Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 27-10 11:42

Sharky

Skamn Dippy!

Search e.d. gebruikt voor (ik gok) een simpel probleem; Ik heb een serie apps verwijderd en heb nu 10 app-schermen met ieder maar 6-7 apps erop. Hoe sorteer ik automatisch zodat alle loze ruimte verdwijnt? Het kan wel handmatig maar dan moet het 1 voor 1 en dat is wel heel veel werk en onhandig.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sharky schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 01:18:
Hoe sorteer ik automatisch zodat alle loze ruimte verdwijnt? Het kan wel handmatig maar dan moet het 1 voor 1 en dat is wel heel veel werk en onhandig.
Appzorter?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:46
Dat is een manco van Touchwizz. Volgens mij was het cache van TW wissen en dan moet het weer een tijdje goed gaan. Door dat irritante gedrag gebruik ik al tijden GoLauncher/locker.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-10 00:10
Of je wist de gegevens van twlauncher, dan zijn al je instellingen weer weg

(zoek maar eens op mijn eerdere reactie)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:24
reyals schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 08:33:
[...]

Of je wist de gegevens van twlauncher, dan zijn al je instellingen weer weg

(zoek maar eens op mijn eerdere reactie)
Het nadeel van die methode is dat ook je widgets weg zijn. Met AppZorter wordt alleen het applicatielijstje weer op volgorde gezet (om daarna weer net zo hard door TW door elkaar gegooid te worden).
Net als hierboven ben ik ook voornamelijk vanwege deze reden van TW afgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Ik heb gisteren Appzorter gebruikt om de lege ruimtes te herschikken en dat ging goed. Reboot gedaan en de schermen zagen er nog steeds goed uit. Dat kan ik niet zeggen als ik zonder Appzorter de lege ruimte weghaal en dan reboot.

Het gaat mij niet om de volgorde van de apps, maar om de lege ruimte. En tot nu toe presteert Appzorter prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-10 21:08
Ik heb al even gezocht, en kwam wat oude posts tegen (uit het s2 #3 topic) en ook in de startpost heb ik een paar hits gehad op het woord Vlingo & root..

Ik heb al op google en op XDA gekeken, maar eigenlijk de enige optie die ik vind is rooten en met titanium backup vlingo freezen.

Ik wil dus graag Vlingo uitzetten en of verwijderen van mijn S2 zonder te rooten. Zoals gezegd zijn er wel een paar optie's maar voor deze opties is het nodig om mijn S2 te rooten, hier zit ik niet echt op te wachten omdat ik hier gewoon te weinig kennis voor bezit.

Ik stoor me namelijk mateloos aan het hele voice talk als ik dubbel klik op mijn home button. Mocht er iemand tips en of advies hebben, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Goeie vraag Bert, echt een irritant ding :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Heb al gezocht en gezocht maar rooten lijkt de enige optie, maar ik wordt er helemaal niet goed van! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:06
BertP schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:20:
Heb al gezocht en gezocht maar rooten lijkt de enige optie, maar ik wordt er helemaal niet goed van! :(
Dat rooten is wel geteld 3 minuten werk en 3 muis klikken :P
Telefoon in download mode, Odin op je PC knallen, SpeedMod kernel flashen en je bent geroot =) En nog wat irritante Samsung Kernel Bugs kwijt, en je geniet van een wat langere accu duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Ja als je ergens verstand van hebt is het inderdaad weinig werk, maar goed dat verstand heb ik niet en zoek naar een andere oplossing. Mocht nou blijken dat dit de enige optie is zal ik me erin verdiepen en het misschien alsnog doen maar voorlopig zoek ik naar andere oplossingen of een update vanuit samsung / vlingo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:27

knakworst

Get more sats!

En daarna ben je in het verkeerde topic en mag je hier verder [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware :z

Overigens lees ik nu net het volgende:
nieuws: Pincode Google Wallet is te achterhalen op toestel met root

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Razer schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:22:
[...]

Dat rooten is wel geteld 3 minuten werk en 3 muis klikken :P
Telefoon in download mode, Odin op je PC knallen, SpeedMod kernel flashen en je bent geroot =) En nog wat irritante Samsung Kernel Bugs kwijt, en je geniet van een wat langere accu duur :P
Hoe vaak moet iemand zeggen dat ze niet willen rooten? >_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:32:
Dan moet er ook geen vraag gesteld worden waarvan bekend is dat je moet rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Brad Pitt schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:43:
[...]

Dan moet er ook geen vraag gesteld worden waarvan bekend is dat je moet rooten?
Waarom stel je een vraag waar het antwoord al bekend over is? Zelfde logica.

Ik dacht dat dit een topic was om mensen te helpen, en over S2 te praten. Niet als een stel telegraaf lezers gaan zeiken over iemand die wat vragen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:56:
Waarom stel je een vraag waar het antwoord al bekend over is? Zelfde logica.
Dus het was wél een goede vraag terwijl al bekend was dat het antwoord onmogelijk ging zijn. Okay dan.
Ik dacht dat dit een topic was om mensen te helpen, en over S2 te praten.
En het enige goede antwoord geven, dat je rooted moet zijn, mag dus niet en krijg je meteen lullige emoticons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
lanerios schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:32:
[...]

Dude zoals de mensen Brad Pitt ook al aangeeft is bekend dat dit niet zonder root gaat, de betreffende user van vraag ziet rooten als groot probleem, en geef ik in kort uitleg dat het allemaal niet zo moeilijk is en hij er niet te moeilijk over moet denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Brad Pitt schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:01:
[...]

Dus het was wél een goede vraag terwijl al bekend was dat het antwoord onmogelijk ging zijn. Okay dan.

[...]

En het enige goede antwoord geven, dat je rooted moet zijn, mag dus niet en krijg je meteen lullige emoticons.
Lullige emoticons? Cool, dat mensen zich daar al aan storen tegenwoordig. Speciaal voor jou dan: 8)7

Op zich is antwoord geven geen problewem, maar dan niet op een of andere nerdrage manier. Op die manier zijn we bijna even erg als de apple fanboys, en dat willen we ook niet denk ik

Voordat iedereen gelijk begint te schuimbekken: Neem niet alles serieus.. dan krijg je nog een keer hartproblemen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 09-02-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Ik snap dat rooten in dit geval voor de meeste hier als de beste/makkelijkste oplossing is. Waarschijnlijk omdat deze mensen ervaring hebben in het rooten, wellicht vergt het een paar uur van je tijd om dit onder de knie te krijgen maar dan ben ik wel van het probleem af.

Enfin, dat snap ik allemaal wel maar omdat ik verwacht dat er hier mensen zitten met (veel) meer kennis dan ik zelf heb over de S2 hoopte ik dat er alternatieven waren, zoals een software update of andere 'tips&tricks' om dit soort dingen op te lossen.

En @ brad pitt "Dan moet er ook geen vraag gesteld worden waarvan bekend is dat je moet rooten?". Voor jou is dit misschien zo klaar als een klontje, maar ik hoopte eigenlijk op een alternatief, als ik wist dat het echt de enige mogelijkheid is had ik natuurlijk niet de vraag hier gesteld. (ik heb die kennis immers niet!)

Dus, rooten is voor mij een laatste optie (dan maar even investeren in wat kennis), tot die tijd probeer ik nog verder te zoeken naar een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BertP schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:24:
En @ brad pitt "Dan moet er ook geen vraag gesteld worden waarvan bekend is dat je moet rooten?". Voor jou is dit misschien zo klaar als een klontje, maar ik hoopte eigenlijk op een alternatief, als ik wist dat het echt de enige mogelijkheid is had ik natuurlijk niet de vraag hier gesteld. (ik heb die kennis immers niet!)
Mijn antwoord was niet n.a.v. jouw vraag hoor, maar puur vanwege de reactie(s) er onder. De vraag was okay.
Dus, rooten is voor mij een laatste optie (dan maar even investeren in wat kennis), tot die tijd probeer ik nog verder te zoeken naar een alternatief.
Die IS er dus helaas niet. Je moet VoiceToGo.apk freezen/deleten in /system/app. En je hebt alleen toegang tot die directory als je rooted bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Dan ga ik me naar aanleiding van het topic hier over custom roms wel verdiepen in het rooten en die $@*$#@($@#*( vlingo voice talk er uit te pleuren!

Thnx voor de duidelijk in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BertP schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:42:
Dan ga ik me naar aanleiding van het topic hier over custom roms wel verdiepen in het rooten en die $@*$#@($@#*( vlingo voice talk er uit te pleuren!
Heb een tijdje, voor Jkay handig(er) was, deze app ook gedraaid. Neemt de dubbelklik over voor een app naar keuze i.p.v. Vlingo. Gebruikte hem om bijv. Astra op te starten als je dubbelklikte op je home button.
Je zou kunnen proberen of het werkt, maar om die Vlingo apk te verwijderen heb je uiteraard wel root nodig. Heb deze app niet unrooted getest, denk niet dat het werkt, maar niet geschoten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Thnx, topic had ik inderdaad gelezen. Stond nog op mijn to do lijstje om te proberen, zal het hier even laten weten of het werkt :)

/edit:

Werkt niet, geeft wel aan dat ik het kan installeren, maar als ik dat dan doen geeft hij nadat het balkje volgelopen is de melding dat het niet gelukt is.

[ Voor 39% gewijzigd door BertP op 09-02-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wel jammer dat ze er eigenlijk vanuit gaan dat je gaat rooten. Niet echt practisch :( Ik durf echt (nog) niet mn s2 te rooten, en alles erop kwijt te raken en hem weer op te moeten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Heb op verschillende fora ook wel gelezen dat veel mensen er niet blij mee zijn dat het zo ingebakken zit. Volgens mij is ICS een oplossing maar ik heb ook gelezen dat er misschien een software update komt om het probleem op te lossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:51:
Wel jammer dat ze er eigenlijk vanuit gaan dat je gaat rooten. Niet echt practisch :( Ik durf echt (nog) niet mn s2 te rooten, en alles erop kwijt te raken en hem weer op te moeten sturen.
De kans op misère is echt vre-se-lijk gering. Je moet het wel heel bont maken wil je ook maar iéts kwijt raken...

Snap wel dat het misschien eng is, maar als je het eenmaal hebt gedaan (wat echt easy peasy is) heb je gewoon best wel wat voordelen. Heb de SGS2 een uurtje of zo na aanschaf geroot want had redelijk wat flash ervaring vanwege de HTC Magic ervoor en ook daar is het wel eens bijna fout gegaan maar je toestel echt bricken is niet iets dat vaak voorkomt. Gewoon goed lezen wat er staat en het is gauw een tweede natuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Maar, is het dan nog mogelijk om evt later de stock firmware terug te zetten? ik ben die schil van Samsung nu gewend en vind het soms wel lekker werken.

Anders: Als ik het later niks vind, kan ik dan terug naar de Samsung shell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
lanerios schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:07:
Maar, is het dan nog mogelijk om evt later de stock firmware terug te zetten? ik ben die schil van Samsung nu gewend en vind het soms wel lekker werken.

Anders: Als ik het later niks vind, kan ik dan terug naar de Samsung shell.
Je kan alles weer 100% stock terug flashen, en een rooted kernel heeft verder niks met je firmware te maken. Je kunt gewoon stock firmware draaien met alleen een rooted kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dan maar toch in gaan verdiepen :) laatste keer dat ik hier naar keek was het net mogelijk om de Spica te rooten en was het Bricked overal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
lanerios schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:14:
Dan maar toch in gaan verdiepen :) laatste keer dat ik hier naar keek was het net mogelijk om de Spica te rooten en was het Bricked overal
Don't worry, zelfs al je data blijft behouden.
Paar hints, Odin en: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1182498

En even 10 minuten tijd nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volg dit topic nu al een tijdje en sinds de update naar 2.3.6 via samsung Kies heb ik nu ook reeds te maken met "spontante restarts' en ook met een veel sneller batterijverbruik geloof ik. Hopelijk komt in Maart snel ICS uit en worden deze zaken verholpen, want er valt volgens mij weinig aan te doen.

Ik had dan ook helemaal niet willen updaten, maar ik had dus een probleem! Mijn internet van Telfort werkt gewoon zeer brak de laatste weken. Soms kan ik nergens verbinding mee maken, soms heel langzaam en heel soms werkt het zoals het hoort. Wifi werkt daarentegen dus uitstekend!

Wat heb ik reeds gedaan:

- Heb dus update uitgevoerd naar 2.3.6 en ook al wat apps als 3g watchdog / droidstats etc eraf gegooid,
- Las ergens dat je roaming aan moest zetten bij telfort. Lijkt me vreemd trouwens want de eerste maand nadat ik mijn telefoon had werkte alles prima. Maar enfin....ook gedaan.
- Heb de instellingen van telfort nog eens handmatig ingesteld
- Telefoon uit/aan (jaja, ook altijd proberen)

Maar niks van dit alles lijkt dus te helpen. Iemand een idee? Heb wel mijn abonnement recentelijk van abo naar sim only omgezet. Maar lijkt me sterk dat het hier aan ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
Bij mij is het rebooten opgelost door de SD kaart te unmounten / verwijderen. Daarvóór had ik steeds WIFI uitstaan.

Dus gek genoeg lag het bij mij aan een combinatie van die twee. Sinds de SD kaart er niet meer in zit, draait WIFI ook stabiel en geen reboots gehad.

Voor de goede orde: SD kaart vorige week dinsdag verwijderd en sindsdien geen reboot meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sansar schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:40:
Bij mij is het rebooten opgelost door de SD kaart te unmounten / verwijderen.
Andere SD-card al geprobeerd? Misschien is 'ie wel brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-10 09:18
De oorzaken en mogelijke oplossingen voor problemen met 2.3.6 zijn uitgebreid aanbond gekomen in dit topic: [Galaxy SII] 2.3.5 & 2.3.6 problemen met spontane reboots

Het enige wat ik kan zeggen is, je moet op dit moment niet updaten als je geen problemen hebt, de originele 2.3.3 ROM was misschien nog wel het best.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ph4ge schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:08:
De oorzaken en mogelijke oplossingen voor problemen met 2.3.6 zijn uitgebreid aanbond gekomen in dit topic: [Galaxy SII] 2.3.5 & 2.3.6 problemen met spontane reboots

Het enige wat ik kan zeggen is, je moet op dit moment niet updaten als je geen problemen hebt, de originele 2.3.3 ROM was misschien nog wel het best.
Niet helemaal; batterijverbruik was daar veel hoger. Mijn 2.3.6 gaat veel langer mee, maar ik moet ook sd-card unmounten, en wifi alleen aanzetten als het scherm aanstaat. Anders reboot 'ie nog 1 keer per dag.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Samsung_NL Samsung Nederland:

ICS in Q1, ik verwacht einde Q1, Vlingo heb ik nog niet eerder van gehoord dus daar moet je me even bij helpen? De reboots zullen met de nieuwe update helemaal verdwijnen. Op dit moment werkt het wanneer je je SD kaart uit je telefoon haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
BertP schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:18:

ICS in Q1, ik verwacht einde Q1, Vlingo heb ik nog niet eerder van gehoord dus daar moet je me even bij helpen? De reboots zullen met de nieuwe update helemaal verdwijnen. Op dit moment werkt het wanneer je je SD kaart uit je telefoon haalt.
Kortom ze hebben geen idee over hun eigen product. Echt samsung weer :( Q1 wordt rond maart Q3 ben ik bang. Zelfde als met de spica.

En dan Vlingo niet kennen? 8)7

Kunnen ze niet gewoon een zooi GoT mensen neerzetten? Die weten wel waar ze het over hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
ph4ge schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:08:
idd......ik koester deze ROM......nooit een spoortje lag, nooit een(1) reboot!.....ok, batterijverbruik kan beter.

[ Voor 4% gewijzigd door FunZip op 09-02-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
lanerios schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:20:
[...]

Kortom ze hebben geen idee over hun eigen product. Echt samsung weer :( Q1 wordt rond maart Q3 ben ik bang. Zelfde als met de spica.

En dan Vlingo niet kennen? 8)7

Kunnen ze niet gewoon een zooi GoT mensen neerzetten? Die weten wel waar ze het over hebben
Q3... maart? Snap je wat de Q betekent? :P
Dat zijn kwartalen, eind maart is dus nog altijd gewoon Q1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Razer schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:33:
[...]

Q3... maart? Snap je wat de Q betekent? :P
Dat zijn kwartalen, eind maart is dus nog altijd gewoon Q1.
Wat ik bedoel is dat ze er eind maart opeens Q3 gaan aangeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
Brad Pitt schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:46:
[...]

Andere SD-card al geprobeerd? Misschien is 'ie wel brak.
Is inderdaad de volgende logische zet, maar ik heb nog genoeg ruimte op het interne geheugen.
Het is trouwens de gratis 8GB SD kaart van Samsung, ten tijde van de actie vorig jaar (eerste lichting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
De samsung webcare die zegt het door te geven dat Vlingo vervelend is... daar kan ik natuurlijk niks mee :x Niet dat ik dat verwacht had overigens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
BertP schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:14:
De samsung webcare die zegt het door te geven dat Vlingo vervelend is... daar kan ik natuurlijk niks mee :x Niet dat ik dat verwacht had overigens..
Kan je niet gewoon een vinkje uitzetten bij het gebruik van vlingo bij de taal/toetsenbord/invoer optie van de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Nope.. het zit echt ingebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:07
hallo,

Ik gebruik de standaard mail-app. Weet iemand hoe ik in 1 keer alle mail kan verwijderen uit mijn inbox?
verwijderen lukt wel, maar dan stuk voor stuk. daar heb ik niet zoveel zin an. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien: Settings - applicaities beheren - E-mail - gegevens wissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:07
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:00:
Misschien: Settings - applicaities beheren - E-mail - gegevens wissen?
Die had ik ook al bekeken, maar dan wis je meer dan alleen je mail ;-)
Dramatisch dat het niet kan. Iemand tip voor een 'goede' mailclient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-10 10:09
BertP schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:18:

Helaas staat al mijn muziek op mijn SD kaart en is dit maar een halve oplossing. Het zou fijn zijn als ze deze update ook gelijk OTA uitbrengen, aangezien heel veel mensen -naast de reboot problemen- problemen hebben met Kies. Er is waarschijnlijk ook wel een flinke overlap tussen die twee groepen, wat het niet meer dan klantvriendelijk maakt om de update tegelijk uit te brengen via Kies en OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
ICS nieuws!!!

Van Eldar Murtazin
Android 4 aka ics for sgs2 will be officially available from march 1(depends from country/operator). Update over the air or using kies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een week speelt mijn S2 spontaan keihard de default ringtone af. Het lijkt of er iemand belt, maar dat is niet het geval. Het gebeurt willekeurig, vanuit het niks, een of twee keer per dag. Heb de laatste firmware erop staan en alle apps zijn geupdate.

Iemand meer hier last van (gehad)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
@ roy, fijn, hopen dat ze dan ook die vlingo update meenemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
FunZip schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:31:
[...]

idd......ik koester deze ROM......nooit een spoortje lag, nooit een(1) reboot!.....ok, batterijverbruik kan beter.
ik koester 2.3.6 , apps sluiten automatisch ,batterij gaat dagen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:25:
Sinds een week speelt mijn S2 spontaan keihard de default ringtone af. Het lijkt of er iemand belt, maar dat is niet het geval. Het gebeurt willekeurig, vanuit het niks, een of twee keer per dag. Heb de laatste firmware erop staan en alle apps zijn geupdate.

Heb je Samsung Dive ingesteld? Het klinkt namelijk bijna alsof iemand daarmee loopt te spelen. Vanaf de website kan je namelijk je telefoon over laten gaan, maakt niet uit wat voor geluidsinstellingen je hebt ingesteld.
Verander dus voor de zekerheid het wachtwoord van je Samsung-account als je samsung Dive hebt ingesteld, en kjik of het dan nog steeds gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-10 23:15

TRaSH

koffie ?

heb me suf lopen zoeken een paar dagen hier en op google maar heb het nog niet kunnen vinden,
sinds een week of 2 als ik me telefoon oplaad dan dan wil hij niet helemaal tot 100% laden soms maar tot 40-60%.
dacht dus dat me batterij stuk was en heb meteen maar een 2000mAh accu besteld er in gedaan.
helemaal vol opgeladen leek goed te gaan.
maar de volgende nacht (ik laad me telefoon altijd onder het slapen) toen ik wakker werd telefoon gaf 100% aan en ook dat hij vol was.
trek ik de stekker er uit staat hij op eens weer op 40%.

wat ik al zelf geprobeerd heb,
nieuwe accu.
contacten schoonmaken en uitgeblazen met een lucht spuit.
andere lader.

als ik de autolader in me vrachtwagen gebruik (met zo een tomtom usb sigaretten plug) dan wil hij wel tot 100% opladen ook als ik hem verwijderd.

jullie enige suggesties ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gentlemen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-10 10:48
Ik heb een probleem als ik mijn galaxy s2 overclock met tegrak dat het af en toe vast gaat zitten waardoor mijn tel opnieuw gestart moet worden. Accu was gister van 50 % naar 8 gegaan en even later werd het 16% en zo liep de accu vanaf 16% normaal leeg. Echt apart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gentlemen schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 10:51:
Ik heb een probleem als ik mijn galaxy s2 overclock met tegrak dat het af en toe vast gaat zitten waardoor mijn tel opnieuw gestart moet worden. Accu was gister van 50 % naar 8 gegaan en even later werd het 16% en zo liep de accu vanaf 16% normaal leeg. Echt apart!
Even verplaatsen naar dit topic denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
a.s. dinsdag krijg ik mijn S2 binnen :)
Hiervoor een DHD gehad, welke te pletter is gevallen. Lijkt me een fijn ding voor een klein jaartje tot ik weer mag verlengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gentlemen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-10 10:48
Daar staat bij dat het om custom ROMS en custom Firmwares gaat. Ik heb nergens aan gezeten dan alleen mijn s2 met superuser app te installeren. Dat is toch niet hetzelfde als ik ook het originele firmware nog heb en er nooit aan heb gezeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gentlemen schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 11:32:
Daar staat bij dat het om custom ROMS en custom Firmwares gaat. Ik heb nergens aan gezeten dan alleen mijn s2 met superuser app te installeren. Dat is toch niet hetzelfde als ik ook het originele firmware nog heb en er nooit aan heb gezeten?
Vind ik ook hoor, maar "men" meestal niet. Als er ook maar iets ruikt naar custom komt er al gedoe. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:51

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

"Men" meld zich :)

Zodra je je toestel root kun je voor specifieke vragen daarover in het custom ROM topic terecht. Een vraag over overclocken kan dus alleen maar in het custom ROM topic omdat het met een origineel standaard toestel gewoonweg niet kan. Het is dus geen custom ROM maar je doet er wel iets mee dat je standaard er niet mee kunt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals eerder al bericht is de LPB ROM al voor een heel eind goed maar er zit toch een zeer nare bug in. De al oude drainbug (dan misschien om een andere reden) is weer terug. Ik zie dat mijn toestel soms binnen 3 uur leeg is. Als ik dan in de stats kijk dan zie ik meestal "Android -systeem" samen met een paar andere dingen als Swype, Exchange die stuk voor stuk 20 a 30% voor zich nemen.

Het is jammer maar nogsteeds geen 4.0.3 ROM die fatsoenlijk dagelijks te gebruik is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lifeguard schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 11:03:
a.s. dinsdag krijg ik mijn S2 binnen :)
Hiervoor een DHD gehad, welke te pletter is gevallen. Lijkt me een fijn ding voor een klein jaartje tot ik weer mag verlengen :)
Sorry hoor, maar wat is de nieuwswaarde van je bericht? Dit soort onzinmeldingen maakt dit topic alleen maar onleesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:44
ik heb sinds kort de galaxy S2 en heb hier exchange mail op geinstalleerd. Nu vraagt hij elke keer als ik unlock om een pincode. Ik word hier helemaal gek van.
Weet iemand een manier om deze pincode te omzeilen? (de app "no lock" biedt geen uitkomst)
Ik weet dat je altenatieve apps kunt gebruiken voor je mail, maar ik vind de standaard mail app heel lekker in gebruik dus ik gebruik liever deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:25:

Heeft iemand misschien je wachtwoord van Samsung Dive (of een andere remote locator dienst)?

Daarmee kun je op afstand je telefoon laten rinkelen. Zou ik in ieder geval wel als geintje bij iemand uithalen om ze een beetje gek te maken >:)

edit: spuit 11. ik lees dat dit al was aangedragen 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Blindfold op 11-02-2012 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-10 16:25
avec_style schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 18:19:
ik heb sinds kort de galaxy S2 en heb hier exchange mail op geinstalleerd. Nu vraagt hij elke keer als ik unlock om een pincode. Ik word hier helemaal gek van.
Weet iemand een manier om deze pincode te omzeilen? (de app "no lock" biedt geen uitkomst)
Ik weet dat je altenatieve apps kunt gebruiken voor je mail, maar ik vind de standaard mail app heel lekker in gebruik dus ik gebruik liever deze.
Kan je niet omzeilen met de standaard app. De pin lock wordt je opgedrongen door je Exchange policy, dus zal je bij je mail admin moeten vragen of dat uit mag.
Zo niet, kan je Enhanced Email gebruiken, waarbij je de security policies kan omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien je wachtwoord van Samsung Dive (of een andere remote locator dienst)?

Daarmee kun je op afstand je telefoon laten rinkelen. Zou ik in ieder geval wel als geintje bij iemand uithalen om ze een beetje gek te maken

edit: spuit 11. ik lees dat dit al was aangedragen
heb even ingelogd bij Samung Dive. Maar als je van daaruit je phone laat ringen is dit een heel andere ringtone [je krijgt ook een andere achtergrond te zien op je S2].

Het rare is dat als ie begint te loeien, er bij mij niks gebeurd, het default scherm is gewoon zichtbaar en je kunt zelfs apps starten. Heb geen custom rom oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een week of 2 heb ik regelmatig dat de telefoon gereboot is, terwijl deze gewoon in mijn zak zit. Heb nu 2 hoedjes geprobeerd, en de apps doe ik erop heb gezet na dit probleem eraf gehaald. Het lijkt bovendien wel of dit steeds vaker voorkomt... Heb gewoon de stock rom, met updates via kies.

Heeft er nog iemand problemen mee? Misschien ook eren oplossing? Heb google doorzocht, maar niks kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:57
Is 20 posts terug nog genoemd:

[Galaxy SII] 2.3.5 & 2.3.6 problemen met spontane reboots

Heb je daar wat aan?

EDIT:
Als je het topic goed leest, is het een combo van wifi/SD kaart plus firmware. Dus als je niet snapt hoe je een oudere versie kan flashen, kun je ook een van de andere twee aanpakken.

[ Voor 40% gewijzigd door FireAge op 13-02-2012 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, om de firmwareterug te zetten moet ik hem rooten, dus ik wacht nog ff op een updaten van samsung, toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:00:
Hmmm, om de firmwareterug te zetten moet ik hem rooten, dus ik wacht nog ff op een updaten van samsung, toch bedankt!
Dat is niet correct. Zoek maar eens even terug in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-10 14:53
Ik heb een probleempje met mijn Galaxy SII, op random momenten als ik aan het bellen ben dan hoort degene met wie ik bel mij opeens niet meer, dan hoor ik diegene wel (hallo?? hallo??? ben je er nog???) soms gebeurd dit helemaal niet en is er niks aan de hand.
Ik heb het idee als ik mijn telefoon dan op luidspreker zet het probleem verholpen is. Verschil tussen vast en mobiel is er niet.
Ik heb mezelf gebeld op een ander toestel en geprobeerd de telefoon op verschillende manieren vast te pakken of tegen mn wang aan te drukken om te kijken of het probleem zijn opeens voordoet, maar natuurlijk gebeurd er dan niks :P Ik ben verder gewoon goed verstaanbaar en er is geen echo.

Ik had al wat gelezen over noise cancellation maar dit kan ik sowieso niet vinden op mijn telefoon. Ik wil graag testen of dit aan mijn toestel ligt (of aan vodafone), of een rare instelling of iets, misschien zelf de microfoon even 'schoonmaken' omdat er stof in zit?

Is dit een bekend probleem, en zo ja waar kan ik hier meer over vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Laatst online: 27-10 20:32
Alekz87 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:06:
[...]

zelf ook gehad idd een vieze connector
Sorry voor de late quote, maar ik heb ook last van dit probleem. (waarschijnlijk een vieze connector)
Kan ik gewoon met een pipetje whisky op het connectortje druppelen of moet ik in de supermarkt iets beters halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
  • Laatst online: 22-09 18:25
k4kl44s schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 07:57:
[...]

Sorry voor de late quote, maar ik heb ook last van dit probleem. (waarschijnlijk een vieze connector)
Kan ik gewoon met een pipetje whisky op het connectortje druppelen of moet ik in de supermarkt iets beters halen??
Ik heb dit ook gehad (usb denk onterecht dat ie wel/niet verbonden is, hdmi en usb OTG werkten niet, telefoon kan niet uit omdat ie denkt dat ie wordt opgelden, etc), en schoonmaken hielp voor mij niet. Uiteindelijk heb ik voor 10 euro een nieuwe connector gekocht en deze er zelf in gezet. Dat is vrij eenvoudig.Ik heb wat foto's gemaakt met het idee er een kleine howto van te maken, omdat dat probleem wel vaker voorkomt, maar daar was ik nog te lui voor. Kan ik alsnog wel eens doen als er behoefte aan is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Damsplaat schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 08:48:
[...]

Ik heb dit ook gehad (usb denk onterecht dat ie wel/niet verbonden is, hdmi en usb OTG werkten niet, telefoon kan niet uit omdat ie denkt dat ie wordt opgelden, etc), en schoonmaken hielp voor mij niet. Uiteindelijk heb ik voor 10 euro een nieuwe connector gekocht en deze er zelf in gezet. Dat is vrij eenvoudig.Ik heb wat foto's gemaakt met het idee er een kleine howto van te maken, omdat dat probleem wel vaker voorkomt, maar daar was ik nog te lui voor. Kan ik alsnog wel eens doen als er behoefte aan is
De makkelijke manier is naar een servicepoint gaan en het laten doen. Daar doen ze het gratis in ongeveer een half uur (garantie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
  • Laatst online: 22-09 18:25
Hoorde op fora dat dit soms als vochtschade wordt gekenmerkt en ze dan weigeren dit onder garantie te doen. En omdat mijn telefoon is ook geroot had ik helemaal geen zin om te proberen officiële garantie te halen. Maar als het wel lukt dan is dat natuurlijk wel de beste oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Damsplaat schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:24:
Hoorde op fora dat dit soms als vochtschade wordt gekenmerkt en ze dan weigeren dit onder garantie te doen. En omdat mijn telefoon is ook geroot had ik helemaal geen zin om te proberen officiële garantie te halen. Maar als het wel lukt dan is dat natuurlijk wel de beste oplossing
Telefoon klaarmaken voor reparatie bij servicepoint is erg simpel:
- maak een backup van je huidige rom
- verplaats alles van je interne sd-kaart naar de computer (backups kunnen normaal alleen gemaakt worden als je geroot bent)
- Flash een originele rom (bijv XXKJ3, laatste unbranded NL rom)
- reset customrom counter met jig (of flash de originele rom met Mobile Odin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:51:
[...]

- verplaats alles van je interne sd-kaart naar de computer (backups kunnen normaal alleen gemaakt worden als je geroot bent)
Is de laatste stap ook nodig wanneer je geen geel driehoekje hebt bij het opstarten (dus originele kernel gebruikt bij een custom rom)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-10 08:15
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:06:
[...]

Is de laatste stap ook nodig wanneer je geen geel driehoekje hebt bij het opstarten (dus originele kernel gebruikt bij een custom rom)?
Ja, want er is simpelweg geen andere manier om je counter te resetten.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Je kan in de download mode (vol down + home + power) checken of je custom rom counter op 0 staat. Als dit niet zo is, kan je hem inderdaad alleen met een jig resetten.
Een alternatieve methode sinds gisteren is wat omslachtiger maar zou ook kunnen werken. Dat hoort eigenlijk in het custom rom topic thuis verwacht ik, maar omdat het een antwoord is op een vraag van hier toch maar hier het antwoord:
- flash een ICS rom
- installeer TriangleAway, een nieuwe tool van Chainfire. Lees wel goed de beschrijving in het topic, want dit is blijkbaar niet zonder gevaren.
- flash een originele rom met Odin of Mobile Odin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Is het nu nog slim om de Galaxy S2 te halen bij een 2 jarig abo voor m'n vriendin.
Veel meer dan facebook, whatsapp en bellen doet ze er niet mee.
Ze heeft nu een Galaxy S.

Of is het beter te wachten op de Galaxy S3 of de S2 Plus (als die komt)?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-10 09:18
BMW_M3 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:52:
Is het nu nog slim om de Galaxy S2 te halen bij een 2 jarig abo voor m'n vriendin.

Er komt altijd wel weer wat mooiers aan in de toekomst. S2 is op dit moment een van de beste toestellen, zeker voor de prijs. Aan de andere kant, als je vriendin er toch haast niks mee doet, hou het geld lekker in je zak.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Laatst online: 04:52
gwystyl schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:06:
[...]

De makkelijke manier is naar een servicepoint gaan en het laten doen. Daar doen ze het gratis in ongeveer een half uur (garantie).
In een half uur valt tegen, bij mij duurde het twee week.

Ook kreeg ik de mededeling dat er vochtschade was, had de portemonnee dus al getrokken. Gelukkig was het wel gewoon gratis :) Ik heb het trouwens laten doen bij The Phone House in Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
BMW_M3 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:52:

Als ze geen zware dingen met haar telefoon doet, zou ik lekker de Galaxy S houden. Het lijkt me een beetje geldverspilling om een SGS2 te halen, die exact hetzelfde kan maar dan sneller. Als je zelf graag een SGS2 wil is dit natuurlijk wel een mooi moment :), anders zou ik een sim-only verlengen en wachten tot de SGS kapot of ergerlijk traag (voor haar) is.
Mitashi schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:25:
[...]

In een half uur valt tegen, bij mij duurde het twee week.

Ook kreeg ik de mededeling dat er vochtschade was, had de portemonnee dus al getrokken. Gelukkig was het wel gewoon gratis :) Ik heb het trouwens laten doen bij The Phone House in Groningen.
Ik heb het bij het servicepunt in Nieuwegein gedaan, waar ze een eigen reparatie-afdeling hebben. Ze hebben hem daar dus terplekke gemaakt. Als ze hem moeten opsturen kan het inderdaad een stuk langer duren.

[ Voor 28% gewijzigd door gwystyl op 14-02-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
Hoort eigenlijk thuis in het accessoires topic maar toch:

Welke Galaxy variant past in de Brodit autohouder met actieve voeding? Dus in ieder geval moet de powerplug micro-USB zijn en midden aan de onderkant zitten. Voor m'n vrouw zoek ik een leuke opvolger voor haar Nokia 5230 en het zou dan perfect zijn als zowel haar nieuwe telefoon als mijn SGS2 in dezelfde autohouder passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
SGS2 heeft midden onder de micro usb zitten, zelf geen ervaring met de Brodit houders (prijs is voor mij te hoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

lanerios schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:48:
SGS2 heeft midden onder de micro usb zitten, zelf geen ervaring met de Brodit houders (prijs is voor mij te hoog)
Ik had niet verwacht dat de SGS II op de SGS II houder zou passen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sorry, zat niet te lezen :P Lekker wakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
knakworst schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:49:
[...]
Ik had niet verwacht dat de SGS II op de SGS II houder zou passen :X
Ik wil het vanavond wel testen als je wilt, dan heb je morgen de foto :)
Natuurlijk kan ik een SGS2 zoeken voor haar, maar dat is overkill en te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Sansar schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:52:
[...]

Ik wil het vanavond wel testen als je wilt, dan heb je morgen de foto :)
Natuurlijk kan ik een SGS2 zoeken voor haar, maar dat is overkill en te duur.
Lief zijn O+ , jij een III, zij jouw II. Overigens ook geen garantie dat het past, III wordt waarschijnlijk iets breder.

[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 14-02-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-10 23:15

TRaSH

koffie ?

Is er ergens een lijst met service points en evt met eigen reparatie ?
Is zo een service point van samsung of van je provider ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
TRaSH schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:33:
Is er ergens een lijst met service points en evt met eigen reparatie ?
Is zo een service point van samsung of van je provider ?
Even zoeken in dit topic, is vorige week nog besproken. Ook even googlen levert je vrij snel een lijst op. De service punten zijn in principe van samsung, en kunnen bij een providerwinkel (bijv kpn business point) of telefoonwinkel (bijv the phonehouse) in zitten. Ja kan natuurlijk ook naar een winkel van je provider gaan en daar vragen of ze hem kunnen maken, maar de kans is dan vrij groot dat hij opgestuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Margeta
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-01-2022
Hoi
Ik zou ook graag die troep van mijn gs2 af willen hebben.
Ik heb die boeken bol app in de android market gezien, er staat bij dat hij geïnstalleerd is.
als ik daar op klik zie ik optie om de app te verwijderen.
Toen ik het "verwijderen"geklikt had ,kreeg ik melding of ik zeker was dat ik de app compleet met de systeem map wil verwijderen. Ik durfde niet verder mee te doorgaan.

Iemand ervaring er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-10 08:15
Margeta schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:33:
Hoi
Ik zou ook graag die troep van mijn gs2 af willen hebben.
Ik heb die boeken bol app in de android market gezien, er staat bij dat hij geïnstalleerd is.
als ik daar op klik zie ik optie om de app te verwijderen.
Toen ik het "verwijderen"geklikt had ,kreeg ik melding of ik zeker was dat ik de app compleet met de systeem map wil verwijderen. Ik durfde niet verder mee te doorgaan.

Iemand ervaring er mee?
Zonder dat je je toestel geroot hebt, krijg je die app er niet af. Je kan dus veilig klikken wat je wilt :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plexcon
  • Laatst online: 25-06-2024
gwystyl schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:51:
[...]

Ik hoorde laatst van iemand dat die jigs niet meer zouden werken na update 2.3.7 of iets dergelijks.
Iemand een idee, want het lijkt mij klinkklare onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plexcon schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 17:00:
Ik hoorde laatst van iemand dat die jigs niet meer zouden werken na update 2.3.7 of iets dergelijks.
Iemand een idee, want het lijkt mij klinkklare onzin.
Oude(re) bootloader flashen en het werkt weer, maar ook dit is hier mega off-topic hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 18:49
Ik heb sinds gister ook een witte Galaxy S2, fantastisch ding, maar ik vroeg me af of jullie ook lag hebben tijdens het scrollen tussen homescreens met Launcherpro. Ook heb ik altijd een schaakbordmotief als ik scroll in de browser (het beeld moet nog opbouwen). Het scrollen zelf gaat supersmooth.

Ik heb hierdoor sterk het idee dat m'n oude Galaxy Gio sneller is, die had de bovengenoemde problemen namelijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
marhalm schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 17:56:
Ik heb sinds gister ook een witte Galaxy S2, fantastisch ding, maar ik vroeg me af of jullie ook lag hebben tijdens het scrollen tussen homescreens met Launcherpro. Ook heb ik altijd een schaakbordmotief als ik scroll in de browser (het beeld moet nog opbouwen). Het scrollen zelf gaat supersmooth.

Ik heb hierdoor sterk het idee dat m'n oude Galaxy Gio sneller is, die had de bovengenoemde problemen namelijk nooit.
Ik heb Go Launcher en nooit lag. Schaakbordmotief heb ik af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Ik heb iets heel raars met mijn SGSII... Via de usb kabel aan de computer opladen wil wel, via de originele oplader van samsung niet.... Terwijl ik hier mijn oude SGS wel mee kan opladen... Snapt iemand het nog? :s

Zou dit het waard zijn om de garantie voor te gaan gebruiken? :P

EDIT: Gewoon stock ROM (I9100XXKK2)

Ok, en nu blijkt ook dat de camera niet werkt... zelfs een factory reset heeft niet geholpen. Andere apps die deze hardware aanspreken (zoals tine flashlight) werken ook niet...

Ik zal wel even een nieuwe thread hiervoor openen

[ Voor 34% gewijzigd door gabn88 op 15-02-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
marhalm schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 17:56:

Lag had ik ook met Launcher Pro. Met go launcher ex absoluut geen last van lag met scrollen tussen homescreens.

Geblokte webpagina is een bekend iets en hoort ook zo; heb wel eens begrepen dat dit effect ervoor zorgt dat je op die manier snel na oproepen van een site al over de pagina kunt gaan en in- en uitzoomen, nog vóórdat de pagina helemaal geladen is. Wanneer een pagina helemaal geladen is, vind je geen geblokt patroon meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
heutsm schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 21:58:
[...]

Lag had ik ook met Launcher Pro. Met go launcher ex absoluut geen last van lag met scrollen tussen homescreens.

Geblokte webpagina is een bekend iets en hoort ook zo; heb wel eens begrepen dat dit effect ervoor zorgt dat je op die manier snel na oproepen van een site al over de pagina kunt gaan en in- en uitzoomen, nog vóórdat de pagina helemaal geladen is. Wanneer een pagina helemaal geladen is, vind je geen geblokt patroon meer.
Klopt. Dat zorgt er voor dat er minder lag in de browser is en pagina's sneller openen.
Pagina: 1 ... 44 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier