SizzLor, ten eerste ik ken de voorwaarden, ten tweede ik kon leven met de gebreken die er van in het begin waren ervanuitgaande dat sommigen daarvan FIRMWARE gerelateerd waren. Ten derde, ik kom niet achteraf klagen, dezelfde dag toen ik die problemen had dat er echt niet meer mee te werken viel heb ik coolblue gecontacteerd, dat is niet achteraf.
En ten vierde, en lees nu heel goed wat ik typ aub:
Wetende dat nieuwere hardware versies heel wat minder problemen hebben, en mijn toestel nog fabricagefouten hebben, terwijl ik deze ook heb vermeld aan coolblue toen ik de grote problemen had vermeld, heb ik het vermoeden dat enkel de grootste problemen gaan opgelost zijn, waar ik nu al meer dan 3 weken op moet wachten ter herstelling. Ze konden op zijn minst mijn toestel op die termijn op zijn minst volledig goed repareren met alles werkend zoals de huidige toestellen nu werken. Ik ga nu niet al op voorhand hierover zitten klagen en zal wel zien hoe goed ze het gerepareerd hebben. Ik had het enkel over het feit dat ik voor die 550 euro uiteindelijk een goed werkend toestel zou hebben zonder al te veel fabricagefouten, en zeker al als ik er meer dan 3 weken op herstelling moet wachten.
Ook heb ik het toestel voor zolang ik hem in bezit had meestal als test toestel gebruikt en gewoon wat applicaties mee gebruikt, en dit meestal thuis (in totaal misschien 15 uur scherm aangehad in die drie maanden), met bescherming eromheen, inclusief screenprotector, en zowat geen games op gespeeld, dus oververhitting kan het ook al niet zijn, waterschade kan al helemaal niet en er was verder niets op het toestel aan te merken, ook geen gebruik gemaakt van andere ROM of firmware update, was nog volledig zoals ik hem ontvangen had. Volgens mijn gevoel gaat het om een defecte CPU (wat de twee grote problemen betrof) dat pas na een tijdje gebruik duidelijk begon te worden, maar ik ben dan ook heel benieuwd wat coolblue als probleem gaat melden (dat ze dan van Samsung te weten komen) aangezien ik dit nog maar een keer heb gezien, en heb al wat smartphones gehad, dit is trouwens de eerste waarbij ik fabricagefouten van deze aard ben tegengekomen, nog nooit eerder een toestel moeten terugbrengen, niet door fabricagefout, en niet door eigen fout, wel met paar andere dingen maar dan ga ik offtopic

.
Dus mezelf in de voet geschoten? zeg dat tegen degenen die hun toestel zelf om zeep helpen en dan beginnen te klagen.