Integendeel, ik heb de laatste 5 jaar eigenlijk nauwelijks PCs aangeraakt. En ook nu, Leopard is perfect voor mij. Maar aangezien ik -zoals ik zei- moet upgraden ivm compatibiliteit verkies ik Windows 7 boven 10.7. Windows is meer to the point, meer een instrument, terwijl OSX 'overal' is met de App Store e.d. Vroeger was het gewoon omgekeerd!Exirion schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:13:
[...]
Hij bedoelt eigenlijk dat ie een vastgeroeste PC-gebruiker is die eerst 5 jaar de kat uit de boom moeten kijken met schokkende nieuwe features (over bejaarden gesproken) totdat Microsoft het van Apple kopieert is en het dan ineens wel allemaal super handig is
Apple is m.i. op het perfecte punt geweest tussen overlaten aan de gebruiker en het zelf doen (Tiger, Leopard en Snow Leopard, de vergelijking waarmee dit weer gestart is!), en is nu te ver doorgeschoten naar wij doen het voor jou; vandaar 'voor senioren'. En dan bedoel ik niet dat het niet handig is; het is gewoon te betuttelend van sfeer dat er rond hangt. Apple straalt uit dat alles wat ze produceren 'happyness in a box' is. I don't like that. Een computer is voor mij een instrument is en ik zoek mijn geluk ergens anders.
Again, mijn mening.
En best weer triestig dat dit het resultaat is van het laten vallen van de woorden 'ik prefereer Windows omdat...'.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2012 15:06 ]