Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

PromWarMachine

Forsaken Archer

Meer screenshots! Ik word helemaal enthousiast.
Heb wel geringe ervaring met andere Anno's, maar niet substantieel.
Meestal heb ik bij andere Anno's het gevoel dat ik te traag ben om in een korte tijd een bloeiende economie op te bouwen.

Speel momenteel vooral MW3, Starcraft en tussendoor wat LoL. Waarom zou Anno 2070 daar nog tussen passen? Had ik al gezegd dat meer screenshots zou helpen bij een beslissing? :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

PromWarMachine schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:06:
Meer screenshots! Ik word helemaal enthousiast.
Heb wel geringe ervaring met andere Anno's, maar niet substantieel.
Meestal heb ik bij andere Anno's het gevoel dat ik te traag ben om in een korte tijd een bloeiende economie op te bouwen.

Speel momenteel vooral MW3, Starcraft en tussendoor wat LoL. Waarom zou Anno 2070 daar nog tussen passen? Had ik al gezegd dat meer screenshots zou helpen bij een beslissing? :P
Vooruit dan maar, van het laatste level wat screenies.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/85471dc5b38fe6c1cc48e470cf8dcfc9.jpg
Stuwdam
Als dat niet genoeg is hebben we nog,
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/b0012ef232810bf941bcbbe77ad750ed.jpg
een kerncentrale.
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/129b6d6571ef4448c4c9a7c5035c032a.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Xenomorphh op 23-11-2011 15:32 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 12:03
Iemand enig idee of je later ook van die "nep-gebouwen" kan bouwen zoals de AI kan bouwen in Skirmish? zou het wel leuk vinden een eiland aan te kleden!

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Xenomorphh schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:31:
[...]

Vooruit dan maar, van het laatste level wat screenies.

[afbeelding]
Stuwdam
Als dat niet genoeg is hebben we nog,
[afbeelding]
een kerncentrale.
[afbeelding]
Die centrale moet toch echt in het midden van de woonwijk of echt tussen de velden. :+
It is a research on the effect of radiation from a nuclear power plant when the area got nuked already. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Sepica schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:46:
Iemand enig idee of je later ook van die "nep-gebouwen" kan bouwen zoals de AI kan bouwen in Skirmish? zou het wel leuk vinden een eiland aan te kleden!
Nee geen idee :( Ik wil altijd graag een mooie kade maken maar kan niet vinden hoe ik dit moet doen :(

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
De kades zijn gebugged, je moet ze upgraden naar tier 2 of 3 en dan kan je pipetten op je warenhuis en je kade maken.

Ik mis de unlocks van anno 1404 wat je kan halen door achievements te behalen.

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Sepica schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:12:
De kades zijn gebugged, je moet ze upgraden naar tier 2 of 3 en dan kan je pipetten op je warenhuis en je kade maken.

Ik mis de unlocks van anno 1404 wat je kan halen door achievements te behalen.
Hoe? :+

Afbeeldingslocatie: http://www.roadwolf.ca/files/blog/DoD004.jpg

bedoel zo iets als dat. Het steen op het water bouwen zonder een gebouw eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:27
hier krijg je een hele goede ingame indruk. Helaas geen oorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
MaZe schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:44:
hier krijg je een hele goede ingame indruk. Helaas geen oorlog.
Anno is ook niet echt een oorlogsgame

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
Xenomorphh schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:25:
[...]

Hoe? :+

[afbeelding]

bedoel zo iets als dat. Het steen op het water bouwen zonder een gebouw eerst.
Mijn excuses, zeer slechte verwoording van mijn zeide.
Als je je warenhuis upgrade naar tier 2 of 3 kan je de pippet tool gebruiken op dat gesteente van het warenhuis en je "steen op water" maken :-). Zoals in mijn screenshots te zien is ^^

Zodra ik weer ga spelen zal ik even een kort stukje filmen voor je ;-)!

edit:
Voor de geïnteresseerden je mag mij toevoegen op Anno 2070, nickname; Pathologist

[ Voor 7% gewijzigd door Sepica op 23-11-2011 19:19 ]

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Sepica schreef op woensdag 23 november 2011 @ 19:09:
[...]

Mijn excuses, zeer slechte verwoording van mijn zeide.
Als je je warenhuis upgrade naar tier 2 of 3 kan je de pippet tool gebruiken op dat gesteente van het warenhuis en je "steen op water" maken :-). Zoals in mijn screenshots te zien is ^^

Zodra ik weer ga spelen zal ik even een kort stukje filmen voor je ;-)!

edit:
Voor de geïnteresseerden je mag mij toevoegen op Anno 2070, nickname; Pathologist
Oh dat moet ik vanavond of morgen maar is even kijken dan :p Dan zal ik je ook gelijk toevoegen :)

Nu eerst WoW Raid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
Hier het filmpje:

YouTube: How to build docks in Anno 2070

Ik geloof dat de uitleg er onder ook wel duidelijk is of niet? :-)

Succes!

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Sepica schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:02:
Hier het filmpje:

Succes!
Ah zoo kijk dat wist ik niet! Bedankt voor de moeite:)

Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Sepica schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:02:
Hier het filmpje:

Succes!
Ik wou het net zelf zeggen.
Verder heb ik nog wel een toevoeging.

Op N drukken zorgt ervoor dat je het pippetje krijgt. Dat scheelt weer een menu openen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Zat te twijfelen of ik dit spel zou kopen, maar na het lezen van "3 activeringslimiet voor spel" op Steam (http://store.steampowered.com/app/48240/?l=dutch) . Ga ik deze ook weer skippen. Ik weiger gelimiteerd worden door Ubisoft :(

Vreemd genoeg wordt het me steeds makkelijker om spellen links te laten, ondanks dat ik ze graag wil spelen. Dit wordt er dus ook weer zo'n een.. jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

maniak schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:27:
Zat te twijfelen of ik dit spel zou kopen, maar na het lezen van "3 activeringslimiet voor spel" op Steam (http://store.steampowered.com/app/48240/?l=dutch) . Ga ik deze ook weer skippen. Ik weiger gelimiteerd worden door Ubisoft :(

Vreemd genoeg wordt het me steeds makkelijker om spellen links te laten, ondanks dat ik ze graag wil spelen. Dit wordt er dus ook weer zo'n een.. jammer..
Welk spel heeft tegenwoordig geen limiet?
Voor z'n reden laat ik ANNO echt niet liggen. Voor always on DRM wel. (damn your ubisoft, you ruined The Settlers 7 for me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
DanielWW2 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:30:
[...]

Voor z'n reden laat ik ANNO echt niet liggen. Voor always on DRM wel. (damn your ubisoft, you ruined The Settlers 7 for me)
the settlers 7 was al ruined voor de DRM er op kwam...
Maar de DRM schijnt wel te werken... het spel staat nu bijna een week te koop en er is geen enkele crack.
Ik ben wel benieuwd naar de verkoop cijfers.

[ Voor 4% gewijzigd door RocketKoen op 23-11-2011 21:40 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RocketKoen schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:40:
[...]

Maar de DRM schijnt wel te werken... het spel staat nu bijna een week te koop en er is geen enkele crack.
Excellent. *O*
Is die registratie niet voor niks. Mij maakt een registratie niks uit.
Ik verkoop spellen toch nooit. ;)

En ja The Settlers 7 leek mij wel een goede game maar de demo was op een bepaalde manier niet echt leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 20:39
RocketKoen schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:40:
[...]

Anno 1404 duurde ook een tijdje maar toen werd hij toch echt gecrackt door skidrow, daar zat toen ook DRM op, geen makkelijke klus zeiden ze maar leuk :> ( heeft anno gedll, daarna toch gekocht O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Marvin- schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:52:
[...]

Anno 1404 duurde ook een tijdje maar toen werd hij toch echt gecrackt door skidrow, daar zat toen ook DRM op, geen makkelijke klus zeiden ze maar leuk :> ( heeft anno gedll, daarna toch gekocht O-) )
Dat duurde toen inderdaad ruim een maand.
Ubisoft zet zwaar in op DRM wat dat betreft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
RocketKoen schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:54:
[...]

Dat duurde toen inderdaad ruim een maand.
Ubisoft zet zwaar in op DRM wat dat betreft.
Als het een maand duurt, doen ze toch iets goed.
Vooral omdat de meesten het na een maand al gekocht hebben :).

[ Voor 10% gewijzigd door Sepica op 23-11-2011 21:55 ]

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Sepica schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:55:
[...]

Als het een maand duurt, doen ze toch iets goed.
Vooral omdat de meesten het na een maand al gekocht hebben :).
Aan de andere kant zou het misschien een beter spel hebben opgeleverd als ze die tijd hadden gestoken in het oplossen van bugs voor de release...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
True that, maar dat kun je van elke developer wel zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
Misschien, maar ik geloof gewoon niet dat het team wat de DRM voor Ubisoft produceert, wat in elk van hun games zowat gaat, ook maar iets aan het spel zou hebben kunnen doen ;-).

Een sidenote:
Blue Byte blijkt alle decoratie te hebben verwijdert uit het spel, het zat er blijkbaar tijdens de Alpha wel in, waarschijnlijk komt het als een patch als nog terug? De docks hoor je niet te kunnen bouwen, maar dankzij dat trucje kan het wel! :)

Stad update:

Mooi groot! moet nog wel wat verder uitbreiden, bijna me eiland vol! (En ja links onderin kan beter, ben er nog aan het knoeien... moet informatie range +15% vinden ergens of zelf maken!)
Leuke closeup

[ Voor 30% gewijzigd door Sepica op 23-11-2011 22:17 ]

<PMNX> Patho#21683

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Geweldig, ANNO 2070 heeft mijn stad even gewist. Kan lekker overnieuw beginnen. :(

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
DanielWW2 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:30:
[...]

Lees eens goed wat het limiet is. Je mag het spel maar 3x activeren en dan moet je een nieuwe kopen. Spel kopen en spelen is 1 activering, vervolgens een keer Windows opnieuw installeren is nog een activatie. En dan koop je een keer een nieuwe PC en dat is activering nr. 3! En dan maar hopen dat je Windows en/of PC het niet begeeft, want je kan hem niet meer vaker activeren..

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Ik dacht dat het bij Anno 1404 zo was dat je de installatie kon deactiveren zodat je weer een activatie had, dan zou ik het niet vreemd vinden als dat hier net zo is.

• RocketKoen
Meestal schaffen ze die activatie limiet na een half jaar ofzo af.
Gaat er met name om dat niemand zn key online post zodat iedereen kan activeren.

TheS4ndm4n#1919

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:06
Bij 1404 is de hele activatie er zelfs afgegaan. Die kun je nu zo installeren en spelen.

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

maniak schreef op donderdag 24 november 2011 @ 07:15:
[...]

Lees eens goed wat het limiet is. Je mag het spel maar 3x activeren en dan moet je een nieuwe kopen. Spel kopen en spelen is 1 activering, vervolgens een keer Windows opnieuw installeren is nog een activatie. En dan koop je een keer een nieuwe PC en dat is activering nr. 3! En dan maar hopen dat je Windows en/of PC het niet begeeft, want je kan hem niet meer vaker activeren..
Zover ik weet link je je key aan je account, dus als je gewoon inlogt op je uplay account zou je het gewoon moeten kunnen installeren. Zonder dat het een extra activatie kost.

[ Voor 3% gewijzigd door Xenomorphh op 24-11-2011 10:13 ]

• Fbarmentlo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:46
Xenomorophh, dat klopt volgens mij ook, ik moet hem vanmiddag nog installeren op een andere PC, dus als het nodig is kan ik dit nakijken?

@Ronaldmacdonald, dat duurde ook even, voor dat doorgevoerd werd :) zal bij 2070 nog niet gelijk gebeuren

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
maniak schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:27:

Kleine psygologische opmerking van mijn kant misschien? Als ik mag?
In deze geld: Als je niet gelimiteerd wil worden limiteer je jezelf. Aangezien je de game skipt. Just a thought. Maargoed. Het is natuurlijk maar wat zwaarder weegt. Ik zie het issue wel maar ik maak er geen probleem van.

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08 15:40
Peekster schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:41:
[...]

Kleine psygologische opmerking van mijn kant misschien? Als ik mag?
In deze geld: Als je niet gelimiteerd wil worden limiteer je jezelf. Aangezien je de game skipt. Just a thought. Maargoed. Het is natuurlijk maar wat zwaarder weegt. Ik zie het issue wel maar ik maak er geen probleem van.
Deels mee-eens, ik heb deze game ook gekocht maar heb er wel twee keer over nagedacht. De DRM van ubisoft sta ik nog om te springen... veel problemen met settlers 7 gehad en die werkt tot op de dag van vandaag nog steeds niet (ookal hangt de game aan mijn profiel...) en het spel maar opgegeven en een illegale kopie geinstalleerd. Maar eigenlijk is het natuurlijk van de zotte dat de legale versie niet meer werkt en je over moet op een illegale versie... en de ubisoft support heb ik niet echt een goed woord voor over.

Daarnaast is het niet voor niets dat Anno 2070 als virus wordt gezien door AVG, DRM all the way...

Maar toch ben ik 2070 aan het spelen :P

User Error -- Please Replace User

• Cpt.Sponder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-02-2024
Ik ben nu 2 avondjes met een continuous game bezig, ik vind het een geweldig spel! Nog nooit eerder Anno gespeeld, en baal er nu van dat voorgaande delen niet meer op steam te krijgen zijn :(
Anyway, Ik ben inmiddels zo ver met mijn (Eco) game, dat ik voor zowel de Eco's als de techies een Laboratory heb gebouwd, en de nodige dingen heb laten researchen. Alleen snap ik niet hoe je die dingen in kunt zetten.
Zoals bijvoorbeeld de mandjes voor de lobsters. Eerst gereseached, vervolgens verplaatst naar mn warehouse, waar je vervolgens erop kunt klikken om zet te activeren. En dan? Ik kan nog steeds geen gebruik maken van een lobster-resource spot, en in mn warehouse zijn die mandjes ook weg? Weet iemand hoe je deze dingen in kunt zetten?
Ook zou ik graag mijn eco balance willen verbeteren, ik lees dat je dit kunt doen door een dam te bouwen en een river-waterzuiverings plant te bouwen, maar deze krijg ik ook niet gevonden.

Voor de rest: super spel! deze game houdt me van mw3 EN bf3 af, en dat wil wel wat zeggen :P

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Info vanaf Ubisoft forum:

http://forums-de.ubi.com/...f/3231027629/m/7651003469

Hi all!

We will shut down our servers now for a 2 hours maintenance period. At the end of this action, we will deliver you a patch.

Please, excuse the incommodities this may cause.

This is what the patch will offer you:
Patch-Notes 1.01

The most important changes:
• Stability of multiplayer mode has been improved
• Stability of campaign mode has been improved
• Stability of missions has been improved
• In rare cases it was impossible to defeat „F.A.T.H.E.R.“ in the last mission
• Stability of item slots has been improved
• A save game error which led to a warehouse being able to delete a nearby ark from the map was fixed

Further changes:
• Intro video: Eve’s first audio played too quietly, even at maximum volume
• Achievement unlocking has been improved
• Sometimes the wrong quantity of goods had been loaded when trading
• Improved damage animation for pirate base and Sokow branch office
• Music could have occasionally been missing from the mission outros
• Errors with World Council actions were corrected
• Wheel of needs did not automatically update when changing from one residence to the next
• Added additional “Back” function to the “World statistics”, “Message archive”, “Profile data” und “Daily events” sub-menues
• “Return to C.O.R.E.“ scenario: Increased incidence of fertility for algae
• Improved the animation of the B 13 Condor in hover mode
• Various minor graphical errors have been corrected
• Text overlaps & errors were corrected
• Rare problems occuring during ANNO 2070 registration on ubisoft.com were fixed
• Problem with disproportionately large campaign save games was fixed
• The problem causing the serial key to be demanded twice was fixed

Balancing adjustments:
• Unlocking of the “Firebird” Bombers adjusted to Tech level “Lab assistant”
• Cost of the Construction plan for the „Hydro-electric dam“ increased to 5 generators. 3 maintenance units and 1 prototype were also added to the cost.
• Cost of the emergency equipment for extinguishing oil rig fires reduced to 1500 credits and 20 tons of tools.
• Cost of the effluent pump reduced to 5000 credits and 15 tons of tools.
• Damage done by the “Colossus” warship increased to 60.
• Damage done by the “Colossus” depth charges increased to 260.
• „Hovercraft“ hitpoints reduced to 350, damage against ships reduced to 25, number of item slots reduced to 2, loss of speed caused by damage increased.
• Military AI optimized.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Cpt.Sponder schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:32:
Zoals bijvoorbeeld de mandjes voor de lobsters. Eerst gereseached, vervolgens verplaatst naar mn warehouse, waar je vervolgens erop kunt klikken om zet te activeren. En dan? Ik kan nog steeds geen gebruik maken van een lobster-resource spot, en in mn warehouse zijn die mandjes ook weg? Weet iemand hoe je deze dingen in kunt zetten?

Ook zou ik graag mijn eco balance willen verbeteren, ik lees dat je dit kunt doen door een dam te bouwen en een river-waterzuiverings plant te bouwen, maar deze krijg ik ook niet gevonden.
Met die mandjes vergroot je de hoeveelheid Lobsters die op het eiland te vangen zijn. De lobsters kan je alleen gebruiken voor de Tycoons die het voor hun Luxury food nodig hebben.

Een dam of waterzuivering moet je ook in de labs onderzoeken. Daar krijg je dan ook zo'n item voor. Wanneer je die gebruikt kan je de dam op de plaats in de rivier plaatsen.

https://discord.com/invite/tweakers

• Sepica
Nog geen decoratie items -.- kom op hey! Extra tabje maken voor deco en alles daar in zetten kan toch niet zo moeilijk zijn?

<PMNX> Patho#21683

• RocketKoen
Bekendste production calculator voor de vorige versies van anno is ook weer online met de 1e (duitse) alpha
http://2070.anno1404-rechner.de/

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Laatst online: 04-09 17:19

Contagio

Vullend

RocketKoen schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:01:
Bekendste production calculator voor de vorige versies van anno is ook weer online met de 1e (duitse) alpha
Thanks! Altijd handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Als je dit spel via steam koopt en je vindt het toch niks, kan je dan je geld terug krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Grudgie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 01:02:
Als je dit spel via steam koopt en je vindt het toch niks, kan je dan je geld terug krijgen?
Je kan beter gaan krassen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 19:15
RocketKoen schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:01:
Waar ik het bij Anno 1404 nog wel gebruikte, heb ik mij deze keer verplicht om het helemaal zelf uit te vogelen. Geeft een nog grotere uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
dan heb je tenminste een kans

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Postbode kwam zojuist met een envelop. Ik zit even achter mn pc opgesloten de rest van het weekend
o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-08 17:55
;w Dus toen kwam er én een Tornado en een Nuclear Meltdown over mijn eilandje heen....

Huillie huillie

En weer opnieuw beginnen...

;w ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
nemol schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:00:
;w Dus toen kwam er én een Tornado en een Nuclear Meltdown over mijn eilandje heen....

Huillie huillie

;w ;w ;w
Autosave terughalen heeft geen zin ?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
Gamer.nl heeft een mooie review gedaan :) lezen waard voor de twijfelaars!

http://www.gamer.nl/review/179080/anno-2070-1

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:51

WhySoSerious

Be the change.

Heb m na alle positieve verhalen hier en de wens om een relaxte leuke game te willen spelen toch maar even in de winkel gehaald. 38 euro, nette prijs imho.

Zo spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

nemol schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:00:

Huillie huillie

;w ;w ;w
Dat is dus het risico wat de tycoons brengen. De kans op rampen is daar vele malen groter als bij de eco's. Advies bouw een stuwdam :)

[ Voor 3% gewijzigd door Xenomorphh op 25-11-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Xenomorphh schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:06:
[...]

Dat is dus het risico wat de tycoons brengen. De kans op rampen is daar vele malen groter als bij de eco's. Advies bouw een stuwdam :)
Probeer dat maar eens na de patch te doen.
Een van de nieuwe items is gewoon onvindbaar.
Ik heb 300.000 credits uitgegeven aan vernieuwingen van de items bij de eco's en SAAT. Dat kloteding is echt onmogelijk om te vinden. :(

Ik mis mijn oude mooie stad met dam. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Xenomorphh schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:06:
[...]

spoiler:
In de campaign was dat niet zo'n goed idee ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

RocketKoen schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:33:
[...]

spoiler:
In de campaign was dat niet zo'n goed idee ;)
spoiler:
Ik had hem daar gewoon :p zie het probleem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hoe kan je in het spel de stand van de camera veranderen? Bdoel dan niet het in en out zoomen maar meer van verschillende posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Grudgie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:45:
Hoe kan je in het spel de stand van de camera veranderen? Bdoel dan niet het in en out zoomen maar meer van verschillende posities.
Met x en y kan je de camerapositie veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Of scroll indrukken. En een leuke f1 of f2, geloof dat het f1 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Wat ik zelf zoek is een hot-key om snel onderwater te duiken. Nu moet ik als achterdeur de "Postcard-screenshot" modus gebruiken (F1) om onderwater te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Sommige dingen kan ik niet bouwen omdat ik niet in de "construction area" zit. Hoe krijg ik meer construction area?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Meer pakhuizen bouwen. Ik weet niet hoe die precies heten in 2070, maar het zijn de gebouwen waarmee je ook goederen kan laten ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Madje schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:49:
Wat ik zelf zoek is een hot-key om snel onderwater te duiken. Nu moet ik als achterdeur de "Postcard-screenshot" modus gebruiken (F1) om onderwater te gaan.
Scroll kan toch?
Meer pakhuizen bouwen. Ik weet niet hoe die precies heten in 2070, maar het zijn de gebouwen waarmee je ook goederen kan laten ophalen.
Depot ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hoe kan je eigenlijks op een ander eiland koloniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
Madje schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:49:
Druk eens op /

of ga naar opties en kijk je keybindings na ;-)

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Soms krijg je quests dat je politiemannen moet recruiten, maar hoe doe je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Grudgie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 22:42:
Soms krijg je quests dat je politiemannen moet recruiten, maar hoe doe je dat dan?
Moet je inzoomen op je stad en dan moet je zoeken naar mannetjes met een blauwe gloed eromheen.

Die world event missies zijn best wel leuk eigenlijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

En hoe kan je op een andere eiland koloniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Grudgie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 23:51:
En hoe kan je op een andere eiland koloniseren?
Bootje nemen, tools en building materials inladen en gewoon naar ander eiland varen. Dan krijg je rechts onderin een tabje dat je kan koloniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hoe krijg je Tycoon Engineers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Tycoon engineers is toch gewoon tier 3 van de engineers? Dus gewoon zorgen dat alle eisen gehaald worden om je tycoons up te graden.

* Iooryz heeft Anno 2070 ook maar eens aangeschaft, na een aantal succesvolle tentamens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 19:15
Gister avond eens gekeken naar die Neo Skulls missies. Zag er wel komisch uit en zeker een goede zet om iedere maand een stel mooie missies te lanceren. De eerst van Neo had ik dan wel weer na een half uur voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
:) heb hem eindelijk binnen, lachen spel man :) beter dan ik verwacht had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Speel de campaign is dan wordt alles goed uitgelegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Merk wel dat je met Eco lang niet zo snel geld verdient dan met Tycoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Wie o wie weet mij te vertellen waarom deze Eco Employees niet willen advancen? Alles is 100% satisfaction en ze zijn "Euphoric".

Afbeeldingslocatie: http://inert.eu/anno2070/screenshot0000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Gatverdamme, ik zag de bui al hangen toen het Ubisoft logo voorbij kwam. Ik kan dus niet voorbij het login schermpje komen (The connection to the server has been lost). Overigens al belachelijk dat je wordt verplicht een account aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bomin schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 15:56:
Wie o wie weet mij te vertellen waarom deze Eco Employees niet willen advancen? Alles is 100% satisfaction en ze zijn "Euphoric".

[afbeelding]
er zit een soort ratio in. van elke lvl 1 mag bvb 80% lvl 2 worden enzo.
je kan dit nog wat opkrikken met speciale gebouwen en quests.
maar een stad met 100% hoogste lvl inwoners kan dus vrijwel niet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

RocketKoen schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 16:37:
[...]

er zit een soort ratio in. van elke lvl 1 mag bvb 80% lvl 2 worden enzo.
je kan dit nog wat opkrikken met speciale gebouwen en quests.
maar een stad met 100% hoogste lvl inwoners kan dus vrijwel niet.
Helder :) Eigenlijk ook wel logisch natuurlijk 8)7 zal straks even in de Datalog kijken of ik daar niet gewoon overheen gelezen heb. Ben met de laatste missie bezig zoals uit de screenshot blijkt, maar is ook een goed moment om een beetje rond te spelen, vind de missie zelf niet super boeiend.

Iemand interesse om - gespoilerd natuurlijk - de secret achievements uit te wisselen? Of zijn die al lang en breed allemaal bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Bij sommige producten die je maakt krijg je "Acid Soil" bij het gebouw, hoe kom je daar vanaf? Want dan gaat mijn productie vaak met 98% naar beneden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Eco balans verbeteren.

Ok, ik ben met die 3e missie bezig van het event de hard missie dus. Speel overigens eco. Nu moet ik health food hebben. Er is 1 eilandje waar je vegetables kan verbouwen maar hier is de polution -600 :( Alle eilanden hebben dat overigens. Hoe kom ik in vredesnaam ooit aan genoeg aantallen vegetables om er wat zinnigs mee te kunnen? Want ik vermoed dat je met -600 nooit wat geproduceert krijgt. :/ En ik heb de middelen ook niet om de polution genoeg te verbeteren.
Of is het een idee om mijn economie niet verder te ontwikkelen en gewoon munitie te produceren en commando ships te bouwen? Of is er iets wat ik over hoofd zie? Bijv. dat ik die mislukte atoombommen kan weghalen?

[ Voor 103% gewijzigd door Xenomorphh op 26-11-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Heb even een quicksave geload en voor je gekeken. Ik heb 10 Vegetable Farms op dat eiland geplaatst, zonder verder aan de Ecobalance te morrelen; op de main island 3 Rice Farms en 3 Health Food Factories. Heb 810 Employees en 1380 Engineers en die hebben allemaal 100% Health Food satisfaction, dus het is zeker te doen :) Veel meer inwoners kan het niet supplien though, heb maar rond de 20 Health Food en Vegetables in stock. Met ideale placement zijn er nog wel een stuk of 3 meer Vegetable Farms op dat eiland te krijgen, maar perfecte building layouts zijn niet echt mijn ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Bomin schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 19:31:
Heb even een quicksave geload en voor je gekeken. Ik heb 10 Vegetable Farms op dat eiland geplaatst, zonder verder aan de Ecobalance te morrelen; op de main island 3 Rice Farms en 3 Health Food Factories. Heb 810 Employees en 1380 Engineers en die hebben allemaal 100% Health Food satisfaction, dus het is zeker te doen :) Veel meer inwoners kan het niet supplien though, heb maar rond de 20 Health Food en Vegetables in stock. Met ideale placement zijn er nog wel een stuk of 3 meer Vegetable Farms op dat eiland te krijgen, maar perfecte building layouts zijn niet echt mijn ding :P
Ah kijk het is dus wel mogelijk. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen met een multiplayer probleem, of zijn er mensen die dit probleem hadden en die weten hoe je het moet fixen ? Het is namelijk zo, wanneer ik een multiplayer game join dan krijg ik er te staan: "connection to the following players failed". Heb al verschillende dingen uitgeschakeld, poorten toegevoegd alleen krijg het maar niet werkende. Ben ten einde raad, iemand enig idee :?

Voor de rest ben ik tevreden met de singeplayer :>

Mvg,

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2011 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

ik vind dit echt een heel leuk spel! Naast BF3 is dit een heel relaxed spelletje om te doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:55
Sgreehder schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 16:22:
Gatverdamme, ik zag de bui al hangen toen het Ubisoft logo voorbij kwam. Ik kan dus niet voorbij het login schermpje komen (The connection to the server has been lost). Overigens al belachelijk dat je wordt verplicht een account aan te maken.
Tja, dat had je op het doosje van het spel kunnen lezen. Op de website staat het vermeld, op steam staat het vermeld, dus ik snap het probleem niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyrr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:58
Loopt er iemand anders ook tegen dit probleem aan:

"As a reward for your efforts, <random person> gives you: "

En dan gebeurt er niks? Die dubbele punt aan het einde doet denken dat er nog meer in die tooltip hoort te staan maar dat blijkt bij mij niet het geval. Ik heb dus ook geen idee wat mij gegeven wordt, of waar. Iemand een oplossing/workaround?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Cardinal schreef op zondag 27 november 2011 @ 01:33:
[...]

Tja, dat had je op het doosje van het spel kunnen lezen. Op de website staat het vermeld, op steam staat het vermeld, dus ik snap het probleem niet zo
Op mijn doosje staat daarentegen (met hoofdletters):
high speed internet access and a valid uplay account required to access online features and to play online. you must be at least 13 to create a uplay account without parental consent. ubisoft may cancel access to one or more specific online features upon a 30-day prior notice published at www.anno.ubi.com
Daarnaast, in Nederlands;
Tijdelijke internetverbinding vereist voor registratie, permanente breedband verbinding vereist voor MULTIPLAYER
Zodoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalRoef
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Weet iemand hoe het zit met het aantal "fields" bij een farm?

Soms gaat het tellertje maar tot bv. 5 (dus 5/5 is nog goed), alle fields die je daarna nog bijplaatst worden dan rood i.p.v. groen (bv bij 12/5). Maar verhoog ik nu mijn productie door meer fields te plaatsen dan eigenlijk de bedoeling is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Nee. Een farm heeft lagere productie als deze niet het vereiste aantal fields heeft, in jouw geval 5, maar geen hogere productie als je daar overheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:04
Ik heb vele delen van anno gespeeld, maar ik kan hier geen trading routes maken.

Ik heb drie cargo ships en een command ship, maar als ik een route maak krijg ik "no ships avaiable".

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 14:25
Kevinp schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:23:
Ik heb vele delen van anno gespeeld, maar ik kan hier geen trading routes maken.

Ik heb drie cargo ships en een command ship, maar als ik een route maak krijg ik "no ships avaiable".
Voor deze vraag ben ik nu ook net tweakers aan het kijken.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Killertjuh schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:47:
[...]

Voor deze vraag ben ik nu ook net tweakers aan het kijken.. :P
Hebben jullie wel een schip geselecteerd? Bij strategic map kan je dus steden toevoegen en onderaan een schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
Xenomorphh schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:54:
[...]

Hebben jullie wel een schip geselecteerd? Bij strategic map kan je dus steden toevoegen en onderaan een schip.
I know. momenteel heb ik 1 command ship en 1 frieght ship maar ik blijf deze melding houden "no ships avaiable".

Zelfde probleem als dit: http://www.annofans.com/forums/viewtopic.php?f=18&t=344

[ Voor 10% gewijzigd door Killertjuh op 27-11-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Xenomorphh schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:54:
[...]

Ja, en nee, dat maakt niks uit.

Ik kan gewoon geen schepen selecteren onderin. Er staat en blijft staan no ships available.

Edit de hoeveelheid goederen maakt hier in ieder geval niet uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Kevinp op 27-11-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuregenu
  • Laatst online: 15-07 15:14
Kevinp schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:04:
[...]

Ja, en nee, dat maakt niks uit.

Ik kan gewoon geen schepen selecteren onderin. Er staat en blijft staan no ships available.

Edit de hoeveelheid goederen maakt hier in ieder geval niet uit.
Zijn deze schepen misschien al bezig met een andere route? En kun je ze eigenlijk wel zien op de minimap? Als je het schip op de minimap van het strategiescherm kan zien kun je hem aanklikken en toevoegen aan de route. Dat vind ik vaak makkelijker werken omdat ik die schepen meestal net gebouwd heb en ze altijd op dezelfde plek voor mijn kust liggen :)

ユレゲヌ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
Yuregenu schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:09:
[...]

Zijn deze schepen misschien al bezig met een andere route? En kun je ze eigenlijk wel zien op de minimap? Als je het schip op de minimap van het strategiescherm kan zien kun je hem aanklikken en toevoegen aan de route. Dat vind ik vaak makkelijker werken omdat ik die schepen meestal net gebouwd heb en ze altijd op dezelfde plek voor mijn kust liggen :)
Nope zijn niet zichtbaar :O

Momentele heb ik nu een eco trading ship maar ik moet nog steeds alles handmatig een in en uitladen. Kan nog geen ship selecteren wanneer ik een trading route wil aanmaken.

[ Voor 14% gewijzigd door Killertjuh op 27-11-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
dit dus, had ik ook al geprobeerd. Het lijkt wel of ze ergens mee bezig zijn, maar waar ik zou het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
Kevinp schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:37:
[...]

dit dus, had ik ook al geprobeerd. Het lijkt wel of ze ergens mee bezig zijn, maar waar ik zou het niet weten.
Volgens deze bron ligt het aan de reloaded versie zie:
It works, but there are some glitches.
Your ships don’t show as existing, so you cannot setup a trade route or complete the first campaign level.

But it is great to see that Reloaded has made some excellent work!

Keep it up!
Bron: http://www.rlslog.net/anno-2070-reloaded/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Killertjuh schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:47:
[...]

Volgens deze bron ligt het aan de reloaded versie zie:

[...]

Bron: http://www.rlslog.net/anno-2070-reloaded/
Dan moet ik dus toch ff geduld hebben tot de bestelling binnen is, ik denk ik kan vast spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09
Bomin schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 15:56:

[afbeelding]
bouw een paar extra huisjes, wacht enkele min en het zal advancen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Plz help me!
Als ik een spel speel in Anno 2070 heb ik hooguit 3 tot 5 FPS!
Zelfs als ik de instellingen op low zet heb ik zelfs 2 tot 3 FPS!

Mijn systeem:
Intel i7 920
Nvidia 470GTX
16GB Ram

Wat kan ik hieraan doen? Drivers ect zijn geupdated.
Alvast bedankt!

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

HardCoreGamer schreef op zondag 27 november 2011 @ 16:42:
Plz help me!
Als ik een spel speel in Anno 2070 heb ik hooguit 3 tot 5 FPS!
Zelfs als ik de instellingen op low zet heb ik zelfs 2 tot 3 FPS!

Mijn systeem:
Intel i7 920
Nvidia 470GTX
16GB Ram

Wat kan ik hieraan doen? Drivers ect zijn geupdated.
Alvast bedankt!
Dat klopt voor geen meter, je zal met een GTX470 toch al snel richting max gaan. Ik zou even spelen met instelling zoals Vsync.
Bij mij scheelde Vsync 15 FPS.
Verder zou ik even zoeken of het een bekende bug is. ;)

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste