Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer eens opgestart en ik schrok me kapot, ziet het er bij anderen ook zo uit?
Afbeeldingslocatie: https://twitter.com/#!/DJvGalen/status/142018514897739776/photo/1
Het lijkt een xmas theme maar het doet gewoon pijn aan mijn ogen. Is dit uit te zetten? Of komt het omdat ik de SWTOR beta van het weekend heb gespeeld, wat mij stug lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 00:31:
Vandaag weer eens opgestart en ik schrok me kapot, ziet het er bij anderen ook zo uit?
[afbeelding]
Het lijkt een xmas theme maar het doet gewoon pijn aan mijn ogen. Is dit uit te zetten? Of komt het omdat ik de SWTOR beta van het weekend heb gespeeld, wat mij stug lijkt?
zo ziet het er bij mij niet uit iig...
en ik heb ook tor gespeeld dit weekend.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
[afbeelding]
Lijkt me iets van Anno zelf, in vorige versies stopten ze er ook van dit soort 'grapjes' in. Als je in 1404 bijvoorbeeld met Pasen speelde kreeg je een quest om paaseieren te zoeken.
Ik denk dus dat dit er door Ubisoft is ingestopt, dus dan zal het vanzelf hopelijk weer verdwijnen. Wat niet wegneemt dat het er idd niet heel mooi uitziet (ok, voor heel even, maar de game lijkt me zo niet te spelen).

Edit: Blijkt toch een fout te zijn, zie http://ubisoft-de.custhel...jQyMzQzL3NpZC90UFFHSW9Law

[ Voor 9% gewijzigd door Chris7 op 01-12-2011 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 14:25
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:47:
@HardCoreGamer:

Een tweetal suggesties voor de TS:
Ik ben een normaal game aan het spelen maar ik kom niet aan lab assistents ? Hoe kun je deze bouwen ?

EDIT:
Je moet tech mensen bouwen :)...

Ik kom er op eens achter dat ik maar een X aantal schepen kan bouwen. Nu ik net een leger aan het bouwen ben maar hoe kanik meer bouwe ?

[ Voor 13% gewijzigd door Killertjuh op 01-12-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris7 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:23:
[...]

Lijkt me iets van Anno zelf, in vorige versies stopten ze er ook van dit soort 'grapjes' in. Als je in 1404 bijvoorbeeld met Pasen speelde kreeg je een quest om paaseieren te zoeken.
Ik denk dus dat dit er door Ubisoft is ingestopt, dus dan zal het vanzelf hopelijk weer verdwijnen. Wat niet wegneemt dat het er idd niet heel mooi uitziet (ok, voor heel even, maar de game lijkt me zo niet te spelen).

Edit: Blijkt toch een fout te zijn, zie http://ubisoft-de.custhel...jQyMzQzL3NpZC90UFFHSW9Law
Vreemd, het probleem heeft zichzelf opgelost. Ik logde vandaag in en alles zag er normaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:15
Ben zelf bezig met de World Terror missies, aangezien die op 22 december weer verwijderen/vernieuwen.
De eerste was rete easy en ook de tweede was zo geflikt. Bij de derde ben ik nu al een tijdje bezig, maar is het einde in zicht. Begon slecht om zonder harbour defense te veel enemy ships af te maken. gevolg: alle schepen kwijt. Nu heb ik gelukkig de compleye controle.

Iemand anders ook mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:59
Lijkt alsof de belichting is gaan freaken :?

Ik zit nu al aardig wat uurtjes in een vrij spel maar ik moet zeggen dat deze kleiner/simpeler
aanvoelt als 1404. Weet niet precies waar het aan ligt, ik houd meer van sci-fi maar 1404 als game leek me iets beter te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 12:03
Zeker, had een bug dat zijn schepen bleven spawnen aan de linker zijde van de map, dus helemaal vol gebouwd met verdediging en repair cranes + schepen. Woppa 1000 enemy ships shunk achievement binnen :-)

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killertjuh schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:25:
[...]

Ik ben een normaal game aan het spelen maar ik kom niet aan lab assistents ? Hoe kun je deze bouwen ?

EDIT:
Je moet tech mensen bouwen :)...

Ik kom er op eens achter dat ik maar een X aantal schepen kan bouwen. Nu ik net een leger aan het bouwen ben maar hoe kanik meer bouwe ?
zit met het hetzelfde probleem met het aantal schepen en vliegtuigen, kan er maar een paar bouwen. Als je in je shipyard of airfield op de te bouwen schepen gaat staan, zodat je kan zien wat je allemaal nodig hebt. Staat er als laatste een bootje, dat getal staat bij mij in het rood. Weet ook niet hoe ik dat moet verhelpen of wat ik daarvoor moet bouwen. Iemand die dat wel weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FortyOne
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-09 14:11
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:20:
[...]

zit met het hetzelfde probleem met het aantal schepen en vliegtuigen, kan er maar een paar bouwen. Als je in je shipyard of airfield op de te bouwen schepen gaat staan, zodat je kan zien wat je allemaal nodig hebt. Staat er als laatste een bootje, dat getal staat bij mij in het rood. Weet ook niet hoe ik dat moet verhelpen of wat ik daarvoor moet bouwen. Iemand die dat wel weet?
Volgens mij is dat gekoppeld aan de grootte van jouw bevolking. Probeer eens wat extra huizen te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fbarmentlo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:46
over de limiet van schepen staat dit in eerder genoemde " noob guide":

Ship limit # => click shipyard, It's the crosshairs symbol in bottom right.
The greater your population, the greater the ship # limit.

dus je moet gewoon huizen bouwen om meer schepen te kunnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fbarmentlo schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:41:
over de limiet van schepen staat dit in eerder genoemde " noob guide":

Ship limit # => click shipyard, It's the crosshairs symbol in bottom right.
The greater your population, the greater the ship # limit.

dus je moet gewoon huizen bouwen om meer schepen te kunnen krijgen
Ok, dank u, ga ik direct proberen. Zo verslavend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fbarmentlo
ja, dat is een bekend probleem,
ik zal vanavond eens wat screens posten, ik heb echt dringend hulp nodig in continuous mode, kom niet verder als 2e bevolkingsgroep, met beide facties(tycoons en eco's),
vooral problemen met luxe goederen, zoals die telefoons, ofwat het ook zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Over bekende problemen gesproken. Afgelopen maandag kon ik nog gewoon saven.
De savegames zijn dan tussen de 200kb-400kb. Vanaf gister zijn al m'n savegames ineens slechts 2kb. Die kun je dan vervolgens niet loaden en verschijnen ook niet in de load-lijst.

Dit geldt voor alle savegames: vanuit campaign, single player, world event, noem maar op. Het spel zegt gewoon "game saved", maar doet dat stiekem niet goed.

Iemand die dit herkend?
Heb al een Ubi Support ticket aangemaakt en als dit niemand bekend in de oren klinkt, maak ik er een SPV topic van met screenshots.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Fbarmentlo schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:53:
ja, dat is een bekend probleem,
ik zal vanavond eens wat screens posten, ik heb echt dringend hulp nodig in continuous mode, kom niet verder als 2e bevolkingsgroep, met beide facties(tycoons en eco's),
vooral problemen met luxe goederen, zoals die telefoons, ofwat het ook zijn :(
Die dingen moet je gewoon genoeg maken ... Als je bevolking groeit zul je voldoende copper mines en zand filtratie dingen moeten bouwen om de productie van chips en smartphones op peil te kunnen houden. Die dingen gaan echt heel erg hard en zijn continu nodig.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Die communicators gaan inderdaad hard. Je kunt dit tegengaan door je informatie gebouw zo in te stellen dat die het verbruik ervan verlaagd. Maar ik bouw meestal gewoon 2 mines + 2 sand + 4 chip + 4 communicator en dan heb je met 2 limestone en 2 glass een mooi efficiënt gebruik van je mijnen. En die communicators verkopen behoorlijk goed bij je buren. Glass trouwens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Iooryz schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:12:
Die communicators gaan inderdaad hard. Je kunt dit tegengaan door je informatie gebouw zo in te stellen dat die het verbruik ervan verlaagd. Maar ik bouw meestal gewoon 2 mines + 2 sand + 4 chip + 4 communicator en dan heb je met 2 limestone en 2 glass een mooi efficiënt gebruik van je mijnen. En die communicators verkopen behoorlijk goed bij je buren. Glass trouwens ook.
Voor mijn populaties kom ik er niet met 4 chip en 4 communicator :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

redfoxert schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:14:
[...]

Voor mijn populaties kom ik er niet met 4 chip en 4 communicator :D
Als eco gebruik ik altijd die uitzending dat ze minder lifestyle producten nodig hebben.Scheelt zo enorm veel in die smartphones..

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Xenomorphh schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:38:
[...]

Als eco gebruik ik altijd die uitzending dat ze minder lifestyle producten nodig hebben.Scheelt zo enorm veel in die smartphones..
Volgens de Anno 2070 Assistant van de Wikia pagina heb ik 14 van die smartphone fabrieken nodig. Heb de populatie een beetje gegokt maar met 12000 inwoners op 1 eiland gaat dat best hard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik hoor iedereen altijd spelen met ECO's, waarom spelen jullie met die ? Ik heb eigenlijk alleen nog maar met Tycoons gespeeld.

Kan iemand een poll maken met de keuzes van iedereen ? Lijkt me wel interessant.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
ipazza schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:18:
Ik hoor iedereen altijd spelen met ECO's, waarom spelen jullie met die ? Ik heb eigenlijk alleen nog maar met Tycoons gespeeld.

Kan iemand een poll maken met de keuzes van iedereen ? Lijkt me wel interessant.
Ik speel beiden, in continuous play sowieso en uiteraard ook Techs anders raken mn fossiele brandstoffen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
redfoxert schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:22:
[...]

Ik speel beiden, in continuous play sowieso en uiteraard ook Techs anders raken mn fossiele brandstoffen op :)
Ja oke, maar startup bedoel ik meer? En missies/world events wat doe je dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
ipazza schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:34:
[...]

Ja oke, maar startup bedoel ik meer? En missies/world events wat doe je dan ?
Mn laatste continuous is gestart met Tycoon omdat ik die eens helemaal wilde testen. Heb eerst het hele eiland volgebouwd met huizen en daarna handmatig alles laten ascenden zodat ik zeker wist dat alle productie op level 2 het aan kon. Daarna ben ik verder gegaan. Heb nu zo'n 12k-13k aan inwoners op dat eiland met nog een kleine 3000 techs op een ander eiland.

Symmetrical Building is heel belangrijk :)

Vind alleen dat de eilandjes wat krap zijn, grotere maps met grotere (en meer) eilanden zijn zeker gewenst om op een leukere schaal te kunnen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een eiland gevonden voor de productie van healthfood, hoe kan ik dat eiland koloniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scienceman
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:36:
Ik heb een eiland gevonden voor de productie van healthfood, hoe kan ik dat eiland koloniseren?
Je kan een eiland koloniseren door er een schip heen te sturen met voldoende bouwmaterialen aan boord (3 building modules en 2 tools). Als je dan bij een eiland komt met je schip dan krijg je als het goed is een icoontje van een warenhuis bij de inventory van je schip. Hiermee kan je dan een nieuw warenhuis bouwen op dat eiland en het daarmee koloniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kan iemand hier Atomic terror 3 halen?
Die missie is bij mij echt hopeloos. Elke keer als ik uitbreid of een kleine vloot heb komen er 20+ schepen en die slopen alles. Een haven met 10 turrets houd ze niet eens tegen. Zojuist alweer mijn haven en schepen verloren en nu zit ik zonder kool/ijzer en kan ik met geen mogelijkheid een schip uitsturen zonder dat die in 5 seconden word gezonken. ;(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

DanielWW2 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:43:
Die missie is bij mij echt hopeloos. Elke keer als ik uitbreid of een kleine vloot heb komen er 20+ schepen en die slopen alles. Een haven met 10 turrets houd ze niet eens tegen. Zojuist alweer mijn haven en schepen verloren en nu zit ik zonder kool/ijzer en kan ik met geen mogelijkheid een schip uitsturen zonder dat die in 5 seconden word gezonken. ;(
Als goed is gaan die bootjes stuk voor stuk patro dingesen. gwn blijven neer halen en een vloot commando ships elke keer is het beste heb ik gemerkt.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Hoeveel tijd heb je eigenlijk voor die laatste missie, want bij mij had ik opeens verloren was gewoon vrolijk aan het bouwen ipv serieus hem te killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

ipazza schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:11:
Hoeveel tijd heb je eigenlijk voor die laatste missie, want bij mij had ik opeens verloren was gewoon vrolijk aan het bouwen ipv serieus hem te killen
Oneindig? Misschien je geld op?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redelijk spel, maar de gebouwen zijn wat grauw. Zit nu op die laatste wereld, maar voor de laatste missie was ik niet tevreden met de gebouwen, trade routes, efficiency.

Hebben de tech trouwens net zoveel building lvl's als de eco's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
DanielWW2 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:43:
Ik verloor dus ook eerst mijn gehele vloot, echter na een kleine harbour defense van 7 turrets, een Tycoon schip en de commando ship, wist ik met slim terughaal en inzet werk de enemy 20+ vloot af te maken. Kostte wat moeite, maar toen dat eenmaal gebeurt was merkte ik dat hij om de zoveel tijd 1 schip maakt en dat buiten zijn basis stuurt. Met een simpel schip moet je deze gewoon telkens vernietigen.

Ben daarna gaan techen naar de bommenwerpen (hij is awesome) en daarmee kan je met 2 bommen zijn hele basis in 1 keer vernietigen, of met 1 bom eerst iedere missile base afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Xenomorphh schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:55:
[...]

Als goed is gaan die bootjes stuk voor stuk patro dingesen. gwn blijven neer halen en een vloot commando ships elke keer is het beste heb ik gemerkt.
Veni, vidi, vici. *O*

Uiteindelijk heb ik hem te pakken genomen met de Tycoons.
Ik heb dat eiland behoorlijk volgebouwd met huizen en ik heb ze vrijwel allemaal op level 2 gehouden en alleen gegeven wat er op het eiland te produceren is. Verder bouwde ik een oorlogshaven op een noordelijk eiland om schepen te repareren en om een achtervolging te stoppen op turrets . (2 blokken van 4) Verder ook nog 9 turrets bij mijn hoofdhaven waar ik ook de schepen bouwde.

Via een trucje een paar tycoons naar level 3 gebracht en daarna geen level 3 behoefden gegeven. Ze kunnen namelijk zonder hamburgers op level 3 blijven maar leveren wel een fortuin op. Uiteindelijk 28 scheepsrechten gehad en met twee aanvallen van 10 commandschepen de basis gesloopt. _/-\o_

Dit is meteen een tutorial van hoe je hem moet uitmoorden. :P
Bouw een grote stad met veel inkomsten. (tycoon is beter voor deze keer)
Zorg ervoor dat je zo weinig mogelijk afhankelijk bent van andere eilanden.
Sloop langzaam elk schip buiten zijn basis.
Bouw een oorlogshaven op een eiland dicht bij zijn basis.
Sloop langzaam elk schip binnen zijn basis.
Val zijn hoofdeiland aan in zelfmoordaanvallen met grote vloten. Zorg voor voldoende kapitaal, materialen en scheepswerven om de vloot te vervangen. (voor de aanval zijn 2 werven die door kunnen bouwen voldoende)
Twee aanvallen van 10 commandschepen zijn voldoende als er bijna tot geen schepen van de Neo's meer zijn aangezien het herstel van de basis zeer langzaam gaat.

Steek je middelvinger op zodra je hem sloopt. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:45:
Redelijk spel, maar de gebouwen zijn wat grauw. Zit nu op die laatste wereld, maar voor de laatste missie was ik niet tevreden met de gebouwen, trade routes, efficiency.

Hebben de tech trouwens net zoveel building lvl's als de eco's?
Eens viel mij ook op, ook gewoon saaie gebouwen.

Daarnaast vind ik het wel grappig als je eiland vervuilder wordt je eiland ook echt grauwer wordt, er komt een soort grijze mist overheen. Opzich wel grappig :9 (bij de campaign 1-3 merk je dat goed met die olie b.v.)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Als ik het goed begrijp zijn er in 2070 geen land-units voor het oorlogvoeren? Vind dat wel een beetje een gemis, want hoe kun je nu een eiland overnemen? Alleen vanuit de lucht, denk ik? Aan de andere kant maken de vliegtuigen weer een hoop goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Chris7 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:03:
Als ik het goed begrijp zijn er in 2070 geen land-units voor het oorlogvoeren? Vind dat wel een beetje een gemis, want hoe kun je nu een eiland overnemen? Alleen vanuit de lucht, denk ik? Aan de andere kant maken de vliegtuigen weer een hoop goed.
Land oorlog was eerlijk gezegd ook niet te doen met al die eilandjes.
Telkens je units in een schip laden en ze 5 meter verder weer afzetten.
De hoeveelheid micro die nodig was om je leger te verplaatsen was gewoon te hoog.

Oorlog voeren doe je door havens te blokkeren en de productie van kritieke goederen te verstoren.
Zodra je mensen een noodzakelijk item niet meer kunnen krijgen, verlaten ze namelijk je stad. Door de enorme krimp in je bevolking krijg je niet meer genoeg belastingen om je productie gebouwen te betalen en kom je diep in de rode cijfers.

Je speelt ook eigenlijk niet meer met "landen", maar met bedrijven.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Chris7 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:03:
Alles kapot nuken en vervolgens met de eco's de boel oplappen en bouwen :)

Over oorlog gesproken, die bomber van de TECH is wel heeeul makkelijk en sterk. Hij kwam in een vriendschappelijk potje door 4 torens AA om mijn nuke aan te vallen.

Hebben de Eco's trouwens een tegenhanger van de nuke ? (flasbacks naar Red Alert 2, the weathercontrol tower met bliksemclouds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Hoe krijgen jullie het eigenlijk voor elkaar om een extra 'factie' zoals Techs te bemachtigen binnen een game? (Stel je bent met eco's begonnen.. )

En kan dit ook binnen de campaign?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

Binnen een campaign geen idee, maar in sandbox (hoe het ook heet), krijg je de mogelijk om ze te kopen.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Darker schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:04:
Hoe krijgen jullie het eigenlijk voor elkaar om een extra 'factie' zoals Techs te bemachtigen binnen een game? (Stel je bent met eco's begonnen.. )

En kan dit ook binnen de campaign?
Ja dat kan en moet zelfs, je kunt zodra je inwoners niveau 3 bereiken bij je ark de blauwdrukken kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Heb het spel ook gekocht. Zeker weer verslavend en de futuristische setting spreekt mij erg aan. Wel jammer dat dit spel een beetje "stilletjes" uit kwam. Er zijn weinig reviews van, als ik metacritic zo bekijk. Er had misschien wel iets maar aan de eilanden mogen veranderen qua uiterlijk. Dit is toch wel een beetje té veel van hetzelfde.

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Beetje jammer dat landoorlog niet meer mogelijk is, maar zo te lezen maken de luchtvaartmogelijkheden een hoop goed. Ik vind de missile base van de tycoons best wel vet, die ga ik zo gauw mogelijk bouwen als ik het spel heb (maar ik las al dat deze niet goedkoop is...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Laatst online: 23-07 17:39
Hoe krijg ik mijn spullen van de ark bij mijn eigen opslag?

Ik heb tools nodig, maar ik heb het idee dat als je ze bestel, ze dan in het water drijven naast de ark?
Ik heb nog geen harbour dus kan er ook niet naartoe (en nu te weinig tools om er 1 te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janusch schreef op zondag 04 december 2011 @ 15:54:
Hoe krijg ik mijn spullen van de ark bij mijn eigen opslag?

Ik heb tools nodig, maar ik heb het idee dat als je ze bestel, ze dan in het water drijven naast de ark?
Ik heb nog geen harbour dus kan er ook niet naartoe (en nu te weinig tools om er 1 te maken)
De opslag van de ark heeft online toegang nodig. Kennen speel je het spel op een pc zonder internet connectie.
Je kunt ook geen algemene upgrades in de ark socketen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
Maar dan kun je die items dus nooit krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Janusch schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:32:
Maar dan kun je die items dus nooit krijgen?
Je hebt toch internet? je bestelt de tools, duurt ff zitten ze in de ark vaar erheen met botje en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
Ja het gaat juist om dat laatste, ik heb geen bootje, en zonder tools kan ik geen harbour maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Janusch schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:00:
Ja het gaat juist om dat laatste, ik heb geen bootje, en zonder tools kan ik geen harbour maken...
oh. Dan in je trade window tools inkopen. En dan de upgrade rechten weghalen en als 1e een tool workshop bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
En ja ik ben nummer honderd met de rotten fish vraag. Mijn probleem is dat ik in missie 2-2 zit moet ik eerst deze helemaal uitspelen (ik heb dus geen vis meer) voordat ik die antibiotics kan onderzoeken?
Of ben ik gedwongen missie 2-1 over te spelen om alvast al mn techs etc te laten advancen? (dat kan nu niet omdat ik geen vis heb en kan het nergens kopen)

Want ik ga nu failliet en al mn eco's zijn nu weg en het is onmogelijk om die techs lvl2 te krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Postius op 04-12-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Knip

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 05-12-2011 09:28 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Antwoord dan niet. |:(

Als jij dat dan ook niet doet, hebben we een stuk minder onzinposts

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 05-12-2011 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik snap het niet.

Anno 1602 heb ik kapot gespeeld, Anno 1701 daarna iets minder maar Anno 1404 weer helemaal wel, tot vorige week aan toe. Helemaal verheugd op Anno 2070. Heb hem gekocht maar het spel werkt bij mij niet. Had verwacht uren bezig te zijn maar dat is niet het geval. Ik kan er alleen niet helemaal de vinger op leggen waarom. Wel jammer.

Meer anno mensen hier last van of ben ik een uitzondering?

edit:
Met werkt niet bedoel ik dat het spel niks met me doet. Het spelt draait verder perfect op mijn systeem.

[ Voor 13% gewijzigd door [Roland] op 04-12-2011 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

Het grote nadeel van 1404 zo traag leek, vooral in mp. Dat speel ik toch het meeste... Nu met 2070 is het jist snelheid en heb je juist te kort tijd ;) ook na 1 dag mp te hebben gedaan waren we nog niet eens begonnen met research. Dus er is welgenoeg te doen, maar idd moet je het spel leuk vinden.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:02
heb ik ook, verheug me er op om het te gaan spelen. en zodra ik 10 min bezig ben ben ik het al zat.
weet niet wat ik mis, misschien dat het te makkelijk is na 1404??

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 23:59
onder het kopje:
Wanneer weet je als je teveel anno hebt gespeeld?
- op + drukken wanneer je iets download dat niet snel genoeg gaat 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Mutatie op 04-12-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Sporedd schreef op zondag 04 december 2011 @ 22:29:
[...]

heb ik ook, verheug me er op om het te gaan spelen. en zodra ik 10 min bezig ben ben ik het al zat.
Campaign al geprobeerd? Kort maar vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 08:40
Als je niet bekend met het spel (zoals ik) bereid je maar voor, de mogelijkheden zijn eindeloos en het spel geeft verder erg weinig info :( Degene die bekend zijn met ANNO 1404 etc. herkennen dit probleem vast niet.

Aan de hand van fora, Youtube, Google en verscheidene kansloze pogingen ben ik toch eindelijk winstgevend bij missie 3 (Finding the truth) van de 2e campaign aangekomen. Maar nu loop ik dus vast.

Nadat ik het eiland heb ontdekt en de 'Uranium drill bit' heb ontwikkeld. Wordt het volgende gevraagd.
Build a warehouse near bradford mine
Dus bouw ik een warehouse (depot?) op het eiland maar krijg de volgende melding.
'No overlap with construction area'
Waar ga ik de mist in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je warehouses beslaan een bepaald gebied, dat kun je zien als je uitzoomt en een warehouse aanklikt.
Als je een nieuwe wilt bouwen om ergens te kunnen komen dan moeten de warehouse gebieden die om de warehouses liggen aan elkaar verbonden zijn, dus met een kleine overlap.

Beetje scheef uitgelegd maar zo zou het moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
Ik ben er nu eindelijk uit. Ik probeerde een 'Depot' te bouwen i.p.v. een 'Warehouse' omdat ik die niet kon selecteren. Via een een andere knop in het menu kon het wel (die was me nog niet opgevallen ;) Ik kan weer verder in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Mutatie schreef op zondag 04 december 2011 @ 22:43:
onder het kopje:
Wanneer weet je als je teveel anno hebt gespeeld?
- op + drukken wanneer je iets download dat niet snel genoeg gaat 8)7
Dat had ik dus met BF3, ik was aan het rijden en het ging me niet snel genoeg......sadness:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo eindelijk de campaign uitgespeeld. En dat zonder de arc te kunnen gebruiken :Y)

Paar dingetjes, waarom kun je maar 2 dingen per eiland verhandelen?
Is er een patrol knop voor de units? Want nu als een van een groepje van 3 boten aangevallen word dan blijven die andere 2 rustig drijven.
Techs is geen volwaardig ras ?(5 tabs plus monument)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:02
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:28:
Zo eindelijk de campaign uitgespeeld. En dat zonder de arc te kunnen gebruiken :Y)

moet je je warehouse upgraden dan kun je er meer in zetten

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:28:

Is er een patrol knop voor de units? Want nu als een van een groepje van 3 boten aangevallen word dan blijven die andere 2 rustig drijven.
Techs is geen volwaardig ras ?(5 tabs plus monument)
boten zijn irritant ja...
bewapende boten die een traderoute varen, schieten ook niet automatisch terug als ze worden aangevallen :(

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Sporedd schreef op zondag 04 december 2011 @ 22:29:
[...]

Heb ik ook bij dit spel, was het na 10 minuten al zat terwijl ik de vorige versies echt veel gespeeld heb. Wellicht omdat het simpelweg meer van hetzelfde is in een ander jasje.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:29

WhySoSerious

Be the change.

Als je nu probeert te spelen zie je gelijk het nadeel van online in moeten loggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:10
WhySoSerious schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:44:
Als je nu probeert te spelen zie je gelijk het nadeel van online in moeten loggen...
Inderdaad, ik wil spelen maar zelfs de offline-modus start niet meer op, hij blijft hangen op het inlogscherm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
migchiell schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:56:
[...]

Inderdaad, ik wil spelen maar zelfs de offline-modus start niet meer op, hij blijft hangen op het inlogscherm :(
Zelfs voor de offline modus moet je in het begin online zijn om in te loggen. Echt te slecht. Ik snap wel dat ze iets willen doen tegen piraterij, maar dit jaagt kopers alleen maar weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
Xenomorphh schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:05:
[...]

oh. Dan in je trade window tools inkopen. En dan de upgrade rechten weghalen en als 1e een tool workshop bouwen.
Ik heb het al, je kun in het begin een command ship kopen bij de Ark, die kost je "maar" 3500. Daar kan je ook wat items mee loaden en vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pas
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-06 16:34

pas

Kijk nou wat pappa vanavond van de Sint heeft gekregen.. Anno 2070 :D had die nou niet moeten doen, Dankuwel Sinterklaasje.. Ga m nu installeren en ff in rondsnuffelen en morgen eens echt beginnen, hopelijk net zo veel plezier als in 1404.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkFly schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:01:
[...]

Zelfs voor de offline modus moet je in het begin online zijn om in te loggen. Echt te slecht. Ik snap wel dat ze iets willen doen tegen piraterij, maar dit jaagt kopers alleen maar weg...
Dat is wel waardeloos zeg, zo'n typische drm die lastig is voor de eerlijke koper en waar de downloader geen last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Laatst online: 22:54
Ah, ik kon ook niet online komen maar ik kon wel spelen. Nu gewoon weer online ...

Ik doe nu continues play oid en ben begonnen met Tycoons. Ik kan inmiddels een nucleair powerplant bouwen maar ik wordt telkens gevraagd om hem te slopen ivm gevaar enzo. Dat doe ik, en bouw dan weer kolen centrales wat dus onmiddellijk de eco-balance weer naar beneden trekt ... slecht belasting inkomsten etc.

Op een gegeven moment kreeg ik ook de Eco's als bevolkingsgroep en die leven nu samen op mijn eiland.
Wat is nu verstandig om te doen ? De Tycoons gaan echt lekker: nog even en ik kan beginnen met het "monument" te bouwen maar er gaat steeds van alles fout met deze gasten. Eco-balance enzo. Ik heb al een eiland dat is besmeurd met olie bijvoorbeeld. (Hoe krijg ik dit weer schoon ?)

Op het eiland van de Tycoons heb ik geen ruimte meer om de Eco's uit te breiden. Moet ik nu de woningen van de Tycoons gaan slopen of flikker ik de Eco's eruit zodat de Tycoons verder kunnen expanden ? })

En o ja: voedsel als in luxery food is best moeilijk om voor alle inwoners te realiseren ...

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijken of je een olie stofzuiger kunt vinden voor op je boot. (in ruil voor licenses of maken met de techs).
De eco's hebben op een gegeven moment tech waarmee je makkelijk eco omhoog kunt werken met weinig ruimte.
Voor stroom gebruik ik voornamelijk de zee windparken van de eco's.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Laatst online: 18:24
Kan een van jullie alweer inloggen? Heb het spel vanmiddag gekocht, maar heb er zo natuurlijk niet veel plezier van!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

mir4dor schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:36:
Ah, ik kon ook niet online komen maar ik kon wel spelen. Nu gewoon weer online ...

Ik doe nu continues play oid en ben begonnen met Tycoons. Ik kan inmiddels een nucleair powerplant bouwen maar ik wordt telkens gevraagd om hem te slopen ivm gevaar enzo. Dat doe ik, en bouw dan weer kolen centrales wat dus onmiddellijk de eco-balance weer naar beneden trekt ... slecht belasting inkomsten etc.

Op een gegeven moment kreeg ik ook de Eco's als bevolkingsgroep en die leven nu samen op mijn eiland.
Wat is nu verstandig om te doen ? De Tycoons gaan echt lekker: nog even en ik kan beginnen met het "monument" te bouwen maar er gaat steeds van alles fout met deze gasten. Eco-balance enzo. Ik heb al een eiland dat is besmeurd met olie bijvoorbeeld. (Hoe krijg ik dit weer schoon ?)

Op het eiland van de Tycoons heb ik geen ruimte meer om de Eco's uit te breiden. Moet ik nu de woningen van de Tycoons gaan slopen of flikker ik de Eco's eruit zodat de Tycoons verder kunnen expanden ? })

En o ja: voedsel als in luxery food is best moeilijk om voor alle inwoners te realiseren ...
Je kan met de techs een olieopruim item maken en verder zou ik de eco's even levelen. Die offshore windmills kunnen je eco balance helpen en de eco executives hebben ozon makers. Die dingen leveren 100 eco balance op voor 60 power en hebben een zeer kleine omgeving nodig om op 100% te werken. Zo kan je in principe een paar kolencentrales bouwen speciaal voor de ozon makers en toch een positieve eco balance hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:57:
[...]

Je kan met de techs een olieopruim item maken en verder zou ik de eco's even levelen. Die offshore windmills kunnen je eco balance helpen en de eco executives hebben ozon makers. Die dingen leveren 100 eco balance op voor 60 power en hebben een zeer kleine omgeving nodig om op 100% te werken. Zo kan je in principe een paar kolencentrales bouwen speciaal voor de ozon makers en toch een positieve eco balance hebben.
de ozon maker van de eco's heeft minder ruimte nodig, die van de tycoons ongeveer zoveel als een windmolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

ElPaco schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:20:
Kan een van jullie alweer inloggen? Heb het spel vanmiddag gekocht, maar heb er zo natuurlijk niet veel plezier van!
Bij mij bleef die ook op login screen hangen ben toen gaan douchen toen ik terug was kon ik gewoon spelen. Ik heb het vermoeden dat je gewoon lang moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
DanielWW2 schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:57:
[...]

Ah, bedankt ! Morgen hier even induiken want ik moet nu echt naar bedje ...
Begint dat spel te jammeren dat ik na 6 uur pauze moet nemen :9 Elke twee uur trouwens ... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:59:
[...]

de ozon maker van de eco's heeft minder ruimte nodig, die van de tycoons ongeveer zoveel als een windmolen.
Dat weet ik ook wel. Alleen zijn die van de Tycoons dan wel beter dan de eco's hun weather stations. Die zijn gewoon bagger. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 00:26:
[...]

Dat weet ik ook wel. Alleen zijn die van de Tycoons dan wel beter dan de eco's hun weather stations. Die zijn gewoon bagger. :P
de upgrade daarvan van de eco.
windmolen > harbor windmalen
Weather station > Ultra weather station.

Eco/ruimte eficcienter dan tycoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:19
(jarig!)
ik krijg de neiging bij die inlogproblemen om te stoppen met het legaal kopen van games, in ieder geval van ubisoft, en 't ook iedereen af te raden; stompzinnige drm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Op de (Duitstalige) Twitterpagina van Anno kun je het lezen als er serverproblemen zijn: http://twitter.com/#!/ANNO_DE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Nog steeds wil hij niet inloggen, terwijl het updaten prima gaat... Nog steeds "The connection to the server has been lost". Zal wel m'n laatste legale Ubisoft spel zijn. Far Cry 2 gaf destijds ook flink problemen. Volgens de Duitse twitter zijn de serverproblemen verholpen, maar voor mij blijkbaar niet :P

De eerste missie is tot nu toe de moeilijkste gebleken; het spel starten!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 01:08:
[...]

de upgrade daarvan van de eco.
windmolen > harbor windmalen
Weather station > Ultra weather station.

Eco/ruimte eficcienter dan tycoons.
Ik heb nog niet veel gespeeld met de techs en hun unlocks. Ik ga eens kijken.
Verder snap ik nu ook waarom iedereen loopt te zeuren over niet kunnen spelen. Er zit toch DRM in de game. Damn you Ubisoft. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Pfff, belachelijk !

Gisteren had ik ook geen connectie maar kon wel gewoon spelen. Vandaag kan ik helemaal niet spelen: zelfs niet single player wat ik overigens alleen maar doe ...

Echt waardeloos dit 8)7

Misschien toch maar illegaal downloaden, dan schijnt het tenminste te werken ... € 39,95 tsss ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je alleen geen gebruik maken van je ark als opslag plaats / upgrade plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:37:
kun je alleen geen gebruik maken van je ark als opslag plaats / upgrade plek.
Ik zie het probleem niet. Dat kan ik nu namelijk ook niet. Sterker nog ik kan helemaal niet spelen, ook niet in offline modus. Alles met dank aan de DRM. Op deze manier straf je mensen die het spel kopen af. Volgende Ubisoft game met deze vorm van DRM sla ik wel even over...

Zo, aangezien ik toch tijd over heb omdat ik Anno 2070 niet kan spelen heb ik Ubisoft maar eens gevraagd wat ze gaan doen aan de problemen. Zal waarschijnlijk wel op niets uitlopen, maar wie weet...

[ Voor 17% gewijzigd door DarkFly op 06-12-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Er zijn wat server problemen haal die duitse twitter door de vertaler en tadaa je weet wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Is er iemand in geslaagd om in de laatste missie gold refineries te bouwen? Ik vind nergens een island met gold raw materials, of een upgrade om deze mogelijk te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewt
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 19:33

ewt

Goud kun je vinden door langs de grondstoffen op >> te duwen, dan krijg je ook olie, zand, aantal mijnen etc te zien.

Helaas zijn de servers instabiel, kan af en toe inloggen maar kameraad komt er niet in, dus geen coop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Ik kon nu wel weer spelen en naarmate het spel vorderde had ik ook weer connectie met de server ...

Wel iets raars meegemaakt: ik starte een bestaand spel (single player) en al mijn gebouwen en schepen hadden rode vlaggen op het dak. Ook op de minimap werden alle gebouwen in het rood ipv geel weergegeven.

Bij de volgende sessie (opnieuw het spel starten) was dit weer verdwenen ... iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
mir4dor schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:27:
Misschien toch maar illegaal downloaden, dan schijnt het tenminste te werken ... € 39,95 tsss ... :(
Probleem is dat het bij de Reloaded versie niet mogelijk is trade routes in te stellen. Haalt toch wel een groot deel van het plezier weg ;) Skidrow heeft hem zo te zien nog niet gekraakt.

@Xenomorphh:

Vanmiddag liet de Duitse twitter nog zien dat de servers weer up and running waren... Ook toen was inloggen onmogelijk..

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElPaco schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:26:
[...]

Probleem is dat het bij de Reloaded versie niet mogelijk is trade routes in te stellen.
Geen probleem met de 1.01 patch.
geen idee welke ze officieel op zitten.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Hmm, dan misschien toch maar weer kraken tot Ubisoft er een activationserver bij zet die wel werkt :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Tjonge wat een gedoe zeg: offline/ online ...

Net wel weer lekker gespeeld en ben bezig met de "monument", I just need a crap load of "tools" & "building materials". Zorg dus dat je hier genoeg van hebt denk ik want dat monument duurt lang voordat het gebouwd is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De avonturen van de single mission.
The peacefull one: Nadat ik een kleine dorpje gebouwd had sprinten naar de buurvrouw en haar eiland volbouwen met warehouses. Oh how nice welcome to our island +10 influence.
Prima daar horen we niks meer van weer doorgaan met mijn stad. Tools en tv's maken...what the? Is die snol over mijn warehouses gesprongen en thee plantages neergezet. Njah niks meer aan te doen, even wat health food en glass produceren. Communication message of ik het goed vind of ze een nieuw eiland gaat koloniseren. BRABRABRA ALT F4.
Volgende keer maar autosave reloaden en alle kusten volbouwen met warehouses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
Die DRM slaat inderdaad werkelijk nergens op. Het spel is uiteraard weer gekraakt, wel een paar dagen na de winkelrelease dus ze hebben er wel voor moeten werken ;)

Zelf heb ik het spel gekocht en gelukkig nog geen enkel probleem met DRM ondervonden. Vergeleken met wat ik normaal voor een PS3 game moet neertellen is 35,- voor Anno 2070 goed te doen en elke € waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
[...]

Probleem is dat het bij de Reloaded versie niet mogelijk is trade routes in te stellen. Haalt toch wel een groot deel van het plezier weg ;) Skidrow heeft hem zo te zien nog niet gekraakt.

@Xenomorphh:

Vanmiddag liet de Duitse twitter nog zien dat de servers weer up and running waren... Ook toen was inloggen onmogelijk..
Trade routes doen het anders prima. En ja ik heb hem legaal en ja gekraakt ja ik haat ubisoft maar anno is vrij goed (en goedkoop) en het enige spel waarbij MP me koud laat en had ik al gesteld dat ik ubisoft drm haat?. Maar kan wel stellen dat traderoutes geen probleem is. En nu houdt ik mn mond er verder over.

[ Voor 6% gewijzigd door Postius op 07-12-2011 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

[...]

@Xenomorphh:

Klopt maar later waren er weer berichten dat de servers wat instabiel waren. Ik was samen met maatje online maar konden niet bij elkaar komen. Maar in de avond werkte het weer helemaal goed. Erg leuk om met z'n 2e te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Van de facebook van Anno 2070:
Hi ANNOholics, due to persisted server instabilities, we need to do some maintenance work.In order to do this maintenance, we have disabled the World Events. But don't worry, nothing will be lost. As soon as everything is working stable again, you can continue from your last saving point.
We apologize for the inconvenience. Please bear with us!
Heb zelf de World Events al uitgespeeld en atm toch weinig tijd om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fbarmentlo
Postius schreef op woensdag 07 december 2011 @ 03:21:
[...]
Trade routes doen het anders prima. En ja ik heb hem legaal en ja gekraakt ja ik haat ubisoft maar anno is vrij goed (en goedkoop) en het enige spel waarbij MP me koud laat en had ik al gesteld dat ik ubisoft drm haat?. Maar kan wel stellen dat traderoutes geen probleem is. En nu houdt ik mn mond er verder over.
je hebt hem legaal en gekraakt?
je spreekt jezelf tegen, in 4 woorden :|

overigens, ontopic:

heb hem gisteravond opnieuw geisntalleerd, samen met windows
zal mijn review nog herzien, maar voorzover ik nu gespeeld hebt, lagged hij een stuk minder :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 15:41
Fbarmentlo schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:02:
[...]

je hebt hem legaal en gekraakt?
je spreekt jezelf tegen, in 4 woorden :|
niks mis met het kraken van je legaal gekochte spel om de DRM te omzeilen zodat je er geen last van hebt.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste