Ik heb sinds juni een SGS2 met ik dacht versie 2.3.3 wat volledig stabiel liep afgezien van een 1-malige leegloop van mijn batterij wat te overzien was.
Ik had nog niet eerder met Kies gewerkt en dacht laat ik het eens proberen. Bij het aansluiten kreeg ik de optie om de telefoon te updaten waar ik me verder nog niet eerder mee bezig gehouden had. Back-up maken etc en gaan met de update.
Alles verliep soepel en batterij was aanzienlijk verbeterd. Ik eindigde de dag nog met >50% ipv 10-15%.
maar ik merkte ook dat ik mijn telefoon spontaan gereboot werd en toen ben ik hier terecht gekomen.
Een aantal widgets werkte niet meer naar behoren en mail-adressen werden bij het mailen niet meer aangevuld.
Wat ik gedaan heb tot nu toe is het volgende:
- in taakbeheer geheugen wissen --> Reboot nog steeds
- De eerder beschreven AVG truuk --> Reboot nog steeds
- Softreset met *2767*2878# --> Reboot nog steeds
- reset via instellingen - privacy - Standaard gegevens herstellen + wis opslag en geformat geheugenkaartje. --> nog geen reboot
Sinds deze laatste optie werkt de standaard agenda-widget weer en tot nu toe geen reboot. (sinds gisteren avond 2100)
Ik heb in ieder geval met deze laatste stap wel verbetering geboekt.
Ik had overigens verwacht dat mijn telefoon echt helemaal leeg zou zijn maar mijn foto's staan nog wel op het interne geheugen van de telefoon net als een aantal muziekjes....
groet,
een tot nu toe blij man!