Voor apart aan en afschakelen heeft Sonos geen oplossing. De Sub hoort vast bij de Beam, die het geluid daarop aanpast. Trek je dan de stekker van de Sub eruit dan blijft de Beam net doen of hij er wel is - en heb je dus geen lage tonen van de Beam. Waarom zou je overigens zoiets willen?
Als ik in het instellingen menu kijk kan ik onder de Beam kiezen voor 'Sub aansluiten'.
Maar ik kan ook kiezen voor 'Speaker of component toevoegen'.
Accepteert de app dan de Sub en zet die afzonderlijk in de lijst 'Je systeem' of kan de Sub alleen via de methode 'Sub aansluiten' worden toegevoegd?
Accepteert de app dan de Sub en zet die afzonderlijk in de lijst 'Je systeem' of kan de Sub alleen via de methode 'Sub aansluiten' worden toegevoegd?
[ Voor 3% gewijzigd door Frie2 op 05-09-2025 09:20 ]
Als ik nu in de app kijk dan zie ik dit:
:strip_exif()/f/image/049yR08Lkulo3YRs255qBlmR.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik muziek af speel dan heb ik dezelfde mogelijkheid.
Kan zo sturen waar het geluid uit komt.
De sub zou in dit lijstje los er bij moeten komen en niet onder Beam zitten.
Behalve bij afspelen muziek is het ook prettig om bij TV kijken simpel de Sub bij of af te schakelen. En dat kan als de Sub als losse entiteit onder 'Je systeem' staat.
:strip_exif()/f/image/049yR08Lkulo3YRs255qBlmR.jpg?f=fotoalbum_large)
Behalve bij afspelen muziek is het ook prettig om bij TV kijken simpel de Sub bij of af te schakelen. En dat kan als de Sub als losse entiteit onder 'Je systeem' staat.
Nee dat kan alleen via de Sub aansluiten methode.Frie2 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:19:
Als ik in het instellingen menu kijk kan ik onder de Beam kiezen voor 'Sub aansluiten'.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
De Move is dus een aparte groep, en geen surround speaker voor de ruimte waar je Beam in zit.Frie2 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:52:
[Afbeelding]
Mijn reviews al gezien?
Zoals anderen al gezegd hebben, wat je wil kan niet op die manier.Frie2 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:52:
[Afbeelding]
Maar je kunt wel in de Sonos app de sub uitzetten. Blijft wel een gegeven dat de sub altijd gekoppeld moet zijn aan een groep met één of meerdere 'echte' speakers.
Let op:
Dit is het Sonos ervaringen- en discussietopic. Niet het 'Sonos Levertijden-topic'. Statusupdates van bestellingen zijn offtopic. Wanneer er behoefte is om over voorraad en/of levering te praten, dan kan dat in Shopping Forum. Voor prijzen/acties is er Aanbiedingen en Kortingscodes.
Dit is het Sonos ervaringen- en discussietopic. Niet het 'Sonos Levertijden-topic'. Statusupdates van bestellingen zijn offtopic. Wanneer er behoefte is om over voorraad en/of levering te praten, dan kan dat in Shopping Forum. Voor prijzen/acties is er Aanbiedingen en Kortingscodes.