Ik wordt echt gek van Lion Mail.App
Om de zoveel tijd zegt hij dat het iCloud IMAP wachtwoord is geweigerd en moet ik het opnieuw invullen (soms gaat hij wel gewoon verder als ik op OK druk), en ondanks dat ik telkens zeg dat hij het moet onthouden blijft hij er om vragen op onregelmatige tijden (soms 3x binnen 10 seconden, dan weer 2 dagen niet etc.)
1. Ik heb alle fora al afgezocht (was destijds een soortgelijk probleem van mensen waar bleek dat het probleem hem zat in MobileME naar iCloud transitie, maar ik ben pas Apple gebruiker sinds eind September 2011 en heb nooit MobileMe gehad)
2. Ik heb al meerdere malen alle devices die iCloud gebruiken helemaal uitgelogd en mijn ww veranderd via Apple ID met de geheime vraag
3. Heb al Apple Support gebeld, maar die kwam er niet uit (en ik kreeg de indruk dat het niet bepaald een Genius level medewerker was, en die wist bijvoorbeeld niet eens dat Apple Token wordt gebruikt als identificatie, dat moest ik hem uitleggen o.a)
3. De KeyChain is ontgrendeld, alle vinkjes uit (dus dat hij niet in sluimerstand of na 5 minuten op slot gaat)
4. Ik heb al meerdere malen mijn KeyChain 'Inloggen' compleet leeggegooid.
5. Vooral bij het opstarten van Mail.App of het uit slaap komen en voor de eerste keer weer naar (de draaiende) Mail.app gaan lijkt het te veroorzaken. Maar ook op andere momenten gooit hij willekeurig dit scherm op (dan begint dat Mail icoontje zenuwachtig te springen).
Nou vroeg ik me af
a) zijn er hier mensen die dit ook hebben of hadden b) eventuele oplossing c) kan ik dit zelf hebben veroorzaakt door OnyX te gebruiken of bijv doordat je de KeyChain niet mag legen en ik dus een clean install zou moeten worden gedaan.
Nou ben ik echt iemand die zijn problemen kan fixen (ik kom immers van Windows

) maar dit krijg ik al een maand niet opgelost, dus vandaar dat ik nu maar hier om hulp vraag.
[
Voor 4% gewijzigd door
Pyrone89 op 23-02-2012 20:42
]