Kan je gewoon opnieuw downloaden, die apps zijn 'Purchased' gekoppelt aan je account.Sansar schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:32:
Heb de laatste dagen zoveel mogelijk van de telefoon en SD kaart verwijderd, behalve betaalde apps want ik heb nog geen ervaring met het opnieuw downloaden van gekochte content in de Android Market.
Draai nu op stock 2.3.5 en heb sporadisch last van het rebooten.
Ik neem de gok en ga vanavond 2.3.6 installeren. Als bij blijft rebooten dan zet ik wifi uit, unmount de SD kaart of installeer Load Monitor.
Bedankt voor het antwoord, goed te weten mocht het ooit nodig zijn.XElD schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:02:
[...]
Kan je gewoon opnieuw downloaden, die apps zijn 'Purchased' gekoppelt aan je account.
Update ging goed, draait nu op 2.3.6
Om 21:16 uur heb ik wifi aangezet, ben benieuwd of er een reboot volgt vanavond.
Jawel hoor, ik heb die app gefreezed.mariconjo schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:53:
[...]Laatste vraag: carmode bevriezen met Titanium Backup is zeker niet mogelijk?
Maar weet niet of dat een oplossign is voor je probleem, maar probeer het!
Verwijderd
Ik draai ook op 2.3.6 en heb ook sporadisch last van een reboot, 3 a 4 keer in de week. Nu las ik over load monitor en deze geinstalleerd maar ik blijf deze reboots houden.Sansar schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:32:
Ik neem de gok en ga vanavond 2.3.6 installeren. Als bij blijft rebooten dan zet ik wifi uit, unmount de SD kaart of installeer Load Monitor.
Het is misschien de goden verzoeken, maar ik heb inmiddels al een dag of 3-4 geen reboot gehad... ATK heb ik er inmiddels afgegooid, dat maakte voor mij geen drol uit.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik gebruik Sweet Dreams om mijn telefoon 's-nachts in slaap te sussen zodat ik niet wakker gebeld kan worden, maar zijn er ook applicaties die de telefoon op bepaalde tijden (liefst meerdere keren per dag) in de vliegtuigmodus kunnen zetten en er ook weer uithalen? Ik heb al in de forums rond geneusd, ook bij de apps maar kan niets vinden wat erop lijkt. Iemand een suggestie?
Llama kan dat, Timeriffic en Netschedule kunnen het ook. Zelf gebruikt ik Llama om 's nachts mijn telefoon op stil te zetten en om wifi aan en uit te zetten afhankelijk van mijn locatie.racinfo schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:46:
Ik gebruik Sweet Dreams om mijn telefoon 's-nachts in slaap te sussen zodat ik niet wakker gebeld kan worden, maar zijn er ook applicaties die de telefoon op bepaalde tijden (liefst meerdere keren per dag) in de vliegtuigmodus kunnen zetten en er ook weer uithalen? Ik heb al in de forums rond geneusd, ook bij de apps maar kan niets vinden wat erop lijkt. Iemand een suggestie?
[ Voor 12% gewijzigd door Grumsel op 06-01-2012 11:05 ]
Load Monitor installeren fixt het probleem permanent bij mij. Ten koste van je accuduur helaas. Zonder Load Monitor/wifi/sd-card op 2.3.6 gaat de accu minstens 2 keer zo lang mee, als het al niet meer is.Sansar schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:32:
Heb de laatste dagen zoveel mogelijk van de telefoon en SD kaart verwijderd, behalve betaalde apps want ik heb nog geen ervaring met het opnieuw downloaden van gekochte content in de Android Market.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Ik gebruik tasker om het toestel op stil te zetten 's nachts, met sleepmode kan ik zelf de telefoon over laten gaan voor bepaalde belangrijke nummers zodat die wel kunnen bellenGrumsel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:00:
[...]
Llama kan dat, Timeriffic en Netschedule kunnen het ook. Zelf gebruikt ik Llama om 's nachts mijn telefoon op stil te zetten en om wifi aan en uit te zetten afhankelijk van mijn locatie.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Na het installeren van 2.3.6 heb ik lang last gehad van de welbekende spontane reboots, maar nu heb ik al zeker een week geen reboot meer gehad.
Hebben meer mensen die ervaring? Ik ben nieuwsgierig hoe dat kan. Zou de oorzaak in een app kunnen zitten die inmiddels ge-updated is?
Edit:
NVM, vandaag is hij al weer drie keer gereset
Hebben meer mensen die ervaring? Ik ben nieuwsgierig hoe dat kan. Zou de oorzaak in een app kunnen zitten die inmiddels ge-updated is?
Edit:
NVM, vandaag is hij al weer drie keer gereset
[ Voor 9% gewijzigd door aap op 07-01-2012 18:39 ]
Zit ook op stock 2.3.6 maar heb gister nog wat reboots gehadaap schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:45:
Na het installeren van 2.3.6 heb ik lang last gehad van de welbekende spontane reboots, maar nu heb ik al zeker een week geen reboot meer gehad.
Grumsel wrote:
Ik ga de voorbeelden eens bekijken.
Bedankt!Llama kan dat, Timeriffic en Netschedule kunnen het ook. Zelf gebruikt ik Llama om 's nachts mijn telefoon op stil te zetten en om wifi aan en uit te zetten afhankelijk van mijn locatie.
Llama kan dat ook. Je kan "Noisy contacts" toevoegen aan een profiel, deze nummers kunnen je dan wel bereiken.reyals schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:44:
[...]
Ik gebruik tasker om het toestel op stil te zetten 's nachts, met sleepmode kan ik zelf de telefoon over laten gaan voor bepaalde belangrijke nummers zodat die wel kunnen bellen
Oké, alleen vind ik de app niet in de Titanium lijst, of heet ie anders?CRXed schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 01:06:
[...]
Jawel hoor, ik heb die app gefreezed.
Maar weet niet of dat een oplossign is voor je probleem, maar probeer het!
Ik heb ook last van het echo probleem, heeft er iemand ervaring met het direct laten repareren bij Vodafone? ik heb gelezen dat sommige filialen een monteur hebben, de miep die ik aan de helpdesk had wist van niks en gaf me het standaard stuur maar op praatje, maar ik heb weinig zin om 2 weken zonder telefoon te zitten.
Staat je filter in TB goed? (user app / sys app / etc)mariconjo schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:35:
[...]
Oké, alleen vind ik de app niet in de Titanium lijst, of heet ie anders?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Idd niet nodig! Ik heb een abonnement van vodafone via studentmobiel en studentmobiel gaf me 3 lokaties in rotterdam waar ik mijn telefoon kon laten repareren (speaker vervangen). Ik ben toen naar de vodafoneshop gegaan, achterin was een reparatie toonbank en die hebben meteen gratis een nieuwe speaker besteld. (keken niet eens of mijn telefoon geroot was) 4 dagen later kon ik terugkomen en was hij er in een kwartiertje ingezet. Topservice, ondanks dat ik nu niet meer kan bellen:pDapperKonijntje schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:02:
Ik heb ook last van het echo probleem, heeft er iemand ervaring met het direct laten repareren bij Vodafone? ik heb gelezen dat sommige filialen een monteur hebben, de miep die ik aan de helpdesk had wist van niks en gaf me het standaard stuur maar op praatje, maar ik heb weinig zin om 2 weken zonder telefoon te zitten.
Iemand hier last van Burn-in op het scherm?
Ik blijf de lettertegels van Wordfeud zien op mijn SII als ik uit het spel zelf ga.
Las op een ander forum dat Samsung dit niet erkent en dus ook niet onder garantie laat vallen, maar misschien is hier iemand met andere info?
Ik blijf de lettertegels van Wordfeud zien op mijn SII als ik uit het spel zelf ga.
Las op een ander forum dat Samsung dit niet erkent en dus ook niet onder garantie laat vallen, maar misschien is hier iemand met andere info?
Hoe hoog heb je het scherm staan qua helderheid? En hoe lang speel je wel niet?Reksie schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:38:
Iemand hier last van Burn-in op het scherm?
Ik hoor hier wel mensen over deels ingebrande klokken, maar meestal staat mijn beeldscherm uit. Dan kan alles weer tot rust komen.
Elk AMOLED scherm "brandt in". Zonder enige uitzondering. Dat het meer of minder zichtbaar is is een tweede. Heb hier ook een ingebrande klok. Op de sportschool iemand met een Nexus ook. Mijn broers S2 ook. Allemaal.
Tot rust komen kán niet, het is geen retentie, het is gewoon het niet even snel verouderen van de subpixels.
Tot rust komen kán niet, het is geen retentie, het is gewoon het niet even snel verouderen van de subpixels.
[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 06-01-2012 15:38 ]
Nickname does not reflect reality
Bedankt voor de info, dan ga ik morgen maar even naar rotterdam, maar kun je er niet meer mee bellen sinds de reparatie of is dat weer een ander probleem?Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:30:
[...]
Idd niet nodig! Ik heb een abonnement van vodafone via studentmobiel en studentmobiel gaf me 3 lokaties in rotterdam waar ik mijn telefoon kon laten repareren (speaker vervangen). Ik ben toen naar de vodafoneshop gegaan, achterin was een reparatie toonbank en die hebben meteen gratis een nieuwe speaker besteld. (keken niet eens of mijn telefoon geroot was) 4 dagen later kon ik terugkomen en was hij er in een kwartiertje ingezet. Topservice, ondanks dat ik nu niet meer kan bellen:p
Speaker vervangeng, of microfoon vervangen? En had je een orderbevestiging van Vodafone nodig oid, of kon je zo binnenlopen?Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:30:
[...]
Idd niet nodig! Ik heb een abonnement van vodafone via studentmobiel en studentmobiel gaf me 3 lokaties in rotterdam waar ik mijn telefoon kon laten repareren (speaker vervangen). Ik ben toen naar de vodafoneshop gegaan, achterin was een reparatie toonbank en die hebben meteen gratis een nieuwe speaker besteld. (keken niet eens of mijn telefoon geroot was) 4 dagen later kon ik terugkomen en was hij er in een kwartiertje ingezet. Topservice, ondanks dat ik nu niet meer kan bellen:p
Dacht ik wel. Overal staat "alle" aangevinkt, dus imo laat ie alle apps zien.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:34:
[...]
Staat je filter in TB goed? (user app / sys app / etc)
Verwijderd
Ja beetje vaag verhaal. Meteen na de reparatie 4.0.3 met CM9 erop gezet, dus weet niet zeker waar het door gekomen is. Maar vandaag ben ik teruggegaan en heeft hij alleen de microfoon en connector schoongemaakt, de echo is nu weg, maar bellers horen nog steeds een raar gekraak als ze mij aan de lijn hebben. Hij zag nu wel die gele driehoek en mompelde wat afkeurend over geroot, dus weet niet zeker of hij dan wel nog aan reparaties zou doen.DapperKonijntje schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:42:
[...]
Bedankt voor de info, dan ga ik morgen maar even naar rotterdam, maar kun je er niet meer mee bellen sinds de reparatie of is dat weer een ander probleem?
Verwijderd
Speaker vervangen, was opgeblazen. Studentmobiel zei dat het normaal wel nodig was, maar heb geen printer hier, dus zonder geprobeerd en bleek geen probleem bij de baliewoekele schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:48:
[...]
Speaker vervangeng, of microfoon vervangen? En had je een orderbevestiging van Vodafone nodig oid, of kon je zo binnenlopen?
Ik hou het met Netschedule; dat doet precies wat ik wil, niet meer maar ook niet minder. Lama kan dat ook maar bevat vele mogelijkheden méér en die gebruik ik waarschijnlijk toch niet. Ook is Netschedule een lekker klein programma, 112 kbytes. Bedankt voor het meedenken Grumsel.racinfo schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:57:
Grumsel wrote:
[...]
Bedankt!
Indien je deze app via Market probeert te installeren op de S2 komt in beeld dat ANT+ NIET compatible is met de I9100.frye schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:49:
Beschikt de S2 over ANT+? Vindt het niet direct terug op het internet.

Je vraag is hiermee beantwoordt?
[ Voor 15% gewijzigd door racinfo op 07-01-2012 17:27 ]
Car Home, heet ie bij mij.mariconjo schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:35:
[...]
Oke, alleen vind ik de app niet in de Titanium lijst, of heet ie anders?
Maar ik zit op een CM7 rom, weet niet of het bij een rom met TW anders is....
heeft de helderheid van het scherm er dan ook nog invloed op hoe snel dit gebeurd en hoe duidelijk het te zien is? heb na meer dan een jaar mijn galaxy S gebruikt te hebben namelijk nooit ergens last van gehad, maar had wel altijd de helderheid erg laag staan.Brad Pitt schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:37:
Elk AMOLED scherm "brandt in". Zonder enige uitzondering. Dat het meer of minder zichtbaar is is een tweede. Heb hier ook een ingebrande klok. Op de sportschool iemand met een Nexus ook. Mijn broers S2 ook. Allemaal.
over mijn S2 kan ik nog niks zeggen natuurlijk.
Ik neem aan, maar dat is echt een educated guess want nog niets over gelezen/opgezocht, dat een hogere helderheid wel zal zorgen voor een sneller "verschil" tussen de subpixels en daarmee eerder burn-in achtige dingen te zien zullen zijn. Heb op mijn S2 de helderheid altijd op één tikje boven het minimum staan maar toch binnen zes maanden dus reeds een zeer duidelijke plek waar de klok "altijd" staat en ook de hele statusbalk is bij sommige egale kleuren te zien terwijl ik nu al tijden een zwarte achtergrond heb (en dus onzichtbare balk).pimjai schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:37:
heeft de helderheid van het scherm er dan ook nog invloed op hoe snel dit gebeurd en hoe duidelijk het te zien is?
In de praktijk zié je er ook niks van hoor. Je moet je best doen/een egale ("goede" (blauw is goed)) achtergrond weergeven wil je het echt zien. Het precies hetzelfde euvel (nog erger ook) op mijn plasma maar zie daar tijdens het kijken naar normale content ook weinig tot niets van. Vind het scherm van de S2 nog steeds onovertroffen
Op YouTube een preview gevonden van de Galaxy S3, weet alleen niet of het echt is:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=u0dHJFXx43c]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=u0dHJFXx43c]
I call BS. Gewoon een S2 met custom ROM.RutgerFR schreef op zondag 08 januari 2012 @ 00:43:
Op YouTube een preview gevonden van de Galaxy S3, weet alleen niet of het echt is:
[video]
En een Galaxy S doosje

En ik zie ook geen statusbalk, dus durf te wedden dat dat gewoon een fullscreen afbeelding is die je daar op dat scherm ziet.
[ Voor 24% gewijzigd door CRXed op 08-01-2012 01:24 ]
It's not normal how fast it is
Permanent wintericon!
Verwijderd
Mooi... zo'n klok met secondewijzer... jammer dat die secondewijzer dan ook verder niks doet.RutgerFR schreef op zondag 08 januari 2012 @ 00:43:
[video]
mee eens, is duidelijk fake. blijft jammer dat die klok widget nergens te vinden is.Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 04:42:
[...]
Mooi... zo'n klok met secondewijzer... jammer dat die secondewijzer dan ook verder niks doet.
Ach ja, er is geen koe zo bont, of er zit wel een vlekje aan.Brad Pitt schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:56:
[...]
In de praktijk zié je er ook niks van hoor. Je moet je best doen/een egale ("goede" (blauw is goed)) achtergrond weergeven wil je het echt zien. Het precies hetzelfde euvel (nog erger ook) op mijn plasma maar zie daar tijdens het kijken naar normale content ook weinig tot niets van. Vind het scherm van de S2 nog steeds onovertroffen
"When you grow up your heart dies"
Ik vind deze clock widget er nog het meeste op lijken:
Android Market: Tachymetre Clock Widget 4x3 - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwyLDEsImZhY3Rvcnkud2lkZ2V0cy5UYWNoeW1ldHJlIl0.
Android Market: Tachymetre Clock Widget 4x3 - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwyLDEsImZhY3Rvcnkud2lkZ2V0cy5UYWNoeW1ldHJlIl0.
Ik merk zonet dat het scherm van m'n S2 is ingebrand?! 
Als je Wordfeud opstart heb je totdat die lijst van games verschijnt even een bijna volledig grijs beeld. Daarin zie ik de icoontjes van m'n home-screen, de dock-bar en de letter-tegeltjes van Wordfeud staan (terwijl de laatste keer dat ik die tegeltjes in beeld heb gehad gisteren was, dus uuuuuren geleden).
Ik bedoel.. what the f*ck?
Er zijn hier vast mensen die ook Wordfeud erop hebben staan. Kunnen jullie eens kijken of jullie dat verschijnsel ook zien?
Ik heb m'n S2 nu een goeie 4 maanden.
Als je Wordfeud opstart heb je totdat die lijst van games verschijnt even een bijna volledig grijs beeld. Daarin zie ik de icoontjes van m'n home-screen, de dock-bar en de letter-tegeltjes van Wordfeud staan (terwijl de laatste keer dat ik die tegeltjes in beeld heb gehad gisteren was, dus uuuuuren geleden).
Ik bedoel.. what the f*ck?

Er zijn hier vast mensen die ook Wordfeud erop hebben staan. Kunnen jullie eens kijken of jullie dat verschijnsel ook zien?
Ik heb m'n S2 nu een goeie 4 maanden.
Uhm, lees eens een paar posts boven je....AzzKickah schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:18:
Ik merk zonet dat het scherm van m'n S2 is ingebrand?!

Hmmm... weet nog niet of ik zomaar 'akkoord' ga met een ingebrand scherm na 4 maanden.
Je mag toch simpelweg verwachten dat een scherm langer meegaat dan 4 maanden.
Edit: Zo te zien branden eigenlijk alleen de witte pixels in. Tegeltjes Wordfeud, icoontjes in m'n dockbar, witte delen uit Whatsapp icoontje, witte cijfers van m'n klok, etc.
[ Voor 18% gewijzigd door AzzKickah op 08-01-2012 18:32 ]
It's not normal so fast it burns in! Gelukkig hier nog geen last van, maar ik zou zeker garantie gaan claimen als het wel gebeurt binnen 2 jaar. Dat is gewoon niet wat je kunt verwachten van een product van 500 euro.
Zoiets heb ik dus ook.woekele schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:45:
It's not normal so fast it burns in! Gelukkig hier nog geen last van, maar ik zou zeker garantie gaan claimen als het wel gebeurt binnen 2 jaar. Dat is gewoon niet wat je kunt verwachten van een product van 500 euro.
Super AMOLED+ hotsietotsie top of the pops scherm. Nou.
Zit ook erg te twijfelen of ik garantie zal gaan claimen. Gaan ze 'm natuurlijk opsturen, duurt weken, ik geen S2, allemaal gezeik. En als ik een nieuwe krijg, heb ik hetzelfde weer met 4 maand..
Hier hou ik dus niet van he
Toen hij begon met praten ging ik al stuk
Geen last van inbranden hier, heb het toestel nu 7 maanden. Net ff goed gecheckt met verschillende achtergronden, maar kan niets waarnemen.
Tuurlijk het zou niet mogen gebeuren maar... doet tie het er minder om? Als je je telefoon niet meer kan gebruiker, dan is het een ander verhaal maar dat is niet het geval.... toch?AzzKickah schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:08:
[...]
Zoiets heb ik dus ook.
Super AMOLED+ hotsietotsie top of the pops scherm. Nou.
Zit ook erg te twijfelen of ik garantie zal gaan claimen. Gaan ze 'm natuurlijk opsturen, duurt weken, ik geen S2, allemaal gezeik. En als ik een nieuwe krijg, heb ik hetzelfde weer met 4 maand..
Hier hou ik dus niet van he
Nee precies, dat speelt ook wel mee, want het is een superfijn toestel. Ben er echt super enthousiast over.diet schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:34:
[...]
Tuurlijk het zou niet mogen gebeuren maar... doet tie het er minder om? Als je je telefoon niet meer kan gebruiker, dan is het een ander verhaal maar dat is niet het geval.... toch?
Daarom zeg ik ook dat ik hem niet een paar weken wil missen. Daar gaat het nou net om
Baal er wel van in ieder geval.
En Ceze85 heeft er geen last van na 7 maanden zegt ie, dus dat maakt het nog vervelender.
Ben er nog niet uit wat ik er mee ga doen.
Owja... ik heb er na 7 maanden ook geen last van.AzzKickah schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:48:
[...]
Nee precies, dat speelt ook wel mee, want het is een superfijn toestel. Ben er echt super enthousiast over.
Daarom zeg ik ook dat ik hem niet een paar weken wil missen. Daar gaat het nou net om
Baal er wel van in ieder geval.
En Ceze85 heeft er geen last van na 7 maanden zegt ie, dus dat maakt het nog vervelender.
Ben er nog niet uit wat ik er mee ga doen.
Heb wel de helderheid van het display op laag staan. Dit ivm batterij verbruik.
Maar heb wel last van reboots... ieder wat
[ Voor 3% gewijzigd door diet op 08-01-2012 21:54 ]
Mijn SGS2 onthoudt niet welke iconen er bij de 4 snelkoppelingen geplaatst worden. Ik heb 1 standaard icoontje vervangen door WhatsApp, maar die springt weer weg zodra de telefoon opnieuw wordt opgestart of als de UI opnieuw laad.
Ook onthoudt hij van sommige apps de plaats in het menu niet. Iemand die dit probleem ook heeft?
Ook onthoudt hij van sommige apps de plaats in het menu niet. Iemand die dit probleem ook heeft?
Zoek eens op twlauncher in dit topic, ik heb de oplossing al eens gegevenJokuh schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:32:
Mijn SGS2 onthoudt niet welke iconen er bij de 4 snelkoppelingen geplaatst worden. Ik heb 1 standaard icoontje vervangen door WhatsApp, maar die springt weer weg zodra de telefoon opnieuw wordt opgestart of als de UI opnieuw laad.
[ Voor 5% gewijzigd door reyals op 08-01-2012 23:54 ]
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Verwijderd
Niet alleen dat maar de aanwezigheid van hardware knoppen terwijl Google met de Galaxy Nexus toch duidelijk de toon heeft gezet voor onscreen knoppen. Oh en dat plaatje natuurlijk, waar heb ik dat eerder gezien?CRXed schreef op zondag 08 januari 2012 @ 01:22:
[...]
En een Galaxy S doosje
En ik zie ook geen statusbalk, dus durf te wedden dat dat gewoon een fullscreen afbeelding is die je daar op dat scherm ziet.
YouTube: review samsung galaxy s3 review nieuwste
Ohja, nog zo'n fake. Maar goed ik hoop wel dat het uiteindelijke product ziets wordt ipv het design van de S2.
/edit:
Ter informatie voor de mensen die het nog niet weten. Dit is de meeste betrouwbare leak tot nu toe.
YouTube: Samsung Galaxy S3 Leaked Specs,Photos
Gezien de vendetta met Apple is het ook waarschijnlijk dat Samsung een nieuw design gaat aanhouden, zoals op die foto.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 01:04 ]
Eerste kwartaal van dit jaar.NeutraleGast schreef op maandag 09 januari 2012 @ 03:18:
wanneer komt nou ics uit>?
Lol!Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 00:56:
[...]
Niet alleen dat maar de aanwezigheid van hardware knoppen terwijl Google met de Galaxy Nexus toch duidelijk de toon heeft gezet voor onscreen knoppen. Oh en dat plaatje natuurlijk, waar heb ik dat eerder gezien?
YouTube: review samsung galaxy s3 review nieuwste
Ohja, nog zo'n fake. Maar goed ik hoop wel dat het uiteindelijke product ziets wordt ipv het design van de S2.
/edit:
Ter informatie voor de mensen die het nog niet weten. Dit is de meeste betrouwbare leak tot nu toe.
YouTube: Samsung Galaxy S3 Leaked Specs,Photos
Gezien de vendetta met Apple is het ook waarschijnlijk dat Samsung een nieuw design gaat aanhouden, zoals op die foto.
De meest betrouwbare leak tot nu toe?
Betrouwbaarheid = 0,1%
Spellingsfouten
Samsung Mobile Solutions ipv het juiste Samsung Mobile Solutions
Lelijke presentatie, zeker niet voor gebruik in een bedrijfspresentatie.
Dual core processor? Denk het niet.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Voor de S2 is door Phandroid een soortgelijke presentatie gelekt en die was 100% (blijkt nu) correct. Waarom denk je dat de S3 geen dualcore proccy zou hebben?Jeroenneman schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:37:
[...]
Lol!
Betrouwbaarheid = 0,1%
Spellingsfouten
Lelijke presentatie, zeker niet voor gebruik in een bedrijfspresentatie.
Dual core processor? Denk het niet.
even een vraagje, weet niet of het al eerder behandeld is ( zo ja dan sorry ;P )
maar de laatste tijd, ik denk een maand of 2 komt het voor dat ik een sms stuur met mijn S2 en dan doe ik hem op lock. en een tijdje later als ik dan kijk blijft het scherm zwart, reageerd nergens meer op en de telefoon wordt enorm warm.. dan haal ik de batterij eruit en erin en het werkt weer.
maar dan is mijn batterij ineens 50% verder leeg ?! en het laatste smsje wordt dubbel verzonden..
weet iemand waar dit door komt? of is er iemand met hetzelfde probleem?
maar de laatste tijd, ik denk een maand of 2 komt het voor dat ik een sms stuur met mijn S2 en dan doe ik hem op lock. en een tijdje later als ik dan kijk blijft het scherm zwart, reageerd nergens meer op en de telefoon wordt enorm warm.. dan haal ik de batterij eruit en erin en het werkt weer.
maar dan is mijn batterij ineens 50% verder leeg ?! en het laatste smsje wordt dubbel verzonden..
weet iemand waar dit door komt? of is er iemand met hetzelfde probleem?
Dat heeft mijn probleem niet opgelost, alleen maar erger gemaakt.reyals schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:46:
[...]
Zoek eens op twlauncher in dit topic, ik heb de oplossing al eens gegeven
Ben ik nou kegeltje gek of heb jij daar ook gewoon 2x Samsung Mobile Solutions staanJeroenneman schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:37:
[...]
Lol!
Betrouwbaarheid = 0,1%
Spellingsfouten
Je bent niet gek. Maar als je het filmpje had gekeken, dan had je gezien dat op de doos in het filmpje Samsung Mobile Solution staat, waarbij dus de laatste S ontbreekt.AzzKickah schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:46:
[...]
Ben ik nou kegeltje gek of heb jij daar ook gewoon 2x Samsung Mobile Solutions staan
Jeroenneman heeft dat goed opgemerkt, alleen in zijn post 'the missing s' zelf alsnog toegevoegd
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Wilde er eigenlijk niks over zeggen want dat is op de man spelen maar idd hij heeft het ook verkeerd geschreven. Er is geen Samsung tak die "Samsung Mobile Solutions" heet trouwens. Waarschijnlijk is dat de titel van de slide waarin "DE oplossing" wordt gepresenteerd. Het correcte logo van Samsung Mobile staat trouwens wel rechts onderin.AzzKickah schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:46:
[...]
Ben ik nou kegeltje gek of heb jij daar ook gewoon 2x Samsung Mobile Solutions staan
Maar dit is allemaal speculatie, feit is dat Phandroid vorig jaar een soort gelijke leak had en dit was ook correct dus zal deze ook in de richting van het uiteindelijke product liggen.
Lijkt inderdaad een stukje wishful thinking. Maar hopen we daar niet allemaal op?
Dat kan zijn, maar wie of wat is Phandroid? Het logo in het filmpje komt overeen met dat van Phandroid.com; maar op die site is het filmpje in kwestie niet terug te vinden. De Youtube-uploader is één of andere Beyonce, die kan dat logo natuurlijk makkelijk in een fantasiefilmpje gemonteerd hebben.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:55:
[...] feit is dat Phandroid vorig jaar een soort gelijke leak had en dit was ook correct dus zal deze ook in de richting van het uiteindelijke product liggen.
[ Voor 19% gewijzigd door yohan op 09-01-2012 17:17 ]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Verwijderd
The_Fes schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:03:
Hij heeft qua vorm wel wat weg van de Samsung Captiva
[afbeelding]
Ahum...yohan schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:17:
Dat kan zijn, maar wie of wat is Phandroid? Het logo in het filmpje komt overeen met dat van Phandroid.com; maar op die site is het filmpje in kwestie niet terug te vinden. De Youtube-uploader is één of andere Beyonce, die kan dat logo natuurlijk makkelijk in een fantasiefilmpje gemonteerd hebben.
http://phandroid.com/2011...n-samsungs-next-flagship/
Deze lek was in oktober en toen hadden we nog geen details over ICS. Als je naar de gelekte foto kijkt dan zie je dat hij lijkt op de captivate maar dan met ICS features. Onscreen knoppen, design, etc. etc.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 17:47 ]
Over het hoofd gezien, je hebt gelijk. Als ze een reputatie hebben op het gebied van betrouwbare scoops dan zou deze info dus best eens kunnen kloppen. Al geven ze zelf ook aan dat het hier een anonieme tip betreft.
[ Voor 17% gewijzigd door yohan op 09-01-2012 17:56 ]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Ik merk de laatste tijd dat spraakopdrachten heel veel batterij bij mij wegtrekt. Het lijkt er te komen staan als ik mijn bluetooth headset connect (voor muziek) maar zoveel batterijverbruik lijkt me niet helemaal normaal 

Iemand een idee hoe ik dit uit kan zetten? Ik heb 3 minuten gebeld met de headset en het komt er ook tussen te staan als ik niet bel.

Iemand een idee hoe ik dit uit kan zetten? Ik heb 3 minuten gebeld met de headset en het komt er ook tussen te staan als ik niet bel.
Ik weet niet precies waarom je mij quote, maar ik wilde niet zeggen dat het de Captiva is hoor. Alleen dat de vorm er wat van weg heeft. Misschien dat Samsung meer die kant op wil om claims van Apple te voorkomen..Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:43:
[...]
[...]
Ahum...
http://phandroid.com/2011...n-samsungs-next-flagship/
Deze lek was in oktober en toen hadden we nog geen details over ICS. Als je naar de gelekte foto kijkt dan zie je dat hij lijkt op de captivate maar dan met ICS features. Onscreen knoppen, design, etc. etc.
Verwijderd
Beste SGSII gebruikers,
Ik heb even een vraagje. Wanneer ik al mijn gedownloade muziek op mijn telefoon zet krijg ik voor een deel niet de album-hoes te zien terwijl deze data wel bij het liedje zit. Paar dingen die je misschien moet weten:
Alvast bedankt.
Ik heb even een vraagje. Wanneer ik al mijn gedownloade muziek op mijn telefoon zet krijg ik voor een deel niet de album-hoes te zien terwijl deze data wel bij het liedje zit. Paar dingen die je misschien moet weten:
- Niet alle liedjes hebben deze plaatjes erbij.
- Alle liedjes hebben wel de juiste titel + artiest.
Alvast bedankt.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 19:15 ]
Ik gebruik player pro omdat ik hiermee ook altijd gezeur hadVerwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:13:
Beste SGSII gebruikers,
Ik heb even een vraagje. Wanneer ik al mijn gedownloade muziek op mijn telefoon zet krijg ik voor een deel niet de album-hoes te zien terwijl deze data wel bij het liedje zit. Paar dingen die je misschien moet weten:Hebben jullie hier een oplossing voor of tips?
Alvast bedankt.
^ Post is hierboven!
Ik heb de helderheid ook op 50% of minder staan, dus mischien zou dat er wel mee te maken hebben. Wel gaar dan trouwens. 2 reboots gehad in 7 maanden.diet schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:53:
[...]
Owja... ik heb er na 7 maanden ook geen last van.
Heb wel de helderheid van het display op laag staan. Dit ivm batterij verbruik.
Maar heb wel last van reboots... ieder wat
Verwijderd
Kan het niet zijn dat bij sommige mp3's de hoes in de id3-tag zit en bij andere nummers de hoes apart op de pc is opgeslagen? Of bedoel je dat met de plaatjes zitten er wel bij?Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:13:
Beste SGSII gebruikers,
Ik heb even een vraagje. Wanneer ik al mijn gedownloade muziek op mijn telefoon zet krijg ik voor een deel niet de album-hoes te zien terwijl deze data wel bij het liedje zit. Paar dingen die je misschien moet weten:Hebben jullie hier een oplossing voor of tips?
Alvast bedankt.
Verwijderd
Net ook even gedownload maar ik vind zo relaxed aan de standaard muziekspeler dat hij bij het lockscreen te bedienen is. Toch bedankt.Strunkie schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:25:
[...]
Ik gebruik player pro omdat ik hiermee ook altijd gezeur had
Verwijderd
Windows Media Player voegt de albumcovers toe als verborgen bestanden. Even zeker van zijn dat er geen verborgen bestanden zitten in de zelfde directory.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:13:
Beste SGSII gebruikers,
Alvast bedankt.
Het kan zijn dat er 2 covers zitten in 1 MP3 bestand. Download een ID3 editor (zoals mp3tag) en even zeker van zijn dat je geen dubbele albumhoezen hebt.
Verwijderd
Nou ik had een hele shitload aan muziek waarvan alleen het bestand benoemd was. Niet de titel en artiest dus (en alle andere info zoals; jaar, album etc.). Toen had ik met Mp3Tag alle "tags" verwijderd. Dat was dus vrijwel niks op een paar albumhoezen na en wat album info. Nou had ik met Mp3Tag pro (ander programma dus) alle liedjes automatisch laten hernoemen. Daarna alle albumhoezen erbij laten zoeken. En dat allemaal op mn telefoon gezet.
hoop dat het duidelijk is
Ik heb ook ooit eens hele zooi gedownload en handmatig alle juist covers erbij gezocht en info ingevuld. Die liedjes staan op mijn pc in de map "gesorteerd". Dit mapje doet het dan ook prima. Dan heb ik ook nog een map "ongesorteerd" en met deze liedjes heb ik dus problemen op mijn telefoon. Ook bij WMP btw. Deze liedjes hebben dus enkel en alleen de juiste bestandsnaam, titel en artiest (en sommige ook een albumhoes via Mp3Tag pro).
Ik zoek het niet om ook het mapje ongesorteerd handmatig te fixen. Zijn zo'n 1000 liedjes. Terwijl het mapje gesorteerd maar 200 liedjes zijn. Die ik ook nog eens merendeel allemaal al helemaal goed gedownload heb. Gewoon hele album waarbij diegene die ze gepost had alle juist info erbij had.
Ik heb ook ooit eens hele zooi gedownload en handmatig alle juist covers erbij gezocht en info ingevuld. Die liedjes staan op mijn pc in de map "gesorteerd". Dit mapje doet het dan ook prima. Dan heb ik ook nog een map "ongesorteerd" en met deze liedjes heb ik dus problemen op mijn telefoon. Ook bij WMP btw. Deze liedjes hebben dus enkel en alleen de juiste bestandsnaam, titel en artiest (en sommige ook een albumhoes via Mp3Tag pro).
Ik zoek het niet om ook het mapje ongesorteerd handmatig te fixen. Zijn zo'n 1000 liedjes. Terwijl het mapje gesorteerd maar 200 liedjes zijn. Die ik ook nog eens merendeel allemaal al helemaal goed gedownload heb. Gewoon hele album waarbij diegene die ze gepost had alle juist info erbij had.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 20:27 ]
Verwijderd
Het aantal spontane reboots nam bij mij de afgelopen weken sterk toe. Googelen leverde mij veel opties op:
Algemeen wordt aangenomen dat de reboots behoren bij firmware 2.3.5 en 2.3.6 maar uit oude topics lees ik ook al over spontane reboots onder 2.3.3. Samsung is op de hoogte van het probleem en kondigt al een tijdje aan dat het bij een volgende update met een oplossing komt maar als het probleem al zo lang bestaat heb ik weinig vertrouwen in een permanente oplossing.
Sinds drie dagen bij in reboot-vrij en wel door de WiFi uit te schakelen, een andere optie die vaker besproken is. Maar ik heb geen zin om telkens de WiFi aan- en uit te schakelen. Mijn oplossing ligt dan ook in het automatisch uitschakelen van WiFi als de telefoon in slaapstand staat en weer inschakelt als ik de telefoon gebruik:
Instellingen / Draadloos en netwerk / WiFi-instellingen / [menu-knop] / Geavanceerd / WiFi-slaapstandbeleid / Wanneer scherm wordt uitgeschakeld.
- SD-kaart verwijderen
- Factory reset
- Een papiertje tussen de batterij en de body.
- (Bepaalde) apps de-installeren
Algemeen wordt aangenomen dat de reboots behoren bij firmware 2.3.5 en 2.3.6 maar uit oude topics lees ik ook al over spontane reboots onder 2.3.3. Samsung is op de hoogte van het probleem en kondigt al een tijdje aan dat het bij een volgende update met een oplossing komt maar als het probleem al zo lang bestaat heb ik weinig vertrouwen in een permanente oplossing.
Sinds drie dagen bij in reboot-vrij en wel door de WiFi uit te schakelen, een andere optie die vaker besproken is. Maar ik heb geen zin om telkens de WiFi aan- en uit te schakelen. Mijn oplossing ligt dan ook in het automatisch uitschakelen van WiFi als de telefoon in slaapstand staat en weer inschakelt als ik de telefoon gebruik:
Instellingen / Draadloos en netwerk / WiFi-instellingen / [menu-knop] / Geavanceerd / WiFi-slaapstandbeleid / Wanneer scherm wordt uitgeschakeld.
Ik heb nooit last gehad van spontane reboots tot ik eergister een 32gb sd kaartje ging gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:28:
Het aantal spontane reboots nam bij mij de afgelopen weken sterk toe. Googelen leverde mij veel opties op:Al deze oplossingen hadden geen effect op het aantal reboots.
- SD-kaart verwijderen
- Factory reset
- Een papiertje tussen de batterij en de body.
- (Bepaalde) apps de-installeren
eerder maakte ik wel al gebruik van wifi dus ik denk dat de sdkaart er iets mee te maken heeft ik weet niet of het verweideren van de sdkaar helpt om weer van de reboots af te komen maar ik wil eerst even zien of ze nog vaker voor gaan komen (ik sta momenteel op 2 reboots in 2 dagen)
Sinds de laatste update van de Facebook app ook last van spontane reboots op het moment dat ik een notificatie vanuit die applicatie krijg. Die verwijderd en geen centje pijn meer voor mij, mobiele website werkt ook prima. (en zovaak check ik FB nu ook weer niet).
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Zeer waarschijnlijk wel. Voor mensen die er last van hebben worden praktisch alle crashes voorkomen door de sd-kaart te unmounten (bulk van de reboots), en daarnaast wifi uit te zetten (reboots bij langere idle time).solomo schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:04:
[...]
Ik heb nooit last gehad van spontane reboots tot ik eergister een 32gb sd kaartje ging gebruiken.
eerder maakte ik wel al gebruik van wifi dus ik denk dat de sdkaart er iets mee te maken heeft ik weet niet of het verweideren van de sdkaar helpt om weer van de reboots af te komen maar ik wil eerst even zien of ze nog vaker voor gaan komen (ik sta momenteel op 2 reboots in 2 dagen)
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verwijderd
Snap niet helemaal of je nu nog vragen/problemen hebt. Maar je zou eens MediaMonkey kunnen gebruiken. Erg fijne mediaplayer die ook alle liedjes kan taggen aan de hand van de bestandsnaam of andersom en ook albumcovers kan downloaden.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:17:
Nou ik had een hele shitload aan muziek waarvan alleen het bestand benoemd was. Niet de titel en artiest dus (en alle andere info zoals; jaar, album etc.). Toen had ik met Mp3Tag alle "tags" verwijderd. Dat was dus vrijwel niks op een paar albumhoezen na en wat album info. Nou had ik met Mp3Tag pro (ander programma dus) alle liedjes automatisch laten hernoemen. Daarna alle albumhoezen erbij laten zoeken. En dat allemaal op mn telefoon gezet.
Sowieso erg handig voor veel mensen lijkt me:
Je kunt ook heel handig afspeellijsten maken om te syncen. Ik sync bijvoorbeeld alle nummers die minder dan 100 dagen op mijn pc staan, mits ze in een bepaalde map staan.
Ik had met Android 2.3.6 al enkele weken helemaal geen last van reboots. Vandaag heb ik er echter al 6 gehad! Ik heb wel weer de cache geleegd en daarna heb ik nog 1 reboot gehad. Maar wat vind ik dit belachelijk zeg, dat zo een probleem al maanden kan blijven bestaan.
Verwijderd
Hier ook. Twee weken rond de kerst vrij geweest, totaal nergens last van gehad. Maar toen begon het weer. Soms 2 keer in een uur.-Edwin- schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:42:
Ik had met Android 2.3.6 al enkele weken helemaal geen last van reboots. Vandaag heb ik er echter al 6 gehad! Ik heb wel weer de cache geleegd en daarna heb ik nog 1 reboot gehad. Maar wat vind ik dit belachelijk zeg, dat zo een probleem al maanden kan blijven bestaan.
Inmiddels heb ik hem maar terug gezet naar 2.3.4. Daarmee had ik immers nooit die reboots.
Edit:
Vraag omtrent volume knoppen headset verplaatst naar SGS2 accessoires topic.
Vraag omtrent volume knoppen headset verplaatst naar SGS2 accessoires topic.
[ Voor 85% gewijzigd door Fidelity op 11-01-2012 11:35 ]
Je hebt genoeg headsets met een ingebouwde volumeregelaar (met een draaiknop). Die werkt gewoon 'analoog', dus ook op Android. Je vraag is trouwens meer iets voor het S2-accessoiretopic, zie de waarschuwing onderaan.
Heb nu de S2 . Leuk dingetje. Echter, die GMail app werkt voor geen meter. Duurt echt een uur (of meer) voordat ik een melding krijg van een nieuwe e-mail. Is dat normaal ? (sinds gisteren geprobeerd).
Verder : heb Twitter geinstalleerd. Krijg ineens alle Twitter contactpersonen erbij in mijn adresboek. Nu heb ik 'sync' voor Twitter alweer uitgezet, maar die contactpersonen staan er nog steeds. Kan ik die wegkrijgen ?
Verder : heb Twitter geinstalleerd. Krijg ineens alle Twitter contactpersonen erbij in mijn adresboek. Nu heb ik 'sync' voor Twitter alweer uitgezet, maar die contactpersonen staan er nog steeds. Kan ik die wegkrijgen ?
Ik denk het probleem van de mailtjes aan een instelling van gmail zelf ligt, dat hij maar eens per uur ververst. Kijk daar eerst een naar.
Voor zover ik kan zien kun je de frequentie van checken niet instellen in de Gmail app.Sibrand schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:57:
Ik denk het probleem van de mailtjes aan een instelling van gmail zelf ligt, dat hij maar eens per uur ververst. Kijk daar eerst een naar.
Wel in de traditionele e-mail applicatie (die ik denk ik ook maar ga gebruiken).
Ga naar Instellingen>Account-en sync. instel. en zorg daar dat Gmail synchroniseren is aangevinkt. Zorg ook dat de bovenste 2 opties (Op achtergrond synchroniseren en Automatisch synchroniseren) zijn aangevinkt. Met deze instellingen werkt het bij mij als push, zodra ik iets binnen krijg krijg ik een melding.BoXie schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:06:
[...]
Voor zover ik kan zien kun je de frequentie van checken niet instellen in de Gmail app.
Wel in de traditionele e-mail applicatie (die ik denk ik ook maar ga gebruiken).
Daarbij krijg je straks weer de vraag: WTF mijn accu houdt het nog maar 8 uur vol!!w.d schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:26:
[...]
Ga naar Instellingen>Account-en sync. instel. en zorg daar dat Gmail synchroniseren is aangevinkt. Zorg ook dat de bovenste 2 opties (Op achtergrond synchroniseren en Automatisch synchroniseren) zijn aangevinkt. Met deze instellingen werkt het bij mij als push, zodra ik iets binnen krijg krijg ik een melding.
GMail pushen veroorzaakt vrijwel geen drain, een Exchange account toevoegen is echter iets geheel anders...Senor Sjon schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:44:
Daarbij krijg je straks weer de vraag: WTF mijn accu houdt het nog maar 8 uur vol!!
Dat heb ik zo staan, maar toch .. werkt voor geen meter. Duurt veel te lang. Ik kijk het nog wel ff aan. Misschien een tijdelijke storing. Hier op mijn werk (anderen met S2) gaat het ook niet al te snel.w.d schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:26:
[...]
Ga naar Instellingen>Account-en sync. instel. en zorg daar dat Gmail synchroniseren is aangevinkt. Zorg ook dat de bovenste 2 opties (Op achtergrond synchroniseren en Automatisch synchroniseren) zijn aangevinkt. Met deze instellingen werkt het bij mij als push, zodra ik iets binnen krijg krijg ik een melding.
het duurt hier maar ongeveer 10 seconden nadat een mail verstuurt is totdat hij hier binnen komt. vind ik nou niet erg lang.
Apart, ik heb het net getest en ik krijg mailtjes a la minute binnen... Ik hoop voor je dat het tijdelijk is...BoXie schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:13:
[...]
Dat heb ik zo staan, maar toch .. werkt voor geen meter. Duurt veel te lang. Ik kijk het nog wel ff aan. Misschien een tijdelijke storing. Hier op mijn werk (anderen met S2) gaat het ook niet al te snel.
Paar weken geleden had ik mijn GS2 in de wasmachine gestopt (niet expres natuurlijk). Ik had toen na een paar dagen drogen redelijke hoop dat ie het nog zou doen, aangezien de telefoon wel aan ging, maar niets meer wou doen omdat de accu leeg was. Nu heb ik getest met een nieuwe accu en de telefoon wil nu helemaal niet meer aan, ook niet na een dag aan de oplader. In een andere GS2 doet de accu het gewoon goed en is 100% vol. GS2 is dus blijkbaar toch kapot. Anyways, weet iemand een goede reparateur. Aangezien het bijna zeker waterschade is (DUH!) zal het niet onder garantie vallen. Het valt overigens onder mijn inboedelverzekering (gelukkig had ik de meest uitgebreide), ik moet dus een offerte hebben voor de reparatie. Zou er nog een kans zijn dat het toestel total loss is?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Als de reparatie wordt verzekerd kan je de telefoon toch gewoon naar samsung zelf sturen?
Ze repareren met waterschade niet onder garantie, maar als er gewoon betaald wordt is het geen probleem neem ik aan.
Ze repareren met waterschade niet onder garantie, maar als er gewoon betaald wordt is het geen probleem neem ik aan.
Waterschade wordt niet gerepareerd...
Ik had ook waterschade, en opgestuurd naar Samsung, kreeg (verzekering) gewoon een nieuwe, omdat repareren te duur was...
Ik had ook waterschade, en opgestuurd naar Samsung, kreeg (verzekering) gewoon een nieuwe, omdat repareren te duur was...
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Hoe zit het met de taakbeheer applicatie die standaard in 2.3.5 zit?
Ik heb namelijk facebook en facebook chat. Deze applicaties wil ik bijvoorbeeld altijd aan laten staan.
Echter sluit taakbeheer ze automatisch af, nou gok ik dat ik er dan geen melding van krijg.
Echter vind ik nergens de optie om dit te configureren of dergelijke.
Iemand tips?!
Ik heb namelijk facebook en facebook chat. Deze applicaties wil ik bijvoorbeeld altijd aan laten staan.
Echter sluit taakbeheer ze automatisch af, nou gok ik dat ik er dan geen melding van krijg.
Iemand tips?!
Hoe kom je hierbij dan? Er worden alleen apps afgesloten als je daadwerkelijk te weinig geheugen vrij hebt om een nieuwe te kunnen openen, iets dat op de SGS2 niet heel vaak voorkomt. Je moet de app natuurlijk wel verlaten door op Home te drukken en niet via Back. De meeste apps sluiten dan af via die laatste methode.Jamievanm schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:31:
Echter sluit taakbeheer ze automatisch af
Verwijderd
Je app blijft gewoon actief al zie jij het niet.Jamievanm schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:31:
Hoe zit het met de taakbeheer applicatie die standaard in 2.3.5 zit?
Iemand tips?!
De lijst die je krijgt te zien als je de home knop ingedrukt houdt zijn de laatste 6 apps die je hebt gebruikt.
De lijst die je krijgt te zien bij taakbeheer zijn de laatste applicaties die je krijgt te zien bij taakbeheer zijn de laatste apps die je naar de achtergrond hebt gestuurd. Ze blijven daar een tijdje actief tot er een timeout optreed het OS vindt dat jij ze niet meer gebruikt en dus sluit.
Als je gaat naar Instellingen > Applicatie Beheer > Actief zul je zien dat de Activities van een applicatie (het deel wat jij krijgt te zien op je scherm) gesloten worden maar dat de services van een applicatie (de achtergrond processen welke data binnen moeten halen en notificaties genereren) nog altijd blijven bestaan.
Dit is gewoon onzin. Of je een applicatie verlaat via de home of back knop maakt verder niks uit, het is dat de home knop directer is en je met de back knop best wel veel moet drukken soms. Het is allemaal afhankelijk of een activity een onPause() state heeft gedefinieerd. Als deze state er niet is dan zal deze direct vernietigd worden zodra hij naar de background gaat.Brad Pitt schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:38:
[...]
Hoe kom je hierbij dan? Er worden alleen apps afgesloten als je daadwerkelijk te weinig geheugen vrij hebt om een nieuwe te kunnen openen, iets dat op de SGS2 niet heel vaak voorkomt. Je moet de app natuurlijk wel verlaten door op Home te drukken en niet via Back. De meeste apps sluiten dan af via die laatste methode.
Het spijt me, maar wat jij hier zegt is juist onzin.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:22:
Dit is gewoon onzin. Of je een applicatie verlaat via de home of back knop maakt verder niks uit, het is dat de home knop directer is en je met de back knop best wel veel moet drukken soms. Het is allemaal afhankelijk of een activity een onPause() state heeft gedefinieerd. Als deze state er niet is dan zal deze direct vernietigd worden zodra hij naar de background gaat.
Als je met de back-knop teruggaat, sluit ie de app wel degelijk af. En met de home-knop 'onthoud' ie de staat van de app.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.
Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .
Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.
Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .
Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier