Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Offtopic, dus weg.

[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 29-08-2011 09:49 ]

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
imeR schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:15:
[...]

Wat heb je vervolgens gedaan? Nog iets teruggeflashed/de counter gereset met een JIG? Wat zei vodafone over je garantie?
Ik heb nog wel een reset met een JIG geprobeerd. Maar de telefoon startte met geen mogelijkheid meer op.
Ik vermoed dat Vodafone/Samsung de telefoon ook niet meer in de lucht heeft gekregen en geconstateerd heeft dat het Controlboard stuk was.

Hoe het zit met de garantie weet ik (nog) niet. Ik heb alleen de melding gehad dat de telefoon weer gereed is.
Aangezien ik momenteel in Frankrijk verblijf zal ik de telefoon op z'n vroegst pas zaterdag ophalen en dan hoor ik ook pas hoe het zit met garantie. (al verwacht ik daar persoonlijk geen problemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:49
Rekkie schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 00:31:
[...]

Ik heb nog wel een reset met een JIG geprobeerd. Maar de telefoon startte met geen mogelijkheid meer op.
Ik vermoed dat Vodafone/Samsung de telefoon ook niet meer in de lucht heeft gekregen en geconstateerd heeft dat het Controlboard stuk was.

Hoe het zit met de garantie weet ik (nog) niet. Ik heb alleen de melding gehad dat de telefoon weer gereed is.
Aangezien ik momenteel in Frankrijk verblijf zal ik de telefoon op z'n vroegst pas zaterdag ophalen en dan hoor ik ook pas hoe het zit met garantie. (al verwacht ik daar persoonlijk geen problemen)
Succes ermee, houd je ons op de hoogte? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rekkie schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:16:
De mijne komt als het goed is een dezer dagen terug van reparatie van Vodafone.
Ik heb inmiddels gelezen dat het Controlboard is vervangen.

De telefoon is opnieuw geïnstalleerd met versie: XEN I9100XWKE7

Nog steeds geen 2.3.4. dus.

Ik weet niet exact waardoor mijn telefoon defect is gegaan maar net na de installatie van een Custom Rom deed de telefoon het niet meer.
Welke custom ROM? Geef eens linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-09 20:05
Wanneer ik met mijn S2 de website http://infonet.hszuyd.nl/ probeer te bezoeken krijg ik de melding "you are not authorized to view this page. Terwijl klasgenoten met een HTC/Iphone deze website wel gewoon kunnen bekijken. Hoe kan dit en is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exterminator schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 12:37:
Wanneer ik met mijn S2 de website http://infonet.hszuyd.nl/ probeer te bezoeken krijg ik de melding "you are not authorized to view this page. Terwijl klasgenoten met een HTC/Iphone deze website wel gewoon kunnen bekijken. Hoe kan dit en is hier iets aan te doen?
Je probeert op een NTLM pagina in te loggen. NTLM is een protocol van Microsoft en vanwege onduidelijkheden en patent issues is het niet geïmplementeerd in Android. Weet het niet zeker maar Firefox heeft dacht ik wel een implementatie van NTLM je zou die kunnen gebruiken.

Je kan ook SandroB gebruiken om NTLM te krijgen in de standaard browser.
https://market.android.co...233&feature=search_result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 11:17:
[...]

Welke custom ROM? Geef eens linkje.
Ik wilde Litening 5.0 er op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Zoals je zegt, offtopic

[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 28-08-2011 17:35 ]

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik hiervoor de topic report knop, ga er niet op in

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 28-08-2011 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben supertevreden van mijn S2.

Ik heb echter enkele hardware-kwaaltjes, denk ik. De volume-rocker doet het niet steeds even goed, soms moet ik een aantal keer drukken. Ook de speakers klinken op maximaal volume zéér schel. Ook wanneer ik full HD probeer te filmen, is het niveau van het geluid zeer stil wanneer ik het filmpje op het toestel afspeel.

Zijn deze zaken normaal? Ik heb het gevoel dat het geluid niet zo schel was toen ik het toestel aanvankelijk kreeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rekkie schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 14:24:
[...]

Ik wilde Litening 5.0 er op zetten.
geef eens een exacte link naar waar je de rom hebt gedownload?
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 14:36:
Ben supertevreden van mijn S2.

Ik heb echter enkele hardware-kwaaltjes, denk ik. De volume-rocker doet het niet steeds even goed, soms moet ik een aantal keer drukken. Ook de speakers klinken op maximaal volume zéér schel. Ook wanneer ik full HD probeer te filmen, is het niveau van het geluid zeer stil wanneer ik het filmpje op het toestel afspeel.

Zijn deze zaken normaal? Ik heb het gevoel dat het geluid niet zo schel was toen ik het toestel aanvankelijk kreeg..
Welke firmware heb je? Probeer software update via Kies, als je al de laatste firmware hebt doe dan even volume boost via administration menu.

http://forum.xda-develope...highlight=Volume+Boosting

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx, dadelijk eens proberen.

Het grootste probleem dat ik opmerk is dat mijn GPS-signaal lang wegblijft. Google Maps detecteert mijn positie meteen, ik zoek "directions", en vervolgens ga ik naar de navigator. Deze blijft vaak een aantal minuten op "Searching for GPS" staan. De eerste dagen dat ik het toestel had, vond hij dit signaal vrijwel meteen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:45:
Thx, dadelijk eens proberen.

Het grootste probleem dat ik opmerk is dat mijn GPS-signaal lang wegblijft. Google Maps detecteert mijn positie meteen, ik zoek "directions", en vervolgens ga ik naar de navigator. Deze blijft vaak een aantal minuten op "Searching for GPS" staan. De eerste dagen dat ik het toestel had, vond hij dit signaal vrijwel meteen...
Hmmz ja valt me nu ook op. Zal wel een bug zijn oid. In Maps en Navigon heb ik bijna direct lock maar met de Navigatie app duurt het best lang voor een lock en dan valt hij ook snel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 14:46:
[...]

geef eens een exacte link naar waar je de rom hebt gedownload?
http://www.multiupload.com/Q2KK7DMHE4

Via XDA Developers

[ Voor 56% gewijzigd door ManiacScum op 28-08-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
Is er eigenlijk al een fatsoenlijke manier gevonden om te updaten zonder Odin? Via Kies krijg ik nog steeds geen melding dat er een firmware update is, terwijl ik nog steeds op KE2 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik probeerde vanmorgen een regenboog te fotograferen en toen viel met in eens een zwarte vlek op de camera op. rechts bovenin een zwarte vlek die ik op de laatste 5 foto's terug zie. de foto's daarvoor hebben het niet. reboot en camerafirmware update lossen het probleem niet op. lijkt dus een stofje onder de lens ofzo. misschien nog een factoryreset proberen. anders maar even opsturen :(

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:25
BillSpaarbank schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:20:
Ik probeerde vanmorgen een regenboog te fotograferen en toen viel met in eens een zwarte vlek op de camera op. rechts bovenin een zwarte vlek die ik op de laatste 5 foto's terug zie. de foto's daarvoor hebben het niet. reboot en camerafirmware update lossen het probleem niet op. lijkt dus een stofje onder de lens ofzo. misschien nog een factoryreset proberen. anders maar even opsturen :(
Dat heb ik een paar maanden geleden ook gehad. Na een paar zachte tikken op de lens was het weer weg. Het is maar een idee en het is natuurlijk mooi meegenomen als je het niet hoeft op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
-Edwin- schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:58:
[...]

Dat heb ik een paar maanden geleden ook gehad. Na een paar zachte tikken op de lens was het weer weg. Het is maar een idee en het is natuurlijk mooi meegenomen als je het niet hoeft op te sturen.
Heb ik geprobeerd, maar helaas werkt het niet. Voor de zekerheid even terug geflashed naar stock firmware en ook hierbij hetzelfde probleem. Zo even de JIG erin en morgen maar even opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang ben je je toestel doorgaans kwijt als je hem opstuurt? Hangt natuurlijk van het probleem af maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je tijdens het flashen toevallig ook een pit bestand gebruikt of de repartition optie aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:02:
Hoe lang ben je je toestel doorgaans kwijt als je hem opstuurt? Hangt natuurlijk van het probleem af maar toch..
ik ben hem nu voor de 2e keer kwijt ter reparatie. eerste keer duurde 2 weken. nu ook zoiets bijna

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:27:
[...]

Heb je tijdens het flashen toevallig ook een pit bestand gebruikt of de repartition optie aangezet?
Nee, het was ook niet de eerste keer flashen, ik geloof dat er inmiddels 15 op de teller stond.
Maar goed dat laatste maakt ook niet uit.... er is iets verkeerd gegaan en ik heb niet kunnen achterhalen wat het precies is. Ik controleer de instellingen altijd voordat ik iets definitiefs doe, dus daarom weet ik wel zeker dat ik de instellingen in ODIN goed had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:34
lees veel over Fast dormancy uitzetten dat dit je verbruik bevorderd, maar zitten hier geen consequenties aan?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 19:21
Alekz87 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:33:
lees veel over Fast dormancy uitzetten dat dit je verbruik bevorderd, maar zitten hier geen consequenties aan?
Dat was ik me ook aan het afvragen idd. Ik heb gemerkt dat als ik m uitzet(disable) dat ie dan sneller verbinding heeft. Als ik mn gevoel volg zou ik m uitzetten, kost meer batterij(zeggen ze). Wil wel eens weten hoe het nu precies zit en of mijn gevoel in theorie kan vertalen.

PS zit bij Vodafone en het schijnt dat die fast dormancy ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rekkie schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:25:
[...]

Nee, het was ook niet de eerste keer flashen, ik geloof dat er inmiddels 15 op de teller stond.
Maar goed dat laatste maakt ook niet uit.... er is iets verkeerd gegaan en ik heb niet kunnen achterhalen wat het precies is. Ik controleer de instellingen altijd voordat ik iets definitiefs doe, dus daarom weet ik wel zeker dat ik de instellingen in ODIN goed had staan.
Tja dan zal je waarschijnlijk een defectieve NAND hebben. Dan zal het waarschijnlijk wel kloppen dat ze de mainbord hebben vervangen.
Alekz87 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:33:
ff zoek functie gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 14:18
Gebruik hiervoor de topic report knop, niet zelf reageren.
@TNJ bedankt voor de tip!
Ik kan nu gewoon weer verder zonder al dat geratel ;)

[ Voor 59% gewijzigd door janvanduschoten op 29-08-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg om deze telefoon aan te schaffen.
Indien ik met deze telefoon aan het navigeren (google maps) ben is het dan mogelijk om tegelijkertijd een telefoongesprek aan te nemen en dat de navigatiestem dan onderdrukt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:45

kronolith

[EDIT]

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 08:08:
Ik overweeg om deze telefoon aan te schaffen.
Indien ik met deze telefoon aan het navigeren (google maps) ben is het dan mogelijk om tegelijkertijd een telefoongesprek aan te nemen en dat de navigatiestem dan onderdrukt wordt?
Kort en simpel antwoord: Ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Niet doen, daar is V&A voor.

[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 29-08-2011 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:12
Ik heb al veel gelezen over het verhogen van het volume van de SGS2. Ik wil echter het volume verlagen. Als ik 's avonds FM radio wil luisteren, is zelfs het laagste niveau veel te hard door de headset.

In het service menu (*#197328640#) heb ik al enkele waardes proberen te verlagen, echter zonder success.

Kan iemand mij in de goede richting wijzen? :)

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Mijn telefoon denkt, ook als er niets aangesloten is, dat hij continu opgeladen wordt. Tegelijkertijd is sinds dat probleem zich voordoet, het batterijverbruik juist sterk gestegen. Ook springt hij regelmatig in car modus.

Ik gok een beetje dat de usb-connector in de regen afgelopen week vochtig is geworden en contact maakt. Is dat plausibel? Hoe kan ik dat schoonmaken? Een wattenstaafje past er niet in, merkte ik al. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn volume-rocker om het volume te doen verminderen, werkt steeds minder. Nu haast niet meer. Ik denk dat ik hem zal moeten opsturen. De reden kan misschien de regenstorm van een aantal dagen geleden zijn: de Galaxy SII kan misschien in contact gekomen zijn met wat vocht. Ik ben echter niet zeker.

Nu vroeg ik me af hoe lang je het mobieltje doorgaans kwijt bent? Ik heb namelijk geen vervangtoestel en heb het toestel "nodig" voor de emails van mijn werk te controleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-10 07:40
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:29:
Mijn volume-rocker om het volume te doen verminderen, werkt steeds minder. Nu haast niet meer. Ik denk dat ik hem zal moeten opsturen. De reden kan misschien de regenstorm van een aantal dagen geleden zijn: de Galaxy SII kan misschien in contact gekomen zijn met wat vocht. Ik ben echter niet zeker.

Nu vroeg ik me af hoe lang je het mobieltje doorgaans kwijt bent? Ik heb namelijk geen vervangtoestel en heb het toestel "nodig" voor de emails van mijn werk te controleren...
Een paar posts hierboven staat dezelfde vraag van je :? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoyden op 29-08-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmit99
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:05
DrJamez schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 09:57:
Ik heb al veel gelezen over het verhogen van het volume van de SGS2. Ik wil echter het volume verlagen. Als ik 's avonds FM radio wil luisteren, is zelfs het laagste niveau veel te hard door de headset.

In het service menu (*#197328640#) heb ik al enkele waardes proberen te verlagen, echter zonder success.

Same here! Ik kwam toevallig naar het forum om deze vraag te stellen. Tijdens mijn werk heb ik soms graag de radio op de achtergrond aan, maar de laagste stand is idd nog veel te hard. Ik hoop dat iemand hier iets op weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:53
lazwa schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 00:33:
[...]

Dat was ik me ook aan het afvragen idd. Ik heb gemerkt dat als ik m uitzet(disable) dat ie dan sneller verbinding heeft. Als ik mn gevoel volg zou ik m uitzetten, kost meer batterij(zeggen ze). Wil wel eens weten hoe het nu precies zit en of mijn gevoel in theorie kan vertalen.

PS zit bij Vodafone en het schijnt dat die fast dormancy ondersteunen.
mensen shit over batterijduur moet ergens anders. Verder ken ik heel dat fast dormancy niet, maar volgens Dit (1e search result van google) verslechterd het je batterijverbruik. Ook doet het verder niets nuttigs met je verbinding, tenzij je datalimiet hebt, zover ik heb begrepen

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoyden schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:44:
[...]

Een paar posts hierboven staat dezelfde vraag van je :? ;)
Excuses, zag mijn vraag er niet meer tussen staan en dacht dat ik hem vergeten te posten was :)
2 weken valt in ieder geval goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort en simpel antwoord: Ja!
ok bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 19:21
*weg*

Berichten met dit soort taal gebruik en gedrag tegenover mede users wordt nadrukkelijk niet gewaardeerd! Mocht je iets zien binnen een forum wat volgens jou niet door de beugel kan dan kan je hier de TR knop voor gebruiken, de Tweakers crew krijgt deze melding binnen en zal indien nodig reageren.

[ Voor 81% gewijzigd door Bullet NL op 29-08-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
De TR wordt opprijsgesteld, een vermelding in dit topic is niet nodig. ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Bullet NL op 29-08-2011 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Beter uit denk ik. Heb je het al een keer zelf geprobeerd misschien?

[ Voor 63% gewijzigd door Bullet NL op 29-08-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragontje124
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 17:50
Bevat de S2 nou wel of niet een nfc-chip? Ik lees daar namelijk verschillende verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragontje124 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:07:
Bevat de S2 nou wel of niet een nfc-chip? Ik lees daar namelijk verschillende verhalen over.
Die in NL in elk geval niet (volgens mij alle S2's niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:12:
[...]

De Koreaanse SHW-M250K is de enige variante die beschikt over NFC functionaliteit. Verder heeft geen een toestel het en het zal voorlopig ook niet gebeuren. Het is wachten op standaardisatie vanuit de industrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:12:
[...]

De nieuwe S2 LTE zal wel NFC bevatten. Maar zal volgens Samsung niet in NL worden uitgebracht.

[ Voor 13% gewijzigd door BamSlam_ op 29-08-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog changelogs voor de 2.3.3 KG1 update?

Ik heb namelijk eergisteren de update gedaan voor de branden T-mobile toestellen. Ik heb het idee dat de battery op idle minder verbuikt na die update. Ik zit met normaal gebruik (bellen smsen twitteren) en een scherm aan tijd van 3uur nu op 35% na 2.5 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik heb speedtest gedaan met FD en zonder FD en hier de resultaten.

Met FD
1e x Ping 97 - Down 145 - Up 97
2e x Ping 91 - Down 119 - UP 86

Zonder FD
1e x Ping 94 - Down 66 - Up 106
2e x Ping 94 - Down 99 - UP 103

Dus zonder FD is mijn upload sneller dan mijn download en met FD is de download een stuk sneller wat dus ook correct lijkt. Ik heb t-mobile gevraagd of ze FD ondersteunen ja of nee. Krijg morgen bericht

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg steeds meer klachten over het geluid van degene die bij belt. Het klinkt alsof ik in een telefooncel sta of dat ik vanuit een put bel (is beide niet het geval :) )

Heb geprobeerd om ruisonderdrukking aan en uit te zetten maar geen verschil.

Het is trouwens niet zo dat degene die ik bel mij altijd slecht verstaat... Beetje vreemd duss...

Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 15:13

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik heb sinds de eerste week een Galaxy SII en ik ben er erg content mee :)

Een ding zit me alleen dwars: Exchange ActiveSync wil vaak niet syncen: er verschijnt de volgende melding:
code:
1
"Unable to open connection to server due to security error"

Dit komt vooral voor als ik op een wifi netwerk zit. Als ik 10x opnieuw refresh, werkt het wel vaak weer.

Hebben meer mensen dit met hun Galaxy SII? Via Google kom ik op bergen threads, maar alleen CyanogenMod lijkt het probleem opgelost te hebben.
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:12:
Ik krijg steeds meer klachten over het geluid van degene die bij belt. Het klinkt alsof ik in een telefooncel sta of dat ik vanuit een put bel (is beide niet het geval :) )

Het is trouwens niet zo dat degene die ik bel mij altijd slecht verstaat... Beetje vreemd duss...

Iemand een idee??
Welke provider heb je? Welke kleur is je signal bij je batterijstatistics?

[ Voor 35% gewijzigd door zAo op 29-08-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:12:

Iemand een idee??
En gebruik je een beschermhoes door je sgs2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claeysy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 18:25

kijk es op de market naar andere music players, er bestaan er waarbij je het volume nog enkele dB kan verlagen in equalizer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:12
Die spelen geen FM radio ;) Het moet toch in het systeem gebeuren helaas...

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Beste,

wanneer ik met camera wil opnemen stottert deze namelijk wanneer hij wil autofocussen, heeft iemand anders dit probleem ook. camera is echt niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
heb je je camera al geprobeerd te resetten? linksboven staat zo'n tandwieletje en dan helemaal onderaan kan je 'm resetten, misschien verhelpt dit het probleem...
edit: en staat scherpstellen op 'autofocus'?

[ Voor 14% gewijzigd door Dekar op 30-08-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:34
weet iemand of de sgs 2 simlock vrij word geleverd?

heb er een besteld, wou eerst voor de iphone 4 gaan. maar toch uiteindelijk voor android gegaan om te kijken of 't wat is!

en aangezien ik nog 1 maand aan me oude Hi abbo vast zit en ik overstap naar t-mobile vroeg ik me af of die simlock vrij is/simlock vrij te maken is? iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Rokz schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:31:
weet iemand of de sgs 2 simlock vrij word geleverd?

heb er een besteld, wou eerst voor de iphone 4 gaan. maar toch uiteindelijk voor android gegaan om te kijken of 't wat is!

en aangezien ik nog 1 maand aan me oude Hi abbo vast zit en ik overstap naar t-mobile vroeg ik me af of die simlock vrij is/simlock vrij te maken is? iemand enig idee?
Wat heb je zelf gevonden in de search? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 13:18

Identiek hetzelfde probleem. Volume 1 is nog steeds te hard voor me! Moest je toevallig op een oplossing zijn gekomen, laat maar iets weten in deze topic.

Ik ben trouwens best tevreden van mijn S2 aankoop, hoewel ik met smart zit te wachten op de update naar ke7 via Proximus netwerk. Zit nog steeds met de KE2.

Heeft er iemand trouwens ook problemen met spontane reboots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coase schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:36:
[...]

Identiek hetzelfde probleem. Volume 1 is nog steeds te hard voor me!
Waarom koop je geen headphones-extension cord met volumeregelaar?

http://www.dealextreme.co...g-3gs-4-15cm-length-53960

Werkt met een weerstandje dus je kan dan 'volume 1' nog zachter maken!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Laatst online: 16-01-2024
Dekar1 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:17:
heb je je camera al geprobeerd te resetten? linksboven staat zo'n tandwieletje en dan helemaal onderaan kan je 'm resetten, misschien verhelpt dit het probleem...
edit: en staat scherpstellen op 'autofocus'?
ik heb zelfs een volledige fabrieksreset gedaan, update gedaan zonder succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Dwazer schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:35:
[...]

Wat heb je zelf gevonden in de search? :)
na nog niks ben gewoon een lazy basterd :P.

je hebtgelijk sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Rokz schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:30:
[...]

na nog niks ben gewoon een lazy basterd :P.

je hebtgelijk sorry
+10 Kudos voor zelfkennis :D

In feite ben ik zelf nog geen SGS2 tegen gekomen die simlocked is. Wel een aantal branded versions, zoals de mijne bij T-Mobile (Logo achterop de batterijklep, stom opstartdeuntje + Logo, 2 of 3 apps installed en verlate FW updates).

Maar dat is ook wel weg te halen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Dwazer op 30-08-2011 15:53 . Reden: Aanpassing i.v.m. post below ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:49
Dan valt de Vodafone branding nog mee :P Het enige verschil is dat er 4 vodafone-apps op staan (waarvan er 2 zijn te verwijderen), een paar demo-games (zijn te verwijderen) en dat de firmware-updates achterlopen. Beter dan een logo en een ander opstartdeuntje :)

[ Voor 8% gewijzigd door imeR op 30-08-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Dwazer schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:31:
[...]

+10 Kudos voor zelfkennis :D

In feite ben ik zelf nog geen SGS2 tegen gekomen die simlocked is. Wel een aantal branded versions, zoals de mijne bij T-Mobile (Logo achterop de batterijklep, stom opstartdeuntje + Logo, 2 of 3 apps installed en verlate FW updates).

Maar dat is ook wel weg te halen ;)
mijn dank is groot :)

ik heb 'm bij de phone house gehaald. dus hoop dat ie simlock vrij is zou mooi zijn!

donderdag komt die binnen (helaas kon het niet eerder omdat ik altijd moet werken ook leuk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:12
imeR schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:28:
Ik ben erg benieuwd! Had je de counter gereset met een jig?
Ik heb nu bericht ontvangen dat ze hem binnen hebben, bevestigd gekregen dat er garantie op zit en nu gaan ze verder onderzoek doen. Ben ook benieuwd hoe lang het duurt en ik hoop eigenlijk gewoon op een nieuwe.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Rokz schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:43:
ik heb 'm bij de phone house gehaald. dus hoop dat ie simlock vrij is zou mooi zijn!
Volgens mij zijn ze van de phonehouse sim lock vrij en unbranded!
coase schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:36:
[...]

Heeft er iemand trouwens ook problemen met spontane reboots?
1x gehad in 4 maanden tijd. geen idee waardoor het kwam. backuppen en factory resetje is misschien de oplossing.

[ Voor 36% gewijzigd door Dekar op 30-08-2011 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Dekar1 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:04:
[...]

Volgens mij zijn ze van de phonehouse sim lock vrij en unbranded!

[...]

1x gehad in 4 maanden tijd. geen idee waardoor het kwam. backuppen en factory resetje is misschien de oplossing.
kijk dat zou mooi zijn! we zullen het donderdag zien. ik hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamanodo
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-07-2022
Ik heb hem ook 2 maanden geleden bij de phonehouse vandaan sim lock vrij en unbranded!
En totaal geen problemen alleen die accu ik gebruik hem ook wel erg veel.
Rokz schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:23:
[...]

kijk dat zou mooi zijn! we zullen het donderdag zien. ik hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Ik ben onlangs overgestapt van T-Mobile naar Vodafone. Ik heb nu een Internet Blockxss van 1 BG.
Omdat ik halverwegen de maand ben overgestapt krijg ik voor de 13 dagen die ik in augustus klant ben 31/12 e deel van 1 GB. Ongeveer 420 MB.
Ik heb de dag dat het contract is ingegaan geen gebruik gemaakt van Internet omdat ik pas de volgende dag de simkaart heb vervangen.
Vandaag kreeg ik een SMS waarin wordt aangegeven dat ik 90% van de data heb verbruikt.. 400 MB in 11 dagen! Ik synchroniseer mijn mail en doe af en toe iets met forsquaire, whatsapp en twitter.
Ik heb een actieve achtergrond en een weer widget.. Hoe kan ik er achter komen wat verantwoordelijk is voor deze enorme datahonger?

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15
Wilfred schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:44:
Ik ben onlangs overgestapt van T-Mobile naar Vodafone. Ik heb nu een Internet Blockxss van 1 BG.
Omdat ik halverwegen de maand ben overgestapt krijg ik voor de 13 dagen die ik in augustus klant ben 31/12 e deel van 1 GB. Ongeveer 420 MB.
Ik heb de dag dat het contract is ingegaan geen gebruik gemaakt van Internet omdat ik pas de volgende dag de simkaart heb vervangen.
Vandaag kreeg ik een SMS waarin wordt aangegeven dat ik 90% van de data heb verbruikt.. 400 MB in 11 dagen! Ik synchroniseer mijn mail en doe af en toe iets met forsquaire, whatsapp en twitter.
Ik heb een actieve achtergrond en een weer widget.. Hoe kan ik er achter komen wat verantwoordelijk is voor deze enorme datahonger?
Als je inlogt op my vodafone zie je dan hetzelfde verbruik? Die smsjes kloppen soms niet helemaal.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
The_Fes schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:57:
[...]

Als je inlogt op my vodafone zie je dan hetzelfde verbruik? Die smsjes kloppen soms niet helemaal.
Ja helaas klopt het als een bus.
Ik heb wel een app gevonden die mijn totale verbruik laat zien "Stats Free" Maar ik ben nog op zoek naar een specificatie naar programma.

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Misschien deze: http://www.androidzoom.co...dwidth-monitor_bcpxx.html
Verder zou ik als ik jou was gewoon dataverbinding uitzetten en voornamelijk gebruik maken van wifi. Kan je geen onbeperkt internet bij je abonnement nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:26
Wilfred schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:44:
3g watchdog pro kan dat, maar daarvoor moet je wel 'betalen' (of niet natuurlijk...)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Inmiddels mijn 4e S2 hier.

1e toestel: trilalarm deed het hele toestel kraken
2e toestel: Dode pixel
3e toestel: home/hardware knop haperde
4e toeste: Tot nu toe een goed werkende knop, geen dode pixel en geen krakend toestel...

Het is een prachtig toestel met een fantastisch scherm, maar het irriteert me wel dat ik hem zo vaak heb moeten ruilen.

[ Voor 28% gewijzigd door bear87 op 31-08-2011 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
bear87 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:45:
Inmiddels mijn 4e S2 hier.

1e toestel: trilalarm deed het hele toestel kraken
2e toestel: Dode pixel
3e toestel: home/hardware knop haperde
4e toeste: Tot nu toe een goed werkende knop, geen dode pixel en geen krakend toestel...

Het is een prachtig toestel met een fantastisch scherm, maar het irriteert me wel dat ik hem zo vaak heb moeten ruilen.
Ging dat makkelijk of moeilijk? En direct via Samsung? Ik ben ook benieuwd hoe zn mijn camera probleem gaan oplossen, zit niet te wachten op een reparatie eigenlijk, liever gewoon een nieuwe.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Ik heb ondertussen het vermoeden dat de beveiligingspoortjes van winkels op mijn S2 reageren. Ik weet niet hoe en waarom, maar het is ondertussen wel duidelijk, tot nu toe (ik ben sinds in dat ding heb nog niet veel in winkels geweest) staan Bart Smit V&D en kijkshop op het lijstje, van sommige winkels doen de poortjes niets. Iemand anders met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 01-10 07:06

Grannd

da Granndest

Weet je zeker dat het niet in je kleren of in een tas zit?

Het lijkt me sterk dat securitypoortjes op een mobiele telefoon reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
ph4ge schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:23:
[...]

Ging dat makkelijk of moeilijk? En direct via Samsung? Ik ben ook benieuwd hoe zn mijn camera probleem gaan oplossen, zit niet te wachten op een reparatie eigenlijk, liever gewoon een nieuwe.
Via Phonehouse, 7 dagen DOA regeling, heel fijne service. Defect kijken ze even naar en dan krijg je een nieuwe want het hoort niet bij een nieuw toestel binnen die 7 dagen zeggen ze. Prima service.

[ Voor 7% gewijzigd door bear87 op 31-08-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Grannd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:42:
Weet je zeker dat het niet in je kleren of in een tas zit?

Het lijkt me sterk dat securitypoortjes op een mobiele telefoon reageren.
Mij ook, maar aangezien het probleem pas is begonnen sinds ik dat ding heb, ik al een jaar met dezelfde jas rondloop schoenen e.d. rondloop en volgens mij in alle andere gevallen andere kleding aan had (maar dat weet ik niet zeker) lijkt me dat onwaarschijnlijk.

Daarbij ben ik vandaag de kijkshop uitgelopen met mijn telefoon, oordopjes en dit geval: http://www.secrid.com/city-wallet-mini-grijs.html boven mijn hoofd. Toen ging hij niet af dus het is één van drie, dat secrid ding is van aluminium en ik heb hem al een jaar zonder probleem. De oordopjes kunnen het niet zijn, want die had ik in geval Bart Smit niet bij me. Ik weet dat mijn vader ooit problemen had met de Hema en een rol coaxkabel.

Ik moet het verder uitzoeken, maar heb geen zin in boos winkelpersoneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
eew schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:56:
[...]

Mij ook, maar aangezien het probleem pas is begonnen sinds ik dat ding heb, ik al een jaar met dezelfde jas rondloop schoenen e.d. rondloop en volgens mij in alle andere gevallen andere kleding aan had (maar dat weet ik niet zeker) lijkt me dat onwaarschijnlijk.

Daarbij ben ik vandaag de kijkshop uitgelopen met mijn telefoon, oordopjes en dit geval: http://www.secrid.com/city-wallet-mini-grijs.html boven mijn hoofd. Toen ging hij niet af dus het is één van drie, dat secrid ding is van aluminium en ik heb hem al een jaar zonder probleem. De oordopjes kunnen het niet zijn, want die had ik in geval Bart Smit niet bij me. Ik weet dat mijn vader ooit problemen had met de Hema en een rol coaxkabel.

Ga eens naakt door het poortje met je telefoon in je hand, dan weet je het iig al bijna zeker dat het je telefoon is.. Tenzij je onderhuidse aanpassingen hebt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 01-10 07:06

Grannd

da Granndest

Hoeft niet naakt, gewoon zelf voor/achter de poortjes blijven staan en je telefoon erdoorheen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whahaha. :F Kun je beter met gestrekte arm proberen. Die poortjes zijn wel gevoelig en gaan af door magnetische straling dus misschien heeft het met de NFC chip te maken..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:16

sjaool

Every life should have 9 cats

De S2 die in Nederland verkocht wordt heeft geen NFC chip dus dat kan het niet zijn. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, ik dacht dat die erop zat en geactiveerd zou worden in 2.3.4 maar als die er niet opzit kan dat niet zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
bear87 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:47:
[...]

Via Phonehouse, 7 dagen DOA regeling, heel fijne service. Defect kijken ze even naar en dan krijg je een nieuwe want het hoort niet bij een nieuw toestel binnen die 7 dagen zeggen ze. Prima service.
Aha, ja DOA is sowieso iets anders als wat ik heb. We wachten het wel af!

Verwijderd

eew schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:56:
[...]

Ik had een tijdje geleden ineens ook problemen dat spontaan overal die poortjes afgingen. Ik dacht eerst dat iemand mij een oor aan wilde naaien en iets in mijn laptop tas had gedaan. Later heb ik het probleem gevonden. Ik had 2 broeken gekocht en daar zaten in het kleine zakje nog zo'n RFID sticker in en daar tripte al die alarm dingen ook op. Ik bedacht me later dat hij ook afging toen ik de winkel uit liep maar de verkoper zei dat ik gewoon door mocht lopen.

Jij zal ook wel hetzelfde probleem hebben. Iemand heeft zonder weten een RFID sticker op je geplakt. De telefoon kan het iig niet zijn want het heeft geen NFC antenne. Al zou de NFC antenne er in zitten dan zou het nog steeds niet mogelijk zijn. NFC is een subset van RFID inderdaad en dat betekent dat de twee standaarden technische compatible zijn maar NFC beperkt de communicatie afstand duidelijk tot max. 10cm en dat is meteen ook het enige en belangrijkste verschil tussen RFID en NFC. De tags en de aparaten zijn specifiek erop bedacht om alleen te kunnen werken over afstanden van max. 10cm.

• dEBASERpIX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Iemand al het volgende probleem gehad: sinds een paar dagen gaat het scherm van mijn S2 soms niet meer vanzelf op zwart. Terwijl bij de instellingen dit op 30 sec. staat.
Heb de telefoon al gereboot, maar dit helpt niet.
Ik kan niet echt een logica ontdekken wanneer hij het wel of niet doet...

• Nafs Ruh
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is er al meer bekend over een update naar 2.3.4? Ik heb overal gezocht, maar de verhalen worden iedere keer anders verteld.

• BillSpaarbank
  • Niet online
dEBASERpIX schreef op donderdag 01 september 2011 @ 07:47:
Iemand al het volgende probleem gehad: sinds een paar dagen gaat het scherm van mijn S2 soms niet meer vanzelf op zwart. Terwijl bij de instellingen dit op 30 sec. staat.
Heb de telefoon al gereboot, maar dit helpt niet.
Ik kan niet echt een logica ontdekken wanneer hij het wel of niet doet...
Zelf niet gehad, maar misschien een app die je telefoon wakker houdt? Aangezien je over "soms" spreekt neem ik aan dat je niet de toggle voor schermverlichting om hebt gezet.
Nafs Ruh schreef op donderdag 01 september 2011 @ 08:06:
Is er al meer bekend over een update naar 2.3.4? Ik heb overal gezocht, maar de verhalen worden iedere keer anders verteld.
De laatste berichten waren volgens mij half augustus. Er is wel een poolse versie die je via Samfirmware kunt flashen, maar als je op Kies wilt wachten moeten we toch nog even geduld hebben.

Verwijderd

Nafs Ruh schreef op donderdag 01 september 2011 @ 08:06:
Jij hebt niet overal gezocht.

• priemt
  • Niet online
Ik zag onderstaande post in deel5, en heb precies t zelfde probleem (ook dezelfde acties geprobeerd)
Iemand enig idee?
appel00 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 19:54:
Hallo,
Misschien ben ik niet de enige of de eerste die dit post, maar ik kan er niks informatiefs over vinden.
Ik heb nu de galaxy s2 twee dagen in bezit (nieuw) en hij doet het perfect.
Ik kan hem alleen niet met de pc verbinden. Nou ja, het kan wel, maar de verbinding wordt binnen 20 sec verbonden en meteen herstart. Je merkt dit op het scherm van de telefoon(het mtp verbindingsscherm verschijnt opnieuw) en op de pc.

Dit heb ik tot nu toe geprobeerd:
  • Telefoon aan/uit
  • pc aan/uit
  • verschillende usb poorten
  • Verschillende pc's (windows 7 64bit en windows xp sp3)
  • Interne sd kaart geformatteerd, externe geformatteerd en eruit gehaald.
  • usb debug mode op mobiel aangezet
  • samsung kies opnieuw geinstalleerd, drivers opnieuw geïnstalleerd (met windows explorer of wmp geprobeerd er iets op te zetten)
  • telefoon op usb mass storage stand gezet
Veel meer weet ik niet, weet iemand waar het aan zou kunnen liggen? Er zijn geen zichtbare beschadigingen. En ik zou graag er wat op willen zetten.

Alvast bedankt.

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:09
priemt schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:14:
Ik zag onderstaande post in deel5, en heb precies t zelfde probleem (ook dezelfde acties geprobeerd)
Iemand enig idee?
Dit probleem heb ik ook en heeft te maken met 1 of 2 bestanden met een te lange naam.
Ik weet hoe maar deze bestanden komen regelmatig terug waardoor MTP het niet doet. Deze bestanden staan meestal in de thumbnail map van de DCIM map op je telefoon geheugen.

Zie hier voor de oplossing: http://androidforums.com/...crashing.html#post1603158

• Wilfred
Ewivis schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:26:
[...]

3g watchdog pro kan dat, maar daarvoor moet je wel 'betalen' (of niet natuurlijk...)
Thanks!
Ik kan bij Vodafone geen onbeperkt Internet nemen. Dat bieden ze niet meer aan. Wel kan ik een Block aanzetten dat ik 10 Euro extra betaal voor 1 extra GB. Ik heb alleen nog niet door hoe dat dan werkt.. Betaal ik dan 10 euro op het moment dat ik over mijn 1GB limiet heen ga of 1 cent per MB? In het geval van 10 euro op het moment van het overschrijden is het misschien beter om die Block niet aan te zetten. Buitenbundelprijzen zonder die block zijn 30 euro per GB.
Deze maand zou ik 20 MB buiten bundel gebruikt hebben.. Dan is 10 Euro weer overdreven veel geld. Jammer dat die Blocks niet duidelijk zijn!

Ik heb met Stats Free nu gezien dat ik 5 MB per uur aan data gebruik als ik de telefoon niet gebruik! Ik heb de e-mail services uitgeschakeld en nogsteeds ongeveer 5 MB per uur.. Er is dus iets anders dat voor dit verbruik verantwoordelijk is.
Ik ga 3g watchdog proberen!

Sign of my Time

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 13:08
Wilfred schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:02:
[...]
Ik heb met Stats Free nu gezien dat ik 5 MB per uur aan data gebruik als ik de telefoon niet gebruik! Ik heb de e-mail services uitgeschakeld en nogsteeds ongeveer 5 MB per uur.. Er is dus iets anders dat voor dit verbruik verantwoordelijk is.
Het zou kunnen dat de Sim Toolkit daar verantwoordelijk voor is (alhoewel 5mb dan nog steeds overdreven veel is). In deze thread vind je daar wat info over. Is maar een idee...

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
Ik kreeg net (5 minuten na het versturen van een sms): 'Ontvangstbevestiging: verlopen'.

Iemand een idee wat dat betekent?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Ewivis
Wilfred schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:02:
[...]

Thanks!
Ik kan bij Vodafone geen onbeperkt Internet nemen. Dat bieden ze niet meer aan. Wel kan ik een Block aanzetten dat ik 10 Euro extra betaal voor 1 extra GB. Ik heb alleen nog niet door hoe dat dan werkt.. Betaal ik dan 10 euro op het moment dat ik over mijn 1GB limiet heen ga of 1 cent per MB? In het geval van 10 euro op het moment van het overschrijden is het misschien beter om die Block niet aan te zetten. Buitenbundelprijzen zonder die block zijn 30 euro per GB.
Deze maand zou ik 20 MB buiten bundel gebruikt hebben.. Dan is 10 Euro weer overdreven veel geld. Jammer dat die Blocks niet duidelijk zijn!

De pro versie dan wel, anders kan je niet per applicatie het verbruik zien. Daarnaast zit het met vodafone zo dat als je over de 1 GB gaat en de blox hebt aanstaan voor extra internet dit automatisch aangezet wordt. Wat je dus dan 10 euro kost en je 1 GB erbij krijgt. Dus als je de 25ste van de maand over de 1 GB gaat, dan betaal je 10 euro voor 1 GB extra en moet je dus minimaal 300 MB(geloof ik) verbruiken om die 10 euro eruit te krijgen... Als je maar 200 MB over je datalimiet gaat na die 1 GB dan kan je dus beter die blox niet aanzetten...
Beetje warrig uitgelegd waarschijnlijk, maar ik hoop dat je het snapt :9

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Je kun voor je dataverbruik de gratis app Trafic Monitor gebruiken, die kijkt per app wat hij verbruikt heeft dus precies wat je nodig hebt. Voor het praten over apps kun je verder gaan in Android Market en applicaties - Deel 14 .

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Wilfred
Ewivis schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:48:
[...]

De pro versie dan wel, anders kan je niet per applicatie het verbruik zien. Daarnaast zit het met vodafone zo dat als je over de 1 GB gaat en de blox hebt aanstaan voor extra internet dit automatisch aangezet wordt. Wat je dus dan 10 euro kost en je 1 GB erbij krijgt. Dus als je de 25ste van de maand over de 1 GB gaat, dan betaal je 10 euro voor 1 GB extra en moet je dus minimaal 300 MB(geloof ik) verbruiken om die 10 euro eruit te krijgen... Als je maar 200 MB over je datalimiet gaat na die 1 GB dan kan je dus beter die blox niet aanzetten...
Beetje warrig uitgelegd waarschijnlijk, maar ik hoop dat je het snapt :9
Ik snap!

In dat geval ga ik het Block snel weer uitzetten.

Ik weet ook inmiddels ook wat de oorzaak is.. Mail! Ik haal mail op van mijn 4 mailadressen.

Sign of my Time

Verwijderd

4 email adresen is best veel. Hou je dan nog wel fatsoenlijk overzicht op je telefoon.

Hoe heb je het trouwens opgelost? Maar eens per uur je mail syncen ofzo?

Ik heb gelukkig nog net t-mobile met onbeperkt internet kunnen pakken dus voor mij wordt het over 2 jaar pas een probleem. Klote bundels :S met idioot hoge prijzen.

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
Haal je de volledige mail op? Alleen headers ophalen scheelt je al veel data.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 15:13

zAo

GPLv2 Fanboy

zAo schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:45:
Ik heb sinds de eerste week een Galaxy SII en ik ben er erg content mee :)

Een ding zit me alleen dwars: Exchange ActiveSync wil vaak niet syncen: er verschijnt de volgende melding:
code:
1
"Unable to open connection to server due to security error"

Dit komt vooral voor als ik op een wifi netwerk zit. Als ik 10x opnieuw refresh, werkt het wel vaak weer.

Hebben meer mensen dit met hun Galaxy SII? Via Google kom ik op bergen threads, maar alleen CyanogenMod lijkt het probleem opgelost te hebben.
Niemand tips/gelijke bevindingen?

• Mangli
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-07 21:53
Verbinden via/met IMAP zou ook efficienter moeten zijn dan POP3.

Zie: Wikipedia: Post Office Protocol
Pagina: 1 ... 5 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier