Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Behalve bij de standaard browser en bij de sms berichten. Die blijven altijd actief en moet je bewust killen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 18:10
Senor Sjon schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:32:
Behalve bij de standaard browser en bij de sms berichten. Die blijven altijd actief en moet je bewust killen.
Ja op die manier blijft Whatsapp ook wel actief en GMail bijv.
Maar 'normale' apps sluit je wel degelijk af met de terugknop. Als je de home-knop gebruikt en je gaat een tijd later weer naar die app, zit die gewoon nog waar je was gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:08

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

caspervc schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:17:
Waterschade wordt niet gerepareerd...
Ik had ook waterschade, en opgestuurd naar Samsung, kreeg (verzekering) gewoon een nieuwe, omdat repareren te duur was...
Hoe heb je dat gedaan dan? Heb je eerst Samsung gebeld en toe opgestuurd? Of via een winkel?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Whatsapp blijft sowieso wel actief, maar is dan niet zichtbaar in de task manager. Berichten en internet wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:25:
[...]

Het spijt me, maar wat jij hier zegt is juist onzin.

Als je met de back-knop teruggaat, sluit ie de app wel degelijk af. En met de home-knop 'onthoud' ie de staat van de app.
http://developer.android....tivity.html#onPause%28%29
Called as part of the activity lifecycle when an activity is going into the background, but has not (yet) been killed.
Het is allemaal afhankelijk van hoe een app zichzelf definieert, wat het allemaal doet en welke states gedefinieerd zijn. Niet met welke knop.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erg leuk en zeer interessant, echter blijft het feit dat de meeste apps gewoon sluiten als je op Back drukt.

Zie hier: heb de Nu.nl app geopend en deze staat dan ook uiteraard bij de actieve apps: plaatje
Druk je op Back, en je checkt SystemPanel: wtf, hij is afgesloten: plaatje
Druk je echter op Home en je kijkt, blijft hij (uiteraard) gewoon draaien: plaatje

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:49:
[...]

Erg leuk en zeer interessant, echter blijft het feit dat de meeste apps gewoon sluiten als je op Back drukt.

Zie hier: heb de Nu.nl app geopend en deze staat dan ook uiteraard bij de actieve apps: plaatje
Druk je op Back, en je checkt SystemPanel: wtf, hij is afgesloten: plaatje
Druk je echter op Home en je kijkt, blijft hij (uiteraard) gewoon draaien: plaatje
NU.nl is niet "meeste apps", probeer dat zelfde trukje eens met de browser. Zoals ik al zei heeft het niks met de knoppen te maken maar of een app aangeeft of hij gesloten mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:52:
NU.nl is niet "meeste apps", probeer dat zelfde trukje eens met de browser. Zoals ik al zei heeft het niks met de knoppen te maken maar of een app aangeeft of hij gesloten mag worden.
Lol, ook echt de browser noemen om een punt te maken. Dat is nu juist een van de uitzonderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goede middag
Ik wou vanmiddag een foto maken, toen ik de camera app opende zag ik alles wat je moest zien zolas de focus en de insteling enz., alleen ik zag niet waar ik een foto wil maken dat is gewoon zwart. Hij maakt de foto wel alleen ik kan dus niet zien waarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:52:
[...]

Zo gaat het wel met verreweg de meeste apps.

Maar ja. Beetje nutteloze discussie.
Brad Pitt schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:53:
[...]

Lol, ook echt de browser noemen om een punt te maken. Dat is nu juist een van de uitzonderingen.
idd :')

[ Voor 23% gewijzigd door AzzKickah op 11-01-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:53:
goede middag
Ik wou vanmiddag een foto maken, toen ik de camera app opende zag ik alles wat je moest zien zolas de focus en de insteling enz., alleen ik zag niet waar ik een foto wil maken dat is gewoon zwart. Hij maakt de foto wel alleen ik kan dus niet zien waarvan.
Kan je ook een vertaling maken? Ik begrijp hieruit dat je zwart beeld krijgt in de foto app? Maakt ie de foto wel of is die ook zwart? Geen hoesje of vingers ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:54:
[...]

Zo gaat het wel met verreweg de meeste apps.

Maar ja. Beetje nutteloze discussie.

[...]

idd :')
Brad Pitt schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:53:
[...]

Wat is meeste apps? Hebben jullie all apps in de market bekeken om te zien hoe ze allemaal werken? Het feit dat ik zo een app (nog een systeem app ook nog) er tussen uit weet te pikken betekent dat jullie hypothese incompleet is. Maar sinds jullie vinden dat de browser een uitzondering is...

Spotify
Facebook (sluit altijd onafhankelijk van back of home)
Google+ (blijft altijd open onafhankelijk van back of home)
AH Appie
Instellingen (sluit altijd)
Rabo bankieren (sluit altijd)

Ik begrijp even niet wat "meeste" in zou moeten houden als alle apps die ik dagelijks gebruik een ander gedrag tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Srry een beetje onduidelijk. Hij maakt de foto wel en die ziet er ook goed uit. Alleen als ik een foto wil maken kan ik niet zien waarvan. Er zit geen hand of hoesje voor. Het rare is dat ik er nooit problemen mee heb gehad.
Senor Sjon schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:57:
[...]

Kan je ook een vertaling maken? Ik begrijp hieruit dat je zwart beeld krijgt in de foto app? Maakt ie de foto wel of is die ook zwart? Geen hoesje of vingers ervoor?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:04:
Srry een beetje onduidelijk. Hij maakt de foto wel en die ziet er ook goed uit. Alleen als ik een foto wil maken kan ik niet zien waarvan. Er zit geen hand of hoesje voor. Het rare is dat ik er nooit problemen mee heb gehad.
[...]
Hoor je de camera wel tikken als je de camera app aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:02:
Het feit dat ik zo een app (nog een systeem app ook nog) er tussen uit weet te pikken betekent dat jullie hypothese incompleet is.
Wat begrijp je niet aan "meeste"? Er staat toch niet dat het altijd zo is?
Ik begrijp even niet wat "meeste" in zou moeten houden als alle apps die ik dagelijks gebruik een ander gedrag tonen.
"Alle" apps nog wel. Dus alle apps sluiten NIET af bij een druk op Back. Wie generaliseert hier nu?!

[ Voor 23% gewijzigd door Brad Pitt op 11-01-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:06:
[...]

Wat begrijp je niet aan "meeste"? Er staat toch niet dat het altijd zo is?

[...]

Wil best een keer hier 200 apps gaan openen en "sluiten" m.b.v. de Back-toets. Maar whatever ook, ondanks dat ik uiteraard helemaal begrijp wat je bedoelt (dat de app het zelf moet "bepalen" wat 'ie doet bij een druk op Back) is dit misschien makkelijker: jij hebt helemaal gelijk, de meeste apps sluiten NIET af bij een Back-druk. Beter?
Nou van wat ik heb gezien is meeste NU.nl, blijkbaar. Als je met relatieve termen gaat gooien moet je niet opkijken als mensen er even een definitie van willen. Geef eens percentages of getallen ofzo. Het is dat jij vindt dat meeste zo werken maar zoals je hierboven kan zien werken meeste niet eens zo. Het is afhankelijk van hoe een app zichzelf definieert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:09:
Geef eens percentages of getallen ofzo. Het is dat jij vindt dat meeste zo werken maar zoals je hierboven kan zien werken meeste niet eens zo. Het is afhankelijk van hoe een app zichzelf definieert.
Zal nu "even" een x-aantal apps gaan openen en sluiten, waarom weet ik niet, maar goed, brb.

Okay, getest: Engadget, AndroidWorld Reader, QuickPic, XDA app, BBC News, Feedly, Root Explorer, Soundhound, Kentekencheck en AndFTP. Allemaal verdwijnen ze vanuit Active naar Cached. Dat is met verreweg de meeste apps zo. Kan rijtje nog veel en veel langer maken maar dat is zinloos, >90% werkt zo.

[ Voor 27% gewijzigd door Brad Pitt op 11-01-2012 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:11:
[...]

Zal nu "even" een x-aantal apps gaan openen en sluiten, waarom weet ik niet, maar goed, brb.

Okay, getest: Engadget, AndroidWorld Reader, QuickPic, XDA app, BBC News, Feedly, Root Explorer, Soundhound, Kentekencheck en AndFTP. Allemaal verdwijnen ze vanuit Active naar Cached. Dat is met verreweg de meeste apps zo. Kan rijtje nog veel en veel langer maken maar dat is zinloos, >90% werkt zo.
Nou heb jij er dus 10 genoemd... en ik net boven al 7 (waarvan 2 system apps). Hoe kom jij dan nog aan 90%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Misschien moeten jullie de strijdbijl maar begraven. Niet zo'n nuttige discussie dit en bovendien off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:39:
[...]

Nou heb jij er dus 10 genoemd... en ik net boven al 7 (waarvan 2 system apps). Hoe kom jij dan nog aan 90%?
Wat een onzindiscussie.

Tjonge jonge, druk op de toets aan de rechterzijkant en houd hem even vast, kies daarna voor uitschakelen, en je weet zeker dat ALLE apps uitstaan. (En je hebt geen batterydrain meer) :O

[ Voor 4% gewijzigd door TifKag op 11-01-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
In het verleden was er sprake van een camerafix. Is dit nog steeds 'nodig' of is er inmiddels d.m.v. een update al een verbetering geweest van de bitrate etc.?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
iemand ervaring met het probleem dat de telefoon vastloopt en heel warm wordt op willekeurige momenten nadat je een sms hebt gestuurd ?? en als je je batterij eruit haalt en terug stopt werkt alles weer maar wordt je laatste sms nogmaals verzonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:53:
goede middag
Heb ik ook wel eens gehad. Camera killen of rebootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:39:
Nou neen. Instellingen: draait gewoon door bij drukken op Home, sluit af bij drukken op Back.

Appie: Home is draait door, Back sluit af. Die andere apps heb ik niet, kan geen mening over geven. Verreweg de meeste apps werken op deze manier.

Als ik nog 50 meer apps moet gaan testen hoor ik het graag, kan je echter ook zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-12-2024
Brad Pitt schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:45:
[...]

Nou neen. Instellingen: draait gewoon door bij drukken op Home, sluit af bij drukken op Back.

Appie: Home is draait door, Back sluit af. Die andere apps heb ik niet, kan geen mening over geven. Verreweg de meeste apps werken op deze manier.

Als ik nog 50 meer apps moet gaan testen hoor ik het graag, kan je echter ook zelf doen.
wat een vreemde discussie is dit!
Volgens mij worden hier enkele applicaties en services door elkaar gehaald.
Applicaties sluiten af met de back-knop (Die softknop rechts onder) en services draaien dan gewoon door. Ik denk dat de meeste* services wel vanuit de task manager gestopt kunnen worden maar dit zal van de software afhangen.

*meeste als in... de gene die ik gezien heb om discussies te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik snap even niet waarom er geen topicreport is aangemaakt, maar de discussie over apps is hier offtopic. Jammer dat het steeds dezelfde zijn die menen offtopic te moeten gaan, jullie zouden inmiddels beter moeten weten. Nu weer ontopic.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 15:05
Sinds 2.3.6 last van de battery drain bug. 100% voordat ik ga slapen en word ik wakker met 20% battery waarvan 90% door android OS wordt opgeslokt.

Is hier al een fix voor?

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Furfoot schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:55:
Sinds 2.3.6 last van de battery drain bug. 100% voordat ik ga slapen en word ik wakker met 20% battery waarvan 90% door android OS wordt opgeslokt.

Is hier al een fix voor?
Nope
Is je toestel constant wakker? In dit en het batterij topic zijn legio oplossingen en howto's te vinden om te kijken waar dat vandaan komt. Je kan ook een geavanceerdere app halen die wat meer laat zien wat er met je accu gebeurd. Dan weet je welke services allemaal los gaan. Meestal is dit gewoon twitter/facebook/exchange mail op push of continu sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 15:05
Senor Sjon schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:03:
[...]

Nope
Is je toestel constant wakker? In dit en het batterij topic zijn legio oplossingen en howto's te vinden om te kijken waar dat vandaan komt. Je kan ook een geavanceerdere app halen die wat meer laat zien wat er met je accu gebeurd. Dan weet je welke services allemaal los gaan. Meestal is dit gewoon twitter/facebook/exchange mail op push of continu sync.
Thx voor de tip. Ik heb metteen BetterBatteryStats aangeschaft en ben daar nu mee aan het stoeien. Lijkt erop dat de nieuwe facebook update de samsung social hub app wakker houdt.

[ Voor 5% gewijzigd door Furfoot op 12-01-2012 09:25 ]

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Als ik de reacties in de market elke keer lees, is de facebook app een ding die je niet wil hebben op je telefoon.

Maar weer ontopic voor we een schop van een mod krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Ik heb een probleem met mijn Gmail app.
Sinds gister kan ik geen mails meer versturen. Ik kan ze wel gewoon ontvangen.

Iemand hetzelfde probleem? of een idee wat hier aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Mistermo schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:30:
Ik heb een probleem met mijn Gmail app.
Sinds gister kan ik geen mails meer versturen. Ik kan ze wel gewoon ontvangen.

Iemand hetzelfde probleem? of een idee wat hier aan de hand is?
problem solved..

Cache leeg gehaald van de Gmail app en het probleem is opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Misschien iets hoger lezen?

[quote]janvanduschoten schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:46:
[modbreak] Ik snap even niet waarom er geen topicreport is aangemaakt, maar de discussie over apps is hier offtopic. Jammer dat het steeds dezelfde zijn die menen offtopic te moeten gaan, jullie zouden inmiddels beter moeten weten. Nu weer ontopic. [/]
[/quote]

Hier kan je je vraag neerzetten:

Android Market en applicaties - Deel 16

Iets te traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-09 13:31
Sinds een paar weken ben ik van de iPhone overgestapt naar de SGS2. Mooi apparaat, snel, android bevalt prima etc...
echter, als ik mensen bel krijg ik vaak te horen dat ik bijna niet te verstaan ben. Ik hoor de persoon aan de andere kant altijd wel goed. Is de kwaliteit van het bellen via een SGS2 minder dan bij de iPhone? Want daar had ik die klacht nooit.
Naar vaste nummers bellen schijnt minder vaak storend te zijn...

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
frumper schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:43:
Sinds een paar weken ben ik van de iPhone overgestapt naar de SGS2. Mooi apparaat, snel, android bevalt prima etc...
echter, als ik mensen bel krijg ik vaak te horen dat ik bijna niet te verstaan ben. Ik hoor de persoon aan de andere kant altijd wel goed. Is de kwaliteit van het bellen via een SGS2 minder dan bij de iPhone? Want daar had ik die klacht nooit.
Naar vaste nummers bellen schijnt minder vaak storend te zijn...
Sommige toestellen hebben een defecte microfoon. Gebruik je een hoesje? En je bent misschien gewend de iPhone zo vast te houden dat je de antenne niet raakt, dat is bij de SGS2 niet nodig en misschien blokkeer je daardoor met je vinger het gaatje van de microfoon. Komt de klacht ook voor bij de headset, een carkit of bluetooth oortje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
ik gebruik inderdaad een hoesje, deze om precies te zijn: http://www.bol.com/nl/p/e...05000011418523/index.html

Ik hou het toestel aan de zijkant vast, dus niet voor de microfoon. Is er een manier om te testen of de microfoon inderdaad defect is, voordat ik hem ter reparatie op ga sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

frumper schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:38:
ik gebruik inderdaad een hoesje, deze om precies te zijn: http://www.bol.com/nl/p/e...05000011418523/index.html

Ik hou het toestel aan de zijkant vast, dus niet voor de microfoon. Is er een manier om te testen of de microfoon inderdaad defect is, voordat ik hem ter reparatie op ga sturen?
De beste manier om een microfoon te testen is dmv een gesprek :)
Test hem eens bij 1 persoon, bel die persoon vast & mobiel, en doe hetzelfde nog eens met een andere SIM kaart van een andere provider. Zo kun je bepalen of het ligt aan de provider
(vanwege je opmerking dat het naar vaste nummers anders is) of aan de microfoon. Test hem ook eens met en zonder hoesje.

Ik heb het verhaal van hoesjes/covers als vaker gelezen, maar dan ging het vaak om een echo geluid dacht ik.

[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 12-01-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
klopt, mensen horen zichzelf ook dubbel...
ik zal hem eens zonder hoesje een paar dagen proberen.

bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
frumper schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:49:
klopt, mensen horen zichzelf ook dubbel...
ik zal hem eens zonder hoesje een paar dagen proberen.

bedankt voor de tips!
Probeer ook via de bijgeleverde headset of met een bluetooth oortje te bellen. Dan wordt de microfoon van het toestel zelf niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Collega van me had ook last van echo. Vooral bij het gebruik van hoesjes. Is erachtergekomen dat dit kwam door een loszittende noise-cancellation microfoon (een of ander rubbertje zat niet goed). Omdat reparatie 4 tot 6 weken zou duren heeft ie zelf het toestel opengeschroefd en die microfoon weer vastgezet : probleem opgelost.

Dit ter info. (eigen risico).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

BoXie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:24:
Collega van me had ook last van echo. Vooral bij het gebruik van hoesjes. Is erachtergekomen dat dit kwam door een loszittende noise-cancellation microfoon (een of ander rubbertje zat niet goed). Omdat reparatie 4 tot 6 weken zou duren heeft ie zelf het toestel opengeschroefd en die microfoon weer vastgezet : probleem opgelost.

Dit ter info. (eigen risico).
Ik ben gister even naar vodafone geweest en dan krijg je idd van zo'n knuppeltje te horen dat reparatie 4 weken gaat duren, het beste wat je kan doen is even naar een winkel met monteur te gaan en eisen dat ze hem ter plekke bekijken, heb het zelf nog niet gedaan dus ben benieuwd of ik het voor elkaar krijg,

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vraagjes, ik kan het trillen niet uitzetten van whatsup weet iemand dat?

2e ik wil een 2e email account instellen maar dat krijg ik niet voor elkaar iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:47

Sjaak_Afhaak

Bleh!

1: in whatsapp menuknop indrukken -> instellingen -> berichten -> trillen uitvinken
2: wat voor email-account?

enne, als je deze vragen letterlijk in google copy-paste, krijg je al bruikbare antwoorden ;) (hint-hint)

[ Voor 32% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 12-01-2012 15:02 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Ik heb een S II waarop ik alleen mijn werk e-mail heb ingesteld.
Wanneer ik een sms krijg, verschijnt deze in Berichten, maar ook in E-mail, waardoor msjes nu ook naar mijn werk e-mail worden gesynchroniseerd.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat smsjes niet tussen de e-mails terecht komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ye Greate'96 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:21:
Je zal wel een of andere Backup-SMS-to-Email app er op hebben gezet want dit gedrag is niet standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:01:
1: in whatsapp menuknop indrukken -> instellingen -> berichten -> trillen uitvinken
2: wat voor email-account?

enne, als je deze vragen letterlijk in google copy-paste, krijg je al bruikbare antwoorden ;) (hint-hint)
Een pop3 email, oh en hoe stel je je email in dat je berichten niet verdwijnen als je op je homepc bekijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:56:
[...]

Een pop3 email, oh en hoe stel je je email in dat je berichten niet verdwijnen als je op je homepc bekijkt..
Iets met 'leave copy on server' heet dat meestal. Geen idee hoe het specifiek bij sgs2 mail heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:56:
[...]

Hallo & welkom :)

We verwachten op GoT wel wat meer eigen inzet dan dat je nu laat zien, het is hier geen helpdesk. We verwachten dat je zelf eerst moeite doet om je vraag te beantwoorden. Denk dan aan het lezen van je gebruiksaanwijzing, het gebruik van het zoekvakje rechts bovenin, Google, etc. Kom je er dan echt niet uit, stel dan gerust je vraag. Let er ook op of je vraag wel in een topic past, dit topic is bedoeld om het toestel zelf te bespreken, niet voor apps e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Net de SGS2 ontvangen!

op de verpakking zit een sticker die zegt: 16gb microsd cadeau!

ik kan echter de sd nergens vinden in de verpakking, er staat bij "lees de voorwaarden op samsung.com/mobile",
maarja da's gewoon de main site.

mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even klikken op de i9100 pagina was daadwerkelijk teveel werk ja? Welnu, dan kom je uit bij deze link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnelain
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:15
Ik begrijp dat dit off-topic is maar heeft iemand al eens geklaagt over die promotionele actie. Kreeg er zelf een 8 gb kaartje bij maar ik heb wel meer betaalt voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
carnelain schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:11:
Ik begrijp dat dit off-topic is maar heeft iemand al eens geklaagt over die promotionele actie. Kreeg er zelf een 8 gb kaartje bij maar ik heb wel meer betaalt voor het toestel.
Und? Je kreeg het kaartje er gratis bij.

Toestel is ondertussen al in nieuwwaarde gezakt. En momenteel krijg je er gratis een 16Gb kaartje bij.
Waar wil je over klagen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnelain
Nouja zoals je het zegt. De prijs daalt (logisch) maar door toevoegen van een 16 gb kaartje stijgt de waarde. Ben verder zeer tevreden met mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
carnelain schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:32:
maar door toevoegen van een 16 gb kaartje stijgt de waarde.
Niet waar. De waarde van het toestel veranderd niet door toevoeging van een gratis kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnelain
Dat klopt. Maar wachten op een lagere prijs wordt door Samsung beloont. Terwijl mensen die er eerder bij waren (en daarmee ook meebouwen aan het succes van het toestel) meer betalen dat niet worden. Maar zoals ik zei off-topic. Ik zat er gewoon even over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
In de afgelopen 2 weken is de prijs verhoogd van €399 naar €439 terwijl de Samsung 16GB SDHC-actie al sinds december bekend is. Het ligt daar dus niet aan, maar ik weet niet waar het wel aan ligt.

Dit is veruit mijn allerbeste telefoon tot nu toe. Ik ben er nog steeds erg blij mee. Ik zit eraan te denken om hem voor te gaan rooten of er een custom rom op te zetten, maar ben bang dat er iets mis gaat of dat hij dan niet meer vloeiend zal lopen zoals nu, onherstelbaar beschadigt of ook spontane reboots gaat vertonen. Ik heb in Samsung Kies ook de firmware upgrade telkens niet doorgevoerd. Ik ben Tweaker, maar ik heb betere dingen te doen dan mijn telefoon structureel te moeten troubleshooten, dus moeilijke keuze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 21-09 20:22
carnelain schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:42:
Dat klopt. Maar wachten op een lagere prijs wordt door Samsung beloont. Terwijl mensen die er eerder bij waren (en daarmee ook meebouwen aan het succes van het toestel) meer betalen dat niet worden. Maar zoals ik zei off-topic. Ik zat er gewoon even over na te denken.
Je kan het ook anders bekijken. Ze verwachten dat de verkopen na een tijd iets gaan inzakken. Om dit wat uit te stellen of een nieuwe boost te geven, geven ze nu een 16Gb kaartje cadeau ipv 8 Gb. Kost Samsung bijna niets, want ze maken ze zelf. Een extra voordeel voor samsung is dat men dan gelijk de telefoon registreerd, zodat men weet wanneer een bepaald toestel gekocht is --> dan gaat dus ook je garantie in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnelain
Ja, in alle gevallen is het gunstig voor Samsung. Maar ik draag graag mijn eurotjes bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Mijn vrouw had wel reden tot klagen. Zij kocht het toestel twee weken voor de nieuwe 16GB actie inging. Zelf heb ik meegedaan aan de 8GB actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Ik heb er helemaal geen kaartje bij gekregen. En wat maakt het uit? Het ding heeft zo'n beetje 13Gb aan bruikbare ruimte. Ik heb er een 4Gb kaartje bij in zitten mocht onverhoopt de interne SD vol raken.

Ruimte zat man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 19:21
AzzKickah schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:48:
Ik heb er helemaal geen kaartje bij gekregen. En wat maakt het uit? Het ding heeft zo'n beetje 13Gb aan bruikbare ruimte. Ik heb er een 4Gb kaartje bij in zitten mocht onverhoopt de interne SD vol raken.

Ruimte zat man :)
Niet voor iedereen denk ik, ik neem nogal wat filmpjes op en dan moet je toch echt een kaartje hebben. Games, muziek filmpjes vreet veel geheugen. Dus niet zo kortzichtig naar jouw behoefte kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mensen die vinden dat ze te weinig opslag hebben op hun s2, vandaag is er een aanbieding bij de Mediamarkt!
Een SANDISK Ultra microSDHC 16GB + Reader
Neem er je voordeel mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29
Ye Greate'96 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:21:
Ik heb een S II waarop ik alleen mijn werk e-mail heb ingesteld.
Wanneer ik een sms krijg, verschijnt deze in Berichten, maar ook in E-mail, waardoor msjes nu ook naar mijn werk e-mail worden gesynchroniseerd.

In het e-mail programma ga je naar menu, account instellingen en daar vink je sms synchroniseren uit.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
lazwa schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 02:08:
[...]

Dus niet zo kortzichtig naar jouw behoefte kijken.
Nou nou zo bedoelde ik het nou ook weer niet hoor.
Iets minder fel kan ook wel. :N

Echt. Als je hier 1 woordje vergeet....

Nog een poging dan: Ruimte zat voor mij man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 21-09 20:22
Senor Sjon schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 23:53:
Mijn vrouw had wel reden tot klagen. Zij kocht het toestel twee weken voor de nieuwe 16GB actie inging. Zelf heb ik meegedaan aan de 8GB actie.
Als je niet in de actieperiode hebt gekocht, heb je geen reden tot klagen. Ik ga ook niet bij de supermarkt klagen als ik nu een kratje bier koop en er maandag achter kom dat het dan in de aanbieding is? Je kan het proberen, maar ik vind het persoonlijk nogal overbodig.

Net als AzzKickah heb ik genoeg aan het interne geheugen, dus zal het me ook niet veel boeien of ik er nou een 8Gb of 16Gb kaartje bij zou hebben gekregen. Ik heb er zelf geen kaartje bijgekregen volgens mij, of ik heb vergeten hem aan te vragen. Ik had al een 8Gb kaartje gekocht voor mijn oude telefoon, en die zit daar nog steeds in terwijl de telefoon fijn stof ligt te happen. Ik heb nog geen behoefte gehad hem over te zetten naar de SGS II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb er nu een 32GB kaartje in zitten aangezien een 16GB SD echt way en way te weinig was. En dat is dan zonder MP3's of whatever. Backups maken van allerlei dingen en wat video's kost echt bákken met geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Brad Pitt schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:16:
Heb er nu een 32GB kaartje in zitten aangezien een 16GB SD echt way en way te weinig was. En dat is dan zonder MP3's of whatever. Backups maken van allerlei dingen en wat video's kost echt bákken met geheugen.
Iedereen z'n eigen manier natuurlijk maar je kunt ook doorslaan in back-uppen, heb ik zelf ook gemerkt.
Ik hoef geen 3 backups van CM7 van elke keer een week na elkaar, en 2 backups van Litening 6.1 en nog een paar backups van andere test-roms.

Video's doe ik niet zoveel mee dus ja dat zal wel schelen :P

Moet wel bekennen dat ik momenteel nog maar een krappe 2Gb vrij heb van de 16 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Brad Pitt schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:16:
Ik heb dezelfde 32GB als Brad erin zitten en idd niet voor niets, ik kom ruimte te kort. Eerst was de stap naar 16GB van Sandisk, en nu 32GB van Samsung en je merkt vooral dat het zeker nodig was als je een weekje bent weggeweest - die 1080p video's zijn zeer space consuming ;)
AzzKickah schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:31:
[...]
Iedereen z'n eigen manier natuurlijk maar je kunt ook doorslaan in back-uppen, heb ik zelf ook gemerkt.
Ik hoef geen 3 backups van CM7 van elke keer een week na elkaar, en 2 backups van Litening 6.1 en nog een paar backups van andere test-roms.
Je kan er zeker in doorslaan maar ik merk toch dat zelfs met gemaatigd backup library is mijn CWM folder al gauw 8gb dus die 12GB die je stock meekrijgt zijn snel vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vreemde dingen die ik nu tegenkom:

Na het ophangen van een telefoon gesprek, geeft het hoofdscherm zich heel even horizontaal weer (Wat ook het meest praktisch zou zijn), maar schiet na een seconde weer verticaal. Dit is als de telefoon horizontaal in mijn autosteun zit. Is dit op te lossen zonder root?

Ook heeft de muziek soms haperingen zeer kort. Ik heb getest met: Winamp, Tunewiki, de standaard muziek meuk, en anderen. De muziek staat op de telefoon zelf en op de micro SD, met allebei merk ik het probleem.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo leute,

Vraagje;

Ik heb nu ongeveer 2 jaar de HTC Desire in mijn bezit en ben hem eigenlijk een beetje beu.
De traagheid, na het werken met de GS2 van mijn vriendin, zit me enorm dwars.
Browsen, gamen, alles loopt gewoon ontzettend traag in vergelijking tot de GS2.
TouchWiz spreekt me niet aan, maar LauncherPro gebruik ik al lang met plezier.

Nu is alleen mijn vraag;
Is het nu niet een beetje achterhaald om nog de GS2 te kopen? Met de quad-core telefoons op komst..
Is de GS2 nog steeds een goede aankoop waarmee je makkelijk 2 jaar vooruit kan? Of is het beter om nog een paar maanden te wachten (al zullen de prijzen van die nieuwe toestellen er natuurlijk ook niet om gaan liegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:36:
Hallo leute,

Vraagje;

Ik heb nu ongeveer 2 jaar de HTC Desire in mijn bezit en ben hem eigenlijk een beetje beu.
De traagheid, na het werken met de GS2 van mijn vriendin, zit me enorm dwars.
Browsen, gamen, alles loopt gewoon ontzettend traag in vergelijking tot de GS2.
TouchWiz spreekt me niet aan, maar LauncherPro gebruik ik al lang met plezier.

Nu is alleen mijn vraag;
Is het nu niet een beetje achterhaald om nog de GS2 te kopen? Met de quad-core telefoons op komst..
Is de GS2 nog steeds een goede aankoop waarmee je makkelijk 2 jaar vooruit kan? Of is het beter om nog een paar maanden te wachten (al zullen de prijzen van die nieuwe toestellen er natuurlijk ook niet om gaan liegen).
Heel simpel: wat zou er nu voor jouw gevoel uberhaupt nog sneller kunnen aan de S2? Het gaat m.i. om zulke marginale verschillen dat je daar niet wakker van hoeft te liggen. 8MP en 1080p zijn al de top voor mij.

Als je een 2e hands S2 rond de 350,- koopt dan heb je toch gewoon een toptelefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Voor die 50 euro meer zou ik een nieuwe halen. De S3 wordt ergens in april verwacht. Dan is ie in de regel pas goed leverbaar in mei/juni. Halfjaar wachten is dan toch zonde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
chronoz schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:15:
Ik zit eraan te denken om hem voor te gaan rooten of er een custom rom op te zetten, maar ben bang dat er iets mis gaat of dat hij dan niet meer vloeiend zal lopen zoals nu, onherstelbaar beschadigt of ook spontane reboots gaat vertonen.
If it ain't broke, don't fix it.

Bij mij was het echter zo dat ie voortdurend vastliep op de originele rom. Met een root en de Hyperdroid rom is dat probleem volledig verholpen. Ik geef toe dit het op de weg van Samsung zou moeten liggen om de problemen, waar velen mee kampen op te lossen, maar ben vooralsnog blij dat ik dan zelf maar actie heb ondernomen (ondanks potentieel garantie-probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Rooten is helaas een hype geworden. Gewoon niet aanzitten als het niet nodig is. Het kan (let op mensen, KAN) een groot risico zijn.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
Sow ik ben toch ff blij dat ik dit 16gb sd kaart gedeelte tegenkom.

Ik heb daar nog recht op haha was het toen der tijd vergeten denk ik..gelijk ff account aangemaakt etc, straks wat op de post doen! =D levertijd is alleen wel een beetje gekheid hoor

''De geheugenkaart wordt binnen 6 tot 8 weken geleverd nadat we je complete inzending hebben ontvangen. Je ontvangt een bevestigingsmail als deze in goede orde bij ons binnen is gekomen.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

lanerios schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:24:
Rooten is helaas een hype geworden. Gewoon niet aanzitten als het niet nodig is. Het kan (let op mensen, KAN) een groot risico zijn.
Aan rooten zit geen groot risico hoor het gaat vaker fout bij het installeren van Stock ROMS.
Een verkeerde kernel sloopt je telefoon niet het het kan alleen fout gaan bij het overclocken (processor opblazen).
En "Gewoon niet aanzitten als het niet nodig is." is geen Tweaker waardige comment.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sjoerdiee schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:26:

Ik heb daar nog recht op haha was het toen der tijd vergeten denk ik..gelijk ff account aangemaakt etc, straks wat op de post doen! =D levertijd is alleen wel een beetje gekheid hoor

''De geheugenkaart wordt binnen 6 tot 8 weken geleverd nadat we je complete inzending hebben ontvangen. Je ontvangt een bevestigingsmail als deze in goede orde bij ons binnen is gekomen.''
Compleet mee eens ja. Maar goed punt, vandaag maar ff alles op de post doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
lanerios schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:27:
[...]

Compleet mee eens ja. Maar goed punt, vandaag maar ff alles op de post doen :P
Btw..

Print uit en stuur samen met een kopie van uw aankoopbon + barcode van de doos naar:

Gewoon een fototje van maken en uitprinten? iemand betere manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Strunkie schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:27:
[...]

Aan rooten zit geen groot risico hoor het gaat vaker fout bij het installeren van Stock ROMS.
Een verkeerde kernel sloopt je telefoon niet het het kan alleen fout gaan bij het overclocken (processor opblazen).
En "Gewoon niet aanzitten als het niet nodig is." is geen Tweaker waardige comment.
En er zijn meer dan tweakers die hier komen hoor ;) en voor de 3e keer. er KAN een groot risico aanzitten. Ligt eraan wat je doet.
Ga ik hem rooten? Nop, ga ik mijn oude Spica rooten? Jep, gewoon om te kijken wat ik ermee kan bereiken (Galaxy Spica, wat een rot telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sjoerdiee schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:28:
[...]

Btw..

Print uit en stuur samen met een kopie van uw aankoopbon + barcode van de doos naar:

Gewoon een fototje van maken en uitprinten? iemand betere manier
Gewoon kopie maken. Doe ik altijd en nog nooit issues mee gehad. (heb beroepsmatig veel met Samsung service te maken gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

lanerios schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:30:
[...]

En er zijn meer dan tweakers die hier komen hoor ;) en voor de 3e keer. er KAN een groot risico aanzitten. Ligt eraan wat je doet.
Ga ik hem rooten? Nop, ga ik mijn oude Spica rooten? Jep, gewoon om te kijken wat ik ermee kan bereiken (Galaxy Spica, wat een rot telefoon)
Je redeneert ergens op waarover je geen verstand hebt. Naar de supermarkt gaan zit ook een groot risico.
Zonder rooten/flashen zit je vast aan troep dat Samsung Software heet.

Samsung: Hardware - top | Software - zeer matig

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
lanerios schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:31:
[...]

Gewoon kopie maken. Doe ik altijd en nog nooit issues mee gehad. (heb beroepsmatig veel met Samsung service te maken gehad)
ik bedoelde dus specifiek van de barcode stikker maar komt goed :)

thx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Strunkie schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:43:
[...]

"
Dus met rooten kan er 100% niks fout gaan als iemand dit zonder kennis ervan doet? Letterlijk risicoloos? Cool, dan is er zeer veel veranderd sinds ik er mee bezig was (Net toen het KIES drama van de spica er was).
"

Vertel de risico's eens dan?

"En samsung software troep? Hmm, ik loop tegen geen enkel probleem aan op mijn oude werkplek met rond de 40 man met een S2. Raar he?"

- reboots met 2.3.6
- kies die amper connect
Bloatware:
- boekenbol
- samsung hubs
- samsung apps
Allemaal 2.3.6 -> 0 reboots gehad
Kies connect allemaal probleemloos (windows 7 64 bit)
Hubs en apps? Zet ze in een mapje ergens weg, en je ziet ze nooit meer.

Dus again, ik zie het probleem echt niet.

De problemen die ik bedoel (again, van de kennis van rond de spica tijd) Bricken, zeer onstabiel toestel, garantie gezeur (ze moeten wel geven maar doen het niet) etc.

[ Voor 49% gewijzigd door corset op 13-01-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

"
Dus met rooten kan er 100% niks fout gaan als iemand dit zonder kennis ervan doet? Letterlijk risicoloos? Cool, dan is er zeer veel veranderd sinds ik er mee bezig was (Net toen het KIES drama van de spica er was).
"

Vertel de risico's eens dan?

"En samsung software troep? Hmm, ik loop tegen geen enkel probleem aan op mijn oude werkplek met rond de 40 man met een S2. Raar he?"

- reboots met 2.3.6
- kies die amper connect
Bloatware:
- boekenbol
- samsung hubs
- samsung apps

En over Touchwiz en vlingo nog maar te zwijgen,

Vlingo zet je niet even in een mapje weg maar is keiharde bloatware die niet uit te schakelen is (2x homebutton).
Het is maar wat je fijn vind ik hoef geen mapje bloatware te hebben die automatisch meestart en batterij wegvreet.Ach blijkbaar kan jij er goed mee overweg.

Je weet zelf niet wat Rooten inhoud maar ondertussen raadt je het wel iedereen af. 8)7

--
De problemen die ik bedoel (again, van de kennis van rond de spica tijd) Bricken, zeer onstabiel toestel, garantie gezeur (ze moeten wel geven maar doen het niet) etc.

Bricken, dat luk je simpel weg niet met een kernel.
Zeer onstabiel? De meeste kernels zijn 10x beter dan de Samsung kernel. Door alle debug modes uit te schakelen bespaar je enorm veel op je batterij verbruik.

Door een root wordt je toestel niet instabiel er zijn namelijk ook roots waarbij de originele kernel wordt gebruikt. Tsja als je systeem apps verwijderd werkt je toestel niet meer stabiel maar met Clockwork heb je zo een backup gemaakt en weer teruggezet.

Garantie?
Als die kapot is flash je gewoon terug naar origineel met een jig kan je zo de counter resetten. Vervolgens toezenden niks aan de hand.

[ Voor 51% gewijzigd door Strunkie op 13-01-2012 14:53 ]

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05

Die 6 tot 8 weken is niet echt waar, ik heb vorige week ergens de brief op de bus gedaan en 3/4 dagen later kreeg ik al een mailtje dat hij over uiterlijk 2 weken al op de mat zal liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Diversity, ze zijn zichzelf aan het indekken. Gewoon een max tijd noemen, kunnen de klanten nooit zeggen dat het te lang duurt. Heb ik ook vaak als ik een toestel naar ze opstuur. Eerst zeggen ze dat het enkele weken duurt, dan een dag later kan ik ze of ophalen of opgestuurd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Diversity schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:49:
[...]

Die 6 tot 8 weken is niet echt waar, ik heb vorige week ergens de brief op de bus gedaan en 3/4 dagen later kreeg ik al een mailtje dat hij over uiterlijk 2 weken al op de mat zal liggen.
Ahaa oke! mooi, doen ze toch wel gewoon in de brievenbus dan he en niet aanbellen etc -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumsel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:43
Sjoerdiee schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:56:
[...]
Ahaa oke! mooi, doen ze toch wel gewoon in de brievenbus dan he en niet aanbellen etc -.-
Rond de kerst heb ik het formulier opgestuurd en ik heb de sd kaart gisteren ontvangen, gewoon in de brievenbus in een normale envelop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 14-09 16:29
lanerios schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:40:
[...]

Aantal reacties inz rooten / custom ROM's
Zoals al vermeld: je bent hier op GoT. Hier zit je juist met mensen die kernels en ROMs flashen. Waarom? Omdat het kan!
Waarom overclock je de snelst verkrijgbare telefoon? Omdat het kan.
Waarom overclock je een i7? Omdat het kan
Waarom flash je een andere fw naar je router? Omdat het kan.

En daarnaast hebben veel aanpassingen ook verbeteringen ten opzichte van het origineel, zoals Strunkie al een aantal malen duidelijk weergegeven heeft.

Dat er ook mensen meelezen die eigenlijk geen tweakers zijn, so be it, maar daar hoef je geen rekening mee te houden op dit forum. De niet tweakers kunnen immers ook terecht op de Samsung forums voor hun informatie. Tweakers.net en GoT zijn nu eenmaal georiënteerd op... Tweakers :)

[ Voor 17% gewijzigd door AllSeeyinEye op 13-01-2012 15:13 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:11:
[...]

Zoals al vermeld: je bent hier op GoT. Hier zit je juist met mensen die kernels en ROMs flashen. Waarom? Omdat het kan!
Waarom overclock je de snelst verkrijgbare telefoon? Omdat het kan.
Waarom overclock je een i7? Omdat het kan
Waarom flash je een andere fw naar je router? Omdat het kan.

En daarnaast hebben veel aanpassingen ook verbeteringen ten opzichte van het origineel, zoals Strunkie al een aantal malen duidelijk weergegeven heeft.

Dat er ook mensen meelezen die eigenlijk geen tweakers zijn, so be it, maar daar hoef je geen rekening mee te houden op dit forum. De niet tweakers kunnen immers ook terecht op de Samsung forums voor hun informatie. Tweakers.net en GoT zijn nu eenmaal georiënteerd op... Tweakers :)
Dank. Tenminste 1 persoon die normaal reageert op mijn idee :p en ik snap hem compleet. Ik ben gewoon de mensen uit mijn omgeving gewend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Grumsel schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:04:
[...]

Rond de kerst heb ik het formulier opgestuurd en ik heb de sd kaart gisteren ontvangen, gewoon in de brievenbus in een normale envelop.
Thanks voor de bevestiging!

Zal er vanavond eens werk van maken.

heb nu een 4 gb had ik nog liggen maar als je gratis 16gb kan krijge... _/-\o_ i like

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:36:
Nu is alleen mijn vraag;
Uit jouw vraag begrijp ik dat je 2 jaar van plan bent om met je telefoon te lopen dan zou ik het half jaar wachten voor lief nemen en voor S3 gaan. Over 2 jaar is S2 echt obsolete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Grumsel schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:04:
[...]

Kan geen DM sture naar jou.. maar er zitte meerdere barcodes op.. moet je die van het kartonne omhulsel kopieren of die echt op het harde doosje zit ( is niet te scannen eigenlijk..)

Edit: ik weet dat het een domme vraag is maar wil het in 1 x goed doen haha :)

[ Voor 8% gewijzigd door Pannekoek_NL op 13-01-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 22-09 15:14

sjaool

Every life should have 9 cats

businka19 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:41:
[...]

Uit jouw vraag begrijp ik dat je 2 jaar van plan bent om met je telefoon te lopen dan zou ik het half jaar wachten voor lief nemen en voor S3 gaan. Over 2 jaar is S2 echt obsolete.
Als je op die manier gaat redeneren kan je nooit meer wat kopen.
De Samsung Galaxy S2 zal over 2 jaar misschien achterhaald zijn maar is voorlopig nog steeds een erg goede en snelle telefoon die nog niet al zijn mogelijkheden heeft, kunnen, laten zien.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

businka19 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:41:
[...]

Waar zijn de tijden dat de levensverwachting van een stukje electronica 15 jaar was?

De S2 is een toestel wat een nog een hele lange tijd mee kan. Kijk maar naar de Galaxy S en de iPhone 3GS. Al zijn ze achterhaald door nieuwere versies, ze zijn beide nog in de verkoop en ze zijn beide nog goed mee met de huidige ontwikkelingen. Voor mensen die niet het laatste van het laatste willen zijn die twee goede opties voor een goede prijs (280 euro).

Als de S3 uit is zal de S2 dezelde lot ondergaan waarschijnlijk. De S2 zal een tijdje in productie blijven maar dan voor een lagere prijs. Dus om het vraag te beantwoorden, als je kan wachten, wacht even een paar maanden dan kan je of een nieuwere versie kopen of de S2 goedkoper aanschaffen. Als je niet kan wachten dan is de S2 goed waar voor je geld.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:14
sjaool schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:48:
[...]

Als je op die manier gaat redeneren kan je nooit meer wat kopen.
De Samsung Galaxy S2 zal over 2 jaar misschien achterhaald zijn maar is voorlopig nog steeds een erg goede en snelle telefoon die nog niet al zijn mogelijkheden heeft, kunnen, laten zien.
Mmmm niet helemaal mee eens. Als je nu nog een aantal maanden kunt wachten dan zou ik het doen, gezien de quad-cores die er aan komen. SGS2 is nu een klein jaar oud en als je hem bij introductie hebt gekocht dan is de telefoon voor het grootste deel van zijn economische levensduur (2 jaar?) high-end. Als je hem nu pas koopt dan zit je een beetje op de grens van oud/nieuw. Maar dit is een eeuwige discussie met elektronica. Dus als je een nieuwe tel. nodig hebt koop het dan nu. Kun je het nog even uitzitten met je huidige tel. wacht dan nog even enkele maanden. IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Polster schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 21:22:
[...]

Mmmm niet helemaal mee eens. Als je nu nog een aantal maanden kunt wachten dan zou ik het doen, gezien de quad-cores die er aan komen. SGS2 is nu een klein jaar oud en als je hem bij introductie hebt gekocht dan is de telefoon voor het grootste deel van zijn economische levensduur (2 jaar?) high-end. Als je hem nu pas koopt dan zit je een beetje op de grens van oud/nieuw. Maar dit is een eeuwige discussie met elektronica. Dus als je een nieuwe tel. nodig hebt koop het dan nu. Kun je het nog even uitzitten met je huidige tel. wacht dan nog even enkele maanden. IMHO.
Economische levensduur van maar 2 jaar? Dat is wel een behoorlijk dure afschrijving dan. Ik denk dat je bedoelt dat je het toestel voordelig kan aanschaffen met een 2 jarig abonnement maar de economische levensduur is absoluut niet 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:14
Economische levensduur is misschien niet de beste term maar ik denk dat voor heel veel mensen 2 jaar wel het moment is om te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 14:03

In de praktijk was dit bij mij bij de 8GB sd slechts 3 werkdagen, terwijl er ook 6 tot 8 weken als levertijd genoemd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Heb nu 2 dagen de SGS2.

Ik mis toch wel een beetje een notificatie led: op mijn vorige telefoon kon ik zien als ik een sms/email/missed call/etc had doordat er een led knipperde op mijn telefoon. Iets dergelijks zit echt helemaal niet op de sgs2 begrijp ik? lijkt me dat ze onder de home knop of die 2 oplichtende iconen op de touchkeys ernaast toch wel zoiets hadden kunnen bewerkstelligen, of mis ik soms iets?

Ik wordt ook een beetje mesjokke van de melding "battery fully charged, remove charger". Ik kan de setting nergens vinden om het uit te zetten. Behalve dat het uberhaupt storend is, is de notificatie ook totaal nutteloos of overbodig en zou zelfs je leven vervelender maken als je het advies op zou volgen: en dan de volgende dag naar je werk met 50% batterij. Is dit te verhelpen ?
Pagina: 1 ... 40 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier