Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Brad Pitt schreef op zondag 18 september 2011 @ 10:17:
[...]

En mocht dat niet lukken zou je ook eens FasterFix kunnen proberen om Nederland als locatie te "forcen".

[afbeelding]
Hij zegt dat ik root access nodig heb, ik wil mijn telefoon niet rooten ivm garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
NeutraleGast schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:44:
[...]
Ik denk niet dat dat gaat werken,...
Probeer het gewoon eens?
Dekar1 schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:26:
[...]

Werkt als een tierelier, thanks! Wat is het verschil eigenlijk tussen die settings?
Weer een tevreden "klant"! :)

Enfin, het komt hierop neer: door de authenticatie-instelling te veranderen kan er van Vodafone een bestand met hulp-data gedownload worden waardoor het verkrijgen van een fix enorm wordt versneld.

[ Voor 58% gewijzigd door BamSlam_ op 18-09-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
BamSlam_ schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:56:
[...]

Probeer het gewoon eens?

[...]

Weer een tevreden "klant"! :)
Dat heb ik ook gedaan, tot nu toe weinig effect. Ik moet trouwens erbij vermelden, dat ik geen gebruik maak van mobiel netwerk, en op veel plaatsen vodafone live niet ingesteld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
NeutraleGast schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:01:
[...]
Dat heb ik ook gedaan, tot nu toe weinig effect. Ik moet trouwens erbij vermelden, dat ik geen gebruik maak van mobiel netwerk, en op veel plaatsen vodafone live niet ingesteld staat.
Heb je Vodafone als provider? Heb je bij ingebruikname van je SGS2 een SMS ontvangen van Vodafone met instellingen? Je moet wel je mobiele netwerk inschakelen om dit te laten werken.

[ Voor 7% gewijzigd door BamSlam_ op 18-09-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
BamSlam_ schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:03:
[...]

Heb je Vodafone als provider? Heb je bij ingebruikname van je SGS2 een SMS ontvangen van Vodafone met instellingen? Je moet wel je mobiele netwerk inschakelen om dit te laten werken.
Ja ik heb vodafone als provider, en of ik een sms ontvangen heb weet ik niet meer, dat is al een tijdje geleden. Als ik het ontvangen heb, dan heb ik er waarschijnlijk niets mee gedaan, aangezien ik toch niet van plan ben om mobiel netwerk te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
NeutraleGast schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:13:
[...]
Ja ik heb vodafone als provider, en of ik een sms ontvangen heb weet ik niet meer, dat is al een tijdje geleden. Als ik het ontvangen heb, dan heb ik er waarschijnlijk niets mee gedaan, aangezien ik toch niet van plan ben om mobiel netwerk te gebruiken.
Je zult toch echt het mobiele netwerk moeten gebruiken voor de oplossing die ik noemde. Wil je dat echt niet dan zou ik de suggestie van Bradd Pitt eens proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door BamSlam_ op 18-09-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
BamSlam_ schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:21:
[...]

Je zult toch echt het mobiele netwerk moeten gebruiken voor de oplossing die ik noemde. Wil je dat echt niet dan zou ik de suggestie van Bradd Pitt eens proberen.
Maar sygic navigatie maakt toch helemaal geen gebruik van mobiele netwerk? Maar in ieder geval bedankt voor je hulp, ik ga gewoon een hard reset uitvoeren, en kijken of ik dan weer die sms van vodafone zal gaan krijgen. Ik meld het wel als het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-06 12:15
hoi

ik heb een probleem en kom er niet uit.

Sinds de nieuwe update van android market vraagt die om een google aanmelding als ik de app aanklik:
Er staat dan:

U heeft het verkeerde wachtwoord ingevoerd of uw account is gewijzigd. Voer uw wachtwoord opnieuw in.

Gebruikersnaam:
Geeft die een al ingevoerde naam die ik zelf niet kan wijzigen namelijk XXXXXX@youtube.com
XXXX is natuurlijk een voorbeeld. Hij geeft daar namelijk wel mijn gebruikersnaam weer van youtube

wachtwoord:
Die voer ik dan in, maar pakt die niet. Als ik die op mijn pc invoer is die wel juist, dus daar ligt het niet aan.

Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
NeutraleGast schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:28:
[...]

Maar sygic navigatie maakt toch helemaal geen gebruik van mobiele netwerk? Maar in ieder geval bedankt voor je hulp, ik ga gewoon een hard reset uitvoeren, en kijken of ik dan weer die sms van vodafone zal gaan krijgen. Ik meld het wel als het gelukt is.
Sygic roept de GPS-functie van Android aan, die weer gebruik maakt van Vodafone hulp-data, als je bij Vodafone een abo hebt. Probeer het gewoon, baat het niet dan schaadt het ook niet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
BamSlam_ schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:31:
[...]

Sygic roept de GPS-functie van Android aan, die weer gebruik maakt van Vodafone hulp-data, als je bij Vodafone een abo hebt. Probeer het gewoon, baat het niet dan schaadt het ook niet! :)
Ik heb geen abo, maar een los toestel met prepaid kaartje erin, dus wil het liefst zo min mogelijk dataverbruik:P

Maar goed, ik zal het in ieder geval proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
NeutraleGast schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:37:
[...]
Ik heb geen abo, maar een los toestel met prepaid kaartje erin, dus wil het liefst zo min mogelijk dataverbruik:P

Maar goed, ik zal het in ieder geval proberen.
Aha, dan snap ik je punt! In dat geval zou ik data lekker uit zetten en de oplossing van Brad Pitt proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ergens een instelling is waarbij de apps op de pagina's op hun plek blijven zitten waar ik ze heb neergezet, want na iedere reboot (ik zet hem 's nachts uit) zitten er weer gaten in de pagina's, waar ik ze tevoren had geordend. Heb al zoekfuncties gebruikt en gegoogled, maar kan nog niets hieromtrent vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:55
NeutraleGast schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:44:
[...]
Btw, bij mij stond helemaal niets ingesteld, niet pap of chap.

Ik vind het wel raar dat mijn gps zo lang over doet, want de samsung galaxy gio van mijn zusje, die een budget telefoon is doet er nog sneller over om een fix te krijgen.
Bij mij ook niets, nu heb ik 'm op PAP of CHAP staan, zolang er een dataverbinding is vind ie binnen enkele seconden mijn locatie.
BamSlam_ schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:56:
Enfin, het komt hierop neer: door de authenticatie-instelling te veranderen kan er van Vodafone een bestand met hulp-data gedownload worden waardoor het verkrijgen van een fix enorm wordt versneld.
Ik heb T-Mobile dan, maar het resultaat is hetzelfde.

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:35
Via Samsung Apps kun je kiezen voor een GalaxyS2 Camera Firmware Update. Is dit tegen de klacht van Apple en heeft iemand het al geprobeerd/geupdate?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

Musta schreef op zondag 18 september 2011 @ 18:27:
Via Samsung Apps kun je kiezen voor een GalaxyS2 Camera Firmware Update. Is dit tegen de klacht van Apple en heeft iemand het al geprobeerd/geupdate?
Dat is te betwijfelen, omdat het daarbij om de "Galery" app zou gaan en alleen voor nieuwe nog te verkopen Galaxies moet gelden. Maar het zou natuurlijk fijn zijn om dat bevestigt te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Camera firmware heeft niks te maken met de Gallery app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:43
Had vandaag iets vreemds.

Heb de Dam tot Damloop gelopen, telefoon in hoesje om de arm, muziekje aan, lekker in de regen lopen. Daarna had ik geen service meer. Simkaart werd niet herkend. In menu -> instellingen -> wireless en netwerk -> mobiele netwerken stond 'plaats SIM in toestel'.
Dit hield vandaag aan, tot ik net de telefoon aan de usb lader legde. Ineens had ik weer bereik! Nu doet ie het weer goed.

Dus ik heb zo'n halve dag zonder verbinding gezeten... iemand die dit herkend?

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

caspervc schreef op zondag 18 september 2011 @ 19:35:

Heb de Dam tot Damloop gelopen, telefoon in hoesje om de arm, muziekje aan, lekker in de regen lopen. Daarna had ik geen service meer. Simkaart werd niet herkend. In menu -> instellingen -> wireless en netwerk -> mobiele netwerken stond 'plaats SIM in toestel'.
Dit hield vandaag aan, tot ik net de telefoon aan de usb lader legde. Ineens had ik weer bereik! Nu doet ie het weer goed.

Waarschijnlijk gaat je simkaart binnenkort stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

caspervc schreef op zondag 18 september 2011 @ 19:35:

Simkaart niet losgetrild? En vandaag door neerleggen ofzo weer goed? Zal 'm sowieso ff schoonmaken en terugdoen.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen hier ook last ervan dat de Gmail auto sync het niet meer doet? Ik krijg geen push notificaties meer binnen en moet met de hand refreshen. Zeer irritant en ik heb dit al een week ofzo.

Al gefixt.. iets heeft de auto sync in de instellingen uit gezet :P wat een fail eigenlijk.. Zo simpel iets.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Heeft iemand toevallig ervaring met het laten repareren van zijn/haar sgs 2 ?

Hij is uit mn broekzak gevallen tijdens het lopen, en het scherm is kaput, hij blijft zwart
en er zitten barsten in. :'(

De touchknoppen onderaan geven nog wel licht, dus ik vermoedt dat het alleen het scherm is.

Weet iemand toevallig of dit te repareren is, en waar je dat goed(koop) kunt doen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
k.olfers schreef op maandag 19 september 2011 @ 01:18:
Heeft iemand toevallig ervaring met het laten repareren van zijn/haar sgs 2 ?

Hij is uit mn broekzak gevallen tijdens het lopen, en het scherm is kaput, hij blijft zwart
en er zitten barsten in. :'(

De touchknoppen onderaan geven nog wel licht, dus ik vermoedt dat het alleen het scherm is.

Weet iemand toevallig of dit te repareren is, en waar je dat goed(koop) kunt doen?

Alvast bedankt!
Dit hoort hier niet thuis, maar in Shopping Forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

k.olfers schreef op maandag 19 september 2011 @ 01:18:Weet iemand toevallig of dit te repareren is, en waar je dat goed(koop) kunt doen?
Ik heb online een clip gezien met een losse rand/glas/touchscreen/oled-scherm unit, dus het is te repareren/vervangen. Ik geloof dat dat onderdeel 150 dollar was, dus met btw en uurloon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:58
Sinds een maand ook de trotse bezitter van deze telefoon, maar ik heb toch een aantal nare punten. Ik heb gezocht op internet en ik kom al mijn problemen wel tegen, maar er lijkt nergens een oplossing te zijn. Misschien kunnen jullie helpen:

1) De mensen met wie ik aan de telefoon hang klagen over het geluid. Als ik een hoesje om mijn telefoon heb horen ze zichzelf in echo en zonder hoesje klagen ze over algemeen slecht geluid. Ik weet ondertussen dat je in het gesprek Noise Reduction uit kunt zetten en dat helpt in beide gevallen, maar ik wil dit niet bij elk gesprek handmatig moeten doen. Is hier gewoon een permanente oplossing voor, desnoods een app?

2) Plaatjes in de browser en in de Facebook app zijn foeilelijk. Ze worden heel zwaar gecomprimeerd ofzo. Voor de browser vind ik dit niet zo'n probleem, ik heb ontdekt dat als ik via WiFi verbind, de plaatjes wel prima zijn. Maar bij Facebook is het ronduit klote en die blijven slecht, ook op WiFi. Ik synchroniseer mijn contacten, voor de contactpersonenafbeeldingen, met Facebook, maar deze zijn nu echt verschrikkelijk korrelig, helemaal als ze tijdens een oproep worden weergegeven.

3) Als het goed is zou de knop op de (bedrade) headset Voice Control moeten laden, maar wat ik ook doe, hij start bij mij alleen maar de Muziek app. Hoe kun je dit wijzigen?

Ik heb verschillende ROMs getest en deze problemen doen zich bij allemaal voor. Misschien dat een aanstaande Android 2.3.5 ROM wat oplost, maar dat verwacht ik niet.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Heb deze update inmiddels doorgevoerd en bij mij is de gallery nog precies hetzelfde. Niet zo gek, want het is een update voor de firmware van de camera van de SGS2. Ik hoop dat het probleem met focushunting nu opgelost is. Vanavond eens fijn testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:17

Tazzios

..

BBBrt schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:23:
Sinds een maand ook de trotse bezitter van deze telefoon, maar ik heb toch een aantal nare punten. Ik heb gezocht op internet en ik kom al mijn problemen wel tegen, maar er lijkt nergens een oplossing te zijn. Misschien kunnen jullie helpen:

2) Plaatjes in de browser en in de Facebook app zijn foeilelijk. Ze worden heel zwaar gecomprimeerd ofzo. Voor de browser vind ik dit niet zo'n probleem, ik heb ontdekt dat als ik via WiFi verbind, de plaatjes wel prima zijn. Maar bij Facebook is het ronduit klote en die blijven slecht, ook op WiFi. Ik synchroniseer mijn contacten, voor de contactpersonenafbeeldingen, met Facebook, maar deze zijn nu echt verschrikkelijk korrelig, helemaal als ze tijdens een oproep worden weergegeven.

Ik heb verschillende ROMs getest en deze problemen doen zich bij allemaal voor. Misschien dat een aanstaande Android 2.3.5 ROM wat oplost, maar dat verwacht ik niet.

Ik vermoed dat bij je telecomprovider compressie aanstaat dit kun meestal zelf aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 16:20

wasco

brightest crayon in the box

Zijn er mensen die de SGS2 al enkele maanden hebben, zonder beschermfolie over het scherm?

Als ik de mijne er even afhaal, merk ik telkens opnieuw dat het scherm toch zoveel mooier is zonder protector. Daarom overweeg ik nu om deze er definitief af te laten.

Ik kan best leven met wat microkrasjes die je alleen ziet als je hem schuin op een felle lichtbron houdt. Maar echt lelijke krassen zou ik jammer vinden.

Iemand ervaring?

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
wasco schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:16:
Zijn er mensen die de SGS2 al enkele maanden hebben, zonder beschermfolie over het scherm?

Als ik de mijne er even afhaal, merk ik telkens opnieuw dat het scherm toch zoveel mooier is zonder protector. Daarom overweeg ik nu om deze er definitief af te laten.

Ik kan best leven met wat microkrasjes die je alleen ziet als je hem schuin op een felle lichtbron houdt. Maar echt lelijke krassen zou ik jammer vinden.

Iemand ervaring?
Yep, ikzelf heb m'n SGS2 inmiddels ruim 3 maanden. Alleen deze silicon case aan achter- en zijkant, geen beschermfolie over het scherm. Meestal zit 'ie in m'n binnenzak, af en toe in m'n broekzak. Nog geen enkel krasje op het scherm so far. Wel wat vingerafdrukken :)

[ Voor 7% gewijzigd door BamSlam_ op 19-09-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
BamSlam_ schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:19:
[...]

Yep, ikzelf heb m'n SGS2 inmiddels ruim 3 maanden. Alleen een silicon case aan achter- en zijkant, geen beschermfolie over het scherm. Meestal zit 'ie in m'n binnenzak, af en toe in m'n broekzak. Nog geen enkel krasje op het scherm so far. Wel wat vingerafdrukken :)
Hier idem. Ik heb een tasje van Golla, handig want daar passen ook nog 2 pasjes in. Ik had me wel laten verleiden tot een screenprotector, maar die heb ik er slechts kort op gehad. Vette vingers krijg je veel moeilijker weg, het scherm voelt toch net een fractie minder gevoelig en in zonlicht is het scherm duidelijk minder goed zichtbaar. Dat was dus een slecht advies van ThePhonehouse en 15 euro weg gegooid geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 23:26
Hier nog een. Ik heb hem vaak in een hoesje (leren of neopreen pouch), maar ook vaak zonder hoesje in mijn broekzak (die verder leeg is). Ik zie wel wat vingerafdrukken en stof, maar geen krasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag probleempje hier. Mijn vriendin heeft ook een Galaxy SII en ze koppelt nu de Facebook contacten met de contacten op haar telefoon.

Maarrrr, ze wil dus de namen overnemen die in haar telefoon staan en niet de Facebook namen. Dat gaat bij sommige contacten automatisch goed, maar bij de meeste komt de Facebook naam. Kan je dat op een manier instellen/veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jawel, in zoverre dat ik echt bijzonder weinig verschil zie (en merk/voel) tussen niets en een goede protector.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57

Wom

Heb hem inmiddels een maand of drie en gebruik hem zonder hoesje en draag hem in de broekzak. Heb één klein krasje op het scherm, maar amper zichtbaar en eigen schuld (sleutels in zelfde broekzak).

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:35

Satom

Verzamel ervaringen

Dekar1 schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:30:
[...]

Bij mij ook niets, nu heb ik 'm op PAP of CHAP staan, zolang er een dataverbinding is vind ie binnen enkele seconden mijn locatie.
Bij mij stond ie standaard al op PAP (Vodafone), maar maakt totaal niets uit.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:29:
Dat gaat bij sommige contacten automatisch goed, maar bij de meeste komt de Facebook naam. Kan je dat op een manier instellen/veranderen?
Dan moet ze de contacten bij wie het fout gaat ontkoppelen. Nadeel is wel dat de personen in kwestie dan twee keer in de tel. staan, onder hun nickname en onder hun echte naam.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 13:54

Saven

Administrator

Haha ik heb alleen heel soms dat het toetsenbord er nog staat als ik op home zegmaar druk. dat ie half voor mn homescreen nog staat :') beetje gaar maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yohan schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:34:
[...]

Dan moet ze de contacten bij wie het fout gaat ontkoppelen. Nadeel is wel dat de personen in kwestie dan twee keer in de tel. staan, onder hun nickname en onder hun echte naam.
Mja, dat heeft ze nu ook, maar dan heb je dus bij de helft met een foto bij je contacten (van Facebook) en de rest niet. Maarja, als het niet anders is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:58:
[...]

Mja, dat heeft ze nu ook, maar dan heb je dus bij de helft met een foto bij je contacten (van Facebook) en de rest niet. Maarja, als het niet anders is :P
Ik heb het idee dat hij juist de namen op je telefoon prefereert maar goed dat is bij jou dus anders. Wat je kan proberen is ontkoppelen en naar de contact gaan met de juist naam en daar aan koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-10 12:03
Ik heb hem sinds de launch dus ergens begin mei. Geen hoesje of protector. ik heb inmiddels wel meerdere kleine miliscule krasjes maar die zie je alleen als je hem schuin houd en met juiste belichting. Heb hem ook een paar keer laten valleen 1 hoek is het plastic hierdoor beschadigd maarja is allemaal mee te leven vind ik. Vind het geen porum om zoon telefoon 2x zo dik te maken met hoesjes en toestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Crazyanz schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 02:40:
Ik heb hem sinds de launch dus ergens begin mei. Geen hoesje of protector. ik heb inmiddels wel meerdere kleine miliscule krasjes maar die zie je alleen als je hem schuin houd en met juiste belichting. Heb hem ook een paar keer laten valleen 1 hoek is het plastic hierdoor beschadigd maarja is allemaal mee te leven vind ik. Vind het geen porum om zoon telefoon 2x zo dik te maken met hoesjes en toestanden.
En de ander vind de beschadigingen geen "porum" (zoals ik) en heb er daarom wel een hoesje omheen zitten :)

Het is maar net wat de voorkeur/smaak van de gebruiker is :)

Zo! En nu eerst Afbeeldingslocatie: http://i.fok.nl/s/koffie.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:58
Tazzios schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:28:
[...]

Ik vermoed dat bij je telecomprovider compressie aanstaat dit kun meestal zelf aan en uit zetten.
Hey bedankt, een deel van het probleem is nu opgelost: zowel in de browser als in de Facebook-app krijg ik nu prima kwaliteit foto's. Alleen de foto's van personen tijdens een telefoongesprek zijn nog korrelig. Hij lijkt ze in kleine thumbnails te downloaden en deze op te blazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
BBBrt schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:47:
[...]

Hey bedankt, een deel van het probleem is nu opgelost: zowel in de browser als in de Facebook-app krijg ik nu prima kwaliteit foto's. Alleen de foto's van personen tijdens een telefoongesprek zijn nog korrelig. Hij lijkt ze in kleine thumbnails te downloaden en deze op te blazen?
Ik sync agenda en contactpersonen met Google en dan worden contactfoto's ook korrelig op telefoonscherm weergegeven.
Dus stel: ik koppel op de telefoon een goede foto aan één van mijn contacten, deze wordt scherp weergegeven op de telefoon. Zodra er gesyncd is met Google agenda, wordt foto korrelig weergegeven op de foon. Ik ging er altijd vanuit dat de foto's gecomprimeerd worden om de hoeveelheid data-uitwisseling minimaal te houden. Beetje te veel gecomprimeerd vind ik, maar nadat ik naar oplossingen had gezocht, heb ik me er bij neergelegd.
Maar als iemand een oplossing/idee heeft, hou ik me aanbevolen. Toch jammer dat je met zo'n goed scherm een korrelige foto naar voren ziet komen. Al hoewel, voor sommige contactpersonen kan een korrelige foto misschien geen kwaad... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heutsm schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:03:
[...]
Maar als iemand een oplossing/idee heeft, hou ik me aanbevolen.
Google Sync uitzetten en Full Screen Caller ID gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:43
Damn, nu doet mijn home button het niet meer :(

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Laatst online: 05-02 22:41
Edit: Vergist.

[ Voor 96% gewijzigd door bear87 op 20-09-2011 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajslag
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-12-2024
Het gaat erom of hij ook voor de NL markt (country) is vrijgegeven, volgens de bronnen die jij noemt is dat nog niet het geval. Of ik moet iets over het hoofd hebben gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Crazyanz schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 02:40:
Ik heb inmiddels een ander soort hoesje besteld dan een pouch, een pouch is opzich prima maar je moet hem er wel telkens in en uit halen en ls je ff snel wil kijken hoelaat het is oid dan gaat dat op den duur vervelen. Dus kan me opzich wel vinden in wat jij zegt..

maar desalniettemin heb ik nu een flipcase besteld, even kijken hoe dat bevalt. Als dat niet bevalt haal ik een SGP case en laat ik het scherm vrij. Ik wil wel iets beschermen, maar het moet niet (veel) ten koste gaan van het gebruiksgemak inderdaad.

Scherm is trouwens dermate helder dat miniscule krasjes hooguit jammer zijn, maar nooit echt vervelend kunnen worden toch?

@Hierboven
Jammer, ik zie de update zelf ook niet via Kies, terwijl op fok! forum wel iemand verkondigt dat hij hem heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door bear87 op 20-09-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Brad Pitt schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:22:
[...]

Google Sync uitzetten en Full Screen Caller ID gebruiken :)
Mooi progje! Wist niet dat het bestond voor Android. Heb het ooit gebruikt op m'n Nokia E71.
Gebruik zelf geen Google sync (ook geen Outlook) maar synchroniseer wel rechtstreeks met Google. Heb even zitten prutsen, en het lijkt erop dat de foto die je via FS Caller toevoegt aan een contact in hoge resolutie behouden blijft voor dat programma, maar gesyncd wordt met Google account in lage resolutie en dus met contactpersonen. Dit laatste maakt niet uit, zolang je FS caller gebruikt.
Nog mooier zou zijn wanneer je in FS Caller voor ieder contact apart een afbeelding toe kan voegen, die niet de oorspronkelijke afbeelding vervangt. Voor FS Caller voor Symbian werkte dat wel zo.
Of zou dit in de betaalde versie wel kunnen?

Oeps, beetje off-topic...

edit: zie dat het in zowel betaalde als gratis versie kan. Mooi progje!

[ Voor 3% gewijzigd door heutsm op 21-09-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Ik pleit ervoor om iedereen die hier nog onjuist vermeldt dat 2.3.4 nu eindelijk officieel beschikbaar is voor NL een weekje wordt gebanned ofzo.. >:)

Enfin, m'n SGS2 net weer aan KIES gehangen en volgens KIES heb ik nog steeds de meest recente firmware (KF3 / KE7 / KE1 , XEN). :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
BamSlam_ schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:06:
[...]

Ik pleit ervoor om iedereen die hier nog onjuist vermeldt dat 2.3.4 nu eindelijk officieel beschikbaar is voor NL een weekje wordt gebanned ofzo.. >:)

Enfin, m'n SGS2 net weer aan KIES gehangen en volgens KIES heb ik nog steeds de meest recente firmware (KF3 / KE7 / KE1 , XEN). :z
:X

Ik stem tegen.

[ Voor 3% gewijzigd door bear87 op 20-09-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
BamSlam_ schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:06:
[...]

Ik stem voor! >:)

Hier ook aan Kies gehangen en nog niets voorbij zien komen... (Waarschijnlijk dat ie later komt voor T-Mobile :r )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik heb mijn SGSII ook al een behoorlijke tijd. Vandaag besloot ik om voor het eerst is te kijken wat de GPS nou inhoudt op dit ding.

Via de voor geïnstalleerde ''Maps'' app kan ik een routebeschrijving maken en vervolgens daarnaartoe navigeren. Probleem is dat hij geen sattellieten vindt denk ik. Hij blijft eeuwig ''Zoeken naar GPS'' aangeven.

Toen heb ik de app ''GPS status'' gedownload. Ook via deze app wordt er geen enkele satelliet gevonden.

Ik heb het zowel binnen als buiten geprobeerd. De GPS staat aan.

Ben ik iets vergeten of is er iets stuk?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
rickyy schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:00:
Toen heb ik de app ''GPS status'' gedownload. Ook via deze app wordt er geen enkele satelliet gevonden.

Ik heb het zowel binnen als buiten geprobeerd. De GPS staat aan.

Ben ik iets vergeten of is er iets stuk?
Hmm.. inderdaad raar. Begint er op te lijken dat er iets stuk is. Maar probeer de app GPSfix eens ?

[ Voor 29% gewijzigd door BamSlam_ op 20-09-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Edit: Ik ging met die GPSfix nog eens buiten staan, en waarachtig hij vond 5/6 satellieten en verbond met 4. Eenmaal hier voor mn computer (naast een schuin raam) vind ie er nog maar 2 soms 3, waar die wel mee verbonden is.

Echter staat er bij ''Maps navigatie'' nog steeds; ''zoeken naar GPS'' terwijl die verbonden was met 5 satellieten.

Met GPSfix staat er een satellietje te knipperen links van het scherm. Heel af en toe staat er 1 statisch en nog een ernaast te knipperen. Verder vind GPS status tijdens dat gebeurd 1 satelliet maar is er niet mee verbonden. Er staat dan 0/1.

Zou een factory reset kunnen helpen?

[ Voor 37% gewijzigd door rickyy op 20-09-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
rickyy schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:14:
Met GPSfix staat er een satellietje te knipperen links van het scherm. Heel af en toe staat er 1 statisch en nog een ernaast te knipperen. Verder vind GPS status tijdens dat gebeurd 1 satelliet maar is er niet mee verbonden. Er staat dan 0/1.

Dat is echt raar. Ik zou zeker factory reset proberen. Je hebt er geen rare hoesjes omheen zitten ofzo? Als reset niet helpt zou ik hem ter garantie/reparatie aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

BamSlam_ schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:22:
[...]

Dat is echt raar. Ik zou zeker factory reset proberen. Je hebt er geen rare hoesjes omheen zitten ofzo? Als reset niet helpt zou ik hem ter garantie/reparatie aanbieden.
Af en toe heb ik ook het probleem dat ie geen satellieten vindt (of in ieder geval niet genoeg voor een fix), na een herstart vindt ie ze vrijwel direct.

[ Voor 5% gewijzigd door JBS op 20-09-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ik las net ook via google dat het updaten van de kernel wel wil helpen. Ik heb daar tot op heden nog niks aan gedaan en werk dus nog steeds met KE2.

Wat is de beste/nieuwste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
rickyy schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 17:41:
Ik las net ook via google dat het updaten van de kernel wel wil helpen. Ik heb daar tot op heden nog niks aan gedaan en werk dus nog steeds met KE2.

Wat is de beste/nieuwste?
Ik zou gewoon via KIES de meest recente versie installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 2.3.4 firmware die vandaag gereleased is, is alleen voor Scandinavische landen en heeft verder niks met Nederland te maken.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 19:37:
De 2.3.4 firmware die vandaag gereleased is, is alleen voor Scandinavische landen en heeft verder niks met Nederland te maken.
Klopt, maar de laatste paar dagen gaat het wel hard met de releases. Ik verwacht dus dat de officiele NL versie niet lang op zich laat wachten.
Ik weet alleen nog niet of ik over ga. Mijn rooted XXKH3 met JKay's thema bevalt me nog prima. Ik wacht eerst de geluiden wel af, en kijk of JKay zijn thema's ook gaat porten naar de nieuwe versies. Zoals het er nu naar uit ziet kan het zijn dat hij wacht op 2.3.5 voor hij nog nieuwere gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:05:
[...]

Klopt, maar de laatste paar dagen gaat het wel hard met de releases. Ik verwacht dus dat de officiele NL versie niet lang op zich laat wachten.
Ik weet alleen nog niet of ik over ga. Mijn rooted XXKH3 met JKay's thema bevalt me nog prima. Ik wacht eerst de geluiden wel af, en kijk of JKay zijn thema's ook gaat porten naar de nieuwe versies. Zoals het er nu naar uit ziet kan het zijn dat hij wacht op 2.3.5 voor hij nog nieuwere gaat maken.
Mijn commentaar was er meer om mensen hierboven erop te wijzen dat een release in de Scandinavische landen verder geen betrekking hebben op ons (behalve de ODIN flashers). Als je naar het verleden van Samsung releases in Nederland kijkt dan kan ik je nu zeggen dat niemand daar een zeker uitspraak over kan doen en dat hun releases geheel random zijn. Het is afwachten maar of het nou binnenkort of heel laat gaat worden dat is pure speculatie.

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:00
Ik heb hem ook eindelijk binnen. Alleen nu zit ik met die 300 contacten in m'n nokia n97. Wat is de beste manier om alles over te zetten?

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Jokuh schreef op woensdag 21 september 2011 @ 00:22:
Ik heb hem ook eindelijk binnen. Alleen nu zit ik met die 300 contacten in m'n nokia n97. Wat is de beste manier om alles over te zetten?
Gebruik google sync om je agenda en contacten over te zetten naar de google account die je gaat gebruiken. En dan 1 x synchroniseren op je sgs2 en alles staat erin

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:17
Jokuh schreef op woensdag 21 september 2011 @ 00:22:
Maar sowieso eerst even een backup van je contacten van je nokia. Bijvoorbeeld eerst via je nokia programma. Daarna kun je m gaan importeren enzo in je Galaxy, maar mocht er iets fout gaan heb je in elk geval nog je backup

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
reyals schreef op woensdag 21 september 2011 @ 01:00:
[...]

Gebruik google sync om je agenda en contacten over te zetten naar de google account die je gaat gebruiken. En dan 1 x synchroniseren op je sgs2 en alles staat erin
Of via outlook .. daar maken beide programma's gebruik van ..

---
Gisteren ben ik overgegaan van Vodafone naar HI.. nu had ik problemen met het overstappen (hi ondersteunt namelijk niet automatisch configureren van de telefoon)

Ik heb dus geen internet meer met de standaard browser en opera.. het vreemde is echter, dat ik wel email kan ontvangen en whatsappen .. al mijn overige applicaties (google maps, markteplace, facebook, twitter) werken niet.

weet iemand hoe deze services werken?

[ Voor 40% gewijzigd door Lethal op 21-09-2011 08:29 ]

• gwystyl
Lethal schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:23:

Gisteren ben ik overgegaan van Vodafone naar HI.. nu had ik problemen met het overstappen (hi ondersteunt namelijk niet automatisch configureren van de telefoon)

Ik heb dus geen internet meer met de standaard browser en opera.. het vreemde is echter, dat ik wel email kan ontvangen en whatsappen .. al mijn overige applicaties (google maps, markteplace, facebook, twitter) werken niet.

weet iemand hoe deze services werken?
Geen idee hoe die services werken, maar misschien wil Hi dat browsers via een proxy gaan, en sommige andere programma's niet? Je kan de handmatige instellingen hier vinden

[ Voor 4% gewijzigd door gwystyl op 21-09-2011 08:52 ]

• HaWkY61
  • Laatst online: 20-11-2024
Wat heb je aan OTA als deze toch nooit wordt gebruikt?
Moeten we altijd via KIES updaten..?

Wesside

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
HaWkY61 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:53:
Wat heb je aan OTA als deze toch nooit wordt gebruikt?
Moeten we altijd via KIES updaten..?
Waarschijnlijk ingebouwd omdat het misschien in de toekomst ondersteund wordt ;) Dus je 2e is niet te beantwoorden.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• HaWkY61
BillSpaarbank schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:58:
[...]

Waarschijnlijk ingebouwd omdat het misschien in de toekomst ondersteund wordt ;) Dus je 2e is niet te beantwoorden.
Heb ik een GSII gehaald ipv een Sensation, wordt hij nooit geupdate.. 8)7
Zit al zeker 3, 4 maanden met zelfde rom..

Wesside

Verwijderd

HaWkY61 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:00:
[...]

Wat bevalt je niet aan de huidige ROM? Ik moet zeggen dat ik niet heel erg zit te wachten op een update (niet zoals met mijn HTC hero ongeveer een jaar wachten tot er eindelijk een actuele versie >1.5 op kwam)

• HaWkY61
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:31:
[...]

Wat bevalt je niet aan de huidige ROM? Ik moet zeggen dat ik niet heel erg zit te wachten op een update (niet zoals met mijn HTC hero ongeveer een jaar wachten tot er eindelijk een actuele versie >1.5 op kwam)
Ik weet niet zozeer of een nieuwe update de problemen verhelpen hoor maar:
- Batterij misschien ietswat optimaliseren?
- Gtalk i.c.m video (en ja ik gebruik gtalk meer dan whatsapp o.i.d)
- Daarnaast heb ik het gevoel dat er nog meer geoptimaliseerd kan worden: Browser, Multitasking enz.
- Heel af en toe crasht telefoon ook nog. Volgens mij als er teveel applicaties tegelijk draaien..

Ruimte voor verbetering is er iig wel..

Wesside

Verwijderd

HaWkY61 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:00:
[...]

Mwah... de sensation heeft tot nu toe maar 1 OTA gehad en dat was meteen de 2.3.4 update. De SGSII heeft in NL 2 updates gehad en in het buitenland al meerdere. Inmiddels is ook de zomervakantie er tussen gekropen (zoals samfirmware ook al zei was Samsung gestopt met ontwikkelen van nieuwe ROMs). Dus tja, de uitdrukking "wordt nooit geüpdate" vind ik wel heeeeeel vaag. Ik denk dat je gewoon wat geduld moet hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2011 11:43 ]

• Lethal
gwystyl schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:51:
[...]

Geen idee hoe die services werken, maar misschien wil Hi dat browsers via een proxy gaan, en sommige andere programma's niet? Je kan de handmatige instellingen hier vinden
Die APN instellingen heb ik overgenomen en werken ook niet.. vanmiddag maar eens terug naar de winkel, kijken wat zij ervan zeggen.

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:08
BBBrt schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:23:

1) De mensen met wie ik aan de telefoon hang klagen over het geluid. Als ik een hoesje om mijn telefoon heb horen ze zichzelf in echo en zonder hoesje klagen ze over algemeen slecht geluid. Ik weet ondertussen dat je in het gesprek Noise Reduction uit kunt zetten en dat helpt in beide gevallen, maar ik wil dit niet bij elk gesprek handmatig moeten doen. Is hier gewoon een permanente oplossing voor, desnoods een app?

Meer mensen hier last van?
Er is nu 2 pagina's niet op gereageerd.
Is iedereen verblind door het mooie scherm en vergeten ze dat bellen ook belangrijk is?

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:14

Nibbz

Postmaster General

Lethal schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:37:
[...]

Die APN instellingen heb ik overgenomen en werken ook niet.. vanmiddag maar eens terug naar de winkel, kijken wat zij ervan zeggen.
Het gaat voornamelijk om de verificatietype, toen deze bij mij (standaard) op Chap stond, werkte GPS ook echt niet lekker (20 min voor een gps lock was niks bijzonders).

Daarna verificatietype van Chap -> PAP gezet, en nu nergens problemen meer mee. GPS lock in 5 seconden. Zet ik hem weer terug naar Chap.. dan duurt het weer ongelofelijk lang.
Roodey schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:40:
[...]

Is iedereen verblind door het mooie scherm en vergeten ze dat bellen ook belangrijk is?
Geen problemen hier met de gesprekkwaliteit (ken 3 mensen met ook een SGSII, maar altijd perfect te verstaan). Misschien toch wat stof tussen gekomen hier en daar?

Enige probleem wat mijn SGSII heeft, is af toe als ik een foto wil nemen, druk ik op het camera icoontje. Vervolgens komt het camera scherm naar voren, maar deze blijft zwart (alsof er nog en lens cover op zit ofzo). Echter de hele camera reageert niet meer en is de enige optie de accu eruit te halen. Dat is nu in 3 maanden 3x gebeurd.

[ Voor 40% gewijzigd door Nibbz op 21-09-2011 12:46 ]

13:37

Verwijderd

Roodey schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:40:
[...]

Yup, zelfde probleem gehad. Vooral last van echo tijdens het gesprek. Ik verstond de beller telkens heel goed, maar zij mij (bijna) niet. Telefoon terug binnen gedaan voor herstelling, probleem opgelost.

PS: Bij mij was het probleem veel minder als ik mijn gel case van mijn toestel haalde...

Verwijderd

rickyy schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:14:
Edit: Ik ging met die GPSfix nog eens buiten staan, en waarachtig hij vond 5/6 satellieten en verbond met 4. Eenmaal hier voor mn computer (naast een schuin raam) vind ie er nog maar 2 soms 3, waar die wel mee verbonden is.

Echter staat er bij ''Maps navigatie'' nog steeds; ''zoeken naar GPS'' terwijl die verbonden was met 5 satellieten.

Ik weet niet of dat bij instellingen te veranderen is ( is een tijd geleden dat ik de SGS2 heb gehad ) dat die de interne GPS muis moet gebruiken en niet moet zoeken naar externe GPS muis.

|:(

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-09 15:32

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:53
Die usb host optie is opzich nog niet een ramp aangezien een kaartlezer via usb nog wel werkt.
Zit meer met het feit dat het lastiger wordt om de flash counter te resetten.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• AzzKickah
  • Laatst online: 23:02
Megapaul schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:11:
Die usb host optie is opzich nog niet een ramp aangezien een kaartlezer via usb nog wel werkt.
Zit meer met het feit dat het lastiger wordt om de flash counter te resetten.
Maar, als je nu al een custom rom hebt, en je update gewoon nooit naar die nieuwe firmware van Samsung, dan veranderd er niks voor jou, toch? Correct me if I'm wrong!

Ik neem toch aan dat de custom rom dev's deze 'update' van Samsung er gewoon weer uitslopen voor de nieuwere versies van hun custom roms?

Toch?

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:53
AzzKickah schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:01:
[...]

Maar, als je nu al een custom rom hebt, en je update gewoon nooit naar die nieuwe firmware van Samsung, dan veranderd er niks voor jou, toch? Correct me if I'm wrong!

Ik neem toch aan dat de custom rom dev's deze 'update' van Samsung er gewoon weer uitslopen voor de nieuwere versies van hun custom roms?

Toch?
Nee dan maakt het niet uit. :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• reyals
Is er iemand die weet hoe je de driving mode uitschakelt zodra je het toestel in de autohouder plaatst? het is namelijk knap lastig zo.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Saven

Saven

Administrator

Is er ergens ook een changelog zegmaar te vinden van de nieuwe update? Welke verbeteringen het allemaal brengt? Ben benieuwd of het iets aan de accuduur doet, of aan de smoothness van de interface (bewegen enz)

• AzzKickah
  • Laatst online: 23:02
Saven schreef op woensdag 21 september 2011 @ 22:59:
Is er ergens ook een changelog zegmaar te vinden van de nieuwe update? Welke verbeteringen het allemaal brengt? Ben benieuwd of het iets aan de accuduur doet, of aan de smoothness van de interface (bewegen enz)
Problemen met de smoothness? Daar heb ik dus echt totaal geen last van.

Maar ik draai wel een custom rom.

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-09 15:32
AzzKickah schreef op woensdag 21 september 2011 @ 23:08:
[...]

Ik gebruik gewoon stock+root en ik heb nergens last van dat ie hapert oid hoor. Smoothness is uber :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• Lethal
Nibbz schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:42:
[...]

Het gaat voornamelijk om de verificatietype, toen deze bij mij (standaard) op Chap stond, werkte GPS ook echt niet lekker (20 min voor een gps lock was niks bijzonders).

Daarna verificatietype van Chap -> PAP gezet, en nu nergens problemen meer mee. GPS lock in 5 seconden. Zet ik hem weer terug naar Chap.. dan duurt het weer ongelofelijk lang.

[...]
Mijn quote ging voornamelijk over mijn probleem met internetinstellingen van HI. Nu zelfs na een factory reset nog geen resultaat.. telefoon dus maar opsturen, omdat de simkaart niet werkt :S

apart weer dit

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
reyals schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:59:
Is er iemand die weet hoe je de driving mode uitschakelt zodra je het toestel in de autohouder plaatst? het is namelijk knap lastig zo.
Wat is de driving mode eigenlijk? En hoe krijg ik mijn SGS2 daarin?

Een ander vraagje: af en toe staan er e-mailtjes in de e-mail-app zonder onderwerp of afzender, met als datum '01-01-1970'. In mijn webmail of in Outlook kan ik de mailtjes wel gewoon lezen. Uit wat ge-google maak ik op dat meer mensen (1, 2, 3) dit probleem hebben. Weet iemand hoe het kan en wat er aan te doen is?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Afgelopen weekend heb ik volgens mij de speakers van mijn sgs2 opgeblazen. Ik heb t moment zelf niet meegemaakt, dus het zou eventueel door wat pilsvocht gebeurd kunnen zijn. Er zit in ieder geval een erg nare kraak in het geluid en ik kan geen waterschade herkennen. Ik neem aan dat ik in geval van opgeblazen speakers kan terugvallen op mijn garantie?

• reyals
yohan schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:15:
[...]

als je t toestel in deze carholder klikt en de usb erin schuift, schakelt het toestel over op driving mode. (gebruikt Voice talk, ik zal wel eens wat plaatjes ervan schieten)

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 07:19
yohan schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:15:
[...]

Een ander vraagje: af en toe staan er e-mailtjes in de e-mail-app zonder onderwerp of afzender, met als datum '01-01-1970'. In mijn webmail of in Outlook kan ik de mailtjes wel gewoon lezen. Uit wat ge-google maak ik op dat meer mensen (1, 2, 3) dit probleem hebben. Weet iemand hoe het kan en wat er aan te doen is?
Geen idee wat je er aan kan doen, maar mocht je je afvragen waar die datum vandaan komt: Unix Time

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 11:49
Mijn SGS2 is geloof ik kapot. Het ding is qua uiterlijk nog in prima staat en 2.5 maand oud. Onderweg naar huis werd het apparaat ineens behoorlijk warm (daar heeft de mijne meer last van) en voor ik hem uit kon zetten viel het apparaat vanzelf uit. Sindsdien reageert hij nergens meer op, zelfs niet op de oplader. Is dit een bekend probleem? Zijn er mogelijke oplossingen, of moet ik gewoon contact opnemen met studentmobiel (leverancier) voor reparatie?

Edit: hij komt langzaam weer op gang, eerst opladen dat weer weergegeven wordt, later halve seconde logo, en nu zit ik eindelijk weer fatsoenlijk in de firmware, of zo lijkt het. Vertrouw mn telefoon meteen een stuk minder.

[ Voor 19% gewijzigd door KillerZero86 op 22-09-2011 16:53 ]

• BamSlam_
  • Niet online
KillerZero86 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:11:
Mijn SGS2 is geloof ik kapot.
...
Edit: hij komt langzaam weer op gang, eerst opladen dat weer weergegeven wordt, later halve seconde logo, en nu zit ik eindelijk weer fatsoenlijk in de firmware, of zo lijkt het. Vertrouw mn telefoon meteen een stuk minder.
Rooten en underclocken dan maar?

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 11:49
Nou, liever niet eigenlijk. Ik heb al een factory reset geprobeerd, maar ook dit lost verder niets op: hij blijft spontaan rebooten. Het valt mij op dat de telefoon nu vanaf het moment dat hij aangaat warm wordt rond de CPU. Hij ligt nu stil zonde batterij erin, eens kijken wat een paar uur van dat oplost.

• thijsje66
  • Laatst online: 09-09 15:07
KillerZero86 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:42:
Nou, liever niet eigenlijk. Ik heb al een factory reset geprobeerd, maar ook dit lost verder niets op: hij blijft spontaan rebooten. Het valt mij op dat de telefoon nu vanaf het moment dat hij aangaat warm wordt rond de CPU. Hij ligt nu stil zonde batterij erin, eens kijken wat een paar uur van dat oplost.
Dat had ik ook, bij mij ging het over met wat wachten. Verder heb ik hem ook underclocked, omdat mijn batterij niets meer waard is ( < 6-7 uur leeg.

Ik heb geen leuke ondertitel.

• Saven

Saven

Administrator

AzzKickah schreef op woensdag 21 september 2011 @ 23:08:
[...]

Ewivis schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:25:
[...]

Ik gebruik gewoon stock+root en ik heb nergens last van dat ie hapert oid hoor. Smoothness is uber :)
soms door whatsappgesprekken scrollen gaat het niet helemaal vloeiend of smsjes :P

Verwijderd

Je moet óf iets onderbouwen met argumenten, of gewoon niets posten. Dit voegt niets toe.

[ Voor 75% gewijzigd door janvanduschoten op 22-09-2011 23:09 ]

• Saven

Saven

Administrator

heb der toch echt last van?
Ik ook hoor, op elke Rom, met elke kernel. Het is gewoon onzin om te zeggen dat de telefoon áltijd smooth is.

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:13
Smooth schmooth. Als ik het vergelijk met de Iphone 4 loopt het scrollen door Whatsapp berichten inderdaad minder smooth. De browser op de Galaxy is dan weer wel super vloeiend. Tussen homescreens zie ik ook hele lichte stutter. Maar het stoort echt totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het volgende probleem al bekend? Wanneer je dubbelklikt op je start knop terwijl je telefoon op lockscreen(geen pincode of patroon) staat dan start voice command op. Nu is de kans klein dat het knopje ingedrukt wordt in je broekzak, maar toch een bugje.
Pagina: 1 ... 9 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier