Het BF3 hardware topic

Pagina: 1 ... 42 43 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 34 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Geen matches
Draait hier smooth met 4GB.

Alles low met textures op medium en mesh op low/high afhankelijk van de map. Alleen op Golf of oman drops naar 30-40. Rest gewoon 60 fps. Max geheugen gebruik volgens nooit 2 GB aan getikt.

Phenom X4 @ 3.8
6870 1 GB

[ Voor 11% gewijzigd door evilpin0 op 18-06-2013 16:27 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
evilpin0 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:26:
Draait hier smooth met 4GB.

Alles low met textures op medium en mesh op low/high afhankelijk van de map. Alleen op Golf of oman drops naar 30-40. Rest gewoon 60 fps. Max geheugen gebruik volgens nooit 2 GB aan getikt.

Phenom X4 @ 3.8
6870 1 GB
je resolutie is waarschijnlijk ook relevant. Dat jij nooit boven de 2 GB uitkomt is bizar als je dat vergelijkt met mijn min of meer gegarandeerde 3+ GB gebruik, terwijl ik mesh om medium heb en textures medium en al het andere zo uit mogelijk. Maar ik speel op hoge resolutie, terwijl wesley zo te zien op lage reso speelt (als die desktop screenshot niet verkleind is althans).

Dat er verschil in het geheugengebruik zit kan trouwens deels verklaard worden doordat het spel z'n VRAM allocatie meetelt voor het geheugen gebruik, als jouw resolutie dan flink laag is kan dat die ééne gigabyte misschien uitmaken? (Alhoewel ik niet zo zeker ben dat hoge resoluties nou zoveel meer VRAM slurpen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Geen matches
En daarbij komt nog, er hoeft maar 1 lullige app op de achtergrond te draaien die niet goed memory vrijgeeft.. ;)
Pagina: 1 ... 42 43 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling hier te patsen met je systeemspecs of enkel je specs te dumpen met de vraag of dit gaat draaien. Daarnaast zijn natuurlijk de gebruikelijke regels van toepassing zoals niet slowchatten, flamen, trollen etc.