Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
Draaien er geen andere processen op de achtergrond? Bvb een virusscanner kan heel wat schelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 14:25
jterpstra schreef op zondag 27 november 2011 @ 16:13:
[...]

bouw een paar extra huisjes, wacht enkele min en het zal advancen :P
Met de nieuwe patch van reloaded werkt het nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
DanielWW2 schreef op zondag 27 november 2011 @ 16:49:
[...]

Dat klopt voor geen meter, je zal met een GTX470 toch al snel richting max gaan. Ik zou even spelen met instelling zoals Vsync.
Bij mij scheelde Vsync 15 FPS.
Verder zou ik even zoeken of het een bekende bug is. ;)
Ben nu begonnen met de main missie, en nu gaat het wel goed. 30 tot 60 fps op max. :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

HardCoreGamer schreef op zondag 27 november 2011 @ 17:02:
[...]

Ben nu begonnen met de main missie, en nu gaat het wel goed. 30 tot 60 fps op max. :)
Dat lijken me meer logische fps. ;)
En dan nog een tip, kijk even welke Ark je het mooist vind. Aan het einde van een missie krijg je carrièrepunten en bij een aantal kan je kiezen naar welke factie ze gaan. Met genoeg punten unlock je de arks van andere facties. Ik heb kwakkelloos voor de eco's gekozen terwijl ik de Tycoon ark wil. :'(

Dat word de campagne opnieuw spelen en spelen met de tycoons terwijl de eco's veel cooler zijn. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Ik doe vrijwel nooit de missie's, lekker sanbox spelen is een must voor mij. :D
Ben nu een Eco systeem begonnen, het begint al aardig op een volwaardige stad te lijken.
Alhoewel ik mijn stad nog niet kan ''upgraden'' zoals in Anno 1404.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoenkelYani
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-03 14:55
HardCoreGamer schreef op zondag 27 november 2011 @ 17:36:
Ik doe vrijwel nooit de missie's, lekker sanbox spelen is een must voor mij. :D
Ben nu een Eco systeem begonnen, het begint al aardig op een volwaardige stad te lijken.
Alhoewel ik mijn stad nog niet kan ''upgraden'' zoals in Anno 1404.
ik ben hetzelfde begonnen. Ondertussen heb ik fase 2 van het monument aan het bouwen maar onze groene jongens zijn redelijk veeleisend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:40
In de campaign zit ik al vast met missie 1, hier moet ik 40t fish en tools van Strindberg's docks verzamelen maar dit gaat super langzaam. Meer mensen met dit?

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb het spel ook vandaag aangeschaft en ben nu in een makkelijke sandbox game bezig, maar ik heb niet helemaal door hoe sommigen quests werken. Ik moet nu bijvoorbeeld 1 bear vinden op mijn eiland en ik heb daarnaast een quest met dat ik mijn influence moet verhogen met iemand maar ondanks via de diplomatie knop ik nu een rank omhoog gegaan ben blijft de quest open.

Enige idee hoe ik deze twee quests moet volbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
BDke schreef op zondag 27 november 2011 @ 17:58:
[...]

ik ben hetzelfde begonnen. Ondertussen heb ik fase 2 van het monument aan het bouwen maar onze groene jongens zijn redelijk veeleisend :)
O.a, ik heb geen schip. Jij wel?
Of weet je hoe je eraan kan komen? Zo kan ik nml niet mijn omgeving verkennen.
Ik ben gestart met 'Easy'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

HardCoreGamer schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:11:
[...]

O.a, ik heb geen schip. Jij wel?
Of weet je hoe je eraan kan komen? Zo kan ik nml niet mijn omgeving verkennen.
Ik ben gestart met 'Easy'.
Bij game options aanzetten beginnen met Commando ship of Merchenary convoy.

Of een shipyard bouwen :p

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:03
Venxir schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:06:
In de campaign zit ik al vast met missie 1, hier moet ik 40t fish en tools van Strindberg's docks verzamelen maar dit gaat super langzaam. Meer mensen met dit?
Mischien de game kopen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Idd, zie hier een hoop mensen zeuren maarja als je dan illegale speelt..-_-

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Knip, als je al een offtopic bewering doet, moet ie wel kloppen

[ Voor 86% gewijzigd door PWM op 27-11-2011 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Dank u here ridder :) (U had trouwens wel m'n spelling mogen corrigeren)

Vannacht ben ik gestrand bij de laatste missie (geloof ik :+ ) van chapter 3. Ik moet blijbaar 3 uranium mijnen overnemen, 1 heb ik er maar is het hier nu echt de bedoeling om zelf 2 mijnen bij te bouwen??

[ Voor 15% gewijzigd door Mutatie op 27-11-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mutatie schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:36:
Dank u here ridder :) (U had trouwens wel m'n spelling mogen corrigeren)

Vannacht ben ik gestrand bij de laatste missie (geloof ik :+ ) van chapter 3. Ik moet blijbaar 3 uranium mijnen overnemen, 1 heb ik er maar is het hier nu echt de bedoeling om zelf 2 mijnen bij te bouwen??
Jep. Dat was inderdaad verwarrend. :P
Er komt nog een missie erna, ik raad je aan om veel uranium naar je hoofd eiland te verschepen.
Heel veel uranium. :P

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-11-2011 18:42 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:40
Fijn, maar dat hoeft hier verder niet besproken te worden

[ Voor 86% gewijzigd door PWM op 27-11-2011 19:53 ]

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliteDC
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-08 15:14
Hij blijft bij mij nu op Duits hangen, heb geprobeerd wat op de site van ubisoft stond maar dat hielp niet.
Reinstall hielp ook niet. Iemand anders een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zeer teleurgesteld in de support van Ubisoft, heb alles al geprobeerd om met mijn gekochte Anno 2070 online te komen. Poorten toegevoed op de Experia Box (Ja zucht KPN :( ), Zonder firewall getest, zonder virusscanner. Echter geen van deze oplossing werkte, ook niet samen.

* Het probleem is: Dat wanneer ik een game probeer te joinen dan krijgt ik er te staan, Failed to connect to the following players:

Daarom hoop ik dat mensen hier bij tweakers.net mij advies kunnen geven.
Iemand dit probleem ook gehad, of iemand die hier een oplossing voor weet !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Hm, net toch maar gekocht via GamersGate. Mijn ervaring is dat ze daar niet zo heel erg moeilijk doen als je om een nieuwe key vraagt omdat je een nieuwe PC hebt gekocht en de DRM "Nee!" zegt.

Anyway,

Net even de eerste paar missies gespeeld, en wat ik persoonlijk wel erg vervelend vindt t.o.v. Anno 1404 is dat de nieuwe missie begint met de stad die je eerder hebt gebouwd. Begin je dus bijvoorbeeld nu pas met een Anno game (en ik vermoed dat dit behoorlijk wat mensen zullen zijn) en maak je in het begin wat (beginners)fouten rond de layout van je stad dan wordt je daarmee op een later tijdstip genadeloos mee geconfronteerd (omdat er bijvoorbeeld geen ruimte meer is om iets wat benodigd is in die missie te bouwen). Zover ik me kon herinneren startte Anno altijd met een frisse layout waardoor je min of meer altijd genoeg plek had om de dingen neer te zetten die je nodig had om je missie af te ronden.

Anyway, voor mij is het dus helemaal opnieuw beginnen dus omdat ik hier totaal geen rekening mee had gehouden en m'n hele eiland inmiddels al vol staat :p
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:40:
Iemand dit probleem ook gehad, of iemand die hier een oplossing voor weet !?
Als het spel een directe verbinding probeert te maken met die andere Anno 2070 speler, dan kan het ook nog eens zo zijn dat jouw firewall niet het probleem is, maar die van de andere speler

[ Voor 15% gewijzigd door mindcrash op 27-11-2011 22:43 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcrash schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:40:

Als het spel een directe verbinding probeert te maken met die andere Anno 2070 speler, dan kan het ook nog eens zo zijn dat jouw firewall niet het probleem is, maar die van de andere speler
Kan wel gewoon met iedereen ingame contact hebben via de chat.
Dus ben ook met iemand in gesprek en deze heeft ook al is een game gehost alleen ik kom er niet in maar bij de multiplayer servers zie ik wel dat andere personen erin kunnen.
Dus dan moet het probleem wel bij mij zijn ? Lijkt mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:47:
Kan wel gewoon met iedereen ingame contact hebben via de chat.
Die chat kan echter ook via een non P2P verbinding lopen, bijvoorbeeld via Ubisoft's Uplay platform (wat me trouwens geeneens zo heel erg sterk lijkt). Dus dan zou het nog steeds kunnen dat de poorten die benodigd zijn om een peer to peer verbinding op te zetten voor de game zélf wél geblokkeerd zijn. (als bij jou namelijk gewoon alles open en de boel netjes via NAT naar jouw machine wijst zouden er in principe geen netwerk issues aan jouw kant moeten zijn namelijk)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeabakker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10-2023
mindcrash schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:40:
Hm, net toch maar gekocht via GamersGate. Mijn ervaring is dat ze daar niet zo heel erg moeilijk doen als je om een nieuwe key vraagt omdat je een nieuwe PC hebt gekocht en de DRM "Nee!" zegt.

Anyway,

Net even de eerste paar missies gespeeld, en wat ik persoonlijk wel erg vervelend vindt t.o.v. Anno 1404 is dat de nieuwe missie begint met de stad die je eerder hebt gebouwd. Begin je dus bijvoorbeeld nu pas met een Anno game (en ik vermoed dat dit behoorlijk wat mensen zullen zijn) en maak je in het begin wat (beginners)fouten rond de layout van je stad dan wordt je daarmee op een later tijdstip genadeloos mee geconfronteerd (omdat er bijvoorbeeld geen ruimte meer is om iets wat benodigd is in die missie te bouwen). Zover ik me kon herinneren startte Anno altijd met een frisse layout waardoor je min of meer altijd genoeg plek had om de dingen neer te zetten die je nodig had om je missie af te ronden.

Anyway, voor mij is het dus helemaal opnieuw beginnen dus omdat ik hier totaal geen rekening mee had gehouden en m'n hele eiland inmiddels al vol staat :p
Dat was nou juist een van de opmerkingen op Anno 1404, Heel veel werk gestoken in een stad, volgende missie alles weg :( Dus dat hebben ze aangepast, ik vind het wel een mooie toevoeging en realistischer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fbarmentlo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:46
ik ben zelf een stad begonnen, maar ik krijg mijn basis grondstoffen productie niet goed, waardoor ik neit verder kom dan de 2e bevolkingsgroep, zeg maar(Eco Workers?),
wel 4 verschillende trade routes met ieder 2 schepen, en alleen dingen die ik nodig heb voor de bevolking wat ik ermee verscheep(van alle benodigdheden zoveel mogelijk)

heeft iemand hier tips voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

Gister 2 keys gekocht via gama en meteen gespeeld samen met een vriend. Uit eindelijk na 7 uur de pc's toch maar uitgezet, we konden niet meer recht denken... :)

Wat een heerlijk spel is het weer, Anno 1404 speelde al lekker (veel tijd). Maar deze is nog veel groter.
Na 7 uur had ik 6000+ mensen en een net inkomen van 3k+ en 300.000 in de bank. Alles liep goed (was wel even uitzoeken). Ik ben begonnen met de Eco's en begon net aan de onderwater wereld. Wat een werk zeg :-)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuregenu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 15:14
Fbarmentlo schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:43:
ik ben zelf een stad begonnen, maar ik krijg mijn basis grondstoffen productie niet goed, waardoor ik neit verder kom dan de 2e bevolkingsgroep, zeg maar(Eco Workers?),
wel 4 verschillende trade routes met ieder 2 schepen, en alleen dingen die ik nodig heb voor de bevolking wat ik ermee verscheep(van alle benodigdheden zoveel mogelijk)

heeft iemand hier tips voor?
Bedoel je bouwmaterialen? Je kan pas als je de tweede bevolkingsgroep hebt (engineers) een toolsproduction bouwen. Bouw dus alleen het minimale voor je bevolking (1 visserij, 1 thee/drankproductie, 1 a 2 basaltfabrieken) zodat je genoeg tools overhoudt om die productieketen te kunnen bouwen. Daarna kun je helemaal los gaan in het uitbreiden van je stad.

De eco-workers zijn de laagste stap in de eco's, dan kun je geen toolsproductie bouwen.

ユレゲヌ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
DanielWW2 schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:41:
[...]

Jep. Dat was inderdaad verwarrend. :P
Er komt nog een missie erna, ik raad je aan om veel uranium naar je hoofd eiland te verschepen.
Heel veel uranium. :P
Thanks gelukt! Ik zit nu de laatste missie te doen. Het werd wel ff lastig, ik had de eerste het eerste deel van chapter 3 zoveel winst gemaakt dat ik een reserve van 700.000 had en dat was maar goed ook want ik liep daarna een uur of 2 met een inkomen van -1300. Later is dit gelukkig weer rechtgetrokken.

Masterlijke game! Mischien light het aan het wennen aand deze game maar in 1404 had ik echt megasteden en productie eilanden, in deze game voelen recources lastiger aan om samen te pakken op bv 1 centraal eiland en tot zover lijken megasteden ala formaat grootste eiland lastiger te realiseren. Tot zover ben ik enkel met de campaign bezig dus hoe het gaat als ik vrij spel speel moet ik nog zien.

Mijn productie eiland en steden uit 1404.
Iemand al met zoiets aan de gang:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/158bj3k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/fx6w0h.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/20kur8m.jpg

Werken jullie trouwens met ascension rights? Ik bouw altijd hele dorpen en werk dan enkel met belastingen om ze naar mijn smaak en tempo voorzichtig te laten upgraden.
Het researchen heb ik ook nog niet goed door in 2070, nu moet ik bv een hydroelectric powerplant (correct me if i'm wrong) bouwen, ik heb hem geresearched maar kan geen bouw-optie vinden :$

So far in 2070:
heaven
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/oenoh.jpg
hell
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/e5qsr7.jpg
atheists :P
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2uj6sly.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Mutatie op 28-11-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ankh schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:56:
Gister 2 keys gekocht via gama en meteen gespeeld samen met een vriend. Uit eindelijk na 7 uur de pc's toch maar uitgezet, we konden niet meer recht denken... :)

Wat een heerlijk spel is het weer, Anno 1404 speelde al lekker (veel tijd). Maar deze is nog veel groter.
Na 7 uur had ik 6000+ mensen en een net inkomen van 3k+ en 300.000 in de bank. Alles liep goed (was wel even uitzoeken). Ik ben begonnen met de Eco's en begon net aan de onderwater wereld. Wat een werk zeg :-)
Ik ben ook van plan ze daar aan te schaffen, krijg je dan gewoon een key die je in kan voeren bij Anno5.exe? Daarnaast is het spel dan gewoon nog engels? :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:29

WhySoSerious

Be the change.

Min 600 eco balance lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 09:15

Murphy

(2B||!2B)?

Vraagje: dit weekend heb ik mijn sleutelbeen gebroken dus kan de komende tijd eigenlijk alleen maar met de muis gamen. Omdat ik sowieso rustig aan moet doen, wil ik wel graag wat gamen om de dag door te komen (discovery channel wordt ook wat flauw). BF3'en zit er even niet in dus vraag ik mij af of Anno2070 een beetje te spelen is met alleen maar de muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
:+
Heb idd niet mn best gedaan daar de boel op te ruimen :P
Maar dat eiland heeft last van black tide (oid)....hoe fiks je dat of heb ik het zelf veroorzaakt??

@Murphy
Opzich lijkt me dat goed te doen, enige waarbij ik mn tobo gebruik is eigenlijk n om gebouwen te kopieren + om te versnelllen, F11 voor een menu en verder wat trading routes benamen en groepen maken. Behalve trading routes benamen is overal een muisoptie voor geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Murphy schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:13:
Vraagje: dit weekend heb ik mijn sleutelbeen gebroken dus kan de komende tijd eigenlijk alleen maar met de muis gamen. Omdat ik sowieso rustig aan moet doen, wil ik wel graag wat gamen om de dag door te komen (discovery channel wordt ook wat flauw). BF3'en zit er even niet in dus vraag ik mij af of Anno2070 een beetje te spelen is met alleen maar de muis?
Dat is wel te doen, alleen dingen zoals fast forward werken beter op een keyboard maar ANNO is totaal niet fast paced dus je kan je hand van de muis halen hiervoor.
Mutatie schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:00:
[...]

Thanks gelukt! Ik zit nu de laatste missie te doen. Het werd wel ff lastig, ik had de eerste het eerste deel van chapter 3 zoveel winst gemaakt dat ik een reserve van 700.000 had en dat was maar goed ook want ik liep daarna een uur of 2 met een inkomen van -1300. Later is dit gelukkig weer rechtgetrokken.

Masterlijke game! Mischien light het aan het wennen aand deze game maar in 1404 had ik echt megasteden en productie eilanden, in deze game voelen recources lastiger aan om samen te pakken op bv 1 centraal eiland en tot zover lijken megasteden ala formaat grootste eiland lastiger te realiseren. Tot zover ben ik enkel met de campaign bezig dus hoe het gaat als ik vrij spel speel moet ik nog zien.
In de sandbox kan je ook nog grote steden bouwen maar niet echt zoals in ANNO 1404. De schaal was echt wat groter. Je werd ook meer gedwongen op om schaal te werken. Nu heb je maar 1400 van het hoogste niveau nodig om een monument alla Kathedraal te voltooien.
Werken jullie trouwens met ascension rights? Ik bouw altijd hele dorpen en werk dan enkel met belastingen om ze naar mijn smaak en tempo voorzichtig te laten upgraden.
Het researchen heb ik ook nog niet goed door in 2070, nu moet ik bv een hydroelectric powerplant (correct me if i'm wrong) bouwen, ik heb hem geresearched maar kan geen bouw-optie vinden :$
Altijd ascentions voor mij. Ik kies graag welke huizen een niveau omhoog gaan en welke niet.
Voor de dam moet je in de research aangegeven voorwerpen en materialen hebben en dan op research drukken. Zodra ze klaar zijn kan je de dam gewoon plaatsen en ben je klaar. De dam zelf staat bij de items in de warehouse. ;)
So far in 2070:
heaven
[afbeelding]
hell
[afbeelding]
[afbeelding]
Hell. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
DanielWW2 schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:24:

Altijd ascentions voor mij. Ik kies graag welke huizen een niveau omhoog gaan en welke niet.
Voor de dam moet je in de research aangegeven voorwerpen en materialen hebben en dan op research drukken. Zodra ze klaar zijn kan je de dam gewoon plaatsen en ben je klaar. De dam zelf staat bij de items in de warehouse. ;)

Hell. :P
Hmm op die fiets, mischien ook maar eens doen, eigenlijk nooit in verdiept na tig uur :X
Ik houd altijd de belasting op max en als de productie van goederen e.d. hoog genoeg is gooi even de belasting omlaag, welke huizen upgraden bepaal ik dan een beetje met de inrichting van de stad.
Thnx!, al vanavond eens kijken hoe die dam gemaakt moet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hoe kom jij aan 157 eco balans? :|

Ik kom net aan 5 of -5 ofzo.. of dan weer -20.. bouw ik zon weerstation ding en dan heb ik weer -3.. of +1 ofzo..

Of bouw je als eco zijnde weinig wegen zeg maar, hoe deel jij dat allemaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Op hoge tech levels krijgen de Eco hele effectieve buildings om de Ecobalance omhoog te helpen. Ozone Maker voor +100 en ik geloof Deacidification Plant voor +200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Bomin schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:13:
Op hoge tech levels krijgen de Eco hele effectieve buildings om de Ecobalance omhoog te helpen. Ozone Maker voor +100 en ik geloof Deacidification Plant voor +200.
Dat ding op het water is zelfs +300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Duurt dat lang voordat je die dingen kan bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Xenomorphh schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:39:
[...]

Dat ding op het water is zelfs +300.
Juist, dat ding bedoel ik! Volgens mij heet het zelfs niet Deacidification Plant maar ach, het is laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
nou lekker 1ste missie heb ik al gelijk een BUG (40 kratten) te pakken ....... top game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:52

BramT

Rule #1

Ik word helemaal bezopen van dit spel. Weet de helft van de tijd niet of ik iets niet goed doe of dat ik weer tegen een campaign-bug aan zit te kijken.

Zit momenteel in dat (campaign)level waarbij je voor het eerst met de tech's aan de gang gaat. Op een gegegeven moment moeten je Researches gaan 'krijgen'. Al m'n Lab Assistents zijn max happy en alle 4 de requirements op max staan, m.u.v. de vis aangezien ik alleen "rotten fish" binnen krijg op dat pruteiland.

En ze "ascentionnen" helemaal niks. En nou? Zie ik iets over het hoofd? Spel geeft nul komma nul info... En ondertussen ga ik weer zwaar richting negatief balans omdat ik behoorlijk wat gebouwen heb moeten maken maar aangezien ik nog met Lab Assistants zit is m'n inkomen veel te weinig.

En dan kom je negatief en dan is het ook klaar. Niks meer aan te doen; je komt er niet uit want je mag niks meer bouwen. Spel gaat wel gewoon rustig verder. Ook leuk trouwens als je in level 1 van een chapter een fout maakt en daar pas in level 3 achter komt, kan je ook weer helemaal opnieuw beginnen.

Ik heb dit soort spellen doorgaans vrij snel door maar bajesus... Wat. De. Neuk. is dit voor gameplay... :(
De singleplayer van BF3 is een absoluut pareltje vergeleken met dit. Ik merk nu eigenlijk pas met wat voor dubbele standaard we zitten te kijken... ;(

[ Voor 39% gewijzigd door BramT op 29-11-2011 03:20 ]

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
Als je geld op is kun je nog prima dingen doen...
je kan gebouwen stilzetten die overbodig zijn (of helemaal slopen)
maar vooral: kijken waarom je verlies draait.

Enige keer dat ik in de - was gekomen was omdat ik om een of andere reden een tijdje een groot tekort had in een bepaald voedsel. 90% van mn hoge tier bevolking was weg...
Ik had de voedselvoorziening wel weer gefixed, maar was vergeten de belasting weer laag te zetten zodat er mensen immigreren.
Ik kwam er pas achter toen ik dik in de min stond...
Belasting verlaagd, nog dikker in de min.
Maar toen kwamen mn engineers weer terug, en ineens een winst van 1000. binnen no-time weer in de plus.

Overigens is er voor die rotte vis een cure te vinden (missie). Weet alleen niet of je daar die engineers voor nodig had.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Mutatie schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:00:
[...]

Mijn productie eiland en steden uit 1404.
Iemand al met zoiets aan de gang:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

So far in 2070:
heaven
[afbeelding]
hell
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is tijd dat je die olievlek om dat tycoon eiland weghaald! :p onnodig -600 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg in de continious play constant de melding dat ik geen boormachines kan bouwen vanwege ijzer en nog wat.

Als ik een mijn wil plaatsen dan geeft hij aan out of construction zone, wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
BramT schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 03:15:
Ik word helemaal bezopen van dit spel. Weet de helft van de tijd niet of ik iets niet goed doe of dat ik weer tegen een campaign-bug aan zit te kijken.

Zit momenteel in dat (campaign)level waarbij je voor het eerst met de tech's aan de gang gaat. Op een gegegeven moment moeten je Researches gaan 'krijgen'. Al m'n Lab Assistents zijn max happy en alle 4 de requirements op max staan, m.u.v. de vis aangezien ik alleen "rotten fish" binnen krijg op dat pruteiland.

En ze "ascentionnen" helemaal niks. En nou? Zie ik iets over het hoofd? Spel geeft nul komma nul info... En ondertussen ga ik weer zwaar richting negatief balans omdat ik behoorlijk wat gebouwen heb moeten maken maar aangezien ik nog met Lab Assistants zit is m'n inkomen veel te weinig.

En dan kom je negatief en dan is het ook klaar. Niks meer aan te doen; je komt er niet uit want je mag niks meer bouwen. Spel gaat wel gewoon rustig verder. Ook leuk trouwens als je in level 1 van een chapter een fout maakt en daar pas in level 3 achter komt, kan je ook weer helemaal opnieuw beginnen.

Ik heb dit soort spellen doorgaans vrij snel door maar bajesus... Wat. De. Neuk. is dit voor gameplay... :(
De singleplayer van BF3 is een absoluut pareltje vergeleken met dit. Ik merk nu eigenlijk pas met wat voor dubbele standaard we zitten te kijken... ;(
Als je je mensen wil upgraden moeten wel alle behoeften voldoende vervuld zijn (bij elke soort weer een ander percentage). Ik kan me goed voorstellen dat je de gameplay in het begin onoverzichtelijk vind. Misschien is het een idee om met Anno 1701 of 1404 aan de slag te gaan, vooral 1404 is qua gameplay redelijk hetzelfde, alleen het is wel minder diepgaand en daardoor makkelijk te spelen. In alle Anno's is de basis hetzelfde en daardoor is het (vind ik) makkelijk om in één keer te spelen omdat alle opties zitten waar je ze verwacht en je ook weet wat je moet doen (met een schip beginnen, pakhuis bouwen, houthakkers, huizen, en dan kijken wat ze nodig hebben en zo verder),

Ik speel Anno sinds het eerste deel, maar de demo met de eerste 2 campaign-missies vond ik erg onoverzichtelijk, overal kwamen meldingen met geluiden van 'doe dit, doe dat'. De continious game is vaak wat rustiger, die zou je ook kunnen proberen om eens rustig uit te zoeken hoe alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 06:30
Anno 2070 draait bij mij echt waardeloos.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Specs:
I7 2600k
8gb Ram
Sapphire Hd 6950 1gb (laatste drivers)

Aan men systeem zal het dus niet liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Heb je een SSD of gewone HDD?
Anno 1404 en 2070 hebben beide het "probleem" dat het meer een aanslag op de harde schijf / SSD is dan dat het op de rest van de hardware is. Misschien dat er op de achtergrond iets IO verbruikt?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 12:23
Bremg schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:23:

Specs:
I7 2600k
8gb Ram

Blijkbaar wel, maar dan aan iets anders. Ik draai hier nagenoeg dezelfde setup. Zou toch echt even kijken naar je HDD en / of deze niet gaar is. Wellicht staat er iets anders te draaien op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:17:

Als ik een mijn wil plaatsen dan geeft hij aan out of construction zone, wat kan ik hier aan doen?
Je moet wel een Depot in de buurt hebben om te kunnen bouwen, misschien moet je die eerst plaatsen en dan de mijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
Bremg schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:23:

Specs:
I7 2600k
8gb Ram

In wat voor opzicht waardeloos ?

Verder draaide ik tot op gisteren met een veel slechter systeem (dual core, 4gb Ram en een 8800 GTX) en daar had ik geen enkele problemen met Anno (met goede graphics). Sinds gisteren speel ik op een I7 2700 / 16gb Ram en 2x 580 GTX, natuurlijk helemaal moeilijkheden of wat dan ook en alle graphics op max.

Oh oude pc was met normale HDD, nieuwe met SSD, beide geen enkel probleem.

[ Voor 5% gewijzigd door DarthNeo op 29-11-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
ph4nt0m schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:39:
[...]

Blijkbaar wel, maar dan aan iets anders. Ik draai hier nagenoeg dezelfde setup. Zou toch echt even kijken naar je HDD en / of deze niet gaar is. Wellicht staat er iets anders te draaien op de achtergrond?
Alles al uitgezet, game draait vanaf een SSD dus lijkt me raar.
Zal het spel wel even opnieuw installeren op een gewone HD, misschien dat het helpt..

Bedankt voor de tip iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
Schokkend/stotterend beeld, muis die niet mee werkt.
Alsof ik het draai op een pentium 3, heel apart..

Opnieuw aan het installeren op een gewone HD, misschien helpt het..

Edit:

Op nieuw geïnstalleerd op een normale HD inplaats van een SSD en guess what, het draait nu vlekkeloos!
Heel apart. Zelfs de bugs waar ik eerder last van had zijn verdwenen..

[ Voor 43% gewijzigd door Bremg op 29-11-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Damn... In Eco mode kom ik niet verder dan bouwlevel 1. Wat doe ik fout? Alle behoeften zijn groen gekleurd, ik verdien $1000 per minuut ofzo, en heb zelfs een 2e eiland met een handelsroute. En ik speel zelfs nog op easy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Je kan ook onder water bouwen maar dan krijg ik steeds dat ik niet in de construction gedeelte zit.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fbarmentlo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:46
Yuregenu schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:33:
[...]

Bedoel je bouwmaterialen? Je kan pas als je de tweede bevolkingsgroep hebt (engineers) een toolsproduction bouwen. Bouw dus alleen het minimale voor je bevolking (1 visserij, 1 thee/drankproductie, 1 a 2 basaltfabrieken) zodat je genoeg tools overhoudt om die productieketen te kunnen bouwen. Daarna kun je helemaal los gaan in het uitbreiden van je stad.
De eco-workers zijn de laagste stap in de eco's, dan kun je geen toolsproductie bouwen.
ik bedoel alles, behalve tools :)
zoals chips/telefoons, voedsel(non-fish),

@Mutatie, nice city :)
HardCoreGamer schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:34:
Damn... In Eco mode kom ik niet verder dan bouwlevel 1. Wat doe ik fout? Alle behoeften zijn groen gekleurd, ik verdien $1000 per minuut ofzo, en heb zelfs een 2e eiland met een handelsroute. En ik speel zelfs nog op easy :P
klik eens op 1 van de huizen, doe eens een screenshot(en dan het liefst een van de huizen naast je marketplace).
en misschien meer huizen bijbouwen? :P

[ Voor 27% gewijzigd door Fbarmentlo op 29-11-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Grudgie schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:02:
Je kan ook onder water bouwen maar dan krijg ik steeds dat ik niet in de construction gedeelte zit.. :S
Je hebt een submarine nodig om een onderwater storehouse te kunnen bouwen. (en je moet natuurlijk naar het onderwater-modus gaan.) Bevoraden en handelen kan wel gewoon boven water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 14:25
Iooryz schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:29:
[...]

Je hebt een submarine nodig om een onderwater storehouse te kunnen bouwen. (en je moet natuurlijk naar het onderwater-modus gaan.) Bevoraden en handelen kan wel gewoon boven water.
Hier heb ik ook zitten plaren hoe dit moet. Het kwam bij mij niet echt op om een submarine te bouwen. Voor ondrwatermodus kun je proberen om te scrolle of zoals ik heb gevonden in de topic met sneltoets /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:49
Super leuk spel dit, was ik echt aan toe na al die shooters.

Heb hem sinds gisteren en ben nu eens een game in continues mode begonnen, alleen 1 van de problemen die ik op mijn eiland heb, is dat ik geen rivieren heb. Die heb ik nodig om aan Sand Extraction te doen, voor concrete. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

sorted.bits schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:38:

Heb hem sinds gisteren en ben nu eens een game in continues mode begonnen, alleen 1 van de problemen die ik op mijn eiland heb, is dat ik geen rivieren heb. Die heb ik nodig om aan Sand Extraction te doen, voor concrete. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Enige oplossing is een eiland koloniseren dat wel rivieren heeft. :)
Sommige NPC's bieden ook concrete aan, maar dat is een oplossing van tijdelijke aard.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 13:25
sorted.bits schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:38:

In het begin is het makkelijk om even wat tools en bouwblokken te kopen en dan al meteen uit te breiden naar andere eilanden waar je wel de benodigde resources kan beginnen. Meestal laad ik nadat ik een eiland bezet heb, alles weer in mijn boot en ga verder andere eilanden bezetten. Pak er meetsal een stuk of 4 voordat de andere players er bij kunnen :) Daar zit dan vast ook wel een revier bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:34:
Belasting verlagen zodat ze blijer worden? En anders idd meer huizen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Chris7 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:40:
[...]

meer huizen heel natuurlijk alleen zin als je nog niet genoeg inwoners hebt om alle behoeftes te unlocken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Waarmee kan je zon submarine bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Grudgie schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:28:
Waarmee kan je zon submarine bouwen?
Techs kunnen een Submarine base bouwen, of je koopt via je Ark de Tech upgrade, na een tijdje, en dan kan je daar een T-38 Glider kopen (submarine versie van je Command Ship).

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Chris7 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:40:
[...]

Belasting verlagen werkte! Maar nu heb ik zo'n overbevolkte stad dat er geen plek meer is voor nieuwe gebouwen. :P

Mijn stad is al te druk met thee maken en vis. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Gisteren heb ik de campaign uitgespeeld maar dat heeft even geduurd, een eiland met -600 ecobalance voelt als een blok aan je been :P
Ben nu begonnen me een continious game en inderdaad, de schaal is wat kleiner maar de game zit heerlijk in elkaar :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mutatie op 29-11-2011 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Laatst online: 25-08 20:39
Vindt iemand anders de game ook te gemakkelijk als je alles een beetje slim neerzet, campaign en single missie's vergen wel 'veel' tijd maar dat is het dan ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:02
Marvin- schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:59:
Vindt iemand anders de game ook te gemakkelijk als je alles een beetje slim neerzet, campaign en single missie's vergen wel 'veel' tijd maar dat is het dan ook wel.
em ja dat gevoel had ik ook wel een beetje, hoe veel ervaring heb je met 1404?

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

HardCoreGamer schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:23:
[...]

Belasting verlagen werkte! Maar nu heb ik zo'n overbevolkte stad dat er geen plek meer is voor nieuwe gebouwen. :P

Mijn stad is al te druk met thee maken en vis. :9
Dan bouw je een bootje en verplaats je de thee en vis naar een ander eiland. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Mutatie schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:47:
Gisteren heb ik de campaign uitgespeeld maar dat heeft even geduurd, een eiland met -600 ecobalance voelt als een blok aan je been :P
Ben nu begonnen me een continious game en inderdaad, de schaal is wat kleiner maar de game zit heerlijk in elkaar :)
Als je de olie had opgeruimt was t prima :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT

BramT

Rule #1

Chris7 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:21:
[...]

Als je je mensen wil upgraden moeten wel alle behoeften voldoende vervuld zijn (bij elke soort weer een ander percentage). Ik kan me goed voorstellen dat je de gameplay in het begin onoverzichtelijk vind. Misschien is het een idee om met Anno 1701 of 1404 aan de slag te gaan, vooral 1404 is qua gameplay redelijk hetzelfde, alleen het is wel minder diepgaand en daardoor makkelijk te spelen. In alle Anno's is de basis hetzelfde en daardoor is het (vind ik) makkelijk om in één keer te spelen omdat alle opties zitten waar je ze verwacht en je ook weet wat je moet doen (met een schip beginnen, pakhuis bouwen, houthakkers, huizen, en dan kijken wat ze nodig hebben en zo verder),

Ik speel Anno sinds het eerste deel, maar de demo met de eerste 2 campaign-missies vond ik erg onoverzichtelijk, overal kwamen meldingen met geluiden van 'doe dit, doe dat'. De continious game is vaak wat rustiger, die zou je ook kunnen proberen om eens rustig uit te zoeken hoe alles werkt.
Bedankt voor de reactie. Ik heb een eerdere Anno redelijk wat gespeeld maar weet niet meer zo goed welke. Ik ben in ieder geval wel bekend met de principes. Waarschijnlijk gaat de continuous-mode me ook beter af...

Het punt is, ik stik dus van de Rotten Fish (chapter 2, missie 3). M'n lab-assistants hebben *alles* max, behalve de food want die staat dus op 50% (wel zat brainfood dus). Volgens mij was dat toch wel voldoende om ze te laten 'ascenden'....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

BramT schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:01:
[...]

Bedankt voor de reactie. Ik heb een eerdere Anno redelijk wat gespeeld maar weet niet meer zo goed welke. Ik ben in ieder geval wel bekend met de principes. Waarschijnlijk gaat de continuous-mode me ook beter af...

Het punt is, ik stik dus van de Rotten Fish (chapter 2, missie 3). M'n lab-assistants hebben *alles* max, behalve de food want die staat dus op 50% (wel zat brainfood dus). Volgens mij was dat toch wel voldoende om ze te laten 'ascenden'....?
Je kon ergens een cure krijgen voor die rotte vis. (ik weet niet of het missie 3 of 4 was) In ieder geval kan je die wel verkopen voor een leuk zakcentje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Laatst online: 21:50
Na de demo was ik om en heb 'm dus ook gekocht, geweldig ! Ik houd wel van dit soort spellen. Geen ervaring met eerdere anno's btw ...

Ik ben de campaigns aan het spelen om alles een beetje te leren.
Nu hoor ik "jullie" praten over verhogen/ verlagen van belastingen, hoe doe je dit ? Als ik die city hall aanklik krijg je de status van inwoners maar ik kan de belasting-knop niet vinden, zit ik daar goed of moet ik het elders zoeken ?

Wel frustrerend, eerst heb je zat geld en een goede eco-balance. Wordt je stad groter, veranderen de cijfers in het rood en - (min)
Handelsroutes vind ik geniaal trouwens, kun je nog wat geld verdienen :P

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT

BramT

Rule #1

Een cure kan ik nergens vinden inderdaad. Zit ik er zo hard langs te kijken?

Die vis kan ik dan wel verkopen, maar kan ook nergens normale vis krijgen. En m'n lab-assistants willen maar niet 'ascenden' naar researches dus ik zit helemaal vast op de objective "Researches 0/50"... :X

Zo dus:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/35l51js.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door BramT op 29-11-2011 22:20 . Reden: Screenshot toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT

BramT

Rule #1

mir4dor schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:15:
Ik ben de campaigns aan het spelen om alles een beetje te leren.
Nu hoor ik "jullie" praten over verhogen/ verlagen van belastingen, hoe doe je dit ?
Als je op een huisje klikt zie je rechtsboven zo'n grote slider. Hiermee stel je de belasting voor die hele bevolkingsgroep in (dus niet alleen voor dat ene huisje).

(Zie ook bovenstaande screenshot)

[ Voor 40% gewijzigd door BramT op 29-11-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
een cure voor die vis is een quest.
misschien de missie overnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
BramT schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:16:
Een cure kan ik nergens vinden inderdaad. Zit ik er zo hard langs te kijken?

Die vis kan ik dan wel verkopen, maar kan ook nergens normale vis krijgen. En m'n lab-assistants willen maar niet 'ascenden' naar researches dus ik zit helemaal vast op de objective "Researches 0/50"... :X

Zo dus:
[afbeelding]
Je hebt de tax op lichtgroen staan.
ze ascenden alleen als je het op donkergroen zet.
groen = bevolking groeit maar ascend niet.
geel = bevolking blijft gelijk.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Sporedd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:27:
een cure voor die vis is een quest.
misschien de missie overnieuw beginnen?
Niet doen gewoon zorgen dat je veel vis verkoopt. Die gast betaald je blauw ervoor. Koop gewoon de stuff die je nodig hebt en maak je basis 2 a 3 keer zo groot dan gaan ze vanzelf naar hogere levels. Je kan het cure maken met de tegenhanger van het casino van de techies als je er genoeg hebt. Is een van de research punten in het researchcenter (tegenhanger van casino/concerthall)

[ Voor 26% gewijzigd door ipazza op 29-11-2011 22:45 ]

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT

BramT

Rule #1

RocketKoen schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:37:
[...]
Je hebt de tax op lichtgroen staan.
ze ascenden alleen als je het op donkergroen zet.
groen = bevolking groeit maar ascend niet.
geel = bevolking blijft gelijk.
Dat dus. Klein 'detail' wat je dan even moet weten. Staat vast ergens in de 200 pagina-tellende handleiding, maar ja... Thanks!

(Had ondertussen wat 'side-quests' maar gedaan en daar kreeg je inderdaad die cure van. Zat ondertussen tegen 4x 100% satisfaction aan te kijken en nog geen ascentions... Thanks!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
BramT schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:50:
[...]

Dat dus. Klein 'detail' wat je dan even moet weten. Staat vast ergens in de 200 pagina-tellende handleiding, maar ja... Thanks!

(Had ondertussen wat 'side-quests' maar gedaan en daar kreeg je inderdaad die cure van. Zat ondertussen tegen 4x 100% satisfaction aan te kijken en nog geen ascentions... Thanks!)
Pagina 21 van de 40 :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
BramT schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:17:
[...]

Als je op een huisje klikt zie je rechtsboven zo'n grote slider. Hiermee stel je de belasting voor die hele bevolkingsgroep in (dus niet alleen voor dat ene huisje).

(Zie ook bovenstaande screenshot)
Aha ! Bedankt.

"Ze" zijn er voorlopig nog mee eens ook :Y) Pfff, daarna wordt het weer meer trickie ... We gaan verder met ontdekken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT

BramT

Rule #1

mir4dor schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:14:
[...]
"Ze" zijn er voorlopig nog mee eens ook :Y) Pfff, daarna wordt het weer meer trickie ... We gaan verder met ontdekken ...
Jah, let dus even op dat ze niet 'ascenden' als het niet op de lichtste stand staat. Daar ging ik ook hard mee nat... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@HardCoreGamer:

Een tweetal suggesties voor de TS:

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 00:52 . Reden: slechts de helft van mn bericht was doorgekomen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:47:
Een tweetal suggesties voor de TS:
offtopic:
Twee :?

Wel handig trouwens die wiki ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Iemand enig idee waarom mijn concrete continue afneemt? Is er een gebouw of iets wat dit gebruikt als grondstof? :S

Edit: Is dit omdat mn inwoners upgraden qua huis?
Edit2: Blijkbaar wel haha. Ff de belasting omhoog, dju nog! :P

[ Voor 34% gewijzigd door BioHazard op 30-11-2011 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Killertjuh schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:00:
[...]

Hier heb ik ook zitten plaren hoe dit moet. Het kwam bij mij niet echt op om een submarine te bouwen. Voor ondrwatermodus kun je proberen om te scrolle of zoals ik heb gevonden in de topic met sneltoets /
Het duurde bij mij ook wel bijna een uur voordat ik dat door had hoor. Maar het blijft een leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
altijd leuk... oil spil op je productie eiland... terwijl je 3000 eco's en tycoons hebt.
nu moet ik heel snel techs regelen en clean up equipment maken, of mn hele stad is leeg...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
Bremg schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:47:
Schokkend/stotterend beeld, muis die niet mee werkt.
Alsof ik het draai op een pentium 3, heel apart..

Opnieuw aan het installeren op een gewone HD, misschien helpt het..

Edit:

Op nieuw geïnstalleerd op een normale HD inplaats van een SSD en guess what, het draait nu vlekkeloos!
Heel apart. Zelfs de bugs waar ik eerder last van had zijn verdwenen..
Nice :) Veel speelplezier ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

BioHazard schreef op woensdag 30 november 2011 @ 01:02:
Iemand enig idee waarom mijn concrete continue afneemt? Is er een gebouw of iets wat dit gebruikt als grondstof? :S

Edit: Is dit omdat mn inwoners upgraden qua huis?
Edit2: Blijkbaar wel haha. Ff de belasting omhoog, dju nog! :P
Gewoon upgrade rechten uitzetten, ik vind het altijd prettiger om iedereen in 1 keer te upgraden.
Dan weet je tenminste zeker dat ze blij zijn ;)

Ook weet je dan meteen of ze genoeg spullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
BramT schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:01:
[...]
Even terugkomend op die rotte vis, die kan je gewoon verkopen bij de Ark van een van de NPC's ;)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:54:
Zijn er meer mensen met een multiplayer probleem, of zijn er mensen die dit probleem hadden en die weten hoe je het moet fixen ? Het is namelijk zo, wanneer ik een multiplayer game join dan krijg ik er te staan: "connection to the following players failed". Heb al verschillende dingen uitgeschakeld, poorten toegevoegd alleen krijg het maar niet werkende. Ben ten einde raad, iemand enig idee :?

Voor de rest ben ik tevreden met de singeplayer :>

Mvg,
Ik heb niets veranderd aan mijn pc/netwerk. Met geen enkel ander spel krijg ik dit. Als ik op de link klik die bij de error staat kom ik op een pagina van Ubisoft met een 404 error. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

RocketKoen schreef op woensdag 30 november 2011 @ 02:08:
altijd leuk... oil spil op je productie eiland... terwijl je 3000 eco's en tycoons hebt.
nu moet ik heel snel techs regelen en clean up equipment maken, of mn hele stad is leeg...
Het vrouwtje van die eco's verkoopt dat ding ook voor licences.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Energy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10-2024
Ik heb vandaag ook het spel binnen gekregen, ik was al bekend met de vorige versies van Anno, ik moet zeggen het ziet er allemaal erg mooi uit! Ben zojuist begonnen met de campain mode.

Ik ga dit forum in de gaten houden voor alle tips en trucs!

Grt.
Dr.Energy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Xenomorphh schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:59:
[...]

Het vrouwtje van die eco's verkoopt dat ding ook voor licences.
Is de campaign, dus dat gaat niet.
tenminste, de arks verkopen bij mij alleen resources.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 15:41
RocketKoen schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:54:
[...]
Is de campaign, dus dat gaat niet.
tenminste, de arks verkopen bij mij alleen resources.
staat bij items(onder, middelste knop). zelfs in de campaign staan daar items bij.

[ Voor 4% gewijzigd door Countess op 30-11-2011 12:09 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Countess schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:08:
[...]

staat bij items(onder, middelste knop). zelfs in de campaign staan daar items bij.
Als ik het me goed herinner (nu niet thuis) staat daar bij mijn ark (eco) een scherm met dingen die ik moet unlocken en nog niet heb.
Bij de AI (Tycoon) was het tabje items grijs.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz

Iooryz

iooryz

Ik heb in de eenerlaatste missie dat olie opruim item nog gekocht bij de arc van het eco vrouwtje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Deze kwam ik tegen op het officiele forum:

http://forums-de.ubi.com/...f/3231027629/m/2691065369

Anno 2070 Beginners Guide, maar er zit ook zeker handige informatie tussen voor gamers die al langer Anno spelen, zoals layouting tips, de volgorde waarin je het beste gebouwen kunt droppen (vooral handig tijdens bijvoorbeeld MP, SP of continous games), en shortcut keys.

Heel erg nice moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Iooryz schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:32:
Ik heb in de eenerlaatste missie dat olie opruim item nog gekocht bij de arc van het eco vrouwtje hoor.
die is er alleen nog niet.
just me en de tycoon.

edit: ah, eco ark was er wel. en ik had ook niet eens zoveel tycoons nodig in the first place.
Het spel is een stuk makkelijker als je om 21:00 speelt dan wanneer je om 03:00 speelt.

[ Voor 25% gewijzigd door RocketKoen op 30-11-2011 23:05 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchElite
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:26
hallo wie kan mij helpen?? is er een mogelijkheid om makkelijk farms om te draaien omdat ze nooit vierkant zijn dus is het handig om ze goed te plaatsen voor ruimte besparing.

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
DutchElite schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:45:
hallo wie kan mij helpen?? is er een mogelijkheid om makkelijk farms om te draaien omdat ze nooit vierkant zijn dus is het handig om ze goed te plaatsen voor ruimte besparing.

thanks
gebruik < en/of >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
RocketKoen schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:39:
[...]

Het spel is een stuk makkelijker als je om 21:00 speelt dan wanneer je om 03:00 speelt.
Ik vroeg me ook al af: kan ubisoft worden aangeklaagd voor ernstig slaap tekort aan mijn kant :9 Damn, dit is erg nieuw en dus verslavend ...

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste