Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reyals schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:17:
[...]

Sinds mijn factory reset geen tennis met gehad.
Zou het in jou geval niet aan 1 bepaalde app kunnen liggen?
Er stond bij de eerste spontane reboot nog niet één enkele app op afgezien van de standaard meuk die meegeleverd wordt.
Hij is nu weer volledig voorzien van de backup dus in ben benieuwd hoe lang het goed gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TifKag schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:24:
[...]

Ik hoop dat iedereen die last heeft van spontane reboots, een berichtje achterlaat op twitter bij @SamsungMobileNL , want volgens mij is dat een van de weinige mogelijkheden om dit toch wel erg irritante en grote probleem, goed bij Samsung onder de aandacht te brengen !!!!
Ik heb het maar gedaan, hoewel ik er erg weinig vertrouwen in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-09 16:21
Ik krijg bij het aansluiten van de oplader of usb kabel na een paar seconden deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/1498l7t.png

Wat is dit?

Ik heb dit eerder gehad in de zomervakantie in Italie, maar toen dacht ik dat het aan de oplader / warmte lag en trad ook niet zo vaak op. De oplader is gewoon goed, een andere telefoon laadt er gewoon mee op en met een USB kabel heb ik hetzelfde probleem.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

NoepZor schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:02:
Ik krijg bij het aansluiten van de oplader of usb kabel na een paar seconden ...
Doet mij denken aan vuile batterij contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Bedoel je de contacten van de batterij of van de USB aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

NoepZor schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:42:
Bedoel je de contacten van de batterij of van de USB aansluiting?
De contacten van je batterij aansluiting in de case en uiteraard van de accu zelf. Met name één der 4 aansluitpunten zou misschien geen goed contact maken? Doet de lader het normaal wanneer je de melding krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
De lader doet het normaal. Ik hoor het geluid dat de telefoon start met opladen, icoontje van de batterij verandert ook in de versie die je ziet tijdens het opladen en na een paar seconden krijg je de melding. Ik heb de contactpunten met een doek wat nagepoetst en tot nu toe lijkt hij weer te laden. Ik had zelf al de batterij er uit gehaald en er weer ingestoken, maar dat leverde geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Sinds gisteren heb ik last van meerdere FC's. Gewoon random programma's (volgens mij allemaal programma's die internettoegang vereisten) kregen een FC en startten niet meer op. Na een restart deed alles het even normaal maar na een aantal uur weer hetzelfde verhaal. Ik heb vanmiddag even de cache gewiped, lijkt te hebben geholpen maar weet t pas over een aantal uur. Wel vreemd, ik had niks anders gedaan dan normaal maar opeens verschenen de FC's.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:43
ninc schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:18:
Zojuist maar eens geupdate van 2.3.3 naar 2.3.6. Eerst een backup gemaakt en toen maar eens gaan updaten. Alles verliep bij mij vlekkeloos, nadat ik eerst wat probleempjes had gehad met kies zelf updaten. (maar dat was verholpen door gewoon met de kabel te updaten ipv via wifi)
Nou, de eerste probleempjes zijn er al.
-Krijg soms op random momenten geen sms-berichten meer binnen en op andere momenten weer wel. De smsjes die verstuurt zijn naar mij, maar niet bij mij binnnenkomen, worden ook later niet meer ontvangen.
-Bij het opstarten van mn mobiel, hangt ie soms vast bij sim vergrendelen, en moet ik em perse opnieuw opstarten en dan hopen dat ie wel verder gaat na het invoeren van de pin.
-Lijkt erop dat mn gsm nu vaker wakker blijft als het scherm niet aan is.

Zit er over te denken om misschien terug te gaan naar 2.3.3, toen had ik helemaal nergens last van. Zou dit nog mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
----Knip-----

Sorry.....Verkeerde topic

[ Voor 101% gewijzigd door TifKag op 04-12-2011 15:04 . Reden: bericht proberen te verwijderen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajslag
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-12-2024
Goedendag allen,
Over het spontane rebooten ga ik het niet meer hebben, lijkt met 2.3.5 iets minder geworden, ook heb ik alle apps van de SD kaart verwijderd. Nu nog enkele keer reboot, zo'n 2x per week.
Ander probleem waar ik tegenaan loop: als ik bel (Vodafone) zegt de tegenpartij steevast tegen mij dat ze me en zichzelf haast niet kunnen verstaan door een irritante echo in het gesprek. Iemand ook deze ervaring? Hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 10:55
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 09:20:

Helaas ben ik te voorbarig geweest en heb ik nu ook de reboots. (2.3.6) Gisterenavond de batterij nog op 66%, vanochtend op ... knip ... Voor mij nooit meer........
TifKag schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:24:
Ik hoop dat iedereen die last heeft van spontane reboots, ... knip ... Samsung onder de aandacht te brengen !!!!
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:32:
Ik heb vandaag een mail gestuurd naar Samsung Nederland ... knip ... kan opgelost worden in een eventuele volgende update ! :(
Bajslag schreef op zondag 04 december 2011 @ 18:39:
Goedendag allen,
Over het spontane rebooten ga ik het niet meer hebben, lijkt met 2.3.5 iets ... knip ...
Probeer dit eens, het werkt voor mij (en voor vele anderen in het forum waar ik het gelezen heb!) :
Ik heb dit probleem ook lang gehad, maar het lijkt er nu op dat ik een oplossing heb gevonden (via het XDA forum)! Wat bij mij heeft geholpen is het volgende: installeer de AVG virusscanner uit de Market en laat deze een systeemscan uitvoeren. Daarna heb ik de app weer verwijderd en heb het probleem sindsdien niet meer gehad (fingers crossed)! Voorheen startte mijn telefoon dagelijks ongeveer 3x opnieuw op, terwijl ik het nu al 5 dagen niet meer meegemaakt heb!

[ Voor 22% gewijzigd door Zanzibar-1337 op 04-12-2011 20:12 ]

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Zanzibar-1337 schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:10:
[...]

[...]

[...]

[...]

Probeer dit eens, het werkt voor mij (en voor vele anderen in het forum waar ik het gelezen heb!) :

[...]
Enig idee waarom dit zou moeten werken? Zet het bepaalde bestandspermissies weer goed ofzo? Ik kan me zo niet voorstellen dat een virusscanner zonder te vragen iets aan je systeem verandert, dus ik ben benieuwd waarom dit spontane reboots zou moeten voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 14:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Goedendag allen,
Over het spontane rebooten ga ik het niet meer hebben, lijkt met 2.3.5 iets minder geworden, ook heb ik alle apps van de SD kaart verwijderd. Nu nog enkele keer reboot, zo'n 2x per week.
Ander probleem waar ik tegenaan loop: als ik bel (Vodafone) zegt de tegenpartij steevast tegen mij dat ze me en zichzelf haast niet kunnen verstaan door een irritante echo in het gesprek. Iemand ook deze ervaring? Hoor het graag.
Dat laatste herken ik wel, alleen als ik via Blue Tooth in de auto zit. Bij normaal bellen heb ik nog nooit commentaar gehad.

* Tukk heeft grijze Hongaarse import, simvrij, KPN.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
Volgens mij zit er een bugje in het e-mailprogramma. Als je een mailtje opstelt met Swype, en je wist het laatstgetypte woord, dan verschijnt dat woord meteen opnieuw.

Edit: dit dus:
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:13:
Als ik een email aan het typen ben met Swype (heb 2.3.5.), lukt het niet om normaal een letter of woord te deleten. Hij plakt dan automatisch hetzelfde woord erachter (autocopy functie?). Bij smsjes, what's app etc gebeurd dit niet.

[ Voor 52% gewijzigd door yohan op 04-12-2011 22:49 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey kenners ik heb jullie hulp nodig met het kopen van een S2. Ik ben al bij Hi en Vodafone binnengelopen maar die probeerden me steeds duurdere abonnementen en andere toestellen aan te smeren.

Ik hoopte dat één van jullie me naar een goedkoop abonnement kon wijzen met de volgende inhoud:
-2 jarig
-minimaal 50 smsjs per maand
-minimaal 50 belminuten per maand
-minimaal 200mb dataverkeer per maand

Ik zoek naar de goedkoopste totaalprijs over de hele 2 jaar.

Als iemand me hierbij kan helpen ben ik onwijs dankbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 14:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:27:
Heey kenners ik heb jullie hulp nodig met het kopen van een S2. Ik ben al bij Hi en Vodafone binnengelopen maar die probeerden me steeds duurdere abonnementen en andere toestellen aan te smeren.

Ik hoopte dat één van jullie me naar een goedkoop abonnement kon wijzen met de volgende inhoud:
-2 jarig

http://tweakers.net/pricewatch

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben is gaan kijken in de gebruiksaanwijzing, er staat bij problemen de powerknop 10 seconden ingedrukt houden .. hoop dat dat werkt ... ook last van reboots .. erg balen ... dat cache legen met de power volume omhoog en home toets werkt niet echt bij 6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:30
Ik heb na de update naar 2.3.5 en 2.3.6 last gehad van de spontane reboots. Maar beide keren was het na het legen van de cache verholpen. Bij 2.3.6 gebeurde het zelfs meerdere keren per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:04
Over welke cache heeft iedereen het? Ben ff lost :)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:27:

-2 jarig

Ten eerste is dit topic hier niet voor bedoeld, en daarnaast verwachten we dat je dit zelf op kan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_E
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-06 19:36
....als ik bel (Vodafone) zegt de tegenpartij steevast tegen mij dat ze me en zichzelf haast niet kunnen verstaan door een irritante echo in het gesprek. Iemand ook deze ervaring? Hoor het graag.
Ik heb dezelfde ervaring, als ik bel (t-mobile) is het vooral de eerste minuut dat ik bijna altijd te horen krijg dat ik niet te verstaan ben. Vaak vertellen ze dat ze een harde schelle pieptoon horen.

Glasvezel heeft de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:48

Mickroz

Mickroz#2491

hier ook problemen met de reboots na de update naar 2.3.6, wat mij ook opviel is dat het bij mij gebeurd als de batterij rond de 75% is, iemand die dit kan bevestigen?

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 13:41
Michael_E schreef op maandag 05 december 2011 @ 08:07:
[...]

Ik heb dezelfde ervaring, als ik bel (t-mobile) is het vooral de eerste minuut dat ik bijna altijd te horen krijg dat ik niet te verstaan ben. Vaak vertellen ze dat ze een harde schelle pieptoon horen.
Nergens last van hier. 2.3.3 (stock+root)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Laatst online: 05-08 14:29
Mickroz schreef op maandag 05 december 2011 @ 08:32:
hier ook problemen met de reboots na de update naar 2.3.6, wat mij ook opviel is dat het bij mij gebeurd als de batterij rond de 75% is, iemand die dit kan bevestigen?
Dat is het zeker niet. Heb 'm een uur geleden van de lader gehaald en net 5 minuten terug een reboot gehad.

En welke cache is het?
Kan het niet zo zijn dat AVG je cache ook leegt en daarmee het probleem lijkt te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Vlooi schreef op maandag 05 december 2011 @ 08:55:
[...]

Dat is het zeker niet. Heb 'm een uur geleden van de lader gehaald en net 5 minuten terug een reboot gehad.

En welke cache is het?
Kan het niet zo zijn dat AVG je cache ook leegt en daarmee het probleem lijkt te verhelpen?
bij mij hielp 't avg trucje niet, ook de cache legen via vol.up/home/power hielp niet. factory reset en de backup van mybackup terugzetten heeft blijkbaar wel geholpen. (nu al meer dan 2 dagen geen spontane reboot voorbij zien komen)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Laatst online: 05-08 14:29
reyals schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:19:
[...]

bij mij hielp 't avg trucje niet, ook de cache legen via vol.up/home/power hielp niet. factory reset en de backup van mybackup terugzetten heeft blijkbaar wel geholpen. (nu al meer dan 2 dagen geen spontane reboot voorbij zien komen)
Factory reset vind ik wat ver gaan als je de telefoon net een dag hebt en dan een update uitvoert.
Kijk het even aan na de scan en het legen van de cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
nadroJ schreef op maandag 05 december 2011 @ 00:25:
Over welke cache heeft iedereen het? Ben ff lost :)
Vol Up, Home en aan/uit knop ingedrukt houden. Daarna kan je de cache resetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Ik heb sinds 2.3.5 juist geen spontane reboots meer. Wel een keer gehad dat een programma vast leek te lopen en de telefoon toen een reboot deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 13:52

Meller

Much to learn, you still have

Zanzibar-1337 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:54:
Ik las op een forum het volgende:

[...]

Heb het uitgeprobeerd en tot op heden het probleem (het opnieuw starten van de telefoon) niet gehad.. Misschien werkt het voor jullie ook!
AVG work around gedaan en Cache reset en sinds vrijdagmiddag geen spontane reboots meer gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door Meller op 05-12-2011 12:01 ]

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 11:45

Quellien

Excrement producer

Sinds vorige week vervelende problemen met mijn S2.

Vorige week kreeg ik (zover ik weet) random freezes en reboots. Ze waren 3 dagen daarna niet meer te reproduceren, dus heb niet uit kunnen vinden wat het probleem daar nu van was. Ook had hij steeds een crash van de TwLauncher. Deze heb ik nu niet meer.

Wel zijn er andere problemen voor in de plaats gekomen. Hij reboot heel vaak uit zichzelf, soms zelfs iedere 5 minuten. Ook start hij vaak zelf die spraak app, voor voice input. Heel irritant, en trekt batterij.

Daarnaast heeft hij vaker problemen met de bijgeleverde USB kabel. Vaak ziet hij geen MTP verbinding en laad hij alleen maar op. Als hij wel MTP verbinding heeft, kan ik heel soms met KIES verbinden, maar vaak ook niet. KIES al een keer opnieuw geïnstalleerd, maar heeft niet gewerkt. Ook al eens wat anders dan TwLauncher geïnstalleerd om te kijken of daar iets mee kon, maar zonder succes.

Iemand een idee? Zou kunnen dat ik ongewild nog wat info achter ben aan het houden, maar dit is wat ik me nu voor de geest kan halen.

Edit14.42: Heb nu nog 2.3.5, maar kan dus via KIES momenteel niet updaten naar 2.3.6. Via de telefoon zelf wil dit ook niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Quellien op 05-12-2011 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-09 17:02
Quellien schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:18:

Vorige week kreeg ik (zover ik weet) random freezes en reboots. Ze waren 3 dagen daarna niet meer te reproduceren, dus heb niet uit kunnen vinden wat het probleem daar nu van was. Ook had hij steeds een crash van de TwLauncher. Deze heb ik nu niet meer.

Wel zijn er andere problemen voor in de plaats gekomen. Hij reboot heel vaak uit zichzelf, soms zelfs iedere 5 minuten. Ook start hij vaak zelf die spraak app, voor voice input. Heel irritant, en trekt batterij.

Daarnaast heeft hij vaker problemen met de bijgeleverde USB kabel. Vaak ziet hij geen MTP verbinding en laad hij alleen maar op. Als hij wel MTP verbinding heeft, kan ik heel soms met KIES verbinden, maar vaak ook niet. KIES al een keer opnieuw geïnstalleerd, maar heeft niet gewerkt. Ook al eens wat anders dan TwLauncher geïnstalleerd om te kijken of daar iets mee kon, maar zonder succes.

Iemand een idee? Zou kunnen dat ik ongewild nog wat info achter ben aan het houden, maar dit is wat ik me nu voor de geest kan halen.

Edit14.42: Heb nu nog 2.3.5, maar kan dus via KIES momenteel niet updaten naar 2.3.6. Via de telefoon zelf wil dit ook niet.
Zoek eens naar mijn reacties voor KIES. Behalve een bloedoffer moet die route meestal wel werken, althans op win7.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 16:50
-Edwin- schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:30:
[...]

Vol Up, Home en aan/uit knop ingedrukt houden. Daarna kan je de cache resetten ;)
Ik denk dat ik iets verkeerd doe? dan sluit mijn toestel af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iklucas schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:29:
Ik denk dat ik iets verkeerd doe? dan sluit mijn toestel af?
Klopt, en dan blijven drukken tot je in de Recovery komt.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het zoeken geweest naar een oplossing voor de probleempjes die ik sinds de update naar 2.3.5. heb maar kon nog geen goed antwoord vinden. Ik vraag mij af of iemand een oplossing weet voor het volgende probleem. De camera laat sinds deze update een oranje vlek zien, dit is in de foto's niet altijd terug te zien. Op zich is dit niet het grootste probleem, maar voor de update naar 2.3.5 was die er niet. Wat echter wel heel vervelend is is dat de camera heel traag reageerd. Werd de foto normaal gesproken direct genomen, nu duurt het een aantal seconden voordat de foto echt wordt gemaakt. Daardoor worden de foto's vaak wazig of zijn ze bewogen. Heeft er iemand een idee wat ik zou kunnen doen om deze problemen te laten verdwijnen of te beperken? Na de verhalen over de update naar 2.3.6. durf ik deze update nog niet uit te voeren omdat ik bang ben dat dit voor nog meer problemen gaat zorgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:32:
Ik heb vandaag een mail gestuurd naar Samsung Nederland mbt de spontane reboots en hoe dit verholpen kan worden en of dit zo snel als mogelijk kan opgelost worden in een eventuele volgende update ! :(

[...]
Heb vandaag een mail van Samsung terug gekregen:

U kunt het probleem wellicht oplossen door het toestel te resetten. U kunt bellen naar de code *2767*2878#
om een soft reset uit te voeren. Als deze soft reset het probleem niet oplost, dan kunt u ook een harde reset
uitvoeren op uw toestel. U kunt voor de harde reset bellen naar de code *2767*3855#
Houdt u er rekening mee dat u gegevens kwijtraakt op het moment dat u de reset uitvoert. Het is daarom
goed om van te voren de simkaart te verwijderen en een backup te maken van gegevens op uw telefoon die u
niet kwijt wilt raken.

Heeft iemand dit al geprobeerd en zo ja , verhelpt het het probleem met de reboots ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Hey all,

Het valt me op dat mn S2 totaal geen tijd/datum informatie krijgt van het T-mobile netwerk.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YNGRc.jpg

Ook nadat ik de batterij/simkaart eruit heb gehaald, geen verbetering.
Als ik handmatig opnieuw het netwerk van Tmobile kies en wacht, gebeurt er ook niets.
Weet iemand hoe ik dit fix? Ook het webcare team weet geen raad.
Android 2.3.5 stock, T-mobile.

Andere vraag: Op mn HTC hero kon ik altijd meekijken via 'adb logcat' zodra ik mn USB kabel aansloot.
Hoe krijg ik dit voor elkaar met mn S2? USB Debugging staat al aan, maar niets.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Vandaag update naar 2.3.6 gedaan, maar wederom geen video bellen in GTalk, terwijl dit al in Android 2.3.4 zou moeten zitten. Iemand enig idee of dit toch in te schakelen is, liefst zonder root.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:43

Gotiniens

Fairly odd Tim

ShadyNetworker schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:25:
Hey all,

Het valt me op dat mn S2 totaal geen tijd/datum informatie krijgt van het T-mobile netwerk.
[afbeelding]

Ook nadat ik de batterij/simkaart eruit heb gehaald, geen verbetering.
Als ik handmatig opnieuw het netwerk van Tmobile kies en wacht, gebeurt er ook niets.
Weet iemand hoe ik dit fix? Ook het webcare team weet geen raad.
Android 2.3.5 stock, T-mobile.

Andere vraag: Op mn HTC hero kon ik altijd meekijken via 'adb logcat' zodra ik mn USB kabel aansloot.
Hoe krijg ik dit voor elkaar met mn S2? USB Debugging staat al aan, maar niets.
volgens mij zend t-mobile dit niet mee, heeft bij mij nog op geen enkele telefoon gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:57

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik heb al jaren T-Mobile en bij mij heeft het ook nog nooit gewerkt.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Interessant. Zelf claimen ze dat er niets aan de hand is.
http://i.imgur.com/OqNvH.png of https://twitter.com/#!/tm...status/142910535367802880
Ik weet nu ff niet of dit topic nu hier hoort of dat het naar het Providers forum moet.

Heb zojusit via KIES een update naar 2.3.6 gedaan.
Eerste dat me opviel was dat ik weer een font kan kiezen XD
BLijkbaar was dat met 2.3.5 eruit gesloopt ofzo....
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom Tmob ons geen FOTA updates geeft....

[ Voor 50% gewijzigd door ShadyNetworker op 06-12-2011 01:20 ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien

Quellien

Excrement producer

Senor Sjon schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:02:
[...]

Zoek eens naar mijn reacties voor KIES. Behalve een bloedoffer moet die route meestal wel werken, althans op win7.
Werkt helaas ook niet. Maar dit is op zich ook niet het meest irritante. Vannacht start hij ineens vanzelf op nadat ik hem netjes helemaal uit had gezet (wtf?). En daarvoor schakelde hij om de 30 seconden ongeveer steeds naar google talk, of hoe heet dat ding. Daarom had ik hem ook helemaal uitgeschakeld. Ook gaf hij aan dat hij met MTP aan het verbinden was, maar hij was helemaal niet aangesloten aan een usb kabel.

Ik wil graag even afwachten op 2.3.6 als ie OTA beschikbaar is. Werkt dit niet, dan wordt het CyanogenMod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:45
Mijn vriendin klaagt sinds 2.3.5. over het feit dat de telefoon vaak uit zichzelf reboot, vaker vastloopt en trager aanvoelt. Dat trager aanvoelen kan ik me niets bij voorstellen omdat ik zelf een 3Gs heb en de GSII echt retesnel is tegenover die van mij. Anyway, zou dit kunnen liggen aan de update of kan het wellicht zijn dat er een virus op zit?

Reboot e.d. helpen niet. Hiervoor hoorde ik nooit wat, werkte sinds het begin goed (vanaf 2.2.2).

[ Voor 8% gewijzigd door STIMPPYYY op 06-12-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quellien schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:23:
[...]
Werkt dit niet, dan wordt het CyanogenMod.
Want? Custom niet-CM 2.3.x Roms lopen niet 100% snel en stabiel of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien

Quellien

Excrement producer

Brad Pitt schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:27:
[...]

Want? Custom niet-CM 2.3.x Roms lopen niet 100% snel en stabiel of zo?
Nee, maar je moet ergens beginnen. Het wordt dan een probeersel, bevalt het me niet, dan ga ik iets anders (customs) zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quellien schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:43:
Nee, maar je moet ergens beginnen. Het wordt dan een probeersel, bevalt het me niet, dan ga ik iets anders (customs) zoeken.
Lijkt mij dat je dan gewoon beter kan beginnen met een "normale" custom 2.3.x Rom i.p.v. CM, maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien

Quellien

Excrement producer

Brad Pitt schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:49:
[...]

Lijkt mij dat je dan gewoon beter kan beginnen met een "normale" custom 2.3.x Rom i.p.v. CM, maar goed :P
Wat noem je een "normale" custom rom? Wil best wat uitproberen, gewoon veel goede dingen gehoord van CM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quellien schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:50:
Wat noem je een "normale" custom rom? Wil best wat uitproberen, gewoon veel goede dingen gehoord van CM.
Elke niet-CM/MIUI Rom eigenlijk. Als je CM wilt proberen kan dat natuurlijk, is weer wat anders (en dus leuk) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09 10:54
Quellien schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:18:

Ik heb precies het zelfde probleem gehad. Het was moeilijk iritant. Ik heb toen een harde reset gedaan. En vorvolgens kon ik hem 1x via KIES goed aansluiten en updaten naar een nieuwe versie. Toen was het over.
Maar ik stond op het punt om hem terug te brengen naar de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien

Quellien

Excrement producer

koning_nico schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:04:
[...]

Ik heb precies het zelfde probleem gehad. Het was moeilijk irritant. Ik heb toen een harde reset gedaan. En vervolgens kon ik hem 1x via KIES goed aansluiten en updaten naar een nieuwe versie. Toen was het over.
Maar ik stond op het punt om hem terug te brengen naar de winkel
Kijk eens aan :) Dankjewel, geen hopeloos gevalletje dus.

Mooi, dan wacht ik even op de OTA van 2.3.6 en probeer KIES ondertussen nog even. Harde reset al gedaan, maar had geen effect op de verbinding via USB.
Brad Pitt schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:56:
[...]

Elke niet-CM/MIUI Rom eigenlijk. Als je CM wilt proberen kan dat natuurlijk, is weer wat anders (en dus leuk) :)
Weinig te verliezen als 2.3.6 het niet doet, dus kan best dat ik er een stuk of 5 uit ga proberen. Bedankt voor de tip in ieder geval.

[ Voor 23% gewijzigd door Quellien op 06-12-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ik heb eigenlijk met geen van de FW's tot nu toe last gehad van spontane reboots oid.
Wat doen jullie allemaal met je telefoon? Wat voor exotische apps draaien jullie enzo?

Verder is KIES ook een vreselijk programma maar een beetje(veel) geduld doet in de meeste gevallen wonderen.
Het tijd/datum verhaal is nog steeds niet opgelost via Tmobile, ik begin te denken dat de tijd gewoon niet wordt meegestuurd.

Weet iemand trouwens hoe ik een certificaat installerer vanaf de SDkaart? Ik wil op school(Inholland) met mn foon op het Eduroam netwerk maar ik kan geen applicatie als WPA2dinges voor windows vinden in de market.
Handmatig alles instellen is ook ene optie maar schijnbaar heb ik dus een certificaat nodig, dat ik heb gedownload. Maar ik krijg deze niet geïmporteerd in Android.
Hoe?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 11:39
ShadyNetworker schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:09:
Weet iemand trouwens hoe ik een certificaat installerer vanaf de SDkaart? Ik wil op school(Inholland) met mn foon op het Eduroam netwerk maar ik kan geen applicatie als WPA2dinges voor windows vinden in de market.
Handmatig alles instellen is ook ene optie maar schijnbaar heb ik dus een certificaat nodig, dat ik heb gedownload. Maar ik krijg deze niet geïmporteerd in Android.
Hoe?
Wellicht dat het antwoord op je vraag hier tussen staat: http://www.google.nl/sear...mport+certificate+android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien

Quellien

Excrement producer

ShadyNetworker schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:09:
Ik heb eigenlijk met geen van de FW's tot nu toe last gehad van spontane reboots oid.
Wat doen jullie allemaal met je telefoon? Wat voor exotische apps draaien jullie enzo?

Verder is KIES ook een vreselijk programma maar een beetje(veel) geduld doet in de meeste gevallen wonderen.
Het tijd/datum verhaal is nog steeds niet opgelost via Tmobile, ik begin te denken dat de tijd gewoon niet wordt meegestuurd.

Hoe?
Bij mij deed hij dit dan weer automatisch.

Ik doe niets geks met mijn telefoontje. Sterker nog, hij is momenteel via KIES aan het updaten.

Ik dacht, what the hell, laten we het nog een keertje proberen. De telefoon leek namelijk stabiel voor de verandering. En hij werd herkend door windows, dus even snel navigatie er weer op gesleurd, en nog wat nieuwe muziek. Toen dit klaar was KIES geïnstalleerd (had hem gister van frustratie er maar weer eens afgegooid) en die pakte hem ook ineens.

Ben benieuwd wat voor geluk (of ellende) 2.3.6 mij gaat brengen.

Update 11.13: Hij staat er op hoor! De eerste minuut in ieder geval nog geen problemen, dat stem hoopvol.

[ Voor 3% gewijzigd door Quellien op 06-12-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmcvanleeuwen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-01 14:36
Weet iemand of het normaal is dat samsung socialhub (195.124.9.24(123456)) imap toegang tot je gmail account heeft? :?

rvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 23:31

Jag

Bij mij zegt kies nu dat ie moet updaten voordat ie de firmware doet. Maar als hij dan gaat controleren op een nieuwe versie heeft ie al de nieuwste versie zegt ie, briljant :P. Wacht wel op de OTA versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quellien schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:09:
[...]

Bij mij deed hij dit dan weer automatisch.

Ik doe niets geks met mijn telefoontje. Sterker nog, hij is momenteel via KIES aan het updaten.

Ik dacht, what the hell, laten we het nog een keertje proberen. De telefoon leek namelijk stabiel voor de verandering. En hij werd herkend door windows, dus even snel navigatie er weer op gesleurd, en nog wat nieuwe muziek. Toen dit klaar was KIES geïnstalleerd (had hem gister van frustratie er maar weer eens afgegooid) en die pakte hem ook ineens.

Ben benieuwd wat voor geluk (of ellende) 2.3.6 mij gaat brengen.

Update 11.13: Hij staat er op hoor! De eerste minuut in ieder geval nog geen problemen, dat stem hoopvol.
Als hij stabiel was en je leest al die ellende verhalen waarom laat je het dan niet voor wat het is?
Ik wacht een volgende keer wel iets langer voordat ik wéér die ellende induik van updaten.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien

Quellien

Excrement producer

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:15:
[...]

Als hij stabiel was en je leest al die ellende verhalen waarom laat je het dan niet voor wat het is?
Ik wacht een volgende keer wel iets langer voordat ik wéér die ellende induik van updaten.
:)
Nou het kwam niet vaak voor dat hij stabiel was bij 2.3.5. Daarom de update. Zag het als een kans die zich voordeed om te updaten, dus die heb ik gepakt. Wordt het niks, dan ga ik aan de custom roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel blij dat OTA prima werkt. Alleen komen de updates wat later als op Kies zeker?
Ik vind zelf Kies een drama. Ben blij dat er OTA is zeg :)
Zit nu wel op 2.3.5 en werkt verder prima.

Heb alleen het gevoel dat Samsung een zelfgemaakte "bounce back blauwe gloed" gemaakt heeft voor in de browser. Dus niet die van Google gebruikt. Ik vind hem namelijk flink bagger!!!

Als ik kijk naar de browser van de Galaxy Nexus droom ik daar alleen maar van! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien

Quellien

Excrement producer

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:51:
Ik ben wel blij dat OTA prima werkt. Alleen komen de updates wat later als op Kies zeker?
Ik vind zelf Kies een drama. Ben blij dat er OTA is zeg :)
Zit nu wel op 2.3.5 en werkt verder prima.

Heb alleen het gevoel dat Samsung een zelfgemaakte "bounce back blauwe gloed" gemaakt heeft voor in de browser. Dus niet die van Google gebruikt. Ik vind hem namelijk flink bagger!!!

Als ik kijk naar de browser van de Galaxy Nexus droom ik daar alleen maar van! :(
Dan zou ik misschien wel kiezen voor 2.3.5, dus niet meer updaten tot ICS, als ie probleemloos bij je werkt. Bij mij alleen maar problemen. Heb je een filmpje oid van die bounce back van de nexus? Die blauwe gloed hebben ze er in gezet om een patent van Apple te omzeilen (dacht ik, kan zo snel geen bron vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 17:51
Ik heb gisteren een samsung galaxy s2 white besteld bij Gigavolt.
Deze is vandaag geleverd en ik zie dat er een roemeens handleiding bij zit. Bij navraag bij gigavolt begrijp ik dat het een roemeens toestel is. Het enige verschil is volgens de leverancier dat ik niet aan de samsung actie mee kan doen. Klopt dit? Of zijn er nog andere verschillen, anders stuur ik hem namelijk terug.

24x sf175s + gw5000-dt op oost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quellien schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:57:
[...]

Dan zou ik misschien wel kiezen voor 2.3.5, dus niet meer updaten tot ICS, als ie probleemloos bij je werkt. Bij mij alleen maar problemen. Heb je een filmpje oid van die bounce back van de nexus? Die blauwe gloed hebben ze er in gezet om een patent van Apple te omzeilen (dacht ik, kan zo snel geen bron vinden)
Weet ik, maar de browser is geen stock browser. Samsung heeft de browser zwaar gemodificeerd waardoor hij beter werkt als de Gingerbread stock browsers. De blauwe gloed in deze browser is niet vloeiend en is heel nep(instant) als je hem vergelijkt met de gloed bij de lijst "Instellingen".
http://www.youtube.com/watch?v=JTpf0J5vfMs Je kan het niet echt goed zien helaas..

En zoals meerdere mensen baal ik dat er geen Google talk 1.3 in zit :( ik snap dat niet. Bang dat het gaat concurreren tegen ChatON van samsung? Ik ben juist fan van Google talk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 23-09 23:31

Jag

Baal ik ook flink van. Skype word ik niet vrolijk van. Ben eigenlijk aan het wachten op gtalk met voip-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 09-09 09:24
Gisteren 2 verschillende Galaxy' s S2 via KIES naar 2.3.5 geupdate, en een ervan meteen geroot met ODIN, geen problemen gehad gelukkig met KIES.

2.3.5 voelt niet heel echt anders aan dan 2.3.3 die ik ervoor draaide, lettertypes en het contrast van letters is wel wat anders merk ik. Ben benieuwd of ik last ga krijgen van de beroemde spontane reboots. Had her met de 2.3.3 wel een paar gehad een paar dagen, heb zelf het gevoel dat het aan apps lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:29
VivaAtloni schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:11:
Ik heb gisteren een samsung galaxy s2 white besteld bij Gigavolt.
Deze is vandaag geleverd en ik zie dat er een roemeens handleiding bij zit. Bij navraag bij gigavolt begrijp ik dat het een roemeens toestel is. Het enige verschil is volgens de leverancier dat ik niet aan de samsung actie mee kan doen. Klopt dit? Of zijn er nog andere verschillen, anders stuur ik hem namelijk terug.
Enige andere verschil is dat je niet XEN als productcode heb.
Dus als er een update voor de nederlandse toestellen komt dan kan het zijn dat de update voor jou toestel er nog niet is. Dit is op te lossen door een NL firmware te flashen met behulp van Odin.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:34
Net mijn S2 binnen gehad. Lees al een tijdje mee hier maar nu toch maar eens geregistreerd.

In de quickstart guide staat dat je de batterij eerst moet opladen voor gebruik. Het leek mij dat het niet schadelijk is om hem aan de oplader te hangen en gelijk te beginnen met gebruik. Echter via google en de zoekfunctie hier kreeg ik zo snel geen zekerheid dus vandaar dat ik het hier maar even vraag.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluisie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 23:09
Volgens mij maakt het eerst opladen voor gebruik niet heel veel uit. Maar ik had hem voor de eerste keer toch eerst opgeladen (aangezien ik toen toch net moest gaan sporten) en behalve als je echt niet kunt wachten, kan je denk ik net zo goed even dat ene uurtje dat ding aan de oplader leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:34
Pluisie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:58:
Volgens mij maakt het eerst opladen voor gebruik niet heel veel uit. Maar ik had hem voor de eerste keer toch eerst opgeladen (aangezien ik toen toch net moest gaan sporten) en behalve als je echt niet kunt wachten, kan je denk ik net zo goed even dat ene uurtje dat ding aan de oplader leggen.
Heb vanavond niet veel tijd meer om er mee te spelen maar zal toch maar het geduld opbrengen en even wachten. Bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 10:55
STIMPPYYY schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:25:
Mijn vriendin klaagt sinds 2.3.5. over het feit dat de telefoon vaak uit zichzelf reboot, vaker vastloopt en trager aanvoelt. Dat trager aanvoelen kan ik me niets bij voorstellen omdat ik zelf een 3Gs heb en de GSII echt retesnel is tegenover die van mij. Anyway, zou dit kunnen liggen aan de update of kan het wellicht zijn dat er een virus op zit?

Reboot e.d. helpen niet. Hiervoor hoorde ik nooit wat, werkte sinds het begin goed (vanaf 2.2.2).
Heb je het forum (de vorige 3/4 pagina's) doorgelezen? Dan had je het antwoord al kunnen vinden dat dit in de software zit en er ergens een APP of instelling bugged. Wat je kunt proberen is het volgende:
Ik heb dit probleem ook lang gehad, maar het lijkt er nu op dat ik een oplossing heb gevonden (via het XDA forum)! Wat bij mij heeft geholpen is het volgende: installeer de AVG virusscanner uit de Market en laat deze een systeemscan uitvoeren. Daarna heb ik de app weer verwijderd en heb het probleem sindsdien niet meer gehad (fingers crossed)! Voorheen startte mijn telefoon dagelijks ongeveer 3x opnieuw op, terwijl ik het nu al 5 dagen niet meer meegemaakt heb!
Bij mij heeft het (nu al 2 weken) nog steeds succes! Geen reboots meer gehad!

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Hebben meer mensen er last van dat Shazam niet meer werkt? Ik moest ineens weer de setup doorlopen en de algemene voorwaarden accepteren. Als ik op setup druk krijg ik echter "kon geen verbinding instellen". Ik vind dit erg jammer, want ik gebruikte Shazam redelijk vaak.

Herinstallatie van Shazam heb ik al gedaan, ook de instellingen gewist. In de comments bij Shazam zie ik verder ook geen problemen.

[ Voor 19% gewijzigd door -Edwin- op 06-12-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus net mijn Galaxy S2 ontvangen maar kan vanaf 2.3.4 niet updaten! Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 13:16

TNJ

Frugalite

-Edwin- schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:15:
Hebben meer mensen er last van dat Shazam niet meer werkt? Ik moest ineens weer de setup doorlopen en de algemene voorwaarden accepteren. Als ik op setup druk krijg ik echter "kon geen verbinding instellen". Ik vind dit erg jammer, want ik gebruikte Shazam redelijk vaak.

Herinstallatie van Shazam heb ik al gedaan, ook de instellingen gewist. In de comments bij Shazam zie ik verder ook geen problemen.
Helaas kan ik je niet helpen met Shazam, maar je kunt SoundHound gebruiken als (uitstekend) alternatief.

[ Voor 45% gewijzigd door TNJ op 06-12-2011 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:48

Mickroz

Mickroz#2491

Ik heb de cache wipe gedaan, hoop dat het werkt, anders even de avg oplossing proberen.
Kreeg wel een melding dat er een update beschikbaar was?
Is dat voor de recovery?

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:00

WhySoSerious

Be the change.

Vanochtend ook de cache whipe gedaan en tot nu toe geen reboots:o

Keeps fingers crossed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Hey grappig man ik begreep gewoon wat je opXDA hebt gepost. Video staat er op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien

Quellien

Excrement producer

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:22:
[...]

Weet ik, maar de browser is geen stock browser. Samsung heeft de browser zwaar gemodificeerd waardoor hij beter werkt als de Gingerbread stock browsers. De blauwe gloed in deze browser is niet vloeiend en is heel nep(instant) als je hem vergelijkt met de gloed bij de lijst "Instellingen".
http://www.youtube.com/watch?v=JTpf0J5vfMs Je kan het niet echt goed zien helaas..

En zoals meerdere mensen baal ik dat er geen Google talk 1.3 in zit :( ik snap dat niet. Bang dat het gaat concurreren tegen ChatON van samsung? Ik ben juist fan van Google talk..
Ik zie wat je bedoelt ja. Eens kijken of ze bij ICS (met touchwiz(?)) wel iets beters verzinnen.

Mijn S2 is nu al de hele dag niet meer gereboot, gecrashed of rare dingen op aan het starten. Mooi, kan ik weer ouderwets genieten van dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCD_viewer
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Nou nou, die 2.3.6 die ik met KIES heb geïnstalleerd en constant reboots.

Factory reset gedaan, had even wat relaas maar een uur daarna weer een reboot.
Vanavond is de SGS2 nu al 5 keer gereboot en dit zit aan de irritatie grens te geraken.

Is het mogelijk een downgrade met KIES te doen naar de 2.3.5, die eigenlijk zonder problemen draaide ? Of moet ik hier ODIN voor opsnorren?

Heb geen zin om te rooten dit ivm. de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien

Quellien

Excrement producer

LCD_viewer schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:57:
Nou nou, die 2.3.6 die ik met KIES heb geïnstalleerd en constant reboots.

Factory reset gedaan, had even wat relaas maar een uur daarna weer een reboot.
Vanavond is de SGS2 nu al 5 keer gereboot en dit zit aan de irritatie grens te geraken.

Is het mogelijk een downgrade met KIES te doen naar de 2.3.5, die eigenlijk zonder problemen draaide ? Of moet ik hier ODIN voor opsnorren?

Heb geen zin om te rooten dit ivm. de garantie.
Zover ik weet kun je niet downgraden zonder ODIN.

Ik had die reboots net met 2.3.5. Nu met 2.3.6 heb ik er geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu al 2 dagen geen reboot gehad .. had het ram geheugen gewist en de powerknop daarna ingedrukt gehouden net zo lang dat i uit gaat en dan weer opstart ... .. hoop dat dit zo blijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-09 17:02
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:17:
Ik heb dus net mijn Galaxy S2 ontvangen maar kan vanaf 2.3.4 niet updaten! Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Lekker 2.3.4 houden. 5 en 6 zijn verre van stabiel. Ik heb vandaag al een stuk of 5 reboots gehad. WTF heeft Samsung met de firmware uitgehaald :?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 10:14
Ah, dus het ligt gelukkig niet aan mij. Mijn tel is praktisch net terug van een boardswap (Vanwege reboots eens in de twee minuten) en vandaag begon hij weer uit te vallen. Nog maar even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik heb een heel irritant probleem. Iconen verplaatsen in de "applist" gaat voor geen meter. Alsof de SII verkeerd gekalibreerd is (de gyroscoop). Als ik de telefoon recht hou dan scrollt die door naar rechts, ik moet de telefoon bijna 90 graden draaien om de andere kant op te kunnen verplaatsen. Kalibreren helpt niet.
Het vreemde is dat ik in de homescreens met de widgets wel prima kan verplaatsen door rechts of links te draaien. Het lijkt dus eerder softwarematig te zijn.

Snappen jullie een beetje wat ik bedoel? En hebben jullie er ook last van?

[ Voor 3% gewijzigd door -Edwin- op 06-12-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Quellien schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:11:
[...]

Zover ik weet kun je niet downgraden zonder ODIN.

Ik had die reboots net met 2.3.5. Nu met 2.3.6 heb ik er geen last meer van.
Ik had ze met 2.3.4 (een keer per week/twee weken) en nu met 2.3.5 al een week ofzo niet gehad. Het ligt dus waarschijnlijk aan een app. Heb sowieso wel meerdere keren gehad dat een app leek vast te lopen en de telefoon rebootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Edwin- schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:29:
Snappen jullie een beetje wat ik bedoel? En hebben jullie er ook last van?
Dan zet je die functie toch uit? Is een van de eerste dingen die ik altijd doe. Gewoon verplaatsen door het icoon te verschuiven is naar mijn mening ook veel sneller. Wel minder cool natuurlijk, maar who cares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:43
Framoes schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:38:
[...]
Ik had ze met 2.3.4 (een keer per week/twee weken) en nu met 2.3.5 al een week ofzo niet gehad. Het ligt dus waarschijnlijk aan een app. Heb sowieso wel meerdere keren gehad dat een app leek vast te lopen en de telefoon rebootte.
Dus je kan niet met fabrieksinstellingen terugzetten, teruggaan naar de originele versie? Heb spijt dat ik heb geupdate van 2.3.3 naar 2.3.6. Soms blijft ie vasthangen bij het invoeren van de ping, en heb nu een gigantische drain van mn batterij, (van 80% naar 30% in 3 uurtjes) terwijl betterbatterystats aangeeft dat het niet aan de apps ligt. Lijkt me dus dat de android drain bug bij mij terug is in 2.3.6.

Gvd, had het ook nooit moeten doen. If it ain't broke, don't fix it, maarja, was weer eens eigenwijs. Nu maar eens uitzoeken of ik uberhaupt kan downgraden op een normale manier, anders wordt het maar lang uitzitten voor de volgende update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb redelijk wat gezocht naar het antwoord op de volgende vragen maar ben nog niet helemaal zeker van het antwoord.

Ik heb een s2 en had hiervoor een nokia n8. Op de nokia kon ik verschillende profielen instellen waarbij ik per profiel een andere sms ringtone kon selecteren.

Nu heb ik voor de s2 verschillende profile managers gedownload en ook op diverse fora gezocht. Het lukt me met deze apps niet om per profiel een andere ringtone voor de sms berichten in te stellen. Het lukt wel voor de bel ringtone en voor de notifications.

Mijn tweede vraag is: kan ik als ik gebeld wordt de ringtone ook op 1 keer overgaan of 1 keer piepen zetten? Dit kon ook met de n8 maar hier kan ik het niet vinden. Er zijn wel smsjes die ik heb gedownload die 1 keer piepen maar die kan ik dan weer niet als ringtone voor het bellen selecteren.

Ik kan via het sms menu en whatsapp menu's de alerts/ringtones voor de sms veranderen maar dan moet het elke keer handmatig. Ik wil het per profiel. Is wat ik wil uberhaupt mogelijk op de s2?

De meest complete profile app die ik tot nu heb gebruikt is PROFILE van noimjosh.
1 keer piepen/overgaan lukt met die app echter niet. Ik kan met die app alleen ringtones van notifications aanpassen en niet voor sms. Een hele kortdurende sms ringtone selecteren als belringtone lukt ook niet.

Ergerlijk dat zo'n basisdingetje zo lastig of zelfs niet mogelijk is.

bvd!

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
ninc schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:47:
[...]

Dus je kan niet met fabrieksinstellingen terugzetten, teruggaan naar de originele versie? Heb spijt dat ik heb geupdate van 2.3.3 naar 2.3.6. Soms blijft ie vasthangen bij het invoeren van de ping, en heb nu een gigantische drain van mn batterij, (van 80% naar 30% in 3 uurtjes) terwijl betterbatterystats aangeeft dat het niet aan de apps ligt. Lijkt me dus dat de android drain bug bij mij terug is in 2.3.6.

Gvd, had het ook nooit moeten doen. If it ain't broke, don't fix it, maarja, was weer eens eigenwijs. Nu maar eens uitzoeken of ik uberhaupt kan downgraden op een normale manier, anders wordt het maar lang uitzitten voor de volgende update...
Er zit in Kies toch een noodherstel firmware optie? Wat doet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:59
Wat betreft de vastlopers, al her en der gezien dat het ook aan WiFi kan liggen. Zelf ook flink last van reboots na de 2.3.6 update. Nu even de WiFi uitgeschakeld en kijken of dit inderdaad de (nood)oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:52:
Nu heb ik voor de s2 verschillende profile managers gedownload en ook op diverse fora gezocht. Het lukt me met deze apps niet om per profiel een andere ringtone voor de sms berichten in te stellen. Het lukt wel voor de bel ringtone en voor de notifications.

Ik kan via het sms menu en whatsapp menu's de alerts/ringtones voor de sms veranderen maar dan moet het elke keer handmatig. Ik wil het per profiel. Is wat ik wil uberhaupt mogelijk op de s2?
zou te doen moeten zijn met tasker. (gebruik deze zelf ook omzodra ik op mijn werk ben mijn ringtone te wijzigen en zodra ik niet op mijn werk ben weer terug te laten zetten naar een andere) de mogelijkheden zijn eindeloos
Er!k schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:30:
Wat betreft de vastlopers, al her en der gezien dat het ook aan WiFi kan liggen. Zelf ook flink last van reboots na de 2.3.6 update. Nu even de WiFi uitgeschakeld en kijken of dit inderdaad de (nood)oplossing is.
zou ik haast wel gaan denken. na een factoryreset afgelopen vrijdag GEEN spontane reboots meer gehad. ik stel zojuist een wifi verbinding op het werk in, en nog geen 2 minuten later: reboot

[ Voor 48% gewijzigd door reyals op 07-12-2011 09:00 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 06:42
Ik zit al dagen op 2.3.6 en heb nog nooit een reboot gehad. Ook met oudere fw's niet trouwens. Gebruik veel wifi, bluetooth en schoon m'n cache niet bewust

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
AllSeeyinEye schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:29:
Ik zit al dagen op 2.3.6 en heb nog nooit een reboot gehad. Ook met oudere fw's niet trouwens. Gebruik veel wifi, bluetooth en schoon m'n cache niet bewust
ik zou haast denken dat het aan een combinatie van router en de sgs2 ligt. ik heb enkel op mijn werk last van reboots, met de 4 andere wifi netwerken waar ik gebruik van maak niet.Maar ik wacht het gewoon af. als ik nog meer reboots krijg op mijn werk gooi ik die accespoint eruit, kijk dan of de reboots nog bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Moet ik ff kwijt:

i.v.m.de vele reboot problemen die mensen ondervinden met 2.3.5 en 2.3.6.......

Heb het perfect werkende toestel nu 7 mnd op stock firmware en nog geen enkel probleem ondervonden, nog even snel als uit de doos met ca. 85 apps. Nog nooit een (1) vastloper of spontane reboot gehad. Ben erg tevreden al zou een iets langere batterijduur welkom zijn......nog geen enkele behoefte aan een upgrade van mijn firmware.....gewoon omdat mijn toestel perfect draait met 2.3.3.......wacht rustig af......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 19:40
Ik heb op het moment totaal geen last van reboots of iets dergelijks ook geen batterij problemen.. al zegt me vriendin net ( die heeft nog gewoon Galaxy s) dat ze gister avond de telefoon helemaal vol had opgeladen, en die net ineens op 30% was.. hele nacht niks mee gedaan.. hij is pas wel terug naar de winkel geweest mabey ff firmware updateje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janderk
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 13:53
Hier ook spontane reboots met de laatste firmware. Minstens 1x per dag. Als je nog niet op 2.3.5 of 2.3.6 zit zou ik niet upgraden.

Ik heb mijn S2 niet geroot en altijd stock gedraaid. Met 2.3.3 nooit een probleem. Bij 2.3.5 had ik reboots. Daarna geupgrade naar 2.3.6 via Kies en hetzelfde probleem. Cache legen hielp niet en zelfs de telefoon terug naar fabrieksinstellingen heeft niet mogen helpen. Het gebeurd op twee locaties met verschillende wireless routers, dus daar kan ik ook geen patroon in ontdekken. Wat ik wel vreemd is dat het vooral Hollanders lijken te zijn die het probleem hebben. Met de klachten hier zou ik meer mensen met dezelfde klachten op XDA verwachten.

Edit: Kan er nog aan toevoegen dat reboots gebeuren als de telefoon niets ligt te doen. Dus ik druk niet per ongeluk op de aan/uit knop en er is geen beweging waardoor de batterij contacten los zouden kunnen laten. 's ochtends toont hij meestal het scherm waar je de pin van je sim kaart moet inloggen.

[ Voor 18% gewijzigd door janderk op 07-12-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:45
Zanzibar-1337 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:19:
[...]

Heb je het forum (de vorige 3/4 pagina's) doorgelezen? Dan had je het antwoord al kunnen vinden dat dit in de software zit en er ergens een APP of instelling bugged. Wat je kunt proberen is het volgende:

[...]

Bij mij heeft het (nu al 2 weken) nog steeds succes! Geen reboots meer gehad!
Thnx, no luck! Hij blijft af en toe vastlopen. Vooral met het spelletje Coin Dozer. Upgraden naar 2.3.6 wellicht beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Laatst online: 22-02 20:10
Ik heb al alle officiële firmware versies sinds juni gehad sinds juni, maar maar één dag last gehad van spontane reboots: toen lag het duidelijk aan een slecht contact van de batterij. Nadat ik de batterij een keer met mijn vingers schoongeveegd had en hem er opnieuw in deed waren de spontane reboots over.
Daarna nooit meer last van gehad (ook nu met 2.3.6 niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:44
Ik ben de laatste tijd wel aan het zwerven. VillianRom tijdje gehad, vond ik niks, allemaal rotzooi die ik niet nodig had en alle leuke tweaks moest je zelf doen. Toen Cyanamogen tijdje gedraaid, werkte niet echt lekker soepel, en ondanks leuke features vond ik het echt onoverkoombaar dat bijv. de camera app een stuk slechter was. Ik ga niet custom draaien voor slechtere functionaliteit. Toen Dlev even gehad, werkte soepel, maar leek stil te liggen, maar naar Batista70 FOXHOUND nu en net nu ik hem een weekje draai ligt die ook stil :S. Was er ook niet erg van onder de indruk overigens, met Siyah kernel was hij al iets beter.

Maarja, ga nu maar weer eens rustig verder kijken. De poll is volgens mij ook niet erg recent.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online
AllSeeyinEye schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:29:
+1

Ik vraag me toch af of het aan een bepaalde batch toestellen of bepaalde firmware ligt. Ik herken me helemaal niet in de genoemde reboots, en ik heb vanaf afgelopen maart ongeveer elke firmware die beschikbaar was geprobeerd. Mijn standaard actie bij een nieuwe firmware:
- firmware flashen met odin
- bijbehorende CF-root flashen
- Samsung meuk verwijderen of freezen (alle Hubs, TWlauncher, TTS)
- JKay's thema installeren
- Go Launcher EX installeren

Ik gebruik ook veel WiFi (ook veel niet), Bluetooth en GPS, wissel redelijk wat van data aan/uit of 2G/3G. Ik vermoed dat het een probleem is van een standaard Samsung programma die ik misschien standaard freeze. Op het moment zit ik op XWKK5 (2.3.6), en heb hier nog geen enkele reboot gehad. Onder 2.3.5 twee keer, maar ik vermoed dat er dan gewoon een programma vast was gelopen.

Kunnen mensen met reboots eens een logcat bijhouden en kijken of daar iets in te vinden is wat de reboots kan veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 09-09 09:24
Vastlopers.. Reboots... Battery Drain.. ik heb sterk het vermoeden dat het allemaal aan apps ligt.

Oké sommige firmware versies of ROM's zullen misschien 'meer vatbaar' ? zijn voor die kwaaltjes, maar uiteindelijk is het allemaal hoe je je foon afstelt.
Pagina: 1 ... 30 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier