Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:33
Best wel verontrustend om al die berichten over onstabiliteit en rebooten te lezen.
En het "inbranden" van amoled schermen stemt me ook niet echt vrolijk.
Wilde eigenlijk ook een S2 gaan halen, but now i'm not sure..
Lijkt erop dat Samsung dit toestel nog niet goed heeft uitontwikkeld en wellicht (onder druk van de iPhone) te snel op de markt heeft gebracht.

Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reboots niet meer gehad deze week .. relax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viel mij ook op toen ik nog last van reboots had dat dit gebeurde als ik wifi had .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:21

sjaool

Every life should have 9 cats

JazzySOB schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:08:
Inbranden is geen issue bij normaal gebruik, of je moet je beeldscherm dag en nacht aan laten staan en dan ook nog met dezelfde scherminhoud. Dit zal in de dagelijkse praktijk nooit gebeuren dus over het inbranden van het beeldscherm hoef je je dan ook geen zorgen te maken.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 10:33
Daar heb je wel een punt, maar ik vind dat rebooten toch niet meer van deze tijd voor zo'n geavanceerd device van meer dan 400,-. En zeker als Samsung er zo laconiek op reageert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
JazzySOB schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 00:02:
Daar heb je wel een punt, maar ik vind dat rebooten toch niet meer van deze tijd voor zo'n geavanceerd device van meer dan 400,-. En zeker als Samsung er zo laconiek op reageert!
Mijn gevoel zegt dat Samsung helemaal niets meer gaat doen aan gingerbread en binnenkort 4.0 uitrolt wat dan de huidige problemen zal gaan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjaool schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:23:
Dit zal in de dagelijkse praktijk nooit gebeuren dus over het inbranden van het beeldscherm hoef je je dan ook geen zorgen te maken.
Mijn S2 heeft gewoon al een ingebrande klok hoor, niets raars aan. Heeft elk Amoled scherm, ook bij normaal gebruik. Allemaal. Als iemand het niet ziet: mooi. Maar het gebeurt gewoon wel.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Retir schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:05:
Mmmh leuke en duidelijk foutmelding van Kies v. 2.1.0.11112_41 tijdens de update van versie 2.3.4 versie I9100XXKI1 naar versie 2.3.6.

[afbeelding]

Mocht iemand een idee hebben..
Deze error krijg ik ook, hoe het op te lossen geen idee, maar heb al wel eea geprobeerd. Ik ga in deze update geen tijd steken als ik de berichten zo zie, ik wacht wel op ICS, die moet begin 2012 voor deze mooie telefoon komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik een app die ik gedownload en geinstalleerd heb via Android Market "delen" met iemand, bijvoorbeeld via bluetooth. Dus als ik een mooie achtergrond heb hoe kan ik die doorsturen naar een vriendin van mij ?
Kan deze nl nergens op mijn telefoon in een map terug vinden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08 11:58
Gisteren heb ik via Kies geupgrade van 2.3.5 naar 2.3.6, maar sindsdien doet wi-fi heel vreemd. Ik heb steeds wel gewoon verbinding, maar ik kan maar ongeveer 1 minuut internetten voordat hij niks meer laad en ik wifi even aan en uit moet zetten, want daarna doet hij het weer 1 minuut. Zonder wifi heb ik hier geen last van, voorheen ook nooit, maar sinds die update dus wel. Weet iemand misschien een oplossing?! Zo kan ik er niks meer mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:00:
Hoe kan ik een app die ik gedownload en geinstalleerd heb via Android Market "delen" met iemand, bijvoorbeeld via bluetooth. Dus als ik een mooie achtergrond heb hoe kan ik die doorsturen naar een vriendin van mij ?
Kan deze nl nergens op mijn telefoon in een map terug vinden !
Je kan Bluetooth File Transfer hiervoor gebruiken, werkt prima. Of je installeert een file explorer zoals Astro, ES File Explorer of AND Explorer of zo, gaat naar de map in kwestie en je drukt lang op de app/image/mp3 die je wilt zenden en je kiest voor sturen via Bluetooth, e-mail, Dropbox, whatever :P

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20111210-111632.png

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 10-12-2011 11:18 . Reden: Voorbeeldplaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:15:
[...]

Je kan Bluetooth File Transfer hiervoor gebruiken, werkt prima. Of je installeert een file explorer zoals Astro, ES File Explorer of AND Explorer of zo, gaat naar de map in kwestie en je drukt lang op de app/image/mp3 die je wilt zenden en je kiest voor sturen via Bluetooth, e-mail, Dropbox, whatever :P

[afbeelding]
Bedankt Brad Pitt voor je snelle antwoord :)
Maar wat ik eigenlijk bedoelde: Ik heb Christmas HD geinstalleerd op mijn telefoon en nu wil ik die doorsturen naar een vriendin maar waar op mijn telefoon vind ik dat gedownloade bestand (in dit geval Christmas HD) om door te sturen. Alle gedownloade apps moeten toch ergens in een map ofzo op de telefoon (of sd card) staan. Ze nemen tenslotte een aantal mb's aan opslag in beslag per app maar waar ze geplaatst worden als je ze download weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:31:
Maar wat ik eigenlijk bedoelde: Ik heb Christmas HD geinstalleerd op mijn telefoon en nu wil ik die doorsturen naar een vriendin maar waar op mijn telefoon vind ik dat gedownloade bestand (in dit geval Christmas HD) om door te sturen.
ChristmasHD staat in /data/data. Bovenste map bij plaatje hieronder dus.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20111210-114104.png

Kan je niet zomaar doorsturen zonder gebruik te maken van andere apps/rooten. Ik gebruik voor dat soort dingen (en als generieke app-backup) AppMonsterPro. Maakt backups van alle apps en die staan dan gewoon als (verstuurbare) .apk in de map van dat programma.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20111210-120702.png

Maar gewoon zo even klik klik klaar gaat dat niet lukken nee. Alleen met files die je zelf download wel, Market apps worden meteen geïnstalleerd en staan erna "lastig" op de telefoon.

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 10-12-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
JazzySOB schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:08:
Best wel verontrustend om al die berichten over onstabiliteit en rebooten te lezen.
Wilde eigenlijk ook een S2 gaan halen, but now i'm not sure..
Lijkt erop dat Samsung dit toestel nog niet goed heeft uitontwikkeld en wellicht (onder druk van de iPhone) te snel op de markt heeft gebracht.

Wat nu?
Nu niks, nu vooral niet druk om maken. Inlezen is goed, maar je leest nu allerlei vervelende verhalen waar veruit de meeste gebruikers helemaal geen last van hebben. Ik heb mijn S2 nu sinds augustus, en ik heb al die problemen niet. Alleen kom ik hier nooit om te posten dat ik geen problemen heb. Behalve nu dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 24-09 22:17
Brad Pitt schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:39:
[...]

[afbeelding]

Kan je niet zomaar doorsturen zonder gebruik te maken van andere apps/rooten. Ik gebruik voor dat soort dingen (en als generieke app-backup) AppMonsterPro. Maakt backups van alle apps en die staan dan gewoon als (verstuurbare) .apk in de map van dat programma.

[afbeelding]

Maar gewoon zo even klik klik klaar gaat dat niet lukken nee. Alleen met files die je zelf download wel, Market apps worden meteen geïnstalleerd en staan erna "lastig" op de telefoon.
Het makkelijkst is volgens mij een linkje naar de market pagina te e-mailen naar het gmail adres van je vriendin. Voor Christmas HD is dat dan deze link: https://market.android.co...m.dualboot.apps.christmas
Als ze die e-mail opent op haar telefoon en de link opent, krijgt ze een menu met 'Actie voltooien met', zoals Brad Pitt hierboven ook laat zien. In dit geval staat er dan ook 'Market' bij.

Openen met... onder android voor een Market link

[ Voor 5% gewijzigd door gwystyl op 10-12-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gwystyl schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:28:
Het makkelijkst is volgens mij een linkje naar de market pagina te e-mailen naar het gmail adres van je vriendin. Voor Christmas HD is dat dan deze link: https://market.android.co...m.dualboot.apps.christmas
Jij gaat er hierbij vanuit dat het de bedoeling is dat persoon 2 de app óók koopt. Zoals het zou horen, dat wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Retir schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:05:
Mmmh leuke en duidelijk foutmelding van Kies v. 2.1.0.11112_41 tijdens de update van versie 2.3.4 versie I9100XXKI1 naar versie 2.3.6.

[afbeelding]

Mocht iemand een idee hebben..
Je hebt Samsung Kies bijgewerkt en kan dan niet direct de telefoon bijwerken naar de nieuwe firmware. Herstart je PC en je kan upgraden, was voor mij althans de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik heb sinds juni een SGS2 met ik dacht versie 2.3.3 wat volledig stabiel liep afgezien van een 1-malige leegloop van mijn batterij wat te overzien was.
Ik had nog niet eerder met Kies gewerkt en dacht laat ik het eens proberen. Bij het aansluiten kreeg ik de optie om de telefoon te updaten waar ik me verder nog niet eerder mee bezig gehouden had. Back-up maken etc en gaan met de update.
Alles verliep soepel en batterij was aanzienlijk verbeterd. Ik eindigde de dag nog met >50% ipv 10-15%.
maar ik merkte ook dat ik mijn telefoon spontaan gereboot werd en toen ben ik hier terecht gekomen.
Een aantal widgets werkte niet meer naar behoren en mail-adressen werden bij het mailen niet meer aangevuld.

Wat ik gedaan heb tot nu toe is het volgende:
- in taakbeheer geheugen wissen --> Reboot nog steeds
- De eerder beschreven AVG truuk --> Reboot nog steeds
- Softreset met *2767*2878# --> Reboot nog steeds
- reset via instellingen - privacy - Standaard gegevens herstellen + wis opslag en geformat geheugenkaartje. --> nog geen reboot :D

Sinds deze laatste optie werkt de standaard agenda-widget weer en tot nu toe geen reboot. (sinds gisteren avond 2100)
Ik heb in ieder geval met deze laatste stap wel verbetering geboekt.

Ik had overigens verwacht dat mijn telefoon echt helemaal leeg zou zijn maar mijn foto's staan nog wel op het interne geheugen van de telefoon net als een aantal muziekjes....

groet,
een tot nu toe blij man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik heb ook sinds de update 2.3.6 last van reboots, daarvoor helemaal niet.. Het gebeurd alleen bij mij als ik wifi aan heb.. Beetje vreemd, ben benieuwd wanneer ze komen met een update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Het ziet ernaar uit dat iemand je Facebook-account heeft gebruikt om zich aan te melden bij Samsung Mobile (vrijdag 9 december 2011 om 7:46).
Om 7:46 was ik nog in een diepe slaap vrijdag, dus heeft mijn tel zich automatisch ingelogd of wordt het tijd dat ik mijn wachtwoord wijzig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 19:07

Mickroz

Mickroz#2491

diet schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 14:23:
Ik heb sinds juni een SGS2 met ik dacht versie 2.3.3 wat volledig stabiel liep afgezien van een 1-malige leegloop van mijn batterij wat te overzien was.
Ik had nog niet eerder met Kies gewerkt en dacht laat ik het eens proberen. Bij het aansluiten kreeg ik de optie om de telefoon te updaten waar ik me verder nog niet eerder mee bezig gehouden had. Back-up maken etc en gaan met de update.
Alles verliep soepel en batterij was aanzienlijk verbeterd. Ik eindigde de dag nog met >50% ipv 10-15%.
maar ik merkte ook dat ik mijn telefoon spontaan gereboot werd en toen ben ik hier terecht gekomen.
Een aantal widgets werkte niet meer naar behoren en mail-adressen werden bij het mailen niet meer aangevuld.

Wat ik gedaan heb tot nu toe is het volgende:
- in taakbeheer geheugen wissen --> Reboot nog steeds
- De eerder beschreven AVG truuk --> Reboot nog steeds
- Softreset met *2767*2878# --> Reboot nog steeds
- reset via instellingen - privacy - Standaard gegevens herstellen + wis opslag en geformat geheugenkaartje. --> nog geen reboot :D

Sinds deze laatste optie werkt de standaard agenda-widget weer en tot nu toe geen reboot. (sinds gisteren avond 2100)
Ik heb in ieder geval met deze laatste stap wel verbetering geboekt.

Ik had overigens verwacht dat mijn telefoon echt helemaal leeg zou zijn maar mijn foto's staan nog wel op het interne geheugen van de telefoon net als een aantal muziekjes....

groet,
een tot nu toe blij man!
ik had weer een reboot en was weer een icoontje kwijt op mijn home scherm, nadat ik de tip van reyals had toegepast, bij de volgende reboot ga ik dit ook proberen :D

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
Mickroz schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 16:57:
[...]

ik had weer een reboot en was weer een icoontje kwijt op mijn home scherm, nadat ik de tip van reyals had toegepast, bij de volgende reboot ga ik dit ook proberen :D
Wacht er nog maar even mee want ik had zonet weer een reboot. beetje jammer weer :(
Dit was zo'n beetje het meest rigoureuze wat ik kon doen dacht ik....
:'(
En nog een reboot....

[ Voor 6% gewijzigd door diet op 10-12-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:42

WhySoSerious

Be the change.

Nogmaals, sinds ik de cache gewist heb in service menu heb ik geen reboot meer gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:13
Sinds de 2.3.6 update heb ik ook last van de reboots.. soms 2 keer achter elkaar en dan kan er weer uren tussen zitten dat er ineens een reboot volgt. Wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:39:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hey bedankt. Ik heb dat ook met appmonsterpro gedaan en nu kan ik inderdaad aan mijn apps om te "delen".
Alleen krijg ik dat niet zoals in jouw afbeelding met Home-Up-Multi-Edit-Search erboven.Ik moet via Mijn Bestanden dan de map "appmonster2" dan de map "backup" en dan de map "com.dualboot.apps.christmas" en dan de map "rev"openen en dan pas ben ik bij het .apk bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:41:
[...]

Hey bedankt. Ik heb dat ook met appmonsterpro gedaan en nu kan ik inderdaad aan mijn apps om te "delen".
Alleen krijg ik dat niet zoals in jouw afbeelding met Home-Up-Multi-Edit-Search erboven.Ik moet via Mijn Bestanden dan de map "appmonster2" dan de map "backup" en dan de map "com.dualboot.apps.christmas" en dan de map "rev"openen en dan pas ben ik bij het .apk bestand.
Ik gebruik gewoon het programmaatje 'bump' met mn broer. Even het bestandje selecteren en elkaar een boks geven en hij staat over. Tot nu toe prima kunnen gebruiken voor dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:21

sjaool

Every life should have 9 cats

Brad Pitt schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 00:35:
[...]

Mijn S2 heeft gewoon al een ingebrande klok hoor, niets raars aan. Heeft elk Amoled scherm, ook bij normaal gebruik. Allemaal. Als iemand het niet ziet: mooi. Maar het gebeurt gewoon wel.
Gelukkig geen last van. Nu is het bij de klok ook niet zo'n probleem aangezien die toch altijd op dezelfde plek staat. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Funny Samsungs first ICS rom for I9100 is a custom. (Still with TW but with ICS tweaks) #December #ICS #I9100 -- SamMobiles (@SamMobiles)
Begint zo langzaamaan ergens op te lijken

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:41:
Alleen krijg ik dat niet zoals in jouw afbeelding met Home-Up-Multi-Edit-Search erboven.
Dit is Astro. De 2.xx versie, aangezien ik de nieuwe 3.xx versie vreselijk vind.
Ik moet via Mijn Bestanden dan de map "appmonster2" dan de map "backup" en dan de map "com.dualboot.apps.christmas" en dan de map "rev"openen en dan pas ben ik bij het .apk bestand.
Ja dat klopt, pas als je in AppMonsterPro ook aanvinkt dat je de Old Style Backup wilt zie je het op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na alle halleluja-verhalen over de s2 ook een samsung aangeschaft, vie kies alles geupdate, en nu krijg ik thuis geen werbininging meer via wifi, en de 3 g verbinding is zo traag als dikke stront door een vergiet, beetje vaag, meer mensen met dit probleem? ik kom er ff niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Brad Pitt schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:37:
[...]

Jij gaat er hierbij vanuit dat het de bedoeling is dat persoon 2 de app óók koopt. Zoals het zou horen, dat wel :P
Volgens mij zien we hier weer een verkapte vraag hoe je legaal verkregen software illegaal kunt verspreiden. Mensen hou hier toch eens mee op. Zo duur zijn die apps toch niet dat je die losse centen wilt uitsparen? Een avondje stappen kost veel meer en daar draait ook niemand zijn hand voor om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
racinfo schreef op zondag 11 december 2011 @ 07:53:
Volgens mij zien we hier weer een verkapte vraag hoe je legaal verkregen software illegaal kunt verspreiden. Mensen hou hier toch eens mee op. Zo duur zijn die apps toch niet dat je die losse centen wilt uitsparen? Een avondje stappen kost veel meer en daar draait ook niemand zijn hand voor om!
Weet niet waarom je mij hier quote. Alle genoemde apps zijn gewoon gekocht. Snap ook het probleem niet van een leuke app kopen voor <= €1. Je skipt 1 biertje en je hebt maanden plezier van 2, 3, 5 whatever leuke apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
Ondanks alle mogelijke resets nog steeds last van de reboots.
nou lees ik op verschillende fora dat een Samsung servicepunt andere mogelijkheden heeft dan de consument en wel mogelijkheden heeft om bijvoorbeeld terug te gaan naar de laatst werkende 2.3.3.
Klopt dit en heeft iemand hier ervaring mee?

Als dit een oplossing blijkt te zijn stap ik morgen graag even bij zo'n servicepunt naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:59
Hoeveel geheugen is er beschikbaar voor de installatie van apps? Ik heb nu een Desire en die is om de haverklap vol. Ik heb 6 mailaccounts en tweetdeck met veel kolommen en dat vreet opslagruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KarlMarX schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:08:
Ik heb 6 mailaccounts en tweetdeck met veel kolommen en dat vreet opslagruimte.
Je moet wel bizar veel mailen dan wel tweeten om het geheugen van de S2 vol te krijgen, dat gaat echt het probleem niet zijn. Hoeveel er voor apps daadwerkelijk beschikbaar is kan je binnen 10 seconden overal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:59
Bedankt.
Ik kan wel de specs vinden, maar niet het gevoel in de praktijk. Dat hoopte ik hier te horen. Bij de Desire had ik ook niet verwacht dat het zo snel vol zou zitten.
Tweetdeck zit al gauw op 20MB cache en één Exchange account gebruikt ook zoiets en 5 gmail accounts nog een stuk meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na al die verhalen over de 2.3.6 update vraag ik me in ene af of het wel slim is om mijn SGS2 daar naar up te daten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
Nog een bug uit 2.3.6
2 keer gehad dat mijn telefoon blijft hangen in het bel menu met toetsen, logbestanden, contacten en favorieten.
Back button scroled enkel door deze tabbladen heen en je komt er niet meer uit totdat je voor de verandering zelf reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diet schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:14:
Nog een bug uit 2.3.6
2 keer gehad dat mijn telefoon blijft hangen in het bel menu met toetsen, logbestanden, contacten en favorieten.
Back button scroled enkel door deze tabbladen heen en je komt er niet meer uit totdat je voor de verandering zelf reboot.
Oké, ik weet het nu zeker! Ik laat mijn samsung mooi bij 2.3.5. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:15:
[...]

Oké, ik weet het nu zeker! Ik laat mijn samsung mooi bij 2.3.5. :)
Weet je het zeker? ik ben nog wel erg tevreden over het batterij gebruik :)
nog maar eens de boel leeg halen inclusief... alles zeg maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoom patch voor de camera.
Kan iemand mij de link geven waar de zoom patch te vinden is.
Ik wil graag de volume toetsen weer gebruiken ipv met de vingers over het scherm te wrijven om te zoomen
Ik draai Omega 9.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkeerde topic dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo verkeerde topic
Hier worden toch alle roms besproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:44:
Hoezo verkeerde topic
Hier worden toch alle roms besproken
Nou neen, daar is het Custom Rom topic voor hè. Dit hier is gewoon voor de stock firmware versies en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:46:
[...]

Nou neen, daar is het Custom Rom topic voor hè. Dit hier is gewoon voor de stock firmware versies en zo.
Oke
Sorrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diet schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:38:
[...]

Weet je het zeker? ik ben nog wel erg tevreden over het batterij gebruik :)
nog maar eens de boel leeg halen inclusief... alles zeg maar :(
Oké, maar juicedefender heeft ook heel er veel zin gehad bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:30:
[...]

Oké, maar juicedefender heeft ook heel er veel zin gehad bij mij!
Achteraf had ik de update zeker niet uitgevoerd. Mijn advies... wacht tot de eerst volgende bewezen update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:27

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:10:
Na al die verhalen over de 2.3.6 update vraag ik me in ene af of het wel slim is om mijn SGS2 daar naar up te daten.
Ik zou lekker 2.3.5 blijven draaien. Veel reboot problemen de laatste paar dagen. Hij is net binnen 10-15 minuten 2x gereboot 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als ik de berichten zo lees, zijn de problemen een combinatie van 2.3.6 en de Wifi. Schakel de Wifi uit en je bent de reboots voorlopig kwijt. Maakt voor mij iig niet zoveel uit. :)

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 11-12-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:27

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Dan zit ik met mega sloom internet hier in de middle of knowhere :9. Maar ik zal het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb hier met 2.3.6 en Wifi aan dan wel uit nul komma nul reboots. Denk dan ook niet dat het persé aan 2.3.6 zélf ligt maar meer aan een combinatie van die firmware versie en bepaalde apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
Brad Pitt schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:42:
Heb hier met 2.3.6 en Wifi aan dan wel uit nul komma nul reboots. Denk dan ook niet dat het persé aan 2.3.6 zélf ligt maar meer aan een combinatie van die firmware versie en bepaalde apps.
Nope, hier kan ik het niet mee eens zijn. Ook zonder geïnstalleerde aps wordt er vrolijk gereboot.

Er zjn veel mensen die hier helemaal geen last van hebben, een aantal alleen met Wifi en ik kom ze ook tegen bij wie het zonder Wifi ook niet helemaal lekker gaat. Met of zonder aps (behalve de standaard meegeleverde dan) maakt ook niet veel uit.

Het enige wat volgens mij overblijft aan oorzaken:
- serie telefoons die wel of niet met de update om kan gaan.
- serie telefoons die wel of niet met de update om kan gaan maar het wel doen na een geheugen wipe
- serie telefoons die wel of niet met de update om kan gaan maar het wel doen na een fabrieks reset
- achtergebleven software op interne SD (dus niet op dat kaartje wat je er uit kan halen)

Deze laatste optie ben ik nu aan het testen want ook dat geheugen heb ik vanmorgen geheel leeg gehaald. vervolgens een geheugen wipe en nog een fabrieks reset gedaan. Tot nu toe gaat het goed!

Als ik iets vergeten ben, dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
diet schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:59:
- serie telefoons die wel of niet met de update om kan gaan.
RMA en een andere halen.
- serie telefoons die wel of niet met de update om kan gaan maar het wel doen na een geheugen wipe
Da's dus een software probleem dan.
- serie telefoons die wel of niet met de update om kan gaan maar het wel doen na een fabrieks reset
- achtergebleven software op interne SD (dus niet op dat kaartje wat je er uit kan halen)

Heb met geen enkele 2.3.x versie last gehad van spontane reboots. Ja, tijdens te bruut undevolten maar da's iets geheel anders. Ik geloof er weinig van dat een geheel gewipete S2 met alleen 2.3.6 er op opeens spontaan gaat rebooten. Doet 'ie dat wel: omruilen want hoort niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
Brad Pitt schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:02:

Heb met geen enkele 2.3.x versie last gehad van spontane reboots. Ja, tijdens te bruut undevolten maar da's iets geheel anders. Ik geloof er weinig van dat een geheel gewipete S2 met alleen 2.3.6 er op opeens spontaan gaat rebooten. Doet 'ie dat wel: omruilen want hoort niet.
Dat ben ik nu dus aan het testen.
Met versie 2.3.3 had ik ind nergens last van maar ik kan me zo voorstellen dat er hardware op een andere manier aangeroepen wordt in 2.3.6 waar niet als SGS2 tegen kunnen.
Bovenstaande met het standpunt dat niet alle SGS2 100% gelijk zijn wat hardware betreft!

(edit)
RMA probeer ik toch te vermijden als dit niet echt nodig is omdat je je telefoon dan weer enkele weken kwijt bent. Daar heb ik toch moeite mee en ben dan eerder geneigd om een andere telefoon te halen maar das misschien ook weer overkill.

[ Voor 15% gewijzigd door diet op 11-12-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Ik had laatst wel iets vreemds! Het lockscreen draaide mee en kon dus opeens ook in landscape-mode. Dit heb ik nadat ik hem 1x unlocked had niet meer voor elkaar gekregen.... Zou het eigenlijk wel fijn vinden als dat kon, voor in de carkit is dat ideaal! En ook de homescreens op landscape zou echt mooi zijn... Weet iemand of dat mogelijk is? Ik heb het in de settings nergens gevonden in ieder geval...
Als het nodig is ben ik zelfs bereid hiervoor te gaan rooten :) (draai nu 2.3.6 stock unbranded)

[ Voor 3% gewijzigd door Wokkels op 11-12-2011 16:19 ]

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wokkels schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:18:
En ook de homescreens op landscape zou echt mooi zijn... Weet iemand of dat mogelijk is?
Andere launcher installeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Brad Pitt schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:22:
[...]

Andere launcher installeren :P
Okee, misschien had ik iets specifieker moeten zijn :P Homescreens op landscape met TW!

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wokkels schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:26:
Okee, misschien had ik iets specifieker moeten zijn :P Homescreens op landscape met TW!
Touchwiz 4.5 heeft landscape ondersteuning maar die is nogal brak (reboot nodig). Plus je moet geroot zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Wokkels schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:26:
[...]

Adw launcher werkt bij mij perfect

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom op dit moment niet uit de Spontane reboot loop... betekend dit dus ook dat ik niet kan updaten :(

Elke 10 seconden een reboot. Het heeft te maken met bluetooth of iets dergelijks.
Iemand nog tips voor wat ik kan doen zonder al mijn data te verliezen?
Ik heb al dalvik cache geleegd en ook de batterij eruit gehad en dergelijke.

Ik baal hier dik van.. hij is nu niet te gebruiken!!!! Enige optie die ik straks zie is hard reset via de knoppen combo :(:( Wat een update zeg die 2.3.5 en 2.3.6 .... Als je op 2.3.3 zit.. tip: NIET UPDATEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels

Wokkels

Het lekkerste zoutje

reyals schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:39:
[...]

Adw launcher werkt bij mij perfect
Ja... dat ziet er eigenlijk best veelbelovend uit :)

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
...

Ik baal hier dik van.. hij is nu niet te gebruiken!!!! Enige optie die ik straks zie is hard reset via de knoppen combo :(:( Wat een update zeg die 2.3.5 en 2.3.6 .... Als je op 2.3.3 zit.. tip: NIET UPDATEN
Slechte zaak van Samsung om het reboot probleem van 2.3.6 zolang voort te laten bestaan. Er had allang een update moeten verschijnen om dit aan te pakken.

Wil je echt een oplossing zou ik eens contact met Samsung opnemen, dat kan hier: http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html

Volvo V70 D5 my2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wokkels schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:09:
Ja... dat ziet er eigenlijk best veelbelovend uit :)
Als nu opeens een-niet-TW-launcher geen probleem is kan je ook kijken naar GoLauncher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Brad Pitt schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:00:
[...]

Als nu opeens een-niet-TW-launcher geen probleem is kan je ook kijken naar GoLauncher.
Ja ik heb toch alweer wat aanmerkingen op ADW launcher. Maar ik zal GoLauncher ook meenemen in mijn zoektocht. Tnx :)

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:41
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:03:
Ik kom op dit moment niet uit de Spontane reboot loop... betekend dit dus ook dat ik niet kan updaten :(

Elke 10 seconden een reboot. Het heeft te maken met bluetooth of iets dergelijks.
Iemand nog tips voor wat ik kan doen zonder al mijn data te verliezen?
Ik heb al dalvik cache geleegd en ook de batterij eruit gehad en dergelijke.

Rooten en custom 2.3.6 installeren, nergens last van hier. Alles werkt goed. Heb zelfs in browser de bounce back ipv glow effect :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:56
Hmm volgende week beta van ICS voor de S2?

http://www.androidnext.de...achste-woche-angekundigt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
Brad Pitt schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:02:

En jawel hoor....
Ik had zonet weer een reboot terwijl ik vanmorgen een geheel gewipte S2 had met enkel 2.3.6 erop.
Bij versie 2.3.3. had ik nergens last van.
ligt dit dan aan het toestel of...

Wifi stond non stop aan maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
diet schreef op zondag 11 december 2011 @ 20:30:
En jawel hoor....
Ik had zonet weer een reboot terwijl ik vanmorgen een geheel gewipte S2 had met enkel 2.3.6 erop.
Bij versie 2.3.3. had ik nergens last van.
ligt dit dan aan het toestel of...
Nul apps er op dus? Dan zou ik hem omruilen hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
Brad Pitt schreef op zondag 11 december 2011 @ 20:46:
[...]

Nul apps er op dus? Dan zou ik hem omruilen hè.
ow meneer, u heeft hem al bijna een half jaar en had voorheen geen problemen.
Tsja, een update is op eigen risico he... maar u kunt hem achter laten en misschien vinden we wel een oplossing. U hoort binnen enkele weken van ons.

Ben ik ook ook niet zo happy mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
diet schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:36:
[...]

Achteraf had ik de update zeker niet uitgevoerd. Mijn advies... wacht tot de eerst volgende bewezen update
Precies, en aangezien samsung ergens in de komende 2 weken al met ics gaat betaén en dus valt te verwachten dat eind januari half februari ics definitief gaat komen, doe ik niets meer en ga wachten op ics :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-09 19:24
marcel23456 schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:14:
[...]
Precies, en aangezien samsung ergens in de komende 2 weken al met ics gaat betaén en dus valt te verwachten dat eind januari half februari ics definitief gaat komen, doe ik niets meer en ga wachten op ics :Y
Niet te optimistisch he ;) Ik verwacht een update rond april, misschien net voor de release van de S3. >:)
Maar hoop ICS zo snel mogelijk te mogen begroeten, kijk er naar uit. En dan hopelijk zonder grote bugs erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marcel23456 schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:14:
[...]
doe ik niets meer en ga wachten op ics :Y
Want daarmee gaan de telefoons die nu spontaan rebooten opeens helemaal feilloos werken? Denk het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
Brad Pitt schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:38:
[...]

Want daarmee gaan de telefoons die nu spontaan rebooten opeens helemaal feilloos werken? Denk het niet :)
Een mens mag dromen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is waar. Voorzie tegen die tijd echter weer de "Samsung sucks!", "Google sucks!", "ICS sucks!", "niet updaten!" opmerkingen van de stock Rom gebruikers en "ICS FTW O+ " gejubel van de custom Rom users :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
Brad Pitt schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:07:
[...]

Dat is waar. Voorzie tegen die tijd echter weer de "Samsung sucks!", "Google sucks!", "ICS sucks!", "niet updaten!" opmerkingen van de stock Rom gebruikers en "ICS FTW O+ " gejubel van de custom Rom users :P
hehe ... ik moest hardop lachen:)

Ik heb er de afgelopen maanden echt veel plezier aan beleefd en als dit binnen niet te lange periode weer opgepakt gaat worden, dan ben ik de huidige issues snel vergeten.
Ze hebben toch wel een leuk product op de makt gezet. Ze zijn niet voor niets groot geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Brad Pitt schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:38:
[...]

Dát wilde ik nou zeker niet profileren(!), maar laten we dan hopen dat bepaalde zaken dan beter gaan, zoals energie verbruik(?). Kortom, wat ics gaat brengen weet nog niemand, maar de nexus gebruikers (andere type toestel natuurlijk) zijn er aardig over te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle mensen met aansluitingsproblemen van de S2 met KIES voor een update:
Ik liep tegen een site aan waar onderstaande oplossing opstond en voor mij werkte deze. Ik was deze ook (na toch redelijk wat gelezen te hebben) nog niet tegengekomen ...
Bij mij werkte het in ieder geval goed. :)

Step 1: Start Windows with no phone connected.

Step 2: On Samsung Galaxy S2: Settings-> Applications-> Development-> USB Debugging.

Step 3: Connect phone. Windows installs drivers.

Step 4: Disconnected phone, turned off USB debugging.

Step 5: Started Kies on PC.

Step 6: Stopped all apps on phone & connected it to PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:01
Bij mij is het reboot probleem ( zo'n 5-6x per dag) opgelost met het uitzetten van WIFI. Nu al twee dagen geen reboot meer gehad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Scumbag SGS2:
Leave ADB logcat running to find problem, Phone stays on.
Disconnect ADB, phone reboots.

Hoe dan ook. Wat me opviel is het volgende: ongeveer iedere 30 seconden doet mn SGS2(2.3.6 XEN) een DHCP renew request. Mn leasetijd staat belachelijk hoog, in de log staat dan ook "treating as infinite".

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
D/WifiStateTracker( 2716): Sending a DHCP renewal
D/WifiStateTracker( 2716): mWakeLock acquired
D/WifiStateTracker( 2716): DHCP renewal started
I/dhcpcd  ( 7046): sending signal 14 to pid 2949
I/dhcpcd  ( 2949): received SIGALRM, renewing lease
I/dhcpcd  ( 2949): rebinding lease of 192.168.5.109
I/dhcpcd  ( 2949): acknowledged 192.168.5.109 from 192.168.5.1
I/dhcpcd  ( 2949): save_listdata 1 : 6d05a8c0
W/dhcpcd  ( 2949): lease of 4294967295 would overflow, treating as infinite
I/dhcpcd  ( 2949): leased 192.168.5.109 for infinity
D/WifiStateTracker( 2716): DHCP renewal with lease: -1
D/WifiStateTracker( 2716): mWakeLock released

Zou dit ermee te maken kunnen hebben? Heeft iemand ervaring met het debuggen van Android roms? Ik dus echt totaal niet. Ik sla ook helemaal door als ik Android logs zie, liek wtf. Tis net alsof ik naar de code van The Matrix zit te kijken 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door ShadyNetworker op 12-12-2011 01:53 ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gelukkig uit die reboot loop gekomen door Airplane mode aan te zetten in de 10 seconden zolang hij goed werkte. En dan Bluetooth uitzetten.

Bij mij werkt wifi in ieder geval perfect. Als ik nu Bluetooth aanzet valt hij gelijk weer in de automatische reboot. En het is geen complete reboot.. maar alleen een soort "totale" vastloper.

Nu hij eruit is raak ik me Bluetooth niet meer aan :P haha. Hoop dat er een oplossing komt. Dit is niet fijn al die reboots.

En ja ik had gehoord dat Samsung met een ICS beta aankomt en gaat lekken. Dus dan kunnen de Rom bakkers die bezig waren ( en vast zaten ) weer met de ICS Rom bezig :) Kan niet wachten daarop.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

https://twitter.com/#!/Samsung_NL/status/146204406763884544

Heeft iemand al een update(2.3.7?) gespot via KIES? Ik niet, en volgens Samsung schijn ik dan toch branded FW te hebben? Lijkt me echt heel sterk, dus ik weet nu niet meer wie/wat te geloven.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:05
ShadyNetworker schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:41:

Heeft iemand al een update(2.3.7?) gespot via KIES? Ik niet, en volgens Samsung schijn ik dan toch branded FW te hebben? Lijkt me echt heel sterk, dus ik weet nu niet meer wie/wat te geloven.
Kies gaat hier updaten, betekent meestal nieuwe firmware. Ik ben benieuwd of het nu wel in 1x goed kan gaan...

Edit... geen nieuwere firmware beschikbaar... WTF.
Edit2... en een halfuur later nog steeds niet, ook niet OTA. En dat voor een unrooted standaard XEN toestel.

Wel bizar dat ze twitteren dat de update WEL live is.

[ Voor 18% gewijzigd door Señor Sjon op 12-12-2011 14:33 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
ShadyNetworker schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:41:

Ik heb zeker een unbranded SII maar krijg ook geen update melding. (Waar staat trouwens dat er een 2.3.7 update is, ik zie alleen 2.3.6 staan).

Waar kan ik de changelog vinden? Op de Samsung site staat er helemaal niets...

[ Voor 6% gewijzigd door jongetje op 12-12-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
jongetje schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:39:
[...]

Ik heb zeker een unbranded SII maar krijg ook geen update melding.

Waar kan ik de changelog vinden? Op de Samsung site staat er helemaal niets...
changelog: onvindbaar (zoals altijd bij Samsung)

en voor de update misschien @samkiesupdates in de gaten houden op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KIES zelf heeft een update. Wat meestal (?) inhoud dat er een update van de FW aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Zit hier met KIES 2.1.0.11112_41
Geen melding van wat voor soort updates dan ook.
Berichten van Samsung werden ineens ook vager. Niemand die me kon zeggen of mijn KIES de laatste is of niet.
Beetje flauw dit.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:05
ShadyNetworker schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:32:
Zit hier met KIES 2.1.0.11112_41
Geen melding van wat voor soort updates dan ook.
Berichten van Samsung werden ineens ook vager. Niemand die me kon zeggen of mijn KIES de laatste is of niet.
Beetje flauw dit.
Idem. Heb je dit ook doorgegeven in je twitterdraadje? Dat de update er nog voor niemand is in tegenstelling tot hun bericht?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrTachyon
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-12-2011
Hier werkt een PPTP VPN probleemloos (terminate op een Cisco router), misschien configuratieprobleem aan de serverkant?
Lijkt mij niet, want met een ander toestel Galaxy S(de eerste) werkt het allemaal wel. Is er een app die mij kan helpen debuggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Ik zie net in Kies dat er (weer) een update van Kies is: versie 12-12-2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

racinfo schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:15:
Ik zie net in Kies dat er (weer) een update van Kies is: versie 12-12-2011
Kun je het versienummer ook even posten? En als je geen versienummer hebt, waar heb je KIES vandaan gedownload?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ik hou het al een tijdje in de gaten en ik zie nog helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ah, er is een 2.1.0.11112_41.7 te downloaden.
http://www.samsung.com/nl...ge=MOBILE.SOFTWARE.MANUAL

Even kijken wat deze uithaalt.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ah bedankt. Dat zal hem wel zijn. Ga hem ook even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

ShadyNetworker schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:17:
[...]

Kun je het versienummer ook even posten? En als je geen versienummer hebt, waar heb je KIES vandaan gedownload?
het eindigt op _41, maar er rijst twijfel of het wel zo is. Ik installeerde de versie van 24-11 en kreeg toen de update in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Na de installatie van _41, is Kies helemaal de verbinding kwijt naar m'n SGSII... 8)7

Bekeken of deze nog hielp, maar dat mocht nog niet baten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Dwazer schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:01:
Na de installatie van _41, is Kies helemaal de verbinding kwijt naar m'n SGSII... 8)7

Bekeken of deze nog hielp, maar dat mocht nog niet baten...
Probeer je Kies in XP of W7? Bij mij werkt het prima in W7 maar dus NIET in WXP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
racinfo schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:03:
[...]
Probeer je Kies in XP of W7? Bij mij werkt het prima in W7 maar dus NIET in WXP.
Xp idd...

W7 nog niet aangedruft wegens de verhalen hier i.v.m. compatibiliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Dwazer schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:06:
[...]

Xp idd...

W7 nog niet aangedruft wegens de verhalen hier i.v.m. compatibiliteit...
Ik heb wel tientallen pogingen gedaan op het werkende te krijgen in WXP; zelfs WXP helemaal opnieuw op mijn SSD geinstalleerd ervoor maar niets mocht baten. Error MTP was het enig resultaat. Toen heb ik op mijn 2e data drive Windows 7 Ultimate geinstalleerd; een 90 dgn versie en toen ik daar Kies op installeerde werkte het meteen zonder ook maar iets anders te hebben gedaan dan Kies te installeren !!

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13814150/mtp.jpg

Vandaag de nieuwe versie geprobeerd ook op WXP maar blijf de MTP error behouden; daar werkt het dus niet op. Op W7 echter geen enkel probleem, ook na de nieuwe versie niet.

Overigens zie ik nog geen update naar 2.3.6 staan in deze nieuwe Kies; mijn foontje blijft dus nog (even?) op 2.3.5 hiermee staan.

[ Voor 3% gewijzigd door racinfo op 12-12-2011 17:21 . Reden: plaatje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Net even die versie van KIES binnengehaald vanaf de website, maar die .7 in de filename blijkt in de praktijk netto niets op te leveren.
Ik gebruik trouwens WXPSP3 hier en krijg Kies meestal wel aan de praat.
Al hou ik mn adem wel altijd vast.

Voor diegenen bij wei het niet werkt: probeer de USB debugging eens aan en dan weer uit te zetten, en daarna de telefoon weer eens aan te sluiten.
Anders kun je met USBDeview(?) kijken naar USB entries en die handmatig eruit mikken. Wellicht forceert windows daarmee opnieuw een USB install van de correcte drivers.

Het valt me ook op dat mn S2 volgens mij 3 verschillende USB modi heeft ofzo...
Enfin, er is dus NIEMAND die met KIES een update krijgt voorbij 2.3.6?

Ik twitter later wel terug naar @SamsungNL, dit is hoogst wazig.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:11
Ik werd vanochtend gewekt door mijn Galaxy SII, maar niet door mijn normale wekker mp3. Deze keer was het een soort van kabbelend beekje met een panfluit op de achtergrond, en wat pianotoetsen hier en daar. Hij stond ook heel zacht. Helaas weet ik niet wat dit was of hoe dit kwam want bij de volgende snooze knalde die mp3 al weer aan.

Kan iemand mij vertellen wat dat was en hoe ik dat inschakel? (Of mij vertellen dat ik niet heel erg helder ben 's ochtends en dat zoiets niet bestaat)

Ik draai btw de Cognition v1.5.1 rom
Pagina: 1 ... 32 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier