen en zijn bovendien een lust voor het oog.

Maar wat krijg je dan precies? Extra gebouwen, extra reseache? ik heb kan daar niets over vinden. Wat kan Breona en wat kunnen die dolfijnen.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:15
bavaro schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:46:
Maar wat krijg je dan precies? Extra gebouwen, extra reseache? ik heb kan daar niets over vinden. Wat kan Breona en wat kunnen die dolfijnen.

Iemand enig idee?
Die dolfijnen kunnen verder niks. In Anno 1404 had je al items, waardoor je een zwaardvis, dolfijn or orka achter je schip aan kon laten gaan. Gewoon for fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

bavaro schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:46:
[...]

Bedankt, maar tot zo ver had ik het ook gevonden! :) Ik weet dat in de deluxe edition de volgende game items zijn toegevoegd:

TWEE IN-GAME ITEMS
• BREONA IBORI: De intelligente Breona hoort bij de Techs. Haar ontwikkeling van Nano technologieën is legendarisch.
• FORMULA: SONIC MODULATOR: Speciale Ark item in de academy. Deze sonische modulator trekt dolfijnen aan die jouw schepen zullen volgen en zijn bovendien een lust voor het oog.

Iemand enig idee?
Dat wil ik dus ook weten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
De demo zou 2 missies bevatten. Hoe lang kan je hier ongeveer mee bezig zijn? Vond 1404 zalig, ook op de DS (New World).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Met plus (+) knop 20 minuutjes zonder een uurtje denk ik. Ligt eraan of je wilt ontdekken of snel erdoorheen. Ik zie overigens dat de game nu nog maar 33 euro is, gaat snel :)

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
ipazza schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:02:
Met plus (+) knop 20 minuutjes zonder een uurtje denk ik. Ligt eraan of je wilt ontdekken of snel erdoorheen. Ik zie overigens dat de game nu nog maar 33 euro is, gaat snel :)
Link de winkel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
pricewatch: Anno 2070, PC

[ Voor 48% gewijzigd door ipazza op 09-12-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Laatst online: 02-06 07:48
Ik zal vast iets verkeerd doen:

Ik krijg het bij een continuous game niet voor elkaar om met Global Trust een onderzeeer te scoren zoals ik dat bij Eden wel heb. Ik kan dus geen olie boren en plastics maken om naar het volgende stadia te gaan. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg zonder plastics of ruwe olie te moeten inkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Peekster schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:45:

Ik krijg het bij een continuous game niet voor elkaar om met Global Trust een onderzeeer te scoren zoals ik dat bij Eden wel heb. Ik kan dus geen olie boren en plastics maken om naar het volgende stadia te gaan. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg zonder plastics of ruwe olie te moeten inkopen?
Je kan ook Oil Drillers maken die op land olie voor je ophalen waardoor je dus gewoon je Oil Refinery aan de gang kan houden. Staan notabene in de Global Trust production chain als je een Plastics Factory wilt bouwen.

[ Voor 7% gewijzigd door redfoxert op 09-12-2011 13:49 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
redfoxert schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:48:
[...]

Je kan ook Oil Drillers maken die op land olie voor je ophalen waardoor je dus gewoon je Oil Refinery aan de gang kan houden.
Ok. Werkt dat net als die basalt schrapers of moet ik er een fertility voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Peekster schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:49:
[...]

Ok. Werkt dat net als die basalt schrapers of moet ik er een fertility voor hebben?
Als je geen olie op je eiland hebt zal het niet werken. Daar krijg je dan een melding van als het goed is inderdaad. Je zult dus een eiland moeten zoeken waar wel olie op te vinden is. Bovenin de balk kan je op de >> drukken en krijg je een overzicht van wat er op het eiland aanwezig is dat je in beeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Peekster schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:45:

Je koopt die sub via je ARK. Eerst die 10k dokken voor de technologie en dan nog eens 5k voor de sub.

Je moet volgens bij tier 3 mensen hebben van eco/tycoons voor je het krijgt. Als je tier 3 had en je bent ze kwijt moet je volgens mij gewoon weer tier 3 krijgen voordat je toegang krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Dat was dus ook het probleem. Ik kon niet bij de tier 3 tycoons komen omdat ik geen olie had. Klassieke kip/ei. Maar het is nu opgelost. Ja-knikkers installed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Volgende week komt er een nieuwe patch uit: http://forums-de.ubi.com/...f/3231027629/m/8961064869
Hopelijk worden de serverproblemen ook snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Chris7 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:42:
Volgende week komt er een nieuwe patch uit: http://forums-de.ubi.com/...f/3231027629/m/8961064869
Hopelijk worden de serverproblemen ook snel opgelost.
Kijk dit is mooi,
Main changes:
• First Ornamental Buildings for Ecos and Tycoons implemented.
Had al zo'n vermoeden dat die eruit gehaald zijn aangezien de Ai's ze wel kunnen.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Kan je de gamespeed niet omhoog gooie in dit spel? Het gaat me namelijk iets te langzaam....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris89 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:27:
Kan je de gamespeed niet omhoog gooie in dit spel? Het gaat me namelijk iets te langzaam....
Er zit volgens mij alleen een tijdelijks speed up in met de plus en min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:34:
[...]

Er zit volgens mij alleen een tijdelijks speed up in met de plus en min.
Ga der vanuit dat gewoon de plus en min op het toetsenbord is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer het eens uit zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:44:
probeer het eens uit zou ik zeggen
werkt dus niet.... daarom de vraag dus... Zit wel op een laptop, weet niet als dat uit maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

customize controls in de settings anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:57:
customize controls in de settings anders.
Er zit ook een speed controll onder "command console" rechtsonder in je beeld.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
De + en - op je numpad doet het anders prima!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Postius schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 00:32:
De + en - op je numpad doet het anders prima!
Maar die stoppen als je ze loslaat.
En laptops hebben geen numpad.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Volgens mij kan je in Anno de game niet standaard in een hogere snelheid spelen. Zou denk ik ook niet handig zijn, want op een gegeven moment gebeurt en zoveel tegelijk, en het is een hele zware belasting voor de CPU en GPU.
Met + kan je de game versnellen inderdaad, maar anders kan je volgens mij in de settings die sneltoetsen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 08:32

Poekie McPurrr

Mreoww~

RocketKoen schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 00:33:
[...]

Maar die stoppen als je ze loslaat.
En laptops hebben geen numpad.
Widescreen laptops vaak wel.. mijne heeft bv een normaal desktop keyboard :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
Chris7 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:38:
Volgens mij kan je in Anno de game niet standaard in een hogere snelheid spelen. Zou denk ik ook niet handig zijn, want op een gegeven moment gebeurt en zoveel tegelijk, en het is een hele zware belasting voor de CPU en GPU.
Met + kan je de game versnellen inderdaad, maar anders kan je volgens mij in de settings die sneltoetsen veranderen.
Doe es F11 drukken ;)
Ik speel bijna enkel in high speed, als er wat moet gebeuren zet ik hem terug op slowmotion mode (standaard speed ), er is ook nog een slow-slowmotion mode :P

[ Voor 14% gewijzigd door Mutatie op 10-12-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Mutatie schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:21:
[...]

Doe es F11 drukken ;)
Ik speel bijna enkel in high speed, als er wat moet gebeuren zet ik hem terug op slowmotion mode (standaard speed ), er is ook nog een slow-slowmotion mode :P
slow-slowmotion is ook wel handig soms :P
Ik heb het gebruikt toen ik mn town center ging slopen om een monument neer te zetten.
Als je daar te lang mee wacht loopt heel je stad leeg :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
hee mensen, ik heb het spel sinds gisteren, maar ik loop tegen een probleem aan in de 2e missie van het 2 gedeelte van de campaign, hier moet je o.a. een shipyard bouwen en hierna een of ander oorlogsschip, maar ik heb hier geen credits voor, en ik verlies continu ongeveer 500 credits (dat rode getal) en nu is mijn vraag hoe ik geld kan krijgen of hoe ik minder geld kan verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
TheThomas schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 15:55:
hee mensen, ik heb het spel sinds gisteren, maar ik loop tegen een probleem aan in de 2e missie van het 2 gedeelte van de campaign, hier moet je o.a. een shipyard bouwen en hierna een of ander oorlogsschip, maar ik heb hier geen credits voor, en ik verlies continu ongeveer 500 credits (dat rode getal) en nu is mijn vraag hoe ik geld kan krijgen of hoe ik minder geld kan verliezen.
Belastingen op geel zetten. Je bevolking groeit en upgrade niet, maar je krijgt wel maximale inkomsten.
Zorgen dat je niet meer productie gebouwen maakt dan je nodig hebt. Als je toch dingen overhoudt, verkoop ze in je docks.
Als je al een berg productie gebouwen hebt (voor voedsel enzo), kun je ook meer huizen bouwen.
En als laatste, bouw je stad zo, dat je zo min mogelijk service gebouwen nodig hebt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
ik heb een tijdje terug in dit topic gelezen hoe iemand de laadtijden verkorte door de compressie naar benenden te schalen. weet iemand nog hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Weet iemand hoe je aan Spheric procedure komt ? Ik wil bij de techies die entire area upgrade voor coal powerplants maken maar kan alles behalve die de spheric procedure bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
williewonka03 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:10:
ik heb een tijdje terug in dit topic gelezen hoe iemand de laadtijden verkorte door de compressie naar benenden te schalen. weet iemand nog hoe dit moet?
http://anno2070.wikia.com/wiki/Engine.ini

Staat daar denk ik wel beschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ipazza schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:09:
Weet iemand hoe je aan Spheric procedure komt ? Ik wil bij de techies die entire area upgrade voor coal powerplants maken maar kan alles behalve die de spheric procedure bouwen?
als je een bepaald aantal tech inwoners moet hebben staat dat er als je met de muis op het ding gaat staan (in de tech center)
Anders kan het zijn dat je de 1e moet kopen bij een AI, of verdienen in een quest.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Mutatie schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:21:
[...]

Doe es F11 drukken ;)
Aha, dat wist ik niet. Weer wat geleerd ;) . Versnel zelf vaak af en toe de game, maar standaard high speed lijkt me niet handig, als er wat gebeurt ben je denk ik niet snel genoeg om gelijk te reageren.
Maar goed, ieder z'n voorkeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je bij je Ark meer tabs kan vrij spelen waarin je goederen kan opslaan?
Heb al zitten zoeken maar kan er niks over vinden en ook in mijn Academy kan ik niks vinden wat er op wijst dat ik meer tabs erbij krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
zit er ook een free mode in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
als je continuous game bedoeld, ja.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
Leuk linkje maar daar staat het niet beschreven, alleen wat engine.ini is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
RocketKoen schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:01:
[...]
als je continuous game bedoeld, ja.
ja gwn zoals andere spellen, waar een knop op zit van free mode, en dat je gewoon kan kiezen met hoeveel recources je begint enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

Van het weekend even lekker gespeeld, bijna de campaign uitgespeeld. Zit wel een vreemd bug in met een side-quest. Bij 3-1 of 3-2 ligt er een eilandje onder je, waarop je een warehouse moet bouwen en 10 "survivors" moet vinden. Ik heb een aantal keer meegemaakt bij het bouwen van het warehouse dat Yana (volgens mij) de quest beeindigd... erg vreemd!

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ankh schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:57:
Van het weekend even lekker gespeeld, bijna de campaign uitgespeeld. Zit wel een vreemd bug in met een side-quest. Bij 3-1 of 3-2 ligt er een eilandje onder je, waarop je een warehouse moet bouwen en 10 "survivors" moet vinden. Ik heb een aantal keer meegemaakt bij het bouwen van het warehouse dat Yana (volgens mij) de quest beeindigd... erg vreemd!
Die ben ik ook tegengekomen. Ik weet niet meer precies hoe ik het heb opgelost. Iets met reloaden en iets op net een andere volgorde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:39:
Weet iemand hoe je bij je Ark meer tabs kan vrij spelen waarin je goederen kan opslaan?
Heb al zitten zoeken maar kan er niks over vinden en ook in mijn Academy kan ik niks vinden wat er op wijst dat ik meer tabs erbij krijg.
Je speelt de extra tabs vrij door een carrière te maken bij de verschillende fracties. Iedere fractie ontsluit 1 tab.

Een andere vraag:
Hebben jullie ook de ervaring dat je het concurrerende schip in een race niet kunt EMP'en met je glider? Dat leek me namelijk een overduidelijke en eenvoudige winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

@williewonka03

dit staat op pagina 7

Impuls schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:17:
Even een reactie op wat oudere posts ivm anno 1404 + venice.

Laadtijden : in engine.ini je compresslevel op 0 zetten. (ipv 5). is wel 50MB voor savegame...but faster....

je kan ook gfx preloaden en dynamic rendering vermijden, extra camerastand, verder uitzomen ...

google is your best friend.

deze truc werkt ook in anno 2070. je moet er alleen wel even bij zetten dat de engine.ini in de appdata staat ;)

williewonka03 in "[PC] Anno 2070 [Deel 1]"

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
LuckyLukeNL schreef op zondag 11 december 2011 @ 20:13:
[...]

ja gwn zoals andere spellen, waar een knop op zit van free mode, en dat je gewoon kan kiezen met hoeveel recources je begint enzo...
je kan ongeveer alles instellen.
het heeft wel invloed op je dificulty rating.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iooryz schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:21:
[...]

Je speelt de extra tabs vrij door een carrière te maken bij de verschillende fracties. Iedere fractie ontsluit 1 tab.
Ok en die kan ik als ik het goed heb maken door quests uit te voeren of door missies te doen?

Is er al iemand met een volledige geüpgraded ark, ander model enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Ik heb mijn ark al volledig geupgraded. En een ander model kun je al verdienen in de missies. Als je de laatste missie uitgespeeld hebt, krijg je F.A.T.H.E.R. 1.0 als mogelijk ark model.

Careerpoints krijg je door missies uit te spelen en quests te doen (daily quest is al weer 50 points)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iooryz schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 00:42:
Ik heb mijn ark al volledig geupgraded. En een ander model kun je al verdienen in de missies. Als je de laatste missie uitgespeeld hebt, krijg je F.A.T.H.E.R. 1.0 als mogelijk ark model.

Careerpoints krijg je door missies uit te spelen en quests te doen (daily quest is al weer 50 points)
Nice thanks for the info :) Zou je misschien een screen kunnen posten van je ark? ben benieuwd hoe die eruit ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:52
Pffff, die servers van Ubisoft liggen er wel veel uit zeg.. In ieder geval kan er geen connectie mee worden gemaakt.
Als je offline speelt werken de upgrades die je eerder heb uitgevoerd op je Ark ook niet meer, zoals de vergrootte storage ruimte. Nu is mn opslagcapaciteit met de helft minder -_-"

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Er is maintenance op Ubisoft server.. zou om 9 EST (1300h hier?) weer online moeten zijn.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuregenu
  • Laatst online: 15-07 15:14
Dit is wel belachelijk zeg; je kan niet online inloggen omdat de servers er tot minstens 4 uur uitliggen bij Ubisoft (volgens de Duitse twitter van het Anno team tot 12 uur) maar als je zegt dat je offline wilt spelen (dus zonder teamkleur, zonder achievements, zonder customized ark) stopt het spel. Hij crasht gewoon en stuurt je terug naar je desktop, met het hele uplay-schermpje ook weg.

Lang leve legaal spelen :F

ユレゲヌ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Spel werkt hier gewoon in offline modus hoor (en gelukkig maar.. met dat rotweer buiten..)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het werk dus kan niet spelen, maar gisterenavond was ik die standalone missie aan het doen waar je een monument moet bouwen. Monument ging de laatste bouwfase in en ik had nog 7000 licenses liggen, dacht ik ga er ff wat kopen en in men ark proppen valt mijn internetconnectie toch niet uit zeker.....

Het was al vrij laat en ik ben gaan slapen. Kan ik het savegame laden en dan die dingen alsnog in de ark proppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Die Ark kun je alleen vullen en laden in continuous missions, niet in single player missions.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

That sucks :p

Anyway, heeft er iemand al de multiplayer functie uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopenMetBitcoin
  • Laatst online: 27-08 09:55
Kan iemand al weer inloggen? Ik krijg nog steeds bij het starten van het spel de onderstaande foutmelding.
De status updates op de storingspagina zijn nu ook niet echt meer nauwkeurig.

Heb ik een keer vakantie. Is het slecht weer. Kan ik weer niet spelen omdat de server down is. :(

Afbeeldingslocatie: http://www.glasvezelstraat.nl/AnnoFout.JPG

Kopen met Bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
2ehands schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:21:
Kan iemand al weer inloggen? Ik krijg nog steeds bij het starten van het spel de onderstaande foutmelding.
De status updates op de storingspagina zijn nu ook niet echt meer nauwkeurig.

Heb ik een keer vakantie. Is het slecht weer. Kan ik weer niet spelen omdat de server down is. :(

[afbeelding]
zo te zien maintenance. ik kreeg tenminste eerst een patch voor ik dat scherm kreeg.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Crap heb net Anno 2070 gekocht omdat Star Wars online, waar ik een vrije dag voor had genomen, voor mij vandaag nog niet beschikbaar komt. Nu liep ik al tegen die copywrite protection shit aan van ubishit bij het aanmaken van een nieuw account, onder mijn bestaande emailadres, (wat al niet ging omdat ik 3 jaar terug al ergens een account heb aangemaakt). Door het onderhoudt kan ik echter mijn oude gegevens niet meer opvragen. Dus heb ik maar een nieuw account aangemaakt met het emailadres van mijn werk. Vervolgens kan ik nogsteeds niet inloggen omdat hij geen connectie met de servers kan maken.

Moraal van het verhaal. Koop het niet legaal. In nog geen 15 minuten was een illegaal kopie binnen en kon ik beginnen met spelen. Ubishit heeft gelijk het pc platform is niet rendabel (met zulke rommel erbij om hun klanten weg te pesten). d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Laatst online: 21:00
Je kan de missies niet uitspelen met de illegale versie. Je moet je ark gebruiken daarvoor en daar heb je een actieve internetconnectie met de servers voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

@Seth: Word nog wat als Starwars steeds offline moet voor early game patching _O-

edit: ubi weer online :)

[ Voor 15% gewijzigd door Poekie McPurrr op 13-12-2011 16:08 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:05:
@Seth: Word nog wat als Starwars steeds offline moet voor early game patching _O-

edit: ubi weer online :)
Thnx voor de info. En ach ja, alleen in een utopische wereld kan ik de spellen spelen die ik wil spelen wanneer ik dat wil. Service is een begrip dat nog maar weinig bedrijven kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Tja, balen voor je.. eerst Starwars nog niet te spelen voor, dan gooit een ander bedrijf die een aangekondigde update uitvoert roet in het eten... zal jij het nog zwaar krijgen. (1st world problems.. _O- )

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Ik heb gezocht maar ik kon het niet vinden. Hoe bouw je op een tweede eiland bij vrije missie's?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Redax schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:03:
Ik heb gezocht maar ik kon het niet vinden. Hoe bouw je op een tweede eiland bij vrije missie's?
3 building materials en 2 tools meenemen in een schip.
Varen naar de kust.
Je krijgt dan linksboven je schip-info (rechtersonder) een icoontje om een warehouse te bouwen.

Pro-tip: neem meer mee dan bovenstaand, want anders heb je alleen een warehouse en zijn daarna je minerals op :P Alles wat je extra inlaadt, komt terecht in je nieuwe warehouse.

[ Voor 6% gewijzigd door PromWarMachine op 13-12-2011 17:11 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
Renzzie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:41:
Je kan de missies niet uitspelen met de illegale versie. Je moet je ark gebruiken daarvoor en daar heb je een actieve internetconnectie met de servers voor nodig.
Ik ben anders al best ver en kan gewoon de ark gebruiken met de illigale versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Sorry als dit op een domme vraag lijkt maar goed...
Ik probeer nu gewoon een continous missie (dacht ik), de makkelijkste. Dus maak 1500 executives (geen idee wat dat is nog). Nu zit ik met het probleem dat op de 1 of andere manier mn werkers niet een tech omhoog willen gaan. Alles behoeftes zijn aanwezig, de materialen liggen klaar, ze mogen het zo pakken, belasting staat op zn laagst....en er gebeurt helemaal NIETS. wat doe ik fout? :(

[ Voor 5% gewijzigd door Anvesi op 13-12-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:24
Heb je bij je village centre wel aangezet dat ze mogen upgraden?

Overigens heb ik Anno nu eindelijk draaiend. Was 'slechts' en Windows herinstallatie voor nodig...

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Fiole schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:47:
Sorry als dit op een domme vraag lijkt maar goed...
Ik probeer nu gewoon een continous missie (dacht ik), de makkelijkste. Dus maak 1500 executives (geen idee wat dat is nog). Nu zit ik met het probleem dat op de 1 of andere manier mn werkers niet een tech omhoog willen gaan. Alles behoeftes zijn aanwezig, de materialen liggen klaar, ze mogen het zo pakken, belasting staat op zn laagst....en er gebeurt helemaal NIETS. wat doe ik fout? :(
Dat is vast een kleinigheidje.
Wat erg helpt: 2 screenshots: een van je city centre en een van een huisje dat niet omhoog gaat.

Dan heb je binnen een uurtje een antwoord van iemand :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

PromWarMachine schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:03:
[...]

Dat is vast een kleinigheidje.
Wat erg helpt: 2 screenshots: een van je city centre en een van een huisje dat niet omhoog gaat.

Dan heb je binnen een uurtje een antwoord van iemand :)
Hierzo:
Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/8587/screenshot0000f.jpg
En zo blijft ie staan, zelfs na extra speed 5 minuten te wachten :/
Snap er niets van...

[ Voor 11% gewijzigd door Anvesi op 13-12-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:53
Niet 100% van je inwoners kan upgraden, bij de hogere klassen wordt het percentage dat kan upgraden ook steeds lager.

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Elke hogere klasse heeft een bepaald aantal huizen van lagere klasse nodig, ze kunnen niet allemaal upgraden.
Ik gok, bouw huisjes bij en ze kunnen weer wat upgraden.

Zo bouw ik altijd 2 steden later in de game op 1 eiland, daarvan maak ik 1 luxe ass 100% high class bling bling city zonder schooiers en een ghettowijk aan de andere kant van het eiland :+

[ Voor 58% gewijzigd door Mutatie op 13-12-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

En maakt het dan nog uit of dat op een ander eiland is? Heb namelijk een tweede 'stadje' ergens op een ander eiland voor extra inkomen, dat zichzelf kan ondersteunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet op hetzelfde eiland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Bedankt voor de uitleg, ik zal er aan gaan werken! (Ben alleen een chaos met het plannen: er zijn allemaal 'mooie' layouts, maar ik doe maar wat -_-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Fiole schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:40:
Bedankt voor de uitleg, ik zal er aan gaan werken! (Ben alleen een chaos met het plannen: er zijn allemaal 'mooie' layouts, maar ik doe maar wat -_-)
och.. na paar uur spelen weet ik niet eens wat op welk eiland vebouwd word :P

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:41:
[...]

och.. na paar uur spelen weet ik niet eens wat op welk eiland vebouwd word :P
Dit hou ik makkelijk bij dmv traderoutes. Elk product/grondstof krijgt van mij een eigen traderoute en schip. Het liefst verbouw ik 1 product per eiland (onhaalbaar maartoch) om alles simpel te houden. Zo eindig ik zo met 50 routes, niet bij te houden als alles overal vandaan zou komen.
Als het uitkomt fabriceer ik te plekke op dat eiland producten en verder probeer ik alles centraal te houden en fabriceren.

Routes geven zo aan waar een product vandaan komt, als er bv. een schip zinkt weet je precies hoe en wat, kom je iets tekort wet je ook waar, en je hebt alle ruimte om bij te bouwen.

[ Voor 16% gewijzigd door Mutatie op 13-12-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 00:54:
[...]

Nice thanks for the info :) Zou je misschien een screen kunnen posten van je ark? ben benieuwd hoe die eruit ziet
Ik zal er morgen eens aan proberen te denken. Wilde het vanmiddag doen, maar toen was de server dus down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 19:15
Mutatie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:47:
[...]

Dit hou ik makkelijk bij dmv traderoutes. Elk product/grondstof krijgt van mij een eigen traderoute en schip. Het liefst verbouw ik 1 product per eiland (onhaalbaar maartoch) om alles simpel te houden. Zo eindig ik zo met 50 routes, niet bij te houden als alles overal vandaan zou komen.
Als het uitkomt fabriceer ik te plekke op dat eiland producten en verder probeer ik alles centraal te houden en fabriceren.

Routes geven zo aan waar een product vandaan komt, als er bv. een schip zinkt weet je precies hoe en wat, kom je iets tekort wet je ook waar, en je hebt alle ruimte om bij te bouwen.
Ikzelf gebruik een rare, maar voor mezelf logische en erg vette manier om te zorgen dat alles veilig en ook goed loopt.

Ik produceer op allerlei productie eilanden. laat de individuele grondstoffen naar 1 centraal commando eiland gaan. Vanuit dat eiland maak ik van de grondstoffen final producten en worden ze verscheept naar het inwoners eiland. Op deze manier laat ik kleine ships de grondstoffen ophalen en vervoer ik de final producten met cargo liners die wel of niet ook nog eens een escorte krijgen. Zo is er 1 route die ten alle tijden bewaakt dient te worden en mag de rest nog wel eens ooit uitvallen.

Ik zorg verder dat ik net 1 farm meer heb van grondstoffen dan nodig, zodat ik een buffer opbouw in het commando eiland. Mocht dus net die ene grondstofroute worden overvallen (schip vernietigd), dan heb ik tijd om het probleem op te lossen, voordat mijn bevolking het merkt.

Het commando eiland is dan ook gelijk het eiland dat een muur van defense heeft en waar alle schepen worden gebouwd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

@Hogader: Dat is niet eens zo'n gek idee.. ook eens uit gaan proberen :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Het probleem dat ik zie als je x aantal routes hebt is dat je veel kosten kwijtbent aan schepen, die dus ook ruimte opnemen. Gewoon 1 schip van eiland naar een 'centraal' punt lijkt mij het meest logisch.

Maar hoe zou je het nou moeten oplossen als je 2 verschillende eilanden met mensen hebt waar product X heen moet, terwijl dit maar op 1 eiland geproduceerd wordt? Het is lastig het vanaf dit eiland te splitsen, tenzij je extreem veel van hebt. Anders moet het óf eerst allemaal naar je centrale eiland, en wat overblijft naar eiland 2, óf het verdelen en proberen de helft te sturen naar centraal, de rest naar eiland 2...beide zijn lastig om te regelen. Hoe doen anderen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
Fiole schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:16:
Het probleem dat ik zie als je x aantal routes hebt is dat je veel kosten kwijtbent aan schepen, die dus ook ruimte opnemen. Gewoon 1 schip van eiland naar een 'centraal' punt lijkt mij het meest logisch.

Maar hoe zou je het nou moeten oplossen als je 2 verschillende eilanden met mensen hebt waar product X heen moet, terwijl dit maar op 1 eiland geproduceerd wordt? Het is lastig het vanaf dit eiland te splitsen, tenzij je extreem veel van hebt. Anders moet het óf eerst allemaal naar je centrale eiland, en wat overblijft naar eiland 2, óf het verdelen en proberen de helft te sturen naar centraal, de rest naar eiland 2...beide zijn lastig om te regelen. Hoe doen anderen dit?
gewoon dictator spelen en iedereen verplicht laten verhuizen naar 1 groot eiland. scheelt een hoop gedoe. kost wel een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Meestal hanteer ik inderdaad, dat alle bewoners op 1 eiland zitten, en de productie naar de andere eilanden.
Zo kon het ook niet anders bij anno 1404.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Laatst online: 22:54
Mijn inwoners passen niet eens op 1 eiland. Ik ben nu alle productie langzamerhand aan het verplaatsen naar andere eilanden zodat ik meer ruimte krijg voor de inwoners. De scheeps- routes zijn ook een puinhoop geworden omdat je in het begin nog niet precies weet hoe het werkt allemaal, dit ben ik ook aan het verbeteren.

Overproductie kan ook nog een probleem opleveren. Na het 2x upgraden van de warehouses houd ik nog genoeg rommel over en past het niet meer. Lekker verkopen en je kapitaal zien groeien: ergens tussen de 2.5 en 3 miljoen nu met iets van 13.000 inwoners.

Ik vind dit een heel leuk spel, afgelopen weekend alleen naar buiten geweest voor: de hond, boodschappen en een kerstboom |:( :Y) Erger nog: BF3 raak ik niet eens meer aan :o

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Ankh schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:21:
Meestal hanteer ik inderdaad, dat alle bewoners op 1 eiland zitten, en de productie naar de andere eilanden.
Zo kon het ook niet anders bij anno 1404.
Persoonlijk leek 1404 flexibeler. Vind het in 2070 lastiger centraal te produceren.

Ik had vaak 3 bewoonde eilanden en mischien wat dorpjes random op eilanden voor wat extra geld. De productie gebeurde op een hoofdeiland met een megaopslag en flink overproductie waarvanuit de eilanden bevoorraad werden(zie eerder geposte foto, onderhand compleet volgeboud met fabrieken).
Zoiets lukt me nog niet bepaald in 2070 gezien voor mn gevoel grondstoffen verdeelder en tijdelijk lijken, ik produceer hier meer per eiland waardoor mijn traderoutes ook meer samengevoegd worden.
Beetje spelen met belastingen en upgraden en je hebt altijd zat inkomen om te spelen.

Mijn spel in a nutshell:

Een behoorlijk dorp bouwen, belasting op max, iets laten upgraden, eisen bekijken, nieuwe productielijnen bouwen (liefst op andere eilanden meteen), meer huizen bouwen, flink overproductie draaien, de belastingen op zn laagst zetten en zien hoe je stad upgrade,belastingen op max nieuwe productielijnen starten voor nieuwe eisen, flink overproduceren, de boel weer flink laten upgraden, flink huizen bij bouwen, hoogste klasse iets laten upgraden, nieuwe eisen bekijken, overproductie bouwen, de boel een eind laten upgraden enz enz :+

[ Voor 27% gewijzigd door Mutatie op 14-12-2011 21:58 ]

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Ik begin me nu toch al behoorlijk te ergeren aan de server die iedere keer down is voor onderhoud. Het lijkt wel of ze nog in een public beta zitten.

Verwijderd

Iooryz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:30:
Ik begin me nu toch al behoorlijk te ergeren aan de server die iedere keer down is voor onderhoud. Het lijkt wel of ze nog in een public beta zitten.
Wel een leuke manier om aan testen te doen, brengt hun ook nog een hoop poen op :p

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Hier de screenshot van mijn F.A.T.H.E.R. 1.0 arc, zoals beloofd. Klik voor een grote versie.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3067394/screenshot0000_klein.jpg

• Chris7
  • Niet online
Sinds vanmiddag is er ook een Engelstalig Twitteraccount van Anno. Voor velen denk ik toch iets makkelijk dan Duits ;) .
Overigens staat op de Duitstalige Twitter een link naar Mirrors voor Patch 1.02.
Unter http://ubi.li/WWvtQ findet ihr Mirror Links zum Patch 1.02. Bitte nur verwenden falls der Autopatcher nicht genutzt wird!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-08 10:08
Mutatie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:47:
[...]

50 Routes dat haal ik nooit. Ik zat zo aan de unit cap...
Ik merk wel dat deze omhoog gegaan is met de patch 1.02.

Tevens zijn mijn eilandjes veel te klein... of die build templates te groot. Het is elke keer passen en meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

RAM1 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:55:
[...]

50 Routes dat haal ik nooit. Ik zat zo aan de unit cap...
Ik merk wel dat deze omhoog gegaan is met de patch 1.02.

Tevens zijn mijn eilandjes veel te klein... of die build templates te groot. Het is elke keer passen en meten.
heb je bij je game options voor je het spel begon wel ingesteld, grote wereld en grote eilanden?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 12:03
Lees ik dit goed? Decoratie voor Eco tycoons? Nice! Mooi begin al, nu de andere facties nog! :D

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM1
Sepica schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:59:
Lees ik dit goed? Decoratie voor Eco tycoons? Nice! Mooi begin al, nu de andere facties nog! :D
Tycoons hebben dit ook sinds de update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM1
Xenomorphh schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:57:
[...]

heb je bij je game options voor je het spel begon wel ingesteld, grote wereld en grote eilanden?
Ja, grote wereld en grote eilanden ingesteld. Ik denk dat ik te veel grondstoffen op mijn hoofdeiland produceer en daarom te weinig ruimte over hou voor mijn burgers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Oke dit is apart. Start ik Anno2070 op vraagt hij om mijn serial key :S
Waar kan ik die vinden? Normaal kwam er in Steam altijd een popup met je key.

Edit: Laat maar, zal zelf gevonden! :P

[ Voor 12% gewijzigd door Grudgie op 16-12-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Gister bij de laatste missie aangekomen.
De eilanden zijn een puinhoop, gelukkig een berg geld, want winst draai ik nu niet.
Moet zeggen in vergelijking met Anno 1404, naarmate hoe groter het wordt hoe lastiger het is.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste