Sinds vorige week vervelende problemen met mijn S2.
Vorige week kreeg ik (zover ik weet) random freezes en reboots. Ze waren 3 dagen daarna niet meer te reproduceren, dus heb niet uit kunnen vinden wat het probleem daar nu van was. Ook had hij steeds een crash van de TwLauncher. Deze heb ik nu niet meer.
Wel zijn er andere problemen voor in de plaats gekomen. Hij reboot heel vaak uit zichzelf, soms zelfs iedere 5 minuten. Ook start hij vaak zelf die spraak app, voor voice input. Heel irritant, en trekt batterij.
Daarnaast heeft hij vaker problemen met de bijgeleverde USB kabel. Vaak ziet hij geen MTP verbinding en laad hij alleen maar op. Als hij wel MTP verbinding heeft, kan ik heel soms met KIES verbinden, maar vaak ook niet. KIES al een keer opnieuw geïnstalleerd, maar heeft niet gewerkt. Ook al eens wat anders dan TwLauncher geïnstalleerd om te kijken of daar iets mee kon, maar zonder succes.
Iemand een idee? Zou kunnen dat ik ongewild nog wat info achter ben aan het houden, maar dit is wat ik me nu voor de geest kan halen.
Edit14.42: Heb nu nog 2.3.5, maar kan dus via KIES momenteel niet updaten naar 2.3.6. Via de telefoon zelf wil dit ook niet.
[
Voor 5% gewijzigd door
Quellien op 05-12-2011 14:43
]