Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
6pack15 schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:41:
Ik werd vanochtend gewekt door mijn Galaxy SII, maar niet door mijn normale wekker mp3. Deze keer was het een soort van kabbelend beekje met een panfluit op de achtergrond, en wat pianotoetsen hier en daar. Hij stond ook heel zacht. Helaas weet ik niet wat dit was of hoe dit kwam want bij de volgende snooze knalde die mp3 al weer aan.

Kan iemand mij vertellen wat dat was en hoe ik dat inschakel? (Of mij vertellen dat ik niet heel erg helder ben 's ochtends en dat zoiets niet bestaat)

Ik draai btw de Cognition v1.5.1 rom
Zal wel 'Slim alarm' geweest zijn. Heb het nog niet eerder geprobeerd, maar wanneer je bij 'Alarm instellen' dit 'slimme alarm' instelt, schijn je wakker te worden gemaakt met rustgevende tonen alvorens je standaard toon klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heutsm schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:53:
[...]

Zal wel 'Slim alarm' geweest zijn. Heb het nog niet eerder geprobeerd, maar wanneer je bij 'Alarm instellen' dit 'slimme alarm' instelt, schijn je wakker te worden gemaakt met rustgevende tonen alvorens je standaard toon klinkt.
En dat is echt zalig wakker worden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:19:
[...]

En dat is echt zalig wakker worden! :D
Amen ! Ik gebruik het ook altijd.. een soort "pre-sluimer" functie haha geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
6pack15 schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:41:
Ik werd vanochtend gewekt door mijn Galaxy SII, maar niet door mijn normale wekker mp3. Deze keer was het een soort van kabbelend beekje met een panfluit op de achtergrond, en wat pianotoetsen hier en daar. Hij stond ook heel zacht. Helaas weet ik niet wat dit was of hoe dit kwam want bij de volgende snooze knalde die mp3 al weer aan.

Kan iemand mij vertellen wat dat was en hoe ik dat inschakel? (Of mij vertellen dat ik niet heel erg helder ben 's ochtends en dat zoiets niet bestaat)

Ik draai btw de Cognition v1.5.1 rom
Vink de optie slim alarm maar uit

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 18:48
Voor mensen die problemen hebben met Kies .

Ik heb uren liggen googlen en niks hielp maar het volgende hielp bij mij wel .

Baat het niet voor jullie dan schaad het niet :)

Zet telefoon helemaal uit .
Sluit hem dan aan op usb
Wacht op het charge icoontje.
Zet de telefoon dan aan.

Dit werkte bij mij .

Hopelijk voor de rest die problemen heeft met Kies ook .

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Vandaag 5x spontane reboot gehad met de S2. Daarvoor was het 2 of 3 keer per week.
- Gewoon stock 2.3.6
- GO Launcher
- Wifi stond aan, maar niet verbonden
- Meer dan 50% opgeladen
- Verder niet warm oid
- Cache via recovery leeg gemaakt paar dagen geleden

Reboots is iets van de laatste weken, in het begin was er geen probleem.

Ik hoop dat Samsung dit gaat oplossen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:13
Nadat ik gisteravond Wifi heb uitgezet geen reboot meer gehad, ik zal het morgen weer eens aanzetten en dan weer bekijken hoe het gaat t.a.v. reboots. Wel slecht eigenlijk dat het nu ineens bij heel veel fout gaat na de update naar de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik heb na mijn verse 2.3.6 installatie 1 reboot gehad en al 24 uur niet meer. Zou mijn toestel te dicht bij een windhoos omgeving hebben gelegen waardoor dat er een reboot nodig was voor een willekeurige app update?

tot nu toe gaat alles nog lekker:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:51
FalconM schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:29:
[...]

Slechte zaak van Samsung om het reboot probleem van 2.3.6 zolang voort te laten bestaan. Er had allang een update moeten verschijnen om dit aan te pakken.

Wil je echt een oplossing zou ik eens contact met Samsung opnemen, dat kan hier: http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html
Heb dus een mail gestuurd naar bovenstaand adres met dit als reactie ( niet lachen hé!):
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung product.

Wij raden u aan navraag te doen bij uw eigen Samsung dealer. Deze kan het toestel voor u innemen en
opsturen naar een reparatiecentrum, die het toestel verder in behandeling neemt.
Mocht u niet terecht kunnen bij uw dealer, dan kunt u het toestel eventueel ook zelf opsturen naar een
reparatiecentrum. U kunt dan eerst uw reparatie registreren op www.gsmrepareren.nl

Volgens mij komt deze medewerker van een andere planeet.
Tot nu toe is het uitschakelen van Wifi voor mij de oplossing van het reboot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 10:14
Ik had dergelijke rebootproblemen. Ingestuurd ter reparatie, boardswap gehad en sindsdien geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:06
sonsan schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:52:
[...]

Heb dus een mail gestuurd naar bovenstaand adres met dit als reactie ( niet lachen hé!):
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung product.

Wij raden u aan navraag te doen bij uw eigen Samsung dealer. Deze kan het toestel voor u innemen en
opsturen naar een reparatiecentrum, die het toestel verder in behandeling neemt.
Mocht u niet terecht kunnen bij uw dealer, dan kunt u het toestel eventueel ook zelf opsturen naar een
reparatiecentrum. U kunt dan eerst uw reparatie registreren op www.gsmrepareren.nl

Volgens mij komt deze medewerker van een andere planeet.
Tot nu toe is het uitschakelen van Wifi voor mij de oplossing van het reboot probleem.
Ik lach niet
Deze standaard mail kreeg ik ook toen ik contact opnam om mn scherm te laten repareren :p Gelukkig heb ik geen last meer van reboots met 2.3.6 sinds ik ben overgestapt naar het andere topic. Dé beste oplossing voor mij :)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:51
KillerZero86 schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:07:
Ik had dergelijke rebootproblemen. Ingestuurd ter reparatie, boardswap gehad en sindsdien geen problemen meer.
Ik wacht toch even op de nieuwe firmware. Het rebooten is onstaan na de laatste twee updates. Ik ga er vanuit dat Samsung met een oplossing komt in de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racinfo schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:11:
[...]
Ik heb wel tientallen pogingen gedaan op het werkende te krijgen in WXP; zelfs WXP helemaal opnieuw op mijn SSD geinstalleerd ervoor maar niets mocht baten. Error MTP was het enig resultaat. Toen heb ik op mijn 2e data drive Windows 7 Ultimate geinstalleerd; een 90 dgn versie en toen ik daar Kies op installeerde werkte het meteen zonder ook maar iets anders te hebben gedaan dan Kies te installeren !!

[afbeelding]

Vandaag de nieuwe versie geprobeerd ook op WXP maar blijf de MTP error behouden; daar werkt het dus niet op. Op W7 echter geen enkel probleem, ook na de nieuwe versie niet.

Overigens zie ik nog geen update naar 2.3.6 staan in deze nieuwe Kies; mijn foontje blijft dus nog (even?) op 2.3.5 hiermee staan.
http://www.google.nl/search?q=windows+xp+mtp

Is trouwens ook al eerder behandeld in deze thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Heb @samsung_nl weer geschopt op twitter. Ik heb zo het vermoeden dat er totaal geen fix danwel antwoord gaat komen.
Waarom is communicatie toch altijd het #1 punt waar bedrijven op falen?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor mensen met 2.3.6 die problemen hebben met wifi en reboots?

Ik zelf krijg helemaal nergens een update op 2.3.5 en ik heb de nieuwste kies op mijn iMac. En werkt perfect.
En op 2.3.5 krijg ik spontane reboots als ik me bluetooth aanzet.
Iemand hier nog meer ervaring mee? of ben ik de enige.

Hoop dat Samsung inderdaad gauw met een oplossing komt! Eigenlijk moeten we allemaal SamsungNL twitteren over die Reboots. En zeggen dat het op 2.3.3 niet zo was maar dat 2.3.5 en 6 een drama is en dat er zo gauw mogelijk een update moet komen.
Helaas heb ik zelf geen twitter. Maar hoe meer klachten des te eerder er reactie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 08:02:
Ik hoor mensen met 2.3.6 die problemen hebben met wifi en reboots?

Ik zelf krijg helemaal nergens een update op 2.3.5 en ik heb de nieuwste kies op mijn iMac. En werkt perfect.
En op 2.3.5 krijg ik spontane reboots als ik me bluetooth aanzet.
Iemand hier nog meer ervaring mee? of ben ik de enige.

Hoop dat Samsung inderdaad gauw met een oplossing komt! Eigenlijk moeten we allemaal SamsungNL twitteren over die Reboots. En zeggen dat het op 2.3.3 niet zo was maar dat 2.3.5 en 6 een drama is en dat er zo gauw mogelijk een update moet komen.
Helaas heb ik zelf geen twitter. Maar hoe meer klachten des te eerder er reactie komt.
In januari komt mogelijks ICS. Dus dan is je probleem opgelost.
Ik draai 2.3.6 op het moment(Hyperdroid v4.0) en heb nergens last van. Hij draait rete stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Thombias schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 08:36:
[...]

Ik draai 2.3.6 op het moment(Hyperdroid v4.0) en heb nergens last van. Hij draait rete stabiel.
Dan vraag ik me toch af wat die lui van Hyperdroid hebben gedaan om het probleem op te lossen?

Ook ik heb ff een tweet gestuurd naar @Samsung_NL over dit probleem.

[ Voor 8% gewijzigd door jelmervos op 13-12-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelmervos schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:17:
[...]

Dan vraag ik me toch af wat die lui van Hyperdroid hebben gedaan om het probleem op te lossen?

Ook ik heb ff een tweet gestuurd naar @Samsung_NL over dit probleem.
Ik heb met stock 2.3.6 ook nergens last van hoor, nog nooit met een update problemen gehad. Alles werkt hier steeds perfect... En dit geldt ook voor mijn broer die de s2 ook op stock 2.3.6 heeft... Misschien ga je dan toch twijfelen of het niet aan de gebruiker ligt?

Ps.: Wie gebruikt er hier eigenlijk nog een taskkiller? Ik heb gemerkt dat Android door een taskkiller zo enorm onstabiel wordt. Zelfs door de taskkiller van Samsung zelf. Wanneer ik wel eens de taskkiller van Samsung gebruik krijg ik spontane wakelocks en al die onzin. Wanneer ik Android alles zelf laat regelen gaat en mijn batterij langer mee en ik heb geen last van alle onzin die hier wordt gemeld. Dus misschien is dat een van de problemen die de boel kan oplossen. Taskkillers zijn werkelijk nergens voor nodig! Als je me niet geloofd moet je er maar naar zoeken op google of dit lezen: http://geekfor.me/faq/you...task-killer-with-android/

Ik snap ook niet waarom Samsung die crap taskkiller er uberhaupt in heeft gestopt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:40:
[...]
Ik snap ook niet waarom Samsung die crap taskkiller er uberhaupt in heeft gestopt :S
Vind het wel handig om "even snel" een app te killen die is vastgelopen. Heb hier op de zaak heel vaak dat AndFTP vastloopt tijdens uploaden van data vanwege de brakke verbinding. Opnieuw opstarten kan dan ook niet omdat die vast is geslagen. Dus kill. Thuis via de kabel nooit last van.
Voor de rest helemaal eens met je verhaal btw hoor :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
[...]

Ik heb met stock 2.3.6 ook nergens last van hoor, nog nooit met een update problemen gehad. Alles werkt hier steeds perfect... En dit geldt ook voor mijn broer die de s2 ook op stock 2.3.6 heeft... Misschien ga je dan toch twijfelen of het niet aan de gebruiker ligt?
nou ik had ook last van de spontane reboots na de update. en ben niet ineens het toestel anders gaan gebruiken o.i.d. dus waarom dat het dan aan de gebruiker zou moeten liggen? na de update stonden er dezelfde programma's op t toestel en het gebruik is exact hetzelfde. enige verschil is de firmware, dus het probleem zit in de firmware.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

[...]

Lijkt me sterk. In het gebruik is niks veranderd.
Het is sowieso ongewenst dat een (normale) gebruiker een telefoon spontaan zou kunnen laten herstarten (uitgezonderd root/overklokken/enz). Het gebeurt zelfs vaak wanneer de telefoon niet actief gebruikt wordt.

Als het aan de gebruiker zou liggen hebben er wel erg veel gebruikers last van. Die zouden dus allemaal iets verkeerds doen.

Het zou prima een combinatie kunnen zijn van diverse factoren. Bijvoorbeeld een bepaalde batch oid.

[ Voor 14% gewijzigd door jelmervos op 13-12-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Thombias schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 08:36:
[...]

Met de nadruk op 'hopelijk' en niet op 'januari' mag ik hopen? Samsung kennende zal de ics update nog wel even op zich laten wachten. Het verleden heeft uitgewezen dat men niet al teveel waarde moet hechten aan dit soort geruchten; zelfs niet als ze van Samsung afkomstig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:26
De enige die ik kill is de browser, die kan je niet sluiten. En heel af en toe het geheugen legen als ie bijna vol is. Voor de rest heb ik geen frozen tasks en zeker geen automatische task killer.

Ook is het aantal reboots wisselend. Op de Fritzbox thuis heb ik er rustig 4-5 per dag, gevolgd door een dag niks. :? Op kantoor heb ik het maar 1 of 2x gehad sinds de update. Op het net nieuwe UPC modem (Cisco) heb ik nog geen reboots gehad, maar die is pas gisteren live gegaan op mijn telefoon.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

https://twitter.com/#!/Samsung_NL/status/146517470889525248
Er zijn "problemen" met de update.
Dus we wachten nog maar af....

Reboots heb ik trouwens met een WRT54GL waar DD-WRT op draait.
Het is vooral vervelend dat het LIJKT samen te hangen met wifi maar er is feitelijk geen enkele harde uitspraak over te doen :/

[ Voor 43% gewijzigd door ShadyNetworker op 13-12-2011 10:15 ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Reactie van Samsung over het herstart probleem: https://twitter.com/#!/Samsung_NL/status/146517578582458370

Lijkt dus echt geen gebruikersfout. Er is wel degelijk iets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
ShadyNetworker schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:14:

Het is vooral vervelend dat het LIJKT samen te hangen met wifi maar er is feitelijk geen enkele harde uitspraak over te doen :/
sommigen ook met gebruik van bluetooth.

de laatste reboot is bij mij geweest toen ik net mijn telefoon met wifi op de zaak heb ingesteld. (NA een geleegde cache en factory reset) sindsdien gaat het alweer 2 weken goed.
krijg nu alleen af en toe een FC met de stock-browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef ook niemand de schuld dat ze de telefoon verkeerd of slecht gebruiken maar vind het vreemd. Het is toch vreemd dat de een er wel last van heeft en de ander niet. Ik ken meerdere mensen uit mijn omgeving met een S2 en gewoon niemand heeft er ooit last van gehad. Misschien heeft het met een bepaalde serie te maken of iets dergelijks. Of misschien een simpele instelling of gebruikshandeling, maar totdat Samsung het heeft uitgezocht weten we dat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:41:
Ik geef ook niemand de schuld dat ze de telefoon verkeerd of slecht gebruiken maar vind het vreemd. Het is toch vreemd dat de een er wel last van heeft en de ander niet. Ik ken meerdere mensen uit mijn omgeving met een S2 en gewoon niemand heeft er ooit last van gehad. Misschien heeft het met een bepaalde serie te maken of iets dergelijks. Of misschien een simpele instelling of gebruikshandeling, maar totdat Samsung het heeft uitgezocht weten we dat dus niet.
Update iedereen in je omgeving zijn toestel wel? Er zijn hele volksstammen die hier nooit naar omkijken en nog op 2.3.3 draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook vreemd, dát het gebeurt. Las toentertijd over 2.3.5 met spontane reboots.
Ik had toen nergens last van. Zal wel geluk hebben gehad dacht ik.
Toen kwam versie 2.3.6 en toen had ik er ook ineens last van. Ben ik mijn toestel anders gaan gebruiken? Nee!
Heb ik plotseling vreemde apps erop gezet? Nee! Alles was gelijk aan vóór de update. Alleen begon nu mijn toestel ineens uitzichzelf te rebooten. Gewoon los op tafel liggend terwijl er niets mee gedaan werd.
Dus een factory reset gedaan en alle andere tips die hier voorbij zijn gekomen. Het heeft allemaal niet mogen baten. Zelf met een kompleet kale telefoon na de factory reset was het binnen 10 minuten alweer raak; reboot!
Heb ook getracht om te kijken aan welke apps het eventueel zou kunnen liggen maar met het probleem op een kale telefoon hoefde ik daar al niet eens meer aan te beginnen.
Heb je er geen last van? Nou dan heb je gewoon geluk.
Voor de rest vraag ik me af wat voor soort van eindcontrole ze daar bij Samsung hebben op de software afdeling.
Wat mij betreft mogen ze daar wel eens de bezem door halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:41:
In het kader van gebruikte apps of het ligt aan de gebruiker...
Ik heb die van mij helemaal gereset voor zover dat mogelijk is inclusief de geheugen, sd-kaartje en usb-geheugen zodat deze dus echt in de zelfde staat is als toen deze uit de winkel kwam rollen en tot nu toe heb ik 1 maal een reboot gehad.

Het zou dus iets kunnen zijn met apps die op 'een' geheugen onderdeel zitten die lastig doen, ook na factory reset blijft er nog veel op het USB-geheugen staan. maar dat neemt niet weg dat er alsnog nadat de telefoon helemaal leeg was gehaald, er alsnog een reboot heeft plaats gevonden.

Gebruik niet/nauwelijks BT maar WIFI staat wel non-stop aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:18
ShadyNetworker schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:14:

Hier exact dezelfde situatie en continu reboots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diet schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:00:
[...]

In het kader van gebruikte apps of het ligt aan de gebruiker...
Ik heb die van mij helemaal gereset voor zover dat mogelijk is inclusief de geheugen, sd-kaartje en usb-geheugen zodat deze dus echt in de zelfde staat is als toen deze uit de winkel kwam rollen en tot nu toe heb ik 1 maal een reboot gehad.

Het zou dus iets kunnen zijn met apps die op 'een' geheugen onderdeel zitten die lastig doen, ook na factory reset blijft er nog veel op het USB-geheugen staan. maar dat neemt niet weg dat er alsnog nadat de telefoon helemaal leeg was gehaald, er alsnog een reboot heeft plaats gevonden.

Gebruik niet/nauwelijks BT maar WIFI staat wel non-stop aan.
Misschien is dat wel het verschil. Ik gebruik namelijk (bijna) nooit WiFi, altijd gewoon mobile data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:21:
Misschien is dat wel het verschil. Ik gebruik namelijk (bijna) nooit WiFi, altijd gewoon mobile data.
Heb Wifi altijd aan staan. Geen énkele vreemde reboot, op welke firmware versie dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:30
Ook hier met 2.3.6. geen reboots. Maar ik zet mijn telefoon wel altijd om de 2 a 3 dagen uit/aan met quickboot.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
leveren providers nog steeds simlock toestellen? Heb de S2 bij Vodafone besteld, ben benieuwd of deze simlock vrij is.

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Reken er maar niet al teveel op. Ik wilde overstappen van provider en zou mijn toestel dan pas krijgen als mijn nieuwe abo bij Vodafone daadwerkelijk in zou gaan. Dit omdat mijn KPN-sim niet zou werken in het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Met de laatste Kies update kan ik opeens m'n To Do lijst syncen met Outlook.

WTF, of heb ik een tijdje onder een steen geleefd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
Wippien schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:24:
leveren providers nog steeds simlock toestellen? Heb de S2 bij Vodafone besteld, ben benieuwd of deze simlock vrij is.
Alleen als het gaat om een branded toestel.
Dit is verder provider onafhankelijk want als je bijvoorbeeld bij een onafhankelijke winkel een galaxyS2 koopt, dan zal je in veel gevallen een non-branded toestel krijgen die simlock vrij is. Bestel je het toestel bij bijvoorbeeld Vodafone, dan zal deze vrijwel zeker branded zijn en dus met simlock geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
diet schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:19:
[...]

Alleen als het gaat om een branded toestel.
Dit is verder provider onafhankelijk want als je bijvoorbeeld bij een onafhankelijke winkel een galaxyS2 koopt, dan zal je in veel gevallen een non-branded toestel krijgen die simlock vrij is. Bestel je het toestel bij bijvoorbeeld Vodafone, dan zal deze vrijwel zeker branded zijn en dus met simlock geleverd worden.
Dat het toestel branded is wil niet zeggen dat er dus ook een simlock opzit. Zo is mijn S2 T-Mobile branded maar heeft deze geen simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
Hades.NL schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:20:
[...]

Dat het toestel branded is wil niet zeggen dat er dus ook een simlock opzit. Zo is mijn S2 T-Mobile branded maar heeft deze geen simlock.
Is deze zo aangeleverd door TMobile?
Zo ja, dan zou me dat verbazen en is commercieel gezien niet erg handig van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
diet schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:23:
[...]

Ze hebben meer onheil met nietwerkende simkaarten denk ik. Dan kost een simlock weglaten minder. De noodzaak is imo ook minder dan vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Zoals ik al eerder zei: ik heb alle mogelijkheden geprobeerd.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13814150/mtpporting.jpg

PS
Kies inmiddels weer verwijderd; werkt toch niet :( En aan de usb heb ik eigenlijk genoeg...

[ Voor 23% gewijzigd door racinfo op 13-12-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
diet schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:23:
[...]

Ga je maar verbazen dan ;) Want hij is zo bij een abonnement in de T-mobile shop geleverd.
Steeds vaker zijn toestel (ook branded) sim lock vrij. Je zit tenslotte toch al aan ze vast door je contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff iets wat ik wou delen wat me super boos maakt. :(
http://www.allaboutphones...lware-op-hun-Android.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Hades.NL schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:01:
[...]

Ga je maar verbazen dan ;) Want hij is zo bij een abonnement in de T-mobile shop geleverd.
Steeds vaker zijn toestel (ook branded) sim lock vrij. Je zit tenslotte toch al aan ze vast door je contract.
Simlock is nog wel bij Prepaid abo's; telefoon met 15 euro beltegoed, deze werken zelden of nooit met een andere provider, en dat is natuurlijk ook logisch.

Overigens heb ik hier een Orange branded toestel wat gewoon simlock vrij werkt op VF, geen enkel probleem, behalve dan dat uitroepteken heel in het begin bij opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Sansar schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:10:
Met de laatste Kies update kan ik opeens m'n To Do lijst syncen met Outlook.
WTF, of heb ik een tijdje onder een steen geleefd?
Dat zou fijn zijn, vanavond even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:29
Wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

microsoft die dan denkt dat mensen nooit last zouden krijgen. van virusen met windows phone 7 en andriod

wel klopt geen zak van. kijk al naar windows zelf moet je goed oppassen. en dat ze zo dom doen om mensen

weg te halen bij andriod. het is ieder zijn keuze. dit soort dingen doen kan gewoon niet. :(

daarom ben ik zo boos er om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:16:
microsoft die dan denkt dat mensen nooit last zouden krijgen. van virusen met windows phone 7 en andriod

wel klopt geen zak van. kijk al naar windows zelf moet je goed oppassen. en dat ze zo dom doen om mensen

weg te halen bij andriod. het is ieder zijn keuze. dit soort dingen doen kan gewoon niet. :(

daarom ben ik zo boos er om.
Volgens mij overdrijf je een beetje. Het is gewoon een ludieke actie waarmee je een Windows Phone (wat geen Windows desktop is) kunt winnen.
Wat heb jij er persoonlijk voor last van dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vindt het gewoon een rot streek thats it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik malware alleen maar voorkwam op de frontpage. En nog NOOIT iemand op het Android deel van GOT heb horen klagen over malware :)

Dus veel telefoons zullen ze niet uitdelen hoor....

De meeste berichten op Frontpage lieten zien hoe het mogelijk was. Maar in de praktijk heeft NIEMAND op Android last van malware :) Allemaal FUD gesponsord door Apple en MS.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Je moet toch wel heel erg ver zakken in achting wanneer Microsoft denkt op deze misselijke wijze gebruikers te winnen voor hun Windows Mobile systeem. Persoonlijk denk ik dat dit toch geen beste reklame voor hun is en eerder dat het hun op de termijn juist klanten gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Nou met die *** reboots die nu continu opterden bij de GSII heb ik liever een stabiele WP7 maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

STIMPPYYY schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:32:
Nou met die *** reboots die nu continu opterden bij de GSII heb ik liever een stabiele WP7 maar goed..
[offtopic] Er zijn gebruikers die Windows op hun desktop hebben en je hebt er die alleen maar Linux draaien; wie zal uiteindelijk de langste adem hebben? Als Windows 8 op de markt komt denk ik dat meer gebruikers zullen overstappen op Linux.

[ontopic]
Zo zal het ook het Android en Windows Mobile begaan; het is natuurlijk niet alleen het OS wat het succes zal bepalen maar meer wat je met het betreffende besturings systeem kunt doen. En natuurlijk het aanbod van (gratis) software daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Vooralsnog doen de reboots zich bij mij het meeste voor op de Fritzbox thuis. Dat is een g-router. De Cisco thuis en de router op kantoor zijn allebei n-type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
racinfo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:29:
Je moet toch wel heel erg ver zakken in achting wanneer Microsoft denkt op deze misselijke wijze gebruikers te winnen voor hun Windows Mobile systeem. Persoonlijk denk ik dat dit toch geen beste reklame voor hun is en eerder dat het hun op de termijn juist klanten gaat kosten.
Nou als ik een galaxy ace had met wifi/reboot problemen wou ik best inruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuzma Minin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-02 07:53
Had toch even dit topic door moeten spitten voordat ik de update naar 2.3.6 maakte. Sinds gisteravond al 4 reboots gehad. Wat ook vervelend is, is dat mijn wekker door die reboots niet afging. :(

Heb nu Wifi uitgezet, hopen dat dat het probleem tegengaat. Mijn S2 is het afgelopen uur nog niet uitgevallen, dus dat biedt hoop.

Кузьма Минич Захарьев Сухорукий

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Hebben de mensen die de reboots hebben misschien de telefoon in een bepaalde periode gekocht? ik heb de mijne van het eerste uur en nog geen enkele last gehad van random reboots en heb iedere keer gewoon geupdate, zit nu op 2.3.6

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DapperKonijntje schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:52:
Hebben de mensen die de reboots hebben misschien de telefoon in een bepaalde periode gekocht? ik heb de mijne van het eerste uur en nog geen enkele last gehad van random reboots en heb iedere keer gewoon geupdate, zit nu op 2.3.6
Ik heb mijn telefoon op 11 mei gekocht....
Denk dus dat hij van de eerste batch is. En ja helaas last van de reboots.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 06:42
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:53:
[...]

Ik heb mijn telefoon op 11 mei gekocht....
Denk dus dat hij van de eerste batch is.
De mijne is van oktober. Ook nergens last van, ook niet bij gebruik van wifi (g en n) en bluetooth

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:54:
[...]

De mijne is van oktober. Ook nergens last van, ook niet bij gebruik van wifi (g en n) en bluetooth
Ik helaas wél. Mét WiFi, zonder WiFi, mét Bluetooth, zonder Bleutooth, het maakt allemaal geen moer uit.
De telefoon lijkt een eigen leven te leiden.
Soms dagen gaat het goed, dan weer een dag met 5 á 6 keer een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Denk dat ik dit straks maar ga proberen

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

Downgrade naar 2.3.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
halverwege mei en wel last van reboots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
diet schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:24:
halverwege mei en wel last van reboots
Ook in mei. Nooit ergens last van gehad met alle versies maar nu met 2.3.6 ook last van reboots. Eens in de 2 a 3 dagen. Vreemd...

edit: Ik had er niet direct last van. Het is pas een aantal dagen later begonnen. Ik heb in die dagen een aantal spellen geinstalleerd waaronder Hot Pursuit (gebruikt veel ruimte). Zou het te maken kunnen hebben met weinig vrije ruimte op de interne opslag. Of zou er wellicht een verband met de externe SD-kaart kunnen zijn?

Ik heb nu de SD geformatteerd en Hot Pursuit er af gegooid. Eens kijken hoe het nu gaat...

edit2: Hmmm reboot gelijk weer, dat is het dus niet.

[ Voor 45% gewijzigd door rikvandinteren op 14-12-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
racinfo schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:51:
[...]
Simlock is nog wel bij Prepaid abo's; telefoon met 15 euro beltegoed, deze werken zelden of nooit met een andere provider, en dat is natuurlijk ook logisch.

Overigens heb ik hier een Orange branded toestel wat gewoon simlock vrij werkt op VF, geen enkel probleem, behalve dan dat uitroepteken heel in het begin bij opstarten.
Ja dat heb ik inmiddels als antwoord gekregen alleen nog bij prepaid abonnementen, maar blijkbaar is er nog wel verwarring bij Vodafone Webcare want eerst werd gevraagd naar het type toestel.

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook last van spontane reboots.

Ik zie net een bericht voorbijkomen op @Samsung_NL waarbij aangeraden wordt om Advanced Task Killer te installeren en auto-kill op een half uur te zetten.

Ook maar eens proberen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Grappig, ik had er gisteren opeens last van. Dit was echter we toen ik op de Wifi van het LUMC zat, die beveiligd is met 802.1 oid. Opeens 4 keer een reboot achter elkaar, terwijl de tel op tafel lag en niets deed. Wifi uit, geen problemen meer. Verder heb ik er nooit last van, ook niet als ik verbonden ben met andere netwerken. Vreemd dus! Lijkt toch wel echt softwarematig te zijn, mn problemen met bepaalde wifi-netwerken? Sindsdien in ieder geval geen last meer van gehad...

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:50:
Heb ook last van spontane reboots.

Ik zie net een bericht voorbijkomen op @Samsung_NL waarbij aangeraden wordt om Advanced Task Killer te installeren en auto-kill op een half uur te zetten.

Ook maar eens proberen dan...
Ik gebruik geen taskkillers, dus dat kan het niet zijn. Ik had er in het begin geen last van dus misschien is er wel een combinatie met 2.3.6 en een bepaalde app dat de oorzaak kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikvandinteren schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:57:
[...]

Ik gebruik geen taskkillers, dus dat kan het niet zijn. Ik had er in het begin geen last van dus misschien is er wel een combinatie met 2.3.6 en een bepaalde app dat de oorzaak kan zijn.
Ze zeggen daar juist dat je het wél moet gaan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:24
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:59:
[...]

Dat is toch tegenstrijdig met hetgeen altijd geroept wordt over android? Geen taskkiller gebruiken, dat managen doet android zelf?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:59:
[...]

Oh, te snel gelezen. Dat is wel een vreemd advies.
Ewivis schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:02:
[...]

Dat is toch tegenstrijdig met hetgeen altijd geroept wordt over android? Geen taskkiller gebruiken, dat managen doet android zelf?
Inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Was precies mijn gedachte.
Weer zo'n 'oplossing' waar je eigenlijk niets aan hebt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het managen van geheugen is wel wat anders dat incompatabiliteit met een bepaalde app of gewoon brakke firmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:57:
[...]
Maar in de praktijk heeft NIEMAND op Android last van malware :) Allemaal FUD gesponsord door Apple en MS.
Apple en MS zijn goed bezig met hun FUD! nieuws: Hoeveelheid Android-malware verdubbelt in paar maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
kan jij daar ook zo boos om worden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yochi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
video: Samsung Galaxy S II met Android ICS

het komt dichter om dichter ICS voor de galaxy s2 ik kan niet wachten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yochi schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:13:
video: Samsung Galaxy S II met Android ICS

het komt dichter om dichter ICS voor de galaxy s2 ik kan niet wachten!!!
Is die rom ergens te krijgen? Dan gaat ik hem er vanavond nog op pleuren :)
Niet lullen maar zoeken.. zucht.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:19:
[...]

Is die rom ergens te krijgen? Dan gaat ik hem er vanavond nog op pleuren :)
Niet lullen maar zoeken.. zucht.
Komt zometeen op de FP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezien hoe het draait en hoe het er uit ziet? Could care less werkelijk. Wat een enorme deceptie. Skips! >>|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yochi
Brad Pitt schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:22:
[...]

Gezien hoe het draait en hoe het er uit ziet? Could care less werkelijk. Wat een enorme deceptie. Skips! >>|
wat zie je er mis aan? en natuurlijk gaat het nog niet 100% draaien het is een test rom voor iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yochi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
yochi schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:26:
[...]

wat zie je er mis aan? en natuurlijk gaat het nog niet 100% draaien het is een test rom voor iets
Ik ben enkel opzoek naar 1 voordeel... een versie die niet reboot.
Verder zie ik aan de hand van dit filmpje geen voordelen van deel 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zie je er aan dat zo über is dan? Ik zie alleen wat andere settings, een doodnormale Launcher, nul smoothness verbetering t.o.v. nu, etc. Lijkt mij voldoende.
en natuurlijk gaat het nog niet 100% draaien het is een test rom voor iets
Uiteraard. Daarom snap ik de algehele jubelstemming ook niet helemaal. Testrom. Nice. Über? Nou neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yochi
Brad Pitt schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:29:
[...]

Wat zie je er aan dat zo über is dan? Ik zie alleen wat andere settings, een doodnormale Launcher, nul smoothness verbetering t.o.v. nu, etc. Lijkt mij voldoende.

[...]

Uiteraard. Daarom snap ik de algehele jubelstemming ook niet helemaal. Testrom. Nice. Über? Nou neen.
ik zij dat ik niet kon wachten op ICS voor de galaxy s2 dus de officiele versie van ICS voor GS2 niet een test rom en dit toont al een beeld hoe het gaat zijn.

Hoe je van taken wisselt ziet er al heel wat beter uit net als de task killer en dat alleen al vind ik een heel erg voordeel want ik gebruik dit ook erg veel op de galaxy tab 10.1
En er zitten ook nieuwe functies in als face unlock en hier pruts ik ook wel eens graag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty-PK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05-2024
Beste Iedereen,

Ik heb sinds ruim een maand een SII in bezit (nou ja eigenlijk maar een week...lang verhaal...):

Situatie: Binnen een week na aankomst overleed de telefonie-module. Verbinding met een netwerk maken was niet meer mogelijk en bij het opstarten wordt geen sim kaart gevraagd. In de week dat ik hem kon gebruiken was de gsm verbinding al onbetrouwbaar maar op dat moment was het niet duidelijk of dit aan de telefoon of aan de sim kaart lag. Ik had de telefoon al geroot in deze week omdat ik titanium backup nodig had om mijn applicaties terug te zetten. Voordat ik de telefoon naar gsmrepareren.nl verstuurde heb ik de normale rom weer erop gezet. Ik had echter niet de custom rom counter gereset naar 0 omdat ik niet zo'n jig usb sleutel had.
Het toestel viel daardoor niet onder garantie bleek vervolgens en er werd een scan van de custom rom counter gekoppeld aan de reparatie en aan mij getoond.
Vervolgens toestel opnieuw aangeboden met custom rom counter herstelt naar 0 onder een andere naam.
Helaas weer geen garantie, reden: "Schade door verkeerd gebruik"; navraag leverde op dat ze hadden geconstateerd dat er in het verleden 'illegale software' was geinstalleerd'. Kennelijk houden ze dus op imei nummer bij wat de historie is van het toestel. :-(

Het rooten kan naar mijn mening deze problemen echt niet veroorzaken, daarnaast waren er in de week al symptonen dat de gsm module brak was.

Ik zit nu dus met een gloednieuw toestel wat zo goed als fabrieks-af defect was maar niet meer onder garantie valt. Repareren kan voor slechts 360 euro 8)7 ...voor 40 euro mee heb ik een nieuwe dus dat is totaal geen oplossing.

Heeft iemand dit al eerder meegemaakt en heeft iemand tips hoe het toestel toch onder garantie te laten vallen?

Ik zal nog even contact opnemen met het verkoop punt van de telefoon en met samsung zelf. Ik overweeg het toestel in het buitenland te laten repareren.

Wees dus gewaarschuwd als je je telefoon opstuurt naar gsmrepareren.nl; als ze 1 keer iets ontdekken vervalt voor altijd je garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
Shifty-PK schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:35:
Beste Iedereen,

Ik heb sinds ruim een maand een SII in bezit (nou ja eigenlijk maar een week...lang verhaal...):

[lang verhaal]
Ik had echter niet de custom rom counter gereset naar 0 omdat ik niet zo'n jig usb sleutel had.
Het toestel viel daardoor niet onder garantie bleek vervolgens en er werd een scan van de custom rom counter gekoppeld aan de reparatie en aan mij getoond.
[meer verhaal]

Wees dus gewaarschuwd als je je telefoon opstuurt naar gsmrepareren.nl; als ze 1 keer iets ontdekken vervalt voor altijd je garantie.
tsja das meer dan lullig.
Het is algemeen bekend dat je niet aan de software mag rommelen. Dit staat ook meestal wel vermeld en ik ga er dan ook vanuit dat je hier van op de hoogte was. Ze hebben een punt en dat maakt het niet makkelijker.
Je zou het eens kunnen proberen bij de consumentenbond oid. Daar zitten in ieder geval mensen die vaak wel kennis hebben van dit soort situaties en de daarbij behorende rechten.
Ik hoor graag de uitkomst. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had na 2.3.6 ook last van reboots.
deze bleven uit na afzetten wifi.
vorige week bleef de s2 hangen tijdens het uitschakelen ( de menu en back buttons onderaan bleven maar branden).
heb toen de batterij losgegooid en naderhand apps die er dubbel op stonden eraf gehaald en chache geleegd.
Sindsdien heb ik geen reboots meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen maandag was ik eens bij de instellingen van mijn telefoon aan het kijken en toen kwam ik bij de optie "software update" uit. (instellingen - over het toestel - software update).Daar was bij mij automatisch bijwerken, alleen WiFi en serverberichten aangevinkt. Toen heb ik automatisch bijwerken en serverberichten uit gezet en alleen het vinkje bij WiFi laten staan.Omdat de meeste last hebben van spontane reboots als ze WiFi hebben aan staan dacht ik misschien kan het zo zijn dat hij dan enkele keren per dag gaat zoeken naar updates en dan in de "problemen" komt en spontaan reboot. Wat blijkt tot op heden nog geen enkele reboot gehad dus al bijna 48 uur niet. Nu kan dit natuurlijk toeval zijn, maar zo lang zonder te rebooten na die updates heb ik nog niet gehad.Lijkt me dus de moeite waard om dit ook te proberen voor diegene die ook last hebben van die reboots ! Ben benieuwd of de reboots nu weg blijven bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Het zou handig zijn als iemand logcat mee kan laten lopen vlak voor en tijdens zo'n spontane reboot. Misschien is er wat in de logs te vinden vlak voor de reboot. Maar dit is nogal lastig vrees ik.

[ Voor 9% gewijzigd door jelmervos op 14-12-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 19:07

Mickroz

Mickroz#2491

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:38:
Afgelopen maandag was ik eens bij de instellingen van mijn telefoon aan het kijken en toen kwam ik bij de optie "software update" uit. (instellingen - over het toestel - software update).Daar was bij mij automatisch bijwerken, alleen WiFi en serverberichten aangevinkt. Toen heb ik automatisch bijwerken en serverberichten uit gezet en alleen het vinkje bij WiFi laten staan.Omdat de meeste last hebben van spontane reboots als ze WiFi hebben aan staan dacht ik misschien kan het zo zijn dat hij dan enkele keren per dag gaat zoeken naar updates en dan in de "problemen" komt en spontaan reboot. Wat blijkt tot op heden nog geen enkele reboot gehad dus al bijna 48 uur niet. Nu kan dit natuurlijk toeval zijn, maar zo lang zonder te rebooten na die updates heb ik nog niet gehad.Lijkt me dus de moeite waard om dit ook te proberen voor diegene die ook last hebben van die reboots ! Ben benieuwd of de reboots nu weg blijven bij mij.
Ik ook, ik heb namelijk geen samsung account, dus ik heb die instellingen niet.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 09:33
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:38:
Ik heb vandaag alle vinkjes bij 'Software update' aangezet, en ik had binnen 2 uur mijn eerste reboot.
Standaard zet ik dit allemaal uit, geen behoefte aan en kost allemaal batterij lijkt me. Ik heb dus ook nooit last van een reboot gehad, totdat ik deze vinkjes aanzette.
Ik denk dat hier dus de bug zit, en ben benieuwd of anderen mijn ervaring kunnen beamen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:46
SgtElPotato schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:10:
[...]

Ik heb vandaag alle vinkjes bij 'Software update' aangezet, en ik had binnen 2 uur mijn eerste reboot.
Standaard zet ik dit allemaal uit, geen behoefte aan en kost allemaal batterij lijkt me. Ik heb dus ook nooit last van een reboot gehad, totdat ik deze vinkjes aanzette.
Ik denk dat hier dus de bug zit, en ben benieuwd of anderen mijn ervaring kunnen beamen.
Bij mij stond de bovenste en de onderste aan, heb ze even uit gezet als wijze van test;)

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:13
Ik ga het ook even uittesten met de vinkjes uit, gisteravond voor het eerst sinds een aantal dagen wifi aangezet vanwege updates uit de market. Daarna wifi niet uitgezet en daar kwamen de reboots weer, terwijl ik die niet meer had met wifi uit de afgelopen dagen. Net de vinkjes uitgezet en wifi aan, kijken of er vandaag een reboot gaat komen, ik zal het vanavond laten weten hier.

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Ik heb dus ook de klacht dat mensen

A: mij slecht/niet verstaan
B: ze zichzelf terughoren (echo)

Zogauw ik mijn hoesje eraf haal, is het stukken beter. Op internet ook wel veel over te vinden. Mogelijke oplossingen:

A: Nose reduction uitzetten, handmatig bij elk gesprek. Erg irritant dus.
B: Voor sommigen een software update. Voor sommigen helpt dit ook ook niet.
C: Een plakbandje over de mic op de bovenkant heenplakken. Lelijke oplossing en zou niet nodig moeten zijn?
D: Een onderdeel laten vervangen in een service center. Geen idee hoe/wat precies en het schijnt ERG lang te duren en meestal sturen ze hem terug zonder iets te vervangen (alleen een software-update/reset etc).
E: Geen hoesje gebruiken. D'oh.

• reyals
woekele schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:28:
Ik heb dus ook de klacht dat mensen

A: mij slecht/niet verstaan
B: ze zichzelf terughoren (echo)

Zogauw ik mijn hoesje eraf haal, is het stukken beter. Op internet ook wel veel over te vinden. Mogelijke oplossingen:

A: Nose reduction uitzetten, handmatig bij elk gesprek. Erg irritant dus.
B: Voor sommigen een software update. Voor sommigen helpt dit ook ook niet.
C: Een plakbandje over de mic op de bovenkant heenplakken. Lelijke oplossing en zou niet nodig moeten zijn?
D: Een onderdeel laten vervangen in een service center. Geen idee hoe/wat precies en het schijnt ERG lang te duren en meestal sturen ze hem terug zonder iets te vervangen (alleen een software-update/reset etc).
E: Geen hoesje gebruiken. D'oh.
ik totaal niet. misschien moet je eens naar een servicecenter gaan?

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Ben bang dat ze zeggen: 'zonder hoesje doet hij het goed'. En 'hoesje is niet van ons', dus heb je pech. Eigenlijk zou ik het hoesje even bij een ander Galaxy S2 moeten testen en kijken of het dan ook gebeurt.

Edit: en vandaag lijkt het 'spontaan' opgelost? Met of zonder hoesje, ik ben goed te verstaan en mensen horen zichzelf niet terug. Njah, hopelijk blijft het zo :)

Edit2: bij het servicecenter was het in elk geval geen bekend probleem zei de man.

[ Voor 38% gewijzigd door woekele op 15-12-2011 09:42 ]

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Hoesje of geen hoesje ik blijf ook slecht te verstaan.
Zelfs een collega had de zelfde probleem met zijn toestel.

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 19:46
SgtElPotato schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:10:
[...]

Hmm... een collega en ik hebben sinds een week beide een hagelnieuwe GS2 van de zaak. Mijn collega heeft bar weinig apps geinstalleerd en daarnaast ook geen Samsung account aangemaakt, daarom staat 'Software update' bij hem in zijn geheel uit. Ik heb al wat meer apps geinstalleerd (Angry Birds FTW _/-\o_ ) en heb ook een Samsung account aangemaakt, bij mij staat 'Software update' dan ook aan en ik had alle drie de opties aangevinkt.

Zowel mijn collega als ik hebben last van spontane reboots. Ik dus zou zeggen dat de 'Software update' niet meteen de boosdoener is, maar mogelijk wel (vanwege extra WiFi activiteit) de reboot kan triggeren, ik heb nl wel meer last van spontane reboots dan mijn collega... WiFi uitzetten als je het niet gebruikt lijkt vooralsnog het enige probate middel om de reboots te voorkomen :(

Verwijderd

The_Big_Easy schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:48:
[...]

Hmm... een collega en ik hebben sinds een week beide een hagelnieuwe GS2 van de zaak. Mijn collega heeft bar weinig apps geinstalleerd en daarnaast ook geen Samsung account aangemaakt, daarom staat 'Software update' bij hem in zijn geheel uit. Ik heb al wat meer apps geinstalleerd (Angry Birds FTW _/-\o_ ) en heb ook een Samsung account aangemaakt, bij mij staat 'Software update' dan ook aan en ik had alle drie de opties aangevinkt.

Zowel mijn collega als ik hebben last van spontane reboots. Ik dus zou zeggen dat de 'Software update' niet meteen de boosdoener is, maar mogelijk wel (vanwege extra WiFi activiteit) de reboot kan triggeren, ik heb nl wel meer last van spontane reboots dan mijn collega... WiFi uitzetten als je het niet gebruikt lijkt vooralsnog het enige probate middel om de reboots te voorkomen :(
Was die hagelnieuwe S2 zo uit de doos voorzien van firmware 2.3.6?

• Señor Sjon
De vinkjes uitzetten helpt niet. Ik heb net een reboot achter de rug.

Pagina: 1 ... 33 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier