Offtopic, dus weg.
[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 29-08-2011 09:49 ]
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 29-08-2011 09:49 ]
Ik heb nog wel een reset met een JIG geprobeerd. Maar de telefoon startte met geen mogelijkheid meer op.imeR schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:15:
[...]
Wat heb je vervolgens gedaan? Nog iets teruggeflashed/de counter gereset met een JIG? Wat zei vodafone over je garantie?
Succes ermee, houd je ons op de hoogte?Rekkie schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 00:31:
[...]
Ik heb nog wel een reset met een JIG geprobeerd. Maar de telefoon startte met geen mogelijkheid meer op.
Ik vermoed dat Vodafone/Samsung de telefoon ook niet meer in de lucht heeft gekregen en geconstateerd heeft dat het Controlboard stuk was.
Hoe het zit met de garantie weet ik (nog) niet. Ik heb alleen de melding gehad dat de telefoon weer gereed is.
Aangezien ik momenteel in Frankrijk verblijf zal ik de telefoon op z'n vroegst pas zaterdag ophalen en dan hoor ik ook pas hoe het zit met garantie. (al verwacht ik daar persoonlijk geen problemen)
Verwijderd
Welke custom ROM? Geef eens linkje.Rekkie schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:16:
De mijne komt als het goed is een dezer dagen terug van reparatie van Vodafone.
Ik heb inmiddels gelezen dat het Controlboard is vervangen.
De telefoon is opnieuw geïnstalleerd met versie: XEN I9100XWKE7
Nog steeds geen 2.3.4. dus.
Ik weet niet exact waardoor mijn telefoon defect is gegaan maar net na de installatie van een Custom Rom deed de telefoon het niet meer.
Verwijderd
Je probeert op een NTLM pagina in te loggen. NTLM is een protocol van Microsoft en vanwege onduidelijkheden en patent issues is het niet geïmplementeerd in Android. Weet het niet zeker maar Firefox heeft dacht ik wel een implementatie van NTLM je zou die kunnen gebruiken.Exterminator schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 12:37:
Wanneer ik met mijn S2 de website http://infonet.hszuyd.nl/ probeer te bezoeken krijg ik de melding "you are not authorized to view this page. Terwijl klasgenoten met een HTC/Iphone deze website wel gewoon kunnen bekijken. Hoe kan dit en is hier iets aan te doen?
Ik wilde Litening 5.0 er op zetten.
[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 28-08-2011 17:35 ]
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 28-08-2011 17:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
geef eens een exacte link naar waar je de rom hebt gedownload?
Welke firmware heb je? Probeer software update via Kies, als je al de laatste firmware hebt doe dan even volume boost via administration menu.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 14:36:
Ben supertevreden van mijn S2.
Ik heb echter enkele hardware-kwaaltjes, denk ik. De volume-rocker doet het niet steeds even goed, soms moet ik een aantal keer drukken. Ook de speakers klinken op maximaal volume zéér schel. Ook wanneer ik full HD probeer te filmen, is het niveau van het geluid zeer stil wanneer ik het filmpje op het toestel afspeel.
Zijn deze zaken normaal? Ik heb het gevoel dat het geluid niet zo schel was toen ik het toestel aanvankelijk kreeg..
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2011 14:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
Hmmz ja valt me nu ook op. Zal wel een bug zijn oid. In Maps en Navigon heb ik bijna direct lock maar met de Navigatie app duurt het best lang voor een lock en dan valt hij ook snel weg.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:45:
Thx, dadelijk eens proberen.
Het grootste probleem dat ik opmerk is dat mijn GPS-signaal lang wegblijft. Google Maps detecteert mijn positie meteen, ik zoek "directions", en vervolgens ga ik naar de navigator. Deze blijft vaak een aantal minuten op "Searching for GPS" staan. De eerste dagen dat ik het toestel had, vond hij dit signaal vrijwel meteen...
http://www.multiupload.com/Q2KK7DMHE4Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 14:46:
[...]
geef eens een exacte link naar waar je de rom hebt gedownload?
[ Voor 56% gewijzigd door ManiacScum op 28-08-2011 16:36 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Dat heb ik een paar maanden geleden ook gehad. Na een paar zachte tikken op de lens was het weer weg. Het is maar een idee en het is natuurlijk mooi meegenomen als je het niet hoeft op te sturen.BillSpaarbank schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:20:
Ik probeerde vanmorgen een regenboog te fotograferen en toen viel met in eens een zwarte vlek op de camera op. rechts bovenin een zwarte vlek die ik op de laatste 5 foto's terug zie. de foto's daarvoor hebben het niet. reboot en camerafirmware update lossen het probleem niet op. lijkt dus een stofje onder de lens ofzo. misschien nog een factoryreset proberen. anders maar even opsturen
Heb ik geprobeerd, maar helaas werkt het niet. Voor de zekerheid even terug geflashed naar stock firmware en ook hierbij hetzelfde probleem. Zo even de JIG erin en morgen maar even opsturen.-Edwin- schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:58:
[...]
Dat heb ik een paar maanden geleden ook gehad. Na een paar zachte tikken op de lens was het weer weg. Het is maar een idee en het is natuurlijk mooi meegenomen als je het niet hoeft op te sturen.
Verwijderd
Verwijderd
Heb je tijdens het flashen toevallig ook een pit bestand gebruikt of de repartition optie aangezet?Rekkie schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 16:35:
[...]
http://www.multiupload.com/Q2KK7DMHE4
Via XDA Developers
ik ben hem nu voor de 2e keer kwijt ter reparatie. eerste keer duurde 2 weken. nu ook zoiets bijnaVerwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:02:
Hoe lang ben je je toestel doorgaans kwijt als je hem opstuurt? Hangt natuurlijk van het probleem af maar toch..
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Nee, het was ook niet de eerste keer flashen, ik geloof dat er inmiddels 15 op de teller stond.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:27:
[...]
Heb je tijdens het flashen toevallig ook een pit bestand gebruikt of de repartition optie aangezet?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Dat was ik me ook aan het afvragen idd. Ik heb gemerkt dat als ik m uitzet(disable) dat ie dan sneller verbinding heeft. Als ik mn gevoel volg zou ik m uitzetten, kost meer batterij(zeggen ze). Wil wel eens weten hoe het nu precies zit en of mijn gevoel in theorie kan vertalen.Alekz87 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:33:
lees veel over Fast dormancy uitzetten dat dit je verbruik bevorderd, maar zitten hier geen consequenties aan?
Verwijderd
Tja dan zal je waarschijnlijk een defectieve NAND hebben. Dan zal het waarschijnlijk wel kloppen dat ze de mainbord hebben vervangen.Rekkie schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:25:
[...]
Nee, het was ook niet de eerste keer flashen, ik geloof dat er inmiddels 15 op de teller stond.
Maar goed dat laatste maakt ook niet uit.... er is iets verkeerd gegaan en ik heb niet kunnen achterhalen wat het precies is. Ik controleer de instellingen altijd voordat ik iets definitiefs doe, dus daarom weet ik wel zeker dat ik de instellingen in ODIN goed had staan.
ff zoek functie gebruiken.Alekz87 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:33:
lees veel over Fast dormancy uitzetten dat dit je verbruik bevorderd, maar zitten hier geen consequenties aan?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 00:38 ]
Gebruik hiervoor de topic report knop, niet zelf reageren.
[ Voor 59% gewijzigd door janvanduschoten op 29-08-2011 09:48 ]
Verwijderd
Kort en simpel antwoord: Ja!Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 08:08:
Ik overweeg om deze telefoon aan te schaffen.
Indien ik met deze telefoon aan het navigeren (google maps) ben is het dan mogelijk om tegelijkertijd een telefoongesprek aan te nemen en dat de navigatiestem dan onderdrukt wordt?
[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 29-08-2011 09:41 ]
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Verwijderd
Een paar posts hierboven staat dezelfde vraag van jeVerwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:29:
Mijn volume-rocker om het volume te doen verminderen, werkt steeds minder. Nu haast niet meer. Ik denk dat ik hem zal moeten opsturen. De reden kan misschien de regenstorm van een aantal dagen geleden zijn: de Galaxy SII kan misschien in contact gekomen zijn met wat vocht. Ik ben echter niet zeker.
Nu vroeg ik me af hoe lang je het mobieltje doorgaans kwijt bent? Ik heb namelijk geen vervangtoestel en heb het toestel "nodig" voor de emails van mijn werk te controleren...
[ Voor 3% gewijzigd door Hoyden op 29-08-2011 12:44 ]
Same here! Ik kwam toevallig naar het forum om deze vraag te stellen. Tijdens mijn werk heb ik soms graag de radio op de achtergrond aan, maar de laagste stand is idd nog veel te hard. Ik hoop dat iemand hier iets op weet!DrJamez schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 09:57:
Ik heb al veel gelezen over het verhogen van het volume van de SGS2. Ik wil echter het volume verlagen. Als ik 's avonds FM radio wil luisteren, is zelfs het laagste niveau veel te hard door de headset.
In het service menu (*#197328640#) heb ik al enkele waardes proberen te verlagen, echter zonder success.
Kan iemand mij in de goede richting wijzen?
mensen shit over batterijduur moet ergens anders. Verder ken ik heel dat fast dormancy niet, maar volgens Dit (1e search result van google) verslechterd het je batterijverbruik. Ook doet het verder niets nuttigs met je verbinding, tenzij je datalimiet hebt, zover ik heb begrepenlazwa schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 00:33:
[...]
Dat was ik me ook aan het afvragen idd. Ik heb gemerkt dat als ik m uitzet(disable) dat ie dan sneller verbinding heeft. Als ik mn gevoel volg zou ik m uitzetten, kost meer batterij(zeggen ze). Wil wel eens weten hoe het nu precies zit en of mijn gevoel in theorie kan vertalen.
PS zit bij Vodafone en het schijnt dat die fast dormancy ondersteunen.
EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's
Verwijderd
Excuses, zag mijn vraag er niet meer tussen staan en dacht dat ik hem vergeten te posten wasHoyden schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:44:
[...]
Een paar posts hierboven staat dezelfde vraag van je![]()
[ Voor 81% gewijzigd door Bullet NL op 29-08-2011 19:44 ]
[ Voor 81% gewijzigd door Bullet NL op 29-08-2011 19:45 ]
Beter uit denk ik. Heb je het al een keer zelf geprobeerd misschien?
[ Voor 63% gewijzigd door Bullet NL op 29-08-2011 19:46 ]
Verwijderd
Die in NL in elk geval niet (volgens mij alle S2's niet)dragontje124 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:07:
Bevat de S2 nou wel of niet een nfc-chip? Ik lees daar namelijk verschillende verhalen over.
Verwijderd
De Koreaanse SHW-M250K is de enige variante die beschikt over NFC functionaliteit. Verder heeft geen een toestel het en het zal voorlopig ook niet gebeuren. Het is wachten op standaardisatie vanuit de industrie.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:12:
[...]
Die in NL in elk geval niet (volgens mij alle S2's niet)
De nieuwe S2 LTE zal wel NFC bevatten. Maar zal volgens Samsung niet in NL worden uitgebracht.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:12:
[...]
Die in NL in elk geval niet (volgens mij alle S2's niet)
[ Voor 13% gewijzigd door BamSlam_ op 29-08-2011 18:27 ]
Verwijderd
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Verwijderd
1
| "Unable to open connection to server due to security error" |
Welke provider heb je? Welke kleur is je signal bij je batterijstatistics?Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:12:
Ik krijg steeds meer klachten over het geluid van degene die bij belt. Het klinkt alsof ik in een telefooncel sta of dat ik vanuit een put bel (is beide niet het geval)
Heb geprobeerd om ruisonderdrukking aan en uit te zetten maar geen verschil.
Het is trouwens niet zo dat degene die ik bel mij altijd slecht verstaat... Beetje vreemd duss...
Iemand een idee??
[ Voor 35% gewijzigd door zAo op 29-08-2011 20:47 ]
En gebruik je een beschermhoes door je sgs2?Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:12:
Ik krijg steeds meer klachten over het geluid van degene die bij belt. Het klinkt alsof ik in een telefooncel sta of dat ik vanuit een put bel (is beide niet het geval)
Heb geprobeerd om ruisonderdrukking aan en uit te zetten maar geen verschil.
Het is trouwens niet zo dat degene die ik bel mij altijd slecht verstaat... Beetje vreemd duss...
Iemand een idee??
kijk es op de market naar andere music players, er bestaan er waarbij je het volume nog enkele dB kan verlagen in equalizerDrJamez schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 09:57:
Ik heb al veel gelezen over het verhogen van het volume van de SGS2. Ik wil echter het volume verlagen. Als ik 's avonds FM radio wil luisteren, is zelfs het laagste niveau veel te hard door de headset.
In het service menu (*#197328640#) heb ik al enkele waardes proberen te verlagen, echter zonder success.
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
[ Voor 14% gewijzigd door Dekar op 30-08-2011 14:19 ]
Wat heb je zelf gevonden in de search?Rokz schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:31:
weet iemand of de sgs 2 simlock vrij word geleverd?
heb er een besteld, wou eerst voor de iphone 4 gaan. maar toch uiteindelijk voor android gegaan om te kijken of 't wat is!
en aangezien ik nog 1 maand aan me oude Hi abbo vast zit en ik overstap naar t-mobile vroeg ik me af of die simlock vrij is/simlock vrij te maken is? iemand enig idee?
Identiek hetzelfde probleem. Volume 1 is nog steeds te hard voor me! Moest je toevallig op een oplossing zijn gekomen, laat maar iets weten in deze topic.DrJamez schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 09:57:
Verwijderd
Waarom koop je geen headphones-extension cord met volumeregelaar?coase schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:36:
[...]
Identiek hetzelfde probleem. Volume 1 is nog steeds te hard voor me!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2011 15:05 ]
ik heb zelfs een volledige fabrieksreset gedaan, update gedaan zonder succesDekar1 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:17:
heb je je camera al geprobeerd te resetten? linksboven staat zo'n tandwieletje en dan helemaal onderaan kan je 'm resetten, misschien verhelpt dit het probleem...
edit: en staat scherpstellen op 'autofocus'?
+10 Kudos voor zelfkennisRokz schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:30:
[...]
na nog niks ben gewoon een lazy basterd.
je hebtgelijk sorry
[ Voor 4% gewijzigd door Dwazer op 30-08-2011 15:53 . Reden: Aanpassing i.v.m. post below ]
[ Voor 8% gewijzigd door imeR op 30-08-2011 15:45 ]
mijn dank is grootDwazer schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:31:
[...]
+10 Kudos voor zelfkennis![]()
In feite ben ik zelf nog geen SGS2 tegen gekomen die simlocked is. Wel een aantal branded versions, zoals de mijne bij T-Mobile (Logo achterop de batterijklep, stom opstartdeuntje + Logo, 2 of 3 apps installed en verlate FW updates).
Maar dat is ook wel weg te halen
Ik heb nu bericht ontvangen dat ze hem binnen hebben, bevestigd gekregen dat er garantie op zit en nu gaan ze verder onderzoek doen. Ben ook benieuwd hoe lang het duurt en ik hoop eigenlijk gewoon op een nieuwe.imeR schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:28:
Ik ben erg benieuwd! Had je de counter gereset met een jig?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Volgens mij zijn ze van de phonehouse sim lock vrij en unbranded!Rokz schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:43:
ik heb 'm bij de phone house gehaald. dus hoop dat ie simlock vrij is zou mooi zijn!
1x gehad in 4 maanden tijd. geen idee waardoor het kwam. backuppen en factory resetje is misschien de oplossing.coase schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:36:
[...]
Heeft er iemand trouwens ook problemen met spontane reboots?
[ Voor 36% gewijzigd door Dekar op 30-08-2011 17:08 ]
kijk dat zou mooi zijn! we zullen het donderdag zien. ik hou jullie op de hoogteDekar1 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:04:
[...]
Volgens mij zijn ze van de phonehouse sim lock vrij en unbranded!
[...]
1x gehad in 4 maanden tijd. geen idee waardoor het kwam. backuppen en factory resetje is misschien de oplossing.
Rokz schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:23:
[...]
kijk dat zou mooi zijn! we zullen het donderdag zien. ik hou jullie op de hoogte
Sign of my Time
Als je inlogt op my vodafone zie je dan hetzelfde verbruik? Die smsjes kloppen soms niet helemaal.Wilfred schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:44:
Ik ben onlangs overgestapt van T-Mobile naar Vodafone. Ik heb nu een Internet Blockxss van 1 BG.
Omdat ik halverwegen de maand ben overgestapt krijg ik voor de 13 dagen die ik in augustus klant ben 31/12 e deel van 1 GB. Ongeveer 420 MB.
Ik heb de dag dat het contract is ingegaan geen gebruik gemaakt van Internet omdat ik pas de volgende dag de simkaart heb vervangen.
Vandaag kreeg ik een SMS waarin wordt aangegeven dat ik 90% van de data heb verbruikt.. 400 MB in 11 dagen! Ik synchroniseer mijn mail en doe af en toe iets met forsquaire, whatsapp en twitter.
Ik heb een actieve achtergrond en een weer widget.. Hoe kan ik er achter komen wat verantwoordelijk is voor deze enorme datahonger?
Ja helaas klopt het als een bus.The_Fes schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:57:
[...]
Als je inlogt op my vodafone zie je dan hetzelfde verbruik? Die smsjes kloppen soms niet helemaal.
Sign of my Time
3g watchdog pro kan dat, maar daarvoor moet je wel 'betalen' (of niet natuurlijk...)Wilfred schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:44:
Ik ben onlangs overgestapt van T-Mobile naar Vodafone. Ik heb nu een Internet Blockxss van 1 BG.
Omdat ik halverwegen de maand ben overgestapt krijg ik voor de 13 dagen die ik in augustus klant ben 31/12 e deel van 1 GB. Ongeveer 420 MB.
Ik heb de dag dat het contract is ingegaan geen gebruik gemaakt van Internet omdat ik pas de volgende dag de simkaart heb vervangen.
Vandaag kreeg ik een SMS waarin wordt aangegeven dat ik 90% van de data heb verbruikt.. 400 MB in 11 dagen! Ik synchroniseer mijn mail en doe af en toe iets met forsquaire, whatsapp en twitter.
Ik heb een actieve achtergrond en een weer widget.. Hoe kan ik er achter komen wat verantwoordelijk is voor deze enorme datahonger?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
[ Voor 28% gewijzigd door bear87 op 31-08-2011 18:09 ]
Ging dat makkelijk of moeilijk? En direct via Samsung? Ik ben ook benieuwd hoe zn mijn camera probleem gaan oplossen, zit niet te wachten op een reparatie eigenlijk, liever gewoon een nieuwe.bear87 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:45:
Inmiddels mijn 4e S2 hier.
1e toestel: trilalarm deed het hele toestel kraken
2e toestel: Dode pixel
3e toestel: home/hardware knop haperde
4e toeste: Tot nu toe een goed werkende knop, geen dode pixel en geen krakend toestel...
Het is een prachtig toestel met een fantastisch scherm, maar het irriteert me wel dat ik hem zo vaak heb moeten ruilen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Via Phonehouse, 7 dagen DOA regeling, heel fijne service. Defect kijken ze even naar en dan krijg je een nieuwe want het hoort niet bij een nieuw toestel binnen die 7 dagen zeggen ze. Prima service.ph4ge schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:23:
[...]
Ging dat makkelijk of moeilijk? En direct via Samsung? Ik ben ook benieuwd hoe zn mijn camera probleem gaan oplossen, zit niet te wachten op een reparatie eigenlijk, liever gewoon een nieuwe.
[ Voor 7% gewijzigd door bear87 op 31-08-2011 20:27 ]
Mij ook, maar aangezien het probleem pas is begonnen sinds ik dat ding heb, ik al een jaar met dezelfde jas rondloop schoenen e.d. rondloop en volgens mij in alle andere gevallen andere kleding aan had (maar dat weet ik niet zeker) lijkt me dat onwaarschijnlijk.Grannd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:42:
Weet je zeker dat het niet in je kleren of in een tas zit?
Het lijkt me sterk dat securitypoortjes op een mobiele telefoon reageren.
Ga eens naakt door het poortje met je telefoon in je hand, dan weet je het iig al bijna zeker dat het je telefoon is.. Tenzij je onderhuidse aanpassingen hebt...eew schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:56:
[...]
Mij ook, maar aangezien het probleem pas is begonnen sinds ik dat ding heb, ik al een jaar met dezelfde jas rondloop schoenen e.d. rondloop en volgens mij in alle andere gevallen andere kleding aan had (maar dat weet ik niet zeker) lijkt me dat onwaarschijnlijk.
Daarbij ben ik vandaag de kijkshop uitgelopen met mijn telefoon, oordopjes en dit geval: http://www.secrid.com/city-wallet-mini-grijs.html boven mijn hoofd. Toen ging hij niet af dus het is één van drie, dat secrid ding is van aluminium en ik heb hem al een jaar zonder probleem. De oordopjes kunnen het niet zijn, want die had ik in geval Bart Smit niet bij me. Ik weet dat mijn vader ooit problemen had met de Hema en een rol coaxkabel.
Ik moet het verder uitzoeken, maar heb geen zin in boos winkelpersoneel.
Verwijderd
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Aha, ja DOA is sowieso iets anders als wat ik heb. We wachten het wel af!bear87 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:47:
[...]
Via Phonehouse, 7 dagen DOA regeling, heel fijne service. Defect kijken ze even naar en dan krijg je een nieuwe want het hoort niet bij een nieuw toestel binnen die 7 dagen zeggen ze. Prima service.
Verwijderd
Ik had een tijdje geleden ineens ook problemen dat spontaan overal die poortjes afgingen. Ik dacht eerst dat iemand mij een oor aan wilde naaien en iets in mijn laptop tas had gedaan. Later heb ik het probleem gevonden. Ik had 2 broeken gekocht en daar zaten in het kleine zakje nog zo'n RFID sticker in en daar tripte al die alarm dingen ook op. Ik bedacht me later dat hij ook afging toen ik de winkel uit liep maar de verkoper zei dat ik gewoon door mocht lopen.eew schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:56:
[...]
Mij ook, maar aangezien het probleem pas is begonnen sinds ik dat ding heb, ik al een jaar met dezelfde jas rondloop schoenen e.d. rondloop en volgens mij in alle andere gevallen andere kleding aan had (maar dat weet ik niet zeker) lijkt me dat onwaarschijnlijk.
Daarbij ben ik vandaag de kijkshop uitgelopen met mijn telefoon, oordopjes en dit geval: http://www.secrid.com/city-wallet-mini-grijs.html boven mijn hoofd. Toen ging hij niet af dus het is één van drie, dat secrid ding is van aluminium en ik heb hem al een jaar zonder probleem. De oordopjes kunnen het niet zijn, want die had ik in geval Bart Smit niet bij me. Ik weet dat mijn vader ooit problemen had met de Hema en een rol coaxkabel.
Ik moet het verder uitzoeken, maar heb geen zin in boos winkelpersoneel.
Zelf niet gehad, maar misschien een app die je telefoon wakker houdt? Aangezien je over "soms" spreekt neem ik aan dat je niet de toggle voor schermverlichting om hebt gezet.dEBASERpIX schreef op donderdag 01 september 2011 @ 07:47:
Iemand al het volgende probleem gehad: sinds een paar dagen gaat het scherm van mijn S2 soms niet meer vanzelf op zwart. Terwijl bij de instellingen dit op 30 sec. staat.
Heb de telefoon al gereboot, maar dit helpt niet.
Ik kan niet echt een logica ontdekken wanneer hij het wel of niet doet...
De laatste berichten waren volgens mij half augustus. Er is wel een poolse versie die je via Samfirmware kunt flashen, maar als je op Kies wilt wachten moeten we toch nog even geduld hebben.Nafs Ruh schreef op donderdag 01 september 2011 @ 08:06:
Is er al meer bekend over een update naar 2.3.4? Ik heb overal gezocht, maar de verhalen worden iedere keer anders verteld.
Verwijderd
Jij hebt niet overal gezocht.Nafs Ruh schreef op donderdag 01 september 2011 @ 08:06:
Is er al meer bekend over een update naar 2.3.4? Ik heb overal gezocht, maar de verhalen worden iedere keer anders verteld.
appel00 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 19:54:
Hallo,
Misschien ben ik niet de enige of de eerste die dit post, maar ik kan er niks informatiefs over vinden.
Ik heb nu de galaxy s2 twee dagen in bezit (nieuw) en hij doet het perfect.
Ik kan hem alleen niet met de pc verbinden. Nou ja, het kan wel, maar de verbinding wordt binnen 20 sec verbonden en meteen herstart. Je merkt dit op het scherm van de telefoon(het mtp verbindingsscherm verschijnt opnieuw) en op de pc.
Dit heb ik tot nu toe geprobeerd:Veel meer weet ik niet, weet iemand waar het aan zou kunnen liggen? Er zijn geen zichtbare beschadigingen. En ik zou graag er wat op willen zetten.
- Telefoon aan/uit
- pc aan/uit
- verschillende usb poorten
- Verschillende pc's (windows 7 64bit en windows xp sp3)
- Interne sd kaart geformatteerd, externe geformatteerd en eruit gehaald.
- usb debug mode op mobiel aangezet
- samsung kies opnieuw geinstalleerd, drivers opnieuw geïnstalleerd (met windows explorer of wmp geprobeerd er iets op te zetten)
- telefoon op usb mass storage stand gezet
Alvast bedankt.
Dit probleem heb ik ook en heeft te maken met 1 of 2 bestanden met een te lange naam.priemt schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:14:
Ik zag onderstaande post in deel5, en heb precies t zelfde probleem (ook dezelfde acties geprobeerd)
Iemand enig idee?
Thanks!Ewivis schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:26:
[...]
3g watchdog pro kan dat, maar daarvoor moet je wel 'betalen' (of niet natuurlijk...)
Sign of my Time
Het zou kunnen dat de Sim Toolkit daar verantwoordelijk voor is (alhoewel 5mb dan nog steeds overdreven veel is). In deze thread vind je daar wat info over. Is maar een idee...Wilfred schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:02:
[...]
Ik heb met Stats Free nu gezien dat ik 5 MB per uur aan data gebruik als ik de telefoon niet gebruik! Ik heb de e-mail services uitgeschakeld en nogsteeds ongeveer 5 MB per uur.. Er is dus iets anders dat voor dit verbruik verantwoordelijk is.
Ik ga 3g watchdog proberen!
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
De pro versie dan wel, anders kan je niet per applicatie het verbruik zien. Daarnaast zit het met vodafone zo dat als je over de 1 GB gaat en de blox hebt aanstaan voor extra internet dit automatisch aangezet wordt. Wat je dus dan 10 euro kost en je 1 GB erbij krijgt. Dus als je de 25ste van de maand over de 1 GB gaat, dan betaal je 10 euro voor 1 GB extra en moet je dus minimaal 300 MB(geloof ik) verbruiken om die 10 euro eruit te krijgen... Als je maar 200 MB over je datalimiet gaat na die 1 GB dan kan je dus beter die blox niet aanzetten...Wilfred schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:02:
[...]
Thanks!
Ik kan bij Vodafone geen onbeperkt Internet nemen. Dat bieden ze niet meer aan. Wel kan ik een Block aanzetten dat ik 10 Euro extra betaal voor 1 extra GB. Ik heb alleen nog niet door hoe dat dan werkt.. Betaal ik dan 10 euro op het moment dat ik over mijn 1GB limiet heen ga of 1 cent per MB? In het geval van 10 euro op het moment van het overschrijden is het misschien beter om die Block niet aan te zetten. Buitenbundelprijzen zonder die block zijn 30 euro per GB.
Deze maand zou ik 20 MB buiten bundel gebruikt hebben.. Dan is 10 Euro weer overdreven veel geld. Jammer dat die Blocks niet duidelijk zijn!
Ik heb met Stats Free nu gezien dat ik 5 MB per uur aan data gebruik als ik de telefoon niet gebruik! Ik heb de e-mail services uitgeschakeld en nogsteeds ongeveer 5 MB per uur.. Er is dus iets anders dat voor dit verbruik verantwoordelijk is.
Ik ga 3g watchdog proberen!
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik snap!Ewivis schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:48:
[...]
De pro versie dan wel, anders kan je niet per applicatie het verbruik zien. Daarnaast zit het met vodafone zo dat als je over de 1 GB gaat en de blox hebt aanstaan voor extra internet dit automatisch aangezet wordt. Wat je dus dan 10 euro kost en je 1 GB erbij krijgt. Dus als je de 25ste van de maand over de 1 GB gaat, dan betaal je 10 euro voor 1 GB extra en moet je dus minimaal 300 MB(geloof ik) verbruiken om die 10 euro eruit te krijgen... Als je maar 200 MB over je datalimiet gaat na die 1 GB dan kan je dus beter die blox niet aanzetten...
Beetje warrig uitgelegd waarschijnlijk, maar ik hoop dat je het snapt
Sign of my Time
Verwijderd
Dell E6420 | Sony Cybershot WX220
Niemand tips/gelijke bevindingen?zAo schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:45:
Ik heb sinds de eerste week een Galaxy SII en ik ben er erg content mee
Een ding zit me alleen dwars: Exchange ActiveSync wil vaak niet syncen: er verschijnt de volgende melding:
code:
1 "Unable to open connection to server due to security error"
Dit komt vooral voor als ik op een wifi netwerk zit. Als ik 10x opnieuw refresh, werkt het wel vaak weer.
Hebben meer mensen dit met hun Galaxy SII? Via Google kom ik op bergen threads, maar alleen CyanogenMod lijkt het probleem opgelost te hebben.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq