Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
RocketKoen schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:56:
[...]

Apart... de beta doet dat hier niet :P
redfoxert schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:58:
[...]
Al gevonden, de Beta is afgelopen :) Had een berichtje in het start scherm gemist.
Hij komt morgen uit, dus dat is niet zo gek. Daarom is dit wel bijzonder:
tm030614 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:45:
Ik heb hem inmiddels al binnen, gisteren besteld bij Mycom, vandaag geleverd. Ben benieuwd, de demo nog niet gespeeld, dus wordt weer nachtwerk vanavond :9
Blijkbaar heb jij 'm te vroeg ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enterz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 20:04
argh.. pakketje ligt op kantoor en ik ben thuis aan 't werk! damnit.. morgen maar dan... kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het zal moeilijk worden maar een ANNO game blijft geweldig.
Nu ook nog van SR 3 afblijven, komt ook morgen. :9~

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
enterz schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:44:
argh.. pakketje ligt op kantoor en ik ben thuis aan 't werk! damnit.. morgen maar dan... kan niet wachten!
gelukkig maar, anders kwam er niks van werken terecht :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:37
Chris7 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:12:
Blijkbaar heb jij 'm te vroeg ontvangen?
Yep, blijkbaar is mycom iets te snel geweest, mij hoor je alleen niet klagen ;)

Wat betreft het spel, totaal anders als de vorige Anno delen, maar er zit toch een bepaald Anno gevoel nog in. Game is erg goed uitgewerkt, ongekend veel detail en functies.
Het is wel allemaal even wennen hoe alles werkt merk ik, zit af en toe behoorlijk te zoeken, maar tot zover bevalt het allemaal super. Gelukkig ook geen crash meer gehad na die van gisteren.

Weet overigens iemand hoe je onder water bouwt? Ik kom er zo snel niet uit... (moet te tutorial nog doen O-) )

Wat overigens wel jammer is dat je een Ubi account moet aanmaken om überhaupt te kunnen spelen, anders kun je de game niet starten. Das wel belachelijk imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
tm030614 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:44:
[...]

Yep, blijkbaar is mycom iets te snel geweest, mij hoor je alleen niet klagen ;)

Wat betreft het spel, totaal anders als de vorige Anno delen, maar er zit toch een bepaald Anno gevoel nog in. Game is erg goed uitgewerkt, ongekend veel detail en functies.
Het is wel allemaal even wennen hoe alles werkt merk ik, zit af en toe behoorlijk te zoeken, maar tot zover bevalt het allemaal super. Gelukkig ook geen crash meer gehad na die van gisteren.

Weet overigens iemand hoe je onder water bouwt? Ik kom er zo snel niet uit... (moet te tutorial nog doen O-) )

Wat overigens wel jammer is dat je een Ubi account moet aanmaken om überhaupt te kunnen spelen, anders kun je de game niet starten. Das wel belachelijk imho.
1) tech faction unlocken
2) Submarine bouwer (of kopen van je ark)
3) submarine submergen en opzoek naar onderwater eilandjes (stukken ondiepe zee waar je kan bouwen)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colin43
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
zojuist de collectors editie opgehaald bij de media markt, wil graag spelen maar is al een tijdje aan het updaten -.- nog ff geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Wankers bij de mediamarkt.

U heeft bij ons een pre-bestelling gedaan en zult uw downloadlinks en activatiesleutel per e-mail ontvangen vanaf 17/11/2011 00:00 Britse tijd.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heeft deze game ook een verplichte internetverbinding nodig?
Ik stoor me hier behoorlijk aan bij The settlers7 en weet niet of ik nog wel een game wil die daartoe verplicht.
(ik speel wel eens ergens waar ik NET wel of net niet Wifi ontvangst heb.)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Donstil schreef op donderdag 17 november 2011 @ 00:09:
Heeft deze game ook een verplichte internetverbinding nodig?
Ik stoor me hier behoorlijk aan bij The settlers7 en weet niet of ik nog wel een game wil die daartoe verplicht.
(ik speel wel eens ergens waar ik NET wel of net niet Wifi ontvangst heb.)
Alleen activatie, niet om te spelen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
DanielWW2 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 00:12:
[...]

Alleen activatie, niet om te spelen.
Ooh dat is wel goed nieuws. Dan schaf ik hem toch maar aan als iemand een fijne Mac port maakt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Hallo
Na lang wachten heb ik vandaag Anno 2070 eindelijk binnen :)
Gelijk installeren natuurlijk. denk je dat je gelijk kan gaan spelen moet hij eerst nog een half uur patchen.
Eindelijk klaar met patchen spelen maar, niet dus! krijg ik de foutmelding c:/blablabla.anno5.exe is geen geldige win32 toepassing!!! wat moet ik doen
greetz

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Opnieuw installeren oid? :P

An  a day keeps the doctor away.

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Bij mij ging AVG flippen.

AVG uninstalled niets aan het handje. Nu alleen verhouding proberen te vinden. Iemand al een production calculator gevonden ? Voor anno 1404 was er de rechner ofzo?

I don't hate you, I nothing you

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
De eerste review staat in de TS.
http://www.xgn.nl/pc/review/31974/anno-2070/

Er waren nog 2 reviews, enkel waren die in het Duits. Niet bepaald relevant, wanneer de Tweakers review komt gaat hij ook de TS in! :)

An  a day keeps the doctor away.

Verwijderd

bleh.... Gamemania hier in kattuk heeft de game vandaag niet binnen gehad :(... zo ver voor het bij pre-orderen je game altijd krijgen op de release datum, das dus ook de laatste keer dat ik daar ge pre-odered heb lol XD

weer een extra dag wachten, dan nog maar eventjes met de demo aan de slag :P

• ipazza
MEEEEEH ik zit hier op een lan vooral om anno te doen maar hij crashed zeeeeer vaak. Wel een geweldige resync funcite die je bijna na 15 seconden weer terug zet maar hij crashed veeeeeel....

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 15:18
Nee geen problemen mee gehad, 2 x auto update en hij draait als een zonnetje

• ipazza
ook in lan omgeving bij single missions ? Of oneindige games ? Wij doen namelijk de meest makkelijke missie en die crashed dus echt elke keer... lichtelijk frusterend

• Yuregenu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 15:14
Laden en vooral opslaan gaan een stuk sneller! Het spel voelt erg vertrouwd aan, maar de knoppen voor het inladen en uitladen in het handelsscherm zijn precies andersom vergeleken met 1404. Ben trouwens tegen mijn eerste bug aangelopen; en een grote ook.

In missie 5 heb ik de opdracht gekregen om een handelsroute op te zetten tussen mijn onderwaterbasis en mijn hoofdeiland. Ik herkende het handelsscherm dus zo gauw als ik op de knop kon drukken stelde ik een route in. Daarna kreeg ik de opdracht van EVE om een route in te stellen. Het spel herkende mijn ingestelde route dus niet.

Ik heb de route opnieuw aangemaakt, alle routes verwijderd en nogmaals opnieuw aangemaakt, maar niets helpt. Ik zit nu met een onuitvoerbare opdracht. Waarschijnlijk moet ik de missie opnieuw beginnen... Grmbl.

ユレゲヌ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Ik kan echt niet wachten op dit spel. Vooral de Eco fractie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb mijn problemen ook opgelost AVG verwijderd en hij werkte gelijk.
Eerste indruk is wel redelijk het is wel weer helemaal anders als 1404 ik kan nog niet zeggen of hij beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Is het mogelijk om de cd-key van Anno 2070 in te voeren in Steam? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:12
Zo ik heb net ook maar de Collectors Edition besteld. Hopelijk komt hij morgen binnen. Ik ben erg benieuwd hoe het spel zal bevallen. Heb alle vorige Anno's ook gespeeld maar ben er nog niet van overtuigd dat de nieuwe wending mij kan bekoren.

[ Voor 7% gewijzigd door boaty op 18-11-2011 10:31 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuregenu
  • Laatst online: 15-07 15:14
Madje schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:13:
Is het mogelijk om de cd-key van Anno 2070 in te voeren in Steam? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk.
Voor zover ik heb gemerkt niet. Je werkt met de retail versie met uplay van Ubisoft. Erg irritant, je krijgt eerst een uplay scherm waarin je nogmaals moet aanklikken dat je het spel wilt spelen.

ユレゲヌ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Yuregenu schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:47:
[...]

Voor zover ik heb gemerkt niet. Je werkt met de retail versie met uplay van Ubisoft. Erg irritant, je krijgt eerst een uplay scherm waarin je nogmaals moet aanklikken dat je het spel wilt spelen.
Ja ik begin onderhand een beetje moe te worden van alle tussen software programma's. Origin is ook al zo'n faal programma wat je eerst moet opstarten om te gamen en komt ubisoft ook al met een Uplay faal. Lekker allemaal aan steam zou ik zeggen, die heeft al de problemen waar origin en uplay tegen aan gaan lopen al gehad.

Btw, online werkt dus niet. Zit een bug in die ervoor zorgt dat je eerst iets van 20 minuten kan spelen en daarna krijg je om de 2-5 minuten een desync. Op het duitse forum klagen veel mensen hierover. Best balen nu we hier speciaal een lan gedaan hebben voor deze game....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Madje schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:13:
Hij staat wel gewoon te koop op steam, dus ik zou niet weten waarom niet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
RocketKoen schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:58:
[...]

Hij staat wel gewoon te koop op steam, dus ik zou niet weten waarom niet.
Ja precies dat was dus ook mijn idee. Maar gezien Steam niet de goedkoopste is, wilde ik het dus halen uit een webshop/winkel en vervolgens de cd-key toevoegen in Steam. Was echter benieuwd of iemand mij al was voorgegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X4n
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-08 16:59

X4n

Madje schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:01:
[...]

Ja precies dat was dus ook mijn idee. Maar gezien Steam niet de goedkoopste is, wilde ik het dus halen uit een webshop/winkel en vervolgens de cd-key toevoegen in Steam. Was echter benieuwd of iemand mij al was voorgegaan :)
Ik heb hem gekocht online by mediamarkt, alles werkt perfect
Probeer net mij key in te vullen op steam, maar deze geeft een foutmelding :(
Misschien komt het nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Hmm weet iemand of je nog automatische trade routes kunt instellen? Ik kan het namelijk niet vinden :(

Oh heb het gevonden, bij de strategic map kun je dit instellen.

[ Voor 24% gewijzigd door Xenomorphh op 19-11-2011 15:48 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

spoiler: Laatste missie.
Weet iemand hoe je FATHER sloopt in de laatste missie want ik heb nu zijn complete basis gesloopt, zijn vloot is dood, schild is down maar nee, hij heeft unlimited health. 8)7

Laat maar, ik heb hem al te pakken. >:)

[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-11-2011 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
AAArg ik wordt helemaal gek van die DRM en Uplay. Ik heb het spel net gekocht en kan nu al niet meer spelen omdat hij bij het opstarten van de game zegt dat ik al ingelogd ben, en ik kan de game dus niet in. Ook het installeren ging al niet van een leien dakje, foutmelding en bestanden die hij niet uit kon pakken. Wordt er nogal chagrijnig van.

Ik koop een spel niet om gepest te worden door klote DRM :@

[ Voor 8% gewijzigd door boaty op 19-11-2011 19:08 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:02
boaty schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:07:
AAArg ik wordt helemaal gek van die DRM en Uplay. Ik heb het spel net gekocht en kan nu al niet meer spelen omdat hij bij het opstarten van de game zegt dat ik al ingelogd ben, en ik kan de game dus niet in. Ook het installeren ging al niet van een leien dakje, foutmelding en bestanden die hij niet uit kon pakken. Wordt er nogal chagrijnig van.

Ik koop een spel niet om gepest te worden door klote DRM :@
ik dus ook. mooi klote. misschien dat de dienst eruit ligt?

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
Sporedd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:30:
[...]

ik dus ook. mooi klote. misschien dat de dienst eruit ligt?
Kan ook niet inloggen, hij gaat in offline mode, kennis heeft hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
Madje schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:01:
[...]

https://support.steampowe...le.php?ref=7480-wusf-3601

Nee dit kan niet, anno 2070 is geen steamworks spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Ja idd daar lijkt het op te zien aan al de reacties op het ubi forum. Das mooi klote, hoop dat ze die beperking er snel af zullen halen door een patch ofzo want dit is echt belachelijk dat je om te spelen eerst verbinding moet maken met servers van Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
hij werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enterz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 20:04
inmiddels is het weer drama.

het begon met issues waarbij je geen goederen meer in of uit je ark kon halen.. en ik moest net iets 'socketten'.
dacht ik sla hem op: crash

na een herstart van 't spel: user already logged on.

Mooi irritant dus!!

Work-a-round:

- dissable internet connectie
- start uPlay client.
- klik 'offline mode'
- start het spel
- na invoeren van credz zou het moeten werken.

hem 'm niet getest, ga mezelf wel even anders vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Laatst online: 25-08 20:39
Hmm na een aantal reviews gelezen te hebben denk ik dat dit wel een leuk sinterklaas cadeautje wordt :)
is er iets van DRM bekent of andere ongein tegen piraterij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:09

WhySoSerious

Be the change.

Lol zie de post boven je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
maar het is nog niet helemaal duidelijk naar mijn inzicht of het always- on is of alleen activatie online moet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Meen alleen bij activatie.

Iemand een goedkoop download adres? 35 euro vind ik prima om te downloaden, maar overal is het 50 euro om te downloaden terwijl ie voor 35 op dvd te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
WhySoSerious schreef op zondag 20 november 2011 @ 17:11:
Meen alleen bij activatie.

Iemand een goedkoop download adres? 35 euro vind ik prima om te downloaden, maar overal is het 50 euro om te downloaden terwijl ie voor 35 op dvd te krijgen is.
overal uitverkocht van wat ik kan vinden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ben benieuwd of tweakers hier nog een review van gaat maken. Vermaak me erg goed met dit spel :)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Hoe zit het nou met de DRM van dit spel? Ik hoor allerlei dingen over spel activeren op je Uplay account en klaar, maar als ik dan vervolgens dit lees op Steam:
Solidshield Tages SAS
3 machine activation limit
dan maakt het me niet echt enthousiast om deze game full price aan te schaffen...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

mindcrash schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:47:
Hoe zit het nou met de DRM van dit spel? Ik hoor allerlei dingen over spel activeren op je Uplay account en klaar, maar als ik dan vervolgens dit lees op Steam:

[...]

dan maakt het me niet echt enthousiast om deze game full price aan te schaffen...
Je koppelt het spel aan een account op uplay. Oftewel je kunt overal spelen waar je wilt. Er is geen active internet verbinding nodig. Ja als je zonder internet speelt krijg je een klein rood icoontje rechts bovenin met de melding dat hij geen internet verbinding heeft. Maar zo ver ik weet heeft dit geen negatieve effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
ik heb hem gedownload met nieuwsgroepen en dan hier een key gekocht: http://www.onlinekeystore.com/Anno-2070-cd-key-Retail.html

[ Voor 27% gewijzigd door Sporedd op 20-11-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
amazon.com heeft em ook als digital download @ $40

ik had em zelf besteld @ gamerkeys. Maar die zijn uitverkocht :(
Als ze weer binnen zijn krijg ik nu wel de deluxe versie ipv normaal :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
RocketKoen schreef op zondag 20 november 2011 @ 19:02:
amazon.com heeft em ook als digital download @ $40

ik had em zelf besteld @ gamerkeys. Maar die zijn uitverkocht :(
Als ze weer binnen zijn krijg ik nu wel de deluxe versie ipv normaal :)
En wat is het verschil?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

The Deluxe Edition includes two in-game items, Breona Ibori and Sonic modulator, two game soundtracks, a 152-page art book, and the Tree of Technology poster.
In-Game Items:
* Breona Ibori - Intelligent and charming, Breona belongs to the Tech faction. Her development of Nano technologies is legendary.
* Formula: Sonic modulator - Special ark item in the academy. These sonic modulators will attract dolphins, which will follow your ships and cut impressive capers.

Het verschil ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Behalve de ingame items heb je daar dan dus weinig aan als je hem digitaal krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:37
En dat werkt probleemloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

redfoxert schreef op zondag 20 november 2011 @ 19:32:
Behalve de ingame items heb je daar dan dus weinig aan als je hem digitaal krijgt :)
Die twee CD's met 50+ tracks zijn anders wel leuk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
DanielWW2 schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:55:
[...]

Die twee CD's met 50+ tracks zijn anders wel leuk. ;)
En waar haal je die vandaan dan als je hem alleen maar online koopt? Lijkt me niet dat ze je ook nog eens de box content gaan toesturen? :)

Niet komen met usenet want daar kan iedereen het zaakje vandaan plukken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Laatst online: 04-09 17:19

Contagio

Vullend

Heeft iemand al een production calculator gevonden, zoals voor Anno 1404?

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

redfoxert schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:13:
[...]

En waar haal je die vandaan dan als je hem alleen maar online koopt? Lijkt me niet dat ze je ook nog eens de box content gaan toesturen? :)

Niet komen met usenet want daar kan iedereen het zaakje vandaan plukken ...
Zit in de doos, geen idee hoe je het digitaal verkrijgt. (behalve die sites)
Ik ben wel tevreden met mijn deluxe editie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ok, voor 25 euro wil ik de gok wel wagen. Hoop wel nog jouw indruk te lezen voordat het geld op mn paypal staat en ik een key kan kopen ;)

sowieso bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
Ik heb mijn key via gamu-gamu.ru gekocht(zijn nu uitverkocht) werkt perfect, via usenet de multilang cd gedownload en geactiveerd. voor 14,80 goede deal lijkt me ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:53
Waarom al dit gespam met illegale praktijken. Als je toch download hoef je die key ook niet te kopen. Daar wordt natuurlijk helemaal niemand iets wijzer van, behalve de mensen achter die shady sites :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
lampekap06 schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:44:
Waarom al dit gespam met illegale praktijken. Als je toch download hoef je die key ook niet te kopen. Daar wordt natuurlijk helemaal niemand iets wijzer van, behalve de mensen achter die shady sites :(
Ten eerste is er niks shady, die keys zijn gewoon legaal die je online koopt.

En de downloads zijn "retail" DVD's zonder crack maar gewoon de content die je normaal in de doos zou vinden.

Dus wat is er hier nu precies illegaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
redfoxert schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:49:
[...]

Ten eerste is er niks shady, die keys zijn gewoon legaal die je online koopt.

En de downloads zijn "retail" DVD's zonder crack maar gewoon de content die je normaal in de doos zou vinden.

Dus wat is er hier nu precies illegaal?
Het enige "illegale" is dat je games importeert uit landen waar ze goedkoper zijn.
volgens de wet gewoon legaal. maar de uitgevers zijn er niet blij mee natuurlijk.
Ubisoft heeft al gedreigt om accounts te bannen die deze russische keys gebruiken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:53
Shady sites omdat ze die keys natuurlijk helemaal niet mogen doorverkopen. En illegaal dat je software moet downloaden van torrents of usenet (ook als je de key hebt gekocht ja). Punt is gewoon dat de uitgever er natuurlijk geen twee cent van terug ziet. Dus als je de normale prijs er niet voor over hebt, bespaar je dan de moeite van het geld over maken zou ik zeggen als je toch bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
lampekap06 schreef op maandag 21 november 2011 @ 01:20:
Shady sites omdat ze die keys natuurlijk helemaal niet mogen doorverkopen. En illegaal dat je software moet downloaden van torrents of usenet (ook als je de key hebt gekocht ja). Punt is gewoon dat de uitgever er natuurlijk geen twee cent van terug ziet. Dus als je de normale prijs er niet voor over hebt, bespaar je dan de moeite van het geld over maken zou ik zeggen als je toch bezig bent.
Het is gewoon een legale internetstore, als er geen keys mogen verkocht worden is steam ook verboden. Dat de uitgever geen geld ervan terugziet is ook onzin, het zijn de normale prijzen.

Ik betaal zoals er altijd gezegd wordt juist door de uitgevers voor een licentie, en in het geval van anno is deze licentie taal onafhankelijk. dus mag ik ook (ipv de door de gamestore aangeleverde Russische download) ook de Engelse versie downloaden. Sterker nog ik heb in steam ook de Russische versie gekocht(en zeg nu niet dat dat niet mag, ik kom vandaag net terug uit Rusland :) ) en ik krijg daar ook de optie of ik hem in het engels wil. (prijs is overigens hetzelfde)

verder vind ik deze discussie eigenlijk niet in dit topic horen, discussieer er graag over verder in een apart topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoenkelYani
  • Laatst online: 20-03 14:55
Vrijdag online gekocht via de Ubi site (spijtig genoeg men key pas zaterdag ontvangen wegens interne problemen op de online store). Wat een spel! Ik moet wel zeggen dat ik ondertussen reeds 3 crashes heb gehad. Allemaal op het exact moment dat er een autosave bezig was dus telkens een kwartier werk kwijt.

Al bij al is het toch een geniaal spel waar ik ettelijke uuuuuren mezelf mee kan amuseren :-)
Contagio schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:17:
Heeft iemand al een production calculator gevonden, zoals voor Anno 1404?

Link
I agree. dit is/was een handige tool ;)
meestal komen er wel links naar zulke tools op http://anno2070.wikia.com/wiki/External_tools
De wiki is ondertussen al redelijk wat op te vinden. Hopelijk binnekort nog veel meer :)

*edit* ondertussen heb ik wel een tooltje gevonde :) http://www.annofans.com/forums/viewtopic.php?f=58&t=337

[ Voor 5% gewijzigd door NoenkelYani op 21-11-2011 10:43 . Reden: calculator gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 10:03
Zou het nooit doen. Ik heb toen ik een ander spel kocht 2 keer een duplicated key gehad en wacht nu nog steeds op een nieuwe. (Proces loopt al 2 maanden)

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
Hoe vindt men de multiplayer ( om even de discussie op gang te brengen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Multiplayer nog niet gedaan, wat vindne jullie trouwens lekkerder spelen? Ik de ECO's 180% productie = win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Xenomorphh schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:39:
Multiplayer nog niet gedaan, wat vindne jullie trouwens lekkerder spelen? Ik de ECO's 180% productie = win!
jij hebt je eco balans zwaar in de +?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 12:03
De eco krijg je erg makkelijk op 999 zodra je ver in het spel zit (en dat met productie nog op je eiland) zolang je rivieren hebt gaat je eco snel omhoog dankzij waterzuivering :) Vreet alleen bergen met stroom dat dan weer wel.

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kouwgompje
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 11:44
Na ik hem gister eindelijk correct geïnstalleerd had( je moest AVG uitzetten). Wilde ik hem vandaag spelen.Na heel even gespeeld te hebben (nog geen 5 minuten) liep het spel en me pc vast. Ik me computer opnieuw opstarten en het spel nogmaals starten dit keer geeft die de melding 'Kan de toepassing niet correct starten (0xc0000006)'. Ik spel opnieuw geïnstalleerd geeft die weer deze melding. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Brackpc schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:19:
Ik heb mijn key via gamu-gamu.ru gekocht(zijn nu uitverkocht) werkt perfect, via usenet de multilang cd gedownload en geactiveerd. voor 14,80 goede deal lijkt me ^^
Zit er een typo in die domeinnaam of is die gewoon offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

RocketKoen schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:45:
[...]

jij hebt je eco balans zwaar in de +?
Idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
Jaded schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:47:
[...]

Zit er een typo in die domeinnaam of is die gewoon offline?
my bad, het is gama-gama.ru, anno is echter nog steeds uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
werkte als een zonnetje, gewoon geïnstalleerd en de key ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-08 17:55
Vraagje voor de die hards,

Hetzelfde had ik al bij anno 1404 en venice

Als ik een trade route maak en ik selecteer een product dat moet worden verscheept dan moet ik alle zes de slot dat product selecteren.

Kan dat ook makelijker? Dat dus met een klik alle slots van een schip worden gevuld met dat ene produkt?
Alvast bedankt.

Scheelt namelijk een hoop klik werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
nemol schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 05:53:
Vraagje voor de die hards,

Hetzelfde had ik al bij anno 1404 en venice

Als ik een trade route maak en ik selecteer een product dat moet worden verscheept dan moet ik alle zes de slot dat product selecteren.

Kan dat ook makelijker? Dat dus met een klik alle slots van een schip worden gevuld met dat ene produkt?
Alvast bedankt.

Scheelt namelijk een hoop klik werk!
Het lijkt me sterk dat je 200 resources per keer over hebt, je kan iig in Venice, de hoeveelheid op 40 zetten ( intikken kan ook ) zodat je bootje lekker vol raakt :) anders weet ik het ook niet meer als je zoveel produceert.]
én hij doet automatisch alles zoveel mogelijk volproppen tenzij hij er al andere resources in heeft zitten :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Marvin- op 22-11-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 13:25
Gister voor het eerst een continuous game opgezet en als een razende meteen een hoop eilanden bezet. alleen is het me het trading nog niet duidelijk. Als ik in een dock aangeeft dat hij tools en building blocks moet kopen van alle players (AI in dit geval) dan komen ze nooit langs. Moet ik eerst diplomatieke betrekkingen opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyrr
  • Laatst online: 11-09 18:58
Het ligt er een beetje aan welke AI tegenstanders je hebt. Rufus Thorne bijvoorbeeld komt nog wel eens langs, Dr. Semi zelden en de Japanner met een enkele basis onder de zee (ben z'n naam even kwijt) helemaal niet.

Als alternatief kun je met je schip natuurlijk zelf wel naar de AI toe om de items te kopen die je wilt, mits ze die items verkopen. Of je kunt basis items ook in je Ark bestellen maar dat is erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 13:25
Heb op medium het spel opgezet. Denk dat ik dan even opnieuw begin op een large map met veel tegenspelers. Vind het wel fijn om meteen resources in te kopen in mijn startende eilanden zodat ik kan blijven bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Heb ook de 1e tool gevonden voor het berekenen van resources die nodig zijn.

http://anno2070.wikia.com/wiki/External_tools
En de download:
http://www.2shared.com/fi...Production_Calculato.html

Overigens staan er op die wiki ook al interessante build patterns.
http://anno2070.wikia.com/wiki/Building_Layouts

[ Voor 21% gewijzigd door Xenomorphh op 22-11-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Heeft iemand een idee of je fire/sickness etz ook uit kan zetten in de sandbox mode.
Ik word namelijk gestoord van elke keer een huisje in de fik. In andere ANNO's zet ik het gewoon uit maar die functie lijkt niet in de game te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel ook :) zeer mooi, al is het mijn eerste anno.
Ik kan alleen maar niet vinden waar ik een gebouw of bijvoorbeeld de thee plantage draaigevallen op kan pakken en kan verplaatsen zoals ik ze wil hebben.
Nu gooit hij ze maar ergens rond, ipv mooi op een rijtje..

Weet iemand hoe ik gebouwen/huizen etc kan pakken als ze al gebouwd zijn en ze verplaatsen.
Ik blijf slopen en bouwen anders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Alternatieve oplossing, bouw brandweer en ziekehuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalRoef
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Voor diegenen die gezeur hebben met AVG, kijk even bij uitzonderingen beheren en voeg het pad toe waarin anno 2070 geïnstalleerd staat. Zo hoef je niet steeds je virusscanner aan en uit te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:23:
Ik heb het spel ook :) zeer mooi, al is het mijn eerste anno.
Ik kan alleen maar niet vinden waar ik een gebouw of bijvoorbeeld de thee plantage draaigevallen op kan pakken en kan verplaatsen zoals ik ze wil hebben.
Nu gooit hij ze maar ergens rond, ipv mooi op een rijtje..

Weet iemand hoe ik gebouwen/huizen etc kan pakken als ze al gebouwd zijn en ze verplaatsen.
Ik blijf slopen en bouwen anders :(
Als je de plantage gebouwd hebt staan er nog geen draai gevallen, nu klik je daarom op dat vakje met die dubbele hekjes. Dan plaatst hij ze vanzelf, maar als je op het enkele hekje drukt links van dat % aantal kan je ze zelf plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenomorphh schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:34:
[...]

Als je de plantage gebouwd hebt staan er nog geen draai gevallen, nu klik je daarom op dat vakje met die dubbele hekjes. Dan plaatst hij ze vanzelf, maar als je op het enkele hekje drukt links van dat % aantal kan je ze zelf plaatsen.
Ah ja ok :) maar ik heb mn stadje al aardig gebouwd en wil ze nu een beetje rondverplaatsen, maar ik kan ze dus niet meer oppakken en zelf plaatsen? zelfde geld voor worker homes bijvoorbeeld, die wil ik ook verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:46:
[...]

Ah ja ok :) maar ik heb mn stadje al aardig gebouwd en wil ze nu een beetje rondverplaatsen, maar ik kan ze dus niet meer oppakken en zelf plaatsen? zelfde geld voor worker homes bijvoorbeeld, die wil ik ook verplaatsen.
Nee die moet je dan slopen en opnieuw neerzetten:p Of beter gezegd je leert van je fouten en doet t goed in een nieuw potje ;)

En ik ben verliefd geworden op het grote cargo ship van de tycoons, jeetje wat een beest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
DanielWW2 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:43:
Heeft iemand een idee of je fire/sickness etz ook uit kan zetten in de sandbox mode.
Ik word namelijk gestoord van elke keer een huisje in de fik. In andere ANNO's zet ik het gewoon uit maar die functie lijkt niet in de game te zitten.
ja dat is city disaster geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Heb het spel ook eindelijk binnen nadat PostNL besloot toch maar niet zaterdag af te leveren.

Heerlijk spel so far zoals verwacht, ben druk met de campaign bezig, maar ik heb het idee dat ik dingen mis qua progressie. Bijvoorbeeld: Nadat ik Chapter 2 Missie 2 succesvol afgerond had, zag ik slechts 2 seconden lang een dialog staan "Select who you want to invest career points in" en dan de 3 facties. Vervolgens verdween dat dus voor ik er op heb kunnen klikken. Nu heeft geen van die 3 facties de career points gekregen. Hoe zit dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scienceman
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Bomin schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:26:
Heb het spel ook eindelijk binnen nadat PostNL besloot toch maar niet zaterdag af te leveren.

Heerlijk spel so far zoals verwacht, ben druk met de campaign bezig, maar ik heb het idee dat ik dingen mis qua progressie. Bijvoorbeeld: Nadat ik Chapter 2 Missie 2 succesvol afgerond had, zag ik slechts 2 seconden lang een dialog staan "Select who you want to invest career points in" en dan de 3 facties. Vervolgens verdween dat dus voor ik er op heb kunnen klikken. Nu heeft geen van die 3 facties de career points gekregen. Hoe zit dit?
Dit is een bekende bug waar hopelijk snel een bugfix voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Ah balen, want dan mag je dus nogmaals de campaign gaan doorlopen als je die points wilt halen? Of maakt het in the long run niet uit en kan je die points ook halen uit bijv. het doen van quests voor Yana in continuous games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Bomin schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:32:
Ah balen, want dan mag je dus nogmaals de campaign gaan doorlopen als je die points wilt halen? Of maakt het in the long run niet uit en kan je die points ook halen uit bijv. het doen van quests voor Yana in continuous games?
Het maakt niet echt uit, in je profiel kun je zien wat je met career points unlocked. Vrij weinig alleen profiel aanpassingen of een ander personage of een buff voor je schepen. moet je maar is kijken. Het is niet echt bijzonder vind ik zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
De extra slots op je ark zijn wel heel erg nuttig. heb nu wind parks met een radius van 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
Vind het vooral handig dat alles wat je er in je vorige game in gestopt hebt ook daadwerkelijk er in blijft in je volgende game! Mooie boost in gereedschappen en items zoals hier boven vermeld!

Gisteren opnieuw begonnen en besloten flink te gaan bouwen, hier het resultaat:
http://ongoingwheel.eu/Ga...no2070/screenshot0024.jpg

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Sepica schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:04:
Vind het vooral handig dat alles wat je er in je vorige game in gestopt hebt ook daadwerkelijk er in blijft in je volgende game! Mooie boost in gereedschappen en items zoals hier boven vermeld!

Gisteren opnieuw begonnen en besloten flink te gaan bouwen, hier het resultaat:
http://ongoingwheel.eu/Ga...no2070/screenshot0024.jpg
Weinig winst voor zo'n grote stad:o zie dat je sowieso al 2-3 towncenter dingen weg kan halen. Voor de rest mooi hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
Dat klopt inderdaad, ben bezig met symetrisch bouwen waardoor ik later (zodra de techs unlocked zijn) kleinere stadspleinen kan plaatsen, zeer handig trucje daardebij ;)!

Inkomen is voornamelijk laag door het aantal schepen wat ik gekocht heb via de neutral facties, was op dit moment bezig om naar de 2e klasse populatie te gaan. Kost ook wat om voor zo'n stad genoeg vis en thee productie te hebben! :-).

En natuurlijk alle productie planten welke aan staan zodat ze kunnen groeien!

Mensen nog tips voor het samen laten werken van tycoons en eco's? Heb hier wat problemen mee qua eco/energie gebruik.

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Sepica schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:15:
Dat klopt inderdaad, ben bezig met symetrisch bouwen waardoor ik later (zodra de techs unlocked zijn) kleinere stadspleinen kan plaatsen, zeer handig trucje daardebij ;)!

Inkomen is voornamelijk laag door het aantal schepen wat ik gekocht heb via de neutral facties, was op dit moment bezig om naar de 2e klasse populatie te gaan. Kost ook wat om voor zo'n stad genoeg vis en thee productie te hebben! :-).

En natuurlijk alle productie planten welke aan staan zodat ze kunnen groeien!

Mensen nog tips voor het samen laten werken van tycoons en eco's? Heb hier wat problemen mee qua eco/energie gebruik.
Als je in de laatste tier van de ECO's zit kan je waterfiltering die geeftiets van 400?? eco.Dus dan kun je heel wat stroom van de Tycoons gebruiken( coal plants + coal digger) kan je dit aardig gelijk krijgen dus het voordeel van veel stroom met het voordeel van veel eco van de Eco's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
Kleine update van me stad, weinig veranderd in vergelijking met mijn vorige post, alleen 2 klassen omhoog gegaan en de standaard benodigdheden geplaatst.
http://www.ongoingwheel.eu/GameScreens/Anno2070/stad_01.jpg
En, zoals te zien is, de tech town-centers gebruikt, moet wel zeggen ze hebben ietwat minder range dan de normale, maar het werkt wel met deze bouw manier!

En een aantal screens van mijn productie:

Healthfood Productie, wat comunication/glass productie en een klein extra dorpje omdat het kan. (Deze gaat later weg om ruimte te maken!)
En de thee productie met links onder een gedeelte waar ik aan het kijken ben hoe ik het beste kan bouwen met tier 3 storages... lijkt voorlopig minder efficiënt te zijn.

De thee productie is volgens deze layout gemaakt en werkt zeer goed in het begin van een game. Maar zoals ik al zei, ben bezig met het uitzoeken van een betere manier voor tier 3 storages.En tjah... die je weet wel wat he :+

edit: De computer speler zit er meer in om later in de game wat oorlog mee te voeren om achievements te halen. Vraag me af of er een Arc de Triomphe in anno 2070 zit, zoals bij Anno 1602 het geval was!

En hier nog een handige link voor mensen wie graag voorbeeld layouts volgen!

[ Voor 19% gewijzigd door Sepica op 22-11-2011 22:31 ]

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

DanielWW2 schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:14:
spoiler: Laatste missie.
Weet iemand hoe je FATHER sloopt in de laatste missie want ik heb nu zijn complete basis gesloopt, zijn vloot is dood, schild is down maar nee, hij heeft unlimited health. 8)7

Laat maar, ik heb hem al te pakken. >:)
Nou vraag ik me toch af hoe je dat nou gedaan hebt.. Kan eeuwen op die vent blijven schieten maar blijft staan :(

Oh heb het al is een bug.. Je mag niet versnelt spelen-_-

[ Voor 5% gewijzigd door Xenomorphh op 22-11-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Volgens mij heb ik nu in missie 3.2 ook een item gemist omdat ik niet snel genoeg op OK drukte bij een dialog van Mr. Thorne :( Ben heel erg te spreken over het spel verder, diepgang is heerlijk, het ziet er prachtig uit, maar ik vind het zo vervelend om dat soort dingen te missen...
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste