Thanks. Een aanstormende nieuwe versie zullen ze misschien ook stilhouden omdat iedereen dan zijn aankoop uit gaat stellen maar misschien neem ik er zo dan toch eens eentje mee uit de MM.
Je hebt geen bridge nodig ik heb dezelfde setup en mijn soundbar fysiek aan het netwerk hangen. de play 1 hangen gewoon aan het wifi netwerk thuis voor als ik de video corner van het stroomnet afhaal.RoyK schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:07:
Ah leuk, een Sonos topic. Net wat ik nodig heb. Ik ben in de markt voor een Playbar + 2x een S1. Misschien moet ik nog de btw acties meepakken overal. Ik was in de Expert en die liet het allemaal wel even horen. Zette de boel loeihard wat niet ten goede kwam in de al drukke winkel. Dus niet zo een fijne eerste indruk kunnen opdoen.
Ik heb een een Philips HTS6600 setje staan. Heeft niet veel geld gekost maar doet wat hij moet doen. Als ik muziek wil luisteren moet de TV wel aan staan. Iets wat me al jaren stoort. Ik het missen van de controle over de bas is erg onhandig. Ik vind het net teveel en heb mn buren lief.
Sinds kort maken we best veel gebruik van Spotify, gewoon de gratis versie met af en toe reclame. Gaat prima voor ons tot nu toe. Ik schrok me alleen net een hoedje. Ik las tussen neus en lippen door dat alleen Spotify premium gebruikers kunnen streamen naar hun Sonos. Dat is wel een tegenvaller aangezien al dik 1100 euro neer ga tellen.
Wat mij erg aanspreek het het vele lof over het gebruiksgemak. En de Apple achtige look / minimale is ook wat mij erg trekt. Het past goed in mijn totaal plaatje hier: zo weinig mogelijk knoppen en opties. Gewoon doen wat het moet doen.
Ik ga hier dit topic nog even op mijn gemakje doorbladeren en zal er vast nog meer over Sonos kunnen leren. Is de extra bridge trouwens nog nodig voor mijn "eenvoudige" setup voor in de woonkamer? Of kan de Playbar dit zelf goed aan?
Ohja, ik heb een Philips tv de 47PFL9703 gaat dat goed komen met 5.1? (weet niet waar ik nou naar moet kijken)
[ Voor 31% gewijzigd door sweetdude op 01-02-2015 14:40 ]
Geef ik je deels gelijk in. Ik moet eerlijk zeggen dat ik verwachtte de sonos te kunnen koppelen als een Bluetooth speaker (dat dan weer niet goed uitgezocht).Criminelis schreef op zondag 01 februari 2015 @ 08:26:
[...]
YouTube is in de basis toch een video dienst? Dat Sonos dat standaard niet ondersteund vind ik daarom eigenlijk niet zo vreemd, Sonos is immers puur voor audio. Diensten als Spotify en Soundcloud worden wel (redelijk) goed ondersteund.
Als ik daarintegen ga kijken hoeveel muziek (zonder echte video) er op YouTube staat vind het toch weer een beetje apart. Ik ben op een hoop muziekkanalen geabonneerd en wil hoofdzakelijk YouTube audio streamen.
Ik wil gewoon wanneer ik dat wil mijn audio kunnen streamen naar mijn sonos. Niet alleen via 1 officiële sonos app die dit doormiddel van accounts te koppelen voor mij bepaald (weet niet of dit bij andere merken ook zo werkt/is). Het verhaal wil dat dit doormiddel van de line in + 3,5mm kabeltje wel kan. Echter betaal ik geen € 330 voor het gemak van een draadloze speaker om een kabeltje aan te sluiten.
Het is dat ik het met een workaround werkend heb gekregen, anders was ie retour gegaan.
[ Voor 12% gewijzigd door LocK_Out op 01-02-2015 15:32 ]
Wat al gezegd is: YouTube is in de basis een video streamingdienst. Daarnaast is de audio vaak van relatief slechte kwaliteit en staat er veel 'meuk' op. De 'echte' muziek streamingsdiensten; dat is waar Sonos zich mee wil associeren en dat zijn de diensten die goed geïntegreerd zijn. Wat niet wil zeggen dat er in de toekomst geen Youtube ondersteuning zal komen..Opgepleurd schreef op zondag 01 februari 2015 @ 03:13:
Toch vind ik deze workaround eigenlijk belachelijk en toont niets van gebruiksgemak, bij een dergelijk apparaat en waar het voor bedoeld is, verwacht ik op z'n minst compatibiliteit met YouTube.
Geluid is naar mijn beleving prima, maar vind het missen van een YouTube compatibiliteit een fors minpunt.
Tot op heden heeft Sonos nog nooit een verbeterde versie van een bestaand product uitgebracht. De collectie is uitgebreid, met andere soorten speakers bijvoorbeeld, maar ze zijn niet vernieuwd. Ik verwacht ook niet dat dit met de Playbar zal gebeuren. DTS ondersteuning komt er niet aan en mocht dit zou zijn zou dit waarschijnlijk software-matig kunnen.PLAE schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:37:
Thanks. Een aanstormende nieuwe versie zullen ze misschien ook stilhouden omdat iedereen dan zijn aankoop uit gaat stellen maar misschien neem ik er zo dan toch eens eentje mee uit de MM.
Enige waar ik aan zou kunnen denken is een witte plakbar + sub, hoewel ik die kans ook erg klein acht.
Onzin wat je hier verkondigd.remzor schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:24:
[...]
Daarnaast is de audio vaak van relatief slechte kwaliteit en staat er veel 'meuk' op. De 'echte' muziek streamingsdiensten; dat is waar Sonos zich mee wil associeren en dat zijn de diensten die goed geïntegreerd zijn.
De kanalen waar ik op geabonneerd ben uploaden allemaal in 1080p, daarnaast hoor ik echt geen verschil of ik hetzelfde nummer nou op YouTube of Spotify luister. Juist op soundcloud wordt er lage kwaliteit en worden er nummers met cut-outs geupload door bekende artiesten. Dit door o.a. "soundcloud downloader".
[ Voor 9% gewijzigd door LocK_Out op 01-02-2015 16:40 ]
Vorige week de Samsung ue48hu7500 en Sonos playbar aangeschaft.
Nu overweeg ik om de tv aan de muur te bevestigen dmv de Vögel's thin 245 beugel.
Foto Klein vroeg me of ik de playbar wel/niet met de beugel mee wilde laten draaien. In dat geval heb ik een andere beugel nodig, namelijk de Vögel's thin 345 beugel. Aangezien de playbar een flink gewicht heeft, moet de beugel dit namelijk kunnen dragen.
Heel eerlijk, geen idee eigenlijk. Moet die playbar ook echt meedraaien?
De tv zal meestal gewoon vlak hangen, maar mocht hij door de kids eens een keer gedraaid willen worden dan moet het mogelijk zijn.
Jullie ervaringen zijn meer dan welkom.
Thanks.
Laat ik het anders vragen.... Wie van jullie heeft de playbar aan de tv hangen dmv een beugel en hoe zijn de ervaringen? Of wie had dat achteraf liever juist wel gedaan? Ik ben op zoek of er een toegevoegde waarde is.
Thanks!
Nu overweeg ik om de tv aan de muur te bevestigen dmv de Vögel's thin 245 beugel.
Foto Klein vroeg me of ik de playbar wel/niet met de beugel mee wilde laten draaien. In dat geval heb ik een andere beugel nodig, namelijk de Vögel's thin 345 beugel. Aangezien de playbar een flink gewicht heeft, moet de beugel dit namelijk kunnen dragen.
Heel eerlijk, geen idee eigenlijk. Moet die playbar ook echt meedraaien?
De tv zal meestal gewoon vlak hangen, maar mocht hij door de kids eens een keer gedraaid willen worden dan moet het mogelijk zijn.
Jullie ervaringen zijn meer dan welkom.
Thanks.
Haha! Je hebt helemaal gelijk.Sjaak_Afhaak schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 13:29:
Denk je zelf dat je kids het audiotechnisch gaan merken dat de playbar niet meegedraaid is? ik denk van nietKids boeit dergelijke zaken niets, die zitten alleen maar gebiologeerd naar het scherm te kijken.
Laat ik het anders vragen.... Wie van jullie heeft de playbar aan de tv hangen dmv een beugel en hoe zijn de ervaringen? Of wie had dat achteraf liever juist wel gedaan? Ik ben op zoek of er een toegevoegde waarde is.
Thanks!
Sorry, maar dan ben ik wel benieuwd wat je tijdens je zoektocht gedaan hebt. Het via de Sonos software accounts koppelen is zo'n beetje _de_ essentie van Sonos. Het werkt niet als bluetooth streamer of cast achtige optie en zal dat waarschijnlijk ook nooit gaan doen. Sonos wil alles via één app.Opgepleurd schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:21:
Ik wil gewoon wanneer ik dat wil mijn audio kunnen streamen naar mijn sonos. Niet alleen via 1 officiële sonos app die dit doormiddel van accounts te koppelen voor mij bepaald (weet niet of dit bij andere merken ook zo werkt/is).
Precies daarom liggen ze ook in de clinch met Spotify, die erg graag willen dat iedereen aan de Spotify Connect gaat.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De Sonos Playbar was op bij de MM, ik heb uiteindelijk de Sony HT-CT60BT gekocht voor €81. Speelt alles van de telefoon af (inclusief youtube), de decoder en de Playstation, ik vind de kwaliteit goed maar is vast niet zo top als de Sonos Playbar. Het scheelde mij €490 en ik ben geen audiofiel en zit voorlopig in een kleine woonkamer. Prima zo
. Ooit koop ik wel echte kwaliteit.
Ik heb verschillende streamers in dezelfde prijsklasse vergeleken (prijs-kwaliteit) en het koppelen van additionele speakers. Heb er vermoedelijk overheen gelezen dat alles via 1 app gaat.Gonadan schreef op zondag 01 februari 2015 @ 18:07:
[...]
Sorry, maar dan ben ik wel benieuwd wat je tijdens je zoektocht gedaan hebt. Het via de Sonos software accounts koppelen is zo'n beetje _de_ essentie van Sonos. Het werkt niet als bluetooth streamer of cast achtige optie en zal dat waarschijnlijk ook nooit gaan doen. Sonos wil alles via één app.
Hij staat ondertussen al eventjes te spelen en moet wel zeggen dat het heerlijk klinkt, equalizer is ook ideaal.
Nee hoor, helemaal geen onzin. Elke droeftoeter kan Youtube vol knallen met beeldmateriaal en/of audio van goede maar ook van slechte kwaliteit. Natuurlijk staat er ook content op die van goede kwaliteit is, dat ontken ik ook niet. Maar als je bijvoorbeeld zoekt op een bepaalde track, kan je honderden of duizenden hits krijgen. Kies je op Spotify of Deezer voor een bepaalde track, krijg je (vrijwel altijd) meteen de goede én in een goede kwaliteit. Die kwaliteit kun je overigens zelf aanpassen.Opgepleurd schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:38:
[...]
Onzin wat je hier verkondigd.
De kanalen waar ik op geabonneerd ben uploaden allemaal in 1080p, daarnaast hoor ik echt geen verschil of ik hetzelfde nummer nou op YouTube of Spotify luister. Juist op soundcloud wordt er lage kwaliteit en worden er nummers met cut-outs geupload door bekende artiesten. Dit door o.a. "soundcloud downloader".
Ik weet natuurlijk niet waar jij op geabonneerd bent, en dat zal vast goed zijn, maar 1080p is sowieso beeld natuurlijk: daar doet Sonos niets mee. Ook dat jij geen verschil hoort, zal Sonos niet veel uitmaken; er zijn genoeg mensen die wel verschil horen waarschijnlijk.
Youtube zou een goede toevoeging kunnen zijn, al snap ik wel waarom het er niet is. Veel mensen (me included) zouden het niet gebruiken aangezien er al zoveel (goede) muziek streamingsdiensten zijn.
Hoe dan ook: Ondersteuning zou wel fijn zijn. Sonos biedt ondersteuning aan veel muziekdiensten, van de meerderheid had ik voor sonos nog nooit gehoord, noch zal ik er ooit gebruik van maken. Additionele ondersteuning voor youtube inbouwen zou voor velen welkom zijn. Al lijkt de praktische implementatie lastiger: zoeken alleen op titel, zonder beeld?
Wat een drogverhaal waarom Sonos Youtube nu niet zou ondersteunen. Er is zat HQ op Youtube te vinden, en daar hoef je bijvoorbeeld voor concerten echt niet half Youtube voor af te zoeken.
Met alle respect maar het klinkt meer als een die 'sonosfiel' iets recht praat wat krom is.
Met alle respect maar het klinkt meer als een die 'sonosfiel' iets recht praat wat krom is.
YouTube is toch video. Ik snap het probleem niet. Als je persé video wilt kijken dan koop je toch een soundbar die je op de tv aansluit of via de versterker.PLAE schreef op zondag 01 februari 2015 @ 21:28:
Wat een drogverhaal waarom Sonos Youtube nu niet zou ondersteunen. Er is zat HQ op Youtube te vinden, en daar hoef je bijvoorbeeld voor concerten echt niet half Youtube voor af te zoeken.
http://www.xbmcfreak.nl/
Dus even voor mij als nieuweling, met een kritische bril (1100 euro is een boel geld - Playbar + 2x S1 ))
- Als ik iets op youtube kijk, kan ik niet het geluid via mn Sonos afspelen? Ook niet als ik dit naar mijn tv stream via Apple tv of op mijn laptop bekijk?
- Muziek stream diensten kunnen alleen via een betaald account werken met de al prijzige Sonos (ik zie het als: ik koop iets moois en niet goedkoop. Maar er zijn wel beperkingen mits je betaal. Terwijl een goedkoper systeem die misschien iets meer kabels heeft alles eet. Right?
- Mogelijk zend mijn TV geen 5.1 door, en dan is het idee met een playbar + 2x S1 waarschijnlijk sowieso een prijzige opstelling?
Als ik er naast zit hoor ik het wel
- Als ik iets op youtube kijk, kan ik niet het geluid via mn Sonos afspelen? Ook niet als ik dit naar mijn tv stream via Apple tv of op mijn laptop bekijk?
- Muziek stream diensten kunnen alleen via een betaald account werken met de al prijzige Sonos (ik zie het als: ik koop iets moois en niet goedkoop. Maar er zijn wel beperkingen mits je betaal. Terwijl een goedkoper systeem die misschien iets meer kabels heeft alles eet. Right?
- Mogelijk zend mijn TV geen 5.1 door, en dan is het idee met een playbar + 2x S1 waarschijnlijk sowieso een prijzige opstelling?
Als ik er naast zit hoor ik het wel
Sterker nog, dan is het zelfs een onzinnige opstelling. Verder kan de playbar ook geen DTS signaal aan. Will je een hometheater oplossing dan ben je bij Sonos niet aan het goede adres aangezien het meerendeel van de films (and rips) een DTS soundtrack hebben.RoyK schreef op zondag 01 februari 2015 @ 21:56:
Mijn stuff -> http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/43289117
Nee, ik zoek geen home theater oplossing. Ik heb nu een 2.1 systeem staan en die begint oud te worden. Ook heb ik daar wat irritatie puntjes mee zoals de bas die ik niet kan verstellen. Ik ben op zoek naar iets moois, wat lekker klinkt en super eenvoudig te bedienen is. En het liefst nog draadloos ook. Dit lijkt allemaal in het straatje van de Sonos opstelling te passen. Alleen als ik dan wel verplicht wordt betaalde streaming diensten af te moeten nemen, jeukt dat wel bij me.janser01 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:30:
[...]
Sterker nog, dan is het zelfs een onzinnige opstelling. Verder kan de playbar ook geen DTS signaal aan. Will je een hometheater oplossing dan ben je bij Sonos niet aan het goede adres aangezien het meerendeel van de films (and rips) een DTS soundtrack hebben.
Ah ok, ik dacht dat je wel voor een hometheater oplossing ging omdat je de 2xS1 in je verhaal meenam.
Wellicht is dan een 2x Play:5 een oplossing? De play 5 heeft een audio ingang waarop je je tv kunt aansluiten. Klaar voor 798 euro.
En de streaming diensten zijn optioneel. Sonos' bibliotheek kan 65.000 nummers aan. Daar hebben de meesten wel genoeg aan.
Wellicht is dan een 2x Play:5 een oplossing? De play 5 heeft een audio ingang waarop je je tv kunt aansluiten. Klaar voor 798 euro.
En de streaming diensten zijn optioneel. Sonos' bibliotheek kan 65.000 nummers aan. Daar hebben de meesten wel genoeg aan.
[ Voor 21% gewijzigd door janser01 op 01-02-2015 22:57 ]
Bedoel je daarmee dat je zelf muziek ergens naar toe moet sturen? Of is dat een dienst van sonos met al muziek? Het fijne van spotify is dat je met een druk op de ipad ergens naar luister. Af en toe reclame neem ik op de koop toe. Ik ben ook niet zo een goede muziek kenner haha
Is de S5 draadloos met de tv te configureren? Zijn best grote jongens. De playbar onder de tv en de S1 in de hoeken was het idee. Nu ik het ze zeg, daar komwn dan natuurlijk ook nog twee staanders bij, ai
Is de S5 draadloos met de tv te configureren? Zijn best grote jongens. De playbar onder de tv en de S1 in de hoeken was het idee. Nu ik het ze zeg, daar komwn dan natuurlijk ook nog twee staanders bij, ai
[ Voor 5% gewijzigd door RoyK op 01-02-2015 23:11 ]
De play 5 is 319 euro zie ik. Dus voor 638 zou je klaar kunnen zijn. Die max. 65000 titels staan bij jezelf in de vorm van een mp3 of ander formaat op een NAS of computer. Dat is je eigen muziek collectie. De TV moet je wel met een analoge kabel met een van de 5s verbinden daar ontkom je niet aan. Je kan ook met 1 play 5 beginnen en dan later een andere bij schakelen. Zodat je echt een stereo opstelling krijgt. Je stelt dan in welke play 5 het linker en rechter kanaal in. Je hoeft dan ook de TV maar met 1 play 5 te verbinden. Het signaal wordt automatisch naar de andere speaker gestuurd. En ja staanders kosten ook geld maar de prijs is net al van 698 naar 638 gegaan
maat ik merk dat je nog veel vragen hebt, heb je al eens op de sonos pagina zelf gekeken wat de mogelijkheden zijn?
Voor een tv zou ik niet voor een enkele play 5 gaan. Dan. minimaal 2 x.
Er komt een bak herrie uit een enkele play 5 waar je u tegen zegt, maar voor tv kijken lijkt een enkele play 5 me niet ideaal.
Er komt een bak herrie uit een enkele play 5 waar je u tegen zegt, maar voor tv kijken lijkt een enkele play 5 me niet ideaal.
Ik heb er wel een boel over gelezen maar niet alles opgeslagen haha. Ik heb geen eigen muziek collectie en geen muziek kenner. Daarom is een dienst als spotify wel een mooi medium waar we af en toe gebruik van maken. De s5 staat niet op ons verlanglijstje. Hij is (te) groot voor mijn woonkamer. Main doel is de televisie ondersteunen / film kijken of muziek afspelen zonder dat de tv aan hoeft te staan. Vandaar de playbar met twee speakertjes erbij. . De looks is ook prima. Past kooi bij mn apple setup. Dat een premium account nodig is voor spotify om je luxe sonos te laten werken kwam ik vandaag achter. Jammer. Minpuntje
[ Voor 5% gewijzigd door RoyK op 02-02-2015 00:31 ]
1 play 5 bij tv en 2x okay 3 in de hoek is ook een optie.
De zwarte play 3 is bij Bcc nog met btw korting te koop:
http://www.bcc.nl/beeld-e...ker-play-3--zwart-(59757)
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er
Ben een beetje met Deezer aan het rommelen, omdat ik veel functionaliteit mis met de Spotify integratie.
moet zeggen, het is wat flexibeler, maar de belangrijkste functie mis ik nog: een radiostation samenstellen op basis van een nummer of genre. Nog niet ideaal dus...
moet zeggen, het is wat flexibeler, maar de belangrijkste functie mis ik nog: een radiostation samenstellen op basis van een nummer of genre. Nog niet ideaal dus...
Ik geloof dat de btw weg ermee acties middels zijn afgelopenfrankwopereis schreef op maandag 02 februari 2015 @ 06:02:
1 play 5 bij tv en 2x okay 3 in de hoek is ook een optie.
die play3's en play5's vind ik te groot. Geen optie voor mijn plannetje. Playbar met 2 kleine play1's die dan achter ons in de woonkamer komen te staan is het plannetje. Ik zit niet op een schopstoel en hoef niet morgen een nieuwe set aan te schaffen. Ik ga nog even verder kijken wat de markt te bieden heeft naast deze prachtige Sonos serie en me niet een betaaldienst door de strot duwt. (gewoon afspeelt wat hij toegestuurd krijgt)
[EDIT] ik begrijp dat het puur gaat om Sonos met spotify zelf. Als ik mn gratis spotify op mijn ipad het geluid naar de sonos stream, zou het gewoon moeten werken.
[ Voor 13% gewijzigd door RoyK op 02-02-2015 10:39 ]
Ik zie het inderdaad, uurtje geleden nog nietRoyK schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:57:
[...]
Ik geloof dat de btw weg ermee acties middels zijn afgelopen
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er
Nee, je streamt niet vanuit de Spotify app, maar je gebruikt Spotify vanuit de Sonos app.RoyK schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:57:
[...]
[EDIT] ik begrijp dat het puur gaat om Sonos met spotify zelf. Als ik mn gratis spotify op mijn ipad het geluid naar de sonos stream, zou het gewoon moeten werken.
Tevens moet je een Spotify "Premium" account hebben om überhaupt vanuit de Sonos app te kunnen luisteren.
Mits je spotify wilt gebruiken, als je radiostations / eigen muziek / soundcloud gebruikt dan hoef je niets te betalen. het grootste gemis van de sonos app vind ik ook de radio-functies op basis van album/nummer/artiest binnen Deezer (jaar gratis door aanschaf speaker voor 31-12) en Spotify ('gratis' bij KPN abonnement)Opgepleurd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:09:
Tevens moet je een Spotify "Premium" account hebben om überhaupt vanuit de Sonos app te kunnen luisteren.
oke, maar om even alles helder / kristal clear te hebben: als ik naar spotify luister op mijn iPad, speelt Sonos dit braaf af over zijn speakers?
Nee, nogmaals, je gebruikt niet de spotify app... Je gebruikt de Sonos app, en die stuurt alleen de sonossen aan.
Oké dank je voor de opheldering. Ik moet mijn keuzes gaan heroverwegen / bekijken. Jammer dat je een soort van gegijzeld wordt binnen het product en dat je beperkingen weg kan nemen door weer te moeten dokken. Of hebben alle fabrikanten die dit soort toestellen maken met dit beleid te kampen? (Bose, Sony, etc)MikeyMan schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:55:
Nee, nogmaals, je gebruikt niet de spotify app... Je gebruikt de Sonos app, en die stuurt alleen de sonossen aan.
Want? Waarom zou je je muziek op je ipad én op je speakers willen hebben?
Je gebruikt de ipad dan toch als remote, niks meer...
Je kunt je eigen mp3's prima afspelen, je kunt play music gebruiken, je kunt online radiozenders gebruiken. Wat dat betreft niets anders dan een bluetooth oplossing.
Je gebruikt de ipad dan toch als remote, niks meer...
Je kunt je eigen mp3's prima afspelen, je kunt play music gebruiken, je kunt online radiozenders gebruiken. Wat dat betreft niets anders dan een bluetooth oplossing.
Andere producten durf ik niet te zeggen, als je een ipad hebt (en meer apple spul) kan je denk ik beter een airplay enabled apparaat kopen, als dat is wat je zoekt. Het voordeel van Sonos vind ik dat, wanneer ik muziek speel, mijn GSM uit kan zetten en gewoon door kan gaan met luisteren, dat komt omdat de app de 'server' aan stuurt die in je boxen zitten.RoyK schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:14:
[...]
Oké dank je voor de opheldering. Ik moet mijn keuzes gaan heroverwegen / bekijken. Jammer dat je een soort van gegijzeld wordt binnen het product en dat je beperkingen weg kan nemen door weer te moeten dokken. Of hebben alle fabrikanten die dit soort toestellen maken met dit beleid te kampen? (Bose, Sony, etc)
Als je Sonos wilt zou je een Play 5 kunnen nemen met analoog in, de muziek van deze analoge ingang kan je weer doorsluizen naar je andere speakers. zo heb ik een keer youtube door het huis gestuurd, werkt wel maar je bent niet echt draadloos meer bezig. (Een Sonos Connect heeft ook een line in als het goed is)
Misschien doe ik het helemaal verkeerd, maar bij mn zwager gaat al het muziek in zijn huis via zn telefoon. Spotify en het hele huis zit vol muziek (sonos) Bij ons thuis is de iPad een beetje een centraal ding geworden. Ik bedien er mn verlichting mee, kijken er uitzending gemist mee (stream naar apple tv) en luisteren er muziek op. Maar dat laatste zou natuurlijk leuk zijn als de muziek die ik kies dan op de speakers te horen is. Niet op de iPad zelf natuurlijk.
Aangezien hier veel spul van Apple is thuis en de eenvoudigheid / minimalisme ons goed bevalt is de Sonos ook in beeld gekomen. Genoeg hersen voer dus voor de komende tijd!
Voor bijna elke muziekdienst die je buiten de standaard app/website van die muziekservice wilt gebruiken, moet je een betaald abonnement hebben, dit heeft dus niks met Sonos te maken, maar komt uit van de muziekdiensten (Spotify, Deezer Google Play Music etc.) zelfRoyK schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:57:
[...]
Ik geloof dat de btw weg ermee acties middels zijn afgelopen
die play3's en play5's vind ik te groot. Geen optie voor mijn plannetje. Playbar met 2 kleine play1's die dan achter ons in de woonkamer komen te staan is het plannetje. Ik zit niet op een schopstoel en hoef niet morgen een nieuwe set aan te schaffen. Ik ga nog even verder kijken wat de markt te bieden heeft naast deze prachtige Sonos serie en me niet een betaaldienst door de strot duwt. (gewoon afspeelt wat hij toegestuurd krijgt)
Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
Duidelijk, thanks Damon. Buiten dit blijft de Sonos natuurlijk een prachtig apparaat!
Hoewel het prima werkt (maar ik het nimmer gebruik gezien de bestaande functionalitieten van Sonos) kan je ook gebruik maken van Airplay he.RoyK schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:26:
Aangezien hier veel spul van Apple is thuis en de
Ik heb bv een Apple Airport (aangesloten in mijn geval op een Sonos Connect. En dan kan je natuurlijk via airplay (naar je Airport) via je Connect (die in een groep kan staan) naar die groep je Youtube, --of wat je dan ook aan het afspelen bent op je ipad---...streamen naar die groep.
Het werkt maar ik gebruik het bijna nooit.....maar het werkt!!
Thanks, dat is interessant!Yamahaa schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:51:
[...]
Hoewel het prima werkt (maar ik het nimmer gebruik gezien de bestaande functionalitieten van Sonos) kan je ook gebruik maken van Airplay he.
Ik heb bv een Apple Airport (aangesloten in mijn geval op een Sonos Connect. En dan kan je natuurlijk via airplay (naar je Airport) via je Connect (die in een groep kan staan) naar die groep je Youtube, --of wat je dan ook aan het afspelen bent op je ipad---...streamen naar die groep.
Het werkt maar ik gebruik het bijna nooit.....maar het werkt!!
Let wel er is vertraging. Dus via airplay wat afspelen geeft vertraging naar de gekozen groep (binnen die groep geen vertraging tussen de spelers onderling) maar van Ipad naar groep wel vertraging. Met muziek maakt dat natuurlijk geen bal uit...immers je merkt het niet....tenzij je ook beeld bij die audio bekijkt op je ipad bv Youtube....en dat kan je niet "bijstellen". Succes met je verdiepen!RoyK schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:59:
[...]
Thanks, dat is interessant!Vanavond hoop ik even een momentje vinden om me daar eens op in te lezen!
Het werkt alsvolgt trouwens --->als je (bv) je airport aangesloten hebt op je Connect. Dan kies je in de Sonos App -de line in- bij de connect (die kan je een naam geven ..bv airport) op je airport heb je airplay natuurlijk aangezet.... Dan speel je vanaf je Ipad naar airplay (dat ben je gewend he met al je apple spullen
[ Voor 27% gewijzigd door Yamahaa op 02-02-2015 14:45 ]
Ik heb een L vormige woonkamer van 60m2. Nu heb ik geen Home cinema ambities maar wil wel de ruimte van een volwaardig geluid voorzien zonder dat het volume erg hoog hoeft. Waar doe ik dan een betere koop aan? 2x Play 1 of 1x play 3?
Dat is persoonlijk, ik vind zelf stereo altijd prettiger dan mono, zelf als het 2 kleinere speakers tegen 1 grotere is.
Sowieso is 60m2 nog best flink. Denk dat 2x een play 1 ook vrij mager is.
Voor 60m2 is dat zeker te klein. Ik vind een enkele Play 5 net aan genoeg voor 30m2.
En als ik dan alleen het rechte woonkamer deel (40m2) goed wil vullen (eetkamer minder).. Wat is dan de beste optie?
Begin met een 3, kijk hoe het klinkt en spaar intussen voor een tweede.
twee keer een 3 is goedkoper dan twee keer een 5, en ze zijn kleiner
Ik heb een woonkamer van 55m2 (rechthoekig) en gebruik een playbar, dit is opzich voldoende maar ik heb wel de neiging om dit aan te vullen met minstens twee play 1.fabulaus schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 06:34:
En als ik dan alleen het rechte woonkamer deel (40m2) goed wil vullen (eetkamer minder).. Wat is dan de beste optie?
Wat wil je precies luisteren? Als je films/tv geluid mee wilt nemen, doe die extra investering en neem een playbar. Als je enkel muziek wilt dan adviseer ik je eens naar een hifi zaak te gaan en de drie speakers (1,3 & 5) naast elkaar te zetten en te luisteren. Ik vond de 5 het mooist klinken, maar ik wilde graag tv geluid erbij vandaar dat ik ben begonnen met de playbar.
Mijn ervaring is dat de 5 erg richtings-gevoelig is, met name in de hoogte: Als je er niet al te ver vanaf staat, klinkt het voor geen meter als je oren hoger of lager dan de "zichtlijn" van de Play5 zijn. Op gelijke hoogte klinkt het dan weer prima.
Verwijderd
Vandaag een Sonos Connect Amp met de Klipsch KSW10 subwoofer gekocht. Als speakers gebruik ik (voorlopig) twee speakers van een oude JVC set.
In de eerste tests lijkt de bas van de (55w) Subwoofer niet al te sterk.
Is 55 w te weinig?
Kan ik de 4 ohm speakers verzwakken door bv een 4 A 5 ohm serie weerstand, maar dan heb ik niet het volle vermogen op de speakers
In de eerste tests lijkt de bas van de (55w) Subwoofer niet al te sterk.
Is 55 w te weinig?
Kan ik de 4 ohm speakers verzwakken door bv een 4 A 5 ohm serie weerstand, maar dan heb ik niet het volle vermogen op de speakers
Vergeet niet dat de sub van de 5 veel krachtiger is. Ik heb sterk het vermoeden Dat ik spijt had gekregen van 2 x play 3 ivm de mindere sub (met name house e.d).HyperTrophy schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:32:
twee keer een 3 is goedkoper dan twee keer een 5, en ze zijn kleiner
Dan liever in de toekomst wat meer kwijt aan een extra play 5 dan 2 x een dure miskoop.
Wellicht zie ik ( mijn ) komende uitbreiding in de vorm van een playbar, en vervolgens een extra 3. waarbij de beide drie's als rear gaan dienen. En bass dan meer vertegenwoordigd zie worden vanuit de playbar
Krachtiger of dieper? Want als je voor echt diep (lees: lage frequenties met voldoende druk) wilt zal je waarschijnlijk eerder aan de echte sub moeten.Opgepleurd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 00:13:
Vergeet niet dat de sub van de 5 veel krachtiger is. Ik heb sterk het vermoeden Dat ik spijt had gekregen van 2 x play 3 ivm de mindere sub (met name house e.d).
Dan liever in de toekomst wat meer kwijt aan een extra play 5 dan 2 x een dure miskoop.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb nu 2x een play 1 en zit te twijfelen om een playbar te kopen. Het enige waar ik mee zit is DD 5.1 via optisch. Als ik nu een receiver koop waar ik met tv op aansluit en me playbar. Zou ik dan wel 5.1 kunnen krijgen? of praat ik nu onzin?
Ik wil echt zoon wauw ervaring dat ik mensen achter me hoor lopen via de rear speakers.
Ik wil dan ook me ps3 en wiiU en blu ray op de reciever aansluiten.
Ik wil echt zoon wauw ervaring dat ik mensen achter me hoor lopen via de rear speakers.
[ Voor 24% gewijzigd door maartentmm op 04-02-2015 11:07 ]
2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l
Als je echt 5.1 wil moet de playbar met optisch aangesloten worden.maartentmm schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:53:
Ik heb nu 2x een play 1 en zit te twijfelen om een playbar te kopen. Het enige waar ik mee zit is DD 5.1 via optisch. Als ik nu een receiver koop waar ik met tv op aansluit en me playbar. Zou ik dan wel 5.1 kunnen krijgen? of praat ik nu onzin?
Dit kan dan via de tv als deze 5.1 doorstuurt. Maar hou er rekening mee dat veel tv's alleen 5.1 doorsturen van digitale tv en niet van HDMI bronnen.
Receivers hebben bij mijn weten geen optische uitgang, maar daar zou je wellicht even naar kunnen zoeken.
ja tv moet via de CI+ module 5.1 kunnen doorsturen. dan sluit ik de tv dan via HDMI (beeld+audio) op de receive net zoals de rest van me apparatuur. Nu alleen nog een receiver vinden met een optische uitgang.yorroy schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:15:
[...]
Als je echt 5.1 wil moet de playbar met optisch aangesloten worden.
Dit kan dan via de tv als deze 5.1 doorstuurt. Maar hou er rekening mee dat veel tv's alleen 5.1 doorsturen van digitale tv en niet van HDMI bronnen.
Receivers hebben bij mijn weten geen optische uitgang, maar daar zou je wellicht even naar kunnen zoeken.
2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l
Afgelopen weekend een Play 5 opgehaald. Werkt super!
Mis alleen een beetje de spotify radio functie. Maar valt mee te leven
hopelijk komt deze nog in de toekomst.
Mis alleen een beetje de spotify radio functie. Maar valt mee te leven
@hierboven: 5.1 met drie speakertjes
playbar is in feite 3.0
mwoh, drie speakers op minder dan een meter kwalificeert voor mij nou niet echt als 3.0.
Eerder een center met drie speakers.
Eerder een center met drie speakers.
Verwijderd
Hallo,
Ik zit er aan te denken om een sonos playbar en sub te kopen. Nu kost me dat meteen €1400 dus vraag ik me af of er ook een vergelijkbare soundbar + sub te verkrijgen is van een ander merk?
Is sonos set te vergelijken met de Harman Kardon Sabre SB 35 of met bijv. een soundbar + sub van Q Acoustics?
Graag jullie mening.
Ik zit er aan te denken om een sonos playbar en sub te kopen. Nu kost me dat meteen €1400 dus vraag ik me af of er ook een vergelijkbare soundbar + sub te verkrijgen is van een ander merk?
Is sonos set te vergelijken met de Harman Kardon Sabre SB 35 of met bijv. een soundbar + sub van Q Acoustics?
Graag jullie mening.
Naar mijn beleving Tekno89, kies je Sonos niet voor een subliem geluid (wat ook iets persoonlijks is) maar voor het gemak. Draadloos een eenvoud. Uitpakken, ophangen, aanzetten.
Als je subliem geluid wilt ga je sowieso niet voor een oplossing met een 'bar' en sub.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De standaard geïnstalleerd tunein plugin vangt dit toch op? Dan zou je een dubbele radio ondersteuning hebben.Scotix schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:32:
Afgelopen weekend een Play 5 opgehaald. Werkt super!
Mis alleen een beetje de spotify radio functie. Maar valt mee te levenhopelijk komt deze nog in de toekomst.
Ik kan met tunein gewoon alle Nederlandse (en uiteraard diverse buitenlandse) radiozenders beluisteren.
Of bedoel je iets anders en begrijp ik je verkeerd?
[ Voor 5% gewijzigd door LocK_Out op 04-02-2015 14:49 ]
De radio functionaliteit van Spotify is inderdaad iets anders.Opgepleurd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:48:
[...]
De standaard geïnstalleerd tunein plugin vangt dit toch op? Dan zou je een dubbele radio ondersteuning hebben.
Ik kan met tunein gewoon alle Nederlandse (en uiteraard diverse buitenlandse) radiozenders beluisteren.
Of bedoel je iets anders en begrijp ik je verkeerd?
Die stelt een 'radiozender' samen op basis van een geselecteerd nummer, genre, jaar etc.
En die mis ik ook zeer!
€50 extra voor een apart kleurtje en één jaar gratis jazz zender.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Haha ja mij ook niet gezien...
Spul is al duur zat
Spul is al duur zat
Misschien zijn er toch nog wat meer verschillen:
With two custom-designed drivers and dedicated amps, the Blue Note PLAY:1 delivers sound with such precision, you will feel the nuances that define jazz.
De tekst op die link zegt mij dan weer van niet. Lijkt me ook sterk.reflecting the deep bass to the richly detailed highs and lows that people know and love about the PLAY:1.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk ook alleen een paint job, maar màn wat is die speaker mooi! Ik overweeg 'm toch. Ik heb nu maar één Play1 en heel tevreden over
Eigenlijk moet je er dan ook meteen 2 van hebben :-)
Overigens: Blue Note 101 en Born in Blue zijn al beschikbaar op TuneIt.
Overigens: Blue Note 101 en Born in Blue zijn al beschikbaar op TuneIt.
[ Voor 8% gewijzigd door EgMaf op 05-02-2015 00:15 ]
Ja maar niet in het hoofdmenu!!!11oneone
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De Blue Note Play:1 is technisch gelijk aan de gewone Play:1, naast de twee Blue Note streams komt er nog een exclusieve stream bij; Blue Note artist Selects
Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
Het valt mij op dat veel mensen (gepersonaliseerde) radio functie missen met hun Sonos setup. Ik liep hier zelf ook tegenaan. De oplossing die ik heb gevonden is om gebruik te maken van Google Music. Dit is vooralsnog de enige dienst, waarvan ik op de hoogte ben, die muziek pushen naar Sonos ondersteunt. Dit gaat op een manier die erg lijkt op bijvoorbeeld video van Youtube casten naar een Chromecast. Andere diensten zoals Deezer en Spotify ondersteunen een dergelijke 'cast' functionaliteit niet.
Door een Google Music account te nemen (tientje per maand) heb je in principe ook toegang tot miljoenen nummers, ondersteuning op meerdere soorten apparat en de mogelijkheid van het lokaal opslaan van muziek voor offline gebruik, zoals je waarschijnlijk al gewend bent van andere diensten. Daarnaast krijg je een goed ontworpen app voor muziekbeheer die in mijn mening veel beter geschikt is dan de Sonos controller app die voor mij alleen nog maar functioneert als setup tool.
Meer info hier https://play.google.com/about/music/sonos/
Door een Google Music account te nemen (tientje per maand) heb je in principe ook toegang tot miljoenen nummers, ondersteuning op meerdere soorten apparat en de mogelijkheid van het lokaal opslaan van muziek voor offline gebruik, zoals je waarschijnlijk al gewend bent van andere diensten. Daarnaast krijg je een goed ontworpen app voor muziekbeheer die in mijn mening veel beter geschikt is dan de Sonos controller app die voor mij alleen nog maar functioneert als setup tool.
Meer info hier https://play.google.com/about/music/sonos/
maar voor een tientje per maand ga je toch gewoon naar Spotify?
Ja dat kan zeker en ik zeg ook niet dat Spotify een slechte dienst is. Ik probeerde met mijn post mensen op de hoogte te brengen dat de integratie van Google Music met Sonos beter is dan Spotify met Sonos. En er dus letterlijk voor hetzelfde geld wél bepaalde functionaliteit beschikbaar is, die sommige mensen missen met Spotify in combinatie met Sonos.RoyK schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 21:03:
O
Spotify, Deezer, Juke, Google Play Music: allemaal eenzelfde soort dienst, met allen een grote muziekcollectie. De één een miljoen nummertjes meer dan de ander, maar vaak ongeveer gelijkwaardig (Deezer geloof ik nog het meest uitgebreid). Qua interface zien ze er iets anders uit, qua mogelijkheden hetzelfde (favorieten, afspeellijsten, offline opslaan, radio functie, etc.). Wil je de radio functie gebruiken in de Sonos app is Google Play Music zeker een aanrader. Ik heb btw Google Play Music, Spotify, Deezer en Juke gehad, ook i.c.m. Sonos.
Want?RoyK schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 21:03:
Spotify, Deezer, Juke, Google Play Music: allemaal eenzelfde soort dienst, met allen een grote muziekcollectie. De één een miljoen nummertjes meer dan de ander, maar vaak ongeveer gelijkwaardig (Deezer geloof ik nog het meest uitgebreid). Qua interface zien ze er iets anders uit, qua mogelijkheden hetzelfde (favorieten, afspeellijsten, offline opslaan, radio functie, etc.). Wil je de radio functie gebruiken in de Sonos app is Google Play Music zeker een aanrader. Ik heb btw Google Play Music, Spotify, Deezer en Juke gehad, ook i.c.m. Sonos.
Tja, ik heb al tijden spotify en ben dus niet snel geneigd over te stappen. Enerzijds zou ik blij worden van de radio functie, anderzijds gebruik ik hem te weinig om een overstap te rechtvaardigen. En dan zou ik eerder gaan kijken of de andere partij wél de albums heeft die ik nu mis, want de standaardmeuk hebben ze allemaal wel. Het gaat om de minder bekende albums en artiesten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als ik op meerdere Sonos speakers/connect dezelfde radiostream afspeel, wordt dan per device een extra stream geopend? Of komt er 1 stream van internet mijn huis binnen en worden deze intern gedeeld/doorgestuurd naar iedere afzonderlijke Sonos?
Als je de speakers in 1 groep zet, en de stream op die groep afspeelt, heb je 1 stream over je internet link.
Als je de speakers individueel dezelfde stream laat spelen, halen ze ieder individueel de stream van Internet. Dan zijn de stream dus ook niet synchroon (de ene speaker loopt een fractie voor of achter op de andere, etc). In een groep zijn ze wel allemaal mooi synchroon.
Als je de speakers individueel dezelfde stream laat spelen, halen ze ieder individueel de stream van Internet. Dan zijn de stream dus ook niet synchroon (de ene speaker loopt een fractie voor of achter op de andere, etc). In een groep zijn ze wel allemaal mooi synchroon.
Oké, duidelijk antwoord, precies wat ik wilde weten. Thanks!EgMaf schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:52:
Als je de speakers in 1 groep zet, en de stream op die groep afspeelt, heb je 1 stream over je internet link.
Heb sinds een tijdje Deezer (actie) en merkte zojuist op dat de integratie hiervan in Sonos sterk is verbeterd. Ik kan nu ook ineens playlists browsen. Voorheen en met Spotify moest je eerst in Spotify of Deezer zelf playlists in je favorieten zetten alvorens ze beschikbaar waren in Sonos.
Mooie ontwikkeling dit:
http://www.nu.nl/internet...ziek-in-cd-kwaliteit.html
Misschien dat Spotify ook zal volgen?Yihaaa schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 18:47:
Mooie ontwikkeling dit:
Ik betwijfel of je het hoort, tenzij je de connect gebruikt met hoogwaardige speakers.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Er is ook meer informatie bekend geworden over de Windows Phone versie van de Sonos App op Windows Central.
En zelfs dan zul je een getraind oor moeten hebben en een vergelijkende test moeten doen om wellicht iets te horen (als Spotify op 320kbps werkt en goed encode, gaat het je sowieso niet lukken).Gonadan schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 23:56:
Ik betwijfel of je het hoort, tenzij je de connect gebruikt met hoogwaardige speakers.
Heb nog nooit een test gehoord / gelezen waarbij iemand een kamer in werd geleid en moest aangeven of hij/zij een mp3 of cd hoorde opstaan. Het is altijd twee samples na elkaar horen en dan kiezen. Leuk dat je verschil "kunt" horen op die manier, maar dat zou niet de test moeten zijn. Als ik twee fietsen blauw spuit met een net verschillende kleur dan kan ik ze naast elkaar misschien uit elkaar houden en zeggen dat er een mooier is. Geef ik er een van de twee dan heb je ws geen idee welke van de twee het is en ben je ws net zo blij met elk van de twee.
Mooie analogie. 
En dan nog klinkt een slecht gemasterde CD minder goed dan een goed gemasterde MP3. (gaat over bron ofc). Het is zo'n typische langepenisspecificatie. Spotify op Sonos is hoge bitrate, en meer dan genoeg voor de apparaten waarmee het afgespeeld wordt.
En dan nog klinkt een slecht gemasterde CD minder goed dan een goed gemasterde MP3. (gaat over bron ofc). Het is zo'n typische langepenisspecificatie. Spotify op Sonos is hoge bitrate, en meer dan genoeg voor de apparaten waarmee het afgespeeld wordt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kwam er gisteren achter dat ik vanaf de pc gewoon muziek kan afspelen direct naar de sono. Rechterknop play to sonos 
Zover ik weet heb ik verder nooit software of drivers geinstalleerd. Mijn Sonos staat wel binnen hetzelfde network, ik gebruik eigenlijk normal alleen soundcloud.
Zover ik weet heb ik verder nooit software of drivers geinstalleerd. Mijn Sonos staat wel binnen hetzelfde network, ik gebruik eigenlijk normal alleen soundcloud.
Dat zal dan wel met dnla te maken hebben.
Hier staat tekst
Maar, speelt ie wel dan? Volgens mij trapt sonos daar niet in.
edit: I stand corrected, werkt prima.
Nu nog spotify ondersteuning
edit: I stand corrected, werkt prima.
Nu nog spotify ondersteuning
[ Voor 38% gewijzigd door MikeyMan op 11-02-2015 12:56 ]
Vanaf maart ook in Nederland: Deezer Elite, exclusief via Sonos
http://www.deezer.com/offers/elite
Deezer is alvast binnen de Sonos app geüpgrade zodat nu ook Flow en Hear This beschikbaar zijn, alsook playlists van volgers.
http://www.deezer.com/offers/elite
Deezer is alvast binnen de Sonos app geüpgrade zodat nu ook Flow en Hear This beschikbaar zijn, alsook playlists van volgers.
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Op de site van Sonos kan ik het niet met 100% zekerheid uitvogelen, maar is na de nieuwe update het nu niet meer nodig om 1 van je sonos componenten met een kabel te verbinden zonder bridge? (Door gebruik te maken van het bestaande niet-sonos wifi netwerk)
Mijn sonos controller app op de iphone heeft vaak moeite met het vinden van het sonos systeem. of hij vindt dan maar 1 luidspreker i.p.v. 2. Als ik de app een paar keer sluit en start lukt het uiteindelijk wel.
Ik heb geen bridge, maar dat lijkt met met 2 luidsprekers ook niet noodzakelijk? (play 1 keuken, play 5 woonkamer)
Ik heb geen bridge, maar dat lijkt met met 2 luidsprekers ook niet noodzakelijk? (play 1 keuken, play 5 woonkamer)
dat klinkt meer als een wifi probleem. is alles netjes op hetzelfde netwerk aangesloten met een goed bereik?
Heeft iemand foto's van een open gemaakte Sonos Connect? Deze kan ik niet vinden en ben wel nieuwsgierig.
Wat verwacht je anders dan een printplaatje of wat
Let op:
Dit is het Sonos ervaringen- en discussietopic. Niet het 'Sonos Levertijden-topic'. Statusupdates van bestellingen zijn offtopic. Wanneer er behoefte is om over voorraad en/of levering te praten, dan kan dat in Shopping Forum. Voor prijzen/acties is er Aanbiedingen en Kortingscodes.
Dit is het Sonos ervaringen- en discussietopic. Niet het 'Sonos Levertijden-topic'. Statusupdates van bestellingen zijn offtopic. Wanneer er behoefte is om over voorraad en/of levering te praten, dan kan dat in Shopping Forum. Voor prijzen/acties is er Aanbiedingen en Kortingscodes.