Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wokkels schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:21:
[...]

Geen problemen hier. Kies gaf een melding dat er een nieuwe FW gedownload was, connecten, updaten, klaar :Y)

Dus nu 2.3.6 hier. Ben benieuwd naar de veranderingen, is er een officiele changelog beschikbaar? Heb al gegoogled, maar slechts hele summiere updateinfo is beschikbaar...

[...]
Het enige qua uiterlijk wat mij is opgevallen is dat de datum op het lockscreen groter is geworden. Weet het trouwens niet zeker hoor maar het lijkt nu anders te zijn... Vindt het eigenlijk minder mooi. Verder bestaat 2.3.6 vooral uit een aantal bugfixes wat ik kan vinden over 2.3.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja t.o.v. van wat ik heb lijkt me dat netjes. Lees op verschillende fora dat het toch aan simkaart kan liggen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:23:
Lees op verschillende fora dat het toch aan simkaart kan liggen hoor..
Misschien voortaan eerst even zoeken en/of zelf proberen dan voordat er een random vraag wordt neergeplempt?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Vandaag ook een SG2 gekocht, na altijd Nokia gehad te hebben!

Hiervoor de N8 gehad, is dus wel even wennen. Kan iemand mij vertellen hoe ik de gegevens over kan zetten? Ik zou graag mijn contacten, smsjes en media ook op de SG2 hebben. Media kom ik wel uit, maar smsjes en contacten is wat lastiger. The Phone House kan het wel voor me doen, maar die rekenen er €40,- voor.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:28:
[...]

Misschien voortaan eerst even zoeken en/of zelf proberen dan voordat er een random vraag wordt neergeplempt?
Misschien even niet zo moeilijk doen...?
Zei toch dat ik al vanalles geprobeerd heb, maar dit niet omdat ik daar niks van wist.
Forum is daar toch voor, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluisie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 23:09
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:34:
[...]

Misschien even niet zo moeilijk doen...?
Zei toch dat ik al vanalles geprobeerd heb, maar dit niet omdat ik daar niks van wist.
Forum is daar toch voor, niet?
Je kan je simkaart toch gewoon bij een winkel van je provider even omwisselen dan. Volgensmij kost dit niets tot vrij weinig. Hoe moeten wij nou weten of een nieuwe simkaart helpt? Wij kunnen toch geen simkaart in jouw telefoon gaan stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou kunnen inderdaad...goeie tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pluisie schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:48:
Je kan je simkaart toch gewoon bij een winkel van je provider even omwisselen dan.
Je kan toch gewoon een willekeurige andere sim-card er in prikken? Liefst van iemand met über-3G-snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog een simkaart uit 1999 hier liggen, zal niet gaan werken denk ik :D
Ga morgen wel ff langs bij Voda ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:58:
Heb nog een simkaart uit 1999 hier liggen, zal niet gaan werken denk ik :D
Ga morgen wel ff langs bij Voda ofzo
als hij pre-paid is moet het gewoon nog werken toch? het tegoed kan hoogstens vervallen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:50
Uiteindelijk na vele standaard rom flashes mijn product code naar XEN gekregen.
En nog gelukt ook tussen de middag in mijn pauze :)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Masis schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:29:

Hiervoor de N8 gehad, is dus wel even wennen. Kan iemand mij vertellen hoe ik de gegevens over kan zetten? Ik zou graag mijn contacten, smsjes en media ook op de SG2 hebben. Media kom ik wel uit, maar smsjes en contacten is wat lastiger. The Phone House kan het wel voor me doen, maar die rekenen er €40,- voor.

Alvast bedankt!
Smsjes weet ik niet, maar je zou op je N8 de contacten moeten kunnen exporteren naar Vcard formaat en dat bestand kan je dan op je S2 weer openen. Via Google (gmail) kan je eventueel ook een backup maken, maar dan moet je opletten dat er geen oude mail-adressen tussen staan. Anders heb je straks ineens allemaal contacts die je nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluisie
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:16:
[...]

als hij pre-paid is moet het gewoon nog werken toch? het tegoed kan hoogstens vervallen zijn.
Als een (prepaid)simkaart voor langere tijd niet gebruikt wordt, wordt het nummer van zo'n simkaart gerecycled. Ik geloof dat het een half of een heel jaar duurt voor dit gebeurt (maar ik weet het niet zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:49

Reptile209

- gers -

gwystyl schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:16:
[...]

Hoewel het geen SGS II is, zal het wel hetzelfde werken gok ik. Ik heb er met mijn Parrot MKi 9200 geen last van. Kan je kijken welke soort verbinding hij aangeeft? Als de telefoon de radio ziet als headset, kan het zijn dat hij probeert geluid via de (niet aangesloten) koptelefoonspeakers te sturen. In dat geval hoor je dus niets.
Kijk bij Menu - Instellingen - Draadloos en Netwerk - Bluetooth instellingen, dan lang drukken op de panasonic, en even spieken wat voor soort icoontje erbij staat. Bij mij staat de parrot wel aangegeven als headset, en bij lang indrukken verbonden als Telefoon. Ik heb Media uitgevinkt omdat ik het irritant vind als bijvoorbeeld een navigatieprogramma een melding geeft, dat dan de speakers van mijn autoradio muten.
Hmmm... hij was verbonden als headset (koptelefoon-symbooltje). Ik heb Media uitgevinkt, en dat hielp denk ik. Hij doet het iig, thanks!

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:40
Net geupdate naar 2.3.6 en nu bovenin het icoontje dat hij trilt. Nooit eerder gezien, kan ik dit ook wegkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
mijn klok zet zich heel vaak een aantal minuten tot een kwartier vooruit..

iemand enig idee hoe dit kan? heb netwerkt tijd uitgezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Laatst online: 20-09 14:18
Masis schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:29:

Alvast bedankt!
http://www.google.nl/m/ur...spn_j2Iqbu16z4GVYofWFjQfA

Die zet zo'n beetje alles over

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
jongetje schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:31:
Net geupdate naar 2.3.6 en nu bovenin het icoontje dat hij trilt. Nooit eerder gezien, kan ik dit ook wegkrijgen?
Root en JKay 13.2 erop knallen. (zo heb ik het gedaan in ieder geval, zullen vast wel meer manieren zijn)

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is geintroduceerd in 2.3.5, volgens mij is het niet weg te krijgen (behalve trillen uit zetten).

ik krijg hem niet geupdate naar 2.3.6, opeens herkent samsung kies mijn telefoon niet (terwijl ik er wel gewoon op kan via windows, en hij installeert alle stuurprogramma's wanneer ik hem aansluit), heel raar/irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
SCARfaceE schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:40:
[...]

Root en JKay 13.2 erop knallen. (zo heb ik het gedaan in ieder geval, zullen vast wel meer manieren zijn)
Ondersteund alleen KK5, terwijl ik KK2 heb. Gok wagen of kan het niet?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
SgtElPotato schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:48:
[...]

Ondersteund alleen KK5, terwijl ik KK2 heb. Gok wagen of kan het niet?
Op XDA zegt men dat de KJ3 versie op KK2 werkt. Alles op eigen risico natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:29
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:46:
[...]

is geintroduceerd in 2.3.5, volgens mij is het niet weg te krijgen (behalve trillen uit zetten).
Je kan je tril functie in je telefoon uitzetten en installeer de app contact vibrate
en je heb de trilfunctie weer terug zonder het irritante icoontje bovenin je scherm.
Je kan zelfs instellen hoe je telefoon moet trillen. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Megapaul op 30-11-2011 21:15 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
SCARfaceE schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:00:
[...]

Op XDA zegt men dat de KJ3 versie op KK2 werkt. Alles op eigen risico natuurlijk.
Maar bij jou werkt die zonder problemen dus?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
SgtElPotato schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:25:
[...]

Ik heb KJ3 er nog op staan en geen reden om over te gaan op KK2/5. Dus ikzelf kan geen ervaringen delen, alleen wat ik lees van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
SCARfaceE schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:29:
[...]

Ik heb KJ3 er nog op staan en geen reden om over te gaan op KK2/5. Dus ikzelf kan geen ervaringen delen, alleen wat ik lees van anderen.
Ah ok :)

Sinds vanmiddag KK2 erop, en sinds 18.00 continue aan het wordfeuden ( is dat een woord?? ), en met een scherm tijd van 2 en een half uur, zit ik nu op 60% batterij.
Waar ik met 2.3.4 niet verder kwam als 6 uur standby..... :|

Hiervoor een Bold 9900 en een Sensation gehad, maar de SGS2 is echt koning. Ik vind de Sensation nog niet eens in de buurt komen qua snelheid en soepelheid van de standaard roms en custom roms.

[ Voor 16% gewijzigd door SgtElPotato op 30-11-2011 22:22 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:05:
[...]

Het enige qua uiterlijk wat mij is opgevallen is dat de datum op het lockscreen groter is geworden. Weet het trouwens niet zeker hoor maar het lijkt nu anders te zijn... Vindt het eigenlijk minder mooi. Verder bestaat 2.3.6 vooral uit een aantal bugfixes wat ik kan vinden over 2.3.6.
Volgens mij is de horizontale overscroll glow in de browser een stuk minder gevoelig.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtElPotato schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:25:
[...]

Bij mij wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
reyals schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:35:
[...]

Volgens mij is de horizontale overscroll glow in de browser een stuk minder gevoelig.
Inderdaad, een verademing! Bovendien zit ik nu met Quadrant Standard op 4013, zo hoog heb ik het mijn SGS2 met standaard rom nog niet eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Thanksssss!! SMSjes waren net iets teveel (bijna 5000), deze heb ik hiermee gedaan: http://www.simail.si/nokia2androidsms/

De rest deed ie wel perfect! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

heutsm schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:04:
[...]

Inderdaad, een verademing! Bovendien zit ik nu met Quadrant Standard op 4013, zo hoog heb ik het mijn SGS2 met standaard rom nog niet eerder gezien.
hmmm ik kom maar op 3409 na een reboot: 3591! Wat een groot verschil :S

[ Voor 3% gewijzigd door Wokkels op 01-12-2011 07:44 ]

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren mbv Odin android 2.3.6 XEN versie erop gezet. Lijkt erop dat deze versie stabieler is dan de 2.3.5. Tot nu toe geen spontane reboot gehad.
Tot mijn verbazing had ik na deze update (alleen PDA aangevinkt in Odin) all mijn geinstalleerde apps nog. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wokkels schreef op donderdag 01 december 2011 @ 07:13:
Het staat dan ook niet voor niets bekend als de wel meest brakke benchmark die er maar is. Ook extreem makkelijk te faken door wat dingen in je Ram te laten uitvoeren waardoor je scores skyrocketten. Waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:49
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 07:44:
Heb gisteren mbv Odin android 2.3.6 XEN versie erop gezet. Lijkt erop dat deze versie stabieler is dan de 2.3.5. Tot nu toe geen spontane reboot gehad.
Tot mijn verbazing had ik na deze update (alleen PDA aangevinkt in Odin) all mijn geinstalleerde apps nog. ;-)
Ik heb in 21 uur al twee reboots gehad. Rond 12.30 gisteren de update gedaan en vervolgens om 18.00 een reboot (batterij statistieken ook weg) en vannacht wederom rond een uur of 4. Daarvan waren de statistieken niet weg.

Met de vorige update heb ik ook 2 reboots gehad, met dezelfde symptomen. De eerste keer stats weg, tweede keer niet. Ik ga toch aan een soort cache reset denken en niet aan een fout van GoLauncher. Dit keer had ik namelijk gewoon TouchWiz draaien.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Laatst online: 14-09-2023
Wokkels schreef op donderdag 01 december 2011 @ 07:13:
[...]

Ik moet wel zeggen dat ik natuurlijk alleen de hoogste hier genoemd heb hoor ;-)
Heb het vanmorgen nog eens een paar keer gedaan:
afgerond de scores: 3300, 3800, 3600, 3900, 3800.
Laatste keer dat ik de test deed kwam ik op meer dan 4200! Maar ja, raar dat het zo schommelt. Dus wat het zegt, geen idee...
Brad Pitt schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:33:
[...]

Het staat dan ook niet voor niets bekend als de wel meest brakke benchmark die er maar is. Ook extreem makkelijk te faken door wat dingen in je Ram te laten uitvoeren waardoor je scores skyrocketten. Waardeloos.
Brad, weet jij misschien een betrouwbaardere test? Zal een test moeten zijn die rekening houdt met dualcore, als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Ik heb het idee dat 2.3.6 een stuk sneller draait dan 2.3.5. Ik kan het niet echt objectiveren, maar het voelt wel zo. Ik ben wel tevreden. Ik had alleen wel gehoopt dat het stil/tril-icoon nu weer normaal zou reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heutsm schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:33:
Brad, weet jij misschien een betrouwbaardere test? Zal een test moeten zijn die rekening houdt met dualcore, als ik het goed heb.
Mandrobench kan je eens proberen. Laat ook de "efficiëntie" zien bij het gebruik van 2 cores, is wel cool :)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20111201-095828.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:01

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

heutsm schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:33:
[...]

*knip*

Mijn ervaring is dat benchmarks niet zoveel zeggen, het gaat meer om het gevoel dat je zelf hebt bij een ROM. Soms heb ik een (voor mijn gevoel) soepele ROM met een slechte score en een goede score bij een gevoelsmatig tragere ROM.
Kies een ROM die je prettig vind aanvoelen, een score is niet altijd gelijk aan de werkelijkheid.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al aardig wat tijd besteed aan het zoeken naar de oplossing van het volgende probleem, maar tot op heden helaas nog geen succes:
(heb de zoek functie al op meerdere manieren proberen te gebruiken, via google kom ik wel het probleem tegen maar nog geen oplossing)

Als ik een email aan het typen ben met Swype (heb 2.3.5.), lukt het niet om normaal een letter of woord te deleten. Hij plakt dan automatisch hetzelfde woord erachter (autocopy functie?). Bij smsjes, what's app etc gebeurd dit niet.

Weten jullie of je dit ergens kan aanpassen, of dit op een andere manier kan uitzetten?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:13:
Ik heb al aardig wat tijd besteed aan het zoeken naar de oplossing van het volgende probleem, maar tot op heden helaas nog geen succes:
(heb de zoek functie al op meerdere manieren proberen te gebruiken, via google kom ik wel het probleem tegen maar nog geen oplossing)

Als ik een email aan het typen ben met Swype (heb 2.3.5.), lukt het niet om normaal een letter of woord te deleten. Hij plakt dan automatisch hetzelfde woord erachter (autocopy functie?). Bij smsjes, what's app etc gebeurd dit niet.

Weten jullie of je dit ergens kan aanpassen, of dit op een andere manier kan uitzetten?
Alvast bedankt!
Daar is imo geen oplossing voor, buiten een ander toetsenbord of via root een nieuwere swypeversie. Het is opvallend dat de mailapp van Samsung aardig wat problemen met diverse toetsenborden oplevert. Swiftkey had er ook altijd ruzie mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluisie
Sinds gister heb ik 2.3.6 draaien. Mijn ervaring is tot nu toe; batterij gaat veel langer mee en ik weet niet zeker of het in 2.3.5 ook al zo was, maar als je in een stukje tekst je cursor ergens zet krijg je meer opties(met swype uit). Verder heb ik nog niet heel veel anders gemerkt, maar ik heb er ook nog niet enorm veel mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
Al 3 spontane reboots sinds de update naar 2.3.6 gisteren. Daarvoor nog nooit last van gehad. Ik zou graag weer teruggaan naar 2.3.5.

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Pluisie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:48:
Sinds gister heb ik 2.3.6 draaien. Mijn ervaring is tot nu toe; batterij gaat veel langer mee en ik weet niet zeker of het in 2.3.5 ook al zo was, maar als je in een stukje tekst je cursor ergens zet krijg je meer opties(met swype uit). Verder heb ik nog niet heel veel anders gemerkt, maar ik heb er ook nog niet enorm veel mee gedaan.
Dit hoop ik.
wiljums schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:51:
Al 3 spontane reboots sinds de update naar 2.3.6 gisteren. Daarvoor nog nooit last van gehad. Ik zou graag weer teruggaan naar 2.3.5.
En dit niet. We gaan 't zien

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Met 2.3.6 is eindelijk het probleem opgelost dat het scherm aanblijft nadat de batterij volgeladen is.

[ Voor 47% gewijzigd door Sayko op 01-12-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Sayko schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:08:
Met 2.3.6 is eindelijk het probleem opgelost dat het scherm aanblijft nadat de batterij volgeladen is.
Ik heb de eerste firmware nog en dat probleem heb ik nog nooit gezien? Hebben ze dat bij een update veroorzaakt ofzo?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Wat betreft de "yellow triangle" of gele driehoek bij opstarten, mijn toestel was fonkelnieuw, uit sealed verpakking gehaald en dus nog nooit geroot naar wat voor rom dan ook. Ik las ook nog als reden dat indien je zonder simkaart opstartte of eens deed dat er dan ook sprake van een gele driehoek zou zijn. Mogelijk was dat de oorzaak want ik heb hem 2 weken gebruikt zonder simkaart.

Vandaag heb ik de update via Kies (2.3.5) opgehaald en geinstalleerd en nu is de gevaren driehoek ook uit het opstart scherm verdwenen. I am happy, zeker ook omdat al mijn instellingen bleven bestaan en er zelfs niet één app\s in het ongerede is geraakt door deze (tweevoudige) update van 2.3.3 naar 2.3.5.

[ Voor 12% gewijzigd door racinfo op 01-12-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortio
  • Laatst online: 15-08-2022
8 auto reboots in minder dan 24 uur na de 2.3.6 update. De laatste 2 binnen 10 minuten en een snelle google leert me dat er velen met mij zijn met dit euvel. Mijn advies als je nu geen problemen hebt, 2.3.6 voorlopig even laten voor wat het is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Jortio schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:20:
8 auto reboots in minder dan 24 uur na de 2.3.6 update. De laatste 2 binnen 10 minuten en een snelle google leert me dat er velen met mij zijn met dit euvel. Mijn advies als je nu geen problemen hebt, 2.3.6 voorlopig even laten voor wat het is....
Het schijnt dat een harde reset dat probleem verhelpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racinfo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:23:
Wat betreft de "yellow triangle" of gele driehoek bij opstarten, mijn toestel was fonkelnieuw, uit sealed verpakking gehaald en dus nog nooit geroot naar wat voor rom dan ook. Ik las ook nog als reden dat indien je zonder simkaart opstartte of eens deed dat er dan ook sprake van een gele driehoek zou zijn. Mogelijk was dat de oorzaak want ik heb hem 2 weken gebruikt zonder simkaart.

Vandaag heb ik de update via Kies (2.3.5) opgehaald en geinstalleerd en nu is de gevaren driehoek ook uit het opstart scherm verdwenen. I am happy, zeker ook omdat al mijn instellingen bleven bestaan en er zelfs niet één app\s in het ongerede is geraakt door deze (tweevoudige) update van 2.3.3 naar 2.3.5.
de eerste keer dat ik hem opstartte had ik ook die gele driehoek, nooit meer gezien daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:38
Nergens last van met 2.3.6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortio
  • Laatst online: 15-08-2022
Het schijnt dat een harde reset dat probleem verhelpt
Niet bij iedereen. En gezien het feit een harde reset en herconfiguratie van mijn telefoon nogal wat tijd en moeite kost, ga ik daar nog even niet aan beginnen.

Oh en Viber werkt sinds the update ook niet meer.

[ Voor 10% gewijzigd door Jortio op 01-12-2011 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pouletkuif
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 13:51

pouletkuif

Vul hier Uw ondertitel in.

weet iemand waar je goedkoop een data cable voor de sgs2 goedkoop kunt halen? ik ben de mijne kwijt...

Het is geen vraag-maar raak topic, graag wat meer eigen inzet.

[ Voor 26% gewijzigd door janvanduschoten op 02-12-2011 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Laatst online: 25-09 18:20
pouletkuif schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:33:
weet iemand waar je goedkoop een data cable voor de sgs2 goedkoop kunt halen? ik ben de mijne kwijt...
Zoek even op usb to micro usb dan krijg je zat goedkope webwinkels gok ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook spontaan last van reboots
draai nog 2.3.4 en geen update beschikbaar (itiliaanse versie volgens mij Typhoon)
2 maanden prima gedraaid gisteren andere sim erin van KPN naar T-Mobile.
Toen zijn ook gelijk de problemen begonnen...
Rebooten gebeurd bijna continu vandaag gelijk nieuwe sim kaart gehaald.
Denk je toch dat dat het probleem moet zijn, maar helaas nog niet verholpen.

Anders toch maar een harde reset uitvoeren..
Las dat heel veel mensen last hebben van spontane reboots.
Zo jammer dit ineens want ik ben zo blij met dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik denk dat het niet lekker gaat met de oude cache na een update. Mijn radio voor gsm heeft nu een astronomisch batterijverbruik. Ik wacht wel even af wat de komende dagen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Iemand nog tips voor must have apps / games die optimaal gebruik maken van de SGS2?

Deze vraag is al diverse malen langs gekomen en hoort niet in dit topic. Kijk eerst eens in Android Market en applicaties - Deel 14.

Het zit me trouwens niet lekker dat 'Android-Systeem' boven aan het gebruik staat bij het batterij overzicht.
Display staat op 2:30 uur, maar AS staat op ruim 4 uur.
Geen idee wat het zou kunnen zijn, staat verder ook niks bij.

[ Voor 78% gewijzigd door janvanduschoten op 02-12-2011 08:41 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluisie
Ik heb nog iets nieuws gevonden denk ik van update 2.3.6. Als ik nu bij RAM "wis geheugen" klik en dan terug ga, hoeven de icoontjes op de homescreen niet opnieuw te laden (of het gebeurd veeel sneller). Bij 2.3.5 moest het bij mij duidelijk nog laden, maar als ik het fout heb verbeter me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 12:05
Ik zit ff rond te kijken op mijn mobiel en zie ineens tussen alle applicaties "logsprovider" staan. Dit stond er voorheen volgens mij niet bij...of vergis ik me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
misschien een domme vraag, maar als ik mijn firmware update blijven dan mijn smsjes/bestanden/apps gewoon op de telefoon staan?? of raak ik alles kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:28
Pluisie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:35:
Ik heb nog iets nieuws gevonden denk ik van update 2.3.6. Als ik nu bij RAM "wis geheugen" klik en dan terug ga, hoeven de icoontjes op de homescreen niet opnieuw te laden (of het gebeurd veeel sneller). Bij 2.3.5 moest het bij mij duidelijk nog laden, maar als ik het fout heb verbeter me maar.
Bij mij laden ze wel gewoon. Het scherm springt zelfs naar de 6de scherm. Alsof dat mijn hoofdscherm is :S. Dat doet die ook na het opnieuw starten van mijn telefoon.

Ik merkte vandaag ook in de trein dat het bereik echt om te huilen was. Op plaatsen waar ik normaal 3G heb had ik nu enkel G, en dan zelfs met weinig streepjes. Ik heb Hi. Mijn vriend met Simyo (ook KPN netwerk) had met zijn Galaxy Ace echt veel beter bereik. Hij had maar heel even GPRS, ik had bijna de hele reis GPRS. Eerst was dit niet zo op dit traject. Natuurlijk zegt 1 dag niet genoeg, dus ik zal het nog een paar keer proberen.
In ieder geval is het sinds vandaag begonnen, de eerste dag met Android 2.3.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
-Edwin- schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:17:
[...]

Bij mij laden ze wel gewoon. Het scherm springt zelfs naar de 6de scherm. Alsof dat mijn hoofdscherm is :S. Dat doet die ook na het opnieuw starten van mijn telefoon.

Ik merkte vandaag ook in de trein dat het bereik echt om te huilen was. Op plaatsen waar ik normaal 3G heb had ik nu enkel G, en dan zelfs met weinig streepjes. Ik heb Hi. Mijn vriend met Simyo (ook KPN netwerk) had met zijn Galaxy Ace echt veel beter bereik. Hij had maar heel even GPRS, ik had bijna de hele reis GPRS. Eerst was dit niet zo op dit traject. Natuurlijk zegt 1 dag niet genoeg, dus ik zal het nog een paar keer proberen.
In ieder geval is het sinds vandaag begonnen, de eerste dag met Android 2.3.6.
Bij mij stond data opeens uit na de update... Check dat eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoholi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 22:31

Hoholi

The only one

Na 2.3.6 erop te zetten (alles staat nog standaard) begint mijn phone regelmatig te rebooten. Facebook app moest ik ook herinstalleren want die deed niks anders meer dan continu de gegevens herladen.

Religion is Opium for the Masses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 13:35
bulletrene schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:50:
misschien een domme vraag, maar als ik mijn firmware update blijven dan mijn smsjes/bestanden/apps gewoon op de telefoon staan?? of raak ik alles kwijt?
Dat ligt er aan. Als het een zogenaamde 'full wipe' firmware is niet, anders wel. Bij de officiele firmwares blijven je apps, sms-jes en instellingen gewoon staan. Bestanden op je sd-kaart worden sowieso met rust gelaten, dus voor de zekerheid kan je voor het flashen een backup maken van dingen die je echt niet kwijt wil.
Als een update niet lukt, werkt een tweede keer flashen of een factory reset soms namelijk wel. Bij die laatste optie ben je wel al je programma's, sms-jes en instellingen kwijt. Een 'full wipe' rom doet een factory reset na het flashen, om eventuele problemen door achtergebleven oude roms zoveel mogelijk te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Laatst online: 24-09 13:52

Meller

Much to learn, you still have

Hoholi schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 06:09:
Na 2.3.6 erop te zetten (alles staat nog standaard) begint mijn phone regelmatig te rebooten. Facebook app moest ik ook herinstalleren want die deed niks anders meer dan continu de gegevens herladen.
Helaas hetzelfde hier. Nooit problemen gehad met mijn SGSII en nu 3x in het uur een reboot. Denk dat een factory reset zal helpen, maar geen tijd/zin om dat nu te doen.

Erg jammer weer zo'n update.............. :(

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 13:35
Meller schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:13:
[...]

Helaas hetzelfde hier. Nooit problemen gehad met mijn SGSII en nu 3x in het uur een reboot. Denk dat een factory reset zal helpen, maar geen tijd/zin om dat nu te doen.

Erg jammer weer zo'n update.............. :(
Een iets kortere methode is alleen de programma's die de reboots veroorzaken herinstalleren, en alle bestanden die daaraan gelinkt zijn in bijv /data/data/.... en op de sd-kaart weghalen. Het is alleen even puzzelen welke programma's de problemen veroorzaken. Misschien kan logcat hierbij helpen
Ik heb nog bij geen enkele rom veel problemen met reboots gehad. Met 2.3.5 een enkele keer, maar daarvoor nooit en met 2.3.6 ook nog niet.
Je kan ook proberen gewoon nog een keer dezelfde firmware te flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Laatst online: 24-09 13:52

Meller

Much to learn, you still have

gwystyl schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:59:
[...]

Een iets kortere methode is alleen de programma's die de reboots veroorzaken herinstalleren, en alle bestanden die daaraan gelinkt zijn in bijv /data/data/.... en op de sd-kaart weghalen. Het is alleen even puzzelen welke programma's de problemen veroorzaken. Misschien kan logcat hierbij helpen
Ik heb nog bij geen enkele rom veel problemen met reboots gehad. Met 2.3.5 een enkele keer, maar daarvoor nooit en met 2.3.6 ook nog niet.
Je kan ook proberen gewoon nog een keer dezelfde firmware te flashen?
Nogmaals flashen heb ik ook eigenlijk geen zin in. Moet ik weer met Odin aan de slag enzo :).

Zal eerst even met logcat aan de slag gaan.

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 10:55
Ik las op een forum het volgende:
Ik heb dit probleem ook lang gehad, maar het lijkt er nu op dat ik een oplossing heb gevonden (via het XDA forum)! Wat bij mij heeft geholpen is het volgende: installeer de AVG virusscanner uit de Market en laat deze een systeemscan uitvoeren. Daarna heb ik de app weer verwijderd en heb het probleem sindsdien niet meer gehad (fingers crossed)! Voorheen startte mijn telefoon dagelijks ongeveer 3x opnieuw op, terwijl ik het nu al 5 dagen niet meer meegemaakt heb!
Heb het uitgeprobeerd en tot op heden het probleem (het opnieuw starten van de telefoon) niet gehad.. Misschien werkt het voor jullie ook!

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat mij opvalt is het volgende:
Bij 2.3.4 heb ik nergens last van, bij de update naar 5 hoorde ik verschillende mensen over spontane reboots en nu bij 6 ook weer, ik twijfel echt sterk om gewoon 2.3.4 te houden want daar heb ik helemaal geen problemen met de software ed.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het is bij mij ook alweer even rustig. Het begint een patroon te worden:

Update
Reboot 1: batterij data weg
Reboot 2: geen data weg.

Daarna geen reboots meer gehad.

Opvallend vind ik wel dat het geheugengebruik een heel stuk minder is dan in 2.3.5 Ik heb nu ~400MB bezet en dat was met .5 bijna 500MB.

Ook zit ik nu bijna 8 uur op kantoor (WIFI, geen belletjes, beetje wordfeud, paar minuten internet) en ik heb nog 88% accu over. Dat was met 2.3.3 ondenkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk ook dat de batterij een stuk langer mee gaat, het lijkt of 3G nu zuiniger is. Maar kan ook een 'clean rom' effect zijn ;) Vind het vreemd dat de een last heeft van die reboots en de ander niet. Ik heb totaal nergens last van, maar wat ik wel standaard altijd doe na een update is een factory reset. Ik heb namelijk gehoord dat er altijd bestandjes achter kunnen blijven die in conflict kunnen raken met de update. Dus voor de mensen die geen oplossing meer kunnen vinden kun je altijd nog een factory reset uitvoeren. Bij mij loopt elke update als een zonnetje zonder ook maar één probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:29:
Ik merk ook dat de batterij een stuk langer mee gaat, het lijkt of 3G nu zuiniger is. Maar kan ook een 'clean rom' effect zijn ;) Vind het vreemd dat de een last heeft van die reboots en de ander niet. Ik heb totaal nergens last van, maar wat ik wel standaard altijd doe na een update is een factory reset. Ik heb namelijk gehoord dat er altijd bestandjes achter kunnen blijven die in conflict kunnen raken met de update. Dus voor de mensen die geen oplossing meer kunnen vinden kun je altijd nog een factory reset uitvoeren. Bij mij loopt elke update als een zonnetje zonder ook maar één probleem!
Dit bevestigt voor mij dat de reboots cache gerelateerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
de batterij was al flink verbeterd van 2.3.3 naar 2.3.4 weet iemand of dat van 2.3.4 naar 6 ook weer beter zal zijn?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:06
Wii4all schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:03:
de batterij was al flink verbeterd van 2.3.3 naar 2.3.4 weet iemand of dat van 2.3.4 naar 6 ook weer beter zal zijn?
Hier wel, van 2.3.5 naar 2.3.6 flinke verbetering gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merk geen enkel verschil qua accuduur tussen 2.3.6, 2.3.5, 2.3.4 of wat dan ook. Als je je telefoon gewoon enthousiast gebruikt gaat 'ie super snel leeg. Leg je hem neer en doe je niets houdt 'ie het een paar dagen uit.
Zie persoonlijk ook niet helemaal de meerwaarde van een stand-by tijd van een paar dagen aangezien je toch elke dag moet opladen. Dit allemaal geldt natuurlijk alleen voor een Rom zonder rogue apps en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik merk ook geen batterijduur verbetering. De enige verbetering van accuduur was de overstap van HTC Desire HD naar Galaxy SII ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:12

WhySoSerious

Be the change.

Sinds het eerst lijkt een update groot (positief) effect te hebben op batterijduur. Zou er zelfs 4,5 uur schermtijd op moeten halen (eerst max. 3 uur) Helaas al 2x gereboot vandaag icm vasthangende apps (market).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WhySoSerious schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:47:
Sinds het eerst lijkt een update groot (positief) effect te hebben op batterijduur. Zou er zelfs 4,5 uur schermtijd op moeten halen (eerst max. 3 uur)
Keyword :) Op élke Rom die normaal functioneert en met normale apps haal je wel 4 uur scherm-tijd hoor :P
En als je nu met deze zeer energiezuinige Rom gaat gamen of browsen is het ook wéér in <3/4 uur game over...

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 02-12-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:12

WhySoSerious

Be the change.

Dan lever jij stroom af aan de S2, want mij is het niet gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WhySoSerious schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:56:
Dan lever jij stroom af aan de S2, want mij is het niet gelukt...
Welnee :) Ligt er gewoon aan wat je er mee doet. Hevig internetten = no way 5 uur scherm-tijd. Een beetje normaal rommelen met af en toe een Whatsappje en zo red je meestal wel de 3 a 4 uur. Ligt er natuurlijk ook aan wat de achtergrondkleur van je app is. Een uurtje of vijf kijken naar een wit scherm lijkt mij vrij knap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Senor Sjon schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:37:
[...]

Dit bevestigt voor mij dat de reboots cache gerelateerd zijn.
Zou het dan voldoende zijn om via volume up+home+power de cache te legen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Ik heb net mijn SII gekregen en heb Kies gedownload en ben met de firmware bezig. Hij lijkt echter te blijven hangen
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/34yefls.jpg
Staat hier al 45min. Iemand enig idee? Ik ga zo maar de stekker er uit trekken en het opnieuw proberen....

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Ik zou voor je de stekker eruit trekt eerst proberen de pc normaal af te sluiten. Daarna pas de usb stekker verwijderen. Je weet maar nooit.

Edit
Wellicht is de telefoon ook nog af te sluiten. Lostrekken van usb verbindingen kan heel nare gevolgen hebben voor je telefoon namelijk.

[ Voor 34% gewijzigd door racinfo op 02-12-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reyals schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:03:
[...]

Zou het dan voldoende zijn om via volume up+home+power de cache te legen?
Dat is iets wat ik tot nu toe telkens gedaan heb, en heb nog geen reboots gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Laatst online: 25-09 20:43
Zojuist maar eens geupdate van 2.3.3 naar 2.3.6. Eerst een backup gemaakt en toen maar eens gaan updaten. Alles verliep bij mij vlekkeloos, nadat ik eerst wat probleempjes had gehad met kies zelf updaten. (maar dat was verholpen door gewoon met de kabel te updaten ipv via wifi)

Wel wennen aan het nieuwe lettertype+de blauwe gloed. Eens kijken hoe ie het de komende dagen gaat doen.

Edit: Het icoontje van de stille stand (mobiel met trilstreepjes links en rechts) is nu standaard aan (omdat ik trillen op altijd heb staan) en als je nu de stille stand aanzet, krijg je een geluidspreker met een streep erdoorheen. Dus wat het nu ervan is geworden snap ik niet, maarja.

[ Voor 27% gewijzigd door ninc op 02-12-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen gaat (ook) mijn telefoon automatisch in de autostand en komt daardoor in het Voice talk menu, verder gaat de telefoon automatisch weer aan na het uitzetten en wil deze zelf verbinding maken met Kies.
Ik heb op dit forum kunnen vinden dat meerdere mensen hier last van hebben gehad. Maar de echte oplossing voor het probleem heb ik niet kunnen vinden? Wie helpt mij hiermee?

MVG
NickLaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dit is de eersre keer dat ik een ota kon doen. Ging wel goed

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
4 uur later is hij op `1% en staat er op de telefoon:
Firmware upgrade encouterend an issue. Please select recovery mode in Kies & try again.
nog maar eens doen dan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:46
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:47:
Sinds een paar dagen gaat (ook) mijn telefoon automatisch in de autostand en komt daardoor in het Voice talk menu, verder gaat de telefoon automatisch weer aan na het uitzetten en wil deze zelf verbinding maken met Kies.
Ik heb op dit forum kunnen vinden dat meerdere mensen hier last van hebben gehad. Maar de echte oplossing voor het probleem heb ik niet kunnen vinden? Wie helpt mij hiermee?

MVG
NickLaar
De meest voor de hand liggende oorzaak is een 'aangetaste' connector; de micro usb connector is vuil, of gecorrodeerd, ze zeggen dat wat contactspray/-reiniger helpt. Heb zelf denk ik ook een vuile connector denk ik, met random mtp initialisaties, met battery drain als gevolg. Vriendin heeft vanmiddag contactspray opgehaald in de stad, maar ik twijfel nog of het wel zo veilig is. Het veiligste is natuurlijk om het via je garantie te laten maken.

[ Voor 30% gewijzigd door Sibrand op 02-12-2011 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Pas wel op met die contactspray: ik zou niet in de usb poort zelf spuiten maar eerst op het stekertje; daarna eerst goed uitschudden en dan een paar keer in- en uitsteken. Spuiten direct in het usb poortje kan nare gevolgen hebben voor de electronica er omheen in de telefoon.

Mogelijk doe je er verstandig aan eerst de telefoon stroomloos te zetten door de accu eruit te halen.

[ Voor 15% gewijzigd door racinfo op 03-12-2011 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik zou elk soort van vocht (ook contact spray) ver van mijn S2 houden als je ooit nog aanspraak op garantie wilt maken.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:13:
[...]

Dat is iets wat ik tot nu toe telkens gedaan heb, en heb nog geen reboots gehad.
Helaas ben ik te voorbarig geweest en heb ik nu ook de reboots. (2.3.6)
Gisterenavond de batterij nog op 66%, vanochtend op minder dan 10%.
En ik moest mijn pincode voor mijn simkaart weer intikken.
Na een minuut of tien wéér uit zichzelf opstarten.
Factory reset gedaan, dus alles weer lekker clean en ben bezig met de backup terug te zetten
en wéér een reboot. Begin er nu al behoorlijk van te balen.
Updaten? Voor mij nooit meer........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Na een reboot van mijn pc is het uiteindelijk toch gelukt. Nu maar verder rommelen en zoeken waar de optie zit om het alarm af te laten gaan als je telefoon uit staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 16:55

kronolith

[EDIT]

thewizard2006 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 11:56:
Na een reboot van mijn pc is het uiteindelijk toch gelukt. Nu maar verder rommelen en zoeken waar de optie zit om het alarm af te laten gaan als je telefoon uit staat :)
Die is er naar mijn weten niet. Het is niet meer zo als in de tijd van de 3310's :P. Android moet geboot zijn om een alarm af te laten gaan, dit kan niet meer gebeuren als de telefoon nog uitstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
kronolith schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:03:
[...]

Die is er naar mijn weten niet. Het is niet meer zo als in de tijd van de 3310's :P. Android moet geboot zijn om een alarm af te laten gaan, dit kan niet meer gebeuren als de telefoon nog uitstaat.
dat is knullig :S al mijn vorige oude telefoons konden dat wel. Je zou denken dat we vóóruit zouden gaan met de opties :) naja dan maar op stil zetten als ik ga slapen. Zo'n hekel aan als je midden in de nacht ineens wakker wordt van een smsje oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 09:20:
[...]

Factory reset gedaan, dus alles weer lekker clean en ben bezig met de backup terug te zetten
Ik hoop dat iedereen die last heeft van spontane reboots, een berichtje achterlaat op twitter bij @SamsungMobileNL , want volgens mij is dat een van de weinige mogelijkheden om dit toch wel erg irritante en grote probleem, goed bij Samsung onder de aandacht te brengen !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bizar dat een officiële 2.3.6 zo brak loopt terwijl een custom 2.3.6 Rom gewoon feilloos en foutloos werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38
kronolith schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:03:
[...]

Dit is in principe waar maar er is door Chainfire een app ontwikkeld om je telefoon op een voorafgesteld tijdstip te laten starten. Je alarm kan daarna afgaan. Je toestel moet wel rooted zijn.

NoMoarPowah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
mmm ik krijg mijn telefoon nu niet meer verbonden met Kies. Hij blijft maar verbinding zoeken :( Dan maar handmatig via de telefoon mijn contacten updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een mail gestuurd naar Samsung Nederland mbt de spontane reboots en hoe dit verholpen kan worden en of dit zo snel als mogelijk kan opgelost worden in een eventuele volgende update ! :(
TifKag schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:24:
[...]

Ik hoop dat iedereen die last heeft van spontane reboots, een berichtje achterlaat op twitter bij @SamsungMobileNL , want volgens mij is dat een van de weinige mogelijkheden om dit toch wel erg irritante en grote probleem, goed bij Samsung onder de aandacht te brengen !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosnor
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-12-2024
Onlangs een nieuwe Galaxy S2 gekocht en deze nu voor het eerst aan Kies gehangen. Vroeg gelijk om een firmware update, dus deze maar gestart. Op een gegeven moment tijdens het downloaden van de firmware naar mijn mobiel zegt Kies dat mijn pc de telefoon niet herkent. Dit terwijl mijn telefoon het gebruikelijke "Downloading... Do not turn off target" weergeeft. Kies zegt echter dat ik dit wel moet doen.

Iemand enig idee wat ik nu het beste kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 09:20:
[...]

Sinds mijn factory reset geen reboot meer gehad.
Zou het in jou geval niet aan 1 bepaalde app kunnen liggen?

[ Voor 8% gewijzigd door reyals op 03-12-2011 16:04 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier