Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
stijnec1 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:41:
mijn vrouw heeft een SGS met een emailicoontje waar het aantal ongelezen berichten bij komt te staan, zoals bij de SGS2 bij sms gebeurd. Ook komt er een melding op het lockscreen die je kunt wegvegen. Op mijn SGS2 vind ik deze 1x1 widget niet en komt er ook geen melding op het lockscreen (wel in de statusbalk uiteraard), is dit ergens te regelen?
Sms unread count doet wat jij wilt :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-10 12:47
werkt die dan ook voor email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Volgens mij wel. Ik gebruik zelf "MissedIt!" Die doet hetzelfde alleen compleet anders. Probeer het eens zou ik zeggen. SMS unread is gratis in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-10 12:47
smsunread werkt alleen met gmail, niet met het standaard emailprogramma, dus dat is helaas geen optie
Ook mis je dan de "veeg" optie op het lockscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:00
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 15:40:
Ik heb een probleem met mijn SGS2. Het probleem is dat de telefoon denkt dat hij nog aan de USB-kabel vast zit, terwijl er geen kabeltje meer aan zit. Wanneer bijvoorbeeld ervoor wil kiezen om USB-fouten op te sporen zegt hij verwijder eerst de USB-kabel, terwijl deze er niet inzit. Wanneer ik de telefoon uitzet blijft het scherm aan en knippert het tussen het opladen van de batterij en dat de batterij te heet is. Het enige wat ik dan nog kan doen om hem aan te zetten is POWERBUTTON + HOMEBUTTON + VOLUMEBUTTON UP en dan kiezen voor reboot system now. Ik heb al een batterypull geprobeerd, een factoryreset, maar niks heeft nog resultaat opgeleverd. Weet iemand hier een oplossing voor?
zelf ook gehad idd een vieze connector

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:29:
[...]

Die spraakherkening werkt niet echt super optimaal. Je zult er mee moeten leren leven. Ik gebruik het helemaal niet.
Ik vind hem gweldig werken. Ik gebruik mijn toetsenbord niet eens meer. Ik lul hele sms'jes in zonder
enig probleem.

Hier een youtubedemo dat het prima werkt:
YouTube: Spraakherkenning op de Samsung Galaxy S2 - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-10 16:38
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:18:
[...]

Ik vind hem gweldig werken. Ik gebruik mijn toetsenbord niet eens meer. Ik lul hele sms'jes in zonder
enig probleem.

[URL=": Spraakherkenning op de Samsung Galaxy S2
- YouTube[/URL]
LOL !!!! "zin in keiharde ????" :P

Ik moet zeggen het werkt verbazend goed ja, net zelf ook even getest.. Dit gaat veel problemen oplossen met toeristen in de winkel die zich niet duidelijk kunnen maken en andersom :)

[ Voor 18% gewijzigd door Occy74 op 22-08-2011 19:04 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 14:37
Occy74 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:02:
[...]

LOL !!!! "zin in keiharde ????" :P

Ik moet zeggen het werkt verbazend goed ja, net zelf ook even getest.. Dit gaat veel problemen oplossen met toeristen in de winkel die zich niet duidelijk kunnen maken en andersom :)
Net ook geprobeerd, werkt bij mij niet zo goed. Hij hoort wel redelijk goed wat ik zeg in het nederlands, alleen vertalen lijkt hij de helft te vergeten of verzint ie er zelf wat bij.

Hallo papa alles goed
Hello daddy everything

hallo papa alles ok
hello daddy everything is ok

8)7

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:02
BillSpaarbank schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:19:
[...]

Volgens mij wel. Ik gebruik zelf "MissedIt!" Die doet hetzelfde alleen compleet anders. Probeer het eens zou ik zeggen. SMS unread is gratis in de market.
Dit soort notificaties werken volgens mij niet meer met GMail 2.3.5. Als je dus het aantal ongelezen in een notificatie wil weergeven (bij LauncherPro en Go Launcher kan dat o.a. in de dock), zal je terug moeten naar 2.3.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:39
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:18:
[...]

enig probleem.

YouTube: Spraakherkenning op de Samsung Galaxy S2 - YouTube
Hoe spreek je met die app smsjes in dan? Dat is toch alleen maar vertaling met de app Google Vertalen. Die app werkt wel goed inderdaad.

De normale spraakherkenning in Nederlands als je het Samsung toetsenbord geselecteerd hebt werkt bij mij matig. Als je Swype gebruikt wat ik doe kan je alleen Engels inspreken en dat werkt wat beter, maar toch ook best matig.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:42
nadroJ schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:25:
[...]

Hoe spreek je met die app smsjes in dan? Dat is toch alleen maar vertaling met de app Google Vertalen. Die app werkt wel goed inderdaad.

De normale spraakherkenning in Nederlands als je het Samsung toetsenbord geselecteerd hebt werkt bij mij matig. Als je Swype gebruikt wat ik doe kan je alleen Engels inspreken en dat werkt wat beter, maar toch ook best matig.
Zelfde hier, en switkey x is al helemaal een ramp:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-10 16:38
[...]

Inspreken in Google translate, tekst selecteren, kopieren, plakken in sms app.. Als het veel tekst is kan het veel tijd schelen.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:10

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

[modbreak] Discussies over apps mogen in het daarvoor bestemde topic. Nu graag weer ontopic. [/modbreak dbreak]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m'n nieuwe Samsung Galaxy SII nu ook aangekregen. Hij is momenteel aan het opladen. Can't wait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuz14
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 15:33
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:58:
G'dag,

Misschien dat ik het hier niet moet plaatsen, maar ik vroeg me af of het geluidje van de camera wanneer je een foto maakt ook uit kan op één of andere manier?
Weet iemand dit toevallig? 8)
Bij mij is dit met een update van de firmware ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:58:
G'dag,

Misschien dat ik het hier niet moet plaatsen, maar ik vroeg me af of het geluidje van de camera wanneer je een foto maakt ook uit kan op één of andere manier?
Weet iemand dit toevallig? 8)
Na 1e software-update was het idd aan te passen via instellingen-->geluid-->volume

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
dEBASERpIX schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:38:
Geen idee of dit een probleem is of de normale werking van de telefoon maar ik slaag er niet om bluetooth auto connect voor A2DP aan de praat te krijgen.

Ik heb een iSkin cerulean RX die auto connect ondersteunt maar telkens wanneer ik bluetooth aanzet op de telefoon moet ik toch telkens naar instellingen > draadloos en netwerk > bluetooth-instellingen om daar opnieuw de iSkin te verbinden. Wat daarna dan wel foutloos werkt.
Wat ik uiteraard zou willen is dat ik bluetooth inschakel waarna auto connect gewoon de rest doet.

Ik heb het apparaat al opnieuw gepaired, gereboot, gezorgd dat bluetooth eerst aanstond op de telefoon voor de iSkin (en omgekeerd), zichtbaarheid ingeschakeld... Helaas niets lijkt te helpen.
Probeer eens hier te lezen. En volgende keer toch echt die zoekfunctie gebruiken, hoef je ook niet 4 dagen op de antwoord te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEBASERpIX
  • Laatst online: 30-10 10:15
Wel wat kort door de bocht. Ik had je post al gevonden en gelezen (waarvoor dank). Vandaar echter dat er ook staat dat ik het geprobeerd heb met zichtbaarheid aan. Helaas was dit alles zonder resultaat.
Ik heb eerst verschillende zaken getest vooraleer te posten, maar slaag er niet in om autopairing aan de praat te krijgen. Vandaar dus de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riklommert
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-11-2014
Heb een paar vragen ben nog een leek met het smartphone gebeurden

- Als ik pakketgegevens gebruik is dat 3g en data ?

- Kan je ook op ergens zien hoeveel MB je hebt verbruikt. (zit bij T-mobile)

- Wat is een goed navigatie programma

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:35
Riklommert schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:14:
Heb een paar vragen ben nog een leek met het smartphone gebeurden

- Als ik pakketgegevens gebruik is dat 3g en data ?

- Kan je ook op ergens zien hoeveel MB je hebt verbruikt. (zit bij T-mobile)

- Wat is een goed navigatie programma

Alvast bedankt
- Ja

- There's an app for that. 3G Watchdog, Droidstats en nog vele anderen.

- Google nav, Navigon, Sygic, Copilot, Waze etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riklommert
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-11-2014
Oke bedankt en gaan je pakketgegevens automatisch uit als je bij een bekende wifi in de buurt bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:17
goedenavond,

ik ben van plan een SGS II aan te schaffen, daar ik nu een LG optimus 2x speed heb..
Is de samsung een betere keuze? Ik lees over de samsung niet heel erg veel negatieve ervaringen, dus ik heb goede hoop!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:35

jefjef

learning by doing

Heeft iemand een idee of er een mogelijkheid bestaat de back button aan te passen? Ik wil namelijk niet dat deze altijd terug gaat de homescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:58
Als dit kan moet je het Hier eens vragen

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb overal waar ik iets kan intypen een microfoontje (dus ook in google, sms, etc)
Dat werkt (bij mij dan) perfect. Zoals ik zei: ik gebruik het toetsenbord nauwelijks.
Nou spreek ik behoorlijk netjes abn, als mijn vader het probeert gaat het ook
gigantisch mis (die spreekt boers :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:30

Gotiniens

Fairly odd Tim

Ik melde in het vorige topic al dat ik na het restoren van een backup al mijn google calendar items kwijt was. Dit blijkt een bekend probleem te zijn zie: http://www.google.com/sup...id=516bd78a64dd567d&hl=en

Ik hoop dat Samsung dit snel oplost :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:05:
[...]

Ik heb overal waar ik iets kan intypen een microfoontje (dus ook in google, sms, etc)
Dat werkt (bij mij dan) perfect. Zoals ik zei: ik gebruik het toetsenbord nauwelijks.
Nou ik heb het net met een sms bericht geprobeerd en warempel, het werkt (op enkele foutieve woorden na) toch wel goed hoor.
Zal ik nu vaker gaan gebruiken, thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Riklommert schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:38:
Oke bedankt en gaan je pakketgegevens automatisch uit als je bij een bekende wifi in de buurt bent
Geen idee eigenlijk maar Auto wifi-enabler is sowieso een aanrader om batterij te besparen.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 09:58
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:05:
[...]

Hoe krijg je overal een microfoontje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEBASERpIX
  • Laatst online: 30-10 10:15
Riklommert schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:38:
Pakketgegevens worden niet gedisabled, maar wifi heeft voorrang op pakketgegevens. Dus als je verbonden bent met Wifi gaan al je gegevens hierover en heb je geen dataverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk de GS2 als modem te gebruiken, iets wat de HTC toestellen ook hadden? Of is er een app hiervoor te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 21:32
Thetering bedoel je neem ik aan, ja hoor dat zit er gewoon standaard op, hoef je niets voor te installeren:
Menu -> Settings -> Draadloos en netwerken -> Thetering en draagbare hotspots

Kortom met een beetje zoeken had je het zelf ook al wel kunnen vinden.
Zie dat je redelijk nieuw bent hier op GoT, maar hier verwacht men dat je zelf ook wel wat moeite doet om een antwoord te vinden voordat je een vraag hier dropt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 22:33
jefjef schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:43:
Heeft iemand een idee of er een mogelijkheid bestaat de back button aan te passen? Ik wil namelijk niet dat deze altijd terug gaat de homescreen
Bij mij gaat de back button niet altijd naar het home screen hoor, pas nadat je in het eerste scherm van de applicatie zit, gaat hij naar het het home screen. Mocht je de applicatie vanuit de app drawer geopend hebben, dan zal hij daar inderdaad niet naar terug gaan, maar naar het laatst geopende home screen. Is dat laatste hetgeen wat je anders zou willen zien dan?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:34:
Thetering bedoel je neem ik aan, ja hoor dat zit er gewoon standaard op, hoef je niets voor te installeren:
Menu -> Settings -> Draadloos en netwerken -> Thetering en draagbare hotspots

Kortom met een beetje zoeken had je het zelf ook al wel kunnen vinden.
Zie dat je redelijk nieuw bent hier op GoT, maar hier verwacht men dat je zelf ook wel wat moeite doet om een antwoord te vinden voordat je een vraag hier dropt.
Je hebt gelijk, zal ik doen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:35

jefjef

learning by doing

The_Fes schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:40:
[...]

Bij mij gaat de back button niet altijd naar het home screen hoor, pas nadat je in het eerste scherm van de applicatie zit, gaat hij naar het het home screen. Mocht je de applicatie vanuit de app drawer geopend hebben, dan zal hij daar inderdaad niet naar terug gaan, maar naar het laatst geopende home screen. Is dat laatste hetgeen wat je anders zou willen zien dan?
Ja! dat is hetgeen wat ik wil gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
dEBASERpIX schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:10:
Wel wat kort door de bocht. Ik had je post al gevonden en gelezen (waarvoor dank). Vandaar echter dat er ook staat dat ik het geprobeerd heb met zichtbaarheid aan. Helaas was dit alles zonder resultaat.
Ik heb eerst verschillende zaken getest vooraleer te posten, maar slaag er niet in om autopairing aan de praat te krijgen. Vandaar dus de vraag.
Zou het kunnen zijn dat iSkin langer dan 2 min nodig heeft om automatische verbinding te maken waardoor die steeds de zichtbaarheid window mist? Heb jij hem ook met andere toestellen gebruikt en hoe ging dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
jefjef schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:51:
[...]

Ja! dat is hetgeen wat ik wil gaan zien.
Dan is het probleem nu duidelijk, helaas heb ik verder geen oplossing voor je. Misschien dat er launchers zijn die die functionaliteit bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 20:36
Nieuwe update uit?

TNL = Netherlands (T-Mobile) I9100BOKG2/I9100TNLKF1 (Android 2.3.3)
http://twitter.com/#!/Sam...atuses/106295759380557824

Helaas nog geen 2.3.4 :(

[ Voor 22% gewijzigd door Bld- op 24-08-2011 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer lekker kansloos van samsung. over een jaar hebben we eindelijk die update en dan is het nieuwe toestel er al en word de s2 weer verwaarloosd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:56:
weer lekker kansloos van samsung. over een jaar hebben we eindelijk die update en dan is het nieuwe toestel er al en word de s2 weer verwaarloosd :D
Dat wisten we bij de aankoop reeds dus echt nieuws is dat niet hè :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Brad Pitt schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:59:
[...]

Dat wisten we bij de aankoop reeds dus echt nieuws is dat niet hè :P
Maar Samsung heeft toch al versies uitgebracht met 2.3.4. Ik moet alleen wel zeggen dat ik niet weet of dat ook in NL is. Maar het kan goed zijn dat het hier aan T-Mobile ligt en niet aan Samsung.

KF1 klinkt in ieder geval als een Juni rom, waar Samsung zelf al bij KH3 is (met 2.3.4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-10 19:33
Bld- schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:37:
Nieuwe update uit?

TNL = Netherlands (T-Mobile) I9100BOKG2/I9100TNLKF1 (Android 2.3.3)
http://twitter.com/#!/Sam...atuses/106295759380557824

Helaas nog geen 2.3.4 :(
Nieuwe FW net installed via Kies, oogt niet bijzonder...

Eens zien of er een changelog te vinden is :)

[ Voor 1% gewijzigd door Dwazer op 24-08-2011 14:09 . Reden: Kies erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1jht
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-07-2024
Verkeerde topic

[ Voor 100% gewijzigd door nl1jht op 24-08-2011 14:05 . Reden: Geplaatst in verkeerde topic. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Dwazer schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:28:
[...]

Nieuwe FW net installed, oogt niet bijzonder...

Eens zien of er een changelog te vinden is :)
Via Kies gedaan of niet? Want ik heb namelijk een rootfirmware erop staan en als ik de originele weer terugzette was ik de root weer kwijt, dus heb ik deze erop gehouden.
Anders moet ik namelijk die andere firmware weer terugzetten(kernel is het geloof ik...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Ewivis schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:05:
[...]

Via Kies gedaan of niet? Want ik heb namelijk een rootfirmware erop staan en als ik de originele weer terugzette was ik de root weer kwijt, dus heb ik deze erop gehouden.
Anders moet ik namelijk die andere firmware weer terugzetten(kernel is het geloof ik...)
Ja, via Kies gedaan. Ging eigenlijk best simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Dwazer schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:09:
[...]

Ja, via Kies gedaan. Ging eigenlijk best simpel :)
Hmm geeft bij mij geen nieuwe update KF3 heb ik nu, maar kan ook komen door het hierboven vertelde verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aproxx
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 08:00
Gisteren ook tijdens een optreden eens even gebruik gemaakt van de SII, en ik moet zeggen dat ik het een geweldig toestel vind!
Ik ga regelmatig naar optredens, en de SII presteerde bijzonder goed voor die (donkerdere) omstandigheden vond ik. Bijgevolg mezelf er ook maar eentje besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:23
Ik heb gisteren ook een stukje gefilmd in een voetbalstadion.
Ik had de instellingen gewoon op 1080p.
Echter heb ik de indruk dat het beeld niet echt statisch is. Ik heb hem proberen recht te houden maar met het minste wat ik bewoog is dit duidelijk te zien in de film. Een trilling effect, is dit weg te werken in de instellingen?
Ook was hij constant aan het scherp stellen... Heel tijd wazig, even goed, dan weer wazig...

Iemand wat tips in verband met videogebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen, maar ik zit nu vlakbij Groningen en heb Vodafone, maar heb geen service, meerdere mensen hier last van? Of is er een storing bekent in deze regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
En ze hebben het er doorheen gekregen, lang leven Apple... -O-

nieuws: Rechter verbiedt verkoop Samsung Galaxy S II in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Laatst online: 04-10 20:36
We hebben nu een bedreigde telefoonsoort! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Bld- schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:18:
[...]

We hebben nu een bedreigde telefoonsoort! :)
Dit kan toch helemaal niet?! Waarom doen die gasten niet schikken samen ofzow? Wat zou de n00b-consument hier nou van moeten denken? "Oh, maar die telefoon gaat "verboden" worden, laat ik hem nu maar liggen..."

Begrijp dat je je intellectuele eigendommen wilt beschermen e.d., maar dit gaat echt nergens meer over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 17:38
Binnenkort een SGSII(b)

Net zoals die binnenkort in amerika te koop is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Dwazer schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:39:
[...]

Dit kan toch helemaal niet?! Waarom doen die gasten niet schikken samen ofzow? Wat zou de n00b-consument hier nou van moeten denken? "Oh, maar die telefoon gaat "verboden" worden, laat ik hem nu maar liggen..."

Begrijp dat je je intellectuele eigendommen wilt beschermen e.d., maar dit gaat echt nergens meer over...
/care! ik heb hem toch al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Laatst online: 07-11-2024
Lekker is dat.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Ewivis schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:46:
[...]

/care! ik heb hem toch al :P
Hoe zit het dan met garantie als die van jou stuk gaat? Besluit Samsung jou dan een ander toestel aan te smeren omdat deze niet meer geleverd kan/mag worden in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
w
Dwazer schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:51:
[...]

Hoe zit het dan met garantie als die van jou stuk gaat? Besluit Samsung jou dan een ander toestel aan te smeren omdat deze niet meer geleverd kan/mag worden in Nederland?
Hopelijk komt het niet zover, maar als het zover is dan zijn ze verplicht of te repareren of vervangen met een gelijkwaardig toestel.

Weer een reden om APPLE te haten. :|

Ze kunnen niet hebben dat android zo machtig is geworden.

[ Voor 69% gewijzigd door remix999 op 24-08-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 00:42
Zwaar waardeloos, dit verbod. Wilde mijn SGS binnenkort via verlenging laten vervangen door de SII. Gaat dus niet meer gebeuren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
partyondude schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:08:
Zwaar waardeloos, dit verbod. Wilde mijn SGS binnenkort via verlenging laten vervangen door de SII. Gaat dus niet meer gebeuren |:(
Je provider bellen en vragen of je je abbo eerder kunt verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:42
Dwazer schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:51:
Dat is tussen jou en de verkoper. Die is verplicht zn overeenkomst na te komen, dus ofwel reparatie, of een gelijkwaardig of beter toestel. Als ze niet kunnen nakomen krijg je je geld terug.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 00:42
Dwazer schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:09:
[...]

Je provider bellen en vragen of je je abbo eerder kunt verlengen?
Mja, ik kan pas verlengen medio december.

Ik wacht maar op de opvolger van de SII, dan maar wat langer met m'n SGS doen :F Best wel zuur dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
partyondude schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:15:
[...]

Mja, ik kan pas verlengen medio december.

Ik wacht maar op de opvolger van de SII, dan maar wat langer met m'n SGS doen :F Best wel zuur dit.
Don't worry. Er is alweer een nieuw bericht geplaatst :) :

nieuws: Samsung blijft Galaxy S II in Nederland verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
De bedoelde foto-galerij draaide ik een kleine 2 jaar geleden al op mijn magic (al was dat met horten en stoten). Android kwam met deze galerij bij de introductie van de Nexus One. De Iphone 3Gs heeft deze galerij niet, die is pas bij de iphone 4 geïntroduceerd dus het lijkt mij dat apple moet stoppen met het verkopen van de iphone 4 ivm het slaafs kopiëren van android-apps.

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Laatst online: 12-08-2024
Is Cooliris dan van Google? Dat is toch de Gallery die op de Galaxy's staat...

Gallery com.cooliris.media Gallery3D.apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Nivk schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:54:

Cooliris is a proud member of the Open Handset Alliance and was first introduced in January 2010 with the launch of the Google Nexus One device.
Deze quote doet me vermoeden dat deze gallery app vanaf de Nexus One de standaard gallery is op Android telefoons. Maar heel veel onderzoek heb ik er niet naar gedaan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
Ik zie geen andere Gallery APK 's in ieder geval als ik zo even snel door de system apps blader en staat ook hier als enige in de lijst van safe to remove stock Samsung APK's.

[ Voor 8% gewijzigd door Nivk op 24-08-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
das waar ook. de galerij is van cooliris. Dan heeft apple toch al helemaal geen poot om op te staan? Of is dat cooliris juist een onderdeel van apple?

EDIT: Ik kan hier eigenlijk wel allemaal gissingen gaan doen maar ik neem aan dat de advocaten en juristen van Samsung ook geen domme jongens zijn 8)

[ Voor 33% gewijzigd door MetalManic op 24-08-2011 17:21 ]

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
MetalManic schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:18:
EDIT: Ik kan hier eigenlijk wel allemaal gissingen gaan doen maar ik neem aan dat de advocaten en juristen van Samsung ook geen domme jongens zijn 8)
Dat lijkt mij geen ongegronde aanname :P

Niet om bij de hand te doen maar "charactar" in je sig is misspelled ;)

[ Voor 12% gewijzigd door businka19 op 24-08-2011 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sattertje schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 07:49:
[...]

Hoe krijg je overal een microfoontje ?
Geen idee. Zodra er ergens een toetsenbord verschijnt staat er een microfoon-icoon
naast de spatiebalk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat hebben ze er doorheen gekregen? Niks! Apple heeft dik verloren. Alle claims van Apple zijn afgewezen en de ene claim die het hof wel toe heeft gewezen is makkelijk te veranderen. Het is zelfs zo dat Apple 1 van zijn patenten kwijt is geraakt omdat het hof heeft geoordeeld dat deze patent ongegrond is. Dat zegt het hof ook in zijn uitspraak.
Conclusie en proceskosten
4.88. De slotsom van het voorgaande luidt dat Samsung met de smartphones Galaxy S,
S II en Ace inbreuk maakt op EP 868 maar niet met de tablet computers. Op EP 948 maakt
Samsung geen inbreuk, terwijl EP 022 voorshands voor nietig is te houden. Er is geen
sprake van inbreuk door Samsung op de door Apple gestelde modelrechten of
auteursrechten. Althans bestaat er bij deze stand van zaken een gerede kans dat in een
bodemprocedure aldus zal worden geoordeeld. Dit betekent dat een inbreukverbod kan
worden toegewezen ter zake van EP 868 doch beperkt tot de smartphones Galaxy S en Ace.
Voor het overige moeten de vorderingen worden afgewezen. Apple heeft geen specifieke
spoedeisende belangen gesteld bij haar overige vorderingen en nu slechts inbreuk wordt
aangenomen voor één octrooi, hetgeen kennelijk technisch eenvoudig door Samsung kan
worden verholpen, zullen deze vorderingen worden afgewezen. Vanwege de kennelijk
eenvoudig door haar uit te voeren aanpassing, is de door Samsung gevorderde
zekerheidsstelling niet geïndiceerd te achten. De ter zake door Samsung mogelijk te lijden
schade indien het gegeven verbod niet in een bodemprocedure zou worden bestendigd, lijkt
in dat licht immers niet groot, daargelaten de (door Samsung gestelde on)kredietwaardigheid
van Apple. Om dezelfde reden en gelet op de te verlenen uitlooptermijn, is een uitvoerbaar
bij voorraadverklaring van het te verlenen verbod op haar plaats.
Een firmware update en ze kunnen weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVRIES
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09-2024
Afgelopen maandag de Samsung Galaxy S 2 besteld bij Mobily:
http://www.mobily.nl/samsung-galaxy-s-2-i9100-black.html

Dit n.a.v. de pricewatch en goede review/rating van de shop.

Echter krijg ik vandaag mijn toestel binnen met een verbroken zegel. Verder niets bijzonders kunnen ontdekken in de doos zelf, alles lijkt aanwezig.
Ik start de telefoon voor de eerste keer op en volgens de quick guide zou ik nu een aantal vragen moeten beantwoorden. Het enige wat ik dien in te vullen is de pincode van mijn SIM. Vervolgens kom ik op de "voorpagina" terecht en werkt alles.
De taal is in het Engels, dit kun je vast wel aanpassen maar ik had een nederlandse interface verwacht. Tevens was de batterij nog voor bijna 100% vol (ik schat zo'n 83%).

Enfin, als ik het toestel uit zet, of opnieuw opstart krijg ik een logo te zien van three.co.uk. Na even googlen is dit een mobiele telefoon verkoop site in engeland.
http://www.three.co.uk/

Ik krijg nu sterk het vermoeden dat ik een engels toestel geleverd heb gekregen? Er zitten ook geen nederlandse boekjes bij namelijk....

Kan iemand hier iets meer over vertellen?

thx!

[ Voor 3% gewijzigd door DVRIES op 24-08-2011 21:04 . Reden: batterij niveau aangegeven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:42
DVRIES schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:01:

Echter krijg ik vandaag mijn toestel binnen met een verbroken zegel. Verder niets bijzonders kunnen ontdekken in de doos zelf, alles lijkt aanwezig.
Ik start de telefoon voor de eerste keer op en volgens de quick guide zou ik nu een aantal vragen moeten beantwoorden. Het enige wat ik dien in te vullen is de pincode van mijn SIM. Vervolgens kom ik op de "voorpagina" terecht en werkt alles.
De taal is in het Engels, dit kun je vast wel aanpassen maar ik had een nederlandse interface verwacht.

Enfin, als ik het toestel uit zet, of opnieuw opstart krijg ik een logo te zien van three.co.uk. Na even googlen is dit een mobiele telefoon verkoop site in engeland.

Ik krijg nu sterk het vermoeden dat ik een engels toestel geleverd heb gekregen? Er zitten ook geen nederlandse boekjes bij namelijk....

thx!
Volgens mij krijgen de engelse toestellen sneller updates, dus dan zou, als ik jou was, hem houden. Je kunt bij instellingen>over het toestel, daar moet je kunnen zien of hij engels is of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online

De taal is in het Engels, dit kun je vast wel aanpassen maar ik had een nederlandse interface verwacht. Tevens was de batterij nog voor bijna 100% vol (ik schat zo'n 83%).

thx!
Wat is het resultaat van *(hekje)1234(hekje)?

Edit. wazig... ik kan geen hekjes typen in de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVRIES
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09-2024
BillSpaarbank schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:09:
[...]

Wat is het resultaat van *#1234#?
dan krijg ik:
PDA: I9100XWKF4
Phone: I9100NEKF2
CSC: I9100H3GKF1
Build info: Fri Jun 10 19:45:16 KST 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:58
partyondude schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:08:
Gaat pas 12 oktober in. Ook schijnt het alleen over de gallery app te gaan, dus dat wil zeggen 1 apktje veranderen en ze mogen weer over de toonbank.

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb de laatste tijd een probleem met sommige foto's.
Dan heb ik een foto gemaakt en dan toont hij wel de preview, maar als ik dan de foto fullscreen bekijk dan is het 1 grijs vlak.

Ik kan ook niks meer met de foto op de pc zetten heeft geen zin.
Als ik daarna weer de preview bekijk bestaat de foto uit een grijs vlak.

Iemand dezelfde ervaring/tips misschien?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk

Zou er meteen melding van maken als je dat al niet gedaan hebt, je weet maar nooit. Begin krijg je toch altijd de Android tutorial, toetsenbord instellen en Google account instellen dialogen? (Die heb jij dus niet voorgeschoteld gekregen?)
Naja wees blij de handleiding geeft namelijk aan: "Before using the device for the first time, you must charge the battery." :+

Vreemd hoor, lijkt het wel op. De Mobily website of je factuur doen nergens aangeven dat het om een UK of NL telefoon gaat?

• Italioboy
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:20
Kan iemand mij uitleggen wat die internet icoontjes betekenen in mijn statusbalk?
Ik heb nu 3G gehad, een E, een G en ook nog een H. Die pijltjes is upload en download maar waar staan die letters voor? 3g weet ik wel dat is het internet van Vodafone.
Italioboy schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 01:17:
Kan iemand mij uitleggen wat die internet icoontjes betekenen in mijn statusbalk?
Ik heb nu 3G gehad, een E, een G en ook nog een H. Die pijltjes is upload en download maar waar staan die letters voor? 3g weet ik wel dat is het internet van Vodafone.
E = Edge, G = GPRS en H = HSDPA.

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

thx!
Dat is dus waarschijnlijk een gebruikte toestel welke ook nog eens geïmporteerd uit Engeland, ze hebben de simlock er ook nog eens van afgehaald, want de toestellen van 3 zijn gesimlocked. Op de zegel staat ook duidelijk dat je het toestel moet weigeren als de zegel is verbroken. Wat je er verder mee doet moet je zelf weten maar ik zou het toestel weigeren.

Kijk eens even of zijn Google account er nog op staat want die kan je instellen tijdens de openingsscherm. Als iemand zijn Google account er nog opstaat dan word het echt leuk.
iklucas schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:04:
[...]

Volgens mij krijgen de engelse toestellen sneller updates, dus dan zou, als ik jou was, hem houden. Je kunt bij instellingen>over het toestel, daar moet je kunnen zien of hij engels is of niet
Nee dit is duidelijk een 3 branded toestel en die lopen weer gelijk met de NL. Weet het zo even niet zeker maar ik dacht zelfs dat de toestellen van 3 achterliepen, de laatste firmware van 3 die ik kan zien is KE1 en in Nederland zitten we al op KE7. De Generic UK firmwares zijn wel sneller maar die zal dit toestel niet krijgen tenzij hij met Odin zijn CSC veranderd.
Nivk schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:54:

Cooliris is gewoon de standaard gallery app zoals hij wordt geleverd in stock android en gebruikt door vele fabrikanten. Ik weet niet precies hoe het juridische inelkaar zit maar misschien dat de advocaten van Samsung bezwaar kunnen indienen omdat de app er nou al een hele langen tijd in zit en Apple nooit iets heeft gezegd over Cooliris. Tevens is het niet iets wat Samsung maakt maar Cooliris dus ze zouden eigenlijk moeten doorverwijzen naar Cooliris.

Ik weet niet hoe het inelkaar zit maar een ding weet ik wel, de uitspraak hier in Nederland kan zo copy/paste naar Duitsland want het verweer van Samsung was goed. Ik verwacht dat Apple ook in Duitsland zal falen. En nu heeft Apple echt iets om bang te zijn want ze hebben het geprobeerd en gefaald. Nu krijgen ze de volle laag van Samsung, HTC, Google en Motorola over zich heen. Samsung en Motorola bezitten beiden technische zeer sterke patenten en dat gaat toch echt moeilijk worden voor Apple. De inzet van Apple was een importban, meestal is dat een bluf om dan maar buiten de rechtbanken te schikken voor een bedrag. Dat is niet gebeurd en dat geeft dan ook weer dat Apple heel hoog heeft ingezet. De andere fabrikanten zullen daar niet onder blijven en ik denk dat ze in andere zaken een eventueel schikking voorstel ook af zullen wijzen. De kans is dus groot dat er binnenkort ook een verbod komt op iPhones.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2011 02:01 ]

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Ik heb een vraag over het trilalarm, ik vraag me af of het hoort of dat het niet hoort. Mijn tril alarm klinkt af en toe wat 'rauw' zegmaar, alsof er iets tegen het plastic aantikt. Soms is het gewoon die mooie 'zoeeeeeem, brrrrrrrr' maar soms is het net alsof er iets meetrilt dat niet mee moet trillen. Herkennen jullie dat?

• Dwazer
bear87 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:02:
Ik heb een vraag over het trilalarm, ik vraag me af of het hoort of dat het niet hoort. Mijn tril alarm klinkt af en toe wat 'rauw' zegmaar, alsof er iets tegen het plastic aantikt. Soms is het gewoon die mooie 'zoeeeeeem, brrrrrrrr' maar soms is het net alsof er iets meetrilt dat niet mee moet trillen. Herkennen jullie dat?
Nee, herken dat geluid niet :)

Is het wanneer je hem onder een bepaalde hoek vasthoud?

• bear87
soms is het inderdaad als ik hem vastpak, maar soms ook als hij gewoon ligt. Vaak gaat het goed, maar vaak dus ook dat geluid...en ik heb hem pas 1,5 dag. Het klinkt een beetje alsof het achterklepje los zit en mee resoneert, maar het klepje zit goed.

• Snoop
  • Niet online
bear87 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:10:
soms is het inderdaad als ik hem vastpak, maar soms ook als hij gewoon ligt. Vaak gaat het goed, maar vaak dus ook dat geluid...en ik heb hem pas 1,5 dag. Het klinkt een beetje alsof het achterklepje los zit en mee resoneert, maar het klepje zit goed.
Ik begrijp wat je bedoelt. Heb dit tot nu toe nog met elke telefoon gehad. Dit resoneren gebeurt nou eenmaal maar is niet schadelijk ofzo. Dat zijn mijn ervaringen tenminste.

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:43
Ik heb net mijn telefoon geroot via xda: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399
Maar ik heb nu ook de nieuwe maket (zwart uiterlijk). Komt dat omdat ik hem geroot heb, of is er een nieuwe versie uitgekomen? Heb KE7/KF3.

• Ewivis
jeroendh schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:35:
Ik heb net mijn telefoon geroot via xda: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399
Maar ik heb nu ook de nieuwe maket (zwart uiterlijk). Komt dat omdat ik hem geroot heb, of is er een nieuwe versie uitgekomen? Heb KE7/KF3.
Ja heb hier ook de nieuwe market en collega met Samsung Galaxy S heeft deze ook automatisch gekregen. Ineens is hij gedownload...

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:11
Ik heb nu ook de nieuwe market.
Gisteren of eergisteren was het nog de witte ;)
Dat valt mij nu ook pas op.
Ik heb hem al een tijdje geroot.
Ik draai op pda:I9100XWKF3 phone:I9100XXKE7 en csc:I9100XENKE1
Lijkt me dus normaal.

[ Voor 5% gewijzigd door thespeed op 25-08-2011 11:47 ]

• bear87
Snoop schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:28:
[...]

Ik begrijp wat je bedoelt. Heb dit tot nu toe nog met elke telefoon gehad. Dit resoneren gebeurt nou eenmaal maar is niet schadelijk ofzo. Dat zijn mijn ervaringen tenminste.
Het klinkt wel erg vind ik, alsof er iets los zit. Ik heb het even getest; druk je het toestel in aan de zijkanten, dan heb je dit niet. Druk je de simkaart aan, dan heb je het ook niet. Ik vind het best irritant, ik heb hem 1 dag en hij is niet goedkoop.

• Dwazer
jeroendh schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:35:
Er is idd een nieuwe versie gepushed...

Heb hem zelf stock en blijk er al een tijdje mee te lopen. Collega van me (ook stock) heeft hem nog niet...

• Wii4all
  • Niet online
ik heb de nieuwe market ook sinds gisteravond. Even wennen dat wel.

Burp

• Dwazer
bear87 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:49:
[...]

Het klinkt wel erg vind ik, alsof er iets los zit. Ik heb het even getest; druk je het toestel in aan de zijkanten, dan heb je dit niet. Druk je de simkaart aan, dan heb je het ook niet. Ik vind het best irritant, ik heb hem 1 dag en hij is niet goedkoop.
Ga terug naar de winkel/neem contact op met je provider en leg het verhaal uit.

Wellicht kunnen ze hem omruilen voor je :)

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Mijn SGS II is ook nog steeds stock en hier ook gisteren pas de push ontvangen met de nieuwe market. Fijne verandering vind ik!

• bear87
Dwazer schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:51:
[...]

Ga terug naar de winkel/neem contact op met je provider en leg het verhaal uit.

Wellicht kunnen ze hem omruilen voor je :)
Meteen gebeld, en ik mag hem direct komen omruilen.

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
Beste Tweakers,

Ik wil mijn scherm gaan laten vervangen om het niet meer reageert. Het beeld is daar in tegen nog wel perfect.

Als ik hem ga laten vervangen door een particulier bedrijf, zal het scherm dan dezelfde kwaliteit hebben? Ik vraag me dit af omdat je sommige vervangende schermen zo goedkoop op internet zie staan...

Gegroet!

Verwijderd

slayeer schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:05:
Beste Tweakers,

Ik wil mijn scherm gaan laten vervangen om het niet meer reageert. Het beeld is daar in tegen nog wel perfect.

Als ik hem ga laten vervangen door een particulier bedrijf, zal het scherm dan dezelfde kwaliteit hebben? Ik vraag me dit af omdat je sommige vervangende schermen zo goedkoop op internet zie staan...

Gegroet!
Hoezo reageert je scherm niet meer? Laten vallen en digitizer kapot? Als je zelf verder niks hebt gedaan dan kun je hem opsturen voor garantie.

In deel 5 had ik al foto's gepost van het onderdeel wat ze gaan vervangen. Er zijn namaak producten op de markt maar deze vallen direct op. Het glas ziet/voelt anders en het scherm is ook anders (fellere en doffere kleuren). Vraag gewoon aan het bedrijf welk merk ze gebruiken en spreek van te voren af dat als het scherm niet bevalt dat ze de reparatie ongedaan maken. Is ook in de wet geregeld, als de reparatie niet bevalt dan kan je eisen dat ze het ongedaan maken.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-10 00:10
is er iemand trouwens die een manier weet om je netwerk signaal in detail te zien? ik heb zo'n beetje alle widgets en programma's gehad maar die werken niet met de sgs2. op de een of andere manier geven die niks aan. en ik wil toch even de signaalsterkte van het kpn netwerk weten.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

settings/status/signal strength? Of is dat niet genoeg detail?

Constructed: Silver || Limited: Silver

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-10 00:10
ik had misschien duidelijker moeten zijn: deze is goed, maar ik had graag een grafiek gehad en de info van de mast. op symbian gebruikte ik celltrack91 die gaf een grafisch overzicht en een lijst met alle zendmasten. met de status kun je niets loggen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:11:
[...]

Hoezo reageert je scherm niet meer? Laten vallen en digitizer kapot? Als je zelf verder niks hebt gedaan dan kun je hem opsturen voor garantie.

In deel 5 had ik al foto's gepost van het onderdeel wat ze gaan vervangen. Er zijn namaak producten op de markt maar deze vallen direct op. Het glas ziet/voelt anders en het scherm is ook anders (fellere en doffere kleuren). Vraag gewoon aan het bedrijf welk merk ze gebruiken en spreek van te voren af dat als het scherm niet bevalt dat ze de reparatie ongedaan maken. Is ook in de wet geregeld, als de reparatie niet bevalt dan kan je eisen dat ze het ongedaan maken.
Ik heb er 5 min mee gezwommen, dus ik denk niet dat het zelf valt te fixen xD Ik was al blij dat mijn scherm het nog deed, maar nu blijkt dat dan meteen alles moet worden vervangen...

Ik ga er eens naar informeren! Bedankt

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-10 08:55

burgt

Starbass

Echter krijg ik vandaag mijn toestel binnen met een verbroken zegel.

...

thx!
Ik had gisteren toevallig ook naar de shop review gekeken, maar als je de reviews leest zie ja dat er zeeeer veel mesen zijn die verbroken zegels melden en dat het om niet NL toestellen gaat, ook meldingen van de SII die Engels blijkt te zijn.
Daar ga ik hem dus ook zeker niet bestellen.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Pagina: 1 ... 3 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier