unfor schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 05:30:
Ik merk trouwens dat m'n kaart op sommige maps al 1700 MB geheugen gebruikt, misschien handig om in 't achterhoofd te bewaren als je aan het upgraden gaat.
Dat "op 1080p heb je aan 1 GB genoeg" gaat niet meer op nu.
Kijk dit zijn goede tips,maar hoe zou het dan komen dat als je naar wat verschillende benches kijkt bijv de gtx570 vaak net wat voven de hd6970 uitkomt? En dan ook op full hd res?
Mijn budget ligt rond de 350 euro en zat te denken om mijn 5850 te vervangen met een gtx 570 twin frozr (sowieso niet zon beste upgrade maar mis net genoeg) maar als het toch op vram aankomt is een 6970 mis dan toch een betere keuze.
Idd een extra 5850 zou mij meer geven maar ben eerlijk gezegd zelf niet zo'n beste tweaker dat ik me al zou wagen aan een cf opstelling, komt toch wat meer tweaking bij kijken, en ik zou wel flippen van micro stuttering eerlijk gezegd.
Anyway eerst de full maar eens draaien met mijn huidige setup en dan nog maar eens rustig kijken, ik wacht uiteraard het liefst op de nieuwe serie kaarten maar wil van
BF3 toch ook wel flink genieten gelijk!
*edit* lees trouwens in slowchat dat de full toch wel wat meer smooth lijkt dan de beta..goed nieuws!
@ Tsurany, idd dat doe ik zeker, en de beta draaide voor mij alles smooth op voornamelijk low op 1680x1050 wat ik nogal een teleurstelling vondt eerlijk gezegd.
Het vreemde was dat ik soms wel boven de 60 fps zat op medium maar het toch erg slakkerig aanvoelde, erg vreemd.
i7-860
4gb
hd 5850
win7 64
Wel alles stock nog, cpu bottleneck zou goed kunnen denk ik.
[
Voor 21% gewijzigd door
Sipio op 25-10-2011 07:42
]