Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 13:54

Saven

Administrator

Albert020 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 22:52:
[...]

Die kans bestaat, mijn ervaring is dat je niks kwijt raakt maar je weet het nooit,
maak gewoon eerst even een backup ;)
kan je met de standaard samsung software backuppen? ik kon het in kies nergens vinden terwijl ik juist dacht dat het daarmee wel kon. in iedergeval je contacten exporteren als vcf ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:20
Saven schreef op zondag 11 september 2011 @ 02:07:
[...]

kan je met de standaard samsung software backuppen? ik kon het in kies nergens vinden terwijl ik juist dacht dat het daarmee wel kon. in iedergeval je contacten exporteren als vcf ofzo
Nope, ik gebruik zelf MyBackup Pro er is ook een 30 day trail
van deze app maar deze is volgens mij beperkt, er zijn meer backup tools in de Market,
vindt persoonlijk deze de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 13:25:
[...]

Ik heb me er ook een keer een ongeluk naar gezocht en gelukkig gevonden. De app Contact2sim (gratis versie) kan je contacten van je sim wissen, druk in de app op de [menu] knop. Succes ;)
http://www.google.nl/sear...0498bef4&biw=1920&bih=976

Ook gezocht op Google? Je kan instellen dat hij de SIM contacten niet laat zien, standaard feature. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Sinds gisteren in het bezit van een Galaxy S II
Net KIES geïnstalleerd en kreeg een firmware update
en dacht ja ja 2.3.4 maar niks hoor, nog 2.3.3
Is dit nu overigens de laatste officiële update van Samsung ?

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files3/72191/6eKGsnF.jpg

@Saven: al mijn apps en instellingen werken nog goed na deze update !

[ Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 11-09-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 11:54:
[...]

http://www.google.nl/sear...0498bef4&biw=1920&bih=976

Ook gezocht op Google? Je kan instellen dat hij de SIM contacten niet laat zien, standaard feature. :P
De galaxy S II laat standaard de SIM contacten niet zien, maar mijn vraag was of ik de SIM contacten kan verwijderen, zonder de SIM uit het toestel te halen.
En dat kan dus inderdaad met contact2sim.

[ Voor 16% gewijzigd door TifKag op 11-09-2011 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TifKag schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:46:
[...]

Dat gaat inderdaad op een paar android phones , maar niet op de galaxy S 2
Probeer eens in de contacten app: Menu knop > Meer > Weergaveopties > SIM > Alle contact-personen uitvinken

Je kan natuurlijk ook alleen SIM contacten laten weergeven en dan: Menu knop > Wissen > Alles Selecteren > Wissen.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 22:31:
[...]

Open de e-mail app. -> accountinstellingen -> bijna helemaal onderaan 'SMS synchroniseren' uitvinken.
THANX... En laat ik dat nou net ook zelf al gevonden hebben in een vlaag van helderheid!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:44
Samfirmware: First roms with Android 2.3.5 for Galaxy S II will be online this month.

Maar, ze beweerden ook dat 2.3.4 in augustus zou zijn uitgerold...

[ Voor 29% gewijzigd door iklucas op 11-09-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iklucas schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:52:
Samfirmware: First roms with Android 2.3.5 for Galaxy S II will be online this month.

Maar, ze beweerden ook dat 2.3.4 in augustus zou zijn uitgerold...
Kijk even een paar pagina's terug, zul je zien dat 2.3.4 inderdaad al is uitgerold en dat we dezelfde discussie toen al hebben gehad. :)

Hij zegt trouwens dat de 2.3.5 ROM's nu in testing zijn, als dat waar is dan komen ze in de komende weken uit.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2011 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 16:23

sjaool

Every life should have 9 cats

2.3.4 is misschien wel uitgerold maar ik heb hem hier nog niet voor de KIES(en) gehad.

Ik heb inmiddels maar van Samfirmware geplukt en heb hem zelf er maar op gezet.
De accu van mijn S II gaat nu in ieder geval een stuk langer mee.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Italioboy
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-09 15:09
Ik liet gister per ongeluk mijn SGS2 vallen. Nu zit er rechts van de 3.5mm jack aansluiting op de hoek een paar putjes. Ik heb de telefoon laten verzekeren, maar valt dit ook onder de verzekering en is dit te maken?

[ Voor 3% gewijzigd door Italioboy op 11-09-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Italioboy schreef op zondag 11 september 2011 @ 16:44:
Ik liet gister per ongeluk mijn SGS2 vallen. Nu zit er rechts van de 3.5mm jack aansluiting op de hoek een paar putjes. Ik heb de telefoon laten verzekeren, maar valt dit ook onder de verzekering en is dit te maken?
Ligt aan de soort verzekering, in de voorwaarden kun je vast vinden waartegen je wel en niet verzekerd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Italioboy
  • Laatst online: 30-09 15:09
Ik ben verzekerd tegen val, water en stootschade + diefstal. Het volledige pakket dus bij belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

Albert020 schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:25:
Sinds gisteren in het bezit van een Galaxy S II
Net KIES geïnstalleerd en kreeg een firmware update
en dacht ja ja 2.3.4 maar niks hoor, nog 2.3.3
Is dit nu overigens de laatste officiële update van Samsung ?

[afbeelding]

@Saven: al mijn apps en instellingen werken nog goed na deze update !
Ja dat is de meest recente. Het is echt schandalig hoelang samsung erover doet om een simpele update uit te rollen, lijkt Nokia wel...

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:53
Italioboy schreef op zondag 11 september 2011 @ 17:53:
Ik ben verzekerd tegen val, water en stootschade + diefstal. Het volledige pakket dus bij belcompany.
Als de schade puur cosmetisch is dan zal men er niet zo snel iets aan doen tenzij de schade van invloed is op de werking van de telefoon.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

switchboy schreef op zondag 11 september 2011 @ 18:03:
[...]

Ja dat is de meest recente. Het is echt schandalig hoelang samsung erover doet om een simpele update uit te rollen, lijkt Nokia wel...
Hebben zij dan beloofd dat jij een update zou krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
In 1 topic posten is voldoende, crossposten is niet toegestaan.

[ Voor 126% gewijzigd door janvanduschoten op 12-09-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PixellBox schreef op zondag 11 september 2011 @ 23:27:
Na iets meer dan een maand de GS2 in mijn bezit te hebben blijkt het scherm de nodige problemen te vertonen. Zie het filmpje hieronder:

[afbeelding]

Mocht de video het niet doen, bij deze de link: KLIK
lijkt op waterschade of een kapote framebuffer. Terug voor garantie maar ik denk dat het waterschade is... :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Persoonlijk denk ik niet dat het waterschade is, aangezien m'n telefoon nog nooit direct in contact is gekomen met vloeistoffen. Tevens heb ik dit zelfde probleem gehad met mijn Samsung jet. Het probleem was na reparatie niet meer aan de orde. De telefoon werd toen echter heel heet, wat nu niet het geval is. Iemand nog een oplossing? Of tips voor ik mijn GS2 bij een Vodafone service point inlever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PixellBox schreef op maandag 12 september 2011 @ 00:10:
Persoonlijk denk ik niet dat het waterschade is, aangezien m'n telefoon nog nooit direct in contact is gekomen met vloeistoffen. Tevens heb ik dit zelfde probleem gehad met mijn Samsung jet. Het probleem was na reparatie niet meer aan de orde. De telefoon werd toen echter heel heet, wat nu niet het geval is. Iemand nog een oplossing? Of tips voor ik mijn GS2 bij een Vodafone service point inlever?
Wat ik meestal zie is dat mensen hem in hun zak hebben of in een tas en dan door de regen lopen waardoor via de zak of tas water naar binnen komt. Anyweg hij is duidelijk stuk, terug voor garantie.. Als je andere toestel het ook had dan moet je toch even zoeken naar iets wat het veroorzaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2011 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een manier om de noodoproep knop weg te krijgen voordat je je patroon/pin opgeeft als je de telefoon van standby af haalt. Heb al een paar keer bijna 112 gebeld vanuit mijn broekzak :S. En ik zie het niet gebeuren dat ik dat vaak nodig ga hebben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:26
Als je het zonder app wil doen:
1) In instellingen telefoonboek alleen SIM contacten aanvinken
2) Alle contacten selecteren
3) Alle contacten verwijderen
4) Klaar!

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 15:10
Hey ik heb nu ongeveer een twee maanden de SGS2.
Na een maand heb ik er de Clock Work Mod opgezet om root te krijgen zodat ik wat hubs kon freezen met titanium pro. Dit heeft een maand perfect gewerkt. Tot vrijdag

Opeens werd me telefoon erg warm en liep vast. En daarna begon het gezeur. Elke keer start die nu ook VoiceTalk op zonder reden. Van uitschakelen maakt die standaard een reboot. Ik heb nu een reset gedaan en staat weer op basis CWM.

Ik wil hem eigenlijk weer op Stock rom zetten. Maar Hij wil onmogelijk meer connecten met de pc. Kan er wel zo in via kies air maar daar heb ik niets aan.

Iemand een idee of terugbrengen omdat de micro usb misschien stuk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
koning_nico schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:49:
Hey ik heb nu ongeveer een twee maanden de SGS2.
Na een maand heb ik er de Clock Work Mod opgezet om root te krijgen zodat ik wat hubs kon freezen met titanium pro. Dit heeft een maand perfect gewerkt. Tot vrijdag

Opeens werd me telefoon erg warm en liep vast. En daarna begon het gezeur. Elke keer start die nu ook VoiceTalk op zonder reden. Van uitschakelen maakt die standaard een reboot. Ik heb nu een reset gedaan en staat weer op basis CWM.

Ik wil hem eigenlijk weer op Stock rom zetten. Maar Hij wil onmogelijk meer connecten met de pc. Kan er wel zo in via kies air maar daar heb ik niets aan.

Iemand een idee of terugbrengen omdat de micro usb misschien stuk is?
Ik zou wat gaan spelen met samsung usb drivers en usb debugging aan en uit. Meestal krijg je dan wel weer verbinding.
Helemaal stock rom wil niet vanuit CWM, maar een frankenstein rom misschien wel?
Anders probeer je eerst een factory reset volgens 'menu - instellingen - privacy - standaardgegevens herstellen' of vanuit de recovery (format data/cache)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trsteve
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-12-2021
Het is nu begin de 6de week dat mijn SGS2 in herstelling is bij Samsung via Coolblue.

Het lange wachten heeft uiteindelijk vandaag toch een positief punt gebracht: via coolblue zag ik het volgende in mijn account:
12-09-2011 We gaan uw product vervangen voor een nieuw exemplaar
12-09-2011 Product naar u retour

Volgens mij hebben ze bij Samsung verschillende dingen geprobeerd om de SGS2 te herstellen en uiteindelijk hadden ze ingezien dat het hen niet lukte en uiteindelijk toch verkozen om me een nieuwe te bezorgen ;) M'n geduld begon wel een beetje op te raken, maar aangezien ik een nieuwe ga krijgen ben ik tevreden (tenzij dat nieuwe exemplaar gebreken heeft natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Ik heb iets raar ontdekt,als ik video wil maken dan zoemt de telefoon 3 keer in.
Dus als ik een foto wil maken van een bank dan zie ik die helemaal maar schakel ik de video in dan zie ik maar de helft van de bank want de camera zoemt automatisch in.
En dat is erg irritant want zo kan ik een voorwerp van dichtbij niet filmen.
Hebben andere dat ook of is er iets mis met de camera? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
Heb ik ook last van.

Beeld tijdens filmen is ingezoomd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamanodo
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-07-2022
Dat klopt.

Dit is alleen in de resolutie stand 1920X1080 dit is de fule HD video.
In de stand 1280X720 en lagere resolutie kan je gewoon tot 4 X inzomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 19:03:
[...]

Hebben zij dan beloofd dat jij een update zou krijgen?
Support is wel iets wat je mag verwachten ja!

Op ieder product dat je koopt, zodat het in ieder geval werkt als geadverteerd. Dat is de wettelijke plicht en morele plicht die op de fabrikant rust.

Helemaal met zo'n akelige batterijbug. Als fabrikant zou ik m'n stinkende best doen om zoiets op je beste product zo snel mogelijk de wereld uit te helpen.

[ Voor 13% gewijzigd door switchboy op 12-09-2011 23:49 ]

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

switchboy schreef op maandag 12 september 2011 @ 23:41:
[...]

Support is wel iets wat je mag verwachten ja!

Op ieder product dat je koopt, zodat het in ieder geval werkt als geadverteerd. Dat is de wettelijke plicht en morele plicht die op de fabrikant rust.

Helemaal met zo'n akelige batterijbug. Als fabrikant zou ik m'n stinkende best doen om zoiets op je beste product zo snel mogelijk de wereld uit te helpen.
Wat heeft die batterijbug met Samsung te maken? Moet je dan niet bij Google zijn?

Als je de voorwaarden van het product had gelezen was je er achter gekomen dat ze juist alles van hun afwerpen, dus wettelijk heb je geen poot om op te staan.

Moreel? Als je de gelekte firmwares op samfirmware.com had gevolgd dan had je gezien dat ze bezig zijn met een nieuwe firmware. Alle gelekte firmwares hadden een vorm van een bug. Dus wat jij vindt is dat ze toch maar een buggy firmware moeten releasen om te voldoen aan jou updatezucht? Ga maar eens kijken bij de i9000 hoeveel firmwares ze daar hebben gereleased over de jaren, beetje geduld is een schonezaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:48
Mijn zoontje van 3 heeft vanmorgen mijn telefoon te pakken gekregen, nu ik ineens het startscherm te zzien waar je je moet aanmelden. alles kwijt!!! De data staat nog wel op mijn telefoon maar het lijkt alsof mijn profiel niet meer bestaat. weet iemand wat er gebeurd kan zijn en hoe ik mijn eigen profiel weer terugkrijg? Ik ben er dagen mee bezig geweest en had nog geen backup kunnen maken ivm een defecte laptop. alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Ik lees dat enkel de nederlandse versie van de S2 geen NFC heeft. Ik zou dat toch graag hebben om beetje voorbereid te zijn op de toekomst (betalingen met nfc).
Als ik hem dus in duitsland bestel (waar hij trouwens ook goedkoper is, 438euro), dan heb ik wel NFC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Als ik op het weer klik dat op het home scherm staat van Accuweather.com en dan naar meer ga is de site waar ik op uit kom in het Engels, nu kun je deze gewoon veranderen in NL maar als je er dan weer opnieuw,
naar toe gaat is hij gewoon weer in het Engels, hoe kan ik dit standaard op NL zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Warfare schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:01:
Mijn zoontje van 3 heeft vanmorgen mijn telefoon te pakken gekregen, nu ik ineens het startscherm te zzien waar je je moet aanmelden. alles kwijt!!! De data staat nog wel op mijn telefoon maar het lijkt alsof mijn profiel niet meer bestaat. weet iemand wat er gebeurd kan zijn en hoe ik mijn eigen profiel weer terugkrijg? Ik ben er dagen mee bezig geweest en had nog geen backup kunnen maken ivm een defecte laptop. alvast bedankt!!
Leg eens even wat duidelijker uit als je wilt: wat voor scherm, welke data, welk profiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Als ik mijn contacten open krijg ik ook de keuze voor videobellen.

Weten jullie hoe dit in zijn werk gaat? Is dit gewoon een telefoontje waarbij het streamen van de video uit je dataplan gaat? Het lijkt me namelijk wel erg leuk om te videobellen maar niet tegen torenhoge kosten.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 23:02
NeHoX schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:42:
Als ik mijn contacten open krijg ik ook de keuze voor videobellen.

Weten jullie hoe dit in zijn werk gaat? Is dit gewoon een telefoontje waarbij het streamen van de video uit je dataplan gaat? Het lijkt me namelijk wel erg leuk om te videobellen maar niet tegen torenhoge kosten.
Ik heb tot op heden videobellen niet aan de praat gekregen. Hij kapt gewoon.

Videogesprek kost € 0,50 (bij Hi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forkless
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-01 00:09
Ik heb m'n SGS2 bij t-mobile met een contract verlenging gekozen toen deze in Nederland uit kwam. Dit was een unbranded t-mobile SGS2 (ik weet niet hoe ze nu geshipped worden).

In ieder geval m'n Social Hub app werkte prima totdat na een uitstapje op wat custom roms op stock NL (MULTI - CSC - XENKE1) terug ben gekomen. Tenzij iemand nu hard gaat lachen en me gaat vertellen dat dit de verkeerde stock ROM is voor Nederlandse toestellen. 8)7

Anyway... Op deze CSC werkt Social Hub voor alles behalve de premium functies... (werkte prima op stock toen ik het toestel kreeg, ik weet alleen niet welke CSC dat was) Gmail toevoegen leidt tot een loop waarbij je keer na keer op de algemene voorwaarden pagina van Social Hub terechtkomt. En bij het opstarten van een Windows Live IM account blijft de IM client op "Verbinden..." staan.

Nu zegt m'n Kies dat ik een XEN f/w heb en ook de CSC vanaf het toestel geeft aan dat het XEN is. Updaten met KIes gaat ook prima, niks geen "This device cannot be updated."

Als ik terug naar een custom ROM ga die op KOR draait, werkt alles weer als een zonnetje.

Ik vraag me af in welke versie van de Twilight Zone ik nu beland ben en of XEN inderdaad de correcte CSC is. Zou het kunnen zijn dat mijn Samsung account aan een KOR CSC gekoppeld is waardoor Social Hub niet meer werkt?

Nu heb ik geen morele problemen met het draaien van een custom ROM (ik snap dat ik de keuze zelf gemaakt heb). Ik heb alleen geen trek in om te gaan steggelen als het toestel ooit voor service terug moet met fysiek kapotte hardware (zoals een microfoon of zo) en te horen krijgt dat je zelf de schuldige bent omdat een software update die niet OEM was de makkelijke garantie uitweg is...

Lang verhaal in ieder geval, m'n vraag was eigen meer of er meer mensen zijn die met CSC XEN niet meer op Social Hub alle functies kunnen uitvoeren?

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-07 20:27
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met een 16GB SD-kaart?
Wordt het toestel er langzamer van ? andere effecten wellicht ?

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Had net wat vreemds...

Pak net m'n telefoon, moet ik m'n pukcode invoeren :s
Nu is dat via vodafone geen probleem, zeker niet als je thuis zit, maar ik vraag me af of meer mensen dit wel eens gehad hebben.

Vanavond had ik ineens geen signaal (soort verboden-parkeren bordje ipv signaal balkjes). Vliegtuig modus aan/uit hielp niet, dus even een reboot. Toen was alles weer goed.

Nu pak ik 'm en wil ik checken of m'n wekker goed staat, maar moet ik dus ineens m'n puk code invoeren. (En nee, ik ben m'n code niet vergeten/vaak verkeerd ingevoerd)
Iemand anders dit wel eens gehad/meegemaakt? Is het een bekend euvel met samsung/android telefoons?

Heb al wat gegoogled, maar kwam het verder niet tegen, ook hier in het s2 topic niet.

Gewoon stock rom trouwens. Heb het ding nodig voor m'n werk, vandaar dat ik hoop dat me dit niet gebeurd als ik 'm een keer nodig heb.

misschien m'n puk maar even opschrijven & in portomonnee ofzo doen? hmmm, idee

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Agadir schreef op woensdag 14 september 2011 @ 01:11:
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met een 16GB SD-kaart?
Yup.
Wordt het toestel er langzamer van ?
Nee hoor, gewoon een snelle kopen.
andere effecten wellicht ?
Erna heb je wat meer opslagruimte/vrijheid. Vooral qua foto's en zeer zeker filmen vind ik het ideaal.

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 14-09-2011 08:19 ]

Nickname does not reflect reality

• jamanodo
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-07-2022
Ik heb er nu één van 32GB in zitten, geen verschil met mijn vorige kaartje van 8GB.

Verwijderd

Sinds vanmorgen draait m'n beeldscherm niet meer mee als ik m'n toestel een kwartslag draai (naar landscape).
Dit is niet bij 1 app, maar het werkt helemaal niet mee. Bij configuratie staat de bewegingsactivering aangevinkt. Iemand een idee wat dit kan zijn? :?

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:26:
Sinds vanmorgen draait m'n beeldscherm niet meer mee als ik m'n toestel een kwartslag draai (naar landscape).
Dit is niet bij 1 app, maar het werkt helemaal niet mee. Bij configuratie staat de bewegingsactivering aangevinkt. Iemand een idee wat dit kan zijn? :?
Heb je de toggle in je pulldown menu per ongeluk omgezet?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:32:

Heb je de toggle in je pulldown menu per ongeluk omgezet?
Pffff, blond.... |:(
Dat was het inderdaad, bedankt! d:)b

Verwijderd

trsteve schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:56:
Het is nu begin de 6de week dat mijn SGS2 in herstelling is bij Samsung via Coolblue.

Het lange wachten heeft uiteindelijk vandaag toch een positief punt gebracht: via coolblue zag ik het volgende in mijn account:
12-09-2011 We gaan uw product vervangen voor een nieuw exemplaar
12-09-2011 Product naar u retour

Volgens mij hebben ze bij Samsung verschillende dingen geprobeerd om de SGS2 te herstellen en uiteindelijk hadden ze ingezien dat het hen niet lukte en uiteindelijk toch verkozen om me een nieuwe te bezorgen ;) M'n geduld begon wel een beetje op te raken, maar aangezien ik een nieuwe ga krijgen ben ik tevreden (tenzij dat nieuwe exemplaar gebreken heeft natuurlijk)
Mijn SGSII is vandaag ook terug aangekomen via Coolblue. Ik had problemen met echo tijdens een voice call; de personen waarmee ik belde verstonden mij slecht of niet. Verstuurd begin augustus, dus ook een dikke maand weg geweest. De eerste keer dat ik hem opstuurde, hebben ze gewoon een software update gedaan (heeft ook 3 weken geduurd), wat het probleem natuurlijk niet had verholpen. Dus uiteindelijk heb ik de SGSII een dikke week gebruikt en zit ik twee maanden zonder.

Ze willen hem bij mij niet ruilen omdat er zogezegd krassen op de behuizing zitten. Wat natuurlijk bullsh*t is; geen krassen te bespeuren. Ik hoop dat het deze keer verholpen is, anders gaat er een bommetje ontploffen...

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Mijn Galaxy S2 is uit mijn hand gevallen nadat ik hem pakte. Dit kwam omdat de telefoon dermate heet was dat van de schik de telefoon liet vallen. Hierbij heeft de telefoon lichte materiële schade opgelopen aan de zijkant en wellicht (maar daar ben ik nog niet achter gekomen) ook schade aan de hardware. Wat zijn nu mijn rechten? Ik vind het immers niet mijn schuld dat de telefoon is gevallen, maar de schuld van de dermate hete Galaxy S2.

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:17
BB333 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:34:
Mijn Galaxy S2 is uit mijn hand gevallen nadat ik hem pakte. Dit kwam omdat de telefoon dermate heet was dat van de schik de telefoon liet vallen. Hierbij heeft de telefoon lichte materiële schade opgelopen aan de zijkant en wellicht (maar daar ben ik nog niet achter gekomen) ook schade aan de hardware. Wat zijn nu mijn rechten? Ik vind het immers niet mijn schuld dat de telefoon is gevallen, maar de schuld van de dermate hete Galaxy S2.
Ik denk dat het lastig wordt. Garantie geldt op fabrieksfouten en bewijs maar eens dat de hete S2 een fabrieksfout is. En wat is heet? Succes in elk geval.

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Bedankt! Een hete S2 in combinatie met een enorme batterij achteruitgang lijkt mij wel een fabrieksfout. De accu-grafiek liep kaarsrecht naar beneden! Afijn, ik ga er in ieder geval veel werk van maken, want het voelt voor mij alsof er flink onrecht is aangedaan.

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:17
BB333 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:21:
Bedankt! Een hete S2 in combinatie met een enorme batterij achteruitgang lijkt mij wel een fabrieksfout. De accu-grafiek liep kaarsrecht naar beneden! Afijn, ik ga er in ieder geval veel werk van maken, want het voelt voor mij alsof er flink onrecht is aangedaan.
Ja dat lijkt mij ook. Wellicht dat anderen je ook nog advies kunnen geven.
Goodluck en hou ons op de hoogte.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

BB333 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:21:
Het blijft lastig aan te tonen. Het kan net zo goed een app zijn die zich misdraagt, ik noem maar wat.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Swaxie
  • Laatst online: 28-09 14:36
Heb de telefoon nu sinds gisteren en bevalt tot nog toe prima.

Vraag me alleen af of het mogelijk is om, de batterijduur in procenten aan te geven zoals dat ook op de Iphone is zonder een widget / app te downloaden?

• gwystyl
Swaxie schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:52:

Vraag me alleen af of het mogelijk is om, de batterijduur in procenten aan te geven zoals dat ook op de Iphone is zonder een widget / app te downloaden?
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. Ik weet niet hoe de iPhone dat doet (in notificatiebalk of als widget), maar bij Android zal je moeten uitwijken naar een app, widget of custom rom.

• Swaxie
  • Laatst online: 28-09 14:36
gwystyl schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:18:
[...]

Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. Ik weet niet hoe de iPhone dat doet (in notificatiebalk of als widget), maar bij Android zal je moeten uitwijken naar een app, widget of custom rom.
Bij Iphone kon dat gewoon in de notificatiebalk. maargoed dan kijk ik wel even:)

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-10 14:20
Swaxie schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:52:

Rooten. :)

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Leuk filmpje van de sgs2, met aan het einde de witte versie! YouTube: Samsung Galaxy S II - TV commercial - YouTube&

wat ik me trouwens nog afvroeg: zou samsung de 2.3.4. versie op korte termijn uitbrengen maar dan met een aangepaste galerij, zodat ze onder het verkoopverbod uitkomen? misschien dat ze 2.3.4. daarom niet uitgebracht hebben voor de sgs2 in augustus, zoals ze eerder zeiden.

[ Voor 93% gewijzigd door reyals op 14-09-2011 19:29 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 01:21
reyals schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:15:
Leuk filmpje van de sgs2, met aan het einde de witte versie! YouTube: Samsung Galaxy S II - TV commercial - YouTube&

wat ik me trouwens nog afvroeg: zou samsung de 2.3.4. versie op korte termijn uitbrengen maar dan met een aangepaste galerij, zodat ze onder het verkoopverbod uitkomen? misschien dat ze 2.3.4. daarom niet uitgebracht hebben voor de sgs2 in augustus, zoals ze eerder zeiden.
Dat idee heb ik ook echter lijkt me dat een uurtje werk. Hoop wel dat het snel uit gebracht, mijn telfoon werkt niet echt lekker en wou eigelijk meteen met de nieuwste firmware beginnen.

Verwijderd

Swaxie schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:22:
[...]

Bij Iphone kon dat gewoon in de notificatiebalk. maargoed dan kijk ik wel even:)
Misschien met Circular battery indicator? Werkt zonder root in de statusbalk.

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 20:43
Sinds gisteren, toen internet in ons huis uitviel (storing van het netwerk) krijg ik geen wifi meer op mijn mobiel. Voorheen werkte dit probleemloos maar als ik nu een verbinding wil maken, verbreekt ie de verbinding als ie wilt connecten.

Heb het zelfs met WPS geprobeerd, de router (sitecom) geeft aan dat het lapje brandt, en de samsung geeft aan dat ie het signaal afwachten, maar na de 2 minuten krijg je de melding dat ie geen verbinding heeft kunnen maken met een WPS signaal. En dus voor gisteravond kon ik er gewoon op wifi gebruik maken. Enigste wat is gebeurd is dat de verbinding van Ziggo dus er even uitlag.

Iemand een idee hoe je dit kunt fixen?

Edit: Had de hele dag al geprobeerd om het te fixen en dan nu de post eens gemaakt om te vragen, en ja hoor, nu lukt het ineens wel. Heb geprobeerd via de instellingen zelf, met WPA, WPA-pin, dat werkte niet, toen een reset in de router zelf gedaan, toen bleef mn mobiel hangen op wifi, reboot van mobiel, en toen had ie weer verbinding met wifi.

De wondere wereld van de techniek :F

[ Voor 22% gewijzigd door ninc op 14-09-2011 21:37 ]

Verwijderd

Is de invisible shield van zagg een aanrader? en wat is beter ?

Maximum Coverage for $24.99
Full Body Easy Install for $24.99

Bij maximum heb je weer meer parts? en is het achterste gedeelte dan kleiner ofzo?
is dat niet irritant/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 21:42 ]

• reyals
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:41:
Is de invisible shield van zagg een aanrader? en wat is beter ?

Maximum Coverage for $24.99
Full Body Easy Install for $24.99

Bij maximum heb je weer meer parts? en is het achterste gedeelte dan kleiner ofzo?
is dat niet irritant/
Sgp voelt een stuk fijner aan en ziet er perfect uit. Ik heb de ultra optics erop zitten.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
reyals schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:15:

Ik had ergens intern gelezen over een skip van 2.3.4 en gelijk 2.3.5.
Er waren namelijk aantal engeniers roms gelekt met android 2.3.5 voor SGS2.
Roms zijn wel niet voor publiek gelekt, komen nog.
Samfirmware heeft ze ook al.

Verwijderd

reyals schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:09:
[...]

Sgp voelt een stuk fijner aan en ziet er perfect uit. Ik heb de ultra optics erop zitten.
wat is Sgp? :o
-edit-

zie het nu ... maar wat is die fine dan?
en heb je wel eens een invisible shield eropgehad? die vond ik echt super....

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 22:15 ]

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:13:
Is allemaal te lezen op de site van hun zelf dan wel XDA dan wel elders.
Invisible Shield sucks donkey balls vergeleken met SGP. Maar zo te horen heb je je keuze toch al gemaakt :)

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
hallo iedereen

ik weet dat er van jullie al een paar de volgede vraag hebben gehad ivm de camera
ok ga het even uitleggen ik had een sgs2 met de video camera die sputterde bij focus bij hd en hd ready opnames
dus deze sgs is inmiddels de deur uit, ik heb mij vandaag een splinternieuwe aangeschaft verzegeld en al

IK HEB DEZELFDE PROBLEEEEEEEM dat was de reden waarom hij de deur uitging zoiets kan toch niet hardwarematig zijn

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
Jeroenneman schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:19:
Nog meer mensen hier problemen met de witte pixel in de browser? Dacht dat ze er nu wel iets op hadden bedacht, maar blijkbaar dus niet.

En hoe zorg je ervoor dat de phone onthoud dat hij als certificaat MSCHAPV2 moet gebruiken? Bij mij default ie de hele tijd.
mschapv2 al opgelost?

• reyals
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:13:
[...]

wat is Sgp? :o
-edit-

Mijn zwager heeft een zagg erop zitten, gaat echt een stuk stroever. En de sgp niet

• BamSlam_
  • Niet online
yasin76 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 23:12:
hallo iedereen

ik weet dat er van jullie al een paar de volgede vraag hebben gehad ivm de camera
ok ga het even uitleggen ik had een sgs2 met de video camera die sputterde bij focus bij hd en hd ready opnames
dus deze sgs is inmiddels de deur uit, ik heb mij vandaag een splinternieuwe aangeschaft verzegeld en al

IK HEB DEZELFDE PROBLEEEEEEEM dat was de reden waarom hij de deur uitging zoiets kan toch niet hardwarematig zijn
Ik denk eerder dat het de software die de autofocus verzorgt is. Mijn SGS2 heeft ook veel last van focus hunting.

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 07:51
Ik wil via de mobiele NOS site het journaal kijken, maar telkens als ik de uitzending aanklik wordt de "Video's" app geopend en volgt 10s later de mededeling: Kan deze video niet afspelen.

Dit zou een 3GP bestand moeten zijn, wat de SGS2 aan zou moeten kunnen.

Iemand anders die dit ook ervaart?
Raafz0r schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:56:
Net paar video's geprobeerd, doet het allemaal prima...

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
Raafz0r schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:56:
Ik wil via de mobiele NOS site het journaal kijken, maar telkens als ik de uitzending aanklik wordt de "Video's" app geopend en volgt 10s later de mededeling: Kan deze video niet afspelen.

Dit zou een 3GP bestand moeten zijn, wat de SGS2 aan zou moeten kunnen.

Ik heb het ook als ik de Video's app gebruik. Heb zelf ook Daroon Player geïnstalleerd, daarmee doet het journaal het prima.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

• yasin76
ik weet het niet ik hoop dat je gelijk hebt want anders ga ik toch voor een sensation dit is al mijn derde sgs 2 de eerste sgs had dan een wifi probleem de volgende een camera probleem en deze splinternieuwe hetzelfde out of the box nieuwe firmware kwa camera en android ke7
heel raar ik ga nog wachten tot android 2.3.4 als dit het probleem niet oplost vliegt ie eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
yasin76 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 23:51:
ik weet het niet ik hoop dat je gelijk hebt want anders ga ik toch voor een sensation dit is al mijn derde sgs 2 de eerste sgs had dan een wifi probleem de volgende een camera probleem en deze splinternieuwe hetzelfde out of the box nieuwe firmware kwa camera en android ke7
heel raar ik ga nog wachten tot android 2.3.4 als dit het probleem niet oplost vliegt ie eruit
Hee, er is iets mis met je toetsen; alle puntjes en hoofdletters zijn weggevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-09 15:32
heutsm schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 08:41:
[...]

Hee, er is iets mis met je toetsen; alle puntjes en hoofdletters zijn weggevallen!
Niet allemaal, tussen 2.3.4 staan wel de puntjes... apart...

Ontopic: Hebben mensen ook last dat het laden van mijn apps in de market traag gaat met de S2? En dat niet alle programma's willen updaten omdat hij dan dat schermpje van accepteren en installeren niet laat zien en het dan op laden blijft staan?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
  • Laatst online: 19-09 19:21
heb precies hetzelfde met die nieuwe market als hierboven, echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 15:42
Ik had dat ook met de nieuwe market, maar heb vorige week de laatste versie geinstalleerd (3.1.3) en dat is nu opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
JeroenV_ schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 10:38:
Ik had dat ook met de nieuwe market, maar heb vorige week de laatste versie geinstalleerd (3.1.3) en dat is nu opgelost.
Die versie heb ik al... Het gaat ook heel vaak wel goed, maar niet altijd... Af en toe stribbelt hij tegen op 1 of andere manier... Cache legen helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
heutsm schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 08:41:
:D _O-
lazwa schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 10:24:
heb precies hetzelfde met die nieuwe market als hierboven, echt waardeloos.
Idem, hij ziet er hip uit maar de oude was stukken sneller en stabieler.

[ Voor 28% gewijzigd door yohan op 16-09-2011 16:23 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfbarca
  • Laatst online: 22-04-2024
Ik zit sinds gisteren met een groot probleem op mijn sgs2.
Terwijl ik gisteren de batterij aan het opladen was veranderde mijn skin ineens naar een ander thema dat ik niet eens gedownload had ook komt er steeds de melding op dat ik mijn sgs verbonden heb via usb met KIES terwijl hij niet verbonden is, ook komt er constant het menuscherm van de autostand op.
De 2 laatste problemen, de verbinding met kies en die autostand komen telkens zeer plots terug, ik kan ze weg doen maar even later komt het weer terug.
ook kan ik geen verbinding meer maken via mijn pc en het kies programma.
Ik zou niet weten wat er aan de hand is, denk misschien een virus ofzoiets
Weet iemand hier raad op!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 22:35

Satom

Verzamel ervaringen

Ewivis schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 10:19:schermpje van accepteren en installeren niet laat zien en het dan op laden blijft staan?
Jup, meestal als ik gewoon slechte mobiel netwerk verbinding heb (G), en soms ook bij 3G, Bij H en WiFI werkt het zover ik het weet wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Vliegtuig02 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 17:14:
[...]
Jup, meestal als ik gewoon slechte mobiel netwerk verbinding heb (G), en soms ook bij 3G, Bij H en WiFI werkt het zover ik het weet wel.
Ik heb het ook bij wifi hoor, dan zet ik dat uit en weer aan, maar helpt niks, cache legen etc helpt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Laatst online: 05-04 22:22
Wat is nou de nieuwste firmware voor de sgs2? Volgens kies:
pda:kg2/phone:kg1/CSC:ke2(vod)

Ten eerste, is ke2 de nieuwste? Ik dacht dat ke7 de nieuwste was, ten tweede, waar staat die (vod) voor? Niet vodafone toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Laatst online: 01-10 14:20
NeutraleGast schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:59:
Wat is nou de nieuwste firmware voor de sgs2? Volgens kies:
pda:kg2/phone:kg1/CSC:ke2(vod)

Ten eerste, is ke2 de nieuwste? Ik dacht dat ke7 de nieuwste was, ten tweede, waar staat die (vod) voor? Niet vodafone toch?
Vod staat inderdaad voor vodafone. Je toestel is dus branded. KE7 is een stuk ouder dan KG2 (E-F-G, drie maanden verschil dus), maar de nieuwste firmware is KH4, die naar mijn weten nog niet officieel uit is, zeker niet voor branded toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
imeR schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 22:13:
[...]

Vod staat inderdaad voor vodafone. Je toestel is dus branded. KE7 is een stuk ouder dan KG2 (E-F-G, drie maanden verschil dus), maar de nieuwste firmware is KH4, die naar mijn weten nog niet officieel uit is, zeker niet voor branded toestellen.
Thnx voor de info, maar waarom heb ik een branded toestel als ik hem los gekocht heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net als met de i8910hd beloofde firmware die nooit uit zal komen. ben bang dat dit voor dit toestel het zelfde geval gaat zijn. echt zonde van samsung

• yasin76
[quote]heutsm schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 08:41:
[...]

Dat bericht was getyped met mijn android tablet, daarmee dat ik het even achterwege liet om telkens te verbetere :)
Punten en hoofdletters? wat zijn dat.????
yasin76 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 00:38:
[...]
Punten en hoofdletters? wat zijn dat.????
Is misschien allemaal wel heel geestig (?) en zo maar iemand die daadwerkelijk nul moeite doet om een normaal (leesbaar) bericht te posten hoeft in ieder geval van mij geen antwoord te verwachten. Geen idee hoe dat zit met de rest hier maar ik denk dat dat voor meer mensen zal gelden. Misschien iets om rekening mee te houden.

• Sibrand
  • Laatst online: 21:57
Wow, nadat het toch 3,5 maanden goed is gegaan begint (ook) mijn toestel kuren te vertonen.
Vanaf vanochtend geeft hij constant aan dat het toestel is aangesloten op de computer.. heel vervelend aangezien elke keer dat ik naar het homescreen ga hij 'de verbinding' start.

Heb dit in de 3,5 maand nog maar 1 keer gehad verder, maar in het afgelopen half uur is het echt constant, sluit ik 'de verbinding' dan begint hij binnen een minuut weer te trillen.

Ik vermoed dat het aan de aansluiting ligt, maar wat kan ik nu het beste doen?

- Teruggaan naar de winkel en laten maken/nieuwe halen

of

- Het even aanzien, misschien wordt het veroorzaakt door vocht in de connector?

Alvast bedankt.

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 16:22
Sibrand schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:22:
Wow, nadat het toch 3,5 maanden goed is gegaan begint (ook) mijn toestel kuren te vertonen.
Vanaf vanochtend geeft hij constant aan dat het toestel is aangesloten op de computer.. heel vervelend aangezien elke keer dat ik naar het homescreen ga hij 'de verbinding' start.

Heb dit in de 3,5 maand nog maar 1 keer gehad verder, maar in het afgelopen half uur is het echt constant, sluit ik 'de verbinding' dan begint hij binnen een minuut weer te trillen.

Ik vermoed dat het aan de aansluiting ligt, maar wat kan ik nu het beste doen?

- Teruggaan naar de winkel en laten maken/nieuwe halen

of

- Het even aanzien, misschien wordt het veroorzaakt door vocht in de connector?

Alvast bedankt.
ik heb dat probleem al 2 keer gehad. en al 2 keer laten opsturen. die usbconnector wordt snel vies en is blijkbaar overgevoelig ofzo. beetje schoonmaken doet wonderen heb ik later gelezen en denk ook zeker dat dat helpt zo nu en dan

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Brad Pitt dan moet je niet antwoorden. Zonder puntjes of hoofdletters is text perfect leesbaar tenzij je niet zo snugger bent. En ik denk ook niet dat het een vereiste is in een forum.
Maar goed als het zo storend is zal ik het niet meer doen. Sjeezes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 13:29

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ik gebruik de betaalde versie van Swiftkey X en bevalt echt prima, ik ben nooit een ster geweest met snelle sms’jes enz. maar Swiftkey X werkt best aardig en je kan meerdere taal pakketen aanzetten.

Even over het toestel, ik ben nog steeds heel erg tevreden over mijn SGS 2, tot nu toe een keer “zo maar” reboot gehad na 3 maanden en dat kwam door een app.

Mijn zoon die heel graag Iphone 4 wou hebben, heeft in middels ook een SGS 2 voor een maand nu, na zijn Iphone 3 bevalt hem erg goed.
Zelfde geldt voor mijn vrouw ook, zij wou graag weer een BlackBerry met haar abo verlenging maar heeft inmiddels ook een witte SGS 2. Beide vonden mijn toestel toch interessanter en resultaat is dat we nu 3 maal SGS 2's in huis hebben. En allebei hebben Swiftkey X, bevalt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Couture
  • Laatst online: 27-09 11:29
yasin76 schreef op zondag 18 september 2011 @ 00:09:
Brad Pitt dan moet je niet antwoorden. Zonder puntjes of hoofdletters is text perfect leesbaar tenzij je niet zo snugger bent. En ik denk ook niet dat het een vereiste is in een forum.
Maar goed als het zo storend is zal ik het niet meer doen. Sjeezes...
hoe kom je er bij dat een tekst zonder puntjes of hoofdletters perfect leesbaar is dat heeft naar mijn weten niks met snuggerheid te maken maar met een stukje normaal schrijfwerk

M.a.w. ben het eens met commentaar van Brad Pitt. Typen op een Android tablet is daar geen excuus voor. Beweren dat je niet snugger bent als je het niet leesbaar vindt is dan ook belachelijk. Iets met basisschool en leren schrijven en lezen.

On topic dan maar: Heb nu een dikke maand mijn SGS2 en eigenlijk nog niks op aan te merken. Hij doet alles dat hij moet doen. Had hiervoor een Xperia X10 en behalve het stroomverbruik kan ik niet anders zeggen dan dat ik geen betere vervanger had kunnen bedenken. Erg tevreden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
De gps van mijn sgs2 doet wel heel lang over een fix vinden, ik heb sygic 11, en in een rijdende auto doet hij er gemiddeld wel zo een kwartier over om een fix te vinden, niet alleen de eerste keer, maar als ik hem twee dagen achter elkaar gebruik, dan doet hij op de tweede dat ook gewoon een kwartier over. Waar kan dit aan liggen? Niet een defecte gps toch? Aangezien hij genoeg sattellieten en uiteindelijk ook een fix vindt. Maar waar ligt het dan wel aan en hoe fix ik dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
NeutraleGast schreef op zondag 18 september 2011 @ 05:48:
De gps van mijn sgs2 doet wel heel lang over een fix vinden, ik heb sygic 11, en in een rijdende auto doet hij er gemiddeld wel zo een kwartier over om een fix te vinden, ...
Probeer deze oplossing eens, heeft voor mij en een aantal anderen baat gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BamSlam_ schreef op zondag 18 september 2011 @ 09:19:
En mocht dat niet lukken zou je ook eens FasterFix kunnen proberen om Nederland als locatie te "forcen".

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20110918-101453.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Alekz87 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 20:31:
[...]

ik heb dat probleem al 2 keer gehad. en al 2 keer laten opsturen. die usbconnector wordt snel vies en is blijkbaar overgevoelig ofzo. beetje schoonmaken doet wonderen heb ik later gelezen en denk ook zeker dat dat helpt zo nu en dan
Ik heb de light versie van dit probleem, als ik hem aan het stroomnet hang, denkt mijn SGS2 dat het een PC is, maar dit negeer ik voor het gemak maar even, want vormt voor mij geen enkel probleem (beter dit, dan dat hij denkt dat je pc USB connector alleen stroom geeft :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:55
[...]

Werkt als een tierelier, thanks! Wat is het verschil eigenlijk tussen die settings?

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn GSII zit een bug :P
Als je op de home-knop drukt en meteen daarna de app button aanklikt,
krijg je een leeg homescreen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Laatst online: 23:44
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:34:
Op mijn GSII zit een bug :P
Als je op de home-knop drukt en meteen daarna de app button aanklikt,
krijg je een leeg homescreen :P
Die heb ik ook:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenles
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-04-2023
geen probleem alles werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
[...]

Ik denk niet dat dat gaat werken, aangezien in je link verteld wordt dat er gebruik gemaakt wordt van google nav, en die maakt juist gebruik van internet. Ik gebruik sygic, die gebruikt puur en alleen gps. Hoe kan je internetinstellingen wijzigen dat verhelpen? Btw, bij mij stond helemaal niets ingesteld, niet pap of chap.

Ik vind het wel raar dat mijn gps zo lang over doet, want de samsung galaxy gio van mijn zusje, die een budget telefoon is doet er nog sneller over om een fix te krijgen.
Pagina: 1 ... 8 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier