Mangli schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:32:
Verbinden via/met IMAP zou ook efficienter moeten zijn dan POP3.

Zie: Wikipedia: Post Office Protocol
Imap trekt hier sinds de laatste paar Roms/kernels de accu vele maler sneller leeg dan pop3. Meermaals getest.

Nickname does not reflect reality

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:34
jaja heb me sgs2 binnen wat een heeerlijke telefoon wel even wennen van iphone naar sgs2. maar het is te doen!

nog geen problemen ondervonden waar zou ik op moeten letten?

heb hem van tmobile afgeleverd gekregen. maar mijn probleem is dus dat ik nog abbo heb lopen tot 8 okt en dan me nummer ingaat. maar loopt dat me abbo af bij hi en gaat hij pas in bij t-mobile op 8 okt niet eerder? kan 't niet vinden ergens...

en heeft de sgs 2 zown lampje wat in veel htc's en bb's zit? kan 't namelijk niet vinden

[ Voor 9% gewijzigd door Rokz op 01-09-2011 19:29 ]

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:21
Rokz schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:50:
jaja heb me sgs2 binnen wat een heeerlijke telefoon wel even wennen van iphone naar sgs2. maar het is te doen!

heb hem van tmobile afgeleverd gekregen. maar mijn probleem is dus dat ik nog abbo heb lopen tot 8 okt en dan me nummer ingaat. maar loopt dat me abbo af bij hi en gaat hij pas in bij t-mobile op 8 okt niet eerder? kan 't niet vinden ergens...

en heeft de sgs 2 zown lampje wat in veel htc's en bb's zit? kan 't namelijk niet vinden
Nee de SG2 heeft niet van die lampjes ;)
Maar ik heb ook een BB torch 9700 en als er mail is knippert t ledje daarop. En vervolgens bekijk ik mn mail op de SG2 :+

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 19:28

delorean7

Let's take the Aston toni

Ik heb af en toe het probleem dat ik niet kan 'scrollen' op een web pagina, bijvoorbeeld op autoblog.nl kan ik het scherm niet van links naar rechts bewegen ongeacht het zoom level. Ik heb even gezocht maar kon over dit probleem nergens iets vinden. Is dit een bekend probleem?

Ik draai alles stock.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23
Rokz schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:50:

Wat bedoel je met lampje? Zoals hierboven al genoemd wordt heb je geen ledjes die kleurtjes geven bij gemiste oproepen / sms / mail enz. Daarvoor kan je een kernel met BLN control (BackLight Notifications?) installeren. Zoek op XDA of in het custom rom topic voor meer info hierover.

Je kan wel je led-flitser als zaklamp gebruiken, bijvoorbeeld met het programma flashlight.

• claeysy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 18:25
....en heeft de sgs 2 zown lampje wat in veel htc's en bb's zit? kan 't namelijk niet vinden
probeer de app Noled eens :)

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Brad Pitt schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:14:
[...]

Imap trekt hier sinds de laatste paar Roms/kernels de accu vele maler sneller leeg dan pop3. Meermaals getest.
Zal eens kijken of dat bij mij net zo is, draai sinds een week kaiten mail met 3 imap accounts en mijn accu is nog nooit zo snel leeg geweest, nu weer terug naar de normale email cliënt met pop instellingen.. Als het werkt ben je mijn held :)

Systeem Specs

Beide manieren zullen de toch al niet briljante accuduur niet bepaald verbeteren, maar goed, dat terzijde.

[ Voor 42% gewijzigd door Brad Pitt op 01-09-2011 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Brad Pitt schreef op donderdag 01 september 2011 @ 23:54:
[...]

Beide manieren zullen de toch al niet briljante accuduur niet bepaald verbeteren, maar goed, dat terzijde.
Nee, ik verwacht ook geen wonderen, zo realistisch ben ik wel. Als het maar niet meer de 8% verlies na 2 uur zonder ook maar iets met de foon gedaan te hebben is.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 21:03

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Ik zie er in dit topic niks over terug, maar ik heb al van veel mensen gehoord dat ze met niet goed kunnen verstaan als ik gewoon "normaal" aan het bellen ben.
Soms lijkt het te helpen om de speaker aan en uit te zetten, maar soms is het juist weer andersom. Dan bel ik eerst met de speaker aan, dan zet ik deze uit en kan de andere kant mij opeens niet meer horen.

Echter doet die het vaak ook gewoon helemaal goed.

Iemand enig idee?

Flying High!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

delorean7 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:00:
Ik heb af en toe het probleem dat ik niet kan 'scrollen' op een web pagina, bijvoorbeeld op autoblog.nl kan ik het scherm niet van links naar rechts bewegen ongeacht het zoom level. Ik heb even gezocht maar kon over dit probleem nergens iets vinden. Is dit een bekend probleem?

Ik draai alles stock.
Als dat voorkomt, kun je proberen of het helpt de telefoon te draaien. Nadat je bijvoorbeeld van landscape naar portrait gedraaid hebt, kun je scrollen en zoomen. Hierna kun je terug naar landscape en verder scrollen en zoomen.

Ik had het toevallig bij het in landscape openen van dit artikel:
http://www.stumbleupon.co...ndi-enters-administration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb mijn Galaxy S2 opgestuurd omdat ik een zwarte vlek in de camera en op foto's te zien kreeg. Zie ik net in de statusupdate dat ze een software update hebben gedaan. Alsof ik dat zelf nog niet geprobeerd had _O-

Ben benieuwd of het probleem daarmee verholpen is.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Verwachten jullie dat de prijs van de Galaxy SII erg gaat dalen zodra de Note op de markt komt? nieuws: IFA: Samsung toont Galaxy-smartphone met 1280x800 pixels

Zit nl te twijfelen om nu een SI te nemen of nog een paar maanden te wachten en zodra de SII gaat dalen in prijs om die aan te schaffen. 300-350 euro is voor mij toch wel zo'n beetje de max die ik wil uitgeven (Wil sim only gaan).

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:42
De note gaat gewoon nog een stuk duurder zijn dan de SGS2, denk niet dat er iets in prijs gaat dalen totdat er een SGS3 om de hoek komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
[b]BillSpaarbank schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:20:[/b
Ben benieuwd of het probleem daarmee verholpen is.
Nee, dat is gewoon standaard eerste(nutteloze) stap naar recovery ;)
thewizard2006 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:20:
300-350 euro is voor mij toch wel zo'n beetje de max die ik wil uitgeven (Wil sim only gaan).
2de hands is geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
thewizard2006 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:20:
Verwachten jullie dat de prijs van de Galaxy SII erg gaat dalen zodra de Note op de markt komt? [URL=": IFA: Samsung toont Galaxy-smartphone met 1280x800 pixels[/URL]

Zit nl te twijfelen om nu een SI te nemen of nog een paar maanden te wachten en zodra de SII gaat dalen in prijs om die aan te schaffen. 300-350 euro is voor mij toch wel zo'n beetje de max die ik wil uitgeven (Wil sim only gaan).
Lijkt mij niet nee want het is niet bepaald een vervanger, heel ander segment... Wat is het ook een behemoth, veel te groot voor een foon en te klein voor een tablet..
Vind het maar een gedrocht..

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/7741811/GS2%20vs%20Note.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Occy74 op 02-09-2011 11:43 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Occy74 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:43:
[...]

Lijkt mij niet nee want het is niet bepaald een vervanger, heel ander segment... Wat is het ook een behemoth, veel te groot voor een foon en te klein voor een tablet..
Vind het maar een gedrocht..

[afbeelding]
Wow! Hij is echt GIGA!

Je moet handen hebben als kolenschoppen om dat dit normaal vast te houden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Dwazer schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:45:
[...]

Wow! Hij is echt GIGA!

Je moet handen hebben als kolenschoppen om dat dit normaal vast te houden :?
Inderdaad! Je kan de Note volgens mij echt niet met één hand gebruiken, ik laat die SII soms al bijna vallen omdat ie net niet goed in één hand past. Hij zal waarschijnlijk wel lekker typen met 2 duimen in portrait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Weet iemand waar de waterschadeindicatoren zitten op de SGS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Het Leoh-Paard schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:13:
Weet iemand waar de waterschadeindicatoren zitten op de SGS2?
Zelf al gezocht?

De eerste hit geeft een aantal opties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Occy74 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 00:25:
[...]

Nee, ik verwacht ook geen wonderen, zo realistisch ben ik wel. Als het maar niet meer de 8% verlies na 2 uur zonder ook maar iets met de foon gedaan te hebben is.
Was die quote niet bedoelt voor die NoLed app ipv jou bericht?
En heeft 't verschil gemaakt. Ik weet niet precies hoe mijn mail synct (hotmail in standaard app) maar wellicht scheelt 't batterij.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Laatst online: 29-09 14:12
Ik weet niet of het hier al vernoemt is, maar indien je een gele waas langs de linkerzijde van het scherm hebt, het volgende doen:

-Updaten naar een 2.3.4 firmware (kernel).
-Het toestel aanzetten en een keer het scherm uit en aanzetten.

Je zult het niet geloven, maar de gele waas verdwijnt. Waarschijnlijk heeft Samsung bepaalde waardes in de kernel veranderd waardoor de gele waas niet of minder zichtbaar is.
Mischien is dit handig om in de startpost te vermelden.

Nu vraag ik mij wel af wat er gebeurd met toestellen die een goed scherm hebben als men deze firmware installeerd, tenminste, als er goede schermen zijn...

EDIT: Ik heb er geprobeerd foto's van te maken, maar de gele vlek is gewoonweg niet zichtbaar op de foto's. Dat verklaart meteen ook waarom sommige mensen de gele vlek niet hebben. Die zien het gewoonweg niet, of de gele vlek is zo minimaal dat het niet zichtbaar is. Ik geloof er wel in dat elk toestel dit "probleem" in een of mindere mate heeft.

Sorry dat ik misschien in herhaling val, maar ik vond dat ik dit even met jullie moest delen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Snirpo op 02-09-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:35

Saven

Administrator

Beetje jammer dat zelfs bij deze telefoon de interface nog af en toe lag't / stuttert.... Snap echt niet hoe dat anno 2011 nog kan bij zo'n krachtige smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Saven schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:12:
Beetje jammer dat zelfs bij deze telefoon de interface nog af en toe lag't / stuttert.... Snap echt niet hoe dat anno 2011 nog kan bij zo'n krachtige smartphone
Ik heb die lag nog nooit waargenomen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Saven schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:12:
Android gebruikt vooral de CPU en die probeerd samsung zo laag mogelijk te klokken als er niks mee gedaan wordt, als dan het toestel aangeraakt wordt springt ie weer aan maar ondervind je een kleine hik van lag.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

bear87 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:19:
[...]

Ik heb die lag nog nooit waargenomen eigenlijk.
Is sowieso op elke vid te zien waar men het touchscreen gebruikt
rickyy schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:22:
[...]

Android gebruikt vooral de CPU en die probeerd samsung zo laag mogelijk te klokken als er niks mee gedaan wordt, als dan het toestel aangeraakt wordt springt ie weer aan maar ondervind je een kleine hik van lag.
Vooral als hij weer aanspringt inderdaad. Klinkt als een redelijke verklaring maar toch enorm zonde. En de interface blijft de rest van de tijd ook een beetje stutteren is wat ik elke keer maar blijf zien. ;( echt jammer en enorm hinderlijk voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Daywalk3r schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:01:
[...]

Was die quote niet bedoelt voor die NoLed app ipv jou bericht?
En heeft 't verschil gemaakt. Ik weet niet precies hoe mijn mail synct (hotmail in standaard app) maar wellicht scheelt 't batterij.
Lol je hebt gelijk, en nee het heeft voor mij geen tot weinig verschil gemaakt helaas..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 22:23
Saven schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:24:
[...]

Is sowieso op elke vid te zien waar men het touchscreen gebruikt

[...]

Vooral als hij weer aanspringt inderdaad. Klinkt als een redelijke verklaring maar toch enorm zonde. En de interface blijft de rest van de tijd ook een beetje stutteren is wat ik elke keer maar blijf zien. ;( echt jammer en enorm hinderlijk voor mij
Heb je al eens een andere launcher geprobeerd? Ik heb er met Go Launcher eigenlijk geen last van namelijk. Dat komt misschien ook door mijn verwachtingspatroon. Ik kom van een Galaxy Spica, en dan lijkt de SGS II zoveel sneller, dat ik af en toe een (paar) tiende van een seconde wachten voor lief neem. Van stotteren tijdens video afspelen heb ik geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

gwystyl schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:28:
[...]

Heb je al eens een andere launcher geprobeerd? Ik heb er met Go Launcher eigenlijk geen last van namelijk. Dat komt misschien ook door mijn verwachtingspatroon. Ik kom van een Galaxy Spica, en dan lijkt de SGS II zoveel sneller, dat ik af en toe een (paar) tiende van een seconde wachten voor lief neem. Van stotteren tijdens video afspelen heb ik geen last.
Haha nee ik bedoelde dat ik op elk review filmpje dat zie. Heb de telefoon nog niet zelf, ik twijfel vooral door die lag nog tussen deze en een blackberry bold 9900; die overigens wat beginnersproblemen nog heeft met het nieuwe platform.

Een Go launcher of iets anders weet ik dan ook totaal niet van wat het is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saven schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:30:
Een Go launcher of iets anders weet ik dan ook totaal niet van wat het is ;)
No worries, die lagged ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
  • Laatst online: 25-11-2024
Heb vandaag eens de Galaxy S2 aan mijn PC gehangen. Via Kies wou ik er muzieknummers opzetten. Heb liedjes geïmporteerd vanuit de map 'Mijn Muziek' en dat ging allemaal prima. Toen selecteerde ik alle nummers en drukte ik op 'nummergegevens ophalen'. Toen ging het mis. Heel veel informatie klopt nu niet meer en de albumgegevens zijn veelal onjuist aangepast. Dit is niet alleen in de bibliotheek van Kies gedaan, maar ook in de map 'Mijn Muziek'. Hoe kan ik dit ongedaan maken? Ik wil weer gewoon de ware artiesten en goede albums bij de nummers hebben staan.
Heb hiervoor de zoekfunctie gebruikt, maar niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
gwystyl schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:28:
Die lag is zeker verwaarloosbaar te noemen. Waar die bij mij wel irritant lag vertoont is bij het spelen van Angry Birds. Als je de birdie loslaat dan zie je hem gewoon een stuk verspringen en dat vind ik niet acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
Net terug van weekje ardenne.

Data uit, ook geen Wifi of Bluetooth. Dus ook geen Sync.
Heb er 3,75 dag mee kunnen werken. Kon denk ik 4e dag ook halen alleen was in slaap gevallen tijdens muziek luisteren, dus die heeft de hele avond nog door gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Xmoo schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 18:03:
Net terug van weekje ardenne.

Data uit, ook geen Wifi of Bluetooth. Dus ook geen Sync.
Heb er 3,75 dag mee kunnen werken. Kon denk ik 4e dag ook halen alleen was in slaap gevallen tijdens muziek luisteren, dus die heeft de hele avond nog door gedraaid.
Tsja, hoe meer je uit zet hoe langer je met je accu doet. Wat nog meer scheelt: vliegtuigmodes en scherm zo donker mogelijk.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-09 20:05
Het valt me op dat in de agenda alleen de begintijd van een event wordt weergegeven en niet de eindtijd (tenzij ik er op klik). Is het mogelijk dat zowel de begintijd als eindtijd er staan dus bijvoorbeeld "werken 09:00 - 17:00" ipv van alleen "werken 09:00" ? Ik kan het namelijk nergens vinden...

[ Voor 4% gewijzigd door Exterminator op 03-09-2011 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Exterminator schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 08:03:
Het valt me op dat in de agenda alleen de begintijd van een event wordt weergegeven en niet de eindtijd (tenzij ik er op klik). Is het mogelijk dat zowel de begintijd als eindtijd er staan dus bijvoorbeeld "werken 09:00 - 17:00" ipv van alleen "werken 09:00" ? Ik kan het namelijk nergens vinden...
Ik maak altijd een "hele dag event" en zet in de event tekst dan "9-17 werken". Nadeel is wel dat ze dan niet in blokvolgorde in je agenda staan.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
gister ok de galaxy s 2 gehaald, wat een beest!
nu nog even lezen hoe ik t beste batterij kan sparen, en hoe ik t beste de batterij tot zn limiet krijg(ik had al gelezen dat volledig laten leeglopen geen goed id is)

rooten is voor later(ivm garantie, en ik weet ook niet ZO goed hoe android werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenny1001 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 18:14:
gister ok de galaxy s 2 gehaald, wat een beest!
nu nog even lezen hoe ik t beste batterij kan sparen, en hoe ik t beste de batterij tot zn limiet krijg(ik had al gelezen dat volledig laten leeglopen geen goed id is)

rooten is voor later(ivm garantie, en ik weet ook niet ZO goed hoe android werkt)
ik heb dat niet gelezen... waarom niet als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
iets met een andere soort batterij, en dat het beter zou zijn als je die vaker aan de lader hing.
Maar het is mij allemaal te vaag om er iets zinnigs over te zeggen.

edit; http://www.samsunggalaxy-s2.com/verbeter-de-batterijduur

Dat geeft me wel duidelijkheid. Lijkt me ook nog aannnemelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Kenny1001 op 03-09-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:30
Heb een probleem met de facebook app voor Android. Hij vraagt steeds om een aanmelding, elke keer als ik de app opstart en door meldingen etc. wil bladeren. Tevens synct hij de contacten niet, ook daar vraagt die alsmaar om een aanmelding. Iemand een idee hoe dit komt en hoe het op te lossen is? Heb de app 2 / 3x verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, even lijkt ie te werken maar dan komen dezelfde problemen weer. Ik weet niet of dit een veel voorkomend probleem is, dus plaats ik het maar hier i.p.v. de market topic.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Musta schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 19:39:
Heb een probleem met de facebook app voor Android. Hij vraagt steeds om een aanmelding, elke keer als ik de app opstart en door meldingen etc. wil bladeren. Tevens synct hij de contacten niet, ook daar vraagt die alsmaar om een aanmelding. Iemand een idee hoe dit komt en hoe het op te lossen is? Heb de app 2 / 3x verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, even lijkt ie te werken maar dan komen dezelfde problemen weer. Ik weet niet of dit een veel voorkomend probleem is, dus plaats ik het maar hier i.p.v. de market topic.
Heb je geprobeerd om contact op te nemen met facebook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-10 12:55
Sinds gisteren viel het me dat mijn galaxy best flink verbogen is ter hoogte van de aan/uit knop. Zit hier garantie op en kan dit na bepaalde tijd kwaad? De telefoon functioneert voor de rest nog uitstekend..maar het scherm is recht en is dus aan de hoek van de buiging aan het uitsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 17:38
pvink schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 22:40:
Sinds gisteren viel het me dat mijn galaxy best flink verbogen is ter hoogte van de aan/uit knop. Zit hier garantie op en kan dit na bepaalde tijd kwaad? De telefoon functioneert voor de rest nog uitstekend..maar het scherm is recht en is dus aan de hoek van de buiging aan het uitsteken.
Dat snap ik niet :P
Kun je een foto plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
Deze doet het http://www.dropbox.com/gallery/8517229/1/Mobiel?h=728910

[ Voor 73% gewijzigd door pvink op 03-09-2011 23:40 . Reden: Link verbeterd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Ik krijg wel een album te zien maar geen foto's van telefoons :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
http://www.dropbox.com/gallery/8517229/1/Mobiel?h=728910

Deze moet het doen :)

[ Voor 6% gewijzigd door pvink op 03-09-2011 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Error 404 - We can't find the page you're looking for...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:56
Woahh.. Weird :X mag hopen dat daar wat aan gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Yo wtf. Je hebt gewoon veel te strakke broeken aan/er zit veel te veel spanning op die telefoon in je broekzak!

Dat gaat niet onder garantie vallen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:30
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 22:40:
[...]

Heb je geprobeerd om contact op te nemen met facebook?
Nee nog niet wel bijna gedaan, maar hij doet het (voorlopig) weer goed. Heb de telefoon een aantal keer uit- en aangezet en nu wilt die al een uurtje niks meer weten van een aanmelding. Als ik er weer last van krijg zal ik wel contact opnemen. Me zusje heeft niet een dergelijke probleem ondervonden op haar Sensation. Ik mag hopen dat het niet vaker voorkomt...

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvink schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 22:40:
Lijkt wel alsof je erop hebt gezeten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedShift
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 21:58
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 19:21:
[...]

ik heb dat niet gelezen... waarom niet als ik vragen mag?
Li-ion's vervallen snel wanneer ze volledig ontladen zijn en een te lage spanning is schadelijk voor de batterij (daarom schakelt het toestel zich ook uit wanneer de spanning laag is). Je houd de batterij het best tussen de 20 en 80%. Tussentijds laden is geen probleem. Er is ook een batterijtopic: [Samsung Galaxy SII] Batterijduur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Bij mij is het volume voor een melding van what's app of een sms veel lager dan het volume wanneer ik gebeld wordt. Ja, ook als ik dat bij instellingen verander. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Heb m'n GS2 nu een maandje in gebruik, allerlei apps/ apk's gedownload maar wil m'n toestel eigenlijk weer zoals die uit de doos kwam (dus in 1 keer al m'n eigen bestanden wissen, muziek, film, apk's, contacten smsjes, etc.). Hoe doe ik dit op een makkelijke manier zonder mijn garantie te verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
PixellBox schreef op zondag 04 september 2011 @ 12:45:
Heb m'n GS2 nu een maandje in gebruik, allerlei apps/ apk's gedownload maar wil m'n toestel eigenlijk weer zoals die uit de doos kwam (dus in 1 keer al m'n eigen bestanden wissen, muziek, film, apk's, contacten smsjes, etc.). Hoe doe ik dit op een makkelijke manier zonder mijn garantie te verliezen?
Instellingen, privacy, standaard instellingen herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Dat ik daar niet eerder op gekomen ben, dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
bear87 schreef op zondag 04 september 2011 @ 12:46:
[...]

Instellingen, privacy, standaard instellingen herstellen.
maar dan wist ie toch niet je apps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Bij mij wel, ik heb in een week 3 keer mijn S2 omgeruild dus ben inmiddels wel ervaren ;) Elke keer als ik dit deed was ik mijn apps kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:53
bear87 schreef op zondag 04 september 2011 @ 11:06:
Bij mij is het volume voor een melding van what's app of een sms veel lager dan het volume wanneer ik gebeld wordt. Ja, ook als ik dat bij instellingen verander. Hebben jullie dat ook?
is dat notificatiegeluidje voor je sms dan niet gewoon zacht? anders moet je eens een andere proberen...

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
bear87 schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:09:
Bij mij wel, ik heb in een week 3 keer mijn S2 omgeruild dus ben inmiddels wel ervaren ;) Elke keer als ik dit deed was ik mijn apps kwijt.
Dus alles is dan weer 100% fabrieks origineel?

Ook de plek van de icoontjes (van de standaard apps). Ik heb nl. af en toe eens wat icoontjes lopen verschuiven en wil ook weer eens een frisse start. Dus net zoals de S2 vanuit de doos kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
@ Yihaa

Probeer het gewoon even, maar volgens mij is alles weer op zijn eigen plaats ja. Ik heb natuurlijk niet elk icoontje gecheckt ;) Apps etc zijn allemaal weg, ik meen dat alles weer op zijn originele plaats komt te staan.

@Dekar1
Het is het standaard toontje dat ingesteld staat voordat je er iets aan verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Ziet er weer net zo uit als uit de doos. Alle Apps en contacten zijn ook gewoon verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Yihaaa schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:15:
[...]

Dus alles is dan weer 100% fabrieks origineel?

Ook de plek van de icoontjes (van de standaard apps). Ik heb nl. af en toe eens wat icoontjes lopen verschuiven en wil ook weer eens een frisse start. Dus net zoals de S2 vanuit de doos kwam.
Alleen als je nog de originele rom erop hebt uiteraard, heb je een custom rom erop dan maakt die optie je foon niet standaard natuurlijk.. Voor alle duidelijkheid.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zijn er meer mensen die momenteel problemen hebben met het inloggen bij Hotmail/MSN waardoor ze ook problemen hebben bij het synchroniseren van hun email op de SGS2?

Ik heb namelijk mijn email account verwijderd op de SGS2 omdat ik alles opnieuw wilde instellen, maar nu wil hij niet meer inloggen op mijn Hotmail account.

[ Voor 32% gewijzigd door Snoop op 04-09-2011 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neemt het eigenlijk veel stroom als je de intensiteit het vibreren van het toestel hoog zet? Dus bijvoorbeeld bij het typen dat het toestel vibreert elke keer als je een toets aandrukt op het keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 09:03:
[...]

Lijkt wel alsof je erop hebt gezeten? :D
Ja, ik heb geen idee. Dat case mate hoesje is zelfs licht gebogen...mirhen toch maar eens contact opnemen met studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik had eigenlijk eens een vraagje. Ik heb op m'n toestel "Seekdroid" geïnstalleerd, waardoor ik een eventuele dief altijd kan traceren... Uiteraard, als hij op m'n telefoon een factory reset zou uitvoeren na enige tijd, is het allemaal voor niets geweest :(

Is er een manier om deze optie te verbergen of met een paswoord op slot te zetten? Dat het toch weer net iets moeilijker wordt voor de dief om de telefoon te wipen hé ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 19:37:...net iets moeilijker wordt voor de dief om de telefoon te wipen hé ;-)
Lees ook wat info door over "Dive" van Samsung zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TNJ schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:10:
[...]

Lees ook wat info door over "Dive" van Samsung zelf.
Geweldig, thx! is zeker interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik heb het volgende.
Als ik op mijn toestel bezig ben voornamelijk typen,en iemand belt mij op dat moment dan hoort diegene mijtypen... vreemd! Meer mensen hier last van!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:26
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 21:58:
Mensen ik heb het volgende.
Als ik op mijn toestel bezig ben voornamelijk typen,en iemand belt mij op dat moment dan hoort diegene mijtypen... vreemd! Meer mensen hier last van!?
Ik snap serieus je vraag niet... Oftewel je bent aan het tikken, je wordt gebeld, neemt waarschijnlijk per ongeluk op ofzo en dan hoort diegene je tikken op je scherm... wat gek...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ewivis schreef op zondag 04 september 2011 @ 23:46:
[...]

Ik snap serieus je vraag niet... Oftewel je bent aan het tikken, je wordt gebeld, neemt waarschijnlijk per ongeluk op ofzo en dan hoort diegene je tikken op je scherm... wat gek...
je herhaald letterlijk zijn vraag :P. maar normaal verdwijnt je toetsenboard toch als je opneemt? iig bij mij wel

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
is het aan te raden een screenprotector te nemen of niet?
oude telefoons wist ik altijd te krassen (sleutels in dezelfde zak etc), zal dat hier ook het geval zijn?

zo ja, welke is aan te raden? heb hiervoor altijd zagg gebruikt, maar had het idee dat de soeplesse van de touchbesturing achteruit ging..

en nog tips mbt een goede case (dun en goede bescherming en niet te opzichtig)

alvast bedankt!

[ Voor 14% gewijzigd door justinnn op 05-09-2011 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Alekz87 schreef op zondag 04 september 2011 @ 23:58:
[...]

je herhaald letterlijk zijn vraag :P. maar normaal verdwijnt je toetsenboard toch als je opneemt? iig bij mij wel
ja klopt, maar lijkt me sterk dat de andere hem hoort tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op maandag 05 september 2011 @ 02:02:
[...]

ja klopt, maar lijkt me sterk dat de andere hem hoort tikken...
Het is dus wel zo...ik ben bijvoorbeeld bezig met een smsje, iemand belt bij dat zie ik en neem op zoals normaal.
die persoon zegt dan was je een smsje aan het typen!? Er zit dus wat vertraging in het laten zien van een inkomend gesprek ofzo... hij gaat bij die ander dus al een keer over en dat merk ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:52

WhySoSerious

Be the change.

Nu wil Samsung niet alleen op Iphone lijken, maar ook op Motorola :(

Afbeeldingslocatie: http://cellphones.techfresh.net/wp-content/uploads/2007/02/motorizr-z8_1.jpg

Ben benieuwd wanneer de rechtszaak begint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds gisteren een probleempje met mijn toestel elke keer als ik iemand probeer te bellen
staat standaard mijn luidspreker aan. Is dit ergens een instelling? Weet iemand hier een oplossing voor?

Heb al gezocht maar kan hierover niks vinden...

Tnx

----------------------

Sorry was te snel is al opgelost batterij eruit en was weer oke

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2011 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 07:07:
[...]

Het is dus wel zo...ik ben bijvoorbeeld bezig met een smsje, iemand belt bij dat zie ik en neem op zoals normaal.
die persoon zegt dan was je een smsje aan het typen!? Er zit dus wat vertraging in het laten zien van een inkomend gesprek ofzo... hij gaat bij die ander dus al een keer over en dat merk ik dus niet.
Zonder dat jij hebt opgenomen hoort hij echt niet dat je aan het tikken bent hoor.. Tenzij je opneemt en verder gaat met je sms tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 07:07:
[...]

"Instellingen --> Oproepen --> Antwoord/Einde Oproep" al gecontroleerd? Als er een headset aangesloten is, kan de middelste optie nog een oorzaak zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabada
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 10:06
Iemand nog ervaring(en) met het vervangen van zijn SGS2 standaard batterij oplader? Ik kwam zaterdag tot de ontdekking dat de oplader niet meer goed functioneert, waarschijnlijk is er een breuk in de kabel. Alleen als ik de kabel op een bepaalde manier knik, wordt mijn SGS2 opgeladen.

Ben al naar de Hi winkel geweest (heb een Hi abonnement) en daar konden ze mijn oplader wisselen, als ik eerst 20 euros betaal. Toestel is maar twee maanden oud, maar volgens de medewerker valt de standaard oplader onder accesoires en dus niet onder de garantie. :? Iemand ook zoiets vaags meegemaakt? Of misschien nog tips, want dit is toch bizar!?

Update : Heb net telefonisch contact gehad met een vriendelijke dame van Hi service en ze bood aan dat ik zelf de oplader voorschiet en dat het bedrag bij volgende factuur wordt gecrediteerd. Of eerst een formulier invullen en daarna wachten totdat een nieuwe oplader wordt gestuurd. Ze gaf wel aan, dat het wel een paar dagen/weken kan duren voordat ik de oplader dan thuis heb. Heb maar gekozen om de oplader voor te schieten want SGS2 zuigt behoorlijk wat energie.

[ Voor 26% gewijzigd door Yabada op 05-09-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Laatst online: 24-09 20:44
Yabada schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:36:
Ben al naar de Hi winkel geweest (heb een Hi abonnement) en daar konden ze mijn oplader wisselen, als ik eerst 20 euros betaal. Toestel is maar twee maanden oud, maar volgens de medewerker valt de standaard oplader onder accesoires en dus niet onder de garantie. :?
Belachelijke onzin natuurlijk, je hebt op het hele toestel inclusief de accessoires twee jaar garantie.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
yohan schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:53:
[...]

Belachelijke onzin natuurlijk, je hebt op het hele toestel inclusief de accessoires twee jaar garantie.
Volgens mij zit op accessoires maar een half jaar garantie, maar dat er garantie op zit is 100% zeker.
Dat ze je zo wegsturen is belachelijk, ze moeten dat ding gewoon omruilen als die breuk niet is veroorzaakt door onjuist gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
AzzKickah schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:54:
[...]

Volgens mij zit op accessoires maar een half jaar garantie, maar dat er garantie op zit is 100% zeker.
Dat ze je zo wegsturen is belachelijk, ze moeten dat ding gewoon omruilen als die breuk niet is veroorzaakt door onjuist gebruik.
Nu moet ik wel nageven: Die snoertjes van de lader zijn zó dun, dat is vragen om problemen natuurlijk...

Het hoeft geen 2x2,5mm2 YmvKas te zijn, maar dit slaat wel alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:01:
[...]

Zonder dat jij hebt opgenomen hoort hij echt niet dat je aan het tikken bent hoor.. Tenzij je opneemt en verder gaat met je sms tikken...
Dus wel want de oproep komt altijd over je app 's heen dus moet dan wel opnemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 09:04
Is het toevallig ook iemand opgevallen dat de standaard e-mail applicatie je gmail ophaalt via een van de samsung servers in Duitsland? ipv direct. Heeft iemand een idee waarom dit is?
Volgens mij loopt het dus zo: phone -(imap)-> samsung_imap_server -(imap)-> google
Zelf gebruik ik de eigen gmail-app, maar werd door mijn vakantie door google getipt op mogelijk oneigenlijk gebruik van mijn account in het buitenland, waardoor ik dit opmerkte:
code:
1
2
3
4
5
IMAP  Duitsland (195.124.9.243)  10:25 (33 minuten geleden)  
IMAP  Duitsland (195.124.9.244)  10:22 (36 minuten geleden)  
IMAP  Duitsland (195.124.9.241)  10:17 (41 minuten geleden)  
IMAP  Duitsland (195.124.9.246)  10:10 (48 minuten geleden)  
IMAP  Duitsland (195.124.9.242)  10:04 (54 minuten geleden)

Ripe:
inetnum: 195.124.8.0 - 195.124.9.255
netname: UU-195-124-8
descr: Samsung SDS Europe LTD
descr: Frankfurt am Main, de
country: DE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabada
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 10:06
Dwazer schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:57:
[...]

Nu moet ik wel nageven: Die snoertjes van de lader zijn zó dun, dat is vragen om problemen natuurlijk...

Het hoeft geen 2x2,5mm2 YmvKas te zijn, maar dit slaat wel alles...
Ik reis regelmatig en dan rol ik die dunne snoer om de oplader behuizing. Maar ik had dit euvel nooit bij mijn vorige toestel (Samsung Galaxy S1), dus ik dacht dat dit straffeloos kan. Anyway, weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Natuurlijk zit er ook op een lader garantie.

Ik heb gisteren 2 nieuwe laders gekocht trouwens via Ebay, voor 6,20 euro inc bezorgkosten een originele Samsung lader. Misschien is dat ook wat voor jou? Liefst via garantie natuurlijk want daar heb je gewoon recht op, maar voor 6,20 euro ben je ook klaar anders. 20 euro is teveel geld. Pm me voor de link als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Heb sinds een week de S2, maar ben niet zo tevreden over de agenda:

Events die over meerdere dagen uitgespreid zijn, bijvoorbeeld: een feest dat om 21:00 uur begint, en om 2:00 uur eindigt de volgende dag, staat niet in het blokkenschema (dag/week/maand), ook events die een hele dag duren komen niet in het blokkenschema.
Doe ik iets verkeerd? Is dit in 2.3.4 opgelost?

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:53
justinnn schreef op maandag 05 september 2011 @ 00:31:
oude telefoons wist ik altijd te krassen (sleutels in dezelfde zak etc), zal dat hier ook het geval zijn?

zo ja, welke is aan te raden? heb hiervoor altijd zagg gebruikt, maar had het idee dat de soeplesse van de touchbesturing achteruit ging..

alvast bedankt!
ikzelf heb zoiets: Hoesje
en daarnaast zou ik munten/sleutels in je andere zak steken.

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Laatst online: 24-09 20:44
Check de waarschuwing ff, voor accessoires moet je in een ander topic zijn.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 19:33
Mijn toestel is door een bier douche kapot, hiervoor heb ik een verzekering en ik ga hem dan ook morgen terugbrengen. Nou is alleen mijn vraag, hoe backup ik alles wat op mijn toestel zit? Ik kan wel via cwm een backup maken, maar hoe zet ik deze dan op mijn pc? Of wellicht een andere manier. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Laatst online: 28-07 19:03
s.v.seters schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:46:
Mijn toestel is door een bier douche kapot, hiervoor heb ik een verzekering en ik ga hem dan ook morgen terugbrengen. Nou is alleen mijn vraag, hoe backup ik alles wat op mijn toestel zit? Ik kan wel via cwm een backup maken, maar hoe zet ik deze dan op mijn pc? Of wellicht een andere manier. Thnx
Met een kabeltje aan je pc hangen (als externe opslag) en dan het bestand kopiëren naar je pc. Het bestand is te vinden in de map CWM (clockwork mod). Dit is een nandroid-backup. Als het je vooral om de foto's en muziek gaat zou ik die gewoon zonder cwm overhevelen.

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
s.v.seters schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:46:
USB-storage verbinden met PC, back-up bestanden uit CWM-folder naar je PC kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
MetalManic schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:51:
[...]

Met een kabeltje aan je pc hangen (als externe opslag) en dan het bestand kopiëren naar je pc. Het bestand is te vinden in de map CWM (clockwork mod). Dit is een nandroid-backup. Als het je vooral om de foto's en muziek gaat zou ik die gewoon zonder cwm overhevelen.
Thnx, ik dacht dat deze werden opgeslagen op een onzichtbare locatie, waardoor het niet te vinden was. Maar omdat de usb aansluiting van mijn toestel het door de bierdouche slecht doet is het moeilijk te checken. Ga het proberen. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Laatst online: 28-07 19:03
s.v.seters schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:54:
[...]

Thnx, ik dacht dat deze werden opgeslagen op een onzichtbare locatie, waardoor het niet te vinden was. Maar omdat de usb aansluiting van mijn toestel het door de bierdouche slecht doet is het moeilijk te checken. Ga het proberen. Bedankt
Als je USB vernacheld is kan je nog proberen te backuppen met "Kies via Wifi". Zelf bijna geen ervaring met Kies dus ik kan je niet vertellen wat Kies wel of niet back-upt.

Trouwens... Bier is om op te drinken!

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenr90
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02-2022
Mijn S2 loopt constant vast nou. Meestal gebeurt dit als het scherm aan of uit gaat. Bijv na een telefoongesprek willen op hangen maar dan zit hij vast. Ook heb ik last van dat het scherm af en toe lijkt terug te gaan naar 8 bits kleuren.

Wat heb ik al gedaan?
Laaste software update KE7 zegt Kies.
Terug naar fabriekinstellingen
Accu eruit en erin
Wifi uit
GPS uit

De telefoon heb ik net een week in gebruik alleen is deze binnengekomen toen ik op vakantie was. Dit is nu dus over de 2 weken en heb dus geen mogelijkheid om te ruilen. Hebben jullie nog een idee wat ik kan proberen om het zelf op te lossen anders ben ik het toestel voor 2 weken kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
MetalManic schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:59:
[...]

Als je USB vernacheld is kan je nog proberen te backuppen met "Kies via Wifi". Zelf bijna geen ervaring met Kies dus ik kan je niet vertellen wat Kies wel of niet back-upt.

Trouwens... Bier is om op te drinken!
Hij is nu bezig via de kabel. Ik moet het alleen 8 x proberen om het te verbinden. Wat betreft het bier drinken, Daar ben ik een ster in, alleen mijn vrienden blijkbaar niet echt... 8)7
Dus dat is ;w voor twee weken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
s.v.seters schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:09:
[...]

Hij is nu bezig via de kabel. Ik moet het alleen 8 x proberen om het te verbinden. Wat betreft het bier drinken, Daar ben ik een ster in, alleen mijn vrienden blijkbaar niet echt... 8)7
Dus dat is ;w voor twee weken :'(
Volgende keer een kapotje er omheen knopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 19:37:
Mensen, ik had eigenlijk eens een vraagje. Ik heb op m'n toestel "Seekdroid" geïnstalleerd
hehe, was dat niet een gratis app van de dag bij Amazon app store? ;)
s.v.seters schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:54:
...Maar omdat de usb aansluiting van mijn toestel het door de bierdouche slecht doet is het moeilijk te checken. Ga het proberen. Bedankt
Klassiek geval van "drank maakt meer kapot dan je lief is" >:)

[ Voor 36% gewijzigd door businka19 op 05-09-2011 17:36 . Reden: reactie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justinnn schreef op maandag 05 september 2011 @ 00:31:

alvast bedankt!
Screenprotector is zeker aan te raden.. Ik was altijd erg zuining op mijn (1ste) SGS2... Echter.. In mijn broekzak was een heel klein beetje legzand achter gebleven en dat heeft toch een flinke kras op m'n scherm achter gelaten. Heb nu een screenprotector van Mediamarkt.. Die is wel aardig qua responsiveness, maar de cutouts zuigen (bij de speaker en sensor zit één groot gat ipv. 2 kleine die precies passen).

Qua case, neem altijd een case die de hele rand omvat! Mijn (2e) SGS2 is recentelijk gevallen en -precies- op het stukje waar dus geen bescherming zat (de onder en bovenrand). Een siliconen hoes of bumper case zijn dus zeer aan te raden...

Is er overigens al een gerucht of andere informatie over een formele upgrade naar 2.3.4? Ik ben erg tevreden over de stock firmware en vandaar dat ik ook geen behoefte voel voor een custom ROM op dit moment, maar vind het wel een beetje tranentrekkend dat er formeel nog geen 2.3.4 upgrade is.

@Hierboven.. Wel cool (maar ook lichtelijk verontrustend) overigens dat je je gewoon kan verzekeren tegen dom doen terwijl je dronken bent..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2011 19:00 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier