Veni, vidi, vici.
Uiteindelijk heb ik hem te pakken genomen met de Tycoons.
Ik heb dat eiland behoorlijk volgebouwd met huizen en ik heb ze vrijwel allemaal op level 2 gehouden en alleen gegeven wat er op het eiland te produceren is. Verder bouwde ik een oorlogshaven op een noordelijk eiland om schepen te repareren en om een achtervolging te stoppen op turrets . (2 blokken van 4) Verder ook nog 9 turrets bij mijn hoofdhaven waar ik ook de schepen bouwde.
Via een trucje een paar tycoons naar level 3 gebracht en daarna geen level 3 behoefden gegeven. Ze kunnen namelijk zonder hamburgers op level 3 blijven maar leveren wel een fortuin op. Uiteindelijk 28 scheepsrechten gehad en met twee aanvallen van 10 commandschepen de basis gesloopt.
Dit is meteen een tutorial van hoe je hem moet uitmoorden.
Bouw een grote stad met veel inkomsten. (tycoon is beter voor deze keer)
Zorg ervoor dat je zo weinig mogelijk afhankelijk bent van andere eilanden.
Sloop langzaam elk schip buiten zijn basis.
Bouw een oorlogshaven op een eiland dicht bij zijn basis.
Sloop langzaam elk schip binnen zijn basis.
Val zijn hoofdeiland aan in zelfmoordaanvallen met grote vloten. Zorg voor voldoende kapitaal, materialen en scheepswerven om de vloot te vervangen. (voor de aanval zijn 2 werven die door kunnen bouwen voldoende)
Twee aanvallen van 10 commandschepen zijn voldoende als er bijna tot geen schepen van de Neo's meer zijn aangezien het herstel van de basis zeer langzaam gaat.
Steek je middelvinger op zodra je hem sloopt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.