Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:18
Laatst geleden was ik een hele dag in Duitsland en ik kreeg elk kwartier of minder wel een bericht van bv 8844 en daar stond de hele tijd een random nummer in a la: 0084654131 waarin telkens de laatste 4 cijfers verschillen.

Is er een manier om deze zeer vervelende berichten te blokkeren of ervoor te zorgen dat ik deze niet krijg?

Nu met die infoberichten van mijn provider ok, dat zijn er maar een paar die je op 1 hand kan tellen maar vorige keer kwam het de spuigaten over met die andere nummer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 15:49
tinus73 schreef op maandag 05 september 2011 @ 11:03:
Is het toevallig ook iemand opgevallen dat de standaard e-mail applicatie je gmail ophaalt via een van de samsung servers in Duitsland? ipv direct. Heeft iemand een idee waarom dit is?
Volgens mij loopt het dus zo: phone -(imap)-> samsung_imap_server -(imap)-> google
Zelf gebruik ik de eigen gmail-app, maar werd door mijn vakantie door google getipt op mogelijk oneigenlijk gebruik van mijn account in het buitenland, waardoor ik dit opmerkte:
code:
1
2
3
4
5
IMAP  Duitsland (195.124.9.243)  10:25 (33 minuten geleden)  
IMAP  Duitsland (195.124.9.244)  10:22 (36 minuten geleden)  
IMAP  Duitsland (195.124.9.241)  10:17 (41 minuten geleden)  
IMAP  Duitsland (195.124.9.246)  10:10 (48 minuten geleden)  
IMAP  Duitsland (195.124.9.242)  10:04 (54 minuten geleden)

Ripe:
inetnum: 195.124.8.0 - 195.124.9.255
netname: UU-195-124-8
descr: Samsung SDS Europe LTD
descr: Frankfurt am Main, de
country: DE
Hoe kom je daar achter? Welke app kan dat soort inof tonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 20:43
Astratuner schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:18:
Laatst geleden was ik een hele dag in Duitsland en ik kreeg elk kwartier of minder wel een bericht van bv 8844 en daar stond de hele tijd een random nummer in a la: 0084654131 waarin telkens de laatste 4 cijfers verschillen.

Is er een manier om deze zeer vervelende berichten te blokkeren of ervoor te zorgen dat ik deze niet krijg?

Nu met die infoberichten van mijn provider ok, dat zijn er maar een paar die je op 1 hand kan tellen maar vorige keer kwam het de spuigaten over met die andere nummer. :(
Ja, daar had ik ook last van. Op de heenreis naar Gamescom kreeg ik om de 15 min een berichtje, soms zelfs sneller. Op de terugreis had ik daar raar genoeg geen last van. Verder weet ik ook niet waarom ik het op de heenreis wel had en op de terugreis niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:00:
[...]

@Hierboven.. Wel cool (maar ook lichtelijk verontrustend) overigens dat je je gewoon kan verzekeren tegen dom doen terwijl je dronken bent..
Verontrustend? Als je bereid bent de helft van de productwaarde aan je verzekering te betalen dan dekken ze alles ja..ik kon me ook verzekeren tegen dit soort geintjes: 13,75 euro per maand en 55 euro eigen risico. Juist ja. Natuurlijk dekken ze dan alles, als je uitgaat van 24 maanden doen met een telefoon, reken eens uit wat je kwijt bent aan premie. Of kijk voor de grap eens wat je kwijt bent als je na een maand of 12 daadwerkelijk iets claimt. 12 maal 13,75 euro + 55 euro eigen risico = 220 euro. Dat is 50% van de huidige nieuwprijs van het toestel, dat is een waanzinnige premie. Dan dekken ze wel alles ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

ninc schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:52:
[...]

Ja, daar had ik ook last van. Op de heenreis naar Gamescom kreeg ik om de 15 min een berichtje, soms zelfs sneller. Op de terugreis had ik daar raar genoeg geen last van. Verder weet ik ook niet waarom ik het op de heenreis wel had en op de terugreis niet ;)
Ik heb het ook gehad op vakantie. Bij SMS-instelling infoberichten uitzetten en het stopt.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 09:04
N!co schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:28:
[...]

Hoe kom je daar achter? Welke app kan dat soort inof tonen?
Gewoon op de pc via de webpagina van gmail, helemaal rechtsonderin: Laatste accountactiviteit: details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:52
tinus73 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:01:
[...]

Gewoon op de pc via de webpagina van gmail, helemaal rechtsonderin: Laatste accountactiviteit: details
Bij mij staat daar overal gewoon Nederland. Zit je niet toevallig bij T-Mobile ofzo, misschien maken zij gebruik van de Duitse servers van het moederbedrijf?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
The_Fes schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:20:
[...]

Bij mij staat daar overal gewoon Nederland. Zit je niet toevallig bij T-Mobile ofzo, misschien maken zij gebruik van de Duitse servers van het moederbedrijf?
Zit zelf bij T-Mobile en heb allemaal servers uit NL in de details staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een agenda-item aanmaak op mijn S2, en ik open Google Agenda wordt de afspraak netjes gesynchroniseerd (alhoewel ik laatst na actief synchroniseren een afspraak miste op mijn S2 die wel zichtbaar was in Google Agenda) alleen moet ik steeds in Google Agenda bevestigen dat ik aan de afspraak deelneem. Ze gebruiken beide (S2 als GA) maar één account dus snap niet waarom ik het nog moet bevestigen.. Is er iets niet goed ingesteld of hebben jullie hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Snoop schreef op zondag 04 september 2011 @ 18:01:
Zijn er meer mensen die momenteel problemen hebben met het inloggen bij Hotmail/MSN waardoor ze ook problemen hebben bij het synchroniseren van hun email op de SGS2?

Ik heb namelijk mijn email account verwijderd op de SGS2 omdat ik alles opnieuw wilde instellen, maar nu wil hij niet meer inloggen op mijn Hotmail account.
Niemand? Ik loop er nog steeds mee te klooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-09 15:32
Snoop schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:50:
[...]

cache legen van je browser?

edit: oh je gaat via een account. Geen idee dan sorry.

[ Voor 12% gewijzigd door Ewivis op 06-09-2011 12:07 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Snoop schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:50:
[...]

En er komt geen foutmelding in beeld waardoor je er niet op komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:20:
Ik heb mijn Galaxy S2 opgestuurd omdat ik een zwarte vlek in de camera en op foto's te zien kreeg. Zie ik net in de statusupdate dat ze een software update hebben gedaan. Alsof ik dat zelf nog niet geprobeerd had _O-

Ben benieuwd of het probleem daarmee verholpen is.
Te vroeg geklaagd. Ik heb het toestel weer retour ontvangen en het probleem is verholpen met een calibratie van de camera. Echt vaag, maar ben wel weer blij *O*

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dwazer schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:08:
[...]

En er komt geen foutmelding in beeld waardoor je er niet op komt?
Soms komt er "incorrect username or password" te staan als ik de mailbox open. Dit klopt ook, omdat ik om de zoveel tijd mijn wachtwoord verander en in de mail applicatie nog een oud wachtwoord staat. Het gekke is dat hij meestal wel gewoon de mail synchroniseert, zelfs de push notificaties werken nog, maar soms krijg ik dus die foutmelding te zien. Wanneer ik naar mijn account settings ga en mijn huidige wachtwoord probeer in te voeren dan krijg ik na een paar minuten laden de melding
"Sign in incorrect. The attempt to sign in failed due to an invalid User Name, Password, or incorrect settings. Please check your User Name, Password, and settings on the web, and try again. (301)"
Ik heb alles al geprobeerd, ander wachtwoord, mail account verwijderen en opnieuw instellen, maar niks helpt. Als ik de mail account opnieuw instel dan moet ik overigens mijn hotmail wachtwoord terugzetten naar het oude wachtwoord, anders pakt hij hem niet. Het lijkt dus alsof die mail applicatie het oude wachtwoord heeft gekoppeld aan mijn hotmail adres en dat dit niet meer te wijzigen is.

Nu maakt het op zich niet veel uit omdat alles gewoon nog werkt en ik alleen af en toe die foutmelding zie, maar ik ondervind nu ook problemen met het inloggen op msn, waarschijnlijk omdat mijn telefoon dan te vaak met een verkeerd wachtwoord probeert in te loggen via de mail applicatie. Dit is natuurlijk niet echt prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-03 17:36

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

Gasten, de update van samsung naar 2.3.4 duurt me nu toch echt te lang. Volgende week ga ik op vakantie en wil ik graag wat langer met mijn accu kunnen dan 1 dag. ( ik heb alle bloatware al gefreezed met titanium)

De huidige situatie heb ik als volgt:
PDA: I9100XWKF3
PHONE: I9100XXKE7
CSC: I9100XENKE1

uiteraard is het geheel voorzien van root acces. (dit is de laatste orginele update als ik het goed heb (mijn s2 was nl t-mobile branded ;w )

Nu heb ik de volgende vraag, kan ik alleen de nieuwte kernel flashen (XXKH3 = 2.3.4), en als ik dat doe wordt mijn telefoon dan ook gewiped? Of gebeurt dat alleen als ik de hele tar er in druk.

Blijft mijn root acces behouden? denk het niet, maar weet het niet helemaal zeker.

Lekker snel, dacht et wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 dingen die mij opvallen en niet kan peilen:

1.
Als ik een mail via exchange ontvang dan krijg ik bovenin de balk zeg maar een icoontje.
Als ik het betreffende mailtje gelezen heb blijft het icoontje bovenin de balk vaak staan.
Ik moet dan naar de balk bovenin gaan en even op de notificatie icoon klikken om hem weg te krijgen.
Is dit te fixen zodat het icoontje automatisch weg uit de balk bovenin gaat als ik mails als gelezen markeer/gelezen heb?

2.
Als ik een mail via exchange ontvang dan krijg ik netjes een "1" boven E-mail icoontje op mijn Homescreenn.
Maar krijg ik een mailtje via Gmail dan krijg ik geen "1" boven het Gmail icoontje.
Hoe krijg ik een "1" boven mijn Gmail icoontje bij nieuwe mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
hugoxboss69 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:58:
Gasten, de update van samsung naar 2.3.4 duurt me nu toch echt te lang. Volgende week ga ik op vakantie en wil ik graag wat langer met mijn accu kunnen dan 1 dag. ( ik heb alle bloatware al gefreezed met titanium)

De huidige situatie heb ik als volgt:
PDA: I9100XWKF3
PHONE: I9100XXKE7
CSC: I9100XENKE1

uiteraard is het geheel voorzien van root acces. (dit is de laatste orginele update als ik het goed heb (mijn s2 was nl t-mobile branded ;w )

Nu heb ik de volgende vraag, kan ik alleen de nieuwte kernel flashen (XXKH3 = 2.3.4), en als ik dat doe wordt mijn telefoon dan ook gewiped? Of gebeurt dat alleen als ik de hele tar er in druk.

Blijft mijn root acces behouden? denk het niet, maar weet het niet helemaal zeker.
Verwacht geen wonderen van 2.3.4 hoor, de batterijduur zal er hoogstens een fractie van verbeteren. Ikzelf heb eigenlijk geen verschil gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-03 17:36

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

The_Fes schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:18:
[...]

Verwacht geen wonderen van 2.3.4 hoor, de batterijduur zal er hoogstens een fractie van verbeteren. Ikzelf heb eigenlijk geen verschil gemerkt.
Dat is wel jammer, ik kan het niet uitstaan |:( dat Android-systeem de grootste stroomvreter van mijn telefoon is.

Lekker snel, dacht et wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
hugoxboss69 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:58:
Mocht je naar het buitenland gaan en niet kunnen roamen, dan is je probleem opgelost. Met 3G uit zit je zo op een dag of vier :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 23:26
hugoxboss69 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:19:
[...]

Dat is wel jammer, ik kan het niet uitstaan |:( dat Android-systeem de grootste stroomvreter van mijn telefoon is.
Gewoon heftig gaan internetten en gamen (liefst met wifi, BT en GPS aan), dan verandert dat wel.

Persoonlijk interesseert het me vrij weinig welke app / service het meeste energie opslurpt. Als ik het eind van de dag haal ben ik blij, en als het iets minder is, probeer ik hem eerder aan de lading te leggen. Op het moment haal ik het eind van de dag vrij goed op de volgende manier:

6:30: wekker --> van de stroom af
7:00 - 8:30 (soms langer, soms korter) navigatie + data (Waze)
8:30 - 16:30 werken, dus af en toe bellen, hele dag GMail push, exchange 1 x per 15 min, paar foto's maken, af en toe internet of spelletje in mijn pauze. Meestal met WiFi aan en een paar keer checken of er updates in de market zijn.
16:30 - 18:00 terugreis, weer Waze aan.
18:00 - 23:00 thuis spelletje op de bank, internetten, XBMC op computer bedienen
23:00 naar bed, telefoon aan de lading (met Sleep as an droid trekt hij de batterij leeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
yohan schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:10:
Mocht je naar het buitenland gaan en niet kunnen roamen, dan is je probleem opgelost. Met 3G uit zit je zo op een dag of vier :)
Alleen als je hem niet gebruikt, maar dan kan die ook thuis gelaten worden. ;) Ik heb nooit 3G aan maar 2 dagen is toch echt max met gematigd gebruik. Display is nog altijd de grootste slurper, niet 3G. Op Lowlands heeft die het wel 3 dagen volgehouden maar daar stond die standaard op Flight Modus en werd enkel gebruikt om met Lowlands app programma te checken (offline) en voor opnames. Dat resulteerde uiteindelijk in 2.5u video, en wat foto's. Dat noem ik geen gematigd maar minimaal gebruik. Maar goed, dit is verder discussie voor batterijduur topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:47
Nu heb ik dus de Galaxy S2 en ik zit met hetzelfde 'probleem' als met vrijwel alle smartphones.

Ik heb ongeveer 10 albums op de mobiel (SD kaart) en ongeveer 150 losse nummers.

Nu heb ik ze gescheiden op de SD kaart. Een map muziek met een albums map en een map voor losse nummers.
Op de computer worden ze mooi onderscheiden/gescheiden.
Als ik op de music app klik op de S2 dan heb ik dat bij het kopje albums de tien albums er wel staan maar voor elk losse nummer heeft hij ook een album gemaakt (dus 150x album). Het is zo erg lastig om de albums tussen de 160 'albums' te vinden, terwijl het maar 10 albums zijn. Elk los nummer wordt dus als album gezien.

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik gewoon bij artiesten enzo alle nummers/albums/artiesten zie en bij het kopje albums ook alleen de albums, dus 10 albums, ipv plus die 150 losse nummers.

Alvast bedankt

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henidde schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:37:
Nu heb ik dus de Galaxy S2 en ik zit met hetzelfde 'probleem' als met vrijwel alle smartphones.

Ik heb ongeveer 10 albums op de mobiel (SD kaart) en ongeveer 150 losse nummers.

Nu heb ik ze gescheiden op de SD kaart. Een map muziek met een albums map en een map voor losse nummers.
Op de computer worden ze mooi onderscheiden/gescheiden.
Als ik op de music app klik op de S2 dan heb ik dat bij het kopje albums de tien albums er wel staan maar voor elk losse nummer heeft hij ook een album gemaakt (dus 150x album). Het is zo erg lastig om de albums tussen de 160 'albums' te vinden, terwijl het maar 10 albums zijn. Elk los nummer wordt dus als album gezien.

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik gewoon bij artiesten enzo alle nummers/albums/artiesten zie en bij het kopje albums ook alleen de albums, dus 10 albums, ipv plus die 150 losse nummers.

Alvast bedankt
Dan moet je de MP3 tag's aanpassen... Kan bijvoorbeeld heel goed met MediaMonkey (Gratizzzz):

http://www.mediamonkey.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:45:
[...]

Dan moet je de MP3 tag's aanpassen... Kan bijvoorbeeld heel goed met MediaMonkey (Gratizzzz):

http://www.mediamonkey.com/
Gelukt! Bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door henidde op 06-09-2011 18:01 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Probeer anders Power Amp.

Dan kan je gewoon per map afspelen. Werkt heel goed en is handig programma (auto start als je jack in gooit enz.. )

Helaas alleen gratis trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 11:44
Ik heb sinds een week dit toestel maar ik heb al 2 keer een raar probleem gehad. Op een bepaald moment verliest de telefoon de verbinding met het KPN netwerk (er staat dan in het pull-down menu "alleen noodoproepen") en ik kan dan niet meer met het KPN netwerk een verbinding opstellen.

Ik merk pas dat dit gebeurt als ik probeer te bellen. Ik heb dan namelijk wel gewoon een goede verbinding en internet doet het wel prima. De enige manier om dit dan te fixen is door de telefoon te rebooten.

Ik heb geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren maar dan krijg errors over verbindingsservices (zoiets) en dat ik die eerst moet afsluiten voor ik een netwerk kan zoeken. Dat doe ik dan en uiteindelijk vind de telefoon dan het KPN netwerk. Maar daarmee kan ik dan niet verbinden, ik krijg weer dezelfde error.

Ik gebruik wel de Litening rom maar daar las ik niks over dit soort problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Laatst online: 07-09-2019
bedankt voor de reacties.
ik ben van plan voor een gel case (tpu oid) te gaan en een screenprotector.

zijn er nog mensen die hun ervaring met hun screenprotector willen delen?
zou het graag horen, dan kan ik van het leren mapje dat ik nu gebruik af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
justinnn schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 21:33:
bedankt voor de reacties.
ik ben van plan voor een gel case (tpu oid) te gaan en een screenprotector.

zijn er nog mensen die hun ervaring met hun screenprotector willen delen?
zou het graag horen, dan kan ik van het leren mapje dat ik nu gebruik af..
Qua gel case: ik heb een cellular line. Ervaring: redelijk positief. Na verloop van tijd wordt ie wel losser.
Screenprotector: heb een Brando. Ervaring: positief. Wat mij betreft een aanrader. En is herbruikbaar (ff afwassen, goed afdrogen en opnieuw plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

@Max Hunt

Let eens op het icoontje dat rechts bovenin verschijnt. Als het het sim-kaart symbool is met een uitroepteken erin, dan is de verbinding tussen mobiel en kaartje even verstoord geweest.

Een klein velletje papier dubbelgevouwen, tussen 'bracket' en sim kaart helpt de sim-kaart steviger op de kontakten te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 11:44
Ik zag geen sim-kaart symbool of iets anders wat er normaal gesproken niet staat. Verder kon ik wel alles doen met de telefoon zoals internetten.

Ik heb even gekeken naar de batterij-stats en daar viel mij dit op:
Afbeeldingslocatie: http://img32.imageshack.us/img32/7194/screenws.png
Het zwarte gedeelte bij het telefoonsignaal kom redelijk overeen met de tijd waarin ik de mobiel op flightmode heb ingesteld. Geel is dan lijkt mij dat er verbinding is. Rood zal dan zijn dat ik wel bereik heb maar geen verbinding met het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarthogSmurf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-09 08:13
Misschien dat ik het helemaal heb gemist maar euh is die beloofde update 2.3.4 al uit ? ze zeidde augustus maar tot op heden nada (als ik mij kies moet geloven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Shadowxx schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:22:
Misschien dat ik het helemaal heb gemist maar euh is die beloofde update 2.3.4 al uit ? ze zeidEN augustus maar tot op heden nada (als ik mijN kies moet geloven)
Updates komen eraan.

SamFirmware houdt het redelijk bij op zijn blog en Twitter welke update waar uitkomt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Dwazer op 07-09-2011 08:38 . Reden: Twitter erbij geplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarthogSmurf
Dwazer schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:37:
[...]

Updates komen eraan.

SamFirmware houdt het redelijk bij welke update waar uitkomt :)
Hou ik ook dagelijks inde gaten =) maar ze zeiden augustus van Samsung en euh .... het is september dus of ik mis iets (hoge kans) of Samsung mist iets :-) (misschien te maken met die rechtzaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Shadowxx schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:39:
[...]

Hou ik ook dagelijks inde gaten =) maar ze zeiden augustus van Samsung en euh .... het is september dus of ik mis iets (hoge kans) of Samsung mist iets :-) (misschien te maken met die rechtzaak)
Heb je een branded toestel van bijvoorbeeld T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarthogSmurf
Dwazer schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:40:
[...]

Heb je een branded toestel van bijvoorbeeld T-Mobile?
nee gelukkig niet. Maar als de rest ook nog op 2.3.3 (official) zit dan maak ik me nog geen zorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Shadowxx schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:48:
[...]

nee gelukkig niet. Maar als de rest ook nog op 2.3.3 (official) zit dan maak ik me nog geen zorgen
Volgens deze berichten komt de update eraan. Heb zelf een branded toestel, dus zal daar sowieso wat langer duren... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 09:04
The_Fes schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:20:
[...]

Nee, bij KPN. de telefoon heeft ook een ander ip-adres.

UPDATE/edit: een van de ip adressen heeft de volgende naam: nat-egress-g-03.fra.samsungsocialhub.com dus iedereen moet dit zien wanneer je gebruik maakt van de standaard mail-client van de sgs2. Toch?

PS mbt de batterijduur: op vakantie makkelijk meer dan 2 dagen met een batterij!!!. Maar ja, natuuurlijk geen roaming en bel nauwelijks. De grootste winst zit hem in het uitzetten van de dataverbinding, er zijn toch een aantal app's die dan (stiekum) erg aktief worden en de batterijduur naar beneden halen.

[ Voor 13% gewijzigd door tinus73 op 07-09-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Dwazer schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:50:
[...]

Volgens deze berichten komt de update eraan. Heb zelf een branded toestel, dus zal daar sowieso wat langer duren... 8)7
Waar haal je vandaan dat het om 2.3.4 updates gaat? De meest recente SGS2-tweet gaat over een Android 2.3.3 update in Polen..
IDE = Poland (Orange) I9100BVKH1/I9100IDEKH1 (Android 2.3.3)
6 sep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
BamSlam_ schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:53:
[...]

Waar haal je vandaan dat het om 2.3.4 updates gaat? De meest recente SGS2-tweet gaat over een Android 2.3.3 update in Polen..

[...]
Òf ik ben scheel, òf er wordt niet goed gelezen 8)7 :
@SamKiesUpdates
SamKiesUpdates SAM = Peru (SAM) I9100UHKG7/I9100SAMKG1 (Android 2.3.4)
24 aug via SamKiesUpdates
@SamKiesUpdates
SamKiesUpdates CHT = Chile (Telefonica) I9100UHKG7/I9100CHTKG2 (Android 2.3.4)
17 aug via SamKiesUpdates
@SamKiesUpdates
SamKiesUpdates CHN = China I9100ZCKH1/I9100OZHKH1 (Android 2.3.4)
14 aug via web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 23:02
Dwazer schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:05:
[...]

Je leest idd niet goed. Hij had het over de meest recente tweet over de SGS2. En die heeft hij er al bij gezet.

Degenen die jij quote zijn al uit Augustus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Laatst online: 29-09 13:26
Ik heb een vraagje aan degenen die verantwoordelijk zijn voor de layout van de start post.
Waarom staan er geen links naar alle vorige delen van dit onderwerp?
Nu moet ik de search functie gebruiken hiervoor.

Verder vraag ik mij eht volgende af:

Ik overweeg of een HTC Sensation of Galaxy S2 te kopen als telefoon.
Ik gebruik hem voornamelijk om mijn zakelijke (exchange) mail mee te verwerken maar ook mijn prive gmail account.
Ik vind het erg belangrijk dat er een goede vorm van facebook integratie en synchronisatie mogelijk is.

Ik zou dus graag in 1 overzicht al mijn contactpersonen zien en als ik dan een contactpersoon open wil ik graag al zijn gegevens zien, dus tel nr adres enz...maar ook zijn laatste facebook post, facebook foto album enz....

Een aantal collega's van mij hebben een HTC sensation, ik vind dat dit daar zeer goed geimplementeerd is .
Ook het combineren van outlook contacts met facebook contacts werkt zeer goed vind ik.

Ik vraag mij af of dit met de Galaxy s2 net zo goed werkt.
En indien dit niet zo is vraag ik mij af of dit wel mogelijk is door bv de launcher pro te gebruiken, in hoeverre is deze launcher geintegreerd?
Kun je je telefoon contacts hierin koppelen aan je facebook contacts?

Ik heb al in een paar winkels naar de telefoon gekeken maar uiteraard is er nergens een hele contactpersonenlijt die al gekoppeld is aan een facebook account aangezien dit vrij persoonlijek informatie is.
Verder ken ik niemand met een galaxy s2.

Alvast bedankt,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Dwazer schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:05:
[...]

Zeg er dan bij dat je oude berichten van twee weken terug bedoelt! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn S2 blijft blijft zich continue rebooten [om de minuut]. gebeurde na het updaten van wat apps uit de market.

Weet iemand wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 01-10 15:37
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:37:
mijn S2 blijft blijft zich continue rebooten [om de minuut]. gebeurde na het updaten van wat apps uit de market.

Weet iemand wat te doen?
Factory reset is wellicht een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Niet online

Jungian

>_<

Nordcore schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:55:
Ik heb een vraagje aan degenen die verantwoordelijk zijn voor de layout van de start post.
Waarom staan er geen links naar alle vorige delen van dit onderwerp?
Nu moet ik de search functie gebruiken hiervoor.
Klik eens op het bolletje naast de topictitel...

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenixx2000
  • Laatst online: 19-07 14:27
Jungian schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:41:
[...]

Of klik op 'tags' en selecteer (zoek via ctrl F) galaxy s II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
Nordcore schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:55:
Ik vind het erg belangrijk dat er een goede vorm van facebook integratie en synchronisatie mogelijk is.

Ik zou dus graag in 1 overzicht al mijn contactpersonen zien en als ik dan een contactpersoon open wil ik graag al zijn gegevens zien, dus tel nr adres enz...maar ook zijn laatste facebook post, facebook foto album enz....

Een aantal collega's van mij hebben een HTC sensation, ik vind dat dit daar zeer goed geimplementeerd is .
Ook het combineren van outlook contacts met facebook contacts werkt zeer goed vind ik.
...
De koppeling van personen is iets wat volgens mij standaard is van HTC Sense. Zelf vind ik dat heerlijk werken. Ik heb bijvoorbeeld twitter, facebook, linkedin, mail, telefoonnummers van 1 persoon allemaal onder 1 contactnaam staan in de contactpersonen. Elke app die de mogelijkheid van contactpersonen delen heeft kan worden gekoppeld. (en je kan kiezen welke naam moet worden weergegeven (indien verschillend), en welke foto van welke app of eigen foto)

Ik weet niet of er al een app is die datzelfde voor de Galaxy s2 kan doen, want volgens mij zit het daar niet standaard in. (correct me if i'm wrong!)

[ Voor 4% gewijzigd door -aad- op 07-09-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:32
Volgens mij wel, ik heb er in ieder geval niets bijzonders voor hoeven doen. Gebruik geen Twitter, maar Skype, FB, Whatsapp, LinkedIn en Gmail account staan allemaal gewoon bij elk contactpersoon. Volgens mij iets van Android.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
ph4ge schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:07:
Volgens mij wel, ik heb er in ieder geval niets bijzonders voor hoeven doen. Gebruik geen Twitter, maar Skype, FB, Whatsapp, LinkedIn en Gmail account staan allemaal gewoon bij elk contactpersoon. Volgens mij iets van Android.
Volgens mij niet standaard van Android, maar je kan contacten / adreslijsten die je synchroniseert bij je synchronisatieinstellingen wel samenvoegen door lang op een contact te tappen en dan te kiezen voor 'Contact koppelen'.
Je krijgt dan een voorstel gebaseerd op de naam, mailadres of telefoonnummer (als hij bijvoorbeeld voorkomt als mailadres bij de contactpersoon en bij zijn facebook-account), en verder kan je zelf namen kiezen die je wil koppelen (als de nickname niet lijkt op mailadres of contactnaam.
Ik weet niet of je dan alle updates ook gekoppeld krijgt, maar dat kan je proberen als je bovenstaande hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FX16
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-09 17:50
De camera van mijn S2 doet raar
De foto's zijn onscherp , hij weigert te focussen
FF het menu doorgelopen en de camera staat niet in macro modus
Daarna heb ik de camera gereset maar ook dat hielp niet
Daarna heb ik op de camera module getikt en opeens was het beeld weer scherp.
Het lijkt erop dat de camera een mechanisch defect heeft.
Ben bang dat ik hem moet terugsturen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
gwystyl schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:43:
Volgens mij niet standaard van Android, maar je kan contacten / adreslijsten die je synchroniseert bij je synchronisatieinstellingen wel samenvoegen door lang op een contact te tappen en dan te kiezen voor 'Contact koppelen'.
Je krijgt dan een voorstel gebaseerd op de naam, mailadres of telefoonnummer (als hij bijvoorbeeld voorkomt als mailadres bij de contactpersoon en bij zijn facebook-account), en verder kan je zelf namen kiezen die je wil koppelen (als de nickname niet lijkt op mailadres of contactnaam.
Ik weet niet of je dan alle updates ook gekoppeld krijgt, maar dat kan je proberen als je bovenstaande hebt gedaan.
Misschien dat bijv. de Facebook app dat voor je doet? Ik heb dat echt niet allemaal handmatig zitten doen :P

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lumics schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:40:
[...]

Factory reset is wellicht een optie.
Heb de laatste update verwijderd. Nu doet ie het weer. Was update van 'Samsung Remote view'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Laatst online: 29-09 13:26
Jungian schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:41:
[...]

ah gewledig, dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trsteve
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-12-2021
Mijn SGS2 is al van 5 augustus tot vandaag in herstelling bij Samsung. Vandaag 7 september nog steeds geen update in verband met de herstelling die via Coolblue is verstuurd.

Heb aan coolblue nummer gevraagd om rechtstreeks naar Samsung te bellen, dit daarnet gedaan, kwam ik bij sony ericson terecht, terug een mail gestuurd om het juiste nummer te hebben.

Dit is nu al de 5de week zonder één enkele update, ik weet nog niet eens welk onderdeel ze zouden moeten vervangen of wat er nu precies aan de hand is met het toestel, zelf denk ik defecte cpu.

Voor diegenen die niet weten waarover het gaat: na nog maar een 18 uur werkelijk gebruik trad het probleem op dat de terug en menu toetsen niet meer werkten, na batterij er even uit te doen en terug erin doen werkte het heel even terug, maar nadien niet meer werkend te krijgen, half uurtje later werd het toestel heel langzaam, om een voorbeeld te geven: wat ik ook probeerde aan te klikken, zoals gaan naar de instellingen, duurde 6 tot 10 seconden om bij de instellingen te raken. Alles was zoals ik hem origineel had, originele rom die er opstond bij de aanschaf. Ik heb alles terug gezet naar fabrieksinstellingen en alles laten verwijderen, probleem bleef hetzelfde, heeft dus niet met één of andere app te maken.

Nog iemand die zijn toestel 5 weken en langer in herstelling bij Samsung heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Gelukkig niet, de winkel waar ik hem gekocht hebt ruilt hem direct om voor een nieuwe als er binnen 7 dagen enig mankement aan het toestel is. Blij dat ik voor Phonehouse gekozen heb als ik dit lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-09 14:49

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Bij een vriend start zijn skype automatisch op als hij iemand wilt bellen.
Vroeger was het zo dat je dan optie kreeg om te kiezen om normaal te bellen of via skype.
Nu heeft hij die optie niet meer en kan dus niet meer bellen.

hoe kan dit?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

DNA_Saint schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:10:
Bij een vriend start zijn skype automatisch op als hij iemand wilt bellen.
Vroeger was het zo dat je dan optie kreeg om te kiezen om normaal te bellen of via skype.
Nu heeft hij die optie niet meer en kan dus niet meer bellen.

hoe kan dit?
Dan heeft hij ingesteld dat Skype het standaard programma is om te bellen, dit kan je wijzigen bij:

Instellingen / Oproepen / Internetbellen gebruiken : Alleen voor internetbellen

als je vervolgens gaat bellen zal er weer gevraagd worden welke applicatie je daar voor wilt gebruiken (Bellen / Skype), kies hier voor Bellen en zet deze als standaard (vinkje er onder)

Of via Instellingen startpagina / Applicaties / Applicaties beheren

[ Voor 13% gewijzigd door Murzeltje op 07-09-2011 17:35 ]

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
bear87 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:09:
Gelukkig niet, de winkel waar ik hem gekocht hebt ruilt hem direct om voor een nieuwe als er binnen 7 dagen enig mankement aan het toestel is. Blij dat ik voor Phonehouse gekozen heb als ik dit lees.
Bij mij ook exact een week, excl. het opsturen. Veel langer is echt onacceptabel. Ik heb overigens mn mobiel online gekocht en gewoon zelf aangemeld bij het reparatiecentrum, dat wordt ook overal aangeraden omdat de winkels ook niks anders doen dan doorsturen en dat is dus een overbodige schakel die alleen maar langer duurt en fout kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trsteve
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-12-2021
Ik had coolblue op voorhand op de hoogte gehouden dat mijn toestel defect was, dezelfde dag nog kreeg ik een pdf om af te drukken en op het pakket te plakken zodat ik geen verzendkosten had, de volgende dag stuurde ik hem op (4 augustus), de volgende dag, 5 augustus kreeg ik van coolblue bevestiging dat ze hem hadden ontvangen, en ook dezelfde dag, 5 augustus kreeg ik de melding dat ze hem ook naar samsung gestuurd hebben op 5 augustus. Die overbodige schakel heeft dus welgeteld maar 1 dag geduurd, hij is dus pakweg sinds 8 augustus bij samsung. Van Coolblue heb ik te horen gekregen dat een reparatie normaal gezien tussen de 2 en de 4 weken duurt, in mijn geval dus al een week langer, en zelfs geen enkele update over het probleem op zich dus weet nog altijd niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:00
bear87 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:09:
Is online ook zo , binnen 2 maanden na aanschaf dan ;)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 13:54

Saven

Administrator

Iemand een idee hoe ik de gmail app kan blokkeren ofzo of alle mail daaruit kan verwijderen? Kan de google account zelf niet van de telefoon verwijderen (alleen factory reset). wil de mail van het account dat ik gebruik voor de telefoon namelijk niet op de telefoon hebben :)

• gwystyl
Saven schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:35:
Iemand een idee hoe ik de gmail app kan blokkeren ofzo of alle mail daaruit kan verwijderen? Kan de google account zelf niet van de telefoon verwijderen (alleen factory reset). wil de mail van het account dat ik gebruik voor de telefoon namelijk niet op de telefoon hebben :)
Als je root-access hebt kan je de GMail app helemaal verwijderen, maar ik weet niet of je daarmee niet je hele systeem om zeep helpt.
Makkelijker is volgens mij om in een launcher aan te geven dat het icoontje voor GMail gewoon niet weergegeven moet worden. LauncherPro en Go Launcher Ex kunnen dat in ieder geval, waarschijnlijk enkele andere ook wel.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
je kunt ook gewoon in je sync instellingen aangeven wat je gesynct wilt hebben. vinkje weghalen bij gmail synchroniseert hij het in elk geval niet.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Saven

Saven

Administrator

Dat had ik inderdaad al gedaan, de auto sync uitzetten. Kon niet voor de applicatie zelf uitvinken, maar wel automatische synchronisatie in het algemeen. Maar hoe krijg ik de mail die al is gesynct weg van mn mobiel?

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 16:22
reyals schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:43:
je kunt ook gewoon in je sync instellingen aangeven wat je gesynct wilt hebben. vinkje weghalen bij gmail synchroniseert hij het in elk geval niet.
ik kan nergens vinden bij gmail om te hoeveel minuten/uur hij synct. bij twitter en fb kan je het in de app zelf aangeven.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:35

Satom

Verzamel ervaringen

-aad- schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:55:
[...]

De koppeling van personen is iets wat volgens mij standaard is van HTC Sense. Zelf vind ik dat heerlijk werken. Ik heb bijvoorbeeld twitter, facebook, linkedin, mail, telefoonnummers van 1 persoon allemaal onder 1 contactnaam staan in de contactpersonen. Elke app die de mogelijkheid van contactpersonen delen heeft kan worden gekoppeld. (en je kan kiezen welke naam moet worden weergegeven (indien verschillend), en welke foto van welke app of eigen foto)

Ik weet niet of er al een app is die datzelfde voor de Galaxy s2 kan doen, want volgens mij zit het daar niet standaard in. (correct me if i'm wrong!)
Bij mij staat 06nr, e-mail, What's App, Hyves allemaal onder de juiste contactpersoon. (Moet wel zeggen dat ik geen Twitter, Facebook, LinkedIn App heb)
Alekz87 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:44:
[...]

ik kan nergens vinden bij gmail om te hoeveel minuten/uur hij synct. bij twitter en fb kan je het in de app zelf aangeven.
Is GMail niet met Push Notificatie?

• reyals
Saven schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:10:
Dat had ik inderdaad al gedaan, de auto sync uitzetten. Kon niet voor de applicatie zelf uitvinken, maar wel automatische synchronisatie in het algemeen. Maar hoe krijg ik de mail die al is gesynct weg van mn mobiel?
http://www.google.com/sup...nswer=1386450&topic=21233

Vanuit de help in de gmail app

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• gwystyl
Dat is inderdaad de manier om mail te verwijderen, maar op die manier gaat het zowel uit je telefoon als uit je webmail. Volgens mij was de vraag hoe je je GMail niet zichtbaar/aanwezig hebt op de telefoon, maar niet uit web-GMail.

• reyals
gwystyl schreef op donderdag 08 september 2011 @ 21:15:
[...]

Dat is inderdaad de manier om mail te verwijderen, maar op die manier gaat het zowel uit je telefoon als uit je webmail. Volgens mij was de vraag hoe je je GMail niet zichtbaar/aanwezig hebt op de telefoon, maar niet uit web-GMail.
Volgens mij kun je ze op je telefoon gewoon verwijderen zodra je gmail niet meer synct via synchronisatie opties dan zou dat niet verwijderd moeten worden van de webmail. Maar het is wel raadzaam om het met 1 onbelangrijke mal te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Eindelijk de nieuwe android market op de sgs2 !
Ziet er stuk overzichtelijker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Yihaaa schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 08:15:
Eindelijk de nieuwe android market op de sgs2 !
Ziet er stuk overzichtelijker uit.
Nieuw? Is er alweer een nieuwe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
AzzKickah schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 08:41:
[...]

Nieuw? Is er alweer een nieuwe dan?
Waarschijnlijk is 3.1.3 nu bij hem gepusht. Dat is niet bij iedereen tegelijk gebeurd. Ik heb hem nog handmatig geïnstalleerd, en begin eindelijk te wennen aan die nieuwe layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 01-10 13:36
Ik zoek een app voor op een overzichtelijke manier forums te kunnen raadplegen en te kunnen posten. Wat altijd terugkomt is Tapatalk, maar dit is betalend. Is er een gratis variant beschikbaar hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-09 20:05
Ik zag zojuist dat de market bij mij is verandert qua indeling, bij klasgenoten echter niet... Is dit bij iemand van jullie ook het geval of heb ik ergens op gedrukt? Ik prefereer namelijk de oude indeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 01-10 13:36
Exterminator schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:13:
Ik zag zojuist dat de market bij mij is verandert qua indeling, bij klasgenoten echter niet... Is dit bij iemand van jullie ook het geval of heb ik ergens op gedrukt? Ik prefereer namelijk de oude indeling...
Hoe bedoel je qua indeling ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
gwystyl schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:02:
[...]

Waarschijnlijk is 3.1.3 nu bij hem gepusht. Dat is niet bij iedereen tegelijk gebeurd. Ik heb hem nog handmatig geïnstalleerd, en begin eindelijk te wennen aan die nieuwe layout.
Pff, die 'nieuwe' market draai ik al bijna 3 maand of zo.

Da's niet echt nieuw meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
AzzKickah schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:46:
[...]

Pff, die 'nieuwe' market draai ik al bijna 3 maand of zo.

Da's niet echt nieuw meer :P
Nee idd, maar als je hem via de officiele weg binnenkrijgt wel :). 3.1.3 werkt iig ongeveer net zo snel als de oude versie (2.3.6). De eerdere builds van de nieuwe market (3.0.26 en 3.0.27 waren een drama qua snelheid en verbinding)
Rebbelx schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:10:
Ik zoek een app voor op een overzichtelijke manier forums te kunnen raadplegen en te kunnen posten. Wat altijd terugkomt is Tapatalk, maar dit is betalend. Is er een gratis variant beschikbaar hiervoor ?
Tja, als je veel fora leest is die € 2,10 nog wel te overzien denk ik. Volgens mij zijn er niet echt goede alternatieven. Als je alleen XDA leest kan je de XDA-app nemen, dat is een verbouwde Tapatalk die alleen XDA kan weergeven.
Exterminator schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:13:
De update gaat vanzelf, maar niet bij iedereen tegelijk. Je klasgenoten krijgen hem dus ook vanzelf. De oude versie kan je terug krijgen door te gaan naar instellingen - toepassingen - toepassingen beheren - alle programma's. Daar de markt opzoeken en kiezen voor 'updates verwijderen'.
Als dat niet werkt kan je op zoek naar een apk van market 2.3.6 (com.android.vending, maar zo heten alle market apk's als het goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit, niet goed gwystyl's post gelezen...

Edit @ gwystyl, het werkt wel.

Als je hem toch terug wil kun je hem hier in verschillende kleuren downloaden. :)

Volgende keer even zoeken in het Market en applicaties topic? ;)

[ Voor 211% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
** kick **
Witte schreef op maandag 05 september 2011 @ 12:24:
Heb sinds een week de S2, maar ben niet zo tevreden over de agenda:

Events die over meerdere dagen uitgespreid zijn, bijvoorbeeld: een feest dat om 21:00 uur begint, en om 2:00 uur eindigt de volgende dag, staat niet in het blokkenschema (dag/week/maand), ook events die een hele dag duren komen niet in het blokkenschema.
Doe ik iets verkeerd?
Ik draai nu 2.3.4, maar nog steeds geen blokken in de Android-agenda bij afspraken over meerdere dagen. Uiteraard staan ze wel in de lijst.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Witte schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:26:
** kick **

[...]

Ik draai nu 2.3.4, maar nog steeds geen blokken in de Android-agenda bij afspraken over meerdere dagen. Uiteraard staan ze wel in de lijst.
Ik heb ze inderdaad ook niet in het weekoverzicht. Wel kun je aan het blauwe puntje onder de dag zien dat er wel iets is die dag. Hij beschouwt het volgens mij als een all day event, wanneer het over meerdere dagen verspreid is.Voor feestjes kun je natuurlijk gewoon van 21.00 tot 23.59 plannen, neem aan dat je om middernacht geen andere afspraken meer gaat plannen. Voor weekendjes weg enzo, is het wel lastig wanneer je veel van het weekoverzicht gebruik maakt. Maar dat doe ik zelf niet, dus vandaar dat ik het ook nog niet eerder opgemerkt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002

Gotiniens

Fairly odd Tim

The_Fes schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:43:
[...]

Ik heb ze inderdaad ook niet in het weekoverzicht. Wel kun je aan het blauwe puntje onder de dag zien dat er wel iets is die dag. Hij beschouwt het volgens mij als een all day event, wanneer het over meerdere dagen verspreid is.Voor feestjes kun je natuurlijk gewoon van 21.00 tot 23.59 plannen, neem aan dat je om middernacht geen andere afspraken meer gaat plannen. Voor weekendjes weg enzo, is het wel lastig wanneer je veel van het weekoverzicht gebruik maakt. Maar dat doe ik zelf niet, dus vandaar dat ik het ook nog niet eerder opgemerkt had.
Je kan inderdaad tot 23:59 plannen, maar mijn feestjes komen van een externe site die automatisch de precieze tijden aangeeft van het feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Nog meer mensen hier problemen met de witte pixel in de browser? Dacht dat ze er nu wel iets op hadden bedacht, maar blijkbaar dus niet.

En hoe zorg je ervoor dat de phone onthoud dat hij als certificaat MSCHAPV2 moet gebruiken? Bij mij default ie de hele tijd.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Laatst online: 01-10 14:20
Jeroenneman schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:19:
Nog meer mensen hier problemen met de witte pixel in de browser? Dacht dat ze er nu wel iets op hadden bedacht, maar blijkbaar dus niet.

En hoe zorg je ervoor dat de phone onthoud dat hij als certificaat MSCHAPV2 moet gebruiken? Bij mij default ie de hele tijd.
Waar zit die witte pixel? Ik heb die wel eens gezien, links onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen de S2. Sinds ik die heb worden sms-jes ook doorgestuurd naar mijn mail (microsoft exchange). Dus ik moet op mijn telefoon iedere keer twee berichten 'lezen' of 1 deleten. En twee notificaties natuurlijk. Vervelend. Ik had dit op mijn vorige telefoon niet, dus denk dat het een instelling van de S2 of een van de apps is, heb me suf gezocht, maar kan nergens vinden hoe ik dat uit moet zetten. Overigens heb ik een Vodafone-abonnement.

Wie kan de oplossing geven om dit uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Jeroenneman schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:19:
geen flauw idee wat je bedoelt :P
Helemaal linksonder, witte stip.

Nickname does not reflect reality

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:05
Brad Pitt schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 02:27:
[...]

Nope, geen last van gelukkig.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 16:23

sjaool

Every life should have 9 cats

Toch zou een foto veel verduidelijken want ik kan niks ontdekken (XXKH3).

"When you grow up your heart dies"

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Ik heb sinds een paar dagen een Galaxy S II, en heb geen problemen gehad om alle SIM contacten naar de phone te kopiëren, en deze daarna met KIES netjes in te delen, en handmatig dubbele contacten samen te voegen en zo, maar............nu wil ik alle SIM contacten verwijderen, maar dat lukt me niet zonder de SIM kaart uit de phone te moeten halen.

Weten jullie misschien een manier om dat gewoon via de phone te kunnen doen. (en ja, ik heb gezocht ;) )

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

sjaool schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 09:41:
Toch zou een foto veel verduidelijken want ik kan niks ontdekken (XXKH3).
*Alleen zichtbaar tijdens scrollen, heel raar, waarschijnlijk een software fout.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• imeR
  • Laatst online: 01-10 14:20
Brad Pitt schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 02:27:
[...]

Jep, heb ik ook wel eens gezien. Heb er nu geen last meer van.

Verwijderd

Ook hartstikke offtopic, dus weg ;)

[ Voor 68% gewijzigd door janvanduschoten op 10-09-2011 13:21 ]

• TifKag
Geen extra witte pixel gezien hier .

[ Voor 95% gewijzigd door TifKag op 10-09-2011 13:19 ]

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 16:23

sjaool

Every life should have 9 cats

imeR schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 11:05:
[...]

Jep, heb ik ook wel eens gezien. Heb er nu geen last meer van.
Ik heb er schijnbaar geen last van want het is mij nog nooit opgevallen. ;)

"When you grow up your heart dies"

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 18:27

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

TifKag schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 09:58:
Ik heb sinds een paar dagen een Galaxy S II, en heb geen problemen gehad om alle SIM contacten naar de phone te kopiëren, en deze daarna met KIES netjes in te delen, en handmatig dubbele contacten samen te voegen en zo, maar............nu wil ik alle SIM contacten verwijderen, maar dat lukt me niet zonder de SIM kaart uit de phone te moeten halen.

Weten jullie misschien een manier om dat gewoon via de phone te kunnen doen. (en ja, ik heb gezocht ;) )
Ik heb me er ook een keer een ongeluk naar gezocht en gelukkig gevonden. De app Contact2sim (gratis versie) kan je contacten van je sim wissen, druk in de app op de [menu] knop. Succes ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

janvanduschoten schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 13:25:
[...]
Ik heb me er ook een keer een ongeluk naar gezocht en gelukkig gevonden. De app Contact2sim (gratis versie) kan je contacten van je sim wissen, druk in de app op de [menu] knop. Succes ;)
Dan wel eerst je contacten bellen, dat ze worden gewist...
:9

Samsung S23 Ultra 256GB

• TifKag
janvanduschoten schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 13:25:
[...]

Thanks, ga ik proberen !

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Is de 2.3.4 update nou al een keer officieel gereleased? Zoja, wanneer ik update ben ik dan alle bestanden/ contacten kwijt?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 23:37:
Ik heb sinds een paar dagen de S2. Sinds ik die heb worden sms-jes ook doorgestuurd naar mijn mail (microsoft exchange). Dus ik moet op mijn telefoon iedere keer twee berichten 'lezen' of 1 deleten. En twee notificaties natuurlijk. Vervelend. Ik had dit op mijn vorige telefoon niet, dus denk dat het een instelling van de S2 of een van de apps is, heb me suf gezocht, maar kan nergens vinden hoe ik dat uit moet zetten. Overigens heb ik een Vodafone-abonnement.

Wie kan de oplossing geven om dit uit te zetten?
Open de e-mail app. -> accountinstellingen -> bijna helemaal onderaan 'SMS synchroniseren' uitvinken.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:20
rickyy schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 22:19:
Is de 2.3.4 update nou al een keer officieel gereleased? Zoja, wanneer ik update ben ik dan alle bestanden/ contacten kwijt?
Die kans bestaat, mijn ervaring is dat je niks kwijt raakt maar je weet het nooit,
maak gewoon eerst even een backup ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier