Vermoedelijk om te zorgen dat je geen vreemde foutmeldingen krijgt of half je systeem verdwijnt uit de app wanneer je buitenshuis iets aan de koptelefoon wilt aanpassen. Dit in combinatie met wat Rallye schreefDevil103 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 10:00:
[...]
Ik vermoed echter dat er een reden is dat ze (alle, zelf volume volgens Reddit?) bediening hebben overgebracht naar de cloud in voorbereiding op iets anders dan de Ace.
Ze hadden het echter perfect zoals Philips Hue kunnen aanpakken, en lokaal een lokale API gebruiken, maar buitenshuis via hun eigen clouddienst gaan. Dan krijg je het beste van twee werelden, met de optie cloudtoegang te blokkeren zonder dat het lokaal iets beïnvloedt.Rallye schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 09:56:
Ik denk niet dat de keuze “bewust” erop gericht was het systeem “trager” te maken, maar wel dat Sonos zich grandioos verkeken heeft op de gevolgen van deze keuze bij verschillende netwerken - die meestal lang zo modern niet zijn dan de netwerken waarop wordt getest (inclusief die van de CEO zelf).
Zelf heb ik nog niet geupdate (speakers en app op oude versie) al kan ik, ondanks dat ik nooit heb gedowngrade, nu geen sonos voice instellingen meer wijzigen, daarvoor is een app update benodigd.
[ Voor 7% gewijzigd door bertware op 19-08-2024 11:29 ]