Even een vraag;
Ik ben bezig met een kist maken voor onder, bij of naast het bureau, waarin 2 speakers, een versterker, voeding en nog wat andere meuk zitten. De bedoeling is om de kist te gebruiken als speakers voor 2 mbo's en een windows workstation. Hier even impressie van de situatie:
De vraag is nu, wat voor kist moet ik timmeren? Ik kan gewoon een rechthoek maken, die onder het bureau schroeven en klaar, maar iets zegt me dat het geen goed idee is. Geluid is waarschijnlijk ruk omdat de speakers onder het bureau hangen, het bureau trilt als het geluid een keer wat harder staat.
Ik zou twee kistjes kunnen maken (plex genoeg) waarvan eentje een speaker en de electronica huisvest, de ander slechts een speaker. Op die manier een 2.0 setje maken, een speaker links, eentje rechts et voilà, stereogeluid
Derde optie; soort boekenplank maken (rechthoekige kist) en die stevig aan de muur verankeren. Gebruiken als boekenplank en speakerkist. Nadelen: er moeten 2 kabels heen en de muur (die groene) is zo absurd hard dat een fatsoenlijk klopboor er niet doorheen komt. Dan moet ik grof geweld gebruiken (boorhammer oid) en daar heb ik weinig zin in.
Nu de vraag; hebben jullie ideeën over hoe dit aan te pakken? Zoals je ziet stopt het bureau achter mijn beeldscherm, dus daar is geen plek. Op de vensterbank daarachter wel, maar slechts voor 1 speaker in de breedte.
Alvast bedankt voor jullie input
(en voor de techies; ta2024 ongemod, instelbare 3.5A voeding tot 14V, 2 6*9" sony Xlod's, 3 kanaals cinch aansluitboard, 3 kanaals selector, aan/uitschakelaar, voltmeter en misschien een fan om het geheel te koelen)
[
Voor 7% gewijzigd door
Pixeltje op 28-08-2011 13:18
]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust